Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3
Autors: Agris Suveizda

Itālieti atrada tīmeklī, zviedrs gribēja dzīvot mājās, ukraini svītroja krievu valodas dēļ

Itālieti atrada tīmeklī, zviedrs gribēja dzīvot mājās, ukraini svītroja krievu valodas dēļ
Paolo Nikolato un Masimo Paganins. Foto: LFF

Latvijas Futbola federācijas valdes sēde, kurā prezidents Vadims Ļašenko piedāvāja galīgo kandidātu un uz kuru klātienē ieradās arī pats kandidāts Paolo Nikolato ar savu svītu, sākās ap 11.00 rītā, žurnālisti tika aicināti pulcēties provizoriski ap 16.00, taču par spīti valdes, pēc Ļašenko vārdiem, vienbalsīgajam atbalstam un pušu konceptuālas vienošanās panākšanai līgums tika noslēgts vien pēc deviņiem vakarā. Tik ilgas bija pēdējās stīvēšanās un rīvēšanās par detaļām – kamēr treneris ar savu asistentu-tulku, kurus šajā dienā pavadīja izlases menedžeris Roberts Mežeckis, launaga laikā bija izgājuši paēst, bet vakarpusē federācijas telpas pameta pat uz 100 minūtēm, galvenie pārrunu raundi notika ar trenera aģentu. Nikolato federācijā atgriezās ap plkst. 20.20, un pēc stundas process beidzot bija galā.

Pieci kandidāti
Kamēr jaunais treneris pēc līguma parakstīšanas veltīja tikai ievadvārdus un viņa pirmā preses konference varētu notikt marta sākumā, procesa gaitu izklāstīja Ļašenko: "Treneru atlase ilga pusotru mēnesi, un treneri tika iedalīti trīs grupās: 1) ar izlašu pieredzi, 2) strādājuši Latvijas tirgū, 3) ar panākumiem Eiropā." Saraksts pēc analīzes saruka līdz pieciem cilvēkiem, no kuriem piektais bija Brēmenes "Werder", "Riga" un dažādus Ukrainas klubus trenējušais ukrainis Viktors Skripņiks, kurš decembrī pārņēma Harkivas "Metalist 1925". "Ar viņu bija ilga diskusija, viņam bija liela vēlme, taču viņa pamatvaloda ir krievu un ar spēlētājiem laukuma malā, ģērbtuvē būtu runājis krieviski – šajos laikos tas nebūtu pareizi, tādēļ vienojāmies, ka ar viņu sarunas neturpināsim."

"Ar pārējiem četriem kandidātiem bija privātas tikšanās, lidoju pie viņiem ciemos, un daži no kandidātiem ļoti pārsteidza ar savām zināšanām un piedāvājumiem, kā spēlēt Latvijas izlasei un kā komplektēt sastāvu. Valds Dambrausks (47) un Mareks Papšuns (49) ir jaunāki treneri, kuriem šobrīd prioritāte ir klubu karjera, tādēļ palika divi kandidāti – Janne Andešons (61) un Paolo Nikolato (57), kuriem ir izlašu pieredze. Līdz pēdējam vērtējām, un lēmums tika pieņemts tikai iepriekšējā dienā, paldies Nikolato, ka ļoti operatīvi atlidoja," teica Ļašenko, kurš pārdomu procesā vaicājis padomu arī spēlētājiem, daudziem citiem cilvēkiem un arī iepriekšējam galvenajam trenerim Dainim Kazakevičam, kurš izlašu specifikas dēļ ieteicis lūkoties izlases trenējušo speciālistu virzienā. Ļašenko piebilda, ka visi četri pamatkandidāti finansiālajā ziņā būtu izmaksājuši līdzīgu summu un ka Nikolato atalgojums iekļaujas valdes sākotnēji noteiktajā izmaksu budžetā. "Konkrētas summas neizpaudīšu, taču varu teikt, ka tādas algas Latvijas izlases treneriem vēl nav bijis."

Dzīvos Latvijā
"Kā tikām līdz pieciem uzvārdiem? Brīvos trenerus, kā jau teicu, sadalījām trijās grupās. Nikolato pats pēkšņi atradu TransferMarkt portālā, ka viņš bija U21 izlases treneris un nesen ir beidzies līgums. Pēc tam caur vienu kolēģi atradu viņa telefona numuru, pa tiešo ar viņu sazinājos un uzaicināju uz Latviju. Ar zviedru treneri sazinājos caur bijušo Zviedrijas federācijas prezidentu, kurš padalījās ar kontaktiem, arī ar Skripņiku sazinājos caur federāciju. Valdu es pats ļoti labi pazīstu, bet Mareka kontaktus iedeva Gutkovskis," teica Ļašenko.

Prezidents uzsvēra, ka viens no Nikolato lielākajiem plusiem pret Andešonu bija tas, ka itālietis ir gatavs bāzēties Latvijā, kamēr zviedrs vēlējās nedaudz vairāk kā pusi gada pavadīt mājās. "Viņš ir gatavs visu laiku dzīvot šeit un strādāt ne tikai izlases labā, bet iedot savu pieredzi un zināšanas visai futbola sistēmai. Par viņu bija ļoti labas atsauksmes no Itālijas federācijas un kolēģiem, kuri ar viņu strādājuši. Arī viņa vēlme un ambīcijas sevi pierādīt varētu būt augstākas, jo viņam kļūšana par pieaugušo izlases galveno treneri būs solis uz augšu, bet zviedram tas varētu būt bijis solis uz leju."

"Nikolato lielākais trumpis ir taktika – kā jau raksturīgi itāļu treneriem. Viņš ir labs motivētājs un salīdzinājumā ar iepriekšējiem treneriem – arī labs komunikators, atklāts cilvēks," bilda Ļašenko. Vēl viens faktors, kas tika ņemts vērā, ir lērums latviešu jauno spēlētāju, kuri mēģina izsisties tieši Itālijā, un Nikolato iespējas komunicēt ar Itālijas klubiem un pozitīvi ietekmēt kāda spēlētāja karjeru. "Tā ir kļuvusi par mūsu visvairāk pārstāvēto valsti ārzemēs, gājām cauri aptuveni 15 Itālijā spēlējošo futbolistu sarakstam, Krolli un Šitu viņš, protams, jau zina. Nikolato jau bija Latvijā, apmeklējām vietējos stadionus, bijām Mežaparkā, LNK Sporta parkā, hallēs, arī Piņķu bāzē, kur trenējas izlase, taču tur tobrīd diemžēl bija sniegs. Vismaz kaut kāds priekšstats viņam ir."

Angļu valoda
Lai gan tika izceltas Nikolato komunikācijas prasmes, tieši komunikācija tiek uzskatīta arī par vienu no viņa būtiskākajiem mīnusiem ārzemju izlases vadīšanā. Kā jau nereti Eiropas dienvidu vai Latīņamerikas zemēs, Nikolato angļu valodas zināšanas nav optimālas. Arī uzrunā žurnālistiem viņš no angļu valodas pārslēdzās uz dzimto valodu, no kuras viņa sacīto tulkoja Masimo Paganins – kādreizējais Milānas "Inter" aizsargs, kurš 1994. gada UEFA kausu izcīnīja kopā ar brāli Antonio. 53 gadus vecais Masimo, kurš televīzijā strādāja par komentētāju, būs Nikolato palīgs un acīmredzot arī tulks valstsvienībā. Starp citu, Masimo atvainojās ne vien par trenera nerunāšanu latviešu un angļu, bet arī krievu valodā…

"Kad sākām pārrunas, ar viņu runājām angļu valodā. Viņš pagaidām kautrējas, bet man ir pārliecība, ka 3-4 mēnešu laikā viņš runās perfekti. Pat tagad ar viņu runājām angliski, bet viņš nevēlas izskatīties neprofesionāli, tādēļ pagaidām labprātāk runā savā valodā ar sava palīga līdzdalību, kurš angliski runā perfekti," mierināja Ļašenko. Pārējie Nikolato asistenti izlasē būs vietējie speciālisti. "Jau šajā nedēļā būs pārrunas ar iespējamajiem latviešu asistentiem – kopā ar sporta direktoru [Andreju Gluščuku] sagatavosim sarakstu, būs privātas tikšanās, tad viņi paši arī izvēlēsies. Tas [par latviešu palīgiem] ir mūsu uzstādījums."

Minimālais mērķis ir neizkrist no C līgas
Līgums ar Nikolato noslēgts uz gandrīz diviem gadiem (līdz 2025. gada 30. novembrim, kad būs noslēdzies 2026. gada Pasaules kausa kvalifikācijas grupu turnīrs, kas arī bija viena no pārrunu niansēm – vai vienošanos parakstīt līdz novembrim vai decembrim), un tajā nav iestrādātas automātiskas pagarināšanas iespējas. Pēc marta pārbaudes spēlēm un jūnija Baltijas kausa pirmais lielais izaicinājums būs debija Nāciju līgas C līgā. "Uzdevumi ir divi: minimālais – saglabāt vietu C līgā, maksimālais – pirmā vieta. Pasaules kausa kvalifikācijā mērķi pagaidām nav vēl izvirzīti, jo daudz ko ietekmēs grupa," teica Ļašenko. "Mums ar jauno treneri ir dažādas mentalitātes, bet skatupunkts un virziens, kādā gribam uzlabot Latvijas futbolu, ir viens."

Līdz debijas spēlei ir pusotrs mēnesis, līdz pirmā nozīmīgā turnīra sākumam ir astoņi mēneši, taču Ļašenko jau iepriekš bija paudis, ka jauno treneri vēlas atrast līdz Nāciju līgas izlozei. Tā ceturtdien notiks Parīzē, bet Ļašenko reiss uz Francijas galvaspilsētu bija paredzēts jau šodienas (otrdienas) rītā, tādēļ arī viņam bijis būtiski, lai līgumu izdotos parakstīt jau pirmdienas vakarā. Arī trenerim paredzēts doties līdzi uz izlozi. Nāciju līgā nevarēsim būt vienā grupā ar Baltkrieviju, jo abas izlases pēc sportiskiem kritērijiem atrodas vienā grozā, taču futbols ir viens no retajiem sporta veidiem, kam tuvā nākotnē var kļūt aktuāls jaunais aizliegums spēlēt pret Krievijas un Baltkrievijas izlasēm. Ļašenko sacīja, ka UEFA jau ir informēta par Latvijas Sporta likuma grozījumiem, un viņš cer, ka UEFA to ņems vērā un Latviju un Baltkrieviju atdalīs visa vecuma izlašu izlozēs.

Runājot par jaunatnes izlasēm, valdē jau esot konceptuāli nolemts atbalstīt kādu pagaidām vēl publiski nepaziņotu kandidātu, bet U17 izlasē arī pēc vairāk nekā 200 pieteikumu izskatīšanas joprojām ir milzīgs pretendentu loks – 12 latviešu un 35 ārzemju treneri.


Slēpts komentārs: backstab
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2024-02-06 10:50, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Visam šim ļoti cauri redzama mūsu futbola funkcionāru vēlme uzgrūst mūsu futbola sistēmas attīstību uz kāda ārzemnieka pleciem.
Doma, ka nacionālās izlases treneris iesaistās arī junioru izlašu attīstībā, varbūt, arī nav nemaz tik slikta, bet........mani, vismaz pagaidām, ne gluži pārliecina šim procesam izraudzītā kandidatūra.
Interesanti, vai Nikolato, līdz nostiprinās savu angļu valodu, par saviem līdzekļiem algos tulku, vai tomēr tas tiks uzlikts, kā papildus slogs, LFF maciņam?
par tulku - nav jau būtiski, vai LFF maksās pa tiešo tulkam, vai tas maksājums būs iekļauts trenera algā...
, 2024-02-06 10:52, pirms gada
Prasījās pēc papildus paskaidrojumiem, viss ļoti labi aprakstīts, paldies Agrim. Treneris liekas laba izvēle no pieejamās informācijas tagad.
, 2024-02-06 10:59, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Visam šim ļoti cauri redzama mūsu futbola funkcionāru vēlme uzgrūst mūsu futbola sistēmas attīstību uz kāda ārzemnieka pleciem.
Doma, ka nacionālās izlases treneris iesaistās arī junioru izlašu attīstībā, varbūt, arī nav nemaz tik slikta, bet........mani, vismaz pagaidām, ne gluži pārliecina šim procesam izraudzītā kandidatūra.
Interesanti, vai Nikolato, līdz nostiprinās savu angļu valodu, par saviem līdzekļiem algos tulku, vai tomēr tas tiks uzlikts, kā papildus slogs, LFF maciņam?
Viņi nerakstīs eseju par renesances ietekmi uz Eiropas kultūru, bet runās futbolu, terminaloģija tur nav tik liela, man liekas. Sarunvaloda pluss futbola termini = can do.
, 2024-02-06 11:07, pirms gada
Gatis rakstīja: par tulku - nav jau būtiski, vai LFF maksās pa tiešo tulkam, vai tas maksājums būs iekļauts trenera algā...
Jā, tiešām nav būtiski, vai LFF maksā tulkam pa tiešo, vai kā piemaksu par tulka pakalpojumiem galvenā trenera algai. Būtiski ir tas, ka LFF vispār šāds maksājums ir jāveic. Par cik tulks, visticamāk, nestrādās pa sviestmaizi, tad ilgtermiņā šī summa varētu salekties gana laba. Ir pamats domāt, ka LFF šo summu varētu novirzīt daudz lietderīgākiem mērķiem, kuri Latvijas futbola saimniecībā ir bez gala daudz.
, 2024-02-06 11:13, pirms gada
Redzēsim, kas notiks. Eiropā pastāv uzskats, ka futbolu prot spēlēt pilnīgi visur uz pasaules, bet tie, kas tā saka, nav strādājuši ar mūsu Vienpadsmit Vilkiem. Var gadīties, ka trenerim, ieraugot, kas notiek, žoklis atkārsies līdz zemei un acis būs lielas, lielas.
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2024-02-06 11:18, pirms gada
M rakstīja: Redzēsim, kas notiks. Eiropā pastāv uzskats, ka futbolu prot spēlēt pilnīgi visur uz pasaules, bet tie, kas tā saka, nav strādājuši ar mūsu Vienpadsmit Vilkiem. Var gadīties, ka trenerim, ieraugot, kas notiek, žoklis atkārsies līdz zemei un acis būs lielas, lielas.
Nevajag pārspīlēt, jo +/- Latvijas izlase ir zināma, vismaz Eiropā, un arī Latvijas futbola saimniecība ar visām tās problēmām. Piedevām laikmetā, kad IT dod iespēju jebkuru informāciju iegūt dažu sekunžu laikā.
, 2024-02-06 11:20, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nevajag pārspīlēt, jo +/- Latvijas izlase ir zināma, vismaz Eiropā, un arī Latvijas futbola saimniecība ar visām tās problēmām. Piedevām laikmetā, kad IT dod iespēju jebkuru informāciju iegūt dažu sekunžu laikā.
Jā, bet attieksmi un mentalitāti ir grūti paskatīties īsā video rullītī.
, 2024-02-06 11:23, pirms gada
Vienu nepaņēma, jo runā krieviski……otru paņēma jo runā itāliski😂….smird pēc diskriminācijas👍
, 2024-02-06 11:29, pirms gada
M rakstīja: Jā, bet attieksmi un mentalitāti ir grūti paskatīties īsā video rullītī.
Ko šai konkrētā gadījumā nozīmē-attieksme un mentalitāte?
Piemēram, cik dzirdēts, redzēts un lasīts, tad tie paši itāļi, spāņi, grieķi u.c. Eiropas dienvidnieki ir daudz slinkāki, kašķīgāki utt., nekā mēs ziemeļnieki.
Nikolato, kurš nekad nav strādājis ārpus Itālijas, šeit var būt pat patīkami pārsteigts, un nevis piedzīvot kultūršoku.
, 2024-02-06 11:31, pirms gada
gircc rakstīja: Vienu nepaņēma, jo runā krieviski……otru paņēma jo runā itāliski😂….smird pēc diskriminācijas👍
Kā krievu, tā itāļu valoda, ir tikai un vienīgi saziņas līdzeklis, un valoda ne pie kā nav vainīga.
Vienīgā atšķirība, ka krievi savu valodu ir padarījuši par ieroci, lai vērstos pret citām tautām un valodām. Un tas ir ļoti būtiski.
, 2024-02-06 11:38, pirms gada
Dubultie standarti
Kā tad sanāk - ka Skripņiks Brēmenes Werder krieviski trenēja ???

Nesaku, ka šis ir sliktāks variants, bet paskaidrojumi neiztur kritiku
Ar tulku strādās tā vai tā
Lielākais pienesums būs, ja sāks mūsu puišus Itālijas komandās iekārtot
, 2024-02-06 11:45, pirms gada
Kāda būs šī izvēle bijusi varēsim spriest tikai pēc 2 gadiem. Bet nu par vienu lietu gan Ļašikam jāsaka paldies un plusiņš nopelnīts. Tāda sajūta, ka pirmo rezi pa daudziem gadiem treneris tiešām meklēts un konkursa kārtā iecelts. Nevis kā mūsu iepriekšējie Starkovs, Pahars, Slaviša un Dainis. Miksu arī kādam bija pietuvināts?
, 2024-02-06 11:49, pirms gada
Rūjienas Stiprais rakstīja: Kā tad sanāk - ka Skripņiks Brēmenes Werder krieviski trenēja ???
Vāciski. Latvijas izlasē arī ir futbolisti, kuri prot vāciski, bet ne tik daudz.
, 2024-02-06 11:51, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jā, tiešām nav būtiski, vai LFF maksā tulkam pa tiešo, vai kā piemaksu par tulka pakalpojumiem galvenā trenera algai. Būtiski ir tas, ka LFF vispār šāds maksājums ir jāveic. Par cik tulks, visticamāk, nestrādās pa sviestmaizi, tad ilgtermiņā šī summa varētu salekties gana laba. Ir pamats domāt, ka LFF šo summu varētu novirzīt daudz lietderīgākiem mērķiem, kuri Latvijas futbola saimniecībā ir bez gala daudz.
Šeit jāpiekrīt
Un nez vai prātīgāk tomēr nebūtu bijis paņemt treneri ar pieredzi Darbā ar daudz ierobežotāku resursu komandu nekā itāļiem

Mana prognoze, ka vai nu pats aiztīsies, kad apzināsies realităti, vai arī tiks atlaists pirms laika. Katrā ziņā rezultāta uzlabošanos neparedzu

Vēsu prātu apdomājot, varēja arī LV trenerus izskatīt, kuri daudz labāk orientējas vietējā situācijā un tiem arī cita motivācija būtu un degsme strādāt. + vēl naudas ekonomija. Pirmie, kuri nāk prātā - Dobrecovs, Kalns, Pahars. Noteikti ir vēl. Pat to pašu Daini varēja atstāt, nebūtu kompensācija jāmaksā…. Neticu, ka ar šo kadru un viņa svītu kas būtiski mainīsies!

Zinu, ka sapelnīšu mīnusus, bet diemžēl esmu pesimists šajā gadījumā.
Vilkt kādas paralēles ar Bobu vai Banki ir vienkārši muļķīgi !
, 2024-02-06 11:52, pirms gada
Edmunds Novickis rakstīja: Vāciski. Latvijas izlasē arī ir futbolisti, kuri prot vāciski, bet ne tik daudz.
Skaidrs, Paldies
, 2024-02-06 11:53, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Kāda būs šī izvēle bijusi varēsim spriest tikai pēc 2 gadiem. Bet nu par vienu lietu gan Ļašikam jāsaka paldies un plusiņš nopelnīts. Tāda sajūta, ka pirmo rezi pa daudziem gadiem treneris tiešām meklēts un konkursa kārtā iecelts. Nevis kā mūsu iepriekšējie Starkovs, Pahars, Slaviša un Dainis. Miksu arī kādam bija pietuvināts?
Ir pamats domāt, ka tev ir švaka izpratne, kas ir konkurss uz kādu vakantu amatu.
Par konkursu mēs varētu runāt/rakstīt, ja visi pārējie pretendenti uz konkrēto amata vakanci būtu paši pieteikušies, un arī reāli pretendējuši uz to. Šai gadījumā amatā tika iecelts vienīgais no iespējamiem kandidātiem, kurus bija noskatījuši LFF funkcionāri, un nevis paši pieteikušies, kurš neatteica. Īsāk sakot-absolūti nekāda sakara ar konkursu tā normālā izteiksmē.
Arī pirms amatā tika iecelti visi tevis nosauktie bijušie treneri, LFF vētīja dažādus citus kandidātus. Tieši tāpat kā šoreiz.
, 2024-02-06 11:55, pirms gada
Edmunds Novickis rakstīja: Vāciski. Latvijas izlasē arī ir futbolisti, kuri prot vāciski, bet ne tik daudz.
Un to kuri runā itāļu valodā ir vairāk ?😉🤣😉
Gandrīz esmu gatavs saderēt uz pāris kausiem 🍺🍺, ka vislabāk pārzin latviešu un krievu valodas
Tā ka secinājumi???
, 2024-02-06 11:57, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ir pamats domāt, ka tev ir švaka izpratne, kas ir konkurss uz kādu vakantu amatu.
Par konkursu mēs varētu runāt/rakstīt, ja visi pārējie pretendenti uz konkrēto amata vakanci būtu paši pieteikušies, un arī reāli pretendējuši uz to. Šai gadījumā amatā tika iecelts vienīgais no iespējamiem kandidātiem, kurus bija noskatījuši LFF funkcionāri, un nevis paši pieteikušies, kurš neatteica. Īsāk sakot-absolūti nekāda sakara ar konkursu tā normālā izteiksmē.
Arī pirms amatā tika iecelti visi tevis nosauktie bijušie treneri, LFF vētīja dažādus citus kandidātus. Tieši tāpat kā šoreiz.
Arī te jāpiekrīt
Vietējie pat netika izskatīti
Normālā versijā katrs, kurš vēlas ieņemt šo posteni, prezentē savu vīziju un tad notiek izvēle starp visiem
, 2024-02-06 11:59, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Allelujā!
Latvija futbola mesija ir atrasts!

Smieklīgi!
Neviens nav tādā sajūsmā, kā tu te mēģini piešūt kādam, nokāp no korķa vienreiz. Lai itālis strādā, pēc tam spriedīs, cik viņš labs vai nav.
, 2024-02-06 12:03, pirms gada
Rūjienas Stiprais rakstīja: Arī te jāpiekrīt
Vietējie pat netika izskatīti
Normālā versijā katrs, kurš vēlas ieņemt šo posteni, prezentē savu vīziju un tad notiek izvēle starp visiem
Kurā tieši valstī uz izlases trenera posteni ir brīvais pieteikums? Pat ne tikai futbolā, vispār jebkurā lielākā sporta veidā
, 2024-02-06 12:05, pirms gada
BenSimmonsBall rakstīja: Neviens nav tādā sajūsmā, kā tu te mēģini piešūt kādam, nokāp no korķa vienreiz. Lai itālis strādā, pēc tam spriedīs, cik viņš labs vai nav.
Es neesmu sajūsmā. Un patiesībā man nav nekas arī pret itāļu treneri. Es pat viņam novēlu veiksmi un izturību darbā ar mūsu nacionālo izlasi, jo tās viņam noteikti noderēs.
Vienīgi mani tracina šī mūsu tautiešu divkosība. Kad amatā tika iecelts Kazakevičs, kurš pēc visiem parametriem nebija ar ne ko sliktāks par itāli, kuram pēc pieejamās infas arī palīdzēs vietējie speciālisti, viņš tika noliets ar sūdiem, bet itālis absolūti bez jebkāda pamatojuma tiek jau slavināts.
, 2024-02-06 12:07, pirms gada
BenSimmonsBall rakstīja: Kurā tieši valstī uz izlases trenera posteni ir brīvais pieteikums? Pat ne tikai futbolā, vispār jebkurā lielākā sporta veidā
Lai apgalvotu, ka tāds nav ir jāpārzina visu valstu treneru izraudzīšanās sistēmas. Es nepārzinu to visu, bet vai tu to pārzini?
, 2024-02-06 12:08, pirms gada
Rūjienas Stiprais rakstīja: Un to kuri runā itāļu valodā ir vairāk ?😉🤣😉
Gandrīz esmu gatavs saderēt uz pāris kausiem 🍺🍺, ka vislabāk pārzin latviešu un krievu valodas
Tā ka secinājumi???
Nikolato strādās angliski. Latvijas izlases futbolisti pārzina angļu valodu.
, 2024-02-06 12:15, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Es neesmu sajūsmā. Un patiesībā man nav nekas arī pret itāļu treneri. Es pat viņam novēlu veiksmi un izturību darbā ar mūsu nacionālo izlasi, jo tās viņam noteikti noderēs.
Vienīgi mani tracina šī mūsu tautiešu divkosība. Kad amatā tika iecelts Kazakevičs, kurš pēc visiem parametriem nebija ar ne ko sliktāks par itāli, kuram pēc pieejamās infas arī palīdzēs vietējie speciālisti, viņš tika noliets ar sūdiem, bet itālis absolūti bez jebkāda pamatojuma tiek jau slavināts.
Objektīvi novērtēt vai Itālis ir labāks par Kazakeviču nav iespējams, bet tīri rezumē panākumi ar Itālijas jaunatni ir augstāks plauktiņš par pilnīgu 0 rezultātu ar Latvijas jaunatni, kas bija Kazakeviča rezumē. Un ar sūdiem jau nolēja arī tāpēc, ka Dainis praktiski sevi iecēla tajā amatā, Itālis diez vai to izdarīja. Galu galā Ļašenko klausījās fanu vairākumā, arī fanu tikšanās reizē tika minēts, ka fani vairāk vēlas dot iespēju ārzemniekam. Visiem vienmēr neizpatiks, šajā gadījumā pāris Daiņa mīļiem jāpaliek ar garu degunu.
, 2024-02-06 12:25, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Es neesmu sajūsmā. Un patiesībā man nav nekas arī pret itāļu treneri. Es pat viņam novēlu veiksmi un izturību darbā ar mūsu nacionālo izlasi, jo tās viņam noteikti noderēs.
Vienīgi mani tracina šī mūsu tautiešu divkosība. Kad amatā tika iecelts Kazakevičs, kurš pēc visiem parametriem nebija ar ne ko sliktāks par itāli, kuram pēc pieejamās infas arī palīdzēs vietējie speciālisti, viņš tika noliets ar sūdiem, bet itālis absolūti bez jebkāda pamatojuma tiek jau slavināts.
Es tikai gribētu Tev pārjautāt vai es saprotu pareizi, ka Tev Itālijas jauniešu izlases galvenā trenera amats kotējas tur pat kur FK Jelgavas galvenā trenera amats?
, 2024-02-06 12:27, pirms gada
BenSimmonsBall rakstīja: Objektīvi novērtēt vai Itālis ir labāks par Kazakeviču nav iespējams, bet tīri rezumē panākumi ar Itālijas jaunatni ir augstāks plauktiņš par pilnīgu 0 rezultātu ar Latvijas jaunatni, kas bija Kazakeviča rezumē. Un ar sūdiem jau nolēja arī tāpēc, ka Dainis praktiski sevi iecēla tajā amatā, Itālis diez vai to izdarīja. Galu galā Ļašenko klausījās fanu vairākumā, arī fanu tikšanās reizē tika minēts, ka fani vairāk vēlas dot iespēju ārzemniekam. Visiem vienmēr neizpatiks, šajā gadījumā pāris Daiņa mīļiem jāpaliek ar garu degunu.
Nu nekādi nevar salīdzināt Itālijas bērnu, jaunatnes un junioru futbola sistēmu iespējas ar Latvijas ierobežotajām iespējām. Cilvēkresursu dēļ. Ja Latvijas bērnu, jauniešu un junioru izlašu treneriem būtu tik plašas izvēles iespējas, tad arī šo izlašu rezultāti būtu daudz savādāki.
Ļoti slikts ir funkcionārs, kurš klausās līdzjutēju, kuri par neko neatbild, prasībām, un neieklausās pašu futbolistu teiktajā, kuri aizstāvēja Kazakeviču. Tas bija, manā vērtējumā, vissliktākais ko Ļašenko izdarīja esot savā amatā.
Kādu atbildību nesīs līdzjutēji, kuri ir uzņēmušies kaut kādu lomu, un kuri ne par ko neatbild, ja itālis izgāzīsies darba ar latvijas nacionālo izlasi? Es paredzu, ka tādā gadījumā viss beigtos kā parasti u.t.i. līdzjutēji visus aptirstu, bet savu atbildību tajā visā noliegtu.
, 2024-02-06 12:28, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Lai apgalvotu, ka tāds nav ir jāpārzina visu valstu treneru izraudzīšanās sistēmas. Es nepārzinu to visu, bet vai tu to pārzini?
Nepārzinu pilnīgi visu. Bet jautājums jau bija, vai Rūjienas Stiprais zina kādu izlasi, kur viņa raksturotā pieeja tiek izmantota.
, 2024-02-06 12:30, pirms gada
TinderDtae rakstīja: Es tikai gribētu Tev pārjautāt vai es saprotu pareizi, ka Tev Itālijas jauniešu izlases galvenā trenera amats kotējas tur pat kur FK Jelgavas galvenā trenera amats?
Kāda jēga man tev stāstīt, kas ir trenēt juniorus, un kas ir trenēt pro spēlētājus? Tu taču tāpat to nesapratīsi.
, 2024-02-06 12:30, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jā, tiešām nav būtiski, vai LFF maksā tulkam pa tiešo, vai kā piemaksu par tulka pakalpojumiem galvenā trenera algai. Būtiski ir tas, ka LFF vispār šāds maksājums ir jāveic. Par cik tulks, visticamāk, nestrādās pa sviestmaizi, tad ilgtermiņā šī summa varētu salekties gana laba. Ir pamats domāt, ka LFF šo summu varētu novirzīt daudz lietderīgākiem mērķiem, kuri Latvijas futbola saimniecībā ir bez gala daudz.
nu un kāda starpība? itālis nosauca savus nosacījumus par kādiem trenēs LV izlasi... izlases vadība to pieņēma...
ja jau tā tulka alga ir tik būtiska, tad varēja atstāt Daini... tiktu ietaupītas daudzās naudas...
, 2024-02-06 12:31, pirms gada
TinderDtae rakstīja: Es tikai gribētu Tev pārjautāt vai es saprotu pareizi, ka Tev Itālijas jauniešu izlases galvenā trenera amats kotējas tur pat kur FK Jelgavas galvenā trenera amats?
Jā, jo itāļa panākumus viņš noraksta uz to, ka itāļiem ir labāki spēlētāji un Daiņa panākumu trūkumus uz to, ka latvijā sliktāki. Tas nekas, ka pat tikt tādas itālijas jaunatnes izlasēs pie teikšanas vairākus gadus ir apsveicami pats par sevi.
, 2024-02-06 12:32, pirms gada
BenSimmonsBall rakstīja: Nepārzinu pilnīgi visu. Bet jautājums jau bija, vai Rūjienas Stiprais zina kādu izlasi, kur viņa raksturotā pieeja tiek izmantota.
Iespējams, ka kaut kur tiek izmantota. Tikai mēs to nezinām.
, 2024-02-06 12:34, pirms gada
TinderDtae rakstīja: Es tikai gribētu Tev pārjautāt vai es saprotu pareizi, ka Tev Itālijas jauniešu izlases galvenā trenera amats kotējas tur pat kur FK Jelgavas galvenā trenera amats?
mana baža ir tā, ka pirmās 6 spēles treneris mācīs iedot precīzu piespēli... un tad jau varēs kaut ko strādāt ar taktiku... bet nezinu vai 30-gadīgiem futbolistiem var iemācīt jaunus trikus...
, 2024-02-06 12:38, pirms gada
BenSimmonsBall rakstīja: Jā, jo itāļa panākumus viņš noraksta uz to, ka itāļiem ir labāki spēlētāji un Daiņa panākumu trūkumus uz to, ka latvijā sliktāki.
Tu laikam neproti atšķirt-labāki spēlētāji no plašākām izvēles iespējām?!
Tas nav viens un tas pats, jo viena lieta ir izvēlēties no kaut kāda mazuma, bet pavisam kas cits neierobežotas izvēles iespējas.
Un arī pie šīm izvēles iespējām darbā ar Itālijas junioru izlasēm Nikolato ir vinnējis 43.62% spēļu. Vai tas ir daudz, vai maz, lai katrs spriež pats.
, 2024-02-06 12:43, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Es neesmu sajūsmā. Un patiesībā man nav nekas arī pret itāļu treneri. Es pat viņam novēlu veiksmi un izturību darbā ar mūsu nacionālo izlasi, jo tās viņam noteikti noderēs.
Vienīgi mani tracina šī mūsu tautiešu divkosība. Kad amatā tika iecelts Kazakevičs, kurš pēc visiem parametriem nebija ar ne ko sliktāks par itāli, kuram pēc pieejamās infas arī palīdzēs vietējie speciālisti, viņš tika noliets ar sūdiem, bet itālis absolūti bez jebkāda pamatojuma tiek jau slavināts.
Pēc visiem paramatriem nebija sliktāks? Es atvainojos, ko? Tu Latvijas u-izlašu trenēšanu noliec ar vienādības zīmi ar Itālijas u-izlašu trenēšanu? Tu taču saproti, ka konkurence, lai tiktu pie grožiem top valsts izlasēs ir pāris desmitus, ja ne simtus reižu lielāka, kā Latvijā? Par viņu pieredzi, kā pieaugušo klubu treneriem - jā, tur varbūt C sērijas kluba trenēšana un Jelgavas trenēšana varētu būt līdzvērtīga.
Un zini kāpēc Daini nolēja? Tāpēc, ka kā LFF sporta direktors viņš praktiski pats sevi iecēla amatā. Un tāpēc, ka viņa kā u-izlašu trenera vadībā, tāpat kā sporta direktora izaugsmes nebija - bija kritums.
Līdzīgi kā tas bija ar Vecvagaru basketā - kur arī kā junioru treneris 0, bet iedeva izlasi. Rezultāts bija kā uz delnas. Abiem. Tāpēc Dainim tika un itālim netiek.
, 2024-02-06 12:46, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nu nekādi nevar salīdzināt Itālijas bērnu, jaunatnes un junioru futbola sistēmu iespējas ar Latvijas ierobežotajām iespējām. Cilvēkresursu dēļ. Ja Latvijas bērnu, jauniešu un junioru izlašu treneriem būtu tik plašas izvēles iespējas, tad arī šo izlašu rezultāti būtu daudz savādāki.
Ļoti slikts ir funkcionārs, kurš klausās līdzjutēju, kuri par neko neatbild, prasībām, un neieklausās pašu futbolistu teiktajā, kuri aizstāvēja Kazakeviču. Tas bija, manā vērtējumā, vissliktākais ko Ļašenko izdarīja esot savā amatā.
Kādu atbildību nesīs līdzjutēji, kuri ir uzņēmušies kaut kādu lomu, un kuri ne par ko neatbild, ja itālis izgāzīsies darba ar latvijas nacionālo izlasi? Es paredzu, ka tādā gadījumā viss beigtos kā parasti u.t.i. līdzjutēji visus aptirstu, bet savu atbildību tajā visā noliegtu.
Tev neienāk prātā kāpēc futbolisti aizstāvēja Daini? Varbūt tāpēc, ka viens otrs pie cita trenera varētu aizmirst par tādu izlasi kā sugu?
, 2024-02-06 12:52, pirms gada
Gatis rakstīja: mana baža ir tā, ka pirmās 6 spēles treneris mācīs iedot precīzu piespēli... un tad jau varēs kaut ko strādāt ar taktiku... bet nezinu vai 30-gadīgiem futbolistiem var iemācīt jaunus trikus...
Nu spēlētāju kvalitāte ir jau cits jautājums, bet man aizdoma, ka viņš tiks galā. Gan jau kādus sev zināmus būs atvedis un darbs jauniešu izlasēs palīdzēs piespēļu vingrinājumos. Atkal - vai tas būtu jādara ar pieaugušo izlasi? Noteikti, ka nē, bet tā jau ir mūsu sistēmas vaina. Pie tam, ja viņš pieturēsies pie sev ierastā 352, tad mūsu izlase diez vai daudz pieturēs bumbu. Šeit būs jautājums par, droši vien, Jāņa Ikaunieka spēju iedot saasinošu piespēli un Gutkovska un Uldriķa spēju noslēgt uzbrukumus. Vismaz tas ir mans pirmais iespaids par to kā šī komanda varētu spēlēt. Vēl jautājums, kurš tad varētu spēlēt malās pie tā 352?
, 2024-02-06 12:59, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Tev neienāk prātā kāpēc futbolisti aizstāvēja Daini? Varbūt tāpēc, ka viens otrs pie cita trenera varētu aizmirst par tādu izlasi kā sugu?
Kas tu tāds esi, lai spriedelētu, vai kāds spēlētājs atbilst izlases vajadzībām, vai neatbilst?
Tu zini kas notiek izlases iekšienē? Piemēram, Jānis Ikaunieks publiski apšaubīja Kazakeviča atlaišanas pareizību. Vai viņš ir nepamatoti spēlēja izlasē pie Kazakeviča? Cik atceros, tad arī Gutkovskis kaut ko teica Kazakeviča aizstāvībai. Arī viņš nepamatoti spēlēja izlasē?
, 2024-02-06 13:08, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Pēc visiem paramatriem nebija sliktāks? Es atvainojos, ko? Tu Latvijas u-izlašu trenēšanu noliec ar vienādības zīmi ar Itālijas u-izlašu trenēšanu? Tu taču saproti, ka konkurence, lai tiktu pie grožiem top valsts izlasēs ir pāris desmitus, ja ne simtus reižu lielāka, kā Latvijā? Par viņu pieredzi, kā pieaugušo klubu treneriem - jā, tur varbūt C sērijas kluba trenēšana un Jelgavas trenēšana varētu būt līdzvērtīga.
Un zini kāpēc Daini nolēja? Tāpēc, ka kā LFF sporta direktors viņš praktiski pats sevi iecēla amatā. Un tāpēc, ka viņa kā u-izlašu trenera vadībā, tāpat kā sporta direktora izaugsmes nebija - bija kritums.
Līdzīgi kā tas bija ar Vecvagaru basketā - kur arī kā junioru treneris 0, bet iedeva izlasi. Rezultāts bija kā uz delnas. Abiem. Tāpēc Dainim tika un itālim netiek.
Itālijas junioru izlases trenēšana ir kaut kas tik ļoti īpašs, kas nav Latvijas junioru izlases trenēšanā?
Jā, nenoliedzami, ka konkurence uz Itālijas junioru izlases treneru amatu ir daudz lielāka, bet tāpat nenoliedzami, ka arī Itālijā izraugoties izlašu trenerus, tāpat kā jebkur citur pasaulē, ir dažādas aizkulišu spēlītes, kurās treneru talants ne vienmēr ir pirmajā vietā.
Tas, ka Kazakēvičs pats sevi iecēla amatā, ir tāds pats pilsētas mīts, kā daudzi citi mīti. LV izlases galveno treneri amatā ieceļ LFF valde, un nevis kāds cilvēks vienpersoniski.
, 2024-02-06 13:12, pirms gada
???Tiešām Ļašenko teica: Janne Andešons
, 2024-02-06 13:17, pirms gada
Izrādās, ka Ivars iegājis viki un nokopējis ne tikai junioru spēles, bet arī C līgas spēles un izdomājis savu procentus un iedevis vārdu juniori

Realitātē: Itālim ir 62 spēles- 34 uzvaras, 9 ničas, 19 zaudējumi, kas ir labs rādītājs, jo daudzas spēles ir spēlētas finālturnīros.

Vārtu bilance arī iespaidīga u21- 48-14!(2,8 vārti spēlē un itāļu futbolam tas ir daudz!
Arī ar visu to, ka vairāki finālturnīri!

Latvijai pat pret "saucamām pundurvalstīm" nav vidēji 2,8 vārti spēlē!
, 2024-02-06 13:18, pirms gada
Žēl, ka Skripņiks netika iecelts par izlases treneri. Īsts Ukrainas patriots. Ukrainas izlasē viņš spēlēja 9 gadus. Skripņiks Bremen Werder spēlēja 8 gadus. Vācijas čempions un kausa ieguvējs. 20 gadus nodzīvoja Vācijā. Viņš divus gadus strādāja par galveno treneri Bundeslīgā. 2018. gadā Skripņiks strādāja Rīgas futbola klubā. Uzvara Latvijas čempionātā un Latvijas kausa izcīņā.
Gada treneris Latvijā: 2018
No 2019. gada līdz mūsdienām viņš strādā Ukrainas Premjerlīgā.
Ukrainas Premjerlīgas sezonas labākais treneris: 2019/2020
Ukrainas čempionāta bronzas medaļnieks: 2019/20, 2020/21
Augstas klases speciālists un ļoti labs, pieticīgs cilvēks.
, 2024-02-06 13:20, pirms gada
BenSimmonsBall rakstīja: Objektīvi novērtēt vai Itālis ir labāks par Kazakeviču nav iespējams, bet tīri rezumē panākumi ar Itālijas jaunatni ir augstāks plauktiņš par pilnīgu 0 rezultātu ar Latvijas jaunatni, kas bija Kazakeviča rezumē. Un ar sūdiem jau nolēja arī tāpēc, ka Dainis praktiski sevi iecēla tajā amatā, Itālis diez vai to izdarīja. Galu galā Ļašenko klausījās fanu vairākumā, arī fanu tikšanās reizē tika minēts, ka fani vairāk vēlas dot iespēju ārzemniekam. Visiem vienmēr neizpatiks, šajā gadījumā pāris Daiņa mīļiem jāpaliek ar garu degunu.
Jobans motors, Ivars te reāli sastresojies komentāros. Apnika lasīt viņa sūdus, tāpēc viņa komentāri man nerādās, bet te puse komentāru no viņa. Bet nu šito reply es nevaru noignorēt. U21 LV izlase tas pats līmenis kas U21 itāļi ahahahaaa
, 2024-02-06 13:22, pirms gada
datmons rakstīja: Izrādās, ka Ivars iegājis viki un nokopējis ne tikai junioru spēles, bet arī C līgas spēles un izdomājis savu procentus un iedevis vārdu juniori

Realitātē: Itālim ir 62 spēles- 34 uzvaras, 9 ničas, 19 zaudējumi, kas ir labs rādītājs, jo daudzas spēles ir spēlētas finālturnīros.

Vārtu bilance arī iespaidīga u21- 48-14!(2,8 vārti spēlē un itāļu futbolam tas ir daudz!
Arī ar visu to, ka vairāki finālturnīri!

Latvijai pat pret "saucamām pundurvalstīm" nav vidēji 2,8 vārti spēlē!
Klasisks Ivars
, 2024-02-06 13:23, pirms gada
aaaaa Ivars atradis lielāko mīnusu - kādam būs jamaksā par tulku!!! O bože, laikam jābloķē vaļā, šitādu humora devu tomēr nedrīkst laist garām.
, 2024-02-06 13:24, pirms gada
Itāli atbrīvoja, jo finālturnīrā zaudēja Norvēģijai, bet Latvija u21 bez 0,7 bez Norvēģiju nevarēja iztikt!
, 2024-02-06 13:26, pirms gada
fall in love rakstīja: Viņi nerakstīs eseju par renesances ietekmi uz Eiropas kultūru, bet runās futbolu, terminaloģija tur nav tik liela, man liekas. Sarunvaloda pluss futbola termini = can do.
es gribētu palasīt kādu eseju, ko ir uzrakstījuši mūsu futbolisti
, 2024-02-06 13:27, pirms gada
Rūjienas Stiprais rakstīja: Šeit jāpiekrīt
Un nez vai prātīgāk tomēr nebūtu bijis paņemt treneri ar pieredzi Darbā ar daudz ierobežotāku resursu komandu nekā itāļiem

Mana prognoze, ka vai nu pats aiztīsies, kad apzināsies realităti, vai arī tiks atlaists pirms laika. Katrā ziņā rezultāta uzlabošanos neparedzu

Vēsu prātu apdomājot, varēja arī LV trenerus izskatīt, kuri daudz labāk orientējas vietējā situācijā un tiem arī cita motivācija būtu un degsme strādāt. + vēl naudas ekonomija. Pirmie, kuri nāk prātā - Dobrecovs, Kalns, Pahars. Noteikti ir vēl. Pat to pašu Daini varēja atstāt, nebūtu kompensācija jāmaksā…. Neticu, ka ar šo kadru un viņa svītu kas būtiski mainīsies!

Zinu, ka sapelnīšu mīnusus, bet diemžēl esmu pesimists šajā gadījumā.
Vilkt kādas paralēles ar Bobu vai Banki ir vienkārši muļķīgi !
Man ļoti patīk Dobrecovs, vienmēr forši viņā paklausīties, bet Dobrecovs jau cik gadus virslīgā darbu nevarēja atrast, bet tu gribi šo izlases galvgalī

Kalns - iespējams, bet nu vēl par zaļu. Un nav teikts, ka Kalns pats gribētu no Valmieras iet prom.

Pahars - vienreiz jau bija (un bija tīri ok), tāpat arī izlases štābos ir bijis tagad. Kāpēc jāieceļ tie paši vēži jaunās kulītēs gadu no gada?
, 2024-02-06 13:31, pirms gada
Būtu niču nospēlējis ar norvēģiem, tad visticamāk, ka itālis joprojām būtu pie u21 stūres!
, 2024-02-06 13:36, pirms gada
TinderDtae rakstīja: Nu spēlētāju kvalitāte ir jau cits jautājums, bet man aizdoma, ka viņš tiks galā. Gan jau kādus sev zināmus būs atvedis un darbs jauniešu izlasēs palīdzēs piespēļu vingrinājumos. Atkal - vai tas būtu jādara ar pieaugušo izlasi? Noteikti, ka nē, bet tā jau ir mūsu sistēmas vaina. Pie tam, ja viņš pieturēsies pie sev ierastā 352, tad mūsu izlase diez vai daudz pieturēs bumbu. Šeit būs jautājums par, droši vien, Jāņa Ikaunieka spēju iedot saasinošu piespēli un Gutkovska un Uldriķa spēju noslēgt uzbrukumus. Vismaz tas ir mans pirmais iespaids par to kā šī komanda varētu spēlēt. Vēl jautājums, kurš tad varētu spēlēt malās pie tā 352?
Es reāli nesapratu Daini, kāpēc mēs regulāri nespēlējām ar 3 centra aizsargiem, pie mūsu centru aizsargu pārprodukcijas. Tobers visulaiku spēlēja savā ne-pozīcijā, Cigaņiks tas pats, Jaunzems tas pats, gan jau vēl kādu aizmirsu.
, 2024-02-06 13:38, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kas tu tāds esi, lai spriedelētu, vai kāds spēlētājs atbilst izlases vajadzībām, vai neatbilst?
Tu zini kas notiek izlases iekšienē? Piemēram, Jānis Ikaunieks publiski apšaubīja Kazakeviča atlaišanas pareizību. Vai viņš ir nepamatoti spēlēja izlasē pie Kazakeviča? Cik atceros, tad arī Gutkovskis kaut ko teica Kazakeviča aizstāvībai. Arī viņš nepamatoti spēlēja izlasē?
Un, ko piemēram, tāds Emsis dara izlasē? Tiešām norvēģijas 2. līgas spēlētājs ir labāks par vairumu kaut vai tās pašas virslīgas spēlētāju? Un paskatīsimies, ko tie paši Ikaunieks, Gutkovskis teiks par itāli. Tu baigi bieži dzirdi publiskās runās no spēlētāja - atlaidiet treneri, viņš neko nemāk. Vai, kad atlaiž - super, lielisks lēmums!
, 2024-02-06 13:40, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Itālijas junioru izlases trenēšana ir kaut kas tik ļoti īpašs, kas nav Latvijas junioru izlases trenēšanā?
Jā, nenoliedzami, ka konkurence uz Itālijas junioru izlases treneru amatu ir daudz lielāka, bet tāpat nenoliedzami, ka arī Itālijā izraugoties izlašu trenerus, tāpat kā jebkur citur pasaulē, ir dažādas aizkulišu spēlītes, kurās treneru talants ne vienmēr ir pirmajā vietā.
Tas, ka Kazakēvičs pats sevi iecēla amatā, ir tāds pats pilsētas mīts, kā daudzi citi mīti. LV izlases galveno treneri amatā ieceļ LFF valde, un nevis kāds cilvēks vienpersoniski.
Ar plikām iekšējām spēlītēm nepietiktu, lai noturētos šajās izlasēs tik ilgi. Ja treneris 10 gadus ir trenējis dažādas top izlases junioru izlases, tā, tomēr, ir zināma kvalitātes zīme.
, 2024-02-06 13:42, pirms gada
gircc rakstīja: Vienu nepaņēma, jo runā krieviski……otru paņēma jo runā itāliski😂….smird pēc diskriminācijas👍
Tad jau arī ukrainim varēja nodrošināt tulku, kas tulkotu no krievu uz latviešu. Alga gan jau būtu mazāka nekā itālim.
, 2024-02-06 13:43, pirms gada
Nēe, es nevaru vairs Tagad vēl itālijas U21 ir vēl k-kādi juniori-amatieri, kuri nav pro spēlētāji vienam otram Tas, ka mums jaunie-talantīgie jaunieši līdz 25 gadu vecumam, kas spēlē Dpilī ir nākotnes cerības, nenozīmē ka tādās valstīs kā Itālija jaunieši ap pilngadības sasniegšanu jau neiegūst nopietnas minūtes top čempjos un noteikti ir profesionālāki par mūsu virslīgas nobriedušajiem čaļiem... Protams, pieredze un dzīves uztvere tur ir cita, bet nu pateikt, ka tie nav profesionāļi ir murgs.
, 2024-02-06 13:47, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Un, ko piemēram, tāds Emsis dara izlasē? Tiešām norvēģijas 2. līgas spēlētājs ir labāks par vairumu kaut vai tās pašas virslīgas spēlētāju? Un paskatīsimies, ko tie paši Ikaunieks, Gutkovskis teiks par itāli. Tu baigi bieži dzirdi publiskās runās no spēlētāja - atlaidiet treneri, viņš neko nemāk. Vai, kad atlaiž - super, lielisks lēmums!
Ivars citē spēlētājus, kuri bija izlases kodols, Dainis viņiem uzticējās un parasti spēlēja 90+% iespējamo minūšu. Loģiski, ka tādiem spēlētājiem nav iebildumu. Ko piemēram par Daini teica Jagodinskis, viņš noklusē Laikam arī Uldriķa burkšķēšanu un neapmierinātību ātri aizmirsis. Uldriķis pieklusa tikai pēctam, kad regulāri tika pamatsastāvā
, 2024-02-06 13:49, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Nēe, es nevaru vairs Tagad vēl itālijas U21 ir vēl k-kādi juniori-amatieri, kuri nav pro spēlētāji vienam otram Tas, ka mums jaunie-talantīgie jaunieši līdz 25 gadu vecumam, kas spēlē Dpilī ir nākotnes cerības, nenozīmē ka tādās valstīs kā Itālija jaunieši ap pilngadības sasniegšanu jau neiegūst nopietnas minūtes top čempjos un noteikti ir profesionālāki par mūsu virslīgas nobriedušajiem čaļiem... Protams, pieredze un dzīves uztvere tur ir cita, bet nu pateikt, ka tie nav profesionāļi ir murgs.
Pie šī trenera spēlēja vārtsargs, kam ar Atalantu tagad ir 4 uzvaru sērija(uzvaras pār Lazio, AC Milan, Udinese)!

Riktīgs amatieris un juniors
, 2024-02-06 13:53, pirms gada
datmons rakstīja: Pie šī trenera spēlēja vārtsargs, kam ar Atalantu tagad ir 4 uzvaru sērija(uzvaras pār Lazio, AC Milan, Udinese)!

Riktīgs amatieris un juniors
Vai amatieris Scalvini, kurš 17 gadu vecumā debitēja Atalanta un jau ir aizvadījis 7 spēles pieaugušo izlasē.
, 2024-02-06 13:56, pirms gada
TinderDtae rakstīja: Nu spēlētāju kvalitāte ir jau cits jautājums, bet man aizdoma, ka viņš tiks galā. Gan jau kādus sev zināmus būs atvedis un darbs jauniešu izlasēs palīdzēs piespēļu vingrinājumos. Atkal - vai tas būtu jādara ar pieaugušo izlasi? Noteikti, ka nē, bet tā jau ir mūsu sistēmas vaina. Pie tam, ja viņš pieturēsies pie sev ierastā 352, tad mūsu izlase diez vai daudz pieturēs bumbu. Šeit būs jautājums par, droši vien, Jāņa Ikaunieka spēju iedot saasinošu piespēli un Gutkovska un Uldriķa spēju noslēgt uzbrukumus. Vismaz tas ir mans pirmais iespaids par to kā šī komanda varētu spēlēt. Vēl jautājums, kurš tad varētu spēlēt malās pie tā 352?
3-5-2 ir viņa mīļākā shēma, bet pietiekami bieži izmanto arī4-4-2 un 4-3-3. 4-4-2. Un Lumezanne laikos viņš mēdza pietiekami bieži izmantot arī hibrīdsēmas vai 5 aizsargus - tieši to, ko būtu jāizmanto tādai komandai kā Latvija. Spēle no defa, trenēt underdogu viņam nav jaunums. Tikai Ivars var bļaut, ka "trenējis tikai juniorus", itāļu junioru izlase ir praktiski tas pats, kas Latvijas junioru izlase un tamlīdzīgu BS. Katrā ziņā tas, ka treneris ir jau tagad apzināti vai neapzināti ir ļoti labs Ļašenko lēmums (notiek brīnumi -es slavēju Ļašenko ). Trenerim būs pietiekami daudz laika iepazīt esošo spēlētāju apcirkni, saprast shēmu, kas vislabāk ļaus izmantot viņa prasmes ar mūsu resursiem. Pirmās pārbaudes spēles nav svarīgas. Bet līdz C līgai jau varēs gaidīt to zīmējumu, kurš būs vismaz sākumā. Aizsargi, vārtsargi mums nav slikti ar piebildi, ja saliek viņu pozīcījās nevis izmētā kur kuro. Mūsu sāpīgākā pozīcija jau gadiem ir viduslīnija. Ja viņš pratīs saķepināt mūsu esošo materiālu kopā un līdz Uldriķim, Gutekam, Regžam nonāks bumba- var uz kaut ko cerēt. Krollis pagaidām, lai piedod - džeks 2 sezonas normāli nav spēlējis. Tur būtu jālūdzās, lai itāļi, tomēr, izīrē viņu.
, 2024-02-06 13:57, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Vai amatieris Scalvini, kurš 17 gadu vecumā debitēja Atalanta un jau ir aizvadījis 7 spēles pieaugušo izlasē.
Mums tādus amatierus un juniorus
Mums šķiet nevienam vārtsargam nav bijušas 4 uzvaras top līgā un nemaz nerunājot par 4 pēc kārtas
, 2024-02-06 13:58, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: 3-5-2 ir viņa mīļākā shēma, bet pietiekami bieži izmanto arī4-4-2 un 4-3-3. 4-4-2. Un Lumezanne laikos viņš mēdza pietiekami bieži izmantot arī hibrīdsēmas vai 5 aizsargus - tieši to, ko būtu jāizmanto tādai komandai kā Latvija. Spēle no defa, trenēt underdogu viņam nav jaunums. Tikai Ivars var bļaut, ka "trenējis tikai juniorus", itāļu junioru izlase ir praktiski tas pats, kas Latvijas junioru izlase un tamlīdzīgu BS. Katrā ziņā tas, ka treneris ir jau tagad apzināti vai neapzināti ir ļoti labs Ļašenko lēmums (notiek brīnumi -es slavēju Ļašenko ). Trenerim būs pietiekami daudz laika iepazīt esošo spēlētāju apcirkni, saprast shēmu, kas vislabāk ļaus izmantot viņa prasmes ar mūsu resursiem. Pirmās pārbaudes spēles nav svarīgas. Bet līdz C līgai jau varēs gaidīt to zīmējumu, kurš būs vismaz sākumā. Aizsargi, vārtsargi mums nav slikti ar piebildi, ja saliek viņu pozīcījās nevis izmētā kur kuro. Mūsu sāpīgākā pozīcija jau gadiem ir viduslīnija. Ja viņš pratīs saķepināt mūsu esošo materiālu kopā un līdz Uldriķim, Gutekam, Regžam nonāks bumba- var uz kaut ko cerēt. Krollis pagaidām, lai piedod - džeks 2 sezonas normāli nav spēlējis. Tur būtu jālūdzās, lai itāļi, tomēr, izīrē viņu.
Tikko bija k-kāds rakstiņš, ka Krollis iespējams varētu īrē uz Šveici, jo tur logs aizveras tikai 15.feb. Cerēsim...
, 2024-02-06 13:59, pirms gada
Reāli futbola tirgus tagad ir globāls un tam itāļu vārtsargam ir jākonkurē ar desmitiem citu valstu vārtsargiem, lai ieņemtu starta vietu tajā pašā Serie A!
, 2024-02-06 14:00, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Vai amatieris Scalvini, kurš 17 gadu vecumā debitēja Atalanta un jau ir aizvadījis 7 spēles pieaugušo izlasē.
Vai Ricī, kam vērtība ir lielāka, kā visai Lv izlasei kopā. Vai sodītais Tonālī Džeki ar vērtību un transfērmaksām, kādas lv futbolam ir kosmoss un reizi 10 gados, viņam ir amatieri
Slēpts komentārs: KIN0
, 2024-02-06 14:02, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Tikko bija k-kāds rakstiņš, ka Krollis iespējams varētu īrē uz Šveici, jo tur logs aizveras tikai 15.feb. Cerēsim...
Es šajā brīdī priecātos pat ja viņs atgrieztos Valmierā/ Valmieras sistēmā. Šveice tas jau būtu super, lai arī - risks, ka ar tik mazu spēļu praksi var arī neaiziet un tad varēs tēlot Šabalas, Kamešus un Emšus. Šobrīd, lai cik tas pretīgi neskanēt Krollim ir vajadzīgs klubs, kas sākumā ucinās, dod laiku un iespējas un tajā pašā laikā, ja rezultāta nav - ar kāju pa tirsu. TIeši tas varētu spīdēt Valmieras sistēmā. VIspirms poļos, ja nesanāk sūta uz Valmieru. Un tas jau būtu tāds reality check - tu pāris gados es atpakaļ tur no kurienes sāki.
, 2024-02-06 14:07, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Es šajā brīdī priecātos pat ja viņs atgrieztos Valmierā/ Valmieras sistēmā. Šveice tas jau būtu super, lai arī - risks, ka ar tik mazu spēļu praksi var arī neaiziet un tad varēs tēlot Šabalas, Kamešus un Emšus. Šobrīd, lai cik tas pretīgi neskanēt Krollim ir vajadzīgs klubs, kas sākumā ucinās, dod laiku un iespējas un tajā pašā laikā, ja rezultāta nav - ar kāju pa tirsu. TIeši tas varētu spīdēt Valmieras sistēmā. VIspirms poļos, ja nesanāk sūta uz Valmieru. Un tas jau būtu tāds reality check - tu pāris gados es atpakaļ tur no kurienes sāki.
Starp Speciu un Valmieru ir pārāk daudz pakāpienu, lai pārlēktu viņiem visiem pāri un atgrieztos Virslīgā. To es noteikti viņam nenovēlu. Tālāk vai tur Polija, Šveice vai Turki (arī k-kādas baumas par trabzonspor) jau pilnīgi vienalga, ka tik spēlē augstākā līmenī kā virslīga.
, 2024-02-06 14:15, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Starp Speciu un Valmieru ir pārāk daudz pakāpienu, lai pārlēktu viņiem visiem pāri un atgrieztos Virslīgā. To es noteikti viņam nenovēlu. Tālāk vai tur Polija, Šveice vai Turki (arī k-kādas baumas par trabzonspor) jau pilnīgi vienalga, ka tik spēlē augstākā līmenī kā virslīga.
Protams, ja ir iespējas augstāk - lai tiek tur. Mana doma ir tāda - šobrīd galvenais, lai spēlē, pat tad ja tā ir tikai Virslīga. Ja var augstāk - ideāli. Tāpēc arībija teksts par Valmieras sistēmu un reality check. Tas, kas mani uztrauc - vai nonākot augsta līmeņa komandā, tā pati Šveice vai turki - vai pēc tik ilgas dīkstāves, mazas spēļu prakses tur neturpināsies Spezia dzīve.
, 2024-02-06 14:15, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Ivars citē spēlētājus, kuri bija izlases kodols, Dainis viņiem uzticējās un parasti spēlēja 90+% iespējamo minūšu. Loģiski, ka tādiem spēlētājiem nav iebildumu. Ko piemēram par Daini teica Jagodinskis, viņš noklusē Laikam arī Uldriķa burkšķēšanu un neapmierinātību ātri aizmirsis. Uldriķis pieklusa tikai pēctam, kad regulāri tika pamatsastāvā
Tu, imbicili, vispār izlasīji kādā sakarā tas komentārs tika rakstīts?
, 2024-02-06 15:01, pirms gada
Ko mēs varam noriet itāļu speciālistu? Cilvēks ir ieradies ar pozitīvām emocijām un vēlas, lai mums viss izdodas. Viņš ir gatavs dzīvot Latvijā, la idotu savu ieguldījumu mūsu futbolā un pats labāk saprastu kāda ir Latvijas futbola realitāte.
Es viņam novēlu, lai viss izdodas kā cerēts un Latvijas futbols tikai iegūst no šī trenera.
Un tie, kas te viņu norej - lūdzu ejiet d...st!!!
Slēpts komentārs: otins
, 2024-02-06 16:09, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Tev neienāk prātā kāpēc futbolisti aizstāvēja Daini? Varbūt tāpēc, ka viens otrs pie cita trenera varētu aizmirst par tādu izlasi kā sugu?
Kuri tad bija tie Kazakeviča mīluļi, kuriem izlasē nebija jābūt? Spēlētāji aizstāvēja treneri tāpēc, ka viņš bija izveidojis labu komandu ar labu mikroklimatu, kas rādīja skatāmu futbolu un cīnījās. Konkrēti Ikaunieks viņu aizstāvēja. Tavuprāt viņam nav jābūt izlasē?
, 2024-02-06 16:14, pirms gada
datmons rakstīja: Mums tādus amatierus un juniorus
Mums šķiet nevienam vārtsargam nav bijušas 4 uzvaras top līgā un nemaz nerunājot par 4 pēc kārtas
Koļinko un Vaņinam nebija?
, 2024-02-06 16:26, pirms gada
otins rakstīja: Kuri tad bija tie Kazakeviča mīluļi, kuriem izlasē nebija jābūt? Spēlētāji aizstāvēja treneri tāpēc, ka viņš bija izveidojis labu komandu ar labu mikroklimatu, kas rādīja skatāmu futbolu un cīnījās. Konkrēti Ikaunieks viņu aizstāvēja. Tavuprāt viņam nav jābūt izlasē?
Kāds pārsteigums. Otins aizstāv Vecvagaru un Daini. Par Vecvagaru - tas, ka viņam vispār deva iespēju - ar junioriem katastrofa. Arī viņa tālākā karjera pierāda - treneris 0. Un maksimumu izspieda? Nesmīdini. Kāpēc tad lielākoties tie paši džeki tika uz PK?
Kas attiecas uz viduvējībām, kas tika pie Daiņa - tas pats Emsis, kas spēlē norvēģu otrajā līgā. Tas pats Ošs. Un vēl vairāki. Sēž rezervē VL, bet uz izlasi ņem. Un - nē Ikaunieks uz mūsu fona nav viduvējība. Bet šādas intervijas es vērā neņemu. Elementāra iemesla dēļ. Labi ja 1% atļausies publiski esošo vai tikko atlaisto treneri zākāt.
Kolektīvs esot bijis labs, skatāma spēle? Nu nezinu, kur tev bija skatāma spēle pret tiem pašiem armēņiem zaudētajā spēlē. Un, kas liecina par labu kolektīvu? Tas, ka 1 vai 2 džeki to pateica intervijā? Cik bieži tu intervijās dzirdi, ka atklāti pasaki - kolektīvs ir pakaļā, mikroklimata nav. Ļoti reti. Un pie mums īpaši reti. 1 džeks hoķī pirms 2 gadiem atļāvās attāli uz to pusi ko pateikt, tagad viņu zākā pie katras iespējas, SC asprāši. Spēle laukumā nemaz par tik lielisku kolektīvu neliecināja. Arī viss Šteinbora un Zjuzina skandāls - lielisks kolektīvs šādus tirliņus paši savāktu, lai nav kauns par pārējiem un tas neizplūst ārā.
, 2024-02-06 16:28, pirms gada
otins rakstīja: Koļinko un Vaņinam nebija?
Es runāju par top līgām!(Premjerlīga, Serie A, Bundesliga, La Liga, Ligue 1 var pievilkt, bet īsti neiederas), pārējās tomēr atpaliek krietni!

Abi vārtsargi gan īzcīnīja daudzas uzvaras un sausās spēles savās līgās, bet karjeras virsotnes sasniedza pie 28-30, 30+ vecumā un tajā vecumā ir tiešām grūti tikt tieši minētajās top5 līgās(pamatsastāvā, ne rezervē), ja iepriekš nav izrādīta interese!
, 2024-02-06 16:47, pirms gada
otins rakstīja: Kuri tad bija tie Kazakeviča mīluļi, kuriem izlasē nebija jābūt? Spēlētāji aizstāvēja treneri tāpēc, ka viņš bija izveidojis labu komandu ar labu mikroklimatu, kas rādīja skatāmu futbolu un cīnījās. Konkrēti Ikaunieks viņu aizstāvēja. Tavuprāt viņam nav jābūt izlasē?
Nu ko tu izliecies? Emsis, Sorokins, Dāvis Ikaunieks, dažādos posmos arī Dubra/Ošs, kuri reāli netika laukumā klubā utt. Nekas traks, ja trenerim ir savi mīļuļi un nesauc tādu Jagodinski, bet nu tad arī rezultātam ir jābūt.
, 2024-02-06 17:00, pirms gada
Valodniekam Agrim derētu paskatīties, kā ir pareizi. Itālietis vai itālis. Es paskatījos 😉. Un protams valodnieks Agris kļūdās.
, 2024-02-06 17:50, pirms gada
Viss raksts būs atreferēts no šīs intervijas, ja kādam papildus intresē.
https://m.youtube.com/watch?v=dmKj7...
, 2024-02-06 18:11, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Kāds pārsteigums. Otins aizstāv Vecvagaru un Daini. Par Vecvagaru - tas, ka viņam vispār deva iespēju - ar junioriem katastrofa. Arī viņa tālākā karjera pierāda - treneris 0. Un maksimumu izspieda? Nesmīdini. Kāpēc tad lielākoties tie paši džeki tika uz PK?
Kas attiecas uz viduvējībām, kas tika pie Daiņa - tas pats Emsis, kas spēlē norvēģu otrajā līgā. Tas pats Ošs. Un vēl vairāki. Sēž rezervē VL, bet uz izlasi ņem. Un - nē Ikaunieks uz mūsu fona nav viduvējība. Bet šādas intervijas es vērā neņemu. Elementāra iemesla dēļ. Labi ja 1% atļausies publiski esošo vai tikko atlaisto treneri zākāt.
Kolektīvs esot bijis labs, skatāma spēle? Nu nezinu, kur tev bija skatāma spēle pret tiem pašiem armēņiem zaudētajā spēlē. Un, kas liecina par labu kolektīvu? Tas, ka 1 vai 2 džeki to pateica intervijā? Cik bieži tu intervijās dzirdi, ka atklāti pasaki - kolektīvs ir pakaļā, mikroklimata nav. Ļoti reti. Un pie mums īpaši reti. 1 džeks hoķī pirms 2 gadiem atļāvās attāli uz to pusi ko pateikt, tagad viņu zākā pie katras iespējas, SC asprāši. Spēle laukumā nemaz par tik lielisku kolektīvu neliecināja. Arī viss Šteinbora un Zjuzina skandāls - lielisks kolektīvs šādus tirliņus paši savāktu, lai nav kauns par pārējiem un tas neizplūst ārā.
Nu labi, labi, Tu jau nedaudz sniedzies. Es arī uzskatu, ka Daiņa sastāvi bieži vien bija 'interesanti', bet Ošs ir stabili top2 centra aizsargs kāds mums šobrīd ir. Žēl, ka ķermenis no stikla, bet citādi viņš ir ļoti noderīgs ierocis ar spēcīgiem fundamentāļiem. Plus, viņa sāna iemetieni ir pasaules līmenī un viņš ir ierocis standartsituācijās, kas ir mūsu vienīgais trumpis. Arī kvalifikācijā viņš bija mūsu labākais aizsargs, ja neskaita varbūt Černomordiju, kuram tam pašam bieži vien kājas trīc un jāarstē kaut kāda kaite. Balodis, ar visu to, ka jaunāks un 'perspektīvāks', var Mārcim bučus aizsiet. Ne velti Šveicē, kas ir stipri spēcīgāka līga nekā sportacentram liekās, viņu mīlēja un uzticējās. Ja būs fiziskā forma un kaut kāda spēļu prakse, tad esmu diezgan pārliecināts, ka zem Nikolato viņš startēs katru spēli kreisajā CB spotā.

Par Emsi diži labāku opciju 6/8 numurā, mums, diemžēl, nav. Piekrītu, ka Dainis varēja biežāk paeksperimentēt (ar Samoilovu vai to pašu Saveļjevu), bet tas nebija nekāds pārsteigums, ka viņš bija komandas kodolā.

Baigi sūdīgus piemērus iedevi. Vot Toņiševs, Sorokins, D. Ikaunieks un bl*g Nils Puriņš ir cits stāsts...
, 2024-02-06 18:48, pirms gada
A futbola federācija nav muļķi - itālis pacēla Latvijas basketbola izlasi, tad gan jau arī varēs to pašu izdarīt ar futbola izlasi
, 2024-02-06 18:59, pirms gada
Suveizda. Speciāli Tev
https://www.valodaskonsultacijas.lv...
, 2024-02-07 02:34, pirms gada
Ļoti labi, lai iekārto dažus itālijā plus paņem priekšā izlases sālstabus. Es domāju labākais variants.
, 2024-02-07 03:51, pirms gada
cerams iemācīs uldriķim spert vārtu virzienā 1x1 izgājienos, nevis 3 stāvu mājas augstumā. ir spēlētāji izlasē ar kuriem var strādāt un censties rādīt kaut cik sakarīgu uzbrūkošu futbolu, vismaz, pret mūsu līmeņa komandām, pat, ja spēlēs klasisko itāļu catenaccio
, 2024-02-07 07:57, pirms gada
otins rakstīja: Tad jau arī ukrainim varēja nodrošināt tulku, kas tulkotu no krievu uz latviešu. Alga gan jau būtu mazāka nekā itālim.
Pie tam itāli tulkošot uz angļu valodu (tā vismaz Novickis raksta), bet ukraini tulkotu uz latviešu (kaut arī zinot LV futbola sabiedrību un trenerus bērnu un jaunatnes līmenī pat maz ticams, ka kāds nesaprastu trenera norādijumus arī bez tulka)
, 2024-02-07 08:03, pirms gada
Ļašenko sacīja, ka UEFA jau ir informēta par Latvijas Sporta likuma grozījumiem, un viņš cer, ka UEFA to ņems vērā un Latviju un Baltkrieviju atdalīs visa vecuma izlašu izlozēs.….

Vai tad krievi un baltkrievi piedalās uefa turnīros ???😳
, 2024-02-07 09:50, pirms gada
gircc rakstīja: Vienu nepaņēma, jo runā krieviski……otru paņēma jo runā itāliski😂….smird pēc diskriminācijas👍
Tas ir PIPEC, es ar šito nesaprotu Kādā politiskā marasma laikā mēs visi dzīvojam! Vienalga kurā mēlē, tikai lai tā nebūtu Krievu! Turklāt pats treneris ir Ukrainis
, 2024-02-07 09:53, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kā krievu, tā itāļu valoda, ir tikai un vienīgi saziņas līdzeklis, un valoda ne pie kā nav vainīga.
Vienīgā atšķirība, ka krievi savu valodu ir padarījuši par ieroci, lai vērstos pret citām tautām un valodām. Un tas ir ļoti būtiski.
Ukrainis ar Krievu mēles palīdzību cīnīsies pret Latvijas tautu un Latviešu valodu?
, 2024-02-07 10:00, pirms gada
Edmunds Novickis rakstīja: Vāciski. Latvijas izlasē arī ir futbolisti, kuri prot vāciski, bet ne tik daudz.
Kāpēc lai tādā gadījumā darba valoda nevarētu būt Krievu? Domāju, izlasē nav tādu kadru, kuri to nesaprastu vismaz daļēji Lielākā daļa noteikti to pārvalda perfekti
Kas par politikāniskiem aizspriedumiem, ibio, rio!?
, 2024-02-07 10:04, pirms gada
Rūjienas Stiprais rakstīja: Pie tam itāli tulkošot uz angļu valodu (tā vismaz Novickis raksta), bet ukraini tulkotu uz latviešu (kaut arī zinot LV futbola sabiedrību un trenerus bērnu un jaunatnes līmenī pat maz ticams, ka kāds nesaprastu trenera norādijumus arī bez tulka)
Nākošo galveno treneri lai ņem Francūzi, es labprāt par tulku pieteiktos!
, 2024-02-07 10:18, pirms gada
JurisT rakstīja: ???Tiešām Ļašenko teica: Janne Andešons
Visticamāk, tas ir Spirtacentra skribentu labojums
, 2024-02-07 10:19, pirms gada
Prātuļoju, ka neesmu vēl redzējis vai lasījis nevienu interviju ar jauno treneri. Tiešām mūsu medijiem tik grūti to noorganizēt. Domāju, ka arī pats itālis par to ir pārsteigts.
, 2024-02-07 10:24, pirms gada
Naturban rakstīja: Žēl, ka Skripņiks netika iecelts par izlases treneri. Īsts Ukrainas patriots. Ukrainas izlasē viņš spēlēja 9 gadus. Skripņiks Bremen Werder spēlēja 8 gadus. Vācijas čempions un kausa ieguvējs. 20 gadus nodzīvoja Vācijā. Viņš divus gadus strādāja par galveno treneri Bundeslīgā. 2018. gadā Skripņiks strādāja Rīgas futbola klubā. Uzvara Latvijas čempionātā un Latvijas kausa izcīņā.
Gada treneris Latvijā: 2018
No 2019. gada līdz mūsdienām viņš strādā Ukrainas Premjerlīgā.
Ukrainas Premjerlīgas sezonas labākais treneris: 2019/2020
Ukrainas čempionāta bronzas medaļnieks: 2019/20, 2020/21
Augstas klases speciālists un ļoti labs, pieticīgs cilvēks.
Problēma esot Krievu mēlē Harkovas mērs runa Krieviski, Nikolajevas mērs runā Krieviski, visi mani Ukrainas radi runā Krieviski, Rīgā lielākā daļa iedzīvotāju arī runā Krieviski, bet redz, Latvijas Futbola izlasē tas ir nepieņemami
, 2024-02-07 10:26, pirms gada
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Tas ir PIPEC, es ar šito nesaprotu Kādā politiskā marasma laikā mēs visi dzīvojam! Vienalga kurā mēlē, tikai lai tā nebūtu Krievu! Turklāt pats treneris ir Ukrainis
Tipisks Burts. Vates sāktais karš viņam nav marasms, bet reakcija, redziet, esot. Dari, ko gribi, krievs vienmēr sevi kā cietēju nostādīs

Ja tieši tāpat kancelētu kaut kādu arābu valodu, vot tad tu pats būtu abām rokām par. Bet vati aiztikt viņam marasms esot
, 2024-02-07 10:27, pirms gada
Protams, uz šo gadījumu gan to būtu smieklīgi attiecināt, ne jau Ļašenko no sirds kancelēja krievu val. Par itāli jau sen bija izlemts, kā šeit stāsta zinātāji, tas krievu valodas iemesls vnk piespēlēts publikai.
, 2024-02-07 10:34, pirms gada
otins rakstīja: Tad jau arī ukrainim varēja nodrošināt tulku, kas tulkotu no krievu uz latviešu. Alga gan jau būtu mazāka nekā itālim.
Kuram konkrēti LV izlases kadram būtu nepieciešams tulks no Krievu uz Latviešu mēli? Tādu kadru es nespēju iedomāties Hokejā jā, tur bija situācija, kad Ronalds Ķēniņš, ni bē, ni mē Znaroka darba valodā, kaut kā risinājumu atrada, bet Futbolā kaut ko tādu iedomāties ir grūti
, 2024-02-07 10:36, pirms gada
Es Black Bullet rakstīja: Protams, uz šo gadījumu gan to būtu smieklīgi attiecināt, ne jau Ļašenko no sirds kancelēja krievu val. Par itāli jau sen bija izlemts, kā šeit stāsta zinātāji, tas krievu valodas iemesls vnk piespēlēts publikai.
Tā varētu būt, ka piespēlēts publikai, tikai tādā gadījumā es neredzu iemeslu atteikt Skripņikam
Tieši Latvijas izlases kontekstā viņš no visiem pieciem kandidātiem iederētos visvairāk
, 2024-02-07 10:38, pirms gada
Es Black Bullet rakstīja: Tipisks Burts. Vates sāktais karš viņam nav marasms, bet reakcija, redziet, esot. Dari, ko gribi, krievs vienmēr sevi kā cietēju nostādīs

Ja tieši tāpat kancelētu kaut kādu arābu valodu, vot tad tu pats būtu abām rokām par. Bet vati aiztikt viņam marasms esot
Kāds valodai sakars ir ar karu? Daudzi Ukraiņi, kuri tagad karo par Ukrainu, pārzin tikai vienu valodu, trīs reiz mini, kuru?
, 2024-02-07 11:59, pirms gada
nu beidziet, futbols nav tikai "plika meistarība", lai gan arī jautājums, kas ar to tiek saprasts, tālāk ir arī fiziskā sagatavotība, taktika, psiholoģiskā noturība utt. jā, meistarības un spēļu prakses līmeņa ziņā mūsu izlases džeki neapšaubāmi atpaliek, bet ar pārējām komponentēm to var kompensēt tīri labi. lai izdodas!
, 2024-02-07 13:32, pirms gada
skotijs rakstīja: nu beidziet, futbols nav tikai "plika meistarība", lai gan arī jautājums, kas ar to tiek saprasts, tālāk ir arī fiziskā sagatavotība, taktika, psiholoģiskā noturība utt. jā, meistarības un spēļu prakses līmeņa ziņā mūsu izlases džeki neapšaubāmi atpaliek, bet ar pārējām komponentēm to var kompensēt tīri labi. lai izdodas!
Tieši tādēļ arī tika nahrenizēts un izpederēts Vektoru Daiņels, ka bija problēmas tieši ar pārējām komponentēm
Piekrītu, to var kompensēt, vismaz daļēji
, 2024-02-07 16:04, pirms gada
kasagrande rakstīja: Prātuļoju, ka neesmu vēl redzējis vai lasījis nevienu interviju ar jauno treneri. Tiešām mūsu medijiem tik grūti to noorganizēt. Domāju, ka arī pats itālis par to ir pārsteigts.
Es ar to pašu nodomāju... Jauns, interesants treneris, bet neviena oficiāla konference/intervija vai kaut vai uzruna nav bijusi
, 2024-02-07 17:19, pirms gada
bando777 rakstīja: Es ar to pašu nodomāju... Jauns, interesants treneris, bet neviena oficiāla konference/intervija vai kaut vai uzruna nav bijusi
Jā, akmens jāmet gan federācijas virzienā, kas šo nav noorganizējusi ar tulka palīdzību, un arī mediju virzienā, jo arī tie tulku atrastu. Gandrīz vai pat kauns trenera priekšā, domāju, ka mediju intereses neesamība ir viņa pirmais kultūršoks.
, 2024-02-07 17:47, pirms gada
kasagrande rakstīja: Jā, akmens jāmet gan federācijas virzienā, kas šo nav noorganizējusi ar tulka palīdzību, un arī mediju virzienā, jo arī tie tulku atrastu. Gandrīz vai pat kauns trenera priekšā, domāju, ka mediju intereses neesamība ir viņa pirmais kultūršoks.
Jā, viņam bija tāds kultūršoks, ka preses konferencē pēc līguma parakstīšanas pats lūdza jautājumus vēl neuzdot. Viņa pirmā preses konference plānojas marta sākumā.
, 2024-02-07 18:54, pirms gada
Agris Suveizda rakstīja: Jā, viņam bija tāds kultūršoks, ka preses konferencē pēc līguma parakstīšanas pats lūdza jautājumus vēl neuzdot. Viņa pirmā preses konference plānojas marta sākumā.
Kaut kā nenopietni, ka lūdz neuzdot jautājumus, algu taču jau saņem.
, 2024-02-07 19:26, pirms gada
Kāda nekaunība!
Atteikt ukrainim!!!
, 2024-02-08 14:31, pirms gada
Nav skaidrs kas tur bus , ta ka Andersons nevareja Stokholma dzivot , cik tur talu , kaut gan zviedri ir Latviju savulaik okupejusi , ar italiem laikam ir ipasa saikne Latvijai , Bjanki , Siev izlasei italis volejbola, Ciao jeb cau ari radies 60 gados skolnieku sarunas laika izplatijas , ko pat okupanti nevareja izskaaust , Laiks radis , bet junioru izlase un pieaug ir pavisam cits sports.