Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Sniegoto laukumu dēļ nenotiek "Spartaka" un "Skonto" spēles

Rolands Eliņš

Sniegoto laukumu dēļ nenotiek "Spartaka" un "Skonto" spēles
Slokas stadions
Foto: FK Spartaks

"SynotTip" futbola Virslīgas pēdējās kārtas spēle Slokas stadionā šodien nenotiks futbolam nepiemēroto laika apstākļu dēļ.

Par spēles atcelšanu informēja Jūrmalas "Spartaks" vienība. Mača nenotikšanas iemesls ir biezā kārtā sasnigušais sniegs, kurš joprojām klāj stadiona zālāju, un pieņemts lēmums šādos laika apstākļos nespēlēt.

Tāpat vēl nav skaidrības par "Liepājas" un "Daugavpils" mača aizvadīšanu. Šobrīd skaidrs, ka spēle nesāksies ātrāk par 14:30, taču vēl tiek lemts, vai spēle vispār tiks aizvadīta šodien. Virslīgas "Twitter" konts paziņoja, ka spēles sākums pārcelts uz 14:30, taču aicināja vēl sagaidīt oficiālu apstiprinājumu. Arī Liepājā mača norisi apdraud laika apstākļi.

Šī ir sezonas pēdējā Virslīgas kārta, pēc kuras visām komandām, izņemot "Mettu/LU", kurai vēl paredzētas pārspēles, bija plānotas sezonas beigas. Pagaidām vēl nav zināms, kad un kādos apstākļos notiks "Spartaka" un "Riga", taču "Spartaks" čempiona titulu garantējis jau šobrīd. Savukārt "Riga" vēl tēmē uz piektās vietas izcīnīšanu un RFS apsteigšanu. Par pārējām divām šodienas spēlēm Ventspilī un Jelgavā pagaidām šaubu nav, un tām vajadzētu noritēt kā plānots, un tās būs pieejamas LMT Straumes un Sportacentrs.com paralēlajā tiešraidē.

Ļoti svarīga cīņa nenotiks "Skonto" stadionā Rīgā, kur komanda.lv 1. līgas vicelīderei "Olainei"/"Super Novai" vajadzēja viesoties pie "Skonto". Šāds notikumu pavērsiens acīmredzot nozīmē, ka olainieši varētu tikt pie tehniskās uzvaras un bez cīņas laukumā nosargāt sudrabu un ceļazīmi uz pārspēlēm.

1 2 44 komentāri

     [+] [-]

, 2016-11-05 13:42, pirms 8 gadiem
Pieņemot, ka sniegs paliks un šādi laikapstākļi saglabāsies, vai varēsim sagaidīt Virslīgas noslēgumu?

  +2 [+] [-]

, 2016-11-05 13:44, pirms 8 gadiem
biezais sniegs nav iemesls, ja tas neturpina snigt. kā redzams bildē nav notīrīts laukums

  +9 [+] [-]

, 2016-11-05 13:59, pirms 8 gadiem
Kas vainas sniegam? Oranžu bumbu un aiziet

  +3 [+] [-]

, 2016-11-05 13:59, pirms 8 gadiem
Kaut kas nav pareizi ar organizāciju. Pēdējos gados čempis sākas jau martā, tātad loģiski būtu, ja beigtos agrāk - oktobrī, lai nav pa sniegu jāspēlē. Kāda jēga sākt tik agri, ja pavasarī jāspēlē nevis uz normāla laukuma bet gan hallēs? Kāpēc vajag tik izstieptu kalendāru? Ar pārspēlem vispār sanāk, ka sezona turpinās pat pēc novembra vidus (tas ir vispār murgs).
Par 1.īgu arī ir līdzīgs stāsts.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-05 14:09, pirms 8 gadiem
Virslīgas kalendārs tiek pakārtots izlases interesēm. Nevajag aizmirst, ka izlasei drīz būs spēle pret kristīņiem.

  +2 [+] [-]

, 2016-11-05 14:17, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Virslīgas kalendārs tiek pakārtots izlases interesēm. Nevajag aizmirst, ka izlasei drīz būs spēle pret kristīņiem.
Jā, es to saprotu.
Bet piemēram 2004.gadā, kad LV izlase spēlēja Eiropas čempī, tad vispār kalendārā no maija beigām līdz jūlija sākumam (kādas 6 nedēļas) bija milzīgs robs un tāpat čempis beidzās 11.novembrī, lai gan sākās gandrīz aprīļa vidū. Tā kā ir iespējams izdarīt tā, ka čempis sākas aprīlī un beidzas oktobra beigās.
Par spēli pret Portugāli - diez vai, ja LV čempis būtu beidzies oktobra beigās mūsējie daudz sliktāk nospēlētu...Pie tam šodien jau tāpat nav tā, ka visas spēles notiek...
Par 1.līgu vispār nav pat vietas diskusijai - to taču nepielāgo izlases vajadzībām, tad kāpēc tik vēlu spēlēt.

     [+] [-]

, 2016-11-05 14:24, pirms 8 gadiem
Par 1.līgu, es domāju, ka iemesls ir pārspēles - lai abu līgu komandām būtu vienādas izejas pozīcijas. Par tām pavasara spēlēm gan piekrītu - nav nekas patīkams skatīties futbolu kautkādā hallē.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-05 14:26, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Par 1.līgu, es domāju, ka iemesls ir pārspēles - lai abu līgu komandām būtu vienādas izejas pozīcijas. Par tām pavasara spēlēm gan piekrītu - nav nekas patīkams skatīties futbolu kautkādā hallē.
Pareiz tu saki. Laikam 1.līga patiešām tik ilgi iet dēļ pārspēlēm. Bet nu varēja jau nu saspiest to kalendāru abām līgām, lai nav pa sniegu jāmočī.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-05 14:42, pirms 8 gadiem
Ja saspiestu, tad būtu atkal tas pārtraukums ar izlases spēli. Koks ar diviem galiem. Un ne jau katru gadu mums novembrī ir ziema...reizēm pat janvārī vēl ir rudens.

  +4 [+] [-]

, 2016-11-05 15:07, pirms 8 gadiem
A kas, b.., tas sniegs tikko uzsniga??? No tām zilajām debesīm??? Futbola organizāzija 0.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-05 15:37, pirms 8 gadiem
Rtu un Babite ari nenotiek

     [+] [-]

, 2016-11-05 15:55, pirms 8 gadiem
riga un jurmala - divas kolhoznieku pilsetas. man patik tas ievilktas linijas. pajoli, kuri domaja, ka vini pa to sniegu speles.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-05 15:56, pirms 8 gadiem
Olainieši malači - pretinieki kabači.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-05 16:03, pirms 8 gadiem
ja jau Olainei pieskirs tehnisko uzvaru pret Skonto tad Rigai virsliga japieskir uzvaru pret Jurmalu situacija lidziga

     [+] [-]

, 2016-11-05 16:07, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Par 1.līgu, es domāju, ka iemesls ir pārspēles - lai abu līgu komandām būtu vienādas izejas pozīcijas. Par tām pavasara spēlēm gan piekrītu - nav nekas patīkams skatīties futbolu kautkādā hallē.
"Gudriniek", kura šīs sezonas oficiālā spēle notika hallē!?!

  -1 [+] [-]

, 2016-11-05 16:24, pirms 8 gadiem
Liels fuj LFF un Olainei!!!

  -3 [+] [-]

, 2016-11-05 16:29, pirms 8 gadiem
Olaine fuuuu

  -2 [+] [-]

, 2016-11-05 16:30, pirms 8 gadiem
Nu malacis Lido - pamanīji, ka sajaucu ar Ziemas kausu. Tagad par to neaizmirsti līdz Jaunajam gadam ik rītu sev uzsist pa pleciņu...Gudriniek

  -1 [+] [-]

, 2016-11-05 16:49, pirms 8 gadiem
Vai bija kādi iemesli, kādēļ Skonto-Olaine spēle nevarēja notikt Skonto hallē?

  -1 [+] [-]

, 2016-11-05 16:50, pirms 8 gadiem
Laukums ir ciets.. Sasalis zem sniega, eksperti. Laukums kā asfalts.

  -3 [+] [-]

, 2016-11-05 16:54, pirms 8 gadiem
Olaine tikai izmantoja laika apstākļus kā ieganstu. Jautājums ir cik un ko Olaine piedāvāja Skonto par atteikšanos spēlēt. Skonto šī spēle neko nenozīmēja, kamēr Olainei pazaudējot kaut punktu un Audai uzvarot FC Rīga (kas pilnīgi reāli, jo pirmo spēli Auda vinnēja ar 3:1), Olaine noslīdētu uz 3.v. un netiktu uz pārspēlēm, 2.v. iegūtu Auda. Pretīga un riebumam vienkārša shēma. Jautājums vai LFF var kaut ko darīt? Pareizākais būtu uzlikt Olaine tādu naudas sodu, ka lai maz neliekas, vai ja nemaksā - vispār izmest no 1.līgas. Ar varu jau nevienu laukumā nevar izdzīt...

     [+] [-]

, 2016-11-05 16:58, pirms 8 gadiem
melnaiscaurums rakstīja: Laukums ir ciets.. Sasalis zem sniega, eksperti. Laukums kā asfalts.
Tu tur biji? Pārbaudīji? Nekas nav sasalis - pirmkārt nekādu lielu mīnusu nav bijis, otrkārt zem sniega tā nemaz nesasalst. Viss tur bija ok, mierīgi varēja spēlēt.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-05 17:04, pirms 8 gadiem
Hmm, Audas fani jau sāk Ļepājnieku stilā laist

  -3 [+] [-]

, 2016-11-05 17:07, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Nu malacis Lido - pamanīji, ka sajaucu ar Ziemas kausu. Tagad par to neaizmirsti līdz Jaunajam gadam ik rītu sev uzsist pa pleciņu...Gudriniek
Loh, loham zģes ņe mesta!

  +8 [+] [-]

, 2016-11-05 17:07, pirms 8 gadiem
Sniegs neuzsniga pēdējā brīdī un nekāda dabas katastrofa arī nebija.Secinājums viens.Laukuma saimnieki atbildīgi par laukuma sagatavošanu spēlei un ja to nav gatavi izdarīt saņem tehnisko zaudējumu ar 0-3 pluss naudas sods.Īsi un konkrēti.Naudas sodus gan vajadzētu uzlikt lielākus,lai klubam būtu neizdevīgi slinkot vai ietaupīt.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-05 17:26, pirms 8 gadiem
Izskatās ka viss sarunāts . Spartaks pēc bildes vispār necentās iztīrīt laukumu . Par 1 līgu vispār negribas runāt .

     [+] [-]

, 2016-11-05 18:12, pirms 8 gadiem
Kas par vaimanāšanu... Balode aizmirsa, ka utaino audinieku spēle arī ir atcelta un tie tika pie viegliem 3p. Nav jau cietāki par Olaini.

     [+] [-]

, 2016-11-05 18:32, pirms 8 gadiem
tyutin rakstīja: Kas par vaimanāšanu... Balode aizmirsa, ka utaino audinieku spēle arī ir atcelta un tie tika pie viegliem 3p. Nav jau cietāki par Olaini.
Nu un ko dod tie vieglie 3.p. Audai, gudrīti?? Kā bija 3. tā palika. Atslēgas spēle bija Olaine pret Skonto. Ja Skonto nebūtu lupatas, vai arī nopirkti, tad reāli viņi varēja atņemt punktus Olainei, un Auda būtu 2.v. (protams, ja būtu vinnējuši FC Rīga).

  +1 [+] [-]

, 2016-11-05 18:34, pirms 8 gadiem
Un ko tu piedāvā? Audai viss ok, bet Olainei bija jāspēlē? Tu pats sevi dzirdi? Lasi reglamentu un studē jurispudenci, tad mazāk muļķības runāsi.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-05 18:38, pirms 8 gadiem
tyutin rakstīja: Un ko tu piedāvā? Audai viss ok, bet Olainei bija jāspēlē? Tu pats sevi dzirdi? Lasi reglamentu un studē jurispudenci, tad mazāk muļķības runāsi.
Kāpēc ok Audai? Auda bija gatava spēlēt - ieradās pilnā sastāvā FC Rīga laukumā, kamēr pretinieks nemaz neparādījās. Laukums jau bija sākts tīrīt no sniega, bet kad uzzināja, ka Skonto atteicies spēlēt, arī Rīga atteicās.

  +2 [+] [-]

, 2016-11-05 18:39, pirms 8 gadiem
Visai neveiksmīgs sezonas noslēgums visiem Virslīgas līderiem.
Bet, nu, čempions pārspēj visus. Nožēlojami, ja vienkārši izlemj pēdējo spēli neaizvadīt, jo sniega tīrītāji atšķirībā no spēlētājiem uz kredīta nestrādā. Tas parāda attieksmi.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-05 18:55, pirms 8 gadiem
Jautājums Sportacentrs.com - kāpēc nav minēts, ka spēle RTU - Auda nenotika?!

Tagad, mīļie draugi, sāksim no paša sākuma un beidzot noskaidrosim, kāpēc Audai tā nāk putas par lūpām par izveidojušos situāciju. Pietiek apskatīt FB profilu un saprast, ka Auda ir ļoti neapmierināta ar izveidojušos situāciju. Kā arī atļaujās aizvainot pretinieku komandu, treneri un piesaukt U.S.S.R. Interesanti kāpēc?! Ar to pašu atspoguļojot sava kluba līmeni!

Tātad sāksim!!!!!

RTU ziņoja Audai, ka RTU sadionā spēli aizvadīt nevarēs, jo stadiona direktors aizliedz tīrīt sniegu uz laukuma. Kā tik ta nav kluba un direktora vienošanās RTU piedāvāja spēlēt Audai Skonto hallē vai 49.vsk. - AUDA ATTEICA! Pamatojot uz LFF reglamentu, ka jābrīdina 5 dienas pirms spēles. LFF apstiprnāja to rakstiskā veidā, skatīt LFF mājas lapā!
LFF Sacensību organizācijas komitejas 4....

AFA Olaine/SK Super Nova pirmdien zvanīja FC Skonto vadībai ar piedāvājumu aizvadīt spēli Olaines stadionā uz sintētiskā seguma, pretī saņēma atteikumu! Piektdien, pēc tā, kad publiski tika zināms, ka Auda atteicās spēlēt citos laukumos un RTU spēle nenotiks, AFA Olaine/ SK Super Novai izlēma izmantot arī savas tiesības pēc LFF reglamenta (atteikties mainīt spēles vietu) Tapēc man nav skaidrs, kas te notiek un kāpēc tiek nomelnots manas pilsētas Olaines klubs?!
Šodien Skonto hallē ap pulkstens 12:40 tika manīts Audas komandas kaptēnis. Interesanti, ko viņš šājā laikā tur darīja? Spēlei nav jāgatavojās?! viss laicīgi tika organizēts un sarunāts! Visiem viss ir skaidrs!
Auda bez spelēšanas, un cerot uz Skonto speli ar Olaini manēžā, vēlējās dabūt otro vietu, pie nevienādiem noteikumiem.
JAUTĀJUMS???
Kāda ir AFA Olaine/SK Super Nova un Auda vaina, ja mājnieku komanda nevar nodrošināt laukumu spēlei????
Saldus,
Babīte,
RTU,
Skonto,
Spartaks
visas šīs komandas šosezon nenodrošināja mājas spēles!!! Jāsoda šīs komandas un LFF par čempionāta organizēšanas zemo līmeni! (iespējams, bija jāaizvada visas spēles līdz novembrim) Katru gadu viens un tas pats!!!
Šodien visas viesu komandas bija ieradušās uz spēli un bija gatavi spēlēt!

Un vēl.. Šodien demonstratīvi uz RTU stadionu tika atdzīts traktors tīrīt sniegu vakar nedrīkstēja un šodien kas mainījās?! cmoon, sniegs bija jātīra vakar, kad tas vēl nav piesalis pie zemes! To zina pat mans 10 gadus vecais dēls!

Vārdu sakot, dažam labam nesanāca tikt pārspēlē ar Mettu! Muhļija, muhļija un aplauzās! un vēl, silti ieteiktu publiski atvainoties pretinieku komandai! Mazums, sadomās iesniegt tiesā par publisku aizvainošānu utt.!

Tad nu nobeigumā, cienīsim viens otru, būsim patiesi un skatīsimies patiesībai acīs!

     [+] [-]

, 2016-11-05 19:08, pirms 8 gadiem
Auda bija gatava, Olaine arī bija gatava. Abas spēles atcēla tiesneši. Kāda vaina Olainei?

  +2 [+] [-]

, 2016-11-05 19:35, pirms 8 gadiem
Lai Sportacentrs sazinās ar visiem klubiem (''Spartaks'', ''Riga'', ''Babīte'', ''Olaine/Super Nova'', ''Auda'', ''Skonto'', RTU, JDFS ''Alberts'', ''Liepāja-2'') un noskaidro visu pušu viedokļus.

     [+] [-]

, 2016-11-05 19:40, pirms 8 gadiem
Es kautko nesaprotu.... Spartakam bij jāspēlē ar Rīga FC.....
1 2 44 komentāri