Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:119, Did:0, useCase: 3

Deku pēc Pasaules kausa beigs karjeru izlasē

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Deku pēc Pasaules kausa beigs karjeru izlasē
Deku
Foto: AP/Scanpix

Portugāles valstvienības pussargs Deku, kurš šobrīd spēlē Anglijas Premjerlīgas klubā "Chelsea", paziņojis, ka pēc šīs vasaras Pasaules kausa izcīņas beigs karjeru izlasē.

"Karjeras beigšanai izlasē ir divi iemesli - vecums (jāsaka, ka Deku vēl ir tikai 32 gadi, aut.), kā arī tāpēc, ka tas ir nogurdinoši," stāsta spēlētājs. "Spēlēt izlasē vienmēr ir bijusi liela atbildība. Manuprāt, 2006. gadā mums bija pieredzējusi komanda, tomēr tagad tajā ir vairāk jauno spēlētāju."

Tāpat Deku izteicās, ka pēc nākamās sezonas beigām viņš plāno atgriezties savā dzimtenē Brazīlijā. "Titula izcīnīšana ar "Chelsea", kamēr vēl tajā spēlēju, būtu manu profesionālo ambīciju piepildīšanās."

Viņš nekad nav spēlējis Brazīlijas izlasē, tāpēc 2002. gadā, vēl spēlējot "Porto", izmantoja iespēju pieņemt Portugāles pilsonību. Viņa debija izlašu līmenī bija pārbaudes spēlē tieši pret Brazīliju, turklāt Deku guva uzvaras vārtus. Kopumā viņš Portugāles izlases sastāvā 71 spēlē ir guvis 5 vārtus, kopā ar to piedalījies 2004. un 2008. gada Eiropas Čempionātā, kā arī 2006. gada Pasaules kausā.

No 2004. līdz 2008. gadam futbolists spēlēja "Barcelona", kuras sastāvā divreiz uzvarēja Spānijas čempionātā un vienreiz izcīnīja UEFA Čempionu Līgas Kausu. Šo trofeju viņš ir izcīnījis arī ar "Porto" klubu.

Izmantotie resursi:
eurosport.com
sportinglife.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-02-04 20:50, pirms 15 gadiem
Eomers rakstīja: 71 spelee 5 varti, pašvaki prieksh uzbruceja
vins nav uzbrucejs

  +3 [+] [-]

, 2010-02-04 20:50, pirms 15 gadiem
Eomers rakstīja: 71 spelee 5 varti, pašvaki prieksh uzbruceja
Vins nav uzbrucejs bet gan uzbrukosa tipa pusargs .. vismaz man taa liekas protams visn speele ari malas taa ka ir gruti pateikt kas vins isti ir

 +11 [+] [-]

, 2010-02-04 20:51, pirms 15 gadiem
Eomers rakstīja: 71 spelee 5 varti, pašvaki prieksh uzbruceja
lol

  +4 [+] [-]

, 2010-02-04 20:51, pirms 15 gadiem
Eomers rakstīja: 71 spelee 5 varti, pašvaki prieksh uzbruceja
Vispārībā viņš nav uzbrucējs bet gan uzbrūkošā tipa pussargs, bet jāpiekrīt ir 71 spēlē varēja arī izcelties ar ko vairāk tāda līmeņa spēlētājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-04 20:55, pirms 15 gadiem
Eomers rakstīja: 71 spelee 5 varti, pašvaki prieksh uzbruceja
Pirmkart vins ir pussargs otrkart tev jau ir 8 bridinajumi kapec vinu nebano?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-02-04 21:44, pirms 15 gadiem
Wembley rakstīja: Vispārībā viņš nav uzbrucējs bet gan uzbrūkošā tipa pussargs, bet jāpiekrīt ir 71 spēlē varēja arī izcelties ar ko vairāk tāda līmeņa spēlētājs
Kad bija Pauleta, tad nebija jautājumi par to, kurš Portugāles izlasē sit golus. Deku jau nebija priekš vārtu gūšanas.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-04 21:57, pirms 15 gadiem
viņš nekad, NEKAD izlasē nebija izmantots kā uzbrūkošā tipa pussargs. viņš ir ļoti nenovērtēts tieši viņa daudzpusības dēļ. Portū viņš bija dievs, jo bija savā pozīcijā - uzbrūkošais pussargs vai flangs. Barselonā viss sākās ideāli, bet tad Rijkārds izlēma, ka Dekū ir lielisks katrā laukuma daļā, tāpēc 2006. gadā Dekū praktiski pārtapa par labo pussargu. kopš 2007. gada viņš bija praktiski balsta pussargs un tagad ir vienkārši centra pussargs... diezgan interesanti, ka Ančeloti nemāk viņu izmantot. tiešām žēl. lai nu kā, Portugālei milzīgs zaudējums. un man ļoti žēl, ka jau šovasar viņš beigs karjeru izlasē....

  +1 [+] [-]

, 2010-02-04 22:10, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: viņš nekad, NEKAD izlasē nebija izmantots kā uzbrūkošā tipa pussargs. viņš ir ļoti nenovērtēts tieši viņa daudzpusības dēļ. Portū viņš bija dievs, jo bija savā pozīcijā - uzbrūkošais pussargs vai flangs. Barselonā viss sākās ideāli, bet tad Rijkārds izlēma, ka Dekū ir lielisks katrā laukuma daļā, tāpēc 2006. gadā Dekū praktiski pārtapa par labo pussargu. kopš 2007. gada viņš bija praktiski balsta pussargs un tagad ir vienkārši centra pussargs... diezgan interesanti, ka Ančeloti nemāk viņu izmantot. tiešām žēl. lai nu kā, Portugālei milzīgs zaudējums. un man ļoti žēl, ka jau šovasar viņš beigs karjeru izlasē....
bet galvenais, ka Anceloti dod vinam spelet

  +2 [+] [-]

, 2010-02-04 22:12, pirms 15 gadiem
megapuika rakstīja: bet galvenais, ka Anceloti dod vinam spelet
dot jau dod, bet Deku ir tāda tipa spēlētājs, kādi pie Ančeloti vadības vienkārši spīd. tieši uz to es cerēju, kad Ančeloti atnāks uz Chelsea, ka Deku beidzot sāks izmantot pareizi. bet nē...

  -1 [+] [-]

, 2010-02-04 22:26, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: dot jau dod, bet Deku ir tāda tipa spēlētājs, kādi pie Ančeloti vadības vienkārši spīd. tieši uz to es cerēju, kad Ančeloti atnāks uz Chelsea, ka Deku beidzot sāks izmantot pareizi. bet nē...
bet nu ko Tu saproti ar domu: izmantot pareizi? ;o

     [+] [-]

, 2010-02-04 22:37, pirms 15 gadiem
chelseachamps rakstīja: bet nu ko Tu saproti ar domu: izmantot pareizi? ;o
izmantot viņu tā, lai viņš spēlētu tik pat labi kā darīja to Portū un Barsā. pirmkārt jau izmantot viņu īstā pozīcijā. protams, tas ir problemātiski, jo Chelsea ir daudz augstas klases pussargu. bet nu.. vienkārši žēl, kad tu zini, ka viņš var spēlēt divtik labi un spilgti, bet pozīcija, kurā treneris viņam liek spēlēt viņu ierobežo.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-04 22:44, pirms 15 gadiem
Deku ir viens no tādiem melnā darba darītājiem. Nav kā Ronaldo - aiziet un iesit divus katrā spēlē, bet var pavilkt komandu, kad tas vajadzīgs ar kādu lielisku piespēli, individuālu darbību. Redzējām, ka PK kvalifikācijā Portugālei šādu īpašību trūka, manuprāt, Deku zaudējums varētu būt diezgan sāpīgs...

  +1 [+] [-]

, 2010-02-04 22:45, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: izmantot viņu tā, lai viņš spēlētu tik pat labi kā darīja to Portū un Barsā. pirmkārt jau izmantot viņu īstā pozīcijā. protams, tas ir problemātiski, jo Chelsea ir daudz augstas klases pussargu. bet nu.. vienkārši žēl, kad tu zini, ka viņš var spēlēt divtik labi un spilgti, bet pozīcija, kurā treneris viņam liek spēlēt viņu ierobežo.
pilnigi tev piekritu.. gan jau Deco bus ok

  +1 [+] [-]

, 2010-02-04 22:49, pirms 15 gadiem
reikons rakstīja: Deku ir viens no tādiem melnā darba darītājiem. Nav kā Ronaldo - aiziet un iesit divus katrā spēlē, bet var pavilkt komandu, kad tas vajadzīgs ar kādu lielisku piespēli, individuālu darbību. Redzējām, ka PK kvalifikācijā Portugālei šādu īpašību trūka, manuprāt, Deku zaudējums varētu būt diezgan sāpīgs...
nevaru tev piekrist, ka vins melna darba daritajs.. vins prot dot gan lieliskas piespeles, gan sist golus.. manuprat, vins nesit golus, jo vinam nav tadu izdevibu, bet vins lieliski mak atdot piespeli partnerim, kurs iesitis.. vins lasa speli, bet dazreiz neveicas

     [+] [-]

, 2010-02-04 22:58, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: izmantot viņu tā, lai viņš spēlētu tik pat labi kā darīja to Portū un Barsā. pirmkārt jau izmantot viņu īstā pozīcijā. protams, tas ir problemātiski, jo Chelsea ir daudz augstas klases pussargu. bet nu.. vienkārši žēl, kad tu zini, ka viņš var spēlēt divtik labi un spilgti, bet pozīcija, kurā treneris viņam liek spēlēt viņu ierobežo.
nu jā, saprotu, bet pirmkārt viņš vairs nav tik jauns, lai spēlētu tik izcili kā Porto un Barcā, otkārt Anceloti viņu izmanto diez gan veiksmīgi, bet bieži viņš norauj kādu traumu un jā, piekrītu pussargu konkurence ir pārāk milzīga uz doto brīdi.

     [+] [-]

, 2010-02-04 23:12, pirms 15 gadiem
chelseachamps rakstīja: nu jā, saprotu, bet pirmkārt viņš vairs nav tik jauns, lai spēlētu tik izcili kā Porto un Barcā, otkārt Anceloti viņu izmanto diez gan veiksmīgi, bet bieži viņš norauj kādu traumu un jā, piekrītu pussargu konkurence ir pārāk milzīga uz doto brīdi.
nu nav vins jau tik vecs vel mierigi var kapat gadiem ilgi

     [+] [-]

, 2010-02-04 23:56, pirms 15 gadiem
chelseachamps rakstīja: nu jā, saprotu, bet pirmkārt viņš vairs nav tik jauns, lai spēlētu tik izcili kā Porto un Barcā, otkārt Anceloti viņu izmanto diez gan veiksmīgi, bet bieži viņš norauj kādu traumu un jā, piekrītu pussargu konkurence ir pārāk milzīga uz doto brīdi.
jā, diemžēl bieži vien Deku formu arī ir ietekmējušas traumas. sīkumainas, bet toties.

     [+] [-]

, 2010-02-05 08:03, pirms 15 gadiem
tads speletajs bija kad speleja Porto, vadija komandas speli centra, kontroleja visu, ari pats guva vartus, to skaita ari ČL