Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Neizteiksmīgā un samocītā spēlē "Ventspils" un "Valur" komandas vārtus negūst

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Neizteiksmīgā un samocītā spēlē "Ventspils" un "Valur" komandas vārtus negūst
FK Ventspils
Foto: Aivars Ķesteris/F64

UEFA Eiropas līgas pirmās kvalifikācijas kārtas pirmajā mačā FK "Ventspils" mājās nospēlēja 0:0 pret Reikjavīkas "Valur". Atbildes spēle notiks 6. jūlijā, Islandē.

Pirmais puslaiks

Duelis iesākās ar nelielu Reikjavīkas "Valur" komandas pārsvaru, tomēr pirmo vārtu gūšanas momentu izveidoja "Ventspils", kad septītajā minūtē pēc ventspilnieka sitiena ar galvu Islandes komandas cietoksni glāba uz vārtu līnijas esošais aizsargs. 13. minūtē islandiešu aizsarga spēcīgi sistā bumba neveiksmīgi trāpīja pa viena no "Ventspils" komandas līdera Ritvara Rugina galvu. Ventspilnieks saļima tupat uz laukuma un laukumu varēja atstāt tikai pēc divām minūtēm, tajā vairs šovakar neatgriežoties.

Islandes kausa ieguvēja puslaika pirmajā daļā piekopa ļoti agresīvu un brīžiem pat rupju spēli, tomēr galvenais tiesnesis no Azerbaidžānas dzelteno plāksteri neizvilka līdz pat 30. minūtei, kad brīdinājumu par asu spēka paņēmienu saņēma Bjarni Eriksons.

Labākā iespēja gūt vārtus pirmajā puslaikā bija "Ventspils" nigēriešu leģionāram Tosinam Aijegunam, kurš no soda laukuma robežas šāva bumbu tikai nedaudz garām tuvējam vārtu stabam. "Valur" spēja atbildēt vien ar pusmomentu, kad bumba pēc islandieša sitiena, ne pret vienu neatsitoties, aizripoja nedaudz garām Andreja Pavlova sargātajiem vārtiem.

Pirmo 45 minūšu beigu daļā laukumā noritēja izteikta komandu cīņa par iniciatīvas iegūšanu, nevienam ievērības cienīgam momentam neizveidojoties ("Ventspils" puslaika galotnē ieguva iespēju izdarīt vairākus stūra sitienus, tomēr tie nebija sekmīgi) un puslaikam noslēdzoties ar visnotaļ likumsakarīgo 0:0.

Otrais puslaiks

Pēc pārtraukuma redzamu iniciatīvu pārņēma fiziski spēcīgā Reikjavīkas "Valur" komanda, kas 58. minūtē teju spēja gūt vārtus, tomēr Einara Ingvarsona tālšāviens no 20 metriem bija tikai nedaudz neprecīzs. Pēc divām minūtēm bīstams moments radās pēc "Valur" izpildītā stūra sitiena, tomēr atkal bumba lidoja tikai nedaudz pāri ventspilnieku vārtiem.

Atlikušajā spēles laikā neviena no komandām nespēja izveidot bīstamus momentus. Reikjavīkas "Valur" komanda šķietami spēlēja uz bezvārtu neizšķirta noturēšanu, kamēr ventspilniekiem tā arī neizdevās īsti saasināt situāciju pie Islandes komandas vārtiem. Spēle noslēdzās ar ļoti likumsakarīgu rezultātu - 0:0. Atbildes spēle paredzēta 6. jūlijā, Reikjavīkā.

FK Ventspils - Valur 0:0 (0:0)
Vārti: -
FK Ventspils: Pavlovs, Jemeļins, Koļesovs, Žuļevs, Tidenbergs, Alfa, Rečickis (Žigajevs 75'), Boranijasevičs, Pauļius, Rugins (Akinjemi 17' (Karlsons 89')), Tosins.
Valur: Einarsons, Geirsons, Sigurbjorsons, Omarsons, Eriksons, Bjornsons, Ingvarsons, Sigurdsons (Lidsons 78'), Akofs, Larusons, Haldursons (Gudjunsens 89').
Sitieni (vārtu rāmī): 6 (2) : 3 (0)
Bumbas kontrole (%): 49 : 51
Pārkāpumi: 7 : 9
Stūra sitieni: 7 : 4

UEFA Eiropas līgas kvalifikācijas pirmā kārta, pirmā spēle

SpēleSākuma (LV) laiks/Rezult.
Ventspils - Valur0:0
Ferencváros - Jelgava19:45
Crusaders - Liepāja21:45

Izmantotie resursi:
UEFA Europa League - Ventspils-Valur - UEFA.com

  +2 [+] [-]

, 2017-06-29 19:53, pirms 7 gadiem
Impotence pilnīgā no Ventpils puses. Ja nebūtu sekmīgi sitieni bloķēti, pat zaudējums, iespējams, būtu.

Divas pundurvalstiņu komandas satikās. Aizsardzība ir, bet kaut ko izveidot uzbrukumā, tas jau ir par grūtu )))

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 19:54, pirms 7 gadiem
Koļesovam arī... labas epizodes ar ļoti sliktām mijās visas 90 minūtes. slikta īpašība centra aizsargam.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-29 19:54, pirms 7 gadiem
Diezgan nožēlojams sniegums no FKV puses..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 19:55, pirms 7 gadiem
Alfa Ventspilij... bez komentāriem ))) Paši visu redzējāt tie, kuri skatījās.

  +7 [+] [-]

, 2017-06-29 19:55, pirms 7 gadiem
Spēle ļoti neskatāma, bet labāk 0:0 nekā 1:1 vai 2:2. Ruginam veselību!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-06-29 19:55, pirms 7 gadiem
Kuri tad šajā spēlē bija AMATIERI?
Protams ka VENTSLIPS!!!!
Islandes profesionāļi tos Lemberdzēnus dresēja līdz pat 60. spēles minūtei!

Ventogradas atbalstītāji??? Jums pašiem kauns nav?

Nozēlojama spēle!

 +13 [+] [-]

, 2017-06-29 19:56, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Impotence pilnīgā no Ventpils puses. Ja nebūtu sekmīgi sitieni bloķēti, pat zaudējums, iespējams, būtu.

Divas pundurvalstiņu komandas satikās. Aizsardzība ir, bet kaut ko izveidot uzbrukumā, tas jau ir par grūtu )))
Islande EČ uzvarēja Angliju un PČ kvalifikācijā nupat uzvarēja Horvātiju un ir ceļā uz pasaules kausu Krievijā. Tā kā pundurvalstiņa te ir tikai viena - Latvija.

 +14 [+] [-]

, 2017-06-29 19:57, pirms 7 gadiem
Latvijā futbols ir miris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 19:58, pirms 7 gadiem
Jelgava tikmēr ielaiž. 0:1 11. minūtē.

  +3 [+] [-]

, 2017-06-29 19:58, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Islande EČ uzvarēja Angliju un PČ kvalifikācijā nupat uzvarēja Horvātiju un ir ceļā uz pasaules kausu Krievijā. Tā kā pundurvalstiņa te ir tikai viena - Latvija.
Tas jau nekas ka no pašmāju čempionāta izlasē nav NEVIENA!!!!!
A mums? mums izlase sastāv lielākoties no pašmāju amatieriem!

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 19:58, pirms 7 gadiem
Nu nav jau gluži tas sliktākais rezultāts ,bet ne pavisam nav pozitīvs rezultāts ,jo Ventspils šodien parādija ļoti bezzobainu futbolu! Cerēsim, ka atbildes spēlē jau būs pavisam patīkamāks rezultāts par labu FK Ventspils futbolistiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 19:59, pirms 7 gadiem
skatījos līz galam tikai tāpēc, jo spēlēja klubs no LV... vienu brīdi gandrīz aizmigu.. nedomāju, ka alus pie vainas

  +2 [+] [-]

, 2017-06-29 20:01, pirms 7 gadiem
Martini12 rakstīja: skatījos līz galam tikai tāpēc, jo spēlēja klubs no LV... vienu brīdi gandrīz aizmigu.. nedomāju, ka alus pie vainas
Latvijā mirušais futbols pie vainas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2017-06-29 20:01, pirms 7 gadiem
Ashworth sevi ir izsmeelis. Sen nebiju FKV redzejis speeelejam... Nozhelojami....

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 20:02, pirms 7 gadiem
BayernM rakstīja: Tas jau nekas ka no pašmāju čempionāta izlasē nav NEVIENA!!!!!
A mums? mums izlase sastāv lielākoties no pašmāju amatieriem!
To es zinu. Bet tas jau neizmaina faktus.

  -2 [+] [-]

, 2017-06-29 20:03, pirms 7 gadiem
FinnHarp rakstīja: Ashworth sevi ir izsmeelis. Sen nebiju FKV redzejis speeelejam... Nozhelojami....
Tāds ir LV futbola līmenis,šeit pat Fergusons būtu bezspēcīgs!

  +6 [+] [-]

, 2017-06-29 20:03, pirms 7 gadiem
UN ko tas lašara Pavlovs dara?
spēles 88 minūte! Jādodās uz priekšu!!!!
A Pelavs izdomāja pavārtīties pa zālīti pasimulēt un pačīkstēt! KLAUNI!

  +6 [+] [-]

, 2017-06-29 20:04, pirms 7 gadiem
Cik maksāja ieejas biļete uz šo spēli? Te vajadzētu atmaksāt biļešu naudu skatītājiem.
Reāli skatījos spēli un kaut ko tādu sen nebiju redzējis. Pilnīga impotence...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-06-29 20:05, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: To es zinu. Bet tas jau neizmaina faktus.
IZMAINA GAN!

Islandes spēlētāji ir gana labi, lai spēlētu labos klubos!

Kamēr mūsu amatieru izlases LĪDERI pat Virslīgā klusē!!!! (Šabala, Gorkšs, Laizāns, Zjuzins utt)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2017-06-29 20:05, pirms 7 gadiem
Un koscinkēvičš vēl klārē, ka visiem jāiet uz virslīgas spēlēm, atbalstīt, no thanks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-06-29 20:06, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Un koscinkēvičš vēl klārē, ka visiem jāiet uz virslīgas spēlēm, atbalstīt, no thanks.
vai ne!
Nē nu, dažas spēles ir baudāmas! Bet ja runa iet par EK spēlēm, kur cenas ir uzskrūvētas ar domu - gan jau skatītāji atnāks.
tad tik tiešām! Nē paldies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:07, pirms 7 gadiem
arhivsx rakstīja: Pats tikai neatraujies!
Jau atrāvās, raksta no nobanota nika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2017-06-29 20:08, pirms 7 gadiem
Nesaprotu, kāpēc savās mājās ir jābaidās no Islandes kluba. Jau vakar LTV Ašvorts sāka gausties, cik tehniski ir Valur spēlētāji. Par ko mēs runājam. Tas ir Islandes klubs, ne izlase. Beigās, kad ir stūra sitiens, neviens nedodas uz pretinieku soda laukumu. Ko tas nozīmē? Ašvorta taktika neļāva uzvarēt šo spēli
Vienīgais ieguvums, ka neielaida golu mājās. Viesos derēs rezultatīvs neizšķirts. Bet pagaidām gan nav redzams, kā Ventspils grasās sist golus

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:08, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Islande EČ uzvarēja Angliju un PČ kvalifikācijā nupat uzvarēja Horvātiju un ir ceļā uz pasaules kausu Krievijā. Tā kā pundurvalstiņa te ir tikai viena - Latvija.
Nejauc izlasi ar nacionālo čempionātu
Runā tā, it kā Islandes klubi par tituliem, vai grupu turnīriek eirokausos cīnītos.

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:09, pirms 7 gadiem
=FK Ventspils: X, Jemeļins, Koļesovs, Žuļevs, Tidenbergs, Alfa, Rečickis (Žigajevs 75'), Boranijasevičs, Pauļius, X (Akinjemi 17' (Karlsons 89')), Tosins.=
Visiem šiem nosauktajiem (nav Pavlova un Rugina) derētu aiziet pie zobārsta, [ ], jeb tam tomēr nepietiek naudas?
nu tad lai iet ratā vai iet strādāt lembergbruģu company..

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:09, pirms 7 gadiem
vecais stāsts - saprotu, ka LV profi tehnikā nav pārāki par pretinieku pusprofesionāļiem (tiem tā no jaunības saglabājas), bet nesaprotu kā fiziski nevar būt pārākums - ja paši regulāri trenē, bet pretiniekiem lielākajai daļai vienkārši darba dēļ nav tik daudz laika ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-06-29 20:11, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Nesaprotu, kāpēc savās mājās ir jābaidās no Islandes kluba. Jau vakar LTV Ašvorts sāka gausties, cik tehniski ir Valur spēlētāji. Par ko mēs runājam. Tas ir Islandes klubs, ne izlase. Beigās, kad ir stūra sitiens, neviens nedodas uz pretinieku soda laukumu. Ko tas nozīmē? Ašvorta taktika neļāva uzvarēt šo spēli
Vienīgais ieguvums, ka neielaida golu mājās. Viesos derēs rezultatīvs neizšķirts. Bet pagaidām gan nav redzams, kā Ventspils grasās sist golus
VOT TĀ EPIZODE BIJA VISA LATVIJAS FUTBLA BEZPRIĢELS 20 SEKUNDĒS!!!!

Treneris kliedz lai aizsargi dodās uz soda laukumu (JOHAIDĪ pēdējās spēles minūtes!!!!!!!!!!!!! )
Aizsargi kā gliemeži velkās uz soda laukumu.
Stūri nevis CENTRĒ, bet tur pat pie stūra izspēlē! (KO ????????????)

un beigās nēģeris uzsit svecīti, tā lai Islandes vārtu vīram pēc iespējas vieglāks darbs!

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:12, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: vecais stāsts - saprotu, ka LV profi tehnikā nav pārāki par pretinieku pusprofesionāļiem (tiem tā no jaunības saglabājas), bet nesaprotu kā fiziski nevar būt pārākums - ja paši regulāri trenē, bet pretiniekiem lielākajai daļai vienkārši darba dēļ nav tik daudz laika ..
Pieļauju, ka work ethic... nav gan gluži tas pats, bet esmu redzējis ar kādu attieksmi zālē darbojas tie paši RD pelavi '' huiņa, šitais grūts'' Tad nu rezultāti arī īpaši nepārsteidz, nezinu, varbūt tagad kas ir mainījies.

  -2 [+] [-]

, 2017-06-29 20:12, pirms 7 gadiem
Portugāle ir Eiropas čempioni, tad nu portugāļu klubi čempionu līgu ņems. Absurds kaut kāds. Neviens no labākajiem islandes futbolistiem nepaliek Islandē jau agrā vecumā... tas pats uz Portugāli attiecināms, Nīderlandi, Beļğiju, Šveici, Zviedriju, Norvēģiju,,Ungāriju uttm attiecināms.
Pilnīgi uzvelk šādu aplamību runāšana vispār.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 20:12, pirms 7 gadiem
Cena jau bija smieklīga
2 eiro pieaugušiem, 1 studentiem, pensionāri par brīvu. Ne jau par to ir runa
Runa pat nav par meistarību, bet par bailēm ielaist golu. Ašvorts bijis licis noturēt aizsardzībā 0 un uz to viss bija pakārtots. Bet nez vai mājās pret Islandes klubu tas ir pareizākais gājiens
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:13, pirms 7 gadiem
JĀ....
Kādreiz LV futbols vēl bija līmenī! Pateicoties KRIEVU puikām!

kas tagad? tagad tikai memļaki palikuši.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 20:14, pirms 7 gadiem
Kaut tomēr ir jāņem vērā, ka Islandē spēlētājus sagatavo nesliktus un tie jebkurā gadījumā nāk no Islandes klubiem. Cita lieta, cik ilgi viņi uzturas pašmāju klubos un kad dodas uz ārzemēm

  -2 [+] [-]

, 2017-06-29 20:14, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: ko tu murgo, portugaalu BIG3 shpiileri paliek lidz 18-20 gadiem un jau kaa gatavi produkti sleedz ar grandiem liigumus
Nu 18-20 tas ir kas... junioru vecums, pareizi?
Vau arī Tu teiksi, ka visi padsmitgadmieki jau lieli vīri ir? Vēl viens absurds. Futbolists tā u aptuveni 23 gadiem sāk nobriest vispār.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-29 20:15, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Portugāle ir Eiropas čempioni, tad nu portugāļu klubi čempionu līgu ņems. Absurds kaut kāds. Neviens no labākajiem islandes futbolistiem nepaliek Islandē jau agrā vecumā... tas pats uz Portugāli attiecināms, Nīderlandi, Beļğiju, Šveici, Zviedriju, Norvēģiju,,Ungāriju uttm attiecināms.
Pilnīgi uzvelk šādu aplamību runāšana vispār.
Porto vai tad ČL neuzvarēja? salīdzināt ar Islandi te ir garām.

  -2 [+] [-]

, 2017-06-29 20:16, pirms 7 gadiem
Un līdz saviem 29-31 gadu vecumam ir karjeras pilnbrieds. Vārtsargiem un centra aizsargiem ilgāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 20:17, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: 20 gados jau gatavi speletaji, iet grandos un speles kaa lieli viiri!!! tas nav 12-13 gados aizmukt prom
Ļoti maz ir tādu talantu, lai tā vispārinātu.

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:18, pirms 7 gadiem
BayernM rakstīja: Kuri tad šajā spēlē bija AMATIERI?
Protams ka VENTSLIPS!!!!
Islandes profesionāļi tos Lemberdzēnus dresēja līdz pat 60. spēles minūtei!

Ventogradas atbalstītāji??? Jums pašiem kauns nav?

Nozēlojama spēle!
Ventspils tak nav amatieru klubs?
Ja viņi ir amatieri tad algu tak nesaņem?
Islandieši ir profesionāli futbolisti un saņem naudu par spēlēšanu klubā? Ja nesaņem - tad tak amatieri....
...neko nesaprotu - ja saņem oficiālu algu esi profesionālis, bet ja to pašu summu saņem konvertā - tad amatieris?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:18, pirms 7 gadiem
rogle rakstīja: Latvijā futbols ir miris.
Saki? Tas taču ir karalis! Gribi teikt, ka atdevis galus?

Žēl, bet jāpiekrīt tomēr.

  -2 [+] [-]

, 2017-06-29 20:20, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Porto vai tad ČL neuzvarēja? salīdzināt ar Islandi te ir garām.
Es runāju par līgas un izlases salīdzināšanu, vienādības likśanu starp šīm lietām, kas ir absurda.

Portugāle ne vienu vien titulu ČL izcīnījuši, bet tikai VIENS no tiem, Tavs pieminētais Porto tituls ir komerciālā futbola ērā. Bez šī viena titula pat pusfināli vairs nav. Portugāles līga nav TOP5 līga, klubi pat darbojas savādāk kā top5 līgu top klubi. Darbojas kā tāda futbola ferma - nopērc, paaudzini, pārdod, izaudzini-pārdod.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-06-29 20:22, pirms 7 gadiem
Ja laukumā FKV sastāvā ir 3 uzbrūkoša tipa spēlētāji, no kuriem vienam trauma pašā sākumā, un to vēl nomaina pret nigēriēsu brīnumbērnu, kura jēgu FKV sastāvā joprojām nespēju saprast, tad ko gan komanda spēj parādīt? Tosins un Tīdenbergs divatā uzlauzīs islandiešu aizsardzības mūrus? Ja vēl turklāt islandieši arī ir noskaņoti uz spēles jaukšanu, nevis spēlēšanu.
Absurds. Un garlaicīgākā spēle, ko šosezon FKV izpildījumā esmu redzējis. Uzbrukt no katras komandas mēģina 2-3 spēlētāji. Plus vēl vējš, kas tālās piespēles padara neprognozējamas.

Vienkārši izsakoties - ja abas komandas spēlē uz 0:0, tad arī ir 0:0.

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:22, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Es runāju par līgas un izlases salīdzināšanu, vienādības likśanu starp šīm lietām, kas ir absurda.

Portugāle ne vienu vien titulu ČL izcīnījuši, bet tikai VIENS no tiem, Tavs pieminētais Porto tituls ir komerciālā futbola ērā. Bez šī viena titula pat pusfināli vairs nav. Portugāles līga nav TOP5 līga, klubi pat darbojas savādāk kā top5 līgu top klubi. Darbojas kā tāda futbola ferma - nopērc, paaudzini, pārdod, izaudzini-pārdod.
Nu, NL Jau tas pats, Ajax to vien dara, piemēram. Bet tik un tā. Tie klubi tāpat ir augsta līmeņa, salīdzinot ar tiem, kas spēlē šodien.

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:23, pirms 7 gadiem
raiversons rakstīja: Saki? Tas taču ir karalis! Gribi teikt, ka atdevis galus?

Žēl, bet jāpiekrīt tomēr.
Redžij,neuzvelc mani..

  -2 [+] [-]

, 2017-06-29 20:23, pirms 7 gadiem
Latvijā ir basketbols, hokejs, teniss. Futbols? Kādreiz jau bija - 2004. gadā un senāk. Tad nebija nekāds kauns to skatīties. Tagad gan ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 20:24, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ļoti maz ir tādu talantu, lai tā vispārinātu.
Tieši tā, pat ar visiem Messi un Ronaldu priekšgalā. Kaut tas pats Ronaldu EURO 04 bija aiz Figu viennozīmīgi. Messi kā padsmitgadnieks tik sāka lauzties Barcelona sastāvā, utt.

Cilvēkiem atmińa nav, ka Ronaldinju Barcelona, kur Messi vispār nefigurēja praktiski, nav nemaz tik sena pagātne?

Praktiski vienīgais padsmitnieks kurš varēja uzreiz kalnus găzt??? Varbūt Ronaldo tas kurš no Brazīlijas, kā arī Kasiljass ar vietas atņemšanu Kanjisaresam nāk prātā.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-29 20:25, pirms 7 gadiem
Nepameta sajūta,ka visi Ventspils spēlētēji skrien pēc noteikta maršruta (tā kā vilcieni,tikai pa sliedēm),neviena nestandarta darbība,improvizācija...
Pols ir aizguvis no mūsu izlases spēles stilu,sit tālāk,kamēr lido atpūties!!!
Vienīgais kas atdzīvina spēli ir Žigājevs,bet Pols šo uzreiz lamā,ka šis ieskrien kādā zonā (kuru viņš nebija uzzīmējis uz tāfeles).
Kā var ielikt Tīdenbergu kreisajā malā,ja viņam kreisā kāja priekš staigāšanas un spēlēt ar 3. aizsargiem (malējiem jābūt izteikti flanga spēlētājiem kam patstāvīgi jārauj malas ,a šis ar labo kāju lien centrā).

Nu atliek cerēt!!!

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:26, pirms 7 gadiem
donkey rakstīja: Ja laukumā FKV sastāvā ir 3 uzbrūkoša tipa spēlētāji, no kuriem vienam trauma pašā sākumā, un to vēl nomaina pret nigēriēsu brīnumbērnu, kura jēgu FKV sastāvā joprojām nespēju saprast, tad ko gan komanda spēj parādīt? Tosins un Tīdenbergs divatā uzlauzīs islandiešu aizsardzības mūrus? Ja vēl turklāt islandieši arī ir noskaņoti uz spēles jaukšanu, nevis spēlēšanu.
Absurds. Un garlaicīgākā spēle, ko šosezon FKV izpildījumā esmu redzējis. Uzbrukt no katras komandas mēģina 2-3 spēlētāji. Plus vēl vējš, kas tālās piespēles padara neprognozējamas.

Vienkārši izsakoties - ja abas komandas spēlē uz 0:0, tad arī ir 0:0.
Kā redzi atbildes spēli? Islandieši mājās arī baidīsies ielaist, jo tad vajadzēs iesist uzreiz divus. Turpināsies baiļošanās?

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:26, pirms 7 gadiem
Kanisaress gadienā uz vienu PK nepazaudēja savu #1 un vispār vietu, jo paslīdot dušā salauza roku? Kaut ko tādu atceros.

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:26, pirms 7 gadiem
rogle rakstīja: Redžij,neuzvelc mani..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:27, pirms 7 gadiem
Un daudzi gudri stāsta ka Virslīgas līmenis ir paaugstinājies šosezon...ir izlīdzinājies Virslīgas komandu savstarpējais līmenis bet ne meisterības līmenis un tās ir divas dažādas lietas...

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 20:28, pirms 7 gadiem
rogle rakstīja: Latvijā futbols ir miris.
Kārtējā stulbā un murgainā pļūtīšana.
Futbols nevar nomirt kamēr jebkurā valstī kāds šo sporta veidu piekopj.
Tas ka LV futbols patreiz ir uz gana zema līmeņa ir tiesa, bet ne jau nu miris.

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:29, pirms 7 gadiem
Bumbas kontrole Jelgavas spēlē varētu būt diezgan graujoša, bet stulbais ungāru kanāls to nerāda.

Vispār diezgan garlaicīga spēle, nekādu īpašu momentu nav arī tiem.

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:29, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Latvijā ir basketbols, hokejs, teniss. Futbols? Kādreiz jau bija - 2004. gadā un senāk. Tad nebija nekāds kauns to skatīties. Tagad gan ir.
Jā, ar 1:1 pret Sanmarīno, piemēram. Viss bija uz urrā, ķīseļa upēs peldējāmies.

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:31, pirms 7 gadiem
Bronsons rakstīja: Un daudzi gudri stāsta ka Virslīgas līmenis ir paaugstinājies šosezon...ir izlīdzinājies Virslīgas komandu savstarpējais līmenis bet ne meisterības līmenis un tās ir divas dažādas lietas...
Latvijā nav iespējamas 6 vai pat 7 laba līmeņa komandas. 1-2, max 3 spēcīgas komandas, kas savāc visus labākos un tad var cerēt uz labiem rezultātiem Eiropā. Tagad visi ir izkaisīti pa daudziem klubiem, bet reāla spēka nav nevienā

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:31, pirms 7 gadiem
raiversons rakstīja:
Redzēs kā mūsējiem ies pret Z-īrijas elektriķiem.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 20:33, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Jā, ar 1:1 pret Sanmarīno, piemēram. Viss bija uz urrā, ķīseļa upēs peldējāmies.
Tad mēs varējām cīnīties gan ar Norvēģiju, gan Grieķiju un citām vidējām Eiropas izlases. Tagad tas vairs nav mūsu līmenis un mēs jau esam zem Igaunijas un Andoras.

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:33, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Latvijā nav iespējamas 6 vai pat 7 laba līmeņa komandas. 1-2, max 3 spēcīgas komandas, kas savāc visus labākos un tad var cerēt uz labiem rezultātiem Eiropā. Tagad visi ir izkaisīti pa daudziem klubiem, bet reāla spēka nav nevienā
Tieši to gribēju arī teikt

  -2 [+] [-]

, 2017-06-29 20:33, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: Es saku ka katraa top5 ligas komandaaa ir vairaaki jaunie 18-20 gadigie kas jau tiek pamataa vai par to ciinas!!! Un jarekinas ka grandiem visiem reaali ir 2 sastaavi, 3-4 speletaji uz vienu vietu. Fakts kaa tads ka vini tiekot pirmaja sastava parada to ka 18-20 gados no itka nekadas POR liigas kaa tu saki, vini naak ara gatavi shpiileri kas jau nedaudz zemakas liigas vispar buutu zveeri, sedies 2 tupais cirvI
Attin filmu atpakaļ, un atceries kādēļ vispār aizsākās runa par 18-20 gadu vecumu. Pats jau praktiski esi man piekritis, labākie 18-20 gadu vecuma spēlētāji sen jau ir top līgās, nevis Islandē. Tādēļ arī ir tik mazs sakars spēka ziņā tai pašai Islandes izlasei un Islandes klubiem (vai tas pats attiecībā uz Zviedriju, Čehiju, utt.). Visi labākie tur vienkārši nesēž. Viņi jau agrā vecumā ir prom.
Nu re, nebija grūti man piekrist

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:36, pirms 7 gadiem
rogle rakstīja: Redzēs kā mūsējiem ies pret Z-īrijas elektriķiem.
es eju skatīties. Stadionā lielais ekrāns uzlikts ;D

Šovakar skatīsies kā vācieši un meksikāņi spārdīs "krasavu"?

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 20:36, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kārtējā stulbā un murgainā pļūtīšana.
Futbols nevar nomirt kamēr jebkurā valstī kāds šo sporta veidu piekopj.
Tas ka LV futbols patreiz ir uz gana zema līmeņa ir tiesa, bet ne jau nu miris.
ir redzēts, ka bumbu ar kājām spārda arī Lieldienu salās, ne tikai Ventspilī

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:39, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kārtējā stulbā un murgainā pļūtīšana.
Futbols nevar nomirt kamēr jebkurā valstī kāds šo sporta veidu piekopj.
Tas ka LV futbols patreiz ir uz gana zema līmeņa ir tiesa, bet ne jau nu miris.
Afganistānā arī ir sieviešu futbola izlase. Nu un?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 20:41, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Afganistānā arī ir sieviešu futbola izlase. Nu un?
Ja Tu esi iedomājies,ka LV ar saviem nepilniem 2 miljoniem iedzīvotāju būs super līmeņa futbola klubi un izlase, tad tā jau ir Tava un tev līdzīgo problēma. Reālā dzīvē tā nemēdz notikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:42, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: Lashmaiziites + izlases medalus + Bomzhu futen!!!

IESAKU
drīz jau Mex - Ger, vismaz tas būs interesantāk, lai gan man puslīdz vienaldzīgas abas izlases.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:44, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu esi iedomājies,ka LV ar saviem nepilniem 2 miljoniem iedzīvotāju būs super līmeņa futbola klubi un izlase, tad tā jau ir Tava un tev līdzīgo problēma. Reālā dzīvē tā nemēdz notikt.
Pretēji HMB, kurš neko no futbola nejēdz un izmet to, kas noticis vakar, jo tālāk atmiņa/zināšanas nesniedzas ( ), teikšu, ka vislabākais vēsturiskais piemērs ir un vienmēr būs Urugvaja. Šaubos vai kāds kādreiz pārsitīs.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-29 20:45, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu esi iedomājies,ka LV ar saviem nepilniem 2 miljoniem iedzīvotāju būs super līmeņa futbola klubi un izlase, tad tā jau ir Tava un tev līdzīgo problēma. Reālā dzīvē tā nemēdz notikt.
Loģika? Urugvajā ir tikai kādi ~3 miljoni. Tā pati Dānija arī nav nekāda milzu lielvalsts. Iedzīvotāju skaits būtu mazākā problēma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:46, pirms 7 gadiem
Tikko no stadiona!
Bija prieks atbalstīt sābrus. Meiteņu maz bija tribīnēs, jo vējš pat pie +19 izpūš dvēseli. Amizanti bija redzēt jaunos džudistus pēc vai pirms treniņa, kas savos kimono bija sanākuši.

Sliktākā VEN spēle šosezon, ko biju redzējis. Tas, ka tāds Valūrs nav ticis pie medaļām ISL, baigi iemidzināja. Šī komanda parādīja, no kurienes aug ISL spējas. Ļoti taktiski gudra spēle. Visu laiku spēlētāji ir kompakti, bet nepārsātināti. Visu laiku ir kāds brīvais, kam piespēlēt. Baudīju viņu spēles izpratni.

VEN komanda mocījās. Nevienam nebija īsti stabila spēle, pat Jurītim gadījās pa misēkliem beigās. Jūtu līdzi Algunam. Tas bija vāks, kā šie muļļāja, bet viesos kāds uz kontriņu jāiesit. Melnie mori visi sūtāmi dillēs.

Ceru, ka Ritvaram tikai elpu aizsita šāviens no no gaisa 2m tuvumā, nevis sirdi izsita vai ko...

Gaidām nākamos jaunumus!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 20:47, pirms 7 gadiem
Esmu Ventspilnieks. Man kauns!!!!
Ašššport atkāpies un atbrīvo mūs no ļauna! Ja Butriks esot izanilizējis islandes ķopeli 6-as reizes un mēs mājas spēlē ne reizi jēdzīgi neuzsitam pa kasti tad kurš ir stulbs Aššports vai Butriks.Kautko tik nebaudāmu futbolā nebiju piedzīvojis sen.Sūds par meistarību, bet ja komanda nezina kā tikt līdz vārtiem un pēc 15 min.sākt raustīties no saleniekiem KAUNS!

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 20:47, pirms 7 gadiem
Jāspēlē vēl basketbols, ģinama jāskatās aridzan. Futbolam beigās ļautiņu paliek pavisam maz. Ar latinosu valstīm nav ko salīdzināt.

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:47, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Bumbas kontrole Jelgavas spēlē varētu būt diezgan graujoša, bet stulbais ungāru kanāls to nerāda.

Vispār diezgan garlaicīga spēle, nekādu īpašu momentu nav arī tiem.
Ja Jelgava nepaliks mazākumā otrā puslaikā,tad varbūt minimālu zaudējumu noturēs...

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 20:49, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu esi iedomājies,ka LV ar saviem nepilniem 2 miljoniem iedzīvotāju būs super līmeņa futbola klubi un izlase, tad tā jau ir Tava un tev līdzīgo problēma. Reālā dzīvē tā nemēdz notikt.
Es tomēr domāju - ja Latvijā futbola vadībā būtu cilvēki kas tiešām mīl šo spēli un gribētu to attīstīt tad būtu labāka situācija gan klubiem, (Ventspils mums pat ir spēlējis Eiropas Līgas grupu turnīrā) tad tur nebūtu tikai 7 klubi un Latvijas līga netiktu pieminēta tikai totalizatoru sakarā. Arī Latvijas futbola izlase varbūt normālā vidējā Eiropas līmenī, bet ne jau pie šīs LFF vadības un treneriem. Latvijā varbūt futbols tādā līmenī lai nebūtu kauns.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 20:50, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Pretēji HMB, kurš neko no futbola nejēdz un izmet to, kas noticis vakar, jo tālāk atmiņa/zināšanas nesniedzas ( ), teikšu, ka vislabākais vēsturiskais piemērs ir un vienmēr būs Urugvaja. Šaubos vai kāds kādreiz pārsitīs.
Urugvajā dzīvo 3,5 miljoni iedzīvotāji, un rēķinot, ka Dienvidamerikā vairums puiku piedzimst kopā ar futbola bumbu, tad tas nav nekāds brīnums. Tā ir pavisam cita mentalitāte un tradīcijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 20:53, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Loģika? Urugvajā ir tikai kādi ~3 miljoni. Tā pati Dānija arī nav nekāda milzu lielvalsts. Iedzīvotāju skaits būtu mazākā problēma.
Dānija-5,6 miljoni iedzīvotāji, un pavisam citi ekonomiskie resursi+futbola klubu tradīcijas.
Varbūt atgādināsi, kad LV ir bijušas stipru futbola klubu tradīcijas? Varbūt 30-tos gados tādas bija, bet tās izbeidzās pēc 40-tā gada.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 20:54, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Pretēji HMB, kurš neko no futbola nejēdz un izmet to, kas noticis vakar, jo tālāk atmiņa/zināšanas nesniedzas ( ), teikšu, ka vislabākais vēsturiskais piemērs ir un vienmēr būs Urugvaja. Šaubos vai kāds kādreiz pārsitīs.
Tu tagad demagoģiski salīdzināji Latviju un Dienvidameriku. Man tev tagad būtu jāskaidro ko futbols nozīmē Dienvidamerikā?! Tu esi demagogs.

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:55, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Kā redzi atbildes spēli? Islandieši mājās arī baidīsies ielaist, jo tad vajadzēs iesist uzreiz divus. Turpināsies baiļošanās?
Domāju, visu noteiks tas, vai kāds pamanīsies iesist vai nē. Ja ilgi saglabāsies 0:0, tad, es domāju, pie beigām neviens uzvaru izraut īpaši necentīsies. Islandieši FKV uzskata par favorītu. Bet FKV ir Paličs - ja vajadzēs 11m sist (kādus divus no pieciem jau izvilks).
Tikko kāds iesit, tad, protams, otrs vairs nevarēs atļauties sēdēt aizsardzībā. Tad varētu kļūt interesantāk - vieni sāks spiest, otriem parādīsies pretuzbrukuma iespējas.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 20:56, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Es tomēr domāju - ja Latvijā futbola vadībā būtu cilvēki kas tiešām mīl šo spēli un gribētu to attīstīt tad būtu labāka situācija gan klubiem, (Ventspils mums pat ir spēlējis Eiropas Līgas grupu turnīrā) tad tur nebūtu tikai 7 klubi un Latvijas līga netiktu pieminēta tikai totalizatoru sakarā. Arī Latvijas futbola izlase varbūt normālā vidējā Eiropas līmenī, bet ne jau pie šīs LFF vadības un treneriem. Latvijā varbūt futbols tādā līmenī lai nebūtu kauns.
Mūsu klubu futbola līmenis ir tieši tādā līmenī kādā ir visa valsts. Nav un ilgi mums nebūs futbola klubi,kuru budžets būs rakstāms ar sešām nullēm. Un tam visam apakšā ir itin loģisks pamatojums, jo nav mums liels reklāmas tirgus, nav un nebūs plašs cilvēku resurs utt.

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:57, pirms 7 gadiem
Nu, tur var teikt paldies vateņiem. ''kultūras nesējiem'' kuriem ar to kultūru ir pasūdīgāk, kā Zulu pamatiedzīvotājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 20:57, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Tu tagad demagoģiski salīdzināji Latviju un Dienvidameriku. Man tev tagad būtu jāskaidro ko futbols nozīmē Dienvidamerikā?! Tu esi demagogs.
Es tikai norādīju, ka problēma nav iedzūvotāju skaita ziņā, bet gan visos tajos pārējos aspektos, kurus paši sākāt saukt. Bet iedzīvotāju skaits nav viens no tiem. Kur nu vēl tajos gados, kad Urugvaja ņēma Pasaules kausus (laiki, kuros lielāki cilvēkresursi spēlēja nozīmīgāku lomu kā šodien kā karā, tā sportā, utt.).

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:58, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Dānija-5,6 miljoni iedzīvotāji, un pavisam citi ekonomiskie resursi+futbola klubu tradīcijas.
Varbūt atgādināsi, kad LV ir bijušas stipru futbola klubu tradīcijas? Varbūt 30-tos gados tādas bija, bet tās izbeidzās pēc 40-tā gada.
Nepārspīlē. PSRS laikā LV futbols un Daugava bija ļoti normālā līmenī. Toreizējā Daugava mūsu tagadējo izlasi apspēlētu stāvot uz vienas kājas. Arī uz 2004. gada EČ tikām daudzejādā ziņā pateicoties vēl bāzei kas bija saglabājies no PSRS laika.

     [+] [-]

, 2017-06-29 20:59, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: latviesi siichus suta uz basi,hokeju,florbolu!!! futenee iet tik slaavu vateni, jo futbola valoda jorpojam ir krievu valoda
This also. Latviešu sīcim tā ir pasūdīga atmosfēra. Un nevarētu teikt, ka sīkajiem nepatīk futbols, visiem ir savi elki (Ronaldo ) un mīļākās komandas.

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:02, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Loģika? Urugvajā ir tikai kādi ~3 miljoni. Tā pati Dānija arī nav nekāda milzu lielvalsts. Iedzīvotāju skaits būtu mazākā problēma.
Urugvajā futbols ir otra reliģija. To nevar salīdzināt
Dānijā iedzīvotāju ir trīs reizes vairāk+ krietni labāka finansiālā situācija

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:05, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: latviesi siichus suta uz basi,hokeju,florbolu!!!
+vēl ļoti daudzi letiņi piedzimst ar kompasu rokā

kā nekā orientēšanās populārākais sports-LV

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 21:06, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Urugvajā futbols ir otra reliģija. To nevar salīdzināt
Dānijā iedzīvotāju ir trīs reizes vairāk+ krietni labāka finansiālā situācija
Nu, tad vajag tā arī teikt, nevis, ka valsts ar mazu iedzīvotāju skaitu neko nevar, un kas attiecas uz ekonomisko situāciju, tad pirmsokupācijas gados tā bija Eiropas līmenī.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 21:06, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Urugvajā futbols ir otra reliģija. To nevar salīdzināt
Dānijā iedzīvotāju ir trīs reizes vairāk+ krietni labāka finansiālā situācija
Tad problēma ir iedzīvotāju skaitā, vai tradīcijās un futbola popularitātes atšķirībās?

Apstākļus pat arī nevajag pieminēt, jo noteicošais ir tradīcijas un sistēma, nevis pliki finanšu resursi. Ķīna varētu 1 000 000 basketbola zāles un 1 000 000 futbola stadionus sabūvēt un katrā sporta veidā trenēt veselas armijas (kas jau arī notiek zināmā mērā), bet tāpat basketbolā bez ierunām zaudēt Lietuvai, kurai iedzīvotāji tik 3x vairāk kā Ķīnā tās halles (pieņemsim) un naudas arī ŪŪŪj ku mazāk.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 21:09, pirms 7 gadiem
ice F-1 rakstīja: +vēl ļoti daudzi letiņi piedzimst ar kompasu rokā

kā nekā orientēšanās populārākais sports-LV
Tas ka viņu kaut kādi trakie fanātiķi sabalsoja nenozīmē ka populārākais. Kaut kā nemanu ka visi te fanotu un skatītos orientēšanos un ka te visu laiku būtu ziņas pirmajās slejās par orientēšanos. Tu arī esi demagogs.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 21:09, pirms 7 gadiem
GER 7:1 MEX???

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:09, pirms 7 gadiem
Konfed. kausā Meksikai ož pēc brazīļu 7-1 pašlaik

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:10, pirms 7 gadiem
Ar Askanelli gaidām Mogošvili pret Crusaders ; )

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:10, pirms 7 gadiem
A vo, jāpārslēdzas uz Konfed. kausu, šitā Jelgavas spēle ir makten garlaicīga. Izskatās, ka tā arī paliks 0:1

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 21:10, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Es tikai norādīju, ka problēma nav iedzūvotāju skaita ziņā, bet gan visos tajos pārējos aspektos, kurus paši sākāt saukt. Bet iedzīvotāju skaits nav viens no tiem. Kur nu vēl tajos gados, kad Urugvaja ņēma Pasaules kausus (laiki, kuros lielāki cilvēkresursi spēlēja nozīmīgāku lomu kā šodien kā karā, tā sportā, utt.).
Tie, kas klātienē redzēja VEN VAL vai LAT FĒR, tiem ir skaidrs, kapēc neiet futenē, bet jāsāk ar galvu LFF.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 21:11, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tad problēma ir iedzīvotāju skaitā, vai tradīcijās un futbola popularitātes atšķirībās?

Apstākļus pat arī nevajag pieminēt, jo noteicošais ir tradīcijas un sistēma, nevis pliki finanšu resursi. Ķīna varētu 1 000 000 basketbola zāles un 1 000 000 futbola stadionus sabūvēt un katrā sporta veidā trenēt veselas armijas (kas jau arī notiek zināmā mērā), bet tāpat basketbolā bez ierunām zaudēt Lietuvai, kurai iedzīvotāji tik 3x vairāk kā Ķīnā tās halles (pieņemsim) un naudas arī ŪŪŪj ku mazāk.
Labs gadījums ir Horvātija, iedzīotāju tik divreiz vairāk, ekonomiskā situācija līdzīga kā mums, bet topā gan basī, gan futbolā.

  -2 [+] [-]

, 2017-06-29 21:11, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tad problēma ir iedzīvotāju skaitā, vai tradīcijās un futbola popularitātes atšķirībās?

Apstākļus pat arī nevajag pieminēt, jo noteicošais ir tradīcijas un sistēma, nevis pliki finanšu resursi. Ķīna varētu 1 000 000 basketbola zāles un 1 000 000 futbola stadionus sabūvēt un katrā sporta veidā trenēt veselas armijas (kas jau arī notiek zināmā mērā), bet tāpat basketbolā bez ierunām zaudēt Lietuvai, kurai iedzīvotāji tik 3x vairāk kā Ķīnā tās halles (pieņemsim) un naudas arī ŪŪŪj ku mazāk.
Tu vispār esi redzējis cik vidēji atnāk cilvēku uz parastu LV virslīgas futbola spēli? Pilnīgi bezjēdzīga diskusija.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 21:11, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tad problēma ir iedzīvotāju skaitā, vai tradīcijās un futbola popularitātes atšķirībās?

Apstākļus pat arī nevajag pieminēt, jo noteicošais ir tradīcijas un sistēma, nevis pliki finanšu resursi. Ķīna varētu 1 000 000 basketbola zāles un 1 000 000 futbola stadionus sabūvēt un katrā sporta veidā trenēt veselas armijas (kas jau arī notiek zināmā mērā), bet tāpat basketbolā bez ierunām zaudēt Lietuvai, kurai iedzīvotāji tik 3x vairāk kā Ķīnā tās halles (pieņemsim) un naudas arī ŪŪŪj ku mazāk.
Viss kopā. Ja būtu daudz naudas, sapirktu ārzemniekus un spēlētu vismaz Kipras klubu līmenī, kuriem klubi ir krietni spēcīgāki par nacionālo izlasi
Ja būtu lielas tradīcijas un futbols dominējošais sporta veids valstī, arī bez izcilas ekonomiskās situācijas talanti rastos regulāri

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 21:12, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Tu vispār esi redzējis cik vidēji atnāk cilvēku uz parastu LV virslīgas futbola spēli? Pilnīgi bezjēdzīga diskusija.
Es pats uz viņām ik pa laikam eju. Pārsvarā uz Riga FC, bet nu varu Tev arī Daugavas stadionā Liepājā pastāstīt, kurā vietā kādā krāsā ķieģeļi izskatās

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:13, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Nepārspīlē. PSRS laikā LV futbols un Daugava bija ļoti normālā līmenī. Toreizējā Daugava mūsu tagadējo izlasi apspēlētu stāvot uz vienas kājas. Arī uz 2004. gada EČ tikām daudzejādā ziņā pateicoties vēl bāzei kas bija saglabājies no PSRS laika.
Nebūtu sarunāto spēļu, mēs redzētu LPSR spēku. Tiklīdz ŽAL tika pie šprices tā bronza bija.

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:13, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Nepārspīlē. PSRS laikā LV futbols un Daugava bija ļoti normālā līmenī. Toreizējā Daugava mūsu tagadējo izlasi apspēlētu stāvot uz vienas kājas. Arī uz 2004. gada EČ tikām daudzejādā ziņā pateicoties vēl bāzei kas bija saglabājies no PSRS laika.
Tas ko Tu uzrakstīji vēlreiz tikai apliecina, ka realitātē neko nezini kas bija, un ,visticamāk, esi dzimis jau pēc Atmodas laikiem.
Arī PSRS laikos LV futbola klubu līmenis nebija diži augsts, un priekš Daugavas tika savākti visi labākie LV futbolisti, un arī tad nekas vairāk par PSRS 1. līgu tur nespīdēja. PSRS 2. līgā, kura dalījās pa reģioniem, Liepājas Zvejnieks un Jelgavas RAF pērās kā pliki pa nātrēm, bet LPSR vietējais čempis bija tāda amatieru padarīšana.

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:14, pirms 7 gadiem
kriesās malas aizsargs, kurš noslinkoja/nogulēja

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:14, pirms 7 gadiem
Sochu stadionā nolāpītie alkāni tik pūš savas taures, tādā ziņā ungāru tas ferencvāris ir labāks

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:14, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Es tikai norādīju, ka problēma nav iedzūvotāju skaita ziņā, bet gan visos tajos pārējos aspektos, kurus paši sākāt saukt. Bet iedzīvotāju skaits nav viens no tiem. Kur nu vēl tajos gados, kad Urugvaja ņēma Pasaules kausus (laiki, kuros lielāki cilvēkresursi spēlēja nozīmīgāku lomu kā šodien kā karā, tā sportā, utt.).
pusotrs miljons iedzīvotāju arī ir faktors
Turklāt vēl neaizmirsti klimatiskos apstākļus

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 21:15, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Sochu stadionā nolāpītie alkāni tik pūš savas taures, tādā ziņā ungāru tas ferencvāris ir labāks
Pašā sākumā grupu spēlēs uz brīdi jutos kā PK, kas notika Āfrikā

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 21:15, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ko Tu uzrakstīji vēlreiz tikai apliecina, ka realitātē neko nezini kas bija, un ,visticamāk, esi dzimis jau pēc Atmodas laikiem.
Arī PSRS laikos LV futbola klubu līmenis nebija diži augsts, un priekš Daugavas tika savākti visi labākie LV futbolisti, un arī tad nekas vairāk par PSRS 1. līgu tur nespīdēja. PSRS 2. līgā, kura dalījās pa reģioniem, Liepājas Zvejnieks un Jelgavas RAF pērās kā pliki pa nātrēm, bet LPSR vietējais čempis bija tāda amatieru padarīšana.
Zvejnieks bija zbrods, kuru vilka 4-5 pielaistie liepājnieki. Paldies Mežikam, jau tad strādāja, lai Rīgai nebūtu konkurentu.

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:15, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Es pats uz viņām ik pa laikam eju. Pārsvarā uz Riga FC, bet nu varu Tev arī Daugavas stadionā Liepājā pastāstīt, kurā vietā kādā krāsā ķieģeļi izskatās
Bet dažreiz raksti tā it kā nezinātu cik "populārs" futbols ir Latvijā. Un pie esošās LFF vadības arī nekas nemainīsies.

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:16, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Es tikai norādīju, ka problēma nav iedzūvotāju skaita ziņā, bet gan visos tajos pārējos aspektos, kurus paši sākāt saukt. Bet iedzīvotāju skaits nav viens no tiem. Kur nu vēl tajos gados, kad Urugvaja ņēma Pasaules kausus (laiki, kuros lielāki cilvēkresursi spēlēja nozīmīgāku lomu kā šodien kā karā, tā sportā, utt.).
Urugvaja savus kausus ņema tajā laikā, ka Pasaules kausu nosaukt par Pasaules kausu varēja nosaukt visai nosacīti, jo dalībnieku skaits tajā pasākumā bija stipri mazs.

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:17, pirms 7 gadiem
hm... nu fui. ko lai saka. ja summā paņems, tiks piedots.

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:17, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: pusotrs miljons iedzīvotāju arī ir faktors
Turklāt vēl neaizmirsti klimatiskos apstākļus
Mana pārliecība ir, ka sportā ir tieši tāpat kā senajiem romiešiem ar barbariem, vai somiem ar padomiešiem Ziemas karā - ir sistēma, var nevajadzēt gaļu. Nav sistēmas, gaļa var arī neko nedot.
Un tie piemēri sportā, par kuriem te runājām, tam ir pietiekami labs pierādījums.

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:18, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Koļesovam arī... labas epizodes ar ļoti sliktām mijās visas 90 minūtes. slikta īpašība centra aizsargam.
Tieši tā. Tiklīdz sapriecājos par nākamo Stjopu tā 2 pases zvirbuļiem!

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:19, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Urugvaja savus kausus ņema tajā laikā, ka Pasaules kausu nosaukt par Pasaules kausu varēja nosaukt visai nosacīti, jo dalībnieku skaits tajā pasākumā bija stipri mazs.
Es jau cerēju, ka šo kāds pieminēs. 1930.gadā tā bija, jā. Bet 1950.gads ir cits stāts. Paskaties dokumentālos video par to turnīru, par URUvsBRA maču, utt.

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:19, pirms 7 gadiem
Jelgava ielaida otros. Šogad no Jelgavas brīnumu nebūs. Bet šis ir loģisks iznākums. Krietni lielāks budžets+ Jelgavas sastāva problēmas. Izloze Jelgavai atkal nebija laba. Un laukumā veikties visu laiku arī nevar

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 21:20, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ko Tu uzrakstīji vēlreiz tikai apliecina, ka realitātē neko nezini kas bija, un ,visticamāk, esi dzimis jau pēc Atmodas laikiem.
Arī PSRS laikos LV futbola klubu līmenis nebija diži augsts, un priekš Daugavas tika savākti visi labākie LV futbolisti, un arī tad nekas vairāk par PSRS 1. līgu tur nespīdēja. PSRS 2. līgā, kura dalījās pa reģioniem, Liepājas Zvejnieks un Jelgavas RAF pērās kā pliki pa nātrēm, bet LPSR vietējais čempis bija tāda amatieru padarīšana.
Nē es esmu dzimis 1977. gadā un zinu kā bija. Un tas ka Daugavā bija savākti visi labākie futbolisti bija tikai normāli - bija vismaz viens spēcīgs LV klubs. Cita lieta ka PSRS činavnieku aizkulišu cīņās Daugavai PSRS augstāko līgu bija neredzēt kā savas ausis. Arī tad sarunātās spēles plauka un zēla.

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:20, pirms 7 gadiem
pickenroll rakstīja: Cik maksāja ieejas biļete uz šo spēli? Te vajadzētu atmaksāt biļešu naudu skatītājiem.
Reāli skatījos spēli un kaut ko tādu sen nebiju redzējis. Pilnīga impotence...
Man 4gv meita tika par velti - spasibo

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:21, pirms 7 gadiem
Liepājas strīmi atrasti?

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:21, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Mana pārliecība ir, ka sportā ir tieši tāpat kā senajiem romiešiem ar barbariem, vai somiem ar padomiešiem Ziemas karā - ir sistēma, var nevajadzēt gaļu. Nav sistēmas, gaļa var arī neko nedot.
Un tie piemēri sportā, par kuriem te runājām, tam ir pietiekami labs pierādījums.
Protams. Bet jo vairāk cilvēku, jo potenciāls lielāks

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 21:21, pirms 7 gadiem
O rasija, rasija arī aiziet. Nevaru sagaidīt nākamgad to dzirdēt 64ās spēlēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 21:22, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Un koscinkēvičš vēl klārē, ka visiem jāiet uz virslīgas spēlēm, atbalstīt, no thanks.
Pirms prasi no spēlētājiem aizej uz kādu spēli.
Es jau šogad esmu redzējis 10 spēles klātienē un Kuldīgā nespēlē ne FKV (4) ne LV(2), ne Mogo (7). Iekavās, cik kas redzēats.

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:23, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Liepājas strīmi atrasti?
Crusaders
varbūt te pēc spēles sākuma būs

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:23, pirms 7 gadiem
donkey rakstīja: Domāju, visu noteiks tas, vai kāds pamanīsies iesist vai nē. Ja ilgi saglabāsies 0:0, tad, es domāju, pie beigām neviens uzvaru izraut īpaši necentīsies. Islandieši FKV uzskata par favorītu. Bet FKV ir Paličs - ja vajadzēs 11m sist (kādus divus no pieciem jau izvilks).
Tikko kāds iesit, tad, protams, otrs vairs nevarēs atļauties sēdēt aizsardzībā. Tad varētu kļūt interesantāk - vieni sāks spiest, otriem parādīsies pretuzbrukuma iespējas.
FKV spēlē Borodača čoms Paličs? Tad jau šīvakara sērija janoskatās

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 21:24, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Pirms prasi no spēlētājiem aizej uz kādu spēli.
Es jau šogad esmu redzējhis 10 spēles klātienē un Kuldīgā nespēlē ne FKV ne LV, ne Mogo.
Nu, no tā ka es aiziešu uz kādu spēli vispārējais līmenis nekādīgi nemainīsies... esmu bijis uz divām Inter spēlēm toties. Nu un, ja pret kādu grandu kādreiz spēlēs eirokausos, tad arī aizbrauktu. (skonto vs inter/barca biju vēl maziņš )

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:26, pirms 7 gadiem
Kols rakstīja: Crusaders
varbūt te pēc spēles sākuma būs
senciņš

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 21:30, pirms 7 gadiem
BayernM rakstīja: VOT TĀ EPIZODE BIJA VISA LATVIJAS FUTBLA BEZPRIĢELS 20 SEKUNDĒS!!!!

Treneris kliedz lai aizsargi dodās uz soda laukumu (JOHAIDĪ pēdējās spēles minūtes!!!!!!!!!!!!! )
Aizsargi kā gliemeži velkās uz soda laukumu.
Stūri nevis CENTRĒ, bet tur pat pie stūra izspēlē! (KO ????????????)

un beigās nēģeris uzsit svecīti, tā lai Islandes vārtu vīram pēc iespējas vieglāks darbs!
Es tai brīdī ar FK Liepāja formu bļāvu:
Melnim - Lady get up
Pavlovam - vaņka staņka
Pie tā stūra - ej Tu cirst

  +2 [+] [-]

, 2017-06-29 21:30, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Pirms prasi no spēlētājiem aizej uz kādu spēli.
Es jau šogad esmu redzējis 10 spēles klātienē un Kuldīgā nespēlē ne FKV (4) ne LV(2), ne Mogo (7). Iekavās, cik kas redzēats.
Islandē nāk virs 1000 skatītājiem spēlē. Un līmenis, kā redzam, nav augstāks kā virslīgā

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:31, pirms 7 gadiem
BayernM rakstīja: Kuri tad šajā spēlē bija AMATIERI?
Protams ka VENTSLIPS!!!!
Islandes profesionāļi tos Lemberdzēnus dresēja līdz pat 60. spēles minūtei!

Ventogradas atbalstītāji??? Jums pašiem kauns nav?

Nozēlojama spēle!
Nu Islandes čempionātā ir lielākas naudas un algas nekā mūsējā virslīgā.Tur pat 1.līgā algas vizmaz leģionāriem sākas ar 1500 eur.Daudzi te bļāva ka paveicās ar izlozi FKV,bet šodien paši visu redzējām.Izbraukumā būs ļoti grūti pret fizisko Islandes futbolu,bet pats galvenais ka šādu bezspēcīgu FKV es neatceros pēdējo 10 gadu laikā.Tie Nigērieši ko Ešvorts savilcis,lai nopelnīt sev labu naudu kā aģents,ir zem katras kritikas.Laiks pārmaiņām un pirmais ko vajadzētu darīt,atbrīvoties jno Ešvorta.

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:35, pirms 7 gadiem
maikls19 rakstīja: Nu Islandes čempionātā ir lielākas naudas un algas nekā mūsējā virslīgā.Tur pat 1.līgā algas vizmaz leģionāriem sākas ar 1500 eur.Daudzi te bļāva ka paveicās ar izlozi FKV,bet šodien paši visu redzējām.Izbraukumā būs ļoti grūti pret fizisko Islandes futbolu,bet pats galvenais ka šādu bezspēcīgu FKV es neatceros pēdējo 10 gadu laikā.Tie Nigērieši ko Ešvorts savilcis,lai nopelnīt sev labu naudu kā aģents,ir zem katras kritikas.Laiks pārmaiņām un pirmais ko vajadzētu darīt,atbrīvoties jno Ešvorta.
Ja reiz Jelgava spēja uzveikt islandiešus viesos, tad Ventspils vismaz rezultatīvu neizšķirtu var dabūt
Islandes klubs nemaz nebija labākais variants, ko Ventspils varēja dabūt kā izsētais. Velsa noteiktu būtu labāks variants

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:36, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Es jau cerēju, ka šo kāds pieminēs. 1930.gadā tā bija, jā. Bet 1950.gads ir cits stāts. Paskaties dokumentālos video par to turnīru, par URUvsBRA maču, utt.
Kā jau es teicu, ka DA tā jau ir cita mentalitāte. Kad es ieraudzīšu, ka mums puikas katrā pagalmā, vai brīvā pleķītī dzenās futbola bumbu, tad es arī noticēšu, ka mūsu futbolam ir liela perspektīvā. Šobrīd, diemžēl, tā nav.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 21:37, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Tas ka viņu kaut kādi trakie fanātiķi sabalsoja nenozīmē ka populārākais. Kaut kā nemanu ka visi te fanotu un skatītos orientēšanos un ka te visu laiku būtu ziņas pirmajās slejās par orientēšanos. Tu arī esi demagogs.
ja cilvēkiem vispamatīgāk bliež pa smadzenēm ar fuci,basi,hoķi, tenisu no paaudzes paaaudzē ta skaidrs,ka lielākās masas tās lietas arī mīlēs visvairāk...

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 21:38, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā jau es teicu, ka DA tā jau ir cita mentalitāte. Kad es ieraudzīšu, ka mums puikas katrā pagalmā, vai brīvā pleķītī dzenās futbola bumbu, tad es arī noticēšu, ka mūsu futbolam ir liela perspektīvā. Šobrīd, diemžēl, tā nav.
Nu, pirms gadiem 6-7 bija diezgan regulāri, kur puikas spārdīja bumbu, tagad ir problēma, ka daļa sīko labāk dzenā kompīti un videospēlas, bet tas jau ir savādāk.

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:38, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Kaut tomēr ir jāņem vērā, ka Islandē spēlētājus sagatavo nesliktus un tie jebkurā gadījumā nāk no Islandes klubiem. Cita lieta, cik ilgi viņi uzturas pašmāju klubos un kad dodas uz ārzemēm
Neviens jau neliedz mūsējiem arī dodties pro ātrāk,tikai jautājums vai viņus kāds tur gaida.Islandē regulāri uz 1.līgas un virslīgas spēlēm sēz skauti no Anglijas,kas skatās jaunos un tā tās lietas tur notiek.Pie mums neviens jau nebrauc,tāpēc jau ir grūti jaunajiem izsisties,vēl jau klubi uzreiz prasa astranomiskas pārejas par jauniem džekiem.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 21:41, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Islandē nāk virs 1000 skatītājiem spēlē. Un līmenis, kā redzam, nav augstāks kā virslīgā
Vajag 200 sasperjodus, bet vairums mani nievā : )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:42, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Vajag 200 sasperjodus, bet vairums mani nievā : )
Cik tur vispār uz spēli vidēji aiziet, kad vēl Valmeira bija virslīgā, gar Daliņa stadionu braucot šķita, ka tribīnes nebija pat pilnas, un tur vietas tā jau nav daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:45, pirms 7 gadiem
maikls19 rakstīja: Nu Islandes čempionātā ir lielākas naudas un algas nekā mūsējā virslīgā.Tur pat 1.līgā algas vizmaz leģionāriem sākas ar 1500 eur.Daudzi te bļāva ka paveicās ar izlozi FKV,bet šodien paši visu redzējām.Izbraukumā būs ļoti grūti pret fizisko Islandes futbolu,bet pats galvenais ka šādu bezspēcīgu FKV es neatceros pēdējo 10 gadu laikā.Tie Nigērieši ko Ešvorts savilcis,lai nopelnīt sev labu naudu kā aģents,ir zem katras kritikas.Laiks pārmaiņām un pirmais ko vajadzētu darīt,atbrīvoties jno Ešvorta.
Pirmkārt, kāds/kur ir avots par algām? Padalies!
Otrkārt, algu līmenis Islandē ir augstāks, līdz ar to nav ko brīnīties ka Islandē futbolists būdams tajā pašā līmenī kā pie mums saņems vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:47, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: dalina ir tas ar kraasainiem benkiem maucot uz CSDD pusi/riigu??? tur skakikaa laba tuuzene
Nea, tas olimpiskais centrs, Daliņa ir diezgan stipri tālāk, blakus mežam.

Karlosi sāka spēlēt labāk, bet bumba vārtos neiet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 21:49, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā jau es teicu, ka DA tā jau ir cita mentalitāte. Kad es ieraudzīšu, ka mums puikas katrā pagalmā, vai brīvā pleķītī dzenās futbola bumbu, tad es arī noticēšu, ka mūsu futbolam ir liela perspektīvā. Šobrīd, diemžēl, tā nav.
Vēl deviņdesmitajos un divtūkstošo sākumā pagalmos notika tas kam tur jānotiek!
Tagad ir kā ir, pirmkārt pie vainas ir lielā emigrēšana (paldies ES), mazā dzimstība kā arī visādi pleši, x-boxi, planšetes, datorspēles... Pluss vēl patreiz ir basketa bums un vairāki ar nēģeru nodarbībām ņemās nevis spēlē futeni...

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:50, pirms 7 gadiem
taks halftime, jaiet uztaisīt kādu lašmaizīti, un tad laikam par Karlosiem.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 21:51, pirms 7 gadiem
Kāpēc kritizējām Latvijas virslīgas līmeni?Šī brīža stabili sestā virslīgas komanda panāca neizšķirtu pret progresējošās futbola lielvalsts čempionāta līderi.Tas taču panākums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:53, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: 3. d lights!!! ir zapaskaa 1 sipolgredzen pachk i vel galertins

IESAKU
Kā tur bija tas teiciens, niczag

  +2 [+] [-]

, 2017-06-29 21:53, pirms 7 gadiem
Kādam ir izdevies atrast linku uz Liepāju? Man pagaidām nesokas meklējumos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 21:54, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Kāpēc kritizējām Latvijas virslīgas līmeni?Šī brīža stabili sestā virslīgas komanda panāca neizšķirtu pret progresējošās futbola lielvalsts čempionāta līderi.Tas taču panākums
Pēc tevis teiktā varētu nodomāt ka FKV fani ar rezultātu ir apmierināti..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:55, pirms 7 gadiem
Belfàstà vinnès... easy
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:55, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pirmkārt, kāds/kur ir avots par algām? Padalies!
Otrkārt, algu līmenis Islandē ir augstāks, līdz ar to nav ko brīnīties ka Islandē futbolists būdams tajā pašā līmenī kā pie mums saņems vairāk.
Avots ir spēlētājs kas ir spēlējis Islandē.

     [+] [-]

, 2017-06-29 21:58, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Kāpēc kritizējām Latvijas virslīgas līmeni?Šī brīža stabili sestā virslīgas komanda panāca neizšķirtu pret progresējošās futbola lielvalsts čempionāta līderi.Tas taču panākums
Prozit!!!

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 21:58, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: angola basketaa, spele praktiski visas OS, pat varenos jenkus uzveica nesen, a no vietejas ligas NEVIENA
Un..? Pērtiķbols ir figņa, kad tu to sapratīsi

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 21:59, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Kanisaress gadienā uz vienu PK nepazaudēja savu #1 un vispār vietu, jo paslīdot dušā salauza roku? Kaut ko tādu atceros.
Bufons dušā paslīdēja un salauza roku vai pirkstis .. neatceros tik smalki .. tas bija pirms viena no lielajiem izlasu turniriem .. Par Kanisaresu gan neatceros ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 22:01, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: kada zinaa??? ar nuuju pie borta bakstities vai ar kaajam ko apalu spardit ir ipashi intelektuaali??? tev kaa rasistam nav argumenti, protams, basii dominee melnie, tad nu slikti un jaapirzh kaa nu prot!!! un tu neproti...
Tjoma tev visu šito ir mācījis jau n-tās reizes! Joprojām nav pielecis???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-06-29 22:03, pirms 7 gadiem
Rai4a rakstīja: Bufons dušā paslīdēja un salauza roku vai pirkstis .. neatceros tik smalki .. tas bija pirms viena no lielajiem izlasu turniriem .. Par Kanisaresu gan neatceros ..
AA rekur atradu, tas bija 2002ajā

Missed the World Cup after a shard of glass from his aftershave bottle landed on his foot and cut a ligament.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:06, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: kur lasi pirki??? es rimi
Arī rimčikā Tur stajanka man patīk, slīpenā, nu ok, mahimā apakšā arī normāli kur nolikt vēl. Vairāk jau īsti te miestā veikalu nav, ok vēl tur topiņi un mego/valleta

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 22:06, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: no tjomas attiecigaja sakaraa man patika vina teksti ka mellajiem nav attiecigas graacijas lai labi parvaldiitu klushku, kipa tapec vini hokejaa neko nejedz un neprot. Tas nekas, ja uzsaktu hokeja masinieku no mellajiem, 20 gados shie ari hokeja dominetu
Kāpēc futenē tad neviena afrikas valsts nevienu kausu nepaceļ? Kāpēc vienmēr āfrikas nēģeri ir skandālos? Hoķi tici vai nē viņi izgāztos un paldies Dievam viņu hoķī ir ļoti ļoti maz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 22:08, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kāpēc futenē tad neviena afrikas valsts nevienu kausu nepaceļ? Kāpēc vienmēr āfrikas nēģeri ir skandālos? Hoķi tici vai nē viņi izgāztos un paldies Dievam viņu hoķī ir ļoti ļoti maz
Basketbolā āfrikāņiem veicas vēl švakāk kā futbolā. Bet Brazīlijas mori kausus ir cēluši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 22:09, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: no tjomas attiecigaja sakaraa man patika vina teksti ka mellajiem nav attiecigas graacijas lai labi parvaldiitu klushku, kipa tapec vini hokejaa neko nejedz un neprot. Tas nekas, ja uzsaktu hokeja masinieku no mellajiem, 20 gados shie ari hokeja dominetu
Hokejā ir vairāk jādomā! Džinobili basī "iznesa" Mārburiju, Aiversonu, tad par hokeju es stipri šaubos!

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:09, pirms 7 gadiem
Kausu moš nepaceļ, bet individuāli tur labi spēlētāji parādās bieži un regulāri.

NFL jau , piemēram, viens čalis vispār playbook nejēdza iemācīties, bet tāpat 1 spēlē 4 interceptions dabūja sedzot savējo.

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:09, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: AA rekur atradu, tas bija 2002ajā

Missed the World Cup after a shard of glass from his aftershave bottle landed on his foot and cut a ligament.
tiesam .. bet bija super vartsargs sava laika .. zetons Tev!

  -2 [+] [-]

, 2017-06-29 22:10, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: paskaties cik mello spele eiropas,d-amerikas un citaas izlases. VINI IR VISUR
Bet kad visi viņi kopā tad nekas nesanāk tiem pērtiķiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:10, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Basketbolā āfrikāņiem veicas vēl švakāk kā futbolā. Bet Brazīlijas mori kausus ir cēluši.
Toties ASV sastāv no vieniem nēģeriem

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:11, pirms 7 gadiem
Rai4a rakstīja: tiesam .. bet bija super vartsargs sava laika .. zetons Tev!
Aha, viņš tak man viens no favorite špīleriem bija.

Ok, kad garām iešu, pasveicināšu topshopu

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 22:11, pirms 7 gadiem
Tikmēr Traķi no leišiem 1-0 pret skotu "St Johnstone"

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 22:11, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: tikko teici kad sanak kopaa nekas nesanak, amerikas mellie jenki dominee jau 80 gadus. kamer parejie trenejas, shie burtiskaa nozimee uz praamja dzer, kurii, nem prieksha ielenes un pec 12h panem serbus ar -40 kur visi tavi tik loti miilotie slaavi sastavaa
ASV nav nopietnas konkurences, jo basketbols nav ne tuvu nr1 pasaulē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 22:12, pirms 7 gadiem
Kols rakstīja: Tikmēr Traķi no leišiem 1-0 pret skotu "St Johnstone"
Kāds laidīs Traķos uz Alice Cooper?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:14, pirms 7 gadiem
And finally. On 28 minutes Philip Lowry volleys home. Brown fired in a long throw that was flicked on, more bad defending and it fell to him unmarked on the six yard line. And we're off

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:14, pirms 7 gadiem
Būtu nice, ja visur pasaulē sāktu bliezt am. fuci regbija vietā vispār!!
Pasaules Kauss būtu labs, jeņķi, protams, paņemtu, bet tāpat.

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:14, pirms 7 gadiem
Iesaku noskatīties dokumentālo par Peli, kas atnesa kausus Brazīlījai!
Tas ir kosmoss!
Futbolā improvizācija var uzvarēt prātu, bet ne pārāk bieži!

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:15, pirms 7 gadiem
E crusaders 1:0 rādās jau

  -2 [+] [-]

, 2017-06-29 22:15, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: tikko teici kad sanak kopaa nekas nesanak, amerikas mellie jenki dominee jau 80 gadus. kamer parejie trenejas, shie burtiskaa nozimee uz praamja dzer, kurii, nem prieksha ielenes un pec 12h panem serbus ar -40 kur visi tavi tik loti miilotie slaavi sastavaa
Salīdzināji Kā tev ar vēsturi?
Kādus nēģerus savulaik ņēma uz ASV vergot, vai zini? Pašus spēcīgākos! Līdz ar to tīri ģenētiski ASV nēģeri ir spēcīgaki nekā Rest of the world - nēģeri!
Otrkārt kā jau teicu: pērtiķbols ir nēģeru sports, mūžīgi nēģeri tur dominējuši un mūžīgi tā būt. Tāpat kā ar skriešanu
Baltajai rasei uzbūve un ģenētika nekad neļaus līdzvērtīgi konkurēt neskaitot dažus indivīdus - izņēmumus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:16, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: E crusaders 1:0 rādās jau
Točna... Nu joptvai....

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:16, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Salīdzināji Kā tev ar vēsturi?
Kādus nēģerus savulaik ņēma uz ASV vergot, vai zini? Pašus spēcīgākos! Līdz ar to tīri ģenētiski ASV nēģeri ir spēcīgaki nekā Rest of the world - nēģeri!
Otrkārt kā jau teicu: pērtiķbols ir nēģeru sports, mūžīgi nēģeri tur dominējuši un mūžīgi tā būt. Tāpat kā ar skriešanu
Baltajai rasei uzbūve un ģenētika nekad neļaus līdzvērtīgi konkurēt neskaitot dažus indivīdus - izņēmumus!
Nu paga paga, iedod Ganas mellajiem to pašu uzturu un treniņapstākļus, ko ASV, un tur starpības dižas nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 22:16, pirms 7 gadiem
Velna milti.Liepāja arī 0-1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-06-29 22:17, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: baskets ir 2. pasaulee aiz futbola!!! kepkas jau te var mineet lauka hokeju un kriketu kuru pec skaita spele mosh i vairak, tik lieta taada ka taas ir 2 valstes un pasaules nostuuris. ja taa skatamies, tad hokejs ir shuuna pasaules meroga, vienshuunis
Speciāli pierakstīju ko savulaik A-burts teica, lai nebūtu pašam jāraksta viens un tas pats:

Pērtiķbolā ir kvantitāte, pateicoties zemākās škiras radījumu daudzskaitlībai, Hokejā, savukārt ir KVALITĀTE, kuru spēlē PAREIZAJĀS VALSTĪS PAREIZIE CILVĒKI, un masveida kvantitāte starptautiskajā mērogā tur nebūt nav nepieciešama!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 22:19, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Salīdzināji Kā tev ar vēsturi?
Kādus nēģerus savulaik ņēma uz ASV vergot, vai zini? Pašus spēcīgākos! Līdz ar to tīri ģenētiski ASV nēģeri ir spēcīgaki nekā Rest of the world - nēģeri!
Otrkārt kā jau teicu: pērtiķbols ir nēģeru sports, mūžīgi nēģeri tur dominējuši un mūžīgi tā būt. Tāpat kā ar skriešanu
Baltajai rasei uzbūve un ģenētika nekad neļaus līdzvērtīgi konkurēt neskaitot dažus indivīdus - izņēmumus!
Kastingu taisīja, vai? Konkursu rīkoja? Realitātē, ko piekrastē izdevās saķert, tos arī sastūma kuģa tilpnēs. Atlase jau notika kuģī- vājākie grūtajā ceļā nomira.

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:19, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Velna milti.Liepāja arī 0-1
0-2

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:20, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kastingu taisīja, vai? Konkursu rīkoja? Realitāte ko piekrastē izdevās saķert, tos arī sastūma kuģa tilpnēs. Atlase jau notika kuģī- vājākie grūtajā ceļā nomira.
Kuģī domāja ņēma nēģeri tikai tāpēc ka melns? Vai arī izvērtēja vai tiešām būs kvalitatīvs vergs? Protams kuģī bija konkursa 2. kārta

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 22:21, pirms 7 gadiem
rogle rakstīja: 0-2
KEY NR 23 ATSAUCIES!
Tamazs rullē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:22, pirms 7 gadiem
frici arī 3-0 jau, 11# pēc sejas 1:1 kā man viens pazīstams čalis. Interesanti.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 22:24, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: Boltam savaa ciltii staigajot nebija apavi, Kairijs dziivoja uz ielas, burtiskaa nozime, Neimaars nacis no nelabveligas gimenes, dzivojis 2 gadus patversmee, matei atnemtas maates tiesibas - visi juusu minetie KVANTITAATES melnie, kas tagad katrs ir sava sporta veida ikona VISU CIENU

tagad man nosauc 3 hokejistus kas guleejusi uz ielas, stagajusi ar zekeem bet tani pat laikaa ir izsitushies lidz hokeja virsotnei!!! taadu nav un nebuus, jo hokejs ir promenenchu izklaide, tapat kaa hokejs.

Ja hokejaa ari visiem parejiem sabiedribas slaaniem butu teikshana un iespeja treneeties, tad taado ovechkini,malkini un kaut daarzini viniem padotu uudeni!!!

BASTA
Nu un? Visi sportaveidi nav piemēroti visiem! Man prieks ka hoķī neģeru nav! (lasi - ir bet ļoooti maz)
Tad jau par F1 varam sākt to pašu diskusiju - tur jau vēl KRIETNI lielāks kāposts vajadzīgs kā hoķī lai izsistos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:25, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: Boltam savaa ciltii staigajot nebija apavi, Kairijs dziivoja uz ielas, burtiskaa nozime, Neimaars nacis no nelabveligas gimenes, dzivojis 2 gadus patversmee, matei atnemtas maates tiesibas - visi juusu minetie KVANTITAATES melnie, kas tagad katrs ir sava sporta veida ikona VISU CIENU

tagad man nosauc 3 hokejistus kas guleejusi uz ielas, stagajusi ar zekeem bet tani pat laikaa ir izsitushies lidz hokeja virsotnei!!! taadu nav un nebuus, jo hokejs ir promenenchu izklaide, tapat kaa teniss.

Ja hokejaa ari visiem parejiem sabiedribas slaaniem butu teikshana un iespeja treneeties, tad taado ovechkini,malkini un kaut daarzini viniem padotu uudeni!!!

BASTA
Galīgi garām! Futbolā, basketbolā, hokejā, tenisā- visur ir jādomā, lai uzvarētu!
Iniesta, Džinobili, Krosbijs- izskatās pēc sportistiem vispār?

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 22:26, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Galīgi garām! Futbolā, basketbolā, hokejā, tenisā- visur ir jādomā, lai uzvarētu!
Ne basī, debīlajai bumbas dauzīšanai nekādu smadzeņu nevajag

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:28, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ne basī, debīlajai bumbas dauzīšanai nekādu smadzeņu nevajag
Fiziskais ir priekšrocība, bet tāds Džinobili tāpat ir visvairāk sasniedzis!
OS čempions, NBA gredzeni!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:29, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Galīgi garām! Futbolā, basketbolā, hokejā, tenisā- visur ir jādomā, lai uzvarētu!
Iniesta, Džinobili, Krosbijs- izskatās pēc sportistiem vispār?
Ko tu to pennisu vienmēr izcel

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:29, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: Runajot par F1, tas ir tas pats kas muuzhvien salidzinat kvatru ar jauno 530d - respektiivi tehnikas jeb elektronikas jautajums!!! F1 visi piloti ir praktiski vienaadi, tur visu dara menegeri un dzineeji, pats pilots ir kaa popsa izpilditajs, tikai ieliktenis!!!

ja gribi salidzinat braukshanas prasmi, tad ieseedini oopi zhigulii, ziemaa ar vasareneem, noliec pretii ar tirlinu ar 36 behu un skaties kas ir kas. Oopis izbrauks labaak jo taa ir prasme, a tie puteklusuceeji ar ieskrienoshiem apliem, lidojoshie,seedoshiem, mikstajam riepam un benzhas taupishanu ir tikai taadiem bomarie kaa tu un namgejs

BASTA
DURAKS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:30, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Velna milti.Liepāja arī 0-1
0-2 jau. Klau, ja zini kādu livestrīmu tad padalies, man te UnibetTV bez komentēšanas iet vaļā, tā garlaicigi skatīties..

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:31, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: futbols ir cita runa, bet taadu tenisu un hokeju cik mirstigie var noproveet???
Ko tev par tiem mirstīgajiem un bomāriem sirds tik ļoti sāp? Pats tāds esi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 22:31, pirms 7 gadiem
Tajā pašā 9. Maija slavētājā ieguldīja cik tur, ap 500k? Tā kā, varbūt arī ir kāda meitenīte, kura būtu talantīgāka potenciāli par to, bet ja senči nav nekādi biezie, tad good luck ar tenisu.

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:32, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: futbols ir cita runa, bet taadu tenisu un hokeju cik mirstigie var noproveet???
Tāpat nebūtu neviens labāks par Federeru!

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:33, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: Esmu Eksperts

Vadoshais
Izcila argumentacija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 22:34, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Tāpat nebūtu neviens labāks par Federeru!
jopcig tik daudzi tūkstoši spēlē, bet uzvar tikai viens:

tā neko konkurencīte
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:34, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: Censhos turet liidzi tev
Slikti sanāk

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:35, pirms 7 gadiem
ice F-1 rakstīja: jopcig tik daudzi tūkstoši spēlē, bet uzvar tikai viens:

tā neko konkurencīte
Visnedemokrātiskākais sporta veids ir tavējais. Es gribēju bobus skolas programmā, bet kas tev deva.

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:35, pirms 7 gadiem
Aizmirsu kurā spēlē tas bija konf. kausā, bet parādīja tribīnes, tur tipiskie nodzertie purni, kādus šeit pa retam redzu ubagojam, lai sanāktu bamslim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 22:39, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: Galigi neizdevies,SANEMIES, man skolaa nedeva trissoli, skeepu,lodi,veseri,1500m, sprintu!!! ko darit, kam sudzeties???
Radevičai raksti.

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:40, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: nebij PSRS chempis, cska-spartak odnoklubniks???
Aha laikam, rekā moris tikko nospēlāja, čičerito piestūmiens nolika gar zemi, itkā Taisons būtu iesmēlis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 22:40, pirms 7 gadiem
Soču tribīnēs patiešām kaut kādi padebilie savākušies. Kāds skatās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:41, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Tajā pašā 9. Maija slavētājā ieguldīja cik tur, ap 500k? Tā kā, varbūt arī ir kāda meitenīte, kura būtu talantīgāka potenciāli par to, bet ja senči nav nekādi biezie, tad good luck ar tenisu.
Man liekas tu galīgi neko nejēdz no tenisa. Tā kuru tu tā noniecini AO ir nākotnes top5 spēlētāja vai pat Nr.1 A tu te bīdi - būtu kāda talantīgāka par šo. Galīgi nepārzini tenisu un tev tas pat riebjas (jo tur visas spiedzot) bet kaut ko te spriedelē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:42, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Soču tribīnēs patiešām kaut kādi padebilie savākušies. Kāds skatās?
Aha, spēle pati interesanta vispār.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:42, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Man liekas tu galīgi neko nejēdz no tenisa. Tā kuru tu tā noniecini AO ir nākotnes top5 spēlēja vai pat Nr.1 A tu te bīdi - būtu kāda talantīgāka par šo. Galīgi nepārzini tenisu un tev tas pat riebjas (jo tur visas spiedzot) bet kaut ko te spriedelē.
Visas nespiedz, tava 9. Maija atbalstītāja gan, tikko pat izlidoja 2. kārtā. Vispār taisnība, es par to tenisu zinu tikpa tdaudz, cik tu par futbolu.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 22:43, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Radevičai raksti.
viņa tev ieteiks nobildēties kailam Playboy, tad tev būs visi vārti vaļā iecerētā mērļa sasniegšanai...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:44, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Visas nespiedz, tava okupantu atbalstītāja gan, tikko pat izlidoja 2. kārtā.
Es to zinu labāk par tevi jo es to turnīru šodien visu dienu skatījos. 13. 00 - 22. 00

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:45, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: Kaa tagad sanak, pec gada mums 64 speles bus jaklausas RASIJA RASIJA???
Aha, un lētās gaisa taurītes. Varēsim izbaudīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:45, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Es zinu labāk par tevi jo es to turnīru šodien visu dienu skatījos. 13 00 - 22. 00
Nu es jau neko nesaku, es vispār neskatījos, kkad sen skatījos tikai Hingisa kad spēlēja, jo viņa toreiz šķita glīta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:46, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: shitaa nebij taa kuru krievs pucee??? skaista jau ir, neko nesaku, uvazuha
Par Palameikas mori palasīji komentus Apollo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 22:47, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Visas nespiedz, tava 9. Maija atbalstītāja gan, tikko pat izlidoja 2. kārtā. Vispār taisnība, es par to tenisu zinu tikpa tdaudz, cik tu par futbolu.
Un patiesībā spiedz, elso, sten visas. Vienas tikai uzreiz sāk, citas sāk pēc 1-2 stundām. Bet to dara visas. Nerunā ja nezini.

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:48, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: blag, buus anglu kanali jatver, tie parasti notushii tribinu skanas un uzliek sev skalaku audio, he he
Ha, es jau ceru, ka aizliegs ienest vateņiem tos pūšamos vismaz, bet šaubos.

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:48, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Un patiesībā spiedz, elso, sten visas. Vienas tikai uzreiz sāk, citas sāk pēc 1-2 stundām. Bet to dara visas. Nerunā ja nezini.
Kuras tenisistes skaņas tev patīk vislabāk?

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:49, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Un patiesībā spiedz, elso, sten visas. Vienas tikai uzreiz sāk, citas sāk pēc 1-2 stundām. Bet to dara visas. Nerunā ja nezini.
Tak tik daudz es zinu, netēlo te ekspertu, gudrīt, bet tai ostopenko tās kaujas sauciens ir kaitinošāks kā lielai daļai citu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:49, pirms 7 gadiem
Meksika vismaz sausā nepalika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:50, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: apollo nee, man te viens stalkers iemeta laiku atpakal info, es jau ar saprat, shai patik 25cm un mells. A kas tur bija???
Komentāri: Madaras Palameikas draugs ir pasaulē...

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:51, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: Nuu labak lai puush tauri, nevis 60k vienlaicigi semkas loba - tas tautai varetu smagak izversties!
šitais Terštēgens šodien rāda labu spēli.

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:52, pirms 7 gadiem
4-1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 22:54, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Tak tik daudz es zinu, netēlo te ekspertu, gudrīt, bet tai ostopenko tās kaujas sauciens ir kaitinošāks kā lielai daļai citu.
Tev gan dzīvē ir nozīmīgas problēmas. Nu neskaties ja nepatīk. Man tikai nepatīk ka cilvēkam tas sporta veids nepatīk bet spriedelēt gribas. Un par savu 9.maiju vari runāt cik gribi - tik talantīga tenisiste kā Aļona Ostapenko Latvijai nekad nav bijusi. Un vari mēģināt viņu te nolikt cik gribi. Tu viņu noliec tikai tāpēc ka krieviete.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 22:55, pirms 7 gadiem
Tikmēr Liepāja blamē Latvijas futbolu.

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:55, pirms 7 gadiem
ice F-1 rakstīja: http://apollo.tvnet.lv/komentari/zinas/799029
Kas tā par fail žurnālistiku, uzraksta, ka pieder NOR rekords 100m, bet neuzraksta cik tas ir

rekur ir 9.95 (+1.9 m/s)

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:56, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Tev gan dzīvē ir nozīmīgas problēmas. Nu neskaties ja nepatīk. Man tikai nepatīk ka cilvēkam tas sporta veids nepatīk bet spriedelēt gribas. Un par savu 9.maiju vari runāt cik gribi - tik talantīga tenisiste kā Aļona Ostapenko Latvijai nekad nav bijusi. Un vari mēģināt viņu te nolikt cik gribi. Tu viņu noliec tikai tāpēc ka krieviete.
Nu, es nesaku, ka viņa slikti spēlē, gan jau ka hype ir pamatots Ok, te vispār par futbolu jārunā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 22:56, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: Es domaaju kaa tauta, man ar nepatik ka musu baltietes pucee kkadi niggas, tak kas juus daamas vispar ahujeli debilas??? nu lab zinu ka jums praatina daudz nav, BET tik daudz jabut lai nekaaptu melnim virsuu
March 10,2016

Jaysuma Saidy Ndure, the Norwegian 100-meter and 200-meter record holder, has been sentenced to 75 days in prison for domestic violence against his ex-girlfriend. He has also been ordered to pay 30,000 kroner for damages according to reports in the Norwegian media

Jaunais boksa maiss Madara? jeb burn the coal - pay the toll?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 22:59, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: eu vechi, sakat nopietni - juus pavilktos uz mello veceni??? es pahodu saku ka nee, es pp pjanim te regulaari redzu mellas vecriga, kad man taas kuces ir tuvu, man pretigi, uz vemshanu velk. kur veel tadai sukai laizit
Nu, tādu kā Halle Berija, jes.

Serēna vai Meriona Džounsa hell no
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:02, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Tev gan dzīvē ir nozīmīgas problēmas. Nu neskaties ja nepatīk. Man tikai nepatīk ka cilvēkam tas sporta veids nepatīk bet spriedelēt gribas. Un par savu 9.maiju vari runāt cik gribi - tik talantīga tenisiste kā Aļona Ostapenko Latvijai nekad nav bijusi. Un vari mēģināt viņu te nolikt cik gribi. Tu viņu noliec tikai tāpēc ka krieviete.
No kurienes te tāds meesls izlīdis Edvīn?
Kas Tu tāds? Nacionālis jebatsa, vai Patriots?
Tevi lasot bērni paliks par idiotiem, tāpēc labāk paklusē; )

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:02, pirms 7 gadiem
Taks crusaderi močī, 3-0 pagaidām. Belfast!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 23:02, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: eu vechi, sakat nopietni - juus pavilktos uz mello veceni??? es pahodu saku ka nee, es pp pjanim te regulaari redzu mellas vecriga, kad man taas kuces ir tuvu, man pretigi, uz vemshanu velk. kur veel tadai sukai laizit
nu man daudzas mellās jeņķenes iet pie sirds v-atlētiku skatoties..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:03, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tikmēr Liepāja blamē Latvijas futbolu.
Un tikmēr tev būs par ko pacelt!

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:03, pirms 7 gadiem
oho, 1:3, tur vismaz ir kāds akšens

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:04, pirms 7 gadiem
Labākais, ka goal.com Liepājai pat logo nav ''coming soon''
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:05, pirms 7 gadiem
Aha, nu jā, mulatītes oke, bet tāda riktīgā hairless vecene gan ne, par laimi tādas esmu redzējis tikai liveleak viģikos, kur viņas vicojas, un viena otrai norauj parūku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-06-29 23:06, pirms 7 gadiem
KDubriks rakstīja: No kurienes te tāds meesls izlīdis Edvīn?
Kas Tu tāds? Nacionālis jebatsa, vai Patriots?
Tevi lasot bērni paliks par idiotiem, tāpēc labāk paklusē; )
Vēl viens no SC nepieskaitāmajiem. Kur jūs visi rodaties? Vairojieties arī tā kā mikrobi.

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:08, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: Lepajas BOMZHI!!!
Ja vien Tu saprastu ko raksti! Tak atrodi dzīves jēgu cirvi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-06-29 23:09, pirms 7 gadiem
Vari KDubrik jau neatbildēt - nobloķēju. Garā sistie mani neinteresē.

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:09, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: varetu iemest picture kaada ir atskiriba starp mello un mulati, a slinkums
Kkā šitā? Nu un mulate vnk ierakstīt googlee Halle Berry vai tā pati Nicole Scherzinger vai amm kaut vai Mel B.
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 23:10, pirms 7 gadiem
Liepājai 3-1 jau nav slikti, mājās var uztaisīt 2-0, bet laikam pažūrēt jau šito nekur nevar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:12, pirms 7 gadiem
Jelgavai domāju jau ir bez variantiem.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 23:14, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Vēl viens no SC nepieskaitāmajiem. Kur jūs visi rodaties? Vairojieties arī tā kā mikrobi.
Mēsll Tu?
Pirms raksti man piecreiz pārdomā vai tiešām vēlies būt tas kas esi.?
Tu esi Vienotības Šakālis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:14, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: Tu tak kepka peeti south sudanas soskinas, vinas mellas kaa ogles!!! paskaties to pashu rihannu un pasaki vai nav sexula???
Nu nu, pag, tā te Lesley Ann Brandt ir pati labākā, imo, viņa aktrise, Spartacus bija, un vēl tajā Lucifer (kas gan ir shitty show)

Rhianna arī protams precama, tā teikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2017-06-29 23:15, pirms 7 gadiem
Liepājai Karašausks ir atkal iesitis bet stariks jau šo izlasē neņem. Mums tāpat ir tik daudz izcilu meistaru - tik pat cik ir Vācijai, ja ne pat vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 23:17, pirms 7 gadiem
Ja zinātu, tad klusētu. Bet tā kā tevi dupsī cirta, tā tu te no sevis centies atstarot savu hm.... žurku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:18, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: koiva, tu vareetu puceet melni???
Tādu riktīgu mello noteikti, ka nē. Bet, kā te minēja, Halle Berija labākājos gados gan tīri simpātiska. Nu, mulates varētu, jā.

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:19, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: karibu juuras kvartalaa ir no seniem laikiem pinusies latinosi, franchi un parejie eiropiesi ar melliem vergiem!!! tur jau 10 paaudzes visi mellie ir tikai formaali melli, tapec soskinas tur ar skaistas

IESAKU kaadu
Jū, es facebookaa ar vienu tādu sarakstījos bik, ieteicu instagram uzbliezt un sākt vākt $$ no ākstiem, tāda toč uz 10/10.

Kas attiecas uz šitiem EK, tad Jelgavai tur izskatās šogad variantu maz. Un 1-3, nu nez Atbildes spēli vismaz varēs pačekot, statistiku pat nerāda goalā, tā kā hz kā tur viņi izskatās, nu ja jau 3 ielaiduši, tad pārāk jaudīgi nevar būt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 23:22, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tādu riktīgu mello noteikti, ka nē. Bet, kā te minēja, Halle Berija labākājos gados gan tīri simpātiska. Nu, mulates varētu, jā.
Nacionālis bleg
Suuds un ne vairāk. Nize zemli ne upagjos padla

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:22, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: nez kas jums uz to beriju, BET nav manaa gaumee!!! taadu padilushu mello uz 10 paaudzem kaa rihannu, nu neskadetu!!! piekritu
Tur kur Hallītei gari mati, tur ir very nice
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:24, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: Iziesim uz kompromisu - jus abi esat debiili
Starp citu, Es tevi apskaužu, jo Tu esi patriots, ne kaka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:25, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: es tieshaam nesaprotu, nu vispar nepievelk!!! ne seja, acis, kermenis... es nez man shii ir pilnigs fail....
Gaumes lieta. A šī?
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 23:27, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tādu riktīgu mello noteikti, ka nē. Bet, kā te minēja, Halle Berija labākājos gados gan tīri simpātiska. Nu, mulates varētu, jā.
Fuj b*e cik tu pretīgs. Bez preža var sanākt etniski ģenētiskas katastrofas

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:27, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: man jau besii fakts ka krievs sapinas ar muusu baltieti, a ja mellais nem priekshaa musejo, nu tad gribas abiem ar akmeni mest, nepieskaitaamie
Turklāt vēl kkāds, kas rokas palaiž, brīnos, ka viņa neuztaisīja backgroudn check, cik tur darba googlee iesist vārdu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 23:28, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: angola basketaa, spele praktiski visas OS, pat varenos jenkus uzveica nesen, a no vietejas ligas NEVIENA
Paskaties Angolas sastāvu 2016.g. OS kvalifikācijā - 10 NO 12 kadriem spēlēja tad vietējos klubos. Beidz muldēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 23:29, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Fuj b*e cik tu pretīgs. Bez preža var sanākt etniski ģenētiskas katastrofas
Tevi Tjoma šajā jautājumā vai tad neizglītoja? Baltais tēviņš drīkst ielikt melnajai, otrādi ir nāves grēks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:29, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: mazak wiki lieto, esi stulbs palicis
Klau, vajag sarunāt, lai Tevi vairāk nebloķē, besī katru reizi jāclicko lieki lai komentu izlasītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:31, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: man jau besii fakts ka krievs sapinas ar muusu baltieti, a ja mellais nem priekshaa musejo, nu tad gribas abiem ar akmeni mest, nepieskaitaamie
Esi savs! Sargā savu, nedomā tik daudz par viņiem! Padomā par vienu...;
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 23:32, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tevi Tjoma šajā jautājumā vai tad neizglītoja? Baltais tēviņš drīkst ielikt melnajai, otrādi ir nāves grēks.
Nē, šajā jautājumā mani ne Tjoma izglītoja, tas nāk no senčiem
Jebkādu baltās rases pārstāvja dzimumkontaktu ar nēģeri neskatoties uz dzimumu, tas ir uzskatāms par rases nodevību manā skatijumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:34, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: opaa, kad tad shii atzina sekoja??? es zinaaju ka sievietem nav nekaadu izveles tiesiibu un klitori jagriezh araa, kaa musliku zemes, BET par sho nezinaaju
Tad, kad spriedām par futbolisti Demitriju Pajē.

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:35, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: cik dzirdeets esi tapat kaa Lepajas Bomzis Namg.ejs,vieteja globusa groziitajs, kopumaa jau nav slikta doma, ja vien proti istaja laikaa knaabi no ciema izvilkt!!!

Par etniskajiem jautajumiem un tautibam piekritu, man kretinee ka kkadi slaavu sukas vai mellie pi.dari draazh musu madaamas, kuras jau taa nav tik daudz
E bet viņējās jau arī viegli iekarot tā teikt, gan jau vaņkam arī besī, ka kāds lv bāleliņš izpucē madāmu.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 23:35, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: Par etniskajiem jautajumiem un tautibam piekritu, man kretinee ka kkadi slaavu sukas vai mellie pi.dari draazh musu madaamas, kuras jau taa nav tik daudz
Ir vairākas latvju padauzas kuras atdevušās pērtiķiem kuras ar mani vairs nerunā jo skarbiem vārdiem noliku viņas pie vietas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-29 23:36, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tevi Tjoma šajā jautājumā vai tad neizglītoja? Baltais tēviņš drīkst ielikt melnajai, otrādi ir nāves grēks.
Tjoma ne Tjoma, nu Tu esi atkritums! Tu esi atbildīgs pa bazaru, kuru tu raksti!

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:37, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: Draashanas ta draashanas, to ar neatbalstu ka mellie pucee musu leedijas, poh kaut ir chehene vai daaniete,BET nepatik!!! Tanii pashaa laikaa sho iemeslu vaditam nevajag saukat basketbolu par pertiku sportu vai jenko melnos par primaatiem, jo pats esi vel stulbaks
Tev vecene nav gadijumā kāda mellās rases pārstāve kas pērtiķbolu kapā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:38, pirms 7 gadiem
BTW ko sakat par EČ 2020.. manuprāt stulbi, 12 valstīs? Jāpapēa, uz Minheni/ Romu varbūt aizbraukt varētu, nez ...

  -2 [+] [-]

, 2017-06-29 23:39, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: shii mella kuru puceja baltais??? nee nu sanak jau taa, ka sievietem tiesham nav nekadas izveles tiesibas

ko tu saki, tu ari esi totalitara rezhima piekriteejs gimene???
Neesmu gan tāda režīma piekritējs. Abpusējai sapratnei jābūt utt.

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:39, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: ja taa ir taisniba ko saki, ko vinas tev saka pretii, kapec taa un ne citaadi??? ir lkm tie 25cm nee???
Saka ka arī viņi esot cilvēki, liekot justies kā princesēm, mācās valodu, tiri piri tiri piri
Neviena no viņām gan nav tāda kurā pippeli iekšā bāztu, pat ne 3. promillēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:40, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: cik dzirdeets esi tapat kaa Lepajas Bomzis Namg.ejs,vieteja globusa groziitajs, kopumaa jau nav slikta doma, ja vien proti istaja laikaa knaabi no ciema izvilkt!!!

Par etniskajiem jautajumiem un tautibam piekritu, man kretinee ka kkadi slaavu sukas vai mellie pi.dari draazh musu madaamas, kuras jau taa nav tik daudz
Nu tad esi cilvēks! Ejam uz priekšu! Ko klusē padla?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:41, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: nu ja cm nav svarigi, mosh i tiesham liek justies kaa princesem
Tevi irsā pi*ot ar tādu kā ir? Laba sajūta?

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:41, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: Pirmais + pa vakaru, pirms tam bija 22 minusi, kopaa 24 komenti!!! neesi lkm formaa
Labi, davai. Līdz vēlākam.

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:42, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Neesmu gan tāda režīma piekritējs. Abpusējai sapratnei jābūt utt.
utt
Tu esi šakālis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:48, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: Beidz, koiva lai ar trollis, tomer ir sakarigaks vienu Lepajas trolli varda namgejs!!! tur nav pat diskusiju
Un kas Tev pret Nameju sportacentrā? Tevi kāds apbižoja šeit? Tev kas sāp? Palīdzēt?

     [+] [-]

, 2017-06-29 23:50, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: cik esmu pamaniijis, kad dzer, kluusti baigi uzvilkts un rupjsh!!! ikdienaa ar tads esi???
Ja gribi ko mainīt, maini! Neesi cirvis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-30 00:01, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: ja vel neesi pamanijis tad tas bomzis pa teemu neraksta neko, no sporta loti taals vepris. Meklee tik kashki, ja kaads vinam atbild, tad shis uzbudinas!!!

Nez vai pamaniji, bet hokejaa kad musu izlase 3 speles no vietas paneema shis nebija ne tuvu manaams, kad naaca pirmie zaagi tad sakas vecas dziesmas - ES TEICU, ES ZINAAJU utt
Tu dzīvo pagātnē!
Nevis Namejs, bet Matulis! Tuvāk runājot Abrags!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-30 00:10, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: Abragels,Namgejs,FkCSDD un Funariks ir kartigs cirvju kaatu kvartets, nevaru nepiekrist!!! Matulis, tie ir citi plaukti...
Gan Matulis, gan Abrags nozuda! Jo sapisas savās smadzenēs! Cilvēks cirvis!

     [+] [-]

, 2017-06-30 00:14, pirms 7 gadiem
Es saku no sirds!
Matulis ir cirvju klana gals, kuru soda tauta hoķī.
Reiz bija un izbija!

     [+] [-]

, 2017-06-30 00:15, pirms 7 gadiem
Vēl mācīs Pontu spēlēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-30 00:23, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: Matulis hokeja zhurnalistikaa ir 25 gadus, tevis slavetais BOMZIS nenovilka pat 2,5 gadus

Patika kaa vins EL atbildes spelee pec 90min prasija 5min OT - zhurnalistikas kauna traips???
Matula interviju noskaties pirms un pēc pēdējā PČ!

     [+] [-]

, 2017-06-30 00:24, pirms 7 gadiem
Cirvis bija, cirvis paliks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-06-30 00:30, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: Matulis vienmer atradis savu enkuru ar ko pievilkt!!! Tavs bomzis visus sutija aijaa zhuzhuu

Kaa profesionals zhuranlists var futbola prasit pec 90min 5min OT??? paskaidrosi man, jo vish tak ir tavs elks
Elks esmu sev pats!
Bet tu esi neta varonis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-30 00:34, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: tu esi max zhurkas liimenis, tatad zhurka
Tu vai Es?

     [+] [-]

, 2017-06-30 00:36, pirms 7 gadiem
Tu tak nacionālis esi! Ne tā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-30 00:49, pirms 7 gadiem
HMB-EK!!! rakstīja: Iii protams ka tu!!!
Nacionālis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-30 00:51, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Un es!?
Hokeja pazinējs! Hokeja! Un ne vairāk.

     [+] [-]

, 2017-06-30 00:52, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: A ko ta tādu Matulis sastrādajis? Par Abragu es zinu, ka šo zaka par Spruktu, a šams?
Vienā vārdā sakot, cirvis! Tas Tu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-30 01:00, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Kko esi salietojies? Es neesmu Matulis
Zinu ka neesi!
Tur cita runa panesās!

     [+] [-]

, 2017-06-30 01:01, pirms 7 gadiem
Tu kliņģeris esi!

     [+] [-]

, 2017-06-30 01:04, pirms 7 gadiem
Dubrik, nevari atiet pēc Liepājas zāģa?

     [+] [-]

, 2017-06-30 01:07, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Dubrik, nevari atiet pēc Liepājas zāģa?
Man nav no kā attiet! Tev? Iespējams! Jo tevi nekad neviens neatcerēsies pensionār!

     [+] [-]

, 2017-06-30 01:10, pirms 7 gadiem
KDubriks rakstīja: Man nav no kā attiet! Tev? Iespējams! Jo tevi nekad neviens neatcerēsies pensionār!
Tu laikam baudu gūsti, citus noliekot interneta vidē

     [+] [-]

, 2017-06-30 01:18, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu laikam baudu gūsti, citus noliekot interneta vidē
Kas tu tāds? Nacionālis? Tu esi suda ielene.