Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

Krievijas juniori revanšējas zviedriem un iekļūst finālā

Krievijas juniori revanšējas zviedriem un iekļūst finālā
Viljams Lagešons pret Maksimu Maminu
Foto:AFP/Scanpix

Ne pārāk veiksmīgi pasaules čempionātu U20 izlasēm elites divīzijām iesākusī Krievija šovakar revanšējās Zviedrijai par grupu turnīrā piedzīvoto zaudējumu un iekļuva finālā, kurā rīt spēkosies ar Kanādas un Slovākijas pusfināla uzvarētāju.

Zviedrija un Krievija pēdējos četros pasaules čempionātos pusfinālos bija satikušās trīs reizes, un iepriekšējās divās uzvaru bija svinējuši skandināvi. Taču abu izlašu svarīgākā nesenā cīņa bija 2012. gada finālā, kad Zviedrija pēc vairāk nekā 30 gadu pārtraukuma ieguva zelta medaļas. Zviedrija Krieviju apspēlēja arī grupu turnīrā (3:2), kurā ieguva pirmo vietu, kamēr krievi zaudēja punktus arī pret dāņiem un čehiem.

Statistika un vēsture bija zviedru pusē, taču pirmajā periodā vairāk uzbruka Krievijas izlase, kuras rindās 2+10 sodu nopelnīja Maksims Mamins. Spēles rezultāts gan palika neatklāts līdz 32. minūtei, kad Toljati "Lada" pārstāvis Aleksandrs Šarovs izvirzīja vadībā Krieviju. Uzreiz pēc tam zviedri nopelnīja noraidījumu, kurš pārvērtās Krievijas otrajos vārtos - precīzs bija Ziata Paigina metiens. Otrajā periodā zviedri vēlreiz palika mazākumā, taču šoreiz spēlēja daudz pārliecinošāk un pamanījās arī izrauties pretuzbrukumā divi pret vienu, kas gan izmantots netika.

Trešais periods sākās ar katastrofu zviedriem - Šarovs panāca 3:0 un Krievijas pieteikums uz uzvaru kļuva ļoti nopietns. Krievi arī izvēlējās neiesēsties aizsardzībā, bet gan turpināja aktīvi darboties pretinieku zonā. Zviedrijas centieni lauzt spēles gaitu pārvērtās taustāmā rezultātā 52. minūtē, kad Lukass Valmarks precīzi noslēdza izspēli un vienus vārtus atguva. Drīz vien bija arī laba iespēja gūt otros vārtus, taču ripu paspēja piespiest krievu vārtsargs Igors Šestjorkins, bet uzreiz pēc tam Krievijas pretuzbrukumā pirmais pie atsistās ripas tika Mamins un atkal sadeldēja Zviedrijas cerības.

Vairāk nekā trīs minūtes pirms spēles beigām zviedri nomainīja vārtsargu pret papildus uzbrucēju, taču rezultātu mainīt neizdevās, un Krievija iekļuva finālā ar uzvaru 4:1. Ripa gan nonāca vienreiz Šestjorkina vārtos, taču tie netika ieskaitīti, jo mirkli iepriekš zviedru uzbrucējs bija uztriecies vārtsargam.

Iepriekšējos divos gados Krievija ieguva bronzas medaļas, bet pēdējo reizi par čempioni kļuva 2011. gadā, kad sudrabs tika atstāts Kanādai. 2015. gada turnīra rīkotājai Kanādai vēl pusfinālā jāpārvar Slovākijas pārbaudījums, šīs spēles sākums paredzēts 3:00 pēc Latvijas laika. Fināls paredzēts naktī uz otrdienu, arī 3:00 pēc Latvijas laika.

Izmantotie resursi:
Worldjunior 2015 - WM20 - International Ice...


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 01:28, pirms 11 gadiem
Skaisti
, 2015-01-05 01:29, pirms 11 gadiem
Ja latviesi ta spelet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 01:33, pirms 11 gadiem
Pelnīta uzvara pār Zviedriju. Krievi cīnijās kā lauvas par katru ripu, un pelnīti uzvarēja šo spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 01:35, pirms 11 gadiem
Bet lai kāds pamēģinā pateikt, ka krievi nebija labāki. Visos spēles elementos. Pilnīgi visos. Zviedri vispār visu spēli bija apmizušiez un neko cienīgu nav parādījuši. Sen neesj .j redzējis tik labi spēlējošo krievu izlasi, pie bortiem cīnās veiksmīgi, iemietienus vinnē un pats galvenais labi spēlējošais vārtsagts. Vispār bija tāda sajūta, ka spēlē labs KHL komanda. Būs interesanta cīņa ar Kanādu, ja tā nenolažos ar Slovākiju
Slēpts komentārs: Patriottts
, 2015-01-05 01:37, pirms 11 gadiem
GeorgijsPujacs rakstīja: tu jau to rakstiji
Neesmu teicis, ka Zviedrija uzvares Krieviju. Tas ir tieši labāk, ka viņus fināla bez jušanas uzvares.
, 2015-01-05 01:38, pirms 11 gadiem
elgarz rakstīja: Neesmu teicis, ka Zviedrija uzvares Krieviju. Tas ir tieši labāk, ka viņus fināla bez jušanas uzvares.
nebuus jau taa, ka kanaada nejutiis krievus.
kaut ari domaju, ka shoreiz CAN panjems.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 01:39, pirms 11 gadiem
Patriottts rakstīja: Apsveicu, bet nu pret Kanādu krieviem nav variantu! Kanāda šogad spēlē perfekti - uzbrukums ir graujošs, 5 spēlēs 28 vārti un tikai 4 ielaisti!
Iedomājos prikoui, ka pēkšņi Kanādai nekas nesanāks un krievi paņems uz pieredzi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 01:43, pirms 11 gadiem
Ļoti labi, vismaz atrausies no klasiskajiem konkurentiem sāpīgi un pa tiešo, nevis sīvā cīņā kaut kādiem trešajiem.
Bet vsp nevar saprast kāpēc te tāds haips par kaut kādu jauniešu hoķa čempi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 01:51, pirms 11 gadiem
Erzelis rakstīja: Iedomājos prikoui, ka pēkšņi Kanādai nekas nesanāks un krievi paņems uz pieredzi.
Par kādu pieredzi Tu runā? Kurā vietā krievi ir pieredzējušāki par kanādiešiem? Es jau neizslēdzu iespēju, ka Kanāda var zaudēt, bet šoreiz tas nenotiks!
, 2015-01-05 01:53, pirms 11 gadiem
Bruoļs Latgaļs rakstīja: Un to saki Tu kurš par jenķiem fanoja bikses pielicis Kur ir tavi jenki tagat, kur ir Zviedri... Finala spele sakas no 0-0 un ka'jau teicu pat slotas kats reizi var išaut...
Visu cieņu, bet Krievija ar saviem resursiem, pat "Hakej, eta naša igra" atkal un atkal cieš sagrāvi.

Tas, kā arī fakts, ka dēļ savas ārpolitikas, šī valsts nekad nesasniegs extra līmeni ne savā hokeja, ne futbola līgas kontekstā, ļauj man teikt, ka Tavs nekaunīgais šovenisms manī izraisa vieglu smaidu

Ja nekas nemainīsies, drīz jau pat tas pats KHL vairs būs tikai ēna no saviem iepriekšējiem gadiem. Un tālāk sekos futbols, jo basketbols jau sen būs miris.
Jo... Krievijā sports nav finansiāli pašpietiekams
Gluži tāpat kā tāda nav pati Krievija savā būtībā - naftu un gāzi uz brokastu galda neuzliksi.
, 2015-01-05 01:54, pirms 11 gadiem
Bruoļs Latgaļs rakstīja: Un to saki Tu kurš par jenķiem fanoja bikses pielicis
??? tu par šo jauniešu čempi, vai ko tagad runā!?
, 2015-01-05 01:56, pirms 11 gadiem
Patriottts rakstīja: Par kādu pieredzi Tu runā? Kurā vietā krievi ir pieredzējušāki par kanādiešiem? Es jau neizslēdzu iespēju, ka Kanāda var zaudēt, bet šoreiz tas nenotiks!
Un kādas atrunas tu izdomāsi,ja pēkšņi Kanāda zaudēs ? Nezinu vai tu esi lietas kursā,bet no 2011 gada Kanāda ir zaudējusi Krieviem visu laiku,ar vienu izņēmumu grupu turnīrā.
Šaubos ka tu to zini,pirms šī JPČ šī Can komanda arī zaudēja šai Rus izlasei.
+ Supersērijā tika apspēlētas CHL izlases. Tā kā nevirini to šūpladi Fialas stilā,ka nenākas vēlāk neveikli attaisnoties.
, 2015-01-05 01:57, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Visu cieņu, bet Krievija ar saviem resursiem, pat "Hakej, eta naša igra" atkal un atkal cieš sagrāvi.

Tas, kā arī fakts, ka dēļ savas ārpolitikas, šī valsts nekad nesasniegs extra līmeni ne savā hokeja, ne futbola līgas kontekstā, ļauj man teikt, ka Tavs nekaunīgais šovenisms manī izraisa vieglu smaidu

Ja nekas nemainīsies, drīz jau pat tas pats KHL vairs būs tikai ēna no saviem iepriekšējiem gadiem. Un tālāk sekos futbols, jo basketbols jau sen būs miris.
Jo... Krievijā sports nav finansiāli pašpietiekams
Gluži tāpat kā tāda nav pati Krievija savā būtībā - naftu un gāzi uz brokastu galda neuzliksi.
Šedevrāls murgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 01:59, pirms 11 gadiem
Patriottts rakstīja: Par kādu pieredzi Tu runā? Kurā vietā krievi ir pieredzējušāki par kanādiešiem? Es jau neizslēdzu iespēju, ka Kanāda var zaudēt, bet šoreiz tas nenotiks!
Pieredze pieaugušajā hokejā, ko šodien lieliski nodemonstrēja zviedriem. KHL un VHL, kas nav pēdējās līgas Eiropā. Bet būs jauna diena un tad redzēs
, 2015-01-05 01:59, pirms 11 gadiem
Nevar zināt kurš uzvarēs. Krievija - kanāda. Labs fināls.
, 2015-01-05 02:01, pirms 11 gadiem
DaMarcus. Piedod bet krievi jau to bija sasnieguši psrs laikā.
, 2015-01-05 02:02, pirms 11 gadiem
jūtu, ka latvietis parastais varētu šo tā arī nepārdzīvot šogad. Cerams, iztiks bez liekiem ekscesiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Patriottts
, 2015-01-05 02:05, pirms 11 gadiem
Piekrītu tev. Varētu bļaut lai putins mirst nevis krievijas hokeja izlase.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 02:07, pirms 11 gadiem
Vai kāds zināja ka latvija ar kanādu nospēlēs 2-1. Nezināja tad visu cieņu heiteriem. Vos var notikt.
Slēpts komentārs: DaMarcus
, 2015-01-05 02:13, pirms 11 gadiem
Patriottts rakstīja: Kāda starpība, kas notika pirms turnīra? Esi paskatijies Kanādas spēles? Visas komandas bez variantiem apspēlētas. Ja jau Tu te bāz statistiku kkādu iekšā, tad paņemsim no šī turnīra kaut ko - Kanāda 8:0 uzvarēja Slovākus, Čehi 4:1 Krieviju un Slovāki 3:0 Čehus, par ko tas liecina ? Kā arī Krievu knapā uzvara pār Dāņiem, tajā pat laikā Kanāda paņem un uzvelk dāņus arī ar 8:0
pilnīgi stulbi salīdzinājumi. Krievi šo turnīru ir aizvadījuši ļoi gudri līdz šim. kāda vispār starpība, kādi bija rezultāti grupu spēlēs? gan amīši, gan zviedri tur ļoti labi spēlēja, bet ne vieni, ne otri finālā nespēlēs.. es ar gribu, lai Kanāda paņem zeltu, bet sāksim ar to, ka viņiem vēl pusfināls jāuzvar un tikai tad varēsim par finālu runāt.

te tādi nostradamusi novākušies, ka pabrīnīties tikai var
, 2015-01-05 02:13, pirms 11 gadiem
Būtu labāk NFL paskatījušies, nevis te mērījušies, kurš par kuru stulbāks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 02:13, pirms 11 gadiem
Patriottts rakstīja: Kāda starpība, kas notika pirms turnīra? Esi paskatijies Kanādas spēles? Visas komandas bez variantiem apspēlētas. Ja jau Tu te bāz statistiku kkādu iekšā, tad paņemsim no šī turnīra kaut ko - Kanāda 8:0 uzvarēja Slovākus, Čehi 4:1 Krieviju un Slovāki 3:0 Čehus, par ko tas liecina ? Kā arī Krievu knapā uzvara pār Dāņiem, tajā pat laikā Kanāda paņem un uzvelk dāņus arī ar 8:0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 02:26, pirms 11 gadiem
Man jau liekas, ka finālā Krievija paņems. Kanādiešiem tomēr šis turnīrs tā iznācis līdz šim ar baltiem cimdiem spēlēt un visus apspēlēt...tas arī var pamaisīt...ierīs 1-2 golus un ta jau rokas kājas trīcēs, nezinās ko darīt, metīsies atspēlēties utt. Krievi tagad konkrēti ieskrējušies un palikuši monolīti kā komanda. Kamēr kanādieši visam turnīram ar baltiem cimdiem iet cauri, timēr krievi jau 2 spēles sitās cits par citu un grauž ledu un tas nes rezultātus, lai arī pirms abām tām spēlēm "it kā vajadzēja" uzvarēt citiem... Neticās, ka kanādieši tā uz vienas slidas izbrauks līdz zeltam - nav viņi tik ļoti pārāki.
, 2015-01-05 02:26, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: pilnīgi stulbi salīdzinājumi. Krievi šo turnīru ir aizvadījuši ļoi gudri līdz šim. kāda vispār starpība, kādi bija rezultāti grupu spēlēs? gan amīši, gan zviedri tur ļoti labi spēlēja, bet ne vieni, ne otri finālā nespēlēs.. es ar gribu, lai Kanāda paņem zeltu, bet sāksim ar to, ka viņiem vēl pusfināls jāuzvar un tikai tad varēsim par finālu runāt.

te tādi nostradamusi novākušies, ka pabrīnīties tikai var
Tik pat stulbi kā Tavi!!! Kuru interesē, kas notika pirms čempionāta?
Cik stulbi Tu uzrakstīji, tik stulbi atbildēju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 02:32, pirms 11 gadiem
Krievi 2 perioda izgerba Zviedrus,ta ka 3 perioda Zviedri nezinaja ko darit
, 2015-01-05 02:34, pirms 11 gadiem
Patriottts rakstīja: Tik pat stulbi kā Tavi!!! Kuru interesē, kas notika pirms čempionāta?
Cik stulbi Tu uzrakstīji, tik stulbi atbildēju!
Tu vispirms apskaties, kam tu atbildi. Man pilnīgi pajāt, ko Harļiks teica pirms tam, es atbildēju konkrēti uz tavu komentu.
, 2015-01-05 02:41, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: Tu vispirms apskaties, kam tu atbildi. Man pilnīgi pajāt, ko Harļiks teica pirms tam, es atbildēju konkrēti uz tavu komentu.
Nu tad es atbildēšu Tev! Kādā ziņā Krievi gudri nospēlēja? Tīšām tur tās spēles zaudēja gan Zviedriem, gan ASV, jo 100% zināja, ka 1/4 finālā uzvilks jeb kuru pretinieku, jo iegūstot zemāku vietu iegūsti labāku pretinieku! Visgudrāk ir turnīru pabeigt ar visām uzvarām, tā kā to dara Kanāda! Un šobrīd ne mirkli nerodas šaubas, ka kāda komanda varētu viņus apturēt!
, 2015-01-05 03:01, pirms 11 gadiem
Patriottts rakstīja: Nu tad es atbildēšu Tev! Kādā ziņā Krievi gudri nospēlēja? Tīšām tur tās spēles zaudēja gan Zviedriem, gan ASV, jo 100% zināja, ka 1/4 finālā uzvilks jeb kuru pretinieku, jo iegūstot zemāku vietu iegūsti labāku pretinieku! Visgudrāk ir turnīru pabeigt ar visām uzvarām, tā kā to dara Kanāda! Un šobrīd ne mirkli nerodas šaubas, ka kāda komanda varētu viņus apturēt!
Zviedri ar visus līdz šim uzvarēja un ko tas viņiem šodien deva? saki, ko gribi, bet kreivi ir finālā, kamēr it kā labāk spēlējošie amīšu un zviedri tur nav.

neesi lecīgs un nekronē Kanādu, kamēr viņi paši nav uzvarējuši, citādi noskaudīsi un man jau nu nenromāli kodīs nervā, ja Krievi paņems šo čempi. vai arī varbūt uzzvani uz Kanādu, lai šie vairs nemaz nespēlē, jo nav jēgas, tāpēc ka pariotam čempja iznākums tā pat jau ir zināmi?
Slēpts komentārs: ritvarshos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 03:18, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: Zviedri ar visus līdz šim uzvarēja un ko tas viņiem šodien deva? saki, ko gribi, bet kreivi ir finālā, kamēr it kā labāk spēlējošie amīšu un zviedri tur nav.

neesi lecīgs un nekronē Kanādu, kamēr viņi paši nav uzvarējuši, citādi noskaudīsi un man jau nu nenromāli kodīs nervā, ja Krievi paņems šo čempi. vai arī varbūt uzzvani uz Kanādu, lai šie vairs nemaz nespēlē, jo nav jēgas, tāpēc ka pariotam čempja iznākums tā pat jau ir zināmi?
Labāk ieslēdz un paskaties Kanādas spēli pret Slovākiem, jau pēc pirmajām 5min ir skaidrs, ka Slovākiem nav variantu, tas pats būs ar Krieviem
, 2015-01-05 03:23, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Un kādas atrunas tu izdomāsi,ja pēkšņi Kanāda zaudēs ? Nezinu vai tu esi lietas kursā,bet no 2011 gada Kanāda ir zaudējusi Krieviem visu laiku,ar vienu izņēmumu grupu turnīrā.
Šaubos ka tu to zini,pirms šī JPČ šī Can komanda arī zaudēja šai Rus izlasei.
+ Supersērijā tika apspēlētas CHL izlases. Tā kā nevirini to šūpladi Fialas stilā,ka nenākas vēlāk neveikli attaisnoties.
Grīziņpuika.. Neesmu baig sekojis līdzi izlasēm šim, bet turnīrā šajā... RUS..pret CAN....spēles kvalitātē...nuuuu...
Bet vēl jau tikai 1:0 CAN vinnē SVK... takā fināls... būs vēlāk
, 2015-01-05 03:25, pirms 11 gadiem
Tad jau redzēs var uzvarēt jebkuršs tas ir hokejs.
, 2015-01-05 03:29, pirms 11 gadiem
Patriottts rakstīja: Labāk ieslēdz un paskaties Kanādas spēli pret Slovākiem, jau pēc pirmajām 5min ir skaidrs, ka Slovākiem nav variantu, tas pats būs ar Krieviem
jā, skatos. ļoti ceru, ka viņi krievus paņems pēc pilnas programmas, bet atšķirībā no tevis, es nākotni neredzu, tapēc es turpināšu cerēt, nevis iedomīgi bļausīties.

un vispār jāacerās, kā šis ir junioru čempis nevis pieaugušo un tur spēlē jauni džeki, kuriem nav milzīgas dzīves pieredzes, kas nozīmē, ka psiholoģiskais moments arī var nospēlēt daudz lielāku lomu. tā lūk!
, 2015-01-05 03:33, pirms 11 gadiem
Patriottts rakstīja: Labāk ieslēdz un paskaties Kanādas spēli pret Slovākiem, jau pēc pirmajām 5min ir skaidrs, ka Slovākiem nav variantu, tas pats būs ar Krieviem
Kā saka hokejisti..kamērt nav fināl signāls nesaki HOP...
, 2015-01-05 03:35, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: jā, skatos. ļoti ceru, ka viņi krievus paņems pēc pilnas programmas, bet atšķirībā no tevis, es nākotni neredzu, tapēc es turpināšu cerēt, nevis iedomīgi bļausīties.

un vispār jāacerās, kā šis ir junioru čempis nevis pieaugušo un tur spēlē jauni džeki, kuriem nav milzīgas dzīves pieredzes, kas nozīmē, ka psiholoģiskais moments arī var nospēlēt daudz lielāku lomu. tā lūk!
Es jau arī neesmu pareģis, vienkārši ceru, ka viņi uzvarēs un argumentēju, kāpēc tā domāju! Teikšu godīgi, man slikti paliek jau dzirdot vārdu - Krievija, tāpēc tik pārliecinoši saku, ka Kanāda uzvarēs, jo nemaz nepieļauju iespēju, ka varētu notikt citādāk!
, 2015-01-05 03:37, pirms 11 gadiem
Jūlis rakstīja: Kā saka hokejisti..kamērt nav fināl signāls nesaki HOP...
nē nē, šim jau rezultāti zināmi, hokejisi šobrīd tikai formalitātes nokārto laukumā
, 2015-01-05 03:43, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: nē nē, šim jau rezultāti zināmi, hokejisi šobrīd tikai formalitātes nokārto laukumā
Ja???
, 2015-01-05 04:28, pirms 11 gadiem
Nebijas gols!!!
Video no kameras virs vārtiem kautvai parādiet...............
, 2015-01-05 04:40, pirms 11 gadiem
Jūlis rakstīja: Nebijas gols!!!
Video no kameras virs vārtiem kautvai parādiet...............
Čau! Tu šonakt dzer?
, 2015-01-05 04:56, pirms 11 gadiem
Spaceman rakstīja: Čau! Tu šonakt dzer?
jā... Bet vairs ne. jo no rīta uz darbu
A kas?
, 2015-01-05 05:01, pirms 11 gadiem
Jūlis rakstīja: jā... Bet vairs ne. jo no rīta uz darbu
A kas?
Es tik tā uzjautāju, jo skaidri bija redzams gols! Eu, bet slovākiem gan baigi labs vārtsargs, neskatoties uz rezultātu!!!
, 2015-01-05 05:13, pirms 11 gadiem
Hetriks Petanam..
, 2015-01-05 05:23, pirms 11 gadiem
Nu, jā rīt fināls Kanāda Krievija! Ja kanādieši būs disciplinēti, tad krieviem nav variantu, bet kā jau finālā, pie tam vēl jauniešu, neko nevar zināt!!!
, 2015-01-05 05:26, pirms 11 gadiem
Ja kāds grib ragecenter ielūgumu, uzmet man vēstuli. Ar Krievijas faniem gan nedalos.
, 2015-01-05 05:39, pirms 11 gadiem
Kanādiešu Makdeivids vienkārši uguņo! Čalim vēl nav ne 18, bet viņš jau atdod tādas piespēles kā lielmeistars! Neapšaubāmi 2015 NHL drafta pirmais numurs!!!
, 2015-01-05 05:47, pirms 11 gadiem
Spaceman rakstīja: Neapšaubāmi 2015 NHL drafta pirmais numurs!!!
Par to jau kādus 2-3 gadus nav nekādu šaubu.

Nākamais Krosbijs. Cerams, ka spēlēs kopā ar Zemgu. Iedomājoties iespēju, ka izveidojas saikne Girgensons-Makdeivids (a la Kunics-Krosbijs) ūziņās paliek šauri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 07:04, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Par to jau kādus 2-3 gadus nav nekādu šaubu.

Nākamais Krosbijs. Cerams, ka spēlēs kopā ar Zemgu. Iedomājoties iespēju, ka izveidojas saikne Girgensons-Makdeivids (a la Kunics-Krosbijs) ūziņās paliek šauri.
Jau paguvi Girgensonu pielīdzināt Kunicam?
, 2015-01-05 07:47, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jau paguvi Girgensonu pielīdzināt Kunicam?
Kur es tev esmu pielīdzinājis Girgensonu Kunicam?

Es runāju par teorētisku iespēju Girgensonam nākamsezon spēlēt vienā maiņā ar nākamās paaudzes Krosbiju.

Pašreiz Girgensons tiek izmantots centrā un lielāka iespēja ir tam, ka uz malu netiks bīdīts, bet eventuāli kļūs par 3. maiņas centru.
, 2015-01-05 07:56, pirms 11 gadiem
Вежливые люди rakstīja: JAAAAAAAAA! Super diena! Kepkām atkal sēras!
Necepies draudziņ
, 2015-01-05 08:54, pirms 11 gadiem
Kanādai finālā nebūs pastaiga
, 2015-01-05 10:42, pirms 11 gadiem
Nu neko, zviedri šajā turnīrā nebija īpaši spēcīgi. Finālā Kanādai tāpat nebūtu spējuši neko padarīt, galvenais lai labs fināls. Kanādai domāju būs pasmagi
, 2015-01-05 10:51, pirms 11 gadiem
Nu ko? Zviedri saņēma, to ko vajag, tagad atkal gadsimta mačs Krievija-Kanāda, krievi ir pelnijuši zeltu.
, 2015-01-05 10:53, pirms 11 gadiem
Piqué rakstīja: Piqué, 2014-12-30 10:48, pirms 6 dienām
Starp citu prognozeju ka Krievija un Zviedrija tiksies velreiz finala vai pusfinala un tur paraka izradisies Krievija.



Pec pirmas speles ar zviedriem es to prognozeju un viens lietotajs -kaijs teica ka vins atceresies manu komentaru un man atgadinas. Ludzu, ludzu kaijs atgadini man
jā piekrītu, ka izteicu kļūdainu prognozi, zviedri tiešām pārsteidza, ka nebija gatavi nospēlēt savu spēli, tāpat US, ar tādām iespējām neko nesasniedza, bet nu kas bijis, bijis.
Bet vienu es varu pateikt un es saprotu savus vecākus, kas PSRS laikos nekad nejuta līdz krieviem, to es agrāk nesapratu, bet tagad pats to saprotu un nekad, nekad nebūšu krievu līdzjutējs, kaut vai tur visa komanda ar Oveckiniem un Malkiniem spēlē.
, 2015-01-05 11:08, pirms 11 gadiem
kaijs rakstīja: jā piekrītu, ka izteicu kļūdainu prognozi, zviedri tiešām pārsteidza, ka nebija gatavi nospēlēt savu spēli, tāpat US, ar tādām iespējām neko nesasniedza, bet nu kas bijis, bijis.
Bet vienu es varu pateikt un es saprotu savus vecākus, kas PSRS laikos nekad nejuta līdz krieviem, to es agrāk nesapratu, bet tagad pats to saprotu un nekad, nekad nebūšu krievu līdzjutējs, kaut vai tur visa komanda ar Oveckiniem un Malkiniem spēlē.
Tev kāds to liek darīt ? Vai tev liekas,ka visiem baigi interesē (jāzina),ko tu atbalsti. Neatbalstīt krievus ir viena lieta,bet ar putām uz lūpām skatoties katru sevis nīsto spēli,jau pavisam kas cits. Un tur jau dakteris nelīdzēs.
, 2015-01-05 11:10, pirms 11 gadiem
kaijs rakstīja: jā piekrītu, ka izteicu kļūdainu prognozi, zviedri tiešām pārsteidza, ka nebija gatavi nospēlēt savu spēli, tāpat US, ar tādām iespējām neko nesasniedza, bet nu kas bijis, bijis.
Bet vienu es varu pateikt un es saprotu savus vecākus, kas PSRS laikos nekad nejuta līdz krieviem, to es agrāk nesapratu, bet tagad pats to saprotu un nekad, nekad nebūšu krievu līdzjutējs, kaut vai tur visa komanda ar Oveckiniem un Malkiniem spēlē.
Latvijas Džihādisti no paaudzes - paaudzēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kaijs
, 2015-01-05 11:35, pirms 11 gadiem
kaijs rakstīja: Droši vien ka paaugsies, uz daudzām lietām skatīsies savādāk, un pilīgi pie kājas tavs koments, un tici man krievi atsūks finālā!
Neaizmirsti ko pasūkāt kopā ar Can spēles pretēja iznākuma gadījumā.
Sēdies 7 tramvajā un pus Moskačkai a.sūkā.
===========================
tici man krievi atsūks finālā!

Šī tava frāze lieliski un uzskatāmi parāda cik pieaudzis un pieredzējis esi
Acīm redzot tev ir ļoti spēcīgi no dabas mantoti zīšanas refleksi
Nepalaid vējā tev dabas dotās iemaņas,laid lietā.

Visiem LV džihādistiem tās no dabas ir ļoti attīstītas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 11:43, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Krievijas izlase ,ja spēlē kā komanda un ir saliedēti ir ļoti grūti uzveikt. To var tikai komanda ,kas ir galvas tiesu meistarīgāka.
Cik ir lasīts,tad šī Can izlase nav nekāda talantīgā,vērtējot individuāli spēlētājus.Ar izņēmumu Makdeids. Krieviem tas pats.
Tā kā izlases šajā ziņā līdzīgas. Can ir mājās,mājas sienas līdzēs. Tiem ir liels zobs uz Rus,jo pēdējā laikā tie ir lielākie pāri darītāji šajā vecumā.

Rus vairs zaudēt nav ko,viņi jau ir paveikuši neiespējamo. Tie var tikai iegūt. Tā kā katrai izlasei trumpju netrūkst. Lai uzvar labākie !!!! Lai kuri tie nebūtu. Par lielisku un aizraujošu finālu !!!!
, 2015-01-05 11:47, pirms 11 gadiem
Par Kanādu finālā!
, 2015-01-05 11:55, pirms 11 gadiem
Patīk te daudziem pirms spēles kladzināt.Uzvarēs šie,uzvarēs tie.Kanādieši tik vareni nemaz neizskatās,lai atdotu viņiem bezierunu uzvaru.Vakar noskatījos tikai vienu periodu spēlē ar slovākiem.Pat slovāki parādīja,ka kanādiešiem ar aizsardzību diez kas nav.Tiesa,treneri protams izdarīs korekcijas.Katrā ziņā spēlei jābūt interesantai.Kanādiešu pusē skatītāji,vieglāks kalendārs(kuru paši protams nopelnīja),krievu pusē viņu raksturs,cīņas spars,šī brīža savstarpējo spēļu statistika pēdējos gados(tiesa zviedriem tas nepalīdzēja)Vakar kanādiešu skatītāji arī diez ko apmierināti nebija dzirdot,ka krievi pieveica zviedrus.Es arī domāju,ka zviedri finālā būtu kanadiešiem ērtāks pretinieks.Tagad 50%-50%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 12:01, pirms 11 gadiem
alguns rakstīja: Patīk te daudziem pirms spēles kladzināt.Uzvarēs šie,uzvarēs tie.Kanādieši tik vareni nemaz neizskatās,lai atdotu viņiem bezierunu uzvaru.Vakar noskatījos tikai vienu periodu spēlē ar slovākiem.Pat slovāki parādīja,ka kanādiešiem ar aizsardzību diez kas nav.Tiesa,treneri protams izdarīs korekcijas.Katrā ziņā spēlei jābūt interesantai.Kanādiešu pusē skatītāji,vieglāks kalendārs(kuru paši protams nopelnīja),krievu pusē viņu raksturs,cīņas spars,šī brīža savstarpējo spēļu statistika pēdējos gados(tiesa zviedriem tas nepalīdzēja)Vakar kanādiešu skatītāji arī diez ko apmierināti nebija dzirdot,ka krievi pieveica zviedrus.Es arī domāju,ka zviedri finālā būtu kanadiešiem ērtāks pretinieks.Tagad 50%-50%
Swe ir Can klienti,skaidrs ka viņi labāk Swe sev pretī gribētu.
Bet nu krievu pasakai arī jāpienāk beigām,pārāk ilgi viņi jau spēj apspēlēt Can savstarpējās spēlēs. Un Swe tam par apliecinājumu.
Jo tie arī kopš JPČ 2011 nebija zaudējuši Rus.
Ja nemaldos vienā JPČ grupu turnīrā reizi zaudēja,vēlāk izsitot izslēgšanas spēlēs.Spēlei jābūt interesantai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 12:14, pirms 11 gadiem
Palasīju krievu hokeja portālus.Ja līdz šim runīgāki ir bijuši krievu pretinieki(šveicieši,zviedri),tad tagad mutes atvēruši paši krievu hokejisti.Tas labi,pagaidām tie runīgākie tiek nolikti pie vietas.
, 2015-01-05 12:19, pirms 11 gadiem
alguns rakstīja: Palasīju krievu hokeja portālus.Ja līdz šim runīgāki ir bijuši krievu pretinieki(šveicieši,zviedri),tad tagad mutes atvēruši paši krievu hokejisti.Tas labi,pagaidām tie runīgākie tiek nolikti pie vietas.
Tas nav labi Bet neko diži viņi tās mutes nevirina,tik ka uzsver,ka nebaidās no Can. Kas varētu nozīmēt pretējo.
, 2015-01-05 12:26, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Tas nav labi Bet neko diži viņi tās mutes nevirina,tik ka uzsver,ka nebaidās no Can. Kas varētu nozīmēt pretējo.
es krievu portālus vēl nelasīju, bet TSN Barabaševs pēc pusfināla saka:
Barbashev said. "We have a pretty good team this year and we can beat anyone."

šito saka kanādietis:
We have to understand that maybe we didn't play as well as we wanted to today," Hicketts said. "(Against Russia) we know we're going to have to play a complete 60 minutes of hard-hitting and fast Canadian hockey.

nedaudz ir atšķirība tomēr

Petan’s hat trick leads Canada past Slovakia;...
, 2015-01-05 12:28, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: es krievu portālus vēl nelasīju, bet TSN Barabaševs pēc pusfināla saka:
Barbashev said. "We have a pretty good team this year and we can beat anyone."

šito saka kanādietis:
We have to understand that maybe we didn't play as well as we wanted to today," Hicketts said. "(Against Russia) we know we're going to have to play a complete 60 minutes of hard-hitting and fast Canadian hockey.

nedaudz ir atšķirība tomēr

http://www.tsn.ca/petan-s-hat-trick-leads-canada-past-slovakia-will-face-russia-in-final-1.174705
Neaizmirsti,ka anglene nav Barbaševa dzimtā valoda.
Kā es jau teicu,krievi jau ir uzvarētāji,tāpēc tagad viņi var tās mutes virināt. Apspēlēs Can,labi - neapspēlēs,arī labi.
Mājās neviens tiem neko nepārmetīs. ASV un Swe ir izsisti. Izsist vēl Can tā būtu pasaka un to saprot visi.
, 2015-01-05 12:32, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Neaizmirsti,ka anglene nav Barbaševa dzimtā valoda.
Kā es jau teicu,krievi jau ir uzvarētāji,tāpēc tagad viņi var tās mutes virināt. Apspēlēs Can,labi - neapspēlēs,arī labi.
Mājās neviens tiem neko nepārmetīs. ASV un Swe ir izsisti. Izsist vēl Can tā būtu pasaka un to saprot visi.
nesmīdini par valodu zināšanām, Barabaševs man liekas jau trešo sezonu spēlē Kanādas juniru līgā...
, 2015-01-05 12:32, pirms 11 gadiem
Maitas,laiku normālu nevarēja izvēlēties. Nafig neskatīšos ar sērkociņiem acīs.
Ja vēl brīvdienas dienā,tad varētu,bet darba dienā,piedodiet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 12:34, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nesmīdini par valodu zināšanām, Barabaševs man liekas jau trešo sezonu spēlē Kanādas juniru līgā...
Un ? KHL kadri spēlē pa 5 gadiem,bet krieviski ne bū,ne mē.
Un parasta (primitīva) sarunu valoda nav viens un tas pats.
, 2015-01-05 12:37, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Un ? KHL kadri spēlē pa 5 gadiem,bet krieviski ne bū,ne mē.
Un parasta (primitīva) sarunu valoda nav viens un tas pats.
Barbashev Interview Video - NHL VideoCenter -...
, 2015-01-05 12:38, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nesmīdini par valodu zināšanām, Barabaševs man liekas jau trešo sezonu spēlē Kanādas juniru līgā...
Neaizmirsīsim piemēram, ka krutais Oļegs vienas sezonas laikā iemācījās tieši vienu vārdu angliski- chicken
, 2015-01-05 12:40, pirms 11 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Neaizmirsīsim piemēram, ka krutais Oļegs vienas sezonas laikā iemācījās tieši vienu vārdu angliski- chicken
Cik vārdus zina latviski RD spēlējošie leģionāri ?
Ko par tiem gudrības nebārsti Ak jā,angļu valoda tak internacionālā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 12:41, pirms 11 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Neaizmirsīsim piemēram, ka krutais Oļegs vienas sezonas laikā iemācījās tieši vienu vārdu angliski- chicken
tādi kā Oļegs mūsdienu paaudzē man nav redzami, tādi vīri ir retums...
, 2015-01-05 12:43, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Cik vārdus zina latviski RD spēlējošie leģionāri ?
Ko par tiem gudrības nebārsti Ak jā,angļu valoda tak internacionālā
tak beidz salīdzināt profu līgu ar junioriem, kuri Kanādā dzīvo ģimenēs nevis paši pa sevīm...
nebrauc auzās šoreiz.
, 2015-01-05 12:44, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: http://video.blues.nhl.com/videocenter/console?id=627084
Un tev liekas ka tās ir baigās anglenes zināšanas ? Tas arī ir primitīvais sarunu līmenis,kur jāsasien daži vārdi.
, 2015-01-05 12:45, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Cik vārdus zina latviski RD spēlējošie leģionāri ?
Ko par tiem gudrības nebārsti Ak jā,angļu valoda tak internacionālā
Es domāju, ka sadzīvē Latvijā diez gan mierīgi var izlīdzēties ar angļu un krievu valodām, Amerikā tikai kriviski būs diez gan šaubīgi. Tāpēc Znaroks bija spiests līdz vemšanai vistu ēst.
, 2015-01-05 12:46, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: tak beidz salīdzināt profu līgu ar junioriem, kuri Kanādā dzīvo ģimenēs nevis paši pa sevīm...
nebrauc auzās šoreiz.
Auzās brauc tu.ASV nevienu neinteresē,ka tā ir profu līga,tev jārunā un jāsaprot viņu valodu.
Tā kā nejauc tu pats.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 12:49, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Auzās brauc tu.ASV nevienu neinteresē,ka tā ir profu līga,tev jārunā un jāsaprot viņu valodu.
Tā kā nejauc tu pats.
tu šoreiz salīdzināji Kanādas junioru līgas ar KHL...es tev atbildēju atšķirību...
tagad tik pin tālāk vēl profu līgas
dīvains tu esi...ne visi NHL zina angļu valodu, kas nāk Eiropas un daudziem ir problēmas, ja pirms tam nav izgājuši ZA junioru skolu....
, 2015-01-05 12:50, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Krievu valoda ir grūtāka un sarežģītāka nekā angļu valoda . Tā tomēr ir ģermāņu barbaru valoda. Lielvalstu pilsoņiem deguns ir gaisā un tiem pelēkās šūnas galvā strādā daudz sliktāk nekā ēdelīgām krūmu tautiņām. Visām lielām nācijām ir problēmas ar citu valodu apguvi.
Tur es tev piekrītu,ka lielajām tautām ar to valodu apguvi ir gaužām bēdīgi.
Viņi zina katrs savu valodu un domā ka ar to pietiek.
Bet tā vai tā šajā sakarā izceļ tikai krievus nez kāpēc.

Es jau arī nedaudz piemeloju,ir čaļi,kuri spēlē KHL un ir apguvuši Rus valodu. Un runā tajā visai labi.
Bet tie ir izņēmumi. Tā kā ja grib,var apgūt !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 12:54, pirms 11 gadiem
Ozoliņš laikam arī ne velna angliski neprata, cik lasīs par šo tēmu. Bet toreiz gan praktiski no CCCP Amerikā tika iemests.
, 2015-01-05 12:54, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: tu šoreiz salīdzināji Kanādas junioru līgas ar KHL...es tev atbildēju atšķirību...
tagad tik pin tālāk vēl profu līgas
dīvains tu esi...ne visi NHL zina angļu valodu, kas nāk Eiropas un daudziem ir problēmas, ja pirms tam nav izgājuši ZA junioru skolu....
Primitīvo sarunu līmeni tur zina visi. Tikai pirmajās sezonās ir problēmas,nefleitē !
Skaidrs ka dzīvojot kādā ģimenē ir vieglāk apgūt sarunu valodu,jo tev nemitīgi ir prakse.
Bet no tevis ieliktā video es nesecināju,ka tur būtu baigā valodas zināšana.
Primitīvi sarunas vārdi,kurus zina gandrīz visi.
, 2015-01-05 12:57, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Primitīvo sarunu līmeni tur zina visi. Tikai pirmajās sezonās ir problēmas,nefleitē !
Skaidrs ka dzīvojot kādā ģimenē ir vieglāk apgūt sarunu valodu,jo tev nemitīgi ir prakse.
Bet no tevis ieliktā video es nesecināju,ka tur būtu baigā valodas zināšana.
Primitīvi sarunas vārdi,kurus zina gandrīz visi.
es jau nesaku , ka viņš var runāt par fiziku un matemātiku...viņš jautājumus pilnīgi labi saprot ko jautā, tāpēc nevajag domāt, ka viņš nesaprata ko viņa TSN žurnālists jautāja un viņš skaidri atbildēja, ka tagad viņiem ir komanda un viņi sasitīs visus vot tā...
un beidz izdomāt, ka viņš tā nedomā un pateica, ka viņam sliktas angļu zināšanas...a tu man te veselu atmazku gūzmu bāz sākot no KHL ub beidzot ar NHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 12:59, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Un tev liekas ka tās ir baigās anglenes zināšanas ? Tas arī ir primitīvais sarunu līmenis,kur jāsasien daži vārdi.
ļoti normālas angļu valodas zināšanas, var redzēt, ka džeks arī domā tajā brīdī angliski un ka nekas galvā nav jāpārtulko, akcents, protams, ir, bet krievu un angļu valodas fonētika ļoti atšķiras (latviešiem ar nav veigli), līdz ar to tas akcents nav tikai īpašiem talantiem vai tiem, kuri jau no agras bērnības runā abās valodās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 13:14, pirms 11 gadiem
pats pats angļu val pamats, lai varētu tajā vidē izdzīvot tiešām ir tik vienkāršs, ka gandrīz vai apbrīnoju tos cilvēkus, kas to nespēj apgūt. domāju, ka krievu valodas pašus pamatus būs grūāk iemācīties - kvai ar to, ka savs alfabēts, tas patiesībā tieši iesākumā ļoti sarežģī apguves procesus. tālākā apguve jau ir ļoti atkarīga no indivīda.

šim čalim nebija primitīva angļu valoda, to es uzreiz pasaku. protmas, nepratendēju uz nekādu vispārēju patiesību, bet tomēr neliela pieredze šajā ziņā man ir. viņam arī pieņemtās piekljības normas ir zināmas, kā ir pieņemts komunicēt utt. ja nav šo zināšanu, tad arī var iebraukt auzās pašam nemaz nezinot ar šo arī ir bijusi pieredze
, 2015-01-05 13:15, pirms 11 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Aguero neprot runāt angliski, bet kapā UK jau 4 gadus tāpat aŗi citi argentīnieši vai spāņi
diezgan smieklīgi, kad cilvēks lepojas ar savu stulbumu
, 2015-01-05 13:17, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: ļoti normālas angļu valodas zināšanas, var redzēt, ka džeks arī domā tajā brīdī angliski un ka nekas galvā nav jāpārtulko, akcents, protams, ir, bet krievu un angļu valodas fonētika ļoti atšķiras (latviešiem ar nav veigli), līdz ar to tas akcents nav tikai īpašiem talantiem vai tiem, kuri jau no agras bērnības runā abās valodās.
Tur var redzēt,ka čalim vienkārši viegli padodas tā valoda,izruna utt.
Bet tur galīgi nevar redzēt viņa vārdu krājumu.
Mana sieva angliski zina krietni vairāk vārdus par mani. Bet kad nākas runāt,man saka ka tev ir ļoti laba angļu valoda,bet tavai sievai ne visai
Paradokss.Ir daudz cilvēku,kuriem grūti runāt kādā valodā. Tie nejūtas droši utt. Mani piemēram nesatrauc,ja es ko nepareizi pateikšu. Līdz ar to runāju raiti ne sūdīgāk par Barbaševu.
Ģimenēs nebiju dzīvojis utt Tā kā nefleitējiet man
, 2015-01-05 13:21, pirms 11 gadiem
"Do you speak English?" - спросил Билл Клинтон у Жириновского, на что Владимир Вольфович в присущей ему интеллигентной манере ответил:
"На себя, козел, посмотри!"
, 2015-01-05 13:22, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Kuri z-amerikas sportisti no KHL māk runāt krieviski?
Jakubs Petružaleks pa 2 sezonām tīri labi iemācījās runāt krieviski , bet slāviem jau vieglāk iet ar krievu valodas apgūšanu.
Šajā viedo var ievērtēt Jakuba Petružaleka krievu valodas prasmes
https://www.youtube.com/watch?v=AivAx5unT54
Tas pats Gārnets salīdzinājumā runā lieliski. Ir arī ZA sportisti,kuri apgūst to Rus valodu.Nevar izslēgt arī to kā faktoru,ka viņi nesaista sevi ar Rus ilgtermiņā. Tulks ir,ko vēl vairāk vajag. Norauj sezonu,divas un prom no murga. Bet ir arī ZA spēlētāji,kuri iemācās.
, 2015-01-05 13:22, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Tur var redzēt,ka čalim vienkārši viegli padodas tā valoda,izruna utt.
Bet tur galīgi nevar redzēt viņa vārdu krājumu.
Mana sieva angliski zina krietni vairāk vārdus par mani. Bet kad nākas runāt,man saka ka tev ir ļoti laba angļu valoda,bet tavai sievai ne visai
Paradokss.Ir daudz cilvēku,kuriem grūti runāt kādā valodā. Tie nejūtas droši utt. Mani piemēram nesatrauc,ja es ko nepareizi pateikšu. Līdz ar to runāju raiti ne sūdīgāk par Barbaševu.
Ģimenēs nebiju dzīvojis utt Tā kā nefleitējiet man
Kādā valodā, tad jūs tur Holande runājat?
Angliski?
Piedod, nekad neesmu tur bijis, tāpēc arī prasu.
, 2015-01-05 13:27, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Tas pats Gārnets salīdzinājumā runā lieliski. Ir arī ZA sportisti,kuri apgūst to Rus valodu.Nevar izslēgt arī to kā faktoru,ka viņi nesaista sevi ar Rus ilgtermiņā. Tulks ir,ko vēl vairāk vajag. Norauj sezonu,divas un prom no murga. Bet ir arī ZA spēlētāji,kuri iemācās.
Gārnets tak jau 6 gadus ir Krievijā.
Pa tādu laiku jau jebkurš kuram nav slinkums, var apgūt ļoti labi valodu.
Pat es, dzīvojot Krievijā 6 gadus, valodu apgūtu labi.
, 2015-01-05 13:28, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kādā valodā, tad jūs tur Holande runājat?
Angliski?
Piedod, nekad neesmu tur bijis, tāpēc arī prasu.
Šeit anglene ir kā pie mums krievu. Ja to zini,problēmu nav.
Vislabāk tajā ziņā ir lielpilsētās. Valsts vidienē. Man šajā ziņā nepaveicās,esmu vis nacionālistiskajā novadā. Un te daži pat nerunās ar tevi angliski,principiāli. Bet tāpat nav problēmu.
S āku jau arī holandiešu valodu apgūt. Runāt vel grūti,bet saprast saprotu.
Parasti sanāk tā,ka man saka ko holandiski,es atbildu angliski.
Tas man ir pat labāk,tādā veidā apgūstu vietējo valodu.
Nu un protams pateicoties dēlam,kurš jau runā kā vietējie.

Sievai tieši otrādi,padodas labāk Holandiešu valoda,kā angļu.
Kaut reāli vārdu krājums tai lielāks anglenē. Jo tā to mācījās skolā un augstskolā.

Es skolā mācījos vācu valodu. Angleni apguvu uz ielas
Nu cik nu tur apguvu,nosacīti.

Bet nu ja man ir prasījuši,vai jums Latvijā agļu valoda,tad jau nav slikti
, 2015-01-05 13:33, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Gārnets tak jau 6 gadus ir Krievijā.
Pa tādu laiku jau jebkurš kuram nav slinkums, var apgūt ļoti labi valodu.
Pat es, dzīvojot Krievijā 6 gadus, valodu apgūtu labi.
Viņš nav vienīgais,kurš Rus spēlē 6 gadus. Tas nebūt negarantē,ka automātā to apgūsi.
Pašam ir jāvēlas,pretēji tev paurī to neiekals.
Mums daži krievi dzimst un aug LV,bet valodu mūža garumā tā arī neapgūst.Jo viņiem nav vajadzības pēc tās. Ir alternatīve.
Tagad jaunā paaudze Rus valodu arī neapgūst,kaut dzīvo kopā ar krievu ikdienā. Tas vienkārši nav vajadzīgs un nepieciešams.
Tu esi spilgts piemērs tam.
, 2015-01-05 13:34, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Šeit anglene ir kā pie mums krievu. Ja to zini,problēmu nav.
Vislabāk tajā ziņā ir lielpilsētās. Valsts vidienē. Man šajā ziņā nepaveicās,esmu vis nacionālistiskajā novadā. Un te daži pat nerunās ar tevi angliski,principiāli. Bet tāpat nav problēmu.
S āku jau arī holandiešu valodu apgūt. Runāt vel grūti,bet saprast saprotu.
Parasti sanāk tā,ka man saka ko holandiski,es atbildu angliski.
Tas man ir pat labāk,tādā veidā apgūstu vietējo valodu.
Nu un protams pateicoties dēlam,kurš jau runā kā vietējie.

Sievai tieši otrādi,padodas labāk Holandiešu valoda,kā angļu.
Kaut reāli vārdu krājums tai lielāks anglenē. Jo tā to mācījās skolā un augstskolā.

Es skolā mācījos vācu valodu. Angleni apguvu uz ielas
Nu cik nu tur apguvu,nosacīti.

Bet nu ja man ir prasījuši,vai jums Latvijā agļu valoda,tad jau nav slikti
Bet kurai valodai Holandiešu ir līdzīga?

Nav jau slikti, ka viņi tādi nacionāļi.
Ja te visi tādi būtu, tad nebūtu jadzird TIK bieži krievu valoda.
Es, piemēram, pret krieviem esmu nepiekāpīgs, ja man kaut ko saka krieviski, tad es atbildu latviski. Ar krieviem krieviski es nernāju, lai labāk viņi beidz slinkot un apgūst LV valodu.
, 2015-01-05 13:38, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Viņš nav vienīgais,kurš Rus spēlē 6 gadus. Tas nebūt negarantē,ka automātā to apgūsi.
Pašam ir jāvēlas,pretēji tev paurī to neiekals.
Mums daži krievi dzimst un aug LV,bet valodu mūža garumā tā arī neapgūst.Jo viņiem nav vajadzības pēc tās.
Tā jau ir necieņa pret valsti kurā dzīvo.
Manā miestā dzivo viena tante, pārvacās uz šejieni pirms 30 gadiem.
Bet latviski absoluti neko nezina.
Lai cik laba viņa nebūtu un lai ari viņai ir 80 gadi, bet vienalga uzskatu, ka dzīvojot šeit vinai LV valodu vajadzēja apgut. Viņas vecumā dēļ piekapties es netaisos.
Man ir tāda nostāja.

Ja aizbrauksu uz ASV, es taču nerunāšu tur latviski vai krieviski. Es tad cienīšu to valsti un runāšu angliski.

Jā, es zinu.
Pats briziem brinos par sevi, jo dzivoju vietā kur krievi ir 60 %. Ar krieviem esmu visu bērnību pavadijis kopā, bet tāpat man nostāja ir dzelžaina.
, 2015-01-05 13:40, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bet kurai valodai Holandiešu ir līdzīga?

Nav jau slikti, ka viņi tādi nacionāļi.
Ja te visi tādi būtu, tad nebūtu jadzird TIK bieži krievu valoda.
Es, piemēram, pret krieviem esmu nepiekāpīgs, ja man kaut ko saka krieviski, tad es atbildu latviski. Ar krieviem krieviski es nernāju, lai labāk viņi beidz slinkot un apgūst LV valodu.
Daudz vārdu ir līdzīgi anģļu val,daudz vācu,ir kas līdzīgs Franču utt.
Riktīgs mikslis. H un R burtu izrunā vienkārši ........ Es pat labāk neteikšu.
Mana šūplāde to fiziski nespēj izrunāt.

Nekā laba tālāk tevis minētajā nav. Pirmām kārtām ir jābūt savstarpējai cieņai. Un tālāk viss pārējais.
, 2015-01-05 13:42, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tā jau ir necieņa pret valsti kurā dzīvo.
Manā miestā dzivo viena tante, pārvacās uz šejieni pirms 30 gadiem.
Bet latviski absoluti neko nezina.
Lai cik laba viņa nebūtu un lai ari viņai ir 80 gadi, bet vienalga uzskatu, ka dzīvojot šeit vinai LV valodu vajadzēja apgut. Viņas vecumā dēļ piekapties es netaisos.
Man ir tāda nostāja.

Ja aizbrauksu uz ASV, es taču nerunāšu tur latviski vai krieviski. Es tad cienīšu to valsti un runāšu angliski.


Jā, es zinu.
Pats briziem brinos par sevi, jo dzivoju vietā kur krievi ir 60 %. Ar krieviem esmu visu bērnību pavadijis kopā, bet tāpat man nostāja ir dzelžaina.
Ko tad tu neiemācies krievu valodu,dzīvojot valstī kur virs 30 % runā krieviski ? Sāc no sevis draudziņ. Un visas tās otmazkas ko šai sakarā man atbildēsi,vari droši adresēt sev un to krievu aizstāvībai.
, 2015-01-05 13:43, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Daudz vārdu ir līdzīgi anģļu val,daudz vācu,ir kas līdzīgs Franču utt.
Riktīgs mikslis. H un R burtu izrunā vienkārši ........ Es pat labāk neteikšu.
Mana šūplāde to fiziski nespēj izrunāt.

Nekā laba tālāk tevis minētajā nav. Pirmām kārtām ir jābūt savstarpējai cieņai. Un tālāk viss pārējais.
Bet pasaki - kāpēc man, dzīvojot Latvijā, ir jāpiekāpjas krievam?
Ja es būtu krievijā, tad protams, ka es atbildētu krieviski, jo galu galā atrodos tak viņu zemē.

Es cienu krievus, bet gribu, lai viņi ciena arī mani/mūs. Brīžiem šķiet, ka viņi šeit var darīt ko vēlas, jo neviens viņiem neko neteiks.
, 2015-01-05 13:44, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Tur var redzēt,ka čalim vienkārši viegli padodas tā valoda,izruna utt.
Bet tur galīgi nevar redzēt viņa vārdu krājumu.
Mana sieva angliski zina krietni vairāk vārdus par mani. Bet kad nākas runāt,man saka ka tev ir ļoti laba angļu valoda,bet tavai sievai ne visai
Paradokss.Ir daudz cilvēku,kuriem grūti runāt kādā valodā. Tie nejūtas droši utt. Mani piemēram nesatrauc,ja es ko nepareizi pateikšu. Līdz ar to runāju raiti ne sūdīgāk par Barbaševu.
Ģimenēs nebiju dzīvojis utt Tā kā nefleitējiet man
kamēr es pa putniem, tu pa zeķēm..
pilnīgi tev piekrītu, arī man tāda pieredzi ir bijusi, bet te jau par to nav stāsts stāsts nav par vārda krājuma lielumu, jo var cilvēks tos tehniski iemācīties, bet nejusties brīvi runājot un neizprast, kā pieņemts šajā valodā komunicēt, pieklājības normas utt., bet gan par valodas barjeru.. neviens tev te neko nefleitē, es vnk tev pateicu savu profesionālo viedokli, ka šim jauneklim angļu valodā nekādu valodas barjeru nav, viņš visu labi saprot, spēj brīvi komunicēt un tā kā ir dzīvojis kanādiešu ģimenē, arī brīnišķigi zin pieņemtās pieklājības normas. tas arī viss

es pilnīgi varu iedomāties, ka tu atbraucot pie manis ciemos, sāktu man mācīt ķirbjus audzēt, tas nekas, ka es to daru gadiem ar labiem panākumiem un man šajā ziņā ir gana liela pieredze
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 13:45, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Ko tad tu neiemācies krievu valodu,dzīvojot valstī kur virs 30 % runā krieviski ? Sāc no sevis draudziņ. Un visas tās otmazkas ko šai sakarā man atbildēsi,vari droši adresēt sev un to krievu aizstāvībai.
Gluži vienkārši - es savu dzīvi, nakotni, nesaistu ar ar kaut ko krievisku. Man to valodu nevajag.
Es ne velti, skolā izvēlējos vācu valodu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 13:46, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bet pasaki - kāpēc man, dzīvojot Latvijā, ir jāpiekāpjas krievam?
Ja es būtu krievijā, tad protams, ka es atbildētu krieviski, jo galu galā atrodos tak viņu zemē.

Es cienu krievus, bet gribu, lai viņi ciena arī mani/mūs. Brīžiem šķiet, ka viņi šeit var darīt ko vēlas, jo neviens viņiem neko neteiks.
Kad tev vienreiz pieleks,ka viņi te ir dzimuši tāpat kā tu,tad iespējams sapratīsi. Šī zeme ir viņu,tik pat lielā mērā kā tava. Ar to atšķirību,ka tu esi iedomājies,ka tev pieder vairāk.
Tā nu vēsturiski ir sagadījies,ka viņi dzīvo te. Tev ir savi principi,tiem savi.
Tā kā savā būtībā jūs esat vienādi,ar ko arī apsveicu.
Turpiniet tādā garā,tas noteikti veidos(veicinās) jūsu valsts attīstību
, 2015-01-05 13:47, pirms 11 gadiem
Un Harļik - vai, tas ir normāli, ka es, Rīgā (rajonu nezinu) ieeju lukoilā un pārdevēja man atbild tikai krieviski?
Vai man, tajā brīdi bija jājutas vainīgam ka nezinu krievu valodu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 13:50, pirms 11 gadiem
Bruoļs Latgaļs rakstīja: Bet Tu pasaki man - kāpēc man, dzīvojot Latvijā, ir jāpiekāpjas Latviešiem???
Latgaļi ir šis valsts pamattauta jeb etnoss, kuru jūs neatdzīstu, nemaz nerunājot par mūsu valoda kuri ir viena no vecākajām valodām vyspār...
Es par latgaļiem nekad neko sliktu neesmu teicis un neteikšu.
, 2015-01-05 13:51, pirms 11 gadiem
Ok, mums katram ir savi uzskati, pie tā arī paliksim.
, 2015-01-05 13:51, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Un Harļik - vai, tas ir normāli, ka es, Rīgā (rajonu nezinu) ieeju lukoilā un pārdevēja man atbild tikai krieviski?
Vai man, tajā brīdi bija jājutas vainīgam ka nezinu krievu valodu?
Bet tā jau ir tava problēma,ka tu nezini to valodu. Kaut es tev pilnībā piekrītu,tai strādājot tādā darba vietā,būtu jāzina LV valoda un tev kā klientam jāatbild valodā,kurā runā tu.

Šeit tev uz ielas neatbildēs angliski,ja nevēlēsies. Bet kādā veikalā,vai vēl kur,vēl diferambu nodziedās.

Neej vairāk uz to tankštelli. Nepērc tur neko un tās iestādes boss pats visu sapratīs Viss vienkārši. Un visai drīz tur parādīsies pārdevēja,kura pārvalda vairāk valodu,kā krievu

Meklē kādu augstāk stāvošu un dod ziņu,tā pārdevēja ātri iemācīsies valodu.
, 2015-01-05 13:54, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Gluži vienkārši - es savu dzīvi, nakotni, nesaistu ar ar kaut ko krievisku. Man to valodu nevajag.
Es ne velti, skolā izvēlējos vācu valodu.
nepadodies, Harļiks vnk grib tevi pārkrievot

man tēvs ļoti labi pateica saistībā ar cieņu - pret svešu civlēku vajag automātiski attiekties ar cieņu, viņa tālākā rīcība noteiks vai šī cieņa saglabāsies vai nē. bet Harļiks grib, lai latvietis Latvijā automātiski ciena krievu, kas principiāli nerunās latviskim, lai arī viņa zināšanas vai intelektuālās spējas to atļauj.. viņam gan, protams, mūs automātiski nav jāciena, jo .... (te es godīgi sakot vairs nesaprotu kapēc, bet noteikti, ka iemesls ir dzelžains un mēs to cieņu vnk neesam pelnījuši, vai kas tāds )
, 2015-01-05 13:54, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Bet tā jau ir tava problēma,ka tu nezini to valodu. Kaut es tev pilnībā piekrītu,tai strādājot tādā darba vietā,būtu jāzina LV valoda un tev kā klientam jāatbild valodā,kurā runā tu.

Šeit tev uz ielas neatbildēs angliski,ja nevēlēsies. Bet kādā veikalā,vai vēl kur,vēl diferambu nodziedās.

Neej vairāk uz to tankštelli. Nepērc tur neko un tās iestādes boss pats visu sapratīs Viss vienkārši. Un visai drīz tur parādīsies pārdevēja,kura pārvalda vairāk valodu,kā krievu

Meklē kādu augstāk stāvošu un dod ziņu,tā pārdevēja ātri iemācīsies valodu.
Sūdzēties par to netaisos.
Rīgā tapat esmu varbūt augst;akais 5 reizes gadā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 13:56, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: nepadodies, Harļiks vnk grib tevi pārkrievot

man tēvs ļoti labi pateica saistībā ar cieņu - pret svešu civlēku vajag automātiski attiekties ar cieņu, viņa tālākā rīcība noteiks vai šī cieņa saglabāsies vai nē. bet Harļiks grib, lai latvietis Latvijā automātiski ciena krievu, kas principiāli nerunās latviskim, lai arī viņa zināšanas vai intelektuālās spējas to atļauj.. viņam gan, protams, mūs automātiski nav jāciena, jo .... (te es godīgi sakot vairs nesaprotu kapēc, bet noteikti, ka iemesls ir dzelžains un mēs to cieņu vnk neesam pelnījuši, vai kas tāds )
Es jau nepadodos.
Man ir sava nostāja un nekad to nemainīšu, kaut man tfu, tfu, tfu krievs dzīvību izglābs.
, 2015-01-05 13:56, pirms 11 gadiem
Bruoļs Latgaļs rakstīja: Bet Tu pasaki man - kāpēc man, dzīvojot Latvijā, ir jāpiekāpjas Latviešiem???
Latgaļi ir šis valsts pamattauta jeb etnoss, kuru jūs neatdzīstu, nemaz nerunājot par mūsu valoda kuri ir viena no vecākajām valodām vyspār...
Da nu izbeidz šitās provokācijas, man kā latgalim apkaunojoši kko tādu lasīt
, 2015-01-05 13:57, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: nepadodies, Harļiks vnk grib tevi pārkrievot

man tēvs ļoti labi pateica saistībā ar cieņu - pret svešu civlēku vajag automātiski attiekties ar cieņu, viņa tālākā rīcība noteiks vai šī cieņa saglabāsies vai nē. bet Harļiks grib, lai latvietis Latvijā automātiski ciena krievu, kas principiāli nerunās latviskim, lai arī viņa zināšanas vai intelektuālās spējas to atļauj.. viņam gan, protams, mūs automātiski nav jāciena, jo .... (te es godīgi sakot vairs nesaprotu kapēc, bet noteikti, ka iemesls ir dzelžains un mēs to cieņu vnk neesam pelnījuši, vai kas tāds )
Un kā vienmēr tu ļauj vaļu savai fantāzijai un provokatīvai dabai.
Ko dod tā radikālā pieeja lietām,mēs lieliski redzam pēc LV neatkarības 20 + gadiem,neko.
Es runāju par abpusēju cieņu. Par ko runā tu un ar ko spekulē,mani maz interesē.
Lielāku provokatoru par tevi te neesmu sastapis.
, 2015-01-05 13:58, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Kad tev vienreiz pieleks,ka viņi te ir dzimuši tāpat kā tu,tad iespējams sapratīsi. Šī zeme ir viņu,tik pat lielā mērā kā tava. Ar to atšķirību,ka tu esi iedomājies,ka tev pieder vairāk.
Tā nu vēsturiski ir sagadījies,ka viņi dzīvo te. Tev ir savi principi,tiem savi.
Tā kā savā būtībā jūs esat vienādi,ar ko arī apsveicu.
Turpiniet tādā garā,tas noteikti veidos(veicinās) jūsu valsts attīstību
Vēsturiskā sakritība ir tāda, ka liela daļa no tās masas vienkārši ir civilokupanti vārda tiešā nozīmē, kas konkrēti ir pret starptautiskajām konvencijām. Latgales staraverus neskaitīsim protam klāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 14:02, pirms 11 gadiem
Bruoļs Latgaļs rakstīja: Harlamov drusku datus jauc, pēc pēdējiem datiem ko es esmu redzējis 33-35% runa krieviski...
Bet pats vien aleksis ir vainīgs ja nezina, uzskatu jo vairak valodu zini jo labāk un Latvijā nezināt kreivu valodu ir kauna lieta, tā pat kā krieviski runājošam nesaprast latviski...
Un neiešu nemaz par Latgaļu valodu runāt, bet cik interesanti, tas nebūtu daudzi krievalodīgi vai nu zyna un saprot vai ari zyna un runā Latgaliski, ko nevaretu teikt par latviešu valodu uz cik zynu lielai daļai ir pajāt...
Krievu valodu jāzina, tam es piekrītu. Bet apgalvot, ka krievvalodīgie zina latgaļu mēli... nu, cik tālu provokācijās vēl tu vari aizdzīvoties, trolli?
, 2015-01-05 14:03, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: pats pats angļu val pamats, lai varētu tajā vidē izdzīvot tiešām ir tik vienkāršs, ka gandrīz vai apbrīnoju tos cilvēkus, kas to nespēj apgūt.
Pasaki recepti, kā pašmācības ceļa apgūt. Respektīvi es zinu - skatīties filmas filmas angļu val u.t.t. bet ir kādas programmas netā kur mācīties, uzlabot angleni? Google dod daudz ko, bet kas no tā ir jādzīgs grūti saprast.
, 2015-01-05 14:03, pirms 11 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Vēsturiskā sakritība ir tāda, ka liela daļa no tās masas vienkārši ir civilokupanti vārda tiešā nozīmē, kas konkrēti ir pret starptautiskajām konvencijām. Latgales staraverus neskaitīsim protam klāt.
Nosauc tu p.mpi par pirkstu,no tā pamatfunkcija nemainīsies.
Kaut viņi kosmiskie iebrucēji,tev ar tiem jādzīvo vienā valstī,kurā viņi tāpat kā tu ir dzimuši un auguši.
Un ar tiem tev nāksies rēķināties,neatkarīgi ko tu par tiem domā.
Cita lieta,kā ! Un tur jau katrs saņem pēc nopelniem.
Kā jau teicu,jūs vieni otrus esat cienīgi. Tie kas cilvēki,pratīs rast vienotu valodu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 14:05, pirms 11 gadiem
Banss rakstīja: Pasaki recepti, kā pašmācības ceļa apgūt. Respektīvi es zinu - skatīties filmas filmas angļu val u.t.t. bet ir kādas programmas netā kur mācīties, uzlabot angleni? Google dod daudz ko, bet kas no tā ir jādzīgs grūti saprast.
Rosetta stone .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 14:06, pirms 11 gadiem
Bruoļs Latgaļs rakstīja: Harlamov drusku datus jauc, pēc pēdējiem datiem ko es esmu redzējis 33-35% runa krieviski...
Bet pats vien aleksis ir vainīgs ja nezina, uzskatu jo vairak valodu zini jo labāk un Latvijā nezināt kreivu valodu ir kauna lieta, tā pat kā krieviski runājošam nesaprast latviski...
Un neiešu nemaz par Latgaļu valodu runāt, bet cik interesanti, tas nebūtu daudzi krievalodīgi vai nu zyna un saprot vai ari zyna un runā Latgaliski, ko nevaretu teikt par latviešu valodu uz cik zynu lielai daļai ir pajāt...
Bet vai, tad es kādu vainoju pie tā, ka nezinu krievu valodu?
Nē. tā ir mana izvēle, un es nu galīgi nekaunos, ka nezinu viņu valodu.
, 2015-01-05 14:07, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Nosauc tu p.mpi par pirkstu,no tā pamatfunkcija nemainīsies.
Kaut viņi kosmiskie iebrucēji,tev ar tiem jādzīvo vienā valstī,kurā viņi tāpat kā tu ir dzimuši un auguši.
Un ar tiem tev nāksies rēķināties,neatkarīgi ko tu par tiem domā.
Cita lieta,kā ! Un tur jau katrs saņem pēc nopelniem.
Daudz kam varu piekrist. Bet katra valsts tiek veidota uz noteiktiem pamatiem un jābūt mērķim. Tie pamati nevar būt izplūduši un neskaidri. Jebkurā gadījumā, 20-30 gadu laikā ļoti daudzas no šīm problēmām, par ko šeit diskutē, būs atkritušas, ņemot vērā divus aspektus: latviešiem lielāka dzimstība un citu tautību pārstāvji dod priekšroku latviešu skolām (nu jau tikai ceturtā daļa skolu ir cittautību).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 14:08, pirms 11 gadiem
Par tiem krieviem latgaliski runājošiem, pat zinu dažus. Un kas? Kādas valodas sādžā skan, tādas pāķis zin.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 14:10, pirms 11 gadiem
Bruoļs Latgaļs rakstīja: Latgaļam??? Are you *uc*ing kidding me? Nasmīdinuoi maņi, kas Tu par Latgaļi, ja prfila bildī līc vīnu nu lyluokojīm Latgaļu neidiejim, kurš sovlaik sabūjuoja dažu lobu Latgaļu basketbolsitu karjeru, jū marinieja jūs is benča, tikai topiec, ka jī runuoija Latgaliski...

Kaidas provokācejas??? Saprūtu, ka patīseibas saceišona var napikt īpaši boltīšim, kai uzskotuos, tod Jyus asot vins nu tīm....
Kotrs normāls Latgaļs, kas zyna sovas tautas viesturi, kojas boltīsam nabučuos, tai kai tū dorot Jyus....
Eh, trolli... Pusi Latgales esmu apbraukājis un apdzīvojis, bet neesmu ne redzējis, ne dzirdējis nevienu tev līdzīgu tipāžu, kur tu dzīvo vispār?
, 2015-01-05 14:11, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: haahahahahahahahahaahahahaha! daudzi no Latgales nekapā basi,jo vienkārši visu laiku dzer
Viņš ir dzērājs, bet neapvaino latgaļus!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 14:15, pirms 11 gadiem
Bruoļs Latgaļs rakstīja: Atbrauc uz Latgali un paskaties, kā te daži labi krievvalodī Latgaliski runā...
Bet tu taču mums te tas Latgals, kurs visu zina, bet kā izskatas es prils trollens, kurs pat vārda latgaliski nezini, kur nu vel uzrakstīt... nožeļojami
Es gribu, lai manis rakstīto šeit saprot vairāk, nekā tikai tu. Tiksimies kādreiz, tad parunāsim latgaliski, gribēšu saprast tavu jokaino domāšanas veidu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 14:15, pirms 11 gadiem
Broļ, kāpēc tu jēdzienus latgalis un latgaļu valoda raksti ar lielajiem burtiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 14:18, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: kad pie vectēva biju,fonā Latgales radio skaitīja pātarus ! stundu no vietas,viens un tas pats ! pilnīgi jutos nozombēts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 14:23, pirms 11 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Daudz kam varu piekrist. Bet katra valsts tiek veidota uz noteiktiem pamatiem un jābūt mērķim. Tie pamati nevar būt izplūduši un neskaidri. Jebkurā gadījumā, 20-30 gadu laikā ļoti daudzas no šīm problēmām, par ko šeit diskutē, būs atkritušas, ņemot vērā divus aspektus: latviešiem lielāka dzimstība un citu tautību pārstāvji dod priekšroku latviešu skolām (nu jau tikai ceturtā daļa skolu ir cittautību).
Paldies dievam. Noteikti,ka jaunām krieviski runājošo paaudzēm nāksies apgūt LV valodu,kas ir ļoti labi.
Bet tas nebūt automātā neapvienos tās abas nometnes,kuras pēc neatkarības atgūšanas katru gadu paliek aiz vien izteiktākas.
Minēšu to pašu aksels82inbox.lv piemēru. Viņš bija pamatoti sašutis,ka tankšellē neatbildēja viņa valodā. Klientam vienmēr taisnība.
Taču tādā pat mērā tas krievs var pienākt pie kases un jau ko jautāt krieviski. Ko darīs tāds aļoša,kurš ne bū ne mē krieviski ?
Līdz ar to jaunajiem krieviņiem būs priekšrocības darba tirgū.
Jo tie līdzās LV,Angļu vēl kādai valodai,zinās Krievu.
Kas valstī,kur 30 % + ir krieviski runājošie,ir (būs) ļoti būtiski.
Un tāds aļoša būs sašutis,kā tā,mani izredzēto neņem darbā,bet to krieviņu okupantu gan.
, 2015-01-05 14:23, pirms 11 gadiem
Banss rakstīja: Pasaki recepti, kā pašmācības ceļa apgūt. Respektīvi es zinu - skatīties filmas filmas angļu val u.t.t. bet ir kādas programmas netā kur mācīties, uzlabot angleni? Google dod daudz ko, bet kas no tā ir jādzīgs grūti saprast.
man jau liekas, ka tādas vienas receptes īsti nav, karam tā valodas uztvere ļoti atšķiras. man piemēram ļooti smagi gāja ar tās apguvi - tā brīvi sāku runāt tikai pēc 11 gadu mācīšanās skolā/universitātē, trīs pavadītiem mēnešiem asv un pusgada anglijā - tad bija tāds kā klikšķis un viss likās pašsaprotami

droši vien, ka būtu jāsāk ar kkādiem kursiem, bet pats svarīgākais, ir to valodu reāli dzīvē pielietot - ja tevi ir draudzenes vai draugi, kas tīri labi prot angļu valodau, tad ieteiktu ar viņiem mēģināt runāt angliski, bišk smieklīgi jau tas būs, bet ir vērts pamēģināt literatūras lasīšana angļu valodā labi palīdz, tā pati filmu skatīšanās (svarīgi, kura no uztverēm Tev stirpāka).

karā ziņā, bez prakstiskā pielietojuma visai tai valodas apguvei ir stipri mazāks spēks. ja Tev ir reāla interese mācīties, uzraksti uz PM, padomāšu, kā varētu palīdzēt.
, 2015-01-05 14:24, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Lielāku provokatoru par tevi te neesmu sastapis.
kā jau reiz teicu - mācos no paša labākā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 14:25, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: kā jau reiz teicu - mācos no paša labākā
Tekšu godīgi,tev nesanāk,vēl daudz jāmācās.Visai neveikls māceklis esi.
, 2015-01-05 14:26, pirms 11 gadiem
Bruoļs Latgaļs rakstīja: Naspŗid piec vysim piec sova pīredzeito, es asmu teju pusi Latgolys apbraukojs sovlaik gon dorba dareišonuos, gon tai i tici man nav kai Tu soki...
Kai jau esmu saciejs ni vīnu reizi vin, satiktu tevi dzievaja i vysu nu a-z izstuosteitu, kas pa kam i tod varatu kū saceit is mana i debates veidot....
Tu esi drošs, ka pareizi raksti vispār? Un ir vai nav latgaļiem kāds valodas standarts. pēc kā vadīties?
, 2015-01-05 14:28, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Paldies dievam. Noteikti,ka jaunām krieviski runājošo paaudzēm nāksies apgūt LV valodu,kas ir ļoti labi.
Bet tas nebūt automātā neapvienos tās abas nometnes,kuras pēc neatkarības atgūšanas katru gadu paliek aiz vien izteiktākas.
Minēšu to pašu aksels82inbox.lv piemēru. Viņš bija pamatoti sašutis,ka tankšellē neatbildēja viņa valodā. Klientam vienmēr taisnība.
Taču tādā pat mērā tas krievs var pienākt pie kases un jau ko jautāt krieviski. Ko darīs tāds aļoša,kurš ne bū ne mē krieviski ?
Līdz ar to jaunajiem krieviņiem būs priekšrocības darba tirgū.
Jo tie līdzās LV,Angļu vēl kādai valodai,zinās Krievu.
Kas valstī,kur 30 % + ir krieviski runājošie,ir (būs) ļoti būtiski.
Un tāds aļoša būs sašutis,kā tā,mani izredzēto neņem darbā,bet to krieviņu okupantu gan.
Saki, ko gribi, bet nākotni ar LV es tāpat nesaistu.
Es gribu dzīvot nevis izdzīvot.
Un, lai ko tu neteiktu, krievu valodu apgūšu pamat līmeni, vairāk neko.

Labāk dzīvo vien Holandē un cītīgi apgūsti viņu valodu. Viņi noteikti par to tikai priecāsies.
, 2015-01-05 14:29, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Tekšu godīgi,tev nesanāk,vēl daudz jāmācās.Visai neveikls māceklis esi.
bet tu tikko teici, ka es esmu vislielākā provakatore SC.. jeb te tu teici par izmēriem, nevis prasmēm? tad gan nesmuki tu esi izrunājies, es tevi nekad tā neapvainotu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 14:31, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: plānā galdiņa urbēju tipiskā runa
Kapēc?
, 2015-01-05 14:31, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: bet tu tikko teici, ka es esmu vislielākā provakatore SC.. jeb te tu teici par izmēriem, nevis prasmēm? tad gan nesmuki tu esi izrunājies, es tevi nekad tā neapvainotu
Lielākā provokatore nenozīmē ka meistarīgākā. Tu esi tāds brutāls,kurš ir iedomājies no sevis mačo - lai tev saprotamāk būtu
Nekādas izsmalcinātības,viss pa sauso,bez priekšspēles.
Uhhhhh sūrsts,sūrst.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 14:32, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Paldies dievam. Noteikti,ka jaunām krieviski runājošo paaudzēm nāksies apgūt LV valodu,kas ir ļoti labi.
Bet tas nebūt automātā neapvienos tās abas nometnes,kuras pēc neatkarības atgūšanas katru gadu paliek aiz vien izteiktākas.
Minēšu to pašu aksels82inbox.lv piemēru. Viņš bija pamatoti sašutis,ka tankšellē neatbildēja viņa valodā. Klientam vienmēr taisnība.
Taču tādā pat mērā tas krievs var pienākt pie kases un jau ko jautāt krieviski. Ko darīs tāds aļoša,kurš ne bū ne mē krieviski ?
Līdz ar to jaunajiem krieviņiem būs priekšrocības darba tirgū.
Jo tie līdzās LV,Angļu vēl kādai valodai,zinās Krievu.
Kas valstī,kur 30 % + ir krieviski runājošie,ir (būs) ļoti būtiski.
Un tāds aļoša būs sašutis,kā tā,mani izredzēto neņem darbā,bet to krieviņu okupantu gan.
Es savā ziņā vienmēr esmu bijis par latvisku vidi u.t.t. Bet mani nošokēja gadījums, kad jauns čalis autobusā sāka taurēt, lai babulis runā ar viņu latviešu valodā, tam babulim jau 80 ar astīti izskatījās... visā sabiedriskajā neviekls klusums iestājās. Vecajai paaudzei audzināšana un bieza āda, bet jaunie sava lecīguma un muļķīguma dēļ var mums te mieru sašūpot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 14:33, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Saki, ko gribi, bet nākotni ar LV es tāpat nesaistu.
Es gribu dzīvot nevis izdzīvot.
Un, lai ko tu neteiktu, krievu valodu apgūšu pamat līmeni, vairāk neko.

Labāk dzīvo vien Holandē un cītīgi apgūsti viņu valodu. Viņi noteikti par to tikai priecāsies.
Tad kāda tev starpība, kas būs te? Ja tev pajāt uz savu zemi??
, 2015-01-05 14:33, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Saki, ko gribi, bet nākotni ar LV es tāpat nesaistu.
Es gribu dzīvot nevis izdzīvot.
Un, lai ko tu neteiktu, krievu valodu apgūšu pamat līmeni, vairāk neko.

Labāk dzīvo vien Holandē un cītīgi apgūsti viņu valodu. Viņi noteikti par to tikai priecāsies.
Tas jau ir kas cits. Ne jau visi aizbrauks. Un aizbraucot kur citur tu vēl vairāk manis teikto sapratīsi. Skaties ka tevis minētais tev kā atbalss neatbalsotos aizbraucot.Kad nāksies sastapties ar virkni neiecietīgu iedomīgu iezemiešu Bet tur jau tu būsi barikāžu otrā pusē.
Nekad nebūsi savējais,kā tas krievs LV. Rēķinies ar to uzreiz.
Arī ar tiem savējiem migrantiem nav nekāds cukurs.
, 2015-01-05 14:34, pirms 11 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tad kāda tev starpība, kas būs te? Ja tev pajāt uz savu zemi??
Man nav pajāt uz savu zemi.
Ne jau rit kur taisos braukt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 14:36, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: tipiskā sapņošana par skaistu dzīvi
Es jau neesmu sapņotājs.
Vienkārši iesākumā aizbraukšu pa vasaru uz ārzemēm, lai studijām naudu varētu sapelnīt.
Šeit izmācīšos normālu profesiju un tad jau redzēs, kas būs.
Bet par ārzemēm domāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 14:37, pirms 11 gadiem
Bruoļs Latgaļs rakstīja: Uzzyni kū vuords čiuls nūzeimie i tod kū soki, bet nui ciuliski nūzeimei ruuoit Latvīsu hibridvolūda....
Hibrīdvaloda, aizej izgulies. Izskatās, ka Jaungads nav beidzies. Šitāds, kā tu pie galda daudziem laikam svētkus sabojāji.
, 2015-01-05 14:37, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Tas jau ir kas cits. Ne jau visi aizbrauks. Un aizbraucot kur citur tu vēl vairāk manis teikto sapratīsi. Skaties ka tevis minētais tev kā atbalss neatbalsotos aizbraucot.Kad nāksies sastapties ar virkni neiecietīgu iedomīgu iezemiešu Bet tur jau tu būsi barikāžu otrā pusē.
Nekad nebūsi savējais,kā tas krievs LV. Rēķinies ar to uzreiz.
Arī ar tiem savējiem migrantiem nav nekāds cukurs.
Es jau to ļoti labi apzinos.
Arī tevs pec 8 gadiem Norgē saka, ka tāpat tur ir svešinieks.
Un valodu apguvis ļoti labi, kaut aizbrauca kā pilnīga 0.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 14:38, pirms 11 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Es savā ziņā vienmēr esmu bijis par latvisku vidi u.t.t. Bet mani nošokēja gadījums, kad jauns čalis autobusā sāka taurēt, lai babulis runā ar viņu latviešu valodā, tam babulim jau 80 ar astīti izskatījās... visā sabiedriskajā neviekls klusums iestājās. Vecajai paaudzei audzināšana un bieza āda, bet jaunie sava lecīguma un muļķīguma dēļ var mums te mieru sašūpot.
Tie arī ir tie darba augļi. Un tie vēl ir auglīši Neiecietība,necieņa tagad ir ļoti populāra. Un tam visam ir vesels klāsts atrunu izdomāts.
, 2015-01-05 14:38, pirms 11 gadiem
Bruoļs Latgaļs rakstīja: Tavai zynāsanai Latgaļu valodas rakstībai ir pat senaki likuma, kā latviešu hibridvalodai.. Latgaļu valoda no 1904. goda ir mainījusies aptuveni par 4-5%, bet Latviešu hibridvaloda ir mainijusies no tā paša laika aptuveni par 200%... Latgaļu valodas jaunaki rakstu standarti un normas un likumi tikai izdoti 2007.gada, bet man ir milaka 2003.gada izsdotie rakstības likumi, ja gribi sikai uzzinat par Latgalu valodu, tad meklē sīkak interneta Latgaļu valodas digitalo ābeci, vai ari rakstības noteikumus vyss ir pieejams interneta... Un par vaicājumu, par Latgaļu valodas rakstību, tas es pareiz rakstu aptuveni uz procentiem 60-70, jo negribu rakstīt pec 2007.gada liumiem. Tas ir skaidrs..
Kas tos likumus izdeva? Varbūt entuziasti par savu naudu? Es arī mēģināšu varbūt.
Man ir Katūļu dzeives. Jāpaskatās būs, kaut kas nav ar tavu latgaļu rakstību riktīgi, nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 14:39, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: nav vienkāršāk labi pabeigt vidusskolu,lai tiktu budžetā?
Es tak zinu, ka budžetā netikšu.
Nemācos tik labi.
Man ir lieliski jānokārto bio eksāmens un vidējai ļoti labai jābūt.

Es jau daudzus zinu, kas pa vasaru aizbrauc studijām naudu sapelnīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 14:43, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Par to jau es arī runāju,tā kā mazāk klausies tādus Neputnus un to padomus. Esi cilvēks un citi pret tevi attieksies kā pret cilvēku.
Dali pasauli cilvēkos,nevis tautībās.
Mēģināšu dzivot ar tādu domu!
Kaut tāpat cienu visus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 14:44, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es jau to ļoti labi apzinos.
Arī tevs pec 8 gadiem Norgē saka, ka tāpat tur ir svešinieks.
Un valodu apguvis ļoti labi, kaut aizbrauca kā pilnīga 0.
Par to jau es arī runāju,tā kā mazāk klausies tādus Neputnus un to padomus. Esi cilvēks un citi pret tevi attieksies kā pret cilvēku.
Dali pasauli cilvēkos,nevis tautībās.

Un vienu ielāgo,aizbraucot vienmēr būsi svešinieks. Pat tavi bērni paaudzēs tādi būs,lai kā tu neintegrētos.
Visi tie stāsti ir meli un atrunas savai neiecietībai.
Lai ko tu nedarītu,vienmēr būsi svešinieks to dalītāju acīs.
, 2015-01-05 14:44, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: nedod Dievs tādus ārstus kā tevi tiem kas Stradiņus par blatu pabeidz,pēc tam slimnīcā uz galda ir 10-15 cilvēki jāaizsūta uz labākiem medību laukiem,lai iemācītos skalpeli turēt
Kāpēc tik droši spried par cilvēku ko nezini?
Es par tevi un tavu profesiju tā nespriežu, lai arī kas tu nebūtu.

Ja es to izvēlējos, tātad tam ir kāds iemesls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 14:46, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Lielākā provokatore nenozīmē ka meistarīgākā. Tu esi tāds brutāls,kurš ir iedomājies no sevis mačo - lai tev saprotamāk būtu
Nekādas izsmalcinātības,viss pa sauso,bez priekšspēles.
Uhhhhh sūrsts,sūrst.
man nepatīk aplinku runāšana, ja man ir ko teikt, tad arī saku. īstenībā provocēju es reti un tad ar parasti tikai tevi, jo nu vnk tu to pilnīgi prasi ar savu nostāju pārsvarā es te vai nu amzieri dzenu vai arī nopietni runāju (vismaz cenšos), ja tu tās uzskati par provokācijām, tad tā vairs nav mana problēma atzīšos, ka dažkārt uzvelkos un varbūt kļūstu neadekvāta, bet nu tas man šķiet notiek diezgan reti ,un tā tomēr tāda diezgan civlēcīga īpašība, par ko šausmīgi kaunēties nevajadzētu.

labi, jādodas darbos, SC, kā bieži viņam tas izdodas, ir atkal ievilcis mani savā mazliet dīvainājā paralēlajā realitātē

p.s. ceru, ka nekad nekļūšu par tava līmeņa provakatori, man jau tagadējais prvokatora līmenis sevī ne īpaši patīk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 14:48, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: fantāzijās - ķirurgs,realitāte - stroika
Nefantazēju it nemaz.
Es domāju par šodienu, mans mērķis ir pabeigt vidusskolu. Tad domāšu tālāk.
Profesiju izvēlos, jo pašam ļoti daudz ir bijušas problēmas ar veselību.
Personisku iemeslu dēļ. Man tas vienkārši interesē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 14:51, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: man nepatīk aplinku runāšana, ja man ir ko teikt, tad arī saku. īstenībā provocēju es reti un tad ar parasti tikai tevi, jo nu vnk tu to pilnīgi prasi ar savu nostāju pārsvarā es te vai nu amzieri dzenu vai arī nopietni runāju (vismaz cenšos), ja tu tās uzskati par provokācijām, tad tā vairs nav mana problēma atzīšos, ka dažkārt uzvelkos un varbūt kļūstu neadekvāta, bet nu tas man šķiet notiek diezgan reti ,un tā tomēr tāda diezgan civlēcīga īpašība, par ko šausmīgi kaunēties nevajadzētu.

labi, jādodas darbos, SC, kā bieži viņam tas izdodas, ir atkal ievilcis mani savā mazliet dīvainājā paralēlajā realitātē

p.s. ceru, ka nekad nekļūšu par tava līmeņa provakatori, man jau tagadējais prvokatora līmenis sevī ne īpaši patīk.
Un atkal tu neveikli melo.Tava daba ir provokatīva. Provocē tu ne tikai mani,nemelo man un citiem.
Iespējams tava lielākā problēma ir tāda,ka tu nevari,nespēj būt atklāta.
Tāpēc nemitīgi provocē.

Es te nevienu neprovocēju,saistībā ar pēdējo tēmu. Izstāstīju savu nostāju,domu,lai cik tā pareiza vai nepareiza būtu.
Savukārt tavu domu ir 0. Kaut ko par Harļiku kārtējo reizi nomurmulēji.
Saistībā ar hokeju gan,bet atvaino,tas ir jādara
, 2015-01-05 14:51, pirms 11 gadiem
Bruoļ, ko pradzedi stāsta par savu jaunību, nav jāpieņem par alfu un omegu. Saliksim te pradzedus kopā, stipri pretrunīgi sanāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 15:04, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Par to jau es arī runāju,tā kā mazāk klausies tādus Neputnus un to padomus. Esi cilvēks un citi pret tevi attieksies kā pret cilvēku.
Dali pasauli cilvēkos,nevis tautībās.
riebīgs gan tu vari būt.. brīžiem liekas, ka tev reālu apmierinājumu sniedz otra aizvainošana. ar šiem teikumiem tu vnk uzspļauj visām manām pārliecābām un pavērt mani par kkādu a-burtu.. mēs paši savā starpā esam iepriekš diskutējuši un es vienmēr esmu uzsvērusi, ka katrs cilvēks ir indivīds, ka viņa izcelsme nav būtiska, bet gan viņa personība.. tās ir manas civlēciskās pamatvērtības, par kurām mums abiem līdzīgi uzskati, lai arī citur tie atšķiras. ja godīgi, grūti pat saprast kāds velns tevi raustīja tā rakstīt.

kapēc kāds jāapmelo? krāniņš garāks no tā pastiepās vai kādu apmierinājumu no tā guvi? ceru, ka tā, jo citādi tu mani aizvainoji pilnīgi bezjēdzīgi.
, 2015-01-05 15:06, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Bet tā vai tā šajā sakarā izceļ tikai krievus nez kāpēc.
Izceļ to, kas katram tuvāks, tas pirmkārt.
Otrkārt, es nezinu, vai ir daudz ķīniešu/angļu/franču, kas desmitiem gadu dzīvo citā valstī un elementārus sarunvalodas vārdus nespēj saprast. Te mums tā ir ikdiena.
Man kaimiņiene 20 gadus (!) precējusies ar latvieti, bet latviski nerubī vispār, absolūti neko. Viņas vīrs vienmēr tāds vainīgs attaisnojas, ka nav spējis viņai latviešu valodu iemācīt.
, 2015-01-05 15:14, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: riebīgs gan tu vari būt.. brīžiem liekas, ka tev reālu apmierinājumu sniedz otra aizvainošana. ar šiem teikumiem tu vnk uzspļauj visām manām pārliecābām un pavērt mani par kkādu a-burtu.. mēs paši savā starpā esam iepriekš diskutējuši un es vienmēr esmu uzsvērusi, ka katrs cilvēks ir indivīds, ka viņa izcelsme nav būtiska, bet gan viņa personība.. tās ir manas civlēciskās pamatvērtības, par kurām mums abiem līdzīgi uzskati, lai arī citur tie atšķiras. ja godīgi, grūti pat saprast kāds velns tevi raustīja tā rakstīt.

kapēc kāds jāapmelo? krāniņš garāks no tā pastiepās vai kādu apmierinājumu no tā guvi? ceru, ka tā, jo citādi tu mani aizvainoji pilnīgi bezjēdzīgi.
Es tev ieteiktu paskatīties pašai uz sevis.Es nelīdu tevi provocēt.
Es nelīdu pirmais,ko noliegt utt.
Tu darīji tu. Nonācām pie klasiskās situācijas. Kas tevi aizvaino ?
Tas ka tu nespēj būt atklāta ? Vai tas ka tu manam teiktajam piedomāji savus sacerējumus,lai to noniecināt un izcūkot,mainot tā nozīmi.

Tu taču sāki runāt par ļaundari prātu jaucēju Harļiku,nevis es par Neputnu. Un vēlāk par to apvainojies ?
Nu atvaino,bet es atbildi parādā nepalikšu,it sevišķi ja manis teikto sagroza. Un tu to lieliski zinu,bet kārtējo reizi lec uz ecežām.
, 2015-01-05 15:14, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Paldies dievam. Noteikti,ka jaunām krieviski runājošo paaudzēm nāksies apgūt LV valodu,kas ir ļoti labi.
Bet tas nebūt automātā neapvienos tās abas nometnes,kuras pēc neatkarības atgūšanas katru gadu paliek aiz vien izteiktākas.
Minēšu to pašu aksels82inbox.lv piemēru. Viņš bija pamatoti sašutis,ka tankšellē neatbildēja viņa valodā. Klientam vienmēr taisnība.
Taču tādā pat mērā tas krievs var pienākt pie kases un jau ko jautāt krieviski. Ko darīs tāds aļoša,kurš ne bū ne mē krieviski ?
Līdz ar to jaunajiem krieviņiem būs priekšrocības darba tirgū.
Jo tie līdzās LV,Angļu vēl kādai valodai,zinās Krievu.
Kas valstī,kur 30 % + ir krieviski runājošie,ir (būs) ļoti būtiski.
Un tāds aļoša būs sašutis,kā tā,mani izredzēto neņem darbā,bet to krieviņu okupantu gan.
Jo latvieši ir pārāk mīksti un toleranti. Un tādēļ, diemžēl, krievs ar savu brutālo tupumu latviešus noēdīs.
Igauņi jau pat padomju laikos principā nerunāja krieviski. Kad izdzirdēja, ka latvieši, tad gan pēkšņi sāka saprast - to man daudzi no vecākām paaudzēm stāstījuši.
Normāli būtu, ka pārdevējam nav jāsaprot 100 un viena valoda, pietiek ar savu un starptautisko - angļu.
, 2015-01-05 15:15, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Un atkal tu neveikli melo.Tava daba ir provokatīva. Provocē tu ne tikai mani,nemelo man un citiem.
Iespējams tava lielākā problēma ir tāda,ka tu nevari,nespēj būt atklāta.
Tāpēc nemitīgi provocē.

Es te nevienu neprovocēju,saistībā ar pēdējo tēmu. Izstāstīju savu nostāju,domu,lai cik tā pareiza vai nepareiza būtu.
Savukārt tavu domu ir 0. Kaut ko par Harļiku kārtējo reizi nomurmulēji.
Saistībā ar hokeju gan,bet atvaino,tas ir jādara
tagad man jāsaka taviem vārdiem - labi, ka tu tāds balts un pūkains, nevienu neapmelo, tīšuprāt neaizvaino utt.

labi, acīmredzot, es tavās acīs esmu zemāka par zemi, ja tā var par otru publiskā telpā uzrakstīt. viens, ja viedokļi atšķiras, otrs, kad otrs tiek pielīdzināts nullei.. un tas viss tikai tapēc, ka sākotnēji es pateicu, ka krievu hokejistam angļu valoda laba.. pati jau vainīga, iedrošinājos 'aizskart' tavus aizbilstamos.

p.s. padomā tikai par vienu - kāpēc es te slikta un uzbraucienus esmu saņēmusi tikai no tevis un a-burta? tikai jūs vienīgie esat mani tiešām apvainojuši, bet ar visiem citiem varu normāli runāt, bez pesroniskiem apvainojumiem. var jau būt, ka vaina ir tikai manī, ej un saproti..
, 2015-01-05 15:16, pirms 11 gadiem
Swordsman rakstīja: Izceļ to, kas katram tuvāks, tas pirmkārt.
Otrkārt, es nezinu, vai ir daudz ķīniešu/angļu/franču, kas desmitiem gadu dzīvo citā valstī un elementārus sarunvalodas vārdus nespēj saprast. Te mums tā ir ikdiena.
Man kaimiņiene 20 gadus (!) precējusies ar latvieti, bet latviski nerubī vispār, absolūti neko. Viņas vīrs vienmēr tāds vainīgs attaisnojas, ka nav spējis viņai latviešu valodu iemācīt.
Un cik latvieši zina krievu valodu,līdzās dzīvojot tiem krieviem ?
Sāksim visu no jauna ? Es jau pateicu visu ko domāju,meklē sev kādu citu savām gudrībām.
, 2015-01-05 15:18, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Un cik latvieši zina krievu valodu,līdzās dzīvojot tiem krieviem ?
Sāksim visu no jauna ? Es jau pateicu visu ko domāju,meklē sev kādu citu savām gudrībām.
jā, pilna Krievija ar tur dzīvojošiem latviešiem, kuri neprot krieviski Kaut vai slavenā Podziņu ģimene
, 2015-01-05 15:19, pirms 11 gadiem
Swordsman rakstīja: Jo latvieši ir pārāk mīksti un toleranti. Un tādēļ, diemžēl, krievs ar savu brutālo tupumu latviešus noēdīs.
Igauņi jau pat padomju laikos principā nerunāja krieviski. Kad izdzirdēja, ka latvieši, tad gan pēkšņi sāka saprast - to man daudzi no vecākām paaudzēm stāstījuši.
Normāli būtu, ka pārdevējam nav jāsaprot 100 un viena valoda, pietiek ar savu un starptautisko - angļu.
Kam normāli,tev ? Tie 30% + nav cilvēki ? Kas ir normāli,izlems tavs darba devējs. Un ja tu nespēsi valstī kur 30 % krieviski runājošo pateikt neviena vārda,tad darba devējs izvēlēsies to krieviski runājošo,kurš pārvalda Rus,LV ,Angļ utt. Un tur tev nekāds patriotisms nelīdzēs.
, 2015-01-05 15:21, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Un cik latvieši zina krievu valodu,līdzās dzīvojot tiem krieviem ?
Sāksim visu no jauna ? Es jau pateicu visu ko domāju,meklē sev kādu citu savām gudrībām.
ko nozīmē, "dzīvojot līdzās" man blakus ievāksies ķīnietis, man uzreiz ķīniski jāsaprot, vai?
kurš vecāka gadagājuma latvietis nesaprot krieviski? kurš latvietis, dzīvojot krievijā, nesaprot krieviski?
Es tikai atbildēju uz tavām gudrībām, nevis meklēju kādu savām.
, 2015-01-05 15:22, pirms 11 gadiem
Banss rakstīja: jā, pilna Krievija ar tur dzīvojošiem latviešiem, kuri neprot krieviski Kaut vai slavenā Podziņu ģimene
Ja nezināji,tad Krievijā ir n - tās tautu kopienas. Un tur ne tikai ka daži nezina Rus valodu,bet veselas republikas utt. Dzimstot un augot it kā Rus teritorijā. Kaut kā tak sadzīvo un rod to valodu
, 2015-01-05 15:24, pirms 11 gadiem
Swordsman rakstīja: ko nozīmē, "dzīvojot līdzās" man blakus ievāksies ķīnietis, man uzreiz ķīniski jāsaprot, vai?
kurš vecāka gadagājuma latvietis nesaprot krieviski? kurš latvietis, dzīvojot krievijā, nesaprot krieviski?
Es tikai atbildēju uz tavām gudrībām, nevis meklēju kādu savām.
To nozīmē,ka LV nav daži krievi,bet 30 % no visa iedzīvotāju skaita. Tā kā pūt vien to fleitu un fleitē tālāk.
, 2015-01-05 15:26, pirms 11 gadiem
Swordsman rakstīja: ko nozīmē, "dzīvojot līdzās" man blakus ievāksies ķīnietis, man uzreiz ķīniski jāsaprot, vai?
kurš vecāka gadagājuma latvietis nesaprot krieviski? kurš latvietis, dzīvojot krievijā, nesaprot krieviski?
Es tikai atbildēju uz tavām gudrībām, nevis meklēju kādu savām.
Var vēl kā piemēru ņemt vērā vēlēšanu balsošanu,kurā uzvar krievu partijas
Lūk tik niecīgs skaits dzīvo tev līdzās. Un to apzinoties tev vaigi dreb...
Un lai kā tev tie nepatiktu,nāksies ar tiem sadzīvot un rēķināties,lai ko tu no sevis nebūtu sadomājies.
, 2015-01-05 15:32, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Ja nezināji,tad Krievijā ir n - tās tautu kopienas. Un tur ne tikai ka daži nezina Rus valodu,bet veselas republikas utt. Dzimstot un augot it kā Rus teritorijā. Kaut kā tak sadzīvo un rod to valodu
Tu pats zini kādu ilgstoši Krievijā dzīvojošu latvieti, kurš nerunā krieviski?
, 2015-01-05 15:35, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Kam normāli,tev ? Tie 30% + nav cilvēki ? Kas ir normāli,izlems tavs darba devējs. Un ja tu nespēsi valstī kur 30 % krieviski runājošo pateikt neviena vārda,tad darba devējs izvēlēsies to krieviski runājošo,kurš pārvalda Rus,LV ,Angļ utt. Un tur tev nekāds patriotisms nelīdzēs.
Tie 30% ir padomju laikos masveidā ievesti ar nolūku pārkrievot Latviju. Latviešiem bija jāsarūmējas, jādala ar viņiem pat savs dzīvoklis ("komunālais"), turpretī daudzus latviešus pat izsūtīja.
Neredzu nekādas morālas tiesības viņiem turpināt prasīt latviešiem runāt viņu valodā.

Bet ko viņi? Vēl pieprasa savu valodu, vēl aktīvi izplata melus un propagandu (uz kuriem visādi klātesošie latgaļi viegli uzķeras).

Es godīgi saku - ja es būtu viņu vietā, kādā citā valstī, zinot vēsturi, zinot, kāpēc es te vispār esmu - man tik tiešām būtu kauns veikalā pārdevējam prasīt runāt manā valodā.
Bet problēma jau tā, ka krievi pat pilnīgi cits info par to vēsturi un joprojās rus tv skalo smadzenes.

Protams, ka tāds vientuļais patriotisms nelīdzētu. Bet ja tas būtu masveidīgi un tauta kopumā nebūtu tik mīksta - tad būtu pilnīgi cita situācija.

Bet ir, kā ir. Tiešām kauns par latviešiem. Tik bezgala toleranti. Un krievs jau jūt vājo punktu un uz to vēl uzspiež - drīz jau dominēs viedoklis, ka vispār izkarināt savas valsts karogu ir jau nacisms, fašisms un kas tik vēl ne.
, 2015-01-05 15:42, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Var vēl kā piemēru ņemt vērā vēlēšanu balsošanu,kurā uzvar krievu partijas
Lūk tik niecīgs skaits dzīvo tev līdzās. Un to apzinoties tev vaigi dreb...
Un lai kā tev tie nepatiktu,nāksies ar tiem sadzīvot un rēķināties,lai ko tu no sevis nebūtu sadomājies.
nu bet loģiski. okupācija, masveida pārkrievošana, pārskalotas smadzenes, absolūta bezkaunība, analfabētisms - kas cits vairs atliek, kā "rēķināties". Tāpat, kā jārēķinās ar moskītiem vasarās.
Ukraiņi arī "rēķinās".
Visas pārkrievotās tautas visā plašajā krievijā arī "rēķinās".
Tev tas laikam šķiet baigi kruti.
, 2015-01-05 15:49, pirms 11 gadiem
Bet krievs ir krievs, tur neko neizmainīs un tas jāpieņem par faktu. Daudz vairāk derdzas tie supertolerantie latvieši, kas vai nu aiz stulbuma (uzķeras propagandai) vai savtīgu iemeslu dēļ (paradums jau no padomju laikiem) viņiem pielien.
stukači un kangari vienmēr ir nicināmāki par pašu ienaidnieku.
, 2015-01-05 15:53, pirms 11 gadiem
Swordsman rakstīja: stukači un kangari vienmēr ir nicināmāki par pašu ienaidnieku.
Laikam katrai tautai ir savs konstants kolorado procents.
, 2015-01-05 16:14, pirms 11 gadiem
Swordsman rakstīja: kangari vienmēr ir nicināmāki par pašu ienaidnieku.
Paskaties apkārt, kangari mūsu bauru zemē ir godājamākie cilvēki jau 20+ gadus
, 2015-01-05 16:14, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Ja nezināji,tad Krievijā ir n - tās tautu kopienas. Un tur ne tikai ka daži nezina Rus valodu,bet veselas republikas utt. Dzimstot un augot it kā Rus teritorijā. Kaut kā tak sadzīvo un rod to valodu
Gluži kā čečeni:-D
, 2015-01-05 16:19, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Var vēl kā piemēru ņemt vērā vēlēšanu balsošanu,kurā uzvar krievu partijas
Lūk tik niecīgs skaits dzīvo tev līdzās. Un to apzinoties tev vaigi dreb...
Un lai kā tev tie nepatiktu,nāksies ar tiem sadzīvot un rēķināties,lai ko tu no sevis nebūtu sadomājies.
Nokrita maska:-D Okupants, kurš izlikās par objektīvo pilsoni.
.
, 2015-01-05 16:54, pirms 11 gadiem
pamuļķis rakstīja: Nokrita maska:-D Okupants, kurš izlikās par objektīvo pilsoni.
.
Nu ja es esmu okupants,tad tu noteikti arī
, 2015-01-05 16:57, pirms 11 gadiem
Swordsman rakstīja: Tie 30% ir padomju laikos masveidā ievesti ar nolūku pārkrievot Latviju. Latviešiem bija jāsarūmējas, jādala ar viņiem pat savs dzīvoklis ("komunālais"), turpretī daudzus latviešus pat izsūtīja.
Neredzu nekādas morālas tiesības viņiem turpināt prasīt latviešiem runāt viņu valodā.

Bet ko viņi? Vēl pieprasa savu valodu, vēl aktīvi izplata melus un propagandu (uz kuriem visādi klātesošie latgaļi viegli uzķeras).

Es godīgi saku - ja es būtu viņu vietā, kādā citā valstī, zinot vēsturi, zinot, kāpēc es te vispār esmu - man tik tiešām būtu kauns veikalā pārdevējam prasīt runāt manā valodā.
Bet problēma jau tā, ka krievi pat pilnīgi cits info par to vēsturi un joprojās rus tv skalo smadzenes.

Protams, ka tāds vientuļais patriotisms nelīdzētu. Bet ja tas būtu masveidīgi un tauta kopumā nebūtu tik mīksta - tad būtu pilnīgi cita situācija.

Bet ir, kā ir. Tiešām kauns par latviešiem. Tik bezgala toleranti. Un krievs jau jūt vājo punktu un uz to vēl uzspiež - drīz jau dominēs viedoklis, ka vispār izkarināt savas valsts karogu ir jau nacisms, fašisms un kas tik vēl ne.
Par ko tam krievam būtu jākaunas vairāk kā tev ? Viņš tāpat kā tu te ir dzimis un audzis. Un iespējams tos s.dus tu pat vairāk esi vārījis,par to,savas dzīves laikā. Ko tu te uzvel kādus komunisma grēkus tiem ?
LV bija tā sastāvdaļa. Spiestā kārtā,vai kā,bet sastāvdaļa.
Bet tur nez kāpēc tu izvēlies būt lielais cietējs.

Ko var visu laiku tikai savas bēdas izcelt ?Starp tiem cietējiem ir milzīga daļa cilvēku,kuri ļauj urrāāā,ka boļševiki gāza Caru. Pie kam atklāti to pauž.
Un tad nākamajā momentā sūkstās par sarkano mēri.
Krievam neko neatņēma ? To neizsūtīja,negalināja ?
Tad par ko tam krievam jākaunas ?

To vēsturi tu vari piesaukt cik gribi un uz to gausties,bet nekur tie krievi no LV nedēsies un tev nāksies iemācīties sadzīvot ar tiem.
Bet ja tev vieglāk dzīvot mūžīgajā aizvainojumu,strīdu utt pasaulē,tā jau ir tava izvēle.

Jaunās paaudzes krievi nemaz nezina kas ir komunisms,bet tādi kā tu to automātā pasludina par vainīgo. Un cik tālu tu tiksi ar tādu pieeju ?
, 2015-01-05 16:59, pirms 11 gadiem
produktīvi nostrādāts pa tēmu šoreiz komentāru sadaļā
, 2015-01-05 17:00, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: produktīvi nostrādāts pa tēmu šoreiz komentāru sadaļā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 17:25, pirms 11 gadiem
nemirstigais A-BURTS rakstīja: izlutinati jus visi esat man skolas gados bija jazin gan Latviesu,gan Krievu,gan ari visma zvienu no ta saucamam svesvalodam pirmas divas visiem bijua augsta limeni,tresa,godigi sakot,macijos Angleni,un visu ko no skolas programmas atcros,bija DUJU DUJU un NIHT FERSTEIN
Nav jau nekas mainījies, viena obligāta, otra izvēles svešvaloda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 17:33, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: tagad man jāsaka taviem vārdiem - labi, ka tu tāds balts un pūkains, nevienu neapmelo, tīšuprāt neaizvaino utt.

labi, acīmredzot, es tavās acīs esmu zemāka par zemi, ja tā var par otru publiskā telpā uzrakstīt. viens, ja viedokļi atšķiras, otrs, kad otrs tiek pielīdzināts nullei.. un tas viss tikai tapēc, ka sākotnēji es pateicu, ka krievu hokejistam angļu valoda laba.. pati jau vainīga, iedrošinājos 'aizskart' tavus aizbilstamos.

p.s. padomā tikai par vienu - kāpēc es te slikta un uzbraucienus esmu saņēmusi tikai no tevis un a-burta? tikai jūs vienīgie esat mani tiešām apvainojuši, bet ar visiem citiem varu normāli runāt, bez pesroniskiem apvainojumiem. var jau būt, ka vaina ir tikai manī, ej un saproti..
Tev tak tā kaite ir hroniska Tu kāda pataloģiskā mele (apmelotāja) neesi gadījumā ?
Kāds te sakars ar Barbaševu un tevis teikto ? Un tur es runāju ar Zapi,nevis tevi.
Tajā sakarā katrs pateica ko domā. Tu ielīdi manā ar Alexi sarunā.
Bet laikam tu to nemanīji Tas bija neliels turpinājums lietā par Barbašovu Cik neveikli mēģinājumi mani līdzināt ar A - Burtu

Vēlreiz tev teicu,tu sagrozīji manis teikto un domāto pēc sevis,pasniedzot kā manis pausto.
Uz ko arī saņēmi atbildi. Nedomā ka es palaidīšu garām tāda veida apmelošanu un sagrozīšanu. Ko gribēji,to saņēmi.

Nedaudz paturpinot tavā stilā,neesi ievērojusi,ka ar Agri,Zapi,Bansu man nav tādu domstarpību,lai kā arī neatšķirtos mūsu viedokļi,uzskati ?
Viss vienkārši,katram ir sava galva uz pleciem un katrs saka ko domā,nevis apstrīd kāda teikto,sagrozot faktus apmelojot kāda teiktā nozīmi.
To sauc par cieņu. Bet sen esmu sapratis,ka tava izpratne par cieņu krietni atšķiras no manas. Laikam tur arī ir lielākais klupšanas akmens.
Tavu cieņu tak ir jānopelna
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 17:43, pirms 11 gadiem
nemirstigais A-BURTS rakstīja: es ari esmu cilvilokupants? mani plust vairakas asinis,Latviesu,Slavu,bet dzimis esmu PSRS,kuru man naglaka veida atnema,ka dzimteni! es nebut nejusmoju par CCCP,padomju varu un socialisma sistemu,bet tai laika es jutos krietni varenaks,neka budams kaut kadas miniaturas bezrakstura LV pilsonis
LV okupācijus faktu atzīsti kaut?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 17:44, pirms 11 gadiem
nemirstigais A-BURTS rakstīja: es ari esmu cilvilokupants? mani plust vairakas asinis,Latviesu,Slavu,bet dzimis esmu PSRS,kuru man naglaka veida atnema,ka dzimteni! es nebut nejusmoju par CCCP,padomju varu un socialisma sistemu,bet tai laika es jutos krietni varenaks,neka budams kaut kadas miniaturas bezrakstura LV pilsonis
pareizi, pareizi - Tev jau patīk būt vienotam ar azeriem, uzbekiem un tadžikiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 17:46, pirms 11 gadiem
Bruoļs Latgaļs rakstīja: Man ir jautuojums tev a Tu atdzeisti Latgolys okupācejas faktu 1918.godā???
Kas Latgalei bija par statusu 1918.g? Atzīta de iure valsts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 17:58, pirms 11 gadiem
Bruoļs Latgaļs rakstīja: Najauc īkša ite PSRS...
Es tev uzdevu konkretu jautuojumu, taikai voi nu atbildi voi ari ignorei jū, bet PSRS īkša najauc...
Es kaut ko par PSRS runāju? Par kādu okupāciju tu pats runā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 18:01, pirms 11 gadiem
A-burta personīgās karjeras dēļ vajadzēja pastāvēt tādam totalitāram brīnumam, tā, maigi sakot, egoistiski izklausās.
, 2015-01-05 18:07, pirms 11 gadiem
nemirstigais A-BURTS rakstīja: ja es tiktu pie varas,tad katrs 4urbans dzivotu tikai un vienigi savas republikas teritorija,nevis Maskava,Peterburga un citas lleilpilsetas,ka tas ir musdienu Krievija
protams, protams, Tu mācītos savā Rjazaņā un kojās laimīgs dzīvotu vienā istabiņā ar kazahu, turkmēni un azeru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 18:11, pirms 11 gadiem
nemirstigais A-BURTS rakstīja: bija aneksija,nevis okupacija pie okupantu varas,okupetas teritorijas pamatiedzivotaji ir apspiesti,pastavigi diksrimimineti,vajati,pratinati,galinati un t.t. LPSR laikos,pec Stalina era,nekas tamlidzigs nebija ja cieta,tad cieta VISI un vislielakie cieteji bija pasi Krievi bij laba izglitiba,garantets darbs ar garantetu ienakumu avotu,garanteta dzivesvieta,bezmaksas medicina un t.t. mans personiuskais sapnis bija nokliut Rjazanias VDV augstskola un kliut par VDV virsnieku,ka sbutu istenojies,ja ne barikades,put4,omons un visi parejie sudi,kuru rezultata es Rjaznias prestizas skolas vieta nokliuvu smirdigajos Suzos talak vispar dzive aizgaja skibi greizi,un ne tikai man vienam tadam butu es kads Padomju Desanturas generalis,no kura baiditos un raustitos visi pendosi un 4urbani,tai vieta lai kur emigretu laimi mekledams
un kas Tev liedza paņemt Krievijas pasi un skriet uz plašo Krievzemi? Rjazaņā jau to iestādi neslēdza
, 2015-01-05 18:13, pirms 11 gadiem
nemirstigais A-BURTS rakstīja: paga,paga,vai tad es viens tads esmu? cik dzives un likteni aizgaja pa piplem del PSRS sabrukuma? ja skatas pasos problemu pirmssakumos,tad visas nelaimes no 1917. gada februara (oktobris jau ir cita lieta) nevajadzeja Caru gazt!!! nebutu to apversumu,nebutu nedz Lenina,Stalina,nedz ari Hitlera pie varas,ar visam izritosam sekam!!! esmu vienmer uzskatijis,lka Latviesu tautas zelta laikmets bija nevis neatkariga valsts,nevis PSRS,bet gan tiesi Cariska Krievija laika posma no 19.gadsimta beigam lidz pirmajam pasaules karam ja spetu saglabat to Krieviju,to Eiropu,tad visi dzivotu laimigi un saticigi nebutu nedz afomuhamedaniu migrantu pludu,nedz gejpraidu,nedz feministu,nedz otra pasaules kara,nedz gulaga,nedz "okupacijas",jo nevar taks okupet savu pats savu teritoriju
Tu esi nospiedošā mazākumā. Vari sapņot un raudāt, ka esi piedzimis 150 gadus par vēlu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 18:18, pirms 11 gadiem
Burt, tu laikam personīgo brīvību diez cik augstu nevērtē? Sirdi sildīja impēriskā apziņa un kapu kārtība. Par to attīstīto carisko Krieviju- 1897.g. gandrīz 80% iedzīvotāju bija analfabēti.
, 2015-01-05 18:19, pirms 11 gadiem
nemirstigais A-BURTS rakstīja: sakas pavisam citi laiki,visa postpadomija es nespeju un negribeju pielagoties tiem plus mate pa manu dienesta laiku nokliuva USA... ar to ari mani pasaules piedzivojumi sakas
A ko Tu Francijā nepieteicies ārzemnieku leģionā?
, 2015-01-05 18:21, pirms 11 gadiem
Bruoļs Latgaļs rakstīja: Ar runoju par Latgolys okupāceju, kod Ulmana armeja okupieja Latgolu zam automatu stubrim...
Ulmaņa armija ar automātiem 1918.g. ienāca Latgalē. Tas izklausās, nezinu pat pēc kā tas izklausās
, 2015-01-05 18:22, pirms 11 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Ulmaņa armija ar automātiem 1918.g. ienāca Latgalē. Tas izklausās, nezinu pat pēc kā tas izklausās
izklausās pēc 10. dienas delīrija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 18:25, pirms 11 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Ulmaņa armija ar automātiem 1918.g. ienāca Latgalē. Tas izklausās, nezinu pat pēc kā tas izklausās
īsti precīzi neatceros, bet tajā laikā Stučkas armija bija Latgalē, Latgali no sarkanajiem atbrīvoja vispār 1920.gadā...kaut kā tā bija...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 18:34, pirms 11 gadiem
Bruoļs Latgaļs rakstīja: Vyspuor 1919.goda i tod beja 3 karaspāki Latgolā īvasti...
nu ja poļi un leiši arī nebija vienaldzīgi uz Latgali gribēja kādu gabaliņu zemes noraut
, 2015-01-05 18:34, pirms 11 gadiem
nemirstigais A-BURTS rakstīja: mulkibas! tiesi tani laika Latvija paradijas pirma inteligence no Latviesiem tiesi sis laika posms ir Latviesu literaturas zelta laikmets cilvekiem bija iespeja macities,apgut profesijas",izsisties cilvekos" neviens no ta laika Latvijas nekur nemuka,bada ari neviens nespraga
Bija vēstures atlantā lasīpratēju īpatsvara karte par mūsu reģionu 19.gs. beigās- Kurzemē, Vidzemē un Igaunija virs 90%, Latgalē ap 50%, pieguļošajos krievu apgabalos zem 30. Tā saucamie čiuļi atradās zināmā mērā zem baltvācu autonomijas dūres, tiem tad arī radā iespēja izsisties. Latgale vispār atradās Vitebskas guberņā, latīņu druka aizliegta, dzimtbūšanu atcela 40 gadus vēlāk. Latgaļi ta gan atradās faktiski Īstajā Iekškrievijā. Tie tad arī bija tumši ļaudis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 18:50, pirms 11 gadiem
Bruoļs Latgaļs rakstīja: Ko var teikt šitas cilvēns ne vella nezina par Latgolys vēsturi, tas ir bēdīgi
Bet tā gadas ja tic vysam ko stāta un māca un pašam nav savas galvas uz pleciem...
Tev to murgu par 1918. gadu paša galva uz pleciem izstāstīja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 18:58, pirms 11 gadiem
Bruoļs Latgaļs rakstīja: Palosi kaidu gromotu i info pameklei, navys tici vysam kū boltīsi soka i stuosta, tei viesture kū škola viuca ir pakuortota tīm kas volda... Eisi soka, kas volda tys ari skolda i tys ari sovu viesturi roksta...
Saprotu, ka bez apsolītās autonomijas palika, par to arī Francis Trasuns Saeimā bļaustījās. Bet okupācijai kāds sakars? Zini vispār skaidrojumu tam jēdzienam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-05 20:32, pirms 11 gadiem
nemirstigais A-BURTS rakstīja: mulkibas! tiesi tani laika Latvija paradijas pirma inteligence no Latviesiem tiesi sis laika posms ir Latviesu literaturas zelta laikmets cilvekiem bija iespeja macities,apgut profesijas",izsisties cilvekos" neviens no ta laika Latvijas nekur nemuka,bada ari neviens nespraga
vot nu Tu samuldējies - tieši tajā laikā notika liels latviešu emigrācijas vilnis, daudzi izceļoja gan uz Sibīriju vai Baškīriju (jo tur solīja zemes), gan arī uz Brazīliju vai štatiem.