Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2912, Did:0, useCase: 3

Latvijas spiediens panākumiem nevainagojas, piekāpjoties Ziemeļmaķedonijai

Kristiāns Dilāns
Kristiāns Dilāns

Latvijas spiediens panākumiem nevainagojas, piekāpjoties Ziemeļmaķedonijai
Jānis Ikaunieks pret Ezdžanu Alioski. Foto: LFF

UEFA Nāciju C līgā otro zaudējumu trīs aizvadītajās spēlēs piedzīvoja Latvijas futbola izlase, kas, neraugoties uz visai ievērojamu spiedienu uz pretinieku vārtiem otrajā puslaikā, ar 0:3 ''Skonto'' stadionā atzina Ziemeļmaķedonijas pārākumu.

• 13. minūtē Latvijas futbolisti atguva bumbu pretinieku laukuma pusē un ātri noorganizēja bīstamu momentu – pēc Andreja Cigaņika centrējuma no kreisā flanga Jānis Ikaunieks pie tālā staba uzvarēja divcīņā, taču ar galvu sita garām vārtiem.

• Brīdi vēlāk savainojumā iedzīvojās Vladislavs Gutkovskis. Traumas dēļ uzbrucējs maču turpināt nevarēja un Paolo Nikolato veica piespiedu maiņu, Latvijas izlasē debiju piedzīvojot Dario Šitam.

• Pirmā puslaika beigās Latvija nonāca iedzinējos. Ziemeļmaķedonieši uzlauza mājinieku aizsardzību, teicamā pozīcijā izvirzot Bojanu Miovski. Viņa sitienu no asa leņķa atvairīja Matrevics, bet pirmais pie atsistās bumbas vārtu priekšā bija Jani Atanasovs, panākot 1:0.

• Otrajā puslaikā krietni aktīvāka uzbrukumos bija Latvijas izlase. 70. minūtē gan vārtus guva ziemeļmaķedonieši – Lirims Čamili vairāku mājinieku ielenkumā nosargāja bumbu, iegāja soda laukumā un precīzi sita pa vārtiem, dubultojot viesu pārsvaru.

• Nonākot iedzinējos ar divu vārtu pārsvaru, Paolo Nikolato pārkārtoja Latvijas sastāvu, centra aizsarga Jagodinska vietā laukumā sūtot Robertu Uldriķi.

• Latvija īsā brīdī nopelnīja trīs stūra sitienus pie Ziemeļmaķedonijas vārtiem, tomēr ar īpaši bīstamiem momentiem nespēja izcelties.

• Mača pamatlaika izskaņā Latvijas izlase vairākkārt ar centrējumiem mēģināja soda laukumā atrast Robertu Uldriķi un Dario Šitu, tomēr nesekmīgi – pretinieku cietoksni uzlauzt neizdevās.

• Kompensācijas laikā ziemeļmaķedonieši devās šķietami mierīgā pretuzbrukumā. Pretējās domās bija Itālijas A sērijas čempions un pašreizējais Bundeslīgas kluba ''Leipzig'' pussargs Elifs Elmass, kurš no gaisa trieca bumbu Matrevica sargāto vārtu augšējā stūrī.

• Nākamo spēli UEFA Nāciju C līgā latvieši aizvadīs svētdien, kad pulksten 21.45 pēc Latvijas laika izbraukumā spēlēs pret Fēru Salām. Pirms mēneša fēriešus Rīgā izdevās apspēlēt ar 1:0.

Spēles teksta tiešraidi ar plašāku notikumu aprakstu lasi ŠEIT.

Latvija - Ziemeļmaķedonija 0:3 (0:1)
Vārti: Atanasovs 35' Čamili 70' Elmass 90'+3
Brīdinājumi: Cigaņiks – Dimoskis, Ristovskis
Latvija: Matrevics - Cigaņiks, Jagodinskis (Uldriķis 71'), Tobers, Balodis, Jurkovskis - Zelenkovs (Dašķevičs 82'), Varslavāns, Saveļjevs (Vapne 82'), J. Ikaunieks - Gutkovskis (Šits 17').
Ziemeļmaķedonija: Dimitrievskis - Aškovskis (Dimoskis 55'), Musliu (Kostadinovs 55'), Manevs, Alioskis (Čamili 66') - Alimi, Bardi, Atanasovs - Elmass, Miovskis (Velkovskis 85'), Babunskis (Ristovskis 66').
Galvenais tiesnesis: Jakobs Sundbergs (Dānija)

Nāciju līgas C4 grupas kopvērtējums

VIzlaseSUNZVārtiP
1.Ziemeļmaķedonija32106:27
2.Armēnija21014:33
3.Latvija31023:73
4.Fēru salas20111:21

Lasi vēl...

# Līderis futbolā, dzīves skola lazaretē - izlases debitants Dario Šits
# Itālijā spēlējušais Saveļjevs – vienīgais, kurš pie Nikolato sācis visus mačus
# Izlases kapteinis Tobers ticis pie maskas un atceras savu debiju Ziemeļmaķedonijā

Latvijas izlases sastāvs

PozīcijaVārdsDz. datiKlubsS (V)
VārtsargsRihards Matrevics18.03.1999.Riga FC9
Frenks Dāvids Orols28.06.2000.BFC Daugavpils
Krišjānis Zviedris25.01.1997.FK Auda
AizsargsKaspars Dubra20.12.1990.FK Panevezys (Lietuva)66 (3)
Roberts Savaļnieks04.02.1993.FC RFS62 (2)
Andrejs Cigaņiks12.04.1997.FC Luzern (Šveice)56 (4)
Raivis Andris Jurkovskis09.12.1996.Riga FC46
Alvis Jaunzems16.06.1999.FKS Stal Mielec (Polija)40
Antonijs Černomordijs26.09.1996.Riga FC35 (1)
Kristers Tobers13.12.2000.Grasshopper (Šveice)34 (1)
Vitālijs Jagodinskis28.02.1992.Visakha FC (Kambodža)33
Daniels Balodis10.06.1998.FC RFS13 (1)
Maksims Toņiševs12.05.2000.Valmiera FC3
Emīls Birka25.04.2000.Valmiera FC1
PussargsJānis Ikaunieks16.02.1995.FC RFS61 (12)
Aleksejs Saveļjevs30.01.1999.FK Auda23 (1)
Eduards Dašķevičs12.07.2002.Riga FC14
Renārs Varslavāns23.08.2001.Valmiera FC11 (1)
Dmitrijs Zelenkovs15.05.2000.FC RFS9
Lūkass Vapne31.08.2003.Valmiera FC5
Deniss Meļņiks07.09.2002.FK Auda1
UzbrucējsRoberts Uldriķis03.04.1998.Kallithea (Grieķija)52 (7)
Vladislavs Gutkovskis02.04.1995.Daejeon Hana Citizen (Dienvidkoreja)48 (11)
Dario Šits04.02.2004.Helmond Sport (Nīderlande)1

Ziemeļmaķedonijas sastāvs

PozīcijaSpēlētājsVecKlubsS (V)
VārtsargsStole Dimitrievskis30Valencia (Spānija)73
Damjans Šiškovskis29Borac (Bosnija un Hercegovina)11
Igors Aleksovskis29Rabotnički1
AizsargsEzdžans Alioskis32Al Ahli (Saūda Arābija)78 (12)
Visars Musliu29Paderborn (Vācija-2)64 (1)
Džoko Zajkovs29Univ. Craiova (Rumānija)31 (1)
Stefans Aškovskis32Şanlıurfaspor (Turcija-2)32
Nikola Serafimovs25Fehérvár (Ungārija)17
Bojans Dimoskis22Akron (Krievija)16
Jovans Manevs23Adana Demirspor (Turcija)9 (1)
Ahmeds Iļazovskis27Hvidovre (Dānija-2)5
Andrejs Stojčevskis21Žilina (Slovākija)
PussargsEniss Bardi29Trabzonspor (Turcija)67 (18)
Elifs Elmass25Leipzig (Vācija)64 (13)
Darko Čurlinovs24Jagiellonia (Polija)27 (4)
Tihomirs Kostadinovs25Piast (Polija)26
Jani Atanasovs24Cracovia (Polija)20 (3)
Davids Babunskis30Dundee Utd (Skotija)17
Isniks Alimi30Sepsi (Rumānija)10 (1)
Dimitars Mitrovskis25Varaždin (Horvātija)5
UzbrucējsAleksandars Trajkovskis32Hajduk (Horvātija)89 (21)
Milans Ristovskis26Bohemians (Čehija)27 (4)
Bojans Miovskis25Girona (Spānija)26 (4)
Lirims Čamili26Sønderjyske (Dānija)6 (1)
Mario Ilievskis22CSKA 1948 (Bulgārija)1

     [+] [-]

, 2024-10-10 20:59, pirms mēneša
Spēlējot ar Uldriķi priekšgalā, spēlējam pilnībā nebaudāmu futbolu. Kaut kādi pēdējo cerību cēlieni no kuriem labi ja 1-2x spēles laikā var aizķerties. Tomēr pilnībā cita lieta spēlējot ar Ikaunieku, Gutkovski un Šitu. Ar šiem vīriem kaut cik vismaz cenšamies kvalitatīvu futbolu spēlēt.

     [+] [-]

, 2024-10-10 20:59, pirms mēneša
Vediet bērnus uz basketbolu beidziet sapņot par futbolu, tas nav un nebūs!
Slēpts komentārs: otins

  +5 [+] [-]

, 2024-10-10 21:01, pirms mēneša
Žēl par rezultātu, jo pirmais puslaiks bija labs

  +4 [+] [-]

, 2024-10-10 21:01, pirms mēneša
Tā jau tīri neko izskatījās.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-10 21:01, pirms mēneša
Un Dains smīn ūsās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2024-10-10 21:04, pirms mēneša
Man liekās mūsu izlasei nav vajadzīgs treneris, spēlētāji paši varētu sarunāt savā starpā kā šodien spēlēs, to naudu ko federācija maksā trenerim, vārētu novirzīt bērnos un tas nav pārmetums trenerim, vienkārša man liekas no trenera izlasē nav nekādas jēgas, tāds pats nevarīgs futbols tika spēlēts pie, Kazakecha, Pahara, Starkova un tā slovena.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-10 21:05, pirms mēneša
Noteikti var atrast pozitīvus vektorus...

  +1 [+] [-]

, 2024-10-10 21:05, pirms mēneša
Latvijas izlašu stiprākajās tradīcījās - Skaisti zaudējām.

Pēc Tobera spēles sāk likties ka Virslīga nemaz tik tālu no Šveices Superlīgas līmeņa nav Varbūt maska tiešām traucēja vairāk nekā domāja pirms spēles.

 +11 [+] [-]

, 2024-10-10 21:05, pirms mēneša
Eh, pa skarbo. Vidējais sporta līdzjutējs, kurš neskatās izlases spēles, atkal iesmies, ka kārtējā sagrāve. Taču te ne tuvu nebija bezcerība. Patika, ka mūsējie mēģināja kombinēt ar īsajām piespēlēm, Ciganika piespēles un centrejumi vispār konfektes. Cepums Nikolato, ka nebaidījās uzticēt Dario debiju tik svarīgā momentā, nevis pie 0:2 88. minūtē. Nepatika spēles beigas. Nedrīkst padoties līdz pat finalsvilpei, nevis kompensācijas laikā samierināties ar zaudējumu. Vēl piekritu Gorkšam - pēc Uldriķa uznākšanas vajadzēja spēlēt daudz primitīvāk, vnk centrēt soda laukumā vel krietni biežāk, neka tika darīts. Nevajag kaunēties uzslavēt izlasi par pozitīvajām lietām, protams, galvenais ir un paliek rezultāts.

  +5 [+] [-]

, 2024-10-10 21:07, pirms mēneša
Divu dažādu līmeņu komandas....

  +5 [+] [-]

, 2024-10-10 21:08, pirms mēneša
Gan jau Nikolato iemācīs spēlēt. Līdz otrajiem vārtiem jau bija tīri labi .Latvija!!!

  +1 [+] [-]

, 2024-10-10 21:08, pirms mēneša
Un jāskatās vairāk uz bisektrisēm un katetēm, jo ar vektoriem joprojām ir par maz...

  +3 [+] [-]

, 2024-10-10 21:08, pirms mēneša
Tiešām žēl Gutkovska. Nu šīs traumas jau sāk palikt par biežu, laikam tiešām labi ka bija aizbraucis uz Koreju sapelnīt. Bet arī Korejas klubs ar diezvai priecīgs, laikam Guteks tur vairāk par 3 spēlēm pēc kārtas nav nospēlējis kopš ierašanās.

  +3 [+] [-]

, 2024-10-10 21:10, pirms mēneša
Nu ko lai saka gribēšana spēlēt un uzvarēt bija redzama, bet nu mūsu komandas meistarības līmenis ir ļoti zems.

  -3 [+] [-]

, 2024-10-10 21:10, pirms mēneša
basiiiccc rakstīja: Vediet bērnus uz basketbolu beidziet sapņot par futbolu, tas nav un nebūs!
Beidzot kāds prātīgs komentārs futbola sadaļā

  +6 [+] [-]

, 2024-10-10 21:11, pirms mēneša
Veids kā spēlējam ar bumbu tiešām patīkams, bet aizsardzība zem katras kritikas, un ne jau pirmo spēli. Nikolato jāsāk kkas mainīt, jo tas centra 3 izskatās, ka nesaprot ko darīt.

Nedaudz Pahara laikus atgādina.

  +4 [+] [-]

, 2024-10-10 21:11, pirms mēneša
basiiiccc rakstīja: Vediet bērnus uz basketbolu beidziet sapņot par futbolu, tas nav un nebūs!
Futbols prasa vairāk nekā tikai skatīties – vajag arī saprast, un tas diemžēl nav visiem.

  -2 [+] [-]

, 2024-10-10 21:12, pirms mēneša
Zaudējums kā zaudējums. Patīkamus pārsteigumus mēdz sarūpēt klubi, ne izlase.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-10 21:16, pirms mēneša
basiiiccc rakstīja: Vediet bērnus uz basketbolu beidziet sapņot par futbolu, tas nav un nebūs!
Kādam naidīga skaudība par to, ka Latvijas futbols kļuvis populārāks par Latvijas basketbolu. Bet nekas, ne jau visiem to saprast.

     [+] [-]

, 2024-10-10 21:16, pirms mēneša
varenais_eksperts rakstīja: Veids kā spēlējam ar bumbu tiešām patīkams, bet aizsardzība zem katras kritikas, un ne jau pirmo spēli. Nikolato jāsāk kkas mainīt, jo tas centra 3 izskatās, ka nesaprot ko darīt.

Nedaudz Pahara laikus atgādina.
Jā, kaut kā mums kaut kā mums tā aizsardzība jāmaina, jāmēģina dabūt vairāk to fokusu uz jauniešiem un jāliek mazāk spēlmaņus līnijā, jo izskatās ka mums tie pieredzējušie pārāk daudz rupjas kļūmes pieļauj.

  -1 [+] [-]

, 2024-10-10 21:18, pirms mēneša
Dainis, ko deliģēja LFF, 3 gadus nodarbojās ar futbola iznīcināšanu izlases līmenī - viņa destruktīvais darbs vēl daudzu gadu garumā dos augļus... Bet vektori ir un paliek.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-10 21:18, pirms mēneša
Šī ir tā reize kad varu pateikt to, ka rezultāts īsti neatbilst spēles saturam. jeb kurā gadījumā man patīk tas kā Nikolato paŗveido mūsu izlasi - un es ceru, ka viņš vadīs izlasi arī turpmāk, jo redzu, ka komanda progresē, bet visu laiku atklājas jaunas problēmas.

P.S. - prieks, ka Dario ir debitējis izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-10 21:18, pirms mēneša
H.E.N.R.Y. rakstīja: Eh, pa skarbo. Vidējais sporta līdzjutējs, kurš neskatās izlases spēles, atkal iesmies, ka kārtējā sagrāve. Taču te ne tuvu nebija bezcerība. Patika, ka mūsējie mēģināja kombinēt ar īsajām piespēlēm, Ciganika piespēles un centrejumi vispār konfektes. Cepums Nikolato, ka nebaidījās uzticēt Dario debiju tik svarīgā momentā, nevis pie 0:2 88. minūtē. Nepatika spēles beigas. Nedrīkst padoties līdz pat finalsvilpei, nevis kompensācijas laikā samierināties ar zaudējumu. Vēl piekritu Gorkšam - pēc Uldriķa uznākšanas vajadzēja spēlēt daudz primitīvāk, vnk centrēt soda laukumā vel krietni biežāk, neka tika darīts. Nevajag kaunēties uzslavēt izlasi par pozitīvajām lietām, protams, galvenais ir un paliek rezultāts.
Jā lielāko spēles daļu nebija bezcerīgi, bet pēdējās 25 min jau bija tomēr formalitāte, un beigās bezcerīgs zaudējums. Arī es pirms spēles cerēju , ka varam uzvarēt šāda līmeņa komandu ja ne izbraukumā tad savās mājas gan. Zems meistarības līmenis mūsu komandai, un nākamā spēle parādīs vai vispār C līgā ir mūsu vieta.

  -1 [+] [-]

, 2024-10-10 21:19, pirms mēneša
cik gadus to izsmieklu var panest. žēl līdzjūtējus, kas gadiem reāli moka sevi skatoties šo murgu

  +1 [+] [-]

, 2024-10-10 21:20, pirms mēneša
Kā zaudējums tā dīvāna eksperti klāt, kur jūs bijāt noslēpušies, kad bija labi rezultāti un panākumi LV futbolā?

  +3 [+] [-]

, 2024-10-10 21:20, pirms mēneša
Spēle tiešām bija ļoti laba un pilnībā piekrītu Jānim Ikauniekam,ka stulbi skan,bet kaut vai 0:3 zaudējām,spēle bija ļoti līdzvērtība,iespējams mēs pat bijām pelnījuši uzvarēt.Jebkurā gadījumā galvas augšā,labi spēlējam un viss būs.😃

  +2 [+] [-]

, 2024-10-10 21:21, pirms mēneša
Nezinu, man patika kā mūsējie nospēlēja pret diezgan kvalitatīvu izlasi. Kaut kādi neuzmanības brīži visu sabojāja, bet kopumā šis jau izskatās pēc futbola, nevis mūžīgas atsišanās. Atceros kā pirms dažiem gadiem tā pati Maķedonija mūsējos mazgāja kā bērnus. Šodienas rezultāts īsti neatspoguļo spēles gaitu. Mūsējie noteikti nebija pelnījuši ielaist trīs un neiesist nevienus.

  +8 [+] [-]

, 2024-10-10 21:22, pirms mēneša
Problēma drīzāk tajā, ka iepriekš vienmēr spēlēts baidoties no bumbas. Lielā spēles daļā bija tiešām laba spēle, bet pietrūka kvalitātes noslēgumā. Dario ir vajadzīgā enerģija uzbrukumā, kas dažiem trūkst - debija atzīstama. Žēl Gutkovska, cerams nav tik nopietni kā izskatījās un drīz būs atpakaļ. Es teiktu, ka jāturpina šādi spēlēt pret sava līmeņa komandām, būs realizācija, būs arī rezultāts un interesanta spēle. Vairāk man interesē ko piedāvās pret klasi labākam komandām.

  +3 [+] [-]

, 2024-10-10 21:22, pirms mēneša
Mārcis91 rakstīja: Jā, kaut kā mums kaut kā mums tā aizsardzība jāmaina, jāmēģina dabūt vairāk to fokusu uz jauniešiem un jāliek mazāk spēlmaņus līnijā, jo izskatās ka mums tie pieredzējušie pārāk daudz rupjas kļūmes pieļauj.
Kadru ziņā jau īsti nav ko pārmest aizsardzības līmijā, uz sitiena nespēju iedomāties ko varētu centra 3niekā pamēģināt. Sliede, Vientiess - bet nu tas tā aiz matiem pievilkts. No pastarīšiem Purs, Aizups, bet nu tas būtu totāls avanss.

  -2 [+] [-]

, 2024-10-10 21:23, pirms mēneša
Robis87 rakstīja: Man liekās mūsu izlasei nav vajadzīgs treneris, spēlētāji paši varētu sarunāt savā starpā kā šodien spēlēs, to naudu ko federācija maksā trenerim, vārētu novirzīt bērnos un tas nav pārmetums trenerim, vienkārša man liekas no trenera izlasē nav nekādas jēgas, tāds pats nevarīgs futbols tika spēlēts pie, Kazakecha, Pahara, Starkova un tā slovena.
Te nu ir jāpiekrīt pilnīgi. Mūsu izlasei var par treneri likt kaut pasaules labākos trenerus ,bet rezultāts nemainīsies. Ir jānomainās 90% izlases spēlētāju ,jo no šiem meistariem uzvarēt spējīgu komandu neizveidos neviens.

  +3 [+] [-]

, 2024-10-10 21:23, pirms mēneša
basiiiccc rakstīja: Vediet bērnus uz basketbolu beidziet sapņot par futbolu, tas nav un nebūs!
hokejs? Ak Dievs! Ja hokejā starp izlasēm būtu lie;āka konkurence - un vismaz puse Eiropas valstu spēlētu tādā līmenī kā Vācijas hokeja izlase šodien, tad visticamāk LV izlase jau sen spēlētu zemākā divīzijā. Hokeja izlases viena no panaķum uatslēgām ir tāda, ka PČ nekad nav atbraukuši labākie iespējamie sastāvi + konkurēt spējīgas izlases ir labākajā gadījumā kādas 14x un ne vairāk. Ziemeļamerikā PČ hokejā ir mazāk populārs nekā Kaldera kauss kur kapā junjori!
Basketbols? Šobrīd ir kāpums, bet atceramies, ka bija arī laiki kad Eiropas čempionātā nespējām nevienu izlasi uzvarēt ar visu Andri Biedriņu sastāvā!

  -2 [+] [-]

, 2024-10-10 21:24, pirms mēneša
tik pat Starkovs varēja vēl 10gad būt pie stūres

  +3 [+] [-]

, 2024-10-10 21:25, pirms mēneša
cobham rakstīja: cik gadus to izsmieklu var panest. žēl līdzjūtējus, kas gadiem reāli moka sevi skatoties šo murgu
Murgs ir Tavs rakstītais. Nav grūti atbalstīt uzvarošas komandas. Paldies cilvēkiem, kuri turpina iet uz stadionu, atbalstīt.

     [+] [-]

, 2024-10-10 21:29, pirms mēneša
Ambrē rakstīja: hokejs? Ak Dievs! Ja hokejā starp izlasēm būtu lie;āka konkurence - un vismaz puse Eiropas valstu spēlētu tādā līmenī kā Vācijas hokeja izlase šodien, tad visticamāk LV izlase jau sen spēlētu zemākā divīzijā. Hokeja izlases viena no panaķum uatslēgām ir tāda, ka PČ nekad nav atbraukuši labākie iespējamie sastāvi + konkurēt spējīgas izlases ir labākajā gadījumā kādas 14x un ne vairāk. Ziemeļamerikā PČ hokejā ir mazāk populārs nekā Kaldera kauss kur kapā junjori!
Basketbols? Šobrīd ir kāpums, bet atceramies, ka bija arī laiki kad Eiropas čempionātā nespējām nevienu izlasi uzvarēt ar visu Andri Biedriņu sastāvā!
Nav taisnība. Jā, ar Biedrinu abos turnīros netikam no grupas ārā, bet pa vienai uzvarai gan no abiem pārvedām.

  +2 [+] [-]

, 2024-10-10 21:30, pirms mēneša
Maķedonija vienmēr spēlējusi labu uzbrukuma futbolu!
Viņi 3 golus ir iesituši pret daudzām labām izlasēm!

  +2 [+] [-]

, 2024-10-10 21:30, pirms mēneša
varenais_eksperts rakstīja: Kadru ziņā jau īsti nav ko pārmest aizsardzības līmijā, uz sitiena nespēju iedomāties ko varētu centra 3niekā pamēģināt. Sliede, Vientiess - bet nu tas tā aiz matiem pievilkts. No pastarīšiem Purs, Aizups, bet nu tas būtu totāls avanss.
Nu jā, tas tiesa, bet vismaz prieks ka ir manāms progress Nikolato plānā, puiši sāk sisties vairāk un vismaz neļauj sevi uzlikt kā vāju pretinieku. Žēl, ka pēdējās 5 miņās nosēdāmies kā uz bērēm.

     [+] [-]

, 2024-10-10 21:33, pirms mēneša
Viensviensvīrs rakstīja: Futbols prasa vairāk nekā tikai skatīties – vajag arī saprast, un tas diemžēl nav visiem.
Jā mēs saprotam gadiem izlases vietu, tu vēl dzīvo slapjos sapnisos par 2004.g. kur mus ieveda padomju laika trenejusies speletaji. Vel joprojam slapini bikses..vai Tu par RFS panakumiem slapini, kurus mums devusi legionari? Kādā kosmosā Tu dzīvo?

  +2 [+] [-]

, 2024-10-10 21:33, pirms mēneša
Mārcis91 rakstīja: Nu jā, tas tiesa, bet vismaz prieks ka ir manāms progress Nikolato plānā, puiši sāk sisties vairāk un vismaz neļauj sevi uzlikt kā vāju pretinieku. Žēl, ka pēdējās 5 miņās nosēdāmies kā uz bērēm.
Var jau būt jādod vēl laiks. Tas pats RFS arī vairāk sācis ar 3-centra aizsargiem spēlēt, bet atceros cik smagi sākumā pims gada vai diviem gāja kad Ošs (vai Dubra?!) pievienojās un arī tādas jēlas spēles bija.

Nezinu vai mums vēl kāda komanda spēlē ar 3 centrālajiem? Riga laikam vēl k-kad tā uzspēlēja.

  +3 [+] [-]

, 2024-10-10 21:34, pirms mēneša
basiiiccc rakstīja: Jā mēs saprotam gadiem izlases vietu, tu vēl dzīvo slapjos sapnisos par 2004.g. kur mus ieveda padomju laika trenejusies speletaji. Vel joprojam slapini bikses..vai Tu par RFS panakumiem slapini, kurus mums devusi legionari? Kādā kosmosā Tu dzīvo?
kak tam olimpiskajā kvalī gāja, kur tie 10k fani ienesa miljonus un atdeva valsts naudu ar uzviju?

  -3 [+] [-]

, 2024-10-10 21:34, pirms mēneša
basiiiccc rakstīja: Vediet bērnus uz basketbolu beidziet sapņot par futbolu, tas nav un nebūs!
piekrītu. vai arī uz hokeju. Nav ko fanot par sportu tikai tāpēc, ka tas ir lielākais pasaulē. Latvijai nav obligāti jācenšās kopēt visi un valsts varētu dot naudu vairāk citiem sporta veidiem, jo Fifas nauda tāpat ir par lielu.

  +2 [+] [-]

, 2024-10-10 21:35, pirms mēneša
basiiiccc rakstīja: Jā mēs saprotam gadiem izlases vietu, tu vēl dzīvo slapjos sapnisos par 2004.g. kur mus ieveda padomju laika trenejusies speletaji. Vel joprojam slapini bikses..vai Tu par RFS panakumiem slapini, kurus mums devusi legionari? Kādā kosmosā Tu dzīvo?
Tad iesaki nevienam Valmieras basketbola fanam nepriecāties par uzvarām, jo tur arī leģionāri spēlē galvenās lomas. Ja te RFS iepini.

     [+] [-]

, 2024-10-10 21:35, pirms mēneša
Apinīc rakstīja: Kādam naidīga skaudība par to, ka Latvijas futbols kļuvis populārāks par Latvijas basketbolu. Bet nekas, ne jau visiem to saprast.
Par ko man skaust, es skatos reali latviesi ir macejusi basiti spelet vienmer, futbols, ka jau te vienam rakstiju 2004.g. krievvalodigie ieveda un tālāk? RFS legionari, Tu doma tadel tas ir topā?

  +4 [+] [-]

, 2024-10-10 21:35, pirms mēneša
Trippigakillen rakstīja: piekrītu. vai arī uz hokeju. Nav ko fanot par sportu tikai tāpēc, ka tas ir lielākais pasaulē. Latvijai nav obligāti jācenšās kopēt visi un valsts varētu dot naudu vairāk citiem sporta veidiem, jo Fifas nauda tāpat ir par lielu.
Nav jau LFF tādi nabagi kā LHF/LBS kuriem jāmelo lai piķi no valsts paņemtu kvaļiem.

  -1 [+] [-]

, 2024-10-10 21:36, pirms mēneša
Ambrē rakstīja: hokejs? Ak Dievs! Ja hokejā starp izlasēm būtu lie;āka konkurence - un vismaz puse Eiropas valstu spēlētu tādā līmenī kā Vācijas hokeja izlase šodien, tad visticamāk LV izlase jau sen spēlētu zemākā divīzijā. Hokeja izlases viena no panaķum uatslēgām ir tāda, ka PČ nekad nav atbraukuši labākie iespējamie sastāvi + konkurēt spējīgas izlases ir labākajā gadījumā kādas 14x un ne vairāk. Ziemeļamerikā PČ hokejā ir mazāk populārs nekā Kaldera kauss kur kapā junjori!
Basketbols? Šobrīd ir kāpums, bet atceramies, ka bija arī laiki kad Eiropas čempionātā nespējām nevienu izlasi uzvarēt ar visu Andri Biedriņu sastāvā!
Šitie gan stulbi teksti!
Haļļu uzcelšana un trenēšanās maksā lielu naudu, kas tādai Maķedonijai nebūtu pa kabatai!

     [+] [-]

, 2024-10-10 21:36, pirms mēneša
varenais_eksperts rakstīja: Var jau būt jādod vēl laiks. Tas pats RFS arī vairāk sācis ar 3-centra aizsargiem spēlēt, bet atceros cik smagi sākumā pims gada vai diviem gāja kad Ošs (vai Dubra?!) pievienojās un arī tādas jēlas spēles bija.

Nezinu vai mums vēl kāda komanda spēlē ar 3 centrālajiem? Riga laikam vēl k-kad tā uzspēlēja.
nē, man liekas ka nav obligāti ar 3 aizsargiem, var jau pietikt ar 4, bet 5 ir mazlietiņ par traku priekš manīm.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-10 21:36, pirms mēneša
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tad iesaki nevienam Valmieras basketbola fanam nepriecāties par uzvarām, jo tur arī leģionāri spēlē galvenās lomas. Ja te RFS iepini.
Es nefanoju par Vlamieras basketbolu, kur Tu to rāvi? Man avatats ir futbols ja vēl nezināji, es futbolu saku skaities un sekot 1996.g. kad Valmiera tika virsliga apspelejot sava laukuma Skonto Metalis ar 2-0, Riga zaudeja 0-1. Dalina stadions eksplodeja.

     [+] [-]

, 2024-10-10 21:38, pirms mēneša
varenais_eksperts rakstīja: Var jau būt jādod vēl laiks. Tas pats RFS arī vairāk sācis ar 3-centra aizsargiem spēlēt, bet atceros cik smagi sākumā pims gada vai diviem gāja kad Ošs (vai Dubra?!) pievienojās un arī tādas jēlas spēles bija.

Nezinu vai mums vēl kāda komanda spēlē ar 3 centrālajiem? Riga laikam vēl k-kad tā uzspēlēja.
laiks...tiek dots jau no 2007.g. kad aizgaja pensija krievvalodigie Kads laiks busim reali..futbols ir karalis, bet tas nav visam valstim.

  +2 [+] [-]

, 2024-10-10 21:40, pirms mēneša
basiiiccc rakstīja: laiks...tiek dots jau no 2007.g. kad aizgaja pensija krievvalodigie Kads laiks busim reali..futbols ir karalis, bet tas nav visam valstim.
es runāju konkrēti par cauro aizsardzību pie taktiskās izvēles spēlēt ar 3 centra aizsargiem, ko mēs sākām darīt tikai pie Nikolato un kas pašlaik totāli nestrādā. Nevis vispārinu un piesaucu 2004. gada panākumus (starpcitu 2010 gada Pasaules čempja kvalī bijām vēl labāki nekā 2004...)

  +2 [+] [-]

, 2024-10-10 21:40, pirms mēneša
yankeezulu rakstīja: Nezinu, man patika kā mūsējie nospēlēja pret diezgan kvalitatīvu izlasi. Kaut kādi neuzmanības brīži visu sabojāja, bet kopumā šis jau izskatās pēc futbola, nevis mūžīgas atsišanās. Atceros kā pirms dažiem gadiem tā pati Maķedonija mūsējos mazgāja kā bērnus. Šodienas rezultāts īsti neatspoguļo spēles gaitu. Mūsējie noteikti nebija pelnījuši ielaist trīs un neiesist nevienus.
Kad tad mazgāja? Pēdējā spēle pret Ziemeļmaķedoniju bija 2019. gada 9. septembrī, Daugavas stadionā, kad zaudējām ar 0:2. Savās mājās viņi pirms tam uzvarēja ar 3:1

  +2 [+] [-]

, 2024-10-10 21:40, pirms mēneša
basiiiccc rakstīja: Es nefanoju par Vlamieras basketbolu, kur Tu to rāvi? Man avatats ir futbols ja vēl nezināji, es futbolu saku skaities un sekot 1996.g. kad Valmiera tika virsliga apspelejot sava laukuma Skonto Metalis ar 2-0, Riga zaudeja 0-1. Dalina stadions eksplodeja.
Kā man patīk šie cilvēki, kuri, lai it kā sev paaugstinātu cenu, lielās, no kura gada par konkrēto komandu/sporta veidu fano. Es nesaku, ka esi basketbola fans, bet tad vari ieteikt vietējiem, lai nefano par komandu, jo leģionāru par daudz?

  -2 [+] [-]

, 2024-10-10 21:41, pirms mēneša
Apinīc rakstīja: Kādam naidīga skaudība par to, ka Latvijas futbols kļuvis populārāks par Latvijas basketbolu. Bet nekas, ne jau visiem to saprast.
Pirmkārt futbols ir labi, ja trešais populārākais sporta veids Latvijā (ceru, ka nav tik augsts) Otrkārt nevis skaudība ,bet riebums, ka futbolā ir iegrūsta tāda nauda. Par kādiem nopelniem? Par nekādiem, bet tikai tāpēc ,ka tas ir populārs sporta veids pasaulē, kuram ir nulle sakara ar Latvijas tautas gara spēku. Tajā pašā laikā hokejs un basketbols vieno, jo tā ir mūsu identitāte, un uz to vajadzētu arī koncentrēties. Patīk arī futbolu paskatīties ,kad labākie spēlē, bet nu nav tā Latviešu lieta.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-10 21:42, pirms mēneša
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kā man patīk šie cilvēki, kuri, lai it kā sev paaugstinātu cenu, lielās, no kura gada par konkrēto komandu/sporta veidu fano. Es nesaku, ka esi basketbola fans, bet tad vari ieteikt vietējiem, lai nefano par komandu, jo leģionāru par daudz?
Es ne lielos ne esmu sobrid vietejais nevajag labot citu rakstito un ka veca tante klusos telefonos padot talak citu tekstu, ka tads munupulators.

  +2 [+] [-]

, 2024-10-10 21:43, pirms mēneša
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kā man patīk šie cilvēki, kuri, lai it kā sev paaugstinātu cenu, lielās, no kura gada par konkrēto komandu/sporta veidu fano. Es nesaku, ka esi basketbola fans, bet tad vari ieteikt vietējiem, lai nefano par komandu, jo leģionāru par daudz?
Ja un ir pa daudz nekad neesmu atbalstijis legionarus gan futbola, gan basketbola, gan citos sportos, es uzskatu ka jaliek ir kvotas varbut max 2-3.

  -1 [+] [-]

, 2024-10-10 21:43, pirms mēneša
Robis87 pilnīgi piekrītu

  +4 [+] [-]

, 2024-10-10 21:44, pirms mēneša
Trippigakillen rakstīja: Pirmkārt futbols ir labi, ja trešais populārākais sporta veids Latvijā (ceru, ka nav tik augsts) Otrkārt nevis skaudība ,bet riebums, ka futbolā ir iegrūsta tāda nauda. Par kādiem nopelniem? Par nekādiem, bet tikai tāpēc ,ka tas ir populārs sporta veids pasaulē, kuram ir nulle sakara ar Latvijas tautas gara spēku. Tajā pašā laikā hokejs un basketbols vieno, jo tā ir mūsu identitāte, un uz to vajadzētu arī koncentrēties. Patīk arī futbolu paskatīties ,kad labākie spēlē, bet nu nav tā Latviešu lieta.
Davaj neignorē iepriekš uzrakstīto un pastāsti kura ir tā nauda kas tiek grūsta futbolā?! Ja nemaldos tad LFF finansējums no valsts bija knapi 10% no budžeta (kas pa lielam tiek novirzīts jaunatnei).

  +2 [+] [-]

, 2024-10-10 21:44, pirms mēneša
Trippigakillen rakstīja: Pirmkārt futbols ir labi, ja trešais populārākais sporta veids Latvijā (ceru, ka nav tik augsts) Otrkārt nevis skaudība ,bet riebums, ka futbolā ir iegrūsta tāda nauda. Par kādiem nopelniem? Par nekādiem, bet tikai tāpēc ,ka tas ir populārs sporta veids pasaulē, kuram ir nulle sakara ar Latvijas tautas gara spēku. Tajā pašā laikā hokejs un basketbols vieno, jo tā ir mūsu identitāte, un uz to vajadzētu arī koncentrēties. Patīk arī futbolu paskatīties ,kad labākie spēlē, bet nu nav tā Latviešu lieta.
Izlase trešā populārākā, bet pēc cilvēku iesaistes ir nr1!

  +2 [+] [-]

, 2024-10-10 21:44, pirms mēneša
Trippigakillen rakstīja: piekrītu. vai arī uz hokeju. Nav ko fanot par sportu tikai tāpēc, ka tas ir lielākais pasaulē. Latvijai nav obligāti jācenšās kopēt visi un valsts varētu dot naudu vairāk citiem sporta veidiem, jo Fifas nauda tāpat ir par lielu.
Cik infantils apgalvojums! Tev neienāca prātā, ka cilvēki pie mums fano vnk tāpēc, ka futbols tiešām patīk? Un nekāda sakara ar reitingiem. Tad jau mums futbols būtu bez jebkādas konkurences populārākais, un hokejs ar basketbolu nespētu pulcēt pilnas tribīnes, jo visi sekotu futbolam tikai dēļ tā, ka tas ir sporta karalis.

  +2 [+] [-]

, 2024-10-10 21:46, pirms mēneša
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cik infantils apgalvojums! Tev neienāca prātā, ka cilvēki pie mums fano vnk tāpēc, ka futbols tiešām patīk? Un nekāda sakara ar reitingiem. Tad jau mums futbols būtu bez jebkādas konkurences populārākais, un hokejs ar basketbolu nespētu pulcēt pilnas tribīnes, jo visi sekotu futbolam tikai dēļ tā, ka tas ir sporta karalis.
Latvijas sabiedrībā ir daudz nepacietīgi klauni!

  +4 [+] [-]

, 2024-10-10 21:46, pirms mēneša
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kā man patīk šie cilvēki, kuri, lai it kā sev paaugstinātu cenu, lielās, no kura gada par konkrēto komandu/sporta veidu fano. Es nesaku, ka esi basketbola fans, bet tad vari ieteikt vietējiem, lai nefano par komandu, jo leģionāru par daudz?
Standarta latviešu "līdzjutējs" tas basiic...
Ja daudz leģionāru - slikti
Ja daudz latviešu, bet bez rezultātiem - slikti
Ja daudz latviešu un ar rezultātiem - atkal slikti, jo latvieši nenāk no vietējās pilsētas.

Šādi Verpakovskis par Liepājas futbola faniem iesmēja.
Nenovīdīgie ņuņņas, spilvenā raudātāji. Vienmēr izdomās jebko, lai pačīkstētu.

  +2 [+] [-]

, 2024-10-10 21:48, pirms mēneša
Trippigakillen rakstīja: Pirmkārt futbols ir labi, ja trešais populārākais sporta veids Latvijā (ceru, ka nav tik augsts) Otrkārt nevis skaudība ,bet riebums, ka futbolā ir iegrūsta tāda nauda. Par kādiem nopelniem? Par nekādiem, bet tikai tāpēc ,ka tas ir populārs sporta veids pasaulē, kuram ir nulle sakara ar Latvijas tautas gara spēku. Tajā pašā laikā hokejs un basketbols vieno, jo tā ir mūsu identitāte, un uz to vajadzētu arī koncentrēties. Patīk arī futbolu paskatīties ,kad labākie spēlē, bet nu nav tā Latviešu lieta.
Jā, jo labāk investēt sportā ar ko nodarbojas 3x mazāk bērnu un var izcīnīt medaļas 10 valstu konkurencē?

     [+] [-]

, 2024-10-10 21:49, pirms mēneša
DaMarcus rakstīja: Standarta latviešu "līdzjutējs" tas basiic...
Ja daudz leģionāru - slikti
Ja daudz latviešu, bet bez rezultātiem - slikti
Ja daudz latviešu un ar rezultātiem - atkal slikti, jo latvieši nenāk no vietējās pilsētas.

Šādi Verpakovskis par Liepājas futbola faniem iesmēja.
Nenovīdīgie ņuņņas, spilvenā raudātāji. Vienmēr izdomās jebko, lai pačīkstētu.
nu tu ari aksts izlasi tekstu kura vieta ir cikstesana, atkal parfraze pa savam un manipule ar tekstiem...klauns tu pats.

  -1 [+] [-]

, 2024-10-10 21:49, pirms mēneša
varenais_eksperts rakstīja: Davaj neignorē iepriekš uzrakstīto un pastāsti kura ir tā nauda kas tiek grūsta futbolā?! Ja nemaldos tad LFF finansējums no valsts bija knapi 10% no budžeta (kas pa lielam tiek novirzīts jaunatnei).
Paskaties budžeta iedalījumu kāds ir hokejam un kāds ir futbolam. Izglītības ministrijas mājaslapā manuprāt var atrast. Arī tas ,ka salīdziniet ,cik maksā futbolistiem un ,cik maksā basketbolistiem un hokejistiem. Tas vienkārši besī. Mēs fanojam par biezajiem. Jo vairāk naudas ,jo lielāks prestižs. Kaut 10% naudas no tā ,kas ir futbola virslīgā būtu vietējā hokeja čempī, uh ,kas pa līmeni tas būtu. Halles būtu pilnas!

     [+] [-]

, 2024-10-10 21:49, pirms mēneša
Spēle laba.
Rezultāts slikts.

Rezultāts ir galvenais, tātad - slikti.
Treneris lai cīnās. Izskatās cerīgi priekš mūsu līmeņa.
Tikai nevajag sākt superzvaigznes Emšus vilkt saulītē.
Un patika, ka droši uzticējās pats sev un uzlaida 17.min Šitu, atstājot Uldriķi uz soliņa.

  +5 [+] [-]

, 2024-10-10 21:49, pirms mēneša
Trippigakillen rakstīja: Paskaties budžeta iedalījumu kāds ir hokejam un kāds ir futbolam. Izglītības ministrijas mājaslapā manuprāt var atrast. Arī tas ,ka salīdziniet ,cik maksā futbolistiem un ,cik maksā basketbolistiem un hokejistiem. Tas vienkārši besī. Mēs fanojam par biezajiem. Jo vairāk naudas ,jo lielāks prestižs. Kaut 10% naudas no tā ,kas ir futbola virslīgā būtu vietējā hokeja čempī, uh ,kas pa līmeni tas būtu. Halles būtu pilnas!
Kāds sakars virslīgas naudai ar hokeja čempi?!?!! Tur no valsts tak vispār nekāds finansējums nenāk. Kāds sakars PRIVĀTU!!! klubu maksātajām algām?!?

Kur ir lielie Latvijas hokeja fani, kas nenāk atbalstīt savas vietējās komandas? Hokeja čempis novests līdz 4 komandu līdzdalībai. Kauns!

Cilvēk mīļais, tu tak te jauc cūkas ar apelsīniem kopā. Ieteiktu nedaudz padomāt pirms rakstīt tādas muļķības nākotnē.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-10 21:50, pirms mēneša
Līdz 0 2 tiešām labs futbols, pēdējās 15 min iesēdās jahtā un ļāva nest kur aizpūtīs ...

  +3 [+] [-]

, 2024-10-10 21:50, pirms mēneša
DaMarcus rakstīja: Standarta latviešu "līdzjutējs" tas basiic...
Ja daudz leģionāru - slikti
Ja daudz latviešu, bet bez rezultātiem - slikti
Ja daudz latviešu un ar rezultātiem - atkal slikti, jo latvieši nenāk no vietējās pilsētas.

Šādi Verpakovskis par Liepājas futbola faniem iesmēja.
Nenovīdīgie ņuņņas, spilvenā raudātāji. Vienmēr izdomās jebko, lai pačīkstētu.
Šie paši cilvēki pilnā rīklē izsmietu RFS graujosos zaudējumus Eirokausos pret labām komandām ar 11 latviešiem , ja tādi būtu. A, pareizi, šādi nemaz netiktu pie Galatasaray u.c. klubiem.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-10 21:51, pirms mēneša
Trippigakillen rakstīja: Paskaties budžeta iedalījumu kāds ir hokejam un kāds ir futbolam. Izglītības ministrijas mājaslapā manuprāt var atrast. Arī tas ,ka salīdziniet ,cik maksā futbolistiem un ,cik maksā basketbolistiem un hokejistiem. Tas vienkārši besī. Mēs fanojam par biezajiem. Jo vairāk naudas ,jo lielāks prestižs. Kaut 10% naudas no tā ,kas ir futbola virslīgā būtu vietējā hokeja čempī, uh ,kas pa līmeni tas būtu. Halles būtu pilnas!
Izlase, Virslīga pārtiek no FIFA, UEFA naudas!

  +2 [+] [-]

, 2024-10-10 21:51, pirms mēneša
H.E.N.R.Y. rakstīja: Šie paši cilvēki pilnā rīklē izsmietu RFS graujosos zaudējumus Eirokausos pret labām komandām ar 11 latviešiem , ja tādi būtu. A, pareizi, šādi nemaz netiktu pie Galatasaray u.c. klubiem.
Šādi tipiņi jebkuru Latvijas komandu izņirgs par mazāko iemeslu 😉

  +5 [+] [-]

, 2024-10-10 21:52, pirms mēneša
Rezultātu izšķīra pretinieku spēlētāju augstāka individuālā meistarība. Pati spēle nebija slikta, tikai ir jāsit iekšā.
Patika, kā Šits iegāja spēlē.

  +4 [+] [-]

, 2024-10-10 21:53, pirms mēneša
Trippigakillen rakstīja: Pirmkārt futbols ir labi, ja trešais populārākais sporta veids Latvijā (ceru, ka nav tik augsts) Otrkārt nevis skaudība ,bet riebums, ka futbolā ir iegrūsta tāda nauda. Par kādiem nopelniem? Par nekādiem, bet tikai tāpēc ,ka tas ir populārs sporta veids pasaulē, kuram ir nulle sakara ar Latvijas tautas gara spēku. Tajā pašā laikā hokejs un basketbols vieno, jo tā ir mūsu identitāte, un uz to vajadzētu arī koncentrēties. Patīk arī futbolu paskatīties ,kad labākie spēlē, bet nu nav tā Latviešu lieta.
Kāds hokejs tev vieno? Divas nedēļas Maija mēnesī vairāk skatās hokeju, un pārējo visu gadu vispār hokejam virsū neskatās - izņemot tiešām daži hokeja fani, kas seko visu gadu NHL. Jau Aprīlī teju tev visos TV kanālos kopā ar kārtējo alus reklāmu no rīta līdz vakaram bāž virsū to hokeju it kā tas būtu kāds dzīvības un nāves jautājums. Latvijā hokejs ir tik populārs, ka pa visu valsti spēj savākt pat 4x komandas valsts čempionātam! Mēs bijām un esam tik liela hokeja nācija, kad jau pēc neatkarības atgūšanas Rīgas sporta pilī spēlē starp Lido/Nafta vs Juniors Essamika tribīnēs bija veseli 20+ skatītāju! Mēs būsim hokeja nācija, kad uz spēlēm ies simtiem, vai pat tūkstošiem līdzjutēju vienalga, vai spēlē JAHL, vai OHL. Ja veiktu aptauju droši vien 90% iedzīvotāju pat nezina kura OHL komanda ir pašreizējie čempioni!!!

  +2 [+] [-]

, 2024-10-10 21:54, pirms mēneša
sirujs rakstīja: Rezultātu izšķīra pretinieku spēlētāju augstāka individuālā meistarība. Pati spēle nebija slikta, tikai ir jāsit iekšā.
Patika, kā Šits iegāja spēlē.
Piekrītu - sīkas spēles epizodes kur netikām līdzi induviduāli, bet pats spēles saturs jau kopumā bija labs.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-10 21:54, pirms mēneša
Ambrē rakstīja: Kāds hokejs tev vieno? Divas nedēļas Maija mēnesī vairāk skatās hokeju, un pārējo visu gadu vispār hokejam virsū neskatās - izņemot tiešām daži hokeja fani, kas seko visu gadu NHL. Jau Aprīlī teju tev visos TV kanālos kopā ar kārtējo alus reklāmu no rīta līdz vakaram bāž virsū to hokeju it kā tas būtu kāds dzīvības un nāves jautājums. Latvijā hokejs ir tik populārs, ka pa visu valsti spēj savākt pat 4x komandas valsts čempionātam! Mēs bijām un esam tik liela hokeja nācija, kad jau pēc neatkarības atgūšanas Rīgas sporta pilī spēlē starp Lido/Nafta vs Juniors Essamika tribīnēs bija veseli 20+ skatītāju! Mēs būsim hokeja nācija, kad uz spēlēm ies simtiem, vai pat tūkstošiem līdzjutēju vienalga, vai spēlē JAHL, vai OHL. Ja veiktu aptauju droši vien 90% iedzīvotāju pat nezina kura OHL komanda ir pašreizējie čempioni!!!
Tipiskākais Latvijas sporta fans - sekos līdzi tam, kur ir iespēja bleķi izcelt. Kā rezultātu nav, tā pamet novārtā un meklē nākamo nišu. Tādiem Banki un Hārtlijs dieva vietā pirmajā gadā, un pie pirmajām neveiksmēm sāk zākāt interneta komentāros

  -1 [+] [-]

, 2024-10-10 21:55, pirms mēneša
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cik infantils apgalvojums! Tev neienāca prātā, ka cilvēki pie mums fano vnk tāpēc, ka futbols tiešām patīk? Un nekāda sakara ar reitingiem. Tad jau mums futbols būtu bez jebkādas konkurences populārākais, un hokejs ar basketbolu nespētu pulcēt pilnas tribīnes, jo visi sekotu futbolam tikai dēļ tā, ka tas ir sporta karalis.
Tas nebija īsti tā domāts, bet vnk par cilvēka psihaloģiju. Ar lietām ,kuras ir populāras ir daudz vieglāk piesaistīt vēl vairāk popularitāti. Piedod ,ja aizvainoju. Ja tev kā latvietim patīk futbols, tas ir foršī. Es te tikai gvelžu sūdu ,jo negribu ,lai dēļ lielās futbola popularitātes pasaulē paķertu daudz vairāk latviešus uz futbolu. Mums jau tā maza nācija ,un ar to ,ka mēs esam pasaules mērogā tik spēcīgi hokejā un basketbolā ,tas ir orģināli un forši, kā arī dod mums iespēju būt augstākās vietās rankā.

     [+] [-]

, 2024-10-10 21:55, pirms mēneša
Viensviensvīrs rakstīja: Futbols prasa vairāk nekā tikai skatīties – vajag arī saprast, un tas diemžēl nav visiem.
Spriežot pēc izlases rezultātiem, Latvijā futbolu tā līdz galam nespēj saprast neviens

  +1 [+] [-]

, 2024-10-10 21:57, pirms mēneša
varenais_eksperts rakstīja: Tipiskākais Latvijas sporta fans - sekos līdzi tam, kur ir iespēja bleķi izcelt. Kā rezultātu nav, tā pamet novārtā un meklē nākamo nišu. Tādiem Banki un Hārtlijs dieva vietā pirmajā gadā, un pie pirmajām neveiksmēm sāk zākāt interneta komentāros
Kur palikuši skeletona "fani"? Zinu 2, kuri nav noziedejusi - Dale un Damokls.
Slēpts komentārs: basiiiccc

  +1 [+] [-]

, 2024-10-10 21:59, pirms mēneša
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kā man patīk šie cilvēki, kuri, lai it kā sev paaugstinātu cenu, lielās, no kura gada par konkrēto komandu/sporta veidu fano. Es nesaku, ka esi basketbola fans, bet tad vari ieteikt vietējiem, lai nefano par komandu, jo leģionāru par daudz?
Tie paši cilvēki, kuri vēlēšanās nobalso par Šleseru un papildus + ieliek Šleseram un Krištopānam jaunākajiem, jo... jo foršs uzvārds. Tā teikt iepakojums labs.

Saturs pie pakaļas.
Runā muļķības, bet jāpalielās ka nez kāds 30 gadīgs sporta fans.
It kā normāliem cilvēkiem nebūtu tas pie pakaļas un neinteresētu tas, ko Tu dari un saki, nevis tas, kas Tu esi.

  -1 [+] [-]

, 2024-10-10 22:01, pirms mēneša
Auda Bauda rakstīja: Kā zaudējums tā dīvāna eksperti klāt, kur jūs bijāt noslēpušies, kad bija labi rezultāti un panākumi LV futbolā?
Kad tir bija 2004-2010 ar krievvalodigiem?

  -1 [+] [-]

, 2024-10-10 22:02, pirms mēneša
varenais_eksperts rakstīja: Kāds sakars virslīgas naudai ar hokeja čempi?!?!! Tur no valsts tak vispār nekāds finansējums nenāk. Kāds sakars PRIVĀTU!!! klubu maksātajām algām?!?

Kur ir lielie Latvijas hokeja fani, kas nenāk atbalstīt savas vietējās komandas? Hokeja čempis novests līdz 4 komandu līdzdalībai. Kauns!

Cilvēk mīļais, tu tak te jauc cūkas ar apelsīniem kopā. Ieteiktu nedaudz padomāt pirms rakstīt tādas muļķības nākotnē.
Liels sakars, dīvaini ,ka neredzi. No valsts budžeta iedalījums ir daudz lielāks futbolam kaut gan hokeja izmaksas ir krietni lielākas.
Jā virslīgai ar hokeja čempi nav sakara ar to no kurienes nauda nāk, bet sakars ir par to cik daudz vairāk futbolisti pelna nekā citu sporta veidu pāstāvji. Jebkurā valstī. Taisnība tev par hokeja čempi. ļoti skumji. ļoti gribētos lai kāds no tiem futbola investoriem investētu Latvijas hokejā. zinu ,ka tas tā nebūs, bet tā būtu godīgāk un loģiskāk tieši priekš Latvijas.

     [+] [-]

, 2024-10-10 22:02, pirms mēneša
varenais_eksperts rakstīja: Nav jau LFF tādi nabagi kā LHF/LBS kuriem jāmelo lai piķi no valsts paņemtu kvaļiem.
Patiesībā lff ir vēl lielāki nabagi,jo ar visu savu milzīgo budžetu, ko dod fifa un uefa un absolūti lielāko bērnu skaitu,tā arī nespēj ne kādu izaudzināt, ne sakārtot sistēmu.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-10 22:03, pirms mēneša
cobham rakstīja: cik gadus to izsmieklu var panest. žēl līdzjūtējus, kas gadiem reāli moka sevi skatoties šo murgu
Nu bet tas taču ir pilnīgi pamatoti sevi mocīt ar to,jo tas taču ir populārākais sporta veids-sporta karalis,populārākie pasaules sportisti utt..
Līdzīgi ar 3x3 te daudziem ir,ka spiesti skatīties uz LBL 2 čaļu "zemo līmeni"jo tas taču ir OS programmā!!
Nozombētie mazohisti..

  +5 [+] [-]

, 2024-10-10 22:07, pirms mēneša
Trippigakillen rakstīja: Liels sakars, dīvaini ,ka neredzi. No valsts budžeta iedalījums ir daudz lielāks futbolam kaut gan hokeja izmaksas ir krietni lielākas.
Jā virslīgai ar hokeja čempi nav sakara ar to no kurienes nauda nāk, bet sakars ir par to cik daudz vairāk futbolisti pelna nekā citu sporta veidu pāstāvji. Jebkurā valstī. Taisnība tev par hokeja čempi. ļoti skumji. ļoti gribētos lai kāds no tiem futbola investoriem investētu Latvijas hokejā. zinu ,ka tas tā nebūs, bet tā būtu godīgāk un loģiskāk tieši priekš Latvijas.
Tu kaut kāds sporta Robins Huds taisies būt?
Varbūt Ļeņins?

Atņemsi bagātajiem viņu nopelnīto un izdāļāsi hokejistiem, kuri Huanam Spānijā ir pilnīgi pie pakaļas?
Futbolisti pelna tik, cik tirgus regulē. Āmen.

  +2 [+] [-]

, 2024-10-10 22:10, pirms mēneša
Trippigakillen rakstīja: Liels sakars, dīvaini ,ka neredzi. No valsts budžeta iedalījums ir daudz lielāks futbolam kaut gan hokeja izmaksas ir krietni lielākas.
Jā virslīgai ar hokeja čempi nav sakara ar to no kurienes nauda nāk, bet sakars ir par to cik daudz vairāk futbolisti pelna nekā citu sporta veidu pāstāvji. Jebkurā valstī. Taisnība tev par hokeja čempi. ļoti skumji. ļoti gribētos lai kāds no tiem futbola investoriem investētu Latvijas hokejā. zinu ,ka tas tā nebūs, bet tā būtu godīgāk un loģiskāk tieši priekš Latvijas.
Kas pie velna ir "godīgāk" un "loģiskāk" ar investīcijām tieši hokejā? Loģiskāk ir ieguldīt infrastruktūrā un jebkura sporta pieejamībā. Godīgāk ir atbalstīt pēc iespējas lielāku daļu bērnu un iedzīvotāju - vieglatlētika un futbols tādēļ arī ir sporta karaliene un karalis. Labāk 100 bērni futbolā/vieglatlētikā, nekā 10 hokejā vai 1 renē...

  -4 [+] [-]

, 2024-10-10 22:11, pirms mēneša
Visu cieņu Latvijas izlasei, nepaveicās, bets skatoties tos grieķu slāvus radās iespaisds: futbols ir bērnu, sieviešu un mīksto sporta veids.
P.S. Vairāk uz izlašu spēlēm neiešu, kauns skatīties kā bārdaini veči tēlo ielasmeitas uz laukuma, tam taču ir citas vietas.

  +2 [+] [-]

, 2024-10-10 22:18, pirms mēneša
otins rakstīja: Atklātā futbolā mēs zaudējam meistarīgām komandām. Kazakeviča noņemšana bija kļūda. Viņa vadībā komanda spēlēja no aizsardzības un tik smagi nezaudēja.

Skonto stadionā bija daudz brīvu vietu - piebilde tiem, kuriem tagad vajag jaunu stadionu ar 15 tūkstošiem vietu.
Kāds bija Daiņa pirmais cikls pie izlases stūres? Nevajadzētu salīdzināt trenera "sasniegto", kad izlases tiešā un netieša tuvumā ir 5+ gadus un treneri, kas pie izlases stūres nav bijis pat 10 spēles.

  -1 [+] [-]

, 2024-10-10 22:21, pirms mēneša
sporta komentētājs rakstīja: Patiesībā lff ir vēl lielāki nabagi,jo ar visu savu milzīgo budžetu, ko dod fifa un uefa un absolūti lielāko bērnu skaitu,tā arī nespēj ne kādu izaudzināt, ne sakārtot sistēmu.
Nekādas saprašanas par lietu!

Baltijā(ne tikai Latvijā)- nav neviena pussarga, uzbrucēja, kas spēlētu top5 līgā(laikapstākļi spēlē lielu lomu, jo Maķedonijā spēlē vienādos apstākļos- visu gadu!

Basketbolā, hokejā tādu problēmu nav!

  +1 [+] [-]

, 2024-10-10 22:21, pirms mēneša
basiiiccc rakstīja: tas ir smiekligi ta mes saskatam pozituvu jau 15 gadus un vienmer mums nabadziniem kaut kas pietruka..
Man ir ar ko salīdzināt - izlase pie Daiņa Kazakēviča, vai izlase kā spēlē pie Paolo Nikolato! Par Nikolato plānu ir izlases sspēles vīziju lielākai daļai galvenās bažas bija - vai mūsu izlases čaļi vispār var izpildīt viņa doto spēles plānu - spēlēt ar īsām saspēlēm bumbu maksimāli turot pie zemes un nevis spēlējot vertikālo futbolu kur aizsargs taisa alklo centrējumu cerībā, ka abi uzbrucēji kaut kā bumbu dabūs sev un izdarīs sitienu pa vārtiem.
Kad LV basketbola izlase sabruka pret Brazīliju par olimpisko kvalifikāciju - nostrādāja tas, ka pretinieku spēles plāns bija efektīgs, bet mūsu aizsardzība netika ar to galā. Un arī šovakar - maķedonieši neko fantastisku neparādīja, bet viņi izmantoja tās savas dažas dotās iespējas - un tas pats ar Brazīliju basketbolā - viņiem vienkārši krita iekšā viss ko vien meta pa grozu - Brazīlija jau nebija induviduāli pārāka pār LV izlasi tajā spēlē, bet vienkārši tā bija viņu diena un mūsējie neko nespēja mainīt, lai arī uzbrukumā +/- viss izskatījās kārtībā!

  +2 [+] [-]

, 2024-10-10 22:25, pirms mēneša
Viens te rakstīja : "Kā zaudējums tā dīvāna eksperti klāt, kur jūs bijāt noslēpušies, kad bija labi rezultāti un panākumi LV futbolā? "
P.S. Labi rezultāti un panākumi ? Tas bija pirms 20 gadiem !!!

     [+] [-]

, 2024-10-10 22:30, pirms mēneša
Paskatās Kanādas izlasi!
Tur praktiski visi pēc 16-17 gadiem ārpus Kanādas ir slīpējuši meistarību!
Nevar ziemeļu valstīs līdz 20-22 gadiem turēt futbolistus un tad viņi kur izsitīsies pasaulē!(tie ir reti izņēmumi)

  +4 [+] [-]

, 2024-10-10 22:33, pirms mēneša
Trippigakillen rakstīja: Liels sakars, dīvaini ,ka neredzi. No valsts budžeta iedalījums ir daudz lielāks futbolam kaut gan hokeja izmaksas ir krietni lielākas.
Jā virslīgai ar hokeja čempi nav sakara ar to no kurienes nauda nāk, bet sakars ir par to cik daudz vairāk futbolisti pelna nekā citu sporta veidu pāstāvji. Jebkurā valstī. Taisnība tev par hokeja čempi. ļoti skumji. ļoti gribētos lai kāds no tiem futbola investoriem investētu Latvijas hokejā. zinu ,ka tas tā nebūs, bet tā būtu godīgāk un loģiskāk tieši priekš Latvijas.
Tu saproti kā strādā ekonomika? Jo lielāki ienākumi, jo potenciāli lielāka alga. Tieši tāpēc bagātākie sportisti būs tur, kur potenciāli visvairāk skatītāju un profesionālākais mārketings - ASV Pro līgās, top5 futbola līgās, teniss, golfs, bokss. Un tieši tāpēc arī lv futbolā nauda būs lielākā. Jo a) kur vēl par dalību starptautiskā turnīrā var saņemt solīdu naudu? un b) kurā sporta veidā vēl starptautiskā šī sporta veida federācija dod naudu vietējām izlasēm un federācijām? Tas pats IIHF vai FIBA kaut ko tādu dara?
Un godīgāk, loģiskāk? Kāpēč, lai investors ieguldītu jomā, kas garantēti ir finansiālie zaudējumi nevis jomā, kur vismaz teorijā var nopelnīt? Kas attiecās uz valsts ieguldījumu - valstij vispār pro sportā nebūtu jāiegulda.

     [+] [-]

, 2024-10-10 22:35, pirms mēneša
Geralt of Rivia rakstīja: Tu saproti kā strādā ekonomika? Jo lielāki ienākumi, jo potenciāli lielāka alga. Tieši tāpēc bagātākie sportisti būs tur, kur potenciāli visvairāk skatītāju un profesionālākais mārketings - ASV Pro līgās, top5 futbola līgās, teniss, golfs, bokss. Un tieši tāpēc arī lv futbolā nauda būs lielākā. Jo a) kur vēl par dalību starptautiskā turnīrā var saņemt solīdu naudu? un b) kurā sporta veidā vēl starptautiskā šī sporta veida federācija dod naudu vietējām izlasēm un federācijām? Tas pats IIHF vai FIBA kaut ko tādu dara?
FIBA būtu bankrotējusi, ja nepaņemtu 4 miljonus no Latvijas valsts

     [+] [-]

, 2024-10-10 22:37, pirms mēneša
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nav taisnība. Jā, ar Biedrinu abos turnīros netikam no grupas ārā, bet pa vienai uzvarai gan no abiem pārvedām.
ar ambre un televizoru nav jēgas strīdēties

  +3 [+] [-]

, 2024-10-10 22:37, pirms mēneša
FIFA budžets 6,4 miljardi, UEFA 5 miljardi!
No abiem Latvijas izlase un Virslīga saņem dotācijas!

Tikmēr IIHF, FIBA ir jādotē Latvijas cilvēkiem, jo šiem budžets nav pat 100 miljoni

     [+] [-]

, 2024-10-10 22:38, pirms mēneša
datmons rakstīja: Nekādas saprašanas par lietu!

Baltijā(ne tikai Latvijā)- nav neviena pussarga, uzbrucēja, kas spēlētu top5 līgā(laikapstākļi spēlē lielu lomu, jo Maķedonijā spēlē vienādos apstākļos- visu gadu!

Basketbolā, hokejā tādu problēmu nav!
Un kas viņiem liedz sabūvet piepūšamos kupolus? Sapratējs atradies.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-10 22:39, pirms mēneša
Steidzīgi jānaturalizē 2 raženi un kustīgi centra aizsargi,jo mums aizsardzība neteikšu ka slikta,bet viņa mums nav vispār. Uz doto brīdi Latvijā diemžēl labi aizsargi nav.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-10 22:40, pirms mēneša
Nemaz nebrīnītos, ja tā kvalifikācijas maksa(OS turnīrs) bija 5% no FIBA budžeta

  +1 [+] [-]

, 2024-10-10 22:41, pirms mēneša
sporta komentētājs rakstīja: Un kas viņiem liedz sabūvet piepūšamos kupolus? Sapratējs atradies.
Ir jau uzbūvēti, bet tādām Ziemeļmaķedonijām nav jābūvē un ir izteiktas priekšrocības!

  +3 [+] [-]

, 2024-10-10 22:42, pirms mēneša
datmons rakstīja: Nekādas saprašanas par lietu!

Baltijā(ne tikai Latvijā)- nav neviena pussarga, uzbrucēja, kas spēlētu top5 līgā(laikapstākļi spēlē lielu lomu, jo Maķedonijā spēlē vienādos apstākļos- visu gadu!

Basketbolā, hokejā tādu problēmu nav!
Nevajag pārvērtēt laikapstākļus. Kā tad nākās, ka lv pospadomju paaudze paliela daļa mauca Eiropas tā laika top15-15 līgās un vairāki kā minimums apostīja Top5 līgas?
Galvenā problēma nav laikapstākļi. Galvenā problēma ir tieši tā pati, kas basketbolā un hokejā - nesakārtots bernu un jauniešu sports, kvalitatīvu tā vecuma treneru trūkums. Tikai tā kā futbolu spēlē visā pasaulē - tur to, ka mēs stagnējam jūt daudz izteiktāk.

  -1 [+] [-]

, 2024-10-10 22:47, pirms mēneša
Geralt of Rivia rakstīja: Kāds bija Daiņa pirmais cikls pie izlases stūres? Nevajadzētu salīdzināt trenera "sasniegto", kad izlases tiešā un netieša tuvumā ir 5+ gadus un treneri, kas pie izlases stūres nav bijis pat 10 spēles.
Kāpēc tu salīdzini ar Daiņa 1. ciklu? Vai tad mēs mainījām treneri, lai atkal visu sāktu no nulles? Jaunajam trenerim nu jau bija jāsāk rādīt rezultāti, bet pēdējo 3 spēļu bilance ir 1 uzvara, 2 zaudējumi un vārtu attiecība 2:7 (armēņi iesita savos vārtos).

Pie Daiņa spēlētāji neatļāvās pastaigāties pa laukumu pēdējās 10 minūtēs, viņi cīnījās līdz galam.

  +2 [+] [-]

, 2024-10-10 22:49, pirms mēneša
Ļoti uzskatāmi varēja redzēt kāpēc nr. 7 Elmass (vai kā tur viņu) viens pats ir 1.5 reizes vērtīgāks par visu LV izlasi kopā - visi piekārieni jēgpilni un situācijas saasinoši. Gols vispār bija kā treniņā īzī bez satraukuma djevelē👌

  +2 [+] [-]

, 2024-10-10 22:50, pirms mēneša
datmons rakstīja: Paskatās Kanādas izlasi!
Tur praktiski visi pēc 16-17 gadiem ārpus Kanādas ir slīpējuši meistarību!
Nevar ziemeļu valstīs līdz 20-22 gadiem turēt futbolistus un tad viņi kur izsitīsies pasaulē!(tie ir reti izņēmumi)
Tā ir mūsu domāšanas problēma jau gadiem - kad pēc pirmā puslaika futbola eksperti apsprieda Dario Šita uznākšanu uz laukuma un žurnālists pateica ka viņš taču ir vēl jauns - ir jāsaprot, ka normālos apstākļos Vācijas, Spānijas vai citas valsts izlases spēlētājs 21 gada vecumā jau spēlē 90 min. kādā no Eiropas top klubiem. Mums vēl 23 gadīgs spēlētājs tiek saukts pa jaunu un perspektīvu, bet patiesībā viņam jau jau ir jābūt stabilai Virslīgas top klubu pamatvērtībai, vai arī vismaz spēlē 70 minūtes kaut kur Šveicē, vai Beļģijā. Dario Šits var gadīties, ka būs tas labais piemērs, ka varbūt savos 23 gados spēlēs Parma (cerams vēl Serie A) pamatsastāvā, ja turpinās progresēt Nīderlandē, bet ja priekš mums tas būs kaut, kas ļoti iespaidīgi, tad diemžēl jāsaka, ka lielākajā daļā Eiropas izlasēm tā ir norma, ka 23 gadīgs spēlētājs jau spēlē augstākajā līmenī!

     [+] [-]

, 2024-10-10 22:51, pirms mēneša
datmons rakstīja: Ir jau uzbūvēti, bet tādām Ziemeļmaķedonijām nav jābūvē un ir izteiktas priekšrocības!
Dzirdēts, ka dejotājiem olas arī traucējot

  -1 [+] [-]

, 2024-10-10 22:52, pirms mēneša
Geralt of Rivia rakstīja: Nevajag pārvērtēt laikapstākļus. Kā tad nākās, ka lv pospadomju paaudze paliela daļa mauca Eiropas tā laika top15-15 līgās un vairāki kā minimums apostīja Top5 līgas?
Galvenā problēma nav laikapstākļi. Galvenā problēma ir tieši tā pati, kas basketbolā un hokejā - nesakārtots bernu un jauniešu sports, kvalitatīvu tā vecuma treneru trūkums. Tikai tā kā futbolu spēlē visā pasaulē - tur to, ka mēs stagnējam jūt daudz izteiktāk.
Neaizmirsti, ka tajā laikā nebija hokeja haļļu, mazāk gāja uz basketbolu!
Futbolā bija mežonīga atlase jauniešos un pāris supertalanti izsitās.(ar daudz lielāku dzimstību)

Ar visu to- tikai daži tiešām tika pie nopietnas spēļu prakses- top5 līgās!

Tādai Ziemeļmaķedonijai- 30 gados ir bijuši daudz vairāk top5 futbolistu!(lielā mērā pateicoties tieši laikapstākļiem un konkurenci tieši futbolā!

  +1 [+] [-]

, 2024-10-10 22:54, pirms mēneša
otins rakstīja: Kāpēc tu salīdzini ar Daiņa 1. ciklu? Vai tad mēs mainījām treneri, lai atkal visu sāktu no nulles? Jaunajam trenerim nu jau bija jāsāk rādīt rezultāti, bet pēdējo 3 spēļu bilance ir 1 uzvara, 2 zaudējumi un vārtu attiecība 2:7 (armēņi iesita savos vārtos).

Pie Daiņa spēlētāji neatļāvās pastaigāties pa laukumu pēdējās 10 minūtēs, viņi cīnījās līdz galam.
Daiņa lielākie sasniegumi pie izlases stūres tomēr bija pret tā saucamajā pundurvalstīm! Ja godīgi, tad manā vērtējumā Daiņa lielākais sasniegums futbolā kā trenerim bija - izcīnīts Latvijas kauss ar FK Jelgava, kad klubs vēl oficiāli skaitījās, ka spēlē 1.līgā un izdevās finālā uzveikt Virslīgas klubu - laikam tas bija pirmais šāds gadījums Latvijas klubu futbola vēsturē!

  +1 [+] [-]

, 2024-10-10 22:55, pirms mēneša
otins rakstīja: Kāpēc tu salīdzini ar Daiņa 1. ciklu? Vai tad mēs mainījām treneri, lai atkal visu sāktu no nulles? Jaunajam trenerim nu jau bija jāsāk rādīt rezultāti, bet pēdējo 3 spēļu bilance ir 1 uzvara, 2 zaudējumi un vārtu attiecība 2:7 (armēņi iesita savos vārtos).

Pie Daiņa spēlētāji neatļāvās pastaigāties pa laukumu pēdējās 10 minūtēs, viņi cīnījās līdz galam.
Tāpēc, ka ir nedaudz starpība treneris pilnīgi no malas vai treneris, kas saistīts tiešā veidā (lielā izlase) un arī netiešā veidā (jauniešu izlases LFF sporta direktors) ir ļoti ilgu laiku. Nevar salīdzināt treneri, kas tikko sāk apbružaties ar treneri, kam viss bija zināms pat krietni pirms kļuva par lielās izlases g.t. Un jā - pēc būtības mēs sākam visu no 0. Tā ir praktiski jebkurā sporta komandā, kur nomainot treneri, paņem treneri ar pilnīgi citu filozofiju.

  +2 [+] [-]

, 2024-10-10 22:59, pirms mēneša
datmons rakstīja: Neaizmirsti, ka tajā laikā nebija hokeja haļļu, mazāk gāja uz basketbolu!
Futbolā bija mežonīga atlase jauniešos un pāris supertalanti izsitās.(ar daudz lielāku dzimstību)

Ar visu to- tikai daži tiešām tika pie nopietnas spēļu prakses- top5 līgās!

Tādai Ziemeļmaķedonijai- 30 gados ir bijuši daudz vairāk top5 futbolistu!(lielā mērā pateicoties tieši laikapstākļiem un konkurenci tieši futbolā!
Tikai daži top 5 līgās, bet lielākā daļa izlases bija tā laika Eiropas top10-15 līgās, kamēr šobrīd priecājamies par jebkuru, kas ārzemēs spēlē pamata 11.
Un jā - hokejā apstakļi bija švakāki, bet basketā to, kas trenējās netrūka. Bet fakts paliek fakts - bērnu, jauniešu līmenī ir ļoti vāja tehnikas, fiziskās sagatavotības utt apmācība. Ja sporta veidos ar mazāku konkurenci to tik izteikti nejūt, tad futbolā, kuru tiešām spēlē visur - jūt izteikti. Ar vājiem pamatiem būvē kaut katra pilsētā piepūšamo halli, nekas nemainīsies.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-10 23:08, pirms mēneša
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kur palikuši skeletona "fani"? Zinu 2, kuri nav noziedejusi - Dale un Damokls.
Pieskaiti arī mani pie skeletona un renes kopumā faniem. Ar nepacietību gaidu kamaniņas, bobsleju , skeletonu.

     [+] [-]

, 2024-10-10 23:10, pirms mēneša
Geralt of Rivia rakstīja: Tāpēc, ka ir nedaudz starpība treneris pilnīgi no malas vai treneris, kas saistīts tiešā veidā (lielā izlase) un arī netiešā veidā (jauniešu izlases LFF sporta direktors) ir ļoti ilgu laiku. Nevar salīdzināt treneri, kas tikko sāk apbružaties ar treneri, kam viss bija zināms pat krietni pirms kļuva par lielās izlases g.t. Un jā - pēc būtības mēs sākam visu no 0. Tā ir praktiski jebkurā sporta komandā, kur nomainot treneri, paņem treneri ar pilnīgi citu filozofiju.
Man ir pamatotas aizdomas, ka itāļa filozofija nestrādās. Tā nav slikta, bet mūsu spēlētājiem vienkārši trūkst meistarības, lai to īstenotu, - gan uzbrukumā, gan aizsardzībā. Dainis to saprata un veidoja taktiku, vadoties no spēlētāju spējām. Futbols nebija tik skatāms, bet arī zaudējumi nebija tik lieli.

     [+] [-]

, 2024-10-10 23:10, pirms mēneša
Geralt of Rivia rakstīja: Tikai daži top 5 līgās, bet lielākā daļa izlases bija tā laika Eiropas top10-15 līgās, kamēr šobrīd priecājamies par jebkuru, kas ārzemēs spēlē pamata 11.
Un jā - hokejā apstakļi bija švakāki, bet basketā to, kas trenējās netrūka. Bet fakts paliek fakts - bērnu, jauniešu līmenī ir ļoti vāja tehnikas, fiziskās sagatavotības utt apmācība. Ja sporta veidos ar mazāku konkurenci to tik izteikti nejūt, tad futbolā, kuru tiešām spēlē visur - jūt izteikti. Ar vājiem pamatiem būvē kaut katra pilsētā piepūšamo halli, nekas nemainīsies.
Manuprāt stipri pārspīlē, ka visi bija top15 un visi spēlēja!
Gandrīz puse bija no vietējām līgām, cits netika pie spēles laika!
Līderi protams spēlēja un spēlēja daudz, bet arī tagad līderi spēlē labos vai vismaz pieklājīgos līmeņos!

Tā starpība ir tāda, ka tagad Ziemeļmaķedonija, Albānija, Gruzija, Armēnija u.c. ir kļuvušas nedaudz jaudīgākas- futbola saprašanas ziņā!

Futbola saprašana ir ilgstošs darbs!

     [+] [-]

, 2024-10-10 23:12, pirms mēneša
otins rakstīja: Man ir pamatotas aizdomas, ka itāļa filozofija nestrādās. Tā nav slikta, bet mūsu spēlētājiem vienkārši trūkst meistarības, lai to īstenotu, - gan uzbrukumā, gan aizsardzībā. Dainis to saprata un veidoja taktiku, vadoties no spēlētāju spējām. Futbols nebija tik skatāms, bet arī zaudējumi nebija tik lieli.
Veidot spēlētāju spējas, lai viņi netiktu normālās līgās, komandās?
Kam viņi ārpus vietējās līgs būs nepieciešami?

  +1 [+] [-]

, 2024-10-10 23:18, pirms mēneša
datmons rakstīja: Veidot spēlētāju spējas, lai viņi netiktu normālās līgās, komandās?
Kam viņi ārpus vietējās līgs būs nepieciešami?
Izlases treneris neveido spējas. Viņš strādā ar tādiem spēlētājiem, kādi ir viņa rīcībā. Spējas futbolisti attīsta klubos un treniņos.

     [+] [-]

, 2024-10-10 23:20, pirms mēneša
Var paskatīties kā zviedriem iet ar visiem multi-mix!
Uz 2022, 2024 turnīriem netika! Spēlē Nāciju C līgā!

  -1 [+] [-]

, 2024-10-10 23:26, pirms mēneša
otins rakstīja: Izlases treneris neveido spējas. Viņš strādā ar tādiem spēlētājiem, kādi ir viņa rīcībā. Spējas futbolisti attīsta klubos un treniņos.
Šaubos vai pro futbolistam pie 50 spēlēm un daudzajiem pārbraucieniem(mājas, izbraukums) ir iespēja individuāli strādāt pie daudzām lietām!
Futbolists to var darīt 16-18 gados ārzemēs, bet pro klubā jau jādod rezultāts ārā!

     [+] [-]

, 2024-10-10 23:28, pirms mēneša
Pro futbolistam- tie Eč, Pč renē ir katra spēle!

  +2 [+] [-]

, 2024-10-10 23:32, pirms mēneša
Tāpēc arī saku, ka 15-18 gadīgam ir jābrauc uz ārzemēm, jo ir vēl laiks- individuāli strādāt, lai spēlētu pro futbolu!
Aizbraucot 20-25 tur jau gaida rezultātu, bet ja nevari dot, tad esi brīvs!

  +3 [+] [-]

, 2024-10-10 23:33, pirms mēneša
Ambrē rakstīja: Tā ir mūsu domāšanas problēma jau gadiem - kad pēc pirmā puslaika futbola eksperti apsprieda Dario Šita uznākšanu uz laukuma un žurnālists pateica ka viņš taču ir vēl jauns - ir jāsaprot, ka normālos apstākļos Vācijas, Spānijas vai citas valsts izlases spēlētājs 21 gada vecumā jau spēlē 90 min. kādā no Eiropas top klubiem. Mums vēl 23 gadīgs spēlētājs tiek saukts pa jaunu un perspektīvu, bet patiesībā viņam jau jau ir jābūt stabilai Virslīgas top klubu pamatvērtībai, vai arī vismaz spēlē 70 minūtes kaut kur Šveicē, vai Beļģijā. Dario Šits var gadīties, ka būs tas labais piemērs, ka varbūt savos 23 gados spēlēs Parma (cerams vēl Serie A) pamatsastāvā, ja turpinās progresēt Nīderlandē, bet ja priekš mums tas būs kaut, kas ļoti iespaidīgi, tad diemžēl jāsaka, ka lielākajā daļā Eiropas izlasēm tā ir norma, ka 23 gadīgs spēlētājs jau spēlē augstākajā līmenī!
neesi aizdomājies kapēc tie viņa vecuma un jaunāki džeki ar ko kopā viņš trenējās palika Parmas pirmajā komandā , bet viņu atdeva īrei ar izpirkšanas iespēju???...pateikt tev priekšā vai pats padomāsi?

  +2 [+] [-]

, 2024-10-10 23:44, pirms mēneša
otins rakstīja: Man ir pamatotas aizdomas, ka itāļa filozofija nestrādās. Tā nav slikta, bet mūsu spēlētājiem vienkārši trūkst meistarības, lai to īstenotu, - gan uzbrukumā, gan aizsardzībā. Dainis to saprata un veidoja taktiku, vadoties no spēlētāju spējām. Futbols nebija tik skatāms, bet arī zaudējumi nebija tik lieli.
Pirmkārt - kad Dainis to saprata? Tikai pēc tam, kad pāris gadiņus bija bijis LFF sporta direktors, pēc tam vēl pāris gadiņus u-izlašu treneris un vēl pamanījās izgāzt pirmo nāciju līgas ciklu. Analoģiski, itālim, ja dotu tikpat laiku saprast cik bija Dainim, italim jāstrāda vismaz 5-6 gadi.

     [+] [-]

, 2024-10-10 23:56, pirms mēneša
datmons rakstīja: Manuprāt stipri pārspīlē, ka visi bija top15 un visi spēlēja!
Gandrīz puse bija no vietējām līgām, cits netika pie spēles laika!
Līderi protams spēlēja un spēlēja daudz, bet arī tagad līderi spēlē labos vai vismaz pieklājīgos līmeņos!

Tā starpība ir tāda, ka tagad Ziemeļmaķedonija, Albānija, Gruzija, Armēnija u.c. ir kļuvušas nedaudz jaudīgākas- futbola saprašanas ziņā!

Futbola saprašana ir ilgstošs darbs!
Vēl kā šodien atceros, ka uz EUR0 04 Starkovs paņēma... izlasē reāli neredzētu Jurģi Pučinsku no... Vladivostokas Luč-Energija. Bija EURO 04 rekords spēlētāja pieraksta klubā attālumā no Portugāles.

Tas tā... izlasē visādi pieklīdeņi arī tajos laikos bija...
Bet (!) vidēji mūsu tā laika spēlētāji daudz augstāk kopējās.
Lai kāds no mūsu šodienas spēlētājiem kaut paprovē Anglijas Championship klubā tikt.
Tiesa, no otras puses, Eiropas Līgas kopumā šodien ir daudz spēcīgākas. Tieši kopumā, nevis tikai top klubi. Šveicē kādreiz, izņemot Basel, nekā praktiski nebija. Tagad tam pašam Basel nekas tur sen kā jau nav garantēts. Par to, ka Anglijā "lielais četrinieks" kā suga nepastāv jau gadus padsmit pat nerunājot, un par Championship līmeni šodien un gadus 20 atpakaļ arī ne.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-11 00:27, pirms mēneša
Geralt of Rivia rakstīja: Nevajag pārvērtēt laikapstākļus. Kā tad nākās, ka lv pospadomju paaudze paliela daļa mauca Eiropas tā laika top15-15 līgās un vairāki kā minimums apostīja Top5 līgas?
Galvenā problēma nav laikapstākļi. Galvenā problēma ir tieši tā pati, kas basketbolā un hokejā - nesakārtots bernu un jauniešu sports, kvalitatīvu tā vecuma treneru trūkums. Tikai tā kā futbolu spēlē visā pasaulē - tur to, ka mēs stagnējam jūt daudz izteiktāk.
Pirmkārt, nekārtos Kaspars Cipruss un viņam līdzīgie bērnu sportu. Viņi kārtos sev EČ/PKkvalifikācijas/nevienam neinteresējošu u18/20 čempionātu lobiju to notikšanai Rīgā, lai var "organizēt/apgūt/attīstīt" no valsts un pašvaldības kabatām. Hokejā ir kusli mēģinājumi apmācīt jauniešu trenerus, vēl dažos sportos, bet viņi tur vienkārši atsēz un iesmej, jo "paši gudri" PČ hokeja čempionāts kovislaikā? Kā kliedz viens noraudājies jaunietis slavenā tiktok video: NAHRENA??? tāpēc, ka LHF varēja izdiņģēt un izobēt sev un čempionātu apkalpojošai tikko izveidotai firmai "septiņu treknu gadu rēķinus"

  +2 [+] [-]

, 2024-10-11 00:35, pirms mēneša
Var jau te vainot atkal treneri,bet ja jaunatnes treneri nav iemācījuši elementāri apstrādāt bumbu,tad arī tāds rezultāts.Čaļi jau centās,skrēja,bet maķedonieši vienk.uz klasi,tehniku apspēlēja.

  -1 [+] [-]

, 2024-10-11 01:12, pirms mēneša
Bronsons rakstīja: neesi aizdomājies kapēc tie viņa vecuma un jaunāki džeki ar ko kopā viņš trenējās palika Parmas pirmajā komandā , bet viņu atdeva īrei ar izpirkšanas iespēju???...pateikt tev priekšā vai pats padomāsi?
Tu esi tik pārgudrs, ka man rodas tikai viens jautājums tev - vai gadījumā uz smadzenēm galvaskauss nespiež? Tu droši vien esi Parma ģenērālmenedžeris, vai arī Helmond Sport. Droši vien jau kā visiem spēlētājiem un it īpaši klubiem, lai vispār būtu vēlme paņemt īrē kādu spēlētāju tika iekļauts arī punkts par to, ka ir tiesības šo spēlētāju izpirkt. Tā ir normāla prakse. Piemēram Jānim Ikauniekam noslēdzot līgumu ar RFS ir iekļauts punkts par to, ka viņš drīkst pāriet uz citu klubu RFS klubam saņemot konkrētu summu. Kā izrādās Ikaunieka līgumā gan ir iekļauts punkts, ka viņš nedrīkst kāriet uz Riga FC un FK Liepāja pat, ja šie klubi galdā noliek vajadzīgo ciparu. Dario situācija ir tāda, ka viņam vajag iegūt spēļu praksi, jo viņš ilgstoši ir bijis traumēts.

  -1 [+] [-]

, 2024-10-11 01:21, pirms mēneša
DaMarcus rakstīja: Vēl kā šodien atceros, ka uz EUR0 04 Starkovs paņēma... izlasē reāli neredzētu Jurģi Pučinsku no... Vladivostokas Luč-Energija. Bija EURO 04 rekords spēlētāja pieraksta klubā attālumā no Portugāles.

Tas tā... izlasē visādi pieklīdeņi arī tajos laikos bija...
Bet (!) vidēji mūsu tā laika spēlētāji daudz augstāk kopējās.
Lai kāds no mūsu šodienas spēlētājiem kaut paprovē Anglijas Championship klubā tikt.
Tiesa, no otras puses, Eiropas Līgas kopumā šodien ir daudz spēcīgākas. Tieši kopumā, nevis tikai top klubi. Šveicē kādreiz, izņemot Basel, nekā praktiski nebija. Tagad tam pašam Basel nekas tur sen kā jau nav garantēts. Par to, ka Anglijā "lielais četrinieks" kā suga nepastāv jau gadus padsmit pat nerunājot, un par Championship līmeni šodien un gadus 20 atpakaļ arī ne.
Euro 2004 laikus nevajag salīdzināt, jo tas bija laiks, kad Luksemburga, Fēru salas, Islande, Kazahstāna un dažas citas valstis bija pret kurām obligāti bija jādabon trīs punkti, pat neizšķirts skaitījās slikts rezultāts. Šodien Luksmeburgu ar mokām 1:0 uzvar Baltkrievija, lai arī spēlētāju resursiem jābūt krasi atšķirīgiem. Tādas sagrāves Luksmeburgai, Fēru salām un Islandei ar rezultātiem 0:6, 0:7 utt. ir atsevišķi gadījumi.
Konkurenti ir pielikuši klāt kārtīgu darbu, bet mēs stāvējām uz vietas ar visu savu Euro 2004!

  -1 [+] [-]

, 2024-10-11 07:46, pirms mēneša
Uzvaram 3 nākamās spēles un ejam uz b līgu.

  +3 [+] [-]

, 2024-10-11 08:03, pirms mēneša
Ambrē rakstīja: Tu esi tik pārgudrs, ka man rodas tikai viens jautājums tev - vai gadījumā uz smadzenēm galvaskauss nespiež? Tu droši vien esi Parma ģenērālmenedžeris, vai arī Helmond Sport. Droši vien jau kā visiem spēlētājiem un it īpaši klubiem, lai vispār būtu vēlme paņemt īrē kādu spēlētāju tika iekļauts arī punkts par to, ka ir tiesības šo spēlētāju izpirkt. Tā ir normāla prakse. Piemēram Jānim Ikauniekam noslēdzot līgumu ar RFS ir iekļauts punkts par to, ka viņš drīkst pāriet uz citu klubu RFS klubam saņemot konkrētu summu. Kā izrādās Ikaunieka līgumā gan ir iekļauts punkts, ka viņš nedrīkst kāriet uz Riga FC un FK Liepāja pat, ja šie klubi galdā noliek vajadzīgo ciparu. Dario situācija ir tāda, ka viņam vajag iegūt spēļu praksi, jo viņš ilgstoši ir bijis traumēts.
..ja komandā nebūtu tik daudz jauno ,tas būtu pašsaprotami ar īri...bet nu dzīvosim redzēsim kam kur kaut kas spiež...

  +1 [+] [-]

, 2024-10-11 08:28, pirms mēneša
Ambrē rakstīja: Tu esi tik pārgudrs, ka man rodas tikai viens jautājums tev - vai gadījumā uz smadzenēm galvaskauss nespiež? Tu droši vien esi Parma ģenērālmenedžeris, vai arī Helmond Sport. Droši vien jau kā visiem spēlētājiem un it īpaši klubiem, lai vispār būtu vēlme paņemt īrē kādu spēlētāju tika iekļauts arī punkts par to, ka ir tiesības šo spēlētāju izpirkt. Tā ir normāla prakse. Piemēram Jānim Ikauniekam noslēdzot līgumu ar RFS ir iekļauts punkts par to, ka viņš drīkst pāriet uz citu klubu RFS klubam saņemot konkrētu summu. Kā izrādās Ikaunieka līgumā gan ir iekļauts punkts, ka viņš nedrīkst kāriet uz Riga FC un FK Liepāja pat, ja šie klubi galdā noliek vajadzīgo ciparu. Dario situācija ir tāda, ka viņam vajag iegūt spēļu praksi, jo viņš ilgstoši ir bijis traumēts.
Tieši vajag salīdzināt.
Jo tas, bez visādiem izskaistinājumiem, parāda reālo Baltijas, Rumānijas, Bulgārijas un pāris citu Austrumeiropas valstu futbola pagrimumu iepretim praktiski visas pārējās Eiropas attīstībai.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-11 08:39, pirms mēneša
Nu spēles palikušas skatāmākas. Tagad var pat klātienē aiziet paskatīties. Vektora laikā pat spēles laikā TV izslēdzu.

  -2 [+] [-]

, 2024-10-11 09:36, pirms mēneša
Treneris absolūti nekāds, Dainis tad vēl kaut ko pasaka, šis jaunais pagaidām kā kautrīga meitene.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-11 10:25, pirms mēneša
nāks nākošais zāģis šamais aizmirsīsies , par treknu lv futbolu

  +1 [+] [-]

, 2024-10-11 11:41, pirms mēneša
Rafaello rakstīja: 1. Basketbols
2. Ledus hokejs
3. Futbols

Un tā tas Latvijā būs vēl ilgi. tur vnk nav variantu

Jā, RFS iedeva migliņu acīs, ka nu tik bus utt. Bet nu nav, nu nav.

Jā, spēle nebij tik traka kā rezultāts, pilnībā piekrītu, bet nu tas vsp nav arguments, lai tagad te atkal kladzinātu, ka mums ... futbols, tūlīt jau būsim čempjos utt.

Ar vienu Ikaunieku nekas nebūs. Cigaņiks vēl plus mīnus, pārējie tai pašā RFS laukumā netiktu visticamāk.

Iemāciet jauniešiem grauzt zemi un koncentrēties uz visu - gan fizisko, gan tehniku un arī kaut kādu taktiku tam visam klāt un tad cerams

šobrīd ātram rezim vnk jānaturlizē pāris ... pārstāvji.
Paldies par uzmanību!
Uzmanīgi izlasīju un vienu krievu pasaules mēslu (...) ieraudzīju. Un otrs ... par rasismu.

  -1 [+] [-]

, 2024-10-11 11:57, pirms mēneša
Latvijas spiediens panākumiem nevainagojas, piekāpjoties Ziemeļmaķedonijai….

Kāds spiediens?
Pie 0-3 apmēram skaidrs, kurš spiediens ar brūno strīpu domāts
Bet nu tā arī vajadzētu formulēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2024-11-08 07:02, pirms 2 nedēļām
🍓 Foršas meitenes vēlas seksu!

❤️ izdrāž viņus 👉 https://bsgem24.ru/lovegirl17