Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3
Autors: Andrejs Siliņš

LFF prasa Daugavpilij atgriezt stadiona projektā ieguldītos 235 tūkstošus eiro

LFF prasa Daugavpilij atgriezt stadiona projektā ieguldītos 235 tūkstošus eiro
Foto: daugavpilsoc.lv

Latvijas Futbola federācijas (LFF) valde lēmusi vērsties pie Daugavpils pašvaldības ar pieprasījumu atgriezt Daugavpils stadiona "Esplanāde" projektā ieguldītos LFF līdzekļus 235 620 eiro apjomā, jo Daugavpils pašvaldība ilgstoši nepildot divpusējā līguma saistības.

Iepazīstoties ar Daugavpils stadiona "Esplanāde" otrās kārtas būvprojekta gaitu un projekta realizēšanā iesaistītās Daugavpils pašvaldības līdzšinējo pozīciju, ilgstoši nepildot divpusējā līguma saistības, LFF valde lēma vērsties pie Daugavpils pašvaldības ar pieprasījumu atgriezt projektā ieguldītos LFF līdzekļus 235 620 eiro apjomā, ja būvprojekta realizācija noteiktajā termiņā netiek veikta.

Tāpat LFF valde iepazinās ar LFF rīcībā nonākušo informāciju, ka, neskatoties uz valstī izsludināto ārkārtējo situāciju un noteiktajiem ierobežojumiem, atsevišķi LFF biedri organizējuši privātas treniņu aktivitātes ar spēlētāju dalību, neievērojot valstiska līmeņa instrukcijas. LFF valde neatbalsta šāda veida gan valstisko institūciju, gan arī LFF rekomendāciju atklātu ignorēšanu un atkārtoti izsaka stingru rekomendāciju visiem LFF biedriem ievērot valstī noteiktos ierobežojumus un rekomendācijas ārkārtējās situācijas laikā.

LFF valde iepazinās ar federācijas 2019. gada finanšu pārskata auditēšanas gaitu un veiktajām darbībām, lai ņemtu vērā un praksē iedzīvinātu procesa gaitā saņemtās auditoru rekomendācijas. Oficiāls atzinums par pārskatu tiek gaidīts tuvākajā laikā.

Par atbalstu biedriem

Lai palīdzētu LFF biedriem esošajā situācijā pilnībā apzināt savas iespējas un tiesības, nolemts organizēt darba grupas izveidi LFF biedru konsultēšanai saistībā ar federācijas un valsts piedāvātajiem atbalsta mehānismiem. Darba grupas operatīvai biedru atbalsta sistēmas un kritēriju izveidei vadība uzticēta LFF valdes loceklei Anastasijai Kučinskai, kura pilnvarota izveidot darba grupu attiecīgo jautājumu risināšanai un prezentēšanai nākamajā LFF valdes sēdē. Visa LFF biedriem saistošā informācija un attiecīgā kontaktinformācija tiks izvietota arī LFF mājaslapā.

Līdztekus tam uzdots LFF Tiesnešu komitejai izstrādāt kritērijus tiesnešu atbalsta mehānisma izveidei un iesniegt kritērijus iekļaušanai biedru atbalsta darba grupas izstrādātajās rekomendācijās izvērtēšanai un lēmuma pieņemšanai par atbalsta mehānismiem nākamajā valdes sēdē.

LFF valde tika informēta par piesaistītajiem papildu līdzekļiem akreditēto jaunatnes akadēmiju atbalstīšanai un finanšu līdzekļu izdales paātrināšanu saistībā ar esošo valstisko situāciju, par ko plašāka informācija sekos nākamajā nedēļā. Līdztekus tam LFF paātrinājusi Klubu ilgtspējīgas attīstības atbalsta programmas (KIAAP) finansējuma izmaksu organizācijām, kas izpildījušas attiecīgos kritērijus, kā arī turpina aktīvu kopdarbu ar Izglītības un zinātnes ministriju (IZM) un Latvijas Komandu sporta spēļu asociāciju (LKSSA), lai futbolā un sportā iesaistītajiem vairotu jau pašlaik pieejamās valsts atbalsta iespējas. Tāpat LFF sadarbojas ar saviem starptautiskajiem partneriem, veicot vietējās situācijas analīzi un specifikas izpēti, lai pretendētu uz iespējamām starptautiskām atbalsta programmām tās biedriem.

Tāpat sakarā ar ārkārtējo situāciju valstī noteikts LFF biedru naudas samaksas termiņa pagarinājums līdz šī gada 31. decembrim.

Izmantotie resursi:
Latvijas Futbola federācija


, 2020-04-03 15:17, pirms 5 gadiem
Tāds raksts, ne ko neizsakošs. Kurš nes atbildību/lika parakstu? Kas notiek, ja neatgriež naudu, nedaudz spekulācijas, potenciālā variantu attīstība? Mūsdienu žurnālistika, galvenais atsauci ielikt..
, 2020-04-03 15:22, pirms 5 gadiem
Kad no “Futbola aģentūras” plāno atgūt naudu, kuru “lietderīgi” izsaimniekoja godājamais Mežeckis un Žuks?
https://www.delfi.lv/delfi-plus/spo...
, 2020-04-03 16:01, pirms 5 gadiem
Daugavpils - malači. Viņiem citas prioritātes. Galvenais ir celt un tērēt naudu lēnā garā. Ķīmījas zāli jau n-tos gadus renovē un n-tos miljonus ir iztērējuši. Molodčiki.....
, 2020-04-03 16:46, pirms 5 gadiem
spacet rakstīja: Daugavpils - malači. Viņiem citas prioritātes. Galvenais ir celt un tērēt naudu lēnā garā. Ķīmījas zāli jau n-tos gadus renovē un n-tos miljonus ir iztērējuši. Molodčiki.....
Tur demogrāfija tāda.. nacionālās īpatnības visā spožumā. Žēl, ka valstiski nav programmas, kas mudinātu cilvēkus pārcelties uz Latgales reģioniem, lai latviskotu.
, 2020-04-03 16:51, pirms 5 gadiem
Kur Saskaņa pie varas, tur nekad nekas labs nav gaidāms...
, 2020-04-03 17:15, pirms 5 gadiem
Backstab - iesaku atbraukt uz Rēzekni, apskaties kā latvieši un krievi var dzīvot viens otram blakus, nekādu strīdu un pilsētā zied. Runājot par sportu, Rēzeknē sporta objektu drīz būz laikam vairāk nekā Rīgā!!

P.S Antons Upesdeglis, Jūms arī iesaku apmeklēt Rēzekni, no 2009 gada tē valda Saskaņa, ļoti reti var dzirdēt kādu negatīvu viedokli par A.Bartaševiču.
, 2020-04-03 17:15, pirms 5 gadiem
backstab rakstīja: Tur demogrāfija tāda.. nacionālās īpatnības visā spožumā. Žēl, ka valstiski nav programmas, kas mudinātu cilvēkus pārcelties uz Latgales reģioniem, lai latviskotu.
Var taču pārcelties arī bez programmas. Tur daba skaista un zeme lēta.
, 2020-04-03 17:17, pirms 5 gadiem
bavariancar rakstīja: Backstab - iesaku atbraukt uz Rēzekni, apskaties kā latvieši un krievi var dzīvot viens otram blakus, nekādu strīdu un pilsētā zied. Runājot par sportu, Rēzeknē sporta objektu drīz būz laikam vairāk nekā Rīgā!!

P.S Antons Upesdeglis, Jūms arī iesaku apmeklēt Rēzekni, no 2009 gada tē valda Saskaņa, ļoti reti var dzirdēt kādu negatīvu viedokli par A.Bartaševiču.
https://www.google.com/search?sxsrf...
, 2020-04-03 17:25, pirms 5 gadiem
Pats vienmēr balsoju par Sasmaku, esmu apmierināts.
, 2020-04-03 17:32, pirms 5 gadiem
Rezekne forsa pilseta. Vispar, jo talak no Rigas, jo labak.
, 2020-04-03 17:34, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pats vienmēr balsoju par Sasmaku, esmu apmierināts.
Labs ezers, forša paldvieta, man čomam tur vēl SUP noma. Ir OK
, 2020-04-03 17:34, pirms 5 gadiem
MOKA rakstīja: Rezekne forsa pilseta. Vispar, jo talak no Rigas, jo labak.
Rēzeknē tikai ar komandām komandu sporta veidos ļoti švaki.
, 2020-04-03 17:34, pirms 5 gadiem
Otins, paldies... Tadu rakstu var uzcept par jebkuru politiķi. Kamēr aiz rokas nav noķerts, nav ko sūdus mest uz cikvēku.
P.S zog visi politiķi, bet Bartaševičs vismaz taisa kaut ko!
, 2020-04-03 17:35, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Labs ezers, forša paldvieta, man čomam tur vēl SUP noma. Ir OK
2018.g. beigās tur pēdējo reizi biju. Līdz tam vairākus gadus nebiju bijis. Tas, ko redzēju, man tiešām patika.
, 2020-04-03 17:47, pirms 5 gadiem
bavariancar rakstīja: Otins, paldies... Tadu rakstu var uzcept par jebkuru politiķi. Kamēr aiz rokas nav noķerts, nav ko sūdus mest uz cikvēku.
P.S zog visi politiķi, bet Bartaševičs vismaz taisa kaut ko!
Šito arī visi par Lemberdziņu teica. Forši, ka kaut ko uztaisa, bet ja 20% kabatā ielec, tas nozīmē, ka varēja vēl 1/5 vairāk uztaisīt.
, 2020-04-03 17:52, pirms 5 gadiem
bavariancar rakstīja: Backstab - iesaku atbraukt uz Rēzekni, apskaties kā latvieši un krievi var dzīvot viens otram blakus, nekādu strīdu un pilsētā zied. Runājot par sportu, Rēzeknē sporta objektu drīz būz laikam vairāk nekā Rīgā!!

P.S Antons Upesdeglis, Jūms arī iesaku apmeklēt Rēzekni, no 2009 gada tē valda Saskaņa, ļoti reti var dzirdēt kādu negatīvu viedokli par A.Bartaševiču.
Uzbūvējiet ledus halli vienreiz
, 2020-04-03 17:58, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Uzbūvējiet ledus halli vienreiz
Nu praktiski jau uzbūvēta ir.. atlikuši iekšdarbi, tikai nez kā tagad ar to finansējumu būs...

(te video no marta https://www.youtube.com/watch?v=nwS... )
, 2020-04-03 17:59, pirms 5 gadiem
Esmu pārliecināts, ka Rēzeknē ir tas pats Rīgas variants, kur n-tos gadus Saskaņa bija pie stūres.
No augšas izskatās, ka viss pa smuko, bet apakšā riktīga sūdu bedre. Atšķirība tikai tā, ka Rēzeknē vel nav atradušies cilvēki, kuri būtu gatavi pacelt tās sūdu bedres vāku.
, 2020-04-03 18:00, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Esmu pārliecināts, ka Rēzeknē ir tas pats Rīgas variants, kur n-tos gadus Saskaņa bija pie stūres.
No augšas izskatās, ka viss pa smuko, bet apakšā riktīga sūdu bedre. Atšķirība tikai tā, ka Rēzeknē vel nav atradušies cilvēki, kuri būtu gatavi pacelt tās sūdu bedres vāku.
Tu spēlē to tramplīnlēkšanas spēli, kas Tev avatarā?
, 2020-04-03 18:03, pirms 5 gadiem
aloizs rakstīja: Nu praktiski jau uzbūvēta ir.. atlikuši iekšdarbi, tikai nez kā tagad ar to finansējumu būs...

(te video no marta https://www.youtube.com/watch?v=nwS... )
Kur baseins un vieglatlētikas manēža?
, 2020-04-03 18:04, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu spēlē to tramplīnlēkšanas spēli, kas Tev avatarā?
Tagad vairs nē, bet vienu brīdi agrāk šad tad uzspēlēju. Arī biatlon maniju.
, 2020-04-03 18:05, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tagad vairs nē, bet vienu brīdi agrāk šad tad uzspēlēju. Arī biatlon maniju.
Biju pamēģinājis vienu reizi prikola pēc, bet es spēles praktiski nespēlēju jau vairākus gadus.
, 2020-04-03 18:07, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur baseins un vieglatlētikas manēža?
Vieglatlētikas manēžas nav un nav dzirdēts, ka ir plānota.. baseini pilsētā it kā ir trīs divi iekšbaseini, viens āra baseins (turpat olimpiskajā centrā), kas gan ir samērā īpatnējs projekts
, 2020-04-03 18:07, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Biju pamēģinājis vienu reizi prikola pēc, bet es spēles praktiski nespēlēju jau vairākus gadus.
Es arī neaizraujos ar spēlēm.
Vienīgo kuru regulāri uzspēlēju ir inbox.lv spēle Gold Strike, kura ir tāda relax spēle.
, 2020-04-03 18:12, pirms 5 gadiem
aloizs rakstīja: Vieglatlētikas manēžas nav un nav dzirdēts, ka ir plānota.. baseini pilsētā it kā ir trīs divi iekšbaseini, viens āra baseins (turpat olimpiskajā centrā), kas gan ir samērā īpatnējs projekts
Vieglatlētikas manēža ir laba lieta, jo rudens, ziemas un pavasara pirmos mēnešos dod pamatīgu atspaidu visu sporta veidu sportistiem. Kopš Liepājā uzcēla šo vieglatlētikas manēžu, sportisti bēdu nezin. Tajā ir gan pludmales volejbola laukums, gan florbola laukums.

https://www.youtube.com/watch?v=7BT...
, 2020-04-03 18:16, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vieglatlētikas manēža ir laba lieta, jo rudens, ziemas un pavasara pirmos mēnešos dod pamatīgu atspaidu visu sporta veidu sportistiem. Kopš Liepājā uzcēla šo vieglatlētikas manēžu, sportisti bēdu nezin. Tajā ir gan pludmales volejbola laukums, gan florbola laukums.

https://www.youtube.com/watch?v=7BT7VKfku8s
Fragmentus esmu tikai redzējis, bet man patika atmosfēra florbolā Liepājā gan Kuršu spēlēs, gan LV izlases spēlēs šogad.
, 2020-04-03 18:17, pirms 5 gadiem
Tie, kas man mīnusus ielika, laikam, uzskata, ka Dpils rīkojas pareizi?
, 2020-04-03 18:18, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Fragmentus esmu tikai redzējis, bet man patika atmosfēra florbolā Liepājā gan Kuršu spēlēs, gan LV izlases spēlēs šogad.
Jā, un jāatzīst, ka Kurši itin labi tiek galā ar skatītāju piesaisti. Atšķirībā no vairākiem citiem sporta veidiem, kuri skaitās daudz populārāki.
, 2020-04-03 18:19, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vieglatlētikas manēža ir laba lieta, jo rudens, ziemas un pavasara pirmos mēnešos dod pamatīgu atspaidu visu sporta veidu sportistiem. Kopš Liepājā uzcēla šo vieglatlētikas manēžu, sportisti bēdu nezin. Tajā ir gan pludmales volejbola laukums, gan florbola laukums.

https://www.youtube.com/watch?v=7BT7VKfku8s
Piekrītu. Laba lieta. Nu tā kā Bartaševiču ģimenei pieder būvniecības uzņēmums un viņi nepārtraukti ir ieinteresēti kaut ko būvēt, tad iespējams arī manēža Rēzeknē kaut kad būs
, 2020-04-03 18:20, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, un jāatzīst, ka Kurši itin labi tiek galā ar skatītāju piesaisti. Atšķirībā no vairākiem citiem sporta veidiem, kuri skaitās daudz populārāki.
Ne tikai Kurši - tajā pašā Valmierā uz florbolu arī ir neslikts apmeklējums un atmosfēra, kaut gan pilsētā ir gan futbols, gan basketbols.
, 2020-04-03 18:24, pirms 5 gadiem
Varenais eksperts, bet varēja arī 90% likt kabatā, kā tas bija iepriekš un netaisīt vispār neko, vai nu taisīt redzamību par izmaņām kā dpili.. Tapēc, paldies Bartaševičam par to kas jau IR izdarīts, un ceru kā visi topošie plāni parpilsētas uzkopšanu, parku izveidi tiks īstenoti.
, 2020-04-03 18:27, pirms 5 gadiem
aloizs rakstīja: Piekrītu. Laba lieta. Nu tā kā Bartaševiču ģimenei pieder būvniecības uzņēmums un viņi nepārtraukti ir ieinteresēti kaut ko būvēt, tad iespējams arī manēža Rēzeknē kaut kad būs
Lai Jums rēzekniešiem veicas, jo laba sporta infrastruktūra katrā pilsētā ir ļoti nozīmīga.

Mums Liepājā pēdējais lielas sporta objekts kuru nodeva bija slēgtā tenisa halle, kurai blakus ir arī atklātie korti.

https://www.youtube.com/watch?v=Ydu...

Diemžēl, bet lielai slēgtai futbola hallei paguva tikai pirmo kārtu pabeigt. Kad to pabeigs dievs vien zin.
, 2020-04-03 18:28, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ne tikai Kurši - tajā pašā Valmierā uz florbolu arī ir neslikts apmeklējums un atmosfēra, kaut gan pilsētā ir gan futbols, gan basketbols.
Skat, nebūs ilgi jāgaida, kad florbols LV būs komandu sporta veids Nr.1.
, 2020-04-03 18:32, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skat, nebūs ilgi jāgaida, kad florbols LV būs komandu sporta veids Nr.1.
Pēc apmeklētības?
, 2020-04-03 18:34, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pēc apmeklētības?
Arī! Pēc popularitātes.
, 2020-04-03 18:40, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Arī! Pēc popularitātes.
Neticu, ka tā notiks, bet tas, ka viņi finālu un mazo finālu rīko Arēnā un arī atnāk diezgan daudz skatītāju, izraisa cieņu pat man, kuram florbols no komandu sporta veidiem ir apakšgalā.
, 2020-04-03 18:40, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skat, nebūs ilgi jāgaida, kad florbols LV būs komandu sporta veids Nr.1.
Nebūs tas pseidohoķis nekāds populārs. To pārsvarā spēlē miestos bez ledus halles.
, 2020-04-03 18:58, pirms 5 gadiem
bavariancar rakstīja: P.S Antons Upesdeglis, Jūms arī iesaku apmeklēt Rēzekni, no 2009 gada tē valda Saskaņa, ļoti reti var dzirdēt kādu negatīvu viedokli par A.Bartaševiču.
Esmu bijis, iespaids par pisētu palika labs.
, 2020-04-03 19:09, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neticu, ka tā notiks, bet tas, ka viņi finālu un mazo finālu rīko Arēnā un arī atnāk diezgan daudz skatītāju, izraisa cieņu pat man, kuram florbols no komandu sporta veidiem ir apakšgalā.
Es arī neesmu florbola fans, bet zinot, ka šobrīd ar to aizraujas daudz jauniešu, tas ir samēra lēts, un plašām masām pieejams, jo var spēlēt jebkurā skolu sportu zālē, tad nebūšu tik skeptisks.
Un, ja tam vel būs arī labi panākumi starptautiskā līmenī, vispār būs stimuls tam augt un pilnveidoties.
, 2020-04-03 19:10, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nebūs tas pseidohoķis nekāds populārs. To pārsvarā spēlē miestos bez ledus halles.
Ja esi hokeja fans, tad tas nedod pamatu tam, ka tāpēc jāaizkrīt širmim, un nav jāredz, kas notiek apkārt.
, 2020-04-03 19:25, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es arī neesmu florbola fans, bet zinot, ka šobrīd ar to aizraujas daudz jauniešu, tas ir samēra lēts, un plašām masām pieejams, jo var spēlēt jebkurā skolu sportu zālē, tad nebūšu tik skeptisks.
Un, ja tam vel būs arī labi panākumi starptautiskā līmenī, vispār būs stimuls tam augt un pilnveidoties.
Kas būtu panākumi? 5.vieta jau ir bijusi.
, 2020-04-03 19:28, pirms 5 gadiem
Skatos Belaru Hoķi, tur tagad Beļavski rāda, viņš ir studijas eksperta lomā
, 2020-04-03 19:45, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kas būtu panākumi? 5.vieta jau ir bijusi.
Regulāra cīņa par šo 5. vietu, un pat vel augstākām.
, 2020-04-03 19:47, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Regulāra cīņa par šo 5. vietu, un pat vel augstākām.
Neuzskatu, ka tā 5. vieta ir kaut kāds super sasniegums.
, 2020-04-03 20:02, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neuzskatu, ka tā 5. vieta ir kaut kāds super sasniegums.
Ja tas ir sākums kaut kam lielākam, tad kāpēc gan nē.
Nezīlēsim! Laiks rādīs, vai es prognozēju pareizi, vai arī nē.
, 2020-04-03 20:03, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Skatos Belaru Hoķi, tur tagad Beļavski rāda, viņš ir studijas eksperta lomā
un ko saka?
, 2020-04-03 20:10, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Skatos Belaru Hoķi, tur tagad Beļavski rāda, viņš ir studijas eksperta lomā
Diez ko viņš tur Baltkrievijā dara?
, 2020-04-03 20:12, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja tas ir sākums kaut kam lielākam, tad kāpēc gan nē.
Nezīlēsim! Laiks rādīs, vai es prognozēju pareizi, vai arī nē.
Un ko Tu prognozē? Ka uz florbola izlases spēlēm nāks vairāk par basīti un hoķi? Ka tv auditorija tam būs lielāka?
, 2020-04-03 20:18, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Un ko Tu prognozē? Ka uz florbola izlases spēlēm nāks vairāk par basīti un hoķi? Ka tv auditorija tam būs lielāka?
būs tā kā ir tagad, florbos LV jau ir sen
, 2020-04-03 20:36, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: un ko saka?
Neklausījos, biju ārā ar Suņiem un uz bodi aizgājis
, 2020-04-03 20:37, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Neklausījos, biju ārā ar Suņiem un uz bodi aizgājis
Pēc alus?
, 2020-04-03 20:37, pirms 5 gadiem
Florbols nekad nebūs tāds patiešām liels sports, pat Latvijā, jo tam nav mērogu. Jā, tāds skolnieku, kāda reģiona lokālsports un "recreational" sports tas var vēl augt, taču PRO sporta virzienā tam nav ne potenciāla, ne naudas, ne arī brīvas vietas, ko ieņemt.
, 2020-04-03 20:38, pirms 5 gadiem
archy0 rakstīja: Diez ko viņš tur Baltkrievijā dara?
Ko viņam tagad Latvijā darīt? Aizbrauca uz etnisko Dzimteni Hokeju pavērot plu vēl par ekspertu piehaltūrēt
, 2020-04-03 20:39, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pēc alus?
Protams, ka ne bez tā
, 2020-04-03 20:43, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Florbols nekad nebūs tāds patiešām liels sports, pat Latvijā, jo tam nav mērogu. Jā, tāds skolnieku, kāda reģiona lokālsports un "recreational" sports tas var vēl augt, taču PRO sporta virzienā tam nav ne potenciāla, ne naudas, ne arī brīvas vietas, ko ieņemt.
Tavu komentāru te neviens neprasīja, tāpēc atslābsti, umņik! Pameklē labāk jaunākos rakstus par dopingu!
, 2020-04-03 20:47, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tavu komentāru te neviens neprasīja, tāpēc atslābsti, umņik! Pameklē labāk jaunākos rakstus par dopingu!
Tavs komentārs gan ir ļoti gaidīts un pieprasīts! Tiešām, paldies! Tas ir tieši tas, ko visiem šodien... kur nu šodien, ŠONEDĒĻ bija vajadzīgs!
, 2020-04-03 20:49, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tavs komentārs gan ir ļoti gaidīts un pieprasīts! Tiešām, paldies! Tas ir tieši tas, ko visiem šodien... kur nu šodien, ŠONEDĒĻ bija vajadzīgs!
Tas ir viss?
, 2020-04-03 20:50, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tavu komentāru te neviens neprasīja, tāpēc atslābsti, umņik! Pameklē labāk jaunākos rakstus par dopingu!
Man, piemēram, labāk Florbols, nekā Rene, Regbijs, Jeņķu futene, Beisbols un t.t. (par pērtiķbolu vispār klusēšu) Varu skatīties praktiski visa veida komandu sportus, kur ir varotčiki, tīkli, vātrti un kaut kas, kas tajos vārtos ir jādabūn iekšā
, 2020-04-03 20:59, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Florbols nekad nebūs tāds patiešām liels sports, pat Latvijā, jo tam nav mērogu. Jā, tāds skolnieku, kāda reģiona lokālsports un "recreational" sports tas var vēl augt, taču PRO sporta virzienā tam nav ne potenciāla, ne naudas, ne arī brīvas vietas, ko ieņemt.
Ar ko, tavuprāt, Lauku Hokejs vai Lakross būtu labāks par Florbolu? Manuprāt, no visiem trim pieminētiem sportiem, visskatāmākais un visatraktīvakais ir tieši Florbols
, 2020-04-03 21:07, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Man, piemēram, labāk Florbols, nekā Rene, Regbijs, Jeņķu futene, Beisbols un t.t. (par pērtiķbolu vispār klusēšu) Varu skatīties praktiski visa veida komandu sportus, kur ir varotčiki, tīkli, vātrti un kaut kas, kas tajos vārtos ir jādabūn iekšā
Nez, nez, regbijs un jeņķu ftene krietni skatāmāki sporti...
, 2020-04-03 21:08, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: būs tā kā ir tagad, florbos LV jau ir sen
Olimpiskā sporta veida statuss varētu būt neliels pluss. Jā, bet florbolam rokasbumbu nenoķert, baigi derētu, lai kāda lielvalsts, kā Vācija vai Francija, piemēram, nopietni "saslimtu" ar to.
, 2020-04-03 21:09, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Ar ko, tavuprāt, Lauku Hokejs vai Lakross būtu labāks par Florbolu? Manuprāt, no visiem trim pieminētiem sportiem, visskatāmākais un visatraktīvakais ir tieši Florbols
Tak nesaka ka labāks, vnk nebūs pie "lielajiem". Lakross nav liels sports LV, lauku hokejs arī ne. Florbolam ir sava niša Latvijā un es arī domāju ka tur tas paliks.
, 2020-04-03 21:09, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Ar ko, tavuprāt, Lauku Hokejs vai Lakross būtu labāks par Florbolu? Manuprāt, no visiem trim pieminētiem sportiem, visskatāmākais un visatraktīvakais ir tieši Florbols
Savus pieņēmumus, lūdzu, nevajag attiecināt uz mani. Es neesmu teicis, ka lakross ir labāks par florbolu un arī par lauka hokeju (lauku hokejs ir tad, kad miestā uz dīķa spēlē) nē.

Turklāt, abi divi šie sporti lielā mērā (izņemot to, ka lauka hokejs nav lokālsports, bet tiek spēlēts visā pasaulē) arī atbilst tai nišai, ko iezīmēju florbolam - skolnieku/studentu un brīvā laika sporti ar ļoti nelielu un ne to naudīgāko PRO slāni (naudas visos trijos sportos ir salīdzināmas).

Lauka hokejam gan ir liela priekšrocība - būšana OS programmā ar visām no tā izrietošajām.
, 2020-04-03 21:10, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Neklausījos, biju ārā ar Suņiem un uz bodi aizgājis
Tavu suni sauc Suns ka raksti ar lielo burtu?
, 2020-04-03 21:11, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tavu suni sauc Suns ka raksti ar lielo burtu?
Tā noteikt ir sieva
, 2020-04-03 21:11, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nez, nez, regbijs un jeņķu ftene krietni skatāmāki sporti...
Kā kuram, man ir vajadzīgi varotčiki un vārti, ja tādu nav, nav arī skatāmības! Izņēmums vēl ir Volejs ar visa tā paveidiem un, protams, arī Teniss (tikai ne galda un arī ne badmintons )
, 2020-04-03 21:13, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tavu suni sauc Suns ka raksti ar lielo burtu?
Autora punktuācija un ortogrāfija ir neaizskarama!
, 2020-04-03 21:54, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Un ko Tu prognozē? Ka uz florbola izlases spēlēm nāks vairāk par basīti un hoķi? Ka tv auditorija tam būs lielāka?
Es prognozēju, ka florbols nākotnē varētu būt LV sporta veids Nr. 1 ar visām no tā izrietošām sekām. Kādi tam ir priekšnoteikumi jau uzskatīju.
, 2020-04-03 22:03, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Florbols nekad nebūs tāds patiešām liels sports, pat Latvijā, jo tam nav mērogu. Jā, tāds skolnieku, kāda reģiona lokālsports un "recreational" sports tas var vēl augt, taču PRO sporta virzienā tam nav ne potenciāla, ne naudas, ne arī brīvas vietas, ko ieņemt.
Par cik florbols ir salīdzinoši jauns sporta veids, Starptautiskā Florbola federācija (IFF) tika dibināta 1986. gadā, tad pāragri ir prognozēt tā vietu kopējā komandu sporta veidu kontekstā. Piemēram, Skandināvijā, īpaši Zviedrijā, tas ir jau zināmā mērā atkarojis savu vietu basketbolam.
, 2020-04-03 22:39, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik florbols ir salīdzinoši jauns sporta veids, Starptautiskā Florbola federācija (IFF) tika dibināta 1986. gadā, tad pāragri ir prognozēt tā vietu kopējā komandu sporta veidu kontekstā. Piemēram, Skandināvijā, īpaši Zviedrijā, tas ir jau zināmā mērā atkarojis savu vietu basketbolam.
Un basis sviedros NEKAD nav bijis populārs sportaveids, tāpēc muļķīgi salīdzināji
, 2020-04-03 22:42, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik florbols ir salīdzinoši jauns sporta veids, Starptautiskā Florbola federācija (IFF) tika dibināta 1986. gadā, tad pāragri ir prognozēt tā vietu kopējā komandu sporta veidu kontekstā. Piemēram, Skandināvijā, īpaši Zviedrijā, tas ir jau zināmā mērā atkarojis savu vietu basketbolam.
Var jau būt, ka florbola zelta laiki vēl pienāks, taču par tā iziešanu tiešām TOP līmenī ir zināma skepse.

Katram sporta veidam vajag valstis-vilcējus, kas to padara populāru. Vajag cilvēkus, kas to ir gatavi apmaksāt, t.i., liela nauda un, kas ir pavisam svarīgi, ir tam ir jābūt interesantam, jāspēj piesaistīt cilvēki tribīnēs.

Turklāt, viena lieta ir tas viss, kas jāizdara florbolam, otra - kas NAV jāizdara citiem, pašlaik populārākajiem sportiem (tie nav tikai visa veida hokeji, bet arī visi galvenie indoor sporti), lai tie sev palaistu priekšā to florbolu.

Beigu beigās, pasaulē bez sauksim tos par "galvenajiem" sportiem (populārākajiem, vai OS programmā iekālutajiem) ir gana daudz lokālsportu, kas, domājams, nav mazāk ambiciozi, taču tālāk par skolu sporta zālēm un tādiem maznaudīgiem PRO turnīriem nav tikuši. Vai viņiem ir SLIKTI? Normāli.

Vai Latvijā florbols var augt? Gan jau, ka var un diezgan būtiski, taču tikai tad, ja to procesu kāds uzsildīs ar dažiem čemodāniem naudas un tas viss notiks uz citu sportu rēķina.
, 2020-04-03 22:50, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Var jau būt, ka florbola zelta laiki vēl pienāks, taču par tā iziešanu tiešām TOP līmenī ir zināma skepse.

Katram sporta veidam vajag valstis-vilcējus, kas to padara populāru. Vajag cilvēkus, kas to ir gatavi apmaksāt, t.i., liela nauda un, kas ir pavisam svarīgi, ir tam ir jābūt interesantam, jāspēj piesaistīt cilvēki tribīnēs.

Turklāt, viena lieta ir tas viss, kas jāizdara florbolam, otra - kas NAV jāizdara citiem, pašlaik populārākajiem sportiem (tie nav tikai visa veida hokeji, bet arī visi galvenie indoor sporti), lai tie sev palaistu priekšā to florbolu.

Beigu beigās, pasaulē bez sauksim tos par "galvenajiem" sportiem (populārākajiem, vai OS programmā iekālutajiem) ir gana daudz lokālsportu, kas, domājams, nav mazāk ambiciozi, taču tālāk par skolu sporta zālēm un tādiem maznaudīgiem PRO turnīriem nav tikuši. Vai viņiem ir SLIKTI? Normāli.

Vai Latvijā florbols var augt? Gan jau, ka var un diezgan būtiski, taču tikai tad, ja to procesu kāds uzsildīs ar dažiem čemodāniem naudas un tas viss notiks uz citu sportu rēķina.
Tak florbols pat nav OS sportaveids! Namejs te sasapņojies...
, 2020-04-03 22:55, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tak florbols pat nav OS sportaveids! Namejs te sasapņojies...
Mūsdienās tas, varbūt, nav tik ļoti no svara, jo ir sporti, kas labi dzīvo bez OS, kā arī tagad to programmu SOK miksē kā jau nu grib.

Nosacīti, ja spēles notiktu kādā Zviedrijā/Somijā un starptautiskā federācija būtu līdz tam būtu izpildījusi visus noteikumus, lai iekļūtu programmā, nez vai būtu BAIGIE šķēršļi, lai florbolisti to olimpisko turnīru izspēlētu.
, 2020-04-03 23:20, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Mūsdienās tas, varbūt, nav tik ļoti no svara, jo ir sporti, kas labi dzīvo bez OS, kā arī tagad to programmu SOK miksē kā jau nu grib.

Nosacīti, ja spēles notiktu kādā Zviedrijā/Somijā un starptautiskā federācija būtu līdz tam būtu izpildījusi visus noteikumus, lai iekļūtu programmā, nez vai būtu BAIGIE šķēršļi, lai florbolisti to olimpisko turnīru izspēlētu.
Visi nopietnie sporti ir OS
Kuri tad būtu tādam hoķim vai futenei pielīdzināmi sporti, kuri nav OS? Neskaitot motosportu un datorspēlētājus
, 2020-04-03 23:23, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Visi nopietnie sporti ir OS
Kuri tad būtu tādam hoķim vai futenei pielīdzināmi sporti, kuri nav OS? Neskaitot motosportu un datorspēlētājus
amfutbols
, 2020-04-03 23:32, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tak florbols pat nav OS sportaveids! Namejs te sasapņojies...
Tas ir tikai laika jautājums, kad florbols būs olimpiskais sporta veids.
Un nevajag tik ļoti iespringt ar to būšanu olimpisko komandu sporta veidu saimē, jo tas pats futbols Olimpiskās spēlēs, maigi sakot, ir zināmā veidā padarīts par izsmieklu. Tāpat kā hokejs bez NHL spēlētāju līdzdalības.
, 2020-04-03 23:36, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Var jau būt, ka florbola zelta laiki vēl pienāks, taču par tā iziešanu tiešām TOP līmenī ir zināma skepse.

Katram sporta veidam vajag valstis-vilcējus, kas to padara populāru. Vajag cilvēkus, kas to ir gatavi apmaksāt, t.i., liela nauda un, kas ir pavisam svarīgi, ir tam ir jābūt interesantam, jāspēj piesaistīt cilvēki tribīnēs.

Turklāt, viena lieta ir tas viss, kas jāizdara florbolam, otra - kas NAV jāizdara citiem, pašlaik populārākajiem sportiem (tie nav tikai visa veida hokeji, bet arī visi galvenie indoor sporti), lai tie sev palaistu priekšā to florbolu.

Beigu beigās, pasaulē bez sauksim tos par "galvenajiem" sportiem (populārākajiem, vai OS programmā iekālutajiem) ir gana daudz lokālsportu, kas, domājams, nav mazāk ambiciozi, taču tālāk par skolu sporta zālēm un tādiem maznaudīgiem PRO turnīriem nav tikuši. Vai viņiem ir SLIKTI? Normāli.

Vai Latvijā florbols var augt? Gan jau, ka var un diezgan būtiski, taču tikai tad, ja to procesu kāds uzsildīs ar dažiem čemodāniem naudas un tas viss notiks uz citu sportu rēķina.
Florbolam ir divas ļoti būtiskas lietas, kuras to var stipri pacelt kopējā komandu sporta veidu kontekstā. Vismaz šobrīd, tas ir ļoti demokrātisks un viegli pieejams, un tas nav dārgs sporta veids.
Un tieši Latvijas kontekstā tam jau ir gana daudz naudīgu sponsoru.
, 2020-04-04 00:53, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Visi nopietnie sporti ir OS
Kuri tad būtu tādam hoķim vai futenei pielīdzināmi sporti, kuri nav OS? Neskaitot motosportu un datorspēlētājus
Nav gan. No komandu sportiem tur nav regbijs-15 un krikets, no individuālajiem sportiem var ņemt teju visu spēka sportu, kas, grozi kā gribi, kopumā ir ĻOTI populārs.

Beisbols vairāk kā 10 gadus nebija OS programmā.

Amerikāņu futbols te arī pieminēts. Ne gluži gribu piekrist. NFL kā organizācija, protams, ir superlīmenī, bet amfutbols kā sports... nu tā. OS programmas kontekstā tā pozīcijas nav tik stipras.
, 2020-04-04 01:10, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tak florbols pat nav OS sportaveids! Namejs te sasapņojies...
Florbolu izskatīja jau Tokijas sakarā. Šobrīd prognozē, ka ja florbols tiks veiksmīgi pārstāvēts 2021. gada Pasaules Spēlēs ASV, tad florbolu iekļaus OS programmā 2028 gadā.
, 2020-04-04 01:14, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Var jau būt, ka florbola zelta laiki vēl pienāks, taču par tā iziešanu tiešām TOP līmenī ir zināma skepse.

Katram sporta veidam vajag valstis-vilcējus, kas to padara populāru. Vajag cilvēkus, kas to ir gatavi apmaksāt, t.i., liela nauda un, kas ir pavisam svarīgi, ir tam ir jābūt interesantam, jāspēj piesaistīt cilvēki tribīnēs.

Turklāt, viena lieta ir tas viss, kas jāizdara florbolam, otra - kas NAV jāizdara citiem, pašlaik populārākajiem sportiem (tie nav tikai visa veida hokeji, bet arī visi galvenie indoor sporti), lai tie sev palaistu priekšā to florbolu.

Beigu beigās, pasaulē bez sauksim tos par "galvenajiem" sportiem (populārākajiem, vai OS programmā iekālutajiem) ir gana daudz lokālsportu, kas, domājams, nav mazāk ambiciozi, taču tālāk par skolu sporta zālēm un tādiem maznaudīgiem PRO turnīriem nav tikuši. Vai viņiem ir SLIKTI? Normāli.

Vai Latvijā florbols var augt? Gan jau, ka var un diezgan būtiski, taču tikai tad, ja to procesu kāds uzsildīs ar dažiem čemodāniem naudas un tas viss notiks uz citu sportu rēķina.
Es teiktu, ka florbola lielākā problēma ir tv neskatāmība. Varbū tikai personīgs un ļoti subjektīvs viedoklis, bet florbolu ir ļoti forši spēlēt - ideāls sporta veids tiem, kas nevar izsisties hokejā dažadu iemeslu dēļ - sākot ar finansēm, beidzot ar platuma grādiem (florbols varētu bīdīties u z Āzijas un Āfrikas pusi, bakstīties ar lauka hokeju Indijā utt), klātienē skatīties arī ir forši - tuvība laukumam, skatītāji uzdzen emocijas. Bet cik ir sanācis skatīties florbolu tv ekrānos - izlases mačus PČ un kvalifikācijās, Latvijas čempi- tas tv liekās galīgi nebaudāms.
, 2020-04-04 11:17, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es teiktu, ka florbola lielākā problēma ir tv neskatāmība. Varbū tikai personīgs un ļoti subjektīvs viedoklis, bet florbolu ir ļoti forši spēlēt - ideāls sporta veids tiem, kas nevar izsisties hokejā dažadu iemeslu dēļ - sākot ar finansēm, beidzot ar platuma grādiem (florbols varētu bīdīties u z Āzijas un Āfrikas pusi, bakstīties ar lauka hokeju Indijā utt), klātienē skatīties arī ir forši - tuvība laukumam, skatītāji uzdzen emocijas. Bet cik ir sanācis skatīties florbolu tv ekrānos - izlases mačus PČ un kvalifikācijās, Latvijas čempi- tas tv liekās galīgi nebaudāms.
Par TV - iespējams. Es florbolu TV tikpat kā neesmu skatījies.

Par Āziju un Āfriku - lauka hokejs tur ir ļoti stabili un bakstīšanās nesanāks. Turklāt, florbols nepiedāvā neko EKSTRA no tā, kas ir lauka hokejā.
, 2020-04-04 11:46, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Var jau būt, ka florbola zelta laiki vēl pienāks, taču par tā iziešanu tiešām TOP līmenī ir zināma skepse.

Katram sporta veidam vajag valstis-vilcējus, kas to padara populāru. Vajag cilvēkus, kas to ir gatavi apmaksāt, t.i., liela nauda un, kas ir pavisam svarīgi, ir tam ir jābūt interesantam, jāspēj piesaistīt cilvēki tribīnēs.

Turklāt, viena lieta ir tas viss, kas jāizdara florbolam, otra - kas NAV jāizdara citiem, pašlaik populārākajiem sportiem (tie nav tikai visa veida hokeji, bet arī visi galvenie indoor sporti), lai tie sev palaistu priekšā to florbolu.

Beigu beigās, pasaulē bez sauksim tos par "galvenajiem" sportiem (populārākajiem, vai OS programmā iekālutajiem) ir gana daudz lokālsportu, kas, domājams, nav mazāk ambiciozi, taču tālāk par skolu sporta zālēm un tādiem maznaudīgiem PRO turnīriem nav tikuši. Vai viņiem ir SLIKTI? Normāli.

Vai Latvijā florbols var augt? Gan jau, ka var un diezgan būtiski, taču tikai tad, ja to procesu kāds uzsildīs ar dažiem čemodāniem naudas un tas viss notiks uz citu sportu rēķina.
skaidrs,ka nekādi zelta laiki nebūs florbolam...
kā jau simtām reižu esmu teicis,ja tāds florbols būtu radies vienā laikā kopā ar pārējiem kļušku sporta veidiem , tad tas būtu OKI DOKI pasaulē populārs sports....

ja pie
nememsim basketbola, futbola,ledus hokeja spēles tiktu izdomātas 1986. gadā, tad tas mūsdienās ne tuvu nebūtu vēl starp TOP 50 POP SPORTIEM