Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:119, Did:0, useCase: 3

Autors: Bruno Pērkons

Latvija demonstrē nepārliecinošu sniegumu un paklūp pret Fēru salām

Latvija demonstrē nepārliecinošu sniegumu un paklūp pret Fēru salām
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Šovakar 2018. gada Pasaules kausa kvalifikācijas cikla otrajā mačā Latvijas izlase demonstrēja vāju sniegumu un Skonto stadionā piekāpās Fēru salām 0:2.

Pirms spēles

Latvijas izlases galvenais treneris Marians Pahars šovakar laukumā laida divus debitantus – smailes uzbrucēju Vladislavu Gutkovski un centra pussargu Gļebu Kļuškinu. Paharam daudz variantu sastāva izvēlē nebija, jo savainoti virkne pamatsastāva futbolistu. Mačam netika pieteikti Aleksandrs Cauņa, Artjoms Rudņevs, Deniss Rakels un Kaspars Dubra. Aizsargu līnijā gan pārsteigumu nebija, taču izlasē pēc trīs gadu pārtraukum atgriezies malējais pussargs Ivans Lukjanovs, kurš spēli sāka sākumsastāvā. Rezervē savukārt palika uzbrucējs Ģirts Karlsons, kurš izlasē pēdējo reizi spēlēja pirms sešiem gadiem.

Pirmajā puslaikā dominē Fēru salas, debitants Kļuškins trāpa pa vārtu stabu

Latvijas izlase spēles pirmajās minūtēs bumbu kontrolēja vairāk, taču pirmais mēģinājums nostāties pretinieku laukuma pusē beidzās ar neprecīzu Gļeba Kļuškina piespēli. Fēru salu rindās tuvu mūsējo soda laukumam tika Jonass Ness, kurš no distances sita pāri vārtiem. Latvija mēģināja nostāties pretinieku laukuma pusē, taču pievīla vairāku spēlētāju tehniskais brāķis, kas liedza veiksmīgi turpināt uzbrukumus. Fēru salas izveidoja vairākas izdevības un lika iesvīst Andrim Vaņinam, kamēr viesu vārtsargs Gunnars Nīilsens pa īstam spēlē iesaistījās tikai 15. minūtē, tverot bumbu pēc samocīta Valērija Šabalas tālsitiena. Pēc mirkļa viesi izpildīja kārtējo stūra sitienu – bumba atlēca pie Renē Joensena, kurš izpildīja neprecīzu sitienu, taču ātri noreaģēja Soni Natestads, veiksmīgi bumbu pāradresējot vārtos un panākot likumsakarīgu pārsvaru 0:1.

Latvijas valstsvienība turpinājumā demonstrēja vāju sniegumu un, saprotot, ka īsās saspēles pret Fēru aizsardzību neiet cauri, mūsējie ķērās pie vecajām metodēm un bumbu ar tālām piespēlēm izmisīgi mēģināja nogādāt uzbrucējiem – tas, protams, neizdevās. Nedaudz vēlāk veiksmīgi diviem spēlētājiem garām tika Vitālijs Maksimensko un bumbu nogādāja Kļuškinam, kurš sita pa vārtu stabu, radot līdz šim labāko izdevību spēlē. Puslaika beigu daļā vienkāršā epizodē nesapratās Vitālijs Jagodinskis un Kaspars Gorkšs, abiem sedzot vienu spēlētāju un pazaudējot Randeru Hendriksenu, kurš sita pa mūsu vārtiem, un bumbu ar grūtībām atsita Vaņins. Sekoja arī Gutkovska un Maksimenko sitieni, taču bumba pēc tiem lidoja augstu debesīs. Mirkli pirms puslaika beigām mūsējie izveidoja reti skaistu kombināciju, kad pēc meistarīgas Ivana Lukjanova piespēles bumbu nedaudz pāri vārtiem ar galvu sita Šabala. 45 minūtes noslēdzās bez pārsteigumiem Latvijas izlases sniegumā un rezultātā uz tablo.

Pēc sešu gadu pārtraukuma izlasē atgriežas Ģirts Karlsons, Latvija kļūdās un ielaiž vēl vienus vārtus

Otrā puslaika sākumā ar galvu pa vārtiem uzsita Lukjanovs, taču vārtsargs bumbu bez grūtībām tvēra. Mūsējie otrajā mača nogrieznī demonstrēja nedaudz labāku sniegumu, tomēr gūto vārtu kontu tā arī neizdevās atklāt. Nedaudz vēlāk mikrotraumā iedzīvojās Gutkovskis, kuru nomainīja Ģirts Karlsons, kurš Latvijas izlases sastāvā atgriezās pēc sešu gadu pārtraukuma. Ventspils uzbrucēja nākšana laukumā spēles zīmējumā neko nemainīja, turklāt mūsējie ielaida vēl vienus vārtus. Mājinieki kļūdījās centra zonā un trīs mūsējie devās virsū vienam spēlētājam, nepiesedzot Joanu Edmunsonu, kurš palika vienatnē pret Vaņinu un bumbu skaisti pārmeta pāri mūsu vārtsargam, panākot 0:2.

Pēc šāda pavērsiena mūsējie izskatījās pagalam apjukuši un pat nespēja pārņemt spēles iniciatīvu savās rokās. Bumbu prasmīgāk pieturēja fērieši, kamēr mājinieki neprata izveidot neko bīstamu pie pretinieku vārtiem. Latvijas noskaņojumu precīzi atspoguļoja Oļega Laizāna bezmērķīgais tālsitiens, bumbai lidojot vairākus metrus garām vārtiem, kas izskatījās pēc pēdējā izmisuma sauciena. Uzreiz nākamajā epizodē laba iespēja bija uz maiņu nākušajam Artūram Zjuzinam, taču viņš uzsita pagalam neveiksmīgi. Skatītāju tribīnēs varēja vērot līdzjutēju kustību, jo liela daļa Skonto stadionu atstāja priekšlaicīgi. Mačs noslēdzās ar likumsakarīgu Latvijas zaudējumu, taču jau pirmdien, 10. oktobrī, mūsējie mēģinās reabilitēties un savās mājās uzņems Eiropas čempionāta dalībnieci Ungārijas izlasi.

Latvija – Fēru salas (0:2)

Vārti: Natestads 19' Edmundsons 70'
Brīdinājumi: Jagodinskis 25' Maksimenko 75' – Edmundsons 75'
Latvija: Vaņins – Maksimenko, Gorkšs, Jagodinskis, Gabovs – Laizāns, Kļuškins (Zjuzins 72') – Lukjanovs (D. Ikaunieks 77'), Šabala, A. Višņakovs – Gutkovskis (Karlsons 64')
Fēru salas: Nīisens – Ness, Dāvidsens, Gregešens, Natestads – Hansons, Benjaminsons, Henriksons (Justinusens 88'), Vatnamars – Edmundsons (Kletskards 90'), Joensens (Rolantsons 73')
Galvenais tiesnesis: Sergijs Bojko (Ukraina)

B grupa

V.KomandaSUNZGV:ZVP
1.Šveice22005:26
2.Fēru salas21102:04
3.Portugāle21016:23
4.Latvija21011:23
5.Ungārija20112:31
6.Andora20020:70

, 2016-10-08 01:41, pirms 8 gadiem
Bija acīmredzams, ka Latvijas izlases traumu novājinātais sastāvs un pašreizējā Fēru salu izlase ir apmēram viena līmeņa komandas, ar to nu jāsamierinās. Rezultātu izšķira detaļas un veiksme. Fērieši uzvarēja mūs ar mūsu pašu ieročiem (standartsituācija un pretuzbrukums). Pret Ungāriju, no aizsardzības spēlējot, varam arī nezaudēt, kaut gan bažīgu tiešām dara tieši aizsargu kļūdas.
Bija jau arī mums pavisam neslikts posms, no otrā puslaika sākums līdz ielaistajiem otrajiem vārtiem, apm. 25 minūtes. 25 minūtes no 180 (ieskaitot spēli Andorā) -- daudz nav, bet taču vairāk nekā nekas.
Individuāli: pirmkārt, pozitīvi pārsteidza uzmainītais Karlsons, izrādījās, ka viņš patiešām var būt noderīgs (jā, es jau kopš pavasara vairākkārt rakstīju, ka pret Fēru salām jāizmanto Karlsons, taču nebiju gaidījusi, ka salinieki spēlēs tik relatīvi kvalitatīvi).
Ja zaudēsim arī Fēru salās, tad būsim vienā klubiņā ar Grieķiju, un tā nemaz nav tik slikta sabiedrība (futbolā)
, 2016-10-08 01:42, pirms 8 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=7N8...

drosvien ka vecs bet tieshi laikāviss bruuk
, 2016-10-08 01:44, pirms 8 gadiem
kjengurs rakstīja: Ja godīgi, manuprāt, tā bija, ir un būs mūžīga shēma Latvijas futbola federācijā, līdz nenomainīsies visi - ''No apkopēja līdz prezidentam'' , protams, tuvumā nepielaižot Kļaviņu!!
Tieši tā. Ja tur tiks Kļaviņš, būs vēl briesmīgāk.
, 2016-10-08 01:45, pirms 8 gadiem
Ja zaudēsim arī Fēru salās, tad būsim vienā klubiņā ar Grieķiju, un tā nemaz nav tik slikta sabiedrība (futbolā)

Vismaz kādam ar humoru viss kārtībā
, 2016-10-08 01:45, pirms 8 gadiem
olga rakstīja: Bija acīmredzams, ka Latvijas izlases traumu novājinātais sastāvs un pašreizējā Fēru salu izlase ir apmēram viena līmeņa komandas, ar to nu jāsamierinās. Rezultātu izšķira detaļas un veiksme. Fērieši uzvarēja mūs ar mūsu pašu ieročiem (standartsituācija un pretuzbrukums). Pret Ungāriju, no aizsardzības spēlējot, varam arī nezaudēt, kaut gan bažīgu tiešām dara tieši aizsargu kļūdas.
Bija jau arī mums pavisam neslikts posms, no otrā puslaika sākums līdz ielaistajiem otrajiem vārtiem, apm. 25 minūtes. 25 minūtes no 180 (ieskaitot spēli Andorā) -- daudz nav, bet taču vairāk nekā nekas.
Individuāli: pirmkārt, pozitīvi pārsteidza uzmainītais Karlsons, izrādījās, ka viņš patiešām var būt noderīgs (jā, es jau kopš pavasara vairākkārt rakstīju, ka pret Fēru salām jāizmanto Karlsons, taču nebiju gaidījusi, ka salinieki spēlēs tik relatīvi kvalitatīvi).
Ja zaudēsim arī Fēru salās, tad būsim vienā klubiņā ar Grieķiju, un tā nemaz nav tik slikta sabiedrība (futbolā)
Nepiekrītu par tām 25 minūtēm - uzskatu, ka kaut cik labi spēlējām tikai kādas pirmās 10 minūtes 2.puslaika sākumā. Skumji, ka 2.puslaika pirmajā daļā bija tik daudz standartsituāciju, bet kuras izniekojām. Veiksme ir jānopelna - LV nebija pelnījusi pat punktu. Pēc šadas spēles man pat mēle nepagrieztos sūdzētos par veiksmes trūkumu.
, 2016-10-08 01:46, pirms 8 gadiem
SFAN rakstīja: Tieši tā. Ja tur tiks Kļaviņš, būs vēl briesmīgāk.
Āmen! Bet pašlaik tur notiek pilnīgs ''murgs'', lai neteiktu vairāk...........
, 2016-10-08 01:47, pirms 8 gadiem
kjengurs rakstīja: Ja godīgi, manuprāt, tā bija, ir un būs mūžīga shēma Latvijas futbola federācijā, līdz nenomainīsies visi - ''No apkopēja līdz prezidentam'' , protams, tuvumā nepielaižot Kļaviņu!!
Oi kāda atklāsme
Viņš var pieteikt sevi vēlreiz un vēlreiz un vēlreiz, bet viņš nekad nebūs visdrīzāk par LFF prezidentu.
, 2016-10-08 01:50, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kaut kā izturēju šo murgu līdz galam. Skumji, ka tikām piesmieti gan laukumā, gan tribīnēs. Nebiju nemaz domājis, ka Farēru salām būs atbraukuši fani un būs tik skaļi. Mūsu fani, izņemot fanu sektoru aiz vārtiem, sēž kā teātrī. Skumji. Atbrauc 500 igauņi un parbļauj mūs volītī, atbrauc 30 (no manas sēdvietas nevarēja labi redzēt, cik viņu īsti bija) Farēru fani un pārbļauj mūsējos futenē.

Nesaprotu Paharu - sūdīgs 1.puslaiks, bet pēc pārtraukuma maiņas neseko. Manuprāt, maiņas tika veiktas stipri par vēlu. Pahars teica taču, ka Zjuzins nav gatavs - kāpēc viņš jālaiž laukumā, kad jau viss ir skaidrs. Es netaisos nolaisties līdz tādam līmenim, ka sākšu mūsu futbolistus saukāt par idiotiem unh muļķiem, bet fani ir pelnījuši, lai viņiem atvainotos. Mums ir problēmas centra aizsargu pozīcijā, bet tiek izsaukti tikai 3 centra aizsargi. Tarasovu es nepieskaitīšu pie aizsargiem, jo viņš izlasē šajā pozīcijā tikai 1x spēlēja un ļoti nepārliecinoši izskatījās. Bulvītim ir 29 gadi - nav nekāds veterāns, spēlē regulāri Anglijas League Two, bet, redz, mums tik bagāta centra aizsargu izvēle, ka Nauris Paharam nav vajadzīgs. Ja vēl būtu Dubra ierindā, tad vēl kaut kā to varētu saprast...

Farēru salu izlase uz mūsu fona izskatījās pat ļoti tehniska. Nezinātu, kādos klubos viņu futbolisti spēlē, tad domātu, ka tie ir daudz labāki par mūsējo, ja spriestu pēc šajā mačā redzētā. Zemāk vairs nav krist.

Parasti pārmetu tiem līdzjutējiem, kuri pirms spēles beigām pamet stadionu, taču šajā mačā man neceļas roka kādam ko pārmest, jo izlase ar šādu sniegumu bija pelnījusi spēlēt aiz slēgtām durvīm.

Es ticēju LV izlasei pirms šīs cīņas, bet izlase iespļāva dvēselē, pēc 0:2 pat vispār pārstāja cīnīties.
Viss precīzi!
Tiekamies 1dien!!!
, 2016-10-08 01:50, pirms 8 gadiem
Kur Pahara komentāri?
, 2016-10-08 01:51, pirms 8 gadiem
KDubriks rakstīja: Oi kāda atklāsme
Viņš var pieteikt sevi vēlreiz un vēlreiz un vēlreiz, bet viņš nekad nebūs visdrīzāk par LFF prezidentu.
Uz to arī visi ceram...Jautājums sekojošs: ''Kurš varētu būt tas 3šais? '' I-diks, jāmēt nost, visiem skaidrs! KK - nopietni ? Nē! Verpis arī nav ??? Kas vēl ?
, 2016-10-08 01:53, pirms 8 gadiem
kjengurs rakstīja: Uz to arī visi ceram...Jautājums sekojošs: ''Kurš varētu būt tas 3šais? '' I-diks, jāmēt nost, visiem skaidrs! KK - nopietni ? Nē! Verpis arī nav ??? Kas vēl ?
Lipmans.
, 2016-10-08 01:54, pirms 8 gadiem
KDubriks rakstīja: Kur Pahara komentāri?
Visu cieņu taviem argumentiem, bet pašlaik, manuprāt, labāka cilvēka, kā Verpakovskis nav uz LFF skatuves, par kuru būtu balsis atdot, protams, ja I-diks visus kārtējo reizi neuzpirks un ievēlēs ''Sevi'' līdz 2040
, 2016-10-08 01:54, pirms 8 gadiem
SFAN rakstīja: Lipmans.
Jeruzālemē!
, 2016-10-08 01:57, pirms 8 gadiem
kjengurs rakstīja: Visu cieņu taviem argumentiem, bet pašlaik, manuprāt, labāka cilvēka, kā Verpakovskis nav uz LFF skatuves, par kuru būtu balsis atdot, protams, ja I-diks visus kārtējo reizi neuzpirks un ievēlēs ''Sevi'' līdz 2040
Verpakovska sakarā ir ļoti daudz jautājumu.
, 2016-10-08 01:57, pirms 8 gadiem
kjengurs rakstīja: Uz to arī visi ceram...Jautājums sekojošs: ''Kurš varētu būt tas 3šais? '' I-diks, jāmēt nost, visiem skaidrs! KK - nopietni ? Nē! Verpis arī nav ??? Kas vēl ?
Es jau rakstīju! Verpim bija jābūt kandidātam, bet viņš izvēlējās citu ceļu. Gan jau ar laiku būs, kad iznesīs G.I., lai varētu beidzot pirkstiem gaisā staigāt. Pagaidām lai sēž un bubina klusiņām. Pirksti par īsu pagaidām. Lai gaida savu stundu, bez cīņas un cieņas.
, 2016-10-08 01:59, pirms 8 gadiem
Sorry, bet lupatlashi ir labaakais apzimejums, kas naak praataa. Mees ar chomiem stadionaa no 70taas minuutes saakaam skaitiit muuseejo preciizaas piespeeles peec kaartas - vairaak par 4 nesanaaca, i to 1 reizi
, 2016-10-08 02:08, pirms 8 gadiem
Man vienam liekas vai ar citiem? ka Gorks tapat ka Galvins Dinamo aizsardziba pilnigs nulle????? lens un neveikls?? sita spele 100% zaudeta vina del!!
, 2016-10-08 02:12, pirms 8 gadiem
gircs rakstīja: Man vienam liekas vai ar citiem? ka Gorks tapat ka Galvins Dinamo aizsardziba pilnigs nulle????? lens un neveikls?? sita spele 100% zaudeta vina del!!
Galviņš vismaz, ja nemaldos, būdams aizsargs ir DR rezultatīvākais spēlētājs.
, 2016-10-08 02:12, pirms 8 gadiem
Vajag reālu rīcības plānu:

Pahars atkāpjas
Jaunas Valdes un Galvas vēlēšanas
Virslīgas prasību pazemināšana, lai spēlē 12 komandas
Reāls sporta direktors izlasei
Haļļu celtniecība
Sintētika lietošanas aizliegums MAI - SEP, labāk spēlē skolas ciņos, nekā 10 mēn uz sintētikas
Investīcijas jaunajos spēlētājos spēles laika izpratnē
Visi traumētie un sola deldētāji un tie, kam karjera iet uz leju, netiek izlasē kolekcionēti

Ja LFF biedri nav par 2.p, tad Kuldīga Tukums Preiļi RJāzkne Valmiera drīz paliks bez naudas, jo pundurvalstīs futenē nevar saņemt 5 mio gadā no fifa uefa

jeb
Indriksons - Jūs jau sen to bijāt pelnījuši!!!
, 2016-10-08 02:14, pirms 8 gadiem
gircs rakstīja: Man vienam liekas vai ar citiem? ka Gorks tapat ka Galvins Dinamo aizsardziba pilnigs nulle????? lens un neveikls?? sita spele 100% zaudeta vina del!!
Viņam bija savas kļūdas, bet pateikt 100% zāģis dēļ viņa ir tupums!
Likšu tev aizdomāties par tādu dīvainu lietu - aiz viņa ir vārtsargs, kurš pie 0:2 nav nopelnījis pat procentu zaudējumā? Visu cieņu protams Andrim, bet varēja nospēlēt arī viņš veiksmīgāk. Vaina bija uzbrukums zaudējumā.
, 2016-10-08 02:16, pirms 8 gadiem
olga rakstīja: Bija acīmredzams, ka Latvijas izlases traumu novājinātais sastāvs un pašreizējā Fēru salu izlase ir apmēram viena līmeņa komandas, ar to nu jāsamierinās. Rezultātu izšķira detaļas un veiksme. Fērieši uzvarēja mūs ar mūsu pašu ieročiem (standartsituācija un pretuzbrukums). Pret Ungāriju, no aizsardzības spēlējot, varam arī nezaudēt, kaut gan bažīgu tiešām dara tieši aizsargu kļūdas.
Bija jau arī mums pavisam neslikts posms, no otrā puslaika sākums līdz ielaistajiem otrajiem vārtiem, apm. 25 minūtes. 25 minūtes no 180 (ieskaitot spēli Andorā) -- daudz nav, bet taču vairāk nekā nekas.
Individuāli: pirmkārt, pozitīvi pārsteidza uzmainītais Karlsons, izrādījās, ka viņš patiešām var būt noderīgs (jā, es jau kopš pavasara vairākkārt rakstīju, ka pret Fēru salām jāizmanto Karlsons, taču nebiju gaidījusi, ka salinieki spēlēs tik relatīvi kvalitatīvi).
Ja zaudēsim arī Fēru salās, tad būsim vienā klubiņā ar Grieķiju, un tā nemaz nav tik slikta sabiedrība (futbolā)
Zini, ja nebūtu kauns pret Igauniju, noturot 0-0, vai kaunpilna izglābšanās pret AND 1-0, tad vēl varētu runāt par neveiksmi ar štangu pie 0-1
Taču šāds Tavs komentārs ir noziedzīgs, jo izlase, LV fb līmenis un sevis apjaušana ir zem katras kritikas.

Futbols no šodienas ir galīgi miris!!! Es pasludinu!
, 2016-10-08 02:18, pirms 8 gadiem
Lai vai kā braukšu uz Liepājas spēlēm un uz izlasi iešu!
Tiekamies 1dien!!!
, 2016-10-08 02:20, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Vajag reālu rīcības plānu:

Pahars atkāpjas
Jaunas Valdes un Galvas vēlēšanas
Virslīgas prasību pazemināšana, lai spēlē 12 komandas
Reāls sporta direktors izlasei
Haļļu celtniecība
Sintētika lietošanas aizliegums MAI - SEP, labāk spēlē skolas ciņos, nekā 10 mēn uz sintētikas
Investīcijas jaunajos spēlētājos spēles laika izpratnē
Visi traumētie un sola deldētāji un tie, kam karjera iet uz leju, netiek izlasē kolekcionēti

Ja LFF biedri nav par 2.p, tad Kuldīga Tukums Preiļi RJāzkne Valmiera drīz paliks bez naudas, jo pundurvalstīs futenē nevar saņemt 5 mio gadā no fifa uefa

jeb
Indriksons - Jūs jau sen to bijāt pelnījuši!!!
+ Kazakevičs jāatlaiž, ja viņš būtu īsts vecis, tad atkāptos jau pēc vakardienas zāģa Maltai.
, 2016-10-08 02:20, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Lai vai kā braukšu uz Liepājas spēlēm un uz izlasi iešu!
Tiekamies 1dien!!!
Kurā sektorā biji?
, 2016-10-08 02:22, pirms 8 gadiem
olga rakstīja: Bija acīmredzams, ka Latvijas izlases traumu novājinātais sastāvs un pašreizējā Fēru salu izlase ir apmēram viena līmeņa komandas, ar to nu jāsamierinās. Rezultātu izšķira detaļas un veiksme. Fērieši uzvarēja mūs ar mūsu pašu ieročiem (standartsituācija un pretuzbrukums). Pret Ungāriju, no aizsardzības spēlējot, varam arī nezaudēt, kaut gan bažīgu tiešām dara tieši aizsargu kļūdas.
Bija jau arī mums pavisam neslikts posms, no otrā puslaika sākums līdz ielaistajiem otrajiem vārtiem, apm. 25 minūtes. 25 minūtes no 180 (ieskaitot spēli Andorā) -- daudz nav, bet taču vairāk nekā nekas.
Individuāli: pirmkārt, pozitīvi pārsteidza uzmainītais Karlsons, izrādījās, ka viņš patiešām var būt noderīgs (jā, es jau kopš pavasara vairākkārt rakstīju, ka pret Fēru salām jāizmanto Karlsons, taču nebiju gaidījusi, ka salinieki spēlēs tik relatīvi kvalitatīvi).
Ja zaudēsim arī Fēru salās, tad būsim vienā klubiņā ar Grieķiju, un tā nemaz nav tik slikta sabiedrība (futbolā)
Protams, ka var jau skatīties rangu attiecības, kur atrodies tu uz papīra, bet man pietika ar šīm 180 minūtēm - pret Andoru un Fēru salām, lai saprastu to, ka Latvijas izlase ir amatieri.
, 2016-10-08 02:27, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kurā sektorā biji?
Man bija smaga nedēļā
negrubēju 2 naktī Kuldīgā atgriezties
1dien būšu
, 2016-10-08 02:30, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Man bija smaga nedēļā
negrubēju 2 naktī Kuldīgā atgriezties
1dien būšu
Man tāda aizdoma, ka pret ungāriem pat 5 štukas nesavāksies
Būtu jauki, ja kļūdītos.
, 2016-10-08 02:32, pirms 8 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Protams, ka var jau skatīties rangu attiecības, kur atrodies tu uz papīra, bet man pietika ar šīm 180 minūtēm - pret Andoru un Fēru salām, lai saprastu to, ka Latvijas izlase ir amatieri.
vnk tādā zemē, kur visi dara visu, par izlases futbolistu tikt ir vieglāk kā Fērās vai Islandē - šodienas fakts!!!!
, 2016-10-08 02:33, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man tāda aizdoma, ka pret ungāriem pat 5 štukas nesavāksies
Būtu jauki, ja kļūdītos.
es ar 3-4 kolēgām būšu
, 2016-10-08 02:35, pirms 8 gadiem
austrumnieks rakstīja: Ko es varu teikt pēc šīs spēles, par šodienas sākuma sastāvu vien jau sākumā nokratīju galvu mums, tiešām mums būtu jābūt laimīgiem kad vismaz mums ir tie paši 3 punkti pret Andoru, bet laikam jau nav jēgas pat par to priecāties, jo labāk lai mēs atkal izgāžamies kā tas bija iepriekšējā ciklā, iedomājos vienu brīdi Pahars jaunais treneris, būs kaut kas jauns, kaut kas nebijis, bet no visa tas čujs viens tāds ir... Jāsaka godīgi sakot liels paldies Indriksonam un Mežeckim, kas domā par Latvijas futbola nākotni, jo KK vismaz bija plāns ar skatu uz nākotni, laukumi reģionos, ārzemju speciālisti jauniešu izlasēs, tik kā es esmu un biju Staiceles projekta atbalstītājs tajā laikā gribu zināt, vai viņš mums vispār dod rezultātus, skatoties uz U-19, U-17 izlasēm, tādi paši vien mums ir, vai nav labāk izveidot laukumu reģionos, lai lielākajai daļai sporta skolām ir arī kvalitatīvi futbola treniņi, vai tiešām LSPA nav neviens jauns treneris ar citu perspektīvu uz futbolu, ne postpadomju piekopto spēles stilu? Pieskaroties arī nedaudz pie tā, no kurienes mums tie lielākie futbola talanti no šīs paaudzes ir bijuši? Atbilde Latgale (Rudņevs, Cauņa, Vaņins), bet kas Latgalē tagad ir palicis, dažas futbola skolas un novārdzinātā Daugavpils... Kļaviņš ja būtu ievēlēts es domāju daudz kas mainītos, es negribu šo skaisto sporta veidu nolaist līdz pašai gruntei un lai tad kāds strebj to ievārīto zupu atpakaļ, jo tad atkal paies vairāki gadi līdz kaut kam, gribētu paldies Verpakovskim par to kad atļāva sevi piemānit LFF kongresā un aizdomāties, ''viņš jau kad aizies mani paņems par prezidentu vai viceprezidentu.'' Kauns skatīties, jo nākotnē jau labāk nebūs, ja mūsu jauniešu izlases zaudē Maltai un citām pundurvalstīm, ko lai citu saka? Trūkst vārdu un mirklis pārdomām.
Dažos faktos gan nepiekrītu Tev.
1. Reakcija pēc šāda klupiena negatīva ir daudziem, bet vai tad ar to viss ir beidzies?
2. Kas ir KK? tāds pats kā visi mūsu deputāti, solīt prot, bet kad jādara par to jau ir aizmirsuši un nevar atbildēt ko solījuši pirms balsošanas. Kur ir teikts, ka kaut kas mainītos?
3. Par Paharu kā treneri - viņam nebūt nav postpadomju spēles stils kādu viņš vada laukuma spēlētājiem, viņš vairāk tipiski mēģina ieviest spēlētājos sapratni par angļu futbola stilu vai tas ir pareizi nezinu, brīžiem rezultāti uzlec, brīžiem spēles nekādas. Bet kā treneris jaunas vēsmas ieviesa noteikti.
4. Par reģioniem. Kurš tur tos laukumus tā būvētu, ja tā nauda būtu, it sevišķi Latgalē, kur katram nov. mēram ir savs variants, kā vismaz 50% no tās naudas iesūkt kabatā ar būvniecību vai zemes īri, tikko jau paši pat Rīgā par to pārliecinājāmies, kā Nils doļā tikt gribēja.
Nezinu, kas Tu par spriedēju, bet es biznesa jomu Latvijā zinu ļoti labi. Regulāri tiekos darījuma jautājumos ar visiem šiem gudrīšien no novadiem un Rīgas, viss pie kā mēs nonākam ir tas, ka čīkst visi, naudas nav, pasūtījumu nav utt. tai pat laikā uzņēmumi darbojas ar peļņām. Un v.l. katram ir vismaz trīs auto, pat apģērbu labošanas nozarē.
Protams ar izņēmumiem.
Ja latvieši un tās iedzīvotāji, sākot ar pašu valdību, sāktu nopietni domāt par sportu, šādu te situāciju būtu mazāk, tās nav iespējams izslēgt.
5. Un ko tad savulaik grieķiem bija jādara, kad viņi abus mačus nokāsa? Jāver futbola kantoris vispār ciet ne?
Gribu redzēt, kā Jūs visi umņiki dziedāsiet, ja Latvijai izdosies vai nu uzvarēt vai neizšķirti nospēlēt ar ungāriem.
, 2016-10-08 02:37, pirms 8 gadiem
vanagz rakstīja: Dažos faktos gan nepiekrītu Tev.
1. Reakcija pēc šāda klupiena negatīva ir daudziem, bet vai tad ar to viss ir beidzies?
2. Kas ir KK? tāds pats kā visi mūsu deputāti, solīt prot, bet kad jādara par to jau ir aizmirsuši un nevar atbildēt ko solījuši pirms balsošanas. Kur ir teikts, ka kaut kas mainītos?
3. Par Paharu kā treneri - viņam nebūt nav postpadomju spēles stils kādu viņš vada laukuma spēlētājiem, viņš vairāk tipiski mēģina ieviest spēlētājos sapratni par angļu futbola stilu vai tas ir pareizi nezinu, brīžiem rezultāti uzlec, brīžiem spēles nekādas. Bet kā treneris jaunas vēsmas ieviesa noteikti.
4. Par reģioniem. Kurš tur tos laukumus tā būvētu, ja tā nauda būtu, it sevišķi Latgalē, kur katram nov. mēram ir savs variants, kā vismaz 50% no tās naudas iesūkt kabatā ar būvniecību vai zemes īri, tikko jau paši pat Rīgā par to pārliecinājāmies, kā Nils doļā tikt gribēja.
Nezinu, kas Tu par spriedēju, bet es biznesa jomu Latvijā zinu ļoti labi. Regulāri tiekos darījuma jautājumos ar visiem šiem gudrīšien no novadiem un Rīgas, viss pie kā mēs nonākam ir tas, ka čīkst visi, naudas nav, pasūtījumu nav utt. tai pat laikā uzņēmumi darbojas ar peļņām. Un v.l. katram ir vismaz trīs auto, pat apģērbu labošanas nozarē.
Protams ar izņēmumiem.
Ja latvieši un tās iedzīvotāji, sākot ar pašu valdību, sāktu nopietni domāt par sportu, šādu te situāciju būtu mazāk, tās nav iespējams izslēgt.
5. Un ko tad savulaik grieķiem bija jādara, kad viņi abus mačus nokāsa? Jāver futbola kantoris vispār ciet ne?
Gribu redzēt, kā Jūs visi umņiki dziedāsiet, ja Latvijai izdosies vai nu uzvarēt vai neizšķirti nospēlēt ar ungāriem.
Žēl, ka dzīvē neesi redzējis godprātīgus cilvēkus! Balso turpmāk par Indriksonu, Paharu, Mežecki un Kazakeviču + Rihertu!!!
, 2016-10-08 02:38, pirms 8 gadiem
Liquid rakstīja: Tur ne Kapello ne Mourinju nepalīdzēs, jāmaina kaut kas jauniešu futbola sistēmā utt
Par kādu jauniešu futbolu sistēmu iet runa, ja Latvijā tikai 1/3 iedzīvotāju ir palicis. Un tad vēl tā ņirgāšanās uzņemot bēgļus. Vispirms Latvijā ir jāpaceļ ekonomika tad arī viss pārējais attīstīsies.
, 2016-10-08 02:39, pirms 8 gadiem
vanagz rakstīja: 5. Un ko tad savulaik grieķiem bija jādara, kad viņi abus mačus nokāsa? Jāver futbola kantoris vispār ciet ne?
Gribu redzēt, kā Jūs visi umņiki dziedāsiet, ja Latvijai izdosies vai nu uzvarēt vai neizšķirti nospēlēt ar ungāriem.
Lēts kantorščiks Tu, ja izmanto šādu argumentu.
Vai GRE pirms kāsiena Fērām izglābās pret "Andoru"
, 2016-10-08 02:44, pirms 8 gadiem
Domāju ka kādam pēc šīs spēles vajadzētu atkāpties,jo fēru salas nav tā izlase kurai jāzaudē.Tiesam atlases cikls izgāzts.😢
, 2016-10-08 02:45, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Žēl, ka dzīvē neesi redzējis godprātīgus cilvēkus! Balso turpmāk par Indriksonu, Paharu, Mežecki un Kazakeviču + Rihertu!!!
Godprātīgus cilvēkus? Par tādu būtu jāuzskata KK? Parādnieks un naudas izkrāpējs savulaik???
Nevienā no brīžīem neteicu, ka kāds no Tevis minētajiem ir godprātīgs, bet Indriķis un Pahars it sevišķi vismaz ļauj kaut kā dzīvot futbolam. Jautājums ir saknē, ka nevar jau viens to visu naudu visu laiku mest, labi vēl ka UEFA esam ielīduši, lai piķi atlecina. No tā vismaz kāda daļa aiziet futbolam.
Oponēju jau iepriekš rakstītajam tādēļ, ka esot kaut kāds sponsors.
Tad jau es tāds ar esmu, bieži vien LBL un LFF pārskaitot pa 10EUR.
Jautāju par nopietniem sponsoriem, kādi bija 1995-2004. Skonto, Liepājai pat tai pašai Valmierai, kas pati atkāpās no virslīgas, jo sponsori aizgāja.