Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Latvijai pret Andoru cīņa par nepalikšanu pēdējā vietā

Agris Suveizda

Latvijai pret Andoru cīņa par nepalikšanu pēdējā vietā
Izbraukuma spēles vienīgo vārtu autors Valērijs Šabala cīņā ar Andoras izlases rekordistu un kapteini Ildefonsu Limu (110 spēles)
Foto: LFF.lv

Aleksandra Starkova vadītā Latvijas futbola izlase šovakar aizvadīs 2018. gada Pasaules kausa atlases pēdējo spēli, savā laukumā "Skonto" stadionā uzņemot Andoru. Spēles sākums plkst. 21:45.

Pirms diviem gadiem Mariana Pahara vadībā Latvijas izlase pirmoreiz vēsturē kopš neatkarības atgūšanas kvalifikācijas grupā palika pēdējā vietā. Ja toreiz gan bija tikusi visai smaga grupa un četri neizšķirti astoņās spēlēs pret seksteta spēcīgākajām komandām netika atalgoti – uz sesto vietu atsvieda tikai viens punkts divās spēlēs pret Kazahstānu (0:0, 0:1) -, tad šoreiz par izlozi varējām būt visai priecīgi un kā minimālais uzdevums bija jāizvirza ceturtā vieta. Diemžēl skaidrs, ka tas jau ir palicis neizpildīts, jo Fēru salas ir piecu punktu attālumā, un šobrīd cikla vērtējuma iespējamajos svaru kausos ir "izgāšanās" un "pilnīgs apkaunojums".

Pēc nepārliecinošā neizšķirtu Fēru salās (0:0) gan esam pakāpušies uz piekto pozīciju un labākas vārtu starpības dēļ to nosargāsim arī neizšķirta gadījumā, tā ka atgriešanās pēdējā vietā šķiet visai maz ticama. Pat neņemot vērā to, ka savā laukumā pēdējā laikā spēlējam ļoti vāji, kvalifikācijas ietvaros vārtus negūstot jau 467 minūtes pēc kārtas (pēdējie vārti Artūram Zjuzinam pret Čehiju (1:2)), zaudējot septiņās spēlēs pēc kārtas (vārti 1:14) un neuzvarot jau desmit spēlēs pēc kārtas (0-2-8, vārti 4:20). Pēdējais panākums atlases mačos tika svinēts 2013. gada 6. septembrī, kad Pahara pirmajā kvalifikācijas spēlē tika pieveikta Lietuva (2:1, vārti Naurim Bulvītim un Zjuzinam). No tā sastāva Juris Laizāns, Artjoms Rudņevs, Māris Verpakovskis un Aleksandrs Koliņko jau ir beiguši futbolista gaitas.

DatumsSpēleRez.
06.09.2013.Latvija - Lietuva2:1
15.10.2013.Latvija - Slovākija2:2
10.10.2014.Latvija - Islande0:3
13.10.2014.Latvija - Turcija1:1
12.06.2015.Latvija - Nīderlande0:2
06.09.2015.Latvija - Čehija1:2
13.10.2015.Latvija - Kazahstāna0:1
07.10.2016.Latvija - Fēru salas0:2
10.10.2016.Latvija - Ungārija0:2
09.06.2017.Latvija - Portugāle0:3
03.09.2017.Latvija - Šveice0:3

Lai cik slikta arī nebūtu mūsu pēdējā laika bilance mājās, Andora visā vēsturē atlases mačos izbraukumā spējusi nezaudēt tikai vienreiz – 2005. gada 9. februārī Maķedonijā (0:0). Kopš tās reizes zaudēts 34 reizes pēc kārtas, un pavisam Andora 50 spēlēs piedzīvojusi 49 neveiksmes, guvusi tikai desmit vārtus un ielaidusi 175 jeb vidēji tieši trīsarpus. Divreiz vārti gūti Īrijā, bet vieni iesisti arī Igaunijā, 2007. gada augustā 87. minūtē panākot izlīdzinājumu, tomēr kompensācijas laikā zaudējot ar 1:2. Igaunijā andorieši kvalifikācijā viesojušies četrreiz, un nevarētu teikt, ka mūsu ziemeļu kaimiņu panākumi būtu bijuši ļoti pārliecinoši – 1:0, 2:0, 2:1 un 2:0. Pēdējos vārtus izbraukumā kvalifikācijās Andora guva 2010. gada septembrī, Dublinā pārspējot Šeju Givenu (1:3). Kopš tā laika sausā andorieši palikuši 18 spēles un 1665 minūtes pēc kārtas.

Latvija un Andora savā starpā ir tikušās četras reizes. Pirmās trīs bija pārbaudes spēles: 1997. gada jūnijā "Daugavas" stadionā Rīgā uzvarējām ar 4:1 (divi vārti Imantam Bleidelim, pa vārtiem Andrejam Štolceram un Igoram Stepanovam), 1998. gada jūnijā Pērnavā uzvarējām ar 2:0 (vārti Vītam Rimkum un Bleidelim), bet 2008. gada martā Andorā bijām pārāki ar 3:0 (vārti Denisam Ivanovam, Andrejam Perepļotkinam un Rimkum). Otrajā un trešajā spēlē Andoras vārtus sargāja pašreizējais galvenais treneris Koldo Alvaress. Naturalizētais basks izlasē debitēja dažas nedēļas pirms 1998. gada mača, spēlējot pret Brazīliju (0:3). Savukārt šo ciklu Latvija sāka ar ļoti smagu uzvaru Andorā (1:0), netiekot galā ar sāncenšu provokācijām, aizsardzību un arī nekvalitatīvo mākslīgo laukumu. Vienīgos vārtus 48. minūtē pēc rupjas pretinieku kļūdas guva Valērijs Šabala. Šī arī ir Latvijas pēdējā uzvara vispār, neuzvarot jau desmit spēlēs pēc kārtas (0-1-9, vārti 3:25). No tās spēles pamatsastāva dažādu iemeslu dēļ šovakar nebūs Kaspara Gorkša, Jāņa Ikaunieka, Arta Lazdiņa, Vitālija Jagodinska un Zjuzina.

Andora, kvalifikācijās piedaloties kopš "Euro 2000" cikla, vēl nekad nav spējusi izvairīties no pēdējās vietas, un tās lielākā iegūtā punktu summa ir pieci – 2006. gada Pasaules kausa ciklā, kad grupā bija septiņas komandas un izdevās nezaudēt Somijai (0:0), kā arī paņemt pat četrus punktus no Maķedonijas (1:0, 0:0). Šajā ciklā andorieši jūnijā sensacionāli mājās apspēlēja ungārus (1:0), tobrīd nezaudējot pat trešo spēli pēc kārtas – pirms tam arī spēles pret Sanmarīno (2:0) un Fēru salām (0:0). Kopš uzvaras pār Ungāriju andorieši piedzīvojuši četrus zaudējumus – 0:1 pret Kataru, 0:3 pret Šveici, 0:1 pret Fēru salām un 0:2 pret Portugāli. Lai arī pret portugāļiem andorieši izdarīja tikai vienu sitienu, kas turklāt tika bloķēts (1:21, rāmī 0:7), viņi izturēja ilgāk nekā 60 minūtes un Portugālei uzvaras izcīnīšanai nācās no soliņa piecelt Krištianu Ronaldu.

Latvijas izlasē šovakar diskvalifikācijas dēļ palīdzēt Gorkšs, kurš savu pēdējo atlases spēli karjerā, domājams, jau ir aizvadījis. Viņa prombūtnē kapteiņa apsējs ap roku būs Andrim Vaņinam, bet aizsardzības centrā nav izslēgta Kaspara Dubras atgriešanās. Uz Fēru salām viņš nedevās ceļgala traumas dēļ, tomēr jau svētdien darbojās kopā ar komandu. Starkova rīcībā atkal būs arī kreisās malas aizsargs Aleksandrs Solovjovs un centra pussargs Dāvis Indrāns, kuri Fēru salās nespēlēja diskvalifikācijas dēļ. Viesus sastāvā kartīšu dēļ nebūs aizsarga Moizesa San Nikolasa (29 spēles izlasē) un pussarga Viktora Rodrigesa (17). Vakar ne Latvija (Slokas stadionā), ne Andora ("Arkādijas" stadionā) netrenējās "Skonto" stadionā, lai spēles laukumu lietainajos apstākļos pietaupītu šāvakara mačam.

Jāpiebilst, ka nākamais atlases cikls sāksies vien 2019. gada martā, bet nākamā gada septembrī Latvija un pārējā Eiropa debitēs jaunizveidotajā Nāciju līgā. Jau tagad zināms, ka Latvija spēlēs D līgā un tiks izsēta otrajā no četriem groziem, bet šovakar tiks noskaidrota pēdējā D līgas dalībniece – Baltkrievija, uzvarot Francijā, pārcelsies uz C līgu, no tās izstumjot Lietuvu, taču neizšķirta vai zaudējuma gadījumā paliks D līgā.

B grupa

V.IzlaseSUNZVAP
1.Šveice990023:524
2.Portugāle970130:421
3.Ungārija931513:1410
4.Fēru salas92344:159
5.Latvija91173:184
6.Andora91172:194

Latvijas izlases kandidātu saraksts

PozīcijaSpēlētājsDzimisKlubsS/V
Vārtsargi:ANDRIS VAŅINS30.04.1980.FC Zürich (Šveice)83/ -
PĀVELS ŠTEINBORS21.09.1985.Arka Gdynia 1929 (Polija)3 / -
KASPARS IKSTENS05.06.1988.FK Jelgava0 / -
Aizsargi:VITĀLIJS MAKSIMENKO08.12.1990.Bruk - Bet Termalica (Polija)32 / 1
KASPARS DUBRA20.12.1990.RFS14 / 1
GINTS FREIMANIS09.05.1985.FK Jelgava9 / 1
ROBERTS SAVAĻNIEKS04.02.1993.RFS4 / 0
ALEKSANDRS SOLOVJOVS25.02.1988.RFS4 / 0
ŅIKITA KOĻESOVS25.09.1996.FK Ventspils3 / 0
VLADISLAVS GABOVS17.07.1987.FK Paphos (Kipra)30 / 0
Pussargi:ALEKSEJS VIŠŅAKOVS03.02.1984.RFS76 / 9
OĻEGS LAIZĀNS28.03.1987.Riga FC43 / 0
IGORS TARASOVS16.10.1988.Śląsk Wrocław (Polija)19 / 0
GĻEBS KĻUŠKINS01.10.1992.FK Jelgava9 / 0
DANIILS ULIMBAŠEVS12.03.1992.RFS0 / 0
DĀVIS INDRĀNS06.06.1995.FK METTA/Latvijas Universitāte2 / 0
JEVGENIJS KAZAČOKS12.08.1995.FK Spartaks Jūrmala3 / 0
KRISTIANS DAMIANS TORRESS18.06.1985.FK Liepāja/Mogo2 / 0
Uzbrucēji:VALĒRIJS ŠABALA12.10.1994.Podbeskidzie Bielsko-Biala (Polija)35 / 10
DĀVIS IKAUNIEKS07.01.1994.FC Vysočina Jihlava (Čehija)12 / 2
EDUARDS VIŠŅAKOVS10.05.1990.FK RFS15 / 0
ROBERTS ULDRIĶIS03.04.1998.FK RFS2 / 0

Andoras izlases kandidātu saraksts spēlēm pret Portugāli un Latviju

Nr.Vārds UzvārdsDz. datumsKlubsSpēlesVārti
Vārtsargi
13Ferans Pols28/02/1983FC Andorra25
1Žuzeps Gomess03/12/1985Villaverde44
Viktors Silverio15/04/1997FC Lusitans0
Aizsargi
5Emili Garsija11/01/1989FC Andorra381
21Marks Garsija21/03/1988EC Granollers37
6Ildefonss Lima10/12/1979FC Sta. Coloma11011
20Makss Jovera08/01/1997UE Lleida16
22Davids Maneiro16/02/1989UE Santa Coloma12
2Čuss Rubio09/09/1994FC Andorra8
23Džordi Rubio01/11/1987UE Santa Coloma39
Pussargi
10Ludoviks Kelemente09/05/1986FC Andorra22
19Sebass Gomess01/11/1983UE Engordany27
Kristians Martiness16/10/1989FC Andorra442
11Serži Moreno25/11/1987Inter Club Escaldes59
7Marks Pužols21/08/1982FC Andorra792
4Marks Rebess03/07/1994FC Sta. Coloma121
3Marks Valess04/04/1990SJK Seinajoki49
8Marsio Vjeira10/10/1984Atlético Monzón77
Uzbrucēji
14Džordi Alaezs23/01/1998FC Andorra11
16Alekss Martiness10/10/1998FC Andorra111
9Gabriels Rjera05/06/1985FC Santa Coloma391
18Ārons Sančess05/06/1996FC Andorra110
17Džuli Sančess20/06/1978FC Santa Coloma682

  +3 [+] [-]

, 2017-10-10 11:26, pirms 7 gadiem
vēl vēlāk laikam nevarēja sākt šo nožēlojamo cirku. varēja taču smuki 00:00 sākt spēli.

  +7 [+] [-]

, 2017-10-10 11:30, pirms 7 gadiem
esmu gatavs kā šodien tiks pārrakstīta Latvijas futbola vēsture

  +1 [+] [-]

, 2017-10-10 11:30, pirms 7 gadiem
Cikls jāpabeidz ar uzvaru!

  +6 [+] [-]

, 2017-10-10 11:30, pirms 7 gadiem
Nav, protams, lielas cerības uz labu spēli un pozitīvu rezultātu, bet nu Andoru mājās ta ka vajadzētu pacensties uzvarēt! Ja ne nu tad vienkārši pisģ*ts.... Viena lieta, kas vieš cerību ir tas , ka Gorkšs beidzot nespēlēs!

  +7 [+] [-]

, 2017-10-10 11:31, pirms 7 gadiem
Man skiet sodien chiriks jaauzpurina uz Andoru, taa lai jautraak skatiities 😇

  +4 [+] [-]

, 2017-10-10 11:32, pirms 7 gadiem
Andorai jāsamaļ mitos tās lupatas , kas izies uz laukuma , lai beidzot kaut kas mainītos LV fubolā

  +7 [+] [-]

, 2017-10-10 11:35, pirms 7 gadiem
Finklijs15 rakstīja: Man skiet sodien chiriks jaauzpurina uz Andoru, taa lai jautraak skatiities 😇
liec visus iekrājumus uz Andoras uzvaru šodien , vai drošākajā variantā uz neišķirtu , atceroties kāda bija pirmā spēle Andorā un no tā laika nekas nav mainijies Latvijas izlases sniegumā

  +9 [+] [-]

, 2017-10-10 11:36, pirms 7 gadiem
Finklijs15 rakstīja: Man skiet sodien chiriks jaauzpurina uz Andoru, taa lai jautraak skatiities 😇
Man liekas, ka droši uz niču var uzlikt! Abas komandas bumbu vārtos neprot dabūt, tā ka tāda mīcīšanās vien būs 0-0 vai labākajā gadījumā abām pa mēsliņam ieripos un 1-1

 +10 [+] [-]

, 2017-10-10 11:38, pirms 7 gadiem
Ceru, ka mūsu "fanu sektors" izteiks kaut kādu nepatiku Skonto stadionā kā to izdarīja mūsu brāļi - lietuvieši ! Viņiem arī līdzīga situācija - korupcija federācijā, mahinācijas. Tik mums ir vēl trakāk, treneris, kurš ar savām taktikām ir iesprūdis padomju savienībā un izmest no trenera amata laikam varēs tikai tad, kad visas smiltis būs izbirušas !

  +1 [+] [-]

, 2017-10-10 11:38, pirms 7 gadiem
3-0.

 +10 [+] [-]

, 2017-10-10 11:39, pirms 7 gadiem
Starkova vienīgie ieroči - aukstums un lietus šodien būs. Vienīgi Verpakovskis šoreiz nebūs...

     [+] [-]

, 2017-10-10 11:39, pirms 7 gadiem
Iesu uz spēli, lai redzētu Latvijas futbola izvadīšanu personīgi!

  +2 [+] [-]

, 2017-10-10 11:40, pirms 7 gadiem
Lai piedod čaļi, bet gribās, lai mūsējie dabū zāģi, tas tīri nākotnes vārdā, lai beidzās šis cirks un sāk domāt ar citu galu!!!

  +4 [+] [-]

, 2017-10-10 11:42, pirms 7 gadiem
Ja Gorkš grib mums likt iemīlēt futbolu un latvijas izlasi, tad lūdzu zaudējiet šodien.. Jo tikai tad es redzu reālu iespēju, ka Starkovs tiek nomests nost, un vietā tiek paņemts kāds cienīgs speciālists!

     [+] [-]

, 2017-10-10 11:42, pirms 7 gadiem
Beidzot uzvarēs.

 +10 [+] [-]

, 2017-10-10 11:42, pirms 7 gadiem
Ja gribam pārmaiņas LV futbolā, tad vajadzīgs zāģis, pie tam smags.

 +13 [+] [-]

, 2017-10-10 11:47, pirms 7 gadiem
Par Andorru!

  +2 [+] [-]

, 2017-10-10 11:47, pirms 7 gadiem
cobham rakstīja: Ja gribam pārmaiņas LV futbolā, tad vajadzīgs zāģis, pie tam smags.
Piekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-10-10 11:57, pirms 7 gadiem
BlackChild rakstīja: Iesu uz spēli, lai redzētu Latvijas futbola izvadīšanu personīgi!
Pie stadiona ir kases kur biļeti nopirkt pirms spēles?

  +9 [+] [-]

, 2017-10-10 11:58, pirms 7 gadiem
Es tiešām silti iesaku visiem doties šodien uz spēli - dzirdēju, ka biļetes pa brīvu dalot. Un ''Latvija, Latvija'' vietā mēs visi kopīgi varētu bļaut ''Andora, Andora'', parādot mūsu attieksmi pret valdošo iekārtu futbola federācijā!!!

     [+] [-]

, 2017-10-10 12:00, pirms 7 gadiem
Cerams zaudēs!!!

     [+] [-]

, 2017-10-10 12:02, pirms 7 gadiem
Jāgaida 11, kas mums spēlēs.

  +6 [+] [-]

, 2017-10-10 12:03, pirms 7 gadiem
Ja būs zāģis, ko Stariks pec speles teiks?

  +5 [+] [-]

, 2017-10-10 12:06, pirms 7 gadiem
BABKInLovis rakstīja: Pie stadiona ir kases kur biļeti nopirkt pirms spēles?
Ir kase, Melngaiļa ielas pusē.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-10 12:07, pirms 7 gadiem
kas tas par dolbanu spēles sākuma laiku? Varēja vēl pusnaktī sākt.

  +4 [+] [-]

, 2017-10-10 12:09, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ja būs zāģis, ko Stariks pec speles teiks?
Apmierināts ar spēlētaju pašatdevi un cīņassparu

  +1 [+] [-]

, 2017-10-10 12:10, pirms 7 gadiem
valdinjshh rakstīja: kas tas par dolbanu spēles sākuma laiku? Varēja vēl pusnaktī sākt.
Kāda starpība..

  +6 [+] [-]

, 2017-10-10 12:16, pirms 7 gadiem
Kamēr būs Indriksons, rezultātu nebūs. Nav obligāti. ka tie parādīsies nākošā LFF prezidenta laikā. Bet Indriksona laikā nebūs nekā

  +5 [+] [-]

, 2017-10-10 12:17, pirms 7 gadiem
Nebūs jau kauns zaudēt stiprākam pretiniekam, jo esam pati vājākā izlase un ar šādu spēli uzvaras var aizmirst.

  +2 [+] [-]

, 2017-10-10 12:19, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ja būs zāģis, ko Stariks pec speles teiks?
Stāstīs vakara pasakas mazajiem bērniem.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-10 12:25, pirms 7 gadiem
ir vīriem pašcieņa vai nav ?

  +2 [+] [-]

, 2017-10-10 12:30, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Ir kase, Melngaiļa ielas pusē.
Biļetes taču vairs stadiona kasēs spēles dienā nepārdod.

  +6 [+] [-]

, 2017-10-10 12:31, pirms 7 gadiem
nekad nedomāju,ka piedzīvošu tos laikus, ka mūsu futbola izlase nolaidīsies līdz tam līmenim,kad uzvaru pār Andoru!!! ir tik gaidīta..pats esmu jaunībā spēlējis Latvijas čempionātā,vēl krievu laikos,tā ,ka sapratne par futbolu ir..noskatijos spēli ar Fēru salām un ļoti skumīgs skats,pat ļoti..nerunāšu par meistarības trūkumu,kad nevar elementāru piespēli atdot,bet nav taču nekādas atdeves,es nezinu kur Starkovs redz atdevi?atceros kā gāju uz Rīgas,, Daugavas' spēlēm vot tur tiešām veči cīnijas ,ar Starkovu priekšgalā,bet kā treneris viņš ir noiets etaps,mans viedoklis jāliek kāds ārzemnieks ,saprotu ,ka labam pietrūks naudas,bet futbola speciālistu pietiek,arī hokejā redzējām ,ka no viduvējībām Hartlijs izspieda maksimumu,nu tas ir mans subjektīvais viedoklis,,

  +1 [+] [-]

, 2017-10-10 12:32, pirms 7 gadiem
kegums rakstīja: Biļetes taču vairs stadiona kasēs spēles dienā nepārdod.
Tad sorry par dezinformāciju, uz izlases spēlēm parasti pirku netā, bet uz klubu Eirokausiem biju pircis būdelē pirms spēles, tāpec pat neiedomājos par to.

  +5 [+] [-]

, 2017-10-10 12:46, pirms 7 gadiem
Par Andoru!

     [+] [-]

, 2017-10-10 12:52, pirms 7 gadiem
7 punkti tabulā gan jau, ka nebūtu lieki.

  +7 [+] [-]

, 2017-10-10 12:55, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ja būs zāģis, ko Stariks pec speles teiks?
Teiks, esmu apmierināts ar pašatdevi, čaļi cīnījās.

  +2 [+] [-]

, 2017-10-10 13:02, pirms 7 gadiem
Iedomajaties cik zemu ir līmenis un "psihiskais" ja sētas puikas var iesist vismaz 1 golu tādām andorām.. man joprojam liekas ka te kautkas nav kā vajag ..

  +1 [+] [-]

, 2017-10-10 13:04, pirms 7 gadiem
pulkiem jāja andorieši,
laukumiņu izmīžam.
dod dieviņi lielu vāri,
zobentiņu izcilāt.

  +2 [+] [-]

, 2017-10-10 13:05, pirms 7 gadiem
Nenovēlu izlasei zaudējumu, bet vairāk par uzvaru neko īpaši neizšķirošā spēlē gribētu Starkova aiziešanu un no izlases šobrīd attālināta trenera pieņemšanu. Cerams futbolisti mācīsies no volejbolistiem un paši par to sāks runāt.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-10 13:05, pirms 7 gadiem
kegums rakstīja: Biļetes taču vairs stadiona kasēs spēles dienā nepārdod.
Nopietni? Kaut gan pareizi vien ir, kam viņiem līdzjutēji, labāk lai tukšas vietas

  +1 [+] [-]

, 2017-10-10 13:12, pirms 7 gadiem
Sančesi, Gomesi un bračkas Rubio! Uz priekšu! Par Andoru! Šajā lietainajā dienā mēs par jums! Ir jāpārraksta Andoras futbola vēsture!
Taksisti, pastnieki, skolotāji, alko veikala pārdevēji, santehniķi un bārmeņi, parādiet Daugavas krastos kā pareizi bumba jāspārda!: )

  +2 [+] [-]

, 2017-10-10 13:13, pirms 7 gadiem
kegums rakstīja: Biļetes taču vairs stadiona kasēs spēles dienā nepārdod.
Nopietni?
Ja tā ir taisnība un stadion nebūs pilns, tad tas ir vienkārši pižģec.

     [+] [-]

, 2017-10-10 13:15, pirms 7 gadiem
Gin4a rakstīja: Sančesi, Gomesi un bračkas Rubio! Uz priekšu! Par Andoru! Šajā lietainajā dienā mēs par jums! Ir jāpārraksta Andoras futbola vēsture!
Taksisti, pastnieki, skolotāji, alko veikala pārdevēji, santehniķi un bārmeņi, parādiet Daugavas krastos kā pareizi bumba jāspārda!: )
Kangara cienīgi vārdi!

  +4 [+] [-]

, 2017-10-10 13:16, pirms 7 gadiem
[quote eziitis]
Nopietni?
Ja tā ir taisnība un stadion nebūs pilns, tad tas ir vienkārši pižģec.
[/quote
Kāds pilns stadions??? Labi ja 2000 salasīsies! Andora, izlases sniegums, laikapstākļi.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-10 13:17, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Kangara cienīgi vārdi!
Turpini bruģēt takas uz dažādu turnīru semifināliem. Katram savs.

  -3 [+] [-]

, 2017-10-10 13:17, pirms 7 gadiem
Tāds nu ir tas Latvijas sporta līdzjutējs, kad ir uzvaras, siekalas šķiezdams lien pie svešām vēstniecībām, kā komandai vajadzīgs atbalsts grūtākā brīdī, tā pagriež pakaļu un novēl neveiksmi...

  +1 [+] [-]

, 2017-10-10 13:18, pirms 7 gadiem
[quote babkinlovis]
Nopietni? Kaut gan pareizi vien ir, kam viņiem līdzjutēji, labāk lai tukšas vietas
Ko var nopietnot! Tas ir drošības apsvērumu dēļ un ne jau LFF to izdomāja! Visā Eiropā uz lielajām spēlēm jau kādu laiku netirgo biļetes spēles dienā pie kases!

  +5 [+] [-]

, 2017-10-10 13:19, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Tāds nu ir tas Latvijas sporta līdzjutējs, kad ir uzvaras, siekalas šķiezdams lien pie svešām vēstniecībām, kā komandai vajadzīgs atbalsts grūtākā brīdī, tā pagriež pakaļu un novēl neveiksmi...
tu laikam maz saproti no Latvijas futbola
Slēpts komentārs: pernambucano

  +1 [+] [-]

, 2017-10-10 13:23, pirms 7 gadiem
Es lieku uz Andoru

     [+] [-]

, 2017-10-10 13:28, pirms 7 gadiem
musashy rakstīja: [quote babkinlovis]
Nopietni? Kaut gan pareizi vien ir, kam viņiem līdzjutēji, labāk lai tukšas vietas
Ko var nopietnot! Tas ir drošības apsvērumu dēļ un ne jau LFF to izdomāja! Visā Eiropā uz lielajām spēlēm jau kādu laiku netirgo biļetes spēles dienā pie kases!
Uz klubu spēlēm toč tirgo, pats esmu pircis pat uz tādām kur 40+K skatītāju sanāk. Pirkt iepriekš, nezinot vai 100% tikšu ir stulbi

  +3 [+] [-]

, 2017-10-10 13:29, pirms 7 gadiem
Kaut vai vinēsim tas jau nemainīs katastrofālo Latvijas futbola stāvokli.Tikai totāla federācijas pārbūve un liels darbs pie jauniešiem haĺļu un stadionu būvniecība un tad varbūt pēc gadiem desmit varēsim gaidīt rezultātus.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-10 13:30, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Tāds nu ir tas Latvijas sporta līdzjutējs, kad ir uzvaras, siekalas šķiezdams lien pie svešām vēstniecībām, kā komandai vajadzīgs atbalsts grūtākā brīdī, tā pagriež pakaļu un novēl neveiksmi...
Nevēlot sliktu šajā gadījumā jo sliktāk jo labāk. Izskatās ka ir jānonāk galīgā pakaļā lai sāktos pozitīvas pārmaiņas.

  -1 [+] [-]

, 2017-10-10 13:33, pirms 7 gadiem
Ndeki rakstīja: Kaut vai vinēsim tas jau nemainīs katastrofālo Latvijas futbola stāvokli.Tikai totāla federācijas pārbūve un liels darbs pie jauniešiem haĺļu un stadionu būvniecība un tad varbūt pēc gadiem desmit varēsim gaidīt rezultātus.
Par kādām hallēm un stadioniem tu runā? Haļļu un stadionu patiesībā pat pietiek, nerunājot par to ka ir vajadzīgs neliels zemes pleķis un 4 somas koki vai akmeņi lai uztaisītu vārtus.

  +4 [+] [-]

, 2017-10-10 13:37, pirms 7 gadiem
Prognozēju LV uzvaru 1-0. Pēc spēles, skatītāju ovāciju pavadīti, mūsu spēlētāji veiks goda apli pa stadionu (Šabala ar ziedu pušķi rokās), pārējie rokās turēs mazus LV karodziņus. Starkovu laukuma centrā spēlētāji metīs gaisā. Pusnaktī Karašausks Draugiem.lv ievietos paziņojumu, ka atvainojas Starkovam par telefona žestiem.

  +3 [+] [-]

, 2017-10-10 13:42, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ja būs zāģis, ko Stariks pec speles teiks?
Teiks, ka Andora viņam iespēra zem jostasvietas.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-10 13:46, pirms 7 gadiem
Sasodīts šodien 22:10 Pa tv6 rokijs būs jāizvēlas ko skatīties. Tas gan ir nožēlojami ka izlases līmenis liek apsvērt domu skatīties ko citu!

  +3 [+] [-]

, 2017-10-10 13:46, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Kangara cienīgi vārdi!
Kurš nu būtu šito teicis, pērkamais sūda sovak. Tieši tev visvairāk piestāv apzīmējums "kangars".

     [+] [-]

, 2017-10-10 13:48, pirms 7 gadiem
BABKInLovis rakstīja: Uz klubu spēlēm toč tirgo, pats esmu pircis pat uz tādām kur 40+K skatītāju sanāk. Pirkt iepriekš, nezinot vai 100% tikšu ir stulbi
Ja laikā nopērk iepriekš un iespējami maksimālo skaitu, tad pirms spēlas var uztaisīt baigo piķi!

     [+] [-]

, 2017-10-10 13:50, pirms 7 gadiem
Ja nograbēs, gan jau Starkovs teiks, ka laba spēle un labs cikls. Čekists sasodītais.

  +3 [+] [-]

, 2017-10-10 13:54, pirms 7 gadiem
vilibalds rakstīja: Ja laikā nopērk iepriekš un iespējami maksimālo skaitu, tad pirms spēlas var uztaisīt baigo piķi!
Aha, it sevišķi pret Andoru. Vienīgais tolks te ir nopirkt visas biļetes lai spēlē pie tukšām tribīnēm
Slēpts komentārs: pernambucano

  +3 [+] [-]

, 2017-10-10 13:55, pirms 7 gadiem
kautvai sodien latvija uzvarees,tas kas tur izlase notiek jau vairaakus gadus naw praata aptverams,taads caurums bez uzvaraam un neizteiksmiigu speeli gan aizsardziibaa gan uzbrukumaa naw pieredzeets kops 92 gada,neviens neprasa uzvareet braziilus bet uzvareet kaadu vidusmeera izlasi reizi gada un kaadu neizskirtu pret kaadu grandu jau nu vajadzeetu,sii dienas speele neskaitaas taa vienkaarsi jaauzvar!!

  +1 [+] [-]

, 2017-10-10 13:55, pirms 7 gadiem
musashy rakstīja: Prognozēju LV uzvaru 1-0. Pēc spēles, skatītāju ovāciju pavadīti, mūsu spēlētāji veiks goda apli pa stadionu (Šabala ar ziedu pušķi rokās), pārējie rokās turēs mazus LV karodziņus. Starkovu laukuma centrā spēlētāji metīs gaisā. Pusnaktī Karašausks Draugiem.lv ievietos paziņojumu, ka atvainojas Starkovam par telefona žestiem.
Un Laizāns un Tarasovs pilnā rīklē auros Latvijas himnu.

  -3 [+] [-]

, 2017-10-10 14:00, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Pamatojums ir? Jeb tikai tāpēc, ka tavai ēzeļa pussmadzenei tā šķiet?
Swords ir ģenijs, ja salīdzina Tevi, kura kroņa numurs ir NHL (ŅHĻ) apsaukāšana.

     [+] [-]

, 2017-10-10 14:01, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Swords ir ģenijs, ja salīdzina Tevi, kura kroņa numurs ir NHL (ŅHĻ) apsaukāšana.
Tāds ir mans vērtējums. Nekad neko neesmu apsaukājis, tikai atbildējis uz provokācijām.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-10 14:01, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Par lielāko daļu šejienes skricelētāju viennozīmīgi vairāk saprotu. Iespējams ka pat par visiem kopā ņemtiem.
Jo vairāk smird pēc čekistiem, jo tuvāk nožēlojamais pernaks klāt, kāds pārsteigums. Cik tad viņi tev atmet, ka neizvelc galvu no viņu pakaļas?

  +2 [+] [-]

, 2017-10-10 14:01, pirms 7 gadiem
rolands_bulders_1108802922565083 rakstīja: kautvai sodien latvija uzvarees,tas kas tur izlase notiek jau vairaakus gadus naw praata aptverams,taads caurums bez uzvaraam un neizteiksmiigu speeli gan aizsardziibaa gan uzbrukumaa naw pieredzeets kops 92 gada,neviens neprasa uzvareet braziilus bet uzvareet kaadu vidusmeera izlasi reizi gada un kaadu neizskirtu pret kaadu grandu jau nu vajadzeetu,sii dienas speele neskaitaas taa vienkaarsi jaauzvar!!
Pazīstams vārds un uzvārds.

  -2 [+] [-]

, 2017-10-10 14:02, pirms 7 gadiem
Nekādus zemūdens akmeņus nemeklēju, bet fakts paliek fakts, ka futbols Latvijā runā krieviski. Paskatāmies uz basketbolu un tāvietu Eiropā...

  +6 [+] [-]

, 2017-10-10 14:05, pirms 7 gadiem
Nocementēsim aizsardzību ar 7 aizsargiem, noturēsim kāroto 0:0 , un izcīnīsim godam vietu virs Andoras. Par labu aizsardzību

     [+] [-]

, 2017-10-10 14:08, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Jo vairāk smird pēc čekistiem, jo tuvāk nožēlojamais pernaks klāt, kāds pārsteigums. Cik tad viņi tev atmet, ka neizvelc galvu no viņu pakaļas?
Sanāk ka šobrīd par čekistiem ir kļuvusi arī Latvijas futbola izlase nevis tikai Dinamo? Bail pat iedomāties, kāda pakaļā atrodas tava atrofētā puslode, ja pilnīgā nopietnībā nāc klajā ar šādiem domugraudiem!

  +4 [+] [-]

, 2017-10-10 14:09, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pazīstams vārds un uzvārds.
jaa tas pats hehe

  -2 [+] [-]

, 2017-10-10 14:12, pirms 7 gadiem
jeepis59 rakstīja: nekad nedomāju,ka piedzīvošu tos laikus, ka mūsu futbola izlase nolaidīsies līdz tam līmenim,kad uzvaru pār Andoru!!! ir tik gaidīta..pats esmu jaunībā spēlējis Latvijas čempionātā,vēl krievu laikos,tā ,ka sapratne par futbolu ir..noskatijos spēli ar Fēru salām un ļoti skumīgs skats,pat ļoti..nerunāšu par meistarības trūkumu,kad nevar elementāru piespēli atdot,bet nav taču nekādas atdeves,es nezinu kur Starkovs redz atdevi?atceros kā gāju uz Rīgas,, Daugavas' spēlēm vot tur tiešām veči cīnijas ,ar Starkovu priekšgalā,bet kā treneris viņš ir noiets etaps,mans viedoklis jāliek kāds ārzemnieks ,saprotu ,ka labam pietrūks naudas,bet futbola speciālistu pietiek,arī hokejā redzējām ,ka no viduvējībām Hartlijs izspieda maksimumu,nu tas ir mans subjektīvais viedoklis,,
ja ja, kādreiz arī zāle bija zaļāka.. tas ir labi, ka vienu spēli esi noskatījies un tev ir viedoklis par futbolu un sistēmu bet nu mazliet paškritikas arī derētu...

  +3 [+] [-]

, 2017-10-10 14:13, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Tāds ir mans vērtējums. Nekad neko neesmu apsaukājis, tikai atbildējis uz provokācijām.
Vērtējums Kāds vēl vērtējums, sovak, tu vnk atskribelē uzdoto, vērtētājs atradies Un tas pat ir ļoti rēcīgi,jo var redzēt, ka tev izteikti trūkst, kur piesieties, tāpēc tādu vārgu "ŅHĻ" no sevis izspied un viss, izdoma beidzās Jo kur gan daudzpiesiesies pasaules labākajam hoķim.

  +2 [+] [-]

, 2017-10-10 14:13, pirms 7 gadiem
Franko rakstīja: vēl vēlāk laikam nevarēja sākt šo nožēlojamo cirku. varēja taču smuki 00:00 sākt spēli.
spēles laikus nosaka uefa, nevis Starkovs.
Visā Eiropā spēles sākas vienas laikā (ar pavisam atsevišķiem izņēmumiem)

  -1 [+] [-]

, 2017-10-10 14:17, pirms 7 gadiem
Sorry, šoreiz par Andoru. Tikai tā tas cirks var izbeigties.

  +4 [+] [-]

, 2017-10-10 14:20, pirms 7 gadiem
Tyr` rakstīja: Nekādus zemūdens akmeņus nemeklēju, bet fakts paliek fakts, ka futbols Latvijā runā krieviski. Paskatāmies uz basketbolu un tāvietu Eiropā...
Ar valodām liela sakara te nav. Par basketbola vietu arī nebūtu tik dikti pārliecināts, klubu baskets ir pak..ā. Pietiek paskatīties mūsu pārstāvniecību eirokausos, kuras faktiski nav.

  -4 [+] [-]

, 2017-10-10 14:20, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Vērtējums Kāds vēl vērtējums, sovak, tu vnk atskribelē uzdoto, vērtētājs atradies Un tas pat ir ļoti rēcīgi,jo var redzēt, ka tev izteikti trūkst, kur piesieties, tāpēc tādu vārgu "ŅHĻ" no sevis izspied un viss, izdoma beidzās Jo kur gan daudzpiesiesies pasaules labākajam hoķim.
Nu tava ēzeļa izdoma netiek tālāk par čeku...futbolisti čekisti, hokejisti čekisti, kas būs nākamais? Ja hokejs ir garlaicīgs, man tas nav jāslēpj. To pasaku tieši un atklāti...Tu jau vari man mēģināt iegalvot, ka Mc Donalds ir pasaules labākais restorāns...

  +1 [+] [-]

, 2017-10-10 14:22, pirms 7 gadiem
eziitis rakstīja: Nopietni?
Ja tā ir taisnība un stadion nebūs pilns, tad tas ir vienkārši pižģec.
no twitera:

Futbola federācija‏Verified account @kajbumba

Atgādinām, ka spēles dienā stadiona kasē biļetes netiks tirgotas. Iesakām savu biļeti uz spēli iegādāties LATVIJA - ANDORA. 2018.g. FIFA Pasaules kausa... … #LVAAND

Futbola federācija‏Verified account @kajbumba 18h18 hours ago

Tādi ir FIFA/UEFA noteikumi - stadiona teritorijā biļetes pārdot netiek atļauts. Šāda prakse ir jau vairākās Latvijas izlases spēlēs

---
Kā redzat, internetā pirkt var
Un triju spēļu biļešu komplekti tika izpirkti pirms Portugāles spēles, tātad zemāk par kādām 6500 pārdotām biļetēm noteikti nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-10 14:23, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Vērtējums Kāds vēl vērtējums, sovak, tu vnk atskribelē uzdoto, vērtētājs atradies Un tas pat ir ļoti rēcīgi,jo var redzēt, ka tev izteikti trūkst, kur piesieties, tāpēc tādu vārgu "ŅHĻ" no sevis izspied un viss, izdoma beidzās Jo kur gan daudzpiesiesies pasaules labākajam hoķim.
Klau, man pat būtu interesanti papētīt tavu smadzenīšu sastāvu! Kā tavuprāt tas notiek? Atnāk pie manis Savickis ar Indriksonu, noliek naudas čupu un saka, uzraksti, lūdzu, ka NHL hokejs ir garlaicīgs, vai uzraksti to, ka Latvijas līdzjutējam jāatbalsta Latvijas komandas? Kaut kā tā?

  +2 [+] [-]

, 2017-10-10 14:29, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Sanāk ka šobrīd par čekistiem ir kļuvusi arī Latvijas futbola izlase nevis tikai Dinamo? Bail pat iedomāties, kāda pakaļā atrodas tava atrofētā puslode, ja pilnīgā nopietnībā nāc klajā ar šādiem domugraudiem!
Tik nevainojami un pārliecinoši notēlota neizpratne, wow Tev ilgi to aktierkursos kala iekšā?
Un tikai rakstiski specializējies vai arī dzīvajā tu pieliec neviltotās neizpratnes mīmiku klāt? Noteikti rēcīgi izskatās.
Sajūta tāda, it kā runāju te ar mazu bērnu. Viņi arī, kad slēpj kaut ko vai tēlo, paši domā, ka baigi viltīgie. Bet pieaugušais tak redz, cik baltiem diegiem tas viss ir šūts
Vismaz pasmieties var.

  +2 [+] [-]

, 2017-10-10 14:33, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Tik nevainojami un pārliecinoši notēlota neizpratne, wow Tev ilgi to aktierkursos kala iekšā?
Un tikai rakstiski specializējies vai arī dzīvajā tu pieliec neviltotās neizpratnes mīmiku klāt? Noteikti rēcīgi izskatās.
Sajūta tāda, it kā runāju te ar mazu bērnu. Viņi arī, kad slēpj kaut ko vai tēlo, paši domā, ka baigi viltīgie. Bet pieaugušais tak redz, cik baltiem diegiem tas viss ir šūts
Vismaz pasmieties var.
Es tev izskaidrošu kāda starp mums ir atšķirība! Tev pasaka, ka šitas ir labs un tu tā arī uzskati, jo tev tā pateica un savādāk nevar būt... pateica čeka-tātad čeka! Pateica, ka labs hokejs, tātad labs, nekas, ka neinteresants. Pateica, ka jāblēj kā aunam uz savējiem, tātad jāblēj un bez ierunām! Savukārt es, kā neatkarīgs apskatnieks pats pētu un vērtēju kas ir labs un kas nē. Un pie tā arī pieturos.

     [+] [-]

, 2017-10-10 14:35, pirms 7 gadiem
Sīrijas sapnis par PK f-turnīru ir izsapņots.

  -2 [+] [-]

, 2017-10-10 14:36, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Es tev izskaidrošu kāda starp mums ir atšķirība! Tev pasaka, ka šitas ir labs un tu tā arī uzskati, jo tev tā pateica un savādāk nevar būt... pateica čeka-tātad čeka! Pateica, ka labs hokejs, tātad labs, nekas, ka neinteresants. Pateica, ka jāblēj kā aunam uz savējiem, tātad jāblēj un bez ierunām! Savukārt es, kā neatkarīgs apskatnieks pats pētu un vērtēju kas ir labs un kas nē. Un pie tā arī pieturos.
Tu sevi uzskati par APSKATNIEKU? "Neatkarīgais" krievu mīļotājs

     [+] [-]

, 2017-10-10 14:36, pirms 7 gadiem
Gan jau, ka grauss Andoru.

     [+] [-]

, 2017-10-10 14:36, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu sevi uzskati par APSKATNIEKU?
Par neatkarīgo apskatnieku.

  -1 [+] [-]

, 2017-10-10 14:40, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Nu tava ēzeļa izdoma netiek tālāk par čeku...futbolisti čekisti, hokejisti čekisti, kas būs nākamais? Ja hokejs ir garlaicīgs, man tas nav jāslēpj. To pasaku tieši un atklāti...Tu jau vari man mēģināt iegalvot, ka Mc Donalds ir pasaules labākais restorāns...
Pag, ja tu esi pāris čekistiem pakalpiņš, tad arī esi, un to arī pasaku, kādā sakarā lai man būtu jāizdomā "kaut kas tālāk"? Tavā gadījumā patiesība ir vienkārša kā lāpsta, nekas "tālāk" vairs nav jāizdomā, jo tā vairs nebūs patiesība.

NHL hokejs un McDonalds? Tātad, McDonaldā ir labākās izejvielas, labākais ēdiens, salīdzinos ar visas pārējās pasaules restorāniem, ja tā salīdzini?

Jo NHL, kā zināms, spēlē pasaules labākie hokejisti.

  -1 [+] [-]

, 2017-10-10 14:43, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Pag, ja tu esi pāris čekistiem pakalpiņš, tad arī esi, un to arī pasaku, kādā sakarā lai man būtu jāizdomā "kaut kas tālāk"? Tavā gadījumā patiesība ir vienkārša kā lāpsta, nekas "tālāk" vairs nav jāizdomā, jo tā vairs nebūs patiesība.

NHL hokejs un McDonalds? Tātad, McDonaldā ir labākās izejvielas, labākais ēdiens, salīdzinos ar visas pārējās pasaules restorāniem, ja tā salīdzini?

Jo NHL, kā zināms, spēlē pasaules labākie hokejisti.
Ko nozīmē frāze kā zināms? To tev arī pateica? Vai tavi saimnieki no NHL lika pateikt? Operēšu tevis paša ieročiem....Kā pasūtījumā raksti?

     [+] [-]

, 2017-10-10 14:47, pirms 7 gadiem
Es par ASV futbolu.

  +3 [+] [-]

, 2017-10-10 14:47, pirms 7 gadiem
kegums rakstīja: Un triju spēļu biļešu komplekti tika izpirkti pirms Portugāles spēles, tātad zemāk par kādām 6500 pārdotām biļetēm noteikti nebūs.
Gluži kā padomju laikos: deficītam klāt pielika pēdējos mēslus un pārdeva komplektos. Labi ja 500 aizies no tiem kas pirka komplektus

  +4 [+] [-]

, 2017-10-10 14:48, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ja būs zāģis, ko Stariks pec speles teiks?
to pašu, ko parasti

     [+] [-]

, 2017-10-10 14:49, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: to pašu, ko parasti
Laikam atkal zem jostas vietas ........

  +1 [+] [-]

, 2017-10-10 14:51, pirms 7 gadiem
Ok, ja kādam ir kāda nevajadzīga biļete, tad atsūtiet savu piedāvājumu privāti kopā ar kontakttālruni lai vajadzības gadījumā var sazināties. 19.00 zināšu vai varu tikt vai nē. Paldies

  +1 [+] [-]

, 2017-10-10 14:54, pirms 7 gadiem
Gribēju pajautāt vai Andorai šodien ir iespējas uzvarēt?
Pats neesmu sekojis līdzi Latvijai šajā ciklā, un Andoras koef. 11, pie tā, ka abām komandām ir identiska bilance, liekas jocīgi..

     [+] [-]

, 2017-10-10 14:54, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Es tev izskaidrošu kāda starp mums ir atšķirība! Tev pasaka, ka šitas ir labs un tu tā arī uzskati, jo tev tā pateica un savādāk nevar būt... pateica čeka-tātad čeka! Pateica, ka labs hokejs, tātad labs, nekas, ka neinteresants. Pateica, ka jāblēj kā aunam uz savējiem, tātad jāblēj un bez ierunām! Savukārt es, kā neatkarīgs apskatnieks pats pētu un vērtēju kas ir labs un kas nē. Un pie tā arī pieturos.
Interesants teksts, tikai žēl, ka pilnīgi no pirksta izzīsts un nekāda sakara ar realitāti Kas ir tas mistiskais "kāds", kas man ko ir pateicis?
Lūk, tu esi sovaku pakalpiņš un tirsā līdējs, tāpēc arī nenogurstoši atstrādā, smīdinot tautu ar saviem "abonementiem" kā tāds reklāmas bots, kaut pats pat tuvumā arēnai bijis neesi.

Par to NHL "garlaicīgumu" varēsi pamatot konkrētāk, kā tieši tas garlaicīgums izpaužas? Redz, es piemēram neesmu baigais hoķa fans, bet kad gadās pieslēgties NHL plejofa hoķim, tad atrauties grūti. Pavisam citi ātrumi, spriedze, meistarība, nevis lēna atslidošana, daudz kļūdu utt.
Interesanti, kā tieši tā "garlaicība" izpaužas?

  -1 [+] [-]

, 2017-10-10 14:57, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Interesants teksts, tikai žēl, ka pilnīgi no pirksta izzīsts un nekāda sakara ar realitāti Kas ir tas mistiskais "kāds", kas man ko ir pateicis?
Lūk, tu esi sovaku pakalpiņš un tirsā līdējs, tāpēc arī nenogurstoši atstrādā, smīdinot tautu ar saviem "abonementiem" kā tāds reklāmas bots, kaut pats pat tuvumā arēnai bijis neesi.

Par to NHL "garlaicīgumu" varēsi pamatot konkrētāk, kā tieši tas garlaicīgums izpaužas? Redz, es piemēram neesmu baigais hoķa fans, bet kad gadās pieslēgties NHL plejofa hoķim, tad atrauties grūti. Pavisam citi ātrumi, spriedze, meistarība, nevis lēna atslidošana, daudz kļūdu utt.
Interesanti, kā tieši tā "garlaicība" izpaužas?
Ļoti "garlaicīgi", kad katra komanda var vinnēt katru, bet KHL, piemēram, pirms spēlēm Jugra -SKA/CSKA jau zināms uzvarētājs.

  +2 [+] [-]

, 2017-10-10 14:58, pirms 7 gadiem
Kjenga2 rakstīja: Gribēju pajautāt vai Andorai šodien ir iespējas uzvarēt?
Pats neesmu sekojis līdzi Latvijai šajā ciklā, un Andoras koef. 11, pie tā, ka abām komandām ir identiska bilance, liekas jocīgi..
Andora ļoti slikti spēlē izbraukumos, visi punkti ir mājās uz mākslīgā seguma. Bet nu Latvija spēlē TIK slikti, ka stipri apšaubu, ka mums arī pret tādu Andoru būs dižs pārsvars.

  +1 [+] [-]

, 2017-10-10 15:00, pirms 7 gadiem
kegums rakstīja: no twitera:

Futbola federācija‏Verified account @kajbumba

Atgādinām, ka spēles dienā stadiona kasē biļetes netiks tirgotas. Iesakām savu biļeti uz spēli iegādāties LATVIJA - ANDORA. 2018.g. FIFA Pasaules kausa... … #LVAAND

Futbola federācija‏Verified account @kajbumba 18h18 hours ago

Tādi ir FIFA/UEFA noteikumi - stadiona teritorijā biļetes pārdot netiek atļauts. Šāda prakse ir jau vairākās Latvijas izlases spēlēs

---
Kā redzat, internetā pirkt var
Un triju spēļu biļešu komplekti tika izpirkti pirms Portugāles spēles, tātad zemāk par kādām 6500 pārdotām biļetēm noteikti nebūs.
Iepriekšējā ciklā, pirms spēles ar kazahiem, bija kas pie tās pašas budkas, centās notirgot savu biļeti un bija kas nopirka. Man pašam bija lieka biļete, jo biju pircis divus komplektus, bet bija sliņķis tvarstīt potenciālos pircējus, jo tādu "pārdevēju" bija daudz, laika maz, kaut kam iegrūdu par brīvu rokās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-10-10 15:06, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Interesanti, kā tieši tā "garlaicība" izpaužas?
Nu tā ka perņam jālien NHL rakstos un vislaik jāraksta vieni un tie paši teksti - cik garlaicīgi, plastmasas līga, par makdonaldu u.t.t.. Kā redzi, šis pats sev ir garlaicīgs no atkārtošanās, kur vēl citiem.

  -1 [+] [-]

, 2017-10-10 15:08, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ļoti "garlaicīgi", kad katra komanda var vinnēt katru, bet KHL, piemēram, pirms spēlēm Jugra -SKA/CSKA jau zināms uzvarētājs.
Nu tas jau štrunc, es par meistarību un skatāmību. Kad Kanāda savāc labākos, arī cits smeķis uzreiz.

Tas jau rēcīgi pat tīri no loģikas viedokļa labākajiem piešūt garlaicību. Tjipa, jo zemāks līmenis, jo interesantāk Nu katram savs. Pernaku laikam aizkustina kļūdas, lēns slidojums utt. Padara spēli interesantāku, protams.

  +2 [+] [-]

, 2017-10-10 15:12, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu tas jau štrunc, es par meistarību un skatāmību. Kad Kanāda savāc labākos, arī cits smeķis uzreiz.

Tas jau rēcīgi pat tīri no loģikas viedokļa labākajiem piešūt garlaicību. Tjipa, jo zemāks līmenis, jo interesantāk Nu katram savs. Pernaku laikam aizkustina kļūdas, lēns slidojums utt. Padara spēli interesantāku, protams.
Ir garlaicīgas un neskatāmas spēles arī NHL, tas jau nav nekas par ko jāuztraucas, uz labākajiem attiecas tie paši likumi, kuri uz pārējiem cilvēkiem

  +1 [+] [-]

, 2017-10-10 15:15, pirms 7 gadiem
Paskatijos tabulaa iesistie ielaistie un lai buutu smuki un vienaadi ar Andoru,tad izskataas ,ka Andora uzvarees ar 1 ; 0...

  +2 [+] [-]

, 2017-10-10 15:15, pirms 7 gadiem
Kaut arī virsrakstā minēts, ka šī spēle ir cīņa par kaut ko, patiesībā šai spēlei ir nulle nozīme no turnīra tabulas viedokļa, jo pēdējā vieta nekur neizkrīt, savukārt vilciens uz pirmajām vietām sen aizgājis. Lieliska iespēja kādam jaunam spēlētājam iegūt šādu maču pieredzi.

Esmu par Latvijas uzvaru. Vai mums tas patīk vai ne, bet uz nākamo ciklu neuzradīsies uz burvju mājienu citi spēlētāji Latvijai, pat ne cits treneris. Un ja būs cits treneris, tas nebūs ne Mourinju, ne Klops, ne Van Gāls, ne cits brīnumdaris. Lai veicas večiem. Lai sagaida nākamo ciklu priecīgākā noskaņojumā.

  +2 [+] [-]

, 2017-10-10 15:40, pirms 7 gadiem
nozelojams scenarijs Latvijas futbolam japacel lozungs ''cinamies lai nepaliktu pedejie'' kur gan talak var aizcinities ja Latvijas futbolu vada ''nozelojami'' bledigi funkcionari kuri izlase ieklauj tikai sev lojalus futbolistus tie kuri sava atklasme ir tiesi tie kuri pasaka kas ir kas siem funkcionariem nav vajadzigi tiesi atklati cilveki tas ir drauds so funkcionaru eksistencei Skumji ka jaaicina fanus lai verotu speli ''nepaliksim pedejie'' pati daba raud par sadu saukli list lietus list asaras Latvijas futbolam

  +6 [+] [-]

, 2017-10-10 15:44, pirms 7 gadiem
mndvolk rakstīja: Kaut arī virsrakstā minēts, ka šī spēle ir cīņa par kaut ko, patiesībā šai spēlei ir nulle nozīme no turnīra tabulas viedokļa, jo pēdējā vieta nekur neizkrīt, savukārt vilciens uz pirmajām vietām sen aizgājis. Lieliska iespēja kādam jaunam spēlētājam iegūt šādu maču pieredzi.

Esmu par Latvijas uzvaru. Vai mums tas patīk vai ne, bet uz nākamo ciklu neuzradīsies uz burvju mājienu citi spēlētāji Latvijai, pat ne cits treneris. Un ja būs cits treneris, tas nebūs ne Mourinju, ne Klops, ne Van Gāls, ne cits brīnumdaris. Lai veicas večiem. Lai sagaida nākamo ciklu priecīgākā noskaņojumā.
No trenera daudz kas atkarīgs, Pahara laikā spēlētāju kodols reāli bija praktiski tas pats, bet lai arī bija zāģi, bija prieks skatīties ka nesēdēja autobusā bet mēģināja kaut ko veidot. Pēdējās spēles Starkova vadībā bija nožēlojami vērot

  +1 [+] [-]

, 2017-10-10 15:57, pirms 7 gadiem
vilnis_stana_106649 rakstīja: nozelojams scenarijs Latvijas futbolam japacel lozungs ''cinamies lai nepaliktu pedejie'' kur gan talak var aizcinities ja Latvijas futbolu vada ''nozelojami'' bledigi funkcionari kuri izlase ieklauj tikai sev lojalus futbolistus tie kuri sava atklasme ir tiesi tie kuri pasaka kas ir kas siem funkcionariem nav vajadzigi tiesi atklati cilveki tas ir drauds so funkcionaru eksistencei Skumji ka jaaicina fanus lai verotu speli ''nepaliksim pedejie'' pati daba raud par sadu saukli list lietus list asaras Latvijas futbolam
Kuri būtu tie nelojālie futbolisti, kuru iekļaušana apdraudētu LFF funkcionārus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-10-10 16:22, pirms 7 gadiem
BABKInLovis rakstīja: No trenera daudz kas atkarīgs, Pahara laikā spēlētāju kodols reāli bija praktiski tas pats, bet lai arī bija zāģi, bija prieks skatīties ka nesēdēja autobusā bet mēģināja kaut ko veidot. Pēdējās spēles Starkova vadībā bija nožēlojami vērot
Bet tie paši spēlētāji ir daudzos gadījumos degradējuši, paskatamies kvai klubu pārstāvniecību. Paharu vajadzēja pierunāt palikt, piekrītu.

     [+] [-]

, 2017-10-10 16:39, pirms 7 gadiem
Andora varēs uzlabot savu statistiku.

  -1 [+] [-]

, 2017-10-10 16:43, pirms 7 gadiem
Number 0 rakstīja: Ja Gorkš grib mums likt iemīlēt futbolu un latvijas izlasi, tad lūdzu zaudējiet šodien.. Jo tikai tad es redzu reālu iespēju, ka Starkovs tiek nomests nost, un vietā tiek paņemts kāds cienīgs speciālists!
Piemēram, Pahars- vai ne?

  -1 [+] [-]

, 2017-10-10 17:00, pirms 7 gadiem
Tas, ka Starkovs ir sūdīgs treneris, tas ir skaidrs, davai bej vperjod utt. bet te, pie pastāvošā bardaka un ''federācijas'' ieinteresētības celt tikai savu maciņu, nekas arī nenotiks.

     [+] [-]

, 2017-10-10 17:01, pirms 7 gadiem
To koificentu sastādīja laikam amatieri, es noteikti riskēšu un likšu uz Andoru

  -1 [+] [-]

, 2017-10-10 17:02, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Tāpēc arī ir tie 0:0 itkā pret grandiem, jo tas viņiem neko galīgi nenozīmē.
Tas ir tikai tad, ja grands jau nodrošinājis sev vajadzīgo vietu (parasti - pirmo vietu grupā), respektīvi, tas ir nospiedoši mazākajā daļā gadījumu, tikai pēdējā vai dažreiz priekšpēdējā kārtā iespējams.
Visās pārējās kārtās tam grandam tas 0:0 nu nemaz nav vajadzīgs.

Un pat tad - priekš kam sevi pazemināt rangā, sliktākus izlozes grozus nākotnē dabūt.

  -1 [+] [-]

, 2017-10-10 17:12, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Ko nozīmē frāze kā zināms? To tev arī pateica? Vai tavi saimnieki no NHL lika pateikt? Operēšu tevis paša ieročiem....Kā pasūtījumā raksti?
Nu ko, ja tev tas nav "zināms" un pašsaprotams, tad tev ir problēmas pat ar elementāru loģisko domāšanu, kas gan nepārsteidz.

  -3 [+] [-]

, 2017-10-10 17:13, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Interesants teksts, tikai žēl, ka pilnīgi no pirksta izzīsts un nekāda sakara ar realitāti Kas ir tas mistiskais "kāds", kas man ko ir pateicis?
Lūk, tu esi sovaku pakalpiņš un tirsā līdējs, tāpēc arī nenogurstoši atstrādā, smīdinot tautu ar saviem "abonementiem" kā tāds reklāmas bots, kaut pats pat tuvumā arēnai bijis neesi.

Par to NHL "garlaicīgumu" varēsi pamatot konkrētāk, kā tieši tas garlaicīgums izpaužas? Redz, es piemēram neesmu baigais hoķa fans, bet kad gadās pieslēgties NHL plejofa hoķim, tad atrauties grūti. Pavisam citi ātrumi, spriedze, meistarība, nevis lēna atslidošana, daudz kļūdu utt.
Interesanti, kā tieši tā "garlaicība" izpaužas?
Garlaicība izpaužas tā, ka ilgāk par 1 periodu noskatīties nav iespējams. Lēns, primitīvs hokejs ar metieniem no jebkuras pozīcijas. Katrs gājiens uz priekšu paredzams. Nu jā, tavām pērlēm par čeku un neesošo abonementu gan ir vistiešākais sakars ar realitāti. Jautājums tikai ar kādu realitāti...

     [+] [-]

, 2017-10-10 17:22, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Garlaicība izpaužas tā, ka ilgāk par 1 periodu noskatīties nav iespējams. Lēns, primitīvs hokejs ar metieniem no jebkuras pozīcijas.
Nu redz, man pat nav jācenšas, tu pats visu izdarīji, lai tevis teiktais būtu acīmredzami muļķīgs. Tu vienkārši pateici, ka NHL hoķis ir lēns(!)

Jo to, ka, lai nu kāds, bet vismazāk jau nu "lēns" NHL hoķis ir, to zinās jebkurš, kas kaut vienu hailaita video dzīvē paskatījies, nerunājot par kaut ko vairāk.

     [+] [-]

, 2017-10-10 17:25, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu redz, man pat nav jācenšas, tu pats visu izdarīji, lai tevis teiktais būtu acīmredzami muļķīgs. Tu vienkārši pateici, ka NHL hoķis ir lēns(!)

Jo to, ka, lai nu kāds, bet vismazāk jau nu "lēns" NHL hoķis ir, to zinās jebkurš, kas kaut vienu hailaita video dzīvē paskatījies, nerunājot par kaut ko vairāk.
Nu ja, dinamas ātrumiem NHL līdzi netur

  +1 [+] [-]

, 2017-10-10 17:26, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu redz, man pat nav jācenšas, tu pats visu izdarīji, lai tevis teiktais būtu acīmredzami muļķīgs. Tu vienkārši pateici, ka NHL hoķis ir lēns(!)

Jo to, ka, lai nu kāds, bet vismazāk jau nu "lēns" NHL hoķis ir, to zinās jebkurš, kas kaut vienu hailaita video dzīvē paskatījies, nerunājot par kaut ko vairāk.
Acīmredzami muļķīgi ir teikt, ka es arēnai pat tuvumā neesmu bijis, nekādā veidā to nespējot ne pamatot ne pierādīt. Hailaiti patiešām ir īstais rādītājs lai spriestu par hokeja kvalitāti. Un ne jau tas ka bez ripas nesās ar galvām bortā liecina par ātru hokeju...

     [+] [-]

, 2017-10-10 17:28, pirms 7 gadiem
Nu ko! Jazaudee tad arii shodien un jaatkaapjas beidzot visiem funkcionaariem un treneriem!!!!

     [+] [-]

, 2017-10-10 17:31, pirms 7 gadiem
Perņa jau sāk tirst futbola sadaļā, galvenais , ka atrodas kas to mēslu citē un oponē...laikam galīgi švaki krievu līgai klājas hokejā, ka citur lien.

     [+] [-]

, 2017-10-10 17:33, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Perņa jau sāk tirst futbola sadaļā, galvenais , ka atrodas kas to mēslu citē un oponē...
Saxons arī te iebezd pa laikam, stāstot, kā starikam jāceļ pieminekļus, jo ģeniāls treneris ar lielisku shēmu.

     [+] [-]

, 2017-10-10 17:35, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Saxons arī te iebezd pa laikam, stāstot, kā starikam jāceļ pieminekļus, jo ģeniāls treneris ar lielisku shēmu.
Jā 90.gados pret Dāniju un Spāniju arī 0-0 bija kvalifikācijā ar tādu shēmu būs vilcis vecos ierakstus pirms spēles kā jāspēlē

     [+] [-]

, 2017-10-10 17:44, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Acīmredzami muļķīgi ir teikt, ka es arēnai pat tuvumā neesmu bijis, nekādā veidā to nespējot ne pamatot ne pierādīt.
Esmu to pamatojis jau vairrākkārt, vairāk pagāšsezonas laikā, šogad mazāk lasu tavus murgus. Bet nav jau slinkums atkārtot

1. Jebkurš cits fans vairāk vai mazāk kādreiz kaut ko uzraksta KONKRēTU par spēles gaitu, savu viedokli par virknējumiem, kļūdām utt. utjp. No tevis kā no lielākā fana nebija absolūti nekā no tā. Tikai neko neizsakoši "teicami" un tādā garā katru reizi Skaidrs, ka tas vieš aizdomas, ka neko pat pa tv redzējis neesi.

2. Nevaru iedomāties sakarīgu iemeslu, kāpēc lai vidējs fans, nopircis abonementu, par to pirmssezonā bazunētu reizes 50. Ja vien viņam nav uzdevums rukāt kā reklāmas botam

3. Pirms pagāšsezonas arī daudz muldēji par abonementiem. Eu, jāķer, kamēr var, iesaku arī citiem!
Pēc tam tu jau to biji aizmirsis un reiz tev pajautāju, kur tad skatījies mājas spēli. Pateici, ka tv6 Es zinu, ka tu to labi atceries

4. pēc spēles uzreiz sāc spamot šeit - kas, tu uzreiz arēnā ņem telefonu un sāc drukāt? Nez, kāds cits arī tā dara?

Domāju, pamatots pietiekami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-10-10 17:53, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Perņa jau sāk tirst futbola sadaļā, galvenais , ka atrodas kas to mēslu citē un oponē...laikam galīgi švaki krievu līgai klājas hokejā, ka citur lien.
ceļas naktīs un skatās, ka pasaulē labākie hokejisti "skrien ar galvu bortā", tad velkas uz darbu, lai vakarā pie tv baudot abonementa priekšrocības noskatītos kaŗtējo Rd kāsienu. Saprotams ka paliek traks

  +1 [+] [-]

, 2017-10-10 17:57, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Nu, ļoti iespējams, ka tie zvaigžņotie futbolisti par nekādiem nākotnes reitingiem nedomā, bet par miljoniem savā kontā šodien. Atbrauca uz tādu Andoru, patrenējās un fiksi mājās uz čelsi pelnīt miljonus. Vai ta tu gribi teikt, ka kkā tā futbolista vērtība mainīsies, ja viņš gūs 3 vārtus pret Andoru nulles vietā? Cita lieta ja savā starpā tiekas Anglija ar Vāciju, tad ir ažiotāža. Tāpēc es saku, ka izspēles kārtība ir jēdzīgāka hokejā, jo tur tak arī ASV, Kanādas spēlētāji nealkst sagraut Ungārus ar slovēņiem, nemaz nerunājot par kkādām islandēm vai turcijām, kas būtu analogs LV un Andorai futbolā. Sadalītu tās komandas vismaz divās daļās, tad Vācija spēlētu ar FR,NED,Spāniju un LV spēlētu ar LUX,Andoru un tās grupas grandiem - somiem, kurus vismaz būtu reāki uzvarēt. Savādāk jau nav starpība kurā vietā tu paliec, tad arī augstākajā grupā būtu reāla plēšanās lai nepaliktu pēdējie un neizkristu pie Andoras.
Islande un Turcija hoķī ir analoga Latvijai un Andorai futenī!?? Say what!?
Hoķa Islandei un Turcijai futbolā analoga nav vispār Nu, ja nu vienīgi Lieldienu salas veterānu izlase.

  -1 [+] [-]

, 2017-10-10 18:05, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: ceļas naktīs un skatās, ka pasaulē labākie hokejisti "skrien ar galvu bortā", tad velkas uz darbu, lai vakarā pie tv baudot abonementa priekšrocības noskatītos kaŗtējo Rd kāsienu. Saprotams ka paliek traks
laikam labi maksā, ka naktīs strādā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-10-10 18:18, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Klau, man pat būtu interesanti papētīt tavu smadzenīšu sastāvu! Kā tavuprāt tas notiek? Atnāk pie manis Savickis ar Indriksonu, noliek naudas čupu un saka, uzraksti, lūdzu, ka NHL hokejs ir garlaicīgs, vai uzraksti to, ka Latvijas līdzjutējam jāatbalsta Latvijas komandas? Kaut kā tā?
Jā, tu jau nu gribēji gan, lai savickis ar Indriksonu pie tevis nāktu ar naudas čupu un piedāvājumu

Viss noteikti ir daudz prozaiskāk. Teiksim, savajadzējās kādu, kas par nelielu naudiņu piestrādā kā reklāmas bots medijos. Un tad nu kaut kāds savicka paziņu paziņas brālēnam bija onkulis (tu), vecs sovaks, kuram tāpat šobrīd slinko pa māju un šobrīd nekā labāka nav, ko darīt.
Nu tā, pāris instrukcijas, kas un kā drukājams, neliels atalgojums un viss, lieta darīta

  +2 [+] [-]

, 2017-10-10 18:24, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Nu tās abas ir yisai labas izlases. Vēl jau viena lieta, ka hoķī nemaz visi gribētāji uz PC nevar braukt. Tur pat lai pašā zemākajā grupā spēlētu ir jāizpilda minimāli normatīvi un jākvalificējas. Bet ne jau stāsts par analogiem, bet, ka nav intrigas, bezcerīgas spēles. Hoķī pašā zemākajā div. tadas batalijas iet vaļa ar ploviem, ka tik turies. Nu, jo augstāka div., jo līdzvertīgaki pretinieki un rez. neparedzamaki. Runa iet par so, nevis Lieldienu salam.
ja pat Luksemburga varēja viesos 0:0 pret Franciju viesos nospēlēt, tad ko vēl lai par vidusmēru saka. Paskaties Islandes, Horvātijas grupu. Turcija, Ukraina pat un plejofiem netiek. Futenī lielākajai daļai spēļu ir jēga.
A cik Islandē un Turcijā vispār ir hokejistu? Vēl kāds ir bez tiem, kas jau izlasē?

     [+] [-]

, 2017-10-10 18:26, pirms 7 gadiem
Piecīts uz andoru jauzliek😬😬
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-10-10 18:35, pirms 7 gadiem
Smagi esmu kļūdījies ar Islandi, bet gaidu to momentu, kad Islande "nesīs arā" citu kontinentu komandas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-10-10 18:50, pirms 7 gadiem
Futbolā ir iespējams tas, ka izlase, kas pirms kvalifikācijas bija izlikta ar 34. reitingu no 54 (Velsa pirms Eiro2016) ceturtajā grozā sasniedz pusfinālu, 38. (Islande) 5. grozā sasniedz ceturtdaļfinālu, 39. (Ziemelīrija) arī izkļūst no grupas finālturnīrā. Kur viņas būtu, ja varētu spēlēt tikai pret sava iepriekšējā reitinga komandām?
Ir iespējams, ka komanda (Ungārija), kas finālturnīrā nospēlē neizšķirti ar nākamajiem čempioniem jau pēc gada zaudē Andorai... Un tādu piemēru ir neskaitāmi daudz. Kaut vai pieminētais Francijas neizšķirts ar Luksemburgu, kur Francijai bija nepieciešami punkti, jo vēl nekas nav garantēts.
Hokejā atšķirība starp top komandām un zemākajām divīzijām ir milzīga...

     [+] [-]

, 2017-10-10 18:53, pirms 7 gadiem
mndvolk rakstīja: Kaut arī virsrakstā minēts, ka šī spēle ir cīņa par kaut ko, patiesībā šai spēlei ir nulle nozīme no turnīra tabulas viedokļa, jo pēdējā vieta nekur neizkrīt, savukārt vilciens uz pirmajām vietām sen aizgājis. Lieliska iespēja kādam jaunam spēlētājam iegūt šādu maču pieredzi.

Esmu par Latvijas uzvaru. Vai mums tas patīk vai ne, bet uz nākamo ciklu neuzradīsies uz burvju mājienu citi spēlētāji Latvijai, pat ne cits treneris. Un ja būs cits treneris, tas nebūs ne Mourinju, ne Klops, ne Van Gāls, ne cits brīnumdaris. Lai veicas večiem. Lai sagaida nākamo ciklu priecīgākā noskaņojumā.
Tu kļūdies, ja LV ATKAL PALIKS PĒDĒJIE, var tik ielozēti nākamā atlases ciklā no zemākas vai pēdējās vietas grupā, aiz LV vairs nav daudz, bet grupas kādas 9.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-10-10 19:04, pirms 7 gadiem
18+ saturs? Nav jārāda mazliet vēlāk?

     [+] [-]

, 2017-10-10 19:04, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Tam atkal nav nekāda sakara ar neinteresanto izspēles kārtību. Nevienam FR neinteresē ka nospēlēja ar LUX, tajā skaitā pašiem futbolistiem.
nu kā tad neinteresē, 3 punkti pret LUX turnīra tabulā ir tikpat, cik 3 punkti pret NED. Vēl viens tāds ničs šodien pret Belarus un franci var pat vispār uz PK neaizbraukt.
normāla, optimāla izspēles kārtība. ja reizi 4 gados ir pk un eč, tad visiem iespēja tikt.
hoķī gan tas būtu bezjēdzīgi, tapēc ir citādi.

     [+] [-]

, 2017-10-10 19:06, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: Tu kļūdies, ja LV ATKAL PALIKS PĒDĒJIE, var tik ielozēti nākamā atlases ciklā no zemākas vai pēdējās vietas grupā, aiz LV vairs nav daudz, bet grupas kādas 9.
Latvietis optimists

  -1 [+] [-]

, 2017-10-10 19:14, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Tāpēc jau viņas ir sarangotas ar līdzvērtīgām komandām, lai būtu intriga. Futbolā vienīgais arguments ir reitings, bet nav nekāda izkrišana vai tūlītēja pacelšanās pēc parādīta snieguma. Tapat vares katru gadu bumbuleties lidziga sabiedriba.+
kā nav pacelšanās? ir iespēja tikt uz pasaules kausu, ko vēl vairak vajag?

     [+] [-]

, 2017-10-10 19:19, pirms 7 gadiem
Banķieri brīvajā laikā uzrauj hoķi, bet Volx te taisa ažiotāžu
Futbolā labākie cīnās, lai spēlētu Vācijā, Francijā, Šveicē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-10-10 20:18, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Es tev saku, ka neskatoties uz šodienas rezultatu gan Andora, gan Latvija spēlēs vel n-tos gadus ar +/- tādam pašam komandām. Līdzīgi ir arī Francijai, tur tik jaizpilda minimalais rezultats - jakvalificējas. Vai tu redzi šeit gaismu tuneļa galā, Andora nākošaja ciklā visus sitīs un brauks uz PK?
Interesanti, kur tad ir fundamentālā atšķirība - kvalī cīnīties par 5. vai 4. vietu grupā, vai divīzijās no Ž uz Z? Tas pats vien ir.
Izņemot to, ka pie Andoras futbolā atbrauks Ronaldu un visiem būs prieks, a pie Andoras hokejā Krosbijs neatbrauks. Un, kā redzi, pat Portugālei tur viegli neklājās.

Un pie šīs sistēmas cerības ir visiem. HVZ, kad vēl Islande uz PK tiktu, ja viņiem būtu jāmaļas cauri kaut kādām divīzijām.
Hoķī futbola sistēma nederētu, jo pārāk liela starpība meistarībā, tāpēc viņiem ir divīzijas.

     [+] [-]

, 2017-10-10 20:22, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Par LUX smejies? Tas ir šāds pirmais gadījums viņu federācijas vēsturē. Ja tu iegūgletu kādi rezultāti bija ieprieks, tad smiekli nenāktu. Pirmā starptautiska spelē 1992.g. 0-32 pret Dienvidafriku Progress uz sejas, bet par futbolu nav info.
Vienmēr būs progress, ja sāc no 0 punkta!
Futbolā 0 punktu nemaz neredzi, jo vienmēr būs jaunieši, kas ar to būs nodarbojušies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-10-10 21:13, pirms 7 gadiem
Spriežot pēc sastāva, Latvijas čempionāta līderis ir RFS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-10-10 21:23, pirms 7 gadiem
Kad beigsies tā ķēmošanās un skriešana pakaļ Eiropai? Kāpēc Latvijā futbols būtu jāspēlē naktī?