Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Andrejs Siliņš

Znaroks apmierināts ar komplektāciju

Znaroks apmierināts ar komplektāciju
Oļegs Znaroks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

"Būtībā esam dabūjuši visus spēlētājus, kurus gribējām," Latvijas hokeja valstsvienības galvenais treneris laikrakstam "Diena" atklāj, ka ir apmierināts ar paveikto darbu, komplektējot sastāvu gaidāmajam olimpiskās kvalifikācijas turnīram, kas Arēnā Rīga sāksies jau nedēļas beigās.

"Šis būs sezonas galvenais turnīrs, kurā svarīgu lomu var spēlēt pieredzējušie spēlētāji. Tāpēc esmu ļoti gandarīts, ka manam aicinājumam palīdzēt atsaucās uzbrucējs Aigars Cipruss. Esmu pateicīgs Ciprusam, ka viņš ar sapratni uztvēra izlasē izveidojušos situāciju. Mums trūkst centra uzbrucēju, bet Aigars pašlaik ir labā kondīcijā," Znaroks ir gandarīts par veterāna atgriešanos izlasē.

"Jau pirms laba laiciņa bija zināms, ka pirmsolimpiskajā turnīrā varēs palīdzēt Mārtiņš Karsums. Tomēr negribēju šo informāciju publiskot, lai nenoskaustu. Runāju ar Mārtiņu, pēc tam ar viņa aģentu Polu Teofanusu. Arī Jāņa Sprukta gadījumā ir daudz padarīts."

Tāpat treneris atklāj, ka savainojumu guvušais Armands Bērziņš vēl tomēr teorētiski varētu parādīties izlases rindās: "Par Armandu Bērziņu vēl cīnīsimies. Uzskatu, ka noteicošam jābūt paša spēlētāja viedoklim. Ja viņš jūt, ka var palīdzēt izlasei, tad kā klubs var aizliegt viņam spēlēt?"

Izmantotie resursi:
Laikraksts "Diena"


, 2009-02-02 08:47, pirms 17 gadiem
Nu jaanjem pirmaa vieta turniiraa!!!
, 2009-02-02 08:52, pirms 17 gadiem
Es pat nepieļauju tādu domu, ka mēs nevarētu tikt uz Vankūveru!
, 2009-02-02 09:12, pirms 17 gadiem
Cipruss
, 2009-02-02 09:28, pirms 17 gadiem
beidzot tik tiešām optimāls sastāvs, lai parādītu uz ko esam spējīgi....
Slēpts komentārs: larijs
, 2009-02-02 09:41, pirms 17 gadiem
Veiksmi Znarokam & Co!

Pats interesantākais būs 12.februārī,kad Dinamo Riga spēlēs izbrauku,ā pret MVD
, 2009-02-02 09:50, pirms 17 gadiem
riat80 rakstīja: beidzot tik tiešām optimāls sastāvs, lai parādītu uz ko esam spējīgi....
Optimālais????
Kaut arī no visas sirds novēlu mūsējiem aizbraukt uz OS,bet ir lietas,kas šīs izlases sakarā dara mani stipri piesardzīgu!
, 2009-02-02 09:56, pirms 17 gadiem
Deizgan normāls sastāvs. Būtu jau labāk, ja būtu Laviņš (piemēram, Galviņa vietā). Gan jau Saulietis arī varētu noderēt, ja vien butu gatavs ieķlauties shēmās un taktsikajos risinājumos un pieslāpēt savas (zvaigznes) ambīzicijas. Bet nu kpuma sastāvs izskatās tāds, kas varētu pacelt šo uzdevumu. Lielākās bažas tieši par vārtusargiem un arī aizsargiem... ja sie dzeki būs OK, tad jau arī uzbrucēji ripas uz brīva ledus dabūs un būs OK.
, 2009-02-02 09:56, pirms 17 gadiem
larijs rakstīja: a kāpēc nepaņēma vēl Daugaviņu?
Un ka Tu doma?
, 2009-02-02 09:59, pirms 17 gadiem
Kāds tad īsti ir sastāvs ar kuru Znaroks ir apmierināts?
, 2009-02-02 10:00, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Optimālais????
Kaut arī no visas sirds novēlu mūsējiem aizbraukt uz OS,bet ir lietas,kas šīs izlases sakarā dara mani stipri piesardzīgu!
jā, tas ka nepaņēma Brahmani...
Man jau ar tādas sliktas nojautas ar šito visu nez kapēc
, 2009-02-02 10:01, pirms 17 gadiem
bembists rakstīja: Un ka Tu doma?
nezinu tāpēc jau prasu.
, 2009-02-02 10:04, pirms 17 gadiem
karliss rakstīja: jā, tas ka nepaņēma Brahmani...
Man jau ar tādas sliktas nojautas ar šito visu nez kapēc
Arī Edija dēļ! Bet ir vel citi iemesli,kas mani dara piesardzīgu!
Un viens no tiem ir,kā mūsējie spēs noskaņoties spēlēm ar itkā vājāku pretiniekiem,jo tieši uz to ka mūsējie nevar noskaņoties pret itkā uz papīra vājākiem pretiniekiem ir pierādijies ne vienu vien reizi!
, 2009-02-02 10:25, pirms 17 gadiem
larijs rakstīja: nezinu tāpēc jau prasu.
Laikam tādēļ, ka sūdīgi spēlē. Daugaviņam šķiet labākie gadi ir aiz muguras, cerams, ka es kļūdos un viņš saņemsies.
, 2009-02-02 10:26, pirms 17 gadiem
riat80 rakstīja: beidzot tik tiešām optimāls sastāvs, lai parādītu uz ko esam spējīgi....
Tāpat kā tajos senajos laikos, kad pakāsām baltkrieviem.
, 2009-02-02 10:28, pirms 17 gadiem
Cerams,ka šī būs tā reize kad mūsējie spēs koncentrēties spēlēm pret nebūt tik spēcīgiem pretiniekiem!
, 2009-02-02 10:31, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Arī Edija dēļ! Bet ir vel citi iemesli,kas mani dara piesardzīgu!
Un viens no tiem ir,kā mūsējie spēs noskaņoties spēlēm ar itkā vājāku pretiniekiem,jo tieši uz to ka mūsējie nevar noskaņoties pret itkā uz papīra vājākiem pretiniekiem ir pierādijies ne vienu vien reizi!
šoreiz gan es tev nepiekrītu. jo būtībā jau varēja iztikt ar Eiropā spēlējošajiem hokejistiem, bet mēs ņemam visu labāko. un tas nozīmē ka gatavojamies nopietni.
, 2009-02-02 10:35, pirms 17 gadiem
larijs rakstīja: šoreiz gan es tev nepiekrītu. jo būtībā jau varēja iztikt ar Eiropā spēlējošajiem hokejistiem, bet mēs ņemam visu labāko. un tas nozīmē ka gatavojamies nopietni.
No visa labākā mums vel mazliet patālu,bet vienmēr ir jamācās no iepriekšējām kļūdām!
Man joprojām spilgtā atmiņā,kad mūsējie (patiešam optimālā sastāvā ar visu Kārli un Sandi ierindā) pakāsa BLR Nagano OS kvalifikācijā!
, 2009-02-02 10:35, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Arī Edija dēļ! Bet ir vel citi iemesli,kas mani dara piesardzīgu!
Un viens no tiem ir,kā mūsējie spēs noskaņoties spēlēm ar itkā vājāku pretiniekiem,jo tieši uz to ka mūsējie nevar noskaņoties pret itkā uz papīra vājākiem pretiniekiem ir pierādijies ne vienu vien reizi!
Noskaņošanās ir tikai viena bēda un nebūt ne noteicošā, kāpēc mēs zaudējam it kā vājākiem pretiniekiem. Galvenā mūsu problēma, lai cik tas paradoksāli nebūtu, tomēr slēpjas mūsu panākumu atslēgā. Proti, mēs neesam šausmīgi tehniska, meistarīga, ātra komandā, bēs esam disciplinēta darba rūķu komanda, kas uzvaras gūst spēlējot kā 2.numurs, cītīgi strādājot aizsardzībā un uz pretinieku kļūdām sametot pretuzbrukumos (tā tas ir gan Dinamo, gan izlasē).. attiecīgi, tas ir tas, kā mēs mākam spēlēt un kā mēs vislabāk jūtamies. Bet pret it kā vājāku pretinieku, mēs esam tie kam jāuzbrūk, pretinieks atkāpjas, pretinieks atdod mums iniciatīvu un pretinieks būvē ciešu aizsardzības valni un pretinieks grauž ledu un sitās... un mēs tad neiznam kā tagad jāspēlē.. mūsu trumji ir atņemti atdodot mums iniciatīvu.. un tad bieži ar to tā spēle arī beidzas, mums ir it kā manīga sajūta, ka ir daudz brīva ledus viduszonā, ka mēs spiežam, bet pretinieks noturas un uz mūsu kļūdām saliek... Un tas arī ir tas, par ko visvairāk jāuztraucas. tāpēc jau tam vairākumam un mazākuma ir tik liela loma, jo tad vismaz ar savu pārākumu gar bortiem var cerēt, ka pretinieks noraidās un tad vairākumā iemest, jo ja pārīti iemet, tad jau pretinieks atverās un aiziet tā spēle, bet, ja ielaižam mēs tad mēs vispār nesaprotam ko darīt, kā to valni pārvarēt, jo ātruma, tehnikas, meistarības, pietrūkst. Kā saka: "Aizsardzībā cīnīties var visus iemācīt, bet, lai uzbrukumā pārvarētu šādus vaļņus - tur jau jābūt augstai meistarībai"
, 2009-02-02 10:40, pirms 17 gadiem
kasagrande rakstīja: Laikam tādēļ, ka sūdīgi spēlē. Daugaviņam šķiet labākie gadi ir aiz muguras, cerams, ka es kļūdos un viņš saņemsies.
Hmm, par Spruktu taapat savulaik sprieda, kad shis Daanijaa speeleeja... 20 gadu chalim, visas iespeejas pilnveidoties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-02 10:50, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Nu optimlais butu ja butu stabils vartsargs - Lusins un Brahmanis panemts.
...un Saulietis! Znarokam un Kasparam izlases vārdā vajag pārkāpt pāri savām personiskām ambīcijām,jo OS ir vienreiz četros gados!
, 2009-02-02 11:16, pirms 17 gadiem
Visos sporta veidos mums baigi pietruukst taadu chalju kaa Cipruss...
, 2009-02-02 11:47, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Nu optimlais butu ja butu stabils vartsargs - Lusins un Brahmanis panemts.
Jā, vārtos vajadzēja Lūsiņu, Silavnieku un Zinkovu
Slēpts komentārs: fire
Slēpts komentārs: valgut
, 2009-02-02 12:32, pirms 17 gadiem
fire rakstīja: Lūsiņš gribi teikt labāks par esošajiem ? Saulietis izlasē šaubos vai būs, kamēr to vadīs znaroks, tas pats attiecināms uz brahmani un citiem, redz traumetu berzinu vinsh grib bet brahmani ne... vispar neuztrauc izlases spele bet vairak uztrauc ka izlasi trene znaroks, viens no visulaiku sliktakajiem izlases treneriem kads bijis.
Znaroks bērziņu vēlas 3 iemeslu dēļ:
1) Bērziņs ir centrs un izlasē centri trūkst
2) Bērziņs ir diezgan sakarīgs iemetienos
3) Bērziņs visu sezonu kopā ir saspēlējeis ar Miķeli un Lauri

Brahmanis diemžēl nespēj palīdzēt nevienā no šiem trīs punktiem. Arī Ciptuss ir izlasē dēl 1. punkta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-02 13:27, pirms 17 gadiem
kasagrande rakstīja: Laikam tādēļ, ka sūdīgi spēlē. Daugaviņam šķiet labākie gadi ir aiz muguras, cerams, ka es kļūdos un viņš saņemsies.
interesanti, kas ir labākie gadi vai 20 saprotu, ka šosezon čalim neiet,bet gan jau nolaidīsies uz zemes un būs kārtībnieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-02 14:05, pirms 17 gadiem
kur var apskatīties ko znaroks ir uzaicinājis uz izlasi?
, 2009-02-02 14:34, pirms 17 gadiem
Reaktors rakstīja: Ja izspēle būtu uz Ciprusu viņš varētu arī 50 pt savākt sezonā.
Ko tu saproti. Mums ir key-players kas var ielikt vārtos arī sarežģītās situācijās. Tas nav Ciprusa uzdevums
Jā ,varētu savākt,bet tikai Latvijas Amatieru līgā.Un pēec tavām domām vārti ir jāgūst tikai taviem tā sauktiem key-playeriem,un pārējiem uzbrucējiem ir jāaizpilda tukšhumi laukumā.Un kāds vēl tāds slepens uzdevums viņam būtu jāpilda,izņemt uzbrukšanu vārtiem,nu un protams palīidzeet aizsardzībai.
, 2009-02-02 14:52, pirms 17 gadiem
valgut rakstīja: Par Ciprusu runājot,es gan hokejistu,kurš 24 spēlēs gūst 1 vārtus,par uzbrucēju nesauktu,bet gan par uzbrucēja vietas izpildītāju.
Nerunā muļķības.
Katram spēlētājam komandā ir savi uzdevumi.
4. maiņas spēlētājs, kas katrā spēlē laukumā pavada ~ 5 min., nekad nebūs rezultatīvākais komandā. Tomēr viņš ir nepieciešams savā vietā, un konkrētajā gadījumā Cipruss nodrošina RD 4. maiņas normālu sniegumu un stabilitāti, kā arī nepieciešamības (traumu, u.c.) gadījumā ir spējīgs atbilstoši spēlēt arī citās maiņās.
Spēlējot R2000 sastāvā viņam bija citi uzdevumi, līdz ar to arī statistika izskatās savādāk - 18 spēlēs 5+8.
, 2009-02-02 14:52, pirms 17 gadiem
valgut rakstīja: Jā ,varētu savākt,bet tikai Latvijas Amatieru līgā.Un pēec tavām domām vārti ir jāgūst tikai taviem tā sauktiem key-playeriem,un pārējiem uzbrucējiem ir jāaizpilda tukšhumi laukumā.Un kāds vēl tāds slepens uzdevums viņam būtu jāpilda,izņemt uzbrukšanu vārtiem,nu un protams palīidzeet aizsardzībai.
Nu, Cipruss ir izlasē, tāpēc, ka viņu palūdza... bet RD viņš spēlē 4.maiņa, kurai ir ļoti ierobežots spēles laiks, nav ne vairākumu, ne mazākumu.. Nebūsim naivi, arī Hossa 4.maiņā, neko prātīgu nerādītu, it sevišķi ņemot vērā, ka viņu uzdevums ir neielaist, sisties laukumā, izdarīt fizisku spiedienu... reizi pa reizei gadās momenti, un reizi pa reizei arī realizē.
Protams, ka Cipam kājas un rokas vairs nav kā jaunībā, bet galva strādā, pēc daudzu domām (arī treneru) daudz labāk kā lielai daļai RD jaunatnes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: JiSkx
, 2009-02-02 16:16, pirms 17 gadiem
JiSkx rakstīja: Cipruss spēlējot 4. maiņā izdara fizisku spiedienu? Spiedienu viņš izdara tikai uz čomu Sējēju un tapēc arī spēlē Dinamo. Kā gan savādāk var izskaidrot to, ka vienu sezonu aizvada Brocēnu atklātajā čempī, bet nākamajā jau varot mierīgi kapāt pasaules otrajā spēcīgākajā līgā? Varbūt visiem jaunajiem arī derētu iziet Brocēnu čempionāta vienu drūmo sezonu pieredzes un fizsikā labad un tad mērķēt uz, piemēram, NHL?
nu sry, bet shaubos ka shuplers un kluba vadība atļautu šādu prieku kā ataicināt chomu būšanas labad....
, 2009-02-02 16:23, pirms 17 gadiem
Priecaaties pagaidaam paaragri. Savulaik baltkrievi arii atbrauca optimaalaa sastaavaa un raadiija krietni labaaku hokeju nekaa muuseejie, tacu kas ar baltkrieviem beigaas notika, mees visi atceramies... ar prieku...
, 2009-02-02 16:30, pirms 17 gadiem
JiSkx rakstīja: Kā gan savādāk var izskaidrot to, ka vienu sezonu aizvada Brocēnu atklātajā čempī, bet nākamajā jau varot mierīgi kapāt pasaules otrajā spēcīgākajā līgā? Varbūt visiem jaunajiem arī derētu iziet Brocēnu čempionāta vienu drūmo sezonu pieredzes un fizsikā labad un tad mērķēt uz, piemēram, NHL?
Varbūt Tu precizēsi, kuru tieši SEZONU viņš aizvadīja Brocēnos?

Cik es zinu, pēdējās sezonās Cipruss ir spēlējis šādos klubos un līgās:
04/05 Spartak (Krievijas Superlīga)
05/06 Rīga 2000 (BAČ/LAČ)
06/07 Asiago (Itālija)
07/08 Esbjerg IK (Dānija)
08/09 Rīga 2000 / Dinamo (BAČ/KHL)

Tas, ka viņš pāris spēles jau PĒC sezonas nobeiguma ir spēlējis Vilkos, Brocēnos vai kur citur amatieros, vēl nenozīmē, ka viņš tur spēlēja visu sezonu.

Varbūt tomēr nevajag runāt (rakstīt) par to, kas ir dzirdēts tikai pa ausu galam un par ko pašam nav sajēgas?
, 2009-02-02 18:00, pirms 17 gadiem
zzk rakstīja: Varbūt Tu precizēsi, kuru tieši SEZONU viņš aizvadīja Brocēnos?

Cik es zinu, pēdējās sezonās Cipruss ir spēlējis šādos klubos un līgās:
04/05 Spartak (Krievijas Superlīga)
05/06 Rīga 2000 (BAČ/LAČ)
06/07 Asiago (Itālija)
07/08 Esbjerg IK (Dānija)
08/09 Rīga 2000 / Dinamo (BAČ/KHL)

Tas, ka viņš pāris spēles jau PĒC sezonas nobeiguma ir spēlējis Vilkos, Brocēnos vai kur citur amatieros, vēl nenozīmē, ka viņš tur spēlēja visu sezonu.

Varbūt tomēr nevajag runāt (rakstīt) par to, kas ir dzirdēts tikai pa ausu galam un par ko pašam nav sajēgas?
Pa ausu vai deguna galam, bet kaut kādu daļu sezonas gan viņš aizvadīja Brocēnos. Ja jau jāpiemin arī tā Dānijas invalīdu līga, tad varbūt māki arī pateikt, cik punktus viņš tur dabūja? Tāda līmeņa spēlētājam, kas cienīgs KHL spēlēt, gan tādā Dānijas mistiskajā līgā katrā spēlē vismaz pa punktam vajadzēja dabūt... Viņš to varēja.. Bet tikai pirms gadiem 5 labi ja veel... Jo hokejs, par nožēlu tev, ir komandu spēle, kur nevar tikai ar galvu spēlēt, bet kur jābūt arī fiziskai sagatavotībai... Tikai neapbēdini mani un nesaki, ka es kļūdos... ha
, 2009-02-02 18:06, pirms 17 gadiem
Man ar nepatīk, ka savējais vada izlasi, jo nostrādas princips - patīk, nepatīk.. Vislabak ir ārzemju trenneris, kurš nepazīst tik personīgi, bet skatās uz hokejista prasmi spēlēt!Gribētos, lai kādreiz komandu vadītu kāds Z- amerikas speciālists, varbūt pamēģinātu ko jaunu - uzbrūkošu hokeju, jo ar aizsardzības hoķi jau mēs zinam kādu vietu esam spējīgi iegūt
, 2009-02-02 18:09, pirms 17 gadiem
Jā,Ciprusam nav vairs tie ātrumi,bet pieredze ir ļoti liela, kas daudzās hokeja epizodēs ir noteicošais faktors!!!! Lai veicas Aigaram,daudz ir palīdzējis Latvijas hokejam!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-02-02 19:22, pirms 17 gadiem
,,šis būs sezonas galvenais turnīrs ,kurā svarīgu lomu var spēlēt pieredzējušie spēlētāji''[O.Znaroks]Vai tas nozīmē,ka Značoks neriskēs un ar jaunajiem nekādu eksperimentu izlasē nebūs? Tādā gadījumā komandas sastāvs diezgan prognozējams.
, 2009-02-02 20:21, pirms 17 gadiem
JiSkx rakstīja: Pa ausu vai deguna galam, bet kaut kādu daļu sezonas gan viņš aizvadīja Brocēnos. Ja jau jāpiemin arī tā Dānijas invalīdu līga, tad varbūt māki arī pateikt, cik punktus viņš tur dabūja? Tāda līmeņa spēlētājam, kas cienīgs KHL spēlēt, gan tādā Dānijas mistiskajā līgā katrā spēlē vismaz pa punktam vajadzēja dabūt... Viņš to varēja.. Bet tikai pirms gadiem 5 labi ja veel... Jo hokejs, par nožēlu tev, ir komandu spēle, kur nevar tikai ar galvu spēlēt, bet kur jābūt arī fiziskai sagatavotībai... Tikai neapbēdini mani un nesaki, ka es kļūdos... ha
Tu tiešām esi jocīgs vai tikai izliecies?
Tā "mistiskā" un "invalīdu" Dānijas līga ir Dānijas čempionāts, kurā, starp citu, spēlē cits izlases kandidāts - Macijevskis. Un kurā spēlē lielākā daļa Dānijas izlases spēlētāju. Dānijas izlase, ja nezināji, arī ir Elites divīzijas komanda. Cipruss šajā līgā nopelnīja 26 punktus 34 spēlēs.

Ar savu nezināšanu nav jālielās. Ja zināšanas par tēmu ir palikušas virspusējā 90.-to gadu pamatskolnieka līmenī, tad varbūt to nevajag tik ļoti izrādīt.
, 2009-02-02 20:26, pirms 17 gadiem
tas brocēnu čempja lielpratējs slidas maz ir redzējis:-))
labs sastāvs..un Cipruss ir tur ,kur viņam.jābūt!!Lai veicas izlasei!!!!!
, 2009-02-02 20:28, pirms 17 gadiem
Un vēl - tad jau sanāk, ka, gan Šuplers, gan Znaroks vispār neko nejēdz no hokeja un aicina hokejistu sevis vadītajās komandās tikai tāpēc, ka labs paziņa un foršs džeks, ja? Tikai kāpēc ir sanācis tā, ka abiem minētajiem kungiem komandu vadība ir uzticējusi trenēt spēlētājus pasaules otrajā spēcīgākajā līgā, bet Tu tik vien spēj kā komentāros kādu lamāt, pie tam klaji izrādot savu nezināšanu par sakāmo?
, 2009-02-02 20:44, pirms 17 gadiem
brocēnu čempja lielpratējs griež pogas arā ganZnarokam(visu cieņu)ganŠupleram..:-))))...secinājums viens...
, 2009-02-03 22:06, pirms 17 gadiem
Znaroks tiešām kā treneris ir nejēga.Taktikas izpratne vāja,
lai arī bija labs spēlētājs.Labi trenēt nav tas pats,kas labi
spēlēt! Mīcīsies pa laukuma stūriem,vairākuma izspēlē, - kombināciju
nav, utt.