Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:8, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Rubulis

"Tenax" uzvar otro maču un izvirzās vadībā sērijā

"Tenax" uzvar otro maču un izvirzās vadībā sērijā
Ivars Brics (SK Latgols) un Arvis Juzups (Tenax)
Foto: Laura Grišāne

Šodien Latvijas handbola čempionāta vīriešu virslīgas finālsērijas trešajā spēlē Dobelē vietējā komanda "Tenax" uzņēma viesus SK "Latgols". Lieliski nospēlējot vārtsargam Ivaram Lācim un 10 vārtu autoram Arvim Juzupam, "Tenax" izcīnīja uzvaru ar 29:25. Sērijas ceturtais mačs notiks 25.maijā, Ludzā.

Maču nedaudz sekmīgāk iesāka viesi, Rancānam, Lisovskim un Borisenko izvirzot Ludzas komandu nelielā vadībā. Tomēr "Tenax", pateicoties Juzupa un Kozlovska vairākiem gūtiem vārtiem uzbrukumā, spēja sākumā izlīdzināt rezultātu, bet līdz puslaika pārtraukumam pat iekrāja trīs vārtu pārsvaru (15:12). Pirmajā puslaikā noteikti jāizceļ abu komandu vārtsargu spēle, kuri epizodiski spēja glābt epizodēs, kad vārtu guvumi šķita neizbēgami. Tikmēr Dobeles komanda spēja izveidot pārsvaru, pateicoties nedaudz brīvākai spēlei uzbrukumā, dažreiz pārsteidzot Ludzas aizsardzību ar neparastiem gājieniem.

"Latgols" otro puslaiku iesāka apņēmīgāk un soli pa solim sāka samazināt dobelnieku pārsvaru. Viesi veiksmīgi izmantoja Nila Kreicberga noraidījumu, pietuvojoties līdz -1 (16:17), bet līdz 40.minūtei Ludza iemeta vēl trīs vārtus un pēc ilgāka pārtraukuma atguva vadību (19:18). Puslaika otrajā pusē ludzēnieša Jurija Matvejenko noraidījums ļāva pamatīgi ieskrieties mājiniekiem, uzbrukumā turpinot ārdīties Arvim Juzupam. Sešas ar pusi minūtes līdz puslaika beigām Juzups panāca 26:23 "Tenax" labā, bet Oskara Arāja noraidījumu "Latgols" izmantot nespēja, un Dobele svinēja uzvaru ar 29:25.

Sērijā līdz trīs uzvarām Dobeles "Tenax" izvirzījās vadībā ar 2:1, bet nākamā spēle notiks 25.maijā, Ludzā. Ja būs nepieciešams piektais mačs, tas notiks 26.maijā turpat, Ludzā.

Handbola virslīga vīriešiem, 19.maijs

"Tenax" – "Latgols" 29:25 (15:12)

"Tenax": Juzups 10, Krastiņš 5, Kozlovskis 4, Arājs 4, Kreicbergs 2, Bilkštis 1, Ence 1, Krivmanis 1, Politers 1, Lācis, Bisenieks, Turkupols, Straume, Pintāns, Īle, Štelfs.

"Latgols": Tuminskis 7, Lisovskis 5, Brics 4, Rancāns 4, Borisenko 2, Pegasovs 2, Bondarevs 1, Piševs, Matvejenko, Greckis, Zinovjevs, Kozlovs, Tretjakovs.


, 2013-05-19 16:07, pirms 12 gadiem
apsveicu tenax ar uzvaru,saspringta spēle,ļoti daudz tehnisko kļūdu abu komandu izpildījumā. ps.ceru,ka Bražņikova kungs būs pamanijis Juzupu un uzaicinās pievienoties izlases kandidātu pūlkam
, 2013-05-19 17:14, pirms 12 gadiem
Juzupam jādod iespēja izlasē. Prieks par Dobeli, ceru, ka
, 2013-05-19 17:24, pirms 12 gadiem
par 5 spēlēm!
, 2013-05-19 21:30, pirms 12 gadiem
Sūdi notiek!!! 25-jā bušu uz maču
, 2013-05-19 21:48, pirms 12 gadiem
nav jau slikts Juzups, cīnās, bet ko parādīs lielajā izlasē, ja mazajās jau nekā nebija? bet varbūt ir labi pielicis klāt! var izkonkurēt Pavloviču?
, 2013-05-19 22:10, pirms 12 gadiem
Būtu interesanti paskatīties, kas būtu ja Tuminski no svilpes līdz svilpei neturētu personīgi
, 2013-05-19 22:41, pirms 12 gadiem
Šajās spēlēs pierādījās, ka tiešām mājas sienas, grīda, vārtu stabi un fani palīdz. Cerams, ka tradīcijas netiks lauztas un arī turpmāk mājās uzvarēs mājnieki.
Klīst runas, ka Dobelnieki pošas ceļā uz Ludzu. Apsveicami, taču pirms doties ar autobusu uz izbraukuma spēlēm, ieteiktu sākumā savākt pilnāku mājas spēļu tribīni, jo Ludzas hallē tā jau nav īsti vietas priekš vietējiem, kur nu vēl priekš citiem. Šodien skatoties pa sportacentrs TV izskatījās zālē vietas aizpildītas par 35-40% (ieskaitot arī atbraukušos viesus no Latgales). Ja šāda līmeņa (augstāk LV nemēdz būt) un atmosfēras spēles nevar piesaistīt Dobeles iedzīvotāju uzmanību, tad jautājums - kādas var? Ko vēl viņiem vajag, lai nāktu uz spēlēm? Vai Dobelē vispār šīs spēles tika reklamētas vietējā avīzē un pilsētā?
Starp skatītājiem esot manīts arī jaunais LHF prezidents - Bičevska kungs - SUPER!
, 2013-05-20 11:40, pirms 12 gadiem
Spēles bija patiešām aizraujošas, paldies par to abām komandām. Bija protams dažas nepatīkamas lietas kas dūrās acīs, piemēram tas nabadziņš lielais latgalis kas krita ik reizi kad dabūja bumbu, nu dikti jau vārgs uz kājām, bet visumā viss bija super. Kur tad komentos palikuši tie latgales fanu aizstāvji kas centās iegalvot cik tie fani ir jauki un pūkaini salīdzinot ar "ļaunajiem" Dobeles faniem. Tad nu šoreiz latgaļi nodemonstrēja visu savu izcilo vārdu krājumu, tik daudz lamu vārdu sen nebiju dzirdējis
, 2013-05-20 16:03, pirms 12 gadiem
Tiešām, spēle bija aizraujoša abu komandu izpildījumā, taču ir atkal jāsaka "liels paldies" tiesnešiem, kas dara visu, lai spēli sabojāt.
Paldies var teikt abiem komandu atbalstītājiem, tomēr kas par ākstu lēkāja no Dobeles fanu kluba?! Kaut kāds klauns. Par lamāšanos vispār nepiekrītu. Nekā tāda nebija!!! Par fakiem...?! Kurš pirmais sāka a?! Vai ne pats Grandbergs?! kas jau izcēlās ārā pēc spēles aizbēgot no problēmas mm? Un vēl nesaprotu, kāpēc, Jūs, Dobeles fanu, bija tik maz!? 40 cilvēki atnāk uz fināla spēli!!! Jums ir jāsaprot, ka Ludzā to ākstu, kurš tur ar karogu apļus mētāja, vienkārši, es atvainojos- noliks gar zemi!!! Kas bija pagaišgad uz finālspēles, sapratīs, kā Ludzā atbalsta savējos...!!! Par 5 spēlēm, par labu handbolu!
, 2013-05-20 17:19, pirms 12 gadiem
Dārgie ludzānieši un pārējie "gudrinieki"
Atgādināšu, ka Ludzas sporta halle ir aprīkota ar 300! vietām tribīnēs. Dobeles hallē 300 vietas ir vienai pusei + vēl 250 vietas otrajā stāvā, kurš uz spēli bija vairāk kā puspilns. Tā kā, rēkiniet kā gribiet, tur ir aptuveni 850 sēdvietas... Dobeles hallē bija 400 cilvēku kā minimums, protams ieskaitot Ludzas fanus. Ko teiksiet?
, 2013-05-20 17:45, pirms 12 gadiem
chalis bez kompleksiem rakstīja: Dārgie ludzānieši un pārējie "gudrinieki"
Atgādināšu, ka Ludzas sporta halle ir aprīkota ar 300! vietām tribīnēs. Dobeles hallē 300 vietas ir vienai pusei + vēl 250 vietas otrajā stāvā, kurš uz spēli bija vairāk kā puspilns. Tā kā, rēkiniet kā gribiet, tur ir aptuveni 850 sēdvietas... Dobeles hallē bija 400 cilvēku kā minimums, protams ieskaitot Ludzas fanus. Ko teiksiet?
es teikšu, ka tu esi sapinies meistarībā, jo Ludzā uz pagājušā gada finālspēli esot bijis nedaudz vairāk nekā 700 skatītāju, ieskaitot protams Dobeles fanus. Paskatoties pēdējās finālspēles video - tā tribīņu puse, kurā atradās Dobeles līdzjutētji, bija par 70% aizpildīta (aptuveni 210 cilvēki) un video neredz to pretējās puses 2. stāvu, tāpēc spriest par to cik tur bija aizpildīts es nevaru, taču nezinu, ko Tu pīpē, ja domā, ka otrā pusē otrajā stāvā ir 250 skatītāju vietas. Esmu bijis tajā hallē pāris reizes uz izlases mačiem un tur ir max 100 sēdvietas, jo ja nemaldos tur ir 2 rindas sēdvietu visā laukumu garumā, (tātad vēl +100) = 310 skatītāji + 30 ludzāniešu kopumā ap 340 skatītāju. Nav jau slkts rezultāts priekš Dobeles, ņemot vērā to, ka uz regulārā čempja spēlēm nāk mazāk par 80 cilvēkiem. Pie tam uz Dobeli atbrauca skatītāji arī no Rīgas, Auces, Jūrmalas, Vaiņodes... Bet nu labi - lai jau Tev ir taisnība. Kā teic' latviešu sakāmvārds: kurš gan sunim asti cels, ja ne pats skaidrs ir viens - Ludzā arī tāda halle būtu aizpildīta un ne tikai uz play off.
, 2013-05-20 19:02, pirms 12 gadiem
AssKing rakstīja: es teikšu, ka tu esi sapinies meistarībā, jo Ludzā uz pagājušā gada finālspēli esot bijis nedaudz vairāk nekā 700 skatītāju, ieskaitot protams Dobeles fanus. Paskatoties pēdējās finālspēles video - tā tribīņu puse, kurā atradās Dobeles līdzjutētji, bija par 70% aizpildīta (aptuveni 210 cilvēki) un video neredz to pretējās puses 2. stāvu, tāpēc spriest par to cik tur bija aizpildīts es nevaru, taču nezinu, ko Tu pīpē, ja domā, ka otrā pusē otrajā stāvā ir 250 skatītāju vietas. Esmu bijis tajā hallē pāris reizes uz izlases mačiem un tur ir max 100 sēdvietas, jo ja nemaldos tur ir 2 rindas sēdvietu visā laukumu garumā, (tātad vēl +100) = 310 skatītāji + 30 ludzāniešu kopumā ap 340 skatītāju. Nav jau slkts rezultāts priekš Dobeles, ņemot vērā to, ka uz regulārā čempja spēlēm nāk mazāk par 80 cilvēkiem. Pie tam uz Dobeli atbrauca skatītāji arī no Rīgas, Auces, Jūrmalas, Vaiņodes... Bet nu labi - lai jau Tev ir taisnība. Kā teic' latviešu sakāmvārds: kurš gan sunim asti cels, ja ne pats skaidrs ir viens - Ludzā arī tāda halle būtu aizpildīta un ne tikai uz play off.
Jā, atvainojos, tiešām sapinos. Otrajā stāvā ir 120 vietas!
Tālāk man jāprasa ko Tu pats pīpē? Varbūt es kaut ko nesaprotu, bet kā var 300 sēdvietu lielā tribīnē salīst 700 purni? 400 cilvēki stāvēja kājās??!!!! Kur, aiz loga? Tā kā arī pats pāršāvi pār strīpu.
Toties kopumā par Ludzas faniem, cepuri nost! Tiešām vienīgā komanda, kura uz visām spēlēm (arī regulārā čempja) var piepildīt halli.

Rezumē - nevajag nolikt dobelniekus tikai tapēc, ka viņiem ir lielāka halle ar vairāk sēdvietām, kuras, loģiski viņi pilnas nevar aizpildīt (pa izlase nevar) !!! Jauku dienu, Pakaļas Karali!
, 2013-05-20 19:31, pirms 12 gadiem
chalis bez kompleksiem rakstīja: Jā, atvainojos, tiešām sapinos. Otrajā stāvā ir 120 vietas!
Tālāk man jāprasa ko Tu pats pīpē? Varbūt es kaut ko nesaprotu, bet kā var 300 sēdvietu lielā tribīnē salīst 700 purni? 400 cilvēki stāvēja kājās??!!!! Kur, aiz loga? Tā kā arī pats pāršāvi pār strīpu.
Toties kopumā par Ludzas faniem, cepuri nost! Tiešām vienīgā komanda, kura uz visām spēlēm (arī regulārā čempja) var piepildīt halli.

Rezumē - nevajag nolikt dobelniekus tikai tapēc, ka viņiem ir lielāka halle ar vairāk sēdvietām, kuras, loģiski viņi pilnas nevar aizpildīt (pa izlase nevar) !!! Jauku dienu, Pakaļas Karali!
Cik esmu dzirdējis no Ludzas spēlētājiem, tad hallē ir vairāk nekā 300 sēdvietu + pagājušā gada zelta finālspēlē cilvēki stāvēja kājās kāpnēs cieši viens pie otra un aiz tribīnēm vairākās rindās un tāpat arī sānos un pie ieejām. Pats skaitījis neesmu, bet ir cilvēki, kuri pēc uzņemtajiem fotoattēliem izskaitīja vairāk nekā 700 skatītājus, tā ka daudz melots šajā gadījumā nav (ja vispār ir)...kaut kur tās bildes SC arī ir, vari paskatīties cik cieši viens pie otra bija saspiedušies skatītāji un aptuveni izskaitīt. Arēnā Rīga arī ir mazāk nekā 10 000 sēdvietu, bet ir bijušas spēles, kurās ir sanākuši 12 300 skatītāju pēc ofic datiem.
Šajā gadījumā nebija mērķis kādu nolikt, bet vienkārši saprast - kas vēl ir nepieciešams Dobelei, lai savāktu pilnu halli? Komanda spēlē finālā, komanda uzvar, bet tāpat skatītāji kā nenāk, tā nenāk... un nevar salīdzināt izlasi ar klubu spēlēm, jo par izlases spēlēm ieeja ir 2 Ls. loģiski, ka esošajos ekonomiskajos apstākļos katrs skaita santīmus savos maciņos. Tomēr piekrist Tev nevaru, jo pēdējās izlases spēles bija pilnas tribīnes (CRO, SVK).
, 2013-05-20 20:14, pirms 12 gadiem
AssKing rakstīja: Cik esmu dzirdējis no Ludzas spēlētājiem, tad hallē ir vairāk nekā 300 sēdvietu + pagājušā gada zelta finālspēlē cilvēki stāvēja kājās kāpnēs cieši viens pie otra un aiz tribīnēm vairākās rindās un tāpat arī sānos un pie ieejām. Pats skaitījis neesmu, bet ir cilvēki, kuri pēc uzņemtajiem fotoattēliem izskaitīja vairāk nekā 700 skatītājus, tā ka daudz melots šajā gadījumā nav (ja vispār ir)...kaut kur tās bildes SC arī ir, vari paskatīties cik cieši viens pie otra bija saspiedušies skatītāji un aptuveni izskaitīt. Arēnā Rīga arī ir mazāk nekā 10 000 sēdvietu, bet ir bijušas spēles, kurās ir sanākuši 12 300 skatītāju pēc ofic datiem.
Šajā gadījumā nebija mērķis kādu nolikt, bet vienkārši saprast - kas vēl ir nepieciešams Dobelei, lai savāktu pilnu halli? Komanda spēlē finālā, komanda uzvar, bet tāpat skatītāji kā nenāk, tā nenāk... un nevar salīdzināt izlasi ar klubu spēlēm, jo par izlases spēlēm ieeja ir 2 Ls. loģiski, ka esošajos ekonomiskajos apstākļos katrs skaita santīmus savos maciņos. Tomēr piekrist Tev nevaru, jo pēdējās izlases spēles bija pilnas tribīnes (CRO, SVK).
Ludzas spēlētāji cēla halli?
Te mazs info par halli - :: UPB

Es saprotu, jā, ka stāvēja kājās, bet nu būsim godīgi un objektīvi 700 cilvēki tur nebija nekādīgi 400 starp 500 es vēl varētu mēģināt piekrist. Un tad jau tas ir super daudz! Tieši tā - Arenā klāt var pienākt uz to daudzumu 2,5k, bet ne jau divreiz vairāk - 20k smieklīgi! Piekrītu, ka Dobelē tik daudz nebija, cik pagājšgad 5.spēlē Ludzā, bet daudz mazāk arī nebija Protams, Dobele var demontēt šīs trībīnes, uzsliet gar laukumu mazākas + aizdzīt vēl spēlētāju ģimenes, kuras pa lielam sēž aiz spēlētājiem un vēl augšas tribīnes uz galvenajām tribīnēm un vispār izskatīsies, ka ir gandrīz štuka! Tā kā, tavi komentāri par to, kas jādara, lai Dobelē cilvēki nāktu uz spēlēm ir galīgi nevietā!
, 2013-05-20 20:16, pirms 12 gadiem
Christopherpd rakstīja: Tiešām, spēle bija aizraujoša abu komandu izpildījumā, taču ir atkal jāsaka "liels paldies" tiesnešiem, kas dara visu, lai spēli sabojāt.
Paldies var teikt abiem komandu atbalstītājiem, tomēr kas par ākstu lēkāja no Dobeles fanu kluba?! Kaut kāds klauns. Par lamāšanos vispār nepiekrītu. Nekā tāda nebija!!! Par fakiem...?! Kurš pirmais sāka a?! Vai ne pats Grandbergs?! kas jau izcēlās ārā pēc spēles aizbēgot no problēmas mm? Un vēl nesaprotu, kāpēc, Jūs, Dobeles fanu, bija tik maz!? 40 cilvēki atnāk uz fināla spēli!!! Jums ir jāsaprot, ka Ludzā to ākstu, kurš tur ar karogu apļus mētāja, vienkārši, es atvainojos- noliks gar zemi!!! Kas bija pagaišgad uz finālspēles, sapratīs, kā Ludzā atbalsta savējos...!!! Par 5 spēlēm, par labu handbolu!
Vienu uzvārdu tika esi iegaumējis un tagad visu laiku cepsies? Tev par vilšanos situācijā ko vēroju pie halles Grandbergs pat tuvu nebija, tur Dobeles meitenes visnotaļ draudzīgi meiģināja uzsākt sarunu ar latgaliešim, bet atbide bij tāda ko neviens sevi cienošs vīriešu dzimtas pārstāvis neatļaujas lietot sarunā ar meitenēm. Un vēl interesanti kāpēc ja rokās ir Tenax karogs tad tas ir klauns, bet ja Latgols tad tas it svētais no Aglonas, ko?
, 2013-05-20 20:28, pirms 12 gadiem
Nu adekvāts tas čalis toč nebija . Viņu arī Kreipāns piefiksēja )
, 2013-05-20 21:40, pirms 12 gadiem
Cerēsim, ka spēles organizētāji būs parūpējušies par atbraukušo Dobeles fanu drošību tribīnēs un noorganizēs vairākas policijas ekipāžas jau pirms spēles un arī hallē, jo man jau tiešām liekas, ka tur būs nu ļoooooti maz vietas priekš visiem interesentiem (tai skaitā Dobeles faniem) un ļoti tuvu saspiesti viens pie otra un kādam var arī neizturēt nervi...bet laikam jau naivi cerēt, ka asumu tribīnēs nebūs.
, 2013-05-20 22:29, pirms 12 gadiem
Nu skatos te daudzi Dobeles fani ir satasījušies braukt uz Ludzu,tas, protams, ir apsveicami,bet pēc manas info uz 4 spēli bus diezgan solīda ieejas maksa-5ls apmēra,taka lūdzu neaimirstiet līdzi paņemt naudu ne tikai alko un cigaretēm,bet arī ieejas maksai.
, 2013-05-20 22:41, pirms 12 gadiem
VolmārsN rakstīja: Nu skatos te daudzi Dobeles fani ir satasījušies braukt uz Ludzu,tas, protams, ir apsveicami,bet pēc manas info uz 4 spēli bus diezgan solīda ieejas maksa-5ls apmēra,taka lūdzu neaimirstiet līdzi paņemt naudu ne tikai alko un cigaretēm,bet arī ieejas maksai.
No kurienes taada info ?
, 2013-05-20 22:42, pirms 12 gadiem
VolmārsN rakstīja: Nu skatos te daudzi Dobeles fani ir satasījušies braukt uz Ludzu,tas, protams, ir apsveicami,bet pēc manas info uz 4 spēli bus diezgan solīda ieejas maksa-5ls apmēra,taka lūdzu neaimirstiet līdzi paņemt naudu ne tikai alko un cigaretēm,bet arī ieejas maksai.
Šo es arī esmu dzirdējis baumu līmenī un ja nemaldos nolikums neko tamlīdzīgu neaizliedz... ja tā tas būs, tad tas ir tikai apsveicami - sen jau bija laiks klubiem sākt pelnīt naudu pašiem un kad tad to darīt, ja ne tagad - play off... varbūt šādā veidā mēs beidzot pacelsim to handbola līmeni Latvijā un varēsim atļauties ja ne profesionālus, tad pusprofesionālus spēlētājus. Varbūt ir info cik biļetes vispār būs tirdzniecībā un vai būs iespējams iegādāties sēdvietas iepriekšpārdošanā?
, 2013-05-20 22:43, pirms 12 gadiem
Un , ja var uzzināt, kāpēc tad uz 4 spēli ir noteikuši šādu ieejas maksu? Pie tam 5ls apmērā? Pat uz izlases mačiem nav tādu cenu
VolmārsN rakstīja: Nu skatos te daudzi Dobeles fani ir satasījušies braukt uz Ludzu,tas, protams, ir apsveicami,bet pēc manas info uz 4 spēli bus diezgan solīda ieejas maksa-5ls apmēra,taka lūdzu neaimirstiet līdzi paņemt naudu ne tikai alko un cigaretēm,bet arī ieejas maksai.
, 2013-05-20 22:48, pirms 12 gadiem
Nu ja nolikums neko tādu neaizliedz, tad ir jāizmanto šāda situācija. Blome&Co jau arī izmantoja situāciju, papildinot LSPA ar citiem spēlētājiem, ko neaizliedza nolikums. Tikai, manuprāt, cena ir pārspīlēti augsta
AssKing rakstīja: Šo es arī esmu dzirdējis baumu līmenī un ja nemaldos nolikums neko tamlīdzīgu neaizliedz... ja tā tas būs, tad tas ir tikai apsveicami - sen jau bija laiks klubiem sākt pelnīt naudu pašiem un kad tad to darīt, ja ne tagad - play off... varbūt šādā veidā mēs beidzot pacelsim to handbola līmeni Latvijā un varēsim atļauties ja ne profesionālus, tad pusprofesionālus spēlētājus. Varbūt ir info cik biļetes vispār būs tirdzniecībā un vai būs iespējams iegādāties sēdvietas iepriekšpārdošanā?
, 2013-05-20 22:58, pirms 12 gadiem
Nu ja ir pieprasījums,tad kapēc lai neizmantot situāciju,cik es saprotu,tad biļešu skaits būs ierobezōts un var sanākt,ka Dobeles līdzjutēju autobuss varēs spēli skatities uzreiz aiz halles durvīm.
, 2013-05-20 23:00, pirms 12 gadiem
Nolikums ir nolikums,nekas nav rakstits ka nevar būt ieejas maksa,ta ka nav kur piesieties.
, 2013-05-20 23:06, pirms 12 gadiem
Diezvai tā būs, 5ls ir partraku Uz Dinamo Rīgas spēlēm lētākas biļetes Latgola interesēs ir lai sanāk maksimums cilvēku, bet ja maksa būs 5ls, tad noteikti kritīs spēļu apmeklējums....
, 2013-05-20 23:07, pirms 12 gadiem
Cerams, ka Latgols kluba vadība pieņems lēmumu Latgols ultrām dot bezmaksas ielūgumus kā karstākajiem savas komandas atbalstītājiem. Tas būtu smuks un apsveicams gājiens no kluba puses un veicinātu saliedētību starp klubu un atbalstītājiem.
, 2013-05-20 23:07, pirms 12 gadiem
Un kad sāksies biļešu tirdzniecība? Lai varētu paspēt iegādāties
, 2013-05-20 23:08, pirms 12 gadiem
Neticu, ka Ludza tā rīkosies. Tomēr līdz šim ir bijis "fair play" no viņu puses... Un ja būs tāda cena, tad diez vai halle būs pārpildīta un ar ko tad Ludza varēs lepoties???
, 2013-05-20 23:12, pirms 12 gadiem
Būs būs pilna,vari neuztraukties,jo uzticigākajiem lidzjutējiem,kas bija ar komandu kopā visu sezonu(un kā visiem labi zināms,halle bija pilna visu sezonu) klubs davās bezmaksas ielūgumus,pateicoties par uzticību visas sezonas garumā.
, 2013-05-20 23:12, pirms 12 gadiem
chalis bez kompleksiem rakstīja: Neticu, ka Ludza tā rīkosies. Tomēr līdz šim ir bijis "fair play" no viņu puses... Un ja būs tāda cena, tad diez vai halle būs pārpildīta un ar ko tad Ludza varēs lepoties???
Pat ja Ludza tā izlems rīkoties, tad neredzu šeit "fair play" principu pārkāpumus... tas pats VEFiņš taču savam fanu klubam izdala ielūgumus uz spēlēm, bet pārējie skatītāji maksā ieejas maksu. Tas ir tikai normāli. Varbūt klubam ir finansiālas problēmas un ir nepieciešama nauda, kuru savādākā veidā iegūt neizdodas.
, 2013-05-20 23:19, pirms 12 gadiem
Un kā piemēram Dobeles fani varēs iegādāties biļetes? Teiksim iepriekš
, 2013-05-20 23:26, pirms 12 gadiem
spēļu norises vietā dienu pirms spēles no plkst. 9:00 līdz plkst. 13:00, turklāt viens viena pirkuma ierobežojums 1 biļete.Bet cik es zinu tā vēl nav oficala Info,apmēram tā.
, 2013-05-20 23:34, pirms 12 gadiem
1 cilvēks 1 biļete ? Un ko darīt Latgola faniem, kas Rīgā dzīvo? Prasīt lai dienu pirms spēles ome iet pēc biļetes ? Kkāds sviests
, 2013-05-20 23:36, pirms 12 gadiem
AssKing rakstīja: Pat ja Ludza tā izlems rīkoties, tad neredzu šeit "fair play" principu pārkāpumus... tas pats VEFiņš taču savam fanu klubam izdala ielūgumus uz spēlēm, bet pārējie skatītāji maksā ieejas maksu. Tas ir tikai normāli. Varbūt klubam ir finansiālas problēmas un ir nepieciešama nauda, kuru savādākā veidā iegūt neizdodas.

Nu ja uzskati, ka tā ir normāla rīcība, td tik uz priekšu! Redzēsim, cik labu iespaidu tas uz Ludzu atstās. Negribās pat domāt, kas būs, ja pie šādas situācijas vēl Dobele uzvarēs... pazor...
, 2013-05-20 23:37, pirms 12 gadiem
RolandsP rakstīja: 1 cilvēks 1 biļete ? Un ko darīt Latgola faniem, kas Rīgā dzīvo? Prasīt lai dienu pirms spēles ome iet pēc biļetes ? Kkāds sviests
es tagad esmu apjucis... no iepriekšējiem komentāriem, es sapratu, ka Latgols faniem, kuri ar komandu bija sezonas laikā, būs bezmaksas ielūgumi uz šo spēli!!!!!
, 2013-05-20 23:54, pirms 12 gadiem
AssKing rakstīja: es tagad esmu apjucis... no iepriekšējiem komentāriem, es sapratu, ka Latgols faniem, kuri ar komandu bija sezonas laikā, būs bezmaksas ielūgumi uz šo spēli!!!!!
Kā būs, tā būs .. neko darīt Tik ļoti interesanti, kā tas notiks Ludzā vienmēr ir pilna arēna, sanāk visiem ir jādala ielūgumi
, 2013-05-21 00:37, pirms 12 gadiem
Visu cieņu LATGOLS komandai.. bet uzksatu, ka tā ir vienkārši pretīga un zemiska rīcība.. Spēlē jau komandas nevis fani.. fani atbalsta, tāpēc jau tā spēle ir interesanta.. Tieshaam tas ir smiekliigi, ja katra komanda sāks šitādus pigorus taisiit Atkal handbols un skatītāji pazudīs un handbola popularitāte kritīsies. Takā padomājat vēlreiz ko JŪS darat!
PAr skaistu handbolu un skaļiem skatītājiem!
, 2013-05-21 08:33, pirms 12 gadiem
Nu nekas jau pārsteidzošs nebūtu ja uzliktu ieejas maksu. Tas tikai kārtējo reizi apliecinātu cik patiesībā viņi ir "viesmīlīgi", plātās ar savu svētumu, bet pretinieku fanus pat hallē baidās ielaist un pat komentos to vien sola kā "zemē noliksim'', asumus, konfliktus utt, kāda komanda tādi līdzjutēji, provocē uz asumiem un pēc tam raud ka pretinieki ļauni
, 2013-05-21 08:54, pirms 12 gadiem
Tad jau drīzāk līdz šim Latgols kluba vadība bijusi pārāk pretimnākoša Dobelei un atvēlējusi veselu sektoru bez maksas. Kā jau viens lietotājs te komentēja, tad halle nav bezizmēra un visi tur iekšā nevar salīst. Un šeit arguments par to, ka Dobele atvēl veselu sektoru Ludzas faniem mājas spēlē, nav objektīvs, jo vienkārši Dobelē tā halle jau tā ir vairāk nekā pustukša arī uz play off. Būtu Dobele līdzīgā situācijā (ka aiz durvīm jāatstāj savi atbalstītāji, lai varētu nākt pretinieku komandas atbalstītāji), tad nu neesam naivi un nedomājam, ka Ludzas fanus viesmīlīgi sagaidītu un ar sarkano paklāju aizvestu līdz labākajām sēdvietām hallē. Nesaprotu par ko Dobele un viņu fani tagad apvainojas - tad cik es sapratu no iepriekšējiem komentāriem, tad būs iespējas iegādāties biļetes arī viņiem.
, 2013-05-21 09:02, pirms 12 gadiem
Bet nu jā...spriežot pēc visas iepriekš izskanējušās informācijas, mans secinājums ir tāds: ja neesi Latgols kluba atbalstītājs, tad bez garantētas biļetes kabatā laikam uz Ludzu braukt nebūtu prāts. Bet tā kā es esmu Latgols kluba atbalstītājs, tad man raustīties nav par ko cerams, ka šī informācija arī apstiprināsies un dzīvē tā arī reāli notiks
, 2013-05-21 09:23, pirms 12 gadiem
Biļetes laba lieta, tikai izdomājiet visu kārtīgi, lai VID nesaskata pārkāpumus. Un galvenā lieta - nesabojājiet abu komandu spēlētājiem šos svētkus! Līdzi just arī ir jāmāk. Ļoti patīk skatīties šo komandu savstarpējās spēles, ir izveidojusies jauka pavasara/vasaras tradīcija. Līdzjutējiem ieteiktu ņemt piemēru no komandu spēlētājiem un to attieksmi vienam pret otru, varbūt ir vērts padomāt par fanu klubu izveidi un sadrabību, lai šie tālie pārbraucieni ir patīkami...
, 2013-05-21 11:05, pirms 12 gadiem
Labdien, cienījamie handbola līdzjutēji un visi pārējie, kas komentē savas domas un piedāvājumus par šo 4 finālspēli un ja būs nepieciešamība par 5 finālspēli Ludzā starp SK Latgols un Dobele tenax. Kā pārstāvji SK Latgols skaidrojam, ka informācija par ieejas biļetēm 5 Ls – tās ir tikai baumas, nekādas runas šajā posmā par ieejas biļetēm nevar būt.
, 2013-05-21 11:37, pirms 12 gadiem
Bu_Bu rakstīja: Labdien, cienījamie handbola līdzjutēji un visi pārējie, kas komentē savas domas un piedāvājumus par šo 4 finālspēli un ja būs nepieciešamība par 5 finālspēli Ludzā starp SK Latgols un Dobele tenax. Kā pārstāvji SK Latgols skaidrojam, ka informācija par ieejas biļetēm 5 Ls – tās ir tikai baumas, nekādas runas šajā posmā par ieejas biļetēm nevar būt.
Ja Jūs esat pārstāvis, tad lūdzu izskaidrojiet kā tiks organizēta skatītāju izvietošana hallē spēļu dienā? Pēc vecā labā kolhoza principa - kurš pirmais brauc, tas pirmais maļ? Respektīvi, atbrauktu, piemēram 60 Dobeles fanu 1 h pirms spēles (kā tas parasti notiek), aizņemtu visas labākās vietas zālē. Tad ierodas 100 Latgols fani, kuri visas sezonas garumā nāca uz spēlēm un atbalstīja komandu, un saprot, ka viņiem šeit vietas vienkārši fiziski nav un ka klubs nemaz nav parūpējies par to, lai viņi varētu atbalstīt savu komandu (60 un 100, jo uzreiz turpat blakus Dobeles faniem neviens stāvēt neies, atšķirībā kā tas būtu, ja tie būtu vienas komandas - Latgols - fani). Kā Latgols vadība no kumunikācijas viedokļa pasniegs to saviem faniem, pilsētas iedzīvotājiem, atbalstītājiem, kuri visu sezonu nāca uz spēlēm un atbalstīja, bet izšķirošajās spēlēs viņu vietas vienkārši, bez nekādas atlīdzības, tiks atdotas pretinieku komandas faniem? Par visiem nevaru teikt, bet mana reakcija tādā gadījumā būs - lai Latgols zaudē un Tenax uzvar, ja komandas atblastītājiem šādā veidā tiek iespļauts sejā. Kas galu galā ir prioritāte - savas komandas atbalstītāji vai svešas komandas atbalstītāji (kuri pat uz 1. spēli nebija)?
Redzu 1 iespējamo risinājumu:
Latgols faniem, kuri nāca uz sezonas spēlēm, bezmaksas ielūgumi, pārējiem, tai skaitā Dobelniekiem, ieejas maksa, turklāt no skatītāju veselības un drošības viedokļa arī vēlams ierobežots vietu skaits, lai nav visi saspiesti kā siļķes mucā!
, 2013-05-21 15:17, pirms 12 gadiem
Piekrītu AssKing,ja jau jus esat kluba vadība,tad man gribētos atnākt ar ģimeni uz spēli un pafanot līdzi savai komandai,kurai esmu jutis līdzi visas sezonas garuma,kā arī devos uz Dobeli fanot,nežēlodams savu laiku,un tagad es atnākšu 6dien un manu vietu būs aizņēmuši Tenax lidzjutēji,nu tad vairs nav vārdu,tad novēlu Latgolsam zaudēt un kluba vaidībai beidzot ari padomāt par lidzjutējiem un atvērt savas acis,savādak sanaks ka arī 4 spēli spēlesim izbraukumā
, 2013-05-21 17:43, pirms 12 gadiem
VolmārsN rakstīja: Piekrītu AssKing,ja jau jus esat kluba vadība,tad man gribētos atnākt ar ģimeni uz spēli un pafanot līdzi savai komandai,kurai esmu jutis līdzi visas sezonas garuma,kā arī devos uz Dobeli fanot,nežēlodams savu laiku,un tagad es atnākšu 6dien un manu vietu būs aizņēmuši Tenax lidzjutēji,nu tad vairs nav vārdu,tad novēlu Latgolsam zaudēt un kluba vaidībai beidzot ari padomāt par lidzjutējiem un atvērt savas acis,savādak sanaks ka arī 4 spēli spēlesim izbraukumā
Nu nebūs tik daudz fanu no Dobeles. Pus sektors jums paliek brīvs reāli.
, 2013-05-21 18:11, pirms 12 gadiem
Palasot shos smiekliigos komentaarus, man uznaaca smiekli
Kaa vispaar var ticeet taadaam lietaam ?? Uz LV handbla speeleem ieeja 5.00 LS .? tas nekad nenotiks AssKing , ja jau Tu esi taads iistenais fans, tad Tev nebuus probleemu uz speeli atnaakt kaut vai 2h ieprieksh, lai tiktu sev vajadziigajaa seedvietaa..
, 2013-05-21 18:48, pirms 12 gadiem
TO AssKing & VolmārsN
Draugi Jūs neesat nekādi fani un līdzjutēji, ja šantažējiet savu komandu un vēlat tai zaudēt, ja tribinēs nedabūsiet savas ierastās vietas! Tā nedrīkst būt.
, 2013-05-22 08:42, pirms 12 gadiem
Kāda attieksme no kluba vadības pret vietējiem līdzjutējiem, tāda attieksme arī līdzjutējiem pret komandu!
Tie atbalstītāji, kas visu sezonu nāca uz spēlēm, tagad paliks aiz durvīm vai skatīsies spēli kājās stāvot no 3. vai 4. rindas pāri citu skatītāju pleciem un galvām, bet skatītāji, kuri uz sezonas spēlēm nenāca vispār un play-off pēkšņi palikuši par baigajiem "faniem" (tas attiecās arī uz Dobeles faniem) tagad sanāks uz vienu (vai divām) spēlēm un īstajiem komandas atbalstītājiem vietu nebūs... nu nesmuki tas izskatīsies!!! Laikam jau kolhozs bija, ir un paliks kolhozs - nav Latgols gatavs attīstīties un tā vien šķiet, ka kluba vadība šo attīstību bremzē. Uz šīm play-off spēlēm gan jau aiziešu, bet kopumā izskatās, ka laikam nav vērts tad iet un tērēt savu laiku un enerģiju nākamās sezonas regulārajām spēlēm.
, 2013-05-22 10:35, pirms 12 gadiem
kurrat rakstīja: TO AssKing & VolmārsN
Draugi Jūs neesat nekādi fani un līdzjutēji, ja šantažējiet savu komandu un vēlat tai zaudēt, ja tribinēs nedabūsiet savas ierastās vietas! Tā nedrīkst būt.
Kā Tu vari pārmest man, ka es neesmu komandas fans un līdzjutētjs, ja man ir vairāk nekā 80% mājas spēļu apmeklējums šosezon? Ja kluba vadība neko neizdomās šajā sakarā, tad nākamsezon mans mājas spēļu apmeklējums sezonas laikā būs 10%, turklāt esmu pārliecināts, ka ne tikai man! Varam vispār tad sākt atbalstīt tikai play-off'ā Latgols komandu, priekškam nākt uz regulārās sezonas spēlēm?
, 2013-05-22 11:56, pirms 12 gadiem
Es pilnīgi piekrītu AssKing, jo man arī tas šķiet nepieņemami, ka lielam daudzumam Ludzas atbalstītāju vienkārši iespļaus sejā, atvēlēdami viņu vietas citiem. Es kā Sk Latgols atablstītājs nācu, fanoju par savu pilsētas komandu, veltīju laiku, dodoties arī atbalstīt komandu izbraukuma mačos, bet tagad sanāks tāda situācija, ka tieši svarīgākajā momentā, kad komandai ir jāpalīdz, kad hallei ir jābūt pilnai ar Latgols atbalstītājiem, jāatbalsta sava komanda , kluba vadība stāvēs un neko nedarīs, neatbalstīs vietējos līdzjutējus, tā vietā ielaižot lielu daudzumu Dobeles līdzjutēju, kuri ir aktivizējušies tikai uz play offiem. Manuprāt ar šādu gājienu Jūs tikai izdarīsiet to, ka nākamgad liels daudzums atbalstītāju vienkārši nolems uzspļaut virsū Jums un nenāks uz spēlēm. Kā arī man rodas jautājums, kas Jums ir prioritāte šajā gadījumā, vietējie fani vai pretinieku komandas līdzjutēji??? Un kā mēs zinām, bez līdzjutēju atbalsta Ludzā, Latgols komandai klātos ļooti grūti..... Ja man kā Latgols atbalstītājam, kurš nāca uz regulārā turnīra spēlēm, kā arī izšķirošajiem mačiem, tagad iespļaus sejā un vietas tribīnēs atdos Dobeles faniem, man zudīs ticība Jums un nākamgad Jūs pazaudēsiet daudzus savus fanus, jo ne tikai es esmu neapmierināts ar šādu situāciju, bet vēl vairāki , kas nāk un atbalsta komandu. Bet gan jau mēs visi redzēsim Jūsu prioritāti un izvēli sestdien un iespējams arī svētdien, un tad varēsim izdarīt secinājumus. Par lielu handbolu!
, 2013-05-22 11:57, pirms 12 gadiem
Cienījamie kungi AssKing un VolmārsN – pateicamies Jums par Jūsu komentāriem, bet turpmāk iesaistīties diskusijā neuzskatām par vajadzīgu, jo:
1. Halle Ludzā ir 2 – 2,5 reizes mazāka ietilpības ziņā, tāpēc pagaidām grūti tikt galā ar visu gribētāju paskatīties spēli hallē plūsmu.
2. Ludza un Dobele pēdējo gadu laikā ir vieni no centrālajām handbola sākuma skolām Latvijā.
3. Līdzjutēji, kā Ludzā, tā Dobelē – neapšaubāmi pelna tikai labākos vārdus savā adresē.
4. Biļetes vai abonementi – (kungi, par ko Jūs tagad runājat? Latvijas čempionāta līmenis? Pat 4-niekā nevar iekļūt BHL līderi!!!
5. Kas attiecas uz Jūsu vēlējumiem Latgolam zaudēt – uzvarēs stiprākais uz doto momentu, mēs esam par sportu un skaistu spēli kā līdzjutējiem, tā pašiem spēlētājiem.
6. Kluba vadība dara ļoti daudz, ko paspēj savā brīvajā no pamata darbiem laika (kas ļauj nopelnīt uz dzīvi mūsu ģimenēm, bet handbols tas ir tikai hobijs un diemžēl dažreiz pat tērējam savu naudu kopējam mērķim).
7. Finansējums – sponsorēšana (ļoti smags jautājums katram Latvijas handbola klubam, bet mēs esam pateicīgi jau daudziem cilvēkiem, uzņēmumiem, kas atbalsta mūs un ziedo finanses handbola klubam, īpaša pateicība Ludzas novada pašvaldībai – bez tās palīdzības klubam būtu ļoti grūti eksistēt + Ludzas BJSS (kuri audzina mūsu jaunāko junioru paaudzi, topošos handbolistus (-es).
P.S. Cienījamie AssKing un VolmārsN – mēs rekomendējam Jums nodarboties ar reāliem darbiem (par to, par ko Jūs tērējat laiku nevajadzīgajā sarakstē, kā tirgus tantiņas – sāciet nodarboties ar reāliem darbiem, tad sapratīsiet, ko nozīmē un galvenais, cik viegli ir vadīt sporta klubu mūsdienās uz brīvprātīgā darba pamata. Izvēlieties jebkuru klubu no Latvijas čempionāta)...
, 2013-05-22 12:33, pirms 12 gadiem
Neviens jau nesaka ka kluba vadība vispār neko nedara, sēžot krēslā pie TV, urbinot degunu ar pirkstu. Visi mēs saprotam kā tagad "viegli" dzīvojas, ka jāpelna nauda iztikai un tā tālāk... runa jau iet par to, ka Ludzas fani mīl savu komandu un apmeklētāju daudzums nesaruks, ja ieviesīs simbolisku ieejas maksu ap 1 LS, taču tas var palīdzēt tieši komandas minimālo vajadzību uzturēšanai vai prēmiju izmaksai komandas spēlētājiem. Un pilnīgi piekrītu vairāku Latgols fanu sašutumam par to ka tagad brauks nez cik Dobeles fanu kuri pēc Tenax uzvarām playoffā atcerējās, ka viņiem ir komanda ko atbalstīt... un viņiem būs vēl atsevišķs sektors...lai tad jau visi vienādi, kurš paspēja tas apsēdās...ta vinjiem būs baigā fanošana starp Ludzāniešiem... uztaisiet vinjiem tiešo translāciju no kafejnīcas lai apsēžas pa smuko ar morsa krūzi un skatās varēs arī pabļaut un karogu pavicināt ja gribēs! Labi vēl pirmajā spēlē bij kājās jāstāv, jo vietu nebija(tak tur bij visi savējie) a te sanāks vēl lielāks pūlis un būs jāskatās pāri karogam TENAX! SKUMJI!
, 2013-05-22 14:55, pirms 12 gadiem
Bu_Bu rakstīja: Cienījamie kungi AssKing un VolmārsN – pateicamies Jums par Jūsu komentāriem, bet turpmāk iesaistīties diskusijā neuzskatām par vajadzīgu, jo:
1. Halle Ludzā ir 2 – 2,5 reizes mazāka ietilpības ziņā, tāpēc pagaidām grūti tikt galā ar visu gribētāju paskatīties spēli hallē plūsmu.
2. Ludza un Dobele pēdējo gadu laikā ir vieni no centrālajām handbola sākuma skolām Latvijā.
3. Līdzjutēji, kā Ludzā, tā Dobelē – neapšaubāmi pelna tikai labākos vārdus savā adresē.
4. Biļetes vai abonementi – (kungi, par ko Jūs tagad runājat? Latvijas čempionāta līmenis? Pat 4-niekā nevar iekļūt BHL līderi!!!
5. Kas attiecas uz Jūsu vēlējumiem Latgolam zaudēt – uzvarēs stiprākais uz doto momentu, mēs esam par sportu un skaistu spēli kā līdzjutējiem, tā pašiem spēlētājiem.
6. Kluba vadība dara ļoti daudz, ko paspēj savā brīvajā no pamata darbiem laika (kas ļauj nopelnīt uz dzīvi mūsu ģimenēm, bet handbols tas ir tikai hobijs un diemžēl dažreiz pat tērējam savu naudu kopējam mērķim).
7. Finansējums – sponsorēšana (ļoti smags jautājums katram Latvijas handbola klubam, bet mēs esam pateicīgi jau daudziem cilvēkiem, uzņēmumiem, kas atbalsta mūs un ziedo finanses handbola klubam, īpaša pateicība Ludzas novada pašvaldībai – bez tās palīdzības klubam būtu ļoti grūti eksistēt + Ludzas BJSS (kuri audzina mūsu jaunāko junioru paaudzi, topošos handbolistus (-es).
P.S. Cienījamie AssKing un VolmārsN – mēs rekomendējam Jums nodarboties ar reāliem darbiem (par to, par ko Jūs tērējat laiku nevajadzīgajā sarakstē, kā tirgus tantiņas – sāciet nodarboties ar reāliem darbiem, tad sapratīsiet, ko nozīmē un galvenais, cik viegli ir vadīt sporta klubu mūsdienās uz brīvprātīgā darba pamata. Izvēlieties jebkuru klubu no Latvijas čempionāta)...


Pilnībā piekrītu!! Par skaistu handbolu un aktīviem līdzjūtējiem!!! visu cieņu abu komandu faniem!!! malači!!
, 2013-05-22 15:18, pirms 12 gadiem
Bu_Bu
4. Nezinu, kas Jūs esat, bet Jūs tikko pats nolikāt savu komandu, ka tai ir zems līmenis Turklāt, ja nemaldos (un es zinu, ka es nemaldos) Latgols, kuri ir aktīvie čempioni, šogad taču Baltijā nespēlēja?! Tad uz kāda pamata Jūs šobrīd rakstat par kaut kādām neiekļūšanām četriniekā? Džeki varbūt tur iekļūtu, ja būtu tāda iespēja. Latvijas klubi nekad nebūs Baltijas top4, ja handbols balstīsies tikai uz amatieriem un entuziasmu. Es nezinu protams, varbūt Latgols vai Tenax saviem spēlētājiem maksā kaut ko, bet es domāju ka Top4 Baltijas klubos noteikti spēlētājiem ir algas. Šeit nāk prātā vēl vecie labie ASK laiki. Un šeit mēs atkal atgriežamies pie nemākulīgajiem Latvijas handbola klubu vadītājiem...
2. arguments vispār nav arguments šīs diskusijas kontekstā. To neviens šeit arī neapšauba un neapšaubīja, ka Dobele un Ludza ir vienas no centrālajām handbola skolām. Pffff tikpat labi šeit iederētos šāds arguments: "Gan Dobelē, gan Ludzā ir vismaz viena handbola bumba".
3. Lai nu tā būtu, ja savā starpā tiek rādīti nepieklājīgi žesti un izbļauti dažādi necenzēti vārdi gan tiesnešu, gan pretinieku spēlētāju, gan otras komandas atbalstītāju virzienā. Šeit gan visus līdzjutējus vienā maisā likt nevar, bet paši zinat - negatīvais izplatās ātrāk nekā pozitīvais.
, 2013-05-22 15:39, pirms 12 gadiem
Ko cepaties? Pagājušo gadu taču visi salīda, salīdīs arī šogad un kas nesalīdīs(par ko šaubos) noskatīsies online pie zāles vajag tik nodrošināt kādus kārtības sargus, jo gan zālē, gan ārā karsts, ka kādam nepārkarst čaiņiks tiksimies 6dien....domāju ka tiem diviem vajag nodrošināt brīvbiļetes, vismaz redzēsiet kuri ir tie īstenie Latgola fani
, 2013-05-22 15:53, pirms 12 gadiem
Newblood rakstīja: Neviens jau nesaka ka kluba vadība vispār neko nedara, sēžot krēslā pie TV, urbinot degunu ar pirkstu. Visi mēs saprotam kā tagad "viegli" dzīvojas, ka jāpelna nauda iztikai un tā tālāk... runa jau iet par to, ka Ludzas fani mīl savu komandu un apmeklētāju daudzums nesaruks, ja ieviesīs simbolisku ieejas maksu ap 1 LS, taču tas var palīdzēt tieši komandas minimālo vajadzību uzturēšanai vai prēmiju izmaksai komandas spēlētājiem. Un pilnīgi piekrītu vairāku Latgols fanu sašutumam par to ka tagad brauks nez cik Dobeles fanu kuri pēc Tenax uzvarām playoffā atcerējās, ka viņiem ir komanda ko atbalstīt... un viņiem būs vēl atsevišķs sektors...lai tad jau visi vienādi, kurš paspēja tas apsēdās...ta vinjiem būs baigā fanošana starp Ludzāniešiem... uztaisiet vinjiem tiešo translāciju no kafejnīcas lai apsēžas pa smuko ar morsa krūzi un skatās varēs arī pabļaut un karogu pavicināt ja gribēs! Labi vēl pirmajā spēlē bij kājās jāstāv, jo vietu nebija(tak tur bij visi savējie) a te sanāks vēl lielāks pūlis un būs jāskatās pāri karogam TENAX! SKUMJI!
Nav tā kā tu saki. Tenax fani ir uz visām spēlēm, tikai tie paši aktīvākie kuri var sarunāt kreklus karogus un bungas ir diezgan aizņemti cilvēki, un viņi paši nedzīvo Dobelē, bet gan Aucē, un tāpēc viņi nevar ierasties uz visām spēlēm. Bet pārējie fani kas iet uz visām spēlēm nav tik pamanāmi.