Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Pārums

"Metta/LU" pārsteidzoši piesmej liepājniekus (+komentāri)

"Metta/LU" pārsteidzoši piesmej liepājniekus (+komentāri)
Metta/LU
Foto: Ģirts Mihelsons

Šovakar Latvijas futbola virslīgas spēlē par pārsteigumu parūpējās pastarīte "Metta/LU", kas savā laukumā negaidīti pārliecinoši ar 4:1 pārspēja vienu no Latvijas spēcīgākajiem klubiem "Liepājas metalurgs". Jāpiebilst, ka "Metta/LU" tas bija pirmais panākums...

Spēli aktīvāk uzsāka mača neapstrīdamie favorīti "Liepājas metalurgs", taču pirmo bīstamo momentu izveidoja metieši - Romans Rožkovskis kreisajā malā, apspēlējis vairākus liepājniekus, iegāja soda laukumā un piespēlēja uz centru, diemžēl viņa tika bloķēts. Tam sekoja vairākas bīstamas epizodes liepājnieku izpildījumā, tomēr pie vārtu guvuma pirmie negaidīti tika rīdzinieki - pēc stūra sitiena bumba nonāca pie Gata Kalniņa, kurš ar galvu to raidīja vārtos - 1:0. "Metalurgam" bija iespējas izlīdzināt rezultātu, taču tās netika izmantotas...

Otrajā puslaikā "Metta/LU" turpināja pārsteigt. Vispirms Māris Savinovs pēc stūra sitiena bija pirmais pie neviena neskartās bumbas un panāca 2:0 rīdzinieku labā, bet vēlāk liepājnieki kļūdījās soda laukuma tuvumā, un Artūrs Pallo apspēlēja pretinieku, piespēlēja Gatim Kalniņam, kurš sita stūrī, panākot 3:0! Turpinājumā Kristaps Priedēns panāca pat 4:0. Tomēr liepājniekiem izdevās gūt goda vārtus - precīzs bija Kamešs - 4:1.

Jāpiebilst, ka "Metta/LU" komandai šī bija pirmā uzvara aizvadītajās deviņās spēlēs, tādejādi Virslīgas čempionātā vairs nav nevienas komandas, kas nebūtu izcīnījusi uzvaru. Interesanti, ka pirms tam "Metta/LU" astoņās spēlēs guva piecus vārtus, bet pret liepāniekiem iesita uzreiz četrus. Pirmais panākums ļauj rīdziniekiem izrauties no pēdējās vietas - lai gan Gulbenei ir tikpat punktu, "Metta/LU" ir labāka vārtu starpība.

Pēcspēles preses konference

Andris Riherts, "Mettas/LU" treneris: "Ilgi šo uzvaru gaidījām. Priecē pārliecinošais rezultāts, tikai žēl, ka beigās ielaidām, tas nebija vajadzīgs. Pretinieks gan mūs pamatīgi apšaudīja, iespējams, kādā brīdī nedaudz pazuda koncentrēšanās. Jāatzīst, ka šodien veiksme bija ar mums, taču to bijām nopelnījuši ar drosmi, savu kolektīvu un spēju atdot visu, kas ir. Cerams, spēsim tā turpināt, mums ir visas iespējas. Vai pēc šīs spēles man nešķiet, ka Putniņš ir labāks par Biezo? Grūti spriest, jā, Putniņam punktu tagad ir vairāk (četri), kamēr Biezajam divi. Manuprāt, abi lieliski viens otru papildina. Artūrs [Biezais] ir spēlējošais treneris, tāpēc viņam ir nedaudz citādi uzdevumi. Kristers [Putniņš] šodien nospēlēja patiešām labi, taču to, kurš ir labāks, šobrīd grūti teikt. Par to varēsim spriest pēc sezonas.

Kā panācu, ka pēdējās spēlēs futbolisti rāda pavisam citu futbolu? Runa ir par intelektu. Futbols iet roku rokā ar sadzīvi. Ja tikai vienā lietā koncentrējamies, tad visam var ātri pienākt beigas. Sapratām, ka, ja baidīsimies no pretinieka un galvenokārt paši no sevis, tad nekas nesanāks. Ir skaisti un lieli nosaukumi "Skonto", "Ventspils", "Liepājas Metalurgs" ir logo, bet logo uz priekšu neskries. Esam pieraduši pie ātrumiem, tagad puišiem ir visas iespējas spēlēt, un atkal sevi pierādīt nākamajā spēlē. Katra spēle būs arvien grūtāka. Arī pret "Liepājas metalurgu" būs jāspēlē vēl, un nākamreiz viņi noteikti gatavosies citādi."

Dmitrijs Kalašņikovs, "Liepājas metalurga" treneris: "Pēc spēles iegāju ģērbtuvēs un teicu puišiem, ka šodien spēlējām labāk nekā iepriekšējo spēli pret Rīgas "Daugavu". Citiem tas liksies dīvaini, bet tā bija. Šajā spēlē labāk kustējāmies, radījām daudz momentu, taču no lieliskām pozīcijām negāja iekšā, vienkārši dažreiz tā gadās. Turpretim pretiniekam viss, ko sita, lidoja vārtos, turklāt "Metta" veiksmīgi realizēja standartsituācijas. Abus pirmos vārtus ielaidām pēc stūra sitieniem. Varu teikt, ka tāda komanda kā "Metalurgs" nevar atļauties zaudēt ar šādu rezultātu.

Grūti spēles zīmējumā tik ātri kaut ko izmainīt. Iepriekšējā spēle bija pirms trīs dienām. Kas notiek komandā un kāda ir situācija ar mikroklimatu? Mikroklimats ir labs, taču negribu neko daudz teikt par iekšējām lietām. Nezinu, kurš tagad būs galvenais treneris, bet pāris dienās ir grūti kaut ko izmainīt. Kur šajā spēlē palika mūsu daudzie spēlētāji ar zināmu uzvārdu un lielāku meistarību? Par uzvārdiem piekrītu, taču tas vairāk domāts medijiem, laukumā uzvārdi nespēlē. Ja godīgi, pērn trenējot "Varavīksni", man bija lielāka skaidrība, kā tikt galā ar "Mettu". Šodien zaudējām daudz divcīņu, tā nav tikai meistarība, tā ir motivācija un zināšana, kad, kur un kā nospēlēt. "Metalurga" futbolisti ir meistarīgāki nekā pretinieki, bet, kā redzējāt, ar to vien nepietiek uzvarai.

Ko mainīsim nākamajā spēlē? Nākamā spēle ir Latvijas kausa fināls. Tas ir liels notikums. Mums nav citu variantu, kā cīnīties par titulu. Pirmo reizi 50 gados fināls būs Liepājā, noteikti jāuzvar. Kaut ko noteikti mainīsim. Nav jāskatās uz uzvārdiem, protams, citreiz gribas uz tiem paļauties, arī man, bet šoreiz redzējāt, ka tas nav galvenais. Vēl gribu piebilst, ka šodien zaudēju es, jo tieši es izvēlos kā spēlēsim, es izvēlos spēlētājus, un viņi dara to, ko saka treneris. Visi cīnījās un negribu teikt, ka šodien nebijām motivēti."

Metta/LU - Liepājas metalurgs 4:1 (1:0)

Vārti: Kalniņš 35'; 74'; Māris Savinovs 50'; Priedēns 79' - Kamešs 87'
Metta/LU: Puķītis, Zotovs, Vardanjans, Kalniņš, Pallo, Rožkovskis, Parfjonovs, Putniņš, Savinovs, Skābardis, Riherts.
Liepājas metalurgs: Varažinskis, Zirnis, Kļava, Krjauklis, Surņins, Tamošauskas, Prohorenkovs, Soloņicins, Afanasjevs, Savaļnieks, Kalns.

Virslīgas 9. kārta

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Gulbene – Daugava (R)0:0-
Skonto – Jelgava2:3 (0:1)Šmatovaļenko 65' (11m) Savčenkovs 86' – Kozlovs 20' Bogdaškins 78' Kazura 90'
Spartaks – Jūrmala0:0-
Ventspils – Daugava (D)1:2 (0:0)Turkovs 59' - Gongadze 50' (11m); Sokolovs 70'
Metta/LU – Metalurgs4:1 (1:0)Kalniņš 35'; 74'; Māris Savinovs 50'; Priedēns 79' - Kamešs 87'

Virslīgas tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.Daugava (D)953115:1018
2.Skonto952212:917
3.Spartaks951315:1016
4.Ventspils850317:815
5.Jūrmala934217:1113
6.Metalurgs841310:813
7.Jelgava931512:1710
8.Daugava (R)92248:168
9.Metta/LU91359:176
10.Gulbene91355:146

Rezultatīvākie spēlētāji

VSpēlētājsKlubsSk.
1.Patriks TvumasiSpartaks5
Vladislavs KozlovsJelgava5
3Josuke SaitoGulbene5 (1)
4.Artjoms OsipovsJūrmala5 (2)
Mamuka GongadzeDaugava (D)5 (2)

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-06 20:56, pirms 13 gadiem
Spēlētāji uz šīs spēles rēķina nopelnīja algu menēsim...Katrs pelna kā māk...
, 2012-05-06 20:56, pirms 13 gadiem
njaa virslīgā riktīgs pavasara trakums bet nu cāļus skaita rudenī gan jau viss sakārtosies pa vietām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-06 20:57, pirms 13 gadiem
Pēc bildes spriežot Liepājas Mečis ir spēlējis pret 10gadīgiem pujkiem?

P.s. Noteikti negribēja apbižot bērnus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-06 20:58, pirms 13 gadiem
Pa feino Kurzeme nozāģēja pirmo apli...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-06 20:59, pirms 13 gadiem
Izskatās pēc Triobet!
, 2012-05-06 20:59, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Es gribu redzēt sastāvu, ar kādu laukumā izgāja LM un spēles momentus.
Sastāvs tāds pats, tikai vārtos Raivo Varažinskis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-06 20:59, pirms 13 gadiem
Super, izkausēja Metalurgu
, 2012-05-06 21:00, pirms 13 gadiem
LM jau pāris gadus nav galvenais Treneris..Kaapeec?? Peec sastaava komanda ir speeciiga.
, 2012-05-06 21:00, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: šoreiz bija grūti, jo koefs bija tikai 8
Ja kas var arii uzlikt vairāk par 1 ls
, 2012-05-06 21:01, pirms 13 gadiem
Ko Ventspils, Skonto, LM eirokausos darīs?
, 2012-05-06 21:01, pirms 13 gadiem
sensācija pasaules lielajās līgās : ''wou, malači, fantastika!''

Sensācija Latvijā : ''Ak, Dievs! Notiekti toto''

tā viņš ir.
, 2012-05-06 21:01, pirms 13 gadiem
LM jaunās sezonas motivācija: Pret kuru no komandām nospēlēsim nožēlojamāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-06 21:02, pirms 13 gadiem
Atlaist visu LM treneru korpusu!!! Tak steidzami ir kas jādara savādāk LM netiks pie medaļām, nu kauns vnk man ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-06 21:04, pirms 13 gadiem
Kā lai pēc šāda snieguma piepulcina stadionu?
Es kādu laiku vairs neiešu tērēt naudu, lai redzētu, kā viņi spēlē.
Takoi futbol nam ņenužen!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-06 21:05, pirms 13 gadiem
emssis_19 rakstīja: sensācija pasaules lielajās līgās : ''wou, malači, fantastika!''

Sensācija Latvijā : ''Ak, Dievs! Notiekti toto''

tā viņš ir.
ha ha
, 2012-05-06 21:06, pirms 13 gadiem
LM sponsors. Visiem dāvina pirmās uzvaras. Bet ja nopietni, man kauns par LM. Tiešām kauns. Nezinu, kas tur notiek komandā, bet jāatlaiž ir 5-6 spēlētāji, plus vēl jāņem treneris, kas kaut ko var izdarīt. Domāju, ka LM klubā notiek kaut kādas tumšās spēlītes. Neticu, ka LM spēku samērs ar Mettu ir mērāms šodienas spēles iznākumā. Liekas, ka ir totāls protests pret Zaharjinu un viņa filozofiju pret futbolu kā tādu. Bet tas nenozīmē, ka spēlētaji ir enģelīši. Nahren, kādus 5-6 uzreiz atlaist un paņemt tādus, kas grib spēlēt un sevi pierādīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-06 21:08, pirms 13 gadiem
cobe rakstīja: njaa virslīgā riktīgs pavasara trakums bet nu cāļus skaita rudenī gan jau viss sakārtosies pa vietām
Te nav basketbols, kur visu sezonu var laist muļķi un tad pleiffos izslēgt. Futbolā izlieto ūdeni savākt atpakaļ ir 2 reizes grūtāk. Ai, cik dārgi šie 10 punkti LM maksās rudenī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-06 21:08, pirms 13 gadiem
Pēc mana komenta bildi nomanīja Nu nekas...Galvenais ka tur neviens vēl nav atrāvies tabulā , visi vienā čupā
, 2012-05-06 21:08, pirms 13 gadiem
Rīt uz LU lekcijām neviens neiet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-06 21:09, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Ja paanalizē dziļāk problēmu, tad cēlonis ir viens
patriotisma trūkums
bet ko var gribēt, ja komandā vairums ir nelatviešu
viņiem ir laimes meklētāju gēns un tas nekad neliks sakost zobus, cīņā par savu pilsētu
A ko tagad latvieši dara Anglijā un Īrijā, meklē sliktāku dzīvi?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-06 21:11, pirms 13 gadiem
Lavrenty rakstīja: Super spēle, super rezultāts Čīkstuļus izdrāza kā puišeļus jēēēē!!!
P.S. Es tak iepriekš jau paredzēju, ka ja LM neuzvarēs, tad vainīgi būs tiesneši, toto, u.t.t. Prognozes piepildās Nu pačīkstat, pačīkstat, es palasīšu un parēkšu
Sameklē umņik tos, kas čīkstēja un vērsies pie viņiem. Nerunā šeit daudzskaitlī. Es arī rēcu par tevīm. Nevajag visu grūst virsū vairumam, kas tiešām objektīvi vērtē spēles un futbolu. Čemodāns.
, 2012-05-06 21:12, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: no vienas puse jā, bet no otras puses mūsējie tur "nekačā pravas"
tik dzīvo uz pabalstiem, ha-ha-ha
, 2012-05-06 21:14, pirms 13 gadiem
Lavrenty rakstīja: Super spēle, super rezultāts Čīkstuļus izdrāza kā puišeļus jēēēē!!!
P.S. Es tak iepriekš jau paredzēju, ka ja LM neuzvarēs, tad vainīgi būs tiesneši, toto, u.t.t. Prognozes piepildās Nu pačīkstat, pačīkstat, es palasīšu un parēkšu
Smejies kameer vari, tavs suudu skolēnu klubs tur apakšā arī paliks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-06 21:15, pirms 13 gadiem
tā jau domāju ka parādīsies kāds Mettas faniņš kas nespēs uz lietām paskatīties reāli....par tādiem nāk rēka un lielāka rēka būs sezonas beigās.....neesmu LM fans un man viņu problēmas tur kur nekas saule neiespīd
, 2012-05-06 21:16, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Aizveries mirla
kurā vietā LM fani čīkst
visi prasa atlaist puskomandu
Cilvēks izbauda pirmo uzvaru, lai jau priecājas. Viņu var saprast. Droši vien veselu nedēļu meklēja ko uzrakstīt, ja Metta uzvarēs. Tagad izspļāva.
, 2012-05-06 21:17, pirms 13 gadiem
kas notiek ar liepāju? O_o
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-06 21:29, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Ar Liepāju viss vietās, bet 5-6 purneļi komandā gan taisa milzu mēslus
2 negaidīts zaudējums
, 2012-05-06 21:29, pirms 13 gadiem
Bronsons rakstīja: tā jau domāju ka parādīsies kāds Mettas faniņš kas nespēs uz lietām paskatīties reāli....par tādiem nāk rēka un lielāka rēka būs sezonas beigās.....neesmu LM fans un man viņu problēmas tur kur nekas saule neiespīd
Lavrenty nav mettas fans!
Tikais uzdodas par tādu!
, 2012-05-06 21:30, pirms 13 gadiem
Pavļiks Ķīsels rakstīja: Nejau treneri tur ir vainīgi. Lieta ir tāda ka Metalurgi jau gadiem spēlē toto. Pats esmu redzējis kā Tomas,Gena, iepriekšējās sezonās arī Grebis, Karlsons staigā pa toto kantoriem.
Nu to jau visi ir redzējuši, ka šie pa kantoriem tik staigā, pie tā jau ir pierasts. Motivācijas trūkums pašiem spēlētājiem ir spēlēt un treneri ar neko nedara lietas labā. Zaharins, protams, vislielākais vaininieks ir LM neveiksmēs,
, 2012-05-06 21:34, pirms 13 gadiem
Jautājums statistiķiem-kad Latvijas čempionātā vienā kārtā ir zaudējušas Liepāja, Ventspils un Skonto-man šķiet ka nekad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-06 22:14, pirms 13 gadiem
Godīgi sakot rezultāts mani neparsteidza,turpinās šovs,kurš sākās no spēles ar Jurmalas Spartaku,un ar nelieliem pārtraukumiem(uzvara par Skonto un Rīgas Daugavu) un beidzās šodien ar izgāšanos pret Metta LU.Skaidrs ka komandā un vispār klubā vālda haoss un bardaks.Sen jau redzu,ka Zaharjina kungs ļoti centās par Liepājas futbolu.Ir sakārtoti stadioni un treniņ laukumi,izveidota laba jaunatnes piramīda.Bet viņš nemāk savaldīt komandas spēlētājus.Ne reti viņš, gribot parādīt savu stingrumu un varu,vadoties emocijām pieņēm neapdomātus lēmumus.Tas nevar atsaukties uz spēlētājiem un kluba darbiniekiem.Tagad vajadzētu padzīt prom spēlētājus,kuri ir nelabvelīgi savai komandai.Sodīt viņus ar naudu ir bezjēdzīgi,jo viņi vienālga meklēs iespējas piepēlnīties citā veidā.Kalašņikovs,varbūt nav slikts kā cilvēks un treneris,bet viņām trūkst pieredzes un viņš gados ir jauns.Zaharjinām jāsameklē treneri ar pieredzi un ar stingru mugurkāulu,lai spēlētājiem pret viņu būtu respekts.Viss vēl ir labojams,laika vēl daudz,veseli trīs apļi.Konkurēnti arī punktus zāudē,tāpēc jo ātrāk LM vadība pieņēms kardinālus un parēizus lēmumus,jo būs labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-06 22:31, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: es jau rakstīju, ka:
nogriezīs algas, uzspēlēs toto
nenogriezīs, tāpat uzspēlēs

Abramčika laiki tomēr bija dievīgi
treimanīši Abramčiku nonesa no LM trenera amata!
, 2012-05-06 22:33, pirms 13 gadiem
kasparello99 rakstīja: Cilvēks izbauda pirmo uzvaru, lai jau priecājas. Viņu var saprast. Droši vien veselu nedēļu meklēja ko uzrakstīt, ja Metta uzvarēs. Tagad izspļāva.
Tas ir pampers (kas zem lavrenty profila darbojās),nevis mettas,bet gan guņas cilvēks viņš ir!
, 2012-05-06 22:33, pirms 13 gadiem
autor,kāds tad bija rezultāts 4 vai 5:1? raksti,ka 4:1, bet beigās ieraksti,ka metieši pret metalurgu guvuši uzreiz 5.
un pēc apraksta spriežu,ka Kalniņam 2 vārti, bet rezultātu ailē esi ielicis Pallo. Tu dzērumā to te visu raksti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-06 22:48, pirms 13 gadiem
labak eiropas kausos nepiedalities,sogad virsliga vispar ir kriminala.
, 2012-05-06 22:50, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: faktiski jau pērnais sudrabs arī vēl uz Abramčika pleciem nāca
Grūti teikt!
Kāpēc 2011 g. sākumā LM nespēlēja?
Kāpēc 2012 g. sākumā LM rādīja ļoti saturīgu spēli?
Tur ir kas cits!Ka tik kādi ,kuriem turpmākos gadus uz spēlēšanu kādā futbola klubā prāts nenesās,nesāk domāt jau par savu vecumdienu nodrošināšanu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-06 23:07, pirms 13 gadiem
Tiem, kas runā par toto varu pastāstīt, ka Metalurgam bija ļoti daudz iespējas. Putniņš izvilka kādas 4-5 bumbas kur šķita, ka nekas nav glābjams. Soloņicins trāpīja pa stabu, vēl vienu tieši gar pašu devītnieku - abās Putniņš vairs nebūtu glābējs. Afanasjevs divreiz sita gar pašiem stabiem, kur nekas vairs netiktu glābts. Mettai sitieni lidoja apbrīnojami precīzi stūros. Pirmais gols pēc stūra, tieši Kalniņam uz galvas - nebija citu variantu kā gols. Otrie vārti - Savinovs izskrēja uz tālo stabu, līdz kurienei aizlidoja bumba. 3. vārti Pallo labi piespēlēja Kalniņam, kurš būdams nedaudz soda laukumā no gaisa ar kāju ielika spēcīgi stūrī. 4. gols Priedēns (Robena stilā) gar soda laukumu paskrēja vairāk uz centru un pēkšņi uzsita, trāpīdams tieši stūrī - Varanžinski šķiet arī paņēma uz pretkustību. Sanāca, ka 3. un 4. gols tika iesists ar dažu minūšu intervālu.
, 2012-05-06 23:38, pirms 13 gadiem
Kāds zin kāds bija koeficents Metta/LU uzvarai ar trīs vārtu starpību, šķiet, ka tur ne mēneša, bet gada algu būs nopelnījuši.
, 2012-05-06 23:38, pirms 13 gadiem
Elvijs Ērglis rakstīja: Tiem, kas runā par toto varu pastāstīt, ka Metalurgam bija ļoti daudz iespējas. Putniņš izvilka kādas 4-5 bumbas kur šķita, ka nekas nav glābjams. Soloņicins trāpīja pa stabu, vēl vienu tieši gar pašu devītnieku - abās Putniņš vairs nebūtu glābējs. Afanasjevs divreiz sita gar pašiem stabiem, kur nekas vairs netiktu glābts. Mettai sitieni lidoja apbrīnojami precīzi stūros. Pirmais gols pēc stūra, tieši Kalniņam uz galvas - nebija citu variantu kā gols. Otrie vārti - Savinovs izskrēja uz tālo stabu, līdz kurienei aizlidoja bumba. 3. vārti Pallo labi piespēlēja Kalniņam, kurš būdams nedaudz soda laukumā no gaisa ar kāju ielika spēcīgi stūrī. 4. gols Priedēns (Robena stilā) gar soda laukumu paskrēja vairāk uz centru un pēkšņi uzsita, trāpīdams tieši stūrī - Varanžinski šķiet arī paņēma uz pretkustību. Sanāca, ka 3. un 4. gols tika iesists ar dažu minūšu intervālu.
Jā , jā !!!
, 2012-05-06 23:51, pirms 13 gadiem
Nesaprotu, kas tur tik sensacionāls? nu oke 4:1 pret LM protams ir sensācija, bet neviena šīgada Virslīgas komanda nav apspēlējama ar vienu kāju!!!
Vislabāk iet tām komandām kuras ir nopietni pastiprinājušas savu sastāvu... Daugavpils Daugava un Spartaks... Ventspils vidējā līnija ir reformēta un varbūt tāpēc ik pa mirklim kaut kur paklūp, bet spēlē salīdzinoši normāli... Metalurgs? Nu tā ir komanda kurai es nesaskatu īpašas sastāva izmaiņas kopš pagājušās sezonas un tāpēc arī tāds rezultāts. Metta komandai ir laba skola ar tradīcijām un nav deguns gaisā, Gulbene turpina iesākto taciņu ar japānu leģionāriem kuri arī palīdz komandu noturēt Virslīgā un Jūrmala ar Rīgas Daugavu (Jūrmala VV) arī ir sakārtojusi savas spēlētāju rindas labāk nekā pagājušo gadu!!! Tā, ka Virslīgas sezona šogad ir raiba un interesanta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-07 00:17, pirms 13 gadiem
Panākums varbūt arī ir izcīnīts ar sviedriem un asinīm, bet kādēļ neviens netic tam , ka tas ir noticis godīgi? Diemžēl uz šo jautājumu, lai paši sev mēģina atbildēt LFF
, 2012-05-07 00:21, pirms 13 gadiem
palasot šīs muļķības skaidri redzams - kurš skaļāk bļauj par toto, tas mazāk par to saprot ..
, 2012-05-07 00:23, pirms 13 gadiem
emssis_19 rakstīja: sensācija pasaules lielajās līgās : ''wou, malači, fantastika!''

Sensācija Latvijā : ''Ak, Dievs! Notiekti toto''

tā viņš ir.
pasaules lielajās līgās spēlē profesionāļi pret profiem, bet latvijā it kā profi pret studentiem

Un arī lielajās līgās ir toto skandāli (sk. Serie A)
, 2012-05-07 01:10, pirms 13 gadiem
Kamēr par totalizatoru kāds reāli nesēdēs, tikmēr dažādi brīnumi notiks. LFF jādemisionē!
, 2012-05-07 06:44, pirms 13 gadiem
kanvit rakstīja: Godīgi sakot rezultāts mani neparsteidza,turpinās šovs,kurš sākās no spēles ar Jurmalas Spartaku,un ar nelieliem pārtraukumiem(uzvara par Skonto un Rīgas Daugavu) un beidzās šodien ar izgāšanos pret Metta LU.Skaidrs ka komandā un vispār klubā vālda haoss un bardaks.Sen jau redzu,ka Zaharjina kungs ļoti centās par Liepājas futbolu.Ir sakārtoti stadioni un treniņ laukumi,izveidota laba jaunatnes piramīda.Bet viņš nemāk savaldīt komandas spēlētājus.Ne reti viņš, gribot parādīt savu stingrumu un varu,vadoties emocijām pieņēm neapdomātus lēmumus.Tas nevar atsaukties uz spēlētājiem un kluba darbiniekiem.Tagad vajadzētu padzīt prom spēlētājus,kuri ir nelabvelīgi savai komandai.Sodīt viņus ar naudu ir bezjēdzīgi,jo viņi vienālga meklēs iespējas piepēlnīties citā veidā.Kalašņikovs,varbūt nav slikts kā cilvēks un treneris,bet viņām trūkst pieredzes un viņš gados ir jauns.Zaharjinām jāsameklē treneri ar pieredzi un ar stingru mugurkāulu,lai spēlētājiem pret viņu būtu respekts.Viss vēl ir labojams,laika vēl daudz,veseli trīs apļi.Konkurēnti arī punktus zāudē,tāpēc jo ātrāk LM vadība pieņēms kardinālus un parēizus lēmumus,jo būs labāk.
Plusiņš no manis, pilnīgi piekrītu un manas domas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-07 11:33, pirms 13 gadiem
tas viss noteikti ir totalizators..
, 2012-05-07 11:38, pirms 13 gadiem
Cepuri nost Kalašņikova priekšā.Viņš viens no retājiem treneriem atzīstās komāndas zāudējumā.Uzņēmt vainu un atbīldību par komāndas neveiksmi var tikai godīgs treneris un cilvēks.Bet patiesībā vāinīgi ir daži komāndas spēlētāji.Var jebkurš favorīts zāudēt pastarītim,gadās mēlnās dienas,bet zāudēt ar rezultātu 1:4(neatceros kad tāds gadījums ir noticis spēlēs ar autsaideriem),var tikai tad jā negrīb spēlēt par uzvaru.Labi būtu,jā es kļūdos un noticētu Kalašņikova teiktam,bet nu negrībās ticēt,ka daži LM spēlētāji brauca uz Rīgu uzvarēt.
, 2012-05-07 11:58, pirms 13 gadiem
Mja paskatoties liepajas sastavu.. Klava nesen Anzi ..tagad 1:4 pret studentiem ..interesanti ,divaini un nesaprotami,bet studenti malaci ,ja dod,tad janem
, 2012-05-07 12:14, pirms 13 gadiem
kanvit rakstīja: Cepuri nost Kalašņikova priekšā.Viņš viens no retājiem treneriem atzīstās komāndas zāudējumā.Uzņēmt vainu un atbīldību par komāndas neveiksmi var tikai godīgs treneris un cilvēks.Bet patiesībā vāinīgi ir daži komāndas spēlētāji.Var jebkurš favorīts zāudēt pastarītim,gadās mēlnās dienas,bet zāudēt ar rezultātu 1:4(neatceros kad tāds gadījums ir noticis spēlēs ar autsaideriem),var tikai tad jā negrīb spēlēt par uzvaru.Labi būtu,jā es kļūdos un noticētu Kalašņikova teiktam,bet nu negrībās ticēt,ka daži LM spēlētāji brauca uz Rīgu uzvarēt.
Esošajā situācijā, kas valda ap LM klubu vainīgi ir visi. Sākot ar spēlētājiem, treneriem un kluba vadību. Ja pirmās divas pozīcijas var likt vienā maisā un pie mazākām vājībām šajā posmā rodas ķēdes pārrāvums un īssavienojums, tad ar trešo pozīciju ir grūtāk. Tad rodas jautājums, kurš tad to īssavienojumu likvidēs, ja treneris-montieris ir iesācējs, savukārt tie, kas var atrisināt šo problēmu ( kluba vadība ), ķeras klāt pie flekša, tai vietā lai visu apdomātu un pieņemtu visām pusēm saprārtīgu lēmumu. Ja augoni ielaiž, palīdzēt var tikai skalpelis, šeit ir līdzīgi, vai nu montieris-brīnumbērns.
, 2012-05-07 13:21, pirms 13 gadiem
Jaiet uz futbolu , kur ir kalendars
, 2012-05-07 13:39, pirms 13 gadiem
Spēli redzēju, un pilnīgi piekrītu Elvijam -- pēc toto nu galīgi neizskatījās. Liepājnieki centās, viņiem bija teritoriālais pārsvars un gana daudz pusmomentu, ieskaitot trāpījumu pa vārtu stabu (par godu totalizatoram tā trāpīt neizdotos!, bet... Šoreiz bija tas gadījums, par kuru krievi saka: "porjadok bjot klass". Mettai divi veiksmīgi standarti, pēc tam jau Kalašņikovs nomainīja aizsargu (Zirni) pret vairāk uz uzbrukumu tendēto Hmizu, un Mettas pēdējie divi vārti daļēji ir šīs LM aizsardzības novājināšanas rezultāts. Tādas spēles gadās, klasisks piemērs pirms pāris gadiem bija Latvijas junioru izlases 5:1 pret objektīvi spēcīgāko Rumāniju.
Un Metta nebūt nav tik vāja, kā varētu iedomāties, skatoties tikai tabulā; esmu pārliecināta, ka pēdējie viņi nepaliks.
, 2012-05-07 14:23, pirms 13 gadiem
olga rakstīja: Spēli redzēju, un pilnīgi piekrītu Elvijam -- pēc toto nu galīgi neizskatījās. Liepājnieki centās, viņiem bija teritoriālais pārsvars un gana daudz pusmomentu, ieskaitot trāpījumu pa vārtu stabu (par godu totalizatoram tā trāpīt neizdotos!, bet... Šoreiz bija tas gadījums, par kuru krievi saka: "porjadok bjot klass". Mettai divi veiksmīgi standarti, pēc tam jau Kalašņikovs nomainīja aizsargu (Zirni) pret vairāk uz uzbrukumu tendēto Hmizu, un Mettas pēdējie divi vārti daļēji ir šīs LM aizsardzības novājināšanas rezultāts. Tādas spēles gadās, klasisks piemērs pirms pāris gadiem bija Latvijas junioru izlases 5:1 pret objektīvi spēcīgāko Rumāniju.
Un Metta nebūt nav tik vāja, kā varētu iedomāties, skatoties tikai tabulā; esmu pārliecināta, ka pēdējie viņi nepaliks.
Mīnusu neņem pretī, laikam Olga no toto...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-05-07 15:34, pirms 13 gadiem
olga rakstīja: Spēli redzēju, un pilnīgi piekrītu Elvijam -- pēc toto nu galīgi neizskatījās. Liepājnieki centās, viņiem bija teritoriālais pārsvars un gana daudz pusmomentu, ieskaitot trāpījumu pa vārtu stabu (par godu totalizatoram tā trāpīt neizdotos!, bet... Šoreiz bija tas gadījums, par kuru krievi saka: "porjadok bjot klass". Mettai divi veiksmīgi standarti, pēc tam jau Kalašņikovs nomainīja aizsargu (Zirni) pret vairāk uz uzbrukumu tendēto Hmizu, un Mettas pēdējie divi vārti daļēji ir šīs LM aizsardzības novājināšanas rezultāts. Tādas spēles gadās, klasisks piemērs pirms pāris gadiem bija Latvijas junioru izlases 5:1 pret objektīvi spēcīgāko Rumāniju.
Un Metta nebūt nav tik vāja, kā varētu iedomāties, skatoties tikai tabulā; esmu pārliecināta, ka pēdējie viņi nepaliks.
Bet kurš, jūsuprāt, paliks pedēja vietā?
, 2012-05-07 16:31, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Tu ļoti kritizēji Osipu, bet vai nesanāks tā, ka pēc viņa neviens nemaz netiks galā ar šo šaiku
Jā, gribēju jau vakar Tev uzrakstīt atbildi uz šo jautājumu, bet kaut kā nesanāca. Pārslēdzos uz hokeju.
Kas attiecas uz Osipovu, tad man kā pret cilvēku nekādu iebildumu pret viņu nav. Patīkams cilvēks, inteliģents. Ar visu sirdi un dvēseli attiecas pret darbu. Bet ir viens bet.....Raksturs. Tāpēc jau gadu atpakaļ šeit rakstīju, ka Osipovs ir nevietā. Nu nav viņam raksturs, lai vadītu galveno komandu. Jebkura cilvēka mentalitāte, kurš ir dzimis un uzaudzis kāda no bijušajām padomju savienības valstīm būtībā ir diezgan vienkārša. Jo vairāk ar cilvēku gribēsi attiecības uzturēt pa labam, jo ātrāk tev uzsēdīsies "uz galvas" vai "izēdīs". Tas ir jebkurā darba nozares sfērā. Protams ir reti izņēmumi un ir jābūt ļoti lielam psihologam, lai izdabātu visām pusēm. Osipovs tāds nebija un šaubos vai būs. Ja tā atklāti, tad vislielākā kārtība bija Zelkēviča laikā, kad vēl Metalurgam nebija "nosvilināta" atpūtas bāze Bernātos. Tad visi 2 dienas pirms spēles bija prom uz bāzi. Arī Abramčiks neslikti sāka, bet, salūza un sākās kas līdzīgs tagadējam Valmieras basketbola trenerim Kalpičam, kad sāka sēdēt krogos ar spēlētājiem. Tad ko šādā gadījumā var prasīt no trenera un treneris no spēlētajiem?? Liepājai ir vajadzīgs treneris, kā savulaik Ventspilī Grigarčuks, kurš pat pieredzējušus spēlētājus var nolikt pie vietas. Tāds kā Znaroka klons. Pa labam Liepājā jau kuro gadu neviens nesaprot. Putru savāra, un Zaharjins tad visu "apgriež" ko vien var apgriezt. Un tad sākas, mēs morāli sagrauti, mums kredīti utt.
, 2012-05-07 16:53, pirms 13 gadiem
Apnicis klausīties tos toto stāstiņus!!! vienkārši LM sastāvs ir kārtīgi jāmaina! Paskatīsimies uz EPL šī gada aizdomīgajiem spēļu rezultātiem... 5. maijs Arsenal 3:3 Norwitch City; 28. aprīlis Stoke City 1:1 Arsenal; 16.aprīlis Arsenal 1:2 Wigan Athletic; 31.marts QPR 2:1 Arsenal; 1.februāris Bolton Wanderes 0:0 Arsenal; 15.janvāris Swansea City 3:2 Arsenal; 27.decembris Arsenal 1:1 Wolverhampton Wanderers; Ar arsenal šī gada aizdomīgajiem rezultātiem varētu vēl rakstīt un rakstīt!!! 1.maijs Liverpool 0:1 WBA; 24.marts Liverpool 1:2 Wigan Athletic; 21.marts QPR 3:2 Liverpool; 21.janvāris Bolton Wanderers 3:1 Liverpool; 3.marts WBA 1:0 Chelsea; 11.februāris Everton 2:0 Chelsea; 31.janvāris Swansea City 1:1 Chelsea; 21.janvāris Norwitch City 0:0 Chelsea; 23.oktobris QPR 1:0 Chelsea; ... šos sarakstus varētu turpināt, jo stipri ož pēc toto... Ir vienkārši jāsaprot, ka Virslīgā un EPL nav nevienas komandas kuras var apspēlēt ar nenopietnu attieksmi!!!
, 2012-05-07 18:57, pirms 13 gadiem
Kurš paliks pēdējais? Gulbene un Rīgas "Daugava" ar Mettu ir apmēram vienā sportiskā līmenī, taču pirmās divas ir jutīgākas pret finansiālajiem satricinājumiem, Gulbene -- arī pret leģionāru migrāciju sezonas vidū. Tai pat laikā patiesībā katra no šīm komandām dod Virslīgai savu pozitīvu pienesumu, un nemaz negribētos zaudēt nevienu no viņām...
, 2012-05-07 19:14, pirms 13 gadiem
ja shittādā secībā virslīga arī noslēgtos, tas butu vienkarshi super, lai LM un VENTSPILS ierij shito