Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:118, Did:0, useCase: 3

Rudņevs: "Sapņoju, lai kas līdzīgs izdotos Latvijas izlases sastāvā"

Andrejs Siliņš

Rudņevs: "Sapņoju, lai kas līdzīgs izdotos Latvijas izlases sastāvā"
Artjoms Rudņevs
Foto: AFP/Scanpix

"Ziniet, iespējams līdz galam neapzinos, ko esmu paveicis. Izdarīju savu darbu, cenšoties palīdzēt "Lech". Tagad sapņoju, lai kas līdzīgs izdotos Latvijas izlases sastāvā," pēc "hat trick" iespēšanas ceturtdienas Eiropas līgas mačā pret "Juventus" sacīja "Lech" uzbrucējs Artjoms Rudņevs.

Artjoms Rudņevs: "Līdz šim būtu ilgi jādomā, kura spēle karjerā ir mana labākā, bet tagad šis mačs pret "Juventus" ir ārpus jebkādas konkurences. Kaut kas tāds paliek atmiņā uz mūžiem. Diez vai spēšu atrast pareizos vārdus. Esmu laimīgs. Sapņoju iesist tādam pretiniekam vienus vārtus, bet uzreiz trīs – tas ir kaut kas burvīgs, fantastisks. Žurnālisti pēc spēles apsēda mani – runāju gan angliski, gan krieviski.

Trešie vārti bija skaisti? Man gan svarīgāk, ka tie deva "Lech" neizšķirtu. Ritēja jau pēdējā minūte, nebija daudz laika apdomai, tāpēc arī izdarīju sitienu. Kad bumba bija vārtu tīklā, no priekiem gandrīz sajuku prātā – skrēju uz mūsu rezervistu soliņu, kur mani apskāvienos gandrīz vai nožņaudza. Vai treneri slavēja? Jā, bet pats smieklīgākais, ka šī visa varēja nebūt, jo mani ap 60. minūti grasījās nomainīt! Taču teicu, ka esmu gatavs vēl nedaudz uzspēlēt un mani atstāja. Toties pēc mača ar treneri pajokojos un sacīju, ka tagad pats lemšu, kad mani jāmaina. Pasmējāmies. Sāku spēlēt kā centra uzbrucējs, vēlāk pārvietojos gan uz labo, gan kreiso flangu. Tas bija saistīts ar to, ka pat pie 2:3 "Lech" nepadevās un meklēja iespējas uzbrukt. Līdz beigām ticējām, ka glābsim spēli, pretojāmies, nežēlojām sevi. Beigās tas atnesa augļus. Vai "Lech" ir gatavs varoņdarbiem Eiropas līgā? Mēs arī pirms spēles neplānojām būt par punktu pienesējiem "Juventus". Spēle ar šo itāļu superklubu tikai apstiprināja mūsu ambīcijas. Nodemonstrējām izcilu komandas garu, ticējām panākumam un beigās paveicām gandrīz neticamo. Domāju, visi pārliecinājās, ka "Lech" Eiropas līgā ir uz daudz ko spējīgs."

Noslēgumā žurnālists vaicāja šādi: "Maz latviešu futbolistu ir iesituši superklubiem – Marians Pahars to paveica pret "Manchester United", Māris Verpakovskis pret Madrides "Real", bet uzreiz trīs vārtus vēl neviens nebija guvis. Ir sajūta, ka esi sasniedzis ko vēsturisku?" Rudņevs atbildēja: "Ziniet, iespējams līdz galam neapzinos, ko esmu paveicis. Izdarīju savu darbu, cenšoties palīdzēt "Lech". Tagad sapņoju, lai kas līdzīgs izdotos Latvijas izlases sastāvā. Bet vēsture... Varbūt rīt sapratīšu, ka esmu paveicis ko fantastisku."

Izmantotie resursi:
UEFA.com - Союз европейских футбольных ассоциаций

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-09-17 11:11, pirms 14 gadiem
malacis, gan jau kaadaa lielaa liigaa sitis biezi vartus un arii cemoinu ligaa

  +9 [+] [-]

, 2010-09-17 11:11, pirms 14 gadiem
rekur ir video no speeles:
YouTube
- juventus-3 lech poznan-3
Slēpts komentārs: popovich

  +3 [+] [-]

, 2010-09-17 11:13, pirms 14 gadiem
vinsh ir labs un galvenais lai nesakaap galvaa dzekam

  +4 [+] [-]

, 2010-09-17 11:13, pirms 14 gadiem
pashaas beigaas ira
Slēpts komentārs: db01

  +2 [+] [-]

, 2010-09-17 11:14, pirms 14 gadiem
Vakar tiesjaam zvaigznes bij nostaajushaas par labu Rudnjevam! Vnk. anomaali superiigs sniegums vinja izpildiijumaa! Visu cienju shitam Chaliitim!
Slēpts komentārs: martellx

  -1 [+] [-]

, 2010-09-17 11:17, pirms 14 gadiem
te tos viņa vārtus varēja redzēt rītā/vakarā, un tieshi tad kad visvairāk intreseetu apskatiities juus neieliekat !!!!

 +15 [+] [-]

, 2010-09-17 11:19, pirms 14 gadiem
nju jaa rudnjevs monstrs..!!! tikai lech wartusargs ir taads suudiigs..!! dereetu wanjinu pie winjiem tad vinji buutu wineejusi 3-1

  +2 [+] [-]

, 2010-09-17 11:20, pirms 14 gadiem
un atkal jau skudrinjas

  +2 [+] [-]

, 2010-09-17 11:23, pirms 14 gadiem
smaidiigaizzz rakstīja: nju jaa rudnjevs monstrs..!!! tikai lech wartusargs ir taads suudiigs..!! dereetu wanjinu pie winjiem tad vinji buutu wineejusi 3-1
Wanjin tas kāds angļu, japāņu, āfrikāņu futbolists?

  +2 [+] [-]

, 2010-09-17 11:24, pirms 14 gadiem
Artjom, Tu esi malacis! Latvijā lepojas ar Tevi! Nevarēju aizmigt visu nakti, gandrīz raudiens uznāca aiz prieka, ka latviešu pauika spēj kko tādu izdarīt!

  +2 [+] [-]

, 2010-09-17 11:27, pirms 14 gadiem
Vot taa ir attieksme

 +15 [+] [-]

, 2010-09-17 11:27, pirms 14 gadiem
db01 rakstīja: piemenekli Rudņevam
Pieminekļus parasti ceļ mirušiem cilvēkiem.

  +8 [+] [-]

, 2010-09-17 11:27, pirms 14 gadiem
popovich rakstīja: kur rakstā ir kaut kas par Latvijas izlasi? bet tā, protams, liela ažiotāža un fantastisks sniegums
Nomaini virsrakastu vai izdomā kaut ko klāt arī pašā rakstā...
Ar lasīšanu skolā biju uz "jūs" ?

  -4 [+] [-]

, 2010-09-17 11:28, pirms 14 gadiem
Kaads grands noteikti jau ir noluukojis Rudnevu,buus uz izkjershanu. Tas kursh vinju dabuus, buus uzvareetajs, viennoziimiigi populaaraakaa komanda Latvijaa buus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Willy

 +25 [+] [-]

, 2010-09-17 11:35, pirms 14 gadiem
Willy rakstīja: Bet Rudņevs runā latviski??
Viņš māk spēlēt futbolu un dara to pārstāvot LATVIJU! Ar to pilnīgi pietiek!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-09-17 11:47, pirms 14 gadiem
Lai jau veicās Artjom turpini tā talak, ja ne. Tad tevi stulbie letiņi noēdis dzīvu, tapat kā Biedriņu un Verpakovski. P.S. Besīī letiņi divkoži kad iet tad varonis, kad neiet ta noēd..

  +4 [+] [-]

, 2010-09-17 11:48, pirms 14 gadiem
gribu dzirdēt Petroviča komentāru par Artjoma sniegumu!!!

     [+] [-]

, 2010-09-17 11:49, pirms 14 gadiem
Willy rakstīja: Bet Rudņevs runā latviski??
Tas ir kkas neiedomājams. Tāda sajūta, ka to raksta roboti vai mašīnas, kas to vien gaida, ka parādīsies raksts par kādu, kuram nav latviešu vārds un uzvārds, tā uzreiz: "Vai X runā latviski??"

Tāda sajūta, ka ar šo teikumu ir izsmeltas viņu pašu valodas zināšanas.

 +19 [+] [-]

, 2010-09-17 11:50, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Un ja nē? Tad viņš uzreiz ir "okupants" un nelietis, bet tu varonis - patriots?
Cilvēks paprasīja normālu jautājumu. Man arī tas, starp citu interesē. Bez jebkādiem zemtekstiem. Bet tu uzreiz te sacepies un nez ko jau piedēvē.

  +4 [+] [-]

, 2010-09-17 11:51, pirms 14 gadiem
Pahars, Verpakovskis un tagad kārta Rudņevam! Lai Rudņevam pietiek spēka aizkūlties līdz top Eiropas līmeņa komandai (:
Slēpts komentārs: Kaspars_Biedriņš

     [+] [-]

, 2010-09-17 11:53, pirms 14 gadiem
Man tikai gribas apsveikt ar lielisku startu Cempiona liga Artjomu! gaidam vairak tadas speles un golus!

  +4 [+] [-]

, 2010-09-17 11:55, pirms 14 gadiem
Ja pret Juventus ir iesisti 3 vārti vienā spēlē, tad lielajiem klubiem izlasot Rudņeva uzvārdu gribot negribot jābrauc skatīties, kas tas tāds ir un kā šis spēlē

     [+] [-]

, 2010-09-17 11:55, pirms 14 gadiem
tik zel ka LV izlase kopa ar Mari sakums sastava izies Girts

     [+] [-]

, 2010-09-17 11:56, pirms 14 gadiem
Tas ir patīkami, ka viņam it tik nopietna attieksme pret izlasi! Tas tikai vēlreiz liecina, ka viņam ar domāšanu viss kārtībā (nespēlē futbolu tikai un vienīgi naudas dēļ) un būs lieli panākumi.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-17 11:57, pirms 14 gadiem
To krists, vairs nekada Ģirta

  -4 [+] [-]

, 2010-09-17 12:00, pirms 14 gadiem
NU ko Artjomu uz Blackpool un liidz sezonas nosleegumam no ceturtaas vietas turniira tabulaa liidz EPL titulam!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-09-17 12:02, pirms 14 gadiem
kad izlasīju neticēju, trešie vārti bija īsta konfekte, tagad galvenais nesaslimt ar šo slimību,bet turpināt tādā paša garā,ja ne katru spēli gūt vārtus,bet vismaz būt redzamam.
Runājot par Latvijas izlasi,iespējams viņš to varētu arī paveikt valsts izlasē, bet maz ir tādu kas viņu varētu izvirzīt šādu sitiena pozīcijā, ja paskatās poļu komandā,viņam tiek precīzas piespēles iedotas.
bet lai izdodas, un uz nāktni paskatoties,nopietni kontrakti nekur nepazūdīs

  +2 [+] [-]

, 2010-09-17 12:05, pirms 14 gadiem
God Bless You

  +1 [+] [-]

, 2010-09-17 12:06, pirms 14 gadiem
masalskis123 rakstīja: Varētu pret grieķiem tris bankas ielikt
nu jau jau jāceļ lielāki mērķi četras uzreiz un vēl trīs piespēles verpakovskim

  +1 [+] [-]

, 2010-09-17 12:09, pirms 14 gadiem
egils34 rakstīja: nu jau jau jāceļ lielāki mērķi četras uzreiz un vēl trīs piespēles verpakovskim
bez labām piespēlēm no pussargiem rudnevam pret griekiem būs nulīte

  -1 [+] [-]

, 2010-09-17 12:10, pirms 14 gadiem
newage rakstīja: Cilvēks paprasīja normālu jautājumu. Man arī tas, starp citu interesē. Bez jebkādiem zemtekstiem. Bet tu uzreiz te sacepies un nez ko jau piedēvē.
Nesaprotu, kas tur ir tāds "normāls", ja cilvēks ir audzis Daugavpilī tad tur arī vide ir bijusi krieviska. Kā Tu domā, ja viņam ikdienā nenākas to valodu lietot, tad kā lai viņš iemācās? Klausies vēl visādos VL pajoliņos par "latvietību", labrīt, vajag visiem sadzīvot. Lai viņš kaut vai zīmju valodā sazinās, ja sit golus.

  +9 [+] [-]

, 2010-09-17 12:16, pirms 14 gadiem
Jānis Klimovičs rakstīja: Nesaprotu, kas tur ir tāds "normāls", ja cilvēks ir audzis Daugavpilī tad tur arī vide ir bijusi krieviska. Kā Tu domā, ja viņam ikdienā nenākas to valodu lietot, tad kā lai viņš iemācās? Klausies vēl visādos VL pajoliņos par "latvietību", labrīt, vajag visiem sadzīvot. Lai viņš kaut vai zīmju valodā sazinās, ja sit golus.
pilnīgs tupums no tevis nāk... Ja aug un dzīvo Latvijā valodu ,kaut vai priekš sevis, vajadzētu zināt... Es nevienam nepārmetu, bet tā ir normāla prasība, ka parasts nepilsonis liek pilsonības papīrus, kaut kas jau ir no tās valodas jāzin.
Latvietis aizbrauc lasīt zemenes uz Angliju- angļu valodu apgūst pusgada laikā.. un tu gribi man iestāstīt, ka dzīvojot apmēram 20 gadus Latvijā nevar iemācīties latviešu valodu?!?, Kaut vai dzīvojot Daugavpilī...
Protams, daudziem sportistiem un politiķiem tas parasti nav šķērslis, bet nu priekš sevis ar laiku viņam tomēr novēlu latviski runāt iemācīties

     [+] [-]

, 2010-09-17 12:17, pirms 14 gadiem

     [+] [-]

, 2010-09-17 12:19, pirms 14 gadiem
Visu cieņu žurnālistam, zināt tādas lietas par Paharu, Verpakovski.

Prieks, ka Rudņevs izrāda tādu degsmi izlases ziņā. Starkovam tas ir jānovērtē, lai arī Rudņevs vēl nav "viņa cilvēks".

  -3 [+] [-]

, 2010-09-17 12:19, pirms 14 gadiem
tagad stabili klapeet vajag katru otro speeli golus,untad jau arii kaads superklubs ziemas transfeeraa pakers!
nacionaalistiem noveelu - (liidziigiem willie) AIZVER MUTI!

     [+] [-]

, 2010-09-17 12:20, pirms 14 gadiem
chalis brudjee celju uz eiropas labakajiem klubiem!
Slēpts komentārs: Jānis Klimovičs

  +2 [+] [-]

, 2010-09-17 12:28, pirms 14 gadiem
Vaardi pietruukst lai pateiktu kaads malacis vinjsh ir.
Superiigs sniegums pret Juventus un ceru , ka taa arii vinjam veiksies turpmaak.
Nevajag nolaist sniegumu un viss buus kaa naakas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-09-17 12:38, pirms 14 gadiem
Jānis Klimovičs rakstīja: Tu vari te virtuālajā vidē mētāt baigo varoni, bet fakts ir viens - ne jau sabiedrība šķeļas, bet gan politiķi to šķeļ un Tev līdzīgie puskailie lāpneši, kuri it kā ir ar zobiem un nagiem par Latviju, tikai nesaprot, ka būtībā viņiem skalo smadzenes par viņiem gudrāki cilvēki savtīgu (politisku vai biznesa) mērķu vārdā.
Tu tiešām nēesi īsti gudrs čalīt! Es paprasīju vnk jautājumu - vai viņš runā latviski? Bet tu uzreiaz pedrukā man vesalu morāli par kko. Vai tad tik grūti tavā tupajā prātā uztvert vienkāršu jautājumu bez nekādiem zemtekstiem..??

  +1 [+] [-]

, 2010-09-17 12:40, pirms 14 gadiem
Daumants666 rakstīja: NU ko Artjomu uz Blackpool un liidz sezonas nosleegumam no ceturtaas vietas turniira tabulaa liidz EPL titulam!!
Agrāk tavam Blackpool vajadzēja domāt par viņa iegādi. Tagad vairs naudas nepietiks. Tikai kāpēc, lai Artjoms mainītu Eiropas līgā spēlējošu klubu pret EPL autsaideri?

  -4 [+] [-]

, 2010-09-17 12:46, pirms 14 gadiem
Willy rakstīja: Tu tiešām nēesi īsti gudrs čalīt! Es paprasīju vnk jautājumu - vai viņš runā latviski? Bet tu uzreiaz pedrukā man vesalu morāli par kko. Vai tad tik grūti tavā tupajā prātā uztvert vienkāršu jautājumu bez nekādiem zemtekstiem..??
Savā ziņā Tev ir taisnība, tikai parasti tas IR ar zemtekstiem. Un ja tu gribi parunāt par gudrību, tad iemācies varbūt normālu pareizrakstību. Punkts.

  +3 [+] [-]

, 2010-09-17 12:51, pirms 14 gadiem
Jānis Klimovičs rakstīja: Savā ziņā Tev ir taisnība, tikai parasti tas IR ar zemtekstiem. Un ja tu gribi parunāt par gudrību, tad iemācies varbūt normālu pareizrakstību. Punkts.
Tad jau viss, kas saistīts ar valsts valodas zināšanu, jāuztver kā rasisms un necieņas izrādīšanu pret citādi runājošiem?! Es vienkārši nekad nēesmu dzirdējis nevienu interviju ar viņu un nezinu vai viņš pārvalda valodu. Ja jā - lieliski. Ja nē, tad nekas, nav ne pirmais, ne pēdējais. No tā jau es nesākšu viņu nicināt. Viņš tiešām ir lielisks futbolists, par kuru man ir lepnums.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-17 12:58, pirms 14 gadiem
krists rakstīja: tik zel ka LV izlase kopa ar Mari sakums sastava izies Girts
Vai arii PLJUTKA !

  -3 [+] [-]

, 2010-09-17 13:00, pirms 14 gadiem
nesaprotu ko Jus te kaifojat,ta ir tikai viena spele,kura izskatijas ka Juventusam ir galigi pofig... tris varti protams ir labi,bet labak 20 speles,20 vartus.

     [+] [-]

, 2010-09-17 13:07, pirms 14 gadiem
monika321 rakstīja: nesaprotu ko Jus te kaifojat,ta ir tikai viena spele,kura izskatijas ka Juventusam ir galigi pofig... tris varti protams ir labi,bet labak 20 speles,20 vartus.
Kapēc viena spēle? Viņš sita Ungārijā katrā spēlē, tagad Polijas līgā 5os mačos 4 goli

  +2 [+] [-]

, 2010-09-17 13:08, pirms 14 gadiem
monika321 rakstīja: nesaprotu ko Jus te kaifojat,ta ir tikai viena spele,kura izskatijas ka Juventusam ir galigi pofig... tris varti protams ir labi,bet labak 20 speles,20 vartus.
Taadas "pofig" emocijas Del Piero un Juventus speletaajiem
YouTube
- Juventus - Lech Poznan 3 3...

  -3 [+] [-]

, 2010-09-17 13:28, pirms 14 gadiem
ja,ja,jauna zvaigzne mums,daudz jau tadi redzeti,Biedrins,Verpakovskis,Darzins brauksot uz NHL,Karsums jau ir atbraucis,Sotnieks Dinamo sastava knapi tiek,bet brauc uz Capitals treninnometni... vienu gadu tiek pie liguma,vasara uzpipe zaliti un viss ir beidzies.

     [+] [-]

, 2010-09-17 13:32, pirms 14 gadiem
prieks par spēli ,bet mums ar tiem futbolistiem notiek jocīgas lietas kā aizbrauc uz ārzemēm tā pirmajas spēlēs tūlit gūst vārtus un tad pēkšņi izčākst un pēc pusgada jau sēž rezervē vai brauc mājās .Verpakovskis arī sāka spīdoši,Pahars tāpat ,Laizāns ,Rubīns, prohorenko, Gauračs un vēl citi ,bet kur tagad visi ir?

     [+] [-]

, 2010-09-17 13:48, pirms 14 gadiem
popovich rakstīja: kur rakstā ir kaut kas par Latvijas izlasi? bet tā, protams, liela ažiotāža un fantastisks sniegums
Nomaini virsrakastu vai izdomā kaut ko klāt arī pašā rakstā...
bet viņam tak ir taisnība. ieejat uefa.com un ie4ekojiet.

     [+] [-]

, 2010-09-17 13:52, pirms 14 gadiem
Vēl tik LV izlasei pāris pussarga talantus un mums būs ļoti laba komanda, varēs visai nopietni pacīnīties par Eiropas čempja finālturnīru Pussargi mums ir pat vairāk nepieiešami kā uzbrucēji..

  -1 [+] [-]

, 2010-09-17 13:58, pirms 14 gadiem
VARONIS ARTJOMS

  +2 [+] [-]

, 2010-09-17 14:09, pirms 14 gadiem
Juventus nevar nejauši vai viegli iesist 3 vārtus. Skatījos speles 2. puslaiku, Juventus nebija vienalga, vinnēt vai zaudēt, Lech tika masēts ne pa jokam.
Krievu komentetājs tā arī pateica par trešo Rudņeva golu: "Takije mjači ne berutsa!". Man ir liels prieks, ka no Latvijas tagad ir ekstra-klases uzbrucējs, kas var iesist golus, kas lidzjutejiem liek noelsties sajūsmā. Un man pilnīgi vienalga, vai viņš runā vai nerunā latviski.
Uz krekliņa viņam uzvārds "Rudnevs"

     [+] [-]

, 2010-09-17 14:11, pirms 14 gadiem
prieks par izcilo spēli un rezultativitāti!!! Novēlu nekad nekļūt par "viena hita brīnumu".
Ceru, ka tas ir tikai spožās karjeras sākums....., lai veicas!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-09-17 14:35, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Valodu cilvēks normāli var iemācīties tikai tad, ja ir kaut kāda motivācija to darīt. Piem. es iemčījos krievu valodā pagamā no džekiem + filmām, kas toreiz ar latviesu subtitriem krieviski gāja LNT.... Tātad man bija motivācija tāda, ka to valodu man vajadzēja saziņā un taja valodā gāja labas filmas. Kā tad latvieši tagad un tepat Latvijā angļu valodu iemācās- arī, jo skatās filmas no torentiem vilktās, sporta pārraides vai lasa internetā resursus...

Padomju laikā arī mācīja vācu, angļu valodas cilvekiem, bet vai daudzi tās toreiz augstā līmenī apguva? Nē- jo nebija tādas vajadzības viņas apgūt, tāpat kā tagad skolās māca vācu valodu, bet retam viņu vajag un tā valoda interesē.

Tas nav jautājums par to vai esi patriots vai nē, bet par valodas statusu sabiedrībā. Ok, ja tev padodas valodas un tās interesē, tu tās apgūsi arī bez kaut kādas ārējās vajadzības- zinu krievu cilvēkus no Daugavpis, kas tomēr diezgan labā līmenī zin krievu valodu. Bet, ja tev valodas neiet un tu dzīvo Daugavpilī un esi futbolists (vai reāli kaut kāds galdnieks, automehāniķis, friziere)- nu kur tev ir tā ārējā motivācija to valodu apgūt? Tev ir pašam savi tv kanāli, savas avīzes krieviski, savs krievu draugu loks, sava mūzika (popsa vai ne popsa)... un darbā arī tev to valodu nevajag, jo visi saprot tāpat krieviski...

Daudzi cilvēki to uztver kā kaut kādu iespitēšanu un negribešanu mācīties. Ok varbūt tā ir negribēšana, bet drīzāk zemapziņā balstīta- Anglijas piemērs te neder, jo tā ir pavisam cita situacija- tur cilvēks ir izrauts no ierastās vides un neko nesaprot kas notiek apkārt. Latvijā krievu cilvēks ir savā sev normālā vide ar visu, kas vajadzīgs pilnvērtīgai dzīvei krieviski. Kurzemes laukos, kur ir tik kādi 4% krievu, visi tekoši kā mīļie bez akcenta ber latviski.... kāpēc tā nav Rīgā, Daugavpilī un lielajās pilsētās? Jo mums ir divkopienu valsts un reāli krievam Latvijā lai dzīvotu pilnvērtīgu dzīvi latviešu valoda nav vajadziga (te es runāju par mazāk kvalificeto darbaspeku ... lai gan futbolists ari der, jo augstskola tomer vajag to valodu).......
Nevaru nepiekrist...... latvieši jau ari 90% pāriet uz krievu valodu, runājot ar krieviem. Situaciju izmainis tikai laiks - liela daļa jauno latviešu nezina krievu valodu, attiecigi, ja krievam ar viņiem jāsazinās, latviešu valoda būs vajadzīga. Politizēt šo jautājumu sadzīviska līmenī ir muļķīgi. neviens anglis neisprings, vai citi zina-nezina angļu valodu. Angļiem vienalga, latviešiem ir tads mazvērtibas kompleks: "Vai tu mani cieni?!"

  +1 [+] [-]

, 2010-09-17 14:37, pirms 14 gadiem
Daumants666 rakstīja: NU ko Artjomu uz Blackpool un liidz sezonas nosleegumam no ceturtaas vietas turniira tabulaa liidz EPL titulam!!
Bpool pat Rudneva labo kaaju nevar atlauties !

     [+] [-]

, 2010-09-17 14:53, pirms 14 gadiem
Jānis Klimovičs rakstīja: Tu vari te virtuālajā vidē mētāt baigo varoni, bet fakts ir viens - ne jau sabiedrība šķeļas, bet gan politiķi to šķeļ un Tev līdzīgie puskailie lāpneši, kuri it kā ir ar zobiem un nagiem par Latviju, tikai nesaprot, ka būtībā viņiem skalo smadzenes par viņiem gudrāki cilvēki savtīgu (politisku vai biznesa) mērķu vārdā.
` tā daļa par smadzeņu skalošanu bija vislabākā

  +1 [+] [-]

, 2010-09-17 15:05, pirms 14 gadiem
Mēs arī sapņojam par A.Rudņeva hat-trick izlases sastāvā, piemēram, pret Grieķiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-17 15:43, pirms 14 gadiem
Papuass rakstīja: Visu cieņu žurnālistam, zināt tādas lietas par Paharu, Verpakovski.
Intervētājs no UEFA puses bija Mihails Koroļovs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-17 15:46, pirms 14 gadiem
Es tos goolus varu skatiities un skatiities

  +2 [+] [-]

, 2010-09-17 15:50, pirms 14 gadiem
Var skatiities un skatiities YouTube
- Juventus vs Lech 3-3 Artjoms...

     [+] [-]

, 2010-09-17 15:58, pirms 14 gadiem
super, malacis, Artjoms! laba attieksme, runājot par izlasi! patiešām gaidām vārtus oktobrī izlases spēlēs!!

  +1 [+] [-]

, 2010-09-17 17:21, pirms 14 gadiem
YouTube
- juventus lech poznan 3:3


peec 3 varatiem komenteetaaja emoocijas vnk nenormaali labs....

  -1 [+] [-]

, 2010-09-17 18:52, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Viņš māk spēlēt futbolu un dara to pārstāvot LATVIJU! Ar to pilnīgi pietiek!
Labi pateici, bet gribētos vēl piebilst, ka viņš ar prieku un godu pārstāv LATVIJAS izlasi, nevis kādu citu!

  +3 [+] [-]

, 2010-09-17 20:39, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Viņš māk spēlēt futbolu un dara to pārstāvot LATVIJU! Ar to pilnīgi pietiek!
Nepietiek vis - nevajag te Buldozera stilā demagoģiju dzīt eiforijas pēcpaģirās... Nekadā ziņā negribu mazināt notikušā nozīmīgumu, jo, kaut vai spēlētāja paša karjerā tas ir fantastisks notikums, taču, piemēram, Znaroks manās acīs ir nulle (par spīti viņa golam, kas mūs ieveda A grupā), jo šim cilvēkam ar Latviju nav nekādas saistības, tikai tīri personiska interese izsist sev labāku līgumu ar kādu no klubiem, jo viņš, redz, ir vienas no A grupas izlases treneriem... Ir sports, līdzjušana un prieks par sportiskajiem sasniegumiem, un ir nacionālā pašapziņa, kura, diemžēl, Miniņa k-gu laikam neapgrūtina...

  +1 [+] [-]

, 2010-09-17 23:30, pirms 14 gadiem
Jā, tagad par šo Daugavpils puiku runā visa pasaule. Liels prieks!

     [+] [-]

, 2010-09-18 00:51, pirms 14 gadiem
Boņeks šodien
Boniek: on ma wszystko, żeby zostać gwiazdą -...

Ten zawodnik ma wszystko, żeby stać się gwiazdą. Piekielnie mocne uderzenie, szybkość, umiejętność zastawiania się. Na dodatek bardzo dobrze gra głową. Życzę mu jak najlepiej - podkreślił były gracz Juventusu, po czym dodał, że na przykładzie Łotysza można przekonać się, jak niesamowitą dyscypliną jest futbol.

Tas ir džeks, kuram ir viss lai kļūtu par zvaigzni. Ellīgi spēcīgs šāviens, ātrums, prasme atrast pozīciju. Turklāt ļoti laba spēle ar galvu
Vēlu viņam visu to labāko atzīmēja bijušias Juventus spēlētājs ...

     [+] [-]

, 2010-09-18 02:20, pirms 14 gadiem
Juve vairs nav tā Juve kas bija kādreiz :d
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-18 12:24, pirms 14 gadiem
Es ar sapnoju, lai tā būtu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-18 14:59, pirms 14 gadiem
Jaskatas ka sezona turpinasies !
1 spele var paveikties, bet labak novelet stabilitati visaa sezonaa !