Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Latgales derbijā Rēzekne sasit Daugavpili

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Latgales derbijā Rēzekne sasit Daugavpili
"Blāzmas" spēlētāji Pāvels Riževskis un Vladimirs Volkovs katrs guva pa vārtiem
Foto: Aigars Prūsis

Šodien LMT Virslīgas noslēdzošajā 3. kārtā Rēzeknes "Blāzma" savā laukumā ar 3:1 uzvarēja Daugavpils "Daugavu". Izšķirošo pārsvaru rēzeknieši ieguva jau 1. puslaikā, kuru uzvarēja ar 2:0.

Rēzeknes "Blāzmai" šī spēle bija pirmā atrādīšanās savai publikai šosezon. Pirmajos divos mačos tika gūti trīs punkti (0:4 pret "Liepājas Metalurgu" un 1:0 pret "Jaunību"), kamēr Daugavpils "Daugava" arī divās izbraukuma cīņās bija iekrājusi četrus punktus (1:1 pret "Olimps/RFS" un 1:0 pret "Tranzit"). Nelieli mača favorīti bija Daugavpils futbolisti.

Spēles sākumā tribīnes gluži pilnas nebija, taču jau mača gaitā tas pieauga un bija aptuveni 900 skatītāju. Šis līdzjutēju pulks varēja uzgavilēt jau 5. minūtē, kad "Blāzma" prata izvirzīties vadībā. "Daugavas" vārtsargs Māris Eltermanis bija patālu pametis savus vārtus, un Pāvels Riževskis no laukuma centra guva vārtus - 1:0! Vēl Artjoms Vaskovs 15. minūtē ar vienu sitienu lika bumbai atsisties pret abiem "Daugavas" vārtu stabiem, bet pēcāk iniciatīvu beidzot pārņēma daugavpilieši. Tas augļus nenesa, tieši otrādi - puslaika izskaņā pēc tam, kad Vladimirs Volkovs trāpīja pa vārtu pārliktni, rēzekniešu spēlētājs Vadims Osipovs dubultoja rezultāta pārsvaru, ieraidot vārtos atlēkušo bumbu. Pēc 1. puslaika - 2:0 "Blāzmas" labā.

2. puslaikā ļoti liels teritoriāls pārsvars piederēja Daugavpils "Daugavai", tomēr neizdevās ne tikai iekarot vārtus, bet arī radīt labus momentus. Vēl jo vairāk - 68. minūtē soda laukumā tika nogāzts pirmo vārtu autors Riževskis un ar pendeles palīdzību Vladimirs Volkovs panāca jau graujošo 3:0. Šķita, ka viss beidzies, bet drīz vien nāca jauns pavērsiens - "Blāzmas" spēlētājs Deniss Sokoļskis savā soda laukumā nogāza Andreju Kovaļovu un nopelnīja ne tikai 11 metru soda sitienu uz saviem vārtiem, bet arī sarkano kartīti. Pendeli realizēja Valērijs Afanasjevs - 1:3 un "Daugavai" vairākumā bija aptuveni 20 minūtes, lai glābtu maču. Spiediens bija, ar momentiem gan tā pašvakāk, un rezultāts vairs nemainījās. 3:1 "Blāzmas" uzvara!

Blāzma – Daugava 3:1 (2:0)

Vārti: Riževskis 5', Osipovs 45', Volkovs 68' (11m) - Afanasjevs 71' (11m)
Brīdinājumi: Krainis, Vaskovs, Osipovs - Simonovs, Ziziļevs.
Blāzma: Seleckis, Krainis, Kaļva, Osipovs, Kleins (Kirilovs 76'), Vaskovs, Rancāns, Riževskis (Silovs 89'), Volkovs, Sokoļskis, Javoišs.
Daugava: Eltermanis, Čikradze, Mjongs, Simonovs, Logins (Ramazanovs 20'), Zizilevs, Afanasjevs, Jaliašvili, Sokolovs (Denisevičs 46'), Hong Kums (Porošins 38'), Kovaļovs.
Galvenais tiesnesis: Vadims Direktorenko.

LMT Virslīga

3. kārta

DatumsLaiksSpēleRezultātsVārtu guvēji
22.04.2010.18:00FK Jelgava - FK Jūrmala-VV1:2 (0:1)Veiss - Kalniņš; Macions
23.04.2010.18:00FC Tranzit - FK Ventspils0:2 (0:2)Solovjovs 2
23.04.2010.18:00JFK Olimps/RFS - Skonto FC1:3 (0:1)Šabala – Rode; Karašausks 2
24.04.2010.16:00FK Jaunība - SK Liepājas Metalurgs2:3 (1:0)Astrahancevs (11m); Cigankovs – Kavaļausks; Kalns; Jemeļins
24.04.2010.17:00SK Blāzma - FC Daugava3:1 (2:0)Riževskis; Osipovs; Volkovs (11m) - Afanasjevs (11m)

LMT Virslīgas 3. kārtas spēļu kalendārs un norīkotās tiesnešu brigādes
Lai skatītos maču LIVE aprakstus, spiediet ŠEIT.

Turnīra tabula

VKomandaSUNZGV:ZVP
1.FK Ventspils330011:19
2.Skonto FC330011:49
3.SK Liepājas Metalurgs33009:39
4.SK Blāzma32014:56
5.FC Daugava31113:44
6.FC Tranzit31022:33
7.FK Jūrmala-VV31025:73
8.JFK Olimps/RFS30122:111
9.FK Jaunība30032:60
10.FK Jelgava30033:80

Rezultatīvākie spēlētāji

VSpēlētājsKomandaVārti
1.Artūrs KarašausksSkonto FC7
2.Deniss RakelsSK Liepājas Metalurgs4
3.Aleksandrs SolovjovsFK Ventspils3

Noderīgi: Informācija par visu klubu mājas stadioniem, biļešu cenu, komandu kapteiņiem utt.

  +5 [+] [-]

, 2010-04-24 18:57, pirms 15 gadiem
toto?

  -3 [+] [-]

, 2010-04-24 18:59, pirms 15 gadiem
njaa diivaina speele
2 mainjas 1 puslaikaa un 1 jau paartraukumaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-04-24 19:05, pirms 15 gadiem
Malači, Blāzma. Pa visu pagājušo sezonu tabulā nebija tik augstu kā uz šo brīdi..

     [+] [-]

, 2010-04-24 19:07, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Totāli negaidīts rezis... Cerēju, ka Rēzekne kaut vai niču izvilktu, bet 3:1... no vienas puses, atkal pacelsies runas par toķiku, kam gan negribētos ticēt, jo šis tomēr tiešām ir derbijs- spēles starp Rēzekni un Daugavpili vienmēr bijušas trakas (sevišķi no rēzekniešu perspektīvas), jo vairāki jaunie daugavpilieši, netiekot Daugavpilī sastāvā, nāk uz Rēzekni un grib sevi pierādīt (kā tas pats Volkovs u.c.)

super pierakstiji, visi raksta totiks, it ka blazma nekas un neko, bet ari bija daudz momentu iegut vel vartus

Katrā ziņā izskatās, ka kārtējā trakā Latgales derbija ''klasika'' Rēzeknes stadionā bijusi... pie tam par to, ka toto šeit iesaistīts negribētu ticet tāpēc, ka pēc LIVE izskatās, ka uz laukuma situācija bijusi visai nokaitēta... galu galā viena sarkanā un birums dzelteno ir izdalītas uz abām pusēm...

  -1 [+] [-]

, 2010-04-24 19:07, pirms 15 gadiem
daugava daudz jaunu speletaju un vini laikam vel nesaspelejas kopa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-04-24 19:08, pirms 15 gadiem
BLAZMA MALACI - prieks, jo pirmas speles bija grutas

  -3 [+] [-]

, 2010-04-24 19:08, pirms 15 gadiem
andrisd rakstīja: varbut pietiek? zbal jau pie katras Daugavas speles redzet komentaru ''toto'' , es varu pateikt ,ka Jelgava sarunajusi ar Jurmalu , LM speciali speleja uz rezultatu 3-2 ar Jaunibu!
Toto ''Daugavai'' bijot ar ''Olimpu''.

''Blāzma'' šodien spēlējot ļoti labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kAMBALA777

  +1 [+] [-]

, 2010-04-24 19:13, pirms 15 gadiem
andrisd rakstīja: varbut pietiek? zbal jau pie katras Daugavas speles redzet komentaru ''toto'' , es varu pateikt ,ka Jelgava sarunajusi ar Jurmalu , LM speciali speleja uz rezultatu 3-2 ar Jaunibu!
Manipulēt ar komandām var arī Guntis Indriksons!Tāpat kā nepamatoti tika diskvalificēta Dina,tāpat viņš var uzspiest Daugavai pakļauties savām iegribām,jo D-Pils ir ,,pateicību ,, vadonim parādā ka spēlē virslīgā šosezonu!
Bet D-Pils futbolistus nevainosim ja kas aizdomīgs šogad!
Šodien divi vadoņa top(trijnieka) tiesneši,un divi ne visai saprotami rezultāti!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-24 19:19, pirms 15 gadiem
Kads toto? Daugava bez tiesnesa nevareja neko izdarit.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-04-24 19:28, pirms 15 gadiem
andrisd rakstīja: ai...nu sakas atkal Rezeknes fanu muldeshana par tiesnesi!
speli redzeji? jebkura spele plecs pleca tika svilpta par labu daugavaj un vel daudzas epizodes. par identiskajiem parkapumiem blazmas speletajiem kartina daugavas ne

  +6 [+] [-]

, 2010-04-24 19:28, pirms 15 gadiem
pietiek strideties jums. labak apsveiciet uzvaretajus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-04-24 19:33, pirms 15 gadiem
apsveicam BLĀZMAs komandu, ka arii lidzjuteejus

  +1 [+] [-]

, 2010-04-24 19:35, pirms 15 gadiem
andrisd rakstīja: Visas speles kas notiek Daugavpili apmekleju! Nereizi neesmu redzejis , ka Daugavai/Dinai palidzetu tiesnesi!!!!!
es nesaku ka par labu daugavai/dinai tas majas speles, bet par to ka tiesa pret blazmu ar jebkuru komandu spelejot, vienkarsi apvaino tas

  -2 [+] [-]

, 2010-04-24 19:40, pirms 15 gadiem
Zaudēju toķikā

     [+] [-]

, 2010-04-24 19:43, pirms 15 gadiem
Laosh rakstīja: Zaudēju toķikā
Jūtu līdzi!bet domāt vajag!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-24 19:47, pirms 15 gadiem
Blāzma malači!!!
Daugavai nebija šansu...
pat neskatoties uz tiesnesi, vairāk izredžu uzvarēt bija rēzekniešiem

  +5 [+] [-]

, 2010-04-24 19:48, pirms 15 gadiem
Es te ar toķikiem nevienu neapvainošu,bet man personīgi Daugavas rezultāti virslīgā šobrīd visnesaprotamākie,.Redzēju kā viņi spēlēja ar Tranzītu.Ar tādu spēli viņiem bija jābūt 9 punktiem tabulā.Redzēju Olimps,kuri bija absolūti nekādi.Par Blāzmu tik, cik rakstīja un dzirdēju,ka komanda vēl nav formā.Nav jau izslēgts ,ka Rēzekne ar katru maču spēli uzlabo.(to redzēšu 1.maijā).

  +1 [+] [-]

, 2010-04-24 19:55, pirms 15 gadiem
Dark Eagle rakstīja: Blāzma malači!!!
Daugavai nebija šansu...
pat neskatoties uz tiesnesi, vairāk izredžu uzvarēt bija rēzekniešiem
Ko nozīmē:,,pat neskatoties uz tiesnesi,,................
Saproti :Vadonis var likt limes uz mačiem izmantojot(jeb nospraužot uzdevumu) tiesnešu darbībai laukumā!
Biju par Blazmu,šodien! bet jau 3 kārtā daudz aizdomīgu maču!
Ja tiesnesis darbojas ,krist var jebkurš,izņemot skonto!Olimps var krist ja labs kofs!Bet virslīgā šis klubs paliks .......uz mūžīgiem laikiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-04-24 20:05, pirms 15 gadiem
Gribēju aiziet bet nesanāca. Blāzma malači un pēc teksta spriežot bija 900 skatītāju iespaidīgi, kaut gna nav ko brīnīties, jo Rēzekne futbolu vienmēr mīlēja un gāja atbalstīt savējos.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-24 20:13, pirms 15 gadiem
Volkovs un Riževskis saviem bijušajiem kolēģiem parādīja kā jāspēlē!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-24 20:18, pirms 15 gadiem
Kaspars1984 rakstīja: Volkovs un Riževskis saviem bijušajiem kolēģiem parādīja kā jāspēlē!!!
ta tiesam, vajadzeja Tamaza seju nofotogrofet, kad vina ex puisi iesita vartus

  -2 [+] [-]

, 2010-04-24 20:48, pirms 15 gadiem
aaaaaa rakstīja: ta tiesam, vajadzeja Tamaza seju nofotogrofet, kad vina ex puisi iesita vartus
Pertijas nebija tribīnēs... neielaida...

  +1 [+] [-]

, 2010-04-24 20:50, pirms 15 gadiem
Dark Eagle rakstīja: Pertijas nebija tribīnēs... neielaida...
Tiešām neielaida?

     [+] [-]

, 2010-04-24 20:52, pirms 15 gadiem
1 rakstīja: Tiešām neielaida?
nu es viņu neredzēju, bet ja viņu ielaistu, tad viņam būtu garantēts lidojums pāri stadiona žogam...

     [+] [-]

, 2010-04-24 20:55, pirms 15 gadiem
1 rakstīja: Tiešām neielaida?
Tevi tas uztrauc???(par Pertiju)
Aizmirstam par Pertiju,sekojam futbolam!

  +6 [+] [-]

, 2010-04-24 21:03, pirms 15 gadiem
Nē veči Pertija bija stadionā!! Pirmajā puslaikā stāvēja netālu!! Vadīja komandas spēli, kaut ko skaļi kliedza uz spēlētājiem savā valodā!!! Blāzmai bija šodien ļoti daudz vārtu gūšanas momentu, pirmo puslaiku varēja jau būt kādi 3:0 droši!!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-04-24 21:07, pirms 15 gadiem
Dark Eagle rakstīja: Pertijas nebija tribīnēs... neielaida...
nu kaa nebija, a kur tad bija, es tak vinu redzeju

     [+] [-]

, 2010-04-24 21:31, pirms 15 gadiem
andrisd rakstīja: varbut pietiek? zbal jau pie katras Daugavas speles redzet komentaru ''toto'' , es varu pateikt ,ka Jelgava sarunajusi ar Jurmalu , LM speciali speleja uz rezultatu 3-2 ar Jaunibu!
Pilnīgi piekrītu. Katru reizi kāds cenšas izskatīties gudrāks par pārējiem, pievienojot šito debīlo komentu. Pieliek vēl un redz, baigo asprātību pateicis... Vienīgais, par ko rēkt šajā brīdī, ir viņš pats ar savām rievu neapveltītajām smadzenēm!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-04-24 21:45, pirms 15 gadiem
Nevajag visur piesaukt toto-atcerieties vienu-FC Daugava nav Dinaburg un 1.Liga FC Daugava bija tabulas vidu un tas,ka Rezekne vinus uzvareja nav nekads liels parsteigums,jo FC Daugavas sastavs netika ipasi pastiprinats pec tam kad tika Virsliga!!!
Rezekne savukart sosezon izskatas daudz labak neka pagajuso sezonu!!!

     [+] [-]

, 2010-04-24 21:54, pirms 15 gadiem
Ambrē rakstīja: FC Daugava bija tabulas vidu un tas,ka Rezekne vinus uzvareja nav nekads liels parsteigums,jo FC Daugavas sastavs netika ipasi pastiprinats pec tam kad tika Virsliga!!!
Ko nu ko, bet tā nu nebija. Uz Daugavu pārnāca visi Dinaburg bijušie spēlētāji, izņemot Kuzņecovu (LM), Krjaukli (FKV) un Kuplovu-Oginski, kuru atskaitīja. Pluss vēl pāris jaunie klāt nāca!

  +4 [+] [-]

, 2010-04-24 21:57, pirms 15 gadiem
andrisd rakstīja: Ja , pec aprakstiem es varu pateikt ka vareja but 5-3 Daugavas laba un varbut rezekniesi vel noliegs to ,ka Daugavai bija pozicionals parsvars un spiediens uz Blazmas vartiem?
у Даугавы не одного 100 % момента не была если что

  +2 [+] [-]

, 2010-04-24 22:07, pirms 15 gadiem
andrisd rakstīja: Ja , pec aprakstiem es varu pateikt ka vareja but 5-3 Daugavas laba un varbut rezekniesi vel noliegs to ,ka Daugavai bija pozicionals parsvars un spiediens uz Blazmas vartiem?
Jā es piekrītu ka bija pozicionāls pārsvars un spiediens bija, bet nebija paša galvenā - nobeiguma, sitiena pa vārtiem.Es cik saprotu tikai no komentiem priekštatu par spēli nevar gūt, bet klātienē Daugava izskatijās pavsam švaki!!! Kāpēc Pertija un ko jau pirmajā puslaikā mainīja divus spēlētājus???? Spiediens sākās tikai otrajā puslaikā,Daugavai bija daudz bīstamu standartsituāciju, ja nemaldos tikai vienreiz trāpija pa vārtiem!!!Vari spiest kaut vai visas 90 minūtes, bet uzvar tas kurš iesit vārtus, nevis tas kurš vairāk kontrolē bumbu!!!Šodien Blāzma bija spēcīgāka!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-04-24 22:54, pirms 15 gadiem
reikons rakstīja: Ko nu ko, bet tā nu nebija. Uz Daugavu pārnāca visi Dinaburg bijušie spēlētāji, izņemot Kuzņecovu (LM), Krjaukli (FKV) un Kuplovu-Oginski, kuru atskaitīja. Pluss vēl pāris jaunie klāt nāca!
Krjauklis uz jūrmalu aizgāja, dārgais Spec.

     [+] [-]

, 2010-04-24 23:10, pirms 15 gadiem
ja ko ir bralis Ritus Krauklis, kurs FK Ventspili

     [+] [-]

, 2010-04-24 23:41, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja:
Šķita, ka pa ziemu esi mainījies, tomēr nē - turpini malt vienā laidā savas pasakas, lai arī nevienu spēli neesi redzējis (tikai nestāsti, ka vienlaicīgi pamanījies būt gan Rīgā, gan Rēzeknē).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-25 07:29, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Šķita, ka pa ziemu esi mainījies, tomēr nē - turpini malt vienā laidā savas pasakas, lai arī nevienu spēli neesi redzējis (tikai nestāsti, ka vienlaicīgi pamanījies būt gan Rīgā, gan Rēzeknē).
Tu čukča ko es maļu!Ja tev problēmas ej ārstēties!

     [+] [-]

, 2010-04-25 07:40, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Šķita, ka pa ziemu esi mainījies, tomēr nē - turpini malt vienā laidā savas pasakas, lai arī nevienu spēli neesi redzējis (tikai nestāsti, ka vienlaicīgi pamanījies būt gan Rīgā, gan Rēzeknē).
P.S. čukča!
Es komentējis spēles vēl šogad neesmu,bet šķiet tev to nesaprast!Jūtu līdzi!

     [+] [-]

, 2010-04-25 08:05, pirms 15 gadiem
To čukča jeb suvass
Tev pat nav bijis drosmes norādīt uz manu komentāru,tik vien kā:

Andris5 rakstīja

Ja domā mani medīt,es tevi iznīcināšu!

     [+] [-]

, 2010-04-25 09:54, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: To čukča jeb suvass
Tev pat nav bijis drosmes norādīt uz manu komentāru,tik vien kā:

Andris5 rakstīja

Ja domā mani medīt,es tevi iznīcināšu!
Mjā, tomēr pa ziemu tev ir kļuvis vēl sliktāk. Vajāšanas mānija parādījusies, arī draudēt esi sācis.
Nu, piemēram, argumentē, lūdzu, šo komentāru - Saproti :Vadonis var likt limes uz mačiem izmantojot(jeb nospraužot uzdevumu) tiesnešu darbībai laukumā!
Biju par Blazmu,šodien! bet jau 3 kārtā daudz aizdomīgu maču!
Ja tiesnesis darbojas ,krist var jebkurš,izņemot skonto!Olimps var krist ja labs kofs!Bet virslīgā šis klubs paliks .......uz mūžīgiem laikiem!

Argumentē, kādā ziņā aizdomīgi mači! Tikai rezultāta dēļ? Tas nav arguments. Lūdzu, faktus - tiesnesis pietiesāja (un uzskaiti epizodes), tas un tas speciāli savu divcīņu zaudēja...Bet, ak pareizi. Es taču aizmirsu, ka tev nekas nav jāargumentē.
Kādēļ Metalurgs zaudēja Jelgavai? Vadonis piedraudēja vai tiesnesis pārāk maz sarkano pagarinājumā Jelgavai iedeva?

     [+] [-]

, 2010-04-25 10:34, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Mjā, tomēr pa ziemu tev ir kļuvis vēl sliktāk. Vajāšanas mānija parādījusies, arī draudēt esi sācis.
Nu, piemēram, argumentē, lūdzu, šo komentāru - Saproti :Vadonis var likt limes uz mačiem izmantojot(jeb nospraužot uzdevumu) tiesnešu darbībai laukumā!
Biju par Blazmu,šodien! bet jau 3 kārtā daudz aizdomīgu maču!
Ja tiesnesis darbojas ,krist var jebkurš,izņemot skonto!Olimps var krist ja labs kofs!Bet virslīgā šis klubs paliks .......uz mūžīgiem laikiem!

Argumentē, kādā ziņā aizdomīgi mači! Tikai rezultāta dēļ? Tas nav arguments. Lūdzu, faktus - tiesnesis pietiesāja (un uzskaiti epizodes), tas un tas speciāli savu divcīņu zaudēja...Bet, ak pareizi. Es taču aizmirsu, ka tev nekas nav jāargumentē.
Kādēļ Metalurgs zaudēja Jelgavai? Vadonis piedraudēja vai tiesnesis pārāk maz sarkano pagarinājumā Jelgavai iedeva?
Čukča!Tev laikam labāk ziemeļbriežus medīt!
Par LM-Jelgavu ,sipailo un vadonim bija izdevīgāk lai vinn LM,jo zaudējuma gadījumā problemātiski Olimpam jau tikt eiropas līgā!Kāpēc sipailo noraidīja Jelgavnieku nav ne jausmas,un par šo spēli un sipailo darbību, Tu tākā uztraucies un protams esi nepatīkami pārsteigts ka es par sipailo tai mačā ne vārda, NEVIENS mans komentārs nav par to bijis(par sipailo darbību pēc mača).Bet ko čukča vispār spēj sajēgt?
-------------------------
Čukča rakstīja:
<<ka vienlaicīgi pamanījies būt gan Rīgā, gan Rēzeknē).>>

Mans iepriekšējais komentārs bija uz šo,kur centies sagrozīt manos komentāros rakstīto,kur ir rakstīts ka kometēju spēles!Neesi atbildējis ar pēdējo savu komentāru.
_____________________-
Čukča rakstīja:
<<Lūdzu, faktus>>

Kas tu tāds esi ka gribi lai tev atskaitos?Šis teiciens augstāk minētais ir nodrāzts ,un Tev laikam prāta vairāk nepietiek lai ko jaunu izdomātu.
-------------------------------
Es zinu ko tu gribi ar šiem saviem jēlajiem komentāriem panākt,nevajag,nekas neizdosies!
Tos citātus ko minēji šeit,tas viss notiek!Arvien vairāki to sapratīs,bet es pacentīšos informēt no sevis !To ko saskatu.

     [+] [-]

, 2010-04-25 11:09, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja:
Ja tu pasaki, ka kāda spēle ir aizdomīga, tad tā ir spēles komentēšana. Starp citu, ko tu vari saskatīt, neredzot pašu spēli? Un vienīgais, ko es gribu panākt, lai tu beidz tukši muldēt, bet argumentē ar reāliem faktiem. Bet, ja tu uzskati, ka tas nav jādara, okeij. Tad, lai tā arī paliek. Sarunas beigas.

     [+] [-]

, 2010-04-25 11:30, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Ja tu pasaki, ka kāda spēle ir aizdomīga, tad tā ir spēles komentēšana. Starp citu, ko tu vari saskatīt, neredzot pašu spēli? Un vienīgais, ko es gribu panākt, lai tu beidz tukši muldēt, bet argumentē ar reāliem faktiem. Bet, ja tu uzskati, ka tas nav jādara, okeij. Tad, lai tā arī paliek. Sarunas beigas.
suvass, 2010-04-14 21:19, pirms 2 nedēļām, citēt
Kurš tiesnesis tad šoreiz vainīgs?

To Tu rakstīji pēc mača LM-Jelgava!
Izlasi savu pēdējo komentāru,un vari arī zem šī mana minētā (augstāk)rakstīt apakšā!Beidzi te grāpstīties!Neko nepanāksi!