Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Salaužam arī ukraiņus

Salaužam arī ukraiņus
Pirmo vārtu autors Mārtiņš Karsums uzbrukumā
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Šodien Olimpiskā kvalfikācijas turnīra otrajā spēlē Latvijas izlase ar 4:2 apspēlēja Ukrainu, nostādot sevi rokas stiepiena attālumā no kārotās Olimpiskās ceļazīmes. Mūsējo labā ar vārtiem un rezultatīvu piespēli izcēlās Mārtiņš Karsums.

Prognoze, ka skatītāji izvēlēsies vienu spēli, kuru apmeklēt apstiprinājās, jo šodienas (izšķirošajā par Olimpisko ceļazīmi) spēlē arēna bija krietni vien pilnāka kā vakar. Protams, arī šoreiz izlases spēki pulcēja mazāk skatītāju, kā ierasts "Dinamo" spēlēs, bet tas jau ir cits stāsts.

Var izcelt vienīgi Naumovu

Pirmās spēles minūtes aizritēja bez lieliem pārtraukumiem, laukuma saimniekiem tomēr kontrolējot ripu vairāk. Sestajā minūtē latvieši nokļuva pie iespējas spēlēt vairākumā, kurā mūsējie neprata pat nostāties pretinieku zonā. Devītajā mūsējie nonāca mazākumā, kad uz divām minūtēm tika noraidīts šodien agresīvi spēlējošais Miķelis Rēdlihs. Galvenokārt pateicoties Naumova pārliecinošai spēlei, Latvija mazākumu izturēja, bet uzreiz noraidījumu 2+10 saņēma Pujacs. Izturējuši mazākumu, latvieši metās uzbrukumā – 13. minūtē divi bīstami metieni padevās Vasiļjevam, bet minūte vēlāk no vārtu priekšas pārspēt Karpenko neizdevās Aigaram Ciprusam.

Periodam tuvojoties izskaņai Latvijai vēl vienu mazākumu "sagādāja" Kristaps Sotnieks, kurā spīdoši vārtos atkal darbojās Sergejs Naumovs sadarbībā ar mūsu aizsargiem. Pagāja nedaudz vairāk par minūti un, skaisti notēlojot ukraiņu uzbrucējam, vēl uz divām minūtēm mūsējie bija spiesti turēties mazākumā. Beidzot viesi savu vairākumu izmantoja, Andrijam Sriubuko ieraidot ripu Naumova cietoksnī no zilās līnijas – 1:0.

Metienu skaits pēc 1. perioda:
7:8

Ukraiņu kļūdas pārvēršam vadībā

Otrā perioda sākumā latvieši veselu minūti nespēja izmantot arī divu vīru pārākumu, bet ceturtajā minūtē tas beidzot izdevās ierastajā vairākumā. Ar vairākām precīzām piespēlēm, bet bez liekām darbībām ripu jau tukšos vārtos raidīja Mārtiņš Karsums. Septītajā minūtē labi uzbrukumā darbojās Širokova uzbrukuma trio, bet precīzi vārtos darbojās Karpenko. Astotās minūtes sākumā ukraiņiem izdevās bīstams izrāviens uz mūsu vārtiem. Lai to apturētu, Vasiļjevs bija spiests pārkāpt noteikumus, un mūsējie atkal nonāca skaitliskajā mazākumā. Izturējuši mazākumu, 11. minūtē sekoja nākamais, un arī šoreiz ukraiņi pie labas metienu pozīcijas netika.

Perioda otrajā pusē pie Naumova vārtiem izcēlās nelielas rupjības, kā rezultātā 2+2 noraidījumus saņēma Reķis un Tsiruls. 14. minūtē beidzot pats savu aktivitāti atalgoja Miķelis Rēdlihs. Izmantojot Tulkonova kļūdu, Rēdlihs pārtvēra ripu pretinieka zonā un, precīzi pārceļot ripu pāri Karpenko, izvirzīja Latviju vadībā ar 2:1.

Perioda izskaņā vairākus vidēji bīstamus momentus izveidoja ukraiņi, bet rezultātā pārvērst tos neprata. Pēdējās sekundēs pie labas metienu pozīcijas tika Mārtiņš Karsums, bet meta garām vārtiem. Jāatzīmē, ka otrajā periodā tikai četras reizes latviešu metieni tika raidīti ukraiņu vārtu rāmī.

Metienu skaits pēc 2. perioda:
12:17

Neatkārtojam baltkrievu kļūdu 2005. gadā

Pēdējā perioda otrajā minūtē Cipuļa gājienu uz vārtiem viesi apturēja ar noteikumu pārkāpumu, bet vairākuma izskaņā noraidījumu pie ukraiņu pretuzbrukuma saņēma Oļegs Sorokins. Mazākumā bīstamākus momentus izveidot prata latvieši, it īpaši mūsu pirmā maiņa. Astotajā minūtē pelnītus vārtus guva vēl viens uzbrukuma virknējums, kuri šodien aizvadīja teicamu spēli. Pēc Ciprusa piespēles, no vārtu priekšas precīzs bija Aleksandrs Ņiživijs.

Jau nākamajā minūtē, pēc Dārziņa izrāviena uz ukraiņu vārtiem, divu minūšu noraidījumu saņēma Tolkunovs, bet Kasiančuks saņēma noraidījumu līdz spēles beigām. Spēles turpinājās ar agresīvu un brīžiem pat rupju spēli. 18. perioda minūtē noraidījumus saņēma abas komandas (Jerofejevs un Šaparenko). Divas minūtes līdz perioda beigām ukraiņu vārtus atstāja Karpenko, un viesi vairākumā samazināja rezultāta starpību - precīzs bija Klementjevs. Spēles izskaņā milzīgu spiedienu uz mūsu vārtiem vairākumā 6 pret 5 izdarīja ukraiņi, bet 15 sekundes pirms spēles beigām punktu uzvarai pielika Jānis Sprukts, pēc Mārtiņa Karsuma piespēles ieraidot ripu tukšos vārtos.

Metienu skaits pēc 3. perioda:
17:25

Mūsējo labā ar diviem punktiem izcēlās Mārtiņš Karsums (1+1) un Miķelis Rēdlihs (1+1), bet par labāko pelnīti tika atzīts Sergejs Naumovs. Rīt turnīrā ir pauze, bet svētdien latvieši tiksies ar itāliešiem. Ja Ukraina svētdienas pirmajā spēlē pārspēj Ungāriju, lai izcīnītu ceļazīmi uz Vankūveru, Latvija var atļauties zaudēt arī ar vienu vārtu starpību, bet diez vai to vēlētos latviešu fani.

Olimpiskais kvalifikācijas turnīrs, 6.februāris

Latvija – Ukraina
4:2 (0:1, 2:0, 2:1)

Vārti: – 18:57 Siubko (Cirjuls) 0:1, 24:40 Karsums (M.Rēdlihs, Sorokins) 1:1, 33:38 M.Rēdlihs 2:1, 47:31 Ņiživijs (Cipruss) 3:1, Klimentjevs (Gnidenko, Navarenko) 3:2., 19:45 Sprukts (Karsums) 4:2 - tukšos vārtos.

Vārtsargi: Sergejs Naumovs (92.0%) – Igors Karpenko (82.3%).
Metieni: 17:25 (7:8, 5:9, 6:8)
Soda minūtes: 30:48

Turnīra tabula:

V.KomandaSUZVP
1.Latvija22011:56
2.Itālija2116:43
3.Ukraina2115:63
4.Ungārija2024:110

Izmantotie resursi:
iihf.com

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 00:12, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Man tiešām nav ne jausmas, kāpēc vācija rangā ir augstāk, patiesībā pēc ranga mēs dalām 10/11 vietu,taču viņi tomēr izkrita uz B divīziju, un tāpēc viņu rangam vajadzēja būt relatīvi zemākam!
neko nedalām - Vācija ir augstāk rangā, jo pēdējā PČ izcīnīja augstāku vietu par LV izlasi. Diemžēl Znaroka "valdīšanas" laikā LV izlase ir no 9. vietas IIHF rangā nokritusi uz 11. vietu. Skumji, bet fakts

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:12, pirms 15 gadiem
Yurchix rakstīja: Kanādā nav 5X mazāks iedzīvotāju skaits kā Krievijā!
Apmēram jau ir!

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:12, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Un kur tad ir tas fantastiskais sniegums? tas, ka smagā cīņa LV izlase pieveica 1. divīzijas izlasi Ukrainu?
Pagaidi nedaudz, Dinamo ir viens, LV izlase, kas pavisam cits, tāpat Zanaroks nav tas pats, kas Šuplers, piemēram Dārziņš manā skatījumā ir progresējis, saikne Redlihs-Dārziņš ir progresējusi pateicoties Dinamo, Sotnieks atklājums, kas pārsteidz ar savu gudro spēli, Pujacs arī progresējis un varētu minēt vēl vienu otru, kas ir pielicis!
Un iespēlēt komandu dažās dienās nav iespējams!

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:13, pirms 15 gadiem
Deportivo rakstīja: Es vēlos atsaukties uz savu iepriekšējo komentāru. Protams, Vācijas sporta politika nav izteikti vērsta uz kādu konkrētu sporta veidu, taču nenoliedzami Vācijas sporta simbols ir Sporta karaļa nacionālā izlase, tad seko ziemas sporta veidi, motorsports, handbols un apmēram tā tālāk... Parasts vācietis mīl aiziet uz sporta halli un pavērot, piemēram, to pašu hokeju un viņu pārlieku neinteresē, kādas ir spēlētāju pases. Un lai arī līgas ir pilnas ar ārzemniekiem, Vācijas izlases i basketbolā, i hokejā turās līmenī. Valsts, kurā gandrīz katrs sportā iesaistīts bērns sapņo kļūt par Ballaku vai Bekenbaueru, spēj izaudzināt NBA un NHL līmeņa sportistus. Protams, Vācijā ir savādāka ekonomiskā situācija, labklājība un procentuāli vairāk vecāku nekā Latvijā spēj uzturēt hokeja treniņus saviem bērniem, taču saukt situāciju par katastrofu, kad ārzemnieku pilnās līgas saražo pasaulē konkurētspējīgus vietējos produktus, ir gaužām aplami...
Kā jau minēju - prioritātes, prioritātes ... Ja vāciešiem rīt vajadzētu no jauna kādā sporta veidā izveidot komandu, vidusmēra līmenī viņiem tas izdotos. Jā, hokejā viņi var izkrist no A grupas, bet tajā pašā laikā nākamajā gadā sakaut latviešus.

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:13, pirms 15 gadiem
Yurchix rakstīja: Nu... es vismaz savā bērna/zīdaiņa prātā zinu, ka Cēsnieks ir Cēsnieks, nevis cēsinieks... Izmācīsies līdz tai klasei, kur to māca... Tad arī varēsi par zīdaiņiem runāt
par to temu uz cesu 800 gadiem valodnieki stridejas un nolema ,ka abas versijas ir pareizas. to nu es zinu,tapec cesinieks.
talak par karsumu. nu nav vins klasi paraks par citiem. nizivijs labi mauc. redlihs darzins. nu ieliec vinu ar ciprusu un cipuli,tad redzes kads vins ir

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 00:13, pirms 15 gadiem
Yurchix rakstīja: Abrags rakstīja: pričom tur iedzīvotāju skaits? piem. Kanādā ir 5x mazāk iedzīvotāju kā Krievijā, taču vismaz 10x vairāk hokeja haļļu un līdz ar to arī spēlētāju...

Kanādā nav 5X mazāks iedzīvotāju skaits kā Krievijā!
Kanādā ~30 milj, Krievijā ~150 mlj. (+/- daži miljoni, lai pateiktu precīzāk - cipari jāpārbauda).
P.s. bet arī tas nav būtiski - svarīgāks ir haļļu skaits

  -1 [+] [-]

, 2009-02-07 00:14, pirms 15 gadiem
Vai kāds man var paskaidrot kaadeelj varam atļauties zaudeet Itaalijai tikai ar vienu vārtu starpiibu,ja mums vaartu attieciiba ir +6,bet Itaaljiem tikai +2.Ja Ukraina vinnee un trim komandām ir pa 6 punktiem tad manuprāt mūsu pozitīvā vārtu bilance ir pietiekama lai vinneetu arii zaudeejot Itaaljiem ar -3 ja Ukrainji nesasit Ungaarus ar vairaak kaa +7

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:15, pirms 15 gadiem
Deportivo rakstīja: Apmēram jau ir!
NAV!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-07 00:16, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Pagaidi nedaudz, Dinamo ir viens, LV izlase, kas pavisam cits, tāpat Zanaroks nav tas pats, kas Šuplers, piemēram Dārziņš manā skatījumā ir progresējis, saikne Redlihs-Dārziņš ir progresējusi pateicoties Dinamo, Sotnieks atklājums, kas pārsteidz ar savu gudro spēli, Pujacs arī progresējis un varētu minēt vēl vienu otru, kas ir pielicis!
Un iespēlēt komandu dažās dienās nav iespējams!
pričom tur Dinamo?? mēs jau par izlasi runājam. Starp citu arī ukraiņiem (un arī itāļiem un ungāriem) bija tikai dažas dienas, "ko iespēlēt komandu".

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:16, pirms 15 gadiem
Yurchix rakstīja: NAV!
Un kā tad ir, gudriniek?

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:16, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Kanādā ~30 milj, Krievijā ~150 mlj. (+/- daži miljoni, lai pateiktu precīzāk - cipari jāpārbauda).
P.s. bet arī tas nav būtiski - svarīgāks ir haļļu skaits
Krievijā, pēdējā tautas skaitīšanā... gala rezultātā sanāca ap 114 000 000 cilvēku.

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:18, pirms 15 gadiem
Par Dinamo, lai esportam ko rakstīt

Pruseku gaidam atpakaļ laikam jau uz mājas spēlēm.
dinamoriga.eu: Martins Pruseks: būšu gatavs mājas spēlēm -...

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:18, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: neko nedalām - Vācija ir augstāk rangā, jo pēdējā PČ izcīnīja augstāku vietu par LV izlasi. Diemžēl Znaroka "valdīšanas" laikā LV izlase ir no 9. vietas IIHF rangā nokritusi uz 11. vietu. Skumji, bet fakts
musejie ir 10.vieta,bet vaciesi 12.vieta.
netici,parbaudi

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:19, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: par to temu uz cesu 800 gadiem valodnieki stridejas un nolema ,ka abas versijas ir pareizas. to nu es zinu,tapec cesinieks.
talak par karsumu. nu nav vins klasi paraks par citiem. nizivijs labi mauc. redlihs darzins. nu ieliec vinu ar ciprusu un cipuli,tad redzes kads vins ir
Tu tagad ar mani strīdies par visu, ko vien pats vari izdomāt, par ko ar mani strīdēties. Ne vienu mirkli neesmu teicis, ka viņš ir pārākais. Pie tam, vienmēr esmu skaļi atzinis, ka man visu laiku labākie spēlētāji ir Kerčs, Beļavskis un Ņiživijs.

  -1 [+] [-]

, 2009-02-07 00:20, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Un kā tad ir, gudriniek?
ak vai... apvainojies, ka pateicu kaut ko precīzāk par tevi? Jeb pameklēsi kreisas lapas googlee?

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:22, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Ivar, ir tads teiciens : labs nak ar gaidisanu. Metieni daudz,gan realizacija sekos. Aizsardziba jatrene galvaa.
Piedod,Gati,bet es jau no 1992. gada kaut ko gaidu no mūsu izlases,bet pagaidām izņemot uzvaras sīkos turnīros kā šis, neko diži jēdzīgu neesmu sagaidijis,un tāpēc manī jau ir iezadzies zināms pesimisms attiecībā uz LV hokeja iespējām!

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:22, pirms 15 gadiem
alexy rakstīja: Kā jau minēju - prioritātes, prioritātes ... Ja vāciešiem rīt vajadzētu no jauna kādā sporta veidā izveidot komandu, vidusmēra līmenī viņiem tas izdotos. Jā, hokejā viņi var izkrist no A grupas, bet tajā pašā laikā nākamajā gadā sakaut latviešus.
Nu ja ne rīt, tad parīt jau noteikti. Es nesauktu to par vāciešu prioritāti mantiskā (naudas līdzekļu) izteiksmē; t.i. neesmu pētījis Vācijas sporta finansējumu, taču smagi šaubos, ka Vācijas hokeja izlase tiek apdalīta (nerunāsim par klubiem, kuros ieplūst fizisko personu līdzekļi un atšķirībā no Latvijas klubu hokejs, futbols, u.c sportu komandu spēles tiek mīlētas ne sliktāk kā nacionālās izlases mači) - bet runa iet par to, ka vācieši par visu vairāk mīl futbolu un vēl šo to - izej Vācijā uz ielas un paprasi vidējam vācietiem, kas viņu vairāk uztrauc - Vācijas futbola vai hokeja izlases gaitas...

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:23, pirms 15 gadiem
Vai kāds man var paskaidrot kaadeelj varam atļauties zaudeet Itaalijai tikai ar vienu vārtu starpiibu,ja mums vaartu attieciiba ir +6,bet Itaaljiem tikai +2.Ja Ukraina vinnee un trim komandām ir pa 6 punktiem tad manuprāt mūsu pozitīvā vārtu bilance ir pietiekama lai vinneetu arii zaudeejot Itaaljiem ar -3 ja Ukrainji nesasit Ungaarus ar vairaak kaa +7

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:23, pirms 15 gadiem
Yurchix rakstīja: Krievijā, pēdējā tautas skaitīšanā... gala rezultātā sanāca ap 114 000 000 cilvēku.
nu, šeit es gan redzu citus ciparus... en.wikipedia.org: Russia - Wikipedia, the free encyclopedia arī Krievijas valdības lapsa rāda šos ciparus... Kur tu izgrābi to 114 mlj. nezinu - bet tavs cipars ir ačgārns...

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:26, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: musejie ir 10.vieta,bet vaciesi 12.vieta.
netici,parbaudi
Neticu un zinu, ka Tu kļūdies. GER - 10.v., LAT - 11.v. Oficiālais IIHF rangs: iihf.com: 2008 Ranking

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 00:28, pirms 15 gadiem
bezmiegs rakstīja: Vai kāds man var paskaidrot kaadeelj varam atļauties zaudeet Itaalijai tikai ar vienu vārtu starpiibu,ja mums vaartu attieciiba ir +6,bet Itaaljiem tikai +2.Ja Ukraina vinnee un trim komandām ir pa 6 punktiem tad manuprāt mūsu pozitīvā vārtu bilance ir pietiekama lai vinneetu arii zaudeejot Itaaljiem ar -3 ja Ukrainji nesasit Ungaarus ar vairaak kaa +7
ņems vērā savstarpējo spēļu bilanci. matemātiku paskaiti pats, kas notiek, ja zaudē ar -2: LV starpība ir 0, UKR- -1, ITA - +1. tad ITA brauc uz olimpiādi

Italy, on the other hand, has still the chance to qualify for the 2010 Olympic Games in their clash against the Latvians on Sunday. If Ukraine doesn’t win in regulation time against Hungary, a regulation-time victory against Latvia will be enough for Italy to win the tournament. If Ukraine beats Hungary in regulation time, Italy will need to beat Latvia with a two-goal margin. In all other cases, Latvia will defend the first place and get the ticket to the 2010 Olympics in Vancouver.

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:29, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: nu, šeit es gan redzu citus ciparus... en.wikipedia.org: Russia - Wikipedia, the free encyclopedia arī Krievijas valdības lapsa rāda šos ciparus... Kur tu izgrābi to 114 mlj. nezinu - bet tavs cipars ir ačgārns...
Redzi, tie cipari, kas te parādās, tie ir valstī reģistrētie iedzīvotāji. Bet krievi paši aprēķinājuši patiesos valsts iedzīvotājus... nevis reģistrētos... Protams visādās wikipēdijās izmetīs ciparus, kas tīkamāki pašiem krieviem. Tāpēc... Ja dzīvo no tikai internetā iegūtiem resursiem.. iesaku arī grāmatās "iemest aci", ko izdevuši paši krievi... par Krieviju... un par PSRS... un par tagadējo iedzīvotāju plūsmu...

Wiki... arī es varu labot... arī tu...
un katrs pa savam!

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:30, pirms 15 gadiem
bezmiegs rakstīja: Vai kāds man var paskaidrot kaadeelj varam atļauties zaudeet Itaalijai tikai ar vienu vārtu starpiibu,ja mums vaartu attieciiba ir +6,bet Itaaljiem tikai +2.Ja Ukraina vinnee un trim komandām ir pa 6 punktiem tad manuprāt mūsu pozitīvā vārtu bilance ir pietiekama lai vinneetu arii zaudeejot Itaaljiem ar -3 ja Ukrainji nesasit Ungaarus ar vairaak kaa +7
[/quote]

[quote bezmiegs]
Vai kāds man var paskaidrot kaadeelj varam atļauties zaudeet Itaalijai tikai ar vienu vārtu starpiibu,ja mums vaartu attieciiba ir +6,bet Itaaljiem tikai +2.Ja Ukraina vinnee un trim komandām ir pa 6 punktiem tad manuprāt mūsu pozitīvā vārtu bilance ir pietiekama lai vinneetu arii zaudeejot Itaaljiem ar -3 ja Ukrainji nesasit Ungaarus ar vairaak kaa +7
Tas ir tikai pie nosacījuma, ja 7dien Ukraina vinnē Ungāriju pamatlaikā:
- tad 3 komandām ir vienāds punktu skaits, un tiek skaitīta šo komandu vārtu attiecībā SAVSTARPĒJĀS spēlēs (neskaitos gūtos/ielaistos vārtus pret ungāriem).

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:32, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Neticu un zinu, ka Tu kļūdies. GER - 10.v., LAT - 11.v. Oficiālais IIHF rangs: http://www.iihf.com/home-of-hockey/championships/world-ranking/mens-world-ranking/2008-ranking.html
Tev ,abrags,taisnība!
Viņš info ir ņēmis no Vikipēdijas,bet tur info par 2007. gadu!

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:35, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Neticu un zinu, ka Tu kļūdies. GER - 10.v., LAT - 11.v. Oficiālais IIHF rangs: http://www.iihf.com/home-of-hockey/championships/world-ranking/mens-world-ranking/2008-ranking.html
ja kludos,vikipedija rakstits ka es teicu 10. un 12.v.bet IIHF ka tu raksti. drosi vien tev taisniba.

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:36, pirms 15 gadiem
Yurchix rakstīja: Redzi, tie cipari, kas te parādās, tie ir valstī reģistrētie iedzīvotāji. Bet krievi paši aprēķinājuši patiesos valsts iedzīvotājus... nevis reģistrētos... Protams visādās wikipēdijās izmetīs ciparus, kas tīkamāki pašiem krieviem.
nu, nu - Krievijas statistikas pārvalde (kas veic tautas skaitīšanu!) uzrāda gan 142 mlj. smi-svoi.ru: Сетевой журнал СВОИ | От прошлого к будущему:...
bez tam - Krievijā nākamā tautas skaitīšana būs tikai 2010.g bet iepriekšējā bija 2002.g. (un tur tādi cipari netika uzrādīti). Tu man kaut ko baigi te fleitē.

  -1 [+] [-]

, 2009-02-07 00:37, pirms 15 gadiem
Yurchix rakstīja: Tu tagad ar mani strīdies par visu, ko vien pats vari izdomāt, par ko ar mani strīdēties. Ne vienu mirkli neesmu teicis, ka viņš ir pārākais. Pie tam, vienmēr esmu skaļi atzinis, ka man visu laiku labākie spēlētāji ir Kerčs, Beļavskis un Ņiživijs.
tu saki ,ka vins ir NHL limena speletajs.tad ari nizivijs ir tads,un vel dazi. karsumam vajadzeja klsi augstakam but,ka ozolins,kad speleja izlase.

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:38, pirms 15 gadiem
Deportivo rakstīja: Nu ja ne rīt, tad parīt jau noteikti. Es nesauktu to par vāciešu prioritāti mantiskā (naudas līdzekļu) izteiksmē; t.i. neesmu pētījis Vācijas sporta finansējumu, taču smagi šaubos, ka Vācijas hokeja izlase tiek apdalīta (nerunāsim par klubiem, kuros ieplūst fizisko personu līdzekļi un atšķirībā no Latvijas klubu hokejs, futbols, u.c sportu komandu spēles tiek mīlētas ne sliktāk kā nacionālās izlases mači) - bet runa iet par to, ka vācieši par visu vairāk mīl futbolu un vēl šo to - izej Vācijā uz ielas un paprasi vidējam vācietiem, kas viņu vairāk uztrauc - Vācijas futbola vai hokeja izlases gaitas...
Tieši tā, es jau arī nerunāju par finansu līdzekļiem, jo vācieši paņem uz masveidību. Tas, ka futbola izlase ir klasi augstāka attiecīgi par pārējām nacionālajām izlasēm (futbolam kā sporta veidam ir vienas prasības, lai kāds sauktos "augstā līmenī spēlējošs", hokejam citas), nenozīmē, ka šīs pārējās izlases ir zema līmeņa.
Man radās neizpratne par Krokodila "gudrajiem izteicieniem". Jo mēs galvenokārt mīlam hokeju, viņi futbolu, kāpēc salīdzināt dažādas kategorijas? Pārfrāzējot - kur mēs pasaulē atrodamies ar hokeju, bet kur vācieši ar futbolu!

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:40, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: nu, nu - Krievijas statistikas pārvalde (kas veic tautas skaitīšanu!) uzrāda gan 142 mlj. smi-svoi.ru: Сетевой журнал СВОИ | От прошлого к будущему:...
bez tam - Krievijā nākamā tautas skaitīšana būs tikai 2010.g bet iepriekšējā bija 2002.g. (un tur tādi cipari netika uzrādīti). Tu man kaut ko baigi te fleitē.
ko jūs ņematies - miļons tur, miļons šur
iihf.com: Russia
141 miļons un viss
ABOUT RUSSIA HOCKEY
Member Since
April 1, 1952

Total Players
82,967

Male Players
25,750

Female Players
257

Junior Players
56,750

Total Referees
530

Indoor Rinks
168

Outdoor Rinks
3

President
Vladislav Tretiak

Nation Population
141,377,752

Men's World Ranking
2nd

Women's World Ranking
6th

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:40, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Piedod,Gati,bet es jau no 1992. gada kaut ko gaidu no mūsu izlases,bet pagaidām izņemot uzvaras sīkos turnīros kā šis, neko diži jēdzīgu neesmu sagaidijis,un tāpēc manī jau ir iezadzies zināms pesimisms attiecībā uz LV hokeja iespējām!
tad negaidi vairak un pieversies,teiksim orientesanas sportam. tur labi rezultati Jaunas Latvijas laika.
jabyt optimistam draudziņ

  +1 [+] [-]

, 2009-02-07 00:47, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: tad negaidi vairak un pieversies,teiksim orientesanas sportam. tur labi rezultati Jaunas Latvijas laika.
jabyt optimistam draudziņ
Labi,optimist,paprognozē LV hokeja gaišo nākotni! Man būtu interesanti palasīt!
Es godīgi atzīstu,ka mani sīkas (viena spēle PČ vai par kādu no lielām komandām) uzvaras vairs neapmierina,jo es zinu,ka LV hokeja potenciāls ir tāds,ka var arī vairāk sasniegt! Tas ka mūs hokejisti,treneri, funkcionāri neprot šīs iespējas izmantot jau ir pavisam cits stāsts!
Jaatzīst,ka kaut arī jau vairs īpaši neticu,bet esmu no tiem,kas joprojām stulbi cer,ka gan jau nākošā čempī letiņi izšaus!

     [+] [-]

, 2009-02-07 00:53, pirms 15 gadiem
08.02.2009 LATVIJA spēlēs ar itāliešiem.....

  -1 [+] [-]

, 2009-02-07 00:58, pirms 15 gadiem
ivars77, ja Tu zini kur ir potenciāls, pasaki priekšā...
var būt trūkst cilvēka, kurš atbild par logistiku...

     [+] [-]

, 2009-02-07 01:00, pirms 15 gadiem
mes esam tur kur mes esam. un tas ir augstu-pasaule 11.vieta. tiesam potencionals ir. man liekas ka vajag treneri . znaroks stav uz vietas, tagadejie izlases speletaji,ari kaut kur apstajas. butu 2-3 gadus atpakal cits treneris es domaju butu citi rezultati. nesaku ka tagad slikti spele,normali. nu nevar uzlekt augstak par savy pakalu.
un es ari ceru ka bus. nu jabut. mani apmierinatu 8nieks. jo augstak varam tikt tikai pie daudzu veiksmigu apstaklu sakritibas.
ar ceribu jadzivo.tas ir emocijas forsas PČ. tomer mes ceram katru gadu.
un ko tu iesaki? es citu treneri.

  +2 [+] [-]

, 2009-02-07 01:04, pirms 15 gadiem
Jā, kaut kā biju piemirsis ,ka Ungaarus neskaita punktos.Tad jau Sprukta gols tukšajos vārtos ir lielā vērtēBet ja nopietni vakar areenaa noskatiijos Ukraina /Itaalija un pēc speeles teicu:Mums buus gruuti ar Ukrainu,bet ja mees nespeejam uzvareet schogadeejo Itaaliju,tad uz OS tiešām neesam pelniijuši braukt.