Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

"Skonto" un "Jūrmalai" atņemti vēl četri punkti, intriga Virslīgā izplēn

"Skonto" un "Jūrmalai" atņemti vēl četri punkti, intriga Virslīgā izplēn
Foto:Romāns Kokšarovs/F64

LFF Disciplinārlietu komisija paziņojusi par četru soda punktu piešķiršanu "Skonto" un "Jūrmalas" komandām un piešķir tām laiku līdz 30. oktobrim, lai nokārtotu savas saistības. Līdz ar to četras kārtas pirms turnīra beigām praktiski atrisinātas divas lielākās intrigas - tikai milzu neveiksmes var atturēt "Ventspili" no pirmās vietas un "Mettu"/LU - no devītās.

DK pirms lēmuma pieņemšanas uzklausījusi abu klubu pārstāvju sniegtos skaidrojumus, kā arī iepazinusies ar LFF SSPK vēstuli par to, kā pavirzījusies uz priekšu saistību izpildīšana pret spēlētājiem. Konstatēts, ka ne "Skonto", ne "Jūrmala" nav izpildījusi DK iepriekšējos lēmumus tam paredzētajos termiņos, par ko jau komandas saņēmušas bargus sodus, ieskaitot naudas sodus, aizliegumu reģistrēt jaunus spēlētājus un punktu atņemšanu.

Iepriekš DK piesprieda trīs punktu sodu, kurš gan pēc Apelāciju komisijas lēmuma tika samazināts uz vienu punktu. Šoreiz DK bijusi vēl bargāka un abām komandām atņemts pa četriem punktiem - trīs par spēlētājiem neizmaksātajām algām un viens par DK lēmumu nepildīšanu. "Skonto" joprojām nav norēķinājusies ar K. Ševeļovu, N. Bulvīti un V. Ovsjaņņikovu, bet "Jūrmalas" parādi ir P. Mihadjukam, M. Rafaļskim un D. Halvitovam. "Skonto" un "Jūrmala" gan ar šo lēmumu no saviem parādiem nav tikusi vaļā, jo DK uzstādījusi jaunu termiņu to atmaksai, proti, 30. oktobris.

Tas nozīmē, ka kopvērtējumā "Skonto" no līderes "Ventspils" atpaliek jau par sešiem punktiem, turklāt palikušas vairs tikai četras spēles. Savukārt "Jūrmala", kura cīņā par palikšanu Virslīgā bija gandrīz panākusi "Mettu"/LU, nu nokļuvusi atkal sešu punktu iedzinējos ar minimālām cerībām izrāpties no pēdējās vietas. Tiesa, "Skonto" nu var nopietni satraukties par savu vietu pirmajā divniekā, jo "Jelgava" ir vien četru punktu attālumā. Jāatgādina gan, ka klubiem ir iespēja šo lēmumu tāpat kā iepriekšējo apšaubīt Apelāciju komisijā, kuru gan vairs pēc LFF iniciatīvas vairs nevada Kārlis Villerušs.

Virslīgu organizējošās biedrības LFV izpilddirektors Emīls Latkovskis portālam Sportacentrs.com atzina, ka šis lēmums mazinās sportisko spriedzi pēdējās kārtās, taču uzsvēra, ka tas bijis pamatots: "Ir pilnīgi skaidrs, ka šie klubi ilgstošā laika periodā neievēro vienādus noteikumus ar pārējiem un tā nav godīga konkurence. LFF līdz šim savos lēmumos ir bijusi ļoti pretimnākoša un toleranta, taču paši klubi nav veikuši attiecīgās darbības, lai izmantotu šo pretimnākšanu un uzlabotu situāciju. Protams, ir nedaudz žēl, ka šis lēmumus būtiski samazina intrigu par čempionu titulu. Tomēr tā tik un tā paliek! Būs interesanti, kā izvērtīsies cīņa par vietu sadalījumu tabulas augšgalā pēdējās četrās kārtās."

DK sankcijas skārušas arī Rīgas "Daugavu" un Daugavpils "Daugavu", kuras nav spējušas laicīgi norēķināties par soda naudām. Rīgas komandas parādi sniedzas 1310 eiro apmērām, bet Daugavpils - 220 eiro. Abi klubi tikuši brīdināti, nosakot to pašu termiņu, ko "Skonto" un "Jūrmalas" komandām.

Naudas sodus saņēmušas arī vairākas Pirmās līgas komandas ("Ogre", "1625 Liepāja", "Jēkabpils/JSC", "Saldus"), kā arī "Skonto" dublieru komanda, kura par bumbu padevēja nenodrošināšanu kopējos parādus palielinājusi par 70 eiro.

Virslīgas kopvērtējuma tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.Ventspils32225563:1871
2.Skonto32231864:2765
3.Jelgava321710549:2361
4.Daugava (D)32178745:3259
5.Liepāja321821263:4156
6.Spartaks321281234:2944
7.Daugava (R)321341544:5243
8.Daugavpils32652125:5623
9.Metta/LU32272324:6213
10.Jūrmala32262424:957

"Skonto" un "Jūrmalai" par saistību nenokārtošanu atņemti pieci punkti.

Izmantotie resursi:
Sākums - Latvijas Futbola federācija


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-15 15:50, pirms 11 gadiem
Ļoti pareizi.
, 2014-10-15 15:50, pirms 11 gadiem
Priekā!!!
, 2014-10-15 15:53, pirms 11 gadiem
Metta var spēlēt kā grib, viņus LFF vienmēr izvilks aiz ausīm, jo ir viena no retajām komandām, kur ārpus laukuma aktivitātes ir daudz maz sakārtotas, tādēļ LFF viņus vajag virslīgā..
, 2014-10-15 15:54, pirms 11 gadiem
Jūrmalai nav vieta virslīgā, ļoti labs lēmums.
Mēs esam maza valsts un klubam ar tādu brendu kā Skonto ir jāpaliek!
, 2014-10-15 15:54, pirms 11 gadiem
klaunu bars... tad ņem nost. tad dod atpakaļ (30 okt. atdos atpakaļ) .gan jau tas ar vēl nav viss šinī klaunādē.. un vēl brīnās ka visi smējas par šamējiem
, 2014-10-15 15:55, pirms 11 gadiem
Protams, solis ir pareizs, bet nu, vai tiešām nebūs tāds teātris kā pagājušajā reizē? Nu nezinu...
, 2014-10-15 15:55, pirms 11 gadiem
Nu labi vēl tā Jūrmala, bet Skonto tomēr klubs ar tradīcijām. Vai tiešām kāds vietējais/vietējie nevarēja to nopirkt. Iztīrīt to vadību un spēlēt.
Tagad, drošvien parādi jau tādi, ka pirkt vairs nav jēgas.
, 2014-10-15 15:55, pirms 11 gadiem
Taisnība vienmēr uzvarēs ! Tāpat jau FKV būtu izcīnījuši čempionu titulu ! Cerams ,ka nebūs tāds cirks takā iepriekš bija ... kad atdeva atpakaļ divus puntkus !
, 2014-10-15 15:56, pirms 11 gadiem
UserSupport rakstīja: Jūrmalai nav vieta virslīgā, ļoti labs lēmums.
Mēs esam maza valsts un klubam ar tādu brendu kā Skonto ir jāpaliek!
Nu, ja Skonto tiešām ir īsts klubs, ar pāris gadiem 1. līgā viņiem vajadzētu tomēr izdzīvot. Tikai- vai kāds to gribēs...
, 2014-10-15 15:56, pirms 11 gadiem
īsti jau virslīga man neinteresē, bet klubam nedrīkst atņemt to kas ir iegūts. Ok, nākamsezon ja ir viss nokārtots ar finansēm pielaid ar -5 punktiem, bet ne jau šādi, atņemot sezonas beigās
Slēpts komentārs: T.G.H.
, 2014-10-15 16:01, pirms 11 gadiem
vansboards rakstīja: īsti jau virslīga man neinteresē, bet klubam nedrīkst atņemt to kas ir iegūts. Ok, nākamsezon ja ir viss nokārtots ar finansēm pielaid ar -5 punktiem, bet ne jau šādi, atņemot sezonas beigās
Bet klubs nemaksā spēlētājiem algas un uzspļauj uz federāciju (šeit domāju par Jūrmalu), vai tie ir godīgi iegūti punkti? Nedomāju vis...
, 2014-10-15 16:01, pirms 11 gadiem
Uh , kā Mettai paveicās
, 2014-10-15 16:05, pirms 11 gadiem
T.G.H. rakstīja: Man jautajums - vai Virslīgas titulu arī sanems tieši LFF DK?
Viņi to ir pelnijuši, jo FKV var uzvarēt tikai, ja vienīgos konkurentus gremdē, kāda miskaste, ha, ha, es ka SKO fans par šo visu vieglu sirdi pasmiešos, visiem tapat ir skaidrs, ka Skonto ir istie čempioni !
Priekā !!!
Skonto !
Smieties jau vari, bet klubam saistības ir jānokārto nevis jāsmejas par čempionāta organizatororiem. Pie sakārtotas Skonto organizācijas Skonto ar lielu iespējamību varēja būt par čempioniem, bet lai nu vaino paši sevi un savus finanšu līkločus.
, 2014-10-15 16:05, pirms 11 gadiem
Jelgavai jāņem 2.vieta !
, 2014-10-15 16:09, pirms 11 gadiem
T.G.H. tikai nesāc raudāt.
Slēpts komentārs: T.G.H.
, 2014-10-15 16:19, pirms 11 gadiem
casiljas rakstīja: T.G.H. tikai nesāc raudāt.
Viņš jau raud...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-15 16:20, pirms 11 gadiem
T.G.H. rakstīja: Tādēļ jau smejos, ka neuzvērs spēcīgākie - līdzīgi kā cirkā !
Paskaties uz lielo līgu praksi un tad iekurbulē pelēko podu vēlreiz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-15 16:23, pirms 11 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: Starp citu - lēmumu var pārsūdzēt? Ceru ka var, lai uzvar spēcīgākie uz laukuma nevis tie kuriem nauda ir makos.
Šeit tu pareizi raksti, lai uzvar spēcīgākais laukumā, bwt tiem kam nav naudas, lai nemaz necenšās spēlēt...
, 2014-10-15 16:25, pirms 11 gadiem
T.G.H. rakstīja: Man patīk tavas 10 smejošās sejiņas, pāķi
jā huilieti, Skonto "īstais" čempions
, 2014-10-15 16:28, pirms 11 gadiem
cik zināms, tad civilizētās valstīs parasti tā arī ir, ka vai nu komanda, kas noziegusies, nākamā gada čempionātu sāk ar (-) punktiem, vai arī tiek pārcelta vienu līgu zemāk. tas, kas notiek tagad ir pilnīgs farss. nekādā gadījumā neaizstāvu Skonto vadību, kas, maigi izsakoties, strādā īstenā "gopņiku" stilā, taču žēl Skonto puišu - spēlētāju, kuri jau tā nesaņem algu, taču cīnās līdz galam un ievēro sportiskos principus t.i. padara savu darbu līdz galam. tie punkti jau tiek atņemti viņiem, nevis Koļesničenko vai kam tur vēl, kas aiz tā visa sēž un ierēc.
bet vispār skumji - Virslīgā faktiski uzvar(no sportiskā viedokļa) komanda, kuras pēc būtības vairs nav - juridiski - amatieru grupa - cilvēki, kuri spēlē futbolu prieka/hobija pēc un par to nesaņem atalgojumu.
, 2014-10-15 16:30, pirms 11 gadiem
Rangers fani jau daudzus gadus gārgdami smejas, jo viņi ir īstie čempioni.
, 2014-10-15 16:31, pirms 11 gadiem
T.G.H. rakstīja: O, vēl smejošas sejiņas - lauķim nepielec, laikam pa taisno no kūts, smiekli nak, pāķim
Huilieti futbolā saka, kāds klubs tādi fani! Ne par velti jūs neko citu nemākat kā tikai dziedāt.... Pie tam mēs par jums rēcam
, 2014-10-15 16:31, pirms 11 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: Ej skaties kā baņķieri naudu skaita ja tev nauda intesē.
Man interesē futbols, Skonto ir viennozīmīgi Latvijas spēcīgais klubs. Visa sistēma un mēdiji gan ir pret viņiem. Tas ir nesis sekas.
Kāda sistēma ir pret Skonto? Klubs aiz matiem vispār ticis vilkts, lai kā viņš ņirgātos par visiem
, 2014-10-15 16:33, pirms 11 gadiem
Emilio- Kurā brīdī Rangers punktus atņēma????
, 2014-10-15 16:34, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: cik zināms, tad civilizētās valstīs parasti tā arī ir, ka vai nu komanda, kas noziegusies, nākamā gada čempionātu sāk ar (-) punktiem, vai arī tiek pārcelta vienu līgu zemāk. tas, kas notiek tagad ir pilnīgs farss.
Nezinu, kur tu esi dabūjis to "cik zināms", taču tā nav taisnība. Piemēram, Anglija un Portsmuta BBC Sport - Portsmouth out of administration... Vai arī Skotija un Reindžeri
, 2014-10-15 16:35, pirms 11 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: Ej skaties kā baņķieri naudu skaita ja tev nauda intesē.
Man interesē futbols, Skonto ir viennozīmīgi Latvijas spēcīgais klubs. Visa sistēma un mēdiji gan ir pret viņiem. Tas ir nesis sekas.

Žēl to Skontiešu kuri ar traumām uz špricēm iet un spēlē un cīnās. Kur cilvēciskais viedoklis? Morāle kaut kāda? Cūka tas Laktovskis, pretīgākā LFV seja ever
Tu to morāli pirms sezonas varēji uzrakstīt! Tad diez vai tev tgd kāds būtu jāapvaino....
, 2014-10-15 16:35, pirms 11 gadiem
Meric rakstīja: Metta var spēlēt kā grib, viņus LFF vienmēr izvilks aiz ausīm, jo ir viena no retajām komandām, kur ārpus laukuma aktivitātes ir daudz maz sakārtotas, tādēļ LFF viņus vajag virslīgā..
To jau vasaras vidē es teicu ka Metta paliks,un viņiem ir jāpaliek!Lai labāk tādi kā skonta tiek izmesti,bet ar tiem jau auklējas jau gadiem šiem visu piedod!
Slēpts komentārs: T.G.H.
Slēpts komentārs: T.G.H.
, 2014-10-15 16:39, pirms 11 gadiem
T.G.H. rakstīja: Saprotu, ka esi no laukiem, tapēc pieņemu, kad tev smadznes bik kūts smaka traucē saprast, ka nesaprotu par kādu vispār huilietu tu runa?? ķipa par tiem, kas dziedāja izlases spēlēs? Man nav nekada sakara ne ar to, ne tiem 7 alkaholiķiem, kas bļaustās un dedzina petardes SKO spēlēs, tapec tavi joki ir tik nesmieklīgi un truli, laucinieks riktīgs
Kūtī tak dzīvo tu huilieti, neatmazgājies Turpini elpot piepirsto gaisu, ēst urinētos lauku labumus, bet brīvdienās atbrauc izvēdināt galvu
, 2014-10-15 16:40, pirms 11 gadiem
Šis ir pilnīgs sviests. Atņemiet punktus sezonas sākumā - atņemiet punktus nākamajai sezonai, pazeminiet klubu pēc sezonas. Neviens klubs Eiropā tā netiek sodīts pēdējās kārtās. Skonto džeki cīnās un viņiem tiek ne tikai uzlikt mīkstais no Skonto vadības, bet arī no federācijas (tā vietā lai palīdzētu spēlētājiem risināt sarunas ar kluba vadību, LFF izdara vienkāršāko). Galīgi pret sportisko principu.
Intriga pazudusi jebkāda skatīties pēdējās spēles no skatītāju viedokļa.
Šis no LFF ir galīgs sviests, šoreiz nekādas cieņas pret sportistiem.
Nedomāju ka FKV arī ir baigi priecīgs par šādu uzvaru čempionātā. Ceru ka vismaz tiem tiks samaksāts, jeb drīz dzirdēsim arī ka FKV iet pa burbuli.
, 2014-10-15 16:42, pirms 11 gadiem
gudrais_ansis rakstīja: BEACUSE FOOTBALL DOSN'T MATTER - MONEY DOES


Apsveicu Ventspili ar 99% drošu zeltu.
Par Latkovska mīļo Mettu teikšu tā - neatņemtu Jūrmalai punktus, izkristu Metta. Tāpēc ceru ka pārspēlēs Metta kritīs.
Nebūtu pēdējā sastarpējā mačā soģis nozīmējis izzīstu pendeli uz Mettas vārtiem,Jūrmala tāpat būtu bēdīgā stavoklī punktu atstarpē no Mettas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-15 16:46, pirms 11 gadiem
Daži te ko sajaukuši.

1) Civilizētā valstī šie klubi, bet jo it īpaši Skonto nebūtu pielaisti pie čempa, dēļ lielajiem parādiem un saistību ignorēšanai.
2) 5 punkti? Godīgi būtu pelnījuši vairāk dēļ attieksmes ko izrāda pret citiem klubiem un līdzjutējiem. Ja nevar atļauties tik dārgus spēlētājus, tad nevajag ņemt, kā to visas pārējās komandas dara.
3) Te daži pataisa, ka dēļ 5 punktiem Venstpils uzvarēs un Jūrmala izkritīs. Jūs mākat rēķināt? Gan Venstpils, gan Metta ir priekšā pa 1 punktu, pat ar šiem 5 punktiem ja būtu. Mazāk dzerat!

Viss šajā lēmumā ir pareizs!
, 2014-10-15 16:47, pirms 11 gadiem
cukurgailis rakstīja: Šis ir pilnīgs sviests. Atņemiet punktus sezonas sākumā - atņemiet punktus nākamajai sezonai, pazeminiet klubu pēc sezonas. Neviens klubs Eiropā tā netiek sodīts pēdējās kārtās. Skonto džeki cīnās un viņiem tiek ne tikai uzlikt mīkstais no Skonto vadības, bet arī no federācijas (tā vietā lai palīdzētu spēlētājiem risināt sarunas ar kluba vadību....
skonta ir TOTO klubs,nauda šos interesē, ne tituls...
, 2014-10-15 16:48, pirms 11 gadiem
elfs rakstīja: Daži te ko sajaukuši.

1) Civilizētā valstī šie klubi, bet jo it īpaši Skonto nebūtu pielaisti pie čempa, dēļ lielajiem parādiem un saistību ignorēšanai.
2) 5 punkti? Godīgi būtu pelnījuši vairāk dēļ attieksmes ko izrāda pret citiem klubiem un līdzjutējiem. Ja nevar atļauties tik dārgus spēlētājus, tad nevajag ņemt, kā to visas pārējās komandas dara.
3) Te daži pataisa, ka dēļ 5 punktiem Venstpils uzvarēs un Jūrmala izkritīs. Jūs mākat rēķināt? Gan Venstpils, gan Metta ir priekšā pa 1 punktu, pat ar šiem 5 punktiem ja būtu. Mazāk dzerat!

Viss šajā lēmumā ir pareizs!
++++++
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-15 16:54, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Un ko tu proti atkorķēt?
Viņam patīk izlejamais
, 2014-10-15 16:55, pirms 11 gadiem
spēlmanis rakstīja: Jelgavai jāņem 2.vieta !
švakas cerības jo skontai vēl paliek BFC,FKV,JUR,DR
šis aprēķins jau darbojas tā, lai šie nezaudētu savu otro vietu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-15 17:04, pirms 11 gadiem
Skonto un toto saistību tā kā tomēr neesmu ievērojis. Vienīgi atceros, kā Koļesņičenko aizsvilās šai sakarā- tā un tā, Metta ar Jelgavu visu laiku neizšķirti spēlē, tur arī meklējiet. Tas tik bija klauns, īpaši kad jēgu pārdzēra un tviteri lietoja. Ja tādi valdē sēž, nav brīnums, ka neievēro likumus, bet dzīvo pēc savām poņaķijām
, 2014-10-15 17:04, pirms 11 gadiem
Sanak, ka maiznieks cep maizi un priekšnieks viņam nemaksā algu, tādēļ maiznieks sūdzas arodbiedrībai, bet beigu beigās arodbiedrība atņem pašam maizniekam miltus...
, 2014-10-15 17:05, pirms 11 gadiem
Cirks ne virslīga. Ja nav naudas, lai spēlē astoņas komandas un nevajag nevienu īpaši auklēt. Savādāk tā jau cilvēkiem nav liela interese par futbolu Latvijā, šādi aizbaidīs pēdējos.
, 2014-10-15 17:07, pirms 11 gadiem
zefons rakstīja: Viņš jau nekad nav slēpies. Par kādu kampaņu runā? Labāk atklājies, kas esi tu? Jeb čuriņa raustās ?
Protams, pierakstīšu personas kodu un vēl draugos uzaicināšu, pieaudz !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-15 17:11, pirms 11 gadiem
Tā Andra5 atmaskošanas kampaņa arī afigennā. Pusmūža vecis no Kurzemes, nu un? Ko tālāk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-15 17:12, pirms 11 gadiem
Lidz ar to man ir tikai divas versijas: ņemot mērā manā rīcībā esošo jaunāko informāciju, ka Lembergs kontrolē visas trīs valdošās latviešu partijas, tad tas ir mērķis Ventspili iecelt par čempionu. Otra versija - iepriekš minētais + iznīcināt Latvijas futbolu (niecīga daļiņa no jaunkrievijas projekta). Zinu, izklausās radikāli, bet padomājiet paši...
, 2014-10-15 17:15, pirms 11 gadiem
zefons rakstīja: Viņš jau nekad nav slēpies. Par kādu kampaņu runā? Labāk atklājies, kas esi tu? Jeb čuriņa raustās ?
Andri , tu?
, 2014-10-15 17:16, pirms 11 gadiem
zaljais43 rakstīja: Lidz ar to man ir tikai divas versijas: ņemot mērā manā rīcībā esošo jaunāko informāciju, ka Lembergs kontrolē visas trīs valdošās latviešu partijas, tad tas ir mērķis Ventspili iecelt par čempionu. Otra versija - iepriekš minētais + iznīcināt Latvijas futbolu (niecīga daļiņa no jaunkrievijas projekta). Zinu, izklausās radikāli, bet padomājiet paši...
, 2014-10-15 17:17, pirms 11 gadiem
zaljais43 rakstīja: Lidz ar to man ir tikai divas versijas: ņemot mērā manā rīcībā esošo jaunāko informāciju, ka Lembergs kontrolē visas trīs valdošās latviešu partijas, tad tas ir mērķis Ventspili iecelt par čempionu. Otra versija - iepriekš minētais + iznīcināt Latvijas futbolu (niecīga daļiņa no jaunkrievijas projekta). Zinu, izklausās radikāli, bet padomājiet paši...
Es gribu iemēģināt to, ko tu pīpē...
Slēpts komentārs: T.G.H.
Slēpts komentārs: T.G.H.
, 2014-10-15 17:27, pirms 11 gadiem
TGH..ko tu te ņemies....Skonto ir lobēts no laika gala...
Slēpts komentārs: barakuda21
, 2014-10-15 17:46, pirms 11 gadiem
T.G.H. rakstīja: Man jautajums - vai Virslīgas titulu arī sanems tieši LFF DK?
Viņi to ir pelnijuši, jo FKV var uzvarēt tikai, ja vienīgos konkurentus gremdē, kāda miskaste, ha, ha, es ka SKO fans par šo visu vieglu sirdi pasmiešos, visiem tapat ir skaidrs, ka Skonto ir istie čempioni !
Priekā !!!
Skonto !
Pat ja viņiem atdotu visus 5 punktus, pa manam Ventspilij tik un tā sanāk par vienu punktu vairāk. Vai Ventspils arī ir vainīga spēlētāju traumās un algu nemaksāšanā?
Slēpts komentārs: T.G.H.
Slēpts komentārs: Bayern/Heat fans
, 2014-10-15 17:52, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Drīzāk jau no manīm slēpjas zelta sietiņš kurš kā redzams savu standartatbildi beidzot nav varējis uzdrošināties zem zelta sietiņa profila man atbildēt:

gudrais_ansis, 16:51, pirms 44 minūtēm, ignorēt, atbildēt
pamuļķis. pēc kā tu spried ka skonto ir toto klubs? nosauc 3 aizdomīgas spēles šosezon, lūdzu

---------
Twiterī šams diezgan nožēlojamā veidā iespējams jau ilglaicīgi ir veicis apmelojošu un ietekmējošu pret manīm kampaņu piesaistot vēl kādu cilvēku(divatā to darīja),baidās no manas atbildes čalis,atbilde būs noteikti!

Bet uz šo guņas rokaspuišeļa(zelta sietiņa) profilu ieteiktu pārāk nereaģēt!
Ūsas nodzini?
Slēpts komentārs: dr.hauss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-15 18:14, pirms 11 gadiem
hmm... Tagad pat pastāv reāla iespēja, ka FK Jelgava apsteidz Skonto FC - protams, ja Skonto zaudēs vismaz divas spēles un Jelgava nevienu!!!
, 2014-10-15 18:20, pirms 11 gadiem
Lai vai kā!! bet skonto tapat ir paslaik stiprakais klubs Latvijā!!! ņemot verā visus suudus kas ir bijis sezonas laikā,nespelēšana,soda sankcijas ,atņemtie punkti,stadiona noņēmsna ,skandali!!! ar to visu tapat skonto ir tabulas augšglā!!
Būtu jaaizdomājas parējām komandām!!! cik tad isti viņas stipras ir!!
, 2014-10-15 18:23, pirms 11 gadiem
Domāju, ka nākamsezon virslīgā spēlēs gan Gulbene, gan Rēzekne, jo skaidrs, ka Skonto un Jūrmala neko nesakārtos un tik izslēgtas no čempionāta.
, 2014-10-15 18:30, pirms 11 gadiem
Kaut kā tā punktu atņemšana nešķiet līdz galam godīga. Tiek apbežoti arī spēlētāji, kuri tos punktus ir nopelnījuši. No vienas puses - nesaņem algu, no otras - arī nopelnītos punktus atņem... bet varbūt, ka pareizi...nezinu.
, 2014-10-15 18:44, pirms 11 gadiem
T.G.H. rakstīja: Man jautajums - vai Virslīgas titulu arī sanems tieši LFF DK?
Viņi to ir pelnijuši, jo FKV var uzvarēt tikai, ja vienīgos konkurentus gremdē, kāda miskaste, ha, ha, es ka SKO fans par šo visu vieglu sirdi pasmiešos, visiem tapat ir skaidrs, ka Skonto ir istie čempioni !
Priekā !!!
Skonto !
Skonto vieta ir labākajā gadījumā 1. līga, ja ne 2.
redzēs
tu, cik tad tu gardi kā Skonto fans smietos...
jau paris mēnešus atpakaļ bija jāizmet no virslīgas.
, 2014-10-15 18:46, pirms 11 gadiem
T.G.H. rakstīja: Tu gribēji teikt - visus 8?
+ abu komandu starpā ir vēl viena savstarpējā spēle, kur arī izšķirtos čempiona liktenis, taču LFF to visu šodien noraka!
Te arī atbilde, kapēc cilvēki neiet uz Virslīgu, čempionus vairs nenosaka spēka samēri un prasmes laukumā, bet cilvēki, kas darbojas savos kabiinetos, un tas tik tiešam ir bēdīgi un smieklīgi reizē !
Ne jau tapēc es, piemēram, neskatos virslīgu, bet gan tapēc, ka gribu redzēt kvalitatīvu futbolu, nevis toto klubu un bankrotējušo parādnieku savstarpējās cīņas, Zini, nekāda respekta un goda nav no šādadfutbola....
, 2014-10-15 18:53, pirms 11 gadiem
krkr rakstīja: Kaut kā tā punktu atņemšana nešķiet līdz galam godīga. Tiek apbežoti arī spēlētāji, kuri tos punktus ir nopelnījuši. No vienas puses - nesaņem algu, no otras - arī nopelnītos punktus atņem... bet varbūt, ka pareizi...nezinu.
Manuprat viss ir godigi, soda jau klubu, tas ka speletaji ir tik naivi un turpina tur pa velti spelet jau ir vinu problema, domaju sos klubus mes vairs neredzesim, Jurmalu jau nu noteikti, jo vieglak ir klapec ciet un veidot uz vinu bazes jaunus, neka savest visu kartiba.
Katrs klubs sanem ko pelnijis, viens neiegust titulu, otrs tiek izstumts no virsligas.
, 2014-10-15 19:14, pirms 11 gadiem
Pazaudēt 4 punktus jebkurā gadījumā ir labāk nekā 4 spēles pirms Virslīgas čempionāta beigām tikt izslēgtam no sacensībām
, 2014-10-15 19:32, pirms 11 gadiem
Šis Atmiņā PalieKOŠAIS cempionāts paliks atmiņā, vissūdīgākajā - bet cerams - ka tikai atmiņā!
Cerams , ka nākamsezon Privātā Sabiedrība (PS) "GI LFF" (Gunta Indriksona Latvijas Futbola Federācija) darīs KARDINĀLAS IZMAIŅAS - šefs atiet maliņā un nodarbojas ar sava biznesa sildīšanu, bet futbolam liek mieru un atdod to futbolu mīlošu un zinošu ļaužu rokās!!!
Un Tiem Kuri Ar Putām Uz Savām Lūpām aizstāv šo čekistu , ka nebūs Latvijā futbola, ja Indriķis nozudīs....: -> Nu nebūs Indriksona - bet futbols Latvijā tak neko nezaudēs no tā - jo nav jau nekā!... un ja paliks savā līmenī - tad tas arī ir tam būt, bet ir cerības , ka mainīsies uz labu - tikai ne kalvīti ulmani un kautkādu tur savieskiGAZ!!!
, 2014-10-15 19:34, pirms 11 gadiem
Zombijs rakstīja: Manuprat viss ir godigi, soda jau klubu, tas ka speletaji ir tik naivi un turpina tur pa velti spelet jau ir vinu problema, domaju sos klubus mes vairs neredzesim, Jurmalu jau nu noteikti, jo vieglak ir klapec ciet un veidot uz vinu bazes jaunus, neka savest visu kartiba.
Katrs klubs sanem ko pelnijis, viens neiegust titulu, otrs tiek izstumts no virsligas.
Laikam Tev taisnība, es tā vnk pārdomās ieslīgu. Neesmu neviena LV kluba fans, tik nedaudz baidos par LČ kā tādu. Tie mazie, kas sāk trenēties 6-8 gadu vecumā, ceru, ka tiem pieaugot visas šitās ģēlas tiks sakārtotas un būs uz kā tiekties. Jo vietējie talanti, kuriem nav sevišķu sponsoru, tie var pretendēt uz kādu LV klubu augstākajā līgā, ja čempis nomirs, vai paliks par sētas mačiem... tad tas nebūs labi.
, 2014-10-15 19:40, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Skonto vieta ir labākajā gadījumā 1. līga, ja ne 2.
redzēs
tu, cik tad tu gardi kā Skonto fans smietos...
jau paris mēnešus atpakaļ bija jāizmet no virslīgas.
Sen, nu jau apmēram desmit/piecpadsmit gadu pagājis , kad UEFA solīja SKONTO sodīt ar n-to punktu atņemšanu no vietējā čempja par kādam futbolistam (kas viņu vairs atceras -Zeiberliņš vai cits - atmiņa tak ir īsa (pēz 10 gadiem neviens neatcerēsies ko nozīmē Zolitūdes traģēdija)...
Ir rezultāti?
, 2014-10-15 19:48, pirms 11 gadiem
krkr rakstīja: Laikam Tev taisnība, es tā vnk pārdomās ieslīgu. Neesmu neviena LV kluba fans, tik nedaudz baidos par LČ kā tādu. Tie mazie, kas sāk trenēties 6-8 gadu vecumā, ceru, ka tiem pieaugot visas šitās ģēlas tiks sakārtotas un būs uz kā tiekties. Jo vietējie talanti, kuriem nav sevišķu sponsoru, tie var pretendēt uz kādu LV klubu augstākajā līgā, ja čempis nomirs, vai paliks par sētas mačiem... tad tas nebūs labi.
Vai ir kāds profesionals (sertificēts) treneris, kurš var nodarboties ar mazajiem???
IR!
Dienā TĀDI strādā celtniecībā, ofisā , iznēsā picu - bet vakarā pie alus kausa paskatās kā siči spārda bumbu Keņgaragā...
, 2014-10-15 19:59, pirms 11 gadiem
Pēc 2lieliskām atmosfērām izlašu spēlēs atjēgšanās virslīgas virtuvē ir kā pēc negantas uzdzīvas pie saplēstiem traukiem.
Cerams, ka audzēji tiks izgriezti.
, 2014-10-15 20:04, pirms 11 gadiem
T.G.H. rakstīja: Man jautajums - vai Virslīgas titulu arī sanems tieši LFF DK?
Viņi to ir pelnijuši, jo FKV var uzvarēt tikai, ja vienīgos konkurentus gremdē, kāda miskaste, ha, ha, es ka SKO fans par šo visu vieglu sirdi pasmiešos, visiem tapat ir skaidrs, ka Skonto ir istie čempioni !
Priekā !!!
Skonto !
Zini ko! Man pofig! Ventspils jau 2 reizes uzvarēja Skonto un pēc nedēļas to izdarīs 3šo reizi, pelnīti sev nodrošinot čempionu titulu!
Priekā!!
FK Ventspils!!
, 2014-10-15 20:05, pirms 11 gadiem
UserSupport rakstīja: Jūrmalai nav vieta virslīgā, ļoti labs lēmums.
Mēs esam maza valsts un klubam ar tādu brendu kā Skonto ir jāpaliek!
Palikt jau viņš var, ja pēkšņi atradīs līzdekļus un nomaksās parādus, un paveiks visus uzdevumus, lai var startēt nākamgad virslīgas čempī!
, 2014-10-15 21:18, pirms 11 gadiem
Ieteiktu Skontas un Jūrmalas faniem paspēt aizskriet uz vietējo bodi pēc suvenīriem, jo ilgi vairs tie nebūs pieejami
, 2014-10-16 00:28, pirms 11 gadiem
Jūrmalai pa skuju taku jāiet - tas bija skaidrs jau labi sen, bet tagad jāskatās, ka tas pats nenotiek ar Skonto. Skaidrs, ka šo sezonu pabeigs, bet pa ziemu domāju visi spēlētāji komandu pametīs un rets kurš būs gatavs atgriezties arī, ja parādi būs nokārtoti un kaut kāda nauda parādījusies uz nākamo gadu. Sanāks no nulles labākajā gadījumā to visu būvēt. Kaut ko Indriksons pirms kāda laika runāja, ka būtu gatavs atpirkt klubu un sākt visu no apakšas ar akadēmijas izveidi. Tas gan nozīmētu, ka Skonto Virslīgā nespēlētu. Dzīvosim - redzēsim. Bet sods, protams, lai arī nepatīkams, tomēr pelnīts un ilgi perināts.
, 2014-10-16 11:57, pirms 11 gadiem
"Neviens klubs tā netiek sodīts pēdējas kārtas"
Taisnība, vajadzēja jau sezonas sākumā galu galā nepielaist vispār pie spēlēšanas. Tad neviens arī nebļautu, ka līdz ar to, kāds te kādu tagad mēģina "izvilkt". Kaut kāda kolektīvā amnēzija dažiem.