Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Celmiņš

Koziols īsi pirms kongresa min neglaimojošus faktus par Lipmanu

Koziols īsi pirms kongresa min neglaimojošus faktus par Lipmanu
Viesturs Koziols
Foto: Jānis Saliņš, F64

Šodien Volvo hallē Imantā norisināsies ikgadējais Latvijas Hokeja federācijas kongress, kurā, iespējams, notiks arī prezidenta vēlēšanas. Neilgi pirms kongresa sākuma paziņojumu izplatījis poteciālais LHF prezidenta kandidāts Viesturs Koziols. Savā paziņojumā viņš asi izsakās par esošo federācijas prezidentu Kirovu Lipmanu, minot vairākus neglaimojošus faktus.

Lai Latvijas hokejs atsāktu izaugsmi, LHF vadības stilam ir pilnībā jāmainās

Nedrīkst ļaut nozagt hokeja nākotni!

Mūsu hokejistu panākumi un cīņas gars jau no no pašiem pirmsākumiem ļāva nest pasaulē Latvijas vārdu, sajūsmināt pasaulē labāko fanu pūļus, veicinot patriotismu un iedvesmojot jaunos talantus. Diemžēl pēdējo gadu Latvijas Hokeja federācijas pārvaldības stilu nevar nosaukt nedz par modernu un ilgtspējīgu, nedz profesionālu un pārskatāmu. Rezultātā cieš hokejisti un treneri, zūd jauno spēlētāju motivācija un, protams, ar katru spēli nākas lasīt sociālajos medijos neglaimojošus tekstus par to, ka hokejs ir „galīgā bietē” un ka sniegums līdzinoties šausmu filmai „Zāģis”.

Šādai lejupslīdes un „kabatas” pārvaldības politikai ir noteikti jāmainās! Mūsu hokejam ir jāatgriež uzvarētāju un varoņu statuss. Tas panākams ar sportisku mērķtiecību un tālredzīgu, gudru pārvaldību.

Pirmkārt, ir jādefinē hokeja misija, mērķis un īstenošanas stratēģija. Pašlaik tādas nav vispār. Ir skandāli, no kā zaudē visi.

Otrkārt, jāveicina stipri klubi dažādās Latvijas pilsētās no bērnu komandām līdz virslīgas komandām – bez tiem Latvijas hokejam nebūs nākotnes. Tādējādi mūs var sākt apspēlēt ne tikai Norvēģija, Vācija un Dānija, bet arī Dienviedzemju hobiju klubi.

Treškārt, Latvijas Hokeja federācijā valda maksājumu džungļi, kas nav izdevīgi ne hokejistiem, ne valstij – tas redzams, analizējot gada pārskatus (detalizēta informācija zemāk). Ir jāsaprot, ka Latvijas Hokeja federācija ir administratīva organizācija, kam primāri jārūpējas par hokejistu iespējām profesionāli augt, nevis par pārskaitījumu necaurspīdīgumu nezināmos virzienos. Kāds pašlaik tam ir rezultāts? Viens piemērs tam, kur rezultējas nesaimnieciska rīcība – mūsu meitenēm no Tokijas bija jālido mājup ar formām mugurā, jo nebija nopirkta pienācīga bagāža! Tāpat nav skaidrības par pārejas un kompensācijas mehānismiem un prēmijām, nav reglamentētas attiecības par treneru sagatavošanas kārtību, nav sistēmiskuma par treneru kvalifikācijas celšanas attestāciju un profesionālo izaugsmi. Kā var eksistēt augsta līmeņa sporta veids bez pārdomātas sponsorēšanas stratēģijas?

Esmu izstrādājis hokeja izaugsmes programmu, esmu gatavs to prezentēt un saliedēt hokeja sabiedrību – atšķirībā no pašreizējās. Manā ieskatā, jāizveido tāda hokeja sistēma, kur atkal var augt pasaules līmeņa hokeja dižgari kā Irbe, Ozoliņš, Skrastiņš, Girgensons, Žoltoks, Balderis un citi.

Hokeja restartam Latvijā ir vajadzīga izaugsmes stratēģija un degsme. Degsme par sportisku garu. Par hokejistu talantu. Tik mazā valstī, kā Latvija katrs puika, kurš gatavs ziedot sevi hokeja dievam un dara to no sirds ir svarīgs! Katrs!

Par Latviju un labākajiem faniem pasaulē.
Savukārt Lipmana kungam, iespējams, ir laiks kļūt par īpašo sūtni Fāzela kungam, jo Latvijas hokeja restarts ir iespējams arī bez Lipmana nedemokrātiskā vadības stila. Nedrīkst pieļaut, ka sporta mārketinga vietā ir kabatas stratēģija. Nedrīkst arī biedriem atņemt balsstiesības!

Manā rīcībā ir sekojoša informācija:
2014. gada un 2015. gada finanšu pārskatos ir atrodamas tādas izbrīnu pilnas pozīcijas kā ienākumi no Starptautiskās Hokeja federācijas (IIHF), kur 2014. gadā Latvijas Hokeja federācija saņēma 414 470 EUR, bet 2015. gadā saņēma apaļu nulli „0” EUR! Vai tas nozīmē, ka patiesie Latvijas Hokejam pienākošie līdzekļi, iespējams, tiek slēpti ārzemēs un tiek uzrādīti tikai tad, kad to vēlas esošais vadītājs? Par to varētu norādīt arī citi konkrēti fakti, kā, piemēram, tas, ka atlīdzību sportistiem un treneriem maksā nevis LHF, bet gan IIHF – starptautiskā hokeja federācija no ārzmeju bankas konta (skatīt pielikumā piemēru), norādot mistisku atsauksmi – Latvijas Hokeja federācijas vārdā saskaņā ar kaut kādu rēķinu. Burvīgi, ka IIHF strādā LHF uzdevumā un palīdz apkalpot spēlētājiem un treneriem paredzētos maksājumus.

Tajos pašos gada pārskatos ir minēta arī auditoru piezīme, kas apstiprina to, kāpēc neparādās LHF gada pārskatos visi ienākumi, kuri pienākas acīmredzot no IIHF, proti, 5. piezīme, Grāmatvedības politikas maiņas efekts! Šeit skaidri ir redzams, ka pat auditori pieļauj, ka ienākumus atzīst pēc šīs politikas maiņas tikai tad, kad iestājas kaut kādi izdevumi - retrospektīvā!!! Tas ir patiesu finanšu datu sagrozīšana, citādi to nevar nosaukt.

Vēl ir atrodami tādi finansu izdevumu posteņi, kuri jebkuram hokeja speciālistam liek arī savilkt pieri, kā piemēram – Maksājumi personām! 2014. gadā tādi maksājumi bija 1.74 miljonu eiro apmērā, un 2015. gadā šādi maksājumi bija 1.1 miljonu eiro apmērā! Neviens šodien no biedriem nav redzējis SARAKSTU ar tām personām, kuras ir pagodinātas par hokeju saņemt šādas summas. Neviens nevar izskaidrot, spriežot arī pēc gada pārskata datiem, uz ko ir iztērēti 545 000 eiro 2015. gadā un uz ko ir iztērēti 1 220 000 eiro – 2015. gadā Latvijas pieaugušo vīriešu izlases sakarā!!! Un tādas pozīcijas izdevumu sadaļā ir vairākas, par ko Latvijas hokeja sabiedrība ir tiesīga zināt līdz pēdējam centam – tāpēc, ka arī visu Latvijas nodokļu maksātāju nauda līdzfinansē LHF darbību caur dotācijām no Latvijas Republikas valsts budžeta. Pēdējo divu gadu laikā LHF gada pārskatā kopējās dotācijas bija nedaudz virs 1 miljona eiro.

Ar cieņu,
Viesturs Koziols


, 2016-10-07 10:58, pirms 9 gadiem
Viestur, grāmatvede Kirovam bija atvaļinājumā. Tāpēc IIHF veic maksājumus LHF vietā. Pavisam vienkārši.
, 2016-10-07 11:00, pirms 9 gadiem
hmmm....
, 2016-10-07 11:00, pirms 9 gadiem
Bet ja nopietni, tad, lai arī maz ticams, vēlētos, lai notiek vadības maiņa LHF. Mēs neviens nezinām, kā būtu, ja nomestu, gan indriksonu, gan arī kirovu no federāciju vadībām, bet ja tas nenotiek, tad tā arī neuzzināsim. Nekas mums nemainās nekur un nekad. Retā gadījumā "tie paši vēži, citās kulitēs..."
, 2016-10-07 11:00, pirms 9 gadiem
Ļoti ceru, ka Koziols ir sagatavojis kādu trumpi. Nebūtu slikti pieaicināt, kādu no bijušajiem/esošajiem izlases spēlētājiem, lai publiski visiem no tribīnes izstāsta kā viss ir patiesībā.
, 2016-10-07 11:01, pirms 9 gadiem
Lipmans: ''Atgriezīsies grāmatvede un visu sakārtosim, nesaprotu kāpēc tā jāuztraucas par naudu!''
, 2016-10-07 11:02, pirms 9 gadiem
Atgādina itāļu filmu "Blefs". Koziols pret Lipmanu jeb Kvinns pret Čelentāno.
, 2016-10-07 11:03, pirms 9 gadiem
Creeper^ rakstīja: Ļoti ceru, ka Koziols ir sagatavojis kādu trumpi. Nebūtu slikti pieaicināt, kādu no bijušajiem/esošajiem izlases spēlētājiem, lai publiski visiem no tribīnes izstāsta kā viss ir patiesībā.
Tas neko nedodtu. Tas būtu interesanti tikai medijiem un sabiedrībai, bet ne LHF beidriem un Kirova ielikteņiem. Vienīgais kas var likt Kirovam paklusēt un paiet malā, ja būtu kādi tiešām būtiski finansu 'noziegumi"/pārkāpumi, respektīvi tādas lietas, par kurām īsti nevarētu atmazgāties.

Savukārt par to, kas noitiek izlasē...visi apmēram zina, tomēr visiem pie dir.sas.
, 2016-10-07 11:06, pirms 9 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Tas neko nedodtu. Tas būtu interesanti tikai medijiem un sabiedrībai, bet ne LHF beidriem un Kirova ielikteņiem. Vienīgais kas var likt Kirovam paklusēt un paiet malā, ja būtu kādi tiešām būtiski finansu 'noziegumi"/pārkāpumi, respektīvi tādas lietas, par kurām īsti nevarētu atmazgāties.

Savukārt par to, kas noitiek izlasē...visi apmēram zina, tomēr visiem pie dir.sas.
Arī par tādiem trumpjiem es domāju. Negribētos ticēt, ka Koziols ''iet uz šaru'', ņemot vērā, ka jau vienreiz ir mēģinājis.
Slēpts komentārs: Eksperts X
, 2016-10-07 11:08, pirms 9 gadiem
Lipmans nevienam nekad parādā nav palicis, piemēram, Nolanam ģrāmatvede 2 reizes algu pārskaitīja.
, 2016-10-07 11:08, pirms 9 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Bet ja nopietni, tad, lai arī maz ticams, vēlētos, lai notiek vadības maiņa LHF. Mēs neviens nezinām, kā būtu, ja nomestu, gan indriksonu, gan arī kirovu no federāciju vadībām, bet ja tas nenotiek, tad tā arī neuzzināsim. Nekas mums nemainās nekur un nekad. Retā gadījumā "tie paši vēži, citās kulitēs..."
Domāju, ka sliktāk vairs nevar būt. Gan futene gan hokejs ir kapitāli nolaisti un nav tā, ka tur nauda nebūtu.
, 2016-10-07 11:11, pirms 9 gadiem
Vēl ir atrodami tādi finansu izdevumu posteņi, kuri jebkuram hokeja speciālistam liek arī savilkt pieri......

Bļin, Koziol, varētu padomāt, ka LV hokeja speciālisti ir krutie finanšu speciālisti. Vairumam no viņiem šie cipari ir ''lielais nezināmais''.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-10-07 11:14, pirms 9 gadiem
backstab rakstīja: Domāju, ka sliktāk vairs nevar būt. Gan futene gan hokejs ir kapitāli nolaisti un nav tā, ka tur nauda nebūtu.
Tāpēc jau saku, ka vadības maiņa federācijās ir nepieciešama un sen gaidīta.
, 2016-10-07 11:15, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vēl ir atrodami tādi finansu izdevumu posteņi, kuri jebkuram hokeja speciālistam liek arī savilkt pieri......

Bļin, Koziol, varētu padomāt, ka LV hokeja speciālisti ir krutie finanšu speciālisti. Vairumam no viņiem šie cipari ir ''lielais nezināmais''.
Vispār jau runa iet tieši par pozīcijām kuras tiek uzrādītas izdevumos. Ja pārskatā būs 100k izdevumi pretī pozīcijai ''friziera pakalpojumi'', tad skaidrs ka jebkurš savilks pieri.
, 2016-10-07 11:17, pirms 9 gadiem
Varbūt rakstu neīstajā vietā, bet man ir šāds jautājums. Varbūt kāds zin cikos sāksies kongress un vai to varēs kaut kur redzēt, līdzīgi kā tas bija futbola federācijai? nekādīgi nevaru atrast informāciju. Paldies.
, 2016-10-07 11:17, pirms 9 gadiem
kepka96 rakstīja: Ai, nu ko šitie peškas te ņemās? Atnāks Aivariņš un visu sakārtos un tad šim kājas būs gatavi bučot ne tikai vietējie lemberdzēni, bet kepkas visā Latvijā!
Jaunupēn, beidz tač pārdzīvot, noslauki asaras un doties tālāk pa dzīvi!
, 2016-10-07 11:19, pirms 9 gadiem
backstab rakstīja: Domāju, ka sliktāk vairs nevar būt. Gan futene gan hokejs ir kapitāli nolaisti un nav tā, ka tur nauda nebūtu.
Kur tad ir tā nauda hokejā?
Domā, ka ir daudzi, kas Latvijā var reāli ieskaitīt 100-tiem tūkstošu, ja tas ir nepieciešams?
Futbolā ir UEFA, FIFA, bet hokejā tādu organizāciju nav!
, 2016-10-07 11:21, pirms 9 gadiem
Vēl ir atrodami tādi finansu izdevumu posteņi, kuri jebkuram hokeja speciālistam liek arī savilkt pieri, kā piemēram – Maksājumi personām! 2014. gadā tādi maksājumi bija 1.74 miljonu eiro apmērā, un 2015. gadā šādi maksājumi bija 1.1 miljonu eiro apmērā! Neviens šodien no biedriem nav redzējis SARAKSTU ar tām personām, kuras ir pagodinātas par hokeju saņemt šādas summas.

Nu Nolans un ko par velti jau nestrādāja, tāpat kāds asina slidas, masē utaml, utjpr. Tikai skaidri jau neviens nezin kas cik saņem, par to Lipmens parūpējies konkrēti! Un tas tiešām ir pilnīgi nenormāli, īpaši ja pieskaita iztērēto valsts citronu
, 2016-10-07 11:23, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vēl ir atrodami tādi finansu izdevumu posteņi, kuri jebkuram hokeja speciālistam liek arī savilkt pieri......

Bļin, Koziol, varētu padomāt, ka LV hokeja speciālisti ir krutie finanšu speciālisti. Vairumam no viņiem šie cipari ir ''lielais nezināmais''.
Un ko tas maina, ka nav specialisti? Es no sava ikdienas darba maksaju nodoklus, un mani interesē hokejs, tai skaitā izlase, un ka redzams, MANA, kaurt sīkā, bet tomer nomaksatā nodokļu nauda tiek iztrallinata!
Un nesac tagad stastīt, ka ta ir visur Latvija utt, tas vienkarši ir kriminals, šajā gadījuma konkrets fakts! Un gan ka Koziols zin daudz vairak, ka te uzrakstīts, ne jau viņs visus trmpjus metīs uzreiz galdā.
, 2016-10-07 11:26, pirms 9 gadiem
"maksājumi personām" tad ir cirks pa pilnu problēmu. Labi, ka vēl tik detalizēt norādīts ka "personām". Varēja būt vienkārši "maksājumi" vai arī viss pārskats ar divām pozīcijām "ieņēmumi", "izdevumi". Nav ko sarežģīt lietas
, 2016-10-07 11:26, pirms 9 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Tas neko nedodtu. Tas būtu interesanti tikai medijiem un sabiedrībai, bet ne LHF beidriem un Kirova ielikteņiem. Vienīgais kas var likt Kirovam paklusēt un paiet malā, ja būtu kādi tiešām būtiski finansu 'noziegumi"/pārkāpumi, respektīvi tādas lietas, par kurām īsti nevarētu atmazgāties.

Savukārt par to, kas noitiek izlasē...visi apmēram zina, tomēr visiem pie dir.sas.
NU vecīt, nodokļu naudas izšķērdēšana un kreisie konti no zobarsta vadītās federāciajs nav būtiski finansu parkapumi?
, 2016-10-07 11:29, pirms 9 gadiem
grafix69 rakstīja: Varbūt rakstu neīstajā vietā, bet man ir šāds jautājums. Varbūt kāds zin cikos sāksies kongress un vai to varēs kaut kur redzēt, līdzīgi kā tas bija futbola federācijai? nekādīgi nevaru atrast informāciju. Paldies.
LHF | Notiks LHF ikgadējais kongress
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-10-07 11:30, pirms 9 gadiem
un izrādīsies, ka leģendārā "LHF grāmatvede" ir ... R.Fāzels
, 2016-10-07 11:31, pirms 9 gadiem
Sporta veterāns rakstīja: Un ko tas maina, ka nav specialisti? Es no sava ikdienas darba maksaju nodoklus, un mani interesē hokejs, tai skaitā izlase, un ka redzams, MANA, kaurt sīkā, bet tomer nomaksatā nodokļu nauda tiek iztrallinata!
Un nesac tagad stastīt, ka ta ir visur Latvija utt, tas vienkarši ir kriminals, šajā gadījuma konkrets fakts! Un gan ka Koziols zin daudz vairak, ka te uzrakstīts, ne jau viņs visus trmpjus metīs uzreiz galdā.
Piedošanu, bet kas ir 1miljons uz diviem gadiem, ja hokejs skaitās populārākais sporta veids valstī?

Skeletona, bobsleja trasē iegrūda krietni vairāk un tur trenējas daži desmiti!
, 2016-10-07 11:32, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Kur tad ir tā nauda hokejā?
Domā, ka ir daudzi, kas Latvijā var reāli ieskaitīt 100-tiem tūkstošu, ja tas ir nepieciešams?
Futbolā ir UEFA, FIFA, bet hokejā tādu organizāciju nav!
Sorry, ja gada pārskatā netiek uzrādīti ieņēmumi no IIHF, bet kaut kur noslēpti, tad mierīgi varētu iztikt arī bez Grinex 200000 tk gadā.

Bet par to, lai ņemās finansisti un grāmatveži.

Bet tad, kāds ir tavs sakāmais - ir labi, kā ir, un lai Kirovs turpina tur atsēdēt? Vai tomēr mēģinātun iespējams pacelt hokeju Latvijā jaunā līmenī? Apskaties kur pirms 15 gadiem hokejā bija Dānija, Norvēģija, Vācija.. Un tagad ir krietni virs mums. Tev nešķiet, ka tomēr notiek kaut kas nepareizi, un labāk nepaliek ar to, ka Grinedx piemet kaut ko budžetam?

Un vēl - ja esi labs vadītājs un menedžeris federācijai, tad nebūtu problēmu pievilkt budžetu ar normālu darbu piesaistot atbalstītājus. Padomā..cik šobrīd tādu ir LHF...? Galīgs nonsess, tas liecina tikai un vienīgi par to, lai Kirovam būtu arguments, ka tikai viņš piemet savus personīgos līdzekļus.
, 2016-10-07 11:35, pirms 9 gadiem
Nu šito kozjolu vietā arī negribās.Labāk jau nebūs, savādāk jā varbūt pat sliktāk, bet labāk točen nē.
, 2016-10-07 11:36, pirms 9 gadiem
vai tad pirms kongresa drīkst aģitēt?
, 2016-10-07 11:36, pirms 9 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Sorry, ja gada pārskatā netiek uzrādīti ieņēmumi no IIHF, bet kaut kur noslēpti, tad mierīgi varētu iztikt arī bez Grinex 200000 tk gadā.

Bet par to, lai ņemās finansisti un grāmatveži.

Bet tad, kāds ir tavs sakāmais - ir labi, kā ir, un lai Kirovs turpina tur atsēdēt? Vai tomēr mēģinātun iespējams pacelt hokeju Latvijā jaunā līmenī? Apskaties kur pirms 15 gadiem hokejā bija Dānija, Norvēģija, Vācija.. Un tagad ir krietni virs mums. Tev nešķiet, ka tomēr notiek kaut kas nepareizi, un labāk nepaliek ar to, ka Grinedx piemet kaut ko budžetam?

Un vēl - ja esi labs vadītājs un menedžeris federācijai, tad nebūtu problēmu pievilkt budžetu ar normālu darbu piesaistot atbalstītājus. Padomā..cik šobrīd tādu ir LHF...? Galīgs nonsess, tas liecina tikai un vienīgi par to, lai Kirovam būtu arguments, ka tikai viņš piemet savus personīgos līdzekļus.
Atradis ar ko salīdzināt! Dānija, Norvēģija vēl jo vairāk Vācija ir valstis ar pavisam citiem resursiem! Iegulda Dānija, Norvēģija, Vācija hokejā, tad summas sākas no desmitiem miljonu!

Tāpat viņi nekur tālu nav tikuši- regulāri atraujas U-18, U-20 līmeņos!
, 2016-10-07 11:37, pirms 9 gadiem
zippo22 rakstīja: Nu šito kozjolu vietā arī negribās.Labāk jau nebūs, savādāk jā varbūt pat sliktāk, bet labāk točen nē.
Tu zini, nākotni redzēji. B.ļeģ. Latvju bāleliņš, kas ir apmierināts ar to ,kā ir, jo labāk jau nevar būt.
, 2016-10-07 11:39, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Atradis ar ko salīdzināt! Dānija, Norvēģija vēl jo vairāk Vācija ir valstis ar pavisam citiem resursiem! Iegulda Dānija, Norvēģija, Vācija hokejā, tad summas sākas no desmitiem miljonu!
Ar ko tad drīkst salīdzināt? RUNA ir ne tikai par finansēm, bet par PĀRVALDĪBU. Zini, kas tas ir? skolā esi apguvis? Un ar ko drīkst salīdzināt? ar BLR vai KZH, kur finansējums ir nenormāli liels, bet arī tāda pati postpadomju sapuvusi pārvaldība pār sistēmu?Kur hokejs stagnē un paliek aiz tiem, kas veido normālu, sakārtotu sistēmu?
, 2016-10-07 11:39, pirms 9 gadiem
zippo22 rakstīja: Nu šito kozjolu vietā arī negribās.Labāk jau nebūs, savādāk jā varbūt pat sliktāk, bet labāk točen nē.
Pofig. Tas var vnk sakustināt to ledu. Nu gadu noraus,būs galīg garām, var vēlēt citu. Diezvai gada laikā tādu impēriju kā šobrīd Kira, Koziols uzcels. Galvenais ir dabūt šitās mēbeles ārā, lai cilvēki refz, ka tas amats ir reāli pieejams un mošk kāds sakarīgs kandidāts arī izpeldēs. Tas pats uz futeni attiecas.
, 2016-10-07 11:40, pirms 9 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Ar ko tad drīkst salīdzināt? RUNA ir ne tikai par finansēm, bet par PĀRVALDĪBU. Zini, kas tas ir? skolā esi apguvis? Un ar ko drīkst salīdzināt? ar BLR vai KZH, kur finansējums ir nenormāli liels, bet arī tāda pati postpadomju sapuvusi pārvaldība pār sistēmu?Kur hokejs stagnē un paliek aiz tiem, kas veido normālu, sakārtotu sistēmu?
Pārvaldībai vajag regulāru finansējumu...
, 2016-10-07 11:41, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Kur tad ir tā nauda hokejā?
Domā, ka ir daudzi, kas Latvijā var reāli ieskaitīt 100-tiem tūkstošu, ja tas ir nepieciešams?
Futbolā ir UEFA, FIFA, bet hokejā tādu organizāciju nav!
Hokejā valsts dod nereālo piķi! Bet Kira Milijonu iztērē izlasei, bet slidas un nūjas nopirkt nevar, kur tā nauda paliek?
, 2016-10-07 11:41, pirms 9 gadiem
Es saprotu, ka saturs svarīgāks. Bet salabojiet tak komatus! Citādāk izskatās pagalam neprofesionāli.
, 2016-10-07 11:42, pirms 9 gadiem
zippo22 rakstīja: Nu šito kozjolu vietā arī negribās.Labāk jau nebūs, savādāk jā varbūt pat sliktāk, bet labāk točen nē.
Vienalga vai sliktāk, bet galvenais, lai kaut kas mainās. Guņā, Aldonis un Kira lielais BIG3 visu laiku sēž krēslos, neviena cita seja nav bijusi. Tā nav demokrātija!
, 2016-10-07 11:43, pirms 9 gadiem
Vai Jūs ziniet, ka ziedojums (no Lipmana Grindex Lipmana LHF šinī gadījumā) nodrošina ziedotājam 85 (!!!!!) procentu atlaidi ziedotaja uznemuma nodoklim. Un tā arī ir Valsts nauda, jeb precīzāk - tik valsts no Grindex nesanems nodoklos, ko uznemums atbalsta sabiedriska labuma sferu - sportu. Tātad reāli rēķinàm Lipmana uznemums ziedo 15% reālas naudas no nosauktajām summām. UN pārējais ir IIHF un Latvijas Valsts.
, 2016-10-07 11:45, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Pārvaldībai vajag regulāru finansējumu...
Un tu gribi teikt, ka LHF nav finansējums? Tad ja, kāds piemestu vēl 1000 000 tad būtu teicama sistēma no Kirova?

Atgriežamies pie jautājuma par LHF darbu atbalstītāju piesaistē... Ja trūkst, tad kāpēc NESTRĀDĀ pie tā?
, 2016-10-07 11:45, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Atradis ar ko salīdzināt! Dānija, Norvēģija vēl jo vairāk Vācija ir valstis ar pavisam citiem resursiem! Iegulda Dānija, Norvēģija, Vācija hokejā, tad summas sākas no desmitiem miljonu!

Tāpat viņi nekur tālu nav tikuši- regulāri atraujas U-18, U-20 līmeņos!
Mums nevajag desmitiem miljonu. Mums vajag sakārtotu sistēmu. Mums tradīcijas ir tas, kas mūs noliek jau startā visām tevis minētajām valstīm priekšā. Pat šijā bardakā mums vecāki ir gatavi vest savus bērnus hokejā, sponsorēt viņus utt. Tevis minētajās valstīs pie līdzīga bardaka hokejs jau sen būtu noomiris
, 2016-10-07 11:45, pirms 9 gadiem
Turpinām: LHF caur izlasi reklamē ko? GRINDEX!!!
Tātad ne tikai ueguvums nodoklu atlaudē ljoti ievērojamā, bet arī par uzņēmuma reklāmu! Un tāpēc arī Lipmans negrib pamest šo kabatas kantori, kas ir tik noderīgs biznesam un mūsu visu apjāšanai
, 2016-10-07 11:46, pirms 9 gadiem
egils1 rakstīja: Vai Jūs ziniet, ka ziedojums (no Lipmana Grindex Lipmana LHF šinī gadījumā) nodrošina ziedotājam 85 (!!!!!) procentu atlaidi ziedotaja uznemuma nodoklim. Un tā arī ir Valsts nauda, jeb precīzāk - tik valsts no Grindex nesanems nodoklos, ko uznemums atbalsta sabiedriska labuma sferu - sportu. Tātad reāli rēķinàm Lipmana uznemums ziedo 15% reālas naudas no nosauktajām summām. UN pārējais ir IIHF un Latvijas Valsts.
Cik Latvijā ir uzņēmumu(eksporta), kam ienākumi ir virs 10 miljoniem un kas ir gatavi atbalstīt Latvijas sportu?
, 2016-10-07 11:48, pirms 9 gadiem
LHF pavisam vienkārši būtu jāatbalsta hokeja skolas un klubi, kaut vai ledu samaksājit, tāpat jau ir nenormāli papildus izdevumi šajā sportā trenējoties -lai nav 100 eiro mēnesī tikai par ledu jāmaksā - un hokejs tikai sports bagātāko bērniem, nevis talantīgākajiem.
, 2016-10-07 11:48, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Cik Latvijā ir uzņēmumu(eksporta), kam ienākumi ir virs 10 miljoniem un kas ir gatavi atbalstīt Latvijas sportu?
uh, Tu pat iedomāties nespēj cik tādu ir daudz. Vēreiz atgriežamies pie jaut, kāpēc neviens no tiem neskrien iemest naudu Kirovam vai Indriksonam. TĀPĒC, KA NEVIENS NESAPROT SISTĒMU< KUR PALIKS TĀ NAUDA.
, 2016-10-07 11:49, pirms 9 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Tu zini, nākotni redzēji. B.ļeģ. Latvju bāleliņš, kas ir apmierināts ar to ,kā ir, jo labāk jau nevar būt.
Tu jau kā tautu meita līdz sirmam vecumam vēl tici nesautīgam princim baltā zirgā.Tā i nomirstot vecmeitās.
, 2016-10-07 11:53, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Pofig. Tas var vnk sakustināt to ledu. Nu gadu noraus,būs galīg garām, var vēlēt citu. Diezvai gada laikā tādu impēriju kā šobrīd Kira, Koziols uzcels. Galvenais ir dabūt šitās mēbeles ārā, lai cilvēki refz, ka tas amats ir reāli pieejams un mošk kāds sakarīgs kandidāts arī izpeldēs. Tas pats uz futeni attiecas.
Labi teikts, bet tu taču zini ka tā nenotiks,jo mūsu zemītē tā vēl nav bijis, ka tā būtu bijis.Nekā personīga tikai faktu konstatācija.Maidans Latvijā jebkurā jomā nav iespējams apriori.
, 2016-10-07 11:57, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Vienalga vai sliktāk, bet galvenais, lai kaut kas mainās. Guņā, Aldonis un Kira lielais BIG3 visu laiku sēž krēslos, neviena cita seja nav bijusi. Tā nav demokrātija!
A kur tu redzi demokrātiju?Kas tas ir par zvēru un kā to ķer un ēd?Tas ir kad esi saimā un frakcijas līderis ar paceltu vai nolaistu īkšķi parāda kā frakcijai ir jābalso -tā ir demokrātija, tad te ar tā pat notiek, kur cepiens
, 2016-10-07 12:00, pirms 9 gadiem

Koziols labākās CCCP laiku tradīcijās savu runu/rakstu sāk ar patosa pilniem vārdiem.
Nezinu kā citiem, bet mani tas uzreiz dara uzmanīgu, ka vai tik šī raksta autora garadarbs nav tikai tāds populistisks gājiens.
, 2016-10-07 12:05, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Mums nevajag desmitiem miljonu. Mums vajag sakārtotu sistēmu. Mums tradīcijas ir tas, kas mūs noliek jau startā visām tevis minētajām valstīm priekšā. Pat šijā bardakā mums vecāki ir gatavi vest savus bērnus hokejā, sponsorēt viņus utt. Tevis minētajās valstīs pie līdzīga bardaka hokejs jau sen būtu noomiris
Piekrītu ka mums vajag sakārtotu sistēmu, bet............. mani (domāju, ka arī lielāko daļuLV hokeja sabiedrību) grūti ir pārliecināt, ka tagad šīs sistēmas ieviesējs būs Koziols.
Paskaties uz viņa pagātnes (ne) darbiem, un tad padomā, vai LHF būs tā organizācija būs tā kurā viņš ieviesīs šo kārtību, ja viņam aiz muguras ir lietas ar n-tām jautājuma zīmēm.
Personiski man šķiet, ka ir nepieciešama persona ar nevainojamu reputāciju, lai būtu pats galvenais-uzticēšanās un ticība viņa iespējām.
, 2016-10-07 12:09, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piekrītu ka mums vajag sakārtotu sistēmu, bet............. mani (domāju, ka arī lielāko daļuLV hokeja sabiedrību) grūti ir pārliecināt, ka tagad šīs sistēmas ieviesējs būs Koziols.
Paskaties uz viņa pagātnes (ne) darbiem, un tad padomā, vai LHF būs tā organizācija būs tā kurā viņš ieviesīs šo kārtību, ja viņam aiz muguras ir lietas ar n-tām jautājuma zīmēm.
Personiski man šķiet, ka ir nepieciešama persona ar nevainojamu reputāciju, lai būtu pats galvenais-uzticēšanās un ticība viņa iespējām.
Man liekas ir pienācis tāds izmisuma brīdis, kad vienalga kurš, ka tik ne Kirovs. Pēcnācējs jebkurā gadījumā nebūs tik nenomaināms Un Kozis ir arī labas lietas sadarījis, viņš gan nav tāds ilgtermiņa cilvēks, bet lai izpurinātu to iestagnējušo lapseņpūzni pat viņs liekas gana labs.
, 2016-10-07 12:09, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Koziols labākās CCCP laiku tradīcijās savu runu/rakstu sāk ar patosa pilniem vārdiem.
Nezinu kā citiem, bet mani tas uzreiz dara uzmanīgu, ka vai tik šī raksta autora garadarbs nav tikai tāds populistisks gājiens.
5.klases viela, ievads-iztirzājums-nobeigums. Nesaprotu kāds sakars ar CCCP?
, 2016-10-07 12:18, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Man liekas ir pienācis tāds izmisuma brīdis, kad vienalga kurš, ka tik ne Kirovs. Pēcnācējs jebkurā gadījumā nebūs tik nenomaināms Un Kozis ir arī labas lietas sadarījis, viņš gan nav tāds ilgtermiņa cilvēks, bet lai izpurinātu to iestagnējušo lapseņpūzni pat viņs liekas gana labs.
Varbūt!
Man jau šķiet, ka šobrīd LV hokejs jau ir tajā punktā, kad patreiz to nevajadzētu pakļaut eksperimentiem tikai tāpēc, lai izdzenātu LHF virsotni.
, 2016-10-07 12:20, pirms 9 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: 5.klases viela, ievads-iztirzājums-nobeigums. Nesaprotu kāds sakars ar CCCP?
Sakars tiešs, jo tajā laikā man bieži iznāca saskārties ar šādiem ievadiem. Kopš tā laika tādas patriotiskas runas mani mazliet atsit no runātāja/rakstītāja.
, 2016-10-07 12:22, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piekrītu ka mums vajag sakārtotu sistēmu, bet............. mani (domāju, ka arī lielāko daļuLV hokeja sabiedrību) grūti ir pārliecināt, ka tagad šīs sistēmas ieviesējs būs Koziols.
Paskaties uz viņa pagātnes (ne) darbiem, un tad padomā, vai LHF būs tā organizācija būs tā kurā viņš ieviesīs šo kārtību, ja viņam aiz muguras ir lietas ar n-tām jautājuma zīmēm.
Personiski man šķiet, ka ir nepieciešama persona ar nevainojamu reputāciju, lai būtu pats galvenais-uzticēšanās un ticība viņa iespējām.
Tak neviens Tevi nekad ne par ko neparliecinas. Visi prezidentu potencialie gazeji Tev ir slikti, ta Klavins ta Koziols!
Visi kas nak un megina esoso prezidentu gazt, tie ir sliktie. Ieveles esosos un atkal Tu te ikdiena cikstesi cik viss ir slikti un ka lietaam butu jabut...
, 2016-10-07 12:27, pirms 9 gadiem
eh kā visiem patīk tā nauda un tās skaitīšana citu kontos
bet kārtībai ar jābūt
, 2016-10-07 12:29, pirms 9 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tak neviens Tevi nekad ne par ko neparliecinas. Visi prezidentu potencialie gazeji Tev ir slikti, ta Klavins ta Koziols!
Visi kas nak un megina esoso prezidentu gazt, tie ir sliktie. Ieveles esosos un atkal Tu te ikdiena cikstesi cik viss ir slikti un ka lietaam butu jabut...
Jā, šobrīd tiešām tā ir, ka patreiz ne uz LHF, ne arī LFF prezidenta amatu nav pieteicies neviens ar nevainojamu reputāciju.
Ir jābūt diezgan pastulbam, ja kāds ir iedomājies, ka patreiz galvenais ir nogāzt Lipmanu un Indriksonu neskatoties ne uz ko. Tas nedrīkst būt izrauts no tā, kas gatavojas viņu gāzt, ko un kā viņš gatavojas darīt lietas labā, lai sakārtotu lietas LV hokejā un futbolā, un kur tas ņems finanšu līdzekļus, lai savus plānus realizētu.
, 2016-10-07 12:30, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Personiski man šķiet, ka ir nepieciešama persona ar nevainojamu reputāciju, lai būtu pats galvenais-uzticēšanās un ticība viņa iespējām.
Nevainojama reputācija, ir tikai tiem kas vēl neko nav sasnieguši!
Dzīvē ir gadījies, (neilgi pēc armijas), divas reizes piedalīties vēlēšanās, abas uzvarēju. Iemesls vienkāršs, mani īsti neviens nezināja, bet konkurentiem bija par ko piesieties, viņi tika svītroti, mani neaiztika.
, 2016-10-07 12:32, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt!
Man jau šķiet, ka šobrīd LV hokejs jau ir tajā punktā, kad patreiz to nevajadzētu pakļaut eksperimentiem tikai tāpēc, lai izdzenātu LHF virsotni.
šajā punktā ir tas laiks pienācis. Nekas tak tāds nenotiks - treneri strādās, komandas trenēsies, spēlēs. Tu runā, itkā te kāds grasītos uz skrituļhokeju pariet.
, 2016-10-07 12:37, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, šobrīd tiešām tā ir, ka patreiz ne uz LHF, ne arī LFF prezidenta amatu nav pieteicies neviens ar nevainojamu reputāciju.
Ir jābūt diezgan pastulbam, ja kāds ir iedomājies, ka patreiz galvenais ir nogāzt Lipmanu un Indriksonu neskatoties ne uz ko. Tas nedrīkst būt izrauts no tā, kas gatavojas viņu gāzt, ko un kā viņš gatavojas darīt lietas labā, lai sakārtotu lietas LV hokejā un futbolā, un kur tas ņems finanšu līdzekļus, lai savus plānus realizētu.
Tāpēc, ka neviens "tīrs" kadrs tajā draņķī rokas nebāzīs, jo būsim reāli, gan lai ietu pret Lipmana impēriju, gan Indriksona impēriju, ir jābūt teju līdzīgam draņķim, citādi ar netīrwm paņēmieniem kā viens tā otrs noēdīs bez sāls. Kā jau huy te teica - galvenais jāizputina tas kirova pūznis. Un vienalga kas nāk vietā. Tāpat gada divu laikā ne ko diži pacels ne nogremdēs.
, 2016-10-07 12:39, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Kur tad ir tā nauda hokejā?
Domā, ka ir daudzi, kas Latvijā var reāli ieskaitīt 100-tiem tūkstošu, ja tas ir nepieciešams?
Futbolā ir UEFA, FIFA, bet hokejā tādu organizāciju nav!
Pag pāris citroni pazuda, jeb norakstīti kā iemaksas mistisku personu kontos. IIHF arī kaut kādas naudas skaita. Ja palasa to ko Viesturs tur uzskaita, tad tik traki nav. Gudri saimniekojot domāju, ka rezultāts varētu būt labāks.
, 2016-10-07 12:40, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, šobrīd tiešām tā ir, ka patreiz ne uz LHF, ne arī LFF prezidenta amatu nav pieteicies neviens ar nevainojamu reputāciju.
Ir jābūt diezgan pastulbam, ja kāds ir iedomājies, ka patreiz galvenais ir nogāzt Lipmanu un Indriksonu neskatoties ne uz ko. Tas nedrīkst būt izrauts no tā, kas gatavojas viņu gāzt, ko un kā viņš gatavojas darīt lietas labā, lai sakārtotu lietas LV hokejā un futbolā, un kur tas ņems finanšu līdzekļus, lai savus plānus realizētu.
Nu Tev nekad nekas nav un nebus labi.
Manuprat tagad pats galvenais ir gazt sos aizsedejusos impotentus. Jo nakamie prezidenti vairs nebus ''neaiztiekami'', naks tira konkurence un godigi speles noteikumi
, 2016-10-07 12:45, pirms 9 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nevainojama reputācija, ir tikai tiem kas vēl neko nav sasnieguši!
Dzīvē ir gadījies, (neilgi pēc armijas), divas reizes piedalīties vēlēšanās, abas uzvarēju. Iemesls vienkāršs, mani īsti neviens nezināja, bet konkurentiem bija par ko piesieties, viņi tika svītroti, mani neaiztika.
Paskaidrošu mazāk sīkāk.
LV biznesa vide ir tāda kāda tā ir, un būtu neprāts no prasīt no kāda biznesmeņa, lai tas bez jebkāda ''skeleta skapī'' vadītu savu biznesu. Galvenais, manuprāt, lai būtu redzams, ka viņam šis bizness ir, un viņš to spēj saglabāt,uzturēt un attīstīt neskatoties ne uz kādām finanšu vai politiskām krīzēm. Labs piemērs, Ķirsons ar savu ''Lido''.
Vai Koziolam ir pietikusi pacietība un vēlme kaut ko attīstīt ilgtermiņā? Tam pašam hokeja klubam ''Rīga 2000'' viņš ļāva nogrimt, neskatoties, ka bija tajā ieguldījis tik daudz naudas un enerģijas.
, 2016-10-07 12:47, pirms 9 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu Tev nekad nekas nav un nebus labi.
Manuprat tagad pats galvenais ir gazt sos aizsedejusos impotentus. Jo nakamie prezidenti vairs nebus ''neaiztiekami'', naks tira konkurence un godigi speles noteikumi
Tu kaut ko apgalvo, bet reālu pierādījumu Tev tam visam nav.
Kur ir teikts, ka nākošais LHF vai LFF prezidents neveidos vel lielāku ''astoņkāji'' šo organizāciju paspārnē?
, 2016-10-07 12:52, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: šajā punktā ir tas laiks pienācis. Nekas tak tāds nenotiks - treneri strādās, komandas trenēsies, spēlēs. Tu runā, itkā te kāds grasītos uz skrituļhokeju pariet.
Zini, Tu precīzi uzrakstīji patreizējo situāciju, kas valda LV hokejā, jo LV hokeja sabiedrība lielos apmēros nav SAŠĶELTA. Ir atsevišķas personas, kuras cenšas duļķot ūdeni, bet cilvēki,kuri dara reālas lietas tās arī dara.
Kā jau vairākkārt esmu rakstījis-Lipmana vislielākā kļūda, ka tas par visu varu cenšas kaut ko stulbu pateikt publiskā telpā, un nevis uzticēt šo runāšanu veikt profesionāļiem. Ja tās stulbības nerunātu, tad LV sabiedrībai šķistu, ka LV hokeja sabiedrībā valda normāla saskaņa, un katrs dara savu darbu.
, 2016-10-07 13:08, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini, Tu precīzi uzrakstīji patreizējo situāciju, kas valda LV hokejā, jo LV hokeja sabiedrība lielos apmēros nav SAŠĶELTA. Ir atsevišķas personas, kuras cenšas duļķot ūdeni, bet cilvēki,kuri dara reālas lietas tās arī dara.
Kā jau vairākkārt esmu rakstījis-Lipmana vislielākā kļūda, ka tas par visu varu cenšas kaut ko stulbu pateikt publiskā telpā, un nevis uzticēt šo runāšanu veikt profesionāļiem. Ja tās stulbības nerunātu, tad LV sabiedrībai šķistu, ka LV hokeja sabiedrībā valda normāla saskaņa, un katrs dara savu darbu.
Interesanti, kas pāris mēnešos ir mainījies, ka tu vairs nevēlies pārmainās LHF? Pēc katra izlases starta vienmēr raksti, tagad Kirovs varēs turpināt neko nedarīt, jo viss taču ir kārtībā.
, 2016-10-07 13:15, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini, Tu precīzi uzrakstīji patreizējo situāciju, kas valda LV hokejā, jo LV hokeja sabiedrība lielos apmēros nav SAŠĶELTA. Ir atsevišķas personas, kuras cenšas duļķot ūdeni, bet cilvēki,kuri dara reālas lietas tās arī dara.
Kā jau vairākkārt esmu rakstījis-Lipmana vislielākā kļūda, ka tas par visu varu cenšas kaut ko stulbu pateikt publiskā telpā, un nevis uzticēt šo runāšanu veikt profesionāļiem. Ja tās stulbības nerunātu, tad LV sabiedrībai šķistu, ka LV hokeja sabiedrībā valda normāla saskaņa, un katrs dara savu darbu.
Nu ja sēž tik sportacentrā, tad tā var likties. Parunā ar bērnu komandu treneriem, vecākiem, citiem hokejā iesaistītajiem u.t.t. Dzīvē.
, 2016-10-07 13:16, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu kaut ko apgalvo, bet reālu pierādījumu Tev tam visam nav.
Kur ir teikts, ka nākošais LHF vai LFF prezidents neveidos vel lielāku ''astoņkāji'' šo organizāciju paspārnē?
Nav jau garantijas, ka Tev izejot no mājām, ķieģelis uz galvas neuzkritīs. Sēdēsi mājās?
, 2016-10-07 13:17, pirms 9 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Interesanti, kas pāris mēnešos ir mainījies, ka tu vairs nevēlies pārmainās LHF? Pēc katra izlases starta vienmēr raksti, tagad Kirovs varēs turpināt neko nedarīt, jo viss taču ir kārtībā.
Mainījies nav pilnīgi nekas, jo es joprojām saku/rakstu ka Lipmanam laiks ir aiziet, bet vienīgi es nekad nebūšu par to,ka jāmaina tikai mainīšanas pēc. Pārāk daudz man ar šādu domāšanu ir dzīvē iznācis atrauties, jeb no vilka bēgdams esmu uzrāvies uz lāci.
Vienīgi patreiz par nožēlošanu neviens no tiem, kurus es vēlētos redzēt LHF prezidenta amatā nav izrādījis interesi to darīt.
, 2016-10-07 13:22, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Nu ja sēž tik sportacentrā, tad tā var likties. Parunā ar bērnu komandu treneriem, vecākiem, citiem hokejā iesaistītajiem u.t.t. Dzīvē.

Tu ļoti labi zini,ka es gana daudz kontaktējos ar Liepājas hokeja pārstāvjiem.
Var patikt vai nepatikt HK „Liepāja” valdes locekļa Artura Košeļeva teiktais, bet tā ir taisnība, ka vairums hokeja klubu ir dziļi po, kas notiek LHF, jo klubi paši savā sulā vārās un uz LHF īpaši necer.
, 2016-10-07 13:29, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Tu ļoti labi zini,ka es gana daudz kontaktējos ar Liepājas hokeja pārstāvjiem.
Var patikt vai nepatikt HK „Liepāja” valdes locekļa Artura Košeļeva teiktais, bet tā ir taisnība, ka vairums hokeja klubu ir dziļi po, kas notiek LHF, jo klubi paši savā sulā vārās un uz LHF īpaši necer.
Liepāja ir mazs dīķis un ja tur Kirovs patīk, tas nenozīmē ka viss ir kārtībā
, 2016-10-07 13:36, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Liepāja ir mazs dīķis un ja tur Kirovs patīk, tas nenozīmē ka viss ir kārtībā
Vienmēr būs organizācijas vai atsevišķas personas, kuras gribēs nokampt no valsts,pašvaldībām vai sabiedriskām organizācijām.
Mogo un Kurbads īpašnieki arī savās intervijās dod skaidru mājienu, ka vairāk jāstrādā pašiem, un nevis uz kāda dāsnumu jācer.
Tu taču noskatījies LTV raidījumu ''Spota studija'' kurā runāja ''KURBADS'' īpašnieks Andis Pikāns?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-10-07 13:48, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vienmēr būs organizācijas vai atsevišķas personas, kuras gribēs nokampt no valsts,pašvaldībām vai sabiedriskām organizācijām.
Mogo un Kurbads īpašnieki arī savās intervijās dod skaidru mājienu, ka vairāk jāstrādā pašiem, un nevis uz kāda dāsnumu jācer.
Tu taču noskatījies LTV raidījumu ''Spota studija'' kurā runāja ''KURBADS'' īpašnieks Andis Pikāns?
Pikāns arī strādā, bet ir bēnu komandas kurām jādzīvo bardakā, var jau viņiem ieteikt "trenējeis kaŗtīgāk", bet bardaks tak paliek. Tu vispār tagad demagoģē.
, 2016-10-07 14:00, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Pikāns arī strādā, bet ir bēnu komandas kurām jādzīvo bardakā, var jau viņiem ieteikt "trenējeis kaŗtīgāk", bet bardaks tak paliek. Tu vispār tagad demagoģē.
Gribi tici, gribi netici, bet pat ja LHF augšā būtu visideālākais prezidents un valde, atrastos kāds hokeja klubs,bērnu hokeja skola, kurā valdītu bardaks. LHF vadība vienkārši nevarētu izstāvēt blakus katram trenerim un hokeja dzīves vadītājam uz vietas. Kā cilvēki uz vietas spēj organizatores tā arī ir.
, 2016-10-07 14:12, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gribi tici, gribi netici, bet pat ja LHF augšā būtu visideālākais prezidents un valde, atrastos kāds hokeja klubs,bērnu hokeja skola, kurā valdītu bardaks. LHF vadība vienkārši nevarētu izstāvēt blakus katram trenerim un hokeja dzīves vadītājam uz vietas. Kā cilvēki uz vietas spēj organizatores tā arī ir.
Blin, nu Tu veri tirst. Ir organizatiriski bardaki dēl LHF, nevis es runāju par tās skolas iekšieni
, 2016-10-07 14:26, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Blin, nu Tu veri tirst. Ir organizatiriski bardaki dēl LHF, nevis es runāju par tās skolas iekšieni
Lūdzu, konkrētu piemēru,lai es saprastu par ko konkrēti ir stāsts.
, 2016-10-07 15:29, pirms 9 gadiem
kāds koeficients uz Kiru?
, 2016-10-07 16:12, pirms 9 gadiem
Lai augtu "pasaules līmeņa hokeja dižgari kā (...) Girgensons", nepieciešams, lai katram latvietim būtu dators ar ātru internetu un obligāts pienākums katru dienu balsot, balsot, balsot!
, 2016-10-07 21:38, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Pikāns arī strādā, bet ir bēnu komandas kurām jādzīvo bardakā, var jau viņiem ieteikt "trenējeis kaŗtīgāk", bet bardaks tak paliek. Tu vispār tagad demagoģē.
Tu arī