Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Melnkalnē trīs debitanti, briesmīgi laika apstākļi un izlaista uzvara

Agris Suveizda

Melnkalnē trīs debitanti, briesmīgi laika apstākļi un izlaista uzvara
Igors Tarasovs cīņā par bumbu. Foto: LFF

Arī trešajā spēlē neizšķirti Daiņa Kazakeviča vadībā nospēlējusi Latvijas futbola izlase, kas kompensācijas laikā izlaida uzvaru izbraukumā pār Melnkalni - 1:1. Vienīgos vārtus Latvijas labā pirmā puslaika vidū guva Igors Tarasovs, bet debiju valstsvienībā piedzīvoja Roberts Ozols, Elvis Stuglis un Eduards Tīdenbergs.

Abas komandas paredzami laukumā devās ne tuvu labākajos sastāvos. Lai arī mums bija debitants Roberts Ozols un sākumsastāva debitants Krišs Kārkliņš, tieši mūsu sākumsastāvs bija tuvāks optimālajam. Tajā izcēlās gan Andrejs Cigaņiks un Raivis Jurkovskis, kuri septembrī sāka abas spēles Nāciju līgā, gan arī centra aizsargi Mārcis Ošs un Igors Tarasovs un uzbrucēji Vladislavs Gutkovskis un Dāvis Ikaunieks, kuri dažādu iemeslu dēļ maz spēlēja septembrī, bet šajā nometnē var spēlēt nozīmīgu lomu (tiesa, Gutkovskim spēle Fēru salās vēl ies secen diskvalifikācijas dēļ). Melnkalnes pamatsastāvā bija četri debitanti, kopumā seši vietējo klubu pārstāvji, no kuriem vairums tika izsaukti galvenokārt uz Latvijas spēli, un neviena spēlētāja, kurš sāka kaut vienu maču septembrī.

Milzīgajās lietusgāzēs spēli labāk sāka Melnkalne, kas vairāk kontrolēja bumbu, vairāk uzbruka un 10. minūtē arī izveidoja pirmo izdevību – pēc standartsituācijas divcīņā pret Igoru Tarasovu ar galvu nedaudz garām sita mājinieku centra aizsargs un viens no debitantiem Vladans Adžičs. Sarežģītajiem apstākļiem pamazām pierada arī Latvija, un tieši Latvija 26. minūtē izvirzījās vadībā. Gutkovska sitiens uzreiz no gaisa tika bloķēts, taču pēc Kārkliņa teicama stūra sitiena ar galvu 1:0 panāca Tarasovs, kurš dominēja divcīņā un kurš oktobrī tika izsaukts savainotā centra aizsarga Antonija Černomordija vietā. Puslaika beigās Latvijai dažu minūšu laikā bija vēl trīs bīstami uzbrukumi, tomēr gūt otros vārtus liedza gan Francijas "Angers" rezerves vārtsarga Danijela Petkoviča meistarība, gan arī laika apstākļi, Ikauniekam soda laukumā iestigstot Podgoricas purvos un Gutkovskim slidinoties vārtu priekšā un netrāpot pa bumbu.

Puslaiku pārtraukumā Dainis Kazakevičs veica pat trīs maiņas, laukumā sūtot vēl divus debitantus – Elvi Stugli un Eduardu Tīdenbergu. Otrā puslaika ievadā Latvija neizmantoja vēl vienu labu izdevību, bet puslaika turpinājumā mērķtiecīgāk uzbruka mājinieki. Ļoti tuvu izlīdzinājumam Melnkalne bija 75. minūtē, kad centra aizsargs Aleksandars Šofranacs pēc centrējuma ar galvu sita gar vārtu stabu, un kompensācijas laikā mājinieki savu tomēr panāca. Latvijas aizsardzība pēc centrējuma kļūdījās savā soda laukumā, un pie brīva sitiena no tuvas distances tika debitants un Podgoricas "Budučnost" spārns Igors Ivanovičs (1:1). Jāpiebilst, ka šovakar kapteiņa lomā komandu laukumā veda Mārcis Ošs, bet maiņu rezultātā pie apsēja tika arī Dāvis Ikaunieks un Gutkovskis.

Latvijas izlase oktobra triecienciklu turpinās ar UEFA Nāciju līgas spēlēm – sestdien viesosimies Fēru salās, bet otrdien uzņemsim Maltu. Abu spēļu sākums paredzēts plkst. 19:00.

Melnkalne – Latvija 1:1 (0:1).
Vārti: Ivanovičs 90'+1 - Tarasovs 26'.
Brīdinājumi: Tobers, Emsis, Tīdenbergs, Zjuzins.
Melnkalne: Petkovičs – Bulatovičs, Šofranacs, Adžičs, M. Vukčevičs – Hočko (Kalezičs 57'), Ščekičs – Ivanovičs, Vujnovičs (B. Jankovičs 57), M. Jankovičs (Raičkovičs 72')– Kordičs (Bečirajs 72').
Latvija: Ozols – Jurkovskis, Tarasovs, M. Ošs (E. Stuglis 46') Fjodorovs – Kārkliņš (Zjuzins 75'), Tobers (Emsis 46') – Cigaņiks (Tīdenbergs 46'), Ķigurs (Uldriķis 79'), D. Ikaunieks (Krollis 85') – Gutkovskis.
Galvenais tiesnesis: Admirs Šehovičs (Bosnija un Hercegovina).

     [+] [-]

, 2020-10-07 20:56, pirms 4 gadiem
Priecē, ka, īpaši pirmajā puslaikā, mūsējie spēja radīt tik daudz saasinājumus pie pretinieku vārtiem, bet apbēdina, ka noslēgumi šīm situācijām muļķīgi tika izšķērdēti.
Protams, laukuma kvalitāte atstāja savu iespaidu uz šo spēli, bet kā saka-abām komandām vienādi apstākļi.
Protams, ļoti iepriecināja, ka laukumā vienlaicīgi atradās tik daudz Liepājas futbola skolas audzēkņu. Gandrīz puse no komandas.

  -2 [+] [-]

, 2020-10-07 20:59, pirms 4 gadiem
Tikai isti es nesaprotu, driz spele pret Feru, un tik daudz spekus prieks sodien spelei....

  +7 [+] [-]

, 2020-10-07 20:59, pirms 4 gadiem
Lai arī laikapstākļi visiem bija vienādi, man patika Latvijas izlases spēle.
Domāju, ka ja laikapstākļi būtu labāki, tad Latvijai pirmajā puslaikā būtu lielāks pārsvars un pat vārti.
Žēl nabaga pretiniekus kuri normāli tika nospārdīti

  +6 [+] [-]

, 2020-10-07 21:00, pirms 4 gadiem
Pirmajā puslaikā varēja būt pat 2-0 LVA izlases labā. Bet beigās ņem un izlaiž pārsvaru. Šādi apstākļi nāca par labu Latvijas klasiskajai bumbošanas taktikai - tikai spēlējot bumbu pa gaisu varēja kaut ko izveidot

Stadiona apsaimniekotāji gan jau nožēlo, ka šī spēle notika

P.S. Dienvidslāvi kā parasti - kā pieskāriens, tā vārtās pa zemi

  -3 [+] [-]

, 2020-10-07 21:01, pirms 4 gadiem
Da nu tādu futbolu, nebija pilnīgi nekādas jēgas spēlēt tādos apstākļos... Būtu labāk kādā iekštelpu hallē pārcēluši!

  +3 [+] [-]

, 2020-10-07 21:02, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Priecē, ka, īpaši pirmajā puslaikā, mūsējie spēja radīt tik daudz saasinājumus pie pretinieku vārtiem, bet apbēdina, ka noslēgumi šīm situācijām muļķīgi tika izšķērdēti.
Protams, laukuma kvalitāte atstāja savu iespaidu uz šo spēli, bet kā saka-abām komandām vienādi apstākļi.
Protams, ļoti iepriecināja, ka laukumā vienlaicīgi atradās tik daudz Liepājas futbola skolas audzēkņu. Gandrīz puse no komandas.
Pamatsastāvā vairāk kā puse liepājnieku! Es saskaitīju 6.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-07 21:02, pirms 4 gadiem
Vajag kartupela laukiem krietni biezak spelet ir labas ceribas.

  +6 [+] [-]

, 2020-10-07 21:03, pirms 4 gadiem
Vajag, vajag

Pēdējās 10 minūtēs pāriet uz trīs uzbrucējiem pie 1-0

  +4 [+] [-]

, 2020-10-07 21:05, pirms 4 gadiem
Dainītim pēdējā minūtē gar kāju silts notecēje...eh,tā gribējās pie krūts piesist, bet ņihyja,nāksies vien pa vektoriem pastāstīt.....

  +1 [+] [-]

, 2020-10-07 21:05, pirms 4 gadiem
🐳 vainīgs!

 +12 [+] [-]

, 2020-10-07 21:09, pirms 4 gadiem
Purva futbola varam cinities,tur tehnika nav vajadziga.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-07 21:09, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Pamatsastāvā vairāk kā puse liepājnieku! Es saskaitīju 6.
Es piecus-Kārkliņš,Tobers, D. Ikaunieks, Ķigurs, Jurkovskis

  -3 [+] [-]

, 2020-10-07 21:16, pirms 4 gadiem
njaa, atkal ar nokārtām galvām uz nākamo spēli, zb tas purvs!

  +2 [+] [-]

, 2020-10-07 21:16, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es piecus-Kārkliņš,Tobers, D. Ikaunieks, Ķigurs, Jurkovskis
Ozols arī ir no Liepājas.

     [+] [-]

, 2020-10-07 21:23, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Ozols arī ir no Liepājas.
Jā, Tev taisnība! Pavisam biju aizmirsis, ka viņš savulaik vel LM II ir spēlējis.

     [+] [-]

, 2020-10-07 21:26, pirms 4 gadiem
saiskis rakstīja: 🐳 vainīgs!
piekrītu!

  +9 [+] [-]

, 2020-10-07 21:29, pirms 4 gadiem
šoreiz par komentetajiem tv 72 minūte un svin jau uzvaru kretini...

  +4 [+] [-]

, 2020-10-07 21:38, pirms 4 gadiem
Kaktiņš rakstīja: Vajag, vajag

Pēdējās 10 minūtēs pāriet uz trīs uzbrucējiem pie 1-0
Mjā, savdabīgi
Slēpts komentārs: Klavulapa-1

     [+] [-]

, 2020-10-07 21:44, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Ozols arī ir no Liepājas.
Kā Liepāja viņu tik vienkārši ''atdeva''?

  +5 [+] [-]

, 2020-10-07 21:46, pirms 4 gadiem
Kaktiņš rakstīja: Vajag, vajag

Pēdējās 10 minūtēs pāriet uz trīs uzbrucējiem pie 1-0
Jap. Vektors bija uzstādīts uz 2:0, bet sanāca 1:1.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-07 21:49, pirms 4 gadiem
Pēc rezultāta skatoties ir loels pluss vērtējams,bet vai tas bija arī spēles izpildījumā? Tādu godīgu atbildi gribas redzēt

  -3 [+] [-]

, 2020-10-07 21:53, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Par Barcu runājot, man šķiet, šosezon Messi laikam nebūs rezultatīvākais. Ansu Fati baigi spridzina. Tavas domas?
Es domāju, ka daudzi jau piemirsuši, ka 2015./16. sezonā Luiss Suaress iesita 40 vārtus La Ligā un bija visas līgas labākais vārtu guvējs.

  -3 [+] [-]

, 2020-10-07 21:53, pirms 4 gadiem
Jēga no Latvijas futbola????Lupatas kā bija,tā ir!!!

  -1 [+] [-]

, 2020-10-07 21:54, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es domāju, ka daudzi jau piemirsuši, ka 2015./16. sezonā Luiss Suaress iesita 40 vārtus La Ligā un bija visas līgas labākais vārtu guvējs.
Nekādu problēmu atzīt, ka šito būšu piemirsis.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-07 21:55, pirms 4 gadiem
Dainis veido latvisku un krampīgu valstsvienību. Tik LFS pagaidām svešu ļaužu sagrābta.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-07 21:56, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nekādu problēmu atzīt, ka šito būšu piemirsis.
Kāpēc to ierakstīju? Jo nav tik sena vēsture, kad Messi nebija rezultatīvākais savā komandā.

  -2 [+] [-]

, 2020-10-07 21:58, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc to ierakstīju? Jo nav tik sena vēsture, kad Messi nebija rezultatīvākais savā komandā.
Ļoti sena nav gan, bet tomēr jau vairākas sezonas pagājušas..

  -3 [+] [-]

, 2020-10-07 21:59, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Par Barcu runājot, man šķiet, šosezon Messi laikam nebūs rezultatīvākais. Ansu Fati baigi spridzina. Tavas domas?
Iespējams, ka tā arī būs, bet vai Fati būs tas, kurš viņu apsteigs nezinu, jo tikai trīs spēles Barsa nospēlējusi.

  -2 [+] [-]

, 2020-10-07 22:01, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ļoti sena nav gan, bet tomēr jau vairākas sezonas pagājušas..
Messi arī pagājušosezon bija periods, kad, šķiet, kādu 7 spēļu periodā iesita tikai 1 vārtus un tos pašus no 11m. Es nesaku, viņš obligāti būs rezultatīvākais, bet norakstīt viņu būtu pilnīgākais stulbums.

  +4 [+] [-]

, 2020-10-07 22:01, pirms 4 gadiem
pit rakstīja: šoreiz par komentetajiem tv 72 minūte un svin jau uzvaru kretini...
Viņi ir ne tikai komentētāji,bet arī ārsti. Vienā epizodē bļauj:"Viņš kāju salauza!"

  +2 [+] [-]

, 2020-10-07 22:02, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kā Liepāja viņu tik vienkārši ''atdeva''?
Ne vienmēr treneriem izdodas atklāt spēlētāja potenciālu savlaicīgi. Bieži nonākot citā vidē un apstākļos spēlētājs atveras pilnībā.

  -2 [+] [-]

, 2020-10-07 22:03, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Messi arī pagājušosezon bija periods, kad, šķiet, kādu 7 spēļu periodā iesita tikai 1 vārtus un tos pašus no 11m. Es nesaku, viņš obligāti būs rezultatīvākais, bet norakstīt viņu būtu pilnīgākais stulbums.
Es arī tā domāju, jo LaLigas sezona ir pietiekoši gara, lai spēlētājs atvērtos.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-07 22:04, pirms 4 gadiem
Spēli neredzēju. Komentāros pagaidām neesmu redzējis, kuri spēlētāji ar + zīmi šajā spēlē? Vai bija kāds, kurš krita ārā? Kā nospēlēja debitanti? Paldies.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-07 22:08, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Spēli neredzēju. Komentāros pagaidām neesmu redzējis, kuri spēlētāji ar + zīmi šajā spēlē? Vai bija kāds, kurš krita ārā? Kā nospēlēja debitanti? Paldies.
Ar + zīmi Tarasovs, Kārkliņš, Ozols, bet ar - Gutkovskis, un zināmā mērā arī D. Ikaunieks. Abi tādus momentus sačakarēja. To ir jāmāk.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-07 22:08, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Messi arī pagājušosezon bija periods, kad, šķiet, kādu 7 spēļu periodā iesita tikai 1 vārtus un tos pašus no 11m. Es nesaku, viņš obligāti būs rezultatīvākais, bet norakstīt viņu būtu pilnīgākais stulbums.
Norakstīt netaisos, taču ir blakusapstākļi. Kaut vai tas, ka pats Messi nevēlas būt patreizējā Barcelonā.

     [+] [-]

, 2020-10-07 22:08, pirms 4 gadiem
Laukums briesmīgs, bet Latvijas izlase cīnījās godam, sen tik agresīva nebij...
Cik reizes bumbai kura pēkšņo apstājās purvā un mūsējie paskrēja garām....
Žēl Ozolu, kuram debija būtu sausā...
P. S. Pandēmijas spēle purvā...
Labi ka dzērveņu lasītāji jau bij ražu savākuši...
🤩

  +2 [+] [-]

, 2020-10-07 22:09, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kā Liepāja viņu tik vienkārši ''atdeva''?
Detaļas nezinu, bet cik zinu, viņam nebija līguma ar LM (nebija vēl pilngadīgs) un aizbrauca kopā ar Kazačoku un vienu treneri, kuru izmeta no LM sistēmas un visi pievienojās Spartakam.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-07 22:09, pirms 4 gadiem
Bet bēdīgi beigās palika. Jautājums Daiņu tētim, ja rezultāts ir 1:0 tavā labā,tad spēles beigās uz maiņu laukumā jāsūta uzbrucēji vai aizsargi? Visi izcilie treneri sūtītu aizsargu,bet mūsu Dainis domāja savādāk. Viņš tanī purvā redzēja,ka mums ir iespēja 2.puslaikā otros vārtus iesist.

     [+] [-]

, 2020-10-07 22:09, pirms 4 gadiem
erred rakstīja: Laukums briesmīgs, bet Latvijas izlase cīnījās godam, sen tik agresīva nebij...
Cik reizes bumbai kura pēkšņo apstājās purvā un mūsējie paskrēja garām....
Žēl Ozolu, kuram debija būtu sausā...
P. S. Pandēmijas spēle purvā...
Labi ka dzērveņu lasītāji jau bij ražu savākuši...
🤩
Nu uz augstākās klases laukumiem mūsējos drāž. Labi vien ir, ka spēle bija uz kartupeļu lauka.

  +6 [+] [-]

, 2020-10-07 22:11, pirms 4 gadiem
pit rakstīja: šoreiz par komentetajiem tv 72 minūte un svin jau uzvaru kretini...
Kaut kādi pajoliņi. Vēl sliktāki par tiem iepriekšējiem (tur vismaz bez ilūzijām komentēja).

  +3 [+] [-]

, 2020-10-07 22:14, pirms 4 gadiem
Draudzības spēle. Farēras nesaprata, cik mēs spēcīgi.

     [+] [-]

, 2020-10-07 22:15, pirms 4 gadiem
Par lielu Latviju! rakstīja: Kaut kādi pajoliņi. Vēl sliktāki par tiem iepriekšējiem (tur vismaz bez ilūzijām komentēja).
Kas tur bija? Drīkst sīkāk? Koscinkevičs komentēja?

     [+] [-]

, 2020-10-07 22:18, pirms 4 gadiem
Nē nu protams, ka uz laba laukumā būtu sausais zāģis, nu bet šovakar Kazļ~vičam paveicās...
Ko tur liegties - naf vērts...

     [+] [-]

, 2020-10-07 22:20, pirms 4 gadiem
Redzēsim kā veixies Aitu salās jo tur gaifāms cunami...

  +1 [+] [-]

, 2020-10-07 22:27, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Detaļas nezinu, bet cik zinu, viņam nebija līguma ar LM (nebija vēl pilngadīgs) un aizbrauca kopā ar Kazačoku un vienu treneri, kuru izmeta no LM sistēmas un visi pievienojās Spartakam.
Stradiņu

  -1 [+] [-]

, 2020-10-07 22:29, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kas tur bija? Drīkst sīkāk? Koscinkevičs komentēja?
Nebija nemaz tik traki ar tiem komentētājiem. Normāli nokomentēja Kosinkevičs un Kalns.
Vienīgi, kā jau parasti atsevišķi personāži iedomājas, ka ir meistari uz visām darīšanām, un tāpēc noteikti nokomentētu labāk.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-07 22:33, pirms 4 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Bet bēdīgi beigās palika. Jautājums Daiņu tētim, ja rezultāts ir 1:0 tavā labā,tad spēles beigās uz maiņu laukumā jāsūta uzbrucēji vai aizsargi? Visi izcilie treneri sūtītu aizsargu,bet mūsu Dainis domāja savādāk. Viņš tanī purvā redzēja,ka mums ir iespēja 2.puslaikā otros vārtus iesist.

     [+] [-]

, 2020-10-07 22:38, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Stradiņu
Jā, uzvārds piemirsās. Vairākus izlasei noderīgus kadrus izaudzinājis. Tagad, laikam, RFS sistēmā.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-07 22:39, pirms 4 gadiem
Patīk, kā LV līdzjutēji cepjas par pārbaudes spēļu rezultātiem 🤣🤣🤣
Kad tad vēl sūtīt 3 uzbrucējus??? Kvalifikācijā vai nāciju līgā???!!!

  +3 [+] [-]

, 2020-10-07 22:43, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nebija nemaz tik traki ar tiem komentētājiem. Normāli nokomentēja Kosinkevičs un Kalns.
Vienīgi, kā jau parasti atsevišķi personāži iedomājas, ka ir meistari uz visām darīšanām, un tāpēc noteikti nokomentētu labāk.
Kalns vai Pakalns?

  +1 [+] [-]

, 2020-10-07 22:43, pirms 4 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Bet bēdīgi beigās palika. Jautājums Daiņu tētim, ja rezultāts ir 1:0 tavā labā,tad spēles beigās uz maiņu laukumā jāsūta uzbrucēji vai aizsargi? Visi izcilie treneri sūtītu aizsargu,bet mūsu Dainis domāja savādāk. Viņš tanī purvā redzēja,ka mums ir iespēja 2.puslaikā otros vārtus iesist.
Neesmu Daiņa tētis, bet atbildēšu viņa vietā.
Draudzības/pārbaudes spēles ir domātas, lai pārbaudītu izlases tuvākās rezerves, dotu kaut nelielu spēļu praksi tiem spēlētājiem, kuriem tās nav, mēģināt uzbrukumā iespēlēt dažādus spēlētājus utt. Un rezultātam šādās spēles ne tuvu nav primārā nozīme. Ja pat draudzības/pārbaudes spēlē pēc rezultātā atklāšanas būtu pārgājuši uz aizsardzību, un vārtu priekšā būtu nolikuši autobusu, tad tādi kā Tu būtu pirmie bļāvuši, ka tā ir tikai draudzības/pārbaudes spēle.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-07 22:45, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Kalns vai Pakalns?
Vai tad tas otrs nebija Jurģis Kalns? Es taisnību sakot neredzēju spēles sākumu, kad tika pieteikti spēles komentētāji, bet pēc balss likās Jurģis Kalns.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-07 22:48, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neesmu Daiņa tētis, bet atbildēšu viņa vietā.
Draudzības/pārbaudes spēles ir domātas, lai pārbaudītu izlases tuvākās rezerves, dotu kaut nelielu spēļu praksi tiem spēlētājiem, kuriem tās nav, mēģināt uzbrukumā iespēlēt dažādus spēlētājus utt. Un rezultātam šādās spēles ne tuvu nav primārā nozīme. Ja pat draudzības/pārbaudes spēlē pēc rezultātā atklāšanas būtu pārgājuši uz aizsardzību, un vārtu priekšā būtu nolikuši autobusu, tad tādi kā Tu būtu pirmie bļāvuši, ka tā ir tikai draudzības/pārbaudes spēle.
Komanda oficiālās spēlēs nevar uzvarēt Andoru, Farēras, bet šeit nez kāpēc atrodi, ka uzvara nav vajadzīga?

  +1 [+] [-]

, 2020-10-07 22:49, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tad tas otrs nebija Jurģis Kalns? Es taisnību sakot neredzēju spēles sākumu, kad tika pieteikti spēles komentētāji, bet pēc balss likās Jurģis Kalns.
Pakalns komentēja.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-07 22:49, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Jā, uzvārds piemirsās. Vairākus izlasei noderīgus kadrus izaudzinājis. Tagad, laikam, RFS sistēmā.
Jā, šogad trenēja RFS U-14 izlasi.
Prieks ka Verpakovskis pat vadot RFS neaizmirst savējos no Liepājas. Tagad RFS dublieros spēlē viens no labākajiem jaunajiem LV futbola aizsargiem Niks Sliede, kuru Zuntners&Co gribēja norakt SC Grobiņa. Niks jau uzspēlēja RFS galvenās komandas sastāvā LV kausa izcīņā, un pat izcēlās ar vārtiem. Un tas viss 16 gadu vecumā.

  -2 [+] [-]

, 2020-10-07 22:50, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Pakalns komentēja.
Tad būšu kļūdījies. Tomēr tas nemaina to faktu, ka abi komentēja tīri normāli.

     [+] [-]

, 2020-10-07 22:51, pirms 4 gadiem
Pat Brazīļi izaicināja Latviju uz pārbaudes spēli, jo vajadzēja uzvaru izcīnīt Sanāk, ka Namejs domā šī Latvijas izlase> Brazīlīja

  -1 [+] [-]

, 2020-10-07 22:52, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Komanda oficiālās spēlēs nevar uzvarēt Andoru, Farēras, bet šeit nez kāpēc atrodi, ka uzvara nav vajadzīga?
Es neteicu, ka nevajag uzvarēt, bet atkārtoju, ka par draudzības/pārbaudes spēlēm neviens punktus nedod, un tām primāri ir citi uzdevumi.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-07 22:54, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, šogad trenēja RFS U-14 izlasi.
Prieks ka Verpakovskis pat vadot RFS neaizmirst savējos no Liepājas. Tagad RFS dublieros spēlē viens no labākajiem jaunajiem LV futbola aizsargiem Niks Sliede, kuru Zuntners&Co gribēja norakt SC Grobiņa. Niks jau uzspēlēja RFS galvenās komandas sastāvā LV kausa izcīņā, un pat izcēlās ar vārtiem. Un tas viss 16 gadu vecumā.
Neesmu 100% drošs, bet šķiet, ka Mārim ar to nekāda sakara, jo Stradiņš bija RFS pirms Māra. Varbūt kļūdos.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-07 22:57, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Pat Brazīļi izaicināja Latviju uz pārbaudes spēli, jo vajadzēja uzvaru izcīnīt Sanāk, ka Namejs domā šī Latvijas izlase> Brazīlīja
Nē, brazīļiem vajadzēja sparinga partneri, lai iespēlētu savas izlases modeli, un tāpēc viņi izvēlējās to ko izvēlējās, jo principā viņiem bija vienalga ko uzaicināt.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-07 22:58, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Neesmu 100% drošs, bet šķiet, ka Mārim ar to nekāda sakara, jo Stradiņš bija RFS pirms Māra. Varbūt kļūdos.
Par Stradiņu jā, bet es biju domājis ka Verpakovskim sakars ar jauno Liepājas futbola skolas audzēkni, kurš šovasar pārcēlās uz RFS dublieriem.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-07 23:00, pirms 4 gadiem
Kalns komentē LTV7 - gan Virslīgu, gan mūsu klubu spēles Eirokausos, gan arī komentēja PK 2018.

     [+] [-]

, 2020-10-07 23:03, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, brazīļiem vajadzēja sparinga partneri, lai iespēlētu savas izlases modeli, un tāpēc viņi izvēlējās to ko izvēlējās, jo principā viņiem bija vienalga ko uzaicināt.
Vai esi informēts, ka brazīļi zaudēja Norvēģijai pč?

     [+] [-]

, 2020-10-07 23:04, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kalns komentē LTV7 - gan Virslīgu, gan mūsu klubu spēles Eirokausos, gan arī komentēja PK 2018.
Jā, un neslikti to darīja, jo var redzēt ka cilvēks pats ikdienā ir no futbola vides.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-07 23:05, pirms 4 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Viņi ir ne tikai komentētāji,bet arī ārsti. Vienā epizodē bļauj:"Viņš kāju salauza!"
Man labāk patika 1. puslaikā: "Norāva kāju."

  -2 [+] [-]

, 2020-10-07 23:08, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vai esi informēts, ka brazīļi zaudēja Norvēģijai pč?
Jā zinu to, ka Brazīlija nevarēja pārdzīvot, ka viņi divreiz pēc kārtas zaudēja Norvēģijas izlasei, bet Latvijas izlase norvēģus vinnēja.
Un?
Tas bija sen, un LV izlase tad bija pavisam cita, un tā pat vel nebija spēlējusi Eiro 2004.

  -2 [+] [-]

, 2020-10-07 23:09, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vai esi informēts, ka brazīļi zaudēja Norvēģijai pč?
Vai esi informēts, ka Norvēgija ir tikai 1 no 3 izlasēm, pret kuru Brazīlijai ir negatīva bilance?

  -1 [+] [-]

, 2020-10-07 23:10, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai esi informēts, ka Norvēgija ir tikai 1 no 3 izlasēm, pret kuru Brazīlijai ir negatīva bilance?
Neesmu informēts! Paldies!
Pret Norvēģijas zelta paaudzi tāda gan ir daudzām:

  -1 [+] [-]

, 2020-10-07 23:15, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai esi informēts, ka Norvēgija ir tikai 1 no 3 izlasēm, pret kuru Brazīlijai ir negatīva bilance?
Saldo negativo arī pret Nīderlandi, Ungāriju

  +2 [+] [-]

, 2020-10-07 23:17, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par Stradiņu jā, bet es biju domājis ka Verpakovskim sakars ar jauno Liepājas futbola skolas audzēkni, kurš šovasar pārcēlās uz RFS dublieriem.
Tad pārpratu. Savācot visus liepājniekus no Virslīgas komandām, FKL nebūtu konkurentu Virslīgā

  -2 [+] [-]

, 2020-10-07 23:17, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Saldo negativo arī pret Nīderlandi, Ungāriju
Brazīlija ar Nīderlandi ir PK klasika. Kas par spēlēm PK`94, 98 un 2010!

  -1 [+] [-]

, 2020-10-07 23:18, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, un neslikti to darīja, jo var redzēt ka cilvēks pats ikdienā ir no futbola vides.
Man viņš patīk labāk par Blanku, Hščanoviču kā komentētājiem, kuri arī komentēja PK 2018.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-07 23:21, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Tad pārpratu. Savācot visus liepājniekus no Virslīgas komandām, FKL nebūtu konkurentu Virslīgā
Nu, diez vai! Gan jau kādus 4-5 tiešām labus leģionārus arī vajadzētu.
Mani tikai izbrīna, ka Mettas un D-pils futbola skolas tā tiek slavētas, bet viņu audzēkņus tā maisveidīgi izlasē kaut kā nemana.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-07 23:22, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man viņš patīk labāk par Blanku, Hščanoviču kā komentētājiem, kuri arī komentēja PK 2018.
Blanku kā komentētāju īsti neatceros, bet Hščanovičam kā komentētājam arī nav nekādas vainas. Un, ja viņam trāpās labs pārinieks, tad vispār super.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-07 23:34, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, diez vai! Gan jau kādus 4-5 tiešām labus leģionārus arī vajadzētu.
Mani tikai izbrīna, ka Mettas un D-pils futbola skolas tā tiek slavētas, bet viņu audzēkņus tā maisveidīgi izlasē kaut kā nemana.
Mettas laiks vēl pienāks. Krollis jau ir. Uldriķis, šķiet, Skonto audzēknis? Indrāns bija perspektīvs, tagad jau 25. Jauniešu izlasēs puse ir no Mettas.

  -3 [+] [-]

, 2020-10-07 23:40, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Mettas laiks vēl pienāks. Krollis jau ir. Uldriķis, šķiet, Skonto audzēknis? Indrāns bija perspektīvs, tagad jau 25. Jauniešu izlasēs puse ir no Mettas.
Nu, dzīvosim redzēsim!
Jebkurā variantā Mettas skola nav nemaz tik jauna.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-07 23:46, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neesmu Daiņa tētis, bet atbildēšu viņa vietā.
Draudzības/pārbaudes spēles ir domātas, lai pārbaudītu izlases tuvākās rezerves, dotu kaut nelielu spēļu praksi tiem spēlētājiem, kuriem tās nav, mēģināt uzbrukumā iespēlēt dažādus spēlētājus utt. Un rezultātam šādās spēles ne tuvu nav primārā nozīme. Ja pat draudzības/pārbaudes spēlē pēc rezultātā atklāšanas būtu pārgājuši uz aizsardzību, un vārtu priekšā būtu nolikuši autobusu, tad tādi kā Tu būtu pirmie bļāvuši, ka tā ir tikai draudzības/pārbaudes spēle.
Komandai bija nepieciešama uzvara, lai pārliecību sāktu atgūt,bet tu te stāsti,ka uzvara nav svarīga? Un vai tad 2.puslaikā mēs neiesēdāmies aizsardzībā? Un ko Dainis darīja? Viņš uz maiņu uzbrucējus laida laukumā.
Ja par 1.puslaiku,tad tas man patika. Rezultātam vajadzēja būt vismaz 2:0 mūsu labā, ja vien meistarība būtu lielāka...

     [+] [-]

, 2020-10-07 23:57, pirms 4 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Komandai bija nepieciešama uzvara, lai pārliecību sāktu atgūt,bet tu te stāsti,ka uzvara nav svarīga? Un vai tad 2.puslaikā mēs neiesēdāmies aizsardzībā? Un ko Dainis darīja? Viņš uz maiņu uzbrucējus laida laukumā.
Ja par 1.puslaiku,tad tas man patika. Rezultātam vajadzēja būt vismaz 2:0 mūsu labā, ja vien meistarība būtu lielāka...
Nu nevar komanda vienlīdz aktīvi nostrādāt visas 90 minūtes. Vel jo vairāk ņemot vērā, ka virknei mūsu izlases spēlētāju ar spēles praksi ir tieši tā kā ir. Tāpēc arī otrajā puslaikā bija cita spēles taktika.
Un vēlreiz atkārtošos, ka uzvara ir svarīga, bet ne primāra šādās spēlēs.

     [+] [-]

, 2020-10-08 08:44, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Spēli neredzēju. Komentāros pagaidām neesmu redzējis, kuri spēlētāji ar + zīmi šajā spēlē? Vai bija kāds, kurš krita ārā? Kā nospēlēja debitanti? Paldies.
Interesanti, ko gan tu darīji, ka spēli neredzēji? Kaut kā neticas, ka HK Rīga tai brīdī skatījies
Tava mīļotā bābu pērtiķbola tak ar it kā nebija, vai tomēr bija?

  +2 [+] [-]

, 2020-10-08 09:19, pirms 4 gadiem
Vakar puikas nocīnījās godam.Kosinkēvičs gan,kā tāda vārna,piesauca nelaimiKaut kādus secinājumus pēc tādas spēles izdarīt grūti.Pagaidīsim maču Fēru salās.

  -2 [+] [-]

, 2020-10-08 09:58, pirms 4 gadiem
huters rakstīja: Dainis veido latvisku un krampīgu valstsvienību. Tik LFS pagaidām svešu ļaužu sagrābta.
Taisnība, beidzot Latvijas izlase sāk izskatīties pēc nacionālās izlases, nevis svešzemnieku bara, kas buldurē svešvalodā.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-08 10:11, pirms 4 gadiem
Vārtus guva centra aizsargs. Centra aizsargi vienīgie pagaidām spējīgi iesist un, protams, tikai pie standartiem. Tas kaut ko liecina par uzbrucēju kvalitāti un arī par to, kādā mazākumā pret aizsargiem ir mūsu uzbrucēji (jeb vienīgais uzbrucējs).

  -3 [+] [-]

, 2020-10-08 10:33, pirms 4 gadiem
sinajs rakstīja: Taisnība, beidzot Latvijas izlase sāk izskatīties pēc nacionālās izlases, nevis svešzemnieku bara, kas buldurē svešvalodā.
Labi, pasaki, vai, piemēram, Francijas izlase vairāk izskatās pēc Francijas izlases, nekā Latvijas izlase pēc Latvijas izlases vairākus gadus atpakaļ? Vai sarunu mēlei ir lielāka nozīme, nekā etniski ģenētiska izcelsme un piederība pie rases? Vai Francijas izlasē spelējošs afromusļiks ir tuvāks Frankam, nekā Latvijas izlasē spēlējošs etniskas Krievs Lettiņam?

     [+] [-]

, 2020-10-08 11:44, pirms 4 gadiem
mapost rakstīja: Labi, pasaki, vai, piemēram, Francijas izlase vairāk izskatās pēc Francijas izlases, nekā Latvijas izlase pēc Latvijas izlases vairākus gadus atpakaļ? Vai sarunu mēlei ir lielāka nozīme, nekā etniski ģenētiska izcelsme un piederība pie rases? Vai Francijas izlasē spelējošs afromusļiks ir tuvāks Frankam, nekā Latvijas izlasē spēlējošs etniskas Krievs Lettiņam?
Francijas izlasē vismaz visi runā franciski un neuztveru pozitīvi arī Francijas izlasi, tās ir pašu francūžu kā kolonizatoru sekas, ka bijušo koloniju cilvēki tik daudz Francijā. Bet vismaz puse tāpat komandā ir etniskie francūži.
Man simpātiskas ir mononacionālās izlases- Itālija, Spānija, Ungarija, Polija, Dienvidamērikas komandas, kas reāli pārstāv savu tautu.
Par Latviju ir pavisam cits stāsts, mēs Krieviju neokupējām, bet viņi mūs un saveda te tūkstošiem kolonistu. Protams, jaunie viņu pēcteči tur nav vainīgi, bet ka izlasē līdz šim viss notika svešvalodā un bieži laukumā bija vien pāris latviešu futbolistu, kaut kas tāds nebija pieredzēts nevienā citā pasaules valstī. Bet dažiem tas šķiet normāli?!
Vēl viens pierādījums, kā krievu okupācijas gadi ir degradējuši daudzu it kā latviešu domāšanu!

     [+] [-]

, 2020-10-08 12:11, pirms 4 gadiem
sinajs rakstīja: Francijas izlasē vismaz visi runā franciski un neuztveru pozitīvi arī Francijas izlasi, tās ir pašu francūžu kā kolonizatoru sekas, ka bijušo koloniju cilvēki tik daudz Francijā. Bet vismaz puse tāpat komandā ir etniskie francūži.
Man simpātiskas ir mononacionālās izlases- Itālija, Spānija, Ungarija, Polija, Dienvidamērikas komandas, kas reāli pārstāv savu tautu.
Par Latviju ir pavisam cits stāsts, mēs Krieviju neokupējām, bet viņi mūs un saveda te tūkstošiem kolonistu. Protams, jaunie viņu pēcteči tur nav vainīgi, bet ka izlasē līdz šim viss notika svešvalodā un bieži laukumā bija vien pāris latviešu futbolistu, kaut kas tāds nebija pieredzēts nevienā citā pasaules valstī. Bet dažiem tas šķiet normāli?!
Vēl viens pierādījums, kā krievu okupācijas gadi ir degradējuši daudzu it kā latviešu domāšanu!
Ko var muldēt, itālija un spānija... Diego Kosta baigais spānis, itāļiem piemēram Amauri.

     [+] [-]

, 2020-10-08 12:12, pirms 4 gadiem
mapost rakstīja: Labi, pasaki, vai, piemēram, Francijas izlase vairāk izskatās pēc Francijas izlases, nekā Latvijas izlase pēc Latvijas izlases vairākus gadus atpakaļ? Vai sarunu mēlei ir lielāka nozīme, nekā etniski ģenētiska izcelsme un piederība pie rases? Vai Francijas izlasē spelējošs afromusļiks ir tuvāks Frankam, nekā Latvijas izlasē spēlējošs etniskas Krievs Lettiņam?
Vieni vismaz ciena valsti, ko pārstāv un runā oficālajā valsts valodā.

     [+] [-]

, 2020-10-08 13:12, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Ko var muldēt, itālija un spānija... Diego Kosta baigais spānis, itāļiem piemēram Amauri.
Tev pašam neliekas smieklīgs tavs komentārs, tu vari nosaaukt kādu atsevišķu futbolistu Spānijas, vai Itālijas izlasē, kuri nav nacionālie kadri. . . .bet Latvijā tas bija masveidīgi un tikai pāris laukumā bisži bija latvieši.
Bet pārsvarā pasaulē par laimi joprojām pārsvarā ir valstis, kurās spēlē nacionālie kadri- Dienvidamēriku jau minēju, Āfrikas valstis, tāpat Āzijas valstis, no tuvākām Eiropā- arī bijušās impērijas republikas- Gruzija, Armēnija, bijušās Dienvidslāvijas valstis, Grīeķija, Turcija, Islande u.t.t.
No negatīviem piemēriem pirmā vieta neapšaubāmi bija Latvijai(ir pazīmes ka situācija var uzlaboties), tad Francija, Nīderlande, Anglija, Beļģija( bijušās kolonizatoru valstis), bet tajās valstīs iebraucēji vismaz runā valsts valodā.