Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Vai izdosies piecelties pēc sakāves? Latvijas izlase uzņems Velsu

Vai izdosies piecelties pēc sakāves? Latvijas izlase uzņems Velsu
Antonijs Černomordijs. Foto: Sanita Ieva Sparāne/LFF

Šovakar 2024. gada Eiropas čempionāta kvalifikāciju turpinās Latvijas futbola valstsvienība, kas pulksten 21:45 "Skonto" stadionā uzņems Velsas izlasi. Latvieši apakšgrupā ir vienīgie bez punktiem, bet Velsa vienīgo uzvaru izcīnījusi pret Latviju. Tiešraide "Viaplay" platformā.

• Piektdienas vakarā Latvijas valstsvienība viesos ar 0:5 cieta sakāvi pret Horvātiju, piedzīvojot ceturto zaudējumu četrās spēlēs.

• Horvāti vadības grožus ieguva jau trešajā minūtē un neatstāja nekādas cerības. Horvāti izdarīja 14 sitienus, latvieši – trīs.

• Labākā iespēja bija Robertam Uldriķim, kura izrāvienu apturēja sāncenšu vārtsargs Dominiks Livakovičs.

• 2022. gada Pasaules kausā piedalījās gan Horvātija, kura izcīnīja trešo vietu, gan Velsa, kas neizkļuva no grupas.

• Velsas vienīgos vārtus Katarā guva lielākā zvaigzne Garets Beils, bet Madrides "Real" sprinteris jau 33 gadu vecumā licis punktu futbolista karjerai.

• Latvijas un Velsas ceļi iepriekšējo reizi krustojās 28. martā Kārdifā. Laukuma saimniekiem 1:0 uzvaru atnesa Kīfers Mūrs.

• Anglijas Premjerlīgas kluba "Bournemouth" uzbrucējs šovakar laukumā nedosies diskvalifikācijas dēļ.

• Ja Latvija piektdien zaudēja horvātiem, tad Velsa ceturtdien aizvadīja pārbaudes spēli pret Dienvidkoreju – 0:0.

• Galvenais treneris Robs Peidžs izteicās, ka labprāt nebūtu aizvadījis spēli, taču spiež UEFA noteikumi. Tas saniknoja daudzus fanus, mājās paliekot pat biļetes nopirkušajiem.

• Peidža domas bija redzamas arī izvēlētajā sastāvā, taupot vairākus līderus.

• Ar spēlēm (83) un vārtu guvumiem (20) bagātākais ir komandas kapteinis Ārons Remzijs, kurš pret Dienvidkoreju laukuma devās 60. minūtē.

• 32 gadus vecais Remzijs karjeras labākos gadus pavadīja Londonas "Arsenal" un Turīnas "Juventus", taču pārāk bieži cieta no ilgtermiņa savainojumiem.

• Tikai pirmo puslaiku aizvadīja Brenans Džonsons. Premjerlīgas augšgala klubs "Tottenham" viņu šovasar iegādājās par 55 miljoniem eiro.

• Velsas sastāvu lielākoties veido Premjerlīgas vai Anglijas pēc spēka otrās līgas futbolisti. "Tottenham" pārstāv arī aizsardzības balsts Bens Deivīss, bet pārējie spēlē zemāka kalibra klubos.

• D apakšgrupā Velsa ieņem tikai ceturto vietu, un mačs Rīgā tiek uzlūkots ar atbildības sajūtu – ja netiks izcīnīti trīs punkti, cerības kvalificēties aizbrauks vēl tālāk.

Biļetes uz šovakar gaidāmo dueli izpārdotas jau pirms laba laika. Gaidāms arī ievērojams Velsas līdzjutēju pieplūdums.

D grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Turcija53118:610
2.Horvātija32108:17
3.Armēnija42118:67
4.Velsa41124:74
5.Latvija40043:110

Latvijas izlases sastāvs septembra nometnei

PozīcijaSpēlētājsVecKlubsS/V
VārtsargiRoberts Ozols27Auda15
Nils Puriņš25Riga3
Krišjānis Zviedris26SJK (Somija)
AizsargiKaspars Dubra32Panevezys (Lietuva)59/3
Roberts Savaļnieks30RFS52/2
Antonijs Černomordijs26Riga31/1
Mārcis Ošs32RFS24/1
Vladislavs Sorokins26RFS8
Daniels Balodis25Valmiera5
Maksims Toņiševs23Valmiera1
Kirils Iļjins22Riga
Dāvis Sprūds24Hesperange (Luksemburga)
PussargiJānis Ikaunieks28RFS51/11
Andrejs Cigaņiks25Lodz (Polija)44/2
Alvis Jaunzems24Stal Mielec (Polija)30
Eduards Emsis27Raufoss (Norvēģija)27/2
Kristers Tobers22Grasshopper (Šveice)25/1
Aleksejs Saveljevs24Auda12/1
Eduards Dašķevičs21Riga3
Dmitrijs Zelenkovs23RFS
UzbrucējiDāvis Ikaunieks29Jablonec (Čehija)44/6
Roberts Uldriķis25Cambuur (Nīderlande)42/7
Raimonds Krollis21Spezia (Itālija)32/3
Marko Regža24Riga2

, 2023-09-11 10:18, pirms gada
Diez vai tur kaut kas būs...
Kārtējais apkaunojums!
, 2023-09-11 10:18, pirms gada
nu futene mums rulē pat tv nerāda
, 2023-09-11 10:20, pirms gada
Velsa 3-0 Latvija. Pamulkjis Kaza Kevics jāmet ar steigu ārā.
, 2023-09-11 10:21, pirms gada
Velsas sastāvs laikam nebūs.
, 2023-09-11 10:28, pirms gada
10 000 sadomazohistu šovakar Skonto.
, 2023-09-11 10:34, pirms gada
Nē, neizdosies.
, 2023-09-11 10:44, pirms gada
0:4, nožēlojamie nabagi...
, 2023-09-11 10:50, pirms gada
Spārni un vējš rakstīja: 10 000 sadomazohistu šovakar Skonto.
Tiekās!
, 2023-09-11 10:51, pirms gada
mūsu futbolisti spēj piecelties pēc katriem ielaistiem vārtiem...
labi, ka spēle ilgst tikai 90 minūtes...
, 2023-09-11 11:00, pirms gada
LFF lai atdod faniem naudu par biļetēm. Latvijas "futbola" izlasei vispirms jāpierāda, ka var maksāt par tas spēlēm.
, 2023-09-11 11:10, pirms gada
Nu nav jēgas no futbola Latvijā. Neviens no mūsu futbolistiem nespēlē top līgās. Nav nekāda sistēma valstiskā limenī. Korupcija valstī un LFP pilnīgas auzas. Kaut kādi ielikteņi. Treneris 0. Fiziskā sagatavotība un tehniskā 0. Kas tur var būt? Kā var cerēt uz kaut ko ar pagraba līmeņa futbolistiem un bez ārzemju speciālista no Anglijas, Spācijas, Francijas. Ilgtermiņā nav nekāda jēga.
, 2023-09-11 11:11, pirms gada
Kamēr Latvija nebūs attīstības līmenī, lai izveidotu šo - nekas nemainīsies.

https://sportacentrs.com/futbols/eu...
, 2023-09-11 11:20, pirms gada
Es nemaz netaisos skatīties, ja neproti spēlēt futbolu, kā bērni gaiņā bumbu pa laukumu. Kauns skatīties, bet vēl pa televizoru rāda.
, 2023-09-11 11:22, pirms gada
Ja spēlētāji, līdzīgi kā Horvātijā, skatīsies kā pretinieki spēlē, tad Kazakevičam ir godīgi jāpasaka, ka nemāk motivēt komandu un LFF jāmeklē kāds, kas to māk.
, 2023-09-11 11:27, pirms gada
Spārni un vējš rakstīja: 10 000 sadomazohistu šovakar Skonto.
Pēc tā, ko brīvdienās varēja redzēt vecpilsētā, izskastās, ka pusi sapirkuši Velsas fani.
, 2023-09-11 11:29, pirms gada
Izņemot Dainīti, pārējiem nav tas patīkamākais noskaņojums.
Piecelties kā vēl tur būs, svarīgāk, lai vēl vairāk zālienā neiemīca.
LFF rullē!
, 2023-09-11 11:30, pirms gada
Timo2 rakstīja: Ja spēlētāji, līdzīgi kā Horvātijā, skatīsies kā pretinieki spēlē, tad Kazakevičam ir godīgi jāpasaka, ka nemāk motivēt komandu un LFF jāmeklē kāds, kas to māk.
Varbūt Luka Banki?
, 2023-09-11 11:35, pirms gada
Velsa 2-1 Latvija
, 2023-09-11 11:36, pirms gada
Kauns skatīties uz klubu pārstāvneicību nacionālajai izlasei. Tāda klubu selekcija būtu normāla C izlasei...
, 2023-09-11 11:36, pirms gada
Šodien varētu būt sensācija, jo cik var zaudēt?
Domāju Regžam 1+1 un kopējā spēlē beigsies 4:1 Latvijas labā
, 2023-09-11 11:37, pirms gada
Newcastle United rakstīja: Šodien varētu būt sensācija, jo cik var zaudēt?
Domāju Regžam 1+1 un kopējā spēlē beigsies 4:1 Latvijas labā
tad vektoram vēl +5 gadus pagarināt līgumu
, 2023-09-11 11:38, pirms gada
Cobra2 rakstīja: Es nemaz netaisos skatīties, ja neproti spēlēt futbolu, kā bērni gaiņā bumbu pa laukumu. Kauns skatīties, bet vēl pa televizoru rāda.
Nerāda, neuztraucies
, 2023-09-11 11:55, pirms gada
Labi, ka rāda kaut kādā platformā nevis sabiedriskajā TV. LFF kaut kā viss sapuvis.. ne stadions, ne TV translācijas par izlases spēli nemaz nerunājot.
, 2023-09-11 11:55, pirms gada
par cik turpinām spēlēt bez trenera, tad 0:3 būtu cienījami , 0:2 labi, 0:1 izcili, 0:0 vēl tūkstošiem gadu tiktu apdziedāts eposā "Brīnums iekš Skonto"
, 2023-09-11 12:01, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Kauns skatīties uz klubu pārstāvneicību nacionālajai izlasei. Tāda klubu selekcija būtu normāla C izlasei...
Ja vēl būtu, kā deviņdesmitajos hokejā, ka spēlē zemās līgās, bet tur plosa visus gabalos...Bet ta jau pat tajos švakajos klubos nedemonstrē neko tādu, lai būtu pamats teikt - nākamgad mauks līmeni augstāk. Emsi pēc pievienošanās Nor2 klubam vispār vajadzēja izslēgt no kandidātu loka
, 2023-09-11 12:05, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Ja vēl būtu, kā deviņdesmitajos hokejā, ka spēlē zemās līgās, bet tur plosa visus gabalos...Bet ta jau pat tajos švakajos klubos nedemonstrē neko tādu, lai būtu pamats teikt - nākamgad mauks līmeni augstāk. Emsi pēc pievienošanās Nor2 klubam vispār vajadzēja izslēgt no kandidātu loka
Nestrādā ne pašu sistēma, kura gatavo preci joberlīgām, nestrādā varenā virslīgas konkurence pēc leģu limitu pacelsanas , kā arī nav hokejā piekoptā talantu eksporta, arī klibo latviešu izcelsmes spārdītāju imports, kaut paskatamies tos pašus armēņus.... Bēdīgi it visās frontēs, bet nu kāds stadions, tāds futbols.
, 2023-09-11 12:06, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Ja vēl būtu, kā deviņdesmitajos hokejā, ka spēlē zemās līgās, bet tur plosa visus gabalos...Bet ta jau pat tajos švakajos klubos nedemonstrē neko tādu, lai būtu pamats teikt - nākamgad mauks līmeni augstāk. Emsi pēc pievienošanās Nor2 klubam vispār vajadzēja izslēgt no kandidātu loka
Emsim vispār nekad nevajadzēja būt k-kādos kandidātos. Visi tie Albānijas, Norvēģijas klubi labākajā gadījumā kkāds Audas līmenis...
, 2023-09-11 12:06, pirms gada
Vai tiešām nevienam žurnālistam nav olu pajautāt Kazakēvičam par sastāva selekciju? Pirms cikla Kazakevičs paziņoja, ka LFF mērķu īsti nav, bet pašmērķi ir apsteigt Armēniju tabulā un sagatavoties C līgai, kas būs gaolvenais turnīrs. Kāda slima suņa pēc tad sastāvā ir Ošs, kas pat Virslīgā ir 30+ gadīgs rezervists, Emsis, kas speka gados pārceļas uz Norvēģijas otro līgu, Dubra, kam noriets jau sen klāt, Dāvis Ikaunieks, kas klubā nespēlē un arī tūlīt jau 30. Un vēl par dažu labu gribētos jautāt. Gatavojoties nākotnei būtu jāspiez uz visādiem jaunajiem Makreckiem, lai, kad ir izvēle par pilsonību izvēlās Latvijas, gatavojoties nākotnei būtu jāmeklē atslēgas spēlētāji starp jaunajiem, perspektīvajiem no tās pašas Virslīgas, ārzemju klubu sistēmām, nevis jau kuro gadu jāiespēlē vieni un tie paši, kuri ne klubā, ne izlasē neko spīdušu nedara.
, 2023-09-11 12:07, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Emsim vispār nekad nevajadzēja būt k-kādos kandidātos. Visi tie Albānijas, Norvēģijas klubi labākajā gadījumā kkāds Audas līmenis...
Armēnijas laikā uz kopējā fona nebija slikti. Un tobrīd vēl bija jauns, ar perspektīvu. Šobrīd - spēka gadi un Nor2 - paldies un uz redzēšanos.
, 2023-09-11 12:07, pirms gada
huy rakstīja: Nestrādā ne pašu sistēma, kura gatavo preci joberlīgām, kā arī nav hokejā piekoptā talantu eksporta, kā arī klibo latviešu izcelsmes spārdītāju imports, kaut paskatamies tos pašus armēņus.... Bēdīgi it visās frontēs, bet nu kāds stadions, tāds futbols.
Latviešu futbolisti paši NEGRIB pamest iesildītās vietiņas ar nesamērīgi lielo atalgojumu. Savaļnieks te nesen stāstīja, ka netaisās braukt uz Rumānijas čempionātu, nav pietiekami labs viņam
, 2023-09-11 12:09, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Latviešu futbolisti paši NEGRIB pamest iesildītās vietiņas ar nesamērīgi lielo atalgojumu. Savaļnieks te nesen stāstīja, ka netaisās braukt uz Rumānijas čempionātu, nav pietiekami labs viņam
nu tas par konkurenci un vietējo treneru kvalitātēm, ja pie esošā leģu limita vēl nav konkurences starp vietējiem un jāpārmaksā
, 2023-09-11 12:09, pirms gada
huy rakstīja: Nestrādā ne pašu sistēma, kura gatavo preci joberlīgām, kā arī nav hokejā piekoptā talantu eksporta, kā arī klibo latviešu izcelsmes spārdītāju imports, kaut paskatamies tos pašus armēņus.... Bēdīgi it visās frontēs, bet nu kāds stadions, tāds futbols.
Gatavot joberlīgām mums nav cerību, jo tur priekšā būs melņi, kas ir 5x lētāki. Pat ja būs puskapeiku sūdīgāks par latvieti, darīs to pašu lētāk. Un līdz zināmai robežai arī paklausīgāk. Par latviešu izcelsmes spārdītāju importu gan piekrītu. Tur netiek darīts nekas. Ala Lipmana un Baldonieka laiku - necēla telefonu variants. Vienreiz kaut ko pamēģina, nav atbildes un atmetās. Ok, normālos apstākļos būtu jābūt tā, ka importam jāgrib pašam bū latvietim, bet mūsu futene ir tik dziļā tirsā, ka ir jāmēģina pierunāt, iestāstīt gribēt tieši Latvijas izlasi nevis īrus, angļus, horvātus utt.
, 2023-09-11 12:11, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Gatavot joberlīgām mums nav cerību, jo tur priekšā būs melņi, kas ir 5x lētāki. Pat ja būs puskapeiku sūdīgāks par latvieti, darīs to pašu lētāk. Un līdz zināmai robežai arī paklausīgāk. Par latviešu izcelsmes spārdītāju importu gan piekrītu. Tur netiek darīts nekas. Ala Lipmana un Baldonieka laiku - necēla telefonu variants. Vienreiz kaut ko pamēģina, nav atbildes un atmetās. Ok, normālos apstākļos būtu jābūt tā, ka importam jāgrib pašam bū latvietim, bet mūsu futene ir tik dziļā tirsā, ka ir jāmēģina pierunāt, iestāstīt gribēt tieši Latvijas izlasi nevis īrus, angļus, horvātus utt.
nu norges otrā līgā tak kāds ir
, 2023-09-11 12:12, pirms gada
Un futbola izlases spēles raksts nav sportacenta pašā augšā? Kad tā ir bijis?
, 2023-09-11 12:12, pirms gada
huy rakstīja: nu tas par konkurenci un vietējo treneru kvalitātēm, ja pie esošā leģu limita vēl nav konkurences starp vietējiem un jāpārmaksā
Tur jau tas joks, ka vietējie treneri ir nožēlojami. Basī liekas, ka vietējos treneros ir zema kvalitāte. Futenē ir vel skumjāk. Katram ir sava shēma uz kuru paļaujas visu mūžu. Dainis vispār komentārus neprasa. Arī Kalns, ko daļa slavē - tāds pats mīslis, kā Dainis, kam vienmēr vainīgi visi citi izņemot pašu. Materiāls ir. Tikai neprot strādāt ar to materiālu. To regulāri apliecina u-izlases, kas mistiski, bet māk labi nospēlēt ar "lielākām" izlasēm. Tikai, kā nonak pie sera Daiņa, tā ir tirsā.
, 2023-09-11 12:14, pirms gada
huy rakstīja: nu norges otrā līgā tak kāds ir
Emsis. Tikai Norges otro līgu pat par Joberlīgu negribas saukt. Es teiktu futenē tas ir kaut kas vēl sliktāk, kā joberlīga Futenē ar Joberlīgām es saprastu kaut ko vienā līmenī ar mūsu pašu Virslīgu un Eiropas otro šķiru. Būsim godīgi tā pati Polijas Ekstraklase ir joberlīga - caurbraucamais ceļš vai nu uz top līgām, vai galīgu miseni. Ja agrak mūsējie tur brauca maisiem, tagad varbūt 1-2 reizi gadā un tie paši pēc laika atpakaļ.
, 2023-09-11 12:16, pirms gada
Kauns LFF , ka izlases spēli netransalē valsts televīzija.
, 2023-09-11 12:16, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Emsis. Tikai Norges otro līgu pat par Joberlīgu negribas saukt. Es teiktu futenē tas ir kaut kas vēl sliktāk, kā joberlīga Futenē ar Joberlīgām es saprastu kaut ko vienā līmenī ar mūsu pašu Virslīgu un Eiropas otro šķiru. Būsim godīgi tā pati Polijas Ekstraklase ir joberlīga - caurbraucamais ceļš vai nu uz top līgām, vai galīgu miseni. Ja agrak mūsējie tur brauca maisiem, tagad varbūt 1-2 reizi gadā un tie paši pēc laika atpakaļ.
nu bet kā tad lai nosauc to otro līgu?
, 2023-09-11 12:17, pirms gada
Jānis Derums rakstīja: Kauns LFF , ka izlases spēli netransalē valsts televīzija.
LFF netirgo raidtiesības. To dara FIFA/UEFA. LFF var pārmest ļoti daudz ko, bet ne šo.
, 2023-09-11 12:17, pirms gada
huy rakstīja: nu bet kā tad lai nosauc to otro līgu?
Joberjoberlīga
, 2023-09-11 12:21, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Vai tiešām nevienam žurnālistam nav olu pajautāt Kazakēvičam par sastāva selekciju? Pirms cikla Kazakevičs paziņoja, ka LFF mērķu īsti nav, bet pašmērķi ir apsteigt Armēniju tabulā un sagatavoties C līgai, kas būs gaolvenais turnīrs. Kāda slima suņa pēc tad sastāvā ir Ošs, kas pat Virslīgā ir 30+ gadīgs rezervists, Emsis, kas speka gados pārceļas uz Norvēģijas otro līgu, Dubra, kam noriets jau sen klāt, Dāvis Ikaunieks, kas klubā nespēlē un arī tūlīt jau 30. Un vēl par dažu labu gribētos jautāt. Gatavojoties nākotnei būtu jāspiez uz visādiem jaunajiem Makreckiem, lai, kad ir izvēle par pilsonību izvēlās Latvijas, gatavojoties nākotnei būtu jāmeklē atslēgas spēlētāji starp jaunajiem, perspektīvajiem no tās pašas Virslīgas, ārzemju klubu sistēmām, nevis jau kuro gadu jāiespēlē vieni un tie paši, kuri ne klubā, ne izlasē neko spīdušu nedara.
Es pieļauju, ka žurnālisti drusku baidās, ka būs kā ar LBS, kad neļāva Timofejevam vairs intervēt izlasi.
, 2023-09-11 12:23, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Joberjoberlīga
neskan!
, 2023-09-11 12:24, pirms gada
TinderDtae rakstīja: Es pieļauju, ka žurnālisti drusku baidās, ka būs kā ar LBS, kad neļāva Timofejevam vairs intervēt izlasi.
Tad dikti ilgi viņi baidās, jo šis viss ap Daini velkās krietni ilgāk, kā LBS joki ar Timofējevu. Un vajadzētu atcerēties, ka tieši tas ir žurnālistu darbs - jautāt. Ja visādas LFF uzmet lūpu un taisa tādus pigorus - eksistē arī opcija ņemt nost valsts atbalstu tajās jomās, kurās tāds ir par apzinātu cenzūru.
, 2023-09-11 12:25, pirms gada
huy rakstīja: neskan!
bomāru līga, čurbānlīga, ubaglīga, entuziastu līga. Sauc kā vēlies
, 2023-09-11 12:26, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Tad dikti ilgi viņi baidās, jo šis viss ap Daini velkās krietni ilgāk, kā LBS joki ar Timofējevu. Un vajadzētu atcerēties, ka tieši tas ir žurnālistu darbs - jautāt. Ja visādas LFF uzmet lūpu un taisa tādus pigorus - eksistē arī opcija ņemt nost valsts atbalstu tajās jomās, kurās tāds ir par apzinātu cenzūru.
Cik LFF budžets nāk no valsts un cik ir FIFA/UEFA? Nav tā, ka no valsts tur nāk pupu mizas?

Edmunds gadiem ilgi ziedo laiku un slavē izlasi, bet gadās vienreiz uzrakstīt kko nepatīkamāku, kā uzreiz noēd čali un sauc par dzelteno presi un nodevēju
, 2023-09-11 12:27, pirms gada
TinderDtae rakstīja: Es pieļauju, ka žurnālisti drusku baidās, ka būs kā ar LBS, kad neļāva Timofejevam vairs intervēt izlasi.
žurnālsitiem bija nerakstīta vienošanās, glābt futbola reputāciju caur pārspīlētu pozitīvismu, tip pietiek sliktā, jāakcentē labais! Un presē un tv sākās paralēlā realitāte, katrs pieskaŗiens bumbai kaut kur centrā pavadīts ar spiedzieniem, itkā būtu superkombinācija, labs moments vai pat vārti. Viss bija labi un skaisti, uzvaras paŗ punduriem klāstītas kā veseli varoņdarbi. Bet nu kaut kad jau nākas atgriezties reālajā pasaulē.
, 2023-09-11 12:29, pirms gada
huy rakstīja: žurnālsitiem bija nerakstīta vienošanās, glābt futbola reputāciju caur pārspīlētu pozitīvismu, tip pietiek sliktā, jāakcentē labais! Un presē un tv sākās paralēlā realitāte, katrs pieskaŗiens bumbai kaut kur centrā pavadīts ar spiedzieniem, itkā būtu superkombinācija, labs moments vai pat vārti. Viss bija labi un skaisti, uzvaras paŗ punduriem klāstītas kā veseli varoņdarbi. Bet nu kaut kad jau nākas atgriezties reālajā pasaulē.
Cik ilgi ta var dauzīt to kritušo? Man liekas, ka nedaudz pat nostrādāja tas un izlasē atgriezās vairāk fanu, bet tagad ir laiks arī rādīt rezultātu lai noturētu tos cilvēkus...
, 2023-09-11 12:29, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: bomāru līga, čurbānlīga, ubaglīga, entuziastu līga. Sauc kā vēlies
entuziastu līga ir cienījama organizācija!

lai iet čurbanlīga
, 2023-09-11 12:30, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Cik ilgi ta var dauzīt to kritušo? Man liekas, ka nedaudz pat nostrādāja tas un izlasē atgriezās vairāk fanu, bet tagad ir laiks arī rādīt rezultātu lai noturētu tos cilvēkus...
ar tiršanu ilgtemiņā nekā nebūs
, 2023-09-11 12:30, pirms gada
Jānis Derums rakstīja: Kauns LFF , ka izlases spēli netransalē valsts televīzija.
Jūs pirms katras spēles par šito raudasiet, beidz musari pinksķēt.
, 2023-09-11 12:30, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Edmunds gadiem ilgi ziedo laiku un slavē izlasi, bet gadās vienreiz uzrakstīt kko nepatīkamāku, kā uzreiz noēd čali un sauc par dzelteno presi un nodevēju
ks viņu ēda?
, 2023-09-11 12:37, pirms gada
"Pēc zoles nāk... futbols."
, 2023-09-11 12:39, pirms gada
Kaads piecelties?! Tas ir muusu liimenis!Pietiek sapnot.
, 2023-09-11 12:45, pirms gada
Varbūt naturalizēt kādas Āfrikas mellos? Sliktāk par esošo sastāvu noteikti nebūs.
, 2023-09-11 12:51, pirms gada
Jāsāk ar to, ka jāizmet visi utainie no LFF. Viņi gremdē Latvijas futbolu. Vietā ielikt angļus, vāciešus vai frančus, jebko no Rietumeiropas. Atlaist to parodiju par treneri ficruku Kazekivicu un ielikt ārzemju treneri. Naturalizēt pāris mellos.
, 2023-09-11 12:53, pirms gada
huy rakstīja: ks viņu ēda?
Tas pats vektors un k-kādi LFF twitteristi
, 2023-09-11 12:54, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Cik LFF budžets nāk no valsts un cik ir FIFA/UEFA? Nav tā, ka no valsts tur nāk pupu mizas?

Edmunds gadiem ilgi ziedo laiku un slavē izlasi, bet gadās vienreiz uzrakstīt kko nepatīkamāku, kā uzreiz noēd čali un sauc par dzelteno presi un nodevēju
Visticamāk pupu mizas. Es gan šo attiecināju ne tikai uz LFF< bet visām pederācijām. Jo baidās jau visur uzdot "nepareizos jautājumus"
, 2023-09-11 12:55, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Cik LFF budžets nāk no valsts un cik ir FIFA/UEFA? Nav tā, ka no valsts tur nāk pupu mizas?

Edmunds gadiem ilgi ziedo laiku un slavē izlasi, bet gadās vienreiz uzrakstīt kko nepatīkamāku, kā uzreiz noēd čali un sauc par dzelteno presi un nodevēju
Tu ar ēšanu domā Valmieras preses idiotu?
, 2023-09-11 12:55, pirms gada
Spārni un vējš rakstīja: Jāsāk ar to, ka jāizmet visi utainie no LFF. Viņi gremdē Latvijas futbolu. Vietā ielikt angļus, vāciešus vai frančus, jebko no Rietumeiropas. Atlaist to parodiju par treneri ficruku Kazekivicu un ielikt ārzemju treneri. Naturalizēt pāris mellos.
Redzkur viens spānis meklē jaunu darbavietu. Tik jānoslēpj visas futbolistes, kad šis brauks ciemos
, 2023-09-11 12:56, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Tu ar ēšanu domā Valmieras preses idiotu?
es tiešām neatceros, man liekas bija no vektora puses k-kādi passive-aggresive komentāri presenē uz edmunda pusi un tad vēl tur twitteristi raudāja un punķojās.
, 2023-09-11 12:57, pirms gada
huy rakstīja: ks viņu ēda?
Vienīgais, kas man nāk prātā ir Valmieras PR speciālists, kas pēc tam, kad Edmunds godīgi pateica par Riga un VFC cerībām 3. kārtā Eirokausos, sāka aplikt Edmundu par nodevēju un raudāt par to, ka fani un žurnālisti notirš lv futbolu un vispār ļoti slikti, ka pretiniekos ir klubi, kas spēlē futbolu. Bet tas čalis regulāri izceļās ar slimu mēslu iekš TW un uzreiz pēc tam džēšās ārā. PR speciālists, ibio :'D
, 2023-09-11 12:58, pirms gada
Tas spānis būtu lielāka jēga nekā ficruks Dainis Kazakevics
, 2023-09-11 12:58, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: es tiešām neatceros, man liekas bija no vektora puses k-kādi passive-aggresive komentāri presenē uz edmunda pusi un tad vēl tur twitteristi raudāja un punķojās.
Varbūt. Vienīgais, kas man nāk prātā ir VFC Kalniņš, tieši twiterī
, 2023-09-11 13:00, pirms gada
Varbūt spēlētājiem tik ļoti riebjas Kaza, ka viņi speciāli spēlē tik slikti? Viņi vēlas, lai tas āksts atkāpjas.
, 2023-09-11 13:10, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Varbūt. Vienīgais, kas man nāk prātā ir VFC Kalniņš, tieši twiterī
Es par to šteinbora/zjuzina dzeršanas situāciju, par to ka Edmunds tipa izplata dzeltenas ziņas
, 2023-09-11 13:16, pirms gada
Spārni un vējš rakstīja: Varbūt spēlētājiem tik ļoti riebjas Kaza, ka viņi speciāli spēlē tik slikti? Viņi vēlas, lai tas āksts atkāpjas.
nebūšu pārsteigts, ja pabeigsim kvali ar 0 punktiem, bet būšu pārsteigts, ja Dainis atkāpsies. attaisnojumi jau skaidri: meistarīgāki pretinieki, traumas, spēļu prakses trūkums, kaut kur nepaveicās utt. beigās vēl pateiks, ka rezultāts tāpat nebija īsti svarīgs, jo gatavojamies C līgai. ja tur nekas nesanāks, būs tie paši attaisnojumi
, 2023-09-11 13:22, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Tas pats vektors un k-kādi LFF twitteristi
biju palaidis garām
, 2023-09-11 13:39, pirms gada
Izlase varbūt piecelsies pēc tam, kad trenerim palīdzēs apsēsties citā krēlā, pie šīs vietas viņš ir pielipis, ražo dažādas fabulas un zaudējis autoritātes paliekas sabiedrības acīs, bet izliekas to neredzam un vēl nepiekāpīgi konfliktē ar lecīgākiem spēlētājiem...
, 2023-09-11 13:44, pirms gada
Piedodiet letiņu puikas,bet pēc spēles ar Horvātiju,ir pazudusi interese par jūsu sniegumu un tāpēc šodien pat es,futbola fans,neskatīšos.Labāk aizbraukšu pie kursa biedra un ieraušu kādu graķīti.Prozit! Bet jums, domāju, 0-1 būs tas labākais rezultāts.Sorry Daini!
, 2023-09-11 13:47, pirms gada
Hehehe..skatos kā mes visi mīlam futbola izlasi🤣atceros līdz pavasarim arī Vītoliņš tika noliets ar samazgām no galvas līdz kājām.un federācija arī.tagad baigais klusums-gan Haris ir super,gan lentīti nav nekad piespraudis.un pat federācija pēkšņi ir laba.kas mainījās?tikai viens veiksmīgs čempionats un sporta ekspertiem jau žulti nomainījis medains sīrups🤣
Tieši tas pats būs arī futenē-būs uzvaras un visi spečuki metīsies slavet izlasi🤣un Dainis vairs nebūs fizruks,bet gan super treneris🤣
Daudziem labāk patik ieliktenis Gorkš ar savu somu dzērāju un slovēņu sapņotāju🤣🤣
, 2023-09-11 13:49, pirms gada
Īsta nelaime Supersniegums hokejistiem ar medaļām,tagad bimbambolist kaifo,bet sporta karalis futbols ir padzīts Latvijā aizkrāsnē,kur arī viņu vieta,jo to ko piedzīvoju Horvātijā vairs negribu redzēt.Tāpēc,neskatīšos
, 2023-09-11 13:52, pirms gada
Basketbolā un hokejā izlases kandidati vismaz kaut kādās līgās spēlē.paskatītos uz izlases rezultātiem,ja ta but no OHL vai LAT-EST līgas večiem jākomplektē😂futenē tieši tā arī ir-spelētāju līmenis ir tik zems ka zemāk nav kur krist..Latvijas futbols joprojām izbauda Indriksona un viņa ielikteņa Gorkša bezdarbības sekas.
Protams ka daudz jautājumu arī fizrukam Dainim...par to nav diskusiju.bet par to citreiz😉
, 2023-09-11 13:53, pirms gada
Latvijas izlases basketbola faniem cepuri nost, bet futbola fani ir idiojoti. Jau 8 gadus nav rezultāta, bet tie faneļi skrien uz spēlēm un cer, ka nu tulīt būs. Ticiet man ja vispār neviens fans nenāks uz Latvijas spēlēm, tad arī kāds rezultāts būs jo mūsu futbola izlase nav pelnījuši fanus !
, 2023-09-11 13:54, pirms gada
alguns rakstīja: Īsta nelaime Supersniegums hokejistiem ar medaļām,tagad bimbambolist kaifo,bet sporta karalis futbols ir padzīts Latvijā aizkrāsnē,kur arī viņu vieta,jo to ko piedzīvoju Horvātijā vairs negribu redzēt.Tāpēc,neskatīšos
Kāpēc nelaime?īsts sporta līdzjutējs priecājas par jebkuru savas valsts sportistu panākumu.vēl arī meitēns šķēpā 4 vietu dabuja.pie tam smuks meitēns😉
, 2023-09-11 13:56, pirms gada
Mēs ar pundurvalstīm mokamies ! Beidzot vienreiz cerēt un mest naudu ārā, bet gan paskatieties pa teļuku ! Ja sāksies kaut kāds progress tad var iet uz spēlēm, bet citādā ziņā tas Latvijas futbolam ir bizness, lai kontrolētu iedzīvotājus un tie sviestu ārā naudu deļ pilnīgi nekāda futbola !
, 2023-09-11 13:58, pirms gada
Sākat bokotet Latvijas futbola izlasi un tad redzēsiet, ka būs rezultāts!
, 2023-09-11 13:58, pirms gada
Lai tik fizruks strādā, kaut acenes svīst. Laužot līgumu viņš varēs vasarnīcu celt. Tur tādu piķi maitas palaida, kā derst gribās. Atradies maurinjo, viņš tādam koņevam var bučus pucēt, galvenais treneris joptvai.
, 2023-09-11 13:59, pirms gada
Redzu vēl idiotus kas manam patiesajām komentaram liek mīnusus jūs esiet idioti !
, 2023-09-11 14:00, pirms gada
Stulbie futbola fani točna es visu pateicu !
, 2023-09-11 14:00, pirms gada
55555555 rakstīja: Basketbolā un hokejā izlases kandidati vismaz kaut kādās līgās spēlē.paskatītos uz izlases rezultātiem,ja ta but no OHL vai LAT-EST līgas večiem jākomplektē😂futenē tieši tā arī ir-spelētāju līmenis ir tik zems ka zemāk nav kur krist..Latvijas futbols joprojām izbauda Indriksona un viņa ielikteņa Gorkša bezdarbības sekas.
Protams ka daudz jautājumu arī fizrukam Dainim...par to nav diskusiju.bet par to citreiz😉
Cik ta Grokšijs bija pie varas? Vienu gadu? Kādas vēl sekas?!? Viņam kongresos bija jāatkaujās no Ļašika viltotajiem audio ierakstiem
, 2023-09-11 14:03, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Cik ta Grokšijs bija pie varas? Vienu gadu? Kādas vēl sekas?!? Viņam kongresos bija jāatkaujās no Ļašika viltotajiem audio ierakstiem
Kaspars pat nepaspēja apsēsties, ka jau dabūja atdot krēslu vatņikam. Bet, paši balsotāji gribēja, tagad lai nečīkst.
, 2023-09-11 14:13, pirms gada
Timo2 rakstīja: Ja spēlētāji, līdzīgi kā Horvātijā, skatīsies kā pretinieki spēlē, tad Kazakevičam ir godīgi jāpasaka, ka nemāk motivēt komandu un LFF jāmeklē kāds, kas to māk.
Galvenais,lai pēc spēlēm nedzer pārējais Dainelim poh
, 2023-09-11 14:16, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Cik ta Grokšijs bija pie varas? Vienu gadu? Kādas vēl sekas?!? Viņam kongresos bija jāatkaujās no Ļašika viltotajiem audio ierakstiem
Būtu viltoti ieraksti,Ļaška tagad normālu piķi maksātu par cieņas aizskaršanu.
Tieši tapat ka Evika brēca brēca bet nevienu tiesā nesudz..mūsu neizdevusies aktrise🤣mēs dzivojam tiesiskā valstī un par nepamatotu apmelosanu var normāli uz skaititaju uzsēdināt.bet nez kāpec nesēdina😉
, 2023-09-11 14:19, pirms gada
55555555 rakstīja: Būtu viltoti ieraksti,Ļaška tagad normālu piķi maksātu par cieņas aizskaršanu.
Tieši tapat ka Evika brēca brēca bet nevienu tiesā nesudz..mūsu neizdevusies aktrise🤣mēs dzivojam tiesiskā valstī un par nepamatotu apmelosanu var normāli uz skaititaju uzsēdināt.bet nez kāpec nesēdina😉
Nebūtu viltoti ieraksti, tad visi būtu viņus saņēmuši, dzirdējuši un iztirzājuši Tikai nez kāpēc Strautmanim viņus nenodeva orģinālā formātā

Tu labāk par to Gorkša neizdarību parunā vairāk, lai es zinu ko man gaidīt no Ļašika, kurš 3x ilgāk pie varas jau ir
, 2023-09-11 14:26, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Nebūtu viltoti ieraksti, tad visi būtu viņus saņēmuši, dzirdējuši un iztirzājuši Tikai nez kāpēc Strautmanim viņus nenodeva orģinālā formātā

Tu labāk par to Gorkša neizdarību parunā vairāk, lai es zinu ko man gaidīt no Ļašika, kurš 3x ilgāk pie varas jau ir
Lasīt pagruti Tev?vai kā?teicu Indriksona un Gorkša.tie ir savstarpēji saistīti lielumi.Indriķis&co bruģēja ceļu Kaspiņam.kad futbola sabiedriba saprata ko ievēlējusi,izmeta Kaspiņu pa sētas durvīm.
Nu bet sistēma savējos neaizmirst-atrada Kaspinam ienesīgu vietu.
, 2023-09-11 14:30, pirms gada
Atkal Slovēnija iet pa priekšu. Liela iespēja, ka tiks Euro 2024
, 2023-09-11 14:33, pirms gada
55555555 rakstīja: Lasīt pagruti Tev?vai kā?teicu Indriksona un Gorkša.tie ir savstarpēji saistīti lielumi.Indriķis&co bruģēja ceļu Kaspiņam.kad futbola sabiedriba saprata ko ievēlējusi,izmeta Kaspiņu pa sētas durvīm.
Nu bet sistēma savējos neaizmirst-atrada Kaspinam ienesīgu vietu.
Atkal izvairies no atbildēm. Jauns krievu trollēns? Jeb kāds tev iepriekš niks bija?
, 2023-09-11 14:36, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Cik ta Grokšijs bija pie varas? Vienu gadu? Kādas vēl sekas?!? Viņam kongresos bija jāatkaujās no Ļašika viltotajiem audio ierakstiem
Pareizi un tūda Liepājas matrozis bija pirmais,kas šīs pārmaiņas aizstāvēja.Tagad nolīdis krūmos un vairs nezīmējās.Vēl īpašs sveiciens Uldriķim vecākajam,kurš arī pirms kongresa bija īpaši aktīvs.Tikko dabūja amatu LFF tā vairs neesmu par šo kungu vairs dzirdējis.Auūū,kur esi?
, 2023-09-11 14:38, pirms gada
55555555 rakstīja: Kāpēc nelaime?īsts sporta līdzjutējs priecājas par jebkuru savas valsts sportistu panākumu.vēl arī meitēns šķēpā 4 vietu dabuja.pie tam smuks meitēns😉
Man ar tie smukie meitēn patīk,vienalga kādā vietā
, 2023-09-11 14:39, pirms gada
Godihgi sakot, soreiz pat gribas, lai LR dabu ieksa ar 0-2 vai 0-3 ,lai tas Kzakevics uzrausksta atlugumu beidzot. CItadi bu vel viens murgains cikls vinam
, 2023-09-11 14:51, pirms gada
alguns rakstīja: Pareizi un tūda Liepājas matrozis bija pirmais,kas šīs pārmaiņas aizstāvēja.Tagad nolīdis krūmos un vairs nezīmējās.Vēl īpašs sveiciens Uldriķim vecākajam,kurš arī pirms kongresa bija īpaši aktīvs.Tikko dabūja amatu LFF tā vairs neesmu par šo kungu vairs dzirdējis.Auūū,kur esi?
Nemelo, es vienmēr esmu bijis Kaspara pusē!
, 2023-09-11 14:54, pirms gada
labak to murgu nesledzat pirms nakts
, 2023-09-11 14:54, pirms gada
Regbists rakstīja: Godihgi sakot, soreiz pat gribas, lai LR dabu ieksa ar 0-2 vai 0-3 ,lai tas Kzakevics uzrausksta atlugumu beidzot. CItadi bu vel viens murgains cikls vinam
Kazakevičs visu laiku ir uzsvēris, ka šis ir sagatavošanās posms Nāciju līgai. Ne tu zini viņa plānu ne ko citu. Suņi rej, bet karavāna iet tālāk.
, 2023-09-11 14:57, pirms gada
Ivaгs Zviгgzdiņš rakstīja: Kazakevičs visu laiku ir uzsvēris, ka šis ir sagatavošanās posms Nāciju līgai. Ne tu zini viņa plānu ne ko citu. Suņi rej, bet karavāna iet tālāk.
Arī nāciju līgā visi vilkus pederēs
, 2023-09-11 14:59, pirms gada
alguns rakstīja: Man ar tie smukie meitēn patīk,vienalga kādā vietā
👍
, 2023-09-11 15:00, pirms gada
Vai Dainis vēljoprojām mocīs Puriņu? Diemžēl izlasē Puriņš diezgan jau nopeldējis.
, 2023-09-11 15:01, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Atkal izvairies no atbildēm. Jauns krievu trollēns? Jeb kāds tev iepriekš niks bija?
Tu jau pats kā trollēns vālē.izrauj vienu uzvārdu un tad droči uz to🤣labi esi apfuvis savu arodu,to uzreiz pamanīju😉
, 2023-09-11 15:03, pirms gada
alguns rakstīja: Īsta nelaime Supersniegums hokejistiem ar medaļām,tagad bimbambolist kaifo,bet sporta karalis futbols ir padzīts Latvijā aizkrāsnē,kur arī viņu vieta,jo to ko piedzīvoju Horvātijā vairs negribu redzēt.Tāpēc,neskatīšos
Sporta karalis gan jau sevi parādīs, kad tūkstoši Velsas futbola fanu slās garām mūsu basketbola tusiņam uz parastu ierindas kvaļa spēli
, 2023-09-11 15:04, pirms gada
Ivaгs Zviгgzdiņš rakstīja: Nemelo, es vienmēr esmu bijis Kaspara pusē!
Kaspiņš tagad labu robu dabuja🙂viennozīmīgi atbilstoši savam intelektam,izglītībai un darba pieredzei🤣tipiskā TB/VL shēmotaju garā🤣
Es arī priecājos ka koruptīvās shēmas Latvijā zeļun plaukst🤣
Lai nu kā,futbolists viņš tiešām bija labs
, 2023-09-11 15:05, pirms gada
55555555 rakstīja: Tu jau pats kā trollēns vālē.izrauj vienu uzvārdu un tad droči uz to🤣labi esi apfuvis savu arodu,to uzreiz pamanīju😉
Neapnika jau izlocīties no visām atbildēm!?
, 2023-09-11 15:05, pirms gada
Beidzot cerams Krolli redzēsim sākumsastāvā?!
, 2023-09-11 15:10, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Neapnika jau izlocīties no visām atbildēm!?
Iešu uz futeni šodien .ja nāksi varu tur atbildet uz visiem taviem jautajumiem
, 2023-09-11 15:12, pirms gada
Regbists rakstīja: Godihgi sakot, soreiz pat gribas, lai LR dabu ieksa ar 0-2 vai 0-3 ,lai tas Kzakevics uzrausksta atlugumu beidzot. CItadi bu vel viens murgains cikls vinam
Kādu atlūgumu? Viņš pirms katra cikla un sabrauciena jau sagatavo sev attaisnojumus. Kā jau te Ivara klons rakstīja - viņs tiešām norādīja, ka šajā kvalī viens no mērķiem ir gatavoties C līgai. Pirms šī sabraukuma raud, ka traumētos nav ar ko aizvietot. No viņa atlūgumu nesagaidīt.
, 2023-09-11 15:19, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Kādu atlūgumu? Viņš pirms katra cikla un sabrauciena jau sagatavo sev attaisnojumus. Kā jau te Ivara klons rakstīja - viņs tiešām norādīja, ka šajā kvalī viens no mērķiem ir gatavoties C līgai. Pirms šī sabraukuma raud, ka traumētos nav ar ko aizvietot. No viņa atlūgumu nesagaidīt.
Lūk precīzs citāts Mūsu mērķis ir arī apdzīt Armēniju turnīra tabulā, bet pret pārējām trīs komandām - kādā no spēlēm paņemt punktus. Tā ir laba iespēja sagatavoties arī UEFA Nāciju līgas C grupai," teica treneris
Tā ka redzam, atavošanās kaut kādai cē līgai nav glvenais ši kvaļa mērķis, bet gan paralēlais ieguvums. protams var pabeigt kvali pa nullēm un tad visiem stāstīt, ka ir lieliski sagatavojis komandu cē līgai
, 2023-09-11 15:22, pirms gada
huy rakstīja: Lūk precīzs citāts Mūsu mērķis ir arī apdzīt Armēniju turnīra tabulā, bet pret pārējām trīs komandām - kādā no spēlēm paņemt punktus. Tā ir laba iespēja sagatavoties arī UEFA Nāciju līgas C grupai," teica treneris
Tā ka redzam, atavošanās kaut kādai cē līgai nav glvenais ši kvaļa mērķis, bet gan paralēlais ieguvums. protams var pabeigt kvali pa nullēm un tad visiem stāstīt, ka ir lieliski sagatavojis komandu cē līgai
Stāstīt ka apdzīs Armeniju šodienas futbolā var vai nu absolūts demagogs..vai nu cilvēks kas pat SC rakstus par futeni nelasa...vai nu ļoti pašpārliecināts cilvēks
, 2023-09-11 15:27, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Kādu atlūgumu? Viņš pirms katra cikla un sabrauciena jau sagatavo sev attaisnojumus. Kā jau te Ivara klons rakstīja - viņs tiešām norādīja, ka šajā kvalī viens no mērķiem ir gatavoties C līgai. Pirms šī sabraukuma raud, ka traumētos nav ar ko aizvietot. No viņa atlūgumu nesagaidīt.
Ha ha, te kāds sacerējies, ka Dainis atlūgumu rakstītu
, 2023-09-11 15:27, pirms gada
55555555 rakstīja: Stāstīt ka apdzīs Armeniju šodienas futbolā var vai nu absolūts demagogs..vai nu cilvēks kas pat SC rakstus par futeni nelasa...vai nu ļoti pašpārliecināts cilvēks
vakarā vari viņam to pateikt
, 2023-09-11 15:29, pirms gada
55555555 rakstīja: Iešu uz futeni šodien .ja nāksi varu tur atbildet uz visiem taviem jautajumiem
Ko tad tu savas stulbības raksit protālā, bet atbildes sniedz tikai klātienē?
, 2023-09-11 15:30, pirms gada
huy rakstīja: Lūk precīzs citāts Mūsu mērķis ir arī apdzīt Armēniju turnīra tabulā, bet pret pārējām trīs komandām - kādā no spēlēm paņemt punktus. Tā ir laba iespēja sagatavoties arī UEFA Nāciju līgas C grupai," teica treneris
Tā ka redzam, atavošanās kaut kādai cē līgai nav glvenais ši kvaļa mērķis, bet gan paralēlais ieguvums. protams var pabeigt kvali pa nullēm un tad visiem stāstīt, ka ir lieliski sagatavojis komandu cē līgai
Latvijas izlasei šis cikls būs veiksmīgs, ja varēsim paņemt punktus pret nomināli spēcīgākiem pretiniekiem. Mūsu mērķis ir arī apdzīt Armēniju turnīra tabulā, bet pret pārējām trīs komandām - kādā no spēlēm paņemt punktus. Tā ir laba iespēja sagatavoties arī UEFA Nāciju līgas C grupai," - tad pavisam precīzais citāts. Katrā ziņā būs interesanti, ko teiks, kad neizpildīs nevienu no mērķiem.
, 2023-09-11 15:31, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Ko tad tu savas stulbības raksit protālā, bet atbildes sniedz tikai klātienē?
Varbūt ka Tu klatienē esi sakarigāks..varbut vienkārši slikti uztver lasīto..visādīgi var būt..kapēc nepamēģināt😉
, 2023-09-11 15:32, pirms gada
55555555 rakstīja: Stāstīt ka apdzīs Armeniju šodienas futbolā var vai nu absolūts demagogs..vai nu cilvēks kas pat SC rakstus par futeni nelasa...vai nu ļoti pašpārliecināts cilvēks
Tā kā tie ir Daiņa vārdi pirms šī kvalifikācijas cikla, kuram no tevis nosauktajiem atbilst Dainis Kazakevičs, Latvijas izlases futbola treneris un cilvēks, kas LFF grozās jau vismaz 10 gadus? Demagogs, cilvēks, kas pat SC līmenī nelasa par futeni vai ļoti pašpārliecināts cilvēks?
https://www.delfi.lv/sports/news/fu...
, 2023-09-11 15:32, pirms gada
huy rakstīja: vakarā vari viņam to pateikt
Kaut kad aliņu dzerot paprasīšu
, 2023-09-11 15:36, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Tā kā tie ir Daiņa vārdi pirms šī kvalifikācijas cikla, kuram no tevis nosauktajiem atbilst Dainis Kazakevičs, Latvijas izlases futbola treneris un cilvēks, kas LFF grozās jau vismaz 10 gadus? Demagogs, cilvēks, kas pat SC līmenī nelasa par futeni vai ļoti pašpārliecināts cilvēks?
Nezinu nezinu...Mēģināsim nepalikt pēdējie...tas skanētu labāk.
Es jau ar neesmu baigais spečuks par visām izlasēm pasaulē..bet izlases trenerim jau laikam būtu jabūt nojausmai par izlasēm ar ko būs jaspēlē.
, 2023-09-11 15:39, pirms gada
55555555 rakstīja: Kaut kad aliņu dzerot paprasīšu
Ko grasies jautāt? Es ieliku viņa teikto, tas kas slīprakstā ir pārkopēts citāts
, 2023-09-11 15:41, pirms gada
55555555 rakstīja: Nezinu nezinu...Mēģināsim nepalikt pēdējie...tas skanētu labāk.
Es jau ar neesmu baigais spečuks par visām izlasēm pasaulē..bet izlases trenerim jau laikam būtu jabūt nojausmai par izlasēm ar ko būs jaspēlē.
Nu bet tāpēc es tev jautāju par kuru tad tu īsti sauc Daini, kas LFF kā funkcionārs un dažādu izlašu treneris grozās tai zupā ap 10 gadiem. Kā tā var būt, ka absolūti neķer bildi? Un, kā tad tā, ka tādu absolūtu bildes neķērēju labais Ļašenko tur amatā?
, 2023-09-11 15:43, pirms gada
Šodienas pasaulē nav modē cilveki kuri spej izveidot saliktus paplašinatus teikumus..jo auditorija tos nespej uztvert.vajag izteikties vienkārši-īsos nepaplašinātos teikumos.jo fanu auditorija ari ir parak tupa,lai kaut ko sarezģitāku sagremotu🤣
Pamatfrazes kas jamak gan trenerim gan spēlētājam bazējas uz tadiem kā-urrā,par Latviju.mūsu fani labākie utt.
Nu ka kadreiz filmas rādija-urāā za rodinu..za stalina
Var labi redzet kādu kino ir skatijusies bernībā šodienas fanu paaudze🤣🤣🤣
, 2023-09-11 15:44, pirms gada
huy rakstīja: Ko grasies jautāt? Es ieliku viņa teikto, tas kas slīprakstā ir pārkopēts citāts
Pajautašu kāpēc tik stulbi izteicās?tagad visiem kas grib,ir kur piekasities🤣
, 2023-09-11 15:46, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Nu bet tāpēc es tev jautāju par kuru tad tu īsti sauc Daini, kas LFF kā funkcionārs un dažādu izlašu treneris grozās tai zupā ap 10 gadiem. Kā tā var būt, ka absolūti neķer bildi? Un, kā tad tā, ka tādu absolūtu bildes neķērēju labais Ļašenko tur amatā?
Demagogs.
Labais Ļašenko-tīri tavs izdomajums?vai vēl kads ta saka?
, 2023-09-11 15:48, pirms gada
Forsi, ka horvātu treneris pēc spēles ar Latviju tieši un atklāti pateica, ka tik viegla spēle viņa izlasei sen nebija bijusi. Nebija tie nodrelletie teksti par nopietnu pretinieku utt.
, 2023-09-11 15:59, pirms gada
55555555 rakstīja: Demagogs.
Labais Ļašenko-tīri tavs izdomajums?vai vēl kads ta saka?
Tu jau esi tas, kas saka, ka Gorkšs bija sliktais, Indriksona kabatas puisītis. Pēc tādas loģikas sanāk, ka Ļašenko ir tas labais, kas padzina slikto Gorkšu, nu viņam, taču jārisina iepriekšējo savārītie sūdi. Tikai ko tad viņš tur izlasē par G.t. cilvēku, kas vēl no Indriksona laikiem ir viens no sporta direktoriem LFF un regulāri bijis u-izlašu treneris, turklāt vairākkārt apliecinājis sevi kā absolūti neprofesionālu?
, 2023-09-11 16:14, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Tu jau esi tas, kas saka, ka Gorkšs bija sliktais, Indriksona kabatas puisītis. Pēc tādas loģikas sanāk, ka Ļašenko ir tas labais, kas padzina slikto Gorkšu, nu viņam, taču jārisina iepriekšējo savārītie sūdi. Tikai ko tad viņš tur izlasē par G.t. cilvēku, kas vēl no Indriksona laikiem ir viens no sporta direktoriem LFF un regulāri bijis u-izlašu treneris, turklāt vairākkārt apliecinājis sevi kā absolūti neprofesionālu?
Sūdīga Tev logika..ko citu man Tev atbildet uz šo..
Ja Tev Gorkšs ir balts un pukains -tatad vai nu esi demagogs vai nu akls vai nu atbalsti shēmosanu un zagsanu Latvijas politikā...vai nu stulbs...es ceru ka pedējais variants nav par Tevi...
Pirms dižā karjeras leciena arī Kaspiņš ieņēma amatu,kuru nedriksteja ieņemt atbilstošas izglītības neesamības dēļ..tas ari pie stasta par shēmām.
Ja joprojām esi akls vai atbalsti shēmošanu-nu turpini fanot par Kaspi😉
, 2023-09-11 16:55, pirms gada
55555555 rakstīja: Sūdīga Tev logika..ko citu man Tev atbildet uz šo..
Ja Tev Gorkšs ir balts un pukains -tatad vai nu esi demagogs vai nu akls vai nu atbalsti shēmosanu un zagsanu Latvijas politikā...vai nu stulbs...es ceru ka pedējais variants nav par Tevi...
Pirms dižā karjeras leciena arī Kaspiņš ieņēma amatu,kuru nedriksteja ieņemt atbilstošas izglītības neesamības dēļ..tas ari pie stasta par shēmām.
Ja joprojām esi akls vai atbalsti shēmošanu-nu turpini fanot par Kaspi😉
Akli fanot nevajadzētu ne par vienu amatu ieņēmušu cilvēku, bet tu šeit turpini dzīt k-kādas Grokša neizdarības ļoooti īsā laika posmā, kamēr Ļašenko ir konkrēti atbildīgs par patreizējo treneru situāciju LV izlasē.
, 2023-09-11 17:32, pirms gada
Smieklīgi! Tagad daudzi čīkst par Ļašenko, pirms tam lielākā daļa cilvēku norēja Gorkšu, jā tas ar nav ar baltiem cimdiem un ir ar savām blusām, bet šis tagad vispār ir iesēdies un domā ka viss ir kulē un kā cilvēki ir tupi. Pirmkārt Dainis nav treneris, otrkārt viņa līgums ar izlasi ir parodija, kurš noteikti tiks apzināti lauzts. No šitiem gejiem ļašenko tika apzināti celts, un tas notiek joprojām. Neviens viņu netraucē un ļauj vatei elpot. Jūs visi jau ahujeli, kā vispār tas ir iespējams, ka kaut kāds klauns vada bagātāko federāciju, kura praktiski neko valstī nedara?
, 2023-09-11 18:03, pirms gada
Latvijas basketbola izlases sagaidīšanas dienā, rakstīt par šīm lupatām... nožēlojami
, 2023-09-11 18:05, pirms gada
Mūsu zeme Latvija
, 2023-09-11 18:09, pirms gada
Latvijas futbola izlase ir KAUNA TRAIPS Latvijas sportā!
, 2023-09-11 19:01, pirms gada
Uldriķis vecākais jau melnās mutēs strādā, kā tad viņa dēls pa laukumu bez maiņām ganītos jau ntās spēles. Galvenais , ka golu nav un vel uz saviem vārtiem garais stabs golus noprganizē.
, 2023-09-11 19:02, pirms gada
Pēc hokeja un basketbola panakumiem, šos gribētos saukt par 11 bomžiem
, 2023-09-11 19:11, pirms gada
55555555 rakstīja: Sūdīga Tev logika..ko citu man Tev atbildet uz šo..
Ja Tev Gorkšs ir balts un pukains -tatad vai nu esi demagogs vai nu akls vai nu atbalsti shēmosanu un zagsanu Latvijas politikā...vai nu stulbs...es ceru ka pedējais variants nav par Tevi...
Pirms dižā karjeras leciena arī Kaspiņš ieņēma amatu,kuru nedriksteja ieņemt atbilstošas izglītības neesamības dēļ..tas ari pie stasta par shēmām.
Ja joprojām esi akls vai atbalsti shēmošanu-nu turpini fanot par Kaspi😉
Es nefanoju par Gorkšu. Es vienklārši neredzu neko labāku no Ļašenko puses. Teikšu pretēji tur shēmas lien ārā no katra stūra. Gan tas, kā tika pie Gorkša vietas, gan turēšanās pie Kazkeviča, kurš ir absolūti neprofesionāls, kā g.t., gan visa stadiona prezentācija. Ja tu tik nesaudzīgi aprej Gorkšu, tad par šiem gadiem būtu jāseko arī kritikai pret Ļašenko un prasībai vai vēlmei arī viņa vietā redzēt, kādu citu.
, 2023-09-11 19:15, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Akli fanot nevajadzētu ne par vienu amatu ieņēmušu cilvēku, bet tu šeit turpini dzīt k-kādas Grokša neizdarības ļoooti īsā laika posmā, kamēr Ļašenko ir konkrēti atbildīgs par patreizējo treneru situāciju LV izlasē.
Tak no viņa nāk tīrais krievu whataboutisms. Dainis slikts treneris/Ļašenko nevada kā vajag - vē, bet Gorkšs bija Indriksona mantinieks. Krievi iebruka Ukrainā - Vē, bet amerikāņi Sīrijā.
, 2023-09-11 19:46, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Es nefanoju par Gorkšu. Es vienklārši neredzu neko labāku no Ļašenko puses. Teikšu pretēji tur shēmas lien ārā no katra stūra. Gan tas, kā tika pie Gorkša vietas, gan turēšanās pie Kazkeviča, kurš ir absolūti neprofesionāls, kā g.t., gan visa stadiona prezentācija. Ja tu tik nesaudzīgi aprej Gorkšu, tad par šiem gadiem būtu jāseko arī kritikai pret Ļašenko un prasībai vai vēlmei arī viņa vietā redzēt, kādu citu.
Kur ir kritika? Kur?
, 2023-09-11 20:09, pirms gada
ja būs zaudējums kaut ar 0-1, tad gaidu daiņa k. baltās pantalonas uzvilktas karoga mastā virs skonto stadiona
, 2023-09-11 20:34, pirms gada
Bļe atkal mūsējie tv apdirsās? Bļe tas ir vnk... KAUNS!!
, 2023-09-11 20:43, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Tak no viņa nāk tīrais krievu whataboutisms. Dainis slikts treneris/Ļašenko nevada kā vajag - vē, bet Gorkšs bija Indriksona mantinieks. Krievi iebruka Ukrainā - Vē, bet amerikāņi Sīrijā.
Tev ar galvu viss ok?kur pieminēju krievus vai amerikāņus?
Tas varbut tavā slimajā galvā latviešu zaglis ir labs,jo savejais a krievu zaglis sudigs jo krievs?
Tava slimaja galvā noslepkavotie Sīrijas iedzīvotāji ir paši vainīgi vai ari vnk pokuj uz viņiem.a vot Ukrainā-jā tur gan mirst sievietes un bērni!
Tāds baigais moralais krop.lis izklausies!
Un vēl-es nekur nebiju pieminējis ne krievus ne amerikāņus!!!!
, 2023-09-11 20:45, pirms gada
Nepelnīti sporta karalis LV ir futbols, un labi redzam, kuri sporta veidi LV, labāk padodas, tos arī jāattīsta vairāk. Protams, futbolam LV, būt, bet kādi finanču līdzekļi tam tiek grūsti, šķiet tikai par velti, neiet mums tas futbols.
, 2023-09-11 20:58, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Akli fanot nevajadzētu ne par vienu amatu ieņēmušu cilvēku, bet tu šeit turpini dzīt k-kādas Grokša neizdarības ļoooti īsā laika posmā, kamēr Ļašenko ir konkrēti atbildīgs par patreizējo treneru situāciju LV izlasē.
Patreizējais treneris jau ir sasniedzis daudz vairak ka abi Gorkša protežē kopā ņemti...bet nu tev to laikam nekad nesaprast...tavs uzdevums ir troļļot
, 2023-09-11 21:16, pirms gada
55555555 rakstīja: Tev ar galvu viss ok?kur pieminēju krievus vai amerikāņus?
Tas varbut tavā slimajā galvā latviešu zaglis ir labs,jo savejais a krievu zaglis sudigs jo krievs?
Tava slimaja galvā noslepkavotie Sīrijas iedzīvotāji ir paši vainīgi vai ari vnk pokuj uz viņiem.a vot Ukrainā-jā tur gan mirst sievietes un bērni!
Tāds baigais moralais krop.lis izklausies!
Un vēl-es nekur nebiju pieminējis ne krievus ne amerikāņus!!!!
Priekš īpaši tupiem - krievi un amerikāņi ir kā skaidrojums whataboutismam. Tavs - piemin, ko negatīvu par Ļašenko vai Kazakēviču un seko automātiska kritika Gorkšam, kurš nav pieminēts ir analogs krievu uzvedībai - piemini, ko sliktu par viņiem uzreiz seko - amerikāņi arī tā dara.
, 2023-09-11 21:17, pirms gada
55555555 rakstīja: Patreizējais treneris jau ir sasniedzis daudz vairak ka abi Gorkša protežē kopā ņemti...bet nu tev to laikam nekad nesaprast...tavs uzdevums ir troļļot
Ko viņš ir sasniedzis? Uzvarējis grupu D līgā? Kauss ar Jelgavu? Mega sasniegumi Un neaizmirsti, ka tā laika "sasniegumiem" viņam arībija vairāk, kā Pātelainenam un Stojanovičam kopā.
, 2023-09-11 21:18, pirms gada
Ivaгs Zviгgzdiņš rakstīja: Nemelo, es vienmēr esmu bijis Kaspara pusē!
https://sportacentrs.com/futbols/vi...
';
, 2023-09-11 21:21, pirms gada
Goda vārds, vecajam āzim no Liepājas ir šīberis aizkritis.
Kaspara pusē šis esot bijis...

Es jau te 1x visiem teicu, ka šis neatceras, vai izdomājis ir 90% no notikumiem Padomju flotē, ieskaitot dienestu kopā ar Džeku Sperovu
, 2023-09-11 21:25, pirms gada
DaMarcus rakstīja: Goda vārds, vecajam āzim no Liepājas ir šīberis aizkritis.
Kaspara pusē šis esot bijis...

Es jau te 1x visiem teicu, ka šis neatceras, vai izdomājis ir 90% no notikumiem Padomju flotē, ieskaitot dienestu kopā ar Džeku Sperovu
te ir divi Ivari un viens nav īsts
, 2023-09-11 21:27, pirms gada
huy rakstīja: te ir divi Ivari un viens nav īsts
Protams, tas nebūs bijis viņš.
Tad, kad minēju, ka Napoleons miris 19.gadsimtā, bet viņš dzimis 20jā, viņš arī teica, ka viņš tomēr neesot tas ģenerālis blakus Napoleonam...

Tur viss no tabletēm atkarīgs
, 2023-09-11 21:30, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Ko viņš ir sasniedzis? Uzvarējis grupu D līgā? Kauss ar Jelgavu? Mega sasniegumi Un neaizmirsti, ka tā laika "sasniegumiem" viņam arībija vairāk, kā Pātelainenam un Stojanovičam kopā.
Kadi bija sasniegumi abiem Gorkša protežē?nespēju neko atcerēties..laikam visspilgtāk atmiņā 0-5 pret Slovakiju🤣🤣🤣kas ir Slovakija futbolā?es domāju ka tur ir tikai hokejs...
Kazakēvičam-nu kaut vai fantastiska spēle pret turkiem..neko tādu abi ielikteņi kopā nespēja piedzemdēt🤣
, 2023-09-11 21:35, pirms gada
pat neviens kanals nerada ka kaza atkal padirsis punktus ha ha ha
, 2023-09-11 21:39, pirms gada
DaMarcus rakstīja: Protams, tas nebūs bijis viņš.
Tad, kad minēju, ka Napoleons miris 19.gadsimtā, bet viņš dzimis 20jā, viņš arī teica, ka viņš tomēr neesot tas ģenerālis blakus Napoleonam...

Tur viss no tabletēm atkarīgs
Es runāju par profiliem šeit. Ir arī klons, es nezinu kurš iekomentēja šodien.
, 2023-09-11 21:53, pirms gada
DaMarcus rakstīja: Goda vārds, vecajam āzim no Liepājas ir šīberis aizkritis.
Kaspara pusē šis esot bijis...

Es jau te 1x visiem teicu, ka šis neatceras, vai izdomājis ir 90% no notikumiem Padomju flotē, ieskaitot dienestu kopā ar Džeku Sperovu
Jāpiekrit, es pirms kādiem 2 gadiem teicu, ka nafig Daini. Nu nebus no ta pipara nekā. Ne tur normāla sistēma, ne kāds motivētājs un saliedētājs, ne viņam kādu panākumu utt. Viņš man tā oponēja, ka jādod laiks, redz LV treneris vismaz un ka nevienam arzemniekam, piesaucot Stojanovicu, nav klajies labak. Slims pajols