Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1600, Did:0, useCase: 3

Kanavāro asi kritizē van Gāla lēmumu: "Tā ir necieņa pret vārtsargu"

Rolands Eliņš

Kanavāro asi kritizē van Gāla lēmumu: "Tā ir necieņa pret vārtsargu"
Luiss van Gāls
Foto:AP/Scanpix

Itālijas izlases bijušais aizsargs Fabio Kanavāro, kurš 2006. gadā ieguva Pasaules kausu, asi kritizējis Nīderlandes izlases treneri Luisu van Gālu un norādījis, ka van Gāls šobrīd saņem nepelnītu atzinību.

"Zinu, ka šobrīd teju ikviens iztures pret van Gālu kā pret leģendu vai futbola burvi, jo viņš ceturtdaļfinālā nomainīja vārtsargu, taču, godīgi sakot, tas ir lēmums, kurš man ne pārāk patīk," sacījis Fabio Kanavāro.

Nīderlande vārtus Kostarikai neprata iesist ne pamatlaikā, ne papildlaikā, taču tieši pirms pēcspēles sitienu sērijas van Gāls veica vārtsargu maiņu, Jesperu Silesenu aizvietojot ar Timu Krūlu, kas palīdzēja uzvarēt ar 4:3.

"Tā ir necieņa pret savu vārtsargu," uzskata Kanavāro. "Kurš Nīderlandes vārtus sargās nākamajā spēlē? Kā gan lai jūtas spēlētājs, kuram tiek uzticēta vieta vārtos, bet viņš apzinās, ka trenerim nav 100% pārliecības par viņa spēkiem?"

Fabio Kanavāro tiek uzskatīts par vienu no visu laiku izcilākajiem "tīrajiem" aizsargiem, un viņš aizvadījis Itālijas izlasē 136 spēles un 2006. gadā ieguvis pasaules labākā futbolista balvu.

Van Gāls bija atklājis, ka Silesena maiņu plānojis jau iepriekš, taču pašam vārtsargam neko nav teicis, lai nenovērstu viņa domas no spēles. Savus nākamos taktikas jauninājumus van Gāls varēs nodemonstrēt trešdien, kad Nīderlande cīnīsies par vietu otrajā finālā pēc kārtas pret Argentīnas izlasi.

Izmantotie resursi:
Cannavaro: 'Van Gaal disrespectful' |...

Slēpts komentārs: Kurš mani nobanoja bļa?

 +25 [+] [-]

, 2014-07-07 11:47, pirms 11 gadiem
tad jau necieņa vispār ņemt rezervistus. pamatsastāvam neticam?

  -2 [+] [-]

, 2014-07-07 11:48, pirms 11 gadiem
Kurš mani nobanoja bļa? rakstīja: Ko viņš tur raud. Tas taču viss jau bija sarunāts
"Van Gāls bija atklājis, ka Silesena maiņu plānojis jau iepriekš, taču pašam vārtsargam neko nav teicis..."
kas te bija sarunāts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-07 11:55, pirms 11 gadiem
Kārtējais neapmierinātais slimiķis

  -4 [+] [-]

, 2014-07-07 12:00, pirms 11 gadiem
Šoreiz Gāls uzminēja, bet ka tas nav īsti ētiski tas ir tiesa. Protams sportā runāt par kaut kādām ētiskām niansēm varētu būt arī muļķīgi , bet ..tieši tāda sajūta man bija. Kā jutās Silensens , kad viņu nomainīja. Daudz teiks nav ko čīkstēt. VIsiem tiem piekrītu , ja arī viņi būs saprotoši kad viņu tiešais priekšnieks darba vietā izšķirošākajā brīdī neuzticēsies , īpaši tad ja esi sevi labi pierādījis, bet dos vietu citam. Cilvēki ir dažādi un nav zināms kāds ir Silensens pēc rakstura, pēc uztveres utt. Iespējams ka viņam tas ir sīkums, bet varbūt ir savādāk.

  +6 [+] [-]

, 2014-07-07 12:00, pirms 11 gadiem
tiesi preteji.visu cienu trenerim kurs lidz pedejam pieturejas pie plana pat neskatoties uz to ka pamatvartsargs visu speli nelika par sevi saubiities..ja buutu zaudejusi pendeles tad tiesi vins ciestu visvairaak, taka prieks ka treneris ir gatavs atbildet par saviem lemumiem.

 +15 [+] [-]

, 2014-07-07 12:05, pirms 11 gadiem
Smiekligs Kanavarro komentārs

Paskataties uz Silesana emocijām kad Kruls atvairīja pendeles - tas visu izsaka kā uz to brīdi jutās pats Silesens! Viņš jutās lieliski!

Un vainot tagad treneri kurš izvilka pilno lozi! To var darīt tikai Itālis kura izlase tā arī netiek no grupas ārā jau otro čempionātu pēc kārtas!

Fabio - labāk paskaties un pakomenetē sava 2006 gada komandas biedra Materraci necieņu pret Zidanu un tad ver muti vaļā un komentē ko dara citi!

Lūk tā bija necieņa pret pretinieku un futbolu kā tādu!

Tas ko izdarija van Gāls - tas bija tas kas atnesa Niderlandei PK pusfinālu!

  +3 [+] [-]

, 2014-07-07 12:07, pirms 11 gadiem
Nešaubos arī par to ka pats Silesens jau zināja un bija informēts kā tā notiks ja tuvosies pendeles!

  +1 [+] [-]

, 2014-07-07 12:08, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Šoreiz Gāls uzminēja, bet ka tas nav īsti ētiski tas ir tiesa. Protams sportā runāt par kaut kādām ētiskām niansēm varētu būt arī muļķīgi , bet ..tieši tāda sajūta man bija. Kā jutās Silensens , kad viņu nomainīja. Daudz teiks nav ko čīkstēt. VIsiem tiem piekrītu , ja arī viņi būs saprotoši kad viņu tiešais priekšnieks darba vietā izšķirošākajā brīdī neuzticēsies , īpaši tad ja esi sevi labi pierādījis, bet dos vietu citam. Cilvēki ir dažādi un nav zināms kāds ir Silensens pēc rakstura, pēc uztveres utt. Iespējams ka viņam tas ir sīkums, bet varbūt ir savādāk.
Kas tur neētisks??

Tad arī hokejā katram otrajam v/sargam ir jājūtas apvainotam jo uz bullīšiem nereti nomaina v/sargu un liek vārtos otru v/sargu!

  +1 [+] [-]

, 2014-07-07 12:10, pirms 11 gadiem
bolo rakstīja: itāļi vienmēr bijuši ņaudētāju, čikstuļu, mīksto pārstāvji, kā jau pamatā visas dienvidnieku tautas... tāpēc man viņi riebjas. Šajā variantā man simpatizēja agrākie krievi- tiem varēja pļaut pa kājām, a tie tikai rāvās augšā un turpināja spēli "par dzimteni". Protams panākumus krieviem nekad neesmu vēlējis, kaut arī tur spēlētu pāris latviešu vai leišu.
Kreipāna vārdiem sakot tā ir - JAUNĀ ITĀLIJA

Jaunā Itālija kas kopš 2006 gada uzvaras nākamos divos čempionātos nav tikuši arā no grupas

Starp citu Itālija 2006 gadā spēlēja naturālu antifutbolu sēžot aizsardzībā un degradējot šo spēli!

  +4 [+] [-]

, 2014-07-07 12:12, pirms 11 gadiem
pirmkārt - uzvarētājus neviens netiesā. otrkārt - katrs futbolists tik atbildīgā turnīrā/mačā ļoti labi apzinās savas stiprās un vājās puses un savus uzdevumus laukumā. tik pat labi var uzskatīt, ka necieņa ir, piemēram, laba aizsarga, taču slikta 11m sitienu izpildītāja nomainīšana šādā brīdī pret labu 11m sitēju. šādās spēlēs katra nianse, katrs sīkums ir no svara un tieši šie sīkumi līdzīgās spēlēs arī izšķir uzvarētāju. Kanavaro šoreiz pilnīgu bullšitu pateica...

  +1 [+] [-]

, 2014-07-07 12:14, pirms 11 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kas tur neētisks??

Tad arī hokejā katram otrajam v/sargam ir jājūtas apvainotam jo uz bullīšiem nereti nomaina v/sargu un liek vārtos otru v/sargu!
Jā,arī hokejā. Tikai hokejā bieži esmu dzirdējis, ka vārtsargi jau iepriekš to zina. Ir bullīšu speciālisti. šeit Silensens neko nezināja, labi nospēlēja visu spēli un uzlaida vārtsagu ,kurš 11 m atvairīšanā neko īpašu nav parādījis. Piekrītu kad iepriekš viss sarunāts, kad otrs vārtsargs ir labs 11 metru atvaiītājs, ja pamatvārtsargs nospēlējis ar kļūdām vai pats palūdz nomaiņu. Ir dažādas nianses. Es tagad runāju par šo konkrēto gadījumu un ļoti daudz kas ētiskā pusē ir atkarīgs no tā kāds ir pats Silensens pēc uztveres. Esmu pieradis ka Latvijā ikdienā lielākai daļai attiecībā uz sevi ir ļoti saasināta uztvere. Eiropiešiem ir citādāka domāšana , viņi nav ar tik izteikti egoistisku domāšanas veidu kā mēs, tāpēc iespējams Nīderlandē viss ir normāli pēc šadas vārtsargu rokādes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-07-07 12:22, pirms 11 gadiem
Pilnīgi muļķīgi itāļa spriedelējumi par lietām kuras viņš nesaprot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-07-07 12:23, pirms 11 gadiem
knaible rakstīja: Pilnīgi muļķīgi itāļa spriedelējumi par lietām kuras viņš nesaprot.
Tipisks latvietis. Uzskata ka viņš ir gudrāks par Itālijas izlases spēlētāja Kannavaro. Mēs latvieši visu laiku it kā esam gudrāki par ļoti daudziem pasaulē, bet kaut kā pašā Latvijā to gudrību nemana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-07-07 12:28, pirms 11 gadiem
-Emka961- rakstīja: FUN

Kruls atvairīja 2 no pieciem un visos piecos sitienos lēca uz pareizo pusi

slikts 11m sitienu vārtsargs? trololol
Vai Tev nepieleca. Es runāju par vārtsarga nomainīšanu, par to konkrēto brīdi. Viņš līdz tam nav izcēlies ar kaut ko īpašu. Jā Gālam paveicās jo Kruls visus 5 uzminēja un 2 atvairīja (tiesa Kostarikas sitieni nebija kaut kādi ļoti labie, vienkārši normāli precīzi sitieni).
Vēlreiz saku , vaŗtsargs kuru nomaina kurš to iepriekš nezina, spēlē nav slikti nostāvējis, viņu nomaina vārtsargs kurš nav nekāds specs 11 metros (jeb tu uzskati ka atvaira 2 no 5 vienā spēlē jau ir īsts specs). Es nesaku , ka Gāls rīkojās nepareizi, es saku ka visādas sajūtas var būt Silensena galvā nākotnē un iespējams viņš kaut kādu aizvainojuma sajūtu jūt pret treneri. Protams ka iespaidojos no mūsu tautiešiem kas apvainojās par visādiem sīkumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-07-07 12:34, pirms 11 gadiem
-Emka961- rakstīja: FUN, domāju ka Silesens zināja par maiņu vai pareizāk, ka Kruls sargās 11m ja būs tāda nepieciešamība

par ko Silesenam apvainoties, ja viņš pats saprot ka nav labs 11metros un ka komanda uzvarēja

par ko apvainoties vārtsargam, kas aizvadījis visas spēles no zvana līdz zvanam

par ko apvainoties, ka iedod iespēju Krulam
Cilvēki ir dažādi un treneris pats teica, ka Silensens par maiņu neko nav zinājis, Krūls gan zināja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2014-07-07 12:42, pirms 11 gadiem
Njā, kā Kanavāro vispār ienāca prātā kaut ko tādu pateikt? Ja vien tas nav izrauts no konteksta.
Ir muļķīgi domāt ka pro sportisti nesaprot to,ka treneris var darīt visu kas nepieciešams, lai panāktu vēlamo rezultātu (uzvaru). Vienīgais kurš atbild par rezultātu ir treneris. Par kādu apvainošanos šeit vispār var būt runa?
Ja Kanavāro patiešām tā domā, tad viņš ir reāls piemērs tam, kāda ir filozofija spēlētājiem,kuri sabojā atmosfēru komandās.

  +4 [+] [-]

, 2014-07-07 13:00, pirms 11 gadiem
Cik sapratu, tad treniņos Kruls nodarbojies tieši ar 11m...Silensens to neredzēja un nezināja?...kas viņš citā stadionā trenējās?...normāls cilvēks visu redz un saprot pats..

  +3 [+] [-]

, 2014-07-07 13:01, pirms 11 gadiem
dakots rakstīja: Cik sapratu, tad treniņos Kruls nodarbojies tieši ar 11m...Silensens to neredzēja un nezināja?...kas viņš citā stadionā trenējās?...normāls cilvēks visu redz un saprot pats..
Un viņš jau nepamanīja, ka spēles beigu daļā Kruls aktīvi iesildījās ne???

  +2 [+] [-]

, 2014-07-07 13:09, pirms 11 gadiem
Fabio, malkojot labu itāļu vīnu, nevajag publiskā telpā laist pārgudrus komentārus, van Gāls ir treneris LEĢENDA, un zin ko dara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-07 13:16, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Tipisks latvietis. Uzskata ka viņš ir gudrāks par Itālijas izlases spēlētāja Kannavaro. Mēs latvieši visu laiku it kā esam gudrāki par ļoti daudziem pasaulē, bet kaut kā pašā Latvijā to gudrību nemana.
Tipisks pamuļķis kā tu ar tādiem vārdiem mētājas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-07 13:33, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā, kā Kanavāro vispār ienāca prātā kaut ko tādu pateikt? Ja vien tas nav izrauts no konteksta.
Ir muļķīgi domāt ka pro sportisti nesaprot to,ka treneris var darīt visu kas nepieciešams, lai panāktu vēlamo rezultātu (uzvaru). Vienīgais kurš atbild par rezultātu ir treneris. Par kādu apvainošanos šeit vispār var būt runa?
Ja Kanavāro patiešām tā domā, tad viņš ir reāls piemērs tam, kāda ir filozofija spēlētājiem,kuri sabojā atmosfēru komandās.
Acīmredzot, Tu un citi komentētāji šeit nesaprot par ko iet runa un uz ko norāda Kannavaro, un es labi saprotu, ko viņš ir mēģinājis pateikt. Kannavaro tomēr ir daudz pieredzējušāks par vairumu komentētāju šajā portālā, un, ļoti iespējams, arī saprot kaut ko par futbolu vairāk. Var jau būt, ka Namejs zin labāk, kāda gaisotne valda komandas iekšienē un ko un kā izjūt katrs futbolists atkarībā no galvenā trenera lēmumiem.

Var jau būt, ka šajā gadījumā Van Gāla lēmums nekādīgi neietekmēja un neietekmēs Silesenu, bet daudzos gadījumos tas var nospēlēt negatīvu lomu, ja vārtsargam netiek dota 100% uzticība, un uz to arī norāda Kannavaro. Vārtsarga loma komandā tomēr ir savādāka nekā laukuma spēlētājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-07 14:13, pirms 11 gadiem
Silesens nebija nemaz tik bēdīgs par katra Krula atvairīto pendeli

  +1 [+] [-]

, 2014-07-07 14:20, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Vai Tev nepieleca. Es runāju par vārtsarga nomainīšanu, par to konkrēto brīdi. Viņš līdz tam nav izcēlies ar kaut ko īpašu. Jā Gālam paveicās jo Kruls visus 5 uzminēja un 2 atvairīja (tiesa Kostarikas sitieni nebija kaut kādi ļoti labie, vienkārši normāli precīzi sitieni).
Vēlreiz saku , vaŗtsargs kuru nomaina kurš to iepriekš nezina, spēlē nav slikti nostāvējis, viņu nomaina vārtsargs kurš nav nekāds specs 11 metros (jeb tu uzskati ka atvaira 2 no 5 vienā spēlē jau ir īsts specs). Es nesaku , ka Gāls rīkojās nepareizi, es saku ka visādas sajūtas var būt Silensena galvā nākotnē un iespējams viņš kaut kādu aizvainojuma sajūtu jūt pret treneri. Protams ka iespaidojos no mūsu tautiešiem kas apvainojās par visādiem sīkumiem.
jā, 40% atvairīto sitienu tāds pamatskolas līmenis vien ir. maz gan saprotu no futbola, bet manā uztverē viņš atsita visu, kas bij ņemams.

  +4 [+] [-]

, 2014-07-07 14:25, pirms 11 gadiem
Nezinu kā ir pa īstam, bet man liekas, ka Sillesens jutās lieliski, kad Kruls atvairija sitienus un Holande izcīnīja uzvaru un spēlēs 1/2 . Noteikti labāk jūtas neka, tad ja pats stāvētu vārtos un ,piemēram, tagad sēdētu lidmasīnā uz Holandi

  +1 [+] [-]

, 2014-07-07 14:27, pirms 11 gadiem
Deportivo rakstīja: Acīmredzot, Tu un citi komentētāji šeit nesaprot par ko iet runa un uz ko norāda Kannavaro, un es labi saprotu, ko viņš ir mēģinājis pateikt. Kannavaro tomēr ir daudz pieredzējušāks par vairumu komentētāju šajā portālā, un, ļoti iespējams, arī saprot kaut ko par futbolu vairāk. Var jau būt, ka Namejs zin labāk, kāda gaisotne valda komandas iekšienē un ko un kā izjūt katrs futbolists atkarībā no galvenā trenera lēmumiem.

Var jau būt, ka šajā gadījumā Van Gāla lēmums nekādīgi neietekmēja un neietekmēs Silesenu, bet daudzos gadījumos tas var nospēlēt negatīvu lomu, ja vārtsargam netiek dota 100% uzticība, un uz to arī norāda Kannavaro. Vārtsarga loma komandā tomēr ir savādāka nekā laukuma spēlētājiem.
Neiet runa par to vai es zinu vai nezinu kāda gaisotne valda komandā, bet gan par profesionālu attieksmi pret komandas galvenā trenera lēmumiem. Vel jo vairāk,ja šie lēmumi izrādās pareizi,kā tas bija šai konkrētā gadījumā Nīderlandes izlasē.

     [+] [-]

, 2014-07-07 14:27, pirms 11 gadiem
Kurš mani nobanoja bļa? rakstīja: .................
Dāmas un kungi, šis nav mans profils! Es esmu īstais Bans. Laikam atkal slimā Robja roku darbs Nabaga cilvēkam nav dzīves...

     [+] [-]

, 2014-07-07 14:28, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Nerunā daudzskaitlī!
Ko tu sc, tipiskā garā, caurām dienām sēdi un raksti figņu gudrīt? Paskaties un izvērtē no sākuma sevi! Ja tu sevi uzskati par muļķi, tas nenozīmē, ka pārējie ir tādi paši!
Ja tu vēl neesi iepazinis latviešu tautas mentalitāti , tad ko lai dara.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-07 14:29, pirms 11 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kreipāna vārdiem sakot tā ir - JAUNĀ ITĀLIJA

Jaunā Itālija kas kopš 2006 gada uzvaras nākamos divos čempionātos nav tikuši arā no grupas


Starp citu Itālija 2006 gadā spēlēja naturālu antifutbolu sēžot aizsardzībā un degradējot šo spēli!
Jaunās Itālijas pirmais čempionāts bija EČ pirms diviem gadiem, ja kas.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-07 14:32, pirms 11 gadiem
Augstsolis Biezpienkūkā rakstīja: jā, 40% atvairīto sitienu tāds pamatskolas līmenis vien ir. maz gan saprotu no futbola, bet manā uztverē viņš atsita visu, kas bij ņemams.
Es nekur neesmu teicis ka Krūls 11 m sērijā nostāvēja slikti. Manuprāt viņš lielisks bija šajā sērijā - uzminēja visus sitienus un 2 atvairīja. Es rakstīju ka nekad nav dzirdēts ka viņš būtu kaut kāds labs 11 m speciālists (viena sērija neko neizsaka). Gāls uzminēja ar vārtsargu un rakstu tikkai to, ka ir jāņem vērā katra sportista psiholoģija. Ne katru vārtsargu var tā nomainīt un viņš nejutīsies aizvainots. Protams uzvara viņa dzīvi saldina un Gālam kā trenerim dod tikai bonusus.

     [+] [-]

, 2014-07-07 14:43, pirms 11 gadiem
Gan jau Silesens sargās, bet būs interesanti, ja 120ajā minūtē maiņu vairs nebūs.

     [+] [-]

, 2014-07-07 14:46, pirms 11 gadiem
-Emka961- rakstīja: FUN

Kruls atvairīja 2 no pieciem un visos piecos sitienos lēca uz pareizo pusi

slikts 11m sitienu vārtsargs? trololol
Ņūkāslā 2 no 25

     [+] [-]

, 2014-07-07 15:01, pirms 11 gadiem
Un kā Kanovaro ir ar cieņu pret trenera lēmumiem? Beigās sanāk, ka katrs nomainītais tiek baigi necienīts Miļķibas sagvelza mazais makaroņiks

     [+] [-]

, 2014-07-07 15:08, pirms 11 gadiem
Man jau liekas, ka tadejadi vairak spiediens tika uzlikts uz Costa Rica - visu speli viens, a te peksni iznak kaut kads, sak kkadu trash talking, uzmin, atsit, uzvar un brauc uz pusfinalu

  +1 [+] [-]

, 2014-07-07 15:17, pirms 11 gadiem
objektiivais rakstīja: Nezinu kā ir pa īstam, bet man liekas, ka Sillesens jutās lieliski, kad Kruls atvairija sitienus un Holande izcīnīja uzvaru un spēlēs 1/2 . Noteikti labāk jūtas neka, tad ja pats stāvētu vārtos un ,piemēram, tagad sēdētu lidmasīnā uz Holandi
zelta vārdi

     [+] [-]

, 2014-07-07 15:17, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Un kā Kanovaro ir ar cieņu pret trenera lēmumiem? Beigās sanāk, ka katrs nomainītais tiek baigi necienīts Miļķibas sagvelza mazais makaroņiks

Šis nu gan ir ļoti neloģisks salīdzinājums

  -1 [+] [-]

, 2014-07-07 15:24, pirms 11 gadiem
Dārgie draugi, iesaku jums visiem vispirms padomāt kāda ir Kanavaro profesionālā pieredze ar vārtsargiem !
Jā, pareizi atcerējāties - tas ir šī gadsimta viens no paša TOP galvgaļa, ja ne pats labàkais - Buffons! ...gan klubā Juvē, gan izlasē...milzīga autoritāte, ko ed salīdzinàtu ar Zidanu...ja vanGāls nosēdinātu malā Buffonu uz pendelēm - itàļi sanīktu un neiesistu nevienu, bet uzmainītais vārtsargs uzvarētu tikai tajos sitienos, kuri nebūtu vàrtu ràmī...
Šoreiz Kanavaro runā par kleitu, vanGāls par meitu...bet sc par sievasmāti !
Katram ir sava taisnība !

  -1 [+] [-]

, 2014-07-07 15:27, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Šis nu gan ir ļoti neloģisks salīdzinājums
Un Tu esi Nīderlandes izlasē ka zini ka tie vārtsargi tā jūtas un itālis runā loģiski?

  +1 [+] [-]

, 2014-07-07 21:30, pirms 11 gadiem
Tāda sajūta, ka puse sportacentra pienapuiku nemaz nezin kas tas tāds Kanavāro ir.

     [+] [-]

, 2014-07-07 22:19, pirms 11 gadiem
Treneris izvilka " pilno " lozi. MALACIS !!! Ko tāds Kanavaro zin par Holandes futbola vārtsargiem.

     [+] [-]

, 2014-07-07 22:32, pirms 11 gadiem
-Emka961- rakstīja: Lippi Itālija spēlēja normālu futbolu

2:0 Gana
2:0 Čehija
3:0 Ukraina
2:0 Vācija

antifutbols būtu 1:0
lai pilnīgi saprastu - jānoskatās spēles pieļauju, ka visi vārti gūti pretuzbrukumos. viens sākumā, otrs kaut kur beigās

     [+] [-]

, 2014-07-07 23:15, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tipisks pamuļķis kā tu ar tādiem vārdiem mētājas!
Vispār- es esmu pamuļķis. Un- pamuļķis nav nekas tipisks,, ja??

     [+] [-]

, 2014-07-07 23:29, pirms 11 gadiem
pamuļķis rakstīja: Vispār- es esmu pamuļķis. Un- pamuļķis nav nekas tipisks,, ja??
Upss atvainojos svēto tēv

     [+] [-]

, 2014-07-08 00:31, pirms 11 gadiem
Silesens bik paškrobījās pēc maiņas
Bet pēc tam nomierinājās
"Immediatly after the game I have apologised to Frans Hoek (keeper trainer). I will also do this to the entire group. I should not place myself before the group with such a reaction. We have to do it together."

Pendeļu laikā Silesens tāpat kā visa komanda lēca gaisā no priekiem.

Drīzāk ir jautājums - ar ko Silesens tādu iespaidu uz van Gālu atstājis, ka Kruls joprojām nav pirmais numurs, kad manuprāt, viņam jau šo vietu jau sen vajadzēja ieņemt.

     [+] [-]

, 2014-07-08 00:53, pirms 11 gadiem
Inokentijam taisnība: tas vairāk bija psiholoģisks triks, kas patiešām ietekmēja kostarikāņus, nekā neuzticēšanās Silesenam (Silesens mazliet pašūmējās, bet to jau patiesībā pie sevis dara jebkurš nomainīts spēlētājs, tas nu ir neizbēgami).
Un van Gālam nebūt nepieder patents uz to, šādas vārtsarga maiņas īsi pirms papildlaika beigām ir jau redzētas (kaut arī ne bieži).