Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Ronaldu divi skaisti vārti, "Real" nenoņem spriedzi no "Atletico"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Ronaldu divi skaisti vārti, "Real" nenoņem spriedzi no "Atletico"
Krištianu Ronaldu
Foto: AP/Scanpix

Šodien Spānijas futbola čempionāta 35. kārtas spēlē Madrides "Real" savu līdzjutēju priekšā viegli ar 4:0 pārspēja "Osasuna". Pirmos divus vārtus "Real" labā ar ļoti skaistiem sitieniem guva turnīra rezultatīvākais futbolists Krištianu Ronaldu.

34. kārtu Madrides "Real" izlaida (Spānijas kausa fināla un Čempionu līgas pusfināla dēļ pārcelta "Real" spēle ar "Valladolid"), kā rezultātā līdere Madrides "Atletico" palielināja savu pārsvaru pār Karlo Ančeloti komandu līdz sešiem punktiem. Šodien "Real" mājās pret "Osasuna" noteikti bija nepieciešama uzvara, lai turētos no Djēgo Simeones komandas "viena šāviena" (trīs punktu) attālumā.

Ņemot vērā "Osasuna" viduvējo spēku (plus pretiniekam daži robi sastāvā), Ančeloti izmantoja iespēju atpūtināt pāris spēlētājus pirms atbildīgās atbildes spēles Minhenē pret "Bayern". Ārpus pieteikuma palika Garets Beils, bet rezervistu soliņu deldēja Karims Benzemā, Šabi Alonso, Pepe, Fabiu Koentrau, Karvahals. Tiesa, pamatsastāvs tik un tā bija draudīgs - kopā ar Krištianu Ronaldu uzbrūkošajā trio Anhels di Marija un Alvaro Morata, vidējā līnijā Isko, Iljaramendi, Luka Modričs un tā tālāk.

Jau 6. minūtē "Real" atklāja rezultātu - ar negaidītu un skaisti tālsitienu, pēc kura bumba ieplanēja "Osasuna" vārtos, izcēlās neviens cits kā Ronaldu. 30. minūtē viņš bija tuvu vēl vieniem vārtiem, šoreiz no tiešā brīvsitiena, bumbai lidojot mazliet gar tālo stabu. Cita brīvsitiena izpildē Ronaldu pārsteidza ar negaidītu piespēli, tomēr Serhio Ramoss pārsita krietni pāri. Puslaika beigās "Osasuna" vārtsargam bija jāatvaira spēcīgs Lukas Modriča sitiens. Pēc puslaika 1:0.

Arī otrie vārti tika gūti puslaika sākumā, un atkal to paveica Ronaldu. Mača 52. minūtē portugāļu superzvaigzne veica māņkustības un ar traku tālšāvienu trāpīja devītniekā - 2:0. Ronaldu, gūstot 30. vārtus šīs sezonas "La Liga", arī ievērojami palielināja izredzes kļūt par turnīra rezultatīvāko spēlētāju. 60. minūtē 3:0 - šoreiz di Marijas centrējumu noslēdza negaidīti uzbrukumam pieslēgušais Ramoss, kurš bija precīzs ar galvu. Gala rezultāts tika uzstādīts 83. minūtē - Isko piespēle soda laukumā, un Karvahals ar galvu pārmeta bumbu pāri vārtsargam. 4:0 "Real" uzvara. Šāds rezultāts fiksēts jau pēdējās trīs "Real" spēlēs Spānijas čempionātā pēc kārtas.

Pārējās divas titula pretendentes spēlēs svētdien. Līderi "Atletico" gaida smagākais pārbaudījums (ja neskaita pēdējo kārtu viesos pret "Barcelona", kad tituls būs jau nodrošināts, ja līdz tam netiks zaudēti punkti) - izbraukuma spēle ar "Valencia". Arī "Barcelona", kurai izredzes no TOP3 ir mazākās, negaida nekāda pastaiga - viesos jāspēlē ar "Villarreal".

La Liga, 35. kārta

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Elche - Levante1:1 (0:0)Boakjē 63' - Rodrigess 74'
Granada - Rayo Vallecano0:3 (0:0)Niguezs 54'; Larivejs 59'; Fernandess 86'
Getafe - Malaga1:0 (1:0)Kolunga 7'
Real - Osasuna4:0 (1:0)Ronaldu 6'; 52'; Ramoss 60'; Karvahals 83'
Real Betis - Real Sociedad0:1 (0:0)Vela 48'(11m)
Espanyol - Almeria1:2 (1:0)Stuani 42' - Veless 69' Suso 72'
Valencia - Atletico Madrid
Athletic Bilbao - Sevilla
Villarreal - Barcelona
Celta Vigo - Valladolid

Tabula

VKomandaSUNZVAP
1.Atletico 34 274374:22 85
2.Real Madrid 34 264498:32 82
3.Barcelona 34 263594:28 81
4.Athletic Bilbao 34 188859:37 62
5.Sevilla 34 178965:47 59
6.Real Sociedad 35 1691059:51 57
7.Villarreal 34 1571252:40 52
8.Valencia 34 1291347:47 45
9.Rayo Vallecano 35 1341845:71 43
10.Levante 35 10121331:42 42
11.Espanyol 35 1181639:46 41
12.Malaga 35 1181637:44 41
13.Celta 34 1171640:51 40
14.Granada 35 1142030:53 37
15.Elche 35 8121528:47 36
16.Getafe 35 981830:51 35
17.Osasuna 35 981829:58 35
18.Almeria 35 962038:69 33
19.Valladolid 33 6141332:50 32
20.Betis 35 572329:70 22

Labākie vārtu guvēji

VSpēlētājsKomandaSk
1.Krištianu RonalduReal Madrid30 (6)
2.Djēgu KoštaAtletico27 (5)
3.Lionels MesiBarcelona26 (6)
4.Karims BenzemāReal Madrid17
Aleksis SančessBarcelona17
6.Antuāns GrjezmansReal Sociedad16
7.Pedro RodrigessBarcelona15
8.AdurizsAthletic Bilbao15 (2)
9.Garets BeilsReal14
10.Karloss BakaSevilla14 (1)

     [+] [-]

, 2024-04-27 01:21, pirms 7 mēnešiem
alexy rakstīja: Šaurās aprindās ir gana labi zināms, ka Elvis ir viens no Top-3 Latvijas mediju visvairāk sargātajiem sportistiem. Proti, apzināti no sabiedrības ir noklusētas epizodes, kas viņa reputāciju noliktu turpat blakus Mairim Briedim.

🤔
Mans nākamais zinātniskais darbs būs noteikt kopīgo Strazdiņam, Merzļikinam un Gulbim. Kas viņos tāds ir, kāpēc Tev uz šiem ļoti nedaudziem personāžiem tik izteikts fokuss.

A varbūt demagoģēju, neiedziļinos, vispārinu un nekāda izteiktā fokusa nav.

     [+] [-]

, 2024-04-27 17:54, pirms 7 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: 1. Kur tad (nu, bez goliem regulārajā)?

2. Vai tad neatceries tādu lietu kā arhīvs? Linku gan nelikšu, lieki nereklamēšu, bet ir jau miljoniem reižu te likts.
Vecos laikos bija bezgalīgs komentu arhīvs, ja pareizi atceros, tagad ir pēdējais mēnesis.
1. Matu skaldīšanā, jā, abiem pa 19 sezonām ar punktu spēlē. Pats skaita to kā karjeras rādītāju (es vispār arī), bet teju divas desmitgades tādā režīmā, ar visu smadzeņtricinājumu epopeju — nu kas tur tāds.
Stārp citu, skatos, ka pēdējās divas sezonas pa 82 spēlēm, malacis.
Stārp citu (2), runājot par smadzeņu satricinājumiem, nesen paskatījos jūtūbera sagatavoto vēlreiz par Lindrosu; nu baigi ap 2000. gadu pa visiem (Filijas vadītājs Boobijs Klāārks, ja, atceramies šo šarmanto smaidu) izdevās šo pa sezonu aizlaist — (gadu un deviņus mēnešus pēc Kasparaiša spēka paņēmiena) viņam viens pēc otra bijuši četri satricinājumi un tad atgriešanās plovā, kas beidzās pēc septiņām spēles minūtēm ar zināmo Stīvensa atvērto paņēmienu galvā. Nokļuva līdz tam, ka varēja dabūt satricinājumu, pats ejot kontaktā.

2. Nekad neesmu zinājis, ka tur var par individuāļiem kaut ko meklēt. Paldies.

     [+] [-]

, 2024-04-27 18:15, pirms 7 mēnešiem
labdien rakstīja: Varbūt pārmetums bija par uzvedību ārpus ledus, bet nu tajā ezotērikā es nelienu. Cik daudz un "zviedru-ģimeniski" dušās viņi tur viens otram pa dibena vaigiem plinkšķina, tas viss ir ļoti relatīvi un spēles zīmējumu laukumā absolūti neietekmē.
Jāatzīst, ka par pulksteni kaut kādā ziņā bija rēcīgi.
Esmu diezgan drošs, ka pašam Cimeram medijos kaut kad bija kontroversiāla situācija saistībā ar spēles tiesnesi, lai arī tagad internetā neatrodu.

Tagad nepārmetu, tas viss bijis sen, vienkārši amizanti, pofig.

     [+] [-]

, 2024-04-27 18:35, pirms 7 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Klau... Nu it kā poxuj tā Vienotība, ja, skaidrs, ka viņi ir "elite" un "krējums"...

Bet tas ir baisi, kas notiek.

Jūs taču esat bijuši CVK mājas lapā, no tur redzētā taču jums radās pamata poņa, pēc kāda principa tā balsu skaitīšana vēlēšanu naktīs notiek?
[..]
Nu tā baigi dziļinājies neesmu, zinu, ka tāpat manuāli skaita, citi vēro, šmaukt teju neiespējami. Par to firmu, kas pēc tam ko tur elektroniski vada/nodrošina šādi arī uzzinu. Kā pēcāk pārbaudīt, cik plusu katrā konkrētajā iecirknī, neesmu domājis.
Izrādās, šleserists? Tas slikti.

Atkal drusku pārlecot, atceros, ka par aploksnēm vīrieši 21.01 teju saplēsās. Pats apgalvojums vienā teikumā plkst. 17.51.
https://xtv.lv/rigatv24/video/zONvz...

     [+] [-]

, 2024-04-27 18:38, pirms 7 mēnešiem
#piegādāmekijs
https://twitter.com/MekijsNazis/sta...

     [+] [-]

, 2024-04-27 21:19, pirms 7 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Mans nākamais zinātniskais darbs būs noteikt kopīgo Strazdiņam, Merzļikinam un Gulbim. Kas viņos tāds ir, kāpēc Tev uz šiem ļoti nedaudziem personāžiem tik izteikts fokuss.

A varbūt demagoģēju, neiedziļinos, vispārinu un nekāda izteiktā fokusa nav.
Liek aizdomāties, ne.

     [+] [-]

, 2024-04-28 10:08, pirms 7 mēnešiem
M9 rakstīja: Kā pēcāk pārbaudīt, cik plusu katrā konkrētajā iecirknī, neesmu domājis.
Nav nekas pēcāk jāpārbauda. Iecirkņa darbinieki (un visi, kas tur tusē) saskaita un viss, kas tur ir, tas arī ir. Sūta datus uz Rīgu.
Rīgā pieraksta. Un iecirknis redz, ko tur pieraksta, vai sakrīt ar to, ko viņi iesniedza. Visa Latvija redz, jo CVK lapā ir visas balsis un plusi/mīnusi par katru iecirkni.

Bet te mēģina piešūt Kamparam, ka viņš to pierakstītāju bukņī, ķipa, pieraksti citādi. Nu kādā sakarā lai viņš tā prasītu, a. Kāda jēga būtu pierakstīt citādi? Cerēt, ka iecirknis aizdzēries un nepārbaudīs? Bet tam, ka Kamparam nav ne jausmas, kā skaita un reģistrē balsis, es kaut kā neticu! Tam, ka viņš vispār kaut kā labprāt nošmauktos, tam gan es ticu, bet te jau nav runa par to.

Un tas veids, kā Kadžulis to paziņoja, arī tik glumjš. Neredzēji?
Vispirms jau atvēzējās ar ievadu - "Vienotība uzvedās kā politiskie reketieri", Domburs uzreiz "davai, beidz te dzejot, ej pie lietas"..

Nu ok, tālāk - Kampars esot pajautājis "izdari tā, lai Āboltiņa tiek" un padraudējis, Kadžulis atbildējis, vai tu vispār saproti, ko tu prasi, nē, es nepiekrītu. Ar tādu noskaņu, ka tas būtu big deal, pārāk liela šmaucība, demokrātijas nozagšana un tā.
Es kā dzīves skolas sertificēts psihologs saku, ka atkal ļoti aizdomīgs runas veids. Cilvēkam, kurš vislabāk zina, kā visa šī balsu skaitīšanas sistēma darbojas, tāda noteikti nebūs pirmā reakcija, ja viņam prasa kaut ko NELOĢISKU. Jo tā neloģika aiziet priekšā nelikumībai.
Atbildei vajadzētu būt no sērijas - "večuk, kāds sakars, tas tak neko nedos" un viss.
Un jau tā gadījuma izvēle pati par sevi. "Ir pierādījumi?" "Nē, bet visi zinām, ka Junkeru aizsūtīja uz kaut kādu Hongkongu"... Tas NAV atbildīgā datoriķa notikumu atstāsta teksts. Tas ir cilvēka, kurš atnācis ar rūpīgi sagatavotu melno pī ār azotē teksts.

Nu lab, aizmuldējos, es vnk neticu, ka tādam Kamparam nav ne mazākās poņas, kā balsis skaita. Vajadzēja paprasīt partijas biedram Zaķim, kurš balsis pirka.

Bet savs panākts, tautā palaists. Uzticības nav. Katra krievu tantiņa Ziepniekkalna betona džungļos būs dzirdējusi, ka latiši kaut ko šmaucās ar rezultātiem. Jo jā, kurš tad balsos par Vienotību, kas mūs ir novedusi tik tālu, cik mēs esam. Pēdējie Eiropā!!!

     [+] [-]

, 2024-04-29 09:00, pirms 7 mēnešiem
Vasara pēkšņi.

Nu ko, Šilovs iemests mutuļojošā katlā. Pirmie divi goli ― viegli. Trešajos ― bez variantiem. Baumo, ka pie rezultāta 1-3 Elvis esot nosūtījis viņam sms ar tekstu: "Ja tie lopi Tevi neliek mierā, pāradresē man!" ― ar lopiem acīmredzot bija domājis žurnaļugas... protams, grūti komentēt baumas.
Taču tad Kūvera pēkšņi kļuva par astoto komandu vēsturē, kas izlīdusi no divu vārtu deficīta mazāk kā divas minūtes līdz trešās trešdaļas beigām... nu, vai kaut kā tamlīdzīgi. Un sērija no potenciālā 2-2 pavērsās uz 3-1, tagad, protams, žurnaļugas slavēs un par ielaistajiem goliem nepiesiesies, jo galu galā ― uzvara taču.
Vai nākamais cinītis ir dzimis, kas par Stenlija Kapu plejofā sitīsies, vai negulētas naktis priekšā kā 2002'? Es nezinu, neesmu pētījis, cik nopietnas traumas abiem konkurentiem.
Zinu tikai to, ka briesmīga aina paveras, jo nākamajā kārtā pretī nāks abi Orangutāni + tas Hajmans, kura atņirgto viepli es arī nevaru ciest... es joprojām neticu Kūverai, nu kā var tā Dedmontonai katru plovu veikties ar zaru??? Tagad slinkums pētīt, bet gan jau, ka pie visa vainojama tā dumjā Wild Card sistēma.

Vakar iešņaucu: https://www.imdb.com/title/tt009836... ― lielisks darbs! Esmu noguris no Holivudas estētikas, no vieniem un tiem pašiem purniņiem katrā pirmajā filmā.
Takeši Kitano ― kā svaiga, dzestra vēja brīze, burtiski atklāju sev jaunu pasauli. Galvenais, ka debitēja, kad es izšķīlos. Un spiež nervā...

     [+] [-]

, 2024-04-29 10:54, pirms 7 mēnešiem
Vai esat gatavi patērēt lielu daļa diennakts, lai izbaudītu kārtējo Andrē un anša COLLAB'u, šoreiz Kurta mērcē? Es, jā: https://youtu.be/ok3QOG8u198?si=ecW...

Esmu noklausījies kādu stundu, pagaidām pats garlaicīgākais metiens. Vieni un tie paši atklausītie jautājumi par Pilsētas Skatiem un Pilsētas Leģendām... es gaidu, kad kāds pajautās par "svešvārdu vārdnīcām", par Sauli, kāpēc neviens nepajautā, kā bija rakstīt fītu ar Ron White??!!
Robis arī vienā brīdī ienāca studijā un veltīja Gustavam fakuci. WTF?
Ok, par SWH rīkotajiem frīstailiem (iespaidojās no "8 Mile") pie Skanstes man bija kaut kas jauns (Swords tūlīt atcerēsies).

Andrē šoreiz gan pārsteidzoši adekvāts. Laikam būs atradis labas zāles.

Vai kādam ir piekļuve??? https://www.delfi.lv/mvp/51890985/k... - komentāros lasu, ka cilvēks ir vīlies šajā publikācijā!!!

     [+] [-]

, 2024-04-29 13:48, pirms 7 mēnešiem
Komiksu un videospēļu piekritējs Kurts pieminēja Oksimironu. Sāka runāt par politiku reperīša-kolaboranta "Platina" (wtf, es tādu nezināju) kontekstā, bet Andrē, protams, palūdza nejaukt repu ar politiku, mīkstais.

Kārlis gan ietroļļoja, pajautāja čatā: "vai Kurts ietu no ceļa nost, ja dzirdētu, ka rajons brauc?" : )))))
Andrē tāds: "nū, Saulem iespaidīgs tēls, visu cieņu. Neteiksim par tehnisko pusi, bet tēls iespaidīgs" : )))) Vēlāk salīdzināja Sauli ar R2RS stila (izskata) ziņā.

Žaks trīs nedēļas apdomāja Gačo koncerta piedāvājumu, Kurts atdevās pirmajā vakarā, bet tur neesot bijusi runa par peļņu : ))))

Armanda dziesmā "Teika" esot izmantoti sampli no videospēles "Stronghold". Pats Armands esot ļoti, ļoti foršs cilvēks, nenormāls sarkasms : ))))

Tā kā, jā, man uz beigām iepatikās, bet nu... varēja labāk. Kurts nav atkāpies no savas taktikas dissoties, nepasakot par kuru tad īsti ir runa (es gan sazīmēju Burlaku)... tomēr Gunāru Kalniņu tas nepasaudzēja
: ))))

====================================

Es ienīstu Stobru. Mūdzis ir atpakaļ.

     [+] [-]

, 2024-04-29 17:07, pirms 7 mēnešiem
Labdien!
Turpinām filmēt, piedāvājums filmēties maijā, tuvākie datumi - 18., 19. un 20. maijs. Filmēšana plānojas Rīgā.
Filmēsim basketbola spēļu ainas. Plānotās lomas – skatītāji, žurnālisti, komentētāji u.c. lomas.
Filmēšana, kā ierasts, plānojas 12 stundu garumā, pa vidu pusdienu pauzes, kas tiks nodrošinātas. Dalība brīvprātīgi, bez samaksas.
Ja ir interese un laiks pievienoties, lūgums pieteikties - https://ej.uz/masuskatimaija
Droši var pārsūtīt informāciju draugiem, radiem, paziņām.


Projekts par vareno sieviešu basketbola komandu (un garšīgāko plombīru Pasaulē) ir manāmā izmisumā, ja jau nonācis līdz šādai ķēdes vēstuļu stila komunikācijai.
Tomēr parsūtu tālāk... M9, Tava iespēja.

Mēs visi esam saistīti – padomā par to
Mēs visi esam ķēdē – tagad padomā par to, jā

     [+] [-]

, 2024-04-29 21:05, pirms 7 mēnešiem
5g kultūras.

Nupat noskatījos melno dramēdiju Melnais lācis. Tie, kuri iedziļinājās, atsauksmēs šo salīdzina ar Fight club. Breda un tā otra gan tur nav, taču galvenā varone, īpaši izteiksmīga aktrise, spoži iznes dažādās lomas. Sižets? Nekas īpašs un diezgan triviāls (krāpšana un reakcija), tomēr smeķis ir sev saprast filmas formu, kas ir īstenība, kas neīstenība un kādā secībā radošs cilvēks to visu savijis. Lai gan dialogi brīžam krindžīgi, jau pēc noskatīšanās atsevišķas nianses iegūst jaunas nozīmes.

     [+] [-]

, 2024-04-29 21:39, pirms 7 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: 1. Visa Latvija redz, jo CVK lapā ir visas balsis un plusi/mīnusi par katru iecirkni.
Bet te mēģina piešūt Kamparam, ka viņš to pierakstītāju bukņī, ķipa, pieraksti citādi. Nu kādā sakarā lai viņš tā prasītu, a. Kāda jēga būtu pierakstīt citādi? Cerēt, ka iecirknis aizdzēries un nepārbaudīs? Bet tam, ka Kamparam nav ne jausmas, kā skaita un reģistrē balsis, es kaut kā neticu! Tam, ka viņš vispār kaut kā labprāt nošmauktos, tam gan es ticu, bet te jau nav runa par to.
2. Un tas veids, kā Kadžulis to paziņoja, arī tik glumjš. Neredzēji?
Vispirms jau atvēzējās ar ievadu - "Vienotība uzvedās kā politiskie reketieri", Domburs uzreiz "davai, beidz te dzejot, ej pie lietas"..

Nu ok, tālāk - Kampars esot pajautājis "izdari tā, lai Āboltiņa tiek" un padraudējis, Kadžulis atbildējis, vai tu vispār saproti, ko tu prasi, nē, es nepiekrītu. Ar tādu noskaņu, ka tas būtu big deal, pārāk liela šmaucība, demokrātijas nozagšana un tā.
Es kā dzīves skolas sertificēts psihologs saku, ka atkal ļoti aizdomīgs runas veids. Cilvēkam, kurš vislabāk zina, kā visa šī balsu skaitīšanas sistēma darbojas, tāda noteikti nebūs pirmā reakcija, ja viņam prasa kaut ko NELOĢISKU. Jo tā neloģika aiziet priekšā nelikumībai.
Atbildei vajadzētu būt no sērijas - "večuk, kāds sakars, tas tak neko nedos" un viss.
Un jau tā gadījuma izvēle pati par sevi. "Ir pierādījumi?" "Nē, bet visi zinām, ka Junkeru aizsūtīja uz kaut kādu Hongkongu"... Tas NAV atbildīgā datoriķa notikumu atstāsta teksts. Tas ir cilvēka, kurš atnācis ar rūpīgi sagatavotu melno pī ār azotē teksts.

Nu lab, aizmuldējos, es vnk neticu, ka tādam Kamparam nav ne mazākās poņas, kā balsis skaita. Vajadzēja paprasīt partijas biedram Zaķim, kurš balsis pirka.

Bet savs panākts, tautā palaists. Uzticības nav. Katra krievu tantiņa Ziepniekkalna betona džungļos būs dzirdējusi, ka latiši kaut ko šmaucās ar rezultātiem. Jo jā, kurš tad balsos par Vienotību, kas mūs ir novedusi tik tālu, cik mēs esam. Pēdējie Eiropā!!!
1. Ok, nokačāju ekseli, kur tiešām katram var redzēt plusus un mīnusus pa iecirkņiem.
Domburs gan arī šādā stilā uzprasīja — vai var ticēt rezultātiem.
Klau, bet tad Tev ir skaidra SOAAR loma tajā procesā? Pieraksta, atspoguļo procentos un viss? To, ko var ar kalkulatoru izdarīt?
Es par šo tikai tāpēc — skaidrojot, ka man tā uzreiz nenostrādāja, ka nevar būt, ka Kampars tā paprasīja, man drīzāk šķita jocīgi, ka Kampars ātri būtu izzīlējis, ka Āboltiņa netiks. Lai gan provizoriskos plusus jau arī laikam atspoguļo.

2. Redzēju, gāju nu vēlreiz meklēt, lai otrreiz noklausītos, kā tad pateica. Nu, arī jāatzīst, ka man nenostrādāja, cilvēks kā aktierkursu gājis vai vienkārši ar labu smadzeņu darbību, bet norunāja bez jebkādiem ēēē un ar intonācijām. Nu intonācijas tādas... Tā viņš arī runāja. Karoč, es naivs vai kā, bet nejutu.
Pirmajā reizē tobrīd drīzāk domāju par pārliecinātiem apgalvojumiem, ka SĀB'am/KNĀBam visu tolaik nodevis, jo tur tomēr var uzrauties melos, ja neko nav iesniedzis. Un tur tā kā skaidra atbilde neiznāca. Orleāns taču arī stāsta, ka sen jau visu iesniedzis, lai gan izskan, ka vispirms publisko un tad kaut ko sniegs.
Katrā ziņā, Tavu versiju atbalsta vai pieļauj arī politoloģe (jau iebliezuši nepareizu uzrakstu, jo būtībā apgalvots, ka nekas ietekmēts netika):
https://xtv.lv/rigatv24/video/3AGXl...
un Titavs (stāvēja pretim arī komentāriem):
https://www.youtube.com/watch?v=Niu...
(par Orleānu pirms tam)

     [+] [-]

, 2024-04-29 21:42, pirms 7 mēnešiem
alexy rakstīja: 5g kultūras.

Nupat noskatījos melno dramēdiju Melnais lācis. Tie, kuri iedziļinājās, atsauksmēs šo salīdzina ar Fight club. Breda un tā otra gan tur nav, taču galvenā varone, īpaši izteiksmīga aktrise, spoži iznes dažādās lomas. Sižets? Nekas īpašs un diezgan triviāls (krāpšana un reakcija), tomēr smeķis ir sev saprast filmas formu, kas ir īstenība, kas neīstenība un kādā secībā radošs cilvēks to visu savijis. Lai gan dialogi brīžam krindžīgi, jau pēc noskatīšanās atsevišķas nianses iegūst jaunas nozīmes.
Go3! (heart)

     [+] [-]

, 2024-04-29 21:43, pirms 7 mēnešiem
labdien rakstīja: Projekts par vareno sieviešu basketbola komandu (un garšīgāko plombīru Pasaulē) ir manāmā izmisumā, ja jau nonācis līdz šādai ķēdes vēstuļu stila komunikācijai.
Tomēr parsūtu tālāk... M9, Tava iespēja.
Avots būs Uļjana.

     [+] [-]

, 2024-04-29 21:47, pirms 7 mēnešiem
Mēs, protams, neskatāmies Vaļeras vārtus, toties ievērtēsim Makara riskanto solo, kur vēl Vaļera pinas pa kājām. Plus var ievērtēt, cik demonstratīvi vairākkārt Vaļeram nepiespēlē.
https://www.youtube.com/watch?v=6zx...

Vankūvera lieliski pavērsa situāciju.

     [+] [-]

, 2024-04-29 22:07, pirms 7 mēnešiem
labdien rakstīja: Vai kādam ir piekļuve??? https://www.delfi.lv/mvp/51890985/k... - komentāros lasu, ka cilvēks ir vīlies šajā publikācijā!!!
Ā, par šo piemirsu — nav, bet prognozēju, ka naratīvs: visu mūžu sporta nometnē; domā, ka dara supersvarīgu darbu, jo popkultūra tam piespēlē; izglītības nav...
Man bija savi iespaidi no intervijas sen Sporta Avīzē no laika, kad spēlēja Šveicē, bet kā jau teicu, nahren.
Atceros arī šo to, kur man tagad atmiņu būtu jāpārbauda. Katrā ziņā, par otro/trešo vārtsargu bērnu komandās Latvijā tīņa gados Cimers nepiegudroja, to Elvis pats toreiz žurnālam stāstīja.

     [+] [-]

, 2024-04-30 01:38, pirms 7 mēnešiem
M9 rakstīja: Klau, bet tad Tev ir skaidra SOAAR loma tajā procesā? Pieraksta, atspoguļo procentos un viss? To, ko var ar kalkulatoru izdarīt?
Var jau izdomāt, kāda tā loma var būt, kuros posmos tur elektronika piedalās.
Iecirkņos viņi ātrākai norisei skenējot tos biļetenus (nevis tante rūtiņu kladē ievelk ķeksi). Priekšā monitors, kur to redz.
Nu, kad rezultātus iesniedz centram, nu tad tas visu skaita... Nu ķipa kalkulators, jā. Nekas jau ūber kruts tas nevar būt.

Kamēr iecirkņos fiziski sēž un ar vai bez skenēšanas skaita, tur nekādu citu lomu nevar prasīt. Nav tā, ka saber visus biļetenus kaut kādā tumsā un viņš pats tur kaut ko saskaita. Tāpēc - tikai kalkulators.

     [+] [-]

, 2024-04-30 01:52, pirms 7 mēnešiem
M9 rakstīja: un Titavs (stāvēja pretim arī komentāriem):
Lūk, malacis Titavs! Vairāk tādu apskatnieku! Pie dziesmas to Kadžuli vajag ņemt, nevis tā, kā te tagad noteikti būs, ka visi tagad koncentrēsies uz to - ir vai nav ietekmēts. Ar LL priekšgalā, tas jau 100 punkti dzied pilnīgi vienbalsīgi ar Kadžuli, Domburs arī gan jau Vienotību tikai tincinās, kaut kāds Puče noteikti sāks dzejot metaforas, ka valsts ir kā ieskābis arbūzs, kuram vajag ķeizargriezienu, lai no fēniksa pelniem melone piedzimtu, kurai skaista fasāde, bet dns'ā uzticības krīze.

Starp citu, ko es gribēju teikt. Es to LL purnu tā nepanesu, ka neeju nevienā video, nevienā rakstā, tāpat viņu zinu. Bet mūsu draugs Kiršteins, nelokāmais patriots, ietagoja Lapsas video, aprakstā vnk redzēju kko par saab vai knāb, ķipa, ka esot kaut ko saņēmuši, vai kkas tāds.
KIRŠTEIN, TU IZLIKSIES, KA NEZINI, KĀDĀS INTERESĒS LL STŪRĒ LAIVU. Vispār in general, es domāju. Pat JA (ja!) kādai konkrētai lietai Lapsa pateiks kaut ko patiesu, ja tu būtu, pirmkārt, īsts patriots, otrkārt, gudrs, tu neretvītotu, netagotu, necitētu faking Lapsu!!!!

Žak, tu TIEŠĀM esi lietas kursā tā līdz niansēm, ar ko tu tur pinies?

     [+] [-]

, 2024-04-30 01:56, pirms 7 mēnešiem
Kurtu iesāku, jā.

     [+] [-]

, 2024-04-30 04:49, pirms 7 mēnešiem
Šo gan es nesaprotu. Kā tas tā nākas, ka mēs ar Sku zinām par "Lucy in the Sky With Diamonds" un "In the Ghetto", bet Eilands ar Swordu nezina.
Ok, par Eilandu viss skaidrs – pōzeris-popseris, kurš pa augšām sagrābies.
Ok, par Swordu arī it kā skaidrs – ienīst balto popkultūru, bet nu, Bītli un Elviss jau nav kaut kāds Dons ar Marku Rivu, ka varētu pavisam ignorēt.

Tikmēr Sku hiphopgalva, es no mūzikas ārpus LV repa un Bēthovena zinu tikai Backstreet Boys un Spīrsu, bet nē, tāpat paliek lietas, kuras esmu dzirdējis, bet Swords nav dzirdējis. KĀ?!
Bet nu, es jau pamazām no balto popkultūras, pie aziātiem, kā redzam.

Par to Kurtu gan atvainojos, bet būšu visu jau atreferējis, nospoilojis. Labāk slēdz laukā. Nākamreiz tiešām būs pašam jāzvana uz studiju - "Sveicināti, šeit Leontijs jums zvana. Sens SeKKtas klausītājs. Interesējos, kas tur ar tām kolēģu sinonīmu vārdnīcām, kas tekstos tika pieminētas, kā arī zirgošanās par hā-hā-rādio. Paldies."

Un tad skrien pie monitora skatīties, kā tas zutis sarkaniem vaigiem tur ļodzās un izlocās, kamēr ansis sēž blakus un ironiski smaida.
Tagad gan ir jauns attaisnojums visiem neērtajiem jautājumiem - "oj, es šito neatceros, stulbais kovids." Šo papildus dzīvību ir izmantojis ikviens viesis : )))

M9 rakstīja: Avots būs Uļjana.
Tad tas būs vienā projektā? Es sapratu, ka par Uļjanu būs pavisam cita filma. Bet nu jo ātrāk, jo labāk, lai iet divi vienā. Naftalīna smārds ātrāk izgaros.

Armands pēdējās diennaktīs ieslēdzis savu sarkasma režīmu Iksā. Nesen piedāvāja Brigitai noklausīties savus repus.

No vakardienas, ļoti patika "pleciņš" (un tas mankija smaidiņš ) https://twitter.com/AKindzadza56560...

Un par psihteriem: https://twitter.com/AKindzadza56560...

O, to Bušiņa dziesmu gan vēl neesmu noklausījies. A kas ir Magone?

     [+] [-]

, 2024-04-30 08:39, pirms 7 mēnešiem
Mēs tikmēr turpinām, turpinām strīmu, jā, un mums tiešajā ēterā seko jau 22 tūkstoši skatītāju, mums ir piesledzies M9:

M9 rakstīja: Mēs, protams, neskatāmies Vaļeras vārtus, toties ievērtēsim Makara riskanto solo, kur vēl Vaļera pinas pa kājām.......
Jā, nu redzi, man par plovu ir tāda pati attieksme kā profiem. Tiklīdz spēle beigusies, var izrunāt, kas un kā, bet pēc 12-16 stundām aizmirstam un koncentrējamies uz nākamo maču. Tā kā šo Makāra golu, protams, redzēju, es skatos VISU spēļu apskatus, bet nu, ja neiekomentēju, tātad momentā nenoreflektēja, nejutu vajadzību.

Florida soļo tālāk, Tampas tiki-taka atkal piesmieta. Tagad varēs pārbūvēties un degradēties līdz Kolumbusas līmenim.

Dalasa pamodusies. Kurš izcīnīs pirmo uzvaru sērijā uz mājas ledus?

Mēs turpinām, jau 24 tūkstoši seko mūsu strīmam, jā... esot jāsāk strādāt... īsā darba diena? Rīt esot kaut kādi tur svētki. Pasaules proletariāta cinītis sadodoties rokās apvienojas un ņem sev atpūtas dienu no vergošanas kungam. Ļoti izdevīgā taimingā, jo mums pavisam drīz vēl viena brīvdiena, kad 4. maija Republika (pavīd 25. kadrs ar Pučes ģīmetni) būs jāsvin... jā....

........................................

(pārtrūkst strīms)

     [+] [-]

, 2024-04-30 10:47, pirms 7 mēnešiem
labdien rakstīja: Šo gan es nesaprotu. Kā tas tā nākas, ka mēs ar Sku zinām par "Lucy in the Sky With Diamonds" un "In the Ghetto", bet Eilands ar Swordu nezina.
Ok, par Eilandu viss skaidrs – pōzeris-popseris, kurš pa augšām sagrābies.
Ok, par Swordu arī it kā skaidrs – ienīst balto popkultūru, bet nu, Bītli un Elviss jau nav kaut kāds Dons ar Marku Rivu, ka varētu pavisam ignorēt.

Tikmēr Sku hiphopgalva, es no mūzikas ārpus LV repa un Bēthovena zinu tikai Backstreet Boys un Spīrsu, bet nē, tāpat paliek lietas, kuras esmu dzirdējis, bet Swords nav dzirdējis. KĀ?!
Man nešķiet jocīgi. Es jau neesmu klasiskais melomāns ar pilnu pagrabu kasetēm, man vispār nav tieksme iet plašumā, sevišķi jau agrāk. Tagad paklausos to Geto Elvi, patīk. Agrāk - ja nav niggas madafaka bīts, es vispār nemaz nesāku klausīties.

Ja Vintona vai Mailza koncertu tin atpakaļ tūkstoš reižu un pievērš uzmanību katrai skaņai, tad paliek maz laika plašumā iet, jo diennaktī tikai 24 stundu ir.

     [+] [-]

, 2024-04-30 15:00, pirms 7 mēnešiem
Kiršteins — patriots, gudrs? Domāju, ka šeit, līdzīgi kā iepriekš runājām par Armandu, prasīts vairāk, nekā ir.

     [+] [-]

, 2024-04-30 15:10, pirms 7 mēnešiem
M9 rakstīja: Kiršteins — patriots, gudrs? Domāju, ka šeit, līdzīgi kā iepriekš runājām par Armandu, prasīts vairāk, nekā ir.
Ne jau no sevis es to. Bekgraunds tāds, ka ideālists Žaks pie viņa klāt līmējas. Tātad vajadzētu būt augstās domās par K.

     [+] [-]

, 2024-05-01 09:21, pirms 7 mēnešiem
Nez, kāpēc man ir jāzin', ka dzimis ir kāds karalis
Kurš tik daudz ļaužu savas dzīves laikā nobendējis
Prezidents vai premjers, priekš manis viņi ir vienādi
Arī bomzis, kurš rakņājas caurām dienām
Pa atkritumu tvertnēm, kaut kur pie centrāltirgus
Viņš nogriezis, lai ātrāk raktos, saviem cimdiem pirkstus
Jā, vienāda cieņa manī ir pret visiem cilvēkiem
Prezidentiem, tāpat paklīdušiem suņiem
Naids, lūk, tas ir tikai dažādās dozās
Un ne jau pret suni kādu, kurš skumīgi skatās
Jo nav viņš vairs te vajadzīgs nevienam uz šīs planētas
Kaut pelnījis būtu viņš tāpat arī salūtu dzimšanas dienā
Naids, lūk dēļ kā manās acīs viss tomēr nav tik vienāds


/Žaks, 2004/

===================================

Pasauli valda nauda, ļaunums un Lucifers. Sātans turpina malt visa dzīvā dvēseles savā nāves katlā, bet mēs tikmēr pārceļamies uz ASV, kur dīķa tanī pusē norit NHL plejofi jeb plovi.

Tajos Šilovam sāpīgs zaudējums, Toronto bez Ūsas sastāvā paildzina agoniju, bet Vinipegai un Salai sezona beigusies, tieši tā, vienā teikumā un ne vairāk, jo neko vairāk tā uzpūstā izklaides industrija arī nav pelnījusi.

Ja kas šajā sakarsušajā dienā arī ir pelnījis kaut mazāko cieņu un uzmanību, tad tas ir Takeši Kitano, jau šodien ķeršos klāt "Sonachine" jeb "Sonatine", lai ko tas arī nenozīmētu: https://www.imdb.com/title/tt010818...

Šādi: https://tinyurl.com/3usufwts

===================================

PAKLANIES, KAD KUNGI NĀK...
PAKLANIES LĪDZ ZEMEI...

     [+] [-]

, 2024-05-01 16:52, pirms 7 mēnešiem
1 ';

     [+] [-]

, 2024-05-01 16:52, pirms 7 mēnešiem
2 ';

     [+] [-]

, 2024-05-02 02:14, pirms 7 mēnešiem
Par to "Aivaru Līdaku" man tumša bilde, es neko tādu laikam nebūšu dzirdējis.

Mēs par Čižika pantiem runājām - bija taču Rool Makaz'am kaut kādas dziesmas, kuras nekādā ierakstā nebij ne man (arī ne ieraksts no radio kasete), ne vispār. Viena tāda, ja pareizi atceros - "9vīru spēks". Kaut kāds Čižika stila ļur ļur ļur.
Tās dziesmas gribētos kaut kur izvilkt.

     [+] [-]

, 2024-05-02 07:30, pirms 7 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Mēs par Čižika pantiem runājām - bija taču Rool Makaz'am kaut kādas dziesmas, kuras nekādā ierakstā nebij ne man (arī ne ieraksts no radio kasete), ne vispār. Viena tāda, ja pareizi atceros - "9vīru spēks".
Bija, bija pieejami. 9-vīru spēku DC++ atceros. Jau savos 16 gados vērtēju to kā ļoti vāju, primitīvu repu. Vispār tie Fact un Rool Makaz projekti ir dikti pārvērtēti. Gustavs vēl bija meklējumos, tapināja pirmās rīmes, bet sev pičpaunā līdzi bija jāvelk beztalantīgie Čižiks ar Fāteri. Nometa šos abus nost un sākās īsta klasika.

Līdaku un Beisbolu gan gribētos noklausīties... nostaļģija. Uzsitīšu ziņu ahenam.

     [+] [-]

, 2024-05-02 10:55, pirms 7 mēnešiem
labdien rakstīja: KĀ??!! Es neesmu Aivars Līdaks, es neesmu basketbolists, ne es melanholisks...

Esam te runājuši.
Un ko es tad atbildēju?
Nu neatceros neko tādu, par to laiku gabaliem uzzināju tikai radio. Citiem bija kaktu gabali, bet STA? Varbūt balsis nepazinu? Diez vai.
Bet ja jau Tu tik nenormāli pārsteigts, tad gan jau baigi populārs gabals un varbūt esmu dzirdējis.

     [+] [-]

, 2024-05-02 11:01, pirms 7 mēnešiem
labdien rakstīja: Bija, bija pieejami. 9-vīru spēku DC++ atceros. Jau savos 16 gados vērtēju to kā ļoti vāju, primitīvu repu. Vispār tie Fact un Rool Makaz projekti ir dikti pārvērtēti.
Toties es biju pārlaimīgs, ka latviski skaita JEBKO, ka tikai "īsta hiphopa" bīts. IELU DZĪVE kā muzons, skanējums vispār man svētlaime bij. Visus tie pareizie britroki, amerikāņu popi, tad vēl "deju mūzika", kur arī viss skaidrs, a šeit tāds pilnīgi no citas operas, šķībumiņš, mmmm.

     [+] [-]

, 2024-05-02 12:49, pirms 7 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Un ko es tad atbildēju?
Nu neatceros neko tādu, par to laiku gabaliem uzzināju tikai radio. Citiem bija kaktu gabali, bet STA? Varbūt balsis nepazinu? Diez vai.
Bet ja jau Tu tik nenormāli pārsteigts, tad gan jau baigi populārs gabals un varbūt esmu dzirdējis.
Mēs vēl apspriedām, ka tā bija reference/šautauts šai filmai: https://lv.wikipedia.org/wiki/T%C4%...

Tas arī bija tas gabals, kuru Gustavam kāds kasetē atnesa, viņš pēc dažām dienām noklausījās (vairākkārt!) un piezvanīja uz norādīto telefona numuru.
Kurts tajā gabalā pa pusei repoja/runāja, nedaudz neritmiski (vēlāk izrādījās, ka par taktsmēru arī neko nav zinājis), bet nu stōrītellings esot bijis pievelkošs.

Jācer, ka ahūnijs uzmetīs uz failiem elvē.

     [+] [-]

, 2024-05-03 00:28, pirms 7 mēnešiem
labdien rakstīja: Mēs vēl apspriedām, ka tā bija reference/šautauts šai filmai: https://lv.wikipedia.org/wiki/T%C4%...

Tas arī bija tas gabals, kuru Gustavam kāds kasetē atnesa, viņš pēc dažām dienām noklausījās (vairākkārt!) un piezvanīja uz norādīto telefona numuru.
Kurts tajā gabalā pa pusei repoja/runāja, nedaudz neritmiski (vēlāk izrādījās, ka par taktsmēru arī neko nav zinājis), bet nu stōrītellings esot bijis pievelkošs.

Jācer, ka ahūnijs uzmetīs uz failiem elvē.
Es visu feel un hear, dzirdu Gustavu sakām par runāšanu un repošanu, bet nu nav. Esmu diezgan drošs, ka dzirdēšu pirmo reizi, ja kāds uzmetīs.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-03 07:47, pirms 7 mēnešiem
Baby I can't get no sleep I can't get no sleep
Baby when I see you emotions run deep through me
Baby run so deep through me


==================================

Kā jau noprotat, šonakt slikti gulēju, jo visu laiku domāju par... beibi...

... tikmēr Ņūlanders sasirgušā Ūsiņa prombūtnē panāk septīto spēli. Jo sāpīgāks būs klupiens tajā.

Diez, vai Mr. Pooch (Puče) rezidencē rīt tiks uzklāts baltais galdauts?

Iedomājos, ka sieva piedāvās to uzklāt, bet Armands atcirtīs, pag, pag, dārgā. Vai esi aizdomājusies, par kādu cenu Tu to galdautu šeit klāsi. Cik daudz tādu galdautu pašlaik noasiņo tur... ?

Bērns vēlēsies noskatīties Vankūveras mača hailaitu, bet Armands... pag, pag, draudziņ, Tu šajā rītā vēlies banālu popkultūras industrijas izklaidi... bet kas gan tas hokejs vispār ir... kaučuks un nūja no kompozīta. Taču vai esi aizdomājies cik daudz cilvēku tiek paverdzināti, lai izgatavotu šādus prastus kaučukus?

Ģimene piedāvās izbraukumu pie dabas, bet Armands? Pag, pag, mīļie, vai nebūtu īstais brīdis aizdomāties kā šī 18. novembra bajāru un zemnieku apgūtā kariete gadu gaitā ir pārvērtusies par "4. maija Republikas" Halovīna ķirbi, kura izgrebtajās iekšās liesmo krievu netīrās naudas darva?

...

Mjā... ar tādu kopā dzīvojot vienīgais variants ir laist pa kreisi. Tur nu būšu sievietes pusē.