Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Riga" ar Toņiševa piesaistīšanu sāk jaunā modeļa būvniecību

Emils Ozerinskis

"Riga" ar Toņiševa piesaistīšanu sāk jaunā modeļa būvniecību
Maksims Toņiševs. Foto: Riga FC

Latvijas futbola Virslīgas rocīgākais klubs "Riga" izsludinājis savu pirmo starpsezonas papildinājumu. Turpmāk galvaspilsētas komandas rindās spēlēs labās malas aizsargs Maksims Toņiševs, kurš pēdējās četras sezonas pavadīja "Valmierā".

Līdz šim "Riga" bija ziņojusi par to, ka līgumi noslēgušies 32 gadus vecajam serbu pussargam Milošam Jojičam un 23 gadus vecajam malējam aizsargam Kirilam Iļjinam. Tagad galvaspilsētas vienība pavēstījusi par pirmo sastāva papildinājumu, par ko kļuvis 24 gadus vecais aizsargs Maksims Toņiševs.

Toņiševa pierakstā ir trīs spēles Latvijas futbola izlases rindās. Virslīgas čempionātā Toņiševs, kurš tolaik vēl praktizējās kā flanga uzbrucējs, debitēja 2018. gadā RFS sastāvā. Nākamajā sezonā futbolists devās īrē uz BFC "Daugavpils", bet 2020. gadu spēlētājs pavadīja starp abām komandām. Kopumā RFS rindās Toņiševs aizvadījis četras Virslīgas spēles, bet daugavpiliešu sastāvā piedalījies kopumā 40 spēlēs, gūstot vienus vārtus un izdalot trīs rezultatīvas piespēles.

Pēdējās četras sezonas Toņiševs pavadīja "Valmieras" krāsās, tostarp kļūstot par 2022. gada sezonas Latvijas čempionu. Kopumā gaujmaliešu rindās futbolists spēlējis 107 Virslīgas spēlēs, valmieriešiem palīdzot ar vieniem vārtiem un četrām rezultatīvām piespēlēm. Tādējādi kopumā savā vēl ne tik ilgajā karjerā Toņiševs sakrājis 151 Virslīgas spēles pieredzi.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2024-12-12 11:31, pirms nedēļas
Valmierai liels zaudējums . Spēlēja stabili, droši bez lieliem kritumiem šosezon bij viens no labākajiem Valmiera FC . Beidzās līgums ar Valmieru ?

  +1 [+] [-]

, 2024-12-12 11:35, pirms nedēļas
Kāds varbūt zin vai Valmiera ko iegūst,vai vienkārši līgums bija beidzies?

  +1 [+] [-]

, 2024-12-12 11:38, pirms nedēļas
juings rakstīja: Valmierai liels zaudējums . Spēlēja stabili, droši bez lieliem kritumiem šosezon bij viens no labākajiem Valmiera FC . Beidzās līgums ar Valmieru ?
Nu četri gadi pagājuši,droši ka vajag vidi pamainīt...

  +3 [+] [-]

, 2024-12-12 11:38, pirms nedēļas
Transfermarkt visu šo laiku rādijās ka būs Free Agent jaunajā gadā, ta kā vienkārši līgums beidzās.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-12 11:41, pirms nedēļas
Papildinājums ir "jauna modeļa būvniecība"?

  +2 [+] [-]

, 2024-12-12 11:47, pirms nedēļas
Valmierai, būšot daudz jaunu seju, ne tikai gados jauni , tā radio SWH Jurģis Kalns intervijā Kreipānam un Barbakam zināja teikt .

  +3 [+] [-]

, 2024-12-12 11:49, pirms nedēļas
Papildinajums, uz papīra jau labs, bet vai nesanaks diezgan daudz sēdēt aiz Jurkovska?

  +1 [+] [-]

, 2024-12-12 12:02, pirms nedēļas
TinderDtae rakstīja: Papildinajums, uz papīra jau labs, bet vai nesanaks diezgan daudz sēdēt aiz Jurkovska?
Laikam jau Maksims arī pretēja flangā varēja spēlēt. Un varbūt pat Jurkovskis centrā var paspēlēt. Bet jā nav tā, ka viņš tur ir garantēts 1. sastāvā.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-12 12:04, pirms nedēļas
juings rakstīja: Valmierai, būšot daudz jaunu seju, ne tikai gados jauni , tā radio SWH Jurģis Kalns intervijā Kreipānam un Barbakam zināja teikt .
Mārcis Ošs tas gados vecais vai?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2024-12-12 12:08, pirms nedēļas
Animalzzz rakstīja: Mārcis Ošs tas gados vecais vai?
Domā paturēs Ošu ? Šaubos .

     [+] [-]

, 2024-12-12 12:09, pirms nedēļas
Animalzzz rakstīja: Laikam jau Maksims arī pretēja flangā varēja spēlēt. Un varbūt pat Jurkovskis centrā var paspēlēt. Bet jā nav tā, ka viņš tur ir garantēts 1. sastāvā.
Man liekas, ka situācija otrā malā ir vēl "bagātīgāka", sākot ar Erquiaga un Iļjinu.
Varētu jau teikt, ka iekšējai konkurencei ļoti labs gājiens

  +2 [+] [-]

, 2024-12-12 12:20, pirms nedēļas
TinderDtae rakstīja: Man liekas, ka situācija otrā malā ir vēl "bagātīgāka", sākot ar Erquiaga un Iļjinu.
Varētu jau teikt, ka iekšējai konkurencei ļoti labs gājiens
Iļjins jau ir prom.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-12 12:21, pirms nedēļas
TinderDtae rakstīja: Man liekas, ka situācija otrā malā ir vēl "bagātīgāka", sākot ar Erquiaga un Iļjinu.
Varētu jau teikt, ka iekšējai konkurencei ļoti labs gājiens
Izlasi rakstu Iļjinam līgums beidzies !

  +1 [+] [-]

, 2024-12-12 12:27, pirms nedēļas
juings rakstīja: Domā paturēs Ošu ? Šaubos .
Mārcis pagāšsezon RFS spēlēja un viņam līgums beidzās, un to es domāju kā to papildinājumu.
A par Dāvi (Vārtsargu), domāju ka paliks, nu nav viņš perfekts, bet priekš vidus līmeņa komandas kas diemžēl Valmiera būs nākamgad vismaz manā uzskatā viņs ir ok. + Vismaz pēc intervijām pagāšgad liekas, ka viņs bija viens no komandas kapteiņiem.
Un pēc Vapnes teiktā, ka Clemente dabūja kapteiņa apsēju prezidenta izvēlē, varbūt pat Ošs arī bija īstais kapteinis.

     [+] [-]

, 2024-12-12 12:31, pirms nedēļas
Valmiera ļauj aiziet labas kvalitātes pamatsastāva un izlases spēlētājam? Kas tad aizpildīs tās dažas vietējo vietas? Par Toņiševu viss skaidrs - no stabilas 3.vietas komandas uz stabilu 2.vietu, lai arī kāds, tomēr solis uz augšu.

     [+] [-]

, 2024-12-12 12:35, pirms nedēļas
juings rakstīja: Izlasi rakstu Iļjinam līgums beidzies !
Jap, mana vaina, kaut kāds smadzeņu aptumsums.

  +2 [+] [-]

, 2024-12-12 12:54, pirms nedēļas
TinderDtae rakstīja: Papildinajums, uz papīra jau labs, bet vai nesanaks diezgan daudz sēdēt aiz Jurkovska?
Nu ko jūs tajā Jurkovskā saskatāt,neredzu neko tādu,lai Toņiševam būtu jāsēž uz beņķa aiz Jurkovska .Pārmaksāts un pārvērtēts spēlētājs

  +1 [+] [-]

, 2024-12-12 13:15, pirms nedēļas
Animalzzz rakstīja: Mārcis pagāšsezon RFS spēlēja un viņam līgums beidzās, un to es domāju kā to papildinājumu.
A par Dāvi (Vārtsargu), domāju ka paliks, nu nav viņš perfekts, bet priekš vidus līmeņa komandas kas diemžēl Valmiera būs nākamgad vismaz manā uzskatā viņs ir ok. + Vismaz pēc intervijām pagāšgad liekas, ka viņs bija viens no komandas kapteiņiem.
Un pēc Vapnes teiktā, ka Clemente dabūja kapteiņa apsēju prezidenta izvēlē, varbūt pat Ošs arī bija īstais kapteinis.
Mēs par dieviem dažādiem Ošiem domājam es par vārtsargu, nu tas tā . Ja, jau izdomājuši veikt pārbūvi, tad jādod iespēja jaunajiem vārtsargiem Veisbukam , Lauvam , Minuss domāju viņi negribēs vēl vienu gadu sēdēt uz beņķīša, vēl pie tam Dāvis Ošs kopumā ņemot sniegums uz 7 no 10 ballēm , jā bija super seivi un mači, bet bij kļūdas un neizdevušies mači sezonas beigas vispār ļoti vājš sniegums 2 vai 3 ielaisti vārti katrā spēlē un pret ko spēlējot, ne jau pret Rigas labākajiem klubiem un visos ielaistos vārtos aizsargus arī nevar vainot .

  +2 [+] [-]

, 2024-12-12 13:50, pirms nedēļas
maikls19 rakstīja: Nu ko jūs tajā Jurkovskā saskatāt,neredzu neko tādu,lai Toņiševam būtu jāsēž uz beņķa aiz Jurkovska .Pārmaksāts un pārvērtēts spēlētājs
Tavuprāt, pie mums ir daudz labāku labās malas aizsargu par Jurkovski? Es varu iedomāties tikai vienu - Savaļnieku.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-12 13:58, pirms nedēļas
TinderDtae rakstīja: Tavuprāt, pie mums ir daudz labāku labās malas aizsargu par Jurkovski? Es varu iedomāties tikai vienu - Savaļnieku.
Nu es domāju ka Toņiševs ir tas trešais kas arī tiešām var konkurēt ar tiem abiem. Tik cerams Rīga notiks konkurence, nevis veselas sezonas marinēšana uz beņķa.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-12 14:03, pirms nedēļas
juings rakstīja: Mēs par dieviem dažādiem Ošiem domājam es par vārtsargu, nu tas tā . Ja, jau izdomājuši veikt pārbūvi, tad jādod iespēja jaunajiem vārtsargiem Veisbukam , Lauvam , Minuss domāju viņi negribēs vēl vienu gadu sēdēt uz beņķīša, vēl pie tam Dāvis Ošs kopumā ņemot sniegums uz 7 no 10 ballēm , jā bija super seivi un mači, bet bij kļūdas un neizdevušies mači sezonas beigas vispār ļoti vājš sniegums 2 vai 3 ielaisti vārti katrā spēlē un pret ko spēlējot, ne jau pret Rigas labākajiem klubiem un visos ielaistos vārtos aizsargus arī nevar vainot .
Nu vispār jā, varētu tev arī piekrist. Tās jauno vārtsargu rezerves Valmierai tiešām ir labas, vismaz uz papīra. Bet vienīgais iemesls kapēc es būtu ok ar palikšanu pie Oša ir lai būtu vismaz mazliet stabilitāte palikusi no iepriekšējā sastāva. Savādāk tagad skatoties, Birka,Toņiševs,Vapne, Ndoye, Gueye, gan jau arī Clemente. Nu tur no pirmā 11. paliek labi ja 4/5. Un tas ir ieskaitot to rotācijas murgu, kas notika centra aizsardzībā.

Es vienkāršu uzskatu, ka viens tā sauktais Valmieras veterāns, (kaut arī saprotu, ka viņš te tik 1 gadu, bet nav jau baigās izvēles mums te )
ir jāatstāj sastāva, vismaz uz sezonas sākumu.

     [+] [-]

, 2024-12-12 14:05, pirms nedēļas
TinderDtae rakstīja: Tavuprāt, pie mums ir daudz labāku labās malas aizsargu par Jurkovski? Es varu iedomāties tikai vienu - Savaļnieku.
Savļnieks varbūt nav tik ātrs,bet viņam vizmaz ir piespēle,bet Jurkovska visi centrējumi nonāk aiz vārtiem.Tas pats Toņiševs nav sliktāks.Jaunie parādās,kas uzbrukumā ir spēcīgāki nekā Jurkovskis.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-12 14:20, pirms nedēļas
Animalzzz rakstīja: Nu es domāju ka Toņiševs ir tas trešais kas arī tiešām var konkurēt ar tiem abiem. Tik cerams Rīga notiks konkurence, nevis veselas sezonas marinēšana uz beņķa.
Es neapgalvoju pretējo. Viss ko uz ko es centos atbildēt ir tas apgalvojums par to ka Jurkovskis ir pārvērtēts un pārmaksāts. Neceļot viņu debesīs nekāds Eiropas līmeņa spēlētājs viņš nav, bet normāla līmeņa spēlētājs Virslīgā gan un uz doto brīdi, iespējams, otrs labākais labās malas aizsargs kāds mums ir. Šī savstarpējā konkurence ir tikai laba lieta gan izlasei, gan klubam.

     [+] [-]

, 2024-12-12 14:29, pirms nedēļas
Animalzzz rakstīja: Nu vispār jā, varētu tev arī piekrist. Tās jauno vārtsargu rezerves Valmierai tiešām ir labas, vismaz uz papīra. Bet vienīgais iemesls kapēc es būtu ok ar palikšanu pie Oša ir lai būtu vismaz mazliet stabilitāte palikusi no iepriekšējā sastāva. Savādāk tagad skatoties, Birka,Toņiševs,Vapne, Ndoye, Gueye, gan jau arī Clemente. Nu tur no pirmā 11. paliek labi ja 4/5. Un tas ir ieskaitot to rotācijas murgu, kas notika centra aizsardzībā.

Es vienkāršu uzskatu, ka viens tā sauktais Valmieras veterāns, (kaut arī saprotu, ka viņš te tik 1 gadu, bet nav jau baigās izvēles mums te )
ir jāatstāj sastāva, vismaz uz sezonas sākumu.
Protams , komandā ļoti vajadzīgi spēlētāji ar pieredzi, piekrītu . Bet ja paliek Veips , Aļekseičiks,Varslavāns , Korobenko , Clemente un varbūt vēl kāds , tad jau tik traki nemaz nav ! Un vietā jau arī būšot nevien gados jauni spēlētāji bet arī kāds kas nav vairs jauneklis . Skatīsimies gan jau kādi jaunumi Valmierai acīmredzot būs pēc jaunā gada ! Birkam beidzies līgums kas ar viņu prom ? Kas ar Porsan-Clemente būtu ļoti, ļoti nepieciešams komandai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2024-12-12 14:54, pirms nedēļas
Donald Trump 2024 rakstīja: Prieks ka Valmiera izpārdodas un nespēj noturēt spēlētājus, jo piķis un smadzene pa īsu, varbūt tomēr būs bankrots par ko visi Rīgas klubi ļoti cer un fani pinkšķēs stūrī!
Kāds ieguvums ir Rīgas klubiem no "Valmieras" bankrota?

  +1 [+] [-]

, 2024-12-12 16:45, pirms nedēļas
juings rakstīja: Protams , komandā ļoti vajadzīgi spēlētāji ar pieredzi, piekrītu . Bet ja paliek Veips , Aļekseičiks,Varslavāns , Korobenko , Clemente un varbūt vēl kāds , tad jau tik traki nemaz nav ! Un vietā jau arī būšot nevien gados jauni spēlētāji bet arī kāds kas nav vairs jauneklis . Skatīsimies gan jau kādi jaunumi Valmierai acīmredzot būs pēc jaunā gada ! Birkam beidzies līgums kas ar viņu prom ? Kas ar Porsan-Clemente būtu ļoti, ļoti nepieciešams komandai
Nu es domāju, ka Birka būs prom. Jau sezonas vidū atceros ka runāja par ārzemēm utt. Protams es nedomāju, ka viņam tā vērtība ir tik liela, lai kautkur augstu tiktu, vismaz uzreiz. Bet kas zin varbūt sanāk tikt piemēram uz Poliju.

Clemente man liekas, ka būs viens no tiem uz ko tiešām grib uzpelnīties.
Tas kas prezidents iedeva viņam kapteini pāri komandai, man liek domāt ka tas bija lai uzlabotu viņa CV citiem klubiem.

     [+] [-]

, 2024-12-12 16:58, pirms nedēļas
prieks, ka Riga sastāvā tiek arī kāds Latvijas pārstāvis

     [+] [-]

, 2024-12-12 21:41, pirms nedēļas
No Valmieras nekas daudz nepaliks… daudzi dodas arī uz Liepāju