Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Pēteris Neimanis

Minskā zaudējums pagarinājumā

Minskā zaudējums pagarinājumā
Labākais spēlētājs Rīgas ''Dinamo'' rindās šodien bija vārtsargs Edgars Masaļskis
Foto: hcdinamo.org

Rīgas "Dinamo" izbraukumā Minskā tika pie punkta, jo pagarinājumā atzina Baltkrievijas "Dinamo" pārākumumu 1:2. Vienīgie vārti Mārtiņa Cipuļa kontā.

Informācija tiek papildināta.


, 2009-11-01 19:19, pirms 15 gadiem
Pagājušās sezonas Masaļskis ir atgriezies !!!
, 2009-11-01 19:20, pirms 15 gadiem
Edgars tak ir zvers
Zēni atputisies un ar jauniem spekiem
, 2009-11-01 19:20, pirms 15 gadiem
nedaudz vairaak agrisivitaates un buus ok
, 2009-11-01 19:20, pirms 15 gadiem
ja godiigi, garlaiciiga spele
bet masalskis labs bij
, 2009-11-01 19:20, pirms 15 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Pagājušās sezonas Masaļskis ir atgriezies !!!
Piekriitu! veel tikai pasham RD jaatgriezhas
Slēpts komentārs: pe4a12
, 2009-11-01 19:20, pirms 15 gadiem
Edžam vēlviena lieliska spēle.

Cipulis piemērotākajā brīdī šodien guva vārtus.

Žēl, ka neizdevās izcīnīt 2 punktus, acīmredzami komandas šodien spēlēja vairāk no aizsardzības. Nebij mūsu dinamieši tik agresīvi noskaņoti kā pret SKA.
, 2009-11-01 19:21, pirms 15 gadiem
Masaļskis atkal līmenī, tas priecē bet pret Minskas Dināmo tikai vieni vārti nu tas gan nav labi!
, 2009-11-01 19:21, pirms 15 gadiem
Šovakar varam priecāties,gan par izcīnīto 1 punktu,gan par Masaļska fantastisko spēli!
, 2009-11-01 19:21, pirms 15 gadiem
Sāpīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 19:21, pirms 15 gadiem
žēl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 19:21, pirms 15 gadiem
Bet nu Masalskim atkal laimigās dienas..
, 2009-11-01 19:21, pirms 15 gadiem
Nepaveicās nu ko lai saka...
, 2009-11-01 19:21, pirms 15 gadiem
cinijas, bet nepaveicas. Var redzet, ka lenam Dinamo lien ara no bedres. Lai veicas, par labakajiem, par Dinamo!!!!
, 2009-11-01 19:21, pirms 15 gadiem
Masaļskis izcils! Šoreiz arī veiksme bieži bija mūsu pusē. Jāpriecājās arī par vienu punktu, jo pēc 5+20 man jau pazuda ticība.
, 2009-11-01 19:22, pirms 15 gadiem
nu atkal biki pietruuka, bet ir ok.
, 2009-11-01 19:22, pirms 15 gadiem
Ja zudējam 1. periodu, zaudējam visu spēli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 19:22, pirms 15 gadiem
Bus labi! Pēc pauzes - laižam atkal rokenrolu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 19:22, pirms 15 gadiem
un krokodilam biksēs iekrīt kaut kas silts
Slēpts komentārs: donhihods
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils
, 2009-11-01 19:22, pirms 15 gadiem
Nu bet mūsēji nospēlēja normāli, mēs tik daudz mazākumā kapājām un pat mazākumā golu iemetam!!!!!!!
, 2009-11-01 19:23, pirms 15 gadiem
neskatama speele,miegs naca ar tadu speeli
, 2009-11-01 19:23, pirms 15 gadiem
Tik ļoti gribējās vēlvienu uzvaru, bet nu tgd būs pauze jāseved veselība kārtība un jāturpina šāds hokejs

Edža malacis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 19:24, pirms 15 gadiem
No sākuma tā..
Bet vēlāk kad iemetām bija labs Edža Jau ir nopietns pretinieks prusekam par 1 vartsarga lomu komandā
Slēpts komentārs: Sakapaataajs
, 2009-11-01 19:24, pirms 15 gadiem
njaaa skatiijos speeli pa internetu! varu teikt to ka sm-liigaa slido atraak met vairaak un kustaas vairaak. gairlaiciigs matchs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 19:24, pirms 15 gadiem
Rīgā bija labāk , bet spele tā neko... Masaļskis glābejs
Ja buutu Pruseks domaju 3-4 ripas buutu ielaistas..
, 2009-11-01 19:25, pirms 15 gadiem
Saulietis. Nu kļūst skaidrs konflikts ar Znaroku. Ja cilvēks, spēlējot pret nosacītiem "tautiešiem", var sist ar elkoni pa seju, un pēc tam taisīt stūrī razborkas, tad kaut kas tajā galvā nav labi. Vai varat iedomāties, ka kāds jaunais latviešu censonis mestos ar dūrēm virsū Ozo vai bakstītu Irbi? Priekš tam ir 20 komandas biedri, bet normāls cilvēks savējiem virsū nemestos. Brīvs no izlases, cerams, uz ilgu laiku.

Tiesāšana. 47 pret 4 minūtēm. Nekas jauns, ne pārsteidzošs. Rīgu krievu līgā nerespektē un nerespektēs.
, 2009-11-01 19:25, pirms 15 gadiem
izskatījās ka aizmiguši spēlē !
Slēpts komentārs: Krokodils
, 2009-11-01 19:25, pirms 15 gadiem
cik izvirtigi-uzvaret SKa bet zaudet Minskai...
, 2009-11-01 19:26, pirms 15 gadiem
Informācija tiek papildināta no mūsu rakstiem, varēji tā uzrakstīt.
, 2009-11-01 19:26, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu līdz nākamajām uzvarām Dinamo atkal jāpaciešas, jo Ak Bars un ņeftehimik izbraukumā neuzvarēt, pret Ladu gan var kādu punktiņu aizkost!
, 2009-11-01 19:26, pirms 15 gadiem
cieniigi
, 2009-11-01 19:26, pirms 15 gadiem
Spele no speletajiem viduveji laba, bet masalskis izcils! Malacis, malacis ka muris!
, 2009-11-01 19:26, pirms 15 gadiem
Nja, žēl.. Sūdi gadās, tikai šajā sezonā pārāk bieži ..
, 2009-11-01 19:26, pirms 15 gadiem
Labi vien ir laikam, ka nesagaja redzet. Pec rezultata izskatas, ka vel nogurums ir bijis redzams pec piektdienas speles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 19:27, pirms 15 gadiem
komentētāji šon mani bik nokaitināja. Man, vismaz, spēle patika, jo lasu, ka atkal rodas daži "fani". Žēl, ka tikai viens punktiņš, bet vismaz.. manuprāt, mēs uzvaru bijām vairāk pelnījuši, bet uzvara paliek uzvara.
PAR DINAMO !
, 2009-11-01 19:27, pirms 15 gadiem
Pārāk daudz spēka ir prasījusi piektdienas uzvara , jo šodien bija manāms , ka tā pietrūkst un līdz ar to arī spēle tāda smagāka .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 19:27, pirms 15 gadiem
Malači!Domaju, ka zaudēsim jau pamatlaikā, bet zaudējām papildlaikā.Cerams, ka Masaļskis tā turpinās.
Šī gada RD sastāvs ir daudz vājāks nekā 2008/2009 sezonā, tas ir acīm redzams...
, 2009-11-01 19:27, pirms 15 gadiem
un Edža- Fantastiski. Prieks arī par Cipuli
, 2009-11-01 19:28, pirms 15 gadiem
Žēl, bet vismaz punkts Prieks par Masaļski, kurš ir atguvis formu!
, 2009-11-01 19:28, pirms 15 gadiem
CiCinSH rakstīja: Laukumā bijušie komandas biedri NAV draugi..
cieņa sākas no pašcieņas. izņemot žīdulēniem.

spēle ir spēle, bet razborkas vari taisīt citās spēlēs.
, 2009-11-01 19:28, pirms 15 gadiem
Ankipāns monstrs!
Slēpts komentārs: I.M 79
, 2009-11-01 19:29, pirms 15 gadiem
Maisam gals ir ciet !?
, 2009-11-01 19:29, pirms 15 gadiem
NU ciniijas malachi bet izskatiijas ka peec SKA bija pagurushi un veel tie noraidiijumi nekas speeles daudz labaakas paliek ta tureet
, 2009-11-01 19:29, pirms 15 gadiem
florbolists5 rakstīja: Malači!Domaju, ka zaudēsim jau pamatlaikā, bet zaudējām papildlaikā.Cerams, ka Masaļskis tā turpinās.
Šī gada RD sastāvs ir daudz vājāks nekā 2008/2009 sezonā, tas ir acīm redzams...
Nu nē, nepiekrītu tev! Tad jau tu nemaz nezini spēlētājus , kuri ar mums bija iepriekšējā sezonā.
, 2009-11-01 19:30, pirms 15 gadiem
Divi lielākie" kretīni " Latvijas hokejā: Kreipāns un Andersons. Un viņiem vēl par muldēšanu naudu maksā. Tad jau labāk lai Fredis ar Ufo parunā vismaz būs par ko pasmieties.

Jau no spēles sākuma bija redzams, ka no mūsējiem palikusi pāri tikai ēna , salīdzinot ar pēdējo spēli, gan fizuhas, gan emociju pietrūkst. man personīgi nevienu mirkli neradās pārliecība par mūsu uzvaru. Minska bija stiprāka visos kompanentos, diemžēl. Bet cerēsim uz tālaku izdošanos. Ir jau labāk nekā bija, tas arī jātzīst.
, 2009-11-01 19:30, pirms 15 gadiem
Spēle bija neskatāma, bet labi, ka beigās iemetām. Papildlaikā vnk nepaveicās.
Ja nebūtu Masaļskis vārtos būtu sāpīgs zaudējums pamatlaikā. Masaļskis vnk ideāli nospēlēja jau otro spēli pēc kārtas
Nu ko jāatpūšas un ar jauniem spēkiem jācīnās par 8totnieku.
, 2009-11-01 19:30, pirms 15 gadiem
btw jau no pirmās trešdaļas varēja nepamanīt, ka puikas vienkārši pārāk daudz izlika spēlei pret Ļeņingradiešiem. tādēļ kaut ko tagad pārmest nesaskatu par korektu rīcību. Rīgas Dinamo pie blīvāka spēļu grafika ar vienas dienas pauzēm nespēlēs tā, kā piektdienas mačā, nu nebūs tā. bet puikas malači tomēr - klupdami un krisdami izcīnīja vienu punktu, kurš arī mums pašreizējā situācijā ir labs ieguvums! Masaļskis šodien nenoliedzami atkal pierādīja, ka viņa norējēji nav pat plika dibena vērti! Paldies mūsējiem par šo spēli, lai atpūšas, un tad jau redzēs, ko "rīdiena mums nesīs"! Spēle varbūt nebija baudāma, bet nekas. jācīnās.
, 2009-11-01 19:30, pirms 15 gadiem
Edgars izvilka pagarinājumu,bet vispārt garlaicīga spēle. Noskaties un aizmirsti. Atkal bez emocijām. Vajadzīgas pārmaiņas. Ozo tāds aizdomīgs...
, 2009-11-01 19:31, pirms 15 gadiem
Makaka7 rakstīja: Viņš spēlē MINSKAS Dinamo! Viņš spēlē klubā un par to saņem algu, līdz ar to spēles laikā aizstāv savējos. Ko tu tur izlasi pin iekšā?
nauda svarīga! ja tā padomā, par lielu naudu arī brālim zobus varētuy izsist. A ar elkoni pa seju un lekt kuprā, tas jau sīkums. Par prēmiju varētu ar nūju pa seju, ka tik maksā!
, 2009-11-01 19:31, pirms 15 gadiem
maRo rakstīja: Nebij mūsu dinamieši tik agresīvi noskaņoti kā pret SKA.
bet vai vel bus tikpat agresivi shosezon, ir jautajumi isteniba, jo spele pret SKA bija labaka ne tikai shosezon , bet vispar jaunas DR pastaveshanas laika, imho
, 2009-11-01 19:31, pirms 15 gadiem
Masalskim visas savas uzlavas atdodu
Hokejs bija nebaudams nebij kaa aizvakar
, 2009-11-01 19:31, pirms 15 gadiem
viens labāk kā neviens
prieks par masaļski un cipuli
malači, paldies Jums.. un mums
, 2009-11-01 19:32, pirms 15 gadiem
florbolists5 rakstīja: Malači!Domaju, ka zaudēsim jau pamatlaikā, bet zaudējām papildlaikā.Cerams, ka Masaļskis tā turpinās.
Šī gada RD sastāvs ir daudz vājāks nekā 2008/2009 sezonā, tas ir acīm redzams...
Ir skaidri redzams,ka tu no hokeja saproti maz!
uzskatu,ka sastaavs ir normaals
, 2009-11-01 19:32, pirms 15 gadiem
Masaļskis spēlē labi un arī pārējie bet pietiek ar ar vienu lempi uz laukuma lai rezultāts atkal būtu negatīvs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 19:34, pirms 15 gadiem
Njaa speele tieshaam nebija baudaama leens temps izskataas ka abas komandas bija ar mieru taa speelet nu + veel Minskas fanus vsp nevar dzirdeet tas arii baigi nosit atmosfeeru !!
, 2009-11-01 19:34, pirms 15 gadiem
grieķis visīstākais rakstīja: Saulietis. Nu kļūst skaidrs konflikts ar Znaroku. Ja cilvēks, spēlējot pret nosacītiem "tautiešiem", var sist ar elkoni pa seju, un pēc tam taisīt stūrī razborkas, tad kaut kas tajā galvā nav labi. Vai varat iedomāties, ka kāds jaunais latviešu censonis mestos ar dūrēm virsū Ozo vai bakstītu Irbi? Priekš tam ir 20 komandas biedri, bet normāls cilvēks savējiem virsū nemestos. Brīvs no izlases, cerams, uz ilgu laiku.

Tiesāšana. 47 pret 4 minūtēm. Nekas jauns, ne pārsteidzošs. Rīgu krievu līgā nerespektē un nerespektēs.
Par saulieti piekrītu. Nav īsti skaidrs, ko viņš ar to gribēja pierādīt.
, 2009-11-01 19:34, pirms 15 gadiem
Baltkrieviem laba komanda,bet arī kautkas pietrūks tieši tāpat kā mūsējiem lai varētu rādīt teicamu sniegumu.
, 2009-11-01 19:34, pirms 15 gadiem
kastasir rakstīja: Par saulieti piekrītu. Nav īsti skaidrs, ko viņš ar to gribēja pierādīt.
Viņš spēlē klubā un saņem par to algu umnij!
, 2009-11-01 19:35, pirms 15 gadiem
Edgars ir tik labs!!!!
izskataas ka Dinamo ir uz pareizaa cela un viss buus kaartiibaa

speele gan bij tiesaam mazliet miegaina, bet arii 1 punkts ir vairaak kaa nekas
, 2009-11-01 19:35, pirms 15 gadiem
šoreiz nepaveicās vēlāk veiksies..
, 2009-11-01 19:35, pirms 15 gadiem
hei DR fani!ko tie divi komentataji par Fosteru tur teica.tipa karija izveselosies un DR tik daudz centrus nevajadzes.tipa Fosters ir lieks.neka tamlidziga.cik tas pats Karija iemeta.Fosters iemeta 2 ripas viena spele.un vel kad atlabs Karija vai vinsh bus glabejs.Fosters jau nu galigi no sastava nekrit ara.diemzel nezinu vina statistiku.vajag vinus abus turpmakajam spelem,lai tad tads ka Spruksts(tipa next NHL stars)pasez mala.varbut saks labak spelet.un kas bus ar nacionalo izlasi... bet kopuma vislabak man patik LAURIS DARZINSH!!!
, 2009-11-01 19:35, pirms 15 gadiem
hoooligan rakstīja: briesmīgi operatori!!!
Pilniigi piekriitu! Man liekas,ka filmee,ko grib,nevis tur kur ripa
Taa arii neredzeeju, kaa iisti Cipulis iemeta,jo filmeeshana bija galiigi garaam.
, 2009-11-01 19:35, pirms 15 gadiem
a par ko ozolinjam bija 10 minutes jaseez
, 2009-11-01 19:36, pirms 15 gadiem
prieks par Cipuli punktiņu komandai nopelnīja
, 2009-11-01 19:37, pirms 15 gadiem
Kimi Raikkonen rakstīja: a par ko ozolinjam bija 10 minutes jaseez
Par ziliem riņķiem zem acīm...
, 2009-11-01 19:37, pirms 15 gadiem
NeooNs rakstīja: Par Šupleru runāt vairs nav modē laikam..
Ja komanda labi spēlē, tan nemaz nav jēga runāt par Šupleru
, 2009-11-01 19:37, pirms 15 gadiem
Cik sapratu tad Fosters vairs nespēlēs ?
, 2009-11-01 19:39, pirms 15 gadiem
Atkal vecā bezmērķīgā spēle ir atgriezusies.Kaut ko moļā,kaut ko dara.Brīziem sanāk,bet pārsvarā nesanāk.Ja nebūtu šodien Masaļškis uz viļņa,būtu atkal galīgās auzas.nezinu kas viņiem kaiš.Nekādas uguntiņas nebija atkal redzamas
, 2009-11-01 19:39, pirms 15 gadiem
švaki, izņemot masaļski
, 2009-11-01 19:39, pirms 15 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Ja komanda labi spēlē, tan nemaz nav jēga runāt par Šupleru
Cik es sapratu tad speeleetaaji pashi grib lai Shuplers paliek un intervijaa peec SKA speeles teica ka sho speeli mees speeleejam trenerim
, 2009-11-01 19:39, pirms 15 gadiem
Saulietis. Nu kļūst skaidrs konflikts ar Znaroku. Ja cilvēks, spēlējot pret nosacītiem "tautiešiem", var sist ar elkoni pa seju, un pēc tam taisīt stūrī razborkas, tad kaut kas tajā galvā nav labi. Vai varat iedomāties, ka kāds jaunais latviešu censonis mestos ar dūrēm virsū Ozo vai bakstītu Irbi? Priekš tam ir 20 komandas biedri, bet normāls cilvēks savējiem virsū nemestos. Brīvs no izlases, cerams, uz ilgu laiku.
pilnīgs sviests
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 19:40, pirms 15 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Ja komanda labi spēlē, tan nemaz nav jēga runāt par Šupleru
spele labi, bet vieta turnira tabula nemainas, tas ari ok?
, 2009-11-01 19:40, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Viņš spēlē klubā un saņem par to algu umnij!
Tu City spēli neskaties?
, 2009-11-01 19:41, pirms 15 gadiem
kastasir rakstīja: Divi lielākie" kretīni " Latvijas hokejā: Kreipāns un Andersons. Un viņiem vēl par muldēšanu naudu maksā. Tad jau labāk lai Fredis ar Ufo parunā vismaz būs par ko pasmieties.

Jau no spēles sākuma bija redzams, ka no mūsējiem palikusi pāri tikai ēna , salīdzinot ar pēdējo spēli, gan fizuhas, gan emociju pietrūkst. man personīgi nevienu mirkli neradās pārliecība par mūsu uzvaru. Minska bija stiprāka visos kompanentos, diemžēl. Bet cerēsim uz tālaku izdošanos. Ir jau labāk nekā bija, tas arī jātzīst.
Pilnīgi piekrītu,ka pēc spēles satura jāpriecājas par vienu iegūto puktu,jo Masaļskis rādīja brīnumus un izglāba neskaitāmas reizes.Uzbrukums mums bija pavājš,par vairākuma realizēšanu laikam pie šī trenera nav ko cerēt...
Nesapratu Šuplera domu papildlaikā uzlaist Ankipānu ar Iguldenu(vēl bija Svets un Sotnieks,kad tika zaudēti vārti)nevis tehniskus uzbrucējus-Hossu,Ņiživiju,Dārziņu,Rēdlihu,Cipuli,jo Ankipāns labi noder mazākumos,bet ne jau papildlaikā-nav man īsti saprotama Šuplera loģika...
, 2009-11-01 19:41, pirms 15 gadiem
Neekaas, pec brivdienam bus labi
, 2009-11-01 19:42, pirms 15 gadiem
Vel pie tam laiku,rezultātu parāda apm.1 minuti periodā kopumā
jebal...
, 2009-11-01 19:43, pirms 15 gadiem
Tiesneši arī bija nedaudz neobjektīvi attiecībā uz noraidijumiem.
Prieks par Masaļski. Nostāvēja godam.
, 2009-11-01 19:43, pirms 15 gadiem
gincha77 rakstīja: hei DR fani!ko tie divi komentataji par Fosteru tur teica.tipa karija izveselosies un DR tik daudz centrus nevajadzes.tipa Fosters ir lieks.neka tamlidziga.cik tas pats Karija iemeta.Fosters iemeta 2 ripas viena spele.un vel kad atlabs Karija vai vinsh bus glabejs.Fosters jau nu galigi no sastava nekrit ara.diemzel nezinu vina statistiku.vajag vinus abus turpmakajam spelem,lai tad tads ka Spruksts(tipa next NHL stars)pasez mala.varbut saks labak spelet.un kas bus ar nacionalo izlasi... bet kopuma vislabak man patik LAURIS DARZINSH!!!
Es arī piekrītu,ka Fosters bija jāatstāj RD!Kaut vai tikai tamdēļ ja kāds aptraumēsies no centriem,lai būtu ko likt vietā!Nevis pēc tam preses konforencē gudri dirst,ka mums ir īss spēlētāju soliņš!Izskatās ka jau no savām kļūdām nemācās!Un ja Bērzs vai Džeriņš sāktu raut ūdeņus viņus var nosūtīt uz farmu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 19:43, pirms 15 gadiem
gincha77 rakstīja: hei DR fani!ko tie divi komentataji par Fosteru tur teica.tipa karija izveselosies un DR tik daudz centrus nevajadzes.tipa Fosters ir lieks.neka tamlidziga.cik tas pats Karija iemeta.Fosters iemeta 2 ripas viena spele.un vel kad atlabs Karija vai vinsh bus glabejs.Fosters jau nu galigi no sastava nekrit ara.diemzel nezinu vina statistiku.vajag vinus abus turpmakajam spelem,lai tad tads ka Spruksts(tipa next NHL stars)pasez mala.varbut saks labak spelet.un kas bus ar nacionalo izlasi... bet kopuma vislabak man patik LAURIS DARZINSH!!!
Kopumaa man liekas, tev Latviešu valodā skolā bija 2!
, 2009-11-01 19:43, pirms 15 gadiem
kas par to tekstu ar Fosteru.ne jau Karija .runajiet
, 2009-11-01 19:44, pirms 15 gadiem
james007 rakstīja: Par to ka sarkans deguns,alkohoļiks nelaimīgais
Kas tu taads esi lai taa spriestu par cilveekiem dievs??? Skatieties uz sevi nevis uz citiem tomeer vinsh vairaak par tevi dziivee sasniedzis
, 2009-11-01 19:44, pirms 15 gadiem
florbolists5 rakstīja: Malači!Domaju, ka zaudēsim jau pamatlaikā, bet zaudējām papildlaikā.Cerams, ka Masaļskis tā turpinās.
Šī gada RD sastāvs ir daudz vājāks nekā 2008/2009 sezonā, tas ir acīm redzams...
a varbut parējie stiprāki kļuvuši
, 2009-11-01 19:44, pirms 15 gadiem
loosis rakstīja: prieks par Cipuli punktiņu komandai nopelnīja
Jā viņam jau tagad maisam gals vaļā. Maskavā gols, tad uzreiz pret SKA piespēle, šodien - gols! Un tā līdz sezonas beigām
, 2009-11-01 19:44, pirms 15 gadiem
james007 rakstīja: Par to ka sarkans deguns,alkohoļiks nelaimīgais
vo par sho gan tevi izspaardiit pa sienaam
, 2009-11-01 19:46, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Neekaas, pec brivdienam bus labi
Ja nomainiss treneri,tad jaa!
Savaadaak neredzu iemeslus,lai kaut kas buutiski mainiitos...
, 2009-11-01 19:48, pirms 15 gadiem
1:2 – protams, nepatīkami zaudēt, protams, labi, ka izcīnīts vismaz punkts.

, 2009-11-01 19:48, pirms 15 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Kas tu taads esi lai taa spriestu par cilveekiem dievs??? Skatieties uz sevi nevis uz citiem tomeer vinsh vairaak par tevi dziivee sasniedzis
tak vnk siiks pokemons,kurs neko nesaprot!
taadiem vnk ignore.
, 2009-11-01 19:49, pirms 15 gadiem
Edža vienkārši monstrs!
, 2009-11-01 19:50, pirms 15 gadiem
nu man likaas lloti neinterasanta un garlaiciiga speele! masala zveers!
, 2009-11-01 19:50, pirms 15 gadiem
RD bija pazaudejusi ZOBUS karus radijam pret SKA.
, 2009-11-01 19:51, pirms 15 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Kopumaa man liekas, tev Latviešu valodā skolā bija 2!
[/quote]
Jā, ši rakstība arī bija interesanta. (protams, pats es arī pieļauju kļūdas, citreiz vienkārši slinkums pareizi rasktīt )

Bet, manuprāt šī lietotāja teiktais ir vēl labāks .. (citēju apakšā)

[quote piranja]
Kada NAIVUMS. Cilveki grib .lai KRIEVU HL tiesatu PRET krieviem!!!
Drizak Masklava METEORITSA nokritis.
, 2009-11-01 19:51, pirms 15 gadiem
domaaju ,ka jūliusam ir pienaacis laiks maiņas!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 19:52, pirms 15 gadiem
james007 rakstīja: Par to ka sarkans deguns,alkohoļiks nelaimīgais
ej delfos smirdēt... tur tādiem kā tu vieta, smerdeli
, 2009-11-01 19:54, pirms 15 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Ja nomainiss treneri,tad jaa!
Savaadaak neredzu iemeslus,lai kaut kas buutiski mainiitos...
nu nomainiis trenerus utt, ko tas mainiis? cits koachs labaaku kafiju variis, vai dos dzert multivitamiinus!
ir jaasaprot tas ja pashi speeleetaaji neskries un necentiisies speeleet, tad taa arii slidosim pa ledu mekleejot ripu aiz sevis>
liekas ka to sauc-slinkums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 19:55, pirms 15 gadiem
Liels prieks par to golu mazākumā!!!! Šosezon tas notiek reti, un Cipuļa goli tāpat! Masaļskis otro spēli pēc kārtas monstrs!!! Vēlu veiksmi turpmāk, gan jau izkļūs no šīs dziļās bedres!
, 2009-11-01 19:56, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: ej delfos smirdēt... tur tādiem kā tu vieta, smerdeli
Tā jau mums pārsvarā ir, vakar varonis,šodien.........,bet nebija Ozo šodien piemērs komandai.
, 2009-11-01 19:56, pirms 15 gadiem
Edžam izcila spēle.
RD līdzīga spēle, žēl, ka nevinnējam. Manuprāt, par maz metām uz vārtiem.

Visumā, vecais RD atgriezies~!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 19:59, pirms 15 gadiem
Edgaram sita jaturpina ,jauztais 10 spelu uzvaru serija un tad jau bus ok !
, 2009-11-01 20:00, pirms 15 gadiem
Prieks par Masaļski! Cipulim šķiet ar spēle būs aizgājusi....Drīz atpakaļ ierindā būs Sprukts,Karya,K. Rēdlihs... Tad cerēsim uz divkārt lielāku sniegumu! PAR DINAMO!
, 2009-11-01 20:00, pirms 15 gadiem
Edgaram veiksmīga spēle. Komanda laikam pret ASK kārtīgi izpumpējās.Labi,ka punktu dabuja.
, 2009-11-01 20:01, pirms 15 gadiem
huzars rakstīja: Tā jau mums pārsvarā ir, vakar varonis,šodien.........,bet nebija Ozo šodien piemērs komandai.
Vsp esmu ievērojis, ka Ozo vienmēr tādus nevajadzīgus noraidījumus pelna. Bieži vien muļķīgi kļūdās un tad savu kļūdu labodams nevajadzīgi pārkapj noteikumus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 20:03, pirms 15 gadiem
un labi, ka ir laiks savainotajiem atkopties, nevis uzreiz lekt ātrvilcienā + pārējiem būs laiks atkopties no minētā morālā noguruma, mazliet izvēdināt galvas un uztaisīt vienu kārtīgu uzvaru sēriju
, 2009-11-01 20:04, pirms 15 gadiem
SJ_Sharks rakstīja: a varbut parējie stiprāki kļuvuši
Par visiem nezinu.Bet Minskas Dinamo ir kļuvuši spēcīgāki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 20:04, pirms 15 gadiem
zheel, bet var saprast - puishi daudz atstaaja 5dienas speelee;
prieks par masaljski!
, 2009-11-01 20:05, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Un tikai tad,
varēs runāt, slikts treneris ir Šuplers vai labs, mainīt viņu vai nē! Citādi visas šitās runas par trenera maiņu atgādina grēkāža meklēšanu !
treneris ir atbildīgs par komandas sniegumu, gribi vai nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 20:08, pirms 15 gadiem
Domāju ka Šupleram vienalga jāaiziet...
, 2009-11-01 20:08, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Atlabušajiem ūs laiks stailinostāties uz slidām un saspēlēties ar jaunpienākušajiem Adrianu Fosteru un Roertu Petrovicki, viņi ne reizi "Dinamo Rīga" sastāvā kopā nav spēlējuši .
Ja atlabs Karya, Fosters, iespējams, nepaliks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 20:11, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Secinājumi pēc spēles:
1.Vairākums-nekas nav mainijies,
2.Spēka divcīņas-nekas nav mainijies,
3.Kombinācijas pretinieku zonā-nekas nav mainijies.
U.t.t.
P.S. Kad RD spēlētāji sapratīs, ka viņi nedrīkst ne kauties, ne kādi citādi pelnīt noraidijumus līdz spēles beigām, jo katrā mačā kurā šie spēlētāji nebūs,viņi rada lielas problēmas komandai.?
labāk atļaut, lai kāpj sev uz galvas.
ja ir iemesls kauties, jākaujas
bet tu nepieminēji
4. Aizsardzība – ar katru spēli arvien labāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 20:11, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Secinājumi pēc spēles:
1.Vairākums-nekas nav mainijies,
2.Spēka divcīņas-nekas nav mainijies,
3.Kombinācijas pretinieku zonā-nekas nav mainijies.
U.t.t.
P.S. Kad RD spēlētāji sapratīs, ka viņi nedrīkst ne kauties, ne kādi citādi pelnīt noraidijumus līdz spēles beigām, jo katrā mačā kurā šie spēlētāji nebūs,viņi rada lielas problēmas komandai.?
Vairakuma jau bija tik 2 iespejas.......Ka parasti tiesaja sudigi un mums pietruka asuma uzbrukuma kas bija pret SKA.......
, 2009-11-01 20:11, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Labi - atbildīgs . Bet vai komandas spēli cits treneris var uzlabot, no cita trenera ierasšanās Hokejisti nesāks ātrāk un laāk spēlēt! Mums vienkārši, trūkst lai centra uzbrucēji un aizsargi ir traumēti. Komanda kādu to sakomplektēja Šuplers, kopā spēlēja tikai četras spēles.
vienkārši, ja mainās treneris, mainās visa psiholoģija komandā + šuplers nav tur tikai, lai sastādītu maiņas.
, 2009-11-01 20:13, pirms 15 gadiem
Neiebraucu - par ko tie prieki??? Par punktu pret Minsku??? OK, ok, Masaļskis šodien bija patiesi labs. Bet kur tas optimisms rodas??? Pēc pārtraukuma Kazaņā sitīsim AkBars? Pēc tam Ņeftjehimik un Ladu???
Nē, nu man jau iebildumu nebūtu, bet... NEKAS NELIECINA, KA IR VARIANTU! Pēc vienas spēles pret SKA visi kā bikses piemīzuši, es atvainojos...
, 2009-11-01 20:14, pirms 15 gadiem
ko tie visi ozo un ozo.vienrei kad ozo iedos kadam biete un sanems 10.min.discilinaro vai vel kadu tur sodu un mums iemetis ripu kad mazak to vajag,tad bus ozo-ozo.biete jadod tad kad prasas,nevis tagad eidoshu biete un bus baigais vilnis.10.min var dazreiz ari dargi maksat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 20:15, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: treneris ir atbildīgs par komandas sniegumu, gribi vai nē.
nu jaa taga shuplers vainiigs vai ko?
tiesh taa pat ka slovaaki izgaazaas chempii ar vinju, atri nometa un aplika, bet naakamaa gadaa bez vinja atkal izgaazaas.
laikam esat aizmirsushi paagaajusaas sezonas sasniegumus,taga jau shuplers nemaak shanceet vai kaa?
manlieks spelaataajiem vajag speeleet labaak.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 20:17, pirms 15 gadiem
MnD treneris vairāk atgādināja spēlētāju uzvalkā, nekā treneri,pēc spēles arī nosvīda neatsveicinoties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 20:19, pirms 15 gadiem
Edžus bija labs,uzbrukums vājš,bet Švecu par simulāciju vajag saukt pie atbildības.Petrovickim tajā gadījumā 2 minūtes. Atkal nebija uguntiņas uz100 un pārējie noraidījumi bija nopelnīti.Veči var spēlēt,bet kaut kas nav kārtībā,disciplīna klibo.Ja vajag kādam iedod par galvu,jāgāž ,bet tizli ir strīdēties ar tiesnesi un pelnīt 10 minutes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 20:20, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Bingo!
Patiesi vārdi.
A tu paskaties,kapeec Minskas Dinamo peeksnji saakushi taa kapat!? es tad nevaru izskaidrot,kapeec,jo peec juusu vaardiem sanaak taa,ka treners ir tikai tapeec,ka jaabuut taadam.
Joprojaam esmu par Shuplera atlaishanu. Protams,paldies par pagaajusho sezonu,bet uz veciem lauriem seedeet nevar!
, 2009-11-01 20:22, pirms 15 gadiem
Es arii nesaprotu ,kapeec bija noraidiijums Petrovickim?Labi vinsh minimaali ar roku pieskaaraas. Bet vinsha jau nav vainiigs ,ka tas pretspeeleetaajs ir taads miikstais,pieskaraas un lido. 100% taad pati situaacija kaa chempii,kad Karsums izdariija speeka panjeemienu.
Pats galvenais jau tas,ka tiesnesis no saakuma nemaz nepaceela roku..
, 2009-11-01 20:26, pirms 15 gadiem
Hellrevenger rakstīja: A tu paskaties,kapeec Minskas Dinamo peeksnji saakushi taa kapat!? es tad nevaru izskaidrot,kapeec,jo peec juusu vaardiem sanaak taa,ka treners ir tikai tapeec,ka jaabuut taadam.
Joprojaam esmu par Shuplera atlaishanu. Protams,paldies par pagaajusho sezonu,bet uz veciem lauriem seedeet nevar!
Nu,šodien Mn D neizkatījās pēc sevišķiem kapātājiem. Bet varbūt vienkārši Edžus viņus atvēsināja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 20:26, pirms 15 gadiem
Jūlis vēl amatā?
, 2009-11-01 20:27, pirms 15 gadiem
pe4a12 rakstīja: ej tu dirst atkal nekam nederiga spele visu pakaš nu kad jus saksiet normali spelet????????????????????????????
ej paaudzies un tad izdoma kko jaunu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 20:29, pirms 15 gadiem
Hellrevenger rakstīja: A tu paskaties,kapeec Minskas Dinamo peeksnji saakushi taa kapat!? es tad nevaru izskaidrot,kapeec,jo peec juusu vaardiem sanaak taa,ka treners ir tikai tapeec,ka jaabuut taadam.
Joprojaam esmu par Shuplera atlaishanu. Protams,paldies par pagaajusho sezonu,bet uz veciem lauriem seedeet nevar!
ar taadu sastaavu kaa minskai, tad vinjiem ir jaabuut ceinera topaa. bet izskataas ka vinjiem ar kautkas neshtimee.
, 2009-11-01 20:29, pirms 15 gadiem
nu... domāju, ka noslēgumam neslikti. Prieks, ka beidzot aizsardzībā jau otro spēli pēc kārtas ielaižam tikai 1 ripu 60 minūtēs. prieks, ka masaļskis ir atguvies, noteikti priecē tas, ka cipulis beidzot sāk virzīties pareizajā virzienā. domāju, ka pārtraukumā varam doties ar pozitīvām emocījām. kad sezona atsāksies vajadzētu turpināt apmēram šitā spēlēt un viss būs labi
, 2009-11-01 20:30, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ir vērts atlaist treneri, ja komanda pilna ar zvaigznēm. MD un MnD gadijums. Jo tad tiešām nav kaut kas labi, ka tik zvaigžņoti sastāvi nevelk, bet ja sastāvs ir tāds kā ir, un ja nevar dabūt supertreneri, tad no trenera maiņas labuma maz.
Nu minskas gadījumā tas nostrādāja, vismaz tā izskatās, jo pēdējās 3 spēlēs 8 no 9 punktiem!
, 2009-11-01 20:30, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kur šis paliks?
Minskā, pumpējot riepas ritenim, pirms došanās ceļā uz Popradu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 20:30, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kur šis paliks?
Dosies mājup.
, 2009-11-01 20:31, pirms 15 gadiem
rolix20 rakstīja: Nu ,kurs tad buus jaunais treneris?
ES!!!
, 2009-11-01 20:31, pirms 15 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Pagājušās sezonas Masaļskis ir atgriezies !!!
tieshi sada veida komentaru taisijos rakstit, pirms veru valja so adresi ! : )
franchiem - napoleons, romieshiem - ceezars, LATVIESHIEM - MASALJSKIS !
, 2009-11-01 20:33, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Minskā, pumpējot riepas ritenim, pirms došanās ceļā uz Popradu.
Viņš tiešām ir no Popradas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 20:34, pirms 15 gadiem
Tautas paruna vēsta: Ja Edžam spēle iet no rokas, tad Vecrīgā gaidāma klape!
, 2009-11-01 20:34, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Minskā, pumpējot riepas ritenim, pirms došanās ceļā uz Popradu.
tu veel te?!
, 2009-11-01 20:35, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kur šis paliks?
Brauks jau laikam mājās vai varbūs jūs viņu Liepājā varat izmitināt, "apsildīt"...?
, 2009-11-01 20:35, pirms 15 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Es arii nesaprotu ,kapeec bija noraidiijums Petrovickim?Labi vinsh minimaali ar roku pieskaaraas. Bet vinsha jau nav vainiigs ,ka tas pretspeeleetaajs ir taads miikstais,pieskaraas un lido. 100% taad pati situaacija kaa chempii,kad Karsums izdariija speeka panjeemienu.
Pats galvenais jau tas,ka tiesnesis no saakuma nemaz nepaceela roku..
piekrītu, tāds pats variants.
, 2009-11-01 20:37, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Brauks jau laikam mājās vai varbūs jūs viņu Liepājā varat izmitināt, "apsildīt"...?
Pareizi, jādod vienreiz komandas Beresņevam vadības groži
, 2009-11-01 20:37, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kā tur ir ar tiem diviem 10. min noraidijumiem? Vai tik Ozo arī nav jaizlaiž nākamā spēle?
man liekas, ka nav... ja uz visu speli iedotu, tad butu.. vo Petrovickim bus jaizlaiz...
, 2009-11-01 20:39, pirms 15 gadiem
Manas domas,bet tās ir tikai manas domas.Komandā vajadzīgs tāds cilvēks kāds bija Koziols,viņu spēlētāji rekspektēja,tagad tādu cilvēku izņemot OZO nav,bet ar viņu ir par maz.Nu netietiek pans Šuplers ar visu galā.
, 2009-11-01 20:41, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Pareizi, jādod vienreiz komandas Beresņevam vadības groži
Vajadzētu treneri kas var savākt Ozoliņu, Beresņevs tas nav.
, 2009-11-01 20:41, pirms 15 gadiem
Paziņa teica, ka komandā vajg mentu... po, ka katru otro tresho speli izlaidis, bet vismaz tajas speles nus iespeja lauzt speles gaitu sev pa labu [nav mani vardi]
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 20:44, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Pareizi, jādod vienreiz komandas Beresņevam vadības groži
Nu nez vai gluži Beresņevam, bet šis tas ir dzirdēts par briestošām pārmaiņām ta teikt "no tantēm centrāltirgū".... Katrā ziņā ceru ka RD vadība būs konsekventa un pateiks Jūlim paldies par darbu, jo viņš nav nevienu no uzdotajiem uzdevumiem izpidijis ... t.i nav ne 15 punktu 7 pēdējās spēlēs ne arī 2 uzvaru pedējās 3 spēlēs....
, 2009-11-01 20:44, pirms 15 gadiem
Jā,ja vārtsargs ir visaugstākā līmenī tad varam līdzvērtīgi cīnīties ar visam KHL komandām.
, 2009-11-01 20:47, pirms 15 gadiem
Bet tad Jūlis ir no Popradas vai nav?
, 2009-11-01 20:50, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Bet tad Jūlis ir no Popradas vai nav?
Dzimis Popradā, pagaidām gan mitinās netālu no Ogres, Rīgā.
, 2009-11-01 20:51, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Dzimis Popradā, pagaidām gan mitinās netālu no Ogres, Rīgā.
Vienkārši Poprada man viena no iecienītākajām Eiropas pilsētām
, 2009-11-01 20:52, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Vajadzētu treneri kas var savākt Ozoliņu, Beresņevs tas nav.
Tas gan... Ozo kaut kā ir iepaticies ar soģiem pārāk bieži (un šad tad arī kad tas nav īpaši vajadzīgs) parunāties..... protams ir labi, ka viņš tā kā spēlē ar SKA var "uzkurināt" komandu un gan jau, ka tādas un līdzīgas situācijas vēl būs, kad to atkal vajadzēs, bet viena lieta ir runāties arsaviem vai pretinieku spēlētajiem un pavisam cita lieta ir runāties ar soģiem pat neskatoties uz to ka viņam ir tas "K" burts uz krekla... tapēc laikam, ka Ozo īpaši bieži tomēr nevajadzētu ielaisties "diskusijās" ar soģiem.... tad šis var gana regulāri tās 10 minūtes saņemt....
, 2009-11-01 20:52, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Nu nez vai gluži Beresņevam, bet šis tas ir dzirdēts par briestošām pārmaiņām ta teikt "no tantēm centrāltirgū"....
Es piektdienas nakti pa VSB skatijos RD-SKA spēles atkārtojumu un Puče tiešā tekstā pateica ka Sējējs ir solījis pārmaiņas. Tagad gaidīšanas vaina.
, 2009-11-01 21:03, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Vajadzētu treneri kas var savākt Ozoliņu, Beresņevs tas nav.
Kāpēc lai Ozoliņu vajadzētu savākt ?Pateicoties viņa komandas ''sapurināšanai'' tā kļuvusi daudz saliedētāka un mērķtiecīgāka!
, 2009-11-01 21:05, pirms 15 gadiem
sel kad pakasam
, 2009-11-01 21:05, pirms 15 gadiem
Edža izkapāja punktu,labi,ka tā.
, 2009-11-01 21:05, pirms 15 gadiem
bet vismaz dabujam vienu punktu
, 2009-11-01 21:06, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tas gan... Ozo kaut kā ir iepaticies ar soģiem pārāk bieži (un šad tad arī kad tas nav īpaši vajadzīgs) parunāties..... protams ir labi, ka viņš tā kā spēlē ar SKA var "uzkurināt" komandu un gan jau, ka tādas un līdzīgas situācijas vēl būs, kad to atkal vajadzēs, bet viena lieta ir runāties arsaviem vai pretinieku spēlētajiem un pavisam cita lieta ir runāties ar soģiem pat neskatoties uz to ka viņam ir tas "K" burts uz krekla... tapēc laikam, ka Ozo īpaši bieži tomēr nevajadzētu ielaisties "diskusijās" ar soģiem.... tad šis var gana regulāri tās 10 minūtes saņemt....
Ozo bišku pazaudējis mēra sajūtu, tas grūdiens mugurā bija nevajadzīgs nu nebija tas tik slikti kā Čajaneka uzkrišana Masaļskim. Arī runāšana ar tiesnešiem, nu bija tur pārkāpums tajā epizodē, kā arī bija nevajadīgi noraidījumi viduszonā, kā piemēram Sotniekam. Par laimi Minska neizmantoja tos vairākumus, kuri bija tikai disciplīnas trūkums. Bet nu katrā gadījumā ir švaki. 6 punktu vietā ir 7, kautgan varēja būt trīs, ja mūsējie neiedomātos ka var spēlēt Vityaz style. Ne velti Vityaz ir tur kur viņi ir.Mačā pret SKA, bija iegūts pārsvars un kautiņi neko neizšķīra.
, 2009-11-01 21:07, pirms 15 gadiem
Tas krievu supertiesnesis, kurš ļoti atgādina vienu latviešu politologu noraka spēli. Soda minūtes 4-47 izsaka visu. Šī spēle ļoti atgādināja spēļi Latvija-Šviece PČ2009, kad tiesnesis vienkārši lauzu mūsu un vilka uz augšu pretinieku komandu
, 2009-11-01 21:07, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Tautas paruna vēsta: Ja Edžam spēle iet no rokas, tad Vecrīgā gaidāma klape!
Krokodil!Vai tik tev pašam tā''klape''nav aizkritusi!
, 2009-11-01 21:08, pirms 15 gadiem
prieks, ka cipulis sacis kko mest!
, 2009-11-01 21:10, pirms 15 gadiem
notorious rakstīja: Tas krievu supertiesnesis, kurš ļoti atgādina vienu latviešu politologu noraka spēli. Soda minūtes 4-47 izsaka visu. Šī spēle ļoti atgādināja spēļi Latvija-Šviece PČ2009, kad tiesnesis vienkārši lauzu mūsu un vilka uz augšu pretinieku komandu
Mūsējie jau spēlēja ārkārtīgi agresīvi, turklāt parēķini 47- 25-10= 12 min jebšu seši noraidījumi. Un tiešām Petrovickis grūda mugurā, Ozo pārspīlēja ar to sitienu mugurā, Miķelis trāpija sejā ar nūju un bija asinis. Viss ir tā kā vajag.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-01 21:16, pirms 15 gadiem
vai šie bija dinamo dublieri? neredzēju po komandu, kas rīgā cīnījās. šī vienkārši slidinājās līdzi pretiniekam...
, 2009-11-01 21:18, pirms 15 gadiem
notorious rakstīja: Tas krievu supertiesnesis, kurš ļoti atgādina vienu latviešu politologu noraka spēli. Soda minūtes 4-47 izsaka visu. Šī spēle ļoti atgādināja spēļi Latvija-Šviece PČ2009, kad tiesnesis vienkārši lauzu mūsu un vilka uz augšu pretinieku komandu
Tāda sajūta bija,ka tiesnešu brigādei tika dots uzdevums Rīgas Dinamo sodīt par visniecīgāko agresijas parādīšanos,jo rīdzinieki jau parādīja iepriekšējā spēlē uz ko ir spējīgi!
, 2009-11-01 21:19, pirms 15 gadiem
Mr.Proper rakstīja: vai šie bija dinamo dublieri? neredzēju po komandu, kas rīgā cīnījās. šī vienkārši slidinājās līdzi pretiniekam...
Kas tu gribēji, lai jau pirmajā sekundē visi mūsējie nomet cimdus un uzrīko 5 vs 5, kā arī vārtusagu dueli centrā. Kautkad arī jāspēlē hokejs vai skaties NHL...
, 2009-11-01 21:21, pirms 15 gadiem
Vidziņš rakstīja: Tāda sajūta bija,ka tiesnešu brigādei tika dots uzdevums Rīgas Dinamo sodīt par visniecīgāko agresijas parādīšanos,jo rīdzinieki jau parādīja iepriekšējā spēlē uz ko ir spējīgi!
Nu bet Minska taču nespēlēja agresīvi, pasaki vēl ka Ozo sitiens mugurā bija adekvāts tam ko izdarija Minskas spēlētājs... Te ir KHL nevis NHL...
, 2009-11-01 21:21, pirms 15 gadiem
Domāju , ka tā fanu akcija jau nu bišķi uzdeva mūsējiem pa nerviem . Tas nekas, ka tik maz fanu izgāja no tribīnēm spēles laikā . Un lai jau liedzas, ka neko nezināja . Zolīdi no fanu puses tas nebija...Bet ja Šuplers nespēj komandu sapurināt , ko mums darīt ? Uz halli jau tāpat soļosim un spēles skatīsimies arī nākotnē , bet gribas jau kādu uzvaru arī .
MD spēlē mums neērtu spēka hokeju, kuram mēs šodien nespējām likt pretī neko citu, kā Masaļski . Cepuri nost , kā vinš izķēra tos ripučus ! Es saskaitīju 6 tālus viņa izgājienus no vārtiem pēc ripas , labi ka viss beidzās tā ... Sotnieks nočakarēja papildlaikā , diemžēl 1 p. , bet par tādu spēli arī tas ir labi .
, 2009-11-01 21:21, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Mūsējie jau spēlēja ārkārtīgi agresīvi, turklāt parēķini 47- 25-10= 12 min jebšu seši noraidījumi. Un tiešām Petrovickis grūda mugurā, Ozo pārspīlēja ar to sitienu mugurā, Miķelis trāpija sejā ar nūju un bija asinis. Viss ir tā kā vajag.
Petrovickis nospēlēji tīri plecs plecā vienkārši Švecs kaut kā tizli nokrita un Petrovickis pēc tam uzkrita virsū, pārspīlēja ne Ozo, bet minskiešu spēlētājs ar to kritienu, visbeidzot kā tu vari būt pārliecināts, ka pēc Miķeļa high sticking minskietim bija asinis , pa TV neparādija, vienīgais ko parādija bija, ka Vestskots pieslidoja pie tiesneša kaut ko parunāja un voallā Miķelim 2+2
, 2009-11-01 21:22, pirms 15 gadiem
Un šitas salātu fons ir debils , varētu nomainīt atpakaļ uz balto. LŪDZU !!!
, 2009-11-01 21:24, pirms 15 gadiem
Masaļskis vienk MALACIS! Pāris ģeniāli kadri, WOW!
, 2009-11-01 21:25, pirms 15 gadiem
notorious rakstīja: Petrovickis nospēlēji tīri plecs plecā vienkārši Švecs kaut kā tizli nokrita un Petrovickis pēc tam uzkrita virsū, pārspīlēja ne Ozo, bet minskiešu spēlētājs ar to kritienu, visbeidzot kā tu vari būt pārliecināts, ka pēc Miķeļa high sticking minskietim bija asinis , pa TV neparādija, vienīgais ko parādija bija, ka Vestskots pieslidoja pie tiesneša kaut ko parunāja un voallā Miķelim 2+2
Es saprotu ka esi RD fans, tomēr Petrovickis bija aiz Minskas spēlētāja, nezināju ka tādā situācijā var būt plecs pret plecu. Ozo pārspīlēja ar to sitienu, iesaku tev vēlereiz noskatīties šīs epizodes.
, 2009-11-01 21:31, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Kas tu gribēji, lai jau pirmajā sekundē visi mūsējie nomet cimdus un uzrīko 5 vs 5, kā arī vārtusagu dueli centrā. Kautkad arī jāspēlē hokejs vai skaties NHL...
es neprasu kautiņu, bet adekvātu spēli. ja tu šo spēli uzskati par labu, tad sorry, ar šādu spēli tikai pa pēdējo vietu varam cīnīties...
, 2009-11-01 21:32, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Es saprotu ka esi RD fans, tomēr Petrovickis bija aiz Minskas spēlētāja, nezināju ka tādā situācijā var būt plecs pret plecu. Ozo pārspīlēja ar to sitienu, iesaku tev vēlereiz noskatīties šīs epizodes.
Petrovickis jau normali bortaa ielika ar galvu švetu, tur 100% bija jādod, Ozo jau pēc zaudētas epizodes ielika muguraa tam čalim, kaut kā nesmuki man liekas!
, 2009-11-01 21:35, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Petrovickis jau normali bortaa ielika ar galvu švetu, tur 100% bija jādod, Ozo jau pēc zaudētas epizodes ielika muguraa tam čalim, kaut kā nesmuki man liekas!
5+20 nebija jadod.......nosauc kadu speli sosezon kur pretinieks ir noraidits vairak ka mes??pagruti biezi uzvaret ja katra spele tevi salauz ar vairakiem pec kartas noraidijumiem........
, 2009-11-01 21:36, pirms 15 gadiem
Artis4000 rakstīja: 5+20 jadod.......nosauc kadu speli sosezon kur pretinieks ir noraidits vairak ka mes??pagruti biezi uzvaret ja katra spele tevi salauz ar vairakiem pec kartas noraidijumiem........
Bet bija pelniti visi šaja spele, tas droši!
, 2009-11-01 21:37, pirms 15 gadiem
Mr.Proper rakstīja: es neprasu kautiņu, bet adekvātu spēli. ja tu šo spēli uzskati par labu, tad sorry, ar šādu spēli tikai pa pēdējo vietu varam cīnīties...
Sry, bet bez pretreakcijas šāda stila spēli nevar spēlēt. SKA bija Čajaneks, arī citi spēlēja provocējoši. Bet pēc kā tas izskatās ja mūsējie spēlē tik rupji, bet pretinieki nē. Mums ārkārtīgi paveicās ka Minska neizmantoja vairākumus. SKA bija izņēmums, spēlējot šāda stila hokeju katru spēli, nekur tālu netiksi un Vityaz to pierāda.
, 2009-11-01 21:38, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet bija pelniti visi šaja spele, tas droši!
piekritu ka pelniti bet pirmaja perioda noraidijumi bija 3-1 otraja lidz 10 minutei vairakkart vareja noraidit minskiesus bet tiesnesis parkapumu nesaskatija un pec laicina mus noraidija ari 4.reizi.......
, 2009-11-01 21:39, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Sry, bet bez pretreakcijas šāda stila spēli nevar spēlēt. SKA bija Čajaneks, arī citi spēlēja provocējoši. Bet pēc kā tas izskatās ja mūsējie spēlē tik rupji, bet pretinieki nē. Mums ārkārtīgi paveicās ka Minska neizmantoja vairākumus. SKA bija izņēmums, spēlējot šāda stila hokeju katru spēli, nekur tālu netiksi un Vityaz to pierāda.
tieši tā, daudzi eiforijā par to negribēja domāt
, 2009-11-01 21:40, pirms 15 gadiem
Šuplera sejā šodien bija nolemtība (arī iepriekšējā spēlē pār SKA).
, 2009-11-01 21:41, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: tieši tā, daudzi eiforijā par to negribēja domāt
tiesam eiforija bija par lielu un neistaja laika bija jaspele ar Minsku,uzvara izbraukuma pret Maskavas Dinamo un tad pret CSKA tas tomer ir kaut kas......
, 2009-11-01 21:48, pirms 15 gadiem
Edgars - neticami stāvēja..
Prasījās agresīva spēle no Dinamo, kā pret SKA.. Bet Masaļskis ir vienkārši Latvijas Hokeja Zelts..
Malacis Edža!
, 2009-11-01 21:48, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nu bet Minska taču nespēlēja agresīvi, pasaki vēl ka Ozo sitiens mugurā bija adekvāts tam ko izdarija Minskas spēlētājs... Te ir KHL nevis NHL...
Tajā momentā Ozo vienkārši neizturēja nervi,jo minskiešu uzbrucējs pēc vairākkārtējas Masaļska bakstīšanas pacēla rokas it kā būtu gūti vārti,tas arī viss!Ko tad mēs īsti gribam?Kad ļaujam atklāti ņirgāties par mums,tad esam ''mīkste'',kad spēlējam agresīvāk atkal nav labi!
, 2009-11-01 21:51, pirms 15 gadiem
Vidziņš rakstīja: Tajā momentā Ozo vienkārši neizturēja nervi,jo minskiešu uzbrucējs pēc vairākkārtējas Masaļska bakstīšanas pacēla rokas it kā būtu gūti vārti,tas arī viss!Ko tad mēs īsti gribam?Kad ļaujam atklāti ņirgāties par mums,tad esam ''mīkste'',kad spēlējam agresīvāk atkal nav labi!
Viņš pacēla roku, lai noķertu ripu un pamestu sev pa nūjai. Neklausies akli komentētājos, bet uzmanīgāk vēro spēli. Ja ir iespēja noskaties tā momenta atkārtojumu! (bet es neattaisnoju šo Ozoliņa noraidījumu, jo bīstamākais bija garām un pretinieks labākā gadījumā būtu saglabājis ripu aiz vārtiem).
, 2009-11-01 21:58, pirms 15 gadiem
Nu to Ozoliņa grūdienu mugurā gribētos norakstīt uz sastresošanos,pēc kura jādomā,ka viņš,kā īsts profesionālis spēs izdarīt pareizos secinājumus un spēs ''saņemt nervus rokās''!
, 2009-11-01 22:01, pirms 15 gadiem
Manas prognozes piepildās 98%.(šoreiz zāģis) Totikā spēlmaņi var par mērenu maksu konsultēties.
, 2009-11-01 22:07, pirms 15 gadiem
strops rakstīja: Manas prognozes piepildās 98%.(šoreiz zāģis) Totikā spēlmaņi var par mērenu maksu konsultēties.
Tie ,kuri spēle toto parasti neliek uz DR, Gulbi un cenšas izvairīties no sieviešu sporta spēlēm.
, 2009-11-01 22:16, pirms 15 gadiem
Šodien jāuzteic abu komandu vārtsargi.
, 2009-11-01 22:19, pirms 15 gadiem
kalcium rakstīja: man liekas, ka nav... ja uz visu speli iedotu, tad butu.. vo Petrovickim bus jaizlaiz...
Petrovickim nebūtu spēle jāizlaiž ,jo viņam iedeva -disciplināro līdz spēles beigām nevis spēles sodu .(ja protams , tiesnešu kolēģija nepētīs video un nelems savādāk ,kaut gan tanī video var redzēt tikai to , kā "baltkrievs" turēja Petrovicka roku.)
, 2009-11-01 22:22, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Dzimis Popradā, pagaidām gan mitinās netālu no Ogres, Rīgā.
tu raksti tā it kā Ogre kaut kāda valsts galvaspilsēta būtu. Un kāds sakars te vispār Ogrei?
, 2009-11-01 22:23, pirms 15 gadiem
amstel rakstīja: tu raksti tā it kā Ogre kaut kāda valsts galvaspilsēta būtu. Un kāds sakars te vispār Ogrei?
Liels sakars.
, 2009-11-01 22:26, pirms 15 gadiem
dzīvo Rīga netālu no Ogres
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: finkelstains
, 2009-11-01 23:06, pirms 15 gadiem
finkelstains rakstīja: PETROVICKI uz farmu - slavena nulle.
Galīgi stulbs esi?
, 2009-11-01 23:10, pirms 15 gadiem
cik spēles punktu mašīnai(tāpēc viņu paņēma)vajag lai iespēlētos.Tie vieni vārti bija tādi vairāk no tā ,ka viņš visu laiku ir laukumā.Nav viņš formā,ko arī atzīst pats.Kāpēc jaunajiem letiņiem jāspēlē farmā,ja viņš ne ar ko nav labāks?
, 2009-11-01 23:27, pirms 15 gadiem
amstel rakstīja: tu raksti tā it kā Ogre kaut kāda valsts galvaspilsēta būtu. Un kāds sakars te vispār Ogrei?
Kāds sakars te vispār Te? E ar kasagrandi runāju.
, 2009-11-01 23:32, pirms 15 gadiem
Diemžēl atkārtojumā bija skaidri redzams,ka Petrovickis grūda bortā ar nūju,jo sākumā bija tikai plecs-tad noraidījuma nebūtu!Ozoliņa noraidījumi kaut kā arī sāk palikt stipri par daudz-acīmredzami nervi netur-sevišķi tajā epizodē,kad ripa bija jau aiz vārtiem.Un ar tik daudz soda minūtēm mēs nevarēsim uzvarēt,jo vienmēr Masaļskis brīnumus tik daudz nerādīs.
Un Šuplers ir jāmaina,jo vajag apskatīties turnīra tabulu-kur mēs atrodamies.Arī ar šo budžetu bija iespēja sasniegt labākus rezultātus.
, 2009-11-01 23:33, pirms 15 gadiem
atkal,bet patiesībā spēle bija jau laba,bet nu jā,rezultāts nav tas pozitīvākais.
, 2009-11-02 00:11, pirms 15 gadiem
Šķiet komandas 1. vārtsargs nu ir skaidrs!!! Prieks par Edžu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-02 01:36, pirms 15 gadiem
mja.. es pat īsti nepaspēju iebraukt pagarinājumā, kad jau viss.. protams, bēdīgi, varēja būt 2 punkti, BET ja paskatās no otras puses - lielāko daļu spēles bijām iedzinējos (kaut arī īsti nepelnīti varbūt). sanāk, ka mums bez maz jāpriecājas, ka vispār aizķērām spēli.. bet man patika tas, ko redzēju - puišiem vēl joprojām ir iekšā tas niknumiņš kopš SKA spēles. par Edžu vispār nerunāsim - malacis!!! lai tik dod spēlēt, viņš vēl parādīs
, 2009-11-02 07:51, pirms 15 gadiem
Vāja spēle, nebūtu Masaļskis izvilcis tās pāris nereālās ripas, rezultāts būtu stabili Minskas labā. Viņi jau arī diezgan pārliecinoši kontrolēja spēles gaitu, pēc gūtajiem vārtiem uzspieda to miegaino spēli un izskatījās ārkārtīgi pārsteigti, kad vairākumā ielaida. Kopumā diezgan tizla spēle, mūsējiem nebija īstu argumentu, jāpriecājas par punktu.
, 2009-11-02 08:37, pirms 15 gadiem
Labi ka vismaz 1 punkts.
, 2009-11-02 09:05, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Sry, bet bez pretreakcijas šāda stila spēli nevar spēlēt. SKA bija Čajaneks, arī citi spēlēja provocējoši. Bet pēc kā tas izskatās ja mūsējie spēlē tik rupji, bet pretinieki nē. Mums ārkārtīgi paveicās ka Minska neizmantoja vairākumus. SKA bija izņēmums, spēlējot šāda stila hokeju katru spēli, nekur tālu netiksi un Vityaz to pierāda.
Atļaušos nepiekrist. Domājams tieši šādas spēles dēļ mēs ielaidām tikai 1 vārtus pamatlaikā, jo nu... līdz šim mums bija labi ja tikai 2 ielaisti vārti! un tas, ka paši iemetām tikai 1, nu... nedomāju, ka tas būtu kaut kas traģisks, jo tomēr visi jau gaidīja brīvdienas, un tomēr Minska ir samērā spēcīgs klubs ar ļoti labu vārtussargu. Mēs neesam Viķaz variants, jo viņiem praktiski nav tehnikas, jeb nav kas normāli spēlē un ar tehniku gūst vārtus. mums visi spēlētāji ir profesionāļi un ļoti tehniski. vienīgais līdz šim nebijām atraduši veidu, kā spēlēt, bet cerams tagad tas izdevās un pie tā ir jāpieturas ja jau pat 2 mūsu sezonas sākuma neveiksminiekiem (Masaļskim un Cipulim) sāk pamazām aiziet, tad domājams un cerams, ka tā būs arīvisai komandai!
, 2009-11-02 09:23, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: Atļaušos nepiekrist. Domājams tieši šādas spēles dēļ mēs ielaidām tikai 1 vārtus pamatlaikā, jo nu... līdz šim mums bija labi ja tikai 2 ielaisti vārti! un tas, ka paši iemetām tikai 1, nu... nedomāju, ka tas būtu kaut kas traģisks, jo tomēr visi jau gaidīja brīvdienas, un tomēr Minska ir samērā spēcīgs klubs ar ļoti labu vārtussargu. Mēs neesam Viķaz variants, jo viņiem praktiski nav tehnikas, jeb nav kas normāli spēlē un ar tehniku gūst vārtus. mums visi spēlētāji ir profesionāļi un ļoti tehniski. vienīgais līdz šim nebijām atraduši veidu, kā spēlēt, bet cerams tagad tas izdevās un pie tā ir jāpieturas ja jau pat 2 mūsu sezonas sākuma neveiksminiekiem (Masaļskim un Cipulim) sāk pamazām aiziet, tad domājams un cerams, ka tā būs arīvisai komandai!
Problēmiņa jau mums, redz, ir tā, ka nav tādu spēka uzbrucēju, arī aizsargi nekādi mitriķi nav. Tā ka, piekopjot pret visiem "agresīvo spēka spēli'', kuru tā īsti nemaz nevaram piekopt, visbiežāk iznāks kā Sorokinam - kautrīgi ar plecu uzsist pa plecu un pēc tam izlikties neko nezinam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-02 10:17, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: komandai gan vajadzēja zināt, ka šupleram ir izvirzīts pēdējais ultimāts- divas uzvaras trijās spēlēs, līdz ar to minska bija obligāti jāuzvar, ja jau tiešām komanda ir par jūļa palikšanu, kā ir teikts dažā labā intervijā.
tomēr ja komandai pie kājas jūļa liktenis, tad jau arī varēja "sākt gaidīt brīvdienas". tomēr pat tad vajadzēja kapāties līdz galam, lai play off zona drīz nekļūtu nesasniedzama.
Un tad, ja tiek izvirzīti ultimāti, labāk spēlējas? Tādas superkapāšanās kā pret SKA, mūsējie labi ja četras sezonā var pavilkt. Ja jau pietiktu ar ''sapurināšanos'', ''saņemšanos'' un ko tur vēl, Latvija būtu pasaules čempione. Mums par nožēlu, ir arī jāprot attiecīgā līmenī spēlēt.
, 2009-11-02 10:58, pirms 15 gadiem
notorious rakstīja: Tas krievu supertiesnesis, kurš ļoti atgādina vienu latviešu politologu noraka spēli. Soda minūtes 4-47 izsaka visu. Šī spēle ļoti atgādināja spēļi Latvija-Šviece PČ2009, kad tiesnesis vienkārši lauzu mūsu un vilka uz augšu pretinieku komandu
Var jau fanot,bet vajag būt mazliet objektīvam,citādi paliec par klaunu.
Pie visām RD nelaimēm vainosi krievu tiesnešus,kas visu laiku norok spēli?
RD spēlēja rupji par to arī sanēma sodu.Kapteinim ir jābut savaldīgam un jārāda disciplīnas paraugs.Nedrīkst uzvesties,kā nodzēries šizofrēniķis,pat tad,ja esi izcīnījis Stenlija kausu
RD vēl paveicās,ka dabūja 1 punktu un minskieši neprata izmantot vairākumu.Daudz jau netrūka,ka dabūtu baranku
Nevaja jaukt agresīvu spēka spēli (lai tādu spēlētu jābūt ļoti labai fiziskajai sagatavotībai,diemžēl RD tā ir viena no vājākajām KHL),ar parastu rupjību
, 2009-11-02 11:44, pirms 15 gadiem
Nu man gan likās, ka Minska tomēr spēli vairāk vai mazāk visu laiku kontrolēja. Vismaz asu momentu šamiem bija reizes trīs vairāk.
, 2009-11-02 12:50, pirms 15 gadiem
RD šogad īpaši trenē vārtsargus. Uz vājās aizsardzības fona mūsējiem visbiežāk par labāko spēlētāju atzīts tieši vārtsargs. Minskā varēja redzēt, ka visi spēki atdoti iepr. cīņā ar CKA.
, 2009-11-02 13:00, pirms 15 gadiem
Cīņā ar CKA palīdzēja PILNMĒNESS.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-11-02 15:22, pirms 15 gadiem
hugo7 rakstīja: ja godiigi, garlaiciiga spele
bet masalskis labs bij
ja godigi spele nebija tik garlaiciga
bet edgars piekritu
, 2009-11-02 17:16, pirms 15 gadiem
kāds nezina cik dināmo punkti bija pagāšgad regulārajā khl???
, 2009-11-02 21:30, pirms 15 gadiem
Ar mieru pienest cigārus,izņemot Masaļskim.
, 2009-11-03 11:09, pirms 15 gadiem
Buivols rakstīja: Nu man gan likās, ka Minska tomēr spēli vairāk vai mazāk visu laiku kontrolēja. Vismaz asu momentu šamiem bija reizes trīs vairāk.
tieši tā un mūsējie savukārt bija kā aizmiguši.Varbūt faniem atkal vajadzēja iziet no zāles, lai RD sāktu plosīties kā spēlē pret SKA?vienīgi Edža bija fantastisks, bez viņa būtu zāģis riktīgs.