Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3
Autors: Edmunds Novickis

Latvija arī pret bosniešiem izvirzās vadībā, taču zaudē bezcerīgi

Latvija arī pret bosniešiem izvirzās vadībā, taču zaudē bezcerīgi
Ritvars Rugins cīņā ar divu vārtu autoru Zvjezdanu Misimoviču
Foto: AFP/Scanpix

Šodien 2014. gada Pasaules kausa izcīņas kvalifikācijas turnīra otrajā spēlē Latvijas futbola izlase izbraukumā ar 1:4 zaudēja Bosnijai un Hercegovinai. Komandas kapteinis Kaspars Gorkšs jau 5. minūtē izvirzīja Latviju vadībā, tomēr mačs tika zaudēts visai bezcerīgi, lielāko spēles daļu uzbrūkot mājiniekiem.

Latvijas izlase pirmajā spēlē Rīgā ar 1:2 zaudēja Grieķijas komandai. Aleksandrs Starkovs šodien pamatsastāvā piespiedu kārtā veica vienu izmaiņu - traumētā Aleksandra Fertova vietā tika iekļauts Ritvars Rugins. Bosnieši maču ar Latviju gaidīja lieliskā noskaņojumā, jo piektdien ar 8:1 viesos sasita Lihtenšteinu. Tiesa, arī viņu sākumsastāvā divas izmaiņas.

Pēc starta svilpes uzreiz uz priekšu devās mājinieki, bet mūsējie ātri viņus atvēsināja. Ja pēc Rugina nopelnītā soda sitiena nekas nesekoja, tad 5. minūtē pēc stūra sitiena Latvija negaidīti izvirzījās vadībā. Deniss Ivanovs uzvarēja gaisa divcīņu, un otrs centra aizsargs Gorkšs ar kāju pārvirzīja bumbu vārtos - 1:0! Sekoja liels bosniešu spiediens un par nožēlu viņiem ātri izdevās atspēlēties. Ritus Krjauklis klupināja Edinu Džeko, kurš viegli nokrita, un tiesnesis piešķīra 11 metru soda sitienu, kuru realizēja Zvjezdans Misimovičs - 1:1. Bosnija un Hercegovina neapstājās un turpināja izdarīt spiedienu arī pie 1:1, Džeko 20. minūtē neizmantojot sitienu no soda laukuma robežām. Latvija atkal spēja atbildēt ar stūra sitienu - ar fanu lāzeriem apspīdētais Aleksandrs Cauņa iecentrēja un Gorkšam maz trūka, lai gūtu vēl vienus vārtus.

Kādu brīdi no agresīviem pretinieku uzbrukumiem bija miers, taču puslaika beigās bosnieši izdarīja rezultatīvu spiedienu. Vispirms Andris Vaņins brīnumainā kārtā glāba pēc mājinieku stūra sitiena un sekojošā Džeko raidījuma no pāris metriem, taču nākamajā uzbrukumā Džeko veica reidu, tika garām Ivanovam (nebija Oskara Kļavas palīdzības) un piespēlēja brīvajam Miralemam Pjaničam, kurš 44. minūtē cauršāva mūsu vārtsargu - 1:2. Žēl, ka neizdevās pārtraukumā doties pie 1:1...

Diemžēl arī 2. puslaikā turpinājās Bosnijas un Hercegovinas dominance, kas 54. minūtē noslēdzās ar vārtiem, tiesa, netipiskā manierē - Cauņam nepadevās stūra sitiens un ātrā pretuzbrukumā Pjaničs apsteidza Ruginu, piespēlēja uz vārtu priekšu, no kurienes 3:1 panāca tas pats Misimovičs. Pie 1:3 Latvija izpildīja cerīgu nogriezni, bija pāris iespējas, tāpat Cauņas kritiens soda laukumā, taču nekā. Starkovs neierasti agri veica maiņas, pie tam noņemot Rudņevu (un arī Alekseju Višņakovu). Uznāca Vladimirs Kamešs un Māris Verpakovskis. 67. minūtē tīri labs raidījums iznāca Ivanam Lukjanovam, bet pēc brīža pretējā galā Vedads Ibiševičs nerealizēja izgājienu viens pret vienu - glāba Vaņins.

Lai arī bosnieši šķietami atslāba, tieši viņu uzbrukumi joprojām bija asāki. Vaņins tvēra vienu bumbu pēc otras, bet 75. minūtē Džeko izgājienā viens pret vienu norībināja pārliktni... 80. minūtē uz maiņu iznāca Artūrs Zjuzins, kurš, līdzīgi kā Kamešs, debitēja oficiālā spēlē. Atlikusī mača daļa, abām komandām apzinoties iznākumu, aizritēja pavisam mierīgi, taču pašās beigās Bosnija un Hercegovina guva vēl vienus vārtus. Džeko, kurš uztaisīja pirmos divus vārtus partneriem, šoreiz iesita pats - novācis divus mūsu aizsargus (Gorkšs gan šai epizodē guva traumu), "Manchester City" iesita vieglus vārtus. Bosnieši sagrāva mūsējos ar 4:1... Nākamās spēles Latvijas izlase aizvadīs oktobrī, viesos tiekoties ar Slovākiju, bet mājās - ar Lihtenšteinu.

PK2014 kvalifikācijas turnīrs, G grupas spēle (11. septembris)

Bosnija un Hercegovina - Latvija 4:1 (2:1)
Vārti: Misimovičs 12' (11m), 54'; Pjaničs 44'; Džeko 90' - Gorkšs 5'.
Bosnija un Hercegovina: Begovičs, Spahičs, Luličs (Vršajevičs 30'), Mujdža, Vranješs, Pjaničs, Misimovičs, Zahirovičs, Salihovičs (Šunjičs 90'), Džeko, Ibisevičs (Medunjanins 87').
Latvija: Vaņins, Kļava, Ivanovs, Gorkšs, Krjauklis, Rugins, O.Laizāns, Lukjanovs (Zjuzins 80'), Cauņa, A.Višņakovs (Kamešs 61'), Rudņevs (A.Višņakovs 61').
Brīdinājumi: Krjauklis, Rudņevs.
Tiesnesis: Denizs Aitekins (Vācija).

Labākais spēlētājs mūsējo rindās bija...

  • 214

  • 93

  • 23

  • 22



Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs
, 2012-09-11 22:57, pirms 13 gadiem
Atklāti sakot, labāk, lai Latvija spēlē, vismaz mēgina spēlēt uzbrukuma futbolu, vismaz tad ir kaut kādas emocijas
nekas ja zaudē ar lielāku vārtu starpību, vismaz ir emocijas, kuras rodas uzrbūkot.. Uhh..
Savādāk, tupi atsities, tur nav nekadas emocijas..
Sāk kretinēt Toļika aizmāršība
, 2012-09-11 22:57, pirms 13 gadiem
Reāli man ir apnicis skatīties uz to nožēlojamo Starkova spēles zīmējumu. Es saprastu,ja mēs zaudētu ar 1:4 ,bet reāli spēle būtu uz abiem vārtiem,es neko neteiktu. Divas piespēles,bumba pa*ista. Pilnīgi ne smakas no futbola,no spēles neko izveidot nevaram. Es neticu,ka mūsu džeki ir tik nevarīgi. Protams var norakstīt uz individuālo meistarību bet nu es NETICU,ka tie spēku samēri ir tik krasi. Laiks pārmaiņām,Starkov ej atpūties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-11 22:57, pirms 13 gadiem
Nu ko, gatavojamies nākamajam kvalifikācijas ciklam...
, 2012-09-11 22:57, pirms 13 gadiem
Atklāti sakot kauns palika par mūsu izlases sniegumu. Laikam jau tiešām Starkova laiks ir pagājis...
, 2012-09-11 22:58, pirms 13 gadiem
virsraksts garam..pljuhu kkadu iesita..objektivaks rez butu 0:6..Kauns
, 2012-09-11 22:58, pirms 13 gadiem
drausmas, tads murgs nebija redzets kops Sibirijas deportacijam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-11 22:58, pirms 13 gadiem
krjauklis un rugins manuprāt noraka šito spēli.
, 2012-09-11 22:58, pirms 13 gadiem
saplosīja, bet mūsējie cīnījās
, 2012-09-11 22:58, pirms 13 gadiem
Kā tracina Kreipāna jūsmošana par faktiem, ko viņš zin un visu laiku piesauc - dimanti, Džeko utt. Nu iesita mums, iesita, miers... nē, vajag vēlreiz stāstīt par dimantiem, Džeko utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-11 22:59, pirms 13 gadiem
RIP Latvijas futbols!!!!
, 2012-09-11 22:59, pirms 13 gadiem
un toļiks ar saviem '2:0' un '3:0' izklausījās ierāvis
, 2012-09-11 22:59, pirms 13 gadiem
Es domaju, nevajag vainot musu treneri. Mes spelejam ta, ka varam. Tikai 2 musu futbolisti spele augstakajas Eiropas Ligas! Ta ka mes esam tur, kur mums jabut!
, 2012-09-11 22:59, pirms 13 gadiem
kā mēs spēlējam, tas ir vnk katastrofāli piespēles vispār nemākam dot, vienmēr iedodam pretiniekam vai nu izsitam autā, par uzbrukumu un aizsardzību vispār nerunāsim
visu spēli atļāvām Bosnijai spēlēt brīvi un plaši,
vienreiz kautkas ir jāmaina, sāk jau besīt šitā bezcerīgā Latvijas izlases spēle, sēžam visi soda laukumā un sitam tik bumbu prom
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-11 23:00, pirms 13 gadiem
Latvija-davai dasvidanija PK! nozheelojami...
, 2012-09-11 23:00, pirms 13 gadiem
Man liekas ka jadod spelet jaunajiem un gatavot jauno izlasi uz nakamo ciklu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-11 23:00, pirms 13 gadiem
Nikujasse rakstīja: Nu ko, gatavojamies nākamajam kvalifikācijas ciklam...
Mes jau to daram otri speli
, 2012-09-11 23:01, pirms 13 gadiem
Uz zāles savainots guļ mūsu kapteinis, bet Kreipāns tikai skandina par Bosniešu dimantiem.
PS Patika kā Verpakovsksis smuki norikšoja visu savu spēles laiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-11 23:01, pirms 13 gadiem
Nožēlojami!!!
, 2012-09-11 23:02, pirms 13 gadiem
elrozenlv rakstīja: es NETICU,ka tie spēku samēri ir tik krasi.
redzi LV izlases sastava tik pat meistarigus speletajus ka Dzeko, Misimovics, Ibisevics utt?
Slēpts komentārs: bubba
, 2012-09-11 23:02, pirms 13 gadiem
Ko Vaņins vēl dara Šveices čempionātā!?andris malacis,aizsardzība nekāda,vismaz centās džeki uzbrukumā spēlēt,bet tik un tā-Starkov,atkāpies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-11 23:02, pirms 13 gadiem
Macamies piespelet...
Taa vietaa lai dotu uz priekshu, iedod Caunam, kursh 3 speletaju ielenkumaa.
, 2012-09-11 23:02, pirms 13 gadiem
Bejdzās tas murgs! Nebūtu Vaņins,rezultāts būtu 9-1!! Un ko starkovs taga klārēs??
, 2012-09-11 23:02, pirms 13 gadiem
Vismaz salīdzinot ar pēdējiem 2 gadiem, varam vairāk pieturēt bumbu centrā un ir uzbrukuma veidošana Tie tādi plusiņi
, 2012-09-11 23:02, pirms 13 gadiem
Es saprastu,ja mēs zaudētu ar 1:4 ,bet reāli spēle būtu uz abiem vārtiem,es neko neteiktu. Divas piespēles,bumba pa*ista. Pilnīgi ne smakas no futbola,no spēles neko izveidot nevaram
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-11 23:03, pirms 13 gadiem
Starkovu prom!!! Nekam neder šīs ģimeniskās attieības izlasē. Lielākā daļa izlases uz laukuma var darīt, ko vien vēlas - dalība nākošajā spēlē nav apdraudēta. 20 minūtes līdz beigām rezultāts 1-3, bosnieši bumbojas pie saviem vārtiem, bet mūsējiem POOOOKUJ! Neviens pat nedomā paiet pretī pasteidzināt pretinieku. Vajag treneri, kurš par šādiem gājieniem vismaz uz spēli aizklapē izlases durvis ciet attiecīgajiem spēlētājiem.
aj bljin emocijas, emocijas...

Bosnijai novēlu 1. vietu grupā!
Grieķiem palikt aiz strīpas!
Latvijai nomainīt treneri un gatavoties jau EČ atlasei!

Vaņinam 9.
Pārējiem neapmierinoši.
, 2012-09-11 23:03, pirms 13 gadiem
nav mums tāda līmeņa futbolistu lai uzvarētu spēcīgākas komandas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-11 23:04, pirms 13 gadiem
zhel, ka Krjauklis sarkano nesanema kartiti, negribu sho tizleni vairs redzet LV izlases sastava
Laizans, Rugins, kas tie par centra pussargiem, kas 2m piespeli precizi nevar atdot
prieksh laukuma naca Verpakovskis, prieksh statistikas? vnk staveja laukuma vidu
, 2012-09-11 23:04, pirms 13 gadiem
varbūt pēc pārs gadiem spēsim ko uzvarēt
, 2012-09-11 23:04, pirms 13 gadiem
debilos idiotos......
, 2012-09-11 23:04, pirms 13 gadiem
spēle vienos vārtos
, 2012-09-11 23:04, pirms 13 gadiem
kauns nav?
vai nebutu laiks izlasei uz sieviesu ligu parvakties. varbut tur atradis lidzvertigus pretiniekus?
, 2012-09-11 23:05, pirms 13 gadiem
marselka10 rakstīja: Vanins Malacis! Kadus vinsh vilka! Atkal apliecinaja ka vinsh ir viens no TOP klases vartsargiem Eiropa!
Ielaižot četrus vārtus?

Vai arī tu esi viens no kreipānvedīgajiem, kuriem vārtsargs nekad nav vainīgs?

Labi būt par vārtsargu futbola pundurvalstī, ja pa taviem vārtiem izdara 8 sitienus, tu kaut pusi atsit, jau esi varonis.
, 2012-09-11 23:05, pirms 13 gadiem
Šī spēle bija vēl viens no daudzajiem pierādījumiem, ka Starkovs galīgi neko nejēdz no futbola. Visa tā idiotiskā muldēšana par viņa "stratēģisko" futbolu ir pupu mizas. 34% bumbas kontrole un nemitīgā bumbas izsišana no soda laukuma ir viņa stratēģija?
Slēpts komentārs: ilgonix
, 2012-09-11 23:06, pirms 13 gadiem
Iws91 rakstīja: Vismaz salīdzinot ar pēdējiem 2 gadiem, varam vairāk pieturēt bumbu centrā
pie rezultata 1:3...un tagad vairs ne 7sekundes, bet 10 sekundes..progress
, 2012-09-11 23:06, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: futenē 1 vārti spēlē ir OK
kamēr hoķī 1.3...........................
Ko tu man te pa hoķi es par futeni runaaju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-11 23:07, pirms 13 gadiem
Nu, ple! Lasu komentarus un nesaprotu, nafig ar tik daudz futbola specialistiem, mums izlase ir tada, ka ir?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-11 23:07, pirms 13 gadiem
ilgonix rakstīja: vienīgos ko mēs uzvarēsim šajā grupā laikam būs luksemburga
Ja. Noteikti. Tikai vini jadabu uz so grupu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-11 23:08, pirms 13 gadiem
elrozenlv rakstīja: Reāli man ir apnicis skatīties uz to nožēlojamo Starkova spēles zīmējumu. Es saprastu,ja mēs zaudētu ar 1:4 ,bet reāli spēle būtu uz abiem vārtiem,es neko neteiktu. Divas piespēles,bumba pa*ista. Pilnīgi ne smakas no futbola,no spēles neko izveidot nevaram. Es neticu,ka mūsu džeki ir tik nevarīgi. Protams var norakstīt uz individuālo meistarību bet nu es NETICU,ka tie spēku samēri ir tik krasi. Laiks pārmaiņām,Starkov ej atpūties.
pilnībā piekrītu.
gribu uzsvērt, ka būtu stulbi Rudņevu salīdzināt ar Džeko, tomēr kā Kreipāns teica, Wolfsburgā pilnīgi visi spēlēja uz viņu... Lech arī spēlēja uz viņu un bija rezulāti. Hamburga vēl to nesaprot, bet Starkovs NEGRIB SAPRAST. Tas ko Rudņevs ir sasniedzis nav nejaušība... vnk tur kur viņš ir tagad, viņu nemāk izmantot.

Starkovam ir jāpazūd!!!
, 2012-09-11 23:08, pirms 13 gadiem
Pavlin2011 rakstīja: Labak uzaicinasim Bosniesus hokeju uzspelet
Nea. Novusu.
, 2012-09-11 23:08, pirms 13 gadiem
Iws91 rakstīja: Vismaz salīdzinot ar pēdējiem 2 gadiem, varam vairāk pieturēt bumbu centrā un ir uzbrukuma veidošana Tie tādi plusiņi
Divu piespēļu vietā tagad sanāk trīs! Nezinu,man tas nav saprotams,kas traucē veidot saspēli! Vai tiešām futbolisti ir tik NEtehniski,ka nevar iedot normālu piespēli????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-11 23:09, pirms 13 gadiem
īpatnis rakstīja: Ja. Noteikti. Tikai vini jadabu uz so grupu.
var meigināt-varbūt būs 2 uzvaras
, 2012-09-11 23:09, pirms 13 gadiem
Vatikāna izlasi varbūt varētu uzvarēt ar šo sastāvu!
, 2012-09-11 23:09, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: lai cik dīvaini nebūtu
mums neder 4-5-1
mums jaspēlē 4-4-2
garais un veiklais uzbrucējs (kā bija Māris ar Karļiku)
Jāizmanto mūsu pašreizējie labāk spēlējošie talanti. 4-4-2, uzbrukumā Rudņevs + Gauračs/Kameš. Ja starkovs beidzot izvilktu galvu no d*rsas un izdomātu, kā spēlēt uz Rudņevu, tad varētu sākt domāt par konstruktīvu futbolu, vārtu gūšanu un uzvarām... Tagad Rudņevs tik skrauda pa laukumu, jo Stariks reāli nemāk viņu izmantot...
, 2012-09-11 23:09, pirms 13 gadiem
Būsim reāli, kamēr izlasē nebūs normāli latviešu čaļi nekādu rezultātu nebūs! Ar lielo sportu nevar nodarboties neinteliģenti un nepatriotiski cilvēki.
, 2012-09-11 23:09, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Pamēģini kaut ko panākt vispirms virsligā......
Laikam bus jaiet un jasak ko darit.
, 2012-09-11 23:09, pirms 13 gadiem
kas tas bija? Parodija? 3 precizas piespeles 90 min!!? Aizsardziba.. kas tas tads.. tik nevarigu izlasi es pat neatceros kad butu redzejis.. drausmas.. katrs bosniesu uzbrukums gaja cauri bez pretestibas.. neka, pilnigi neka saja spele nebija.. nebija speles, nebija pat futbola..
Slēpts komentārs: ilgonix
, 2012-09-11 23:10, pirms 13 gadiem
Skaidrs kāpec LV ir arpus sotaka reitingā. Šodien to pierādijām visā krāšņumā.
, 2012-09-11 23:11, pirms 13 gadiem
Dēļ rugina vispar 2 goli uz vina vainas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-11 23:11, pirms 13 gadiem
mrPO rakstīja: pilnībā piekrītu.
gribu uzsvērt, ka būtu stulbi Rudņevu salīdzināt ar Džeko, tomēr kā Kreipāns teica, Wolfsburgā pilnīgi visi spēlēja uz viņu... Lech arī spēlēja uz viņu un bija rezulāti. Hamburga vēl to nesaprot, bet Starkovs NEGRIB SAPRAST. Tas ko Rudņevs ir sasniedzis nav nejaušība... vnk tur kur viņš ir tagad, viņu nemāk izmantot.

Starkovam ir jāpazūd!!!
mjā un tā vietā Rudņevs izlasē bieži spēlē 2.stāvā, nomet bumbas partnerim un iesaistās saspēles veidošanā.
, 2012-09-11 23:11, pirms 13 gadiem
entropija rakstīja: Būsim reāli, kamēr izlasē nebūs normāli latviešu čaļi nekādu rezultātu nebūs! Ar lielo sportu nevar nodarboties neinteliģenti un nepatriotiski cilvēki.
Normalie latviesu cali iekomente sc.
, 2012-09-11 23:11, pirms 13 gadiem
Labi realitate ir taada, ka Bosnija no 70 tukstoshiem var izveleties sastaavu, bet Latvija no 8 tukstoshiem.
Piespeles gan var uzlabot, tas nav nekas nereals.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-11 23:13, pirms 13 gadiem
mja,nav mums tādi talanti
, 2012-09-11 23:14, pirms 13 gadiem
Es labāk mazgāju bomzi,nekā skatos LV futbola izlasi!!!!!
, 2012-09-11 23:14, pirms 13 gadiem
Injesta vienā spēlē izdara vairāk precīzu piespēļu nekā mēs visa cikla laikā!
, 2012-09-11 23:14, pirms 13 gadiem
ceturtie vārti vispār apkaunoja visu aizsardzību
, 2012-09-11 23:14, pirms 13 gadiem
skotijs rakstīja: mjā un tā vietā Rudņevs izlasē bieži spēlē 2.stāvā, nomet bumbas partnerim un iesaistās saspēles veidošanā.
es domāju ka čalis pārdzīvo... izlasē visi mūsu spēlētāji pārtop par aizsargiem, jo Starkovs tak spēlē 11-0-0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-11 23:14, pirms 13 gadiem
nu negribu piekrist, ka mūsējie ir tik nevarīgi.
fakts ir tāds, ka viss ir relatīvi un, spēlējot pret augstas klases komandu, ir skaidrs - ja viņi sāk noteikt toni, tad uz viņu fona kopumā, protams jāatzīst, ka neesam tik meistarīgi. tas ir skaidrs.
galu galā "jādod kredīts" bosniešiem, viņi ar šo paaudzi noteikti tiks uz Brazīliju!!
, 2012-09-11 23:15, pirms 13 gadiem
Kāpēc LV tik švaki ar bumbas kontroli un piespēlēm?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-11 23:16, pirms 13 gadiem
vismas basketbolā mūsejie tika uz čempi
, 2012-09-11 23:17, pirms 13 gadiem
Ko darit Rudnevam, pret sitadam komandam - NEKO. Jaliek prieksa kads uzbrucejs kuram ir labaka individuala tehnika un speja pieturet bumbu, tads kads bija Maris jauniba, Rudnevs ir pedejas piespeles izpilditajs, nevis pats kko no centra izdaris pret 4 speletajiem. Man tas izvietojums LV nepatik, var meginat ari ar 2.uzbrucejiem spelet, vairak palidzot aizmugure un tad ari pretubrukumos bus vieglak. Pussargi vispar dohlie izskatas uznemot Caunu.
Jauzvar parejas komandas un bus Okey, sis divas tomer ir favoriti.
, 2012-09-11 23:17, pirms 13 gadiem
skotijs rakstīja: nu negribu piekrist, ka mūsējie ir tik nevarīgi.
fakts ir tāds, ka viss ir relatīvi un, spēlējot pret augstas klases komandu, ir skaidrs - ja viņi sāk noteikt toni, tad uz viņu fona kopumā, protams jāatzīst, ka neesam tik meistarīgi. tas ir skaidrs.
galu galā "jādod kredīts" bosniešiem, viņi ar šo paaudzi noteikti tiks uz Brazīliju!!
O! Vel vismaz viens realists. Citadi te pilns ar mazohistiskiem pesimistiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-11 23:21, pirms 13 gadiem
Cik Lv vispār ir bijuši treneri, izņemot Starkovu?
, 2012-09-11 23:22, pirms 13 gadiem
Nu, Laizāns, Rugins, Krjauklis pēc idejas galīgi neder izlasei, bet ko lai liek vietā? Kamešs, kad uznāca uz maiņu izskatījās aktīvs un nebija tik pārbijies pieskarties bumbai kā pieminētie, kuri nedod dievs vēl varētu mēģināt kādu apspēlēt...
Žēl tos džekus, kuri nav nobijušies no pretinieka un var atdot precīzas piespēles un censties kko paši izveidot ( Cauņa, Rudņevs u.c) .
, 2012-09-11 23:22, pirms 13 gadiem
WTF? Kā var norakt spēli kuras nav?
bubba rakstīja: krjauklis un rugins manuprāt noraka šito spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-11 23:22, pirms 13 gadiem
futbolisc rakstīja:
Es labāk mazgāju bomzi,nekā skatos LV futbola izlasi!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-11 23:23, pirms 13 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: ja sogad ipashi Ryjzjana Dyjanama priece
tu to spried pēc trijām spēlēm
, 2012-09-11 23:24, pirms 13 gadiem
ilgonix rakstīja: tu to spried pēc trijām spēlēm
To napsli tas it ka priece.
, 2012-09-11 23:24, pirms 13 gadiem
Tu pats vispār rubī ko tu raksti?
skotijs rakstīja: nu negribu piekrist, ka mūsējie ir tik nevarīgi.
fakts ir tāds, ka viss ir relatīvi un, spēlējot pret augstas klases komandu, ir skaidrs - ja viņi sāk noteikt toni, tad uz viņu fona kopumā, protams jāatzīst, ka neesam tik meistarīgi. tas ir skaidrs.
galu galā "jādod kredīts" bosniešiem, viņi ar šo paaudzi noteikti tiks uz Brazīliju!!
, 2012-09-11 23:25, pirms 13 gadiem
bez variantiem... Jā, kur tie laiki, kad Eiropas čempī kā līdzīgs ar līdzīgu kapājām pret VĀCIJU !!! Laikam jāsauc paraolimpieši izlases sastāvā. Ar tiem toč sliktāk nebūtu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-11 23:27, pirms 13 gadiem
pēc šādām spēlēm viekārši finālturnīri uz daudziem gadiem jāaizmirst
, 2012-09-11 23:28, pirms 13 gadiem
Rudnevs shodien visas gaisa divcinjas pakasa bosnieshiem, neko vinsh nevienam nebija nometis, to pusmomentu pie 1:3 ari nerealizeja
, 2012-09-11 23:28, pirms 13 gadiem
kamēr parādīsies reāli talanti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-11 23:28, pirms 13 gadiem
Spēlētāju ziņā šī mums ir spēcīgākā izlase pēdējo 8 gadu laikā! 1puslaiks pret grieķiem parādīja,ka spējam spēlēt futbolu,ko iespējams pat nerādīja euro2004 izlase...bumbas pieture,piespēles,momenti u.t.t. Taču 2trais puslaiks lika saprast ka tomēr kkas nav labi...varbūt čaļi sapi*ās galvā...taču viņi ir profesionāļi...tā nevar būt! Rakstīt varētu gari,bet uzrakstīšu īsi... Starkov jeb kā saka "lielie" zinātāji autoritāte...ir laiks doties... Un atmetam tās muļķības par to,ka nav ko ņemt vietā,nav nauda u.t.t. Augstas klases treneri ir...nevajag Mauriņjo...atliek paņemt potenciālu treneri no eiropas stiprāko līgu otrajām līgām. Tā būtu lieliska iespējam pierādīt sevi da jebkuram trenerim un lieliska iespēja pārmaiņām LV futbola izlases lauciņā...un nauda domājams,ka nav problēma...ažus mēnešus ir tikai jāatmet toķiks! PEACE!
, 2012-09-11 23:29, pirms 13 gadiem
dale rakstīja: Peedeejaa lielaa uzvara mums paar favorritiem ir Turcija pirms 10 gadiem, vai ne.?!
haļava nostrādāja
, 2012-09-11 23:29, pirms 13 gadiem
dale rakstīja: Peedeejaa lielaa uzvara mums paar favorritiem ir Turcija pirms 10 gadiem, vai ne.?!
izraeelu ari uzvarejam 1x.
, 2012-09-11 23:30, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: futenē 1 vārti spēlē ir OK
kamēr hoķī 1.3...........................
Kad izlase hoķi spēlē?
, 2012-09-11 23:30, pirms 13 gadiem
ilgonix rakstīja: kamēr parādīsies reāli talanti
NOSLĒDZ SEV INTERNETU!
, 2012-09-11 23:31, pirms 13 gadiem
anderson23 rakstīja: NOSLĒDZ SEV INTERNETU!
vēl jāsagaida apskats
, 2012-09-11 23:31, pirms 13 gadiem
dale rakstīja: Peedeejaa lielaa uzvara mums paar favorritiem ir Turcija pirms 10 gadiem, vai ne.?!
Ko tu gribēji? Lai sitam turkus,bosniešus,spāņus un citus ērzeļus? Saproti esam ēzeļi,taču spējam būt zirgi!
, 2012-09-11 23:32, pirms 13 gadiem
kā Lietuvai iet
, 2012-09-11 23:32, pirms 13 gadiem
100% Starkova vaina! Izlasē spēlē spēlētāji no Krievijas, Polijas, Vācijas, Anglijas utt. līgām, bet šos spēlētājus viņš neprot izmantot!
Nevar saprast, vai komandai ir vispār kāds spēles plāns, vai zīmējums... ielikt Rudņevu vienkārši priekšā ir bezcerība, jo viņš nav tā tipa spēlētājs, kāds agrāk bija M. Verpakovskis kurma iedod piespēli un tas apvedīs divus spēlētājus un aizskries iesist vārtus! Uz Rudņevu ir jāspēlē visai vidējai līnijai, bet tas nenotiek un pat izskatās, ka tas pat netiek plānots... Starkovs laikam nekad nav redzējis nevienu Rudņeva vārtu gūšanas epizodi kad viņš spēlēja Poznaņā!
Tālāk- es nesapratu to maiņu... Kamešs un Verpakovskis? Jā it kā divi uzbrucēji, bet nespēju iedomāties viņus spēlējam kopā laukumā priekšējā līnijā (abus kopā)! Saprastu, ja spēlētu Rudņevs un Verpakovskis, vai Gauračs un Kamešs vēl variants Rudņevs un Gauračs, bet te var redzēt to, ka pats Starkovs vispār nesaprot ko darīt! Tas, ka ir bardaks spēles zīmējumā pierāda fakts, ka piespēles tiek dotas spēlētājam kuru tajā mirklī sedz vismaz 3x pretinieki!!!
Vajag citu treneri, jo materiāls nav tik slikts, lai šādi zaudētu ar rezultātu 1:4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
, 2012-09-11 23:32, pirms 13 gadiem
Nu nez tos nolicējus... pēdējos gados viena no sakarīgākajām spēlēm. Ko tad gaidījāt, kad pretī ir bosnieši ar tādām zvaigznēm uzbrukumā??

Jā, zaudējām ar 3 vārtu starpību, bet mums bija momenti!!! Un tas jau nav mazsvarīgi!

Mēs nezaudējām aizsardzībā ierakšanās pēc, bet tik dažu kļūdu dēļ, tas arī nav mazsvarīgi.

Vaņins, Cauņa un pārējie ir malači! Višņakovs ar ir monstrs, tik izturībā jāpieliek, būs neaizvietojams!!
, 2012-09-11 23:33, pirms 13 gadiem
dale rakstīja: Hokjis tikai februaarii!
Kas priecē!? Čaļi spēlē KHL un tip ahuj*nie skaitās,taču čempis parāda,ka joproj;am esam kucēni!
, 2012-09-11 23:34, pirms 13 gadiem
starkova futbols gadu no gada paliek aizvien pretīgāks un nevarīgāks!
gribētos dzirdēt ko saka par valsts izlases rezultātiem(parādīto spēli), tie kuri viņu kārtējo reizi iekārtoja par izlases galveno treneri!
Žurnaļugas-pie darba!Nointervējiet guņu vai mežiku!Dodiet mums to prieku šos sadzirdēt!
, 2012-09-11 23:34, pirms 13 gadiem
anderson23 rakstīja: 1puslaiks pret grieķiem parādīja,ka spējam spēlēt futbolu,ko iespējams pat nerādīja euro2004 izlase..
pareizak butu teikt, ka nevis 1puslaika, bet kamer gaza lietus un tehniskie grieki slidinajas pa laukumu un pat pie ta visa, griekiem bij vairak momentu, kaut vai vartu stabs u.c.
, 2012-09-11 23:35, pirms 13 gadiem
īpatnis rakstīja: Normalie latviesu cali iekomente sc.
AIZVERIES!
, 2012-09-11 23:36, pirms 13 gadiem
dale rakstīja: Kad tad ir vispaar bijusi peedeejaa sakariggaa speee latvieshiem, pret vaacieshiem EURO2004?
Kad tu esi kko sapratis no futbola? Laikam tikai euro2004 pret GER!
, 2012-09-11 23:36, pirms 13 gadiem
ilgonix rakstīja: mja,nav mums tādi talanti
Taču komentētāju talanti ir dahu*ja...viens no tiem tu!
, 2012-09-11 23:37, pirms 13 gadiem
.(Yomayoo)ko tu esi sapīpējies!?? Spēli redzēji vispār??
, 2012-09-11 23:37, pirms 13 gadiem
futbolisc rakstīja: Es labāk mazgāju bomzi,nekā skatos LV futbola izlasi!!!!!
Izmazgā sev smadzenes!
, 2012-09-11 23:38, pirms 13 gadiem
dale rakstīja: kAD TAD VINJI IR BIJUSHI LABI?
Biežāk nekā tu pieslēdz savas smadzenes!
, 2012-09-11 23:38, pirms 13 gadiem
dale rakstīja: kAD TAD VINJI IR BIJUSHI LABI?
Biežāk nekā tu pieslēdz savas smadzenes!
, 2012-09-11 23:39, pirms 13 gadiem
anderson23 rakstīja: Taču komentētāju talanti ir dahu*ja...viens no tiem tu!
nu a ko Jūs raudat.. ar tādu spēli mēs vēl daudzus gadus neuzvarēsim šāda līmeņa komandas.. un kur nu vēl sapņot par finalturnīru
, 2012-09-11 23:40, pirms 13 gadiem
ko jus te tikai Starkovu lamajat.. pat ja vinsh gribeja spelet aizsardzibaa, tad speletaji pat to nevareja izdarit, neko no taa.. bet savakt komandu gan vinsh nevareja.. visi parbijusies bija.. itka gribeja, bet aizskreja garam pilnigi visam bumbam.. kajas tik pa gaisu.. ai da labi.. janorij sis krupis un jaskatas kas bus talak. Tikt uz PK mums tapat vel nespid, pat pie labakas speles kadu tagad varam radit.. bet ja vispar nespele, tad jalauj spelet speletajiem bez talanta, bet vismaz drosmigiem un ar sirdi
, 2012-09-11 23:40, pirms 13 gadiem
andromons2 rakstīja: .(Yomayoo)ko tu esi sapīpējies!?? Spēli redzēji vispār??
Ja vari argumentēt, argumentē
, 2012-09-11 23:40, pirms 13 gadiem
ilgonix rakstīja: nu a ko Jūs raudat.. ar tādu spēli mēs vēl daudzus gadus neuzvarēsim šāda līmeņa komandas.. un kur nu vēl sapņot par finalturnīru
Atgadinu: mes PK kvalifikacija(izbraukumaa) nekad neesam uzvarejushi shada limena komandas, pat niča nav bijusi.
, 2012-09-11 23:40, pirms 13 gadiem
Kāpēc Perepļutka vairs nespēlē? Viņš taču noteikti kādu golu ielaistu.
, 2012-09-11 23:42, pirms 13 gadiem
Skatījos spēli. Un teikšu tā:
Latvija - Bosnija un Hercergovina
1-0 Gorkšs - pārsteidzoši veiksmīgi vārti. Super.
1-1- Pendele. Pilnīgi nesaprotama situācija un pat tur nebija pendeles vērtībā. Skatījos vairākas reizes. Nesaprotams lēmums. Lūzuma punkts.
1-2 ļoti neveiksmīgi aizsardzība nostrādāja pret uzbrucējiem. Šādi ielaist nedrīkst. Bet nu bosnieša meistarība.
1-3 pilnīgi nesaprotama kreisā malējā pussarga piespēle mūsējam centra pussargam, kur jau apkārt TRĪS bosnieši... bumba zaudēta... aizskrien tālāk un nākamais jau kļūda aizsargam, kurš nevis aizsita bumbu prom, bet pasita uz Vaņina pusi... totāla izgāšanās.
1-4 aizsardzības pilnīga kļūda un neveiklība. Kā tā var uzreiz DIVI aizsargi nokrist, es nezinu... skaisti iedota iespēja zaudēt vārtus.

Vēlāk bija vēl vismaz 3-4 eipizodes - štanga, divi izgājieni... kur būtu vēl vairāk zaudējuši. Bet nu veiksme stāvēja mums par labu.

Vērtējums:
Vaņins - 8/10
Aizsardzība - 3/10 (bija jau arī momenti, kur labi aizsargājās)
Pussargi - 4/10 (bija momenti, kur ok saspēle, bet lielākoties vairākas kļūdas tieši vidējā līnijā radīja kļūdas aizsardzībai)
Uzbrukums - 4/10 (pāris sitieni, maz veidošanas, tukša skraidīšana)

Kopumā slikta spēle. Ar steigu jādomā, kā uzlabot saspēli un aizsardzības disciplīnu.
, 2012-09-11 23:43, pirms 13 gadiem
zobufeja 2 rakstīja: Ko darit Rudnevam, pret sitadam komandam - NEKO. Jaliek prieksa kads uzbrucejs kuram ir labaka individuala tehnika un speja pieturet bumbu, tads kads bija Maris jauniba, Rudnevs ir pedejas piespeles izpilditajs, nevis pats kko no centra izdaris pret 4 speletajiem. Man tas izvietojums LV nepatik, var meginat ari ar 2.uzbrucejiem spelet, vairak palidzot aizmugure un tad ari pretubrukumos bus vieglak. Pussargi vispar dohlie izskatas uznemot Caunu.
Jauzvar parejas komandas un bus Okey, sis divas tomer ir favoriti.
Vecīt Māra tehnika bija pamest bumbu uz priekšu un skriet! Un tā juška kas ir Rudņevam ir neatņemeama daļa uzbrucējām! Puse no tādiem kā jūs datortārpi neesat pat spēlējuši futbolu un,ja esat tad pagalmā vai arī esat pilnīgi tupaki!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-11 23:44, pirms 13 gadiem
sapnis par Brazīliju beidzās nemaz nesācies
, 2012-09-11 23:44, pirms 13 gadiem
football-mag rakstīja: Mjā, diezgan drausmīgi. Salīdzinoši nelielā Bosnija dzenāja, kā vien patīk mūsējos. Aizsardziba vispār ir caurstaigājama sēta. Lielais premjerlīgas aizsargs arī neko daudz nedod un arī viņu veikli apspēlēja ne reizi vien. Jāsecina, ka Zemļinskis ar Stepanovu bija par viņu labāki savulaik. Būs vien jācīnās ar leišiem par ceturto vietu. Augstāk, diemžēl, netikt.
JEEEEEEEEEEEEBAAAAAAAAAALLLLL....tu esi aprobežots...
, 2012-09-11 23:45, pirms 13 gadiem
Parak daudz ko nav rakstit,Speleja divas dazada limena komandas.Vienigais,ko saja spele nevar noliegt,ta bija musu puisu pasatdeve,cinasspars un centiba,bet ar visu to ir krietni par maz,lai atnemt punktus no tehniskiem,atriem,domajosiem Bosnijas un Hercegovinas futbolistiem.Seit var lamat Starkovu,aizsardzibu un t.t.,bet tas ir bezjedzigi,ar tadam komandam ka BiH mums izredzu gandriz nav nekadu.Vienkarsi Bosniesi spele musdienas futbolu un vel pie ta ir specigi individuali.Diemzel musu futbolistus var salidzinat ar vieglatletiem,kuriem iedeva bunbu un vini ar to bumbu skrien uz prieksu un atpakal.Puisus nevar vainot,diemzel vinus iemacija spelet ta,ka vini dara sobrid.Nezinu kam ir janotiek,lai vismaz kadi 5-6 speletaji no musu izlases butu tada limeni ka bosniesu labakie speletaji.It ka visi musu aizsargi cinijas ka zveri,to nevar noliegt,bet vinus tadi Dzeko un citi apspele ka bernus,kapec?Jautajumi vairak neka atbildes.Nesapratu ar ko palidzeja iznakosie uz mainu Kamess un Verpakovskis.Rudnevu nevajadzeja mainit.Var redzet,tie futbolisti(Gorkss Vanins Rudnevs Lukjanovs Cauna un vel paris speletaju),kuri spele labos klubos,labak ari izskastas laukuma.
, 2012-09-11 23:46, pirms 13 gadiem
anderson23 rakstīja: Vecīt Māra tehnika bija pamest bumbu uz priekšu un skriet! Un tā juška kas ir Rudņevam ir neatņemeama daļa uzbrucējām! Puse no tādiem kā jūs datortārpi neesat pat spēlējuši futbolu un,ja esat tad pagalmā vai arī esat pilnīgi tupaki!
Čalīt, gribu tevi redzēt izlasē . Noteikti parādīsi klasi. P.s kādā klubā spēlē?
, 2012-09-11 23:47, pirms 13 gadiem
ilgonix rakstīja: tu to spried pēc trijām spēlēm
tikpat labi...tu te dir* pēc divām,da*ni!
, 2012-09-11 23:48, pirms 13 gadiem
tigereens rakstīja: Skatījos spēli. Un teikšu tā:
Latvija - Bosnija un Hercergovina
1-0 Gorkšs - pārsteidzoši veiksmīgi vārti. Super.
1-1- Pendele. Pilnīgi nesaprotama situācija un pat tur nebija pendeles vērtībā. Skatījos vairākas reizes. Nesaprotams lēmums. Lūzuma punkts.
1-2 ļoti neveiksmīgi aizsardzība nostrādāja pret uzbrucējiem. Šādi ielaist nedrīkst. Bet nu bosnieša meistarība.
1-3 pilnīgi nesaprotama kreisā malējā pussarga piespēle mūsējam centra pussargam, kur jau apkārt TRĪS bosnieši... bumba zaudēta... aizskrien tālāk un nākamais jau kļūda aizsargam, kurš nevis aizsita bumbu prom, bet pasita uz Vaņina pusi... totāla izgāšanās.
1-4 aizsardzības pilnīga kļūda un neveiklība. Kā tā var uzreiz DIVI aizsargi nokrist, es nezinu... skaisti iedota iespēja zaudēt vārtus.

Vēlāk bija vēl vismaz 3-4 eipizodes - štanga, divi izgājieni... kur būtu vēl vairāk zaudējuši. Bet nu veiksme stāvēja mums par labu.

Vērtējums:
Vaņins - 8/10
Aizsardzība - 3/10 (bija jau arī momenti, kur labi aizsargājās)
Pussargi - 4/10 (bija momenti, kur ok saspēle, bet lielākoties vairākas kļūdas tieši vidējā līnijā radīja kļūdas aizsardzībai)
Uzbrukums - 4/10 (pāris sitieni, maz veidošanas, tukša skraidīšana)

Kopumā slikta spēle. Ar steigu jādomā, kā uzlabot saspēli un aizsardzības disciplīnu.
Piekrītu tavam komentāram, bet jaatceras, kad spēlējām oponenta laukumā, pret ļoti augstas klases uzbrukuma spēlētājiem. Mēs varēsim apspēlēt šāda līmeņa komandas tik tad, kad būs mums viss sākumsastāvs no ekstra klases uzbrucējiem un pussargiem. Jebkurai top komandai pret Bosniju šajā laukumā klātos ļoti smagi.
, 2012-09-11 23:48, pirms 13 gadiem
ej dillēs rakstīja: bez variantiem... Jā, kur tie laiki, kad Eiropas čempī kā līdzīgs ar līdzīgu kapājām pret VĀCIJU !!! Laikam jāsauc paraolimpieši izlases sastāvā. Ar tiem toč sliktāk nebūtu
nav smieklīgi...
, 2012-09-11 23:49, pirms 13 gadiem
football-mag rakstīja: Valteru nelasu, tas tāpat redzams, ka nav ne klases, ne rakstura. Būtu vismaz raksturs, būtu cita runa, bet te jau izskatās bezcerīgi. Iesit uz dullo golu un pēc tam panesas kaut kāds sviests. Flangos aizsardzība 0, centrā arī kļūdu pilns, par piespēlēm un uzbrukumu vispār nerunāsim... Aga, divas uzvaras būs. Abas pret Lihtenšteinu. Ar leišiem pie veiksmes varbūt. Pret slovākiem nemaz neceri, tiem sastāvs ne sliktāks, kā Bosnijai. Regress, vienkārši regress. Kā Virslīgā, tā izlasē.
izklausās ka ir atradies cilvēks ar raskturu! Kur spēlē? FIFA 12? PES?
, 2012-09-11 23:51, pirms 13 gadiem
Nu ja mums nav aizsargu, bet ir centri un uzbrucēji, tad, varbūt jāspēlē 2-5-3 vai 3-4-3. Tāpat zaudēsim.
, 2012-09-11 23:51, pirms 13 gadiem
Ambrē rakstīja: 100% Starkova vaina! Izlasē spēlē spēlētāji no Krievijas, Polijas, Vācijas, Anglijas utt. līgām, bet šos spēlētājus viņš neprot izmantot!
Nevar saprast, vai komandai ir vispār kāds spēles plāns, vai zīmējums... ielikt Rudņevu vienkārši priekšā ir bezcerība, jo viņš nav tā tipa spēlētājs, kāds agrāk bija M. Verpakovskis kurma iedod piespēli un tas apvedīs divus spēlētājus un aizskries iesist vārtus! Uz Rudņevu ir jāspēlē visai vidējai līnijai, bet tas nenotiek un pat izskatās, ka tas pat netiek plānots... Starkovs laikam nekad nav redzējis nevienu Rudņeva vārtu gūšanas epizodi kad viņš spēlēja Poznaņā!
Tālāk- es nesapratu to maiņu... Kamešs un Verpakovskis? Jā it kā divi uzbrucēji, bet nespēju iedomāties viņus spēlējam kopā laukumā priekšējā līnijā (abus kopā)! Saprastu, ja spēlētu Rudņevs un Verpakovskis, vai Gauračs un Kamešs vēl variants Rudņevs un Gauračs, bet te var redzēt to, ka pats Starkovs vispār nesaprot ko darīt! Tas, ka ir bardaks spēles zīmējumā pierāda fakts, ka piespēles tiek dotas spēlētājam kuru tajā mirklī sedz vismaz 3x pretinieki!!!
Vajag citu treneri, jo materiāls nav tik slikts, lai šādi zaudētu ar rezultātu 1:4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pirmais normālais koments,ko lasu !!! +
, 2012-09-11 23:51, pirms 13 gadiem
krapaalis rakstīja: Nu ja mums nav aizsargu, bet ir centri un uzbrucēji, tad, varbūt jāspēlē 2-5-3 vai 3-4-3. Tāpat zaudēsim.
ko tu saproti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-11 23:54, pirms 13 gadiem
anderson23 rakstīja: ko tu saproti?
Es tik izsaku savu viedokli
, 2012-09-11 23:55, pirms 13 gadiem
Gribēju izlasīt visu komentārus,taču saprotu,ka tā ir laika kavēšana...reāli 1/100 uzrakstīs kko normālu...pārējie ir gudrīši,kas prot sist pa klaviatūru un vairāk neko! IAZVERATIES,ja nerubījat...atrodat rakstus par kuriem kko rubījat un kakājat tur! YO!
, 2012-09-11 23:56, pirms 13 gadiem
krapaalis rakstīja: Es tik izsaku savu viedokli
2+2=5...kāpēc gan ne!?
, 2012-09-11 23:56, pirms 13 gadiem
andrewsavage rakstīja: un toļiks ar saviem '2:0' un '3:0' izklausījās ierāvis
Vai arī Horvātiem būs maņa bet visticamāk viņš skatījās citu spēli :/
, 2012-09-11 23:58, pirms 13 gadiem
anderson23 rakstīja: 2+2=5...kāpēc gan ne!?
nesapratu tavu joku.
, 2012-09-12 00:22, pirms 13 gadiem
Nez, man liekas nekāda katastrofa nav. Paaudžu maiņa ir notikusi un var pat teikt diezgan veiksmīgi. Vajag tik ļaut iespēlēties. Galu galā divās spēlēs un pret spēcīgiem pretiniekiem gūstam pa vieniem vārtiem, pie kam pirmie izvirzāmies vadībā. Tāpat arī pati saspēle jau brīžiem ir ļoti normālā līmenī.

Atceraties paši, cik nesen vēl aizvadījām neskaitāmas spēles neiesitot nevienus vārtus, kā arī izlasē bija vairāki vecie, kas jau vairs fiziski "krita ārā" no sastāva un regulāri atpalika, nokavēja vai tika noskrieti.

Tagad daudz jauno, vairāki no viņiem spēlē labās līgās un vismaz fiziski visiem tiekam līdzi.
, 2012-09-12 00:34, pirms 13 gadiem
Yomayoo rakstīja: Piekrītu tavam komentāram, bet jaatceras, kad spēlējām oponenta laukumā, pret ļoti augstas klases uzbrukuma spēlētājiem. Mēs varēsim apspēlēt šāda līmeņa komandas tik tad, kad būs mums viss sākumsastāvs no ekstra klases uzbrucējiem un pussargiem. Jebkurai top komandai pret Bosniju šajā laukumā klātos ļoti smagi.
Protams, te ir divas dažādas izlases. Ja bosniešiem bija kādi 8-11 TOP līgu spēlētāji, tad mums tikai labi ja 4-5 (Rudņevs, Cauņa, Gorkšs, Vaņins un varbūt vēl kāds - Višņakovs, Lukjanovs, nosacīti Verpakovskis). Pārējie Polija, Krievija, Ukraina, Aizerbeidžāna un Latvija. Līdz ar to ir grūti cīnīties pret tādiem, kuriem ir pavisam cita līmeņa spēles dien dienā. Bet nu tā spēlēt aizsardzībā arī nevar. Tādas kļūdas nedrīkst ielaist.
Un spēles elements - saspēle ir un nav. Brīžam viss ir ok, brīžam tādas kļūdas un dīvainas piespēles uztaisa, ka rokas nolaižas. Jo īpaši 3.vārtu guvuma gadījumā, kur piespēlē savējam, kur jau apkārt 3 bosnieši. Kāda jēga no tādas piespēles? Ja nav, kam, tad piespēlē atpakaļ uz aizsardzību un sāc atkal. Ja nevar iziet cauri uzbrukumā, aizsit tak uz centru, lai izretina bosniešu rindas, kaut vai uz abām malām. Jādomā taktiskāk. Bet nu tā ir lieta, ko Latvijā treneri uzskata, ka mūsu spēlētājiem to nevar iemācīt. Es uzskatu, ka var, jo neviens nepiedzimst ar māku uzreiz piespēlēt pareizi un spēlēt gudri.
, 2012-09-12 00:45, pirms 13 gadiem
tigereens rakstīja: Protams, te ir divas dažādas izlases. Ja bosniešiem bija kādi 8-11 TOP līgu spēlētāji, tad mums tikai labi ja 4-5 (Rudņevs, Cauņa, Gorkšs, Vaņins un varbūt vēl kāds - Višņakovs, Lukjanovs, nosacīti Verpakovskis). Pārējie Polija, Krievija, Ukraina, Aizerbeidžāna un Latvija. Līdz ar to ir grūti cīnīties pret tādiem, kuriem ir pavisam cita līmeņa spēles dien dienā. Bet nu tā spēlēt aizsardzībā arī nevar. Tādas kļūdas nedrīkst ielaist.
Un spēles elements - saspēle ir un nav. Brīžam viss ir ok, brīžam tādas kļūdas un dīvainas piespēles uztaisa, ka rokas nolaižas. Jo īpaši 3.vārtu guvuma gadījumā, kur piespēlē savējam, kur jau apkārt 3 bosnieši. Kāda jēga no tādas piespēles? Ja nav, kam, tad piespēlē atpakaļ uz aizsardzību un sāc atkal. Ja nevar iziet cauri uzbrukumā, aizsit tak uz centru, lai izretina bosniešu rindas, kaut vai uz abām malām. Jādomā taktiskāk. Bet nu tā ir lieta, ko Latvijā treneri uzskata, ka mūsu spēlētājiem to nevar iemācīt. Es uzskatu, ka var, jo neviens nepiedzimst ar māku uzreiz piespēlēt pareizi un spēlēt gudri.
Jā, starp citu, pret Grieķiju bija tas pats - piespēle uz atpakaļu, pārtverta un vārti... Iesējams ar treneru vaina, bet pāris izlases treniņos ar neko diži neiemācīsi spēlētājiem, kas spēlē jau n-tos gadus. Neesmu futbolists un nekad tāds neesmu bijis, tādēļ, iespējams, nepamanu kaut kādas nianses, prieks kad kāds smuki izklāsta savas domas!
, 2012-09-12 00:50, pirms 13 gadiem
Atveriet acis.

Te nekas labs nevar būt, vienkārši liekas nereāli kaut vienu citu izlasi uzvarēt. Tas ir neiespējami.
, 2012-09-12 00:54, pirms 13 gadiem
KristiansVeiksans rakstīja: Man liekas ka jadod spelet jaunajiem un gatavot jauno izlasi uz nakamo ciklu.
Kaadiem veel jaunajiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-12 01:42, pirms 13 gadiem
nu,izcēlāties ar savu humora izjūtu,sarakstījāt komentārus neparko tikai lai paspīdētu ar savu muti,bet ja nopietni,nekas traks nav noticis, tādiem rezultātiem ar bija jābūt,varējām aizķert Grieķus mājās,nesanāca,ar Bosniešiem neko citu negaidīju,tur pat top komandas mocās,bet tālākais grafiks ir ļoti labs,jāsavāc punkti un tad uz beigām būs ar izredzes vienā mačā nokārtot sev labvēlīgu iznākumu
, 2012-09-12 04:44, pirms 13 gadiem
pec Tolika teikta mes ar 0-4 zaudejaam Horvatijai
, 2012-09-12 07:13, pirms 13 gadiem
Mūsu grupā noteikti būs sīva cīņa par trešo vietu,jo Bosnija un Grieķija ir cita līmeņa izlases.Gribētos jau ,lai kā pirmie no grupas iziet bosnieši,jo viņu spēlētais futbols ir daudz skaistāks par grieķu .
, 2012-09-12 07:16, pirms 13 gadiem
Loģiski, ka zaudējām - nav paņemti ne Astafjevs, ne Babičevs. Ar tādu sastāvu nebija nekādu cerību. Ja vēl Ozoliņš būtu, tad vispār būtu OK, bet nu cik sdaprotu, tad viņš pēc olimpiādes pateica, ka LV sastāvā vairs nespēlēs.
, 2012-09-12 07:39, pirms 13 gadiem
Vai nu Starkovam jāmaina domāšana vai Starkovs jāmaina pats. LV komandā ar likumu vajadzētu aizliegt savā laukuma pusē dot piespēles atpakaļ- savu vārtu virzienā. Daudzas šādas piespēles nolasa pretinieks un paši sev radām problēmas. Arī spēlē ar grieķiem- kā tika atvests otrais gols LV vārtos? Tieši tā, kā teicu. Spēlētāju maiņas pilnīgi bez poņas. Krjauklis bija jāmaina, vēlākais, uzreiz pēc pirmā puslaika, jo pietiekami ziepes jau bija savārījis. Tāpat Rudņevs sevi bija izsmēlis pirmajā puslaikā gan garīgi, gan, domāju, fiziski. Vai tad Gauračs ir tādā neformā, ka pat uz maiņu nav laižams? Ar neapbruņotu aci visiem ir redzams ( Starkovam nav redzams?), ka Māris vairs nevelk, jo nav vairs 2004. gads. Ir viņam jāsaka "paldies", nevis jādemonstrē visai pasaulei, ka nekas nav mūžīgs, Verpakovska varēšanu ieskaitot. Kur Savaļnieks, kas tik labi un aktīvi sevi ir pierādījis Virslīgā? Un vēl jautājumu ir daudz! Ir nepieciešamas izmaiņas!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-12 08:36, pirms 13 gadiem
Teiksu atklati, biju iesledzis šo spēli labi ja uz 10 min. Palika kauns skatities musu izlases nevariba.
Un kurs te vel kunkst ka fifa rangs ir neobjektivs ,jo esam ara no pirma simta? Rangs ir pilnigi objektivs, tak paskatieties ka musejie spele.
Dzekam kam jabut uzbrkuma liderim izlases 20 speles ir guvis tikai 1 vartus, wtf? Pussargi mums ir zem katras kritikas iznemot caunu. centra ir pilnigi zabaki ,kas tiesam nevar iedot vairak par divam piespelem, tagad saprotu kapes astafijevs tik ilgi tika izsaukts uz izlasi.
zel protams, bet nakotne neizskatas labaka, jo virsligas komandas ir loti nevarigas uz eiropas skatuves, jauniesi vispar neko nevar izdarit.
skumji.
Un starkovs vel nolazo visu ,ko ši izlase labakaja gadijuma varetu izspiest. Jaizaudzina dzeki videja linija ,kas var iedot vismaz 10 precizas piespeles maca un bus labi.
, 2012-09-12 08:54, pirms 13 gadiem
extremists rakstīja: Teiksu atklati, biju iesledzis šo spēli labi ja uz 10 min. Palika kauns skatities musu izlases nevariba.
Un kurs te vel kunkst ka fifa rangs ir neobjektivs ,jo esam ara no pirma simta? Rangs ir pilnigi objektivs, tak paskatieties ka musejie spele.
Dzekam kam jabut uzbrkuma liderim izlases 20 speles ir guvis tikai 1 vartus, wtf? Pussargi mums ir zem katras kritikas iznemot caunu. centra ir pilnigi zabaki ,kas tiesam nevar iedot vairak par divam piespelem, tagad saprotu kapes astafijevs tik ilgi tika izsaukts uz izlasi.
zel protams, bet nakotne neizskatas labaka, jo virsligas komandas ir loti nevarigas uz eiropas skatuves, jauniesi vispar neko nevar izdarit.
skumji.
Un starkovs vel nolazo visu ,ko ši izlase labakaja gadijuma varetu izspiest. Jaizaudzina dzeki videja linija ,kas var iedot vismaz 10 precizas piespeles maca un bus labi.
Ar ko Cauņa labāks par citiem pussargiem. Ar to, ka sit pendeles un centrē soda laukumā? Cik Cauņa ir iedevis normālas piespēles uzbrucējiem? Vienkārši spēlē CSKA un tāpēc ir radies stereotips, ka šis ir baigais talants. Ja būs pussargi, kas mācēs iedot uzbrucējiem piespēles, tad būs arī vairāk vārti. Ja Starkovs liks savus bijušos un esošos Skonto sistēmas pussargus, tad Starkovs savu pašu antirekordu FIFA rangā būs pamatīgi "uzlabojis"!
, 2012-09-12 08:54, pirms 13 gadiem
tigereens rakstīja: Protams, te ir divas dažādas izlases. Ja bosniešiem bija kādi 8-11 TOP līgu spēlētāji, tad mums tikai labi ja 4-5 (Rudņevs, Cauņa, Gorkšs, Vaņins un varbūt vēl kāds - Višņakovs, Lukjanovs, nosacīti Verpakovskis). Pārējie Polija, Krievija, Ukraina, Aizerbeidžāna un Latvija. Līdz ar to ir grūti cīnīties pret tādiem, kuriem ir pavisam cita līmeņa spēles dien dienā. Bet nu tā spēlēt aizsardzībā arī nevar. Tādas kļūdas nedrīkst ielaist.
Un spēles elements - saspēle ir un nav. Brīžam viss ir ok, brīžam tādas kļūdas un dīvainas piespēles uztaisa, ka rokas nolaižas. Jo īpaši 3.vārtu guvuma gadījumā, kur piespēlē savējam, kur jau apkārt 3 bosnieši. Kāda jēga no tādas piespēles? Ja nav, kam, tad piespēlē atpakaļ uz aizsardzību un sāc atkal. Ja nevar iziet cauri uzbrukumā, aizsit tak uz centru, lai izretina bosniešu rindas, kaut vai uz abām malām. Jādomā taktiskāk. Bet nu tā ir lieta, ko Latvijā treneri uzskata, ka mūsu spēlētājiem to nevar iemācīt. Es uzskatu, ka var, jo neviens nepiedzimst ar māku uzreiz piespēlēt pareizi un spēlēt gudri.
salīdzinoši hokejā attiecība ir vēl mazāka, bet esam uzvarējuši arī spēcīgākas izlases. vaina nebūs spēlētāju topos, bet gan kur citur (kā te iepriekš komentāros izskanēja), šķiet trenerī, kurš īsti neprot spēlētājus izmantot (kaut gan tas nebūtu pareizais apgalvojums, jo viņš it kā visus spēlētājus zin jau no bērna kājas) vai apstāklī, ka treneris spītīgi turas pie sava plāna, neskatoties uz izmaiņām laukumā (līdzīgi 2.p.karā krievi karoja pret vāciešiem - spītīgi pieturoties pie plāna, bez nekādas improvizācijas)
, 2012-09-12 09:18, pirms 13 gadiem
...mūsu futbols bērnu autiņu līmenī....šeit lieli varoņi, bet uz kopējā fona kauns.
, 2012-09-12 09:32, pirms 13 gadiem
LV futbolā galvenais ir svētā trīsvienība - Indriķis, Mežiks un Starijs, izlase tāds blakusprojekts, lai FIFA vai UEFA ieskaita kāpostu. Diemžēl tāda lietu kārtība, tāpat ir daudzās, ja ne visās, LV sporta federācijās, kur ienāk kaut kāda naudiņa no malas... Ne velti Mežika lielākais sapnis ir dabūt savā grupā ENG vai GER, lai varētu uzvārīties uz TV translācijām.
Par goliem:
1. kāda hre pēc jālec virsū cilvēkam, kurš virzās prom no vārtiem (pendeles gadījums), vienmēr jānosedz īsākais ceļš uz vārtiem, tā normāla līmeņa aizsargi nespēlē;
2. pietrūka koncentrācijas pašās puslaika beigās;
3. Rugins bija pirmais pie atsistās bumbas, taču tizli pielika kāju un bosnietis viens pats ieskrēja soda laukumā, lai atdotu rezultatīvu piespēli;
4. visu spēli mūsējie vilkās uz bosniešu māņu kustībām (daļēji tas bija otrajā golā, kad tā vietā, lai bloķētu sitienu, mūsējais ieskrējās tā, it kā bosnietis virzītos uz stūra karodziņu), šis bija visu momentu moments, cerams, ka Kaspara trauma nav nopietna
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-12 11:56, pirms 13 gadiem
kauns pēc šīs spēles man ir tikai par daudziem sportacentra lietotājiem un viņu mazo intelektuālo līmeni.
, 2012-09-12 12:36, pirms 13 gadiem
Saja cikla izskatas , ka Latvijas speletaji macas bumbot pa laukuma vidu , aizmirstot , ka jauzbruk , it ka jau saspele vedas , bet uzbrukuma nav nekaa , agrak vismaz sita uz prieksu un kads cinijas par bumbu , iespejasm , ka te vaina tiesam ir treneri , te maina shemas ar vienu uzbruceju , daudz labu uzbruceju Gauracs , Rudnevs , Verpakovskis , utt , uz laukum atliek viet vienam , tda lieciet Gorksu uzbrukuma un Rudnevs lai iet aizsardziba ,
, 2012-09-12 13:19, pirms 13 gadiem
Starkovam kā trenerim jāmotivē spēlētāji, tas ir galvenais valstsvienības trenera trumpis. Ja viens no otra noguruši, tad vienkāršāk nomainīt vienu treneri, nevis padsmit špīlerus..
, 2012-09-12 13:22, pirms 13 gadiem
aris no kombuliem2 rakstīja: Vinsh domaa tikai par krievu Rosneftj naudu, ko sanjem klubaa, taada izlase vinjam pie kaajas, ari Rudnev domaa tik par miljoniem, Starkovs nav pie vainas ...
Tas bija Tev...
Starkovam kā trenerim jāmotivē spēlētāji, tas ir galvenais valstsvienības trenera trumpis. Ja viens no otra noguruši, tad vienkāršāk nomainīt vienu treneri, nevis padsmit špīlerus..
, 2012-09-12 13:25, pirms 13 gadiem
Pēc šīs spēles sapratu, ka LV tomēr īsts futbols nepastāv. Tādi sētas špīleri vien ir. Un viens Rudņevs, uz kuru tagad it kā spiež spēli(kaut gan piespēles var saskaitīt uz vienas rokas pirkstiem), nav vilcējs. Lai bumbojas pa LV grants laukumiem.....
, 2012-09-12 13:55, pirms 13 gadiem
Mr.Shit rakstīja: Ar ko Cauņa labāks par citiem pussargiem. Ar to, ka sit pendeles un centrē soda laukumā? Cik Cauņa ir iedevis normālas piespēles uzbrucējiem? Vienkārši spēlē CSKA un tāpēc ir radies stereotips, ka šis ir baigais talants. Ja būs pussargi, kas mācēs iedot uzbrucējiem piespēles, tad būs arī vairāk vārti. Ja Starkovs liks savus bijušos un esošos Skonto sistēmas pussargus, tad Starkovs savu pašu antirekordu FIFA rangā būs pamatīgi "uzlabojis"!
Pēc šī varētu domāt, ka Cauņa iespēju spēlēt CSKA ir kādā loterijā vinnējis or smth. Tas, ka viņš viņš spēlē (nevis tikai skaitās) CSKA arī ir vislabākais apliecinājums viņa kvalitātei.
Tajā pašā laikā nevajag gaidīt, ka Cauņa viens pats uztaisīs spēli - Latvijas mērogam viņš ir ļoti liels talants, bet pasaules līmenī vidēja līmeņa spēlētājs, kuram vajag attiecīga līmeņa partnerus laukumā. Kā tas ir klubā.
, 2012-09-12 13:58, pirms 13 gadiem
Vajag treneri, kurš kautko saprot no uzbrukuma veidošanas. Starkovs varētu vakaros pirms miedziņa šo pašu spēli video papētīt, kā bosnieši veido spēli uzbrukumā. Runa nav pat par viņu augstāku meistarību, bet par pašu ideju. Piemēram - mūsējie izpilda stūra sitienu, un jau pēc 20 sekundēm tikai brīnumainā kārtā nezaudē vārtus... Acīmredzot jāsauc atpakaļ Džonsons...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-12 14:30, pirms 13 gadiem
aris no kombuliem2 rakstīja: Kaa reizi runa ir par vinju augstaaku meistariibu!!! – to, kaa muusu futbolistiem nav, nevar iemaacit pa 4 dienaam...
Ja zini, kas ir jāizpilda, bet kautkā nesanāk - tā ir 1 lieta, bet ja nezini, un pat nemēģini - pavisam cita. Tas nav tik ļoti atkarīgs no meistarības, kā no trenera prasībām.
, 2012-09-12 14:37, pirms 13 gadiem
Te jau ir ta atskiriba! Ne jau chalis no Kaliningradas Baltika vai Liepajas Metalurga var nospelet lidzigi ar Stutgartes vai Man City chali. Ne jau par skaistam acim tiek top klases klubos. Viss ir ta ka tam jabut! Redzot ka spele BiH man pat nav nekadu dusmu uz musu speletajiem. Vinji darija ko vareja. Tas ka uz neko vairak nav spejigi jau nav Starkova vaina. Kas ir , tas janjem. Gaidisu nakamas speles un ceresu uz kadu labaku rezultatu. Esmu lepns , ka tikam uz 2004 gada EC. Bet saprotu Indriksona teikto , ka kamer nespeles pietiekams daudzums speletaju labos klubos , tikmer nekas nebus. Vanins,Caunja,Verpakovskis,Rudnjevs ir ok. Neapjuk ja nak 2vi virsu , kaut nesaprotu kapec nelaiz Gauracu uz laukuma. Sakiet ko gribat , bet taktika ar 1nu uzbruceju neattaisnojas. Mani visvairak sarugtinaja pussargi un aizsargi .. tas ir sausmas ka spele Rugins , Krjauklis un Ivanovs .. Ari Visnakovs.
, 2012-09-12 14:44, pirms 13 gadiem
Rai4a rakstīja: Viss ir ta ka tam jabut! Redzot ka spele BiH man pat nav nekadu dusmu uz musu speletajiem. Vinji darija ko vareja. Tas ka uz neko vairak nav spejigi jau nav Starkova vaina. Kas ir , tas janjem. Gaidisu nakamas speles un ceresu uz kadu labaku rezultatu. Esmu lepns , ka tikam uz 2004 gada EC. Bet saprotu Indriksona teikto , ka kamer nespeles pietiekams daudzums speletaju labos klubos , tikmer nekas nebus. Vanins,Caunja,Verpakovskis,Rudnjevs ir ok. Neapjuk ja nak 2vi virsu , kaut nesaprotu kapec nelaiz Gauracu uz laukuma. Sakiet ko gribat , bet taktika ar 1nu uzbruceju neattaisnojas. Mani visvairak
sarugtinaja
pussargi un aizsargi .. tas ir sausmas ka spele Rugins , Krjauklis un Ivanovs .. Ari Visnakovs.
Atsitās cik spēja,tā būtu jāsaka!
Un galvenais būt lepnam,un dzīvot 2004 gada iespaidā joprojām!
Ivanovs vismaz divreiz glāba mūsu izlasi no vārtu zaudējumiem!
----------------
pietiek te demagoģēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-12 15:09, pirms 13 gadiem
Ja godīgi, varējām arī ar lielāku rezultātu pagrūst....4. gols vienkārši apkaunojums, cerams nekādos Eurosport abzoros šo kaunu neparādīs! Izskatās, ka šis cikls jau ir norakstāms, neatminos vai pēdējos bijām uz 0 tikai pēc 2 spēlēm! Pēdējā iespēja paņemt 3 punktus Slovākijā, jo tur tagad pat 1 punkts jau būs par maz! Starkovam jāriskē un jāsāk spēlēt pēc citas shēmas! Vismaz Ģerija Džonsona laikos bija patīkami skatīties mūsu spēles, tagad diezkas nav...
, 2012-09-12 15:21, pirms 13 gadiem
aris no kombuliem2 rakstīja: BIH izlasee:
2 speletaji – ENG Premier
2 speletaji – ITA Serie A
3 speletaji – GER Bundes
3 speletaji – RUS premier
3 speletaji – TUR Super lig
1 speletajs – ESP Primera Div
1 speletajs – GER 2. Bundess
1 speletajs – UKR premier

Shaubos, vai kaads tajaas liigaas ir par skaistaam aciim un muusu baalelini netiek njemti tapeec, ka vinjiem PIETRUUKST MEISTARIIBAS...
Pastiprināt savu komentu, tas ir pazitīvi!
2012 atlases ciklā apskaties serbu,slovēņu izlases sastāvus,bet uz pārspēlēm tika igauņi,nevis šīs pieminētās izlases!.............
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-12 15:49, pirms 13 gadiem
Latvijā nav futbola un nebūs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-12 15:59, pirms 13 gadiem
aris no kombuliem2 rakstīja: Protams, var piemineet EST izlasi, bet kaa redzams, ilgterminjaa, tas nestraadaa – EST saak kaast visiem peec kaartas...
Rezultāts bija 4-1 !!! Runa par spēli nevis zaudējumu,pie 0-1 visi 10 laukuma spēlētāji + vārtsargs atradās savā soda laukumā,notika atsperšanas,jeb atsišanās,nez kā vēl to saukt,no 0-1 līdz pendelei(loģiskam iznākumam),nevienu futbolistu no LV izlases,nevarēja saskatīt otrpus centram vairāku minūšu garumā,BIH darīja ko grib ar mums!
Pendele - tur nebija ne smakas no pārkāpuma,vairākas reizes 1 puslaikā tiesnesis nereaģēja uz BIH acīmredzamajiem pārkāpumiem cīņās par bumbu,tieši otrie vārti tika arī gūti kad tiesnesis nesaskatīja (negribēja saskatīt,tā pareizāk būtu),laukuma centrā acīmredzamu pārkāpumu no BIH futbolista,var teikt tiesnesis raka nost................
Bet kad vēl bija 0-1 man šeit vēl viens kas skatījās maču,teica labāk nebūtu iesituši,tik pretīgs antifutbols pēc vārtiem no LV izlases bija jāredz!
Pattiesībā sakot tas bija tikais laika jautājums,kad BIH gan izlīdzinās gan izvirzīsies vadībā,pat ja nebūtu šīs pendeles,tas būtu noticis !
, 2012-09-12 16:03, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Par Ivanovu biju patīkami pārsteigts, jo likās, ka bosnieši viņu pārleks, bet tikai 4.v uz viņu gulstas
Tādas arī manas domas!Žēl ka neguva vēl vārtus,bija iespēja!............
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-12 16:48, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Tu jau noteikti labi zini veco teicienu, ka par ātru iesita
75min ir pašā laikā
Protams,ja ātri iesit pie starkova,tad viss ir paredzams!
BIH bija diezgan nedroša aizsardzība(vairākus ne obligātus stūra sitienus izpildījām),arī vārtsargs bija ne visai drošs,kad elementārā situācijā šis sita bumbu autā.Tā kā vajadzēja domāt par uzbrukumu!
BIH nebija nekāds monstrs kā šeit daži profiliņi grib iestāstīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-09-12 18:01, pirms 13 gadiem
Tās Starkova cerības par iziešanu no grupas jau no sākuma šķita nereālas. Ar to pašu Lietuvu nebrīnīšos,ja mūsējie zaudēs. Atliek uzvarēt Lihtenšteinu abās spēlēs.Absolūtais vairākums saka: Nu atkāpies vienreiz, Starkov!
, 2012-09-12 20:00, pirms 13 gadiem
Visi tik nopelt māk,a ko jūs savā dzīvē esat sasnieguši....un nekas vēl nav zaudēts....
, 2012-09-12 20:08, pirms 13 gadiem
Bosnieši spēlēja atklātu futeni, iespējams, ka viņu aizsardzība nav tā labāka, tāpēc spēle bija tiešām skatāma. Runājot par Kreipāna komentēšanu, izslēdzu skaņu pēc 1puslaika. Mani tomēr vairāk futbols interesē, nevis bosniešu futbolistu radu raksti. Bosnieši mūsu soda laukumā nostājas un bombī, bet viņš tik par vecmāmiņām ASV stāsta. Noņēmu skaņu un izbaudīju to, ka nav tās Kreipāna subjektivitātes par spēli.
, 2012-09-12 20:11, pirms 13 gadiem
Starkov atkāpies!
, 2012-09-12 20:17, pirms 13 gadiem
stuba rakstīja: Latvijā nav futbola un nebūs!
Nosauc valsti, kuras iedz. skaits ir apmēram tāds pats vai mazāks kā Latvijai, un futenis ir augstākā līmenī! Tad runāsim
, 2012-09-12 20:36, pirms 13 gadiem
Paus rakstīja: Nosauc valsti, kuras iedz. skaits ir apmēram tāds pats vai mazāks kā Latvijai, un futenis ir augstākā līmenī! Tad runāsim
Provēšu es minēt!
Igaunija - der?
Slovēnija - der?
, 2012-09-12 20:45, pirms 13 gadiem
Andris5 rakstīja: Provēšu es minēt!
Igaunija - der?
Slovēnija - der?
Igaunijā augstāks? kādi sasniegumi? kādi klubi? pašreiz augstāka vieta rangā, bet ne nacionālā izlase, nekas cits tur nav augstāks. Ar ko slovēnija pārspēj Latviju?
, 2012-09-12 21:14, pirms 13 gadiem
Paus rakstīja: Igaunijā augstāks? kādi sasniegumi? kādi klubi? pašreiz augstāka vieta rangā, bet ne nacionālā izlase, nekas cits tur nav augstāks. Ar ko slovēnija pārspēj Latviju?
Cik saprotu mēs šeit runājam par Valsts izlasēm!

2006 gada PK atlasē LV-Igaunija 1-2 , 2-2
igauņi 17p - 4 vieta
LV 15p - 5 vieta
----------------
2012 gada EČ atlasē Igaunija 2 v. tika pārspēlēs
2012 gada EČ atlasē Latvija 4 vieta(11p bija līdz 2 vietai)
--------------
FIFA rangā
Igaunija 55 v.
Latvija 94 vietā(pelnīti daudz zemāk)
Ar nepacietību gaidu jauno ranga tabulu,skat ka nesanāk apmaldīties Nevarēsim tādu Latviju pat sameklēt!
---------------
slovēņi divreiz PK, Vienreiz EČ,
tā kā LV-Slovēnija pat nekorekti būtu salīdzināt!
, 2012-09-12 23:00, pirms 13 gadiem
Andris5 rakstīja: Atsitās cik spēja,tā būtu jāsaka!
Un galvenais būt lepnam,un dzīvot 2004 gada iespaidā joprojām!
Ivanovs vismaz divreiz glāba mūsu izlasi no vārtu zaudējumiem!
----------------
pietiek te demagoģēt!
Neviens no aizsargiem neglaba neko! Vinji izskatijas ka ziemelbriezi uz ledus! Ja ne Vanins un veiksme , tad butu 7:1 vai 8:1. Dzeko sitiens no 3 metriem , vartu parliknis un gan jau vel kkas. Vinji 4 iesita un vel tikpat vareja , ar to ari viss izteikts. Divas veiksmigas epizodes Ivanovam par speli un tas ir viss ?Stasts ir par to , ka si ir Bosnijas talantigaka paaudze pedejos gados
, 2012-09-12 23:34, pirms 13 gadiem
Rai4a rakstīja: Neviens no aizsargiem neglaba neko! Vinji izskatijas ka ziemelbriezi uz ledus! Ja ne Vanins un veiksme , tad butu 7:1 vai 8:1. Dzeko sitiens no 3 metriem , vartu parliknis un gan jau vel kkas. Vinji 4 iesita un vel tikpat vareja , ar to ari viss izteikts. Divas veiksmigas epizodes Ivanovam par speli un tas ir viss ?Stasts ir par to , ka si ir Bosnijas talantigaka paaudze pedejos gados
Vismaz divas Ivanova nosaukšu!
Izklupienā neitralizēja reālu vārtu momentu pašā vārtu priekšā,un ar galvu palēcoties no sieniņas,abas reizes otrajā puslaikā!
Tās ir nevis divas vienīgās veiksmīgās Ivanova epizodes mačā,bet gan divas epizodes kurās viņš glāba komandu no iespējamiem vārtu zaudējumiem(būtu,nebūtu vārti tais epizodēs ,ja nebūtu veiksmīgās Ivanova darbības ,to jau mēs neuzzināsim)!Šī BIH bija ņemama!Bet ne tad kad stariks taisa ierakumus pie saviem vārtiem!
, 2012-09-12 23:37, pirms 13 gadiem
Andris5 rakstīja: Vismaz divas Ivanova nosaukšu!
Izklupienā neitralizēja reālu vārtu momentu pašā vārtu priekšā,un ar galvu palēcoties no sieniņas,abas reizes otrajā puslaikā!
Tās ir nevis divas vienīgās veiksmīgās Ivanova epizodes mačā,bet gan divas epizodes kurās viņš glāba komandu no iespējamiem vārtu zaudējumiem(būtu,nebūtu vārti tais epizodēs ,ja nebūtu veiksmīgās Ivanova darbības ,to jau mēs neuzzināsim)!Šī BIH bija ņemama!Bet ne tad kad stariks taisa ierakumus pie saviem vārtiem!
Bija , bija nemama! un rezultats to apliecina