Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

LFF prezidents: "Latvijas izlases "Euro 2024" ciklu vērtēju kā neapmierinošu"

LFF prezidents: "Latvijas izlases "Euro 2024" ciklu vērtēju kā neapmierinošu"
Vadims Ļašenko. Foto: LFF

Latvijas Futbola federācijas prezidents Vadims Ļašenko pēc vīriešu izlases "Euro2024" atlases cikla beigām, kurā Latvijas izlase uzvarēja vienā no astoņām spēlēm un palika pēdējā vietā grupā, portālam Sportacentrs.com sasniegto rezultātu nosauca par neapmierinošu. Atbildi uz jautājumu, vai izlases galvenais treneris Dainis Kazakevičs joprojām bauda LFF valdes uzticību darba turpināšanai, Ļašenko atlika uz 7. decembri, kad izlašu treneri sniegs atskaites par aizvadīto gadu.

Latvijas izlases sasniegtā rezultāta turnīra tabulā novērtējums - vai tas ir apmierinošs, neapmierinošs, izgāšanās vai kas cits?
Vērtējot mūsu izlasi pēc punktiem turnīra tabulā, rezultāts ir neapmierinošs. Protams, mēs varam atcerēties spēli pret Turciju Rīgā. Mēs aizvadījām ļoti labu spēli, mazākumā spējām izlīdzināt rezultātu un zaudējām tikai pēdējās sekundēs. Turklāt it kā tiesnešu kļūdas dēļ mums neieskaitīja vienus vārtus. Bija laba spēle, neskatoties uz to, ka zaudējām ar 2:3. Pēc tam Armēnijā 92. minūtē ielaidām un zaudējām ar 1:2.

Ja būtu izcīnījuši divus punktus šajās spēlēs, kā arī tam pieskaitītu izcīnīto uzvaru pret armēņiem Rīgā, tad mēs sasniegtu piecus punktus, kas varētu būt apmierinoši. Mēs šos punktus nedabūjām un arī aizvadījām divas sliktas spēles izbraukumā pret Horvātiju un Turciju, tāpēc domāju, ka cikls nav apmierinošs.

Runājot tieši par izlases sniegumu laukumā (nevis rezultātu), vai uzskatiet, ka bijis progress no iepriekšējā gada un trenera Daiņa Kazakeviča darba sākuma?
Ja atcerēsimies pirmo gadu Daiņa vadībā, tad tas nebija veiksmīgs. UEFA Nāciju līgā mēs palikām trešajā vietā D līgas grupā. Pēc tam otrajā gadā kvalifikācijā uz Pasaules kausu nospēlējām 3:3 ar Turciju un 0:0 ar Norvēģiju, zaudējām ar minimālo 0:1 Nīderlandei. Manuprāt, mums bija solis uz priekšu. Trešajā gadā sasniedzām apmierinošu rezultātu, uzvarot D līgas grupā. Protams, mums gribējās uzvarēt arī Moldovu mājās un Andoru izbraukumā, lai būtu ideāls rezultāts. Pēc tam bija šī gada cikls, kas, nedabūjot divus punktus iepriekš minētajās spēlēs pret Turciju un Armēniju, bija neapmierinošs. Vērtējot visu aizvadīto gadu, gribētos no izlases sagaidīt vairāk.

Galvenā trenera Kazakeviča tēma - vai pēc cikla beigām trenerim joprojām ir LFF vadības uzticība sava darba turpināšanai?
7. decembrī būs LFF valdes sēde, kurā apspriedīsim visas Latvijas izlases. Ne tikai Daiņa vadīto izlasi, bet arī jauniešu izlases. Mēs uzklausīsim treneru atskaites, valdes locekļi izteiks domas un pieņemsim lēmumus. Pēc sēdes es varēšu atbildēt uz šo jautājumu.

Ko LFF vadība kopumā domā par #DainisOut kustību (neizliksimies, ka tādas nav) konkrētas līdzjutējas daļas vidū?
Pirms spēles pret Armēniju Rīgā sarīkoju tikšanos ar mūsu futbola fanu līderiem. Runājām vairāk nekā divas stundas gan par Daiņa jautājumu, gan par fanu vēlmēm, gan par daudz ko citu. Tā bija ļoti vērtīga tikšanās.

Mēs respektējam mūsu fanus. Katram fanam ir tiesības izteikt savu viedokli, un tas ir tikai normāli. Jebkurā valstī visi gaida uzvaras. Arī mēs gaidām uzvaras no mūsu izlases. Mēs redzam, cik daudz cilvēkiem rūp Latvijas futbola izlase. Pat neskatoties uz rezultātiem, viņi nāk uz stadionu un ir gatavi atbalstīt komandu. Liels paldies līdzjutējiem, ka viņi aizvadītajā ciklā bija kopā ar komandu. Mēs bijām paveikuši ļoti lielu darbu, lai izlase atkal spēlētu “Skonto” stadionā. Un līdzjutēji varēja atnākt un izbaudīt lielisku atmosfēru.

"Euro 2024" kvalifikācijas D grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Turcija852114:717
2.Horvātija851213:416
3.Velsa*833210:1012
4.Armēnija82249:118
5.Latvija81075:193

, 2023-11-27 11:40, pirms gada
Nu tad atkāpies ja ir olas,vismaz viena..!
, 2023-11-27 11:42, pirms gada
Kāpēc man ir aizdoma, ka 7. Decembrī nekas nemainīsies..
, 2023-11-27 11:51, pirms gada
Nu, re kā, Dzērum Jāni, pat Ļašenko saka, ka nav apmierināts, bet Tu turpini savu, ka viss tak ir kārtībā.
, 2023-11-27 12:04, pirms gada
Kāpēc, esam kārtējo reizi apliecinājuši, ka piederam noteiktai futbola valstsvienību grupai, un neviens mūs no turienes nevar izmest! Par kādu punktiņu varēsim sākt kapāties, kad Gibraltārs viesosies pie mums (jo izbraukumā šansu ļoti maz). Un ja arī tur neizdosies, nevajag nokārt galvas, kamēr ir tāda Sanmarino!
, 2023-11-27 12:05, pirms gada
TinderDtae rakstīja: Nu, re kā, Dzērum Jāni, pat Ļašenko saka, ka nav apmierināts, bet Tu turpini savu, ka viss tak ir kārtībā.
tas jau neko nepierāda...
Dainis sēdē izstāstīs par saviem vektoriem un izrādīsies, ka ir labs treneris... un būs izlases treneris vēl nākamos 2 gadus...
, 2023-11-27 12:08, pirms gada
Latvijai ir jāspēlē pret Ziemeļsomāliju un Dienvidandoru, nevis Horvātiju un Poliju.
, 2023-11-27 12:12, pirms gada
Vai šīs sēdes viedokļi būs pēc tam publiski pieejami (protokolēti), lai futbola saime redzētu, kāda ir valdes nostāja - atlaižam treneri, lai glābtu sevi, vai atlaižam, jo slikti padarīts darbs?
, 2023-11-27 12:21, pirms gada
Es sliecos piekrist Gata viedoklim, ka Ļašenko pauž nostāju - nav svarīgi, ko domāju un uzskatu es - svarīgi ir, ko domā Dainis. Ja Dainis spēs argumemtēt rezultātus (un to viņš noteikti spēs), tad nekas nemainīsies. Būšu ļoti pārsteigts, ja Dainis tiks atbrīvots pirms termiņa.
, 2023-11-27 12:24, pirms gada
Dainim par labu runā arī dažu spēlētāju atbalsts, kas viņa atlaišanas gadījumā, var sašūpot mikroklimatu.
, 2023-11-27 12:24, pirms gada
Gatis rakstīja: tas jau neko nepierāda...
Dainis sēdē izstāstīs par saviem vektoriem un izrādīsies, ka ir labs treneris... un būs izlases treneris vēl nākamos 2 gadus...
Saruna novirzīsies uz mega sasniegumu – knapo tikšanu ārā no Nāciju Līgas pagraba, un secinājumu, ka ja jau Daiņa vadībā no tā izlīdām, tad Dainim arī jāvada komanda nākamgad spēlējot C līgā...
, 2023-11-27 12:28, pirms gada
Вадик, ej prom!!!
, 2023-11-27 12:32, pirms gada
Basketbola izlase: Mūsu mērķis- OS!
Futbola izlase: izkļūt no pēdējas vietas grupā!!!
Slēpts komentārs: Pērkondēls
, 2023-11-27 12:55, pirms gada
Dainis obligāti arī jāatlaiž no ižlašu departamenta vadītāja amata un jāatlaiž u-17 un u-21 treneri!
, 2023-11-27 12:58, pirms gada
Ļašenko piemin, ka visi gaida uzvaras, arī līdzjutēji no Latvijas izlases.
Protams ir patīkami uzvarēt, bet šoreiz galvenais arguments ir spēles kvalitāte un potenciāla (ne)izmantošana tieši spēles satura ziņā.
Plus vēl cilvēciskā puse, par kuru pats Dainis ir atbildīgs - sākot ar iecelšanu amatā, solījumiem, pēcāk komunikācija, mūžīgie attaisnojumi, iedomīga tēla veidošana, konservatīvisms lēmumu pieņemšanā utml.

Jāapzinās, ka Latvijas futbola burbuļa līdzjutējs ir visai gudrs futbola jomā un spēj no malas pateikt, kaut vai tik daudz, kāda ir izvēlētā shēma un taktiskās nianses spēles laikā, tāpēc būtu vērts ņemt vērā arī šīs puses viedokli.
, 2023-11-27 13:03, pirms gada
vienkārši Anatolijs rakstīja: Basketbola izlase: Mūsu mērķis- OS!
Futbola izlase: izkļūt no pēdējas vietas grupā!!!
Atkal viens "pārgudrais" izdomāja salīdzināt p***u ar plaušām.
, 2023-11-27 13:12, pirms gada
6.decembrī pirms sēds Daiņa līgums tiks pagarināts par 2 gadiem
, 2023-11-27 13:26, pirms gada
Impotentu kantoris. Un šeit nav jautājums, vai būtu labāki rezultāti , ja būtu cits treneris. Neesam naivi, pat ja Mouriniu, Gvardiola, vai pats sers Alex, iespējams rezultāti būtu tādi paši. Bet vismaz LFF kko arī darītu un meklētu risinājumus, neviss izliktos ka viss ir kārtībā
, 2023-11-27 13:44, pirms gada
guntis86 rakstīja: Dainim par labu runā arī dažu spēlētāju atbalsts, kas viņa atlaišanas gadījumā, var sašūpot mikroklimatu.
Kādu mikroklimatu? Tas mikroklimats vienu spēli prata uzvarēt un 90 min vienu reizi 15m garām vārtiem uzsist. Tad laāk varētu U-21 komandu ņemt uz lielajiem turnīriem, sliktā diez vai būtu.
, 2023-11-27 14:09, pirms gada
labi Vadik , esmu pacietīgs , pagaidīšu ko tu dziedāsi pēc septītā december , ir jau lielas aizdomas ka mani kā parastu līdzjutēju nekas labs negaida , bet...
Slēpts komentārs: specha
, 2023-11-27 14:54, pirms gada
Mūsējie cerēja Horvātiju, Velsu vai Turciju apspēlēt? Nolaižieties tak uz zemes. Ar šādu sastāvu? 🤣🤣🤣
, 2023-11-27 14:57, pirms gada
M rakstīja: Latvijai ir jāspēlē pret Ziemeļsomāliju un Dienvidandoru, nevis Horvātiju un Poliju.
Nedomāju, ka LV izlase spētu izturēt Somālijas futbola kvalitāti
, 2023-11-27 14:59, pirms gada
Neaizmirsīsim, ka futbolā apgrozās par kārtu lielāka nauda kā hokejā un basketbolā.. Proti - federācija apsaimnieko desmitiem miljonu katru gadu
, 2023-11-27 15:01, pirms gada
.............. rakstīja: Neaizmirsīsim, ka futbolā apgrozās par kārtu lielāka nauda kā hokejā un basketbolā.. Proti - federācija apsaimnieko desmitiem miljonu katru gadu
un?
Slēpts komentārs: varenais_eksperts
, 2023-11-27 15:07, pirms gada
Valde vai Dainis prom vai/ un arī abi, kā minēja Andris R. pēd. preses konferencē
, 2023-11-27 15:13, pirms gada
.............. rakstīja: Neaizmirsīsim, ka futbolā apgrozās par kārtu lielāka nauda kā hokejā un basketbolā.. Proti - federācija apsaimnieko desmitiem miljonu katru gadu
būs pagājuši 4 di ,tuvojas vēlēšanas- Daugavas stad. tribīnēm jumts NAV, jaunais stad. Lucavsalā vai citur NAV ...
, 2023-11-27 15:15, pirms gada
guntis86 rakstīja: Es sliecos piekrist Gata viedoklim, ka Ļašenko pauž nostāju - nav svarīgi, ko domāju un uzskatu es - svarīgi ir, ko domā Dainis. Ja Dainis spēs argumemtēt rezultātus (un to viņš noteikti spēs), tad nekas nemainīsies. Būšu ļoti pārsteigts, ja Dainis tiks atbrīvots pirms termiņa.
es tomēr sliecos domāt par pretējo, jo arī LFF prezidenta un valdes vēlēšanas tuvojas, domāju būs kādas pārmaiņas, vai vismaz kāda rokāde, bet nu nav ilgi jāgaida.
, 2023-11-27 15:16, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Statistiski nospēlējām zem prognozētā līmeņa. Mazums futbolā atsevišķās spēlēs mazās komandas atņem punktus? Neviens jau nepieprasīja 1. vietu grupā, bet gan atsevišķā(s) spēlē(s) atņemt punktus arī citām valstvienībām.
Vecīt es arī būtu priecīgs, bet reāli skatoties tās ir pasaules top līmeņa izlases, un ar šādu sastāvu, kāds ir dotajā brīdī izlasē es neredzu variantus.
Slēpts komentārs: ..............
, 2023-11-27 15:26, pirms gada
Tik vektoru neaiztiekat. Tam kam kautkas ir neapmierinošs, pašam jāmet miers. Ðaiņus labs
, 2023-11-27 15:36, pirms gada
Dzimmiy rakstīja: Vecīt es arī būtu priecīgs, bet reāli skatoties tās ir pasaules top līmeņa izlases, un ar šādu sastāvu, kāds ir dotajā brīdī izlasē es neredzu variantus.
Tu filtrē ko es rakstu un vēlos pateikt? Loģiski, ka 9/10 spēlēm pret Horvātiem mēs zaudēsim. Es runāju par to, ka mums statistiski vajadzēja paņemt punktus pret Turkiem/Velsu/Horvātiem kaut vienā spēlē. Man tagad slinkums rakāties, bet vai nu Edmunds vai Baltyckij futbol bija parādījuši šo statistiku twiterī, kur skaidri redzams, ka mēs underachievojām.
, 2023-11-27 15:38, pirms gada
.............. rakstīja: kā, un? basketbolā ar 3x mazāku budžetu ir sakārtotība un savi panākumi, hokejā (labi, ok, tikai vienu gadu izcīnījām to 3. vietu) ar pat 5x mazāku budžetu ir savi panākumi.
secinu, ka nauda netiek targetēta tur, kur tā domāta
Tu debīls vai izliecies? Kā var salīdzināt cūkas ar apelsīniem? Hokejs vispār ir nišas sports. LV futbola izlase tak nesacenšas ar Irānas basketbola izlasi... Futbolā lielākā daļa valstu iegulda nenormālas summas futbolā, LFF budžets ir pupu mizas.
Slēpts komentārs: huy
, 2023-11-27 15:54, pirms gada
Pērkondēls rakstīja: #DainisOut

@Dainis_Kazakevičs un @LHF, ja kāds no izlases un federācijas vadītājiem patiešām ieskatās šī daiņelim, ļaškai un federācijai veltītā raksta komentāros.

Daiņel, ja tu patiešām esi vīrs, ja tev patiešām ir paut!, tad atkāpies pats, jo kā šis izlases gads, tā arī iepriekšējie ir ar vājiem, vai pat ļoti vājiem rezultātiem, lai neteiktu ka šis laiks ir galvenā trenera pilnīga un bezcerīga izgāšanās.

ja tev nav riekstu un tu neatkāpsies no valstsvienības GT amata, tad jāsecina, ka tu neesi vīrs, bet gan bāba, tad tu neesi godājams āzis, bet gan mīksta kaza.

un tādā gadījumā mans jaunais heštags būs:

#dainele mīkstā kaza lasies projām no izlases[ b] Kāds sakars LHF?
, 2023-11-27 15:57, pirms gada
Visticamāk, "dos pēdējo iespēju", pakratīs pirkstiņu, bet Mr. Vektors amatā paliks. Galvenais parādīt publiski, ka tiek darīts, tiek lemts.
, 2023-11-27 16:03, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Visticamāk, "dos pēdējo iespēju", pakratīs pirkstiņu, bet Mr. Vektors amatā paliks. Galvenais parādīt publiski, ka tiek darīts, tiek lemts.
"treneris jau uz laukuma nespēlē", "labāku nevaram atļauties" un tamlīdzīgu lozungu ir gana....
, 2023-11-27 16:59, pirms gada
Es, ja godīgi, Dainim dotu iespēju līdz nākošās nāciju līgas beigām 😅
, 2023-11-27 17:04, pirms gada
huy rakstīja: "treneris jau uz laukuma nespēlē", "labāku nevaram atļauties" un tamlīdzīgu lozungu ir gana....
Precīzi. Vēl visam var piepīt - "labākais no vietējiem", "pirms viņa bija ārzemnieki - nebija labāk", "Viņš aizveda uz C līgu, nebūtu godīgi atņemt iespēju spēlēt tur"
, 2023-11-27 17:36, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Tu debīls vai izliecies? Kā var salīdzināt cūkas ar apelsīniem? Hokejs vispār ir nišas sports. LV futbola izlase tak nesacenšas ar Irānas basketbola izlasi... Futbolā lielākā daļa valstu iegulda nenormālas summas futbolā, LFF budžets ir pupu mizas.
ej, paaudzies un tad diskutēsim tālāk. Ignore
, 2023-11-27 18:06, pirms gada
.............. rakstīja: ej, paaudzies un tad diskutēsim tālāk. Ignore
Abrags atgriezies?! IGNORE Nākamreiz varbūt padomā par salīdzinājumiem pirms komentē...
, 2023-11-27 18:47, pirms gada
nu tad atlaidiet to kazu
, 2023-11-27 19:20, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Abrags atgriezies?! IGNORE Nākamreiz varbūt padomā par salīdzinājumiem pirms komentē...
Tev tiešām ir jaaizaug cūka
, 2023-11-27 20:45, pirms gada
Madzigais rakstīja: Nu tad atkāpies ja ir olas,vismaz viena..!
Nu nav jau viņam arī tās vienas!
, 2023-11-27 20:56, pirms gada
LIELAIS faniņš rakstīja: Impotentu kantoris. Un šeit nav jautājums, vai būtu labāki rezultāti , ja būtu cits treneris. Neesam naivi, pat ja Mouriniu, Gvardiola, vai pats sers Alex, iespējams rezultāti būtu tādi paši. Bet vismaz LFF kko arī darītu un meklētu risinājumus, neviss izliktos ka viss ir kārtībā
Nepiekrītu! Mums ir spilgts piemērs baasketbolā, kur atnāk treneris Bianki un no viduvējībām panāk grandu cienīgu rezultātu, jo respektē tikai vienu, cik gatavs spēlēt ir katrs spēlētājs konkrētajā laikā. Kozakevičam ir cita problēma- izlase ir aplipusi ar turīgiem un draudzīgiem futbolistu aģentiem, kuri prasa, lai katrā spēlē būtu uz laukuma pilnīgā nulle Uldriķis, nevienu precīzu piespēli iedot nespējīgais Emsis un Cigaņuks, kuram pat jāstājas aizsardzībā, jo viņa vietu jau aizņēmis tikpat prominenta aģenta protežē. Tas ir pat vesela pētījuma vērts, kā Kozakeviča spītīgi uz laukuma turētie "meistari" korelē ar viņus pārstāvošajiem aģentiem...
, 2023-11-27 21:51, pirms gada
Zemessargs rakstīja: Nepiekrītu! Mums ir spilgts piemērs baasketbolā, kur atnāk treneris Bianki un no viduvējībām panāk grandu cienīgu rezultātu, jo respektē tikai vienu, cik gatavs spēlēt ir katrs spēlētājs konkrētajā laikā. Kozakevičam ir cita problēma- izlase ir aplipusi ar turīgiem un draudzīgiem futbolistu aģentiem, kuri prasa, lai katrā spēlē būtu uz laukuma pilnīgā nulle Uldriķis, nevienu precīzu piespēli iedot nespējīgais Emsis un Cigaņuks, kuram pat jāstājas aizsardzībā, jo viņa vietu jau aizņēmis tikpat prominenta aģenta protežē. Tas ir pat vesela pētījuma vērts, kā Kozakeviča spītīgi uz laukuma turētie "meistari" korelē ar viņus pārstāvošajiem aģentiem...
es arī nepiekrītu `faniņa` viedoklim. top treneris rastu risinājumu izspiest maksimumu no mūsu spēlētājiem,galu galā nav jau tā,ka galīgi nespēj apstrādāt bumbu vai iedot piespēli. būtu spēles zīmējums, taktiski risinājumi, maiņas, kurās ir loģika, nevis tāpēc, lai spēlētāja pārstāvošais klubs saņemtu naudiņu no LFF par iziešanu laukumā, nebūtu visādi Emši, kas spēlē amatieru līgās
, 2023-11-27 22:14, pirms gada
Zemessargs rakstīja: Nepiekrītu! Mums ir spilgts piemērs baasketbolā, kur atnāk treneris Bianki un no viduvējībām panāk grandu cienīgu rezultātu, jo respektē tikai vienu, cik gatavs spēlēt ir katrs spēlētājs konkrētajā laikā. Kozakevičam ir cita problēma- izlase ir aplipusi ar turīgiem un draudzīgiem futbolistu aģentiem, kuri prasa, lai katrā spēlē būtu uz laukuma pilnīgā nulle Uldriķis, nevienu precīzu piespēli iedot nespējīgais Emsis un Cigaņuks, kuram pat jāstājas aizsardzībā, jo viņa vietu jau aizņēmis tikpat prominenta aģenta protežē. Tas ir pat vesela pētījuma vērts, kā Kozakeviča spītīgi uz laukuma turētie "meistari" korelē ar viņus pārstāvošajiem aģentiem...
Futbola "Banki" negarantētu rezultātu, bet vismaz cīņassparam būtu jābūt. Tas ir tas sāpīgākais - neredz cīņu, neredz uguni acīs. Un kā gan tu, gan vel daži saka - sastāvā nebūtu daža laba mēbele ar Emsi priekšgalā.
, 2023-11-27 23:56, pirms gada
Nākamais moments, kad Virslīgā, 1.līgā un 2.līgā spēlē ārzemnieki, un jaunie LV censoņi sēž uz beņķa, jo nav pieredzes, kur tad to pieredzi iegūs? Itkā mums, kāda Bundeslīga vai, ka nedrīkst riskēt. Mums problēma ar jauno spēlētāju meklēšanu, atklāšanu, attīstīšanu. Šeit gan es nekļūdos, esmu daudzus mačus apmeklējis, bet realitāte ir 1/10, kad jaunais spēlētājs LV spēlēts, bet kāds ārzemnieks sēdēs malā, protams LV jaunais sēdēs malā. Vaitad tas ir pareizi?

Skatamies problēmu jau saknē. Nesaku, ka Dainis varonis vai otrādāk, bet diženu rezultātu, neuzsistu pat Morinju ziedu laikos. Problēma, nav liela talanta, vismaz kad varētu grūtos mirkļos pavilkt. Neapvainošu esošies spēlētāji ir labi, daudzi arī, ja pārmaiņas notiktu spēlētū, bet bez lielāka kāda talanta klāt nebūs nekā. Jāsamierinās, un jāaudzina jaunie talanti, pārveidojot mūsu pašu virslīgu, ar lielāku akcentu uz LV spēlētājiem.
, 2023-11-28 04:40, pirms gada
Es Dainim dotu vēl 4 gadus. Bet ja nebūs lielu uzvaru tad gan viss
, 2023-11-28 04:45, pirms gada
Lai uldriķis un īpašnieks priekšā balstās un krollis nāk uz 15 min un lai talantīgie jaunzems un emsis liek pretiniekiem nopietni risināt problēmas
, 2023-11-28 04:50, pirms gada
Dainis ir speciālists par to šaubu nav Bet!... ja komandā ir tādi talanti kā Alvis Jaunzems, Edvards Emsis tad gribi negribi rezultātiem ir jābūt krietni labākiem
, 2023-11-28 09:33, pirms gada
Nav patlaban mums labāki spēlētāji.Te nav nekāds sakars ar to, kas trenē izlasi. Ir talantīgākas paaudzes un mazāk talantīgas. Patlaban nav neviens spilgts talants, kādi bija Māris, Pahars. . . Tā tas ir visās valstīs. . . tādi kā Messsi, Ronaldo, Levandovskis, Keins, Neimars, Modričs . . . piedzimst reti. Protams, ka lielajās futbols valstīs ir plašas rezerves un arī bez lielajām zvaigznēm var nospēlēt cienīgi.
Tie , kas Latvijas futbolu salīdzina ar basketbolu vai hokeju, nezinu ar ko viņi domā. Mūsu basketbolisti un hokejisti spēlē pasaules elites līgās.
, 2023-11-28 11:05, pirms gada
vozā rakstīja: Nākamais moments, kad Virslīgā, 1.līgā un 2.līgā spēlē ārzemnieki, un jaunie LV censoņi sēž uz beņķa, jo nav pieredzes, kur tad to pieredzi iegūs? Itkā mums, kāda Bundeslīga vai, ka nedrīkst riskēt. Mums problēma ar jauno spēlētāju meklēšanu, atklāšanu, attīstīšanu. Šeit gan es nekļūdos, esmu daudzus mačus apmeklējis, bet realitāte ir 1/10, kad jaunais spēlētājs LV spēlēts, bet kāds ārzemnieks sēdēs malā, protams LV jaunais sēdēs malā. Vaitad tas ir pareizi?

Skatamies problēmu jau saknē. Nesaku, ka Dainis varonis vai otrādāk, bet diženu rezultātu, neuzsistu pat Morinju ziedu laikos. Problēma, nav liela talanta, vismaz kad varētu grūtos mirkļos pavilkt. Neapvainošu esošies spēlētāji ir labi, daudzi arī, ja pārmaiņas notiktu spēlētū, bet bez lielāka kāda talanta klāt nebūs nekā. Jāsamierinās, un jāaudzina jaunie talanti, pārveidojot mūsu pašu virslīgu, ar lielāku akcentu uz LV spēlētājiem.
wtf, puse virslīgas komandu spēlē ar 70%+ jaunajiem latviešu puikām, ko var muldēt? Paskaties Mettas, Tukuma, Jelgavas, Dpils un Super Novas sastāvus... Virslīgā debitē 16-17 gadus veci čali. Davaj dzēs ārā šitās muļķības
, 2023-11-28 11:55, pirms gada
Jānis Derums rakstīja: Nav patlaban mums labāki spēlētāji.Te nav nekāds sakars ar to, kas trenē izlasi. Ir talantīgākas paaudzes un mazāk talantīgas. Patlaban nav neviens spilgts talants, kādi bija Māris, Pahars. . . Tā tas ir visās valstīs. . . tādi kā Messsi, Ronaldo, Levandovskis, Keins, Neimars, Modričs . . . piedzimst reti. Protams, ka lielajās futbols valstīs ir plašas rezerves un arī bez lielajām zvaigznēm var nospēlēt cienīgi.
Tie , kas Latvijas futbolu salīdzina ar basketbolu vai hokeju, nezinu ar ko viņi domā. Mūsu basketbolisti un hokejisti spēlē pasaules elites līgās.
Derum, tu tiešām esi tups vai ko? Ja nav talanta - mauc. Trenē fizisko, spēlē uz fizisko un pašatdevi? Mūsējiem to redz? Nē! Treneris prot sagatavot komandu, tā, lai atdod katru elpas vilcienu? Nē!. Izcili pierādījumi ir gan horvātu 2. mačs, gan Turcijas spēle, gan D līgas pēdējie 2 mači. Un beidzot saproti to, ka Dainis tam ir līdzvainīgs. Šobrīd, kā treneris, kas neprot motivēt komandu un pirms tam gadiem, kā 0, kā sporta direktors LFF, kas nav pratis izveidot sistēmu. Viņa veidotās sistēmas augļi ir tie, kas viņa rokās neprot gūt rezultātu laukumā. Un nemaz nerunāsim par "nav labāku" - tiešām nav labaku par kaut vai to pašu Emsi?
, 2023-11-28 12:54, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Derum, tu tiešām esi tups vai ko? Ja nav talanta - mauc. Trenē fizisko, spēlē uz fizisko un pašatdevi? Mūsējiem to redz? Nē! Treneris prot sagatavot komandu, tā, lai atdod katru elpas vilcienu? Nē!. Izcili pierādījumi ir gan horvātu 2. mačs, gan Turcijas spēle, gan D līgas pēdējie 2 mači. Un beidzot saproti to, ka Dainis tam ir līdzvainīgs. Šobrīd, kā treneris, kas neprot motivēt komandu un pirms tam gadiem, kā 0, kā sporta direktors LFF, kas nav pratis izveidot sistēmu. Viņa veidotās sistēmas augļi ir tie, kas viņa rokās neprot gūt rezultātu laukumā. Un nemaz nerunāsim par "nav labāku" - tiešām nav labaku par kaut vai to pašu Emsi?
reizēm uzraksti labus komentārus, bet ar esi saslimis ar daiņa sindromu. Cik tad mums no izlases večiem ir spēlētāji ar regulāru spēļu praksi? Ikaunieks, Savaļnieks, Tobers, Jurkovskis( kad vesels), Uldriķis?, varbūt vēl kāds. . .pusesi komandas nav regulāra spēļu prakse. Eiropas top un arī vidusmēra līgās spēlētājiem ir regulāra spēļu prakse. Treniņos nevar uzkačāt to to dod regulāra spēļu prakse. Un puse no izlase nevelk pat to līmeni, ko daži manis nosauktie. Katram trenerim ir kāds mīlulis un kāds kuru neredz komandā. Kādā spēlē jau komanda var maksimāli koncentrēties, kapāt un izdodas arī kādu spēli nospēlēt pat negaidīti cienīgi ar spēcīgāku komandu. Bet naivi ir cerēt, ka spēlētāji to izspiedīs katrā spēlē! Kāds bērnišķigs naivums!
, 2023-11-28 13:11, pirms gada
Jānis Derums rakstīja: reizēm uzraksti labus komentārus, bet ar esi saslimis ar daiņa sindromu. Cik tad mums no izlases večiem ir spēlētāji ar regulāru spēļu praksi? Ikaunieks, Savaļnieks, Tobers, Jurkovskis( kad vesels), Uldriķis?, varbūt vēl kāds. . .pusesi komandas nav regulāra spēļu prakse. Eiropas top un arī vidusmēra līgās spēlētājiem ir regulāra spēļu prakse. Treniņos nevar uzkačāt to to dod regulāra spēļu prakse. Un puse no izlase nevelk pat to līmeni, ko daži manis nosauktie. Katram trenerim ir kāds mīlulis un kāds kuru neredz komandā. Kādā spēlē jau komanda var maksimāli koncentrēties, kapāt un izdodas arī kādu spēli nospēlēt pat negaidīti cienīgi ar spēcīgāku komandu. Bet naivi ir cerēt, ka spēlētāji to izspiedīs katrā spēlē! Kāds bērnišķigs naivums!
palasi derumu un saproti ka futbola pasaulē visi ir lohi, tērēdami lielas, ne tik lielas vai mazas naudas tādai opcijai kā kluba/izlases treneris. Speļētāji ir tādi kādi ir, var to ko var un neviens treneris tur neko nevar mainīt. Treneris ir lieka naudas tērēšana. Veikt spēlētāju maiņu 75., 82., un 89. minūtēs var arī masieris.
, 2023-11-28 13:43, pirms gada
huy rakstīja: palasi derumu un saproti ka futbola pasaulē visi ir lohi, tērēdami lielas, ne tik lielas vai mazas naudas tādai opcijai kā kluba/izlases treneris. Speļētāji ir tādi kādi ir, var to ko var un neviens treneris tur neko nevar mainīt. Treneris ir lieka naudas tērēšana. Veikt spēlētāju maiņu 75., 82., un 89. minūtēs var arī masieris.
Tās ir nebūtiskas nianses, kas te ar daudziem ir - vai nemaz nedomā? Maini kurā minūtē gribi, nav jau ar ko nomainīt, tie, kas sēž uz beņķiša ir vēl par līmeni zemāki par Matrevucu, Savaļnieku, Janku Ikaunieku, Jurkovski,Toberu, drošvien arī par Uldriķi,Cigaņiku, Černomordiju, Daškevicu, Balodi . . . .atkal bļaus kāds Emsis, Emsis. . . nezinu patik viņš Dainim. . .
Tukšu tik lej, nu gudrīši nosauciet , kurus tad jālaiž laukumā šo vietā!?
Tiem, kas pārmet, ka spēlētāji necīnās- muļķibas!, Kas kaut nedaudz nodarbijies ar sportu zin, ka kādā spēlē var uzlekt augstāk par galvu, ne jau regulāri. Mūsu izlase futbolisti , arī tie kas aiz viņiem fiziski tam nav gatavi. Vienā spēlē no 10 var izdoties un nospēlēt neizšķirti vai pat uzvarēt, bet ne vairāk. Vai te būtu Mourinjo, Vegners, ta jebkurš pasaules top treneris.
, 2023-11-28 14:05, pirms gada
Jānis Derums rakstīja: Tās ir nebūtiskas nianses, kas te ar daudziem ir - vai nemaz nedomā? Maini kurā minūtē gribi, nav jau ar ko nomainīt, tie, kas sēž uz beņķiša ir vēl par līmeni zemāki par Matrevucu, Savaļnieku, Janku Ikaunieku, Jurkovski,Toberu, drošvien arī par Uldriķi,Cigaņiku, Černomordiju, Daškevicu, Balodi . . . .atkal bļaus kāds Emsis, Emsis. . . nezinu patik viņš Dainim. . .
Tukšu tik lej, nu gudrīši nosauciet , kurus tad jālaiž laukumā šo vietā!?
Tiem, kas pārmet, ka spēlētāji necīnās- muļķibas!, Kas kaut nedaudz nodarbijies ar sportu zin, ka kādā spēlē var uzlekt augstāk par galvu, ne jau regulāri. Mūsu izlase futbolisti , arī tie kas aiz viņiem fiziski tam nav gatavi. Vienā spēlē no 10 var izdoties un nospēlēt neizšķirti vai pat uzvarēt, bet ne vairāk. Vai te būtu Mourinjo, Vegners, ta jebkurš pasaules top treneris.
Basketbolā uz laukuma iet 5 spēlētāji, bet Banki izmantoja 27 spēlētājus.
Futbolā uz laukuma iet 11 spēlētāji, bet Kazakevics izmanto vēl mazāk spēlētāju.

Treneris neredz spēlētājam pielietojumu, tad tā ir trenera problēma, ne spēlētāja problēma.
Jebkuram spēlētājam ir savas stiprās, vājās puses un pro futbolistu Latvijā un ārzemēs ir pietiekoši daudz.
, 2023-11-28 15:08, pirms gada
Zemessargs rakstīja: Nepiekrītu! Mums ir spilgts piemērs baasketbolā, kur atnāk treneris Bianki un no viduvējībām panāk grandu cienīgu rezultātu, jo respektē tikai vienu, cik gatavs spēlēt ir katrs spēlētājs konkrētajā laikā. Kozakevičam ir cita problēma- izlase ir aplipusi ar turīgiem un draudzīgiem futbolistu aģentiem, kuri prasa, lai katrā spēlē būtu uz laukuma pilnīgā nulle Uldriķis, nevienu precīzu piespēli iedot nespējīgais Emsis un Cigaņuks, kuram pat jāstājas aizsardzībā, jo viņa vietu jau aizņēmis tikpat prominenta aģenta protežē. Tas ir pat vesela pētījuma vērts, kā Kozakeviča spītīgi uz laukuma turētie "meistari" korelē ar viņus pārstāvošajiem aģentiem...
Piekrītu tev par izmaiņām un par spēlētāja izvēli. Vai būtu labāki rezultāti - nezinu, šaubos par krasiem uzlabojumiem, bet tie noteikti būtu. Mans koments bija par to, ka LFF savā impotencē nedara vispār neko. Jā un runājot par spēlētāju izvēli, Kaza jau var teikt, ka pieteikumā bija ntie spēlētāji, BET spēlēja tikai izredzētie, un ja nu kādam paveicās un tika uz laikumu, tad ko var izdarīt 5-10 min. Un tad šis super treneris saka, ka nav no kā izvēlēties.
, 2023-11-28 15:14, pirms gada
Jānis Derums rakstīja: Tās ir nebūtiskas nianses, kas te ar daudziem ir - vai nemaz nedomā? Maini kurā minūtē gribi, nav jau ar ko nomainīt, tie, kas sēž uz beņķiša ir vēl par līmeni zemāki par Matrevucu, Savaļnieku, Janku Ikaunieku, Jurkovski,Toberu, drošvien arī par Uldriķi,Cigaņiku, Černomordiju, Daškevicu, Balodi . . . .atkal bļaus kāds Emsis, Emsis. . . nezinu patik viņš Dainim. . .
Tukšu tik lej, nu gudrīši nosauciet , kurus tad jālaiž laukumā šo vietā!?
Tiem, kas pārmet, ka spēlētāji necīnās- muļķibas!, Kas kaut nedaudz nodarbijies ar sportu zin, ka kādā spēlē var uzlekt augstāk par galvu, ne jau regulāri. Mūsu izlase futbolisti , arī tie kas aiz viņiem fiziski tam nav gatavi. Vienā spēlē no 10 var izdoties un nospēlēt neizšķirti vai pat uzvarēt, bet ne vairāk. Vai te būtu Mourinjo, Vegners, ta jebkurš pasaules top treneris.
tu ne pa tēmu atbildēji
, 2023-11-28 15:21, pirms gada
Vienīgais ko ar šādu sastāvu var izdarīt ir nolikt 2. stāvu autobusu un cerēt uz 0:0. Tas ir tas ko Starkovs darija. Nu nav mums neviena augstas klases futbolista, nu nav...
, 2023-11-28 15:41, pirms gada
Kongresā pateikts, ka rezultāts nav apmierinošs, bet dos vēl vienu iespēju.
, 2023-11-28 17:46, pirms gada
Var redzēt ka federācijas prezidents ir mīkstais kura galvenais uzdevums ir saglabāt ienemamo amatu..diemžēl Vadim,ar diegiem nav aršana...kamer neatnāks cilvēks kam par amatu svarīgās būs Latvijas futbols,nekas nemainīsies..
Kads tad Vadim rezultats Tevi butu apmierinajis?un kads Tev Vadim ir pamatojums prasīt tos punktus,kurus pieprasi spelēs pret Turciju vai Armēniju?
Vadim.Tu sobrid padodies konkurentu radītam spiedienam.tātad Tu netiec galā ar saviem pienākumiem.vismaz es to tā redzu.
Tu respektē tos H sektora alkašus?tad man vispar nav ko teikt.vienu no viņiem pazistu personīgi.esam dzēruši kopā.reti pretigs cilvēks..un viņš tur ir no līderiem...ja Tu Vadim tādus respektē,tad labāk pats atkāpies
, 2023-11-28 17:48, pirms gada
Jānis Derums rakstīja: reizēm uzraksti labus komentārus, bet ar esi saslimis ar daiņa sindromu. Cik tad mums no izlases večiem ir spēlētāji ar regulāru spēļu praksi? Ikaunieks, Savaļnieks, Tobers, Jurkovskis( kad vesels), Uldriķis?, varbūt vēl kāds. . .pusesi komandas nav regulāra spēļu prakse. Eiropas top un arī vidusmēra līgās spēlētājiem ir regulāra spēļu prakse. Treniņos nevar uzkačāt to to dod regulāra spēļu prakse. Un puse no izlase nevelk pat to līmeni, ko daži manis nosauktie. Katram trenerim ir kāds mīlulis un kāds kuru neredz komandā. Kādā spēlē jau komanda var maksimāli koncentrēties, kapāt un izdodas arī kādu spēli nospēlēt pat negaidīti cienīgi ar spēcīgāku komandu. Bet naivi ir cerēt, ka spēlētāji to izspiedīs katrā spēlē! Kāds bērnišķigs naivums!
Attieksmi var parādīt jebkurā spēlē. "Zāli grauzt" var jebkurā spēlē. Ja komanda jau no pirmajām minūtēm piet nevar, turklāt, ne tikai pret topiem, bet arī savu līmeni - tā ir tikai un vienīgi trenera vaina, ka neprot noskaņot spēlētajus un sastāvā ņem tādus, kas nespēj saņemties.
, 2023-11-28 17:50, pirms gada
Jānis Derums rakstīja: Tās ir nebūtiskas nianses, kas te ar daudziem ir - vai nemaz nedomā? Maini kurā minūtē gribi, nav jau ar ko nomainīt, tie, kas sēž uz beņķiša ir vēl par līmeni zemāki par Matrevucu, Savaļnieku, Janku Ikaunieku, Jurkovski,Toberu, drošvien arī par Uldriķi,Cigaņiku, Černomordiju, Daškevicu, Balodi . . . .atkal bļaus kāds Emsis, Emsis. . . nezinu patik viņš Dainim. . .
Tukšu tik lej, nu gudrīši nosauciet , kurus tad jālaiž laukumā šo vietā!?
Tiem, kas pārmet, ka spēlētāji necīnās- muļķibas!, Kas kaut nedaudz nodarbijies ar sportu zin, ka kādā spēlē var uzlekt augstāk par galvu, ne jau regulāri. Mūsu izlase futbolisti , arī tie kas aiz viņiem fiziski tam nav gatavi. Vienā spēlē no 10 var izdoties un nospēlēt neizšķirti vai pat uzvarēt, bet ne vairāk. Vai te būtu Mourinjo, Vegners, ta jebkurš pasaules top treneris.
Tu, joprojām, nesaproti. Runa nav par uzvarām un neizšķirtiem. Runa ir par attieksmi. Lai zaudē, kaut 0.10, bet, lai laukumā redz cīņassparu un vēlmi kapāt - uguntiņu acīs, nevis iziešanu uz spēli jau ar zaudējumu acīs.
, 2023-11-29 00:07, pirms gada
Būtu labāk aiztaisījis muti,nožēlojamais launs!
, 2023-11-29 09:00, pirms gada
"LFF prezidenta darbu vērtēju kā neapmierinošu"
, 2023-11-29 09:36, pirms gada
datmons rakstīja: Basketbolā uz laukuma iet 5 spēlētāji, bet Banki izmantoja 27 spēlētājus.
Futbolā uz laukuma iet 11 spēlētāji, bet Kazakevics izmanto vēl mazāk spēlētāju.

Treneris neredz spēlētājam pielietojumu, tad tā ir trenera problēma, ne spēlētāja problēma.
Jebkuram spēlētājam ir savas stiprās, vājās puses un pro futbolistu Latvijā un ārzemēs ir pietiekoši daudz.
Pats atbildēji, kur ir problēma , salīdzinot ar basketbolu. Jā, Banki izmēģināja 27, bet tie 27 visi spēlē labās profesionālās līgās un spēlē, labi spēlē, nesēž un benķiša. Banki ir no kā izvēlēties un mierīgi atstāj aiz sastāva augstas klases profesionāļus- kā Laksa, Meijers, Bonis, Leimanis. . .no vairākiem labiem pat grūti izvēlēties , kurš ir labākais. . .
Futbolā mums nav NEVIENS tāda līmeņa spēlētājs kā basketbolā šie 27, basketbolā ir pat vairāk par šiem 27, bet visus pat Banki neizmēģināja.
Mums neviens futbolists nespēlē top līgās, daži kas ir otrā ešalona komandās vairāk sēž uz beņķiša.
Ja kaut nedaudz kaut ko saprot no sporta, tad nav ko mūsu basketbola izlasi, arī hokeja izlasi salīdzināt ar mūsu futbolistiem. Basketbolā vispār Latvija vienmēr apgrozījusies starp labākām komandām, vienmēr mums bijuši daudz talanti, pasaules līmeņa spēlētāji. Un bijušas arī uzvaras, labas vietas- piektās, ceturtdaļfināli. Līdz medaļām gan allaž biški pietrūcis, vai laime vienkārši novērsusies.
, 2023-11-29 09:48, pirms gada
Dzēruma Jānis domā kā jau cilvēks dzērumā spēj......
, 2023-11-29 10:16, pirms gada
Lašenko neesot sliktais krievs, atbalstiet visas viņa idejas un prezidentūru kopumā. panākumi birs kā no pārpilnības raga.
, 2023-11-29 11:15, pirms gada
Neesmu Lašenko fans, bet Latvijas futbola likstas ir ielaistas jau pirms viņa. Ko paveica Gorkšs un īpaši Indriksons, kurš ilgi vadīja LFF, turpat vadībā vēl bija Mežeckis. Pat normālu futbola stadionu par 30 gadiem nevarēja uzbūvēt. Vienīgā valsts Eiropā, kur nav atbilstošs futbola stadions.
Bet nav arī viss tik slikti, latviešu puikas atgriežas futbolā, bērnu, jauniešu komandās provincē futbola popularitāte pieaug. Ja pieaugs masveidība, parādīsies arī kāds talants. Talanti vienkārši pa retam piedzimst, tur trenerim nav galvenā loma. Balderis hokejā, varbūt pat reizi 50-100 gados tāds talants piedzimst. Tādi piemēri ir daudzos sporta veidos.
Un vēl priecē, ka latviešu skatītāji arī atgriežas tribīnēs! Bet no šis izlases, šis paaudzes nav ko brīnumus gaidīt. Nav patlaban neviens spilgts talants, nav pat redzams, kurš tuvākā laikā varētu uzplaukt. . .
Varbūt paies 2-5 gadi un parādīsies kāds jauns talants, kā Māris, kā Pahars?
, 2023-11-29 12:01, pirms gada
Jānis Derums rakstīja: Neesmu Lašenko fans, bet Latvijas futbola likstas ir ielaistas jau pirms viņa. Ko paveica Gorkšs un īpaši Indriksons, kurš ilgi vadīja LFF, turpat vadībā vēl bija Mežeckis. Pat normālu futbola stadionu par 30 gadiem nevarēja uzbūvēt. Vienīgā valsts Eiropā, kur nav atbilstošs futbola stadions.
Bet nav arī viss tik slikti, latviešu puikas atgriežas futbolā, bērnu, jauniešu komandās provincē futbola popularitāte pieaug. Ja pieaugs masveidība, parādīsies arī kāds talants. Talanti vienkārši pa retam piedzimst, tur trenerim nav galvenā loma. Balderis hokejā, varbūt pat reizi 50-100 gados tāds talants piedzimst. Tādi piemēri ir daudzos sporta veidos.
Un vēl priecē, ka latviešu skatītāji arī atgriežas tribīnēs! Bet no šis izlases, šis paaudzes nav ko brīnumus gaidīt. Nav patlaban neviens spilgts talants, nav pat redzams, kurš tuvākā laikā varētu uzplaukt. . .
Varbūt paies 2-5 gadi un parādīsies kāds jauns talants, kā Māris, kā Pahars?
Ko tu gribi no Kaspara kurš pabija tik divus gadus lff? Ja tu noliec Gorkša divus gagus, tad krievam pa šiem gadiem jau biha jāuzsit stadions, vateni tu. Krievs vispār sēž bezdarbībā un kasa pautus.
, 2023-11-29 19:53, pirms gada
Jānim ir taisnība, bet tas nemaina to, ka var un vajag vēl vairāk izspiest no šīs izlases