Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Futbola izlase pēc pirmās uzvaras Nāciju līgā un Kazakeviča vadībā

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Futbola izlase pēc pirmās uzvaras Nāciju līgā un Kazakeviča vadībā
Foto: LFF

Šodien plkst. 19.00 ''Daugavas'' stadionā Rīgā Latvijas futbola izlase UEFA Nāciju līgas D līgas 1. grupas spēlē uzņems Maltas valstsvienību. Uzvaras gadījumā mūsu izlase izcīnīs pirmo uzvaru gan šajā UEFA Nāciju līgas ciklā, gan jaunā galvenā trenera Daiņa Kazakeviča vadībā.

UEFA Nāciju līgas pirmajās trīs grupas spēlēs jaunā galvenā trenera Daiņa Kazakeviča vadībā visās cīņās fiksēti neizšķirti - 0:0 savā laukumā pret Andoru un 1:1 izbraukumā pret Maltu un Fēru salām. Ar trim punktiem trijās spēlēs šobrīd D līgas 1. grupā Latvija atrodas otrajā vietā, par četriem punktiem atpaliekot no līderes Fēru salām.

Ar Maltu šajā UEFA Nāciju līgas ciklā vienu spēli jau aizvadījām - 6. septembrī, ciemojoties Maltā, tika fiksēts neizšķirts 1:1. Abus vārtus gan guva Maltas izlases futbolisti - 15. minūtē mājiniekus vadībā izvirzīja Nvoko, bet 11 minūtes vēlāk Žilomjērs raidīja bumbu savos vārtos. Preses konferencē pirms spēles Latvijas galvenais treneris Dainis Kazakevičs atklāja, ka no neizšķirta Maltā jāmācās pašiem noteikt spēles scenāriju: ''Galvenā atziņa, pirmkārt, ir tā, ka mums rīt ir jābūt spējīgiem pašiem noteikt spēles scenāriju un spēles gaitu. Jācenšas iegūt iniciatīvu, jācenšas vairāk darboties ar bumbu, un, protams, būtisks aspekts mums pašiem ir nospēlēt pārliecinošāk un kvalitatīvāk, nekā to izdarījām Maltā, tādās komponentēs kā standartsituācijas, kā uzbrukumu noslēgums, kā pārejas fāze pēc bumbas atgūšanas laukuma vidusdaļā.''

Pēc divu spēļu diskvalifikācijas izciešanas uzbrukumā palīdzēt Latvijas izlasei varēs Vladislavs Gutkovskis, kurš nespēlēja arī abu izlašu pirmajā savstarpējā duelī. Tikmēr citiem izlases futbolistiem pēc divām aizvadītajām spēlēm pret Melnkalni un Fēru salām nav konstatēti savainojumi un visi gatavojamies cīņai ar Maltu. Dainis Kazakevičs atklāja, ka ar Gutkovska atgriešanos sastāvā, būs iespēja variēt arī ar izvēlēto taktiku: ''Variācijas gan sastāva izvēles ziņā, gan arī taktikas ziņā, jo, kā atceraties iepriekšējo spēli tieši pret Maltu, aizvadījām ar shēmu 4-4-2 ar diviem uzbrucējiem Raimondu Krolli un Jāni Ikaunieku. Šī brīža situācijā, kad atgriezies Vladislavs, mums parādās mazliet plašākas iespējas variēt ar taktiku, nekā tas bija pirmajā spēlē''

Latvijas izlases stiprākais ierocis uzbrukumā pagaidām ir standartsituācijas - no tām kopš novembra gūti visi četri vārti, ieskaitot pēdējo Jāņa Ikaunieka precīzo sitienu pret Fēru salām. Galvenais treneris uzskata, ka spēlētājiem jābūt vairāk orientētiem uz vārtiem un jāizveido sešas, septiņas, astoņas vārtu gūšanas iespējas no spēles.

Līdzīgi kā Latvijas izlase arī Malta līdzšinējās trīs spēlēs vēl nav izcīnījusi nevienu uzvaru - 2:3 zaudējums Fēru salām, pēc kā sekoja neizšķirti ar 1:1 pret Latviju un 0:0 Andoru. Maltas galvenais treneris atzina, ka izcīnīt uzvaru Rīgā nebūs viegli: ''Latvijas izlase noteikti ir laba komanda ar individuāli spēcīgiem futbolistiem, taču domāju, ka Maltā aizvadījām tīri labu spēli. Šī gan būs pilnīga cita spēle kā Maltā. Domāju, ka spēle varētu būt atklāta, jo Latvijai patīk spēlēt uzbrūkoši. Mums jābūt spējīgiem kontrolēt bumbu un izveidot vairāk vārtu gūšanas iespējas kā Maltā. Es neuzskatu, ka ja visu spēli sēdēsim aizsardzībā, mums būs lielākas cerības uzvarēt. Esam atbraukuši, lai spēlētu savu spēli.''. Iepriekšējās spēles vārtu guvējs Nvoko gan šajā spēlē Maltai palīdzēt nevarēs.

D līga, 1. grupa

VIzlaseSUNZVārtiP
1.Fēru salas32105:37
2.Latvija30302:23
3.Malta30213:42
4.Andora30210:12

Latvijas izlases sastāvs

PozīcijaSpēlētājsVec.KlubsS/V
VārtsargiPāvels Šteinbors35Jagiellonia (Polija)15
Roberts Ozols25Riga1
Dāvis Ošs25Spartaks
AizsargiKaspars Dubra29Oleksandriya (Ukraina)39/2
Ritvars Rugins30Riga37
Igors Tarasovs31KuPS (Somija)35/2
Roberts Savaļnieks27RFS23
Mārcis Ošs29Lugano (Šveice)13/1
Raivis Jurkovskis23Liepāja10
Krišs Kārkliņš24Valmiera3
Vladislavs Sorokins23RFS
Elvis Stuglis27Riga2
PussargiArtūrs Zjuzins29RFS40/7
Jānis Ikaunieks25RFS29/4
Gļebs Kļuškins28Sūduva (Lietuva)19/2
Andrejs Cigaņiks23Zorya (Ukraina)12
Vladislavs Fjodorovs24Riga7/1
Kristers Tobers19Lechia (Polija)8
Mārtiņš Ķigurs23Liepāja6
Eduards Emsis24Noah (Armēnija)5
Daniels Ontužāns20Bayern II (Vācija)2
Alvis Jaunzems21Valmiera3
Eduards Tīdenbergs25Liepāja1
UzbrucējiDāvis Ikaunieks26Mlada Boleslav (Čehija)25/4
Vladislavs Gutkovskis25Rakow (Polija)20
Roberts Uldriķis22Sion (Šveice)17/1
Raimonds Krollis18Metta3

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 09:12, pirms 4 gadiem
Tabulu var atjaunot pieskaitot spēles pret Melnkalni un Fēru salām.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-13 09:18, pirms 4 gadiem
Barca Nr.1 rakstīja: Tabulu var atjaunot pieskaitot spēles pret Melnkalni un Fēru salām.
Spēle pret Melnkalni bija pārbaudes spēle.

  -2 [+] [-]

, 2020-10-13 09:24, pirms 4 gadiem
Yess beidzot būs uzvara!

     [+] [-]

, 2020-10-13 09:44, pirms 4 gadiem
Barca Nr.1 rakstīja: Tabulu var atjaunot pieskaitot spēles pret Melnkalni un Fēru salām.
te tik paradas smadzenes ,musu LV faneli gan Dinamo, gan futbola

  -1 [+] [-]

, 2020-10-13 10:09, pirms 4 gadiem
jāspēlē uz kārtējo niču, vēlams 0:0!

     [+] [-]

, 2020-10-13 10:15, pirms 4 gadiem
tie virsraksti

  +3 [+] [-]

, 2020-10-13 10:15, pirms 4 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Spēle pret Melnkalni bija pārbaudes spēle.
Es saprotu, ka Barca Nr.1 bija domājis spēlētāju tabulu ar spēļu skaitu izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 10:24, pirms 4 gadiem
Kad izlasi stūrē Dainis, viss ir iespējams !!!
/Marsels Vapnis/

Līdzgaitnieki pat atceras, ka no FK “Jelgava” izslēdzis spēlētāju, jo viņš runājis ar meiteni, kura smēķē, un nav tai aizrādījis.

     [+] [-]

, 2020-10-13 10:24, pirms 4 gadiem
Domāju būs pirmā uzvara, cik tad var ničas pēc kārtas spēlēt ar pundurvalstīm? Lielāks jautājums man ir par to kad gūsim pirmos vārtus "no spēles"?

     [+] [-]

, 2020-10-13 10:26, pirms 4 gadiem
Neiespējamā misija.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 10:27, pirms 4 gadiem
Ceru uz 2:0, bet arī par 1:0 centīšos neskumt.

     [+] [-]

, 2020-10-13 10:28, pirms 4 gadiem
Bet zaudējuma gadījumā,sagaidīsim trenera demisiju?

     [+] [-]

, 2020-10-13 10:29, pirms 4 gadiem
Pieci vilki vilku vilka,
Vilki vilku nepavilka.
Lai nesanāk šitā un lai izdodas!

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 10:33, pirms 4 gadiem
Spriežot pēc virsraksta, uzvara jau ir izcīnīta. Malta iesēdīsies dziļā aizsardzībā un beigās būs 0:0.

     [+] [-]

, 2020-10-13 10:37, pirms 4 gadiem
Tagad vai Nekad ?!

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 10:37, pirms 4 gadiem
emox rakstīja: Bet zaudējuma gadījumā,sagaidīsim trenera demisiju?
Tavuprāt viens zaudējums sava līmeņa (kā to parādījuši pēdējie gadi) komandai, turnīrā, kurā nekas neizšķiras ir iemesls demisijai? Atkal maksāsim kompensācijas un ņemsim jaunu treneri, kurš atkal teiks, ka komanda jābūvē no jauna? Cik spēles dosim nākamajam kandidātam?

     [+] [-]

, 2020-10-13 10:39, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Spriežot pēc virsraksta, uzvara jau ir izcīnīta. Malta iesēdīsies dziļā aizsardzībā un beigās būs 0:0.
Ja, tā tam būs būt, vismaz manā tabulā LV 4 spēlēs 6 pts

     [+] [-]

, 2020-10-13 10:40, pirms 4 gadiem
4:0 uzvara

  -2 [+] [-]

, 2020-10-13 10:42, pirms 4 gadiem
Treneris neuzvar 3!!! pundurvalstis pēc kārtas un joprojām ir galvenais treneris... kaut viņi šodien pakāstu, besī Latvijas futbola mēslu federācija...

  -1 [+] [-]

, 2020-10-13 10:45, pirms 4 gadiem
Tak grupas uzvarētājs tāpat jau ir skaidrs. Fēru salas viegli apspēlēs Andoru un Maltu un garantēs 1.vietu grupā.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-13 11:05, pirms 4 gadiem
Dainis ieies LV futbola vēsturē kā treneris, kura vadībā LV uzvarēs Brazīliju, Vāciju, Spāniju

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 11:06, pirms 4 gadiem
🇱🇻Samals maltu miltos, baltos miltos

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 11:10, pirms 4 gadiem

  +2 [+] [-]

, 2020-10-13 11:19, pirms 4 gadiem
4-3-3
👍
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2020-10-13 11:28, pirms 4 gadiem
4-3-3
Nemīžat

Uzticamies straikeriem jau no paša sākuma

Un, ja vajag, tad ejam 6-4-0

  +2 [+] [-]

, 2020-10-13 11:32, pirms 4 gadiem
Autoriem gan te, gan pie U-21 raksta laikam par grūtu ielikt pretinieku saastāvu. Jā, tur praktiski tikai Maltas čempionāta spēlētāji, bet tāpat. Ir pa vienam spēlētājam no Anglijas League Two (4.līga), kā arī no Portugāles un Beļģijas 2.līgām.

  -2 [+] [-]

, 2020-10-13 11:35, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kazakevičs atšķirībā no daža laba izslavēta trenera, piemēram, Slaviša, nezaudē šīm pundurvalstīm.
Ja kāds ir iedomājies, ka LV futbols ir diži kaut kas vairāk, nekā šo mazo valstu futbols, tad tā jau ir viņu problēma, un nevis LV futbola reālā vieta.
es ari nesaprotu,kapec visi doma ,ka nu mes esam baigi augstak par tam pundurvalstim,pasi esam mazi uz sis futbola kartes, LV klubi labi starte del legionariem, no tas saucamas pundurvalsts Feru salam,spele Bundesliga,norvegijas cempionata,kur musu itka super zvaigne Ikaunieks,neiztur konkurenci,nesaproti par ko ir sie sapni, laikam dzivo joprjam 10 gadus pagatne

  +3 [+] [-]

, 2020-10-13 11:37, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kazakevičs atšķirībā no daža laba izslavēta trenera, piemēram, Slaviša, nezaudē šīm pundurvalstīm.
Ja kāds ir iedomājies, ka LV futbols ir diži kaut kas vairāk, nekā šo mazo valstu futbols, tad tā jau ir viņu problēma, un nevis LV futbola reālā vieta.
Sāc nopietnāk sekot LV izlasei, lai nerakstītu šādus murgus. Slaviša vadīja izlasi tikai EČ kvalifikācijas turnīra spēlēs. Tur nebija nekādu pundurvalstu.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +6 [+] [-]

, 2020-10-13 11:49, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, nu Ziemeļmaķedonija un Slovēnija ir uber lielvalstis.
Noteikti, ka gribēji iedzelt Slavišam, jo domāji, ka šie kādā pārbaudenē nespēja uzvarēt vai zaudēja kādai Andorai. Atzīsti, ka vnk nezināji, nevis tagad mēgini te absurdos variantos ķepuroties ārā.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +2 [+] [-]

, 2020-10-13 11:54, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Noteikti, ka gribēji iedzelt Slavišam, jo domāji, ka šie kādā pārbaudenē nespēja uzvarēt vai zaudēja kādai Andorai. Atzīsti, ka vnk nezināji, nevis tagad mēgini te absurdos variantos ķepuroties ārā.
Bocmanis atzīs? Nesmīdini. Tas tak specs jebkurā jomā un vienmēr labāk par citiem visu zina. Nu kļūdījās par pundurvalstīm, ekspertam ir piedodams.

  +4 [+] [-]

, 2020-10-13 11:54, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Netaisos te ielaisties kaut kādās peripetijas.
Es zinu to, ka Slaviša zaudēja deviņās spēlēs pēc kārtas, un ar to arī viss ir izteikts.
Protams, ka netaisies, jo sarakstīji muļķības par pundurvalstīm.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2020-10-13 11:59, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja tu tā uzskati, tad tā jau ir tava problēma.
Redz, man nav problēmu atzīt komentāros, ja esmu nošāvis greizi.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-13 11:59, pirms 4 gadiem
Slovēnija, ir spēlējusi divos PK, un viena Eiropas čempionāta, un paskaties abo valstu sastāvus pirms kautko te tirs

  +3 [+] [-]

, 2020-10-13 12:00, pirms 4 gadiem
ravetajs rakstīja: Slovēnija, ir spēlējusi divos PK, un viena Eiropas čempionāta, un paskaties abo valstu sastāvus pirms kautko te tirs
Bocmanis nemaz nevar nosaukt bez interneta palīdzības, kuri bija tie 3 lielie f-turnīri.

     [+] [-]

, 2020-10-13 12:03, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Redz, man nav problēmu atzīt komentāros, ja esmu nošāvis greizi.
Darba ņēmējs, kas nekad nekļūdās- strādā pie tā, kas daudz kļūdās

  -2 [+] [-]

, 2020-10-13 12:06, pirms 4 gadiem
ravetajs rakstīja: Slovēnija, ir spēlējusi divos PK, un viena Eiropas čempionāta, un paskaties abo valstu sastāvus pirms kautko te tirs
Turpini vien dzīvot pagātnē!

  -1 [+] [-]

, 2020-10-13 12:06, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Redz, man nav problēmu atzīt komentāros, ja esmu nošāvis greizi.
Malacis!
Ar to arī apsveicu!

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 12:07, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, nu Ziemeļmaķedonija un Slovēnija ir uber lielvalstis.
Ja Maķedoniju futbola sakarā varētu saukt par punduriem, tad slovēņiem ir vairāki lielie finālturnīri un vidēji kotējās ap 56. vietu Fifa rangā (šobrīd 64.) - tātad stabila Pasaules pirmā simtnieka valsts futenē. Galīgi ne pundurvalstiņa.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-13 12:09, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Turpini vien dzīvot pagātnē!
64. vieta FIFA rangā ir pundurvalsts? Kad pēdējo reizi Latvija bija tik augstu?

     [+] [-]

, 2020-10-13 12:09, pirms 4 gadiem
Slovēņi jebkurā gadījumā ir "zvēri" sportā!
Ir medaļas basketbolā, volejbolā, handbolā!
Spēlējusi labākajos turnīros futbolā, hokejā!
Netrūskt izcilu atlētu!

  +2 [+] [-]

, 2020-10-13 12:10, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Ap to laiku mēs arī ar viņiem bijām spēlējuši, parasti 0:1 lējām, moš kāds ničaks. Zahovičs vai kā sauca to viņu bliezēju?
Kur tagad slovēņi rangā ir?
bocmans šos Andorai pielīdzināja? Ko lai saka, jauprojām eksperts it visā
Slovēņi izsita krievus no Pč un paši aizbrauca

  +4 [+] [-]

, 2020-10-13 12:10, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bocmanis nemaz nevar nosaukt bez interneta palīdzības, kuri bija tie 3 lielie f-turnīri.
Ap to laiku mēs arī ar viņiem bijām spēlējuši, parasti 0:1 lējām, moš kāds ničaks. Zahovičs vai kā sauca to viņu bliezēju?
Kur tagad slovēņi rangā ir?
bocmans šos Andorai pielīdzināja? Ko lai saka, jauprojām eksperts it visā

     [+] [-]

, 2020-10-13 12:11, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja Maķedoniju futbola sakarā varētu saukt par punduriem, tad slovēņiem ir vairāki lielie finālturnīri un vidēji kotējās ap 56. vietu Fifa rangā (šobrīd 64.) - tātad stabila Pasaules pirmā simtnieka valsts futenē. Galīgi ne pundurvalstiņa.
Neticās ka bijām 54.

     [+] [-]

, 2020-10-13 12:12, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Neticās ka bijām 54.
Bija 45v(2010), pirms euro 2004 bija 50v!

     [+] [-]

, 2020-10-13 12:13, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Ap to laiku mēs arī ar viņiem bijām spēlējuši, parasti 0:1 lējām, moš kāds ničaks. Zahovičs vai kā sauca to viņu bliezēju?
Kur tagad slovēņi rangā ir?
bocmans šos Andorai pielīdzināja? Ko lai saka, jauprojām eksperts it visā
Jā, Zlatko Zahovičs. Viņam dēls (25 gadi) tagad spēlē, ir nedaudz uzspēlējis arī izlasē, tagad spēlē Polijā. 2004.gadā Latvija uzvarēja Slovēniju izbraukumā pārbaudes spēlē, to atceros. Spēli translēja LTV.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-13 12:14, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: 64. vieta FIFA rangā ir pundurvalsts? Kad pēdējo reizi Latvija bija tik augstu?
Ir bijuši vel augstāk, bet es nedzīvoju pagātnē, bet reālā laikā.
Un pats galvenais, ka pie Slaviša LV futbola izlase spēlēja absolūti nebaudāmu futbolu.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-13 12:15, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Slovēņi jebkurā gadījumā ir "zvēri" sportā!
Ir medaļas basketbolā, volejbolā, handbolā!
Spēlējusi labākajos turnīros futbolā, hokejā!
Netrūskt izcilu atlētu!
bet Denis Lorencic tikai 135. skeletona pasaules rangā

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 12:15, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Ap to laiku mēs arī ar viņiem bijām spēlējuši, parasti 0:1 lējām, moš kāds ničaks. Zahovičs vai kā sauca to viņu bliezēju?
Kur tagad slovēņi rangā ir?
bocmans šos Andorai pielīdzināja? Ko lai saka, jauprojām eksperts it visā
es cik atceros tad pundurim nolējām 2018.gadā starika vadībā 0-1 Gibraltāram. pēc tam nav noliets. tagad gan ir iespēja Nāciju līgā atkal noliet!

  +2 [+] [-]

, 2020-10-13 12:15, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Ap to laiku mēs arī ar viņiem bijām spēlējuši, parasti 0:1 lējām, moš kāds ničaks. Zahovičs vai kā sauca to viņu bliezēju?
Kur tagad slovēņi rangā ir?
bocmans šos Andorai pielīdzināja? Ko lai saka, jauprojām eksperts it visā
64. Un jā, tie viņam ir punduri - visi p.k. utt. esot dzīvošana pagātnē. Jāgaida nākamās pērles.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 12:16, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es cik atceros tad pundurim nolējām 2018.gadā starika vadībā 0-1 Gibraltāram. pēc tam nav noliets. tagad gan ir iespēja Nāciju līgā atkal noliet!
Un tad Bocmanis teica, ka tā ir tikai pārbaudes spēle, ka tas nekas, lai sers Aleksandrs Starkovičs paliek.

     [+] [-]

, 2020-10-13 12:17, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: bet Denis Lorencic tikai 135. skeletona pasaules rangā
Viņš vada uzņēmumu! Iedomājies vadīt uzņēmumu un būt sporta veidā 135-tais pasaulē

     [+] [-]

, 2020-10-13 12:18, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir bijuši vel augstāk, bet es nedzīvoju pagātnē, bet reālā laikā.
Un pats galvenais, ka pie Slaviša LV futbola izlase spēlēja absolūti nebaudāmu futbolu.
64. vieta ir šobrīd. Tu nosauci Sloveniju un Maķedoniju par pundurvalstīm. Tāpēc konkrēti prasu vai 64. vieta FIFA rangā - tā, kas ir šobrīd - vai tā ir pundurvalsts?
Un par nebaudāmo futbolu - paskatīsimies, kā Kazakēviča komanda spēlēs ar kaut vai tās pašas Slovēnijas, Austrijas, Polijas kalibra komandam, kad būs tāda iespēja. Izņemot otrā puslaika beigas pēdējā mačā nekas īpaši baudāms nav bijis. Un arī tas aiz matiem pievelkot ir saucams par baudāmu.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 12:20, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Turpini vien dzīvot pagātnē!
Tu jau pats veco treneri pacēli augšā, lai mēģinātu nolamāt. Bocmanis standartā.

     [+] [-]

, 2020-10-13 12:24, pirms 4 gadiem
Reāli, ja šo spēli neuzvar, tad pirmā vieta jau vairs nav aizsniedzama pēc 4 spēlēm!

  +2 [+] [-]

, 2020-10-13 12:26, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir bijuši vel augstāk, bet es nedzīvoju pagātnē, bet reālā laikā.
Un pats galvenais, ka pie Slaviša LV futbola izlase spēlēja absolūti nebaudāmu futbolu.
Un runājot par nebaudāmu futbolu - kur paliek "galvenais ir rezultāts, pārējais viss ir lirika." - tavs man šķiet mīļākais izteiciens. Slavišam rezultāta nebija, bet tā nav arī Dainim. 3 niči ar punduriem nav rezultāts.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-13 12:27, pirms 4 gadiem
Links uz TV6 tiešraidi: https://latvijastv.xyz/tv6-tiesraide/

     [+] [-]

, 2020-10-13 12:30, pirms 4 gadiem
Te pēc sastāva varēs visu pateikt jau pirms spēles, kāds būs rezultāts - pozitīvs (uzvara), negatīvs (neizšķirts, zaudējums).

     [+] [-]

, 2020-10-13 12:34, pirms 4 gadiem
beckham9 rakstīja: Te pēc sastāva varēs visu pateikt jau pirms spēles, kāds būs rezultāts - pozitīvs (uzvara), negatīvs (neizšķirts, zaudējums).
ja esam lielvalts,kura tur baigi rotes ar sastavu, +/- visi tie pasi bus, pamainisies tikai Gutovsksis

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 12:37, pirms 4 gadiem
Sveiks, lieliskais 30.Michael, pastāsti par sevi nedaudz sīkāk, kā patīk šis saits un par savām vērtībām dzīvē kā tādā. Daudzus lasītājus tas interesē..

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 12:38, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kazakevičs atšķirībā no daža laba izslavēta trenera, piemēram, Slaviša, nezaudē šīm pundurvalstīm.
Ja kāds ir iedomājies, ka LV futbols ir diži kaut kas vairāk, nekā šo mazo valstu futbols, tad tā jau ir viņu problēma, un nevis LV futbola reālā vieta.
Taisnība!
Taču kas LV futbolu veido tādu, kāds tas ir? Tak LFF politika. Un kurš ilgu laiku bija LFF augsts funkcionārs? Pareizi, Kazakevičs!
Kazakevičs ir krēslā iebīdīts savējais. Savējais, kurš ir piedalījies lielā katla dalīšanā, īsti nejēdzot darāmo (par ko liecina LV furbola līmenis!). Ko no viņa var gaidīt kā trenera? Es negaidu neko.

Protams, viņš var augt kā treneris kopā ar čaļiem. Lai tā būtu!
Cita lieta, ka parasti par izlašu treneriem liek jau izaugušus kadrus.

  -3 [+] [-]

, 2020-10-13 12:42, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Un runājot par nebaudāmu futbolu - kur paliek "galvenais ir rezultāts, pārējais viss ir lirika." - tavs man šķiet mīļākais izteiciens. Slavišam rezultāta nebija, bet tā nav arī Dainim. 3 niči ar punduriem nav rezultāts.
Tur jau tas joks, ka pie Slaviša nebija ne rezultāts, ne arī baudāma spēle. Bija tikai publiska LV futbolistu zākāšana.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 12:45, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tur jau tas joks, ka pie Slaviša nebija ne rezultāts, ne arī baudāma spēle. Bija tikai publiska LV futbolistu zākāšana.
Nespēja uzvarēt pundurus nav futbola zākāšana? Arī pēdējā mača 50 pret 50 par neieskaitīto Fēru vārtu guvumu. Un kā jau teicu - izņemot to pašu pēdējā mača beigu daļu, arī pie Daiņa nav baudāma futbola. Ja mēs šādi vērtejam - arīpie Slavišas bija 3-4 baudāmi puslaiki, tikai pret kalibru spēcīgākām izlasēm.Un tu neatbildēji vai tiešām 64. vieta Fifa rangā ir pundurvalsts. Un paskatīsimies, kā Kazakēvičs vadīs komandu nākamaja lielajā ciklā, kad pretī nāks nopietnāki pretinieki + nevajag aizmirst, ka sava (lielāka vai mazaka vaina) izlases sniegumā ir ne tikai Dainim- trenerim, bet arī Dainim funkcionāram - tā teikt Dainis kā treneris var smelt lauka savu un citu funkcionāru (bez)darbības augļus.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 12:48, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tur jau tas joks, ka pie Slaviša nebija ne rezultāts, ne arī baudāma spēle. Bija tikai publiska LV futbolistu zākāšana.
Kas tad bija spēle pret Austriju?
Vienu atlaiž pret niču pret San Marino, otru pēc zaudējuma Gibraltāram, citu pēc sagrāves, citu pēc uzvaras pār spēcīgāku pretinieku

     [+] [-]

, 2020-10-13 12:51, pirms 4 gadiem
Man vienīgais arguments par labu Kazakevičam ir tas, ka viņš neaizved naudu no ekonomikas prom, kā tas būtu ar ārzemju treneri, bet citu argumentu man nav
Varbūt tāpēc arī Namejs tik atklāti iestājas pret Hārtliju

     [+] [-]

, 2020-10-13 12:56, pirms 4 gadiem
Cerams, vismaz punkinu dabusim

  -1 [+] [-]

, 2020-10-13 12:57, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Taisnība!
Taču kas LV futbolu veido tādu, kāds tas ir? Tak LFF politika. Un kurš ilgu laiku bija LFF augsts funkcionārs? Pareizi, Kazakevičs!
Kazakevičs ir krēslā iebīdīts savējais. Savējais, kurš ir piedalījies lielā katla dalīšanā, īsti nejēdzot darāmo (par ko liecina LV furbola līmenis!). Ko no viņa var gaidīt kā trenera? Es negaidu neko.

Protams, viņš var augt kā treneris kopā ar čaļiem. Lai tā būtu!
Cita lieta, ka parasti par izlašu treneriem liek jau izaugušus kadrus.
Es jau pasen esmu sapratis, ka LV sportā, tai skaitā futbolā, nevajag meklēt loģiku. Ja sanāk labs rezultāts, tad ir Ok, ja nē, tad ir kā vienmēr-gribējām kā labāk, bet sanāca kā vienmēr.

     [+] [-]

, 2020-10-13 12:57, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Man vienīgais arguments par labu Kazakevičam ir tas, ka viņš neaizved naudu no ekonomikas prom, kā tas būtu ar ārzemju treneri, bet citu argumentu man nav
Varbūt tāpēc arī Namejs tik atklāti iestājas pret Hārtliju
viņs konstanti iestājas pret vairākumu, tieši tik vienkārši. katram savi fetiši. es tāpēc ieliku miskastē, jo 99% gadījumu zināju ko šis teiks, garlaicīgs un paredzams. man patīk interesantie troļļi, daudz interesantāk.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-13 13:00, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Kas tad bija spēle pret Austriju?
Vienu atlaiž pret niču pret San Marino, otru pēc zaudējuma Gibraltāram, citu pēc sagrāves, citu pēc uzvaras pār spēcīgāku pretinieku
Sāksim ar to, ka LV izlase neuzvarēja Austrijas pamata izlasi, bet eksperimentālo izlasi bez vairākiem līderiem. Plus Austrijas izlasei tā vairāk bija kā pārbaudes spēle, jo viss EČ kvalifikācijas kontekstā priekš viņiem jau bija izšķīries iepriekš.
Nu un, LV izlasei tā bija spēle par goda jautājumu.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 13:03, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sāksim ar to, ka LV izlase neuzvarēja Austrijas pamata izlasi, bet eksperimentālo izlasi bez vairākiem līderiem. Plus Austrijas izlasei tā vairāk bija kā pārbaudes spēle, jo viss EČ kvalifikācijas kontekstā priekš viņiem jau bija izšķīries iepriekš.
Nu un, LV izlasei tā bija spēle par goda jautājumu.
Gribi teikt, ka uzvara pret vājāku Austrijas izlasi ir sliktāka pār uzvaru pret šīm valstīm?

  +2 [+] [-]

, 2020-10-13 13:04, pirms 4 gadiem
Namejs, kā parasti, savā elementā - komentē par tēmām, par kurām neko nesajēdz, bet, kad ir atmaskots, tēlo baigo asprāti, ka īstenībā tā arī bija domājis.

  -4 [+] [-]

, 2020-10-13 13:06, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nespēja uzvarēt pundurus nav futbola zākāšana? Arī pēdējā mača 50 pret 50 par neieskaitīto Fēru vārtu guvumu. Un kā jau teicu - izņemot to pašu pēdējā mača beigu daļu, arī pie Daiņa nav baudāma futbola. Ja mēs šādi vērtejam - arīpie Slavišas bija 3-4 baudāmi puslaiki, tikai pret kalibru spēcīgākām izlasēm.Un tu neatbildēji vai tiešām 64. vieta Fifa rangā ir pundurvalsts. Un paskatīsimies, kā Kazakēvičs vadīs komandu nākamaja lielajā ciklā, kad pretī nāks nopietnāki pretinieki + nevajag aizmirst, ka sava (lielāka vai mazaka vaina) izlases sniegumā ir ne tikai Dainim- trenerim, bet arī Dainim funkcionāram - tā teikt Dainis kā treneris var smelt lauka savu un citu funkcionāru (bez)darbības augļus.
Nu cik var malt vienu un to pašu par Daiņa kā funkcionāra darba augļiem. Viņš taču nesen atbildēja, ka tie būs redzami tikai pēc vairākiem gadiem. Interviju var izlasīt šeit: Kazakevičs par Karašauska neizsaukšanu: "Nav ne...

  +3 [+] [-]

, 2020-10-13 13:07, pirms 4 gadiem
Šodien visi uz stadionu! Atbalstīsim savējos!

  +2 [+] [-]

, 2020-10-13 13:08, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Gribi teikt, ka uzvara pret vājāku Austrijas izlasi ir sliktāka pār uzvaru pret šīm valstīm?
Austrijas sastāvu ar 8 Bundeslīgas spēlētājiem sākumsastāvā.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-13 13:10, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Gribi teikt, ka uzvara pret vājāku Austrijas izlasi ir sliktāka pār uzvaru pret šīm valstīm?
Nē, bet fakts ir tāds, ka Austrija pat ar visiem pamata izlases spēlētājiem ne tuvu nav starp Eiropas Top izlasēm. Tiesa LV izlase Slaviša vadībā pamanījās dabūt pa muguru ar rezultātu 0:6. Kur nu vel ar eksperimentālo sastāvu.

     [+] [-]

, 2020-10-13 13:11, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Austrijas sastāvu ar 8 Bundeslīgas spēlētājiem sākumsastāvā.
Uzvaras pār Maltu, Andoru, Farērām laikam nav goda jautājums?

  +3 [+] [-]

, 2020-10-13 13:12, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, bet fakts ir tāds, ka Austrija pat ar visiem pamata izlases spēlētājiem ne tuvu nav starp Eiropas Top izlasēm. Tiesa LV izlase Slaviša vadībā pamanījās dabūt pa muguru ar rezultātu 0:6. Kur nu vel ar eksperimentālo sastāvu.
Latvijas uzvara pār Austriju ir lielisks panākums pat neraugoties uz to, ka Austrija spēlēja ar otro, trešo vai piekto sastāvu. Tās ir viņu problēmas, bet UZVARA ir mūsu.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 13:12, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, bet fakts ir tāds, ka Austrija pat ar visiem pamata izlases spēlētājiem ne tuvu nav starp Eiropas Top izlasēm. Tiesa LV izlase Slaviša vadībā pamanījās dabūt pa muguru ar rezultātu 0:6. Kur nu vel ar eksperimentālo sastāvu.
Neizvairies no jautājuma

     [+] [-]

, 2020-10-13 13:14, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Austrijas sastāvu ar 8 Bundeslīgas spēlētājiem sākumsastāvā.
Un?
Es saprastu, ja Tu būtu ielicis cik šie spēlētāji reāli tiek Bundeslīgā laukumā. Cik no viņiem ir savu komandu līderi utt.
Mums Ontužāns arī ir Bayern spēlētājs, un tas ir norādīts visur. Tikai cik viņš tiek uzspēlēt tas jau ir cits stāsts.

     [+] [-]

, 2020-10-13 13:14, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un?
Es saprastu, ja Tu būtu ielicis cik šie spēlētāji reāli tiek Bundeslīgā laukumā. Cik no viņiem ir savu komandu līderi utt.
Mums Ontužāns arī ir Bayern spēlētājs, un tas ir norādīts visur. Tikai cik viņš tiek uzspēlēt tas jau ir cits stāsts.
Tu taču to visu zini. Tu mums te visas izlases pārzini.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-13 13:15, pirms 4 gadiem
Sākumā jau bija 0:5, 0:6 traģiski, bet tad 0:1, 1:0 un tad noņem treneri

  -1 [+] [-]

, 2020-10-13 13:15, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Neizvairies no jautājuma
Es Tev taču atbildēju, ka nē, tā nav sliktāka.
Tikai norādīju, ka visām monētām ir divas puses.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-13 13:16, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu taču to visu zini. Tu mums te visas izlases pārzini.
Tu ļoti labi zini, ka es neesmu statistiķis. Tā ir vairāk Tava prerogatīva.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 13:16, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un?
Es saprastu, ja Tu būtu ielicis cik šie spēlētāji reāli tiek Bundeslīgā laukumā. Cik no viņiem ir savu komandu līderi utt.
Mums Ontužāns arī ir Bayern spēlētājs, un tas ir norādīts visur. Tikai cik viņš tiek uzspēlēt tas jau ir cits stāsts.
Varbūt šādā manierē iztirzā Farēru salas, Maltu, Andoru, kas kur tiek laukumā?

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 13:17, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu ļoti labi zini, ka es neesmu statistiķis. Tā ir vairāk Tava prerogatīva.
Kas tad Tu esi? Taktiķis?

     [+] [-]

, 2020-10-13 13:18, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es Tev taču atbildēju, ka nē, tā nav sliktāka.
Tikai norādīju, ka visām monētām ir divas puses.
Ko tavuprāt izvēlētos Farēru salas divas uzvaras pār Latviju vai uzvaru pār eksperimentālu Austrijas izlasi?

  -3 [+] [-]

, 2020-10-13 13:18, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Varbūt šādā manierē iztirzā Farēru salas, Maltu, Andoru, kas kur tiek laukumā?
Ja vajadzēs, tad arī to uzzināšu. Vienīgi zinu, ka tajās izlasēs ir pavisam maz spēlētāju, kuri spēlē Eiropas Top līgās.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-13 13:20, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kas tad Tu esi? Taktiķis?
Cilvēks, kurš dzīvo reālā laikā, un kuram nav primāri dati par pagātni. Vairāk interesē iespējamā nākotne.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 13:20, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Redz, man nav problēmu atzīt komentāros, ja esmu nošāvis greizi.
es arī bieži kļūdos virspusējās niansēs, un labi ja ir kāds kas palabo

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 13:21, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cilvēks, kurš dzīvo reālā laikā, un kuram nav primāri dati par pagātni. Vairāk interesē iespējamā nākotne.
Cik komandas spēlē Skotijas Premjerlīgā?

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 13:22, pirms 4 gadiem
Būs pārmaiņas. Raksts sekos.

     [+] [-]

, 2020-10-13 13:23, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Ko tavuprāt izvēlētos Farēru salas divas uzvaras pār Latviju vai uzvaru pār eksperimentālu Austrijas izlasi?
Viennozīmīgi uzvaras par Latviju, jo tās dod konkrētu rezultātu, konkrētā turnīrā. Uzvara par eksperimentālu Austriju patreizējā momentā dotu viņiem iespēju veikt ierakstu, ka šāda spēle ir uzvarēta, un, varbūt, ka tā bija laba iespēja aizvadīt spēli ar gana stipriem pretiniekiem.

     [+] [-]

, 2020-10-13 13:24, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: es arī bieži kļūdos virspusējās niansēs, un labi ja ir kāds kas palabo
Tu interesējies par UEFA Kausu Ieguvēju kausu?

  -1 [+] [-]

, 2020-10-13 13:25, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cik komandas spēlē Skotijas Premjerlīgā?
Neinteresē Skotijas Premjērlīga, un nekad nav interesējusi. Tāpēc nezinu cik tur komandas spēlē. Zinu tikai to, ka tur ir divas komandas, kuras visu laiku dominē.

     [+] [-]

, 2020-10-13 13:25, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neinteresē Skotijas Premjērlīga, un nekad nav interesējusi. Tāpēc nezinu cik tur komandas spēlē. Zinu tikai to, ka tur ir divas komandas, kuras visu laiku dominē.
Kas Tevi interesē klubu futbolā? Tikai Barsas spēles?

  -1 [+] [-]

, 2020-10-13 13:26, pirms 4 gadiem
Labi!
Jūs te turpiniet dalīt pagātnes (ne)laurus. Es off!

  -1 [+] [-]

, 2020-10-13 13:29, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kas Tevi interesē klubu futbolā? Tikai Barsas spēles?
Nu, tagad jau LaLiga plašākā nozīmē, un ne tikai Barsa.
No EPL pasekoju Volves gaitām.
Pamatā tas arī viss kam no Eiropas līgām pievēršu vairāk interesi. Pārējam visam cik kaut ko gadās izlasīt.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 13:29, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viennozīmīgi uzvaras par Latviju, jo tās dod konkrētu rezultātu, konkrētā turnīrā. Uzvara par eksperimentālu Austriju patreizējā momentā dotu viņiem iespēju veikt ierakstu, ka šāda spēle ir uzvarēta, un, varbūt, ka tā bija laba iespēja aizvadīt spēli ar gana stipriem pretiniekiem.
Ko tad darīt ar Latvijas izlases treneri, kas nespēj dot konkrētu rezultātu, konkrētā turnīrā?
Gaidīt vēl 3 spēles, gaidīt vēl gadus?

  -1 [+] [-]

, 2020-10-13 13:29, pirms 4 gadiem
Kāds zin kapēc Nepālas un Austrālijas spēle tika atcelta?

  -1 [+] [-]

, 2020-10-13 13:32, pirms 4 gadiem
LUX_04 rakstīja: Kāds zin kapēc Nepālas un Austrālijas spēle tika atcelta?
Tur taču vesela čupa spēļu atcelta PK kvalī Āzijas zonā. Nedomāju, ka var būt cits iemesls kā COVID.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 13:32, pirms 4 gadiem
LUX_04 rakstīja: Kāds zin kapēc Nepālas un Austrālijas spēle tika atcelta?
Rakstīts, ka visas kvalifikācijas spēles pārceltas(avots soccerway)

     [+] [-]

, 2020-10-13 13:33, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, tagad jau LaLiga plašākā nozīmē, un ne tikai Barsa.
No EPL pasekoju Volves gaitām.
Pamatā tas arī viss kam no Eiropas līgām pievēršu vairāk interesi. Pārējam visam cik kaut ko gadās izlasīt.
Polijas portālos?

     [+] [-]

, 2020-10-13 13:38, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Polijas portālos?
Arī, jo viņi ir daudz operatīvāki nekā Latvijas ziņu portāli.

     [+] [-]

, 2020-10-13 13:40, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Arī, jo viņi ir daudz operatīvāki nekā Latvijas ziņu portāli.
Biju iegājis brīvdienās sport.pl. - praktiski visas ziņas bija par jauno Roland Garros čempioni.

     [+] [-]

, 2020-10-13 13:43, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Biju iegājis brīvdienās sport.pl. - praktiski visas ziņas bija par jauno Roland Garros čempioni.
Loģiski, jo Radvanskai nebija titulu!

     [+] [-]

, 2020-10-13 13:44, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Loģiski, jo Radvanskai nebija titulu!
Paldies, ka pateici.

     [+] [-]

, 2020-10-13 13:46, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Paldies, ka pateici.
Zināji vai nezināji?
Radvanska bija top atlēts Polijā, bet tikai ar vienu GS finālu..

     [+] [-]

, 2020-10-13 13:48, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Zināji vai nezināji?
Radvanska bija top atlēts Polijā, bet tikai ar vienu GS finālu..
Es tiešām maz zinu par tenisu, bet to, ka Iga kļuva par pirmo poļu tenisisti, kura uzvarējusi Grand Slam, gan zināju.

     [+] [-]

, 2020-10-13 13:49, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Zināji vai nezināji?
Radvanska bija top atlēts Polijā, bet tikai ar vienu GS finālu..
it kā baigi to vajadzētu zināt

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 13:50, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es tiešām maz zinu par tenisu, bet to, ka Iga kļuva par pirmo poļu tenisisti, kura uzvarējusi Grand Slam, gan zināju.
Var salīdzināt sporta panākumus! Latvijas futbolisti pirms Ukrainais tika uz lielajiem turnīriem un pirms Polijas tika pie GS titula

     [+] [-]

, 2020-10-13 13:51, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Zināji vai nezināji?
Radvanska bija top atlēts Polijā, bet tikai ar vienu GS finālu..
Labāk pastāsti,kas ar citiem rakešu veidiem notiek Polijā?

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 13:51, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: it kā baigi to vajadzētu zināt
Piekrītu - galvenais ir zināt Kupčiku un Lutiju.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 13:52, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Piekrītu - galvenais ir zināt Kupčiku un Lutiju.
vo vo

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 13:52, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: Labāk pastāsti,kas ar citiem rakešu veidiem notiek Polijā?
Kādus veidus gribi zināt? Man laiks līdz 14

     [+] [-]

, 2020-10-13 14:02, pirms 4 gadiem
Jāņem Malta, jo Fēru salas pret Andoru vai Maltu zaudēs punktus, tad Rīgā pret Fērām būs cīņa par pirmo vietu. Lai gan iet smagi, pirmā vieta grupā vēl nav pazaudēta.

     [+] [-]

, 2020-10-13 14:25, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu interesējies par UEFA Kausu Ieguvēju kausu?
bija tāds neslikts savulaik starpt.turnīrs, jautājums, cik objektīvs pēc komandu statusa, tomēr tai laikā tas augsti kotējās- Dinamo Kiev 1975,86 un tad cīņa par superkausu ar Borussia M vai Bayern un Steaua B

     [+] [-]

, 2020-10-13 14:27, pirms 4 gadiem
uzrakstīju par to, ko mums rādīja tv, kā arī pats Kijevā esmu bijis

     [+] [-]

, 2020-10-13 16:28, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Slovēņi jebkurā gadījumā ir "zvēri" sportā!
Ir medaļas basketbolā, volejbolā, handbolā!
Spēlējusi labākajos turnīros futbolā, hokejā!
Netrūskt izcilu atlētu!
Un Tour de France pirmās 2(!!!) vietas slovēņiem.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-13 16:35, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: bet Denis Lorencic tikai 135. skeletona pasaules rangā
Tad jau krutāks par Ernestu Gulbi šobrīd.

     [+] [-]

, 2020-10-13 19:59, pirms 4 gadiem
Ko lai saka, uzbrūkam bet vārtus iesist nemākam...
Atliek tik cerēt, ka no sargāsim savu soda laukumu, neiekritīsim uz pretuzbrukumu un realizēsim kādu standartu...

     [+] [-]

, 2020-10-13 20:08, pirms 4 gadiem
Ui kā pietrūkst tādi spēlētāji kā Karašausks, kas spēj aizmukt un iesist...