Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Liepājas Metalurgs" sezonu beidz ar graujošu uzvaru

"Liepājas Metalurgs" sezonu beidz ar graujošu uzvaru
Kristapam Grebim šosezon 30 gūtie vārti
Foto: liepaja.lv

LMT Virslīgas 2009.gada čempioni "Liepājas Metalurga" futbolisti šodien Salaspilī ar graujošu uzvaru 8:2 pielika treknu punktu veiksmīgajai sezonai, pārspējot vietējo "Daugavu". Divus vārtus liepājnieku labā guva Maksims Rafaļskis un Kristaps Grebis. Kristapam tādējādi 30 gūtie vārti šosezon.

Lai arī liepājniekiem, kā tautā saka, "vairs neko nevajadzēja", tomēr kaut vai aiz cieņas pret atbraukušo liepājnieku fanu desantu bija goda lieta arī pēdējā spēlē izcīnīt uzvaru. Liepājnieku fani Salaspils stadionā radīja līdz šim vēl neredzētu troksni, aktīvi atbalstot savu komandu. Abas komandas spēli sāka salīdzinoši mierīgi, tomēr aktīvāki bija liepājnieki. Arī "Daugavas" futbolisti centās, izveidoja pāris bīstamas situācijas tieši puslaika sākumā. Tomēr laikam ritot, arvien pārliecinošāk pretinieku laukumā sāka dominēt "Liepajas Metalurga" spēlētāji. Pirmo vārtus spēles 18 minūtē guva Kristaps Grebis, kuram šie bija jau 29.vārti sezonā. Vēlāk lieliski darbojās Maksims Rafaļskis - vispirms viņš pirmais pielaboja bumbu pēc Dzelmes atvairītā sitiena, dubultojot pārsvaru. Jau pēc minūtes Maksims guva vēl vienus vārtus - šoreiz tehniski pārmetot bumbu pāri "Daugavas" vārtsargam Dzelmem - 3:0. Spēles 43.minūtē uz maiņu laukumā nākušais Kamešs guva arī ceturtos vārtus, viens pats veicot iespaidīgu reidu no laukuma vidusdaļas un sitot bumbu augšējā vārtu stūrī. Pirmais puslaiks tā arī noslēdzās - 4:0 liepājnieku labā.

Otrais puslaiks sākās ar trim maiņām "Daugavas" sastāvā - treneris Beļajevs veica vārtsargu maiņu, sūtot laukumā jauno Sabirovu Dzelmes vietā, bet Kamerilovs nomainīja Korabļovu. Un uzreiz arī tika gūti vārti, taču tos neguva mājinieki. Antons Jemeļins neveiksmīgi nospēlēja aizsardzībā savā vārtu priekšā, raidot bumbu savos vārtos. 56.minūtē kārtējo reizi iepriecināja jaunais Rakels - pats sev izkārtojot vārtu gūšanas momentu, Deniss sita nekļūdīgi vārtu apakšējā tālajā stūrī - 5:1. Liepājnieki arī spēles turpinājumā laukumā dominēja pilnībā, vienu pēc otras radot bīstamas situācijas pretinieku vārtu priekšā. 64.minūtē liepājnieku faniem sevišķi gaidīts notikums - Kristaps Grebis noapaļoja savu šosezon gūto vārtu skaitu uz 30, precīzi raidot bumbu vārtu apakšējā stūrī no 17 metriem. Neilgi pēc tam Arturs Fjodorovs guva arī otros vārtus "Daugavas" labā - 2:6. 74.minūtē komandas biedru darbu pabeidza veterāns Dobrecovs, kuram atlika bumbu ieraidīt tukšos vārtos, palielinot rezultātu uz 7:2. Pēc četrām minūtēm pirms neilga momenta uz laukumu uznākušais Kalniņš guva astotos vārtus, rezultātu padarot jau pavisam nepieklājīgu. Spēles gala fezultāts 8:2 - "Liepājas Metalurgam" graujoša uzvara.

LMT Virslīga, 32. kārtas spēle

Daugava - Liepājas Metalurgs 2:8 (0:4)

Vārti Jemeļins 90' (s.v.), Fjodorovs 67'; Grebis 18', 64', Rafaļskis 37', 38', Kamešs 43', Rakels 56', Dobrecovs 74', Kalniņš 79'
Brīdinājumi:
Daugava: Dzelme (Sabirovs 46'), Golovins (Agafonovs 50'), Poņakovs, Ždaņko, Korabļovs (Kamerilovs 46'), Zotovs, Tarasovs M., Tarasovs D., Tarasovs A., Mišins, Fjodorovs
Liepājas Metalurgs: Šteinbors, Dobrecovs (Mežs 75'), Grebis, Zirnis, Rafaļskis, Savalnieks (Kamešs 24'), Kodžokari, Rakels, Aleksejevs (Kalniņš 75'), Tomašauskas, Jemeļins
Tiesnesis: Vadims Direktorenko

Lai skatītos maču LIVE aprakstus, spiediet ŠEIT.

LMT Virslīgas 32.kārta

DatumsLaiksSpēleRezultāts
08.11.2009.-FK Dinaburg - FK Ventspils0:W
08.11.2009.14:00FC Tranzīts - Jūrmala-VV1:4
08.11.2009.14:00Daugava Rīga - Liep. Metalurgs2:8
08.11.2009.14:00Skonto FC - Olimps/RFS3:3

Daugavpils "Dinaburg" atlikušajās sezonas spēlēs tehniskā uzvara tiek piešķirta daugavpiliešu pretiniekiem.

Turnīra tabula

VietaKomandaSUNZGV:ZVP
1.SK Liepājas Metalurgs32254399:2379
2.FK Ventspils32235489:2174
3.Skonto FC32234596:3073
4.Jūrmala-VV321241642:6040
5.Olimps/RFS321151653:6038
6.SK Blāzma32752030:7126
7.FC Tranzīts322102022:6516
8.FK Daugava32352426:11614

Kā iepriekš ziņots, Daugavpils "Dinaburg" izslēgta no Latvijas futbola čempionāta.

Rezultatīvākie spēlētāji

VietaSpēlētājsKomandaVārti
1.Kristaps GrebisSK Liepājas metalurgs28
2.Vīts RimkusFK Ventspils17
3.Jurģis KalnsJūrmala-VV15
Ģirts KarlsonsSK Liepājas metalurgs15
5.Ivans LukjanovsSkonto FC14
6.Vladimirs DvališviliSkonto FC13
7.Andrejs PerepļotkinsSkonto FC11

Spēlētāji slīprakstā šosezon Latvijā vairs nespēlēs.

1 2 45 komentāri

 +12 [+] [-]

, 2009-11-08 13:46, pirms 15 gadiem
Neslikti 32 spēlēs 30 bankas! Gandrīz katrā spēlē pa vārtiem gūtajiem, labs rādītājs!

 +14 [+] [-]

, 2009-11-08 13:47, pirms 15 gadiem
Wembley rakstīja: Neslikti 32 spēlēs 30 bankas! Gandrīz katrā spēlē pa vārtiem gūtajiem, labs rādītājs!
ļoti labs rādītājs! cerams, nākamsezon kapās augstākā līmenī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-11-08 13:57, pirms 15 gadiem
Makaka7 rakstīja: Ventspils tāpat labākie!
ej izgulies!!!

 +16 [+] [-]

, 2009-11-08 13:59, pirms 15 gadiem
Makaka7 rakstīja: Ventspils tāpat labākie!
nu limenis kuru vini rada UEFA ir tiesam loti cienijams. Un taka ari citi Virsligas klubi var cinities ar Ventspili, sanak ka LMT Virsliga nav nemaz tik zema limeni ka citi runa.
Malachi!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-08 14:01, pirms 15 gadiem
Es ļoti ceru, ka Zaharjins izdarīs pareizos secinājumus no šīs sezonas. Nevēlos tagad iedziļināties niansēs, ja vairums man apgalvos pretējo, bet fakts ir viens, ar tādu pašu stratēģiju, kā LM bija šosezon "haļava" vairs neies cauri. Kaut esmu LM atbalstītājs un man prieks par LM uzvaru čempionātā, bet reāli skatoties, šo čempionātu zaudēja FKV, nevis uzvarēja LM. Saukšu lietas pareizajos vārdos, lai vecas LM arī nakmsezon!!

  +2 [+] [-]

, 2009-11-08 14:07, pirms 15 gadiem
saires rakstīja: nu limenis kuru vini rada UEFA ir tiesam loti cienijams. Un taka ari citi Virsligas klubi var cinities ar Ventspili, sanak ka LMT Virsliga nav nemaz tik zema limeni ka citi runa.
Malachi!
FKV neiscīnija titulu jo uz lmt virsligu vini ipasi negatavojas,bet uz eiropas ligu gatavojas,jo tu tac redzeji kadi sastavi bija pedejas speles FKV atiecigi eiropas līgā un LMT virslīgā.

     [+] [-]

, 2009-11-08 14:10, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: Es ļoti ceru, ka Zaharjins izdarīs pareizos secinājumus no šīs sezonas. Nevēlos tagad iedziļināties niansēs, ja vairums man apgalvos pretējo, bet fakts ir viens, ar tādu pašu stratēģiju, kā LM bija šosezon "haļava" vairs neies cauri. Kaut esmu LM atbalstītājs un man prieks par LM uzvaru čempionātā, bet reāli skatoties, šo čempionātu zaudēja FKV, nevis uzvarēja LM. Saukšu lietas pareizajos vārdos, lai vecas LM arī nakmsezon!!
nu daudz ko iscīra dazi labi speletaji rakels,grebis,prohorenkovs,spole
domaju ja nākamgad paliks šāds pads sastāvs un būs kāds vēl labs pusargs vai aisargs var pat pacīnīties par eiropas līgu un tad arī varētu pamanīt rakelu.
Tomēr LM sastāvā ir labs starta 11,bet pārējie nu tā,bet galvanais lai nākamgad nav traumas

  +1 [+] [-]

, 2009-11-08 14:11, pirms 15 gadiem
gengsta10 rakstīja: FKV neiscīnija titulu jo uz lmt virsligu vini ipasi negatavojas,bet uz eiropas ligu gatavojas,jo tu tac redzeji kadi sastavi bija pedejas speles FKV atiecigi eiropas līgā un LMT virslīgā.
nu redz taa nav pareiza attieksme.....ar naudu ko vinji dabuja sogad un UEFA kausa un nelielu veiksmes formulu..vareja ieklut varbut nakamgad ČL...

  -1 [+] [-]

, 2009-11-08 14:12, pirms 15 gadiem
gengsta10 rakstīja: nu daudz ko iscīra dazi labi speletaji rakels,grebis,prohorenkovs,spole
domaju ja nākamgad paliks šāds pads sastāvs un būs kāds vēl labs pusargs vai aisargs var pat pacīnīties par eiropas līgu un tad arī varētu pamanīt rakelu.
aizsargos bus back Surņins...dzeks faktiski visu sezonu nespeleja kaut sakumua iesit gan vartus gan bija labs aizsardziba!taka piesprici vajadzes drosi vien uzbrukuma-kas zin kaa bus ar Prohorenko...un vai Grebis kaut kur nedodas mekleet laimi...

  -3 [+] [-]

, 2009-11-08 14:12, pirms 15 gadiem
Kas pa metalurgu pievienojaas dombiedriem

draugiem.lv: draugiem.lv

     [+] [-]

, 2009-11-08 14:13, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: nu redz taa nav pareiza attieksme.....ar naudu ko vinji dabuja sogad un UEFA kausa un nelielu veiksmes formulu..vareja ieklut varbut nakamgad ČL...
tas arī ir fakts,jo tagat sis sastāvs kāds ir FKV viņi var pacīnīties, varbūt vaidzētu tik kādu uzbrucēju lai labs tandēms ar Gauracu.
Ir pat iespēja ka nākamgad 2 LV klubi spēlētu eiropas līgā.

     [+] [-]

, 2009-11-08 14:17, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: aizsargos bus back Surņins...dzeks faktiski visu sezonu nespeleja kaut sakumua iesit gan vartus gan bija labs aizsardziba!taka piesprici vajadzes drosi vien uzbrukuma-kas zin kaa bus ar Prohorenko...un vai Grebis kaut kur nedodas mekleet laimi...
Man piemēram loti simpatizē LM sastāvs jauni LV spēlētāji un ir tikai 3 ārzemnieki.
Prohorenkovs tac bija malejais pusargs.
Domaju uzbrukuma būtu jau labi arī nākamgad Grebis+Rakels.
Kas īsti bija ar to kastrenu(nu tas Austrietis) kapēc viņš nespēlēja?

     [+] [-]

, 2009-11-08 14:20, pirms 15 gadiem
gengsta10 rakstīja: tas arī ir fakts,jo tagat sis sastāvs kāds ir FKV viņi var pacīnīties, varbūt vaidzētu tik kādu uzbrucēju lai labs tandēms ar Gauracu.
Ir pat iespēja ka nākamgad 2 LV klubi spēlētu eiropas līgā.
jautajums ir tads vai FKV-bus gatavi ieguldit naudu ari nakamgad?jo nav divu domu-lai tiktu tik taalu bez veiksmes nu ne kaadi....man tik tagad ir bails ka FKV bus vienas sezonas brinums kurs ievakja labu naudu un nakamgad tuses kaa parasti..pietam stadions paliks bez apgaismojuma...ATKAL

     [+] [-]

, 2009-11-08 14:21, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: jautajums ir tads vai FKV-bus gatavi ieguldit naudu ari nakamgad?jo nav divu domu-lai tiktu tik taalu bez veiksmes nu ne kaadi....man tik tagad ir bails ka FKV bus vienas sezonas brinums kurs ievakja labu naudu un nakamgad tuses kaa parasti..pietam stadions paliks bez apgaismojuma...ATKAL
A cik tas apgaismojums apmēram maksātu?

     [+] [-]

, 2009-11-08 14:23, pirms 15 gadiem
Grebis zvers un ceresim ka ar izlase sitis daudz un driz speles arpus Latvijas

     [+] [-]

, 2009-11-08 14:23, pirms 15 gadiem
gengsta10 rakstīja: Man piemēram loti simpatizē LM sastāvs jauni LV spēlētāji un ir tikai 3 ārzemnieki.
Prohorenkovs tac bija malejais pusargs.
Domaju uzbrukuma būtu jau labi arī nākamgad Grebis+Rakels.
Kas īsti bija ar to kastrenu(nu tas Austrietis) kapēc viņš nespēlēja?
jup Prohorenko ir malejais bet nu biezi piesledzas labi uzbrukumam...te jau ar viss atkarigs no Zaharina finansu daasnibas....skaidrs ka Grebim cena uzkaps jo nu 30 varti LMT virsliga+Baltijas liga+eirokausi...ir laba lieta CV....
par jaunajiem runajot-juu tie LM ir laikam labakie kadi LV sobrid ir...it sevikji Rakels...nu jacer ka piesaistis kadu labu meistaru un panjems dazus jaunos nakamgad...
par tiem diviem-nav ne jausmas kapec nespeleja.....iespejams tas saistits uz skopuma pamata un krizes tadejadi nauda tika taupita...nevajag aizmirst ka Zaharins uztur tris sporta klubus un investee naudu gan stadiona atjaunosana gan visur citur...

     [+] [-]

, 2009-11-08 14:24, pirms 15 gadiem
gengsta10 rakstīja: A cik tas apgaismojums apmēram maksātu?
kas to lai zin...nav jau Dienvida tilta cenaa bet nu kapeikas ar nav...domajams kadi pardesimt tukstosi ir

     [+] [-]

, 2009-11-08 14:28, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: jup Prohorenko ir malejais bet nu biezi piesledzas labi uzbrukumam...te jau ar viss atkarigs no Zaharina finansu daasnibas....skaidrs ka Grebim cena uzkaps jo nu 30 varti LMT virsliga+Baltijas liga+eirokausi...ir laba lieta CV....
par jaunajiem runajot-juu tie LM ir laikam labakie kadi LV sobrid ir...it sevikji Rakels...nu jacer ka piesaistis kadu labu meistaru un panjems dazus jaunos nakamgad...
par tiem diviem-nav ne jausmas kapec nespeleja.....iespejams tas saistits uz skopuma pamata un krizes tadejadi nauda tika taupita...nevajag aizmirst ka Zaharins uztur tris sporta klubus un investee naudu gan stadiona atjaunosana gan visur citur...
Domāju ka arī tieši nākamgad LM ari paņems pāris jaunos,jo uskatu ka viņi ir ļoti priecīgi ka viņiem ir tāds Rakels,un moš pat cer nākamgad ko līdzīgu iegūt.

     [+] [-]

, 2009-11-08 14:29, pirms 15 gadiem
zidlers rakstīja: Grebis zvers un ceresim ka ar izlase sitis daudz un driz speles arpus Latvijas
a kape to vaig būs tāpat kā ar to pašu Karlosonu,lai paliek LM un palīdz iekļūt ČL.

     [+] [-]

, 2009-11-08 14:30, pirms 15 gadiem
gengsta10 rakstīja: Domāju ka arī tieši nākamgad LM ari paņems pāris jaunos,jo uskatu ka viņi ir ļoti priecīgi ka viņiem ir tāds Rakels,un moš pat cer nākamgad ko līdzīgu iegūt.
LM gan hokejaa gan futenee ir labi jauniesi-ne velti turniros visadas godalgas dabu..galvenais vinjiem laut spelet un dot iespeju..takaa esmu par jaunajiem LM....bet jabut ari pieredzejusiem spelmanjiem lai nav tada situacija kaa basketbolaa BKV visi jaunie un nav veins vecais kas var sadot jaunajiem pa olam ja tie lecas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-08 14:31, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: LM gan hokejaa gan futenee ir labi jauniesi-ne velti turniros visadas godalgas dabu..galvenais vinjiem laut spelet un dot iespeju..takaa esmu par jaunajiem LM....bet jabut ari pieredzejusiem spelmanjiem lai nav tada situacija kaa basketbolaa BKV visi jaunie un nav veins vecais kas var sadot jaunajiem pa olam ja tie lecas
Nē nu jā pietiek kaut vai ietu kādi 3 jaunie sakumsastāvā.

     [+] [-]

, 2009-11-08 14:34, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: aizsargos bus back Surņins...dzeks faktiski visu sezonu nespeleja kaut sakumua iesit gan vartus gan bija labs aizsardziba!taka piesprici vajadzes drosi vien uzbrukuma-kas zin kaa bus ar Prohorenko...un vai Grebis kaut kur nedodas mekleet laimi...
Surņins ir malējais pussargs, Kastners traumas dēļ nespēlē jau vairākus mēnešus.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-08 14:34, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: Es ļoti ceru, ka Zaharjins izdarīs pareizos secinājumus no šīs sezonas. Nevēlos tagad iedziļināties niansēs, ja vairums man apgalvos pretējo, bet fakts ir viens, ar tādu pašu stratēģiju, kā LM bija šosezon "haļava" vairs neies cauri. Kaut esmu LM atbalstītājs un man prieks par LM uzvaru čempionātā, bet reāli skatoties, šo čempionātu zaudēja FKV, nevis uzvarēja LM. Saukšu lietas pareizajos vārdos, lai vecas LM arī nakmsezon!!
Kamēr neesmu redzējis, kāds FKV izskatīsies nākamsezon, nav pārliecības, ka FKV nezaudēs vēlreiz. Un nākamsezon, kā saprotams, Virslīgā atgriezīsies Starkovs - tā kā sagaidu arī, ka Skonto nespēlēs slikti. Katrā gadījumā izskatās, ka arī nākamsezon būs visai sīva cīņa par pirmo tris komandu starpā.

Bet, ja vien Zaharjins negrib izgāzties ČL, tad šīs sezonas politika turpināties nevar. ČL dod burvīgas naudas pelnīšanas iespējas - tikai ne ar pašreizējo sastāvu. Tātad visticamāk kaut kādas investīcijas būs, ja vien būs, ko investēt.

     [+] [-]

, 2009-11-08 14:35, pirms 15 gadiem
begemots rakstīja: Surņins ir malējais pussargs, Kastners traumas dēļ nespēlē jau vairākus mēnešus.
a Kastners bija uzbrucējs un kā viņš spēlēja>
Kurš bija tas 3 ārzemnieks?

     [+] [-]

, 2009-11-08 14:37, pirms 15 gadiem
donkey rakstīja: Kamēr neesmu redzējis, kāds FKV izskatīsies nākamsezon, nav pārliecības, ka FKV nezaudēs vēlreiz. Un nākamsezon, kā saprotams, Virslīgā atgriezīsies Starkovs - tā kā sagaidu arī, ka Skonto nespēlēs slikti. Katrā gadījumā izskatās, ka arī nākamsezon būs visai sīva cīņa par pirmo tris komandu starpā.

Bet, ja vien Zaharjins negrib izgāzties ČL, tad šīs sezonas politika turpināties nevar. ČL dod burvīgas naudas pelnīšanas iespējas - tikai ne ar pašreizējo sastāvu. Tātad visticamāk kaut kādas investīcijas būs, ja vien būs, ko investēt.
Neko jau īpaši nevaig mainīt sākumsastāvs labs,bet tie rezervisti nau jau tie labākie.
Moš varētu pat sanākt ka Dobrecovs nākamsezon noplosās,jo sāk jau rādīt labu spēli.

     [+] [-]

, 2009-11-08 14:39, pirms 15 gadiem
to gengsta10

Ja runa iet par Kastneru, tad viņš jau ar "zvaigznīšu" slimību ieradās Liepājā. Vienā no Kurzemes vārdiem bija ar viņu intervija, kur teica, ka nedomāja, ka šeit ir tik zems fanu, skatītāju skaits tribīnēs, kā arī minēja, ka Liepājā spēlē pēdējo sezonu. Tad arī viņam parādījās tā iespēja nespēlēt tur, kur pats negrib.....

     [+] [-]

, 2009-11-08 14:42, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: to gengsta10

Ja runa iet par Kastneru, tad viņš jau ar "zvaigznīšu" slimību ieradās Liepājā. Vienā no Kurzemes vārdiem bija ar viņu intervija, kur teica, ka nedomāja, ka šeit ir tik zems fanu, skatītāju skaits tribīnēs, kā arī minēja, ka Liepājā spēlē pēdējo sezonu. Tad arī viņam parādījās tā iespēja nespēlēt tur, kur pats negrib.....
ā paldies par informāciju.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-08 14:44, pirms 15 gadiem
to donkey

Pilnīgi piekrītu Tev. Ja izdosies saglabāt esošo sastāvu plus vēl klāt 3-4 labi viesstrādnieki, tad var spēlēt. Bet problēma jau ir tā, ka Liepājā vairums spēlētājiem ir deguns gaisā jau pēc pirmās puslīdz veiksmīgi aizvadītās sezonas. Dažs labs sāk cimperlēties ar līguma nosacījumiem, vai vispār meklē mistiskas darba vietas...Domāju, ka Zaharjinam krietni nāksies krietni papūlēties, lai noturētu Liepāja dažaus spēlētājus. Bieži apmeklēju Liepājas lauvas basketbolistu mājas spēles, kur bieži viesi ir LM futbolisti. Tad blakus sēžot viņiem dzirdēju tādus dimanta plānus, ka rodas bažas vai Zaharjins nākamsezon pat tos 11 spēlētājus savāks...

     [+] [-]

, 2009-11-08 14:55, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: to donkey

Pilnīgi piekrītu Tev. Ja izdosies saglabāt esošo sastāvu plus vēl klāt 3-4 labi viesstrādnieki, tad var spēlēt. Bet problēma jau ir tā, ka Liepājā vairums spēlētājiem ir deguns gaisā jau pēc pirmās puslīdz veiksmīgi aizvadītās sezonas. Dažs labs sāk cimperlēties ar līguma nosacījumiem, vai vispār meklē mistiskas darba vietas...Domāju, ka Zaharjinam krietni nāksies krietni papūlēties, lai noturētu Liepāja dažaus spēlētājus. Bieži apmeklēju Liepājas lauvas basketbolistu mājas spēles, kur bieži viesi ir LM futbolisti. Tad blakus sēžot viņiem dzirdēju tādus dimanta plānus, ka rodas bažas vai Zaharjins nākamsezon pat tos 11 spēlētājus savāks...
savākt jau 11 spēlētājus vienmēr var

  -4 [+] [-]

, 2009-11-08 15:22, pirms 15 gadiem
Malači, vēl vienus vārtus vajadzēja iesist un būtu jau 100 gūtie vārti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-08 15:42, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: to gengsta10

Ja runa iet par Kastneru, tad viņš jau ar "zvaigznīšu" slimību ieradās Liepājā. Vienā no Kurzemes vārdiem bija ar viņu intervija, kur teica, ka nedomāja, ka šeit ir tik zems fanu, skatītāju skaits tribīnēs, kā arī minēja, ka Liepājā spēlē pēdējo sezonu. Tad arī viņam parādījās tā iespēja nespēlēt tur, kur pats negrib.....
Tas gan vairāk izklausās pēc Kožokara sacītā. Par to, ka te ir zems līmenis viņš gan nerunāja, tikai stāstīja, ka taisās pārvākties uz augstāka līmeņa klubu ārzemēs, un, ka Liepājā varbūt nebūs ilgāk,kā līdz vasaras transfēru logam. Kastners bija piezemētāks, un spēlēja puslīdz OK, kamēr vajadzēja nopelnīt līguma pagarināšanu vasarā.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-08 15:46, pirms 15 gadiem
Veetra rakstīja: Malači, vēl vienus vārtus vajadzēja iesist un būtu jau 100 gūtie vārti!
Tad būtu 97, sportacentram laža:
lff.lv: LFF: Turnīra tabula
1 2 45 komentāri