Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Rihards Olmanis

Ungāri sasisti rezultatīvā cīņā

Ungāri sasisti rezultatīvā cīņā
Jānis Sprukts uzbrukumā
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Šodien "Arēnā Rīga" ar spēli pret ungāriem Latvijas hokeja valstsvienība uzsāka Olimpisko kvalifikācijas turnīru. Mūsēji prata pārvērst milzīgo pārsvaru rezultātā, un tika gūta uzvara ar 7:3. Latvijas rindās par labāko pēc spēles atzina Mārtiņu Karsumu, kura kontā šodien trīs punkti (2+1).

Vēl vakardienas preses konferencē Latvijas hokeja federācijas prezidents Kirovs Lipmans sūkstījās par zemajiem biļešu tirdzniecības apjomiem, arī dienas turpinājums māca šaubas – vairums interneta apmeklētāju izteicās, ka valsts izlases spēles neapmeklēs, jo "Rīgas "Dinamo" esot labāks šovs." Arī sevi varēju pieskaitīt pie tiem, nu jau var teikt – naivajiem, kuri cerēja, ka arēna tomēr uz izlases spēli tiks piepildīta. Jāsaka, ka tā bija pustukša.

Spēli sāk:

Latvija
Edgars Masaļskis
Krišjānis Rēdlihs - Georgijs Pujacs
Jānis Sprukts - Ģirts Ankipāns - Mārtiņš Karsums.
Ungārija
Levente Šupers
Benče Svašineks - Tamašs Sille
Krištians Palkovičs - Gabors Očkajs - Artjoms Vašjuņins.

Ungāriem ar realizāciju sokas 19 reizes labāk

Laukuma saimnieki jau ar pašu spēles sākumu metās apliecināt savu favorīta statusu, kas arī attaisnojās - pēc spēlētas minūtes, latvieši nopelnīja pirmo vairākumu. Trešajā minūtē pāris bīstamas epizodes pie pretinieku vārtiem izveidoja Ņiživijs kopā ar Džeriņu, un milzīgais spiediens pie pretinieku vārtiem turpinājās. Septītajā minūtē latvieši iekrita uz ungāru pretuzbrukumu, kā rezultātā jau pusaizmigušo Masaļski pārspēja Balažs Ladanji. Kā vēlāk izrādījās – tas arī bija vienīgais ungāru metiens pa mūsu vārtiem pirmajā periodā.

13. minūtē, līdz šim redzamākais hokejists mūsējo rindās – Ņiživijs, ar savām aktivitātēm nopelnīja vairākumu, kuru uzreiz ar vieglu uzmetienu vārtu virzienā izmantoja Jānis Sprukts. Ar katru uzbrukumu, kad laukumā atradās mūsu pirmā maiņa, bija redzams, ka kopīgu valodu atraduši abi mūsu amerikāņi Sprukts un Karsums. Perioda izskaņā aktīvi nospēlēja Štāls, nopelnot mūsējiem vēl vienu vairākumu.
Metienu attiecība pēc 1.perioda:
19:1

Masaļskis sāk atvairīt metienus, pirmā maiņa - uzņemt apgriezienus

Otrā perioda sākumā īsti neizdevās nostāties pretinieku zonā, kā rezultātā vairākums netika izmantots. Piektajā minūtē šodien aktīvi spēlējošais Juris Štāls atkal nopelnīja vairākumu laukuma saimniekiem, kurā divreiz labus metienus pa Šupera vārtiem sev izkārtoja Karsums – diemžēl nesekmīgi. Pēc nākamā iemetiena lieliski aiz vārtiem nopauzēja Jānis Sprukts, atrodot uzbrukumam pieslēgušos Arvīdu Reķi – 2:1. Vēl pēc nepilnas minūtes Lauris Dārziņš vidējā zonā atņēma ripu ungāriem, izrāvās pret vārtiem un pārspēja Šuperu jau trešo reizi.

Tikai 28. spēles minūtē Latvija saņēma pirmo noraidījumu šajā spēlē, kuru, ilgi nespējot nostāties mūsu zonā, viesi tomēr izmantoja – 3:2. Perioda 11. minūtē, pēc Sprukta un Reķa piespēlēm, pie vārtu guvuma beidzot tika arī pats Mārtiņš Karsums un arēna varēja uzgavilēt. Perioda 17. minūtē lielas ovācijas saņēma arī Edgars Masaļskis par beidzot kādu atvairītu pretinieku metienu, tomēr prieki nebija ilgi. Vispirms 18. minūtē, mums esot mazākumā, ungāri trāpīja pa Masaļska sargāto vārtu stabu, bet mirkli vēlāk pats Masaļskis neveikli atvairīja ripu savu vārtu priekšā, dāvājot ungāriem vēl vienus vieglus vārtus. Periods tā arī noslēdzās – 4:3 par labu Latvijai.
Metienu attiecība pēc 2.perioda
32:8

Meistarības pārākums beidzot dod rezultātu

Trešo periodu ļoti aktīvi uzsāka viesi. Aptverot, ka šī nav Edgara Masaļska diena, ungāri arvien drošāk meta ripu pa Edgara sargātajiem vārtiem, kurš pēdējā trešdaļā stāvēja pārliecinoši. Otrajā minūtē divu ungāru izrāvienu uz mūsu vārtiem skaisti apturēja vienatnē palikušais Oļegs Sorokins.

9. minūtē Sorokins turpināja priecēt skatītājus, ar skaistu pirueti apskrienot savu pretspēlētāju, bet Oļega piespēle, diemžēl, Dārziņš vārtu guvumā pārvērst neprata. Tomēr, ripai paliekot pretinieku zonā, pats Lauris pie pretinieku vārtiem atrada Herbertu Vasiļjevu, kurš tūdaļ pārspēja Šuperu jau piekto reizi – 5:3. Drīz pēc tam, teicamu tehnisko meistarību kārtējo reizi nodemonstrēja Aleksandrs Ņiživijs, tomēr sestos vārtus mūsējiem gūt neizdevās. 10. minūtē, izspēlējot vairākumu, mūsēji guva vārtus, kuri netika ieskaitīti. Pieci pret trīs vairākuma izspēli turpinot, ilgi uz ledus atradās Karsums-Dārziņš-Vasiļjevs, kuri spēja radīt daudz momentus, bet Šupers pārspēts netika.

Perioda turpinājumā bija novērojama neizteiksmīga abu komanda slidošana, bet vārtu gūšanas momenti radīti netika. 15. minūtē Latvija nokļuva mazākumā, bet pusminūti vēlāk jau noraidītajam Vasiļjevam pievienojās arī Pujacs. Izturējuši divu vīru mazākumu, 18. minūtē vārtus guva Lauris Dārziņš, neradot vairs šaubas par Latvijas uzvaru šodienas spēlē. Pēdējā minūtē Ģirts Ankipāns izkārtoja otros vārtus Mārtiņam Karsumam, kurš pielika treknu punktu uzvarai – 7:3.

Mūsējo labā pa trim punktiem guva Karsums (2+1), Dārziņš (2+1) un Sprukts (1+2). Visaktīvāk pa Šupera vārtiem meta Karsums (8) un Vasiļjevs (7), bet, skatoties pēc efektivitātes reitinga, spēli ar pozitīvu lietderības koeficientu +2 mūsējo sastāva pameta Ankipāns, Sorokins, Dārziņš un Vasiļjevs. Ungāru labā Balažs Ladanji izcēlās ar trim punktiem (1+2), bet pa diviem pievienoja Tamašs Sille (0+2) un Martons Vašs (1+1).

Olimpiskais kvalifikācijas turnīrs, 5.februāris

Latvija – Ungārija
7:3 (1:1, 3:2, 3:0)

Vārti: 07:06 Ladaņji (M. Vašs, J. Vašs) 0:1, 12:33 Sprukts (Kr.Rēdlihs, Karsums, vair.) 1:1, 25:16 Reķis (Sprukts, Ankipāns, vair., ) 2:1, 26:03 Dārziņš 3:1, 29:05 M. Vašs (Ladanji, Sille, vair.) 3:2, 30:37 Karsums (Sprukts, Reķis) 4:2, 37:59 Svašneks (Sille, Ladanjii, vair.) 4:3, 48:05 Vasiļjevs (Dārziņš, Sorokins) 5:3, 57:57 Dārziņš (M. Rēdlihs, Vasiļjevs) 6:3, 59:29 Karsums (Ankipāns, Kr. Rēdlihs, vair.) 7:3.

Vārtsargi: Edgars Masaļskis (78.57%) – Levente Šupers (83.72%)
Metieni: 43:14 (19:1, 13:7, 11:6)
Soda minūtes: 8:18

Turnīra tabula:

V.KomandaSUZVP
1.Latvija1107:33
2.Ukraina1103:23
3.Itālija1012:30
4.Ungārija1013:70

Izmantotie resursi:
iihf.com


, 2009-02-05 21:11, pirms 16 gadiem
Uzvara tas ko gribējām.. Bet Masaļska sniegums ļoti blāvs..
Tagad gaidam nākamās uzvaras
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:11, pirms 16 gadiem
Nuuu... grūti spriest par spēli! Rezultāts protams priecē, bet ielaist 3 golus no komandas kura vēl nesen dauzijās pa 1.divīziju ir nepiedodami! Masaļskis šodien nebija uzdevumu augstumos! Var just, ka spēlētāji nav saspēlējušies izlases virknējumos! Prieks par Spruktu un Karsumu, lielā mērā pateicoties viņiem rezultāts mums ir tik labs! Bet uz rītdienas maču gribētos redzēt mazāk ielaistus golus savos vārtos!
, 2009-02-05 21:11, pirms 16 gadiem
Bet Masaļskis nepārliecina.
, 2009-02-05 21:11, pirms 16 gadiem
sākums bij kā bij (vismaz rezultāta ziņā), bet beigās tomēr skaista uzvara

PS welcome back Mariss Anderson
, 2009-02-05 21:11, pirms 16 gadiem
Sarkanbaltsarkanie, mēs par jums, vienalga uzvara vai zaudējums! Turās!
, 2009-02-05 21:11, pirms 16 gadiem
smaga bet ljoti svariiga uzvara kas dos paarlieciibu paareejas speles!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:11, pirms 16 gadiem
malaci !!!! bet vareja arii iespaidiigaak ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:11, pirms 16 gadiem
ir labi, cerams nakotne Masalskis atgus parliecibu
, 2009-02-05 21:11, pirms 16 gadiem
Prieks par KARSUMU, SPRUKTU, NIZIVIJU un visiem parejiem
Galvenais, ka rezultats pozitivs
, 2009-02-05 21:11, pirms 16 gadiem
Likās, ka nu būs pakaļā- nē, uzvara ir mūsējā! Varēja redzēt, ka ungāri spēlēja no sirds un viņi par to tika attalgoti ar vārtu guvumiem. Malači mūsējie, sen nebiju redzējis, ka mūsējie kādu komandu TĀ spiestu, it īpaši jau 1.periodā. Kā sacīt jāsaka- viss ir labs, kas labi beidzas!
, 2009-02-05 21:11, pirms 16 gadiem
laba ciinja, skaista uzvara! paldies!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:11, pirms 16 gadiem
Pelnīti Karsums labākais!super!
, 2009-02-05 21:11, pirms 16 gadiem
nu protams prieks par uzvaru... BET 3 ripas zaudētas.. par daudz..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:12, pirms 16 gadiem
Prieks par uzvaru , bet izlases sniegums nepārliecina. Karsums un Dārziņš malači , abi pa 2 bankām ielika
Slēpts komentārs: urtis
, 2009-02-05 21:12, pirms 16 gadiem
nepierasti skatities ka musejie iespiezh zonaa

Malachi skaista speele
, 2009-02-05 21:12, pirms 16 gadiem
Ko mēs darītu bez pirmās maiņas.

Masaļski, saņemies
, 2009-02-05 21:12, pirms 16 gadiem
Masaļaskim bija tie zilie metieni jāpaņem, ļoti slikts sniegums! Komanda malači!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:12, pirms 16 gadiem
Vnk prefekti...

Paldies LV izlasei..

Karsumam smuka spēle.

Apsveicu fanus.
, 2009-02-05 21:12, pirms 16 gadiem
malači!!!!!!!!!! visu ko esmu teici slikti kadreiz par Spruktu un Karsumu ņemu atpakaļ un dikti smagi nokaunos!
, 2009-02-05 21:12, pirms 16 gadiem
Un tā nu Latvijas kombains izbraukāja ungāru kukuruzas lauku un visi varējām dziedāt Latvijas himnu!
, 2009-02-05 21:12, pirms 16 gadiem
Malači!!!! Žēl edžu!
, 2009-02-05 21:12, pirms 16 gadiem
skasiti un ar stilu
priex par muuseejiem , super
, 2009-02-05 21:12, pirms 16 gadiem
minchux21 rakstīja: nesaprotu- kapēc vēl Karsums un Sprukts nespēlē NHL... Bet mūsējie malači... LABA spēle...mazliet žēl Masaļska- 75% atvairīja tikai...LATVIA!!!!
Labi ka veel 75%
, 2009-02-05 21:12, pirms 16 gadiem
против украины и италии я бы масаьскиса не ставил
, 2009-02-05 21:12, pirms 16 gadiem
Triecienmaiņa savu vārdu pilnībā attaisnoja!!!!! MALAČI!!!!!
, 2009-02-05 21:12, pirms 16 gadiem
Prieks par uzvaru
, 2009-02-05 21:12, pirms 16 gadiem
super pelniti karsums the best
, 2009-02-05 21:12, pirms 16 gadiem
vartiem bagata spele
, 2009-02-05 21:13, pirms 16 gadiem
ko mēs darītu bez mūsu "amērikāņiem"...Karsums zvērs 3 spēlēs Latvijas izlasē 5 punkti
Slēpts komentārs: arenass0
, 2009-02-05 21:13, pirms 16 gadiem
JackDaniel rakstīja: malaci !!!! bet vareja arii iespaidiigaak ...
nuu vecit, vareja ari pakast, tapec nem no uzvaras labako, galvenais Ungarija pieveikta
, 2009-02-05 21:13, pirms 16 gadiem
Izcili. Apsvaicam mūsējos. Tāpat un pat labāk lai iet pret Itāliem un Ukrainiem SVEICU LATVIJAS IZLASI un Mārtinu Karsumu ar rezultatīvo spēli
, 2009-02-05 21:14, pirms 16 gadiem
co-ol-er rakstīja: un ko tad mēs olimpiādē darīsim?
Visticamāk, ka to pašu ko visas komandas, kuras bruks uz Vankūveru nākošgad...
, 2009-02-05 21:14, pirms 16 gadiem
Slikta spēle, neskatoties uz rezultātu!
, 2009-02-05 21:14, pirms 16 gadiem
Man patika kad LV pēdējo reizi ir iesitusi 7 golus? :* speeles saakumaa gan panervozeeju kad bija 0:1 un 4:3 :* Karsums zveers!!
, 2009-02-05 21:14, pirms 16 gadiem
Cerams,ka Masaļskis ir pārvarējis to lampu drudzi!
, 2009-02-05 21:14, pirms 16 gadiem
Un Godmanis vēl teica ka esam ellē.........
, 2009-02-05 21:14, pirms 16 gadiem
i-am-a-barons rakstīja: Un Godmanis vēl teica ka esam ellē.........
Hokejisti nav....
, 2009-02-05 21:15, pirms 16 gadiem
Latvija ir malači. Pēdējo periodu nokapāja godam!!!. Tagad mums ir zināmas divas triecienmaiņas. Bet Rītdien ceru uz pārējo rezultavitati. Ja Mārtinš šādi nospēlēs abas atlikušās, es būšu šokā ja viņu neizsauks uz bruiniem vēl šozeson!!!.
, 2009-02-05 21:15, pirms 16 gadiem
i-am-a-barons rakstīja: Un Godmanis vēl teica ka esam ellē.........
šitas labs
, 2009-02-05 21:16, pirms 16 gadiem
viss čiki,

ankipāns monstrāls savam pirmspensijas vecumam karsiks ar janku līmenī kā vajag !

tikai kā vienmēr atkārtošos, ka galviņš ir mans "mīļākais" spēlētājs, izskatās, ka značokam nav bijis laika khl spēles paskatīties, lai salīdiznātu sotnieku ar galviņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:16, pirms 16 gadiem
WTF? Erenštreits tikko teica ka ltv raadiis abas speeles chista buus? nu karoche riitdienas abas speeles P.S es esmu wafelee (durunk)
, 2009-02-05 21:17, pirms 16 gadiem
Negaršīgs gulaššš...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:17, pirms 16 gadiem
risks rakstīja: Es nezinu, ja shitaa speele, vai veerts uz olimpiaadi speeleet.... peedeejaas minuutees tik atdziivojaas Prieks par Karsumu
tev nu gan spriesana! ko tu gribeji, lai sagrauj ar padsmit vartiem? musdienas loti daudzi mak spelet hokeju, prieks pirmas speles ir okey!!
, 2009-02-05 21:17, pirms 16 gadiem
Prieks par leģionāriem, ka guva vārtus, Dārziņš arī malacis. kopumā laba spēle, aizsardzibā tik malziet labak varējām Masaļskim palidzēt , bet bij ok.
Prieks, ka džeki himnu dziedāja, uzreiz spēcīgākas emocijas radās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:18, pirms 16 gadiem
cik necils saakums tik labas beigas, lai vai kaa prieks milziigs, ka uzvareejaam, kaa arii par Lary un Maartinja goliem
, 2009-02-05 21:18, pirms 16 gadiem
Cepuri nost Karsumam!!! Vins ir komandas motorins, kas liekt rukt ari parejiem hokejistiem!!!
Masalska sniegums tads pavisam pabals!!!
Veiksmi nakamajas speles..!!!
Par skaistu hokeju un pelnitam uzvaram!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:19, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Slikta spēle, neskatoties uz rezultātu!
faniem gan patika..
, 2009-02-05 21:19, pirms 16 gadiem
Nepārliecinājāt mani!
, 2009-02-05 21:19, pirms 16 gadiem
es teiktu ka izskatiijaamies loti vaaji... ar lielajaam izlaseem taa nedriikstees speeleet... loti daudz kluudu! Vini var speeleet daudz daudz labaak!
PALDIES PAR UZVARU!!! PALDIES KARSUMAM un VISIEM PAAREEJIEM!!
, 2009-02-05 21:20, pirms 16 gadiem
Pec pirmaa perioda likas, ka ungari vispar nemak spelet. To ka vinji iesita tris vartus ari biju parsteigts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:20, pirms 16 gadiem
Nu skaisti
Spēle it kā viegla, bet tai pašā laikā smaga.
Bija milzīgs pārsvars spēles ziņā, bet ne rezultātā. Galu galā loģisks iznākum, nolauzām. Jo cik tad ungāriem varēja veikties, uzmet uz aksti un vārti.
Pricēja triecienmaiņa un komandas spēle kopumā!
Sarauj!!!
, 2009-02-05 21:20, pirms 16 gadiem
sasisti?
es teiktu izmociti
, 2009-02-05 21:21, pirms 16 gadiem
Gauja,zāli ēdīsi? rakstīja: Kur tad nu debija?
Debija arēnā rīga, debija olimpiskajā kvalifikācijas tunīrā, ar to ir pietiekami
, 2009-02-05 21:21, pirms 16 gadiem
nu malači!
Lauris ar Mārtiņu vispār zvēri šovakar!
Masaļski vainot gan īsti nevar, bet nu varēja labāk, nu bet welcome back
Pa smuko!
, 2009-02-05 21:21, pirms 16 gadiem
Gauja,zāli ēdīsi? rakstīja: Kur tad nu debija?
Moš čalītis(vai čalene) domāja debija OS kvalifikācījā...
, 2009-02-05 21:21, pirms 16 gadiem
Rouchy rakstīja: faniem gan patika..
uzvaras jau patīk visiem!
Slēpts komentārs: Aigaruha
, 2009-02-05 21:21, pirms 16 gadiem
Malacci saakums nervozs bet turpinaajumaa jaw bija paarliecioossaak,prieks par muusu TRIECIENMAIŅU(P.S,ieveeroju kad karsums dzied liidiz praata veetras dziesmai laikam nooilgojies peec Latvijas,tiessi pirms vinna 1. vaartiem).
, 2009-02-05 21:22, pirms 16 gadiem
nevar sacīt ka viegla uzvara..pēc rezultāta ...jā, bet pēc spēles ...nē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:22, pirms 16 gadiem
eskaralis rakstīja: es teiktu ka izskatiijaamies loti vaaji... ar lielajaam izlaseem taa nedriikstees speeleet... loti daudz kluudu! Vini var speeleet daudz daudz labaak!
PALDIES PAR UZVARU!!! PALDIES KARSUMAM un VISIEM PAAREEJIEM!!
nu bet redzi te tas nebija nepieciesams, vairak jakoncentrejas uz ukrainiem.
, 2009-02-05 21:22, pirms 16 gadiem
Lieliski.!
Lauris un Karsums baigie malachi, kaa arii pirmaa mainja ir iista triecienmainja.!
Protams jaauzteic ari ungaari, nav jau gluzhi nemaz tie vajakie un vinju ''Superiigais'' vartu viirs sakuma arii raadija labu speli.!

Lai nu kaa...vislielako veiksmi riit.!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:23, pirms 16 gadiem
Labi,ka uzvareeja kaut gan speele nepaarliecinaaja,Masalskis shodien nospeeleeja ljoti slikti peec manaam domaam un naakamjaas speelees vaartos vajadzeetu likt Naumovu!

P.S Cepuri nost triecienmainjas uzbruceejiem,Karsumam,Spruktam,Ankipaanam
, 2009-02-05 21:23, pirms 16 gadiem
Edža vēl nav gatavs.. un tas arī ir viss kas ir sakāms...
, 2009-02-05 21:23, pirms 16 gadiem
Aigaruha rakstīja: MASAĻSKIS CAURS KĀ VECA ZEĶE!!!
Visiem gadās neveiksmīgās un veiksmīgās spēles, bet nu ungāriem jau arī krita iekšā teju vai viss kas vispār reāli varēja iekrist...
, 2009-02-05 21:24, pirms 16 gadiem
Masaļskim nav Naumova stabilitāte. Numovu katastrofāli vajag.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:24, pirms 16 gadiem
3 atzinas no speles:
Ungari loti svaki spele, pat spelejot 5 pret 5 musejie pretinieku laukuma bija izkartojusies ka vairakuma
Masalskis sodien bija galiga nulle, laikam dzeks nav atguvies
Ko musejie dara vairakuma, kombine un kombine, bet reti kad uzmet pa vartiem
bet ta pat malaci, uzvara paliek uzvara, lai ari ungarus vajadzeja parliecinosak vinnet
, 2009-02-05 21:24, pirms 16 gadiem
zoliidi tik , lai buutu velviena stipra mainja sasha jaieliek pie shirokova un cipulja! shodien visus 7 golus sasita pirmas divas
, 2009-02-05 21:25, pirms 16 gadiem
PēterisP rakstīja: viss čiki,

ankipāns monstrāls savam pirmspensijas vecumam karsiks ar janku līmenī kā vajag !

tikai kā vienmēr atkārtošos, ka galviņš ir mans "mīļākais" spēlētājs, izskatās, ka značokam nav bijis laika khl spēles paskatīties, lai salīdiznātu sotnieku ar galviņu
Es ar domāju, ka vajadzēja mainīt galviņu pret sotnieku, bet neesmu treneris
, 2009-02-05 21:25, pirms 16 gadiem
Nu ko, rīt jāpaņem Ukraina, bet ungāriem jāuzvar itāļi - un viss štokos, mēs esam pirmie šajā turnīrā un braucam uz Vankūveru. Neatkarīgi no pēdējās spēles iznākuma!
, 2009-02-05 21:25, pirms 16 gadiem
co-ol-er rakstīja: un ko tad mēs olimpiādē darīsim?
Nu to ari darisim! Ar tavu favoritu vartos- dabusim pa di .su!!!
, 2009-02-05 21:25, pirms 16 gadiem
nu nav tas karsums nekāds monstrs normāla latvijas līmeņa spēlētājs.vakar paskatījos 2008 čempa finālu-vot ovečkins ir monstrs -jaunajiem spēlētājiem vajadzētu to noskatīties!!!bet labi ka vinējām-rīt gan cita kalibra spēlētāji.
, 2009-02-05 21:25, pirms 16 gadiem
termometrs rakstīja: Masaļskim nav Naumova stabilitāte. Numovu katastrofāli vajag.
Varbūt labāk Stiģi? Šis jau atkal BAČā tika pie mača zvaigznes titula
, 2009-02-05 21:25, pirms 16 gadiem
Kopuma ja neskaitot Edgara sodienas neveiksmi... labs sniegums.... 19:1 metirni pirmaja... Kas pateica ka vini pretende uz 1. vietu? loti patika tiesi uzbrukums... daudz metienu ka ari momentu... priekss par komandu... gaidam nakamo cinju....
, 2009-02-05 21:26, pirms 16 gadiem
AMAZING!
, 2009-02-05 21:26, pirms 16 gadiem
nu rezultats jau labs bet nu spele neparliecinaja bet nu malachi vel jau iespelesies un bus loti labas speles loti patiik sis izlases modelis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:26, pirms 16 gadiem
malaci it seviski karsiks ar darzinu
, 2009-02-05 21:26, pirms 16 gadiem
peec dinamo speeleem shis hokejs izskatiijaas kaa apmeeram latviijas chempii elektreeni ar LSPA speeleetu! Leens hokejs ar daudzaam kljuudam! Nepatika speele! Ceru naakamaas buus labaakas, atgrieziisies aatrumi, un ar ukrainjiem vai makaronjikiem nebuus probleemu!
, 2009-02-05 21:27, pirms 16 gadiem
Dārziņš the best
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:27, pirms 16 gadiem
Nu, redzējāt, kā mans Karsums šiem sadeva! Ja nopietni, patika Reķis ļoti pārliecinoši izskatās, Sprukts tāds ir izskatījies visu laiku, arī pārējie šodien centās. No sākuma mūsējie spēlēja pārliecinošāk, bet beigās - mērķtiecīgāk un efektīvāk...
, 2009-02-05 21:29, pirms 16 gadiem
intarinnss rakstīja: nu nav tas karsums nekāds monstrs normāla latvijas līmeņa spēlētājs.vakar paskatījos 2008 čempa finālu-vot ovečkins ir monstrs -jaunajiem spēlētājiem vajadzētu to noskatīties!!!bet labi ka vinējām-rīt gan cita kalibra spēlētāji.
l

Es Karsumu drizak nosauktu par Latvijas limena monstru. Ar Ovechkinu te nav ko salidzinat- pasaules labakais hokejists.
Katra zina galvenais ir uzvara un ta tika izcinita.
, 2009-02-05 21:29, pirms 16 gadiem
Labi,ka beigās izdevās samest tik daudz vārtus - tas palīdzēs pārliecībai par saviem spēkiem! Prieks skatīties uz šo izlasi,jo tik latviska sen tā nav bijusi! Jāuzvar turnīrā! Par lielu Latviju!!!
, 2009-02-05 21:30, pirms 16 gadiem
masaļskis tūtiņš
, 2009-02-05 21:31, pirms 16 gadiem
intarinnss rakstīja: nu nav tas karsums nekāds monstrs normāla latvijas līmeņa spēlētājs.vakar paskatījos 2008 čempa finālu-vot ovečkins ir monstrs -jaunajiem spēlētājiem vajadzētu to noskatīties!!!bet labi ka vinējām-rīt gan cita kalibra spēlētāji.
vecīt, ko Tu vāvuļo! Tad jau jāsaka, kas tad mēs par valsti, vot ASV un Krievija, tās ir valstis utt Salīdzināji, blc...
, 2009-02-05 21:31, pirms 16 gadiem
Spararats rakstīja: peec dinamo speeleem shis hokejs izskatiijaas kaa apmeeram latviijas chempii elektreeni ar LSPA speeleetu! Leens hokejs ar daudzaam kljuudam! Nepatika speele! Ceru naakamaas buus labaakas, atgrieziisies aatrumi, un ar ukrainjiem vai makaronjikiem nebuus probleemu!
Ne, si spele bija,ka ena spelei RD-ASK!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:32, pirms 16 gadiem
Vajadzīgie punkti ir.Spēle zem vidējā.Masaļskis bez komentāriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:33, pirms 16 gadiem
krokodils kā vienmēr izceļas ar savu negatīvismu un visgudrā mētāšanu. Tev cērmes vai kas?
, 2009-02-05 21:33, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: nu tu doood nebija izredzhu kautkāds taurenīts no 10 metru attāluma pa zemīti un starp kājām pietam vēl pilnīgi redzams nebija izredzhu nu tu gan arī otrie un trešie nebija Masaļska vaina tāds viltīgs metiens tas trešais bija lai nenoķertu to ripu nu reāli, kāda tur vaina var būt aizsargiem, kaa to ernštreits ar matuli teica, ka ja Masaļskis nespēj taurenīšus noķert ....
Bija starp kājām, trešie arī stabili, nenoķēra ripu, kad vajadzēja, otrie vairāk uz aizsargu sirdsapziņas!
, 2009-02-05 21:34, pirms 16 gadiem
Ko Jūs te grudi spriedelējat, būtu labāk gājuši uz arēnu un atbalstījušu mūsējos, kā nekā dažš labs atbraucis no ziemeļamerikas alka uzspēlēt pie pilnām tribīnēm savu fanu priekšā...bet še tev nu bija...
Tā ka nākamajās spēles lai tribīne būtu pilla!!
, 2009-02-05 21:34, pirms 16 gadiem
Tā jau nebij Ungāru sakāve bet kārtējais Latviešu čakars ar vājāku pretinieku!!!Tas laikam mums letiņiem ir asinīs,sisties uz nāvi ar hokeja lielvalstīm bet mocītie ar reāli vājāku pretinieku. SARAUJ LATVIJA!!!
, 2009-02-05 21:34, pirms 16 gadiem
Runčuks rakstīja: vecīt, ko Tu vāvuļo! Tad jau jāsaka, kas tad mēs par valsti, vot ASV un Krievija, tās ir valstis utt Salīdzināji, blc...
tad nevajag uzskatīt ka viņš ir monstrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:35, pirms 16 gadiem
Sprukts manā skatījumā labākais! Bet nu divas maiņas pagaidām taisa spēli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:36, pirms 16 gadiem
masalskis galiigi nepaaliecinaaja.........
, 2009-02-05 21:36, pirms 16 gadiem
sp'ele laba, bet Masalskis nek'ads, ko tad m'es dar'isim pret ukrai'niem kuri met'is daudzreiz vair'ak ar Masalski v'artos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:37, pirms 16 gadiem
ja ungarus uzveicam ar teicamu laukuma speletaju speli,tad pret ukrainjiem un itaaljiem blavais Edgara sniegums var pievilt! sanjemaas un par lielu Latviju
, 2009-02-05 21:37, pirms 16 gadiem
fearangel rakstīja: sākums bij kā bij (vismaz rezultāta ziņā), bet beigās tomēr skaista uzvara

PS welcome back Mariss Anderson
nezinu man winsh kaut kaa newisai bet ne jau tas galwenais.
piruete mmmmmm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:39, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: nu tu doood nebija izredzhu kautkāds taurenīts no 10 metru attāluma pa zemīti un starp kājām pietam vēl pilnīgi redzams nebija izredzhu nu tu gan arī otrie un trešie nebija Masaļska vaina tāds viltīgs metiens tas trešais bija lai nenoķertu to ripu nu reāli, kāda tur vaina var būt aizsargiem, kaa to ernštreits ar matuli teica, ka ja Masaļskis nespēj taurenīšus noķert ....
neesi dzirdējis tādu lietu kā aizsardzība? Mūsu aizsargi vispār tur lažu pamatīgāko nolaida. Tā kā labāk paklusē gudrīti Ok Edža varēja labāk nospēlēt, bet tad arī aizsargi varēja tajās epizodēs nospēlēt krietni veiksmīgāk
, 2009-02-05 21:39, pirms 16 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Labdien, (jeb labvakar) mans miiljais shirmiit-uz-aciim draugs ... Ja kas Latvijaa un jo iipashi Riigaa tagad kaa reizi pilnu shtiimi uznjme valsts vesturee pasha briezmiigaka un nezheeliigakaa kriize kas apdraud vispaar pashu valsts neatkariibu ... UN tev veel pietiek sajeegas paarmest ka cilveekie neiet un neizmet paaramksatu cennjiku par speeli ar guljashu rijeejiem ?!
Šitais labs +1 ...Gulašu rijēji... !
, 2009-02-05 21:39, pirms 16 gadiem
Malači, rezulats tikpat labi vareeja buus 7-0 , tie 3 vaarti taadi - nekaadi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:40, pirms 16 gadiem
matulis -> kolhoza hokejs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:41, pirms 16 gadiem
Masalam labais procents, bet pirmās divas maiņas nospēlēja godam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:42, pirms 16 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Labdien, (jeb labvakar) mans miiljais shirmiit-uz-aciim draugs ... Ja kas Latvijaa un jo iipashi Riigaa tagad kaa reizi pilnu shtiimi uznjme valsts vesturee pasha briezmiigaka un nezheeliigakaa kriize kas apdraud vispaar pashu valsts neatkariibu ... UN tev veel pietiek sajeegas paarmest ka cilveekie neiet un neizmet paaramksatu cennjiku par speeli ar guljashu rijeejiem ?!
ar gulašu vai makaronu rijējiem, bet vienu spēli no trijām jāaiziet apskatīties... Domāju, ka Karsums un patreizējā izlase ir tā vērta, kaut gan cenas ir relatīvs lielums - kādam arī 3 lati liksies dārgi, bet dažiem vajag ložu neatkarīgi no tā, cikk tas maksā
, 2009-02-05 21:42, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: nu beidziet tak, kada aizsargu sirdsapzinja treshajos vartos? metiens kaa tai dziesmaa - mans taureniit aaaaaaaatliiidoooo uz īsu brīd' !!!!!
ja tādu nevar noķert tad kaa var likt vainu uz aizsargiem, jeb tu biji domajis kajassargus Masaļska ? nu beidziet tak vnk ....atzīstiet, ka Masaļskis vnk drausmīgi nostāvēja.....
Tu pamatoji manu viedokli, es jau teicu, briesmīga spēle Masaļska izpildījumā!
, 2009-02-05 21:42, pirms 16 gadiem
Labs kas labi beidzās!
Arī rītdien novēlu būt labākiem par ukraiņiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:45, pirms 16 gadiem
kkad iepriekš viens te īdēja ka Dārziņš nemākot spēlēt, nedomāju ka viņam ir taisnība
P.S prieks redzēt daudzas neredzētas sejas
Sarkanbaltsarkanie turaties !!!
, 2009-02-05 21:45, pirms 16 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Labdien, (jeb labvakar) mans miiljais shirmiit-uz-aciim draugs ... Ja kas Latvijaa un jo iipashi Riigaa tagad kaa reizi pilnu shtiimi uznjme valsts vesturee pasha briezmiigaka un nezheeliigakaa kriize kas apdraud vispaar pashu valsts neatkariibu ... UN tev veel pietiek sajeegas paarmest ka cilveekie neiet un neizmet paaramksatu cennjiku par speeli ar guljashu rijeejiem ?!
Davaj nevelc sportā iekšā polituku vecīt kam nosliece uz "draudziņiem"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:46, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: TIK ASU Metienu ? bljin nu tak beidziet te smīdināt man uzreiz pēc tiem vartiem divas īsziņas atnāca ar tekstu - masaļskis plosās (rakstīja hokejists, kurš spēlē amatieru līgā un kokja saprot sho to tomēr )
otrajā bija vnk teksts - ha ha EDGAR EDGAR ! - un tad vēl viens zvans , nu tas pēc trešajiem vārtiem ielaistajiem, un pirmie vardi bija - šausmīgs vnk
tatad visi shie tris cilveki neko nesaprot no hokeja arii es , un visi tie parejie kas raksta , ka reāli Masaļskis taurenīti ielaida, visi neko nesaprot. šis metiens bija ļoti spēcīgs zibenīgs, arī viltīgs
Tad pasaki savam amatierim, ka nekur tālāk viņs netiks, un vispār brīnums, ka ir tik augstu.
, 2009-02-05 21:47, pirms 16 gadiem
Ko var spriest šodien vien spēlēja labāk nekā otrs saak jau apnik uzvara ir ar to arii pietiek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:49, pirms 16 gadiem
žēl,ka tik maz skatītāju !
, 2009-02-05 21:50, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Man arī tas pats. Dinamo komentētāji krietni labāki šitie jau nekomentē tikai lēnu garu runā, tā uz miegu uzvelk. Vispār nekādas emocijas neizrada kad iemet ripu...o vārti
tev vispār kādreiz ir pa prātam???
Edgars nepatika, aizsargi nepatika, spēle nepatika, komentētāji galīgi garām. Vienīgais piruete laba. Nu gan tu dod. Ai da labi galvenais ka uzvarējām, un der atcerēties teicienu, spēle aizmirsīsies, bet rezultāts paliks Priekā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:50, pirms 16 gadiem
veel sorokins šodien!
piruete - es šokā, wtf pusmuža krīzi pieveicis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:51, pirms 16 gadiem
Šī spēle jau aiz mugura,un tāpēc var palūkoties,kas varētu būt rīt!
Jāsāk jau ar to,ka ukraiņi pagāni šodien tādā hokeja veterānu ātrumā noslidinājās visu maču, un tādā veidā pietaupijās rītdienas spēlei,bet to nevar teikt par mūsējiem šodienas spēlē,kas spēlēja,ja ne uz visiem 100,tad 90 procentiem noteikti!! Plus ukraiņiem atpūta mazliet garāka!
Laikam jau rīt būs tā izšķirošā spēle,un nevis svētdien!
Veiksmi mūsējiem!
, 2009-02-05 21:52, pirms 16 gadiem
smagi gaja bet malaci veci apsveicu ,par masalski runajot svaki nospeleja zel bet tas ir mans viedoklis bet velu edgaram veiksmi turpmak
, 2009-02-05 21:52, pirms 16 gadiem
heidy rakstīja: kkad iepriekš viens te īdēja ka Dārziņš nemākot spēlēt, nedomāju ka viņam ir taisnība
P.S prieks redzēt daudzas neredzētas sejas
Sarkanbaltsarkanie turaties !!!
te vienmēr kāds īd, tikai beigās, kad izrādas, ka šim nav taisnība, nez kāpēc neviens negrib atzīties un ja Masaļskis pēc gada nostāvēs sausā pret kādu no TOP3 komandām, diez vai kamazists ar draugiem kaisīs pelnus uz galvas, vai ne, kamzist? jo labi nostāvētas spēles KHLā bija sagadīšanās, bet šodienas spēle - spriedums un diagnoze visai Masaļska karjerai! LAbi vīri, žel, ka jūs nespēlējat hoķi - ja jūs spēlētu tik pat labi, kā te reizēm d..at, Kanādas izlase naktī pirms spēles ar Latviju nevarētu aizmigt un lūgtu Dievu
, 2009-02-05 21:52, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Nu jā jā,protams, no centra, ja iemet aizsargi arī ir vainīgi bljin nu saprotiet, nav vinjsh vairs DINAMO, nav vairs tas kas bija pirms traumas šausmīgi viņš nospēlēja. Es domāju, ka pat no amatieriem kādu paņemtu, viņš varētu nostāvet apmēram tā pat Nākamajās spēlēs noteikti jaliek Sergejs
ai da labi. Nu nenospēlēja viņš kā gribētos, bet tapēc uzreiz jau nav jānoraksta Nu nav viņš formā vēl atgriezies. Galvenais, lai uz čempi ir atpakaļ veicais Edža, jo tikai ar Sergeju nevarēsim izvilkt, tas nu ir skaidrs
, 2009-02-05 21:53, pirms 16 gadiem
vel citas speles vardabut lielaku rezultatu
, 2009-02-05 21:53, pirms 16 gadiem
speele isteniiba bija taada blaava, vismaz pirmaas 2 ceturdalas, var redzeet ka mainjas veel nav iespeeleejusas...shii jebija masalska speele, varbuut taapec ka metieni tikai pa retam...droshvien riit vartos buus Naumovs.
Pret Ukrainu buus stipri gruutaaak, jo taa manu8 praat ior stipri speeciigaaka, Bet uzvarai jaabuut noteiktikarsums protams malaci, tapat ka sprukts, daarzinjs, it ipashi negaidiiti labi speleeja rekis un ankipaans
, 2009-02-05 21:53, pirms 16 gadiem
Par to jau arī ir runa, vismaz vienu spēli lai atbalsts ir 100% pie pilnas tribiines, lai ko arī tas maksātu. Tas daudz ko dod, arī spēlētāju galviņās, ņemot vērā to ka kādam bija lielā vēlme uzspēlet pie pilnām tribīnēr savā dzimtenē.
, 2009-02-05 21:54, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Nu jā jā,protams, no centra, ja iemet aizsargi arī ir vainīgi bljin nu saprotiet, nav vinjsh vairs DINAMO, nav vairs tas kas bija pirms traumas šausmīgi viņš nospēlēja. Es domāju, ka pat no amatieriem kādu paņemtu, viņš varētu nostāvet apmēram tā pat Nākamajās spēlēs noteikti jaliek Sergejs
atpūtini rokas drukājot un aizej pats rīt pasargā...redzēsim kas ir šausmīgi !
, 2009-02-05 21:54, pirms 16 gadiem
Runčuks rakstīja: te vienmēr kāds īd, tikai beigās, kad izrādas, ka šim nav taisnība, nez kāpēc neviens negrib atzīties un ja Masaļskis pēc gada nostāvēs sausā pret kādu no TOP3 komandām, diez vai kamazists ar draugiem kaisīs pelnus uz galvas, vai ne, kamzist? jo labi nostāvētas spēles KHLā bija sagadīšanās, bet šodienas spēle - spriedums un diagnoze visai Masaļska karjerai! LAbi vīri, žel, ka jūs nespēlējat hoķi - ja jūs spēlētu tik pat labi, kā te reizēm d..at, Kanādas izlase naktī pirms spēles ar Latviju nevarētu aizmigt un lūgtu Dievu
+1
, 2009-02-05 21:55, pirms 16 gadiem
Runčuks rakstīja: te vienmēr kāds īd, tikai beigās, kad izrādas, ka šim nav taisnība, nez kāpēc neviens negrib atzīties un ja Masaļskis pēc gada nostāvēs sausā pret kādu no TOP3 komandām, diez vai kamazists ar draugiem kaisīs pelnus uz galvas, vai ne, kamzist? jo labi nostāvētas spēles KHLā bija sagadīšanās, bet šodienas spēle - spriedums un diagnoze visai Masaļska karjerai! LAbi vīri, žel, ka jūs nespēlējat hoķi - ja jūs spēlētu tik pat labi, kā te reizēm d..at, Kanādas izlase naktī pirms spēles ar Latviju nevarētu aizmigt un lūgtu Dievu
kamazists nikns,jo jaiet uz Sporta Avīzi ar Ingmāru Jurisonu skaidroties par apmelošanu!
, 2009-02-05 21:56, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Nu jā jā,protams, no centra, ja iemet aizsargi arī ir vainīgi bljin nu saprotiet, nav vinjsh vairs DINAMO, nav vairs tas kas bija pirms traumas šausmīgi viņš nospēlēja. Es domāju, ka pat no amatieriem kādu paņemtu, viņš varētu nostāvet apmēram tā pat Nākamajās spēlēs noteikti jaliek Sergejs
Manu praat masalskam patiik labaak ka pa vinja vartiem met daudz un preciizi,labi, nekaa maz un slikti
, 2009-02-05 21:56, pirms 16 gadiem
Rīmenim bij spārnots teiciens: "Labi ka tā".
Masaļskis galīgi nepārliecinošs, bet beigu beigās 7 iemesti vārti arī atspoguļoja hokeja valstu līmeņus, protams, ja nebūtu to Edgara ielaisto , nevis maģjāru iemesto golu. būtu pilnībā.
PROZĪT!!!!
PAR LIELĀM UZVARĀM!!!!!
PAR LIELU LATVIJU!!!!
, 2009-02-05 21:57, pirms 16 gadiem
Nenoliegsim,ka izlases meistarības līmenis ir audzis...
Nenoliegsim,ka pretinieks bij visu laiku iespiests savā zonā...
Nenoliegsim, ka visi 3 zaudētie vārti nebija pretinieku izveidoti, vai izkombinēti...
Paldies par uzvaru/
, 2009-02-05 21:57, pirms 16 gadiem
Vēl vakardienas preses konferencē Latvijas hokeja federācijas prezidents Kirovs Lipmans sūkstījās par zemajiem biļešu tirdzniecības apjomiem

Daži tomēr tā kā tankā dzīvo. Un domā, ka ar šīm cenām piepildīs visu arēnu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:57, pirms 16 gadiem
Super manuprāt, visi spēlētāji bija pelnījuši labākā spēlētāja titulu!Ņiživijs ar 2 uzreiz nopelnītajiem noraidījumiem,pelēkais kardināls Ankipāns , Dārziņš, Karsums, Sprukts...
MALAČI!!!
, 2009-02-05 21:57, pirms 16 gadiem
Nu pirmajos vārtos bija vainojams ne tikai Jerfejevs bet arī Galviņš (jā Jerofejevs nokavēja vidējā zonā bet interesanti ko tad Galviņš sedza??). Par Masaļski - varēja jau tomēr Znaroks nomainīt vārtsargu pret Sergeju pēc 2. vārtiem - Edgars izskatījās reāli "sadega" - pēc pirmajiem vārtiem kurus tomēr vajadzēja izvilkt darbojās nedroši, ko juta arī aizsargi - nu nevari tu normāli spēlēt ja zini ka nav nekādas garantijas ka kaut viens metiens pa vārtiem atkal neiedegs sarkano gaismu.. Tāpat izbrīnija vēl divas lietas - 1) kāpēc Znaroks&Vītoliņš tik spītīgi turas pie tā, ka nav tās vairākuma maiņas??? Spruksta maiņa labi parādīja ka prot realizēt vairākumu, tāpat arī labi vairākumā izskatījās Vasiļjeva maiņa kāpēc jāsūta vairākumā visas 4 maiņas???? 2) Nesapratu to gājienu ar Sotnieku- Andersonu - lai nu kas bet Sotnieks šogad bija daudz stabilāks spēlētājs par K. Rēdlihu....
Domājams , ka pret Ukrainu vārtos sēdēs Sergejs - tomēr pieredzes viņam un autoritātes domājams ir ar kārtu vairāk nekā Masaļskim. Mož tad arī aizsargi mazāk nervozēs.. Jo ukraiņi tomēr ir cits kalibrs.....
, 2009-02-05 21:58, pirms 16 gadiem
Jebkurā gadijumā apsveicu!!!
Spēle skatāma, ne velti visu nedēļu gaidīju lielās izlases iznācienu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 21:58, pirms 16 gadiem
Ko tad var gribēt no 1. spēles,cik tad viņi vispār kopā dabūja uzspēlēt.Nekas,norims emocijas,pāries pirmsspēļu drudzītis un džeki spēlēs jau drošāk(kā 3.trešdaļā).
, 2009-02-05 21:59, pirms 16 gadiem
Redzot UKR- ITA spēli, liekas ka Latvijai pretinieku nav, jo tas hokejs bija briesmīgs.Pat Ungāri pirmajā periodā izskatijās labāki.
, 2009-02-05 22:01, pirms 16 gadiem
Runčuks rakstīja: LAbi vīri, žel, ka jūs nespēlējat hoķi - ja jūs spēlētu tik pat labi, kā te reizēm d..at, Kanādas izlase naktī pirms spēles ar Latviju nevarētu aizmigt un lūgtu Dievu
labākais ko šodien esmu dzirdējusi !
, 2009-02-05 22:01, pirms 16 gadiem
Vidziņš rakstīja: Ko tad var gribēt no 1. spēles,cik tad viņi vispār kopā dabūja uzspēlēt.Nekas,norims emocijas,pāries pirmsspēļu drudzītis un džeki spēlēs jau drošāk(kā 3.trešdaļā).
Viņi taču visu sezonu kopā spēlē, izņemot pāris cilvēkus.
, 2009-02-05 22:01, pirms 16 gadiem
spele , normala ari Andersons bija skaidra,bet viss ir labs kas labi beidzas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 22:02, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Turpini sev skaidrot, ka Masaļskis bija mača varonis, un nav vainojams nevienā no vārtu zaudējumiem, jo metieni tomēr tika izdarīti Ovečkina stilā un Sundina spēcīguma ziņā , pluss vēl Krosbija precizitātē Jūs vnk uzjautriniet
Neīstos hokejistus nosauci pa kategorijām, bet tas tā, kāda starpība
Neviens šķiet, ka nepieminēja Vasiļjevu, dievīgi spēlēja, jūtams slepkavnieciskuma instinkts uz vārtu gūšanu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 22:03, pirms 16 gadiem
jurkoo rakstīja: speele isteniiba bija taada blaava, vismaz pirmaas 2 ceturdalas, var redzeet ka mainjas veel nav iespeeleejusas...shii jebija masalska speele, varbuut taapec ka metieni tikai pa retam...droshvien riit vartos buus Naumovs.
Pret Ukrainu buus stipri gruutaaak, jo taa manu8 praat ior stipri speeciigaaka, Bet uzvarai jaabuut noteiktikarsums protams malaci, tapat ka sprukts, daarzinjs, it ipashi negaidiiti labi speleeja rekis un ankipaans
Tev tās ceturtdaļas laikam no basīša pielipa?
, 2009-02-05 22:04, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Nu, bet tur jau tā lieta es viņu nevienā brīdī neesmu norakstījis. Runāju par ŠO SPĒLI !!!!!!!!!
da labi miers. Izlasi labāk, ko Znaroks teica par Edgara spēli šovakar
Un piekrist viņam var pa 100%, jo tas pat bērnam ir skaidrs, ka vārtsargam ir vieglāk, ja metieni tiek izdarīti biežāk. A šovakar Edgars tajos vārtos brīžam jau piesalt varēja, un tas ir skaidrs, ka tādā brīdī zuda koncentrācija, un tieši šis koncentrācijas zudums + vēl ne visai laba aizsargu spēle bija pie vainas vismaz 1 golam toč. Un kā redzējām 3 periodā, kad metieni bija vairāk, arī Edža sāka spēlēt pārliecinošāk
, 2009-02-05 22:04, pirms 16 gadiem
mikans rakstīja: Redzot UKR- ITA spēli, liekas ka Latvijai pretinieku nav, jo tas hokejs bija briesmīgs.Pat Ungāri pirmajā periodā izskatijās labāki.
Tu droši vien viens no tiem,kas paredzēja,ka mūsējie maģiarus graus ar divcipāru rezultātu!
Rīt jau būs cita spēle,un nevajag ukraiņus vērtēt pēc šodien redzētā!
, 2009-02-05 22:05, pirms 16 gadiem
Nožēlojami, ja uz izlases spēlēm nāk tik maz skatītāju...(: Tiešām ceru, ka uz Ukrainu un Itāliju sanāks vairāk. Tomēr izlase ir izlase, bet Dinamo ir un paliek tikai klubs, kur liela loma ir viesspēlētājiem...Nesaprotu kā Dinamo vispār var salīdzināt ar izlasi. Un, ja kādam Dinamo ir lielāks šovs, tad nu pilnīgi noteikti viņš nav īsts hokeja fans...kur nu vēl patriots...
, 2009-02-05 22:05, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: viss jau sen ir nokārtots
O,tad jau zilums zem acs būs paspējis kļūt violēts,ja tas bija sen (pirms divām dienām)!
, 2009-02-05 22:06, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tu droši vien viens no tiem,kas paredzēja,ka mūsējie maģiarus graus ar divcipāru rezultātu!
Rīt jau būs cita spēle,un nevajag ukraiņus vērtēt pēc šodien redzētā!
Es paredzeju ka ar šo sastāvu Latvija rausies no visiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 22:06, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Turpini sev skaidrot, ka Masaļskis bija mača varonis, un nav vainojams nevienā no vārtu zaudējumiem, jo metieni tomēr tika izdarīti Ovečkina stilā un Sundina spēcīguma ziņā , pluss vēl Krosbija precizitātē Jūs vnk uzjautriniet
Kurā komentāra'tu redzi, ka es saku, ka Masalskis labākais?
es nenoliedzu, viņs spēlēja nepārliecinoši un vainīgs pei 3 vartiem (daļēji pie 2.), bet kadas tev tiesībes vinu apvienot amatieri?
, 2009-02-05 22:07, pirms 16 gadiem
Karsums superīgs! Vasiļjeva vārti vnk iedeāli! Malači puiki!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 22:07, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: oho jautri gan te aiziet jau kā bērnudārzā apmēram tā 4 gadīgais Jānītis un Artūriņš pēc spēles grupiņā strīdās, vakar Latvijas vārtsargs labi nostavēja, Artūriņš saka: Nē vispār viņš kautkāds losis neko nemāk
janītis atbild : aizej tad pats un nostavi labāk .....
Nu bljin tu te tadu beernudarzu sac...
Skaidrs ir viens publika te tada ir toč lielā vairumā......ja jau šitādi teksti nāk ārā
Varēji vēl uzrakstīt, - varu saderēt, ka pats nenostāvētu labāk šitas vēl pietrūka. labi chau ...ārprāts...
es konstatēju, ka Tu esi lielāks zābaks nekā Itālijas pussala !
tātad no tava izveidotā dialoga sanāk, ka viens no tiem sīčiem esi Tu
, 2009-02-05 22:08, pirms 16 gadiem
šaubos vai ir vieglaak staaveet kad pa vaartiem uzmet videeji 3 reizes periodaa nekaa kad tu esi iegaajis speelee un tev met daduz beizhaak ..nez ... gan jau edgars veel paraadis kaa jaastaav vaartos
, 2009-02-05 22:09, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: skatos tagad RUS vs Swiden ir ko paskatīties krievi visu spēli mazākumā un tāpat sitās par uzvaru !
Droši vien skaties pa Planet Sport?
Man, diemžēl,bet tas kanāls nerāda!
, 2009-02-05 22:09, pirms 16 gadiem
Labi, ka tā.
, 2009-02-05 22:09, pirms 16 gadiem
"Lielāks zābaks nekā Itāliajs pussala" - kaut kas orģināls un neredzēts.
, 2009-02-05 22:09, pirms 16 gadiem
Gribētos zināt kā beidzās ar to asins peļķi...kas šamajam...?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 22:12, pirms 16 gadiem
Pārliecinoši spēlēja visu spēli...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 22:13, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: nu, bet es jau to neapstrīdu
nu jā, īstenībā šovakar jebkuram vārtsargam būtu bijis grūti. Nevar jau zināt, kā būtu Sergejs nosargājis, jo visiem ļoti labi ir zināms, ka Sergeja vājā puse ir tālie sitieni tā teikt. Nu tie viņam šajā sezonā bieži ir gājuši vārtos. Tā kā Edgaru īsti vainot tomēr nevar, jo arī viņš ir tikai cilvēks un ikviens pieļauj kļūdas, īpaši jau šādā spēlē, kurā vārtsargam koncentrēties par visiem 100% visu spēli ir gandrīz nereāli. Tā kā labāk priecāsimies par skaistajām epizodēm un vnk aizmirsīsim nepatīkamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 22:17, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: svt.se: svt.se - Ishockey neto linku ieliku :"DF
Tencinu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 22:17, pirms 16 gadiem
srajo rakstīja: veel sorokins šodien!
piruete - es šokā, wtf pusmuža krīzi pieveicis?
shirokows!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 22:19, pirms 16 gadiem
Volx rakstīja: Un ko jūs te Ukraiņi cits kalibrs kas atmiņa nav ka Ungari tieši Ukraiņus uzvareja B gruppa un tagad spēles A gruppā.Tas speles ir izkartotas pec veciem reitingiem.Esmu redzejis speles kur Ungari no centra gūst vartus kautka viņiem tas labi sanāk izmest 5 metienus un gūt 2 vārtus.
Kas tiem Ukraiņiem vartos ir vismaz no KHL tak pirms speles stastija ka Szupper draftets un spelejis AHL un paris speles NHL.
kad tas bija pagājušo nedēļu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 22:19, pirms 16 gadiem
minchux21 rakstīja: nesaprotu- kapēc vēl Karsums un Sprukts nespēlē NHL... Bet mūsējie malači... LABA spēle...mazliet žēl Masaļska- 75% atvairīja tikai...LATVIA!!!!

PS. Dāvids, tas kuŗš Ernštreins..
Par Sprukstu ne;nemos spriest, Bet Karsums ir Bostonas Bruins sistēmā un Bruins šogad ir top 3. komanda. Kāpēc trenerim būtu jāmeklē citi risinājumi??? ja komandai iet tik labi ?
P.S. ne visos bet citos NHL klubos viņš notiekti spēlētu nevis AHL, bet NHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 22:21, pirms 16 gadiem
co-ol-er rakstīja: tu esi stulbs?!? normāli cilvēki tā arī dara, ka nenodir.š savējos, kas cīnās un aizstāv savu valsti, tās godu un sava karoga krāsas! par ko Masaļskis ir pelnijis kritiku? par to, ka ar sāpošu, nesadziedētu potīti vēl atbrauca palīdzēt mums kvalifikācijā?
vovo, mums vispār ir jābūt priecīgiem, ka mums tāds Edgars vispār ir. Un viņa entuziasmu var tikai apbrīnot, kā viņš pirms kāda laika teica, ka darīs visu, lai varētu palidzēt izlasei. Viņš pat nav vēl īsti atveseļojies, bet vienalga izlasē spēlē. Vispār cepuri nost viņa priekšā, šis cilvēks tiešām ir patriots.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 22:26, pirms 16 gadiem
mikans rakstīja: Viņi taču visu sezonu kopā spēlē, izņemot pāris cilvēkus.
Itkā jau jā,bet Znaroks taču ir mainījis spēlētāju virknējumus maiņās.Tādēļ drusku jāpiespēlējas vienam pie otra.Bet nekas,būs jau labi,vinnēsim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 22:27, pirms 16 gadiem
1. Ko nu tur daudz par spēli - viss jau tāpat redzēja un skaidrs bija tāpat, kas ir izlases + un -.
2. Golu neieskaitīja laikam tāpēc, ka Šupers īsi pirms tam dabūja ar ripu pa aizsargmasku. Atleca laukumā smuki...
3. Paaudžu maiņa izlasē ir notikusi veiksmīgi, jo meistarības līmeņa atšķirības bija šausmīgi briesmīgas
4. Izskatās, ka skatītāji hokeju ar Dinamo līdzdalību atēdušies. Lai LHF nolaiž cenu tā, lai jūt, tad halles būs pilla. Jāsāk jau ar rītdienu, jo...
5. ... ja ungāri rīt sasit itāļus (manuprāt reāli) un mūsējie hoholus, tad Latvijai dziedam slavas dziesmas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 22:30, pirms 16 gadiem
masalskim procents baigi suud.igs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 22:34, pirms 16 gadiem
Kāds zni kurā komandā krievu vārtsargs Barulins spēlē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 22:35, pirms 16 gadiem
Tieši tā, Masaļskis šodien nospēlēja vāji. Viņš ļoti nervozēja un vislabāk to varēja redzēt dzīvajā. Bet nu laikam jau Znaroks negribēja sadragāt Masaļska pašapziņu un viņu nenomainīja...Lai gan, kad rezultāts palika 4:3, palika ļoti neomulīgi. Divos periodos astoņi metieni un trīs ielaisti vārti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 22:36, pirms 16 gadiem
prieks, ka beigaas izdevaas nolauzt tos veiksmes miileetos ungaarus BET lai cik laba "kjiimija" ir pirmo divu mainju izpildiijumaa, tik pat blaavs sniegums treshajai un ceturtajai .. pirmajai un otrajai mainjai 35 meteniem pa vaartiem, 3 un 4 > 8metieni ... manupraat, izjaukt duetu Njizjivijs - Cipulis nebija laba doma ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 22:38, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Masaļskis šodien nospēlēja ĻOTI SLIKTI!!!!
Cerams ka nākamajā spēlē būs Naumovs. Bet par Karsumu runājot savādāk nevarēja būt, jo šis hokejists ir topošā NHL zvaigze, kuru debilais Bruins nelaiž pie teikšanas, bet gan jau džeks tiks spēlēt citā klubā un Bruinām ielādēs HAT TRICK!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 22:39, pirms 16 gadiem
Labi daudz gūtu vārti....diemžēl arī Ungāru izpildījumā!
, 2009-02-05 22:39, pirms 16 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Es esmu gatavs bez maz savu dziiviibu likt kjiilaa, ka Naumovs shodien vairka par vieniem vaartiem nebuutu ielaidis ....
Eu,moška nevajag,vai tad tas ir to vērts?
, 2009-02-05 22:40, pirms 16 gadiem
Interesanta spēle RUS-SWE, kapājas jau normāli!
, 2009-02-05 22:42, pirms 16 gadiem
pūce rakstīja: Cerams ka nākamajā spēlē būs Naumovs. Bet par Karsumu runājot savādāk nevarēja būt, jo šis hokejists ir topošā NHL zvaigze, kuru debilais Bruins nelaiž pie teikšanas, bet gan jau džeks tiks spēlēt citā klubā un Bruinām ielādēs HAT TRICK!
Spēlējot San jose Sharks sastāvā 7ajā finālspēlē ielks 2 hat trick un Bruins atlaidīs ģenerālmenedžeri tai pašā brīdī!
, 2009-02-05 22:42, pirms 16 gadiem
pūce rakstīja: Cerams ka nākamajā spēlē būs Naumovs. Bet par Karsumu runājot savādāk nevarēja būt, jo šis hokejists ir topošā NHL zvaigze, kuru debilais Bruins nelaiž pie teikšanas, bet gan jau džeks tiks spēlēt citā klubā un Bruinām ielādēs HAT TRICK!
ko jūs to karsumu visu laiku aprunā nu nav viņš monstrs.normāls latvijas līmeņa spēlētājs.
, 2009-02-05 22:43, pirms 16 gadiem
cik ta biletes maxaaja?
, 2009-02-05 22:44, pirms 16 gadiem
intarinnss rakstīja: ko jūs to karsumu visu laiku aprunā nu nav viņš monstrs.normāls latvijas līmeņa spēlētājs.
Labāks par Kopitaru jau nu noteikti!
, 2009-02-05 22:46, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Labāks par Kopitaru jau nu noteikti!
diez vai paskaties kā viņš kapā LA
, 2009-02-05 22:48, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Labāks par Kopitaru jau nu noteikti!
Nemels, nu niekus!
, 2009-02-05 22:52, pirms 16 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Nemels, nu niekus!
49 spēlēs 38 punkti 12 vārti...tikai!!!!! un 26 piespēles, kas arī ir normāli, taču pagājušajā sezonā viņa sniegums bija krietni vien iespaidīgāks!
, 2009-02-05 22:52, pirms 16 gadiem
Man vakar salika mīnusus kad teicu ka Dinamo apmeklēju bet uz Latvijas spēlēm neiešu jo neticu ka būs kaut kāds šovs. Tomēr aizgāju uz spēli un biju vīlies tieši šova trūkuma dēļ. Varētu nosaukt vismaz 10 it kā sīkumus kurio spēlē pietrūka bet kopumā tas ir daudz. Izlasi skatīšos pa tv. Un vēl ja man uz Dinamo mīļotās vietas 3 stāvā pirmā rinda izmaksā 9ls/ar atlaidi/ tad uz Latviju 14 ls. Jā man vakar esporta lasītāji pārmeta visu ko, bet jaurājums kāpēc pat Vitjaz vai Himik savāc vairāk skatītāju nekā Dinamo. karsumu vai kādu citu Rīgā redz reti bet Dinamo spēlē Rīgā daudz un tomēr uz Latviju neiet-žēl. Es arī vairāk neiešu-tas nenozīmē ka nejūtu par izlasi bet ja maksāju 14 ls tad gribu dabūt preti arī produktu.
Vēl jo lielāku cieņu izjūtu pret Koziolu kurš prot meistarīgi vadīt komandas menedžmentu.
, 2009-02-05 22:53, pirms 16 gadiem
Uzvara ir un paliek uzvara.

Par Edgaru neko neteikšu.
, 2009-02-05 22:54, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: 49 spēlēs 38 punkti 12 vārti...tikai!!!!! un 26 piespēles, kas arī ir normāli, taču pagājušajā sezonā viņa sniegums bija krietni vien iespaidīgāks!
AHL statistika ir laba, bet lai Karsums sasniedz tādu rezultativītāti NHL, tad varēsim runāt cik viņš labāks vai sliktāks par Kopitaru.
, 2009-02-05 22:56, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Man vakar salika mīnusus kad teicu ka Dinamo apmeklēju bet uz Latvijas spēlēm neiešu jo neticu ka būs kaut kāds šovs. Tomēr aizgāju uz spēli un biju vīlies tieši šova trūkuma dēļ. Varētu nosaukt vismaz 10 it kā sīkumus kurio spēlē pietrūka bet kopumā tas ir daudz. Izlasi skatīšos pa tv. Un vēl ja man uz Dinamo mīļotās vietas 3 stāvā pirmā rinda izmaksā 9ls/ar atlaidi/ tad uz Latviju 14 ls. Jā man vakar esporta lasītāji pārmeta visu ko, bet jaurājums kāpēc pat Vitjaz vai Himik savāc vairāk skatītāju nekā Dinamo. karsumu vai kādu citu Rīgā redz reti bet Dinamo spēlē Rīgā daudz un tomēr uz Latviju neiet-žēl. Es arī vairāk neiešu-tas nenozīmē ka nejūtu par izlasi bet ja maksāju 14 ls tad gribu dabūt preti arī produktu.
Vēl jo lielāku cieņu izjūtu pret Koziolu kurš prot meistarīgi vadīt komandas menedžmentu.
sorry čali, par 5 ls var tikai gulašu dabūt!!!!
, 2009-02-05 22:56, pirms 16 gadiem
Labais-zviedri vinnēja krievus 4:3.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils
, 2009-02-05 23:00, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Es biju par krieviem, žēl ka tā !
Nu piedod,ja spēj!
, 2009-02-05 23:01, pirms 16 gadiem
eu a cik speles jauzvar?????
, 2009-02-05 23:01, pirms 16 gadiem
Vidziņš rakstīja: Labais-zviedri vinnēja krievus 4:3.
Zviedri vienmēr labākie
, 2009-02-05 23:01, pirms 16 gadiem
leokleins rakstīja: eu a cik speles jauzvar?????
labi būtu uzvarēt visas!
, 2009-02-05 23:02, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Zviedri vienmēr labākie
ne vienmēr!! Krievi arī rādija atzīstamu sniegumu!
, 2009-02-05 23:02, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Man vakar salika mīnusus kad teicu ka Dinamo apmeklēju bet uz Latvijas spēlēm neiešu jo neticu ka būs kaut kāds šovs. Tomēr aizgāju uz spēli un biju vīlies tieši šova trūkuma dēļ. Varētu nosaukt vismaz 10 it kā sīkumus kurio spēlē pietrūka bet kopumā tas ir daudz. Izlasi skatīšos pa tv. Un vēl ja man uz Dinamo mīļotās vietas 3 stāvā pirmā rinda izmaksā 9ls/ar atlaidi/ tad uz Latviju 14 ls. Jā man vakar esporta lasītāji pārmeta visu ko, bet jaurājums kāpēc pat Vitjaz vai Himik savāc vairāk skatītāju nekā Dinamo. karsumu vai kādu citu Rīgā redz reti bet Dinamo spēlē Rīgā daudz un tomēr uz Latviju neiet-žēl. Es arī vairāk neiešu-tas nenozīmē ka nejūtu par izlasi bet ja maksāju 14 ls tad gribu dabūt preti arī produktu.
Vēl jo lielāku cieņu izjūtu pret Koziolu kurš prot meistarīgi vadīt komandas menedžmentu.
kira zazhralsa
, 2009-02-05 23:03, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: ne vienmēr!! Krievi arī rādija atzīstamu sniegumu!
priekš manis VIENMĒR
, 2009-02-05 23:06, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: sorry čali, par 5 ls var tikai gulašu dabūt!!!!
Jā es maksāšu 14 ls ja man būs hokejs ar šovu-izklaidi starpbrīžos, pirms spēles šovs, gaismas efekti, kubs uzjautrinās skatītājus utt. labi ieliki man mīnusu bet es šodien biju arēnā, bet bija daudz tukšu vietu un nevar cilvēkus ievilināt par tik lielu naudu tikai ar hokeju-man nepatīk ka Latvijas izlases spēlēs nestrādā mārketings-es gribu lai ir pilnas tribīnes-kāpēc nav atlaides ja pērk uz visām trim dienām. Doma'ju jebkurš pateiks ka Dinamo atmosfēra ir labāka nekā šodien uz izlasi-un var likt man mīnusus vai plusus bet ir jāsaprot ka vajag cīnīties par skatītāju-es arī gribu uz latviju pilnas tribīnes un pārdzīvoju jo jūtu ka kaut kas pietrūkst.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 23:11, pirms 16 gadiem
Šajā spēlē uzvaru kaldinātājs un punktu pielika Oļega Sorokina piriote, Ungāri tādā šokā palika, ka nebūtu tādu triku redzējuši un aizsardzība pazuda un ar to iemetām 5 vārtus!

Edgaram blāvs, ļoti blāvs sniegums!!!
, 2009-02-05 23:12, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: priekš manis VIENMĒR
Zviedri LV hokejā atstājuši pārāk daudz melnu lappušu!
, 2009-02-05 23:16, pirms 16 gadiem
man piemeram bik bail bija....
, 2009-02-05 23:26, pirms 16 gadiem
Ir teiciens ka ,vārtsargs ir 50% no komandas.Tas nozīmē ka ,pus komanda nospēlēja, maigi sakot ,ne visai.Protams Edgars var saņemties un šodienas spēli aizmirst,bet tā ir jāaizmirst ari pārējiem20spēlētājiem .Kā ar tiem?Pretējā gadījumā tas var radīt nevajadzīgu nervozitāti nākamajā spēlē.Varbūt ir vērts mainīt vārtsargu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-05 23:29, pirms 16 gadiem
Nabaga Edgars, pilnīgi varēja redzēt, ka viņam lampu drudzis... Viņam taču vajag sevi pierādīt gan izlasei, gan DR, bet tā vietā šis... no 14 ripām 3 ielaistas... smagi.
Bet. Būtībā ja nu kas, tad ļaunākais vēl priekšā.
, 2009-02-05 23:29, pirms 16 gadiem
Neparliecinaja spele.Izlases sniegums nestabils
, 2009-02-05 23:31, pirms 16 gadiem
Masaļskis neiepriecināja
, 2009-02-05 23:44, pirms 16 gadiem
Kera rakstīja: 2. Golu neieskaitīja laikam tāpēc, ka Šupers īsi pirms tam dabūja ar ripu pa aizsargmasku. Atleca laukumā smuki...
bija piespēle ar roku
, 2009-02-05 23:45, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Zviedri vienmēr labākie
Izņemot,ka spēlē pret Latviju!
, 2009-02-05 23:46, pirms 16 gadiem
nu masaļskis galīgi švaks
, 2009-02-05 23:49, pirms 16 gadiem
Hokeja specam ir ļoti lielā ziņā taisnība!
, 2009-02-05 23:51, pirms 16 gadiem
Piiedāvāju Masaļskim un Gulbim normāli ietusēt,masnuprāt tas viņiem sanāk labāk.
P.S.Abi divi šodien pelnījuši vislielāko kritiku un pretendēt uz gaga tizlākajiem sportistiem Latvijā.Nav nekādu atrunu...
, 2009-02-05 23:59, pirms 16 gadiem
Man jau likaas buus lielas nepatikshanas bet beigas bij labas
, 2009-02-05 23:59, pirms 16 gadiem
Snaf rakstīja: Piiedāvāju Masaļskim un Gulbim normāli ietusēt,masnuprāt tas viņiem sanāk labāk.
P.S.Abi divi šodien pelnījuši vislielāko kritiku un pretendēt uz gaga tizlākajiem sportistiem Latvijā.Nav nekādu atrunu...
Vēl viens meistars. Vismaz būtu pārlasījis pats savu komentāru, lai nesanāk, ka Tu ne tikai pierādi, ka neorientējies sportā, bet arī elementārā pareizrakstībā. Un tur nu patiešām nav nekādu atrunu.

Nezinu kur un vai Tu skatījies spēli, bet sēdēt un "tupi nolikt" esportā cilvēkus, kas kaut ko dara nudien ir līmenis. + pirmie vārti šodien bija tīra aizsardzības kļūda. Un ir visai loģiski - ja ir 1 metiens pa vārtiem (un tas pats praktiski uzbrucējs vs vārtsargs) perioda laikā, tad modrība zūd un ielaist to ripu ir daudz vieglāk.
Tā, ka piedāvāju Tev ja ne nepublicēt sviestu, tad vismaz loģiski padomāt pirms to darīt!
, 2009-02-06 00:05, pirms 16 gadiem
Redzēju tikai 3. periodu, bet tas, ko es redzēju, man patika! Ilgi nebija redzēta Latvijas izlase, izskatījās savādāk. Ļoti patika. Liels + tas, ka Sprukts un Karsums atbrauca. Karsums, Sprukts, Sorokins, Dārziņš...visi labākie.
, 2009-02-06 00:28, pirms 16 gadiem
Sorokinam otrā jaunība.
, 2009-02-06 00:29, pirms 16 gadiem
Masala pilnīgs nulle. Tās divas maiņas vilka spēli, bet, lai vinnētu ukrainus un itālus, jāspēlē daudz labāk. Un olimpiādē ar šādu spēli nav ko darit, izgašanās kā Turīnā. Gan jau būs labi !!! Galviņš un Masaļskis tragiski
, 2009-02-06 00:38, pirms 16 gadiem
Sergejs jāliek vārtos nevis masaļskis,viņs savu jau ir nodzēris!
, 2009-02-06 00:41, pirms 16 gadiem
ssnurks rakstīja: Sergejs jāliek vārtos nevis masaļskis,viņs savu jau ir nodzēris!
Jā, piekrītu, ar dzeršanu tālu sportā netiks ! Šodienas spēle tam pierādījums.... Kauns! Un vēl gaužas, ka Vācijā pa 9ām ripām ēd, jo aizsargi švaki....
, 2009-02-06 00:43, pirms 16 gadiem
Barca7 rakstīja: Redzēju tikai 3. periodu, bet tas, ko es redzēju, man patika! Ilgi nebija redzēta Latvijas izlase, izskatījās savādāk. Ļoti patika. Liels + tas, ka Sprukts un Karsums atbrauca. Karsums, Sprukts, Sorokins, Dārziņš...visi labākie.
Vaidzeeja redzeet pirmos divus periodus, tad tu taa neteiktu
, 2009-02-06 00:47, pirms 16 gadiem
Kā teica Māris Rīmenis- Edgars ir NULLE ar mīnusa zīmi ! Diemžēl...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Barracuda21
, 2009-02-06 01:05, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: nu beidziet tak, kada aizsargu sirdsapzinja treshajos vartos? metiens kaa tai dziesmaa - mans taureniit aaaaaaaatliiidoooo uz īsu brīd' !!!!!
ja tādu nevar noķert tad kaa var likt vainu uz aizsargiem, jeb tu biji domajis kajassargus Masaļska ? nu beidziet tak vnk ....atzīstiet, ka Masaļskis vnk drausmīgi nostāvēja.....
jā es piekrītu masaļskis padrausmīgi nostāvēja! bet nu ko nu vairs! visi gudri pēc kara! uzvara ir uzvara- vienalga kāda tā ir skaista vai neglīta! vinnējma- vse nolaižās uz zemes, čaļiem vēl 2 diezgan pasmagas spēles! ukraiņiem labs sastāvs a no picas ēdājiem.... njā laikam neatgādīnāšu pedējo spēli kuru mes ta- tipa negaidot zaudējām. galvenai lai džeki nav pārāk pašpārliecināti, un tad tiešām viss būs kartībā.
pēc manām domām- pret UKR - vārtos Naumovs- un galviņa vietā Sotnieks. Lai Galviņš spēlē ar andersonu! un vai man vienam liekas paskataties kad galviņš slido- izslatas ka viņam- 1. kupris??
2. vai arī čalis nezin kas ir taisna mugura?
, 2009-02-06 01:07, pirms 16 gadiem
Interesanta spēle, bet laikam viss jau ir pateikts komentāros, izņemot to, ka kaut kas nav kārtībā ar turnīra tabulu.
, 2009-02-06 01:17, pirms 16 gadiem
Starp citu, beidziet reāli pelt Masaļski. Kad viņš atvairīja 50+ ripas pret somiem, to neviens neatceras? Kā viņš brīžiem glāba RD no zaudējuma arī neviens neatceras? Kā viņš ir spēlējis senāk? Bļ.e, reāli kretinē, kad cilvēkam neiet, tad vajag atbalstīt, nevis turpināt maitāt garastāvokli un pašcieņu. Pretīgi Jūs esat, tā saucamie fani.
, 2009-02-06 02:59, pirms 16 gadiem
co-ol-er rakstīja: kamazist, kuri tad bija tie ņemamie metieni?
1. vārti bija aizsarga kļūda (Jerofējeva), jo palaida savu spēlētāju 1x1 pret vārtiem un sitiens bija stiprs un no tuva attāluma. tā nebija Edža vaina.
2. aizsargi vienkārši '' neparūpējās '' par atlēkušo ripu.
3. vārti gan bija ņemami, bet nu un? pieņemsim, ka bija 2 sūdīgas epizodes, bet bija daudz apstākļi, kas tās ietekmēja!
njā jefinš tu esi, tu zini kas ir izgajiens viens pret vienu??? Tur i tuvu pirmaja gola nebija 1 pret 1 , ja nejedz no hokeja un pat uz slidam neesi stavejis tad paturi muti ciet perdeli! Tiraka GK laža. Otrie varti lidzvainigs aizsargiem ir ari Edgars neienema pareizu poziciju! Nemekle attaisnojumus, trešie tas vispār bija kaunatraips.

Te daži leja bulšitu oi patriots...oi sapošu kaju speleja, kurš vainigs, pats tak to kāju es atvainojos...sss....

Driizak nevis patriots bet iegazt vareja izlasi, neaizmirstat ka bija ar Peteri skudru...vinju par patriotu nesauca lai gan speleja ar traumu....

Par irbi un naumovu nekad masalskis nav bijis lielaks patriots un nebus!

p.s vislielakie smiekli nak ka man radagabals profesionals vartsargs, saka ka kludas edgara visos golos bet kkadi spameri pretejo runa , man jau prieks par tādiem čatotājiem

Lai ari edgars ir labs vartsargs, vajag spet objektiivi paskatities, būs viņam arī labas spēles, bet izlases līmenim viņš sobrīd nav gatavs, piekam ungari nebut nebija spēcīgākais no trijiem konkurentiem....
Teicu pirms turnira un teikšu tagad, labāk lai edgars gatavojās pasaules čempionātam!
, 2009-02-06 03:08, pirms 16 gadiem
blaaa rakstīja: da labi miers. Izlasi labāk, ko Znaroks teica par Edgara spēli šovakar
Un piekrist viņam var pa 100%, jo tas pat bērnam ir skaidrs, ka vārtsargam ir vieglāk, ja metieni tiek izdarīti biežāk. A šovakar Edgars tajos vārtos brīžam jau piesalt varēja, un tas ir skaidrs, ka tādā brīdī zuda koncentrācija, un tieši šis koncentrācijas zudums + vēl ne visai laba aizsargu spēle bija pie vainas vismaz 1 golam toč. Un kā redzējām 3 periodā, kad metieni bija vairāk, arī Edža sāka spēlēt pārliecinošāk
ko ta znarokam teikt vajadzeja - publiski teikt edža tu šodien biji vārgs? Neviens tā nesaka nekad! Diez ko teiktu ja si butu spele par paliksanu a grupa un mes zaudetu 2-3...un sadi varti butu ielaisti...ui kaaa te gaudotu Jus
, 2009-02-06 06:13, pirms 16 gadiem
Ja izlases spēles ir mazāk apmeklētas par vienu Gazprom komandu, tad tas kaut ko liecina par publiku, kas nāk uz Dinamo spēlēm.
, 2009-02-06 06:55, pirms 16 gadiem
Ļoti gaidīta uzvara-MALAČI! Tā turpināt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-06 07:24, pirms 16 gadiem
ervains91 rakstīja: Uzvara tas ko gribējām.. Bet Masaļska sniegums ļoti blāvs..
Tagad gaidam nākamās uzvaras
Masaļskim bija ļoti grūti, metieni gandrīz vispār no Ungāru puses nebija un tas izsita viņu no līdzsvara.
Malači ka uzvarējām!!!
, 2009-02-06 07:36, pirms 16 gadiem
Ar tādu spēli,kā pirmajos divos periodos,pret ukraiņiem un itāļiem būs problēmas.
, 2009-02-06 07:49, pirms 16 gadiem
Barracuda21 rakstīja: Sprukts ir nulle!!!!!Es briinos ko vins AHL dara,vins tacu slidot vel nav iemaacijies!!!!
Latvijas izlases labaakaa maina
Sprukts - Tripaans - Ankipaans
es gandriiz no kreesla nokritu
, 2009-02-06 08:01, pirms 16 gadiem
Komandas spēlei nebija ne vainas bet Masaļskis ........ cik labi ka viņu nepaņēma atpakaļ uz Dinamo un ļoti ceru ka tuvākajos gados arī neņems. Otra lieta - Znaroks kā treneris. Esmu 100% pārliecināts ka pie šādas bezdarbības vārtsarga nomaiņas jautājumā MVD komandā, viņš tiktu atlaists bez vārda runas.
, 2009-02-06 08:06, pirms 16 gadiem
Masaļskis laikam atkal pa Vecrīgu bija notusējis!!
, 2009-02-06 08:24, pirms 16 gadiem
dzelzs rakstīja: ko mēs darītu bez mūsu "amērikāņiem"...Karsums zvērs 3 spēlēs Latvijas izlasē 5 punkti
Karsumam 6 punkti 3 spēlēs, jo pirms šīs bija 3 punkti divās....
, 2009-02-06 08:59, pirms 16 gadiem
neskatāma spēle!!
, 2009-02-06 09:00, pirms 16 gadiem
daži tes saka, ka edžam trūkst stabilitātes un, ka tāpēc vajag likt Naumovu. Nu es tākā atceros, ka tieši prims nedēļas visi brēca, ka naumovs ir galīgi vecs, nestabils un vispār viņam jāiet pensijā? Kā tad tā? Pēkšņi tik krasa viedokļu atšķirība. Vispār aizsargi nogulēja visus 3 gous. 1. itkā skaitās vārtsarga kļūda ielaist gamakā, bet nu aizsargi to čali izlaida. Otrajā trešajā, pinīgi neizprotama rīcība no aizsargu puses, ka nevarēa nostumt malā tos divmetrīgos magijārus!
, 2009-02-06 09:05, pirms 16 gadiem
Skatos, te katram otrajam profi radinieki, visu redz, saprot. Tad būtu bijis
jāredz arī, ka 2. vārti ierikošetēja smuki no kājas ne ta aizsarga, ne ta
ungāra. 3. vārtus jā- pats uztaisīja. 1.vārti- 50/50, ne tuvu vienmēr šitādus
glumus metienus ņem arī visvarenie nhl vārtsargi. Un vispār, savādāk kā
par milzu veiksmi, ungāri šos 3 golus nevar nosaukt. Pēc spēles rezultātam
vajadzēja būt apmēram 10:1, nebiju gaidījis, ka šie būs tik nobijušies.
Pēc loģikas, maģāri varētu būt izsmēluši visu šim turnīram paredzēto
haļavas trauku.
, 2009-02-06 09:16, pirms 16 gadiem
daugavinsh rakstīja: jā es piekrītu masaļskis padrausmīgi nostāvēja! bet nu ko nu vairs! visi gudri pēc kara! uzvara ir uzvara- vienalga kāda tā ir skaista vai neglīta! vinnējma- vse nolaižās uz zemes, čaļiem vēl 2 diezgan pasmagas spēles! ukraiņiem labs sastāvs a no picas ēdājiem.... njā laikam neatgādīnāšu pedējo spēli kuru mes ta- tipa negaidot zaudējām. galvenai lai džeki nav pārāk pašpārliecināti, un tad tiešām viss būs kartībā.
pēc manām domām- pret UKR - vārtos Naumovs- un galviņa vietā Sotnieks. Lai Galviņš spēlē ar andersonu! un vai man vienam liekas paskataties kad galviņš slido- izslatas ka viņam- 1. kupris??
2. vai arī čalis nezin kas ir taisna mugura?
Lai mācās no Dārziņa, kas bērnībā ir slotas kātu norijis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-06 09:31, pirms 16 gadiem
Beidzat apd... Masalski!!!! Tas starpcitu bija pirmais metiens!! Un vartsargam nevar but neks suuu ka speles sakuma stavet vartos bez darba. Dzeks vienkarsi nebija iegajis spele un iesildijies, un te peksni izgajiens gandriz 1:1!!!! paprasat jebkuram vartsargam ka tas ir galigi piiii. Bet par parejiem vartiem nuuu kur musu aizsargi??Ripu ko atsit vartuprieksa ir jasavac aizsargiem un jamet prom!!!! Praktiski vartsargu nevar vainot neviena momenta. Pirmos metienus vins atsita bet parejais jau aizsargiem japaveic!!!
Ok spele uzvareta un viss. Nakamas bus grutakas. Galvenais japanem Ukraini un tad jau varbut ar Italiem vairs neko nevajadzes!!!!
, 2009-02-06 10:04, pirms 16 gadiem
xZ rakstīja: Ja izlases spēles ir mazāk apmeklētas par vienu Gazprom komandu, tad tas kaut ko liecina par publiku, kas nāk uz Dinamo spēlēm.
Nu piedod,bet vai tas Lipmans nav pārrēķinājies ar savām augstajām biļešu cenām-biju labākās domās par viņu kā biznesmeni....
, 2009-02-06 10:06, pirms 16 gadiem
Pa Masaļska vārtiem šobrīd Vācijā bieži tiek mests vismaz 4 reizes vairāk nekā vakar. Bija ļoti grūti spēlēt absolūti savādākā ritmā.
Kopumā Latvijas uzvara ar 4 vārtu starpību izskatās gana iespaidīgi (kaut arī ne pret stiprāko sāncensi). 1.kārtā tikai Vācija iespēja panākt +6. Ukrainai un Norvēģijai +1, bet Austrija un Francija vinnēja tikai papildlaikā.
, 2009-02-06 10:18, pirms 16 gadiem
Labi, ka čaļi dzied himnu, bet nevajadzētu himnas laikā spļaut uz ledus (Jerofējevs)
, 2009-02-06 10:56, pirms 16 gadiem
Jūlis rakstīja: Beidzat apd... Masalski!!!! Tas starpcitu bija pirmais metiens!! Un vartsargam nevar but neks suuu ka speles sakuma stavet vartos bez darba. Dzeks vienkarsi nebija iegajis spele un iesildijies, un te peksni izgajiens gandriz 1:1!!!! paprasat jebkuram vartsargam ka tas ir galigi piiii. Bet par parejiem vartiem nuuu kur musu aizsargi??Ripu ko atsit vartuprieksa ir jasavac aizsargiem un jamet prom!!!! Praktiski vartsargu nevar vainot neviena momenta. Pirmos metienus vins atsita bet parejais jau aizsargiem japaveic!!!
Ok spele uzvareta un viss. Nakamas bus grutakas. Galvenais japanem Ukraini un tad jau varbut ar Italiem vairs neko nevajadzes!!!!
pasaki kad spēlētājiem ir jāieiet spēlē(vārtsargam pēc 15met.-aizsargam pēc 5kļūdas-uzbrucējam pēc 5 kautiņa)tad laikam viņi sāks spēlēt.
, 2009-02-06 11:03, pirms 16 gadiem
Es 1.periodu nostāvētu ne sliktāk kā Masaļskis!!!
, 2009-02-06 11:06, pirms 16 gadiem
riko30 rakstīja: Es 1.periodu nostāvētu ne sliktāk kā Masaļskis!!!
Tu pietaisītu bikses, visticamāk pirmoreiz slidojot uz vārtiem tu tik bieži kristu ka dabūtu smadzeņu satricinājumu, bet ja nē, iesildoties pampers būtu pilns jau redzot kā vīri nostājas pusaplī, lai pašķeltu pa vārtiem
, 2009-02-06 11:18, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tu pietaisītu bikses, visticamāk pirmoreiz slidojot uz vārtiem tu tik bieži kristu ka dabūtu smadzeņu satricinājumu, bet ja nē, iesildoties pampers būtu pilns jau redzot kā vīri nostājas pusaplī, lai pašķeltu pa vārtiem
reali ierecu tavu komentu
, 2009-02-06 11:34, pirms 16 gadiem
intarinnss rakstīja: pasaki kad spēlētājiem ir jāieiet spēlē(vārtsargam pēc 15met.-aizsargam pēc 5kļūdas-uzbrucējam pēc 5 kautiņa)tad laikam viņi sāks spēlēt.
Jo atrak jo labak, it ipasi vartsargam. Pietiek atvaitit vienu divus metienus lai butu ieksa. Bet ne jau ta ka vakar kad gandriz 10 min nostavet bez jebkadas darbibas!!!!!! Un aizsargi un citi laukuma speletaji jau laikam visulaiku esot uz laukuma slido, tatad ari ieiet spele. Bet ja vartsargam jastav uzvietas tad nu padoma pats cik iesilis vins ir???? Taksto iesledz pelekas rievas un padoma pats!!
, 2009-02-06 11:40, pirms 16 gadiem
Tiem, kas te noliek Masaļski, par hokeju un jo īpaši vārtu sargāšanu ir maza sajēga. Pirmo ungāru metienu spēlē) sagaidījām pēc ļoooti ilga laika un nekāds brīnums, ka starp kājsargiem tā iespruka vārtos. Protams, Edgars varēja to atvairīt, bet arī ungāriem "noplauka". Kas attiecas uz 2 pārējām ripām, tad tie bija tādi "taurenīši", kurus neviens Hašeks vai Irbe nepaņemtu. Un tur lielā mērā bija tieši mūsu aizsargu paviršība un Lielā Veiksme ungāriem.
Tiesa gan, ungāri nebūt vairs nav tie, kas bija pirms 10 gadiem; kā nekā iekļuvuši A grupā un ar cepurēm nomētāt nevienu nevar plānot. Tas, ko parādīja Ukrainas : Itālijas spēle bija jau klasi zemāks hokejs, kas gan neļauj atslābināties. Zināms, ka gan Ukraina, gan Itālija var spēlēt krietni savādāk. Lai vai kā, Latvija pēc pirmajām spēlēm izskatās krietni pārliecinošāk, nekā pārējās komandas un, saglabājot noskaņojumu uz cīņu, ir jātiek uz Vankūveras olimpiādi. Lai veicas un lai izdodas uzvarēt!
, 2009-02-06 11:42, pirms 16 gadiem
Jūlis rakstīja: Jo atrak jo labak, it ipasi vartsargam. Pietiek atvaitit vienu divus metienus lai butu ieksa. Bet ne jau ta ka vakar kad gandriz 10 min nostavet bez jebkadas darbibas!!!!!! Un aizsargi un citi laukuma speletaji jau laikam visulaiku esot uz laukuma slido, tatad ari ieiet spele. Bet ja vartsargam jastav uzvietas tad nu padoma pats cik iesilis vins ir???? Taksto iesledz pelekas rievas un padoma pats!!
tad jau laikam točno masaļskis mīl to vecrīgu pirms spēlēm,parasti pirms spēles 30min. ir saucamā iesildīšanās un veči tur vārtsargu nomētā ne pa jokam!!!soģi
, 2009-02-06 12:27, pirms 16 gadiem
Jerofējevu un Galviņu vajag aizsūtīt uz Latgali, lai patrenējas un pieņemas prātā.
, 2009-02-06 12:34, pirms 16 gadiem
Ungāriem pat ar slidošanas prasmi izskatījās ka iet grūti...rezultātam vajadzēja būt 15:3....švaki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-06 16:12, pirms 16 gadiem
SUPERIIGI!!!
tadi malaci!!bet jagatavojas sodienas spelei!!