Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

"Athletic" neizmanto iespējas sākumā un bezcerīgi zaudē viesos "Barcelona"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Athletic" neizmanto iespējas sākumā un bezcerīgi zaudē viesos "Barcelona"
Aleišs Vidals
Foto: AFP/Scanpix

Šodien Spānijas futbola čempionāta 21. kārtas spēlē "Barcelona" savā laukumā pārliecinoši ar 3:0 apspēlēja Bilbao "Athletic". Lai gan viesiem cīņas sākumā bija divas izcilas iespējas atklāt rezultātu, kopumā "Barcelona" uzvara neradīja šaubas un čempioni paņēma trīs punktus, spēlējot uz pusspēku.

Otrās kārtas mačā Bilbao "Athletic" savā laukumā zaudēja "Barcelona" ar 0:1, bet tas bija vēl augustā un krietni nesenākā pagātnē abas komandas tikās Spānijas kausa izcīņā - janvāra pirmajā pusē ļoti smagos un līdzvērtīgos dueļos "Barcelona" pēc 1:2 zaudējuma viesos prata mājās revanšēties ar 3:1 un tikt tālāk. Šodien vēl viena tikšanās, un "Barcelona" vienkārši nedrīkstēja zaudēt punktus, jo tabulā jau tā mīnus četri punkti pret Madrides "Real" un konkurentei spēle rezervē. Tikmēr "Athletic" cīnās par Eirokausiem - pirms šodienas septītā pozīcija (9-5-6), turklāt Čempionu līgas zona (ceturtā vieta) tikai četru punktu attālumā.

Luiss Enrike pēc ļoti intensīvās kausa izcīņas spēles Madridē pret "Atletico" (2:1) sākumsastāvā paturēja tikai piecus spēlētājus - no MSN trio Neimāru un Lionelu Mesi, abus centra aizsargus un pussargam Andrē Gomešu. Vārtos atgriezās Marks Andrē ter Štegens, aizsardzības malās pie iespējas tika Žeremī Matjē un Aleišs Vidals, vidējā līnijā blakus minētajam portugālim spēlēja arī Arda Turans un Rafinja, bet uzbrukumā blakus Mesi un Neimāram tika Pako Alkasers, kuram tikai ceturtā spēle pamatsastāvā "La Liga" ietvaros.

Spēle iesākās rotaļīgi, abām komandām spēlējot atbrīvoti un bez pārlieku ciešas aizsardzības. Šādā futbolā "Athletic" izveidoja divas tādas iespējas, kurām bija jābeidzas ar vārtu guvumu. Otrajā minūtē no neliela attāluma kritienā Rauls Garsija trāpīja pa "Barcelona" vārtu stabu, bet 11. minūtē pēc centrējuma no kreisā flanga absolūti netraucēti ar galvu no vārtu priekšas sita Injaki Viljamss, tomēr bumba lidoja nedaudz secen vārtu devītniekam.

Var droši teikt, ka "Barcelona" paveicās, jo minētajās divās epizodēs no pašas nekas daudz nebija atkarīgs. Kā nereti gadās, drīz vien vārtus atklāja tieši Katalonijas komanda. Neimārs asi piespēlēja vārtu priekšā un Alkasers ar vienu pieskārienu raidīja bumbu vārtos (1:0).

Arī pie 0:1 Bilbao neizskatījās bezcerīgi un ik pa laikam uzbruka, taču 40. minūtē uz tablo iedegās 2:0. Lionels Mesi izpildīja brīvsitienu no diezgan asa leņķa un drausmīgi kļūdījās viesu vārtsargs, netiekot galā ar vienkāršu argentīnieša sitienu. Īsi pirms pārtraukuma Neimārs varēja pielikt punktu jebkādai intrigai, bet sita mazliet garām.

Otrajā puslaikā cīņa risinājās mājiniekiem labvēlīgā gultnē un Enrike pat atļāvās otro reizi sezonā nomainīt Mesi. Trīs minūtes pēc tam, 67. minūtē, Vidals pēc reida panāca 3:0. Atlikušajā laikā nepiespiestā gaisotnē momentus radīja abas komandas, bet realizācija kliboja, un "Barcelona" uzvarēja ar 3:0 - neskaitot mača sākumu, nevainojami paveikts darbiņš, nepatērējot pārāk daudz spēku pirms nedēļas vidū gaidāmās atbildes spēles kausā pret "Atletico".

La Liga 21. kārta

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Deportivo La Coruna - Real Betispārceltsstipru brāzmu dēļ
Malaga - Espanyol0:1 (0:1)Pjati 17'
Barcelona - Athletic Bilbao3:0 (2:0)Alkasers 18'; Mesi 40'; Vidals 67'
Atletico Madrid - Leganes
Valencia - Eibar
Sevilla - Villarreal
Sporting Gijon - Alaves
Real Sociedad - Osasuna
Celta Vigo - Real Madridpārceltsstipru brāzmu dēļ
Granada - Las Palmas

Spānijas čempionāta tabula

VKomandaSUNZVAP
1.Real Madrid 19 144151:17 46
2.Barcelona 21 136255:18 45
3.Sevilla 20 133443:28 42
4.Atletico 20 106434:15 36
5.Real Sociedad 20 112731:28 35
6.Villarreal 20 97427:14 34
7.Espanyol 21 88529:27 32
8.Athletic Bilbao 21 95726:25 32
9.Celta 20 93831:33 30
10.Eibar 20 85728:29 29
11.Las Palmas 20 77631:31 28
12.Deportivo Alaves 20 59617:20 24
13.Real Betis 20 65921:31 23
14.Malaga 21 57928:35 22
15.Valencia 19 541029:36 19
16.Deportivo La Coruna 20 47925:32 19
17.Leganes 20 461015:33 18
18.Sporting Gijon 20 341320:39 13
19.Osasuna 20 171221:43 10
20.Granada 20 171216:44 10

Rezultatīvākie spēlētāji

VSpēlētājsKlubsSk (11m)
1.Luiss SvaressBarcelona16
2.Lionels MesiBarcelona16 (2)
3.Krištianu RonalduReal Madrid13 (4)
4.Jago AspassCelta11 (2)
5.Vilians ŽozēReal Sociedad9 (2)
6.-7Antuāns GrīzmansAtletico8
6.-7.Herards MorenoEspanyol8
8.-9.Visams Ben JedersSevilla8 (1)
8.-9.Rubens KastroReal Betis8 (1)

  -2 [+] [-]

, 2017-02-04 19:10, pirms 8 gadiem
Pikē bija 100% sarkanā

     [+] [-]

, 2017-02-04 19:12, pirms 8 gadiem
ATB bija pelniijushi daudz labaaku rezultaatu, bet shoreiz Barca bija efektiiva. un arii Paco peec galiigaa sveshkjermenja neizskatiijaas.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-04 19:12, pirms 8 gadiem
rotaacija pilnaa sparaa,pat Messi tiek mainiits,galvenais ka rezultaats labs

     [+] [-]

, 2017-02-04 19:13, pirms 8 gadiem
P.S.kas ar Celta-Real speeli,kaapeec paarcelta?

     [+] [-]

, 2017-02-04 19:13, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: P.S.kas ar Celta-Real speeli,kaapeec paarcelta?
Galiicijaa slikts laiks, veetra. paarceela arii Depora speeli.

     [+] [-]

, 2017-02-04 19:14, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: P.S.kas ar Celta-Real speeli,kaapeec paarcelta?
vai tad pārcelta? dienā neko par to nelasīju

  +1 [+] [-]

, 2017-02-04 19:15, pirms 8 gadiem
Mača spēlētājs Pikē. Izcils aizsargs. Izcila vārtu drošība. Viennozīmīgi, viens no labākajiem pasaulē

     [+] [-]

, 2017-02-04 19:15, pirms 8 gadiem
...once again

     [+] [-]

, 2017-02-04 19:16, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: vai tad pārcelta? dienā neko par to nelasīju
jap,stadionam jumts sadragaats

marca.com

     [+] [-]

, 2017-02-04 19:16, pirms 8 gadiem
555 rakstīja: Galiicijaa slikts laiks, veetra. paarceela arii Depora speeli.
paldies

     [+] [-]

, 2017-02-04 19:17, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Mača spēlētājs Pikē. Izcils aizsargs. Izcila vārtu drošība. Viennozīmīgi, viens no labākajiem pasaulē
sarkasms?

  -2 [+] [-]

, 2017-02-04 19:20, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: sarkasms?
Mārkinga kļūdas, neprecīzi clearance tieši pretiniekam, par aizspēlēšanos sava soda laukuma tuvumā, esot pēdējam aizsargam, kura dēļ dzeltenā ar "pastum-pastum-pietupies, pastum-pastum-pies" spēlēšanu ar pretinieku vispār bez komentāriem. Protams, ka sarkasms

Nav jau noslēpums, ka esmu viens no lielākajiem Pikē kritiķiem jau sen. Lūk, atkal pierādījums.
Pārvērtētākais pasaules futbolists. Es jau nesaku, ka pilnīgi nekam neder, bet nu ne jau gadu no gada pasaules XI

     [+] [-]

, 2017-02-04 19:26, pirms 8 gadiem
P.S. - lai labi dzīst Rafinjam. Cerams, ka bez smadzeņu satricinājuma vai kā tāda.
Tā sadursme bija reti neveiksmīga.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-04 19:48, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Mārkinga kļūdas, neprecīzi clearance tieši pretiniekam, par aizspēlēšanos sava soda laukuma tuvumā, esot pēdējam aizsargam, kura dēļ dzeltenā ar "pastum-pastum-pietupies, pastum-pastum-pies" spēlēšanu ar pretinieku vispār bez komentāriem. Protams, ka sarkasms

Nav jau noslēpums, ka esmu viens no lielākajiem Pikē kritiķiem jau sen. Lūk, atkal pierādījums.
Pārvērtētākais pasaules futbolists. Es jau nesaku, ka pilnīgi nekam neder, bet nu ne jau gadu no gada pasaules XI
nu es gribeetu redzeet cik nevainojami bumbu no aizsardziibas Barcas stilaa ar iisaam piespeeleem izvestu piemeeram Keihils,Aldervelerds, Lovrens vai Phils Jouns

  -1 [+] [-]

, 2017-02-04 19:53, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: nu es gribeetu redzeet cik nevainojami bumbu no aizsardziibas Barcas stilaa ar iisaam piespeeleem izvestu piemeeram Keihils,Aldervelerds, Lovrens vai Phils Jouns
Keihils šitajā sarakstā ir lieks. Klasi pārāks par pārējiem

     [+] [-]

, 2017-02-04 19:55, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Keihils šitajā sarakstā ir lieks. Klasi pārāks par pārējiem
Vispār dīvains saraksts, jo Lovrens ir otra galējība- izteikts koks.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-04 20:01, pirms 8 gadiem
tak Londonas bomzi par pilnu nevar njemt. viena neveiksmiiga speele (sezona kopumaa - ljoti laba), divas koncentreeshanaas kljuudas, un jau breekaa par "pasaules paarveerteetaako futbolistu"... "eksperts" bljin

     [+] [-]

, 2017-02-04 20:03, pirms 8 gadiem
NilsK, tu varbūt skaties krievu raidījumu ''Angļiskij akcent''? Angļu premjerlīgas apskats. Bieži cilā tagadējā City trenera Pepa spēles filozofiju, proti, viņa komandai uzbrūkošā grupa sastāv gandrīz no visiem laukuma spēlētājiem(holandiešu māceklis), tāpēc vārtsargam brīžiem jāaizvieto aizsargi un jāmāk spēlēt ar kājām. Tāpēc arī Bravo nomainīja Hārtu. Tad nu rādīja Bravo podu gāšanas kompilāciju savā pamatpozīcijā un visi uzjautrinājās, ka Peps aizmirsis, ka vārtsargam pamatdarbs ir sargāt vārtus.

     [+] [-]

, 2017-02-04 20:03, pirms 8 gadiem
Pikē ir nacionālais kadrs, katalānis. Viņam ir lielāks uzticības kredīts kā citiem .

     [+] [-]

, 2017-02-04 20:06, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Pikē ir nacionālais kadrs, katalānis. Viņam ir lielāks uzticības kredīts kā citiem .
vinsh ir faktiski vieniigais labajaa pusee speeleejoshais CA Barcaa ne jau taapeec, ka ir katalaanis, bet taapeec, ka ir izcils aizsargs, pasaules, Eiropas, UCL, EPL, La ligas chempions, atziits koleegju un ekspertu viduu. Bartra arii bija katalaanis, bet tagad speelee Dortmundee.

     [+] [-]

, 2017-02-04 20:45, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: nu es gribeetu redzeet cik nevainojami bumbu no aizsardziibas Barcas stilaa ar iisaam piespeeleem izvestu piemeeram Keihils,Aldervelerds, Lovrens vai Phils Jouns
Pirmkārt, lielisks aizsarga galveno kvalitāšu komplekts, kuru esi man piedāvājis. Nezinu, smieties, vai raudāt par ko tādu.

Otrkārt, nezinu, cik bieži Tu skaties Barcelona spēles, bet pret jebkuru daudz maz spēcīgāku pretinieku Barca, Tevis tā dēvātās mazās piespēlītes starp aizsargiem, Luisa Enrikes vadības stila interpetācijā jau SEN ir tik zemu (dziļi) Barcelonas pašu laukumā, ka tas, faktiski, jau ļoti bieži, norit pat pa soda laukumu un tas, ko es redzu (un redzēju arī šodien), ka pēdējais, kurš šādi nonāk pie bumbas visbiežāk ir tieši Pikē, kurš tad, presinga gadījumā no pretinieka, vai nu vāra mēslus, vai arī DOD TĀLO. Par kādu izvadīšanos no aizsardzības no Pikē puses Tu te runā.

Nevajag nu čurāt acīs un teikt, ka lietus līst
Neeksistē nekāda varenā Pikē vadīšanās uzbrukumā pret kādu daudz maz nopietnu pretinieku. Ne vienmēr Barcelonai izdodas ar visiem 10 outfielderiem pa pretinieka laukuma pusi dzīvoties. Ne tas pret Atletico, ne tas pret Chelsea ietu cauri, utt.

Lovrens jau pret, teiksim, Nottingham Forest, gan jau ka arī lielo pleimeikeru varētu tēlot. Galvenais jau ir līmenis, pret ko tiek spēlēts.

     [+] [-]

, 2017-02-04 20:51, pirms 8 gadiem
Respektīvi, ne jau tikai šodien Pikē ir tas, kurš daspēlējas.

Regulāri tie, kuri tajā Barcelona aizsardzības saspēlītē daspēlējas aka vienkārši uzsit pustālo/tālo piespēli velns viņu zin kur (arī šodien bija epizode uz flangu tieši pretiniekam, vai through ball ārā no soda laukuma tieši kājās pretiniekam Pikē izpildījumā), vai vienkārši savāra mēslus ir tieši Pikē un Ter Štegens.

Brīnos pat, ka to neviens neredz. Rozā brilles, vai kas.

     [+] [-]

, 2017-02-04 20:54, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Respektīvi, ne jau tikai šodien Pikē ir tas, kurš daspēlējas.

Regulāri tie, kuri tajā Barcelona aizsardzības saspēlītē daspēlējas aka vienkārši uzsit pustālo/tālo piespēli velns viņu zin kur, vai vienkārši savāra mēslus ir tieši Pikē un Ter Štegens.

Brīnos pat, ka to neviens neredz. Rozā brilles, vai kas.
Nosauc kādus centra aizsargus, kas nebūtu drusku kokaini un nevainojami spētu pavilkt šādu spēles manieri? Atceries, kā Gvardiola City centrā Kolarovu iespēlēja, jo viņam, redz, arī vajadzēja centra aizsargu ar labu piespēli. Kas tur bija, Otamendi, Mangala? Tos par kokiem atzina.

     [+] [-]

, 2017-02-04 20:55, pirms 8 gadiem
Ja vajag tehnisku centra aizsargu, protams Pikē ir viena no labākajām versijām pasaulē.

Bet, ja vajag centra aizsargu, kurš nevāra mēslus un neatļaujas ik pa laikam prāta aptumsumus, tad jau nu galīgi nepavisam nebūs Pikē

     [+] [-]

, 2017-02-04 20:59, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nosauc kādus centra aizsargus, kas nebūtu drusku kokaini un nevainojami spētu pavilkt šādu spēles manieri? Atceries, kā Gvardiola City centrā Kolarovu iespēlēja, jo viņam, redz, arī vajadzēja centra aizsargu ar labu piespēli. Kas tur bija, Otamendi, Mangala? Tos par kokiem atzina.
Visi 3 no Itālija EURO 2016.

Un ne jau tāpēc, ka konte tagad Chelsea.

Tas nu arī bija uzbrūkošs futbols ar visu 3 aizsargu pilnīgu iesaisti saspēlē. Ne smakas no itāļu aizsardzības futbola tur nebija.

Jebkuru no viņiem mierīgi Pikē vietā.

     [+] [-]

, 2017-02-04 21:06, pirms 8 gadiem
opaa,izraadaas Piqe shodien neliels savainojums,taapeec paartraukumaa, piesardziibas deelj,ticis nomainiits,veel nav zinaams vai varees paliidzeet kausa pusfinaala atbildes speelee pret Atletico

     [+] [-]

, 2017-02-04 21:11, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: opaa,izraadaas Piqe shodien neliels savainojums,taapeec paartraukumaa, piesardziibas deelj,ticis nomainiits,veel nav zinaams vai varees paliidzeet kausa pusfinaala atbildes speelee pret Atletico
Saki, ko gribi, manis pēc pērciet to pašu Markinjušu par jebkādu naudu, ja tik bērnišķīgi svarīga ir obligāti tā "kreisā kāja LCB, labā kāja RCB"filozofija, bet no Pikē tur būs arvien vairāk problēmu un tas arī viss. Jaunāks jau arī nekļūs.

     [+] [-]

, 2017-02-04 21:24, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Visi 3 no Itālija EURO 2016.

Un ne jau tāpēc, ka konte tagad Chelsea.

Tas nu arī bija uzbrūkošs futbols ar visu 3 aizsargu pilnīgu iesaisti saspēlē. Ne smakas no itāļu aizsardzības futbola tur nebija.

Jebkuru no viņiem mierīgi Pikē vietā.
Pa daļai piekrītu. Arī es Kjellīni dotu priekšroku, bet Pikē ir katalānis.

     [+] [-]

, 2017-02-04 21:29, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Pa daļai piekrītu. Arī es Kjellīni dotu priekšroku, bet Pikē ir katalānis.
Un tas, par tām vienīgajām pusēm, kur var spēlēt un kājām vispār ir absurds.
Iznāk aptuveni tā, ka ja Umtitī ar savu kreiso dabīgo piemēram nedod dievs ar labo kāju bumbai pieskarsies, būs nezinu kas... sitiens savos vārtos, vai arī sprādziens Camp Nou tribīnēs.
Un Maskerano (labā dabīgā), kurš kā CDM var spēlēt, arī galīgi neder RCB, bet gan tikai LCB
Tad man jautājums... ja izdomātu spēlēt ar vienu centra aizsargu un diviem malējiem (full back/wing back), ko tad darītu? Būtu jameklē jauns spēlētājs, jo Pikē nemāk spēlēt centrā bet gan ko... labajā centrā , savukārt Umtitī tikai... kreisajā centrā ??? (jauni termini)

Nebeidz mani dažbrīd pārsteigt

     [+] [-]

, 2017-02-04 21:32, pirms 8 gadiem
Nē, es esmu konservatīvs cilvēks- tikai 4-4-2. Pārējais ir izvirtības.

     [+] [-]

, 2017-02-04 21:33, pirms 8 gadiem
4-1-3-2

     [+] [-]

, 2017-02-04 21:38, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nē, es esmu konservatīvs cilvēks- tikai 4-4-2. Pārējais ir izvirtības.
Serhio Ramosam, karjeru kā RB (malējais aizsargs vispār) sākušam, galīgi nav problēmu it kā ar Pikē, kurš nekur citur kā RCB nevar spēlēt, jo nobeigsies, kopā spēlēt.

Tiesa, nu jā, pēdējie gadi viņu saderības jautājumā gan liek uzdot pāris jautājumus jā. Ehh... droši vien kājas vainīgas

     [+] [-]

, 2017-02-04 21:52, pirms 8 gadiem
Hummels, Hevedess, de Šiljo- nākamie piemēri. Pēdējais laikam ietilpst tajā euro 2016 itāļu zīmējumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-02-05 10:52, pirms 8 gadiem
evalds_domingess_106656703176496 rakstīja: Forši, ka Farcas fani tiek pazemoti komentāru sadaļā Atradušies īstie savas komandas eksperti, ka pat EPL fans mierīgi zin vairāk
Jā, es tev piekrītu, jūtos smagi pazemots. Nav jau tā, ka mums uz katru "eksperta" komentāru būtu jāmet pretī ar to pašu. Labāk tomēr paklusēt.