Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Liepājas" un galvenā trenera Pertijas ceļi šķiras

Agris Suveizda

"Liepājas" un galvenā trenera Pertijas ceļi šķiras
Tamazs Pertija un Mareks Zuntners
Foto: Mārtiņš Sīlis

Latvijas futbola klubs "Liepāja"/"Mogo" un līdzšinējais galvenais treneris Tamazs Pertija pēc abpusējas vienošanās nolēmuši pārtraukt darba attiecības, portālam Sportacentrs.com apstiprināja kluba menedžeris Dāvids Jansons.

"Paldies, Tamaz! Paldies par izcīnītām sudraba medaļām! Paldies par izcīnīto Latvijas Kausa trofeju! Paldies tev, Tamaz. FK "Liepāja"/"Mogo" novēl tev sasniegt jaunas virsotnes un izcīnīt skaistas uzvaras nākotnē!" teikts liepājnieku paziņojumā mikroblogošanas vietnē Twitter.

"Par atlaišanu to saukt būtu pārāk skaļi, sadarbība tika pārtraukta pēc abpusējas vienošanās," portālam Sportacentrs.com sacīja kluba menedžeris Dāvids Jansons. "Pašlaik treniņprocesu vada [Pertijas līdzšinējais] asistents Mareks Zuntners, un tagad ar steigu meklējam jaunu galveno treneri. Iespējamas gan vietējo, gan ārzemju treneru kandidatūras. Treneru korpusu atstājis vienīgi Pertija."

Gruzīnu speciālists "Liepāju"/"Mogo" vadīja otro gadu, amatā nomainīdams Viktoru Dobrecovu. Iepriekšējā sezonā liepājnieki ar 37 punktiem 24 spēlēs ieguva sudraba medaļas, par deviņiem punktiem atpalikdami no Jūrmalas "Spartaka", un rudenī izcīnīja Latvijas kausu, finālā ar 2:0 uzvarot "Riga". Šosezon "Liepāja"/'Mogo" ar 28 punktiem 14 mačos ir trešajā vietā, par deviņiem punktiem atpaliekot no līderes RFS, bet Eirokausos kurzemnieki savās mājās kapitulēja Zviedrijas "Hacken", nepilnu desmit minūšu laikā ielaižot trīs vārtus (0:3). Atbildes spēlē viesos tika izcīnīta uzvara ar 2:1, tomēr nākamajā kārtā iekļuva sāncenši.

43 gadus vecā Pertijas pēdējā spēle pie "Liepājas"/"Mogo" stūres bija vakar, kurā ar rezultātu 6:2 tika izcīnīta rezultatīva uzvara pār pastarīti 'Valmieru Glass"/ViA. Trenera karjeras laikā Pertija strādājis arī Daugavpils vienībās "Dinaburg" un "Daugava", kā arī Rīgas komandās "Olimps", "Skonto-2" un "Skonto".

     [+] [-]

, 2018-07-30 13:47, pirms 6 gadiem
kika81 rakstīja: Man jau liekas, ka nesaskaņas tieši ar jauno īpašnieku sākās. Jo bija vairākkārt redzēts stadionā kā zutis čalo ilgi un dikti ar jauno īpašnieku. Gan jau saļečīja. Man vienalga, ja reiz nesaskaņas bija, tad lai kaut ko maina, bet nav saprotams, viens, ja nekļūdos, kā viens jauns krupis, kurš kā futbolists neko nebija sasniedzis ( kur nu vēl kā treneris ), var stāstīt un runāt kaut ko par citiem. Man liekas, ka galvenā problēma ir tur.
Nezinu, vai izdodies uzzināt, kas un kā. Man gan līdz šim bija radies cits priekšstats. Līdz ienākšanai valdē Hramovs ar Pertiju diezgan daudz bija redzēti arī ārspus stadiona. Pusdienoja, kafijoja, smējās abi bieži. Likās jau tad Hramovam bija liela ietekme klubā, jo investējot lielus līdzekļus un tieši Pertija bija viņa treneris. Tagad, tieš šādā brīdī, pēc it kā "abpusējas" vienošanaš SEZONAS VIDŪ, kad turpat augšgalā turnīra tabulā ir komanda, turkāt pēc uzvarētas spēles tiek pātrauktas darba attiecības. Nezinu, citreiz Tamazam žurnālistiem patīk plaši pastāstīt par noikumiem. Un šis būtu tas gadījums, kad gribētos uzzināt ko vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-30 13:49, pirms 6 gadiem
Zuntner Namaste jr. lūdz aizej tu āri, nemaisi gaisu.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-30 14:03, pirms 6 gadiem
Kamazs uzpīpina un brauc uz Rīgu

  -1 [+] [-]

, 2018-07-30 15:41, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Ak šie jaunie latviešu gramatiķi, raksta Tev ar mazo t.
Ne viss aizgāja Tamazam.
Paldies par darbu.
Cerams abām pusēm tālāk veiksies labāk.
Rakstīt T ar mazo vai lielo burtu ir katra cilvēka izvēle. Attiecībā uz kolēģiem, draugiem , radiem vienmēr un visur rajstu ar lielo burtu. Šeit pamatā apzināti rakstu ar mazo burtu.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-30 16:45, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Rakstīt T ar mazo vai lielo burtu ir katra cilvēka izvēle. Attiecībā uz kolēģiem, draugiem , radiem vienmēr un visur rajstu ar lielo burtu. Šeit pamatā apzināti rakstu ar mazo burtu.
Beidz nu filozofēt kaut kur greizi... tā ir normāla cilvēcīga pieklājība. Katram salīdzinoši inteliģentam cilvēkam vārds "Tev", neatkarīgi no locījuma, jau automātiski rakstās ar lielo burtu. Nevis tiek piedomāts - šim ar lielo, šim ne 😊

     [+] [-]

, 2018-07-30 16:46, pirms 6 gadiem
svarīgākais jautājums - kur tālāk? uz RTU, Daugavpili vai kādu citu komandu atradīs?
var patikt vai nepatikt kā treneris, bet kā personība pavisam noteikti pietrūks virslīgas turnīram

  -2 [+] [-]

, 2018-07-30 16:54, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Beidz nu filozofēt kaut kur greizi... tā ir normāla cilvēcīga pieklājība. Katram salīdzinoši inteliģentam cilvēkam vārds "Tev", neatkarīgi no locījuma, jau automātiski rakstās ar lielo burtu. Nevis tiek piedomāts - šim ar lielo, šim ne 😊
paskaidro, kāpēc būtu jāraksta ar lielo burtu!

     [+] [-]

, 2018-07-30 16:58, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Beidz nu filozofēt kaut kur greizi... tā ir normāla cilvēcīga pieklājība. Katram salīdzinoši inteliģentam cilvēkam vārds "Tev", neatkarīgi no locījuma, jau automātiski rakstās ar lielo burtu. Nevis tiek piedomāts - šim ar lielo, šim ne 😊
Ko var gribēt no tik vāja cilvēka latviešu valodas lietās kā FUNS...

  -4 [+] [-]

, 2018-07-30 17:00, pirms 6 gadiem
Nepiekrītu tiem, kas saka, ka Pertija ir vājš treneris. Pag. sezonā Liepāja izcīnīja sudrabu ar sastāvu, kas uz papīra bija vājāks kā Rigai, Ventspilij un RFS. Un arī šogad komanda ir augšgalā, lai gan sastāva komplektācija ir sliktāka salīdzinot ar tiešajiem konkurentiem. Pertija spēj izspiest maksimumu no salīdzinoši pieticīga sastāva

  -1 [+] [-]

, 2018-07-30 17:01, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ko var gribēt no tik vāja cilvēka latviešu valodas lietās kā FUNS...
Atbildi man, kāpēc "tev" būtu jāraksta ar lielo burtu!

     [+] [-]

, 2018-07-30 17:03, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: Atbildi man, kāpēc "tev" būtu jāraksta ar lielo burtu!
DaMarcus jau uzrakstīja, Tu pirmo reizi par šo lietu dzirdi?

  -1 [+] [-]

, 2018-07-30 17:08, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: DaMarcus jau uzrakstīja, Tu pirmo reizi par šo lietu dzirdi?
manuprāt, tā ir nevajadzīga pieklājība, kas drīzāk rada distancētības sajūtu

  +2 [+] [-]

, 2018-07-30 17:13, pirms 6 gadiem
Feini naudu ietaupīs, līdz sezonas beigām kaut Sesku ieliek-goda amatā, pašvaldības naudu ta pa taisno kabatā var mest :d

  +1 [+] [-]

, 2018-07-30 17:16, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: manuprāt, tā ir nevajadzīga pieklājība, kas drīzāk rada distancētības sajūtu
Distancētības sajūtu?
Paprasi sievai/draudzenei, vai viņa jūtas novērtēta (vai jebkad ir sajutusies pat tad, ja nu vairs nepievērš tam uzmanību), ja Tevis sūtītā sms redz šo lielā T pielietojumu.
Ja to nekad neesi darījis... paprasi, vai viņai tas šķistu jauki, vai tieši pretēji...

Atbildi uz šiem jautājumiem nevajag... es to tāpat jau zinu.
Tas ir kā... strīdēties par to, vai... ejot pa ielu, lietus laikā, lietussargs nepieciešams. Nu var jau iztikt bez. Taču faktiski jau pēc noklusējuma skaidrs absolūti lielākajai daļai, ka nu... vajadzētu gan jā.

  -3 [+] [-]

, 2018-07-30 17:29, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Distancētības sajūtu?
Paprasi sievai/draudzenei, vai viņa jūtas novērtēta (vai jebkad ir sajutusies pat tad, ja nu vairs nepievērš tam uzmanību), ja Tevis sūtītā sms redz šo lielā T pielietojumu.
Ja to nekad neesi darījis... paprasi, vai viņai tas šķistu jauki, vai tieši pretēji...

Atbildi uz šiem jautājumiem nevajag... es to tāpat jau zinu.
Tas ir kā... strīdēties par to, vai... ejot pa ielu, lietus laikā, lietussargs nepieciešams. Nu var jau iztikt bez. Taču faktiski jau pēc noklusējuma skaidrs absolūti lielākajai daļai, ka nu... vajadzētu gan jā.
mums nav jālieto lielais burts, lai ar to kaut ko izteiktu. Viņai jauki ir dzirdēt mīļus vārdus. Bet, protams, ja Tev labpatīk, var jau lietot arī lielo burtu

     [+] [-]

, 2018-07-30 17:32, pirms 6 gadiem
Ja kas, es tieši par tvītu komentēju.
Paldies DaMarcum par atbalstu un izcilajiem piemēriem.

  +4 [+] [-]

, 2018-07-30 17:54, pirms 6 gadiem
fkscd 17:00 rakstīja:
Nepiekrītu tiem, kas saka, ka Pertija ir vājš treneris. Pag. sezonā Liepāja izcīnīja sudrabu ar sastāvu, kas uz papīra bija vājāks kā Rigai, Ventspilij un RFS. Un arī šogad komanda ir augšgalā, lai gan sastāva komplektācija ir sliktāka salīdzinot ar tiešajiem konkurentiem. Pertija spēj izspiest maksimumu no salīdzinoši pieticīga sastāva

Ko Tu atkal murgo,vai ko pīpē?Pertijam un aktierim Zuntneram bija visi ceļi vaļā sameklēt labākos,bet čušššš vien sanāca! Paši pūta,paši dega!Labākos jaunos padzina uz citiem klubiem,ar viduvējiem leģionāriem nav aršana,jo tie pat nevelk jaunos,tikai lūr kā tikt no saviem džungļiem tālāk uz Eiropas klubiem!
Zuntners intrigants,tas tik tiešām ir fakts,uzvedās kā tāda klaču bāba!

  +2 [+] [-]

, 2018-07-30 17:58, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: Nepiekrītu tiem, kas saka, ka Pertija ir vājš treneris. Pag. sezonā Liepāja izcīnīja sudrabu ar sastāvu, kas uz papīra bija vājāks kā Rigai, Ventspilij un RFS. Un arī šogad komanda ir augšgalā, lai gan sastāva komplektācija ir sliktāka salīdzinot ar tiešajiem konkurentiem. Pertija spēj izspiest maksimumu no salīdzinoši pieticīga sastāva
Izklausās, ka Tu runā par Mettas līmeņa klubu, nevis Liepāju.

  +3 [+] [-]

, 2018-07-30 18:17, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: Nepiekrītu tiem, kas saka, ka Pertija ir vājš treneris. Pag. sezonā Liepāja izcīnīja sudrabu ar sastāvu, kas uz papīra bija vājāks kā Rigai, Ventspilij un RFS. Un arī šogad komanda ir augšgalā, lai gan sastāva komplektācija ir sliktāka salīdzinot ar tiešajiem konkurentiem. Pertija spēj izspiest maksimumu no salīdzinoši pieticīga sastāva
Ja Tu zinātu kāds viņš (cenzēts) dzīvē ir...
Bet ja pieturamies no futenes, tad neko dižu viņš parādījis nav. Labu leģionāru piesaistīšanā viņam galīgi neizdevās, izspiest maksimumu sportiskā ziņā arī nē.
Nesaku ka viņs būtu baigi izgāzies, bet nav ko viņu slavināt

  +3 [+] [-]

, 2018-07-30 18:27, pirms 6 gadiem
Ir tāds teiciens-draudzība ir laba lieta, bet darbs ir darbs.
Ja Verpakovskis atstās klubā Zuti, tad tikai lieku reizi pierādīs, ka viņam līdz pro futbola funkcionāram kā no Zemes līdz Mēnesim.
Attiecībā uz Pertiju jāsaka, ka patreiz prieka maz par viņa aiziešanu, jo šī sezona FKL jau ir norakts. Ir jānotiek lielam brīnumam,lai FKL šosezon paņemtu LFV čempionu titulu. Pārāk daudz jau satirsts.
Kamazam bija jāaiziet jau starpsezonā.

     [+] [-]

, 2018-07-30 19:00, pirms 6 gadiem
Life rakstīja: fkscd 17:00 rakstīja:
Nepiekrītu tiem, kas saka, ka Pertija ir vājš treneris. Pag. sezonā Liepāja izcīnīja sudrabu ar sastāvu, kas uz papīra bija vājāks kā Rigai, Ventspilij un RFS. Un arī šogad komanda ir augšgalā, lai gan sastāva komplektācija ir sliktāka salīdzinot ar tiešajiem konkurentiem. Pertija spēj izspiest maksimumu no salīdzinoši pieticīga sastāva

Ko Tu atkal murgo,vai ko pīpē?Pertijam un aktierim Zuntneram bija visi ceļi vaļā sameklēt labākos,bet čušššš vien sanāca! Paši pūta,paši dega!Labākos jaunos padzina uz citiem klubiem,ar viduvējiem leģionāriem nav aršana,jo tie pat nevelk jaunos,tikai lūr kā tikt no saviem džungļiem tālāk uz Eiropas klubiem!
Zuntners intrigants,tas tik tiešām ir fakts,uzvedās kā tāda klaču bāba!
Galvenajiem konkurentiem ir lielāks budžets. Liepāja izmanto tik daudz savējo vietējo kā neviens cits klubs. Un Liepājai ir savs rokraksts

  -1 [+] [-]

, 2018-07-30 19:00, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Izklausās, ka Tu runā par Mettas līmeņa klubu, nevis Liepāju.
salīdzinot ar konkurentiem Liepājai ir vājāks sastāvs

  -1 [+] [-]

, 2018-07-30 19:02, pirms 6 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ja Tu zinātu kāds viņš (cenzēts) dzīvē ir...
Bet ja pieturamies no futenes, tad neko dižu viņš parādījis nav. Labu leģionāru piesaistīšanā viņam galīgi neizdevās, izspiest maksimumu sportiskā ziņā arī nē.
Nesaku ka viņs būtu baigi izgāzies, bet nav ko viņu slavināt
Sudrabs un kauss pag. sezonā bija maksimums, ko varēja izspiest. Un spēlēja Liepāja skaistu uzbrūkošu futbolu Pertijas vadībā

  +3 [+] [-]

, 2018-07-30 19:08, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: Sudrabs un kauss pag. sezonā bija maksimums, ko varēja izspiest. Un spēlēja Liepāja skaistu uzbrūkošu futbolu Pertijas vadībā
Atgādināšu, ka to sudrabu FKL ieguva vairāk veiksmes dēļ, un nevis tāpēc ka paši rādīja spīdošu spēli sezonas laikā. Varbūt man tev atgādināt debīlākos zaudējumus Mettai un Jelgavai?
Vari aizstāvēt savu Pertiju (kā jau bijušam Skonteļa fanam pienākas) cik vien vēlies, bet Kamazs un Zutis daudz ko satirsa šajās 1 1/2. sezonas laikā.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-30 19:55, pirms 6 gadiem
Puiši, man ir nepieciešams, lai skatītāji tulkotu))
Es sāku spēlēt 5 minūtes!
Ja tas ir neērti, dodieties uz priekšu un vienkārši izskatu!
Tas ir starp kollapu >>> sisisa.tk

  +2 [+] [-]

, 2018-07-30 20:44, pirms 6 gadiem
fkscd rakstīja: Sudrabs un kauss pag. sezonā bija maksimums, ko varēja izspiest. Un spēlēja Liepāja skaistu uzbrūkošu futbolu Pertijas vadībā
Neaizmirsti ka pērn bija divi LV-kausi. Pirmajā kausā pats zini kā viss beidzās.
Otrkārt, Eirokausi. Knapi izdevās pārvarēt Cruisaiderus un zaudēja Sudūvai - tas nav maksimums. Ne tuvu.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-30 21:19, pirms 6 gadiem
Kamaz aizgaja, bet pilnigi bezjedzigi, kamer Zutis paliek! Kas attiecas par to ko iespeja vai neiespeja, visiem likmes bija vienadas. Ja kaa te gudrais saka, tas bija uz citu neveiksmes rekina tad konrets bulshits, jo tadas pasas sakritibas rezultata FK Liepaja ieguva savu vienigo chempiona titulu!
Par legionariem varetu diskutet un diskutet, bet pirms to darit salidziniet citu kluba legionaru apjomus! Pedeja spelee zviedrija laukumaa izgaja 7Liepajnieki! Un ja vel butu Zviedris laukumaa!

  +2 [+] [-]

, 2018-07-30 21:33, pirms 6 gadiem
Ziechis rakstīja: Kamaz aizgaja, bet pilnigi bezjedzigi, kamer Zutis paliek! Kas attiecas par to ko iespeja vai neiespeja, visiem likmes bija vienadas. Ja kaa te gudrais saka, tas bija uz citu neveiksmes rekina tad konrets bulshits, jo tadas pasas sakritibas rezultata FK Liepaja ieguva savu vienigo chempiona titulu!
Par legionariem varetu diskutet un diskutet, bet pirms to darit salidziniet citu kluba legionaru apjomus! Pedeja spelee zviedrija laukumaa izgaja 7Liepajnieki! Un ja vel butu Zviedris laukumaa!
FKL savu čempionu titulu ieguva ar vienmērīgu spēli visas sezonas garumā, un titulu ieguva ļoti pārliecinoši. Nebija ļoti lielas fizuhas un morālās ''bedres''. Pie Pertijas visu laiku kā pa viļņiem.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-30 21:33, pirms 6 gadiem
Jā pareizi dara labāk ka tālāk no tāda ķertā

     [+] [-]

, 2018-07-30 21:47, pirms 6 gadiem
Tani 14gadaa nebija citu klubu bez problemam, tapec arii taa iznaca. 17sezonaa jau citi klubi bija ieguldijusies un attistijusies tapec tanii situacijaa 2vieta bija tiri ok un piedevam Kauss virs galvas! Ja mes tagad panemtu fkliep2014 un ieliktu 18sezonaa, rezultati nebutu labaki par sii briza rezultatiem.
Bet kaa jau agrak rakstiju, ka nav jegas diskutet ar taisnidomajosiem cilvekiem, kas visas nelaimes noraksta tikai uz cilveku tapec ka personigi nepatik.
Atskiribaa no viena otra es devu iespeju(un esmu priecigs par to) trenerim kas ieprieks ar nabagiem so to arii izspieda. Un par Tamaza aiziesanu butu sacis tikai domat pec 05.08! Jo vienkarsi vairs nebija attistibas. Bet visvairak es veletos ta otra trenera(ja taa to var saukt) aiziesanu, jo no vina tiesam nekaa nav,ja nu tikai gaisu maisit!

  -1 [+] [-]

, 2018-07-30 21:54, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: FKL savu čempionu titulu ieguva ar vienmērīgu spēli visas sezonas garumā, un titulu ieguva ļoti pārliecinoši. Nebija ļoti lielas fizuhas un morālās ''bedres''. Pie Pertijas visu laiku kā pa viļņiem.
Ko tu muļķības runā atkal? Paskaties, kādi treneri, sastāvi un sniegumi laukumā bija pārējām komandām FKL čempionu gadā??!! Pavēro un atsauc atmiņā, kas tajā gadā notika un kādas bija kaut vai tādas komandas kā RFS, Riga un Ventspils. Iedodiet šogad Dobrecovam viņa čempiona sastāvu, būtu pārspēles par palikšanu, labākajā gadījumā. Pat bonusā varētu iedot to pašu FKL čempionu sniegumu. Nevajag salīdzināt mušu ar zīloni un celt tagad gaisā to, kas to visu apstākļu sakritības dēļ izdarīja praktiski uz vienas kājas.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-30 21:57, pirms 6 gadiem
Ziechis rakstīja: Tani 14gadaa nebija citu klubu bez problemam, tapec arii taa iznaca. 17sezonaa jau citi klubi bija ieguldijusies un attistijusies tapec tanii situacijaa 2vieta bija tiri ok un piedevam Kauss virs galvas! Ja mes tagad panemtu fkliep2014 un ieliktu 18sezonaa, rezultati nebutu labaki par sii briza rezultatiem.
Bet kaa jau agrak rakstiju, ka nav jegas diskutet ar taisnidomajosiem cilvekiem, kas visas nelaimes noraksta tikai uz cilveku tapec ka personigi nepatik.
Atskiribaa no viena otra es devu iespeju(un esmu priecigs par to) trenerim kas ieprieks ar nabagiem so to arii izspieda. Un par Tamaza aiziesanu butu sacis tikai domat pec 05.08! Jo vienkarsi vairs nebija attistibas. Bet visvairak es veletos ta otra trenera(ja taa to var saukt) aiziesanu, jo no vina tiesam nekaa nav,ja nu tikai gaisu maisit!
Zuti uz dublieriem. Var likt kaut Zizū vai Gvardiolu par treneri, bet ja palīgos ir puišelis, nevis treneris, tad nekā nebūs. Ja reiz sākam pārmaiņas, tad jāiet prom arī Zutim, nav variantu.

  +3 [+] [-]

, 2018-07-30 22:01, pirms 6 gadiem
kika81 rakstīja: Zuti uz dublieriem. Var likt kaut Zizū vai Gvardiolu par treneri, bet ja palīgos ir puišelis, nevis treneris, tad nekā nebūs. Ja reiz sākam pārmaiņas, tad jāiet prom arī Zutim, nav variantu.
Sāk likties ka Zutis tur ir uz neaiziešanu. Lai arī kas nāktu par jauno treneri, Māris spiedīs viņam Zuti par palīgu.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-30 22:07, pirms 6 gadiem
kika81 rakstīja: Iedodiet šogad Dobrecovam viņa čempiona sastāvu, būtu pārspēles par palikšanu, labākajā gadījumā. Pat bonusā varētu iedot to pašu FKL čempionu sniegumu.
Labākajā gadijumā pārspēles.. Pats saproti ko runā?
Tad jau sanāk ka Tamaza Skonto un Ašvorta Venti paliktu aiz Valmieras. Ja reiz FKL pārspēlēs

  -1 [+] [-]

, 2018-07-30 22:17, pirms 6 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Labākajā gadijumā pārspēles.. Pats saproti ko runā?
Tad jau sanāk ka Tamaza Skonto un Ašvorta Venti paliktu aiz Valmieras. Ja reiz FKL pārspēlēs
Es runāju par FKL, kas man daļas par Pučinska ventiem un Skonto jauniešiem