Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3
Autors: Edmunds Novickis

Latvijai Bratislavā jāizcīna pirmie punkti

Latvijai Bratislavā jāizcīna pirmie punkti
Oskars Kļava, Māris Verpakovskis un Artjoms Rudņevs, apmeklējot basketbolu "Arēnā Rīga"
Foto: Romāns Kokšarovs (f64)

Šodien plkst.21:15 Latvijas futbola izlase uzsāks savu trešo spēli PK2014 kvalifikācijas turnīrā, izbraukumā tiekoties ar Slovākijas valstsvienību. Laiks izcīnīt pirmos punktus!

Latvijas izlase abās pirmajās spēlēs pret grupas favorītēm prata izvirzīties vadībā, tomēr beigās zaudēja - 1:2 pret Grieķiju un 1:4 pret Bosniju un Hercegovinu. Papildus psiholoģiski nepatīkami FIFA oktobra izlašu rangā uzstādītais antirekords - 118. vieta, kamēr slovāki atrodas 48. pozīcijā. Turpinot norādīt uz Slovākijas pārākumu, jāatgādina, ka mūsu pretinieki atlases ciklā jau ieguvuši četrus punktus - 1:1 Lietuvā un 2:0 mājās pret Lihtenšteinu. Un galu galā - slovāki spēlēs savu skatītāju priekšā, un tas nekas, ka stadions ir visai nolaists un tam ir tikai (Slovākijai tas tiešām ir "tikai") 13 tūkstošu ietilpība. Vēl viens negatīvs moments - ar Latvijas izlasi Bratislavā nav trenera Aleksandra Starkova, kurš pārcietis operāciju. Un tomēr, par spīti visam uzskaitītajam, ļoti ceram uz pirmajiem punktiem!

Kvalifikācijas turnīros Latvija un Slovākija vienā grupā bijusi vienreiz - PK2006 atlases ciklā, tātad nākamajā pēc mums tik laimīgā "Euro2004". Toreiz pēc 0:2 pret Portugāli (Zemenes šovs...) un dramatiska 4:3 Luksemburgā cerību pilni gaidījām maču Bratislavā, un sākums bija ideāls - 3. minūtē Māris Verpakovskis atklāja rezultātu, 1. puslaikam beidzoties 1:0 Latvijas labā. Tomēr pēc pārtraukuma mūsējo spēle pajuka, un Slovākija sagrāva ar 4:1. Mājas spēlē pirms septiņiem gadiem Latvija ar Slovākiju nospēlēja 1:1 (Juris Laizāns 74. minūtē ar soda sitienu glāba spēli), tomēr tas netraucēja slovākiem gūt atzīstamu sasniegumu - izcīnīta 2. vieta (krievi trešie, mūsējie piektie) un iegūtas tiesības spēlēt "play-off", kur gan iznāca bezcerīga cīņa ar Spāniju (1:5 un 1:1).

Slovāki toreiz uz PK finālturnīru netika, toties paveica to nākamajā, PK2010, ciklā, izcīnot 1. vietu kvalifikācijas turnīrā (apsteigta Slovēnija, Čehija, Ziemeļīrija, Polija). Arī pašā finālturnīrā Slovākija lika par sevi runāt, grupu turnīra noslēdzošajā mačā ar 3:2 apspēlējot Itāliju, tādējādi piespiežot tai nolikt pasaules čempiones pilnvaras! 1/8 finālā sekoja 1:2 pret Nīderlandi. Tiesa, "Euro2012" kvalifikācijā Slovākijai gāja daudz švakāk, paliekot 4. vietā aiz Krievijas, Īrijas, Armēnijas, aptuveni pirms gada (6. septembrī), piemēram, ar 0:4(!) zaudējot armēņiem Bratislavā.

Slovākijas neapstrīdams līderis ir Mareks Hamšīks, kurš ar "Napoli" izcili iesācis A Sēriju. Bilance ir 6-1-0, tāda pati arī "Juventus", esot divvadībai. Pašam Hamšīkam trīs vārti, tai skaitā pēdējā kārtā pret "Udinese". Tāpat, protams, visi pazīst centra aizsargu Martinu Škrtelu - viņš šosezon piedalījies visās septiņās kārtās Anglijas Premjerlīgā, tiesa, superklubam "Liverpool" ar bilanci 1-3-3 pagaidām neiet daudz labāk nekā mūsu Kaspara Gorkša "Reading". Škrtelam vieni vārti pēc stūra sitiena pret pašu "Manchester City" (2:2). Toties divus no trim vārtiem (iesita gan Lietuvai, gan Lihtenšteinai) šai ciklā guvis pussargs Mareks Sapara (turku "Gaziantepspor"), abās reizēs izceļoties visai līdzīgā stilā - noslēdzot tā saukto otrā viļņa uzbrukumu (novērots, ka mūsējo rindās līdzīgi uzbrukumiem mēdz pieslēgties Aleksandrs Cauņa). Var tikai zīlēt, vai slovāku treneru duets pret Latviju dos iespēju septembrī ignorētajam, bet tagad izsauktajam (arī tikai pēc tam, kad citam uzbrucējam Martinam Jakubko huligāniskā veidā Krievijas Premjerlīgā tika salauzts žoklis) uzbrucējam Filipam Hološko, kurš nesen Turcijas Superlīgā "Besiktas" labā guva divus vārtus varenā mačā pret čempioni "Galatasaray" (3:3). Protams, nevar nepieminēt arī slovāku vidējās līnijas futbolistu Martinu Štohu, kurš ir viens no "Trabzonspor" līderiem.

Par Latvijas izlasi daudz maz viss ir skaidrs, un lieliem pārsteigumiem sākumsastāva izvēlē nebūtu jābūt. Kā Sportacentrs.com pārstāvis novēroja treniņā, mūsējie iespēlēja 4-4-1-1 shēmu ar Andri Vaņinu vārtos, Oskaru Kļavu, Denisu Ivanovu, Kasparu Gorkšu, Ritu Krjaukli aizsardzībā, Ivanu Lukjanovu, Oļegu Laizānu, Aleksandru Fertovu, Alekseju Višņakovu vidējā līnijā un Aleksandru Cauņu zem izvirzītā uzbrucēja Artjoma Rudņeva. Kā reālākās opcijas iznākšanai uz maiņu šķiet Māris Verpakovskis, Ritvars Rugins un Edgars Gauračs, kaut gan, protams, daudz kas atkarīgs arī no pašas spēles gaitas. Mača sākums plkst.21:15, bet LTV7 tiešā pārraide sāksies jau plkst.20:45. Spēli tiesās Nīderlandes soģis Denijs Makelijs.

Latvijas izlases kandidāti oktobra spēlēm pret Slovākiju un Lihtenšteinu

SpēlētājsPozīcijaKlubsSp/V
Andris VaņinsVārtsargsSion (Šveice)51
Pāvels DoroševsVārtsargsLiepājas metalurgs1
Germans MāliņšVārtsargsSkonto0
Kaspars GorkšsAizsargsReading (Anglija)46/5
Oskars KļavaAizsargsAZAL (Azerbaidžāna)60/1
Deniss IvanovsAizsargsBaku (Azerbaidžāna)53/2
Ritus KrjauklisAizsargsGolden Arrows (DĀR)21/0
Vitālijs SmirnovsAizsargsVentspils6/1
Igors SavčenkovsAizsargsSkonto4/0
Nauris BulvītisAizsargsSpartaks2/0
Vitālijs Maksimenko*AizsargsSkonto0/0
Aleksejs VišņakovsPussargsBaltika (Krievija)46/7
Oļegs LaizānsPussargsEnisey (Krievija)12/0
Ivans LukjanovsPussargsMetallurg (Z) (Ukraina)13/0
Aleksandrs CauņaPussargsCSKA (Krievija)34/10
Artūrs ZjuzinsPussargsBaltika (Krievija)5/0
Aleksandrs FertovsPussargsSkonto14/0
Ritvars RuginsPussargsSkonto10/0
Artis LazdiņšPussargsPiast (Polija)9/0
Artjoms RudņevsUzbrucējsHamburger SC (Vācija)21/1
Edgars GauračsUzbrucējsTorpedo (Krievija)12/3
Māris VerpakovskisUzbrucējsBaku (Azerbaidžāna)93/28
Vladimirs KamešsUzbrucējsLiepājas metalurgs5/0

* - uz Bratislavu ar izlasi nedevās.

G grupas tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.Bosnija un Hercegovina220012:26
2.Grieķija22004:16
3.Slovākija21103:14
4.Lietuva20111:31
5.Latvija20022:60
6.Lihtenšteina20021:100

Vai tici, ka Latvijas izlase var uzvarēt Bratislavā?

  • 207

  • 84

  • 120



Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 08:26, pirms 13 gadiem
Starkovs nebūs,tad jau ir izrerdzes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 08:52, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Kamēr mēs - tauta - nekļūsim par sporta draugiem. Tādiem, kam sports ir sirdī un dvēselē, lai atblastītu savu čaļus vietējās spēlēs (VL, 1L u.t.t). Lietū, cīruļputenī vai ideālākajā pludmales dienā. Tikmēr mēs neko nevaram prasīt no šīs bāreņu izlases. 4 no viņiem ir izsitušies. Vēl daži klauvē arvien augstāk, bet tas ir viss. Pārējie kā tādi pabērni spēlē knapi viduvējos klubos.
Spēlētāji tak jūt, ka par viņiem nav interese. Ka uz viņu darbu pat uzspļauj. Kas no tā var sanākts??!! Nekas!
Bet mēs kā ES paraugpilsoņi, kam augstākais vērtību mērs ir patērēšanas instinkts, tikai sekojam tādiem ASK, RĢ un VEF, jo tur ir čaukstošais papīrītis, meitenes un krējums... Nesaku, ka nevaig par šiem just līdzi. Bet šie kašaloti aizēno pārējos un nomāc tos, piesūcot arī VISU publikas uzmanību.
Zinu, ka 10 % nav šī bling bling masa un tā glābs Latviju!

Šodien visi 3 iznākumi ir vienlīdz reāli!
Draudzība un cieņa pati no sevis neradīsies - tā ir jānopelna. Var jau būt, ka karsti atbalstot var dot papildus grūdienu, bet ne vairāk. Tas ir tas pats, kas teikt kamīnam; "Sasildi mani un tad es malku piemetīšu!" Spēlētājam ir no visas sirds jāmīl tas ko viņš dara un jāizliekas katrā treniņā, spēlē par 150% neatkarīgi no tā vai ir 1 vai 10000 skatītāju. Ja viss notiks pēc šāda scenārija, tad būs arī panākumi un būs arī pieaugošs atbalsts.

Šāds princips ir spēkā ne tikai sportā, bet arī jebkurā citā dzīves jomā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 08:59, pirms 13 gadiem
punkti var būt,bet paskatieties toto likmes.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 09:09, pirms 13 gadiem
sapņot nav kaitīgi
, 2012-10-12 09:14, pirms 13 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Cik tev oriģināla doma! Pats izdomāji. Super, vecīt! Cepums un +110.

Bet tagad atbildi man uz jautājumu:

- Kurš cikls Starkova vadībā uzskatāms par neveiksmīgu, ja esi reāls?

Atlase-2004, kad apsteidzām Poliju, Ungāriju un Turciju pārspēlēs un tikām uz EČ?
Atlase-2008, kad atlases ciklu totāli bezcerīgi sāka Andrejevs, bet Starkovs cienīgi pabeidza, apsteidzot tomēr Islandi un atstajot virs sevis tikai stiprākas komandas?
Atlase-2010, kad gandrīz tikām uz pārspēlēm, apsteidzot Izraēlu un Moldovu, kas cikla sākumā Dobrovoļska vadībā skaitījās ļoti spēcīga un rangā bija ~50.vietu?
Atlase-2012, kad reāli grupā pēc potenciāla bijām 5.komanda, bet palikām ceturtie, Gruzīnus tomēr apsteidzot?

Kur tad ir tās Starkova šausmas?

Nesaku, ka nevar mēģināt kaut ko mainīt, taču šitā Maza Sportacentrs lietotāja bezsmadzeņu muldēšana par Starkovu jau robežojas ar vājprātu.

Iespējams, ka Starkovs sevi ir izsmēlis, taču pat ar visu to viņam absolūti nav nekas ko pārmest, ja skatāmies objektīvi.

Bet mazais lietotājs jau nav radīts domašanai, bet gan komentāru lasīšanai un to atkārtošanai.
Mazā lietotāja atbildes LIELAJAM LIETOTĀJAM - STARKOVMĪLIM.

Atlase 2008- Starkova panākums Islandes apsteigšanā ir murgi, jo Latvija uzvarēja Islandi Andrejeva vadībā ar 4-0, ko Starkovs ar savu bailīgo taktiku neizdarītu.
Atlase 2012- pēc ranga nevarējām būt 5 komanda, jo Gruzija tajā laikā FIFA rangā bija ārpus simtnieka, bet Latvija bija krietni augstāk.
Pēc Jūsu loģikas saprotu, ja Latvija nebūs zemāk par Lihtenšteinu, Sanmarīno, Andoru, Maltu u.c pundurvalstīm, tad tas būs lielisks panākums! Nu ku, tad apzināsimies savu antiņu vērtību, un slavināsim Starkovu tālāk! Skonta- čempion!
Varbut der atcerēties viena latvju dēla tēzi : Pastāvēs tas, kas mainīsies! Jeb labāk ieslīgt stagnācijā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 09:32, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Kamēr mēs - tauta - nekļūsim par sporta draugiem. Tādiem, kam sports ir sirdī un dvēselē, lai atblastītu savu čaļus vietējās spēlēs (VL, 1L u.t.t). Lietū, cīruļputenī vai ideālākajā pludmales dienā. Tikmēr mēs neko nevaram prasīt no šīs bāreņu izlases. 4 no viņiem ir izsitušies. Vēl daži klauvē arvien augstāk, bet tas ir viss. Pārējie kā tādi pabērni spēlē knapi viduvējos klubos.
Spēlētāji tak jūt, ka par viņiem nav interese. Ka uz viņu darbu pat uzspļauj. Kas no tā var sanākts??!! Nekas!
Bet mēs kā ES paraugpilsoņi, kam augstākais vērtību mērs ir patērēšanas instinkts, tikai sekojam tādiem ASK, RĢ un VEF, jo tur ir čaukstošais papīrītis, meitenes un krējums... Nesaku, ka nevaig par šiem just līdzi. Bet šie kašaloti aizēno pārējos un nomāc tos, piesūcot arī VISU publikas uzmanību.
Zinu, ka 10 % nav šī bling bling masa un tā glābs Latviju!

Šodien visi 3 iznākumi ir vienlīdz reāli!
Tu vari iedomāties situāciju ka Starkovs ar Indriksonu aiziet uz VEFa vai RD spēli un pilnā balsī aicina uz futbolu ar vārdiem idioti, ko jūs skatās to sūdu, nāciet labāk uz futbolu, šitais ir mēsls, bling-blangs muļķīšiem, bet futbols ir super......... Nevari, bet pats tikai to vien dari. Tādos gadijumos saka būtu labāk ēdis un mazāk muldējis, bet to jau Tu nevari, vajag vienmēr pirmajam izlekt lai izrādītos.
, 2012-10-12 09:33, pirms 13 gadiem
jāuzvar!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 09:58, pirms 13 gadiem
Lai arī kāds, ar visām savām negācijām, bet Latvijas futbols vismaz neguļas apakšā katram pretimnācējam kā Latvijas hokejs - pilnīgs slampa vai ubags-nabags basketbols
, 2012-10-12 10:04, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: diez vai pats saprati, ko uzrakstīji
Netēlo ka nesaprati.
Tu esi redzējis kad kāds kko reklamē, kaut vai slavē sevi, aprunājot citus? Ja kāds tā dara, efekts vienmēr ir apgriezti pretējs, bet Tev jau laikam to vien vajag.
, 2012-10-12 10:09, pirms 13 gadiem
Te nav ko domāt, jāņem uzvara!
Uz papīra slovākiem labāka ir tikai viduslīnija. Aizsardzība +- tādā pašā līmenī kā mums, bet mums za to uzbrukumā ir daudz labāki spēlētāji.
Ja mēs reāli gribam šajā ciklā kko vēl izdarīt, tad šitos ir jāņem abās spēlēs, tur nevar būt ne runas.

P.S Veselību Starkovam!
, 2012-10-12 10:11, pirms 13 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Lai arī kāds, ar visām savām negācijām, bet Latvijas futbols vismaz neguļas apakšā katram pretimnācējam kā Latvijas hokejs - pilnīgs slampa vai ubags-nabags basketbols
Es nelielītos baigi, it sevišķi paskatoties rangā. Lai arī nav objektīvs, tomēr kautko viņš parāda.

BASKETBOLS PĀRI VISAM! VOT futbols un hokejs gan griež pakaļu visiem un ļauj sevi ņemt priekšā. Tas, ka LV izlase pabeidza EIROPAS ČEMPIONĀTU ar 0-5 nenozīmē neko! Tiek veikta atjaunināšana un tas ir EIROPAS ČEMPIS. Kamēr LV futbola izlase ir tikai statista lomā. Kāda jēga no izlases kura par EČ var pacīnīties reizi 100 gados un tad pat pie lielas veiksmes un ar krieviem sastāvā, tāpat kā hokeja izlase.
, 2012-10-12 10:15, pirms 13 gadiem
Ko tad izdarīs apaļā galda bruņinieki bez Merlina? Diemžēl arī viedajiem un burvjiem ir aklās zarnas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 10:21, pirms 13 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Ja par 2008.gada atlasi tā izdomāji paslavēt Andrejevu, bet nolikt Starkovu, tad jautājums- kā gan drosmīgajam Andrejevam izdevās Lihtenšteinā tajā ciklā nogrābties, bet Starkovs aizbrauca uz Islandi un ar savu "autobusu" vinnēji 4:2 to pašu Islandi,
to maču sāka rakt nost Astafjevs(petroviča cilvēks),kurš bija galvenais vaininieks pirmajiem ielaistiem vārtiem 4`,toreiz redzamākais vīrs komandā bija nevis verpis kurš guva divus vārtus,bet gan karļiks,kurš lai gūtu pats vārtus izejot pret vārtsargu,piespēli dod verpim,pie stūra sitieniem karļiks piesaista sev vismaz trīss pretinieka aizsargus,verpis paliek viens,un gena precīzi uz verpi-vārti,pats karļiks nopelna pendeli,kuru nenozīmē,Islandiešu vārtsargs cenšas izspēlēt bumbu,bet to neļauj aktīvais karļiks,sitiens autā,ātra bumbas ievadīšana-vārti!..........
Starkova viens no visnevēlamākajiem futbolistiem ,toreiz taisīja spēli!Tādi futbolisti kā karļiks starikam nav vajadzīgi!Laikam jau neklausa petroviča norādījumiem, jo pārāk aktīvi grib spēlēt uzbrukumā!.........
, 2012-10-12 10:26, pirms 13 gadiem
One Man Show! rakstīja: Es nelielītos baigi, it sevišķi paskatoties rangā. Lai arī nav objektīvs, tomēr kautko viņš parāda.

BASKETBOLS PĀRI VISAM! VOT futbols un hokejs gan griež pakaļu visiem un ļauj sevi ņemt priekšā. Tas, ka LV izlase pabeidza EIROPAS ČEMPIONĀTU ar 0-5 nenozīmē neko! Tiek veikta atjaunināšana un tas ir EIROPAS ČEMPIS. Kamēr LV futbola izlase ir tikai statista lomā. Kāda jēga no izlases kura par EČ var pacīnīties reizi 100 gados un tad pat pie lielas veiksmes un ar krieviem sastāvā, tāpat kā hokeja izlase.
Zini ko es tev teikšu. 0-5 man pasaka visu par basketbola izlasi un basketbola situāciju valstī kopā. Tu man var izplatīt kādu propogandu tu gribi. Reālā situācija ir tāda , ka valstī nav un tuvākajos gados nebūs tādas sporta spēļu komandas, kura būs Pasaules top līmenī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 10:46, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Zini ko es tev teikšu. 0-5 man pasaka visu par basketbola izlasi un basketbola situāciju valstī kopā. Tu man var izplatīt kādu propogandu tu gribi. Reālā situācija ir tāda , ka valstī nav un tuvākajos gados nebūs tādas sporta spēļu komandas, kura būs Pasaules top līmenī!
Es saku, ka ir? Bet, ja jāizvēlās - tad lai tas ir basketbols. Jo nav jau tikai vīru izlase, bet arī sieviešu. Kurai ir panākumi. Tāpat jauniešiem ir panākumi. Nosauc vēl kādu komandu, kurai tā ir?
, 2012-10-12 10:47, pirms 13 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Man nekas nav pret Karlsonu. Tieši otrādi. Taču viņam ir bijušas dažādas spēles izlasē. Daudz esmu redzējis viņu pamatīgi slinkojam.
Tai pašā atlases ciklā LV-Ziemeļīrija 1-0 starkova cilvēks Laizāns dod precīzu piespēli pretinieka rezultatīvākajam futbolistam uz kājas pa sitienam kurš atradās pretīm vārtiem,par laimi šis bija tas retais gadījums ka čalis savu dāvanu nerealizēja,tai mačā es redzēju ka karļiks ar verpi kapājas aizsardzībā,Laizāns blakus nesatraukts sēņo,Laizāns lai pārkāptu noteikumus un apturētu ātru Zīru uzbrukumu neko nedara,pieskrien Zirnis notriec no kajām-dzeltenā,bet draudi novērsti!Vajag slinkotāju-lūk Laizāns!
Karļiks nekad nav slinkojis!
Pareizi tevi ir nosaukuši-starkovmīlis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 10:53, pirms 13 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Saprotu, ka tev galvenais, lai cilvēks ir no Liepājas un, pats galvenais, lai nebūtu bijis tuvumā Skonto. Ar šādu CV ikviens būs izlasei derīgs.
Ar visu to, ka esmu LM atbalstītājs, diezin vai šobrīd redzu vietu Karlsonam sastāvā. Iespējams, uz maiņu, bet arī neesmu drošs.
Protams, vienmēr gribas izlasē redzēt pēc iespējas vairāk latviešus, un laiks, kad labā kondīcijā bija Grebis un Karlsons un abi dabūja spēlēt izlasē, man ļoti patika.
(tas par izcelto)Nesaku ka karļiku jāliek pamatā,bet noderīgāks būs nekā verpis(kurš ir bez spēļu prakses) sēžot uz soliņa un nākot uz maiņas!Nu jā verpim tak jātiek simtnieku klubiņā!
p.s.
Labāk par verpi pastāsti,cik pamatota ir viņa atrašanās izlases rindās šobrīd?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 10:57, pirms 13 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Vislielākie panākumi mums ir zemledus makšķerēšanā, kur mums ir pasaules čempions Pēteris Lideris. Čehiem lielakie sportisti ir brāļi Pospishili- 18-kārtējie pasaules čempioni velobolā!
Es domāju no komandu sporta veidiem. Futbolā vnk ir pārāk liela konkurence, bet hokejā tās vnk nav. Nav arī vietējā čempionāta.
Valstij būtu jākoncentrējas uz vienu sporta veidu - bimbambolu!

Man pajāt, futbolu es skatos daudz, un tas man patīk ļoti. It sevišķi izlases spēles, bet riebjas šādi komentāri, kur pasaka, ka basketbols ir nabags - kaut futbols ir vēl lielāks sūds Latvijā.
, 2012-10-12 10:57, pirms 13 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Apsveicu ar iekļūšanu 24 spēcīgāko Eiropas bimbambola komandu pulciņā. Pēc vecās sistēmas jau otro reizi nebrauktu uz EČ. Un tas viss sporta veidā, kuru Eiropā nopietni spēlē kādas 6 komandas, sporta veidā, kurā izlases nekad nespēlē ar labākajiem sastāviem, sporta veidā, kur izlasu mači notiek zālēs ar 600 skatītāju vietām, kuras netiek aizpildītas.
Tiekam taču priekšā rumāņiem un Nīderlandei!
Var jau noniecināt basketbolu un hokeju, runāt par zemajiem reitingiem, rezultātiem, bet uz kādu skatītāju masveidību tad var vispār cerēt mūsu futbola izlase kas 80% no spēles laika sēž aizsardzībā, piecas reizes tiek pāri centra līnijai un izdara pāris sitienus vārtu virzienā. Ko darīt parastajam LV sporta fanam, visu spēles laiku pie sevis bubināt kā mēs savulaik apspēlējām turkus un tikām uz EČ, bet tagad apjūsmot kā aizsargājamies? Garlaicīgi, es vienmēr iesāku skatīties mūsējo spēles, bet apmēram pēc pusstundas jau skatos citu kur piedalās divas komandas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 11:00, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Zini ko es tev teikšu. 0-5 man pasaka visu par basketbola izlasi un basketbola situāciju valstī kopā. Tu man var izplatīt kādu propogandu tu gribi. Reālā situācija ir tāda , ka valstī nav un tuvākajos gados nebūs tādas sporta spēļu komandas, kura būs Pasaules top līmenī!
Kādā sakarā?? Pats taču zini, ka izlasei pietrūka lērums labas klases spēlētāju. Ja nebūtu mucā dzīvojis, tad zinātu, ka mūsu jauniešu izlases dažādos vecumos regulāri ir top8... Es domāju, ka nākamajā EIRO mēs varam patīkami pārsteigt. Un kāpēc gan ne? Papildinot esošo sastāvu ar 3-4 labiem špīlēriem, piemēram, Blūmu, Janičenoku un vēl kādu, izlase var apspēlēt praktiski jebkuru, jo sevišķi, ja uzkrīt trīņi. Vismaz ārējā līnija mums var izveidoties ārkārtīgi laba, praktiski topizlašu līmenī.
, 2012-10-12 11:02, pirms 13 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Lai arī kāds, ar visām savām negācijām, bet Latvijas futbols vismaz neguļas apakšā katram pretimnācējam kā Latvijas hokejs - pilnīgs slampa vai ubags-nabags basketbols
Futbols arī gultos - ja vien būtu iespējas
, 2012-10-12 11:07, pirms 13 gadiem
Nav iespējams uzvarēt ar pašreizējo taktiku.
, 2012-10-12 11:07, pirms 13 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Taa slinkosana uzbruceejiem gadaas, jo pie bumbas vini nav biezi. Bet Laizaans ir ass speletajs, trenneriem biezi vins ir jaapiebremze, jo kartiites vins maak nopelniit aatri.
2008 g. Šveice - Latvija 2-1 Laizānu noraidīja pie 1-0 ,LV ne tikais ātri mazākumā izlīdzināja rezultātu,bet tiesnesim vajadzēja diezgan krietni nopūlēties lai šveiciešus izvilktu tai mačā uz uzvaru!Bez Laizāna(mazākumā) izlase spēlēja daudz labāk nekā, kad šis bija laukumā.
, 2012-10-12 11:11, pirms 13 gadiem
Vajag dot iespēju kādam, kas ir riktīgs kapātājs, katru epizodi spēlē līdz galam, bet izskatās, ka daudziem izlasē fiziskais ir kuiņa, tapēc ir kā ir.
, 2012-10-12 11:12, pirms 13 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Andris5 nosauc optimalo Latvijas izlases sastāvu:

Doroševs-Zirnis(Rosija kreklā, jo tādu es viņu redzēju Liepājā stadionā), Jemeļins, Surņins, Mihadjuks- Soloņicins, Afanasjevs, Makss Rafaļskis, Šadčins - Kamešs, Karlsons.

Galvenais treneris: Ģima Kalašņikovs
palīgs: Aleksejs Krucs
Paskaidro ko ar šo domāji?
Neesi spējīgs vairs oponēt?Tā to saprast?Visas iespējas izsmeltas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 11:36, pirms 13 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Andris5 nosauc optimalo Latvijas izlases sastāvu:

Doroševs-Zirnis(Rosija kreklā, jo tādu es viņu redzēju Liepājā stadionā), Jemeļins, Surņins, Mihadjuks- Soloņicins, Afanasjevs, Makss Rafaļskis, Šadčins - Kamešs, Karlsons.

Galvenais treneris: Ģima Kalašņikovs
palīgs: Aleksejs Krucs
Nu vecīt, šeit tu esi atmaskots, rakstot, ka tev simpatizē Metta un LM. Esi vien Skonto un Starkova patriots. Uzbraukt Kalašņikovam, kurš ciena Valsts valodu, un tekoši runā latviski, jeb starot par valodas nezinātāju pabirām Starkovu, Astafjevu un Paharu. Man tas nav izprotams. No tevis nāk ārā kaut kāda neadekvāta divkosība.
, 2012-10-12 11:39, pirms 13 gadiem
One Man Show! rakstīja: Es domāju no komandu sporta veidiem. Futbolā vnk ir pārāk liela konkurence, bet hokejā tās vnk nav. Nav arī vietējā čempionāta.
Valstij būtu jākoncentrējas uz vienu sporta veidu - bimbambolu!

Man pajāt, futbolu es skatos daudz, un tas man patīk ļoti. It sevišķi izlases spēles, bet riebjas šādi komentāri, kur pasaka, ka basketbols ir nabags - kaut futbols ir vēl lielāks sūds Latvijā.
Čali, mums visi sporta veidi ir d*rsā, arī basketbols.
Reāli, ne hokejā, ne basketbolā nav liela konkurence, kā tas ir futbolā, un tajos pašos čempionātos ( hoķī- PČ, basketā - EČ) mēs esam ārpus 10-ieka. Milzīgi jau nu sasniegumi es teikšu, ja ņem vērā , cik valstis vispār labā līmenī spēlē šos sporta veidus... Par basi savā ziņā var pateikties LBS, ka novākuši junioru izlasi, bet hoķī nekas nemainās jau n-tos gadus. Futbols vispār ir visapdalītākais sporta veids LV, lai gan tikšanu uz EURO 2004 nevar atspēkot neviens basketbolistu vai hokejistu panākums, kuri tāpat nav bijuši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 11:51, pirms 13 gadiem
Visu Starkova ēras laiku vērojot izlases spēles to laikā ne uz mirkli mani nepamet tāda kā nervozitātes/nepārliecinātības/neticības sajūta (pat ja spēles gaitā esam izvirzījušies vadībā).

Varētu teikt, ka ar to slimoju tikai es, ja vien uz laukuma neredzētu vēl 11 tādus pašus nabaga cilvēkus. Šķiet, ka viņi zem Starkova bargās rokas ir nolemti verdzībai. Acīmredzami, ka šis "nopelniem bagātais" treneris ir sasējis tiem kājas un pieķēdējis kā suņus pie kāda no entajiem laukuma koridoriem bez jelkādām improvizācijas iespējām.

Skumji skatīties, kad reizēm kāda futbolista izrāviens/improvizācija tiek aprauta tā iesākumā pēc skaļāka rudās lapsas uzrēciena. Apriet Starkova taktikas arī nebūtu jēgas, tāpat skaidrs, ka viņu jau vairs nepārmainīsi - kā iecirties cirvis viņš ar savu domu jās tālāk un pat neatskatīsies kā spēlē mūsdienu futbolā.

Krievi teiktu - tāds futbols mums nav vajadzīgs. Ja tā nebūtu Latvijas nacionālā izlase, tad spēles Starkova vadībā neskatītos.

Brīžiem, liekas, ka viņš mūsu spēlētājus psiholoģiski apstrādā un pārliecina - ja tu tur aizskriesi, nogriezīšu tev matus; ja netrāpīsi pa bumbu, nākošreiz uz izlasi nesaukšu; un tamlīdzīgi. Jaunie vispār drebinās kā apses lapas, neapskaužu viņu situāciju.

Par meistarību šoreiz nerunāsim. Tāpat visi zinām kāda mums tā ir. Bet, kā pierādījies, ne vienmēr, it īpaši izlases sakarā, tā ir noteicošā uzvaru sasniegšanā...
, 2012-10-12 11:51, pirms 13 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Kam oponēt? Kaut kādām epizodēm laukumā? Ok, ja jau tu uzbrauc par epizodēm Astafjevam un Laizānam, tad saskaiti arī cik šie cilvēki ir guvuši svarīgus vārtus un cik daudz laba izdarījuši izlasei. Bez Laizāna šedevra gola Polijā 2003.gadā, visticamāk, mēs nebrauktu uz EČ, Astafjeva goli (labākais un galvenais no tiem- krieviem Rīgā 2005.gadā) un loma 15 gadu garumā izlasē pie visiem treneriem bez jautājuma sākumsastavā, sākot ar Gili un beidzot ar Starkovu, vispār ir neapspriežama.

Tavi komentāri ir totāli zema līmeņa un pilnīgi destruktīvi.
tad paskaties uz saviem komentiem šķiet baigi augstu vērtē savus komentus?
Mani piemēri ir pa tēmu,atbildot uz konkrētu komentu.Es uz līmeni nepretendēju,bet tu gan nespēji atbildēt uz elementāru manu jautajumu:
Labāk par verpi pastāsti,cik pamatota ir viņa atrašanās izlases rindās šobrīd?
Kā tad būs, esi vai neesi spējīgs uz šo atbildēt?
Bet par savu it kā LM abalstīšanu-tas šeit ir lieki!Atceros šī profila komentu saturu arī zem guņas līgas rakstiem!skonta...skonta....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 12:05, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Par Baltijas līgu aizmirstiet - UEFA nav tam gatavs un nebūs
UEFA tam ir gatavs un atbalsta LV iniciatīvu. Tam nav gatavi igauņi, kuriem ir divi nopietni iemesli teikt nē.
, 2012-10-12 12:08, pirms 13 gadiem
Starkovs nav slikts, bet pedejais laiks mainit speles taktiku. Musejie pret Bosniju un Grieķiju jau centaas mainit, bet taa "slimiba" ir parak dzili ielaista, ka brizhiem taas saspeles probleemas-jeb nemaceshana- noveda pie bistama momenta vai zaudetiem vaartiem.
Spelesim vairaak bumbu- musejos attiecigi ari novertes arzemju klubi, jo musu uzbrukums un pussargi ir jauni- vel ir iespejas krietni progreset un uzlabot savu speeli.
, 2012-10-12 12:10, pirms 13 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Tev nu pilnīgi noteikti laiks atgriezties pie basketbola analīzēm. Sanāk ievērojami kompetentāk.

Ja vēl par "Starkova ēru" pēdējos divos gados varētu diskutēt, tad, ja Tev ir pretenzijas pret visu "Starkova ēru", ieskaitot 2002-2004 posmu, nu tad piedod! Labāk paliec pie NBA analīzes.
Izlasei līdzi sekoju kopš tajā Ševļakovs ar Babičevu Giļa vadībā noteica lietu kārtību laukumā. Nekompetence šeit būtu nevietā, subjektivitāte - pilnīgi noteikti

Arī par posmu 2002-2004 varu teikt sekojošo. Starkovam par tā laika sasniegumiem būtu jāpateicas tiem vīriem, kuri gadiem spēlējot kopā bija noslīpējuši savu ķīmiju līdz tādam līmenim, lai visi kopā spēlējot izlasē nosēstos vienā kopējā aizsardzības valnī un paļautos uz Koļinko augsto meistarību vai brīnumbērna Verpakovska individuālo meistarību. Tās bija mūsu izlases kārtis, bet ne jau Starkova... Un tas arī nebija futbols, no kā guvām baudu. Atšķirība tikai tā, ka sausais atlikums - rezultāts, bija tā laiku izlases vienīgais arguments.

Gribot negribot jāvelk tās izlases paralēles ar hokeja izlases panākumiem 90-to gadu beigās. Domā Beresņevs bija baigais nazis, kas lika Znarokam, Pavlovam un Beļavskim skriet tajā virzienā kurā viņš gribēja. Šaubos
, 2012-10-12 12:13, pirms 13 gadiem
bubba rakstīja: Te nav ko domāt, jāņem uzvara!
Uz papīra slovākiem labāka ir tikai viduslīnija. Aizsardzība +- tādā pašā līmenī kā mums, bet mums za to uzbrukumā ir daudz labāki spēlētāji.
Ja mēs reāli gribam šajā ciklā kko vēl izdarīt, tad šitos ir jāņem abās spēlēs, tur nevar būt ne runas.

P.S Veselību Starkovam!
Es teiktu mums ir priekshrocibas vartsargu linijaa un uzbrukumaa. Ja Vaņins glaabs un Cauņa ar Rudņevu radis nervozitaati slovaakos, tad varam vismaz nichu izvilkt.
, 2012-10-12 12:15, pirms 13 gadiem
Iļja Poļakovs rakstīja: UEFA tam ir gatavs un atbalsta LV iniciatīvu. Tam nav gatavi igauņi, kuriem ir divi nopietni iemesli teikt nē.
Hmm, kas ta par iemesliem igauņiem?

Un kā ta ir, ja tāda Baltijas Līga eksistētu, uzvarētājs tāpat nevarētu piedalīties Čempionu/Eiropas līgās, jo tur piedalās valsts līgu uzvarētāji, vai es kļūdos?
, 2012-10-12 12:17, pirms 13 gadiem
bubba rakstīja: Čali, mums visi sporta veidi ir d*rsā, arī basketbols.
Reāli, ne hokejā, ne basketbolā nav liela konkurence, kā tas ir futbolā, un tajos pašos čempionātos ( hoķī- PČ, basketā - EČ) mēs esam ārpus 10-ieka. Milzīgi jau nu sasniegumi es teikšu, ja ņem vērā , cik valstis vispār labā līmenī spēlē šos sporta veidus... Par basi savā ziņā var pateikties LBS, ka novākuši junioru izlasi, bet hoķī nekas nemainās jau n-tos gadus. Futbols vispār ir visapdalītākais sporta veids LV, lai gan tikšanu uz EURO 2004 nevar atspēkot neviens basketbolistu vai hokejistu panākums, kuri tāpat nav bijuši
Hokejaa Polijai un Japānai ir profesionalas liigas, kur maksaa vairaak kaa virsliigaa, bet kur ir izlases?
Tas, ka sporta fenomens(Slovenija-spelee elitee), labi ieliek ari Latvijai(daudzos sporta veidos)- nenozime, ka nav konkurences.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 12:26, pirms 13 gadiem
Hokejaa vajadzigs prāts un nauda, ari salidzinoshi parametri. Visas bagatakas un attistitakas valstis spelee hokeju.
, 2012-10-12 12:31, pirms 13 gadiem
Vienmēr šķiet smieklīgi tie argumenti par to, ka mums hokejā esot panākumi, atšķirībā no futbola. Kādi tad ir tie panākumi? Ja pretinieks ir nokomplektējis pilnu izlasi (kā us OS), tad mēs esam tik pat nevarīgi kā mūsu futbola izalse pret kādu grandu. Nekādas atšķirības.
, 2012-10-12 12:34, pirms 13 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Iemācies vismaz sakarīgi rakstīt! Neko nevar saprast.
Verpis tev noteikti sāka nepatikt brīdī, kad pārcēlās uz Skonto. Citādi jau būtu ideāls.
Kāds sakars ar to ka verpis pārgāja uz skontu?to pieminēji jo negribas joprojām atbildēt uz manu jautājumu?
Kopš 2003 gada kad šis pārgāja uz Kijevu,visur viņš ir galvenokārt rezervists,arī azeros(kur pat pieteikumā šis ir ne vienmēr)!Ko tādam meklēt izlasē?
, 2012-10-12 12:35, pirms 13 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Bet kurš tad strādāja ar....
Ar tevi varētu diskutēt gari un plaši, redzu, ka saproti par ko runā. Bet ne šeit un tagad.

Piebildīšu tikai to, ka laiki mainās, futbols tiem līdzi. Ne velti teikts: Pastāvēs kas mainīsies. Šis teiciens noteikti nestāv Starkova domu graudu krātuvē.

Atceros arī tos laikus, kad tas pats Skonto brauca uz Valmieru un grāva nemaz tik vājos valmieriešus ar 10:1, 6:0 utt. Skatoties uz daudziem izlasē sasauktajiem futbolistiem, atliek tikai secināt, ka viņu meistarības līmenis ir krietni vājāks, par kaut vai tiem pašiem valmieriešiem 90-os, nemaz nerunājot par Skonto vīriem pagājušā gadsimta izskatā.

Meistarība gājusi mazumā, futbols mainījies, spēle kļuvusi ātrāka - ar to visu mūsu futbola izlasei nākas saskarties no gada arvien jūtamāk
, 2012-10-12 12:42, pirms 13 gadiem
bembists rakstīja: Vienmēr šķiet smieklīgi tie argumenti par to, ka mums hokejā esot panākumi, atšķirībā no futbola. Kādi tad ir tie panākumi? Ja pretinieks ir nokomplektējis pilnu izlasi (kā us OS), tad mēs esam tik pat nevarīgi kā mūsu futbola izalse pret kādu grandu. Nekādas atšķirības.
2002- bija laba, bet uzravas uz vacieshiem. 2006- Uz papira sastaavs bija pat sliktaks kaa pedejos PČ, 2010- nemotiveta izlase un vairaki speletaji uz ZA ledus bija vienkarshi bezcerigi.(viniem tur nebija jaatrodas)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 12:51, pirms 13 gadiem
galvenais nemiizt un neieseesties aizsardzibaa un tad buus ok
, 2012-10-12 13:12, pirms 13 gadiem
Labdien, šobrīd dzīvoju Čehijā un vēlētos aizbraukt paskatīties to spēli, bet nevaru atrast kur tā tieši notiks, varbūt kāds var iemest kādu linku?
, 2012-10-12 13:16, pirms 13 gadiem
Galvenais ir atbalstīt izlasi vienalga zaudē tā vai nē,jo labākas mums nav! Cik no jums droši var apgalvot ka ir no zvana līdz zvanam ar izlasi un tiešām jūt tai līdzi ar sirdi un dvēseli? Ir viegli te nolikt spēlētājus un trenerus pašiem neko nedarot. Vai mēs varam apgalvot ka esam fani ja neticam savai izlasei???Esmu ar izlasi un atbalstīšu to lai kā beigtos mačs un zinu droši ka būšu stadionā pret jebkuru pretinieku!Un vēlētos tādu attieksmi arī no citiem! Bet pēc tam varam apriet trenerus,spēlētājus,ārstus vai vēl nez ko!!!!!Par uzvaru pret slovākiem!!!!!!
, 2012-10-12 13:20, pirms 13 gadiem
Ir jābūt lielam optimistam, lai cerētu, ka šovakar būs punkti, diemžēl bukmeikeru prognozētās izredzes 1 pret 7 ir visai objektīvas. Bet bumba ir apaļa, daži arī mūsu komandā kaut ko prot, varbūt palaimēsies?
, 2012-10-12 13:20, pirms 13 gadiem
koefs 7.80 visu izsaka... pastariite pret vienu no grupas liideriem
pagaidaam kaa ir taa ir - neko dariit
, 2012-10-12 13:36, pirms 13 gadiem
varētu tev piekrist, bet ja Lipmaņa purns parādās +/- uz PČ, tad futbolā rižo es redzu, jau cik gadus un uz katru izlases spēli (bija arī izņēmumi)...

sasperjods rakstīja: Kamēr mēs - tauta - nekļūsim par sporta draugiem. Tādiem, kam sports ir sirdī un dvēselē, lai atblastītu savu čaļus vietējās spēlēs (VL, 1L u.t.t). Lietū, cīruļputenī vai ideālākajā pludmales dienā. Tikmēr mēs neko nevaram prasīt no šīs bāreņu izlases. 4 no viņiem ir izsitušies. Vēl daži klauvē arvien augstāk, bet tas ir viss. Pārējie kā tādi pabērni spēlē knapi viduvējos klubos.
Spēlētāji tak jūt, ka par viņiem nav interese. Ka uz viņu darbu pat uzspļauj. Kas no tā var sanākts??!! Nekas!
Bet mēs kā ES paraugpilsoņi, kam augstākais vērtību mērs ir patērēšanas instinkts, tikai sekojam tādiem ASK, RĢ un VEF, jo tur ir čaukstošais papīrītis, meitenes un krējums... Nesaku, ka nevaig par šiem just līdzi. Bet šie kašaloti aizēno pārējos un nomāc tos, piesūcot arī VISU publikas uzmanību.
Zinu, ka 10 % nav šī bling bling masa un tā glābs Latviju!

Šodien visi 3 iznākumi ir vienlīdz reāli!
, 2012-10-12 13:45, pirms 13 gadiem
tas ,ka līdzi nebrauc treneris, var nebūt negatīvs moments. čaļi, tieši otrādi, var sasparoties un nospēlēt uz 110%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 14:28, pirms 13 gadiem
T.H.G. rakstīja: Andri, uzmet melnrakstu no otra profila, savādāk nebūs tikdaudz plusu
Rīgas Bimbis esi tu!Neizdevās aizstāvēt savu starkovisko nostāju?
Tad ar šo T.H.G. pretīm paša sava profilam koments(14:04)? Nu tu dod!
Tev tie plusi satrauc?Lasi komentus labāk nevis skaiti tos +/-!
Šodiena .. vakars būs ļoti garš(tie plusiņi taviem profiliem parādīsies līdz vakaram) ,saviem profiliem vēl tu nepluso,atskaitot 10:59 RB(profilam) gan esi ielicis plusiņus,laikam pašam liekas ļoti spēcīgs koments,bet lai spriež pārējie par to komentu un par to plusiņu ielicēju!
Kāpēc tavs foto pazuda no šī profila?
, 2012-10-12 14:36, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: kur es šoreiz nolieku citus????
nevaig a priori pieņemt
Izlasi savu pirmo komentāru.

Kam intresē, tie tāpat skatīsies, bet ko darīs svārstīgie?
Potenciālā futbola auditorija ir ļoti liela, iespējams lielāka nekā hokejam, jo PČ-EČ-ČL un vēl dažādus nacionālos čempjus skatās simtiem tūkstošu, bet ar viņiem ir jāstrādā nevis jāapsaukājās vai jānoniecina.
Atkārtošu to pašu ko esmu teicis VEFa faniem, apskaties dzīvē, uzņēmējiem kam ir ļoti svarīgi piesaistīt klientus, nekad publiski neapdi.rš konkurentus. Kapēc viņi tā nerīkojas, viņam tas taču būtu ļoti svarīgi, no tā ir atkarīga viņa uzņēmuma labklājība! Atbilde visiem ir zināma, nekas jauns nav jāizdomā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 14:48, pirms 13 gadiem
T.H.G. rakstīja: Malacis, esi iemācijies abiem profiliem bildes nomainīt
esi saskatijies kādus sazvērestību seriālus atkal?
Es saprotu,ar Rīgas Bimbi tava starkova aizstāvība tika izsmelta(jeb maksimums izspiezts),nu tu ķeries pie cita profila,un pie citiem mērķiem!
Nemurgojam,gaidam futbolu,lai tev labs futbola vakars!Saraksties ja garlaicīgi ar profilu RB ,citādi viņu neviens šeit nesaprot!Tu viņu sapratīsi!
p.s.
Tā tu arī man neatbildēji par verpi!
, 2012-10-12 14:54, pirms 13 gadiem
Latvijas futbola masveidība, skatītāju ieinteresētība un Virslīgas kvalitāte objektīvi ir tikai mazmazliet virs minivalstiņu līmeņa, tāpēc jebkurš punkts pret solīdām izlasēm ir neliels brīnums (bet 2004. gads -- superbrīnums), savukārt zaudējumi -- neizbēgamība, kuru diemžēl nevar novērst, mainot izlases trenerus.
Taču, par spīti šai pabēdīgajai realitātei, tas ir MŪSU futbols (pat ar visu savu nelatviskumu(: ) un ar to arī MUMS interesants vairāk par visādām "top" līgām.
, 2012-10-12 15:01, pirms 13 gadiem
Neskatoties uz šī brīža mūsu izlases štruntīgo spēli,kā rāda balsošanas rezultāti,optimisti joprojām pārsvarā.Tas jau nav slikti,tikai negribētos ,lai pēc šīs spēles ,šie paši optimisti ,savos komentos aplietu izlasi ar "samazgām".Reāli paskatoties patiesībai acīs un komandu sastāvos mums cerību tik pat kā nav, un pat ja tiks izcīnīts vismaz neizšķirts,tad tas jau Eiropas futbola presē tiks pasniegts ,kā sensācija.Nedomāju,ka slovāki taisās zaudēt punktus,pie tam vēl savās mājās, grupas autsaideriem(to šobrīd rāda turnīra tabula).Tāpēc es neloloju liekas cerības un mierīgi skatīšos spēli,nervozēt sākšu tikai varbūt pēdējās minūtēs,ja nu pēkšņi briedīs sensācija,kas protams futbolā nav izslēgts.Turam īkšķus un jūtam līdzi mūsu puikām.
, 2012-10-12 15:18, pirms 13 gadiem
alguns rakstīja: Neskatoties uz šī brīža mūsu izlases štruntīgo spēli,kā rāda balsošanas rezultāti,optimisti joprojām pārsvarā.Tas jau nav slikti,tikai negribētos ,lai pēc šīs spēles ,šie paši optimisti ,savos komentos aplietu izlasi ar "samazgām".Reāli paskatoties patiesībai acīs un komandu sastāvos mums cerību tik pat kā nav, un pat ja tiks izcīnīts vismaz neizšķirts,tad tas jau Eiropas futbola presē tiks pasniegts ,kā sensācija.Nedomāju,ka slovāki taisās zaudēt punktus,pie tam vēl savās mājās, grupas autsaideriem(to šobrīd rāda turnīra tabula).Tāpēc es neloloju liekas cerības un mierīgi skatīšos spēli,nervozēt sākšu tikai varbūt pēdējās minūtēs,ja nu pēkšņi briedīs sensācija,kas protams futbolā nav izslēgts.Turam īkšķus un jūtam līdzi mūsu puikām.
ir labi buut optimistiem - un taadiem ir jaabuut - sava izlase vienmeer jaatbalsta lai tur vai kas, bet reaalisti noveertee muusu izredzes ar koefu 7.80 - faktiski izredzhu nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 16:02, pirms 13 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Cik tev oriģināla doma! Pats izdomāji. Super, vecīt! Cepums un +110.

Bet tagad atbildi man uz jautājumu:

- Kurš cikls Starkova vadībā uzskatāms par neveiksmīgu, ja esi reāls?

Atlase-2004, kad apsteidzām Poliju, Ungāriju un Turciju pārspēlēs un tikām uz EČ?
Atlase-2008, kad atlases ciklu totāli bezcerīgi sāka Andrejevs, bet Starkovs cienīgi pabeidza, apsteidzot tomēr Islandi un atstajot virs sevis tikai stiprākas komandas?
Atlase-2010, kad gandrīz tikām uz pārspēlēm, apsteidzot Izraēlu un Moldovu, kas cikla sākumā Dobrovoļska vadībā skaitījās ļoti spēcīga un rangā bija ~50.vietu?
Atlase-2012, kad reāli grupā pēc potenciāla bijām 5.komanda, bet palikām ceturtie, Gruzīnus tomēr apsteidzot?

Kur tad ir tās Starkova šausmas?

Nesaku, ka nevar mēģināt kaut ko mainīt, taču šitā Maza Sportacentrs lietotāja bezsmadzeņu muldēšana par Starkovu jau robežojas ar vājprātu.

Iespējams, ka Starkovs sevi ir izsmēlis, taču pat ar visu to viņam absolūti nav nekas ko pārmest, ja skatāmies objektīvi.

Bet mazais lietotājs jau nav radīts domašanai, bet gan komentāru lasīšanai un to atkārtošanai.
Šis cikls ir neveiksmīgs. Tad vēl gribu pieminēt euro 2004, kad paņēma izlasē Prohorenkovu, bet Rimkusu nelaida laukumā, pēc tam ņēma Rubīnu, lai gan viņš vairs nevilka. Ar šo es gribu pateikt, ka Starkovs ir labs , talantīgs treneris, bet dažreiz rīkojas neizprotami. Domāju, ka dažus ņem izlasē tāpēc, ka vajag paņemt, nevis tāpēc, ka rāda labāko sniegumu.
, 2012-10-12 16:39, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Zini ko es tev teikšu. 0-5 man pasaka visu par basketbola izlasi un basketbola situāciju valstī kopā. Tu man var izplatīt kādu propogandu tu gribi. Reālā situācija ir tāda , ka valstī nav un tuvākajos gados nebūs tādas sporta spēļu komandas, kura būs Pasaules top līmenī!
Florbolā LV tak ap top 5 grozās. Tas nekas, ka reti, kura valsts viņu spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 17:32, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Kamēr mēs - tauta - nekļūsim par sporta draugiem. Tādiem, kam sports ir sirdī un dvēselē, lai atblastītu savu čaļus vietējās spēlēs (VL, 1L u.t.t). Lietū, cīruļputenī vai ideālākajā pludmales dienā. Tikmēr mēs neko nevaram prasīt no šīs bāreņu izlases. 4 no viņiem ir izsitušies. Vēl daži klauvē arvien augstāk, bet tas ir viss. Pārējie kā tādi pabērni spēlē knapi viduvējos klubos.
Spēlētāji tak jūt, ka par viņiem nav interese. Ka uz viņu darbu pat uzspļauj. Kas no tā var sanākts??!! Nekas!
Bet mēs kā ES paraugpilsoņi, kam augstākais vērtību mērs ir patērēšanas instinkts, tikai sekojam tādiem ASK, RĢ un VEF, jo tur ir čaukstošais papīrītis, meitenes un krējums... Nesaku, ka nevaig par šiem just līdzi. Bet šie kašaloti aizēno pārējos un nomāc tos, piesūcot arī VISU publikas uzmanību.
Zinu, ka 10 % nav šī bling bling masa un tā glābs Latviju!

Šodien visi 3 iznākumi ir vienlīdz reāli!
Tu saki ka tikai 10% ir pasaules POP-ulārākā bling-bling cienītāji.
POP-reings
1.Futbols
2.-10. arī futbols
11.apdullinošās vielas
12.POP-mūzika ar visādām Spīrsām
Kur ir basketbols, hokejs, kaut kur simtniekā varbūt.
Ja gribēji izcelt futbolu, stulbi tev sanāca, tā ir vienīgā spēle kuru saprot un mīl pat pēdējais Kongo džungļu mežonis.
, 2012-10-12 17:44, pirms 13 gadiem
Nebūs viegli, jo slovāki noteikti spēlēs kā pirmais numurs. Jautājums, kā mēs aizsargāsimies un vai izdosies izveidot pretuzbrukumus. Slovākijai ir labāka vidējā līnija kopumā nekā mums, tāpēc gaidīt, ka mēs par visiem spēkiem metīsimies uzbrukumā, ir neobjektīvi. Lai veicas!
, 2012-10-12 17:55, pirms 13 gadiem
Nebūs.
, 2012-10-12 18:49, pirms 13 gadiem
Ja ko gribam šajā ciklā, tad tikai un vienīgi uzvaru šovakar un nākam ned. 2dienā.
SARAUJ LATVIJA!
';
, 2012-10-12 19:28, pirms 13 gadiem
Laiks piedzīvot kārtējo pad*rsienu

deram būs 3:0 zaude
, 2012-10-12 19:44, pirms 13 gadiem
Uzvarēs tas, kuram piederēs laukuma vidus!Tur slēpjas uzvaras atslēga!Un punkts!
, 2012-10-12 20:04, pirms 13 gadiem
Brīnos, ka neviens žurnālists nav pieminējis interesantu faktu, ka Slovākijas izlasei ir divi galvenie treneri, tātad Duets Griga & Hipp (Stanislav Griga) un (Michal Hipp)
, 2012-10-12 20:17, pirms 13 gadiem
bembists rakstīja: Vienmēr šķiet smieklīgi tie argumenti par to, ka mums hokejā esot panākumi, atšķirībā no futbola. Kādi tad ir tie panākumi? Ja pretinieks ir nokomplektējis pilnu izlasi (kā us OS), tad mēs esam tik pat nevarīgi kā mūsu futbola izalse pret kādu grandu. Nekādas atšķirības.
Nu jā, nav starpība. Ne par to, ka mums ir savs superklubs, kurš spēlē KHL vienā no labākajām līgām pasaulē, ne arī par, to ka visi citi spēlētāji spēlē citās labās līgās vai NHL. Kā arī ir spējīgi konkurēt ar visām komandām, radīt izspēli nevis truli sist bumbu prom kā to dara futbolā.

Hokejā, tas būtu tas pats, ka ir viens aizsargs, kurš dod tālās piespēles uz haļavu citiem 4 hokejistiem, kurus nostumtu malā.

Un tagad padomājat cik daudz mums ir futbolistu, kas spēlē labās komandās un līgās. Nosacīti 3, 4 futbolisti no 2 miljoniem iedzīvotāju, un + treneris, kuram ir galīgā pakaļā taktika. Būtu kaunējies kaut ko ieminēties par futbola un hokeja salīdzināšanu, ākst.
, 2012-10-12 20:49, pirms 13 gadiem
sveiki visiem, šodien pārmaiņas pēc futbols
, 2012-10-12 20:50, pirms 13 gadiem
0:2...11 vīri aizsardzībā , no kuriem viens drīkst spēlēt arī ar abām rokām...
, 2012-10-12 20:52, pirms 13 gadiem
Par Starkova veselību un Latviju mūsu rūķiem tagad jāplēš mauriņš, zarnas un savas kedas!
, 2012-10-12 20:54, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Kamēr mēs - tauta - nekļūsim par sporta draugiem. Tādiem, kam sports ir sirdī un dvēselē, lai atblastītu savu čaļus vietējās spēlēs (VL, 1L u.t.t). Lietū, cīruļputenī vai ideālākajā pludmales dienā. Tikmēr mēs neko nevaram prasīt no šīs bāreņu izlases. 4 no viņiem ir izsitušies. Vēl daži klauvē arvien augstāk, bet tas ir viss. Pārējie kā tādi pabērni spēlē knapi viduvējos klubos.
Spēlētāji tak jūt, ka par viņiem nav interese. Ka uz viņu darbu pat uzspļauj. Kas no tā var sanākts??!! Nekas!
Bet mēs kā ES paraugpilsoņi, kam augstākais vērtību mērs ir patērēšanas instinkts, tikai sekojam tādiem ASK, RĢ un VEF, jo tur ir čaukstošais papīrītis, meitenes un krējums... Nesaku, ka nevaig par šiem just līdzi. Bet šie kašaloti aizēno pārējos un nomāc tos, piesūcot arī VISU publikas uzmanību.
Zinu, ka 10 % nav šī bling bling masa un tā glābs Latviju!

Šodien visi 3 iznākumi ir vienlīdz reāli!
iet uz VL spelem lietus laika? nu gan galvu saspiedis, apelet pie sirdzapzinas - pensionaru tipa marketings. ir viena aksioma skaidra - ja cilvekiem patiktu, ietu un skatitos. neiet. tatad nepatik. un kas gan var patikt, skatoties uz ierakumu futbola bezzobaino speli.
, 2012-10-12 21:04, pirms 13 gadiem
vajag punktu , lai niknaja cīņā ar Lihtenšteinu nepaliktu grupā pēdējie!!!!
Latvija TO var - nepalikt pēdējie!!!!
Es ticu mūsu Izlasei!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 21:22, pirms 13 gadiem
Latvija vnk ir zveers futbolā "sarkasms"
, 2012-10-12 21:23, pirms 13 gadiem
seemslegit rakstīja: nu ko tas Vaņins dara...
Stāv vārtos, glābj komandu
, 2012-10-12 21:24, pirms 13 gadiem
Frost rakstīja: Latvija vnk ir zveers futbolā "sarkasms"
Zveers,lai dziivo zveers,lai dziivo,LAI dziiivoo ZVERS
, 2012-10-12 21:25, pirms 13 gadiem
0:2 Cerība vēl ir .
, 2012-10-12 21:25, pirms 13 gadiem
es eju pīpēt, tas paliek smieklīgi
, 2012-10-12 21:25, pirms 13 gadiem
Starkovs pamatīgi apmīzis visus laukuma stūrus. Supersākums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 21:26, pirms 13 gadiem
0;2 jau, paņems pts kā tad
, 2012-10-12 21:26, pirms 13 gadiem
Laikam jāpārslēdz uz Sastrēgumstundu, tur vismaz bus par ko pasmieties.
Nabaga Starkovs,šitā vesels nepaliks
, 2012-10-12 21:26, pirms 13 gadiem
japarsledz TV kanals...
, 2012-10-12 21:27, pirms 13 gadiem
Vaņins kaut kā bieži nopelna pendeles. Šveicē atstrādājis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 21:27, pirms 13 gadiem
Starkovs jau izslēdza teļuku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 21:28, pirms 13 gadiem
seemslegit rakstīja: nu ko tas Vaņins dara...
šoreiz Vaņins bija pēdējais bastions....Otreiz pēc Latvijas Izlases spēlētaju kļūdas(ap 35 min.) - Vaņins atkal izklupienā glābs Latvijas Izlases vārtus...bet tiks jau noraidīts....
Lielisks bija Ševļakova bla-bla-bla pirmsspēles intervijā!!!...nez kur samācijies?
, 2012-10-12 21:28, pirms 13 gadiem
zēl jau būtu mūsu futbolistu, bet domāju,ka vajag mums kādu pamatīgu sagravi ar kādu 0:7 vai vairak un varbūt tad beidzot pamainīs beidzot treneru soliņu vai vismaz saks izmantot citu spēles taktiku, nevis to ko mēs jau spēlējam entos gadus un,kas jau visus šos gadus ir paradījusi sevi kā pilnīgi bezjēdzīga....
, 2012-10-12 21:28, pirms 13 gadiem
Neesmu skatijies Lv futbola spēles kopš eiropas čempionāta ar Lv dalību tajā. Šķiet labi vien ir, ka neskatos kopš tā laika!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 21:29, pirms 13 gadiem
Nu kādu plakātu nesam Otrdien uz stadionu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 21:30, pirms 13 gadiem
Gaidu hatrick no Gorksa.
, 2012-10-12 21:30, pirms 13 gadiem
Mošk tagad jānoriskē uzlaist laukumā 3 uzbrucējus, jo zaudēt jau vairs tāpat nav ko...
, 2012-10-12 21:30, pirms 13 gadiem
A Starkovs jau apzināti nebrauca uz Slovakiju (tipa arsti vēl neļauj),jo zināja,ka būs zāģis-tagad vismaz varēs uz Ševļakovu to visu novelt. A atgriezīsies pie stūres pret vareno Lihtenšteinu pret kuru mūsējie parādīs augstakās klases futbolu un atkal slavas oreols būs virs Starkova galvas
, 2012-10-12 21:31, pirms 13 gadiem
jāiet sapīpēt un tad vēl futbols līdz pokeram
, 2012-10-12 21:32, pirms 13 gadiem
Ew, a kapēc neviens nekritizē Rudņevu (22 spēles - 1 vārti)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 21:32, pirms 13 gadiem
Laikam jau jārēķinās ar 0:4...ja slovaki gribēs būs arī 6:0....
Sagaidīsim godam mūsu Izlasi vai nu lidostā vai autoostā!
, 2012-10-12 21:33, pirms 13 gadiem
Ko gan vēl vairāk vēl vajag. Krievija gluži kā mājas, nauda silda kabatu, izlasē tiek...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 21:33, pirms 13 gadiem
SlenderMan rakstīja: Ew, a kapēc neviens nekritizē Rudņevu (22 spēles - 1 vārti)
Viņš jau nav vainīgs ka mūsejiem tads taktiskais zīmējums,ka pie viņa bumba nenonāk-ko var nabadziņš darīt,ja viens pats pretinieku ielenkuma, bet mūsējie uzbrūk pa savu soda laukumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 21:34, pirms 13 gadiem
Burzums rakstīja: zēl jau būtu mūsu futbolistu, bet domāju,ka vajag mums kādu pamatīgu sagravi ar kādu 0:7 vai vairak un varbūt tad beidzot pamainīs beidzot treneru soliņu vai vismaz saks izmantot citu spēles taktiku, nevis to ko mēs jau spēlējam entos gadus un,kas jau visus šos gadus ir paradījusi sevi kā pilnīgi bezjēdzīga....
100 pudi!
Es piekrītu...pietiek Eiropai ņirgāties par Latvijas futbolu!!!!!
, 2012-10-12 21:35, pirms 13 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: Vanins vispar 0, neko nopietnu nespej izvilkt.
Sveice vinjam labi aizsargi, nav tadi Coca Cola ligas caurumi ka Gorkss.
Ha! Tikko izvilka.
, 2012-10-12 21:36, pirms 13 gadiem
Burzums rakstīja: Viņš jau nav vainīgs ka mūsejiem tads taktiskais zīmējums,ka pie viņa bumba nenonāk-ko var nabadziņš darīt,ja viens pats pretinieku ielenkuma, bet mūsējie uzbrūk pa savu soda laukumu
Pašam tak jāveido sev iespējas nevis jāgaida ka kāds pienesīs bumbu klāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 21:36, pirms 13 gadiem
KAUNS!! Ivanov brauc uz Azeriem un sedi tur uz solina. Cikls ir zaudets,vajag mainit treneri un 50% no komandas.
, 2012-10-12 21:37, pirms 13 gadiem
SlenderMan rakstīja: Pašam tak jāveido sev iespējas nevis jāgaida ka kāds pienesīs bumbu klāt
Ko ta izveidos,ja bumba laukuma pretejā pusē vai vartu tīklā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 21:38, pirms 13 gadiem
KristiansVeiksans rakstīja: KAUNS!! Ivanov brauc uz Azeriem un sedi tur uz solina. Cikls ir zaudets,vajag mainit treneri un 50% no komandas.
Pret ko mainīsi? Pret šnabi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 21:38, pirms 13 gadiem
Viss laikam izlasei jaamaina vaartsargs!Jaagaida kad Biedrinam sveszemee liigums beigsies mozka vins parakstiisies!!
, 2012-10-12 21:39, pirms 13 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: neredzeju. skatos pa lnt Sastregumstunda 3
Kas tas tāds?
, 2012-10-12 21:40, pirms 13 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: neredzeju. skatos pa lnt Sastregumstunda 3
laikam jāslēdz porņiki, tur mazāka drāš.ana
, 2012-10-12 21:42, pirms 13 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: lien atpakal pokebuma.
ka ble vinjs tas izveidos, ja vinjam bumbu neviens nepiespele. kas vinja iet aizsardziba un tad meginat pasam tikt lidz vartiem
nu pag, 22 spēlēs ir spēlēts pret visādām komandām gan labākām, gan sliktākām par mūsu. Latvijas labākajam uzbrucējam jāgust vairāk par vieniem vārtiem. Cik viņam iespēju ir bijis 22 spēlēs...
, 2012-10-12 21:43, pirms 13 gadiem
fvralne rakstīja: Starkovs jau izslēdza teļuku.
Šis bija rēcīgi
, 2012-10-12 21:44, pirms 13 gadiem
ja šie ir labākie futbolisti valstī,tad negribu redzē viduvējus.Nožēlojami.
, 2012-10-12 21:45, pirms 13 gadiem
Frost rakstīja: ja šie ir labākie futbolisti valstī,tad negribu redzē viduvējus.Nožēlojami.
Tāpat kā hokejā.
, 2012-10-12 21:45, pirms 13 gadiem
Paldies Dievam!!!!!
Slovaki nomierinājās!
Tagad var sākt skatīties futbolu!
, 2012-10-12 21:47, pirms 13 gadiem
Starkovs dusmīgs Laizāns uzsita pa vārtiem.
, 2012-10-12 21:48, pirms 13 gadiem
Pļin, skaists sitiens, bet vārtsargs labi izcēla.
, 2012-10-12 21:48, pirms 13 gadiem
Mums uz katru spēli tiek savākts labākais sastāvs :|
, 2012-10-12 21:49, pirms 13 gadiem
Nemaz nezināju , ka latvieši tā prot uzsist.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 21:52, pirms 13 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: (Niderlande)1.01 26.00 (Andorna)126.00

Labs koefs uz andoru
Uzliec!
, 2012-10-12 21:53, pirms 13 gadiem
Kreipāns saka, ka Lihtensteina nav tik vaja..a ta jau pieljauj iespeju, ka LV var zaudet vinjiem un nebus brinums, ja zaudesim
, 2012-10-12 21:55, pirms 13 gadiem
Synco rakstīja: Kreipāns saka, ka Lihtensteina nav tik vaja..a ta jau pieljauj iespeju, ka LV var zaudet vinjiem un nebus brinums, ja zaudesim
Jebkurš var zaudēt jebkuram. Vinēt jebkuram jebkuru grūtāk.
, 2012-10-12 21:59, pirms 13 gadiem
Sitaa vismaz rezultatiiva speele saliidzinot ar paareejaamVisur gandriiz pa nuleem seit jau divas bankas tikai zeel,ka muusu vaartos
, 2012-10-12 22:00, pirms 13 gadiem
Slovāki labi spēlē, bet var redzēt, ka viņiem tā spēle arī nav perfekta.
, 2012-10-12 22:01, pirms 13 gadiem
Ejjjj nossssssssssssssssssst!
, 2012-10-12 22:02, pirms 13 gadiem
Cerams, turpinājums būs.
, 2012-10-12 22:05, pirms 13 gadiem
Mūsējie tomēr kaut ko mēgina veidot!
, 2012-10-12 22:05, pirms 13 gadiem
erred rakstīja: Mūsējie tomēr kaut ko mēgina veidot!
Un reizēm sanāk
, 2012-10-12 22:06, pirms 13 gadiem
No Latvijas futbola vajag izdzīt Brežņevlaika futbola personālu..lūk arī visa māksla..izlases futbolisti, kuri spēlē normālos klubos, jau sen ir pārauguši tos dīvainos diletantu feisus kas sēž uz Latvijas izlases treneru soliņa
, 2012-10-12 22:06, pirms 13 gadiem
īpatnis rakstīja: Un reizēm sanāk
Slovāki samazināja apgriezienus, pieļauju, ka otrā puslaika sākumā atkal būs spiediens, bet to jau es vairs neskatīšos.
, 2012-10-12 22:08, pirms 13 gadiem
go slovakia
, 2012-10-12 22:14, pirms 13 gadiem
Leishi ar uzvaru paar Lihteinsteinu paartrauc ieilguso zaudeejumu seeriju.

Lithuania haven't won in their last 10 games.
Lithuania haven't won any of their last 9 away matches.
, 2012-10-12 22:16, pirms 13 gadiem
Jācer ka latvija šajā atlases ciklā zaudēs visiem un visu!
Jo tikai tad varbūt kāds sāks domāt varbūt tiešām kautkas jāmaina vai jādara savādāk!
, 2012-10-12 22:16, pirms 13 gadiem
pa LNT Džekijs Čans jāslēdz tas.
, 2012-10-12 22:24, pirms 13 gadiem
anjo rakstīja: pa LNT Džekijs Čans jāslēdz tas.
Sastrēgumkorķis jau beidzies?
, 2012-10-12 22:25, pirms 13 gadiem
Tas ir viss,uzlikt mīnusiņu manam rakstītajam........??
, 2012-10-12 22:27, pirms 13 gadiem
anjo rakstīja: pa LNT Džekijs Čans jāslēdz tas.
Labāk nokačā "Hostel" !Laba filma par Bratislavu :_)
, 2012-10-12 22:29, pirms 13 gadiem
Plukons rakstīja: Tas ir viss,uzlikt mīnusiņu manam rakstītajam........??
A ko ta' gribēji? Diskusiju? Par tekstu - kādam kaut kas kaut kā kaut kad jāmaina?
, 2012-10-12 22:30, pirms 13 gadiem
īpatnis rakstīja: A ko ta' gribēji? Diskusiju? Par tekstu - kādam kaut kas kaut kā kaut kad jāmaina?
A kāpēc ne? Tāpēc jau šī sadala domāta.komentētēt izteikt savas domas utt
, 2012-10-12 22:31, pirms 13 gadiem
Plukons rakstīja: A kāpēc ne? Tāpēc jau šī sadala domāta.komentētēt izteikt savas domas utt
Ok. Tev taisnība. Kaut kas jāmaina. Kā?
, 2012-10-12 22:31, pirms 13 gadiem
BEIDZOT!!!!!
Gauračs (in) - Lukjanovs (out) (Latvia)
, 2012-10-12 22:35, pirms 13 gadiem
īpatnis rakstīja: Ok. Tev taisnība. Kaut kas jāmaina. Kā?
Nu redzi man tiešām rūp Latvijas vārds pasaulē.
Pats arī ļoti daudz pat spēlēju futbolu ļoti nopietni pieeju katrai spēlei sekoju līdzi lai gan zinu jau vairāk vai mazāk kāds būs iznākums,bet es domāju ka ikviens no mums vēlas lai iznākums būtu par labu mums! šobrīd tā nav tāpēc tā vien škiet ir jauzaudē viss lai kautko iegūtu!
, 2012-10-12 22:36, pirms 13 gadiem
Ar vai bez Starkova, kāšam tāpat... tāds tas Latvijas futbola līmenis ir...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 22:39, pirms 13 gadiem
Var palūgt linku?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 22:40, pirms 13 gadiem
psc..Starkovs sezh tribines
, 2012-10-12 22:41, pirms 13 gadiem
Plukons rakstīja: Nu redzi man tiešām rūp Latvijas vārds pasaulē.
Pats arī ļoti daudz pat spēlēju futbolu ļoti nopietni pieeju katrai spēlei sekoju līdzi lai gan zinu jau vairāk vai mazāk kāds būs iznākums,bet es domāju ka ikviens no mums vēlas lai iznākums būtu par labu mums! šobrīd tā nav tāpēc tā vien škiet ir jauzaudē viss lai kautko iegūtu!
Kas jāmaina? Prert ko? Konkrēti.
, 2012-10-12 22:41, pirms 13 gadiem
63.min. Latvijai paveicas - pēc Stoha sitiena bumba trāpa Gorkšam un aizlido garām vārtiem. Vaņins jau bija aizlecis uz vārtu otru stūri
, 2012-10-12 22:42, pirms 13 gadiem
andris00 rakstīja: Var palūgt linku?
LTV.LV
Der arī ārzemēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 22:44, pirms 13 gadiem
īpatnis rakstīja: Kas jāmaina? Prert ko? Konkrēti.
Jā protams var teikt sāksim ar jaunu treneri mazliet citiem spēlētājiem kas bijuši tuvā rezervē utt
bet tas viss ir kautkur mazliet dziļāk....
Visa LFF liekas mazliet trula!
, 2012-10-12 22:45, pirms 13 gadiem
Slovāki jau svin uzvaru?
, 2012-10-12 22:46, pirms 13 gadiem
Plukons rakstīja: Jā protams var teikt sāksim ar jaunu treneri mazliet citiem spēlētājiem kas bijuši tuvā rezervē utt
bet tas viss ir kautkur mazliet dziļāk....
Visa LFF liekas mazliet trula!
Galvenais- pret ko? Kas nāks vietā? Ko iesaki?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 22:46, pirms 13 gadiem
Starkovs majaa chilinja iekapa alinju..ko citu darit, ja nekas nav jadara un tev vel maksa
, 2012-10-12 22:47, pirms 13 gadiem
seemslegit rakstīja: Vajag Verpi un Prohorenkovu uzbrukumā un viss notiks
Perepljotkinam jau kkas tur ar Spanijas pilsonibu janokarto
, 2012-10-12 22:48, pirms 13 gadiem
A kad Zemļinski un Stepanovu uz laukuma uzlaidīs?
, 2012-10-12 22:48, pirms 13 gadiem
nemaz pēc profesionāliem futbolistiem neizskatās... se normālu piespēli iedot... dod Dievs un izdodas piespēle, nākamais klupšanas akmens - piespēļu uzņemšana.... dod Dievs un izdodas uzņemt, trešā problēma - domāšanas ātrums. Kamēr apstrādā bumbu pretinieks jau ir klāt un to atņem. Tur ir nez cik cūcenēm kopā jāsakrīt lai mēs gūtu vārtus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 22:49, pirms 13 gadiem
Jautājumu ir daudz vairāk nekā atbilžu. Šovakar BEZ VARIANTIEM, kā visas citas reizes. Te nu jums bija nr.1 sporta veids Latvijā.

Plus, tik dzirdu kā laukumā visi runā krieviski savā starpā - LATVIJAS izlase? Protams.
, 2012-10-12 22:49, pirms 13 gadiem
Grupas pastarishu cinjas
LV - LIH
koefs 1,7 pret 800
jauzliek uz LIH
, 2012-10-12 22:50, pirms 13 gadiem
īpatnis rakstīja: Galvenais- pret ko? Kas nāks vietā? Ko iesaki?
Nu redzi gribi konkreti vienu!!!! Bet ne jau tikai viens divi vai tris cilvēki to visu var mainīt! Nemsim nost Rudņevu un liksim Arevšatu Hačatrjanu
, 2012-10-12 22:51, pirms 13 gadiem
Kad vienreiz Audas sistēma sāks dot augļus, it kā ČL klubs ,bet izlase tikai 120. vietā!
, 2012-10-12 22:52, pirms 13 gadiem
Kreipan ka butu, ja butu
nu nav 2:1..tpt. ja ai butu tpt pakastu 1:4, saniknotu vel vairak slovakus
, 2012-10-12 22:53, pirms 13 gadiem
One Man Show! rakstīja: Jautājumu ir daudz vairāk nekā atbilžu. Šovakar BEZ VARIANTIEM, kā visas citas reizes. Te nu jums bija nr.1 sporta veids Latvijā.

Plus, tik dzirdu kā laukumā visi runā krieviski savā starpā - LATVIJAS izlase? Protams.
Ko tu domā par svaigāko baumu? Latvietis pie Lietovos Rytas stūres
, 2012-10-12 22:53, pirms 13 gadiem
Plukons rakstīja: Nu redzi gribi konkreti vienu!!!! Bet ne jau tikai viens divi vai tris cilvēki to visu var mainīt! Nemsim nost Rudņevu un liksim Arevšatu Hačatrjanu
Jā. Un vispār vēl vajag daudz ko mainīt.
, 2012-10-12 22:54, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Ko tu domā par svaigāko baumu? Latvietis pie Lietovos Rytas stūres
Viens jau bija pie Žalgira stūres.
, 2012-10-12 22:56, pirms 13 gadiem
īpatnis rakstīja: Jā. Un vispār vēl vajag daudz ko mainīt.
Nesaku ka rudņevs ir slikts prasiji variantu!
ka tas ko mainīs vai tamlīdzīgi.
Bet nu jau cik gadus Latvija spēle nu izteiktu sliktu futbolu un nekas nemainas
, 2012-10-12 22:57, pirms 13 gadiem
Plukons rakstīja: Nu redzi gribi konkreti vienu!!!! Bet ne jau tikai viens divi vai tris cilvēki to visu var mainīt! Nemsim nost Rudņevu un liksim Arevšatu Hačatrjanu
Nemuldi! Problēma ir aizsardzībā! Vajag Stepanovu un Zemļinski laist laukumā! 10 min vēl palikušas.
, 2012-10-12 22:58, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Ko tu domā par svaigāko baumu? Latvietis pie Lietovos Rytas stūres
Pastāsti ko es nezinu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 22:59, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Nemuldi! Problēma ir aizsardzībā! Vajag Stepanovu un Zemļinski laist laukumā! 10 min vēl palikušas.
Esmu pārliecināts ka pateici visu ko zini!!!
, 2012-10-12 22:59, pirms 13 gadiem
Plukons rakstīja: Nesaku ka rudņevs ir slikts prasiji variantu!
ka tas ko mainīs vai tamlīdzīgi.
Bet nu jau cik gadus Latvija spēle nu izteiktu sliktu futbolu un nekas nemainas
Gribi kaut ko mainīt. Sāksi ar neslikto Rudņevu? Un tas neko nemainīs, bet gribi mainīt? Pats saprati ko uzrakstīji? Ja gribi ko mainīt, tad konkrēti. Un tieši ko iegūs no šīs maiņas.
, 2012-10-12 23:00, pirms 13 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pastāsti ko es nezinu?
Nuu, esot tāda lieta , ka , iespējams, LRytas jaunais galvenais treneris pašreiz atrodoties Latvijā, pats vecais Valters palaida šādu ziņu. Man ir tikai viena kandidatūra šādam postenim
, 2012-10-12 23:00, pirms 13 gadiem
Plukons rakstīja: Esmu pārliecināts ka pateici visu ko zini!!!
Muļķības!
, 2012-10-12 23:00, pirms 13 gadiem
GOLU!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 23:01, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Nuu, esot tāda lieta , ka , iespējams, LRytas jaunais galvenais treneris pašreiz atrodoties Latvijā, pats vecais Valters palaida šādu ziņu. Man ir tikai viena kandidatūra šādam postenim
Loģiski būtu Štelmahers? Tad nu BKV pilnīgas auzas!

Jāāāāāāā GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLS!
, 2012-10-12 23:01, pirms 13 gadiem
Ha! Pēdējās minūtēs mainītas lomas! Spoguļattēls!
, 2012-10-12 23:02, pirms 13 gadiem
īpatnis rakstīja: Gribi kaut ko mainīt. Sāksi ar neslikto Rudņevu? Un tas neko nemainīs, bet gribi mainīt? Pats saprati ko uzrakstīji? Ja gribi ko mainīt, tad konkrēti. Un tieši ko iegūs no šīs maiņas.
Uzrakstiju pirmais kas ienāca prāta(sakarā ar rudņevu)
Bet var redzēt ka gribas tev vienkārši pakasīities!
, 2012-10-12 23:02, pirms 13 gadiem
Veel vienu pendeli vajag uz vinu vaartiem.Jaasaak centreet un krist...
, 2012-10-12 23:03, pirms 13 gadiem
vismaz Verpakovskis smuku pendeli ielika. Savādāk jau pirmstam bij bēdīga aina diezgan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 23:03, pirms 13 gadiem
One Man Show! rakstīja: Loģiski būtu Štelmahers? Tad nu BKV pilnīgas auzas!


Jāāāāāāā GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLS!
Tas būtu pat ļoti loģiski. Nez vai Aivars Robi tā vienkārši palaidīs. Katrā ziņā Robis tur tos čaļus zin, būtu interesanti redzēt, ko viņš varētu izveidot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 23:04, pirms 13 gadiem
Liepājas nodevējs ir labāks par pārējiem auniem. Verpi nākošā spēlē sākumsastāvā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 23:05, pirms 13 gadiem
Plukons rakstīja: Uzrakstiju pirmais kas ienāca prāta(sakarā ar rudņevu)
Bet var redzēt ka gribas tev vienkārši pakasīities!
Beidzot saprati mani un manu sarkasmu! Labāk vēlu, nekā nekad. Citādi domāju jau ka diskusija ievilksies vēl ilgi pēc spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 23:07, pirms 13 gadiem
īpatnis rakstīja: Beidzot saprati mani un manu sarkasmu! Labāk vēlu, nekā nekad. Citādi domāju jau ka diskusija ievilksies vēl ilgi pēc spēles.
Apsveicu parādiji cik gudrs esi labāk vēlu nekā nekad!
, 2012-10-12 23:07, pirms 13 gadiem
Rietumu Vacietis rakstīja: bet tavas logikas spriezot tas varetu butu ari butauts.pamato!sezona ir tikai sakusies,un vinam ir ligums!
Nu es šeit 99% saku, ka tas Butauts nebūs. Jo Robis ir viļājies pa Rytas kā spēlētājs, plus bijis asistents un arī Rytas fārma treneris. Kamēr Butauts ir izgāzies(nosacīti) ar ŽAL un atlaists no LT izlases.

Pie tam, VEF viņš ir iejuties lieliski! Vieta, kur viņam uzticas un nelaidīs vaļā, ja arī rezultāti nebūs tik labi kā cerēts.

Tas ir Robis 100%, uz ko met acis. Bet jāatcerās, ka tādam klubam kā Rytas prātā nav tikai viens kandidāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 23:09, pirms 13 gadiem
Rietumu Vacietis rakstīja: ja ja treneri kuram par nav pieredzes eirokausos laidis pie stures eiroligas komandai.doma ko runa
Rytas ir jauna komanda, turklāt viņiem ir garantēta vieta EIrolīgā arī nākamsezon, vieta eksperimentiem ir atvērta.
, 2012-10-12 23:10, pirms 13 gadiem
Plukons rakstīja: Apsveicu parādiji cik gudrs esi labāk vēlu nekā nekad!
Neņem pārāk ļaunā. Bet nākosreiz nemēģini uzsākt nopietnu diskusiju bez zināšanām.
, 2012-10-12 23:11, pirms 13 gadiem
īpatnis rakstīja: Neņem pārāk ļaunā. Bet nākosreiz nemēģini uzsākt nopietnu diskusiju bez zināšanām.
Tava bildīte atbilst tam kā tu raksti!
, 2012-10-12 23:12, pirms 13 gadiem
Plukons rakstīja: Tava bildīte atbilst tam kā tu raksti!
Zinu. Tāpēc tādu izvēlējos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 23:14, pirms 13 gadiem
Noteikti ka zināšans arī tālu neatpaliek no tā zvēriņa atēlā...
, 2012-10-12 23:14, pirms 13 gadiem
Plukons rakstīja: Noteikti ka zināšans arī tālu neatpaliek no tā zvēriņa atēlā...
Ieskaties uzmanīgāk. Turpat blakus sēž.
, 2012-10-12 23:15, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Kad LFF kļūs moderni?
Nekad!!!
, 2012-10-12 23:15, pirms 13 gadiem
īpatnis rakstīja: Ieskaties uzmanīgāk. Turpat blakus sēž.
Vēlviens tu!!!!! Jūs esat divi.....
, 2012-10-12 23:16, pirms 13 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nu es šeit 99% saku, ka tas Butauts nebūs. Jo Robis ir viļājies pa Rytas kā spēlētājs, plus bijis asistents un arī Rytas fārma treneris. Kamēr Butauts ir izgāzies(nosacīti) ar ŽAL un atlaists no LT izlases.

Pie tam, VEF viņš ir iejuties lieliski! Vieta, kur viņam uzticas un nelaidīs vaļā, ja arī rezultāti nebūs tik labi kā cerēts.

Tas ir Robis 100%, uz ko met acis. Bet jāatcerās, ka tādam klubam kā Rytas prātā nav tikai viens kandidāts.
Kur tu lien? Ej uz savu bimbambola sadaļu un tur runā par sūdautiem utt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-10-12 23:17, pirms 13 gadiem
Plukons rakstīja: Vēlviens tu!!!!! Jūs esat divi.....
Īstenībā 3. Meklē uzmanīgāk
, 2012-10-12 23:18, pirms 13 gadiem
īpatnis rakstīja: Īstenībā 3. Meklē uzmanīgāk
TEV vajag arstu....
, 2012-10-12 23:19, pirms 13 gadiem
īpatnis rakstīja: Īstenībā 3. Meklē uzmanīgāk
Varbut gribi vēl vieni aizrādījumu no manis.....................
2 tev jau ir....
, 2012-10-12 23:20, pirms 13 gadiem
zefons rakstīja: Kur tu lien? Ej uz savu bimbambola sadaļu un tur runā par sūdautiem utt
Neraudi! Vnk ignorē mani un būs tev vieglāk niekalbi!
, 2012-10-12 23:22, pirms 13 gadiem
Plukons rakstīja: Varbut gribi vēl vieni aizrādījumu no manis.....................
2 tev jau ir....
Piekusu no tevis. Es off. Paldies par jautrību!
, 2012-10-12 23:23, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Tad,kad būs kāds jauns spēks kas izdzīs tos padomju iesūrojošos večus no LFF kabinetiem!
Tātad nekad!
, 2012-10-12 23:23, pirms 13 gadiem
īpatnis rakstīja: Piekusu no tevis. Es off. Paldies par jautrību!
Bailes tā ir laba sajūta vai ne?