Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Virslīgā bez ''Spartaka'', čempione ''Valmiera'' pagaidām nesaņem licenci

Kristiāns Dilāns
Kristiāns Dilāns

Virslīgā bez ''Spartaka'', čempione ''Valmiera'' pagaidām nesaņem licenci
Jūrmalas "Spartaks". Foto: Optibet Virslīga

Pirmdien Latvijas Futbola federācijas (LFF) Klubu licencēšanas pirmās instances padome izvērtēja "Optibet" Virslīgas 2023. gada sezonas dalībnieku atbilstību prasībām. Licence dalībai sacensībās piešķirta astoņiem klubiem, pieciem no kuriem ir dots termiņš atsevišķu kritēriju pilnīgai izpildei, bet vēl diviem klubiem lēmuma pieņemšana atlikta, dodot laiku neatbilstību novēršanai. Savu licences pretendenta statusu atsaucis futbola klubs "Spartaks".

Lēmumi pieņemti pēc visu klubu licencēšanas procesā atrunāto kritēriju atbilstības pārbaudes juridiskajos, sporta, personāla un administratīvajos, sociālās atbildības, infrastruktūras un finanšu jautājumos. Papildus desmit klubiem, kuri iesniedza klubu licencēšanas dokumentus, pamatojoties uz to sportiskajiem rezultātiem 2022. gada sezonā, licences pretendenta statuss tika piešķirts arī SK "Super Nova" un Grobiņas SC.

LFF A licence pēc visu noteikumos paredzēto kritēriju izpildes piešķirta "Riga FC", RFS un FK "Tukums 2000". Četriem klubiem noteiktās kritēriju kategorijās konstatēta daļēja to izpilde, tāpēc licence piešķirta, nosakot papildus termiņus to pilnīgai izpildīšanai.

"Metta", "Liepāja" un "Daugavpils" klubiem līdz 1.martam jāiesniedz vai jāpapildina dokumentus infrastruktūras kritēriju pilnīgai izpildei noteikumu 27. paragrāfa izpildei, savukārt "Audai" līdz 15.februārim jāiesniedz vai jāpapildina dokumentus finanšu kritēriju pilnīgai izpildei noteikumu 61. un 65. paragrāfa izpildei.

"Valmiera" kluba sakarā lēmuma pieņemšana par licences piešķiršanu atlikta līdz 2.februārim, nosakot, ka klubam līdz šim datumam ir jāizpilda Klubu licencēšanas noteikumu 65. paragrāfa un 66. paragrāfa noteikumi. Attiecībā uz "Valmieras" klubu pastāv Valsts ieņēmumu dienesta (VID) administrēto nodokļu parāds, kā arī nav izpildīts 2022.gada 19.janvāra FIFA lēmums par trenēšanas un sagatavošanas kompensāciju izmaksu pret Doneckas "Šahtar" par futbolistu Romanu Jakubu.

"Jelgava" kluba sakarā lēmuma pieņemšana par licences piešķiršanu atlikta līdz 2.februārim, ņemot vērā nepieciešamību no padomes puses papildus izvērtēt licences pretendenta atbilstību noteikumu juridiskajiem un finanšu kritērijiem, proti, galvenajam trenerim un vārtsargu trenerim šobrīd nav attiecīgās kvalifikācijas minēto pozīciju ieņemšanai un ir jāveic augstākas kvalifikācijas kursu apmaksa. Tāpat "Jelgavas" klubā juridiskā persona, kurā atrodas licences pretendenta jaunatnes struktūra, kas ļauj izpildīt 16.paragrāfa prasības, nav iekļauta to juridisko personu lokā, kuras ir jānovērtē saskaņā ar noteikumiem, tajā skaitā paragrāfiem, kas attiecās uz finanšu kritērijiem.

"Spartaks" ar 30. janvāra vēstuli ir informējis padomi par to, ka atsauc savu licences pretendenta statusu LFF A licencei un turpmāk piedalīsies LFF B ("Optibet" Nākotnes līgas) klubu licencēšanas procesā. Tādējādi futbola klubs ''Spartaks'' ir atsaucis savu pieteikumu LFF A licences saņemšanai.

Izskatot "Super Nova" pieteikumu licencei, konstatēts, ka personāla un administratīvie, kā arī infrastruktūras kritēriji ir izpildīti daļēji. Klubam licence piešķirta, nosakot papildus termiņu to pilnīgai izpildīšanai - līdz 1.martam jāiesniedz vai jāpapildina dokumentus personāla un administratīvo kritēriju un infrastruktūras pilnīgai izpildei.

Padome lēmusi nepiešķirt LFF A licenci ''Grobiņas SC'' saistībā ar infrastruktūras, sporta, personāla un administratīvo, kā arī infrastruktūras kritēriju neizpildi. Lēmumu par licences neizsniegšanu ''Grobiņas SC'' ir tiesības pārsūdzēt piecu darba dienu laikā no lēmuma paziņošanas dienas.

Jaunā "Optibet" Virslīgas sezona sāksies 11. martā, bet noslēgums paredzēts 11. novembrī.

Izmantotie resursi:
https://lff.lv/zinas/14591/virsliga...

  -1 [+] [-]

, 2023-01-30 19:22, pirms 2 gadiem
Labāk, lai Super Nova un Jelgava, nevis Spartaks. Super, būs interesanta sezona.

  +4 [+] [-]

, 2023-01-30 19:22, pirms 2 gadiem
Un, kas neatbilda FKL, Audai, Daugavpilij? Ja raksta par visiem, tad visiem...Un diezgan skumji, ka licenci nevar nokārtot augšgala klubi, tajā skaitā čempions. Viens aktīvi bļauj par alkatīgo Valmieru, kas sabojās Kroļļa karjeru. Krõļļa karjeru diez vai sabojās, to viņš var sabojāt tikai un vienīgi pats ar savu attieksmi, bet alkatīga, skopa Valmiera acīmredzot ir, ja pēdējo sezonu top komanda otro gadu pēc kārtas nenokārto saistības...

  -1 [+] [-]

, 2023-01-30 19:41, pirms 2 gadiem
Pārsteigts par Spartaku. Par ko tagad fanos sc lietotājs fkscsdd?

  +2 [+] [-]

, 2023-01-30 19:50, pirms 2 gadiem
Spartaks beidz tā kā tas bija gaidāms ,klubs bez akadēmijas ,bez līdzjūtējiem (tomēr 5 fani bija), bez tradīcijām utt , tad Super Nova ir daudz simpātiskāka!
Pārējie visu sakārtos (ja nē ,tad tāpat pielaidīs ) un varēsim baudīt jauno sezonu ,kas solās būt tikpat aizraujoša kā iepriekšējās divas!

     [+] [-]

, 2023-01-30 19:51, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Un, kas neatbilda FKL, Audai, Daugavpilij? Ja raksta par visiem, tad visiem...Un diezgan skumji, ka licenci nevar nokārtot augšgala klubi, tajā skaitā čempions. Viens aktīvi bļauj par alkatīgo Valmieru, kas sabojās Kroļļa karjeru. Krõļļa karjeru diez vai sabojās, to viņš var sabojāt tikai un vienīgi pats ar savu attieksmi, bet alkatīga, skopa Valmiera acīmredzot ir, ja pēdējo sezonu top komanda otro gadu pēc kārtas nenokārto saistības...
Kroļļa karjeru viņi sabojāja ar acīmredzami pārāk augstu lēcienu.
Kā salīdzinājumu gribētu piedāvāt 2 futbolistus(jā, dažādi laiki, dažādi ampluā, bet tomēr). J.Ikaunieks un A. Rudņevs. Salīdzini ceļus kā viņi gāja uz Top 5 līgu un to kādi tur bija panākumi. Ikaunieka gadījumā gan panākumi būtu jāliek pēdiņas
Tas pats sagaidāms arī ar Raimondu

  +7 [+] [-]

, 2023-01-30 19:55, pirms 2 gadiem
śis viss tik pierāda ka tomēr Virslīga ir pilnīgs kolhozs ne profesionāls sporta passākums...nav tāda sezonas sākuma ,kur jau iepriekśējās sezonas beigās, visas tās komandas, kas jau zin ka nākamajā sezonā būs jaspēlē, nevar laicīgi savest visu kārtībā....pilnīgs murgs
Slēpts komentārs: GaršīgsTomāts

  +5 [+] [-]

, 2023-01-30 20:02, pirms 2 gadiem
GaršīgsTomāts rakstīja: Pirms salīdzini abus futbolistus, salīdzini arī viņu raksturus. Ikaunieks pēc rakstura bija totāls memļaks, kuru Metz melņi klapēja treniņos, tikmēr Krollis ir vecis ar riekstiem
ar riekstiem? ...var jau bŭt ,gan jau zini labāk...bet to ka viņš ir "siltumnīcas produkts" gan Mettas laikos gan Valmierā tas nu ir 100 %....konkurence viņam ir sveša lieta

  +2 [+] [-]

, 2023-01-30 20:31, pirms 2 gadiem
Pareizi rakstīja tie komentētāji pēc Oļega Laizana pārējas uz Super Novu, ka tas liecina, ka viņš zina kaut ko vairāk un ka Spartaks virslīgā nespēlēs. Basketbols no augstākās līgas pazuda, pirms šīs sezonas handbols, tagad arī futbols. Palicis tikai volejbols Jurmala.

     [+] [-]

, 2023-01-30 20:57, pirms 2 gadiem
Un Lašenko priecājs ka viss ir kārtībā , ceļ jau sapņu būves un saka ka LV futbols iet uz augšu..
Kaut par vietējais dīķis nav sakārtots , nemaz nerunājot par ko citu...

  +1 [+] [-]

, 2023-01-30 21:25, pirms 2 gadiem
Cik no raksta varēja saprast, tad Spartaks ir pieteicies Nākotnes līgai - esot pieteikušies LFF B licenzei?
Es ceru, ka Spartaks un Jūrmalas pilsēta nepazudīs no Latvijas futbola kartes, bet kluba vadībai ir jāsaprot, ka viņu izvēletais ceļs (klubs bez reālas akadēmijas nav ilgdzīvotājs).
Līdz kuram datumam Nākotnes līgas klubiem ir jāiesniedz savi pieteikumi Nākotnes līgas turnīram?

  +2 [+] [-]

, 2023-01-30 21:28, pirms 2 gadiem
Ambrē rakstīja: Līdz kuram datumam Nākotnes līgas klubiem ir jāiesniedz savi pieteikumi Nākotnes līgas turnīram?
19.12.2022. (juridiskie kritēriji) / 16.02.2023. (visi pārējie kritēriji).

https://lff.lv/files/documents/592/...

     [+] [-]

, 2023-01-30 21:28, pirms 2 gadiem
zaxx rakstīja: Un Lašenko priecājs ka viss ir kārtībā , ceļ jau sapņu būves un saka ka LV futbols iet uz augšu..
Kaut par vietējais dīķis nav sakārtots , nemaz nerunājot par ko citu...
Hm, tev un tev līdzīgiem, protams, nešķiet, ka tieši šie ir Lašenko&Co
centieni LFV ieviest kārtību. Centieni panākt to par ko ir parakstījušies paši klubi.
Laikam jau tu un tev līdzīgie gaidīja, ka Lašenko&Co sakārtos lietas, kuras bija, ir un būs vien LFV vadībai n klubiem pašiem jāsakārto.

  +3 [+] [-]

, 2023-01-30 21:32, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Un, kas neatbilda FKL, Audai, Daugavpilij? Ja raksta par visiem, tad visiem...Un diezgan skumji, ka licenci nevar nokārtot augšgala klubi, tajā skaitā čempions. Viens aktīvi bļauj par alkatīgo Valmieru, kas sabojās Kroļļa karjeru. Krõļļa karjeru diez vai sabojās, to viņš var sabojāt tikai un vienīgi pats ar savu attieksmi, bet alkatīga, skopa Valmiera acīmredzot ir, ja pēdējo sezonu top komanda otro gadu pēc kārtas nenokārto saistības...
nezinu vai tas bija brīdī kad lasīji, bet ir norādīts:'' infrastruktūras kritēriju pilnīgai izpildei noteikumu 27. paragrāfa izpildei'', īsts entuziasts varētu doties un uzmeklēt minēto pantu, bet pēc nosauktajām komandās mans minējums ir stadions un rezerves stadiona norādīšana.

Valmieras situācija, tā ir, kad finansējums nāk no ārpuses, sēdi un gaidi sanāk, pluss nav ko gausties, labi ka vispār kas notiek pie esošās ekonomikas.. kā viens prātīgs cilvēks norādīja visa virslīga balstās uz četriem klubiem un to pastarpināta atbalsta citiem (īres, leģionāru naudas iemaksas)

     [+] [-]

, 2023-01-30 21:32, pirms 2 gadiem
Tikmēr Balcers nav nekur paņemts un varēs officiāli AHL spēlēt.

  +1 [+] [-]

, 2023-01-30 22:47, pirms 2 gadiem
Čurbāna depozītprogramma rakstīja: Kroļļa karjeru viņi sabojāja ar acīmredzami pārāk augstu lēcienu.
Kā salīdzinājumu gribētu piedāvāt 2 futbolistus(jā, dažādi laiki, dažādi ampluā, bet tomēr). J.Ikaunieks un A. Rudņevs. Salīdzini ceļus kā viņi gāja uz Top 5 līgu un to kādi tur bija panākumi. Ikaunieka gadījumā gan panākumi būtu jāliek pēdiņas
Tas pats sagaidāms arī ar Raimondu
Valmieras un Kroļļa sakarā gan vēlos minēt "mākslīgu" konkurenci, jo tomēr jāņem vērā, ka Krolli iegādājās ar domu, lai nākotnē viņu pārdotu līdz ar to pamatsastāvā faktiski bija garantēta vieta (papildus tam vēl kapteiņa statuss). Pluss vēl jāņem vērā Ndoja trauma, kas, iespējams, palielināja Kroļļa spēles laiku. Saprotams, ka pārejot uz augstāku līmeni, kurā nav mākslīgas konkurences, iespējas pretendēt uz spēles laiku ir visai ierobežotas, taču iespēja kā tāda vēl nav zudusi.

  +5 [+] [-]

, 2023-01-30 23:01, pirms 2 gadiem
Čurbāna depozītprogramma rakstīja: Kroļļa karjeru viņi sabojāja ar acīmredzami pārāk augstu lēcienu.
Kā salīdzinājumu gribētu piedāvāt 2 futbolistus(jā, dažādi laiki, dažādi ampluā, bet tomēr). J.Ikaunieks un A. Rudņevs. Salīdzini ceļus kā viņi gāja uz Top 5 līgu un to kādi tur bija panākumi. Ikaunieka gadījumā gan panākumi būtu jāliek pēdiņas
Tas pats sagaidāms arī ar Raimondu
Nepiekrītu. Te jau pieminēja raksturu. Krollim nonākot tajā pašā Polijā, kādas būtu iespējas tikt augstāk? Rudņevs ir patīkams izņēmums, jo praktiski neviens letiņš, kas nonācis poļos nav ticis pēc tam augstāk. Ļoti reti izņēmumi. Un Krollim raksturs liek domāt, ka tāda Polija liktu vēl atrāk doties mājās. Kāpēc esmu tik skeptisks? Jo atširībā no daža laba, kas te raksta, ka viņam "vīrs ar pa*tiem" raksturs uzskatu, ka tieši otrādi - viņa raksturs ir tuvāks tam pašam Ikauniekam un citiem, kas pie pirmajām grūtībām mūk atpakaļ vai izvēlas "lielo piķi" un nesisties ārzemēs. Kāpēc? Pirmkārt, daudzu pieminētā siltumnīca. Krollim ir meistarība, taču daudz, kas tika nolikts uz paplātes. Ar mīkstaku raksturu, kad redzēs, ka neauklējās ātri padosies. Otrkārt vairāki viņa izgājieni VL sezonas izskaņā. Gan bumbas ņemšana pirms svilpes, gan vēl pāris ļoti asi gājieni, kur bija jābirst kartiņām. Tas parāda, ka čalis jau ir noķēris zvaigzni. Arī atsevišķas intervijas parādīja, ka viņš neiespringst ja nesanāk, nekapā par katru metru. Nu un, protams, svaigākais - Spezia trenera izteikumi. Nu nevar jauniņais "atbraukt kā uz kūrortu" ierodoties jaunā klubā. Jauniņajam, jo īpaši tādam no name kā Krollis bija jāgrauž zāle jau kāpjot ārā no lidenes. Saliec visu šo kopā un sapratīsi, ka ja Krollis aplauzīsies pamatā vaina būš nevis Valmierai, bet pašā Krollī. Iespējams, lēciens ir augsts, pārāk augsts, bet tas ir spēlētāja darbs darīt visu, lai pierādītu pretējo. Kluba darbs ir meklēt izdevīgāko sev nevis spēlētājam.

  -1 [+] [-]

, 2023-01-30 23:18, pirms 2 gadiem
Auda Bauda rakstīja: Labāk, lai Super Nova un Jelgava, nevis Spartaks. Super, būs interesanta sezona.
Jā jā negodīgi super novu patur virslīgā, kut tur bija jāiet GROBIŅAI, ja Grobiņa atteiktos tad varētu runāt par Supernovu

  +1 [+] [-]

, 2023-01-31 05:41, pirms 2 gadiem
Spartaks ir tāda savdabīga komanda...

  +2 [+] [-]

, 2023-01-31 08:23, pirms 2 gadiem
Šeit prasītos Pūcīša komentārs , kapēc izveidojusies šāda situācija, kapēc līdz 30.01 pārādsaistības nav nokārtotas , pat ņemot vērā to ka pārdots Krollis .
SC futbola apskatniekiem piezvaniet Pūcītim .

     [+] [-]

, 2023-01-31 08:27, pirms 2 gadiem
Prieks par Tukumu! 👌
Super Novu ievilkt aiz ausīm, kura shēmotāja pirksts?

  +1 [+] [-]

, 2023-01-31 08:54, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Nepiekrītu. Te jau pieminēja raksturu. Krollim nonākot tajā pašā Polijā, kādas būtu iespējas tikt augstāk? Rudņevs ir patīkams izņēmums, jo praktiski neviens letiņš, kas nonācis poļos nav ticis pēc tam augstāk. Ļoti reti izņēmumi. Un Krollim raksturs liek domāt, ka tāda Polija liktu vēl atrāk doties mājās. Kāpēc esmu tik skeptisks? Jo atširībā no daža laba, kas te raksta, ka viņam "vīrs ar pa*tiem" raksturs uzskatu, ka tieši otrādi - viņa raksturs ir tuvāks tam pašam Ikauniekam un citiem, kas pie pirmajām grūtībām mūk atpakaļ vai izvēlas "lielo piķi" un nesisties ārzemēs. Kāpēc? Pirmkārt, daudzu pieminētā siltumnīca. Krollim ir meistarība, taču daudz, kas tika nolikts uz paplātes. Ar mīkstaku raksturu, kad redzēs, ka neauklējās ātri padosies. Otrkārt vairāki viņa izgājieni VL sezonas izskaņā. Gan bumbas ņemšana pirms svilpes, gan vēl pāris ļoti asi gājieni, kur bija jābirst kartiņām. Tas parāda, ka čalis jau ir noķēris zvaigzni. Arī atsevišķas intervijas parādīja, ka viņš neiespringst ja nesanāk, nekapā par katru metru. Nu un, protams, svaigākais - Spezia trenera izteikumi. Nu nevar jauniņais "atbraukt kā uz kūrortu" ierodoties jaunā klubā. Jauniņajam, jo īpaši tādam no name kā Krollis bija jāgrauž zāle jau kāpjot ārā no lidenes. Saliec visu šo kopā un sapratīsi, ka ja Krollis aplauzīsies pamatā vaina būš nevis Valmierai, bet pašā Krollī. Iespējams, lēciens ir augsts, pārāk augsts, bet tas ir spēlētāja darbs darīt visu, lai pierādītu pretējo. Kluba darbs ir meklēt izdevīgāko sev nevis spēlētājam.
Nevajag aizmirst, ka manis piesauktais Rudņevs, Polijā nenonāca pa taisno no Virslīgas, bet pirms tam jau uguņoja ungāru čempionātā! Soli pa solim!
Negribēju personiski aizskart sportistu, tāpēc Kroļļa rakstura iezīmes neminēju

  +1 [+] [-]

, 2023-01-31 09:52, pirms 2 gadiem
juings rakstīja: Šeit prasītos Pūcīša komentārs , kapēc izveidojusies šāda situācija, kapēc līdz 30.01 pārādsaistības nav nokārtotas , pat ņemot vērā to ka pārdots Krollis .
SC futbola apskatniekiem piezvaniet Pūcītim .
Cik esmu lasījis, tad naudu par Krolli to vienu miljonu Spezia nomaksās divu gadu laikā!

  +1 [+] [-]

, 2023-01-31 11:16, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Hm, tev un tev līdzīgiem, protams, nešķiet, ka tieši šie ir Lašenko&Co
centieni LFV ieviest kārtību. Centieni panākt to par ko ir parakstījušies paši klubi.
Laikam jau tu un tev līdzīgie gaidīja, ka Lašenko&Co sakārtos lietas, kuras bija, ir un būs vien LFV vadībai n klubiem pašiem jāsakārto.
Pilnīgi piekrītu! Cilvēkiem laikam ar atmiņu pašvaki, kad iepriekš klubi sezonu nevarēja nemaz pabeigt.

  +1 [+] [-]

, 2023-01-31 11:30, pirms 2 gadiem
Ambrē rakstīja: Cik esmu lasījis, tad naudu par Krolli to vienu miljonu Spezia nomaksās divu gadu laikā!
Tapēc jau es saku vajadzīgs Pūcīša izkaidrojums par izveidojušos situāciju ... ,lai nebūtu minējumi.
Kapēc 2 gadus pēc kārtas problēmas , tur vairs nevar teikt ''neveiksmīga apstākļu sakritība ''
Un ja arī līdzx 02.02 nenokārtos ko tad ?

  +1 [+] [-]

, 2023-01-31 11:34, pirms 2 gadiem
erred rakstīja: Spartaks ir tāda savdabīga komanda...
es pat teiktu zvaigžņota ...

  +1 [+] [-]

, 2023-01-31 16:36, pirms 2 gadiem
Bronsons rakstīja: śis viss tik pierāda ka tomēr Virslīga ir pilnīgs kolhozs ne profesionāls sporta passākums...nav tāda sezonas sākuma ,kur jau iepriekśējās sezonas beigās, visas tās komandas, kas jau zin ka nākamajā sezonā būs jaspēlē, nevar laicīgi savest visu kārtībā....pilnīgs murgs
Viss uz diegiem turās.. nav ne tradīciju, ne stabila pamata.

     [+] [-]

, 2023-02-01 17:49, pirms 2 gadiem
Bronsons rakstīja: śis viss tik pierāda ka tomēr Virslīga ir pilnīgs kolhozs ne profesionāls sporta passākums...nav tāda sezonas sākuma ,kur jau iepriekśējās sezonas beigās, visas tās komandas, kas jau zin ka nākamajā sezonā būs jaspēlē, nevar laicīgi savest visu kārtībā....pilnīgs murgs
Problēma tajā komandas nezin vai viņas nākamgad spēlēs, vai naudas maiss gribēs tērēties un cik, vai bus noskatīti lēti Āfrikas puikas ko nākotnē cer pārdot.
Virslīga mums ir viendienīšu kolhozs līdzīgi ka krievu KHL.