Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Levandovskis Latviju nežēlo: Vaņina jubilejas mačā izlasei kārtējā sakāve

Rolands Eliņš

Levandovskis Latviju nežēlo: Vaņina jubilejas mačā izlasei kārtējā sakāve
Roberts Levandovskis un Vitālijs Jagodinskis. Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas futbola izlase turpina savu katastrofālo „Euro 2020” atlases ciklu un šovakar Daugavas stadionā ar 0:3 piekāpās Polijai, ciešot sesto sauso zaudējumu pēc kārtas. Savu simto spēli Latvijas izlasē aizvadīja Andris Vaņins, kuru trīsreiz pārspēja šosezon neapturamā poļu superzvaigzne Roberts Levandovskis.

Spēles teksta tiešraide

Latvijas futbola izlase šodienas maču aizvadīja 7107 skatītāju klātbūtnē, kas bija apmeklētāka izlases spēle Latvijā kopš 2017. gada mača pret Šveici un nedaudz apmeklētāka nekā šīs vasaras Eiropas līgas spēle starp „Riga” un „Kobenhavn”. Lielu daļu no šodienas mača apmeklētājiem gan veidoja poļu fani, kas spēles laikā arī sarūpēja pirotehnikas šovu.

Latvijas izlasei sarūgtināt poļu fanus neizdevās, tāpat kā neizdevās iepriecināt savu vārtsargu Andri Vaņinu, kurš šovakar aizvadīja simto spēli Latvijas izlasē. Pēc visnotaļ cerīgām pirmajām minūtēm Latvijas aizsardzībai, ko šoreiz veidoja piecu spēlētāju līnija, aukstu dušu virsū uzgāza Polijas uzbrukuma līderis Roberts Levandovskis.

Vispirms devītajā minūtē Levandovskis manīgi aizlavījās aiz divu Latvijas aizsargu muguras un atklāja rezultātu, bet 13. minūtē viņš palika brīvs uz soda laukuma gala līnijas un pēc precīzas Kamila Grosicka piespēles mierīgi panāca jau 2:0. Puslaika turpinājumā Latvija centās pāriet uzbrukumā, kas puslaika beigās sāka izdoties arvien biežāk, kamēr Polija bija pilnīgi apmierināta ar mierīgu spēli ar atsevišķiem pretuzbrukumiem.

Otrajā puslaikā Polija centās paātrināt futbolu un arvien biežāk tika pretuzbrukumos, ar kuriem gan Latvijai izdevās tikt galā. Spēles nākamais lielais pavērsiens bija 76. minūtē, kad Polija pusātrajā uzbrukumā uzlauza mūsu aizsardzību, Grosickis sita bumbu uz tālo vārtu stabu, kur pilnīgi brīvs bija palicis Levandovskis, un viņam atlika tikai ieripināt bumbu tukšos vārtos. Levandovskis noformēja sev „hat-trick” un vēl vairāk uzspodrināja savu šī rudens statistiku – iepriekšējo septiņu spēļu periodā „Bayern” zvaigzne visos turnīros ir guvis 11 vārtus.

Latvijai mača izskaņā radās pāris iespējas pārtraukt savu nu jau ļoti ieilgušo sauso sēriju. Pēc Jāņa Ikaunieka sitiena tika prasīta pendele par poļu aizsarga spēli ar roku, kas netika fiksēta, aktīvi mačā iesaistījās uz maiņu nākušais Artūrs Karašausks, pašās beigās bija pāris bīstami centrējumi, taču rezultāts tā arī nemainījās, turklāt fakts paliek fakts – Latvijai šajā mačā UEFA spēles protokolā nav reģistrēts neviens sitiens vārtu rāmī.

Latvijas izlases sākumsastāvā šajā mačā, salīdzinot ar iepriekšējo spēli septembrī, bija četras izmaiņas, un šoreiz Šveicē spēlējošais Roberts Uldriķis pat nedevās laukumā. Savukārt Karašauskam došanās uz maiņu nozīmēja pirmo oficiālo maču kopš jūnija (ne tikai izlasē, bet vispār). Jāpiemin, ka Polija spēles lielāko daļu pavadīja ar sev netipisku taktisko shēmu, spēlējot ar Levandovski kā vienīgo uzbrucēju.

Latvijai šis bija septītais zaudējums septiņās cikla spēlēs, turklāt sesto reizi pēc kārtas netika gūti vārti. Šovakar trīs ielaistie vārti arī nozīmēja, ka labots izlases antirekords - pirmoreiz kādā EČ vai PK atlases ciklā Latvijas izlase ielaidusi vairāk nekā 21 vārtus. Pēc šodienas mača Latvijas gūto un ielaisto vārtu bilance noslīdējusi līdz 1:24, turklāt vēl šajā ciklā palikušas trīs spēles. Nākamā no tām pēc piecām dienām būs viesos pret Izraēlu.

Latvija – Polija 0:3 (0:2)

Vārti: Levandovskis 9`, 13`, 76`
Brīdinājumi: Maksimenko
Latvija: Vaņins, Maksimenko, Dubra, Jagodinskis, Ošs, Rugins, Laizāns (Tobers 72`), J.Ikaunieks, Ķigurs (Cigaņiks 86`), Rakels (Karašausks 72`), Gutkovskis.
Polija: Ščensnijs, Kendzjora, Gliks, Bednareks, Ribuss (Reca 80`), Šimaņskis, Klihs (Pjonteks 60`), Krihovjaks, Grosickis (Frankovskis 77`), Zeliņskis, Levandovskis.
Galvenais tiesnesis: Haliss Ezkahja (Turcija)

Statistika

KomandaSitieni (rāmī)Bumbas kontroleStūra sitieniPiespēļu %Sodi
Latvija4 (0)40%481%8
Polija11 (7)60%487%13

"Euro 2020" kvalifikācijas turnīrs. G grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Polija751111:216
2.Austrija741216:713
3.Ziemeļmaķedonija732210:911
4.Slovēnija732213:711
5.Izraēla722312:148
6.Latvija70071:240

  +1 [+] [-]

, 2019-10-11 00:38, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Ko mēs redzējām - Ikaunieku.
Epizodiski kaut ko rādīja Ošs, Rugins, Ķigurs.
Kāda jēga no Laizāna, Gutkovska, Jagodinska...
Maksimenko arī ne reizi gar malu neaizskrēja.
Nu, nu, man gan Gutkovskis patīk. Labi kustās bez bumbas un meklē brīvās vietas, labi spēlē divcīņās un pat pašās spēles beigās neizskatījās īpaši noguris. Par Laizānu gan - jūnija spēlēs es viņu slavēju, bet rudenī viņš ir nosēdies. Šovakar, manuprāt, viņš bija pārāk lēns.

     [+] [-]

, 2019-10-11 00:38, pirms 5 gadiem
nazhiss rakstīja: Diezgan laba atmosfēra tomēr, ja būtu pilnas tribīnes un fani kā poļiem.
Tā kā nav ko gausties, ka nav futbola stadiona sajūta!
Izraēlai liekas jau nereāla kvalifikācija Euro. Varbūt tur kāds neizšķirts?

     [+] [-]

, 2019-10-11 00:39, pirms 5 gadiem
vell milti, kaa var laukumaa laist Karaushausku, kurss nespele pus gadu nekur, bet Uldriki turet u bankas??? Stojakovicham ar galvu kaut kas nav kartiba...

  +1 [+] [-]

, 2019-10-11 00:40, pirms 5 gadiem
nazhiss rakstīja: Diezgan laba atmosfēra tomēr, ja būtu pilnas tribīnes un fani kā poļiem.
Tā kā nav ko gausties, ka nav futbola stadiona sajūta!
Kas veido fanus? Cik no atnākušajiem Latvijas izlases atbalstītājiem zin fanu saukļus? Kur tie ir vispārpieejami nopublicēti? Dažbrīd liekas, ka H sektors (jā, kā to tagad sauc?) priecājas un jūtas pašpietiekami par vārīšanos savā 30-40 cilvēku sulā.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-11 00:43, pirms 5 gadiem
elfs rakstīja: Poļi gan skaļi, Purvciemā varēja dzirdēt.
Poļiem ļoti labs futbols.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-11 00:49, pirms 5 gadiem
Ceru, ka Ontužāns nekad nespēlēs kopā ar šitiem bomžiem !!!

  +3 [+] [-]

, 2019-10-11 00:49, pirms 5 gadiem
kegums rakstīja: Es redzēju divas jaukas Karašauska piespēles Ikauniekam, kur tālāk risinājums prasījās labāks. Arī redzēju Karašauska fizisko negatavību, kuras dēl izveidojās 3. vārti.
Ošs tiešām uzņ ēmās uzbrukuma darbību veidošanu. Drusku uz Gorķšu labākajos laikos jau sāka tiekties.
Par Gutkovski totāli nepiekrītu, vissekmīgākais mūsējais, kurš cīnijās par gaisa bumbām. Šo lietu (spēli ar galvu) Uldrikim Stojanovičs minēja kā mīnusu, bet arī var saprast ķiķinošo Askoldu+kompaņiju pēc pēdējās maiņas. Karašauskam ir tehnika, Uldriķim forma...
Ķigura darbības patika, vēl tikai domāšanas ātrums jāpieliek.
Toberam vēl kādi 15% līdz Laizāna līmenim domāšanā jāpieliek.
Kuram Laizānam?

  -1 [+] [-]

, 2019-10-11 00:54, pirms 5 gadiem
kegums rakstīja: Kas veido fanus? Cik no atnākušajiem Latvijas izlases atbalstītājiem zin fanu saukļus? Kur tie ir vispārpieejami nopublicēti? Dažbrīd liekas, ka H sektors (jā, kā to tagad sauc?) priecājas un jūtas pašpietiekami par vārīšanos savā 30-40 cilvēku sulā.
H side or tikai bijušie Skonto fani. Latvijas izlases spēlēs visas Latvijas fanu kustības apvienojas zem vārda Ultras Latvija.

  -2 [+] [-]

, 2019-10-11 00:55, pirms 5 gadiem
Vaņina 100. spēle.. nez viņs ir ielaidis 100 vārtus vai nav .. ja nav, tad tā varētu būt nākamā motivācija viņam izlase ..

     [+] [-]

, 2019-10-11 01:08, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Kuram Laizānam?
Labs
Līdz Oļegam.

     [+] [-]

, 2019-10-11 01:12, pirms 5 gadiem
Neviena sitiena vārtu rāmī izsaka visu...!

  +1 [+] [-]

, 2019-10-11 01:24, pirms 5 gadiem
Divejādas sajūtas par spēli.
Kaut puiši nesēdēja tikai aizsardzībā, centās kautko mainīt, uzbruka, veidoja arī kaut kādus momentus, bet tie 3 ielaistie vārti - poļi ar ne īpaši trakām jaudām atrada robus un izsmēja mūsējos samērā viegli.
Te nu vienīgi jāsaka, ka kaut kas jāpārdomā pie aizsardzības - nevar tā nenosegt uzbrucējus tik brīvi, ka var uzsist tā pa tukšiem vārtiem.

Jebkurā gadījumā - šajā spēlē kaut rezultāts bēdīgs, ir redzamas arī pozitīvās lietas. Daudz viņu nav, bet kaut kas ir. Jāturpina strādāt un jāparāda labāks sniegums nākamajā mačā.

Sāpīgi, nepatīkami, bet citu vietā mums daudz nav ko likt.
Te dažs labs čortojās kapēc Maksimenko liek malējā aizsardzībā. Te nu derētu atcerēties, ka kreisajā malā mums nav spējīga malējā aizsarga. Es būtu licis tieši šos pašus aizsargus - Ošu, Dubru, Jagodinski, Maksimenko un Ruginu. Varbūt Rugina vietā varētu kādu citu, jo Rugina pusē iesākās kļūdu ķēdes pirmajiem 2 goliem. Bet ko likt Rugina vietā? Pētersons noguris, Gabovs ar it kā var, bet tam ar mēdza būt kļūdas, Freimanis no Spartaka netur līdzi tagad, varbūt vēl kāds... bet nu kopbilde tāda nekāda. Nav jau alternatīvu. Es vismaz šobrīd neredzu.

Vidējā līnijā vairāk vai mazāk pieņemami. Rādīja saturīgu spēli. Kaut kā centās. Uzbrukumam par maz iespēju, lai ko mainītu, jo nebija jau tik daudz to momentu.

Vienīgais par ko brīnos - kapēc nekad nesaasina spēli ar sitieniem uz vārtiem no distances (no lielgabala) - 16-24 m attāluma. Mums uzbrukumi visu laiku balstās uz flangiem un tad centrējumi. Diezgan prognozējami uzbrukumi. Nav saasinājumi no dažādām pozīcijām. Tas liek aizdomāties.

Lai nu ko... lai cīnās. Un te nelīdzētu U-19 vai U-21 iesaiste lielajos mačos. Puiši vēl netur līdzi. Tāpat visi lamātos, ka slikti rezultāti. Un visa šī problēma rāda to, ka čaļi it kā cenšas, bet daudz treniņu procesā ielaists un iekavēts, nav pievērstas tās būtiskās lietas, ko vajadzēja darīt pirms 10-15 gadiem. Un te paldies Indriksonam, paldies arī tuvredzīgajiem klubiem ar visiem treneriem priekšgalā. Ir jāpārdomā ikvienam, ko paši ir izdarījuši treniņu procesā un kā.

Un te nav ko vainot Gorkšu. Gorkš te nav pie vainas izlases problēmām. Tie vilki ir pats mazākais. Un neko dārgi viņi arī nav izmaksājuši. Vairāk ir jāskatās, kā uzlabot vispār treniņprocesu visā futbola saimniecībā. Un arī pašiem spēlētājiem ir jāpaskatās uz sevi, kā domā, kā redz laukumu, cik ļoti palīdz viens otram no komandas biedriem, kā pieņem lēmumus un kādu sniegumu un atdevi sniedz spēlē. Ir vieta izaugsmei ikvienam.

Lai arī šobrīd esam lielā bedrē, bet skatāmies no otras puses - futbols ir mainījies, un ir laiks mums pašiem arī mainīties un uzlabot visu, ko varam. Sākot no klubiem, treneriem un beidzot ar spēlētājiem. Un arī federācijā dažam labam jāpārdomā sava attieksme. Arī tiem pašiem opozicionāriem, kas nu tā grib nomest Gorkšu nost.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-11 01:44, pirms 5 gadiem
tigereens rakstīja: Divejādas sajūtas par spēli.
Kaut puiši nesēdēja tikai aizsardzībā, centās kautko mainīt, uzbruka, veidoja arī kaut kādus momentus, bet tie 3 ielaistie vārti - poļi ar ne īpaši trakām jaudām atrada robus un izsmēja mūsējos samērā viegli.
Te nu vienīgi jāsaka, ka kaut kas jāpārdomā pie aizsardzības - nevar tā nenosegt uzbrucējus tik brīvi, ka var uzsist tā pa tukšiem vārtiem.

Jebkurā gadījumā - šajā spēlē kaut rezultāts bēdīgs, ir redzamas arī pozitīvās lietas. Daudz viņu nav, bet kaut kas ir. Jāturpina strādāt un jāparāda labāks sniegums nākamajā mačā.

Sāpīgi, nepatīkami, bet citu vietā mums daudz nav ko likt.
Te dažs labs čortojās kapēc Maksimenko liek malējā aizsardzībā. Te nu derētu atcerēties, ka kreisajā malā mums nav spējīga malējā aizsarga. Es būtu licis tieši šos pašus aizsargus - Ošu, Dubru, Jagodinski, Maksimenko un Ruginu. Varbūt Rugina vietā varētu kādu citu, jo Rugina pusē iesākās kļūdu ķēdes pirmajiem 2 goliem. Bet ko likt Rugina vietā? Pētersons noguris, Gabovs ar it kā var, bet tam ar mēdza būt kļūdas, Freimanis no Spartaka netur līdzi tagad, varbūt vēl kāds... bet nu kopbilde tāda nekāda. Nav jau alternatīvu. Es vismaz šobrīd neredzu.

Vidējā līnijā vairāk vai mazāk pieņemami. Rādīja saturīgu spēli. Kaut kā centās. Uzbrukumam par maz iespēju, lai ko mainītu, jo nebija jau tik daudz to momentu.

Vienīgais par ko brīnos - kapēc nekad nesaasina spēli ar sitieniem uz vārtiem no distances (no lielgabala) - 16-24 m attāluma. Mums uzbrukumi visu laiku balstās uz flangiem un tad centrējumi. Diezgan prognozējami uzbrukumi. Nav saasinājumi no dažādām pozīcijām. Tas liek aizdomāties.

Lai nu ko... lai cīnās. Un te nelīdzētu U-19 vai U-21 iesaiste lielajos mačos. Puiši vēl netur līdzi. Tāpat visi lamātos, ka slikti rezultāti. Un visa šī problēma rāda to, ka čaļi it kā cenšas, bet daudz treniņu procesā ielaists un iekavēts, nav pievērstas tās būtiskās lietas, ko vajadzēja darīt pirms 10-15 gadiem. Un te paldies Indriksonam, paldies arī tuvredzīgajiem klubiem ar visiem treneriem priekšgalā. Ir jāpārdomā ikvienam, ko paši ir izdarījuši treniņu procesā un kā.

Un te nav ko vainot Gorkšu. Gorkš te nav pie vainas izlases problēmām. Tie vilki ir pats mazākais. Un neko dārgi viņi arī nav izmaksājuši. Vairāk ir jāskatās, kā uzlabot vispār treniņprocesu visā futbola saimniecībā. Un arī pašiem spēlētājiem ir jāpaskatās uz sevi, kā domā, kā redz laukumu, cik ļoti palīdz viens otram no komandas biedriem, kā pieņem lēmumus un kādu sniegumu un atdevi sniedz spēlē. Ir vieta izaugsmei ikvienam.

Lai arī šobrīd esam lielā bedrē, bet skatāmies no otras puses - futbols ir mainījies, un ir laiks mums pašiem arī mainīties un uzlabot visu, ko varam. Sākot no klubiem, treneriem un beidzot ar spēlētājiem. Un arī federācijā dažam labam jāpārdomā sava attieksme. Arī tiem pašiem opozicionāriem, kas nu tā grib nomest Gorkšu nost.
Visam pilnīgi piekrītu, tikai nesen vēl Gabovu ar kruķiem manīju - vēl nebūs formā.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-11 02:03, pirms 5 gadiem
Ok, ierosinu pieņemt mani par galveno izlases treneri.
Taktika sekojoša:
1. bumbu izlase tāpat neprot ne kontrolēt, ne piespēles iedot, ne uzsist.
2. attiecīgi tuvākā riska zona (risks pad**rst bumbu) LV izlasei veidojas neilgi pēc centra līnijas.
3. izlases turpmākā stratēģija ir sekojoša - bumbu ievadīt aiz centra līnijas un nekavējoties sist pa pretinieka vārtiem. Ja futbolistiem būs problēmas veikt tālsitienus, iesaistīsim izlasē regbijistus. Pretinieku vārtsargs nogurs. Un tad pienāks īstais brīdis iesist
4. stratēģija 2 - futbolisti uzsēdīsies viens otram uz pleciem un pie vārtiem aizsardzībā izveidos Lielo Latvijas mūri. Vaņinam vajadzēs piesegt labi ja 2 kvadrātmetrus
5. stadionā būs viens "savvaļas" steroīdiem piepildīts pitbulterjers, kurš būs trenēts nekost tiem, kas ģērbušies LV krāsās, un kurš nejauši ieskries stadionā tieši tad, kad LV draudēs vārtu zaudējums

  +1 [+] [-]

, 2019-10-11 02:05, pirms 5 gadiem
Deportivo rakstīja: Nu, nu, man gan Gutkovskis patīk. Labi kustās bez bumbas un meklē brīvās vietas, labi spēlē divcīņās un pat pašās spēles beigās neizskatījās īpaši noguris. Par Laizānu gan - jūnija spēlēs es viņu slavēju, bet rudenī viņš ir nosēdies. Šovakar, manuprāt, viņš bija pārāk lēns.
Tur nav ko spriedelēt - LV futbolisti ir lohi bez darbā ētikas.
Viņiem pat bāzes nav lai 90 minūtes varētu paskriet, kur nu vēl sprintu un driblu apgūt.
Tādiem tikai vieta kaut kādā LV 5. līgā Smiltenes Čerepaškās spēlēt.
Bezperspektīvi tuntuļi, kam tas jūsu apjūsmotais futbols ir vienkārši tups darbs, un no kura viņi baudu gūst tikai algas dienā. Tā ir realitāte 99% LV izlasē.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-11 03:43, pirms 5 gadiem
Paskatāmies vēlreiz atkārtojumus pie ielaistajiem goliem un paanalizēsim.
Te video - https://skaties.lv/sports/futbols/l...

1.gols
Bumba pie poļa, trijstūrī - Rugins, Ķigurs, Laizāns. Bumba tiek pāradresēta centru, izskrienot bumbai cauri polim, kas centrā un nonāk uz labajā malā esošajam polim, kur polis pavirzās uz vārtsarga laukuma centru, … un tagad tas interesantākais - tā vietā – Laizāns lēni tipina ārpus sodalaukuma gar līniju uz centra pusi un BRĪVI viņam BURTISKI BLAKUS paskrien garām Levandovskim!!!!! Un tā nu šis brīvi, bez nekādas pretestības iekšā soda laukumā, neviena nepiesegts - saņem elegantu piespēli un te nu Tev GOLS.
Te bija gan aizsardzības, gan pussargu kļūdas nenostrādājot kārtīgi un nenosedzot līdz galam Levandovski. Un Laizāns šo kļūdu VARĒJA LIKVIDĒT, nosedzot Levandovski. Ir jāstrādā VISAI KOMANDAI, nevis tā, kā te notiek – kā bumba tikusi līdz aizsardzībai, tā pussargi vairs ne par ko neatbild. Viss uz aizsargu pleciem. Tā nedrīkst darīt!!!

2.gols
Polis saņem bumbu, trijstūrī – Laizāns, Ķigurs, Rugins. Pārsteidza Ķigura izvēlētā pozīcija, kura bija atvērta brīva zona piespēlei pretiniekam. Lai kā negribētos pārmest jauneklim, bet te bija tiešām kļūda. Vajadzēja nosegt šo piespēli. OK… lai nu būtu - bumba iziet uz malējo pussargu – nākamais gaida Rugins, kurš nenoķer bumbu, lai to izsistu. #11 numurs (Grosickis) garām Ruginam virzienā gar kreiso malu flangā. Rugins atpaliek, un mudīgi mēģina ķert nu jau vairāk virzoties uz soda laukuma pusi, bet nepietiekoši ātri (varbūt ar domu, ka nosegs Dubra - #4), Ruginam te pietrūka ātruma ,lai panāktu Grosicki. Dubram nekas nesanāk, … bumbas adresācija uz soda laukuma centru ārpusi… bet te sākas interesantākais. Tā vietā – centrā ārpus soda laukuma divi uzbrūkošie – priekšā aizsardzībā 4 mūsējie (Dubra ķer Grosicki, Ošs, Jagodinskis, Maksimenko ar virzību uz soda laukumu), Rugins iepaliek… bet ak Tu tētīt – kas notiek pussargu zonā? Vidus zonā pilnīgi TUKŠA un caurskrienama pļava. Neviena nepiesegti DIVI UZBRUCĒJI – tai skaitā LEVANDOVSKIS. Kur ir Laizāns un Ikaunieks? Tie lēni skrien uz aizsardzības pusi. Kapēc TIK BRĪVA zona situācijā, kad ir jādomā par aizsardzību? Čaļi tur tādā distances attālumā, ka jebkurš uzbrucējs tur var darboties tik brīvi un bez kādas pretestības pēc saviem ieskatiem un improvizācijas. Ošam nelaimīgi neizdevās trāpīt pa bumbu, lai to izsistu – bumba virzās ārā no soda laukuma, bet…. Te kā no gaisa, “nez no kurienes izlien” Levandovskis (neviena nepiesegts) – un gatavs otrais gols, kurš absolūti brīvi iegāja soda laukumā. Un Maksimenko te pat nepaspēja (vai arī negribēja?) nosegt Levandovski, jo domāja, ka kolēģi - centra aizsargi nosegs ar bumbu esošo #11 – Grosicki. Un ja rūpīgi ieskatās – arī par vēlu iesāka skrējienu uz soda laukumu. Bet te nu skaidri redzams, ka domāšanas ātrums ļoti atpalika no situācijas notikuma ātruma. Veči… jāsedz jebkurš. Jāredz laukums un situācijas. Kur Jūs visi esat?

3.video episode – atvaira uzbrukumu
Kā var tā ielaist uzbrucēju zonā, kad notiek sitiens? Ko tur kā sālstabi stāvēja Laizāns un Rugins, kad #20 (Zielinskis) tā brīvi ieskrēja soda laukumā abiem garām paskrienot? Brīnums, ka neiesita.

3.gols
Bumba gaisā, Karašausks nenotver bumbu (kam negadās) – seko poļi piespēļu kombinācijas, skrējiens uz soda laukuma pusi – piespēle uz labo malu… brīvi Levandovskis pietuvojas vārtiem, netālu Rugins, bet tas pat VIŅU NENOSEDZ. Un tā nu bombardieris iesit vārtus, bet Rugins vēl plāta roku, ka aizmugure. VECĪT JOHAIDĪ. Tev treneris Stojanovičs neteica, ka jāsedz Levandovskis!!!!!?????? Ko tu tur bremzē aizsardzībā un dod tik brīvu vietu jebkuram pietuvoties vārtiem? Te nu atkal vārti … pie tam TUKŠOS vārtos.

Tā kā šajā secinājumā redzu, ka ir divi spēlētāji, kas ļoti vāji darījuši savu darbu un domājuši par komandu – Laizāns un Rugins. Kopumā te viela pārdomām – KĀ JŪS STRĀDĀJAT aizsardzībā un kā nosedzat zonas, pretinieku spēlētājus un palīdzat komandai.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-11 05:31, pirms 5 gadiem
tigereens rakstīja: Paskatāmies vēlreiz atkārtojumus pie ielaistajiem goliem un paanalizēsim.
Te video - https://skaties.lv/sports/futbols/l...

1.gols
Bumba pie poļa, trijstūrī - Rugins, Ķigurs, Laizāns. Bumba tiek pāradresēta centru, izskrienot bumbai cauri polim, kas centrā un nonāk uz labajā malā esošajam polim, kur polis pavirzās uz vārtsarga laukuma centru, … un tagad tas interesantākais - tā vietā – Laizāns lēni tipina ārpus sodalaukuma gar līniju uz centra pusi un BRĪVI viņam BURTISKI BLAKUS paskrien garām Levandovskim!!!!! Un tā nu šis brīvi, bez nekādas pretestības iekšā soda laukumā, neviena nepiesegts - saņem elegantu piespēli un te nu Tev GOLS.
Te bija gan aizsardzības, gan pussargu kļūdas nenostrādājot kārtīgi un nenosedzot līdz galam Levandovski. Un Laizāns šo kļūdu VARĒJA LIKVIDĒT, nosedzot Levandovski. Ir jāstrādā VISAI KOMANDAI, nevis tā, kā te notiek – kā bumba tikusi līdz aizsardzībai, tā pussargi vairs ne par ko neatbild. Viss uz aizsargu pleciem. Tā nedrīkst darīt!!!

2.gols
Polis saņem bumbu, trijstūrī – Laizāns, Ķigurs, Rugins. Pārsteidza Ķigura izvēlētā pozīcija, kura bija atvērta brīva zona piespēlei pretiniekam. Lai kā negribētos pārmest jauneklim, bet te bija tiešām kļūda. Vajadzēja nosegt šo piespēli. OK… lai nu būtu - bumba iziet uz malējo pussargu – nākamais gaida Rugins, kurš nenoķer bumbu, lai to izsistu. #11 numurs (Grosickis) garām Ruginam virzienā gar kreiso malu flangā. Rugins atpaliek, un mudīgi mēģina ķert nu jau vairāk virzoties uz soda laukuma pusi, bet nepietiekoši ātri (varbūt ar domu, ka nosegs Dubra - #4), Ruginam te pietrūka ātruma ,lai panāktu Grosicki. Dubram nekas nesanāk, … bumbas adresācija uz soda laukuma centru ārpusi… bet te sākas interesantākais. Tā vietā – centrā ārpus soda laukuma divi uzbrūkošie – priekšā aizsardzībā 4 mūsējie (Dubra ķer Grosicki, Ošs, Jagodinskis, Maksimenko ar virzību uz soda laukumu), Rugins iepaliek… bet ak Tu tētīt – kas notiek pussargu zonā? Vidus zonā pilnīgi TUKŠA un caurskrienama pļava. Neviena nepiesegti DIVI UZBRUCĒJI – tai skaitā LEVANDOVSKIS. Kur ir Laizāns un Ikaunieks? Tie lēni skrien uz aizsardzības pusi. Kapēc TIK BRĪVA zona situācijā, kad ir jādomā par aizsardzību? Čaļi tur tādā distances attālumā, ka jebkurš uzbrucējs tur var darboties tik brīvi un bez kādas pretestības pēc saviem ieskatiem un improvizācijas. Ošam nelaimīgi neizdevās trāpīt pa bumbu, lai to izsistu – bumba virzās ārā no soda laukuma, bet…. Te kā no gaisa, “nez no kurienes izlien” Levandovskis (neviena nepiesegts) – un gatavs otrais gols, kurš absolūti brīvi iegāja soda laukumā. Un Maksimenko te pat nepaspēja (vai arī negribēja?) nosegt Levandovski, jo domāja, ka kolēģi - centra aizsargi nosegs ar bumbu esošo #11 – Grosicki. Un ja rūpīgi ieskatās – arī par vēlu iesāka skrējienu uz soda laukumu. Bet te nu skaidri redzams, ka domāšanas ātrums ļoti atpalika no situācijas notikuma ātruma. Veči… jāsedz jebkurš. Jāredz laukums un situācijas. Kur Jūs visi esat?

3.video episode – atvaira uzbrukumu
Kā var tā ielaist uzbrucēju zonā, kad notiek sitiens? Ko tur kā sālstabi stāvēja Laizāns un Rugins, kad #20 (Zielinskis) tā brīvi ieskrēja soda laukumā abiem garām paskrienot? Brīnums, ka neiesita.

3.gols
Bumba gaisā, Karašausks nenotver bumbu (kam negadās) – seko poļi piespēļu kombinācijas, skrējiens uz soda laukuma pusi – piespēle uz labo malu… brīvi Levandovskis pietuvojas vārtiem, netālu Rugins, bet tas pat VIŅU NENOSEDZ. Un tā nu bombardieris iesit vārtus, bet Rugins vēl plāta roku, ka aizmugure. VECĪT JOHAIDĪ. Tev treneris Stojanovičs neteica, ka jāsedz Levandovskis!!!!!?????? Ko tu tur bremzē aizsardzībā un dod tik brīvu vietu jebkuram pietuvoties vārtiem? Te nu atkal vārti … pie tam TUKŠOS vārtos.

Tā kā šajā secinājumā redzu, ka ir divi spēlētāji, kas ļoti vāji darījuši savu darbu un domājuši par komandu – Laizāns un Rugins. Kopumā te viela pārdomām – KĀ JŪS STRĀDĀJAT aizsardzībā un kā nosedzat zonas, pretinieku spēlētājus un palīdzat komandai.
pirmajos 2 golos arī Ošs vairāk vai mazāk tur pazuda defā. Tik nevar saprast kāds viņiem tur plāns - gaidīja, ka partneri rīkosies, vai pats aizpeldēja. Visi 3 goli radās no tā, ka kāds nenostrādāja līdz galam. Ja zonu neprot segt, tad jādara kā pamatskolā skolu mačos, kad skolotāja katram iedala pa sedzamajam, kas aizsardzībā jānotur un vislaik jāskraida līdzi, kamēr komanda atgūst bumbu. Izskatās, ka klibo elemenāra spēles lasīšana un savstarpēja komunikācija.

     [+] [-]

, 2019-10-11 05:39, pirms 5 gadiem
dafs rakstīja: Jau redzu tekstus no Stojaka par par "pozitīvām iezīmēm sniegumā" un "Runāšu ar federācijas prezidentu"
Pozitīvas gan,viesi varēja atbraukt bez vārtsarga-neviena sitiena vārtu rāmī !

  +2 [+] [-]

, 2019-10-11 06:38, pirms 5 gadiem
Tā bija jauna,labi pārdomāta taktika,ātri ielaist divus vārtus,iemidzināt pretinieku un tad jau ir daudz vieglāk spēlēt.Tas ir jaunievedums,ko pagaidām pielieto tikai Latvijas izlase.

     [+] [-]

, 2019-10-11 07:48, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Ja neskaita trīs ielaistos golus, spēle nebija slikta.
kas tur tāds neslikts bija? es pēc diviem goliem aizslēdzu prom uz tenisu...
nožēlojama spēle. kaut kāda numura atsišana

  -1 [+] [-]

, 2019-10-11 09:16, pirms 5 gadiem
Cerības uz šīs paaudzes izlasi ir jāaprok. Tika taču teikts,ka čivas par buldogiem nevar izveidot.Šie vīreļiem nav uzvarētāju raksturs, bet izteiktas lūzeru īpašības. Trīs centra aizsargi, bet vārtu priekša kā caurstaigājamā sēta.Jautājums:kāpēc laukumā nebija Uldriķis, Ontužāns ??? Mikro traumas gūtas treniņos vai trenera analfabētisms? Kāpēc Karašausks? Lai sevi vispirms pierāda Abesīnija, nevis izlasē ! u.t.t.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-11 09:23, pirms 5 gadiem
tigereens rakstīja: Paskatāmies vēlreiz atkārtojumus pie ielaistajiem goliem un paanalizēsim.
Te video - https://skaties.lv/sports/futbols/l...

1.gols
Bumba pie poļa, trijstūrī - Rugins, Ķigurs, Laizāns. Bumba tiek pāradresēta centru, izskrienot bumbai cauri polim, kas centrā un nonāk uz labajā malā esošajam polim, kur polis pavirzās uz vārtsarga laukuma centru, … un tagad tas interesantākais - tā vietā – Laizāns lēni tipina ārpus sodalaukuma gar līniju uz centra pusi un BRĪVI viņam BURTISKI BLAKUS paskrien garām Levandovskim!!!!! Un tā nu šis brīvi, bez nekādas pretestības iekšā soda laukumā, neviena nepiesegts - saņem elegantu piespēli un te nu Tev GOLS.
Te bija gan aizsardzības, gan pussargu kļūdas nenostrādājot kārtīgi un nenosedzot līdz galam Levandovski. Un Laizāns šo kļūdu VARĒJA LIKVIDĒT, nosedzot Levandovski. Ir jāstrādā VISAI KOMANDAI, nevis tā, kā te notiek – kā bumba tikusi līdz aizsardzībai, tā pussargi vairs ne par ko neatbild. Viss uz aizsargu pleciem. Tā nedrīkst darīt!!!

2.gols
Polis saņem bumbu, trijstūrī – Laizāns, Ķigurs, Rugins. Pārsteidza Ķigura izvēlētā pozīcija, kura bija atvērta brīva zona piespēlei pretiniekam. Lai kā negribētos pārmest jauneklim, bet te bija tiešām kļūda. Vajadzēja nosegt šo piespēli. OK… lai nu būtu - bumba iziet uz malējo pussargu – nākamais gaida Rugins, kurš nenoķer bumbu, lai to izsistu. #11 numurs (Grosickis) garām Ruginam virzienā gar kreiso malu flangā. Rugins atpaliek, un mudīgi mēģina ķert nu jau vairāk virzoties uz soda laukuma pusi, bet nepietiekoši ātri (varbūt ar domu, ka nosegs Dubra - #4), Ruginam te pietrūka ātruma ,lai panāktu Grosicki. Dubram nekas nesanāk, … bumbas adresācija uz soda laukuma centru ārpusi… bet te sākas interesantākais. Tā vietā – centrā ārpus soda laukuma divi uzbrūkošie – priekšā aizsardzībā 4 mūsējie (Dubra ķer Grosicki, Ošs, Jagodinskis, Maksimenko ar virzību uz soda laukumu), Rugins iepaliek… bet ak Tu tētīt – kas notiek pussargu zonā? Vidus zonā pilnīgi TUKŠA un caurskrienama pļava. Neviena nepiesegti DIVI UZBRUCĒJI – tai skaitā LEVANDOVSKIS. Kur ir Laizāns un Ikaunieks? Tie lēni skrien uz aizsardzības pusi. Kapēc TIK BRĪVA zona situācijā, kad ir jādomā par aizsardzību? Čaļi tur tādā distances attālumā, ka jebkurš uzbrucējs tur var darboties tik brīvi un bez kādas pretestības pēc saviem ieskatiem un improvizācijas. Ošam nelaimīgi neizdevās trāpīt pa bumbu, lai to izsistu – bumba virzās ārā no soda laukuma, bet…. Te kā no gaisa, “nez no kurienes izlien” Levandovskis (neviena nepiesegts) – un gatavs otrais gols, kurš absolūti brīvi iegāja soda laukumā. Un Maksimenko te pat nepaspēja (vai arī negribēja?) nosegt Levandovski, jo domāja, ka kolēģi - centra aizsargi nosegs ar bumbu esošo #11 – Grosicki. Un ja rūpīgi ieskatās – arī par vēlu iesāka skrējienu uz soda laukumu. Bet te nu skaidri redzams, ka domāšanas ātrums ļoti atpalika no situācijas notikuma ātruma. Veči… jāsedz jebkurš. Jāredz laukums un situācijas. Kur Jūs visi esat?

3.video episode – atvaira uzbrukumu
Kā var tā ielaist uzbrucēju zonā, kad notiek sitiens? Ko tur kā sālstabi stāvēja Laizāns un Rugins, kad #20 (Zielinskis) tā brīvi ieskrēja soda laukumā abiem garām paskrienot? Brīnums, ka neiesita.

3.gols
Bumba gaisā, Karašausks nenotver bumbu (kam negadās) – seko poļi piespēļu kombinācijas, skrējiens uz soda laukuma pusi – piespēle uz labo malu… brīvi Levandovskis pietuvojas vārtiem, netālu Rugins, bet tas pat VIŅU NENOSEDZ. Un tā nu bombardieris iesit vārtus, bet Rugins vēl plāta roku, ka aizmugure. VECĪT JOHAIDĪ. Tev treneris Stojanovičs neteica, ka jāsedz Levandovskis!!!!!?????? Ko tu tur bremzē aizsardzībā un dod tik brīvu vietu jebkuram pietuvoties vārtiem? Te nu atkal vārti … pie tam TUKŠOS vārtos.

Tā kā šajā secinājumā redzu, ka ir divi spēlētāji, kas ļoti vāji darījuši savu darbu un domājuši par komandu – Laizāns un Rugins. Kopumā te viela pārdomām – KĀ JŪS STRĀDĀJAT aizsardzībā un kā nosedzat zonas, pretinieku spēlētājus un palīdzat komandai.
Jāpiekrīt. Pirmajos vārtos Ošam, Ruginam vai Laizānam, vismaz vienam no viņiem, vajadzēja patraucēt Levandovskim tik viegli tikt vārtu gūšanas pozīcijā. Izskatījās, ka Laizāns vienkārši bezmērķīgi tipina tajā momentā, bet šādas situācijas jau iepriekš ir redzētas Latvijas izlases futbolistu izpildījumā. Ruginu var paslavēt par iniciatīvas uzņemšanos uzbrukumu veidošanā, bet likās, ka aizsardzībā viņš vienkārši nav pieradis pie šādiem pašu futbolistu un izspēles ātrumiem, lai gan Polijas izlase neko ārkārtīgu nerādīja. Precizāk sakot, ielaistie ātrie vārti pret Ziemeļmaķedoniju un Poliju ļāva šīm izlasēm baigi neiespringt visa mača garumā.

     [+] [-]

, 2019-10-11 09:24, pirms 5 gadiem
Tomeer iekomenteeshu. Kam nav pajaat uz krievu Valstsvieniibas izlasi?Necik nesen (vnk noveerojums, biju klaat)...Sandis trennee LV bobsleja izlasi Ventspilii. Chalji laukakmenjus kalnaa stiepj. Turpat lejaa krievu Ventspils baleriinas ta kaa iereec?...

  +1 [+] [-]

, 2019-10-11 09:51, pirms 5 gadiem
Manuprāt, šie spēlētāji jau paši ir atēdušies no šiem zaudējumiem un bezcerības. Ja izej uz spēli ar domu, ka tik atkal neielaist pirmajās 15 minūtēs, bumba pinās kājās jau pirmajā minūtē, jo bail, ka tas atkal notiks. Viņi jau pirms spēles uz laukuma iziet ar paniku. Jāmaina asinis, šai paaudzei droši vien viss jau ir tik notrulinājies, ka ne pašcieņa, ne sportiskās dusmas vairs nedarbojas. Citādi ieies tādā pašā amatieru rutīnā kā Sanmarīno. Tiem jau sen principā pofig, ja jāzaudē ar 0:7 vai 0:9.

     [+] [-]

, 2019-10-11 10:42, pirms 5 gadiem
Te vajag drusku paciesties- ir laba U-19 , U-21, jo 2003 gada visi laida savus sikos uz futbolu-ta aziotazas deel , driz jasak nest auglus! Ir Krolis , Taskevics ka Cauna , Marko van Regza u.c!

  -1 [+] [-]

, 2019-10-11 10:53, pirms 5 gadiem
Diletantu bars... Iztrenkāt viņus visus, lai iet strādāt kaut kur, nevis tik naudu kāš. Tas nav līmenis. Labāk jau nekāda futbola, nekā tāds. Labāk to naudu būtu slimiem bērniem vai ceļu būvei novirzījuši, vairāk jēgas būtu.

     [+] [-]

, 2019-10-11 10:58, pirms 5 gadiem
Zoom Mode rakstīja: Te vajag drusku paciesties- ir laba U-19 , U-21, jo 2003 gada visi laida savus sikos uz futbolu-ta aziotazas deel , driz jasak nest auglus! Ir Krolis , Taskevics ka Cauna , Marko van Regza u.c!
Nesadomājies par daudz...

     [+] [-]

, 2019-10-11 11:17, pirms 5 gadiem
tigereens rakstīja: Paskatāmies vēlreiz atkārtojumus pie ielaistajiem goliem un paanalizēsim.
Te video - https://skaties.lv/sports/futbols/l...

1.gols
Bumba pie poļa, trijstūrī - Rugins, Ķigurs, Laizāns. Bumba tiek pāradresēta centru, izskrienot bumbai cauri polim, kas centrā un nonāk uz labajā malā esošajam polim, kur polis pavirzās uz vārtsarga laukuma centru, … un tagad tas interesantākais - tā vietā – Laizāns lēni tipina ārpus sodalaukuma gar līniju uz centra pusi un BRĪVI viņam BURTISKI BLAKUS paskrien garām Levandovskim!!!!! Un tā nu šis brīvi, bez nekādas pretestības iekšā soda laukumā, neviena nepiesegts - saņem elegantu piespēli un te nu Tev GOLS.
Te bija gan aizsardzības, gan pussargu kļūdas nenostrādājot kārtīgi un nenosedzot līdz galam Levandovski. Un Laizāns šo kļūdu VARĒJA LIKVIDĒT, nosedzot Levandovski. Ir jāstrādā VISAI KOMANDAI, nevis tā, kā te notiek – kā bumba tikusi līdz aizsardzībai, tā pussargi vairs ne par ko neatbild. Viss uz aizsargu pleciem. Tā nedrīkst darīt!!!

2.gols
Polis saņem bumbu, trijstūrī – Laizāns, Ķigurs, Rugins. Pārsteidza Ķigura izvēlētā pozīcija, kura bija atvērta brīva zona piespēlei pretiniekam. Lai kā negribētos pārmest jauneklim, bet te bija tiešām kļūda. Vajadzēja nosegt šo piespēli. OK… lai nu būtu - bumba iziet uz malējo pussargu – nākamais gaida Rugins, kurš nenoķer bumbu, lai to izsistu. #11 numurs (Grosickis) garām Ruginam virzienā gar kreiso malu flangā. Rugins atpaliek, un mudīgi mēģina ķert nu jau vairāk virzoties uz soda laukuma pusi, bet nepietiekoši ātri (varbūt ar domu, ka nosegs Dubra - #4), Ruginam te pietrūka ātruma ,lai panāktu Grosicki. Dubram nekas nesanāk, … bumbas adresācija uz soda laukuma centru ārpusi… bet te sākas interesantākais. Tā vietā – centrā ārpus soda laukuma divi uzbrūkošie – priekšā aizsardzībā 4 mūsējie (Dubra ķer Grosicki, Ošs, Jagodinskis, Maksimenko ar virzību uz soda laukumu), Rugins iepaliek… bet ak Tu tētīt – kas notiek pussargu zonā? Vidus zonā pilnīgi TUKŠA un caurskrienama pļava. Neviena nepiesegti DIVI UZBRUCĒJI – tai skaitā LEVANDOVSKIS. Kur ir Laizāns un Ikaunieks? Tie lēni skrien uz aizsardzības pusi. Kapēc TIK BRĪVA zona situācijā, kad ir jādomā par aizsardzību? Čaļi tur tādā distances attālumā, ka jebkurš uzbrucējs tur var darboties tik brīvi un bez kādas pretestības pēc saviem ieskatiem un improvizācijas. Ošam nelaimīgi neizdevās trāpīt pa bumbu, lai to izsistu – bumba virzās ārā no soda laukuma, bet…. Te kā no gaisa, “nez no kurienes izlien” Levandovskis (neviena nepiesegts) – un gatavs otrais gols, kurš absolūti brīvi iegāja soda laukumā. Un Maksimenko te pat nepaspēja (vai arī negribēja?) nosegt Levandovski, jo domāja, ka kolēģi - centra aizsargi nosegs ar bumbu esošo #11 – Grosicki. Un ja rūpīgi ieskatās – arī par vēlu iesāka skrējienu uz soda laukumu. Bet te nu skaidri redzams, ka domāšanas ātrums ļoti atpalika no situācijas notikuma ātruma. Veči… jāsedz jebkurš. Jāredz laukums un situācijas. Kur Jūs visi esat?

3.video episode – atvaira uzbrukumu
Kā var tā ielaist uzbrucēju zonā, kad notiek sitiens? Ko tur kā sālstabi stāvēja Laizāns un Rugins, kad #20 (Zielinskis) tā brīvi ieskrēja soda laukumā abiem garām paskrienot? Brīnums, ka neiesita.

3.gols
Bumba gaisā, Karašausks nenotver bumbu (kam negadās) – seko poļi piespēļu kombinācijas, skrējiens uz soda laukuma pusi – piespēle uz labo malu… brīvi Levandovskis pietuvojas vārtiem, netālu Rugins, bet tas pat VIŅU NENOSEDZ. Un tā nu bombardieris iesit vārtus, bet Rugins vēl plāta roku, ka aizmugure. VECĪT JOHAIDĪ. Tev treneris Stojanovičs neteica, ka jāsedz Levandovskis!!!!!?????? Ko tu tur bremzē aizsardzībā un dod tik brīvu vietu jebkuram pietuvoties vārtiem? Te nu atkal vārti … pie tam TUKŠOS vārtos.

Tā kā šajā secinājumā redzu, ka ir divi spēlētāji, kas ļoti vāji darījuši savu darbu un domājuši par komandu – Laizāns un Rugins. Kopumā te viela pārdomām – KĀ JŪS STRĀDĀJAT aizsardzībā un kā nosedzat zonas, pretinieku spēlētājus un palīdzat komandai.
Super analize. Savus vārdus par Ruginu ņemu atpakaļ. Defā totāls brāķis.

     [+] [-]

, 2019-10-11 11:28, pirms 5 gadiem
Nedomāju ka kādreiz tā teikšu, bet uz neseno spēļu fona, šī nebija nemaz tik slikta. Tāpat pret Maķedoniju, kapāja fiziski. Bet visu izšķīra nesaprašanās un taktiskā izkārtojuma kļūdas

     [+] [-]

, 2019-10-11 11:35, pirms 5 gadiem
15.oktobrī Izraēlā grupas turnīra tabulā jāievieš kārtība, a tā skatos, ka šie bumbās arī mīnusos, 12-14.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-11 13:32, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: kas tur tāds neslikts bija? es pēc diviem goliem aizslēdzu prom uz tenisu...
nožēlojama spēle. kaut kāda numura atsišana
Bija precīzas piespēles (kad vēl izlasei ir bijis tik augsts precīzu piespēļu procents 81%), virzība uz priekšu, mēģinājumi apspēlēt 1:1, sitieni vārtu virzienā un varēja redzēt, ka mūsējie cenšas un cīnās. Šī nebija nožēlojama spēle, šī bija cerīga spēle. Es futbolu un tenisu skatījos 2 mazos lodziņos vienlaicīgi

  +1 [+] [-]

, 2019-10-11 15:06, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Bija precīzas piespēles (kad vēl izlasei ir bijis tik augsts precīzu piespēļu procents 81%), virzība uz priekšu, mēģinājumi apspēlēt 1:1, sitieni vārtu virzienā un varēja redzēt, ka mūsējie cenšas un cīnās. Šī nebija nožēlojama spēle, šī bija cerīga spēle. Es futbolu un tenisu skatījos 2 mazos lodziņos vienlaicīgi
Nezinu kur tu to redzēji, profesionāļi spēlēja pret amatieriem. Bez kaut kādām cerībām.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-11 16:13, pirms 5 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Nedomāju ka kādreiz tā teikšu, bet uz neseno spēļu fona, šī nebija nemaz tik slikta. Tāpat pret Maķedoniju, kapāja fiziski. Bet visu izšķīra nesaprašanās un taktiskā izkārtojuma kļūdas
tas tāpēc, ka apm. no 20. min. poļi aizvadīja spēli treniņrežīmā, par ko vēlāk arī atvainojās faniem, bet varbūt mēs skatījāmies dažādas spēles

     [+] [-]

, 2019-10-11 16:39, pirms 5 gadiem
puslaiks rakstīja: pirmajos 2 golos arī Ošs vairāk vai mazāk tur pazuda defā. Tik nevar saprast kāds viņiem tur plāns - gaidīja, ka partneri rīkosies, vai pats aizpeldēja. Visi 3 goli radās no tā, ka kāds nenostrādāja līdz galam. Ja zonu neprot segt, tad jādara kā pamatskolā skolu mačos, kad skolotāja katram iedala pa sedzamajam, kas aizsardzībā jānotur un vislaik jāskraida līdzi, kamēr komanda atgūst bumbu. Izskatās, ka klibo elemenāra spēles lasīšana un savstarpēja komunikācija.
Piekrītu, ka sadarbības defā nekādas. Visi izpilda tikai konusu lomas.
Par to Stoj. jālaiž vaļā.

     [+] [-]

, 2019-10-11 16:40, pirms 5 gadiem
Deportivo rakstīja: Nu, nu, man gan Gutkovskis patīk. Labi kustās bez bumbas un meklē brīvās vietas, labi spēlē divcīņās un pat pašās spēles beigās neizskatījās īpaši noguris. Par Laizānu gan - jūnija spēlēs es viņu slavēju, bet rudenī viņš ir nosēdies. Šovakar, manuprāt, viņš bija pārāk lēns.
Ko līđz tā cīņa,ka bumba uz priekšu pie savējiem nevirzās.