Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Eksperti: laukumā nebija vienotas komandas; Starkovam jāpaliek

Jānis Pārums

Eksperti: laukumā nebija vienotas komandas; Starkovam jāpaliek
Jurijs Andrejevs
Foto: Romans Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēc Latvijas izlases pārsteidzošā un negaidītā neizšķirta pret Lihtenšteinas izlasi (1:1) iemeslus tik neveiksmīgai spēlei sarunā ar portālu Sportacentrs.com mēģināja rast Jurijs Andrejevs un Andris Riherts.

Jurijs Andrejevs, LFF izglītības daļas vadītājs, bijušais Latvijas izlases galvenais treneris: "Ļoti žēl, ka vakar neuzvarējām. Martā mums ir grūti spēlēt, jo mums nav tik labs laiks, sezona nav sākusies, ne visi spēlētāji ir savās labākajā formā. Taču, ja mēs gribam uz kaut ko cerēt, tad mums obligāti šādas spēles ir jāuzvar. Ja Cauņa būtu iesitis 11 metru soda sitienu, droši vien būtu uzvarējuši, bet tas netika izdarīts. Jāsaka, ka pretinieki parādīja patiešām labu spēli, izveidoja daudz momentus, lai gan mums arī tādi bija, lai gan mazāk. Lihtenšteina pie mūsu vārtiem izveidoja daudz labu izdevību. Ja nebūtu bijis Vaņina, mēs varējām arī zaudēt... Teikšu tā – gan mūsējie spēlēja slikti, gan pretinieki bija labi. Vēl viens būtisks faktors – mums laukumā bija 11 spēlētāji, taču mēs nespēlējām kā vienota komanda. Kāpēc? Grūti pateikt."

Jautāts vai Aleksandram Starkovam vajadzētu atkāpties, Andrejevs bija noraidošs: "Jūs gribat asinis. Kāpēc? Tā ir tikai viena spēle. Jā, mēs vakar neuzvarējām, bet tāds ir futbols. Šodien spēlējam neizšķirti, nākamajā spēlē varam uzvarēt Bosniju un Hercegovinu. Un tad atkal viss būs kārtībā... Es savulaik atkāpos no Latvijas izlases galvenā trenera amata tieši pēc zaudējuma pret Lihtenšteinu. Darīju to, jo treneris atbild par rezultātu. Kas attiecas uz Starkovu, tad uzskatu, ka līdz šī cikla beigām viņam obligāti ir jānostrādā."

Andris Riherts, Latvijas U-21 galvenā trenera asistents, "Metta/LU" galvenais treneris: "1:1, protams, šajā gadījumā ir neapmierinošs rezultāts, ņemot vērā, ka tā bija pēdējā cerība aizķerties cīņā par vismaz otro vietu grupā. Liela daļa spēlētāju nebija savā labākajā sportiskajā formā, bet, ja tā nav un nespēlējam kā kolektīvs, tad grūti klājas arī pret tādu izlasi kā Lihtenšteina. Skaidrs, ka mēs vairāk gaidām no Rudņeva, un šis faktors mūs mazliet atslābina. Artjoms vēl nav pieradis pie izlases īpatnībām – šeit viņam pašam vairāk jāuzņemas iniciatīva un jāgūst vārti, kas pagaidām neizdodas. Viņš ir meistarīgs, un gan jau sagaidīsim no viņa arī individuāli labāku sniegumu. Pretiniekiem bija vairāk izdevību, lielāka bumbas kontrole, bet kā jau teicu – mūsējie nebija labākajā formā, tas jau bija redzams mačā pret Japānu. Jā, atšķirībā no Lihtenšteinas, neredzēju arī vienotu kolektīvu, neizskatījāmies pēc komandas. Motivācija it kā bija, bet vēlēšanās cīnīties līdz galam visas spēles garumā nebija vērojama."

"Šaubos vai Starkovam būtu jāatkāpjas. Ja skatāmies objektīvi, tad cita kandidāta, kas būtu gatavs ieņemt šo amatu, nav. Skaidrs, ka rezultāts ir nepatīkams, bet varbūt jāmainās spēlētājiem... Šis cikls jāpabeidz [kopā ar Starkovu] un tad var skatīties tālāk. Šobrīd, cikla vidū, jēgu mainīt viņu neredzu."

  +6 [+] [-]

, 2013-03-23 16:27, pirms 12 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Ne jau par to ir stāsts... Tad jau var šķirot katru spēlētāju atsevišķi, kurš cik ieguldīja. Starkovam ir jāpaliek kā varonim Latvijas futbola vēsturē.!
Uzsvars uz vārdu "vēsturē"! Vai tiešām tik grūti saprast, ka ne tikai spēlētāji aug, attīstās un iziet paaudžu maiņu, bet arī treneri? Ka ir tāda lieta kā rutīna, no kā izvairās, laiku pa laikam kaut ko pamainot (iespējams, tieši šis ir noteicošais faktors šajā gadījumā)? Biatlonā arī visi sajūsminājās par lielisko četrinieku, bet jau pēc dažiem gadiem atklājās baigais pārsteigums - tagad visi trenējas pēc pavisam citas metodikas un šauj trīsreiz ātrāk. Nu nav Starkovs pierādījis, ka šodienas futbolā viņš būtu īstais treneris. Labam trenerim jāspēj motivēt, vadīt spēlētāji, lai sasniegtu augstākus rezultātus, kā no konkrētā sastāva gaidīts. Reizēm pārņem skumjas, redzot to mērķtiecības trūkumu un pašapmierinātību, to, cik viegli šajā valstī ir gulēt uz veciem lauriem, atrunājoties ar to, ka jāpriecājas par to pašu, kas ir...

  +2 [+] [-]

, 2013-03-23 16:30, pirms 12 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Viņš visu dzīvi ir veltījis Latvijas futbolam, un Euro2004 vienmēr paliks atmiņās. Ja vien atcerētos tās emocijas kuras valdīja tad, un tam ir nozīme, tajā brīdī visi kaut savu māti Starkovam atdotu. Un pie dir.sas ka tagad ir grūti un neiet.. Trenneris ir jāciena. Tici man viņš zinās kad aiziet..
nu super tev galva strada tad nu tagad vinjs i jagoda,kur tu visa pasaule esi redzejis tadu praksi,kad ta daritu,tikai un vienigi jusu KUžOS-Latvija!!!

  +2 [+] [-]

, 2013-03-23 16:30, pirms 12 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Viņš visu dzīvi ir veltījis Latvijas futbolam, un Euro2004 vienmēr paliks atmiņās. Ja vien atcerētos tās emocijas kuras valdīja tad, un tam ir nozīme, tajā brīdī visi kaut savu māti Starkovam atdotu. Un pie dir.sas ka tagad ir grūti un neiet.. Trenneris ir jāciena. Tici man viņš zinās kad aiziet..
attopies berns!!!

  +6 [+] [-]

, 2013-03-23 16:32, pirms 12 gadiem
Pilnīgs sviests, spēles laikā lieliski varēja dzirdēt kā tiek vadīta izlases spēle. Ja šinī līmeni spēlētājiem tiek dotas komandas "cīnies", "saņemies", "skrien", tas nav normāli, izmaiņas ir jāveic nekavējoši, jāpiesaista treneri ar ambīcijām, neticu, ka tas izmaksātu miljonus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-23 16:41, pirms 12 gadiem
Baigie eksperti,pat smiekli nāk,nu ne jau Andrejevs.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-23 16:53, pirms 12 gadiem
Izlases spēlē jau no slavenā 2004.gada nekas nav mainījies-vienkāršojot-bliez tik bumbu uz priekšu un varbūt,ja pretinieks nokļūdīsies, tad jau kaut kas sanāks.Starkova laikā arī Maskavas Spartakam aptuveni tāda pati taktika bija un tur Petroviču laipni pasūtīja trenēt citu klubu.
P.s.Arī Latvijas līgā neredz saspēli.

     [+] [-]

, 2013-03-23 16:55, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Pamosties vienreiz!Neskaitāmu haļavu atlases cikls toreiz bija,un visas haļavas mums par labu!Vakar varējām gan vinnēt, gan zaudēt,2004 g. atlasē tāpat varējām būt arī ceturtie tikais virs San Marino!Daudz netrūka lai tur būtu!
Zini, nav labi gānīties par veciem laikiem, turklāt panākumiem. Bija tas kas bija un tā bija otrā vieta grupā.

Un tagad ieraksti savā atmiņu blociņā - Piekrītu, šobrīd Starkovam jāprotas aiziet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-03-23 17:18, pirms 12 gadiem
kegums rakstīja: Zini, nav labi gānīties par veciem laikiem, turklāt panākumiem. Bija tas kas bija un tā bija otrā vieta grupā.


Un tagad ieraksti savā atmiņu blociņā - Piekrītu, šobrīd Starkovam jāprotas aiziet.
Atbilde pret atbildi!Šķiet saprati!Un kādas problēmas?
Ja negribi niansēs lai kāds atminas par to atlases ciklu?Nevajag uzprasīties, un malt vienu un to pašu gadiem ilgi!

  +4 [+] [-]

, 2013-03-23 17:22, pirms 12 gadiem
Kas vispār ir "LFF izglītības daļas vadītājs"?? Kāds var paskaidrot?
Un vai Andrejevam, padomju atraugai, ir visi priekšnoteikumi, lai viņš tur strādātu?

  -3 [+] [-]

, 2013-03-23 17:26, pirms 12 gadiem
nu es domaju tiem cipa ekspertiem labak zinams,kas jadara,nevis jums puiseljiem,pie katriem zagiem vainojat trenerus!

  +7 [+] [-]

, 2013-03-23 18:07, pirms 12 gadiem
Andrejevs:Sodien nospelejam neizskirti,bet nakamaja spele varam uzvaret Bosniju un Hercegovinu,un atkal viss bus labi.
Riherts:Artjoms(Rudnevs) vel nav pieradis pie izlases ipatnibam,Starkovam ir japaliek.
Man trukst vardi komentet sito murgojumu.Ja sitos klaunus uzskata pa ekspertiem,tad var iedomaties kads cirks ir musu LFF.

  +5 [+] [-]

, 2013-03-23 18:36, pirms 12 gadiem
kanvit rakstīja: Andrejevs:Sodien nospelejam neizskirti,bet nakamaja spele varam uzvaret Bosniju un Hercegovinu,un atkal viss bus labi.
Riherts:Artjoms(Rudnevs) vel nav pieradis pie izlases ipatnibam,Starkovam ir japaliek.
Man trukst vardi komentet sito murgojumu.Ja sitos klaunus uzskata pa ekspertiem,tad var iedomaties kads cirks ir musu LFF.
Abi saņem nesūdīgus ikmēneša honorārus guņas kantorī no FIFA, UEFA pārskaitītajām naudām. Tāpēc jau lien un murgo kā guņam vajag.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-23 18:37, pirms 12 gadiem
Mr.Shit rakstīja: Abi saņem nesūdīgus ikmēneša honorārus guņas kantorī no FIFA, UEFA pārskaitītajām naudām. Tāpēc jau lien un murgo kā guņam vajag.
Tiesi ta

  +2 [+] [-]

, 2013-03-23 18:45, pirms 12 gadiem
Jāsaka, ka pretinieki parādīja patiešām labu spēli, izveidoja daudz momentus, lai gan mums arī tādi bija, lai gan mazāk. Lihtenšteina pie mūsu vārtiem izveidoja daudz labu izdevību. Ja nebūtu bijis Vaņina, mēs varējām arī zaudēt... Teikšu tā – gan mūsējie spēlēja slikti, gan pretinieki bija labi. Vēl viens būtisks faktors – mums laukumā bija 11 spēlētāji, taču mēs nespēlējām kā vienota komanda. Kāpēc? Grūti pateikt."

Vārdu sakot - mēs bijām nožēlojami pret pundurvalsti, bet tas nekas, un kpc - grūti pateikt.

Jā, mēs vakar neuzvarējām, bet tāds ir futbols. Šodien spēlējam neizšķirti, nākamajā spēlē varam uzvarēt Bosniju un Hercegovinu. Un tad atkal viss būs kārtībā...

No shi.t Sherlock. Mēs bijām nožēlojami pret f.kin Lihtenšteinu, un nākamajā spēlē vinnēsim BIH un viss būs kārtībā. M.ž uz galvas un saka, ka lietus līst. Kauns un izsmiekls.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-23 18:57, pirms 12 gadiem
kas ta tie pa ekspertiem zirgam jasmejas,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-03-23 19:20, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Ko varam darīt!?
Neiet uz spēlēm ir softpe..y
žurnaļugām jāsāk darboties,bet nesaskatu variantus lai šie to darītu !

  +3 [+] [-]

, 2013-03-23 19:30, pirms 12 gadiem
Mjā, lielāku lūzeri, kam pajautāt, nevarēja sameklēt Pie tam jautāt viedokli par tiešo priekšniecību cilvēciņam, kurš tikai aiz labsirdības ir iekārtots savā amatā...Mūsu futbolisti prasīt prasās pēc kārtīgas sapurināšanas no malas (ārzemnieka, vēlams britu sistēmas trenera), jo augsti mērķi te vispār ir pazuduši, ka tik naudiņa kontā savā klubā. Tam spilgtākais piemērs ir pašmāju Bekhems, kuram labāk padodas foto un stilistes pienākumi, nekā futbols. Tikai īstais Bekhems tomēr māk arī spēlēt. protams, ka Starkovam ir jāpazūd un jo ātrāk, jo labāk.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-23 19:41, pirms 12 gadiem
Eksperti?! Andrejevs no futbola mazak saprot, ka kads ilggadejs futbola fans!!
Vakardienas sausmustastam ir jabut sekam.. Starkovam ir jaiet, ja ne pasam tas nav saprotams, tad cilvekiem, kas darbojas Latvijas futbola galvenajas iestades ir kas jadara!!!
Gauracs malacis, noteikti viens no vispusigakajiem futbolistiem, nelaist laukuma tadu speletaju, kurs prot un grib spelet viens pret viens, var ari atdot piespeli, iesist, bet Starkova filozofija ietilpst futbols parsperam pari un tad jau manis, kas sanaks..
Rudneva velme sakt sist ari izlase noraka Mara 30. golu..

  +1 [+] [-]

, 2013-03-23 20:07, pirms 12 gadiem
JanisV23 rakstīja: Eksperti?! Andrejevs no futbola mazak saprot, ka kads ilggadejs futbola fans!!
Vakardienas sausmustastam ir jabut sekam.. Starkovam ir jaiet, ja ne pasam tas nav saprotams, tad cilvekiem, kas darbojas Latvijas futbola galvenajas iestades ir kas jadara!!!
Gauracs malacis, noteikti viens no vispusigakajiem futbolistiem, nelaist laukuma tadu speletaju, kurs prot un grib spelet viens pret viens, var ari atdot piespeli, iesist, bet Starkova filozofija ietilpst futbols parsperam pari un tad jau manis, kas sanaks..
Rudneva velme sakt sist ari izlase noraka Mara 30. golu..
Piekrītu visam, izņemot par Gauraču - otru tādu " pižonu" būs grūti sameklēt, un tas nekādi nevar nākt par labu komandas garam. Ja kāds kaut ko nedarīs, tad Starkovs kā Brežņevs būs gatavs vadīt izlasi, kamēr neiznesīs ar kājām pa priekšu. Vecie nopelni te neko nelīdzēs, ja cilvēks ir smagi aizķēries pagātnē savā futbola izpratnē.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-23 20:28, pirms 12 gadiem
xZ rakstīja: Mjā, lielāku lūzeri, kam pajautāt, nevarēja sameklēt Pie tam jautāt viedokli par tiešo priekšniecību cilvēciņam, kurš tikai aiz labsirdības ir iekārtots savā amatā...Mūsu futbolisti prasīt prasās pēc kārtīgas sapurināšanas no malas (ārzemnieka, vēlams britu sistēmas trenera), jo augsti mērķi te vispār ir pazuduši, ka tik naudiņa kontā savā klubā. Tam spilgtākais piemērs ir pašmāju Bekhems, kuram labāk padodas foto un stilistes pienākumi, nekā futbols. Tikai īstais Bekhems tomēr māk arī spēlēt. protams, ka Starkovam ir jāpazūd un jo ātrāk, jo labāk.
Sen jau rakstiju ka vajag jaunas asinis,domaju ja aizvietotu visu Skonto sistemas treneru baru(diezgan daudz tur vini ir),ar vienu arzemju treneri,izmaksatu letak.

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:58, pirms 12 gadiem
Pēc cikla jāpazūd viņam, sen viņa laiks beidzies,cik var?

     [+] [-]

, 2013-03-23 21:54, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Atbilde pret atbildi!Šķiet saprati!Un kādas problēmas?
Ja negribi niansēs lai kāds atminas par to atlases ciklu?Nevajag uzprasīties, un malt vienu un to pašu gadiem ilgi!
Tā tā tā, sameklē savā piezīmju blociņā kur es esmu atsaucies, ka Starkovam būtu jāpaliek dēļ 2004. gada.
Man bija citi argumenti. Bija.
Tas par to, kas līdz šim.
Jaunu kandidātu laukuma malā!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-23 23:04, pirms 12 gadiem
Riktīgi labs ir Vaidera komentārs Delfos - "Sūdu smaka no Vaducas atpūsta uz Rīgu"... Skarbi, bet kā kulaks uz acs. Ieteicu izlasīt, tad būs cits iespaids par žurnālistiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-24 01:19, pirms 12 gadiem
starkov

     [+] [-]

, 2013-03-24 01:31, pirms 12 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Uzsvars uz vārdu "vēsturē"! Vai tiešām tik grūti saprast, ka ne tikai spēlētāji aug, attīstās un iziet paaudžu maiņu, bet arī treneri? Ka ir tāda lieta kā rutīna, no kā izvairās, laiku pa laikam kaut ko pamainot (iespējams, tieši šis ir noteicošais faktors šajā gadījumā)? Biatlonā arī visi sajūsminājās par lielisko četrinieku, bet jau pēc dažiem gadiem atklājās baigais pārsteigums - tagad visi trenējas pēc pavisam citas metodikas un šauj trīsreiz ātrāk. Nu nav Starkovs pierādījis, ka šodienas futbolā viņš būtu īstais treneris. Labam trenerim jāspēj motivēt, vadīt spēlētāji, lai sasniegtu augstākus rezultātus, kā no konkrētā sastāva gaidīts. Reizēm pārņem skumjas, redzot to mērķtiecības trūkumu un pašapmierinātību, to, cik viegli šajā valstī ir gulēt uz veciem lauriem, atrunājoties ar to, ka jāpriecājas par to pašu, kas ir...
kā teica Rainis-izdzīvos tikai tas kas attīstīsies

     [+] [-]

, 2013-03-24 01:32, pirms 12 gadiem
jautājums,Latvijā ir tikai divi futbola eksperti vai pārējie bija telefonus izslēguši?

  +1 [+] [-]

, 2013-03-24 09:07, pirms 12 gadiem
tapec jau mes esam kur esam , jo tie treneri ir kadi ir .. sakot ar klubiem un beidzot ar izlasem
kanvit rakstīja: Andrejevs:Sodien nospelejam neizskirti,bet nakamaja spele varam uzvaret Bosniju un Hercegovinu,un atkal viss bus labi.
Riherts:Artjoms(Rudnevs) vel nav pieradis pie izlases ipatnibam,Starkovam ir japaliek.
Man trukst vardi komentet sito murgojumu.Ja sitos klaunus uzskata pa ekspertiem,tad var iedomaties kads cirks ir musu LFF.

     [+] [-]

, 2013-03-24 12:20, pirms 12 gadiem
jaunu treneri vajag jau tagad, lai būtu pieredze un iespēle pirms nākamā cikla. Neiet runa par1 spēli, kā to eksperti-starkova kolēģi vēlas interpretēt. VISAS pēdējās spēles (daudzas arī iepriekšējā ciklā) izlases izpildījumā ir atbaidošas. CIK ilgi var izlikties, ka "nothing special" nenotiek?! Purvs...
+ pilnīga antilatviska vide sarunvalodā un vadībā, uzvārdus nesaukšu- paši ziniet

  +3 [+] [-]

, 2013-03-24 12:27, pirms 12 gadiem
skonto "mafija" vairs galīgi nevelk...

  +1 [+] [-]

, 2013-03-24 13:05, pirms 12 gadiem
Godīgi? Šo ciklu vajadzētu norakstīt, atzīties, ka nu nebūs mums tā otrā vieta vairs aizsniedzama. UN... ļaut sākt strādāt un komandu nākamajam ciklam jau daudz maz izveidot citam trenerim.
Nesapratu Andrejevu... "vajag šo ciklu Starkovam ļaut nostrādāt līdz galam". Un ko pēc tam... atlaist, jauna cikla sākumā pieņemt jaunu treneri un... norakstīt arī nākamo ciklu???

Es jau rakstīju... neizjūtu personisku nepatiku pret Starkova kungu un protu novērtēt to, ko viņš izlases un mūsu futbola prestiža labā reiz darījis, bet... viņa neatbrīvošana no amata ir pazemijums pašai LFF, kā arī... redzot tendences komentāros... spļāviens sejā līdzjutējiem

     [+] [-]

, 2013-03-24 13:12, pirms 12 gadiem
Uzvarēt bosniešus nākamajā spēlē...
man vienīgajam liekas, ka Bosnija ir drīzāk no plauktiņa "Beļģija, Zviedrija, Anglija, utt.", nevis no mums tā vienkārši ņemamiem pretniekiem?
Vai arī es tik tiešām Bosniešus, kuri, pēc manām domām, beidzot var būt kas līdzīgs horvātiem, pārvērtēju?