Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Liverpool" izlaiž uzvaru pār "Ludogorets", "Real" triumfē B grupā

"Liverpool" izlaiž uzvaru pār "Ludogorets", "Real" triumfē B grupā
Foto: AP/Scanpix

UEFA Čempionu līgas B grupas spēlē šodien "Liverpool" savā laukumā cīnījās neizšķirti (2:2) ar bulgāru "Ludogorets", savukārt Madrides "Real" svinēja piekto uzvaru piecās spēlēs, ar 1:0 pārspējot "Basel".

Lai izcīnītu pirmo vietu B grupā, Madrides "Real" šovakar pietika arī ar neizšķirtu vai pat minimālu zaudējumu, bet spāņu superklubs tika pie uzvaras ar 1:0. Vienīgos vārtus 35. minūtē guva Krištianu Ronaldu, kurš līdz ar to panāca Raulu visu laiku labāko vārtu guvēju sarakstā – abi futbolisti Čempionu līgas ietvaros ir guvuši pa 71 vārtiem.

Ja pirmajā puslaikā iespēju nebija pārāk daudz, tad otrajā puslaikā abām komandām bija vairākas iespējas izcelties. "Basel" beigās pat izdarīja vairāk sitienus ( 16 (5 rāmī) pret 8 (4) ) pa vārtiem, taču "Real" Ronaldu un Gareta Beila izpildījumā divreiz trāpīja pa vārtu konstrukciju.

Tikmēr grupas otrajā spēlē starp bulgāru "Ludogorets" un angļu "Liverpool" tika gūti vairāk – veseli četri vārti. Rezultāts Sofijā tika atklāts jau trešajā minūtē, kad Simonu Miņjolē pārspēja "Ludogorets" spāņu futbolists Dani Abalo. Jau pēc piecām minūtēm Rikijs Lamberts panāca izlīdzinājumu, bet pirmā puslaika noslēgumā Džordans Hendersons izvirzīja vadībā viesus.

Otrajā puslaikā mājinieki tomēr nepadevās un centās panākt vismaz izlīdzinājumu. Pašās puslaika beigās "Ludogorets" arī tika atalgoti par savām pūlēm – pēc stūra sitiena 88. minūtē bumbu Liverpūles vārtos raidīja Georgi Terzijevs. Neizšķirts gan nav mazinājis "Liverpool" izredzes uz iekļūšanu nākamajā kārtā – grupu turnīra pēdējā spēlē (mājās pret "Basel") joprojām ir nepieciešama uzvara.

UEFA Čempionu līga, B grupa

SpēleRezultātsVārtu guvēji
"Basel" – "Real Madrid"0:1 (0:1)Ronaldu 35'
"Ludogorets" – "Liverpool"2:2 (1:2)Dani Abalo 3' Terzijevs 88' – Lamberts 8' Hendersons 37'
VKomandaSUNZVārtiP
1.Real Madrid550012:215
2.Basel52036:76
3.Liverpool51134:84
4.Ludogorets51135:104

Izmantotie resursi:
The official website for European football –...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-26 23:42, pirms 11 gadiem
Basele labu futbolu rādija, bija vietas kur vareja aizķerties. Būtu CR iesitis tur, kur štangu noglastija, bomba teamplay gols būtu.

     [+] [-]

, 2014-11-26 23:42, pirms 11 gadiem
Arbeloa cik sodien sūdus savarīja?

     [+] [-]

, 2014-11-26 23:44, pirms 11 gadiem
Leo4a rakstīja: Arbeloa cik sodien sūdus savarīja?
Arbeola labs kad jaaizsargajas,bet ne piespelet vai pieslegties uzbrukumam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-26 23:45, pirms 11 gadiem
Kad Realu presingo,uzreiz jut ka nav Modrica!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 23:47, pirms 11 gadiem
lol22 rakstīja: Messi ballon dor,2 vieta pk,lauzti divi noziimiigi rekordi,ronaldo nepaveicaas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-11-26 23:49, pirms 11 gadiem
10 komentari un puse ir vienkarši troļļošana, drīz viss sportacentrs.com futbola sadaļa būs viens liels trollis.

     [+] [-]

, 2014-11-26 23:50, pirms 11 gadiem
Aguero#16 rakstīja: CR fizuha sāk manāmi buksēt. Pēdējās divās spēlēs iesitis 2x mazāk golu kā burvis Messi.

p.s. Ballon'dor Messi!
tagad peec divaam speeleem spriediisim ka kaadam fizuha saakusi bremzeet?

  +5 [+] [-]

, 2014-11-26 23:50, pirms 11 gadiem
Aguero#16 rakstīja: CR fizuha sāk manāmi buksēt. Pēdējās divās spēlēs iesitis 2x mazāk golu kā burvis Messi.

p.s. Ballon'dor Messi!
Messi jau 2 gadus buksē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-26 23:51, pirms 11 gadiem
jocker rakstīja: Messi jau 2 gadus buksē
ja salīdzinam ar 2010, 2011, 2012 gadu, tad daļēji tev piekrītu.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 23:51, pirms 11 gadiem
Real tagad saakas smagaakais grafiks,naakamie divi meeneshi izskjirs daudz, ceru,ka Anceloti nenotrieks sastaavu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-11-26 23:52, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Ronaldu šosezon 19 spēlēs 26 vārti un 7 pasi,netroļļo klaun
un tu netroļļo? - Zigfrīds_V6, 23:45, pirms 6 minūtēm, ignorēt, atbildēt

viņam pat 3 niekā nav ko darīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 23:52, pirms 11 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Messi nespēlēja El Classico
kur ta vinjsh bija pazudis?

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 23:53, pirms 11 gadiem
Leo4a rakstīja: 10 komentari un puse ir vienkarši troļļošana, drīz viss sportacentrs.com futbola sadaļa būs viens liels trollis.
tā tas ir - futbola sadaļā komentārus liek mazi bērni
Basketbola sadaļā nelaimīgas mājsaimnieces.
Vienīgi zem dinamo spēlēm var atrast normālus viedokļus (izņemot tos troļļus)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-26 23:53, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Padibene(Robis) ar saviem biedriem ieradās! Futbola pajoliņi!
Robis joprojam slapina bikses par Aguero vakardienas hettriku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-26 23:54, pirms 11 gadiem
serxinjo rakstīja: + skatos Keiljors Navass vienā momentē izglāba. Ko tāda līmeņa komandā kā RM dara Ramos?
pirms gada pret Bayern pusfinaalaa iesita divas bankas un finaalaa,paaris sek pirms beigaam panaaca izliidzinaajumu,ar to nepietiek?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-11-26 23:54, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: trijnieks = Ronaldu,Robbēns,kāds no vācu izlases
tas ir Zigurda aka troļļa trinieks, mans trinieks - Šabala, Mesi, Ziziļevs.

     [+] [-]

, 2014-11-26 23:54, pirms 11 gadiem
Leo4a rakstīja: ja salīdzinam ar 2010, 2011, 2012 gadu, tad daļēji tev piekrītu.
2010.nonem,bet 11.un 12.bija kosmos!

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 23:55, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: pirms gada pret Bayern pusfinaalaa iesita divas bankas un finaalaa,paaris sek pirms beigaam panaaca izliidzinaajumu,ar to nepietiek?
Nil, pietiks aizstavet Real fanātus, jāuztraucas ir par savējo komandu, ne par parejam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-26 23:56, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: 2010.nonem,bet 11.un 12.bija kosmos!
2010 gada vidus viss sakas, 2011. gada valdija tikai Barsa un tikai Čavi-Iniesta-Mesi. 13 gada sakuma viss saka uz leju iet.

     [+] [-]

, 2014-11-26 23:57, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: trijnieks = Ronaldu,Robbēns,kāds no vācu izlases
31speelee 28vaarti sezonaa,PK finaals,nu nezinu,varbuut par mazu,bet, ja piemet veel shiis sezonas saakumu un labotos rekordus,tad var ar aizkjerties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-26 23:57, pirms 11 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Messi pēdējās divās spēlēs 6 goli un lauzti 2 rekordi

pats netroļļo
Katra spele vaidzeja pa golam iesist lai kristu rekords! Neka ipasha,bet to ka vinsh lidz tam nonacis ir ko verts!
Bet tev jau to nesaprast!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-26 23:59, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: klauni Jūs Barsas fani esat! es vakar atzinu,ka Messi ir leģenda,kas 100% tā arī ir,a Jūs nevarat atzīt,ka Ronaldu nav ne kapeiku mazāks ! Kauna traipi,nah
nu es jau vairaakas reizes esmu teicis,ka balonu jaadod Ronaldo,tur nav variantu,bet nu kaut kaa nepiekriitu ka Messi nav vietas trijniekaa

     [+] [-]

, 2014-11-26 23:59, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: klauni Jūs Barsas fani esat! es vakar atzinu,ka Messi ir leģenda,kas 100% tā arī ir,a Jūs nevarat atzīt,ka Ronaldu nav ne kapeiku mazāks ! Kauna traipi,nah
Ko tu ārdies??? Kuri te ir tie Barsas fani?? Viens un normāls, pārējie, kas????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 23:59, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: klauni Jūs Barsas fani esat! es vakar atzinu,ka Messi ir leģenda,kas 100% tā arī ir,a Jūs nevarat atzīt,ka Ronaldu nav ne kapeiku mazāks ! Kauna traipi,nah
Jā, Ronaldu šodien rādija ļoti labu individuālu spēli, sen nebiju skatījies viņa spēles, tiešām skaisti. un tas ka tu uzrakstīji - Mesi ir leģenda, tas ir visiem skaidrs, ka cirks tas ir, tu tā nedomā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:00, pirms 11 gadiem
Leo4a rakstīja: 2010 gada vidus viss sakas, 2011. gada valdija tikai Barsa un tikai Čavi-Iniesta-Mesi. 13 gada sakuma viss saka uz leju iet.
2010.gada sezonas sakums labs,bet ne gada beigas un PC,tur laikam vareja dot Sneidaram,bet ko nu vairs,kam iedeva,ka ir taa ir!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-27 00:01, pirms 11 gadiem
Aguero#16 rakstīja: un ČL? CR pat ir vecāks un sāka ātrāk

Messi 91 spēlē 74 vai 73 goli
CR 108 spēlēs 71 gols

kurš labāks?
neviens,abi divi ir izcili un ieies veesturee kaa vieni no labaakajiem,kas speeleejushi sho speeli,vienaa plauktaa ar Pele un Maradonu

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:01, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: CR MU spēlēja kā wingers,nesita tik daudz iekšā ! ja Tu nezināji,tieši Ronaldu pāarejot uz Real pacēla latiņu augstāk,pēc tam Messi viņu pārspēja,bet tagad CR viņu liek iekšā
Cik gadus vel Ronaldu varēs tā skriet? maksimums 2, kamēr Mesi nespēlē uz fizuhu un ātrumu, ja skatamies nākotnē, tad viņam ir priekšrocības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:02, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: 2010.gada sezonas sakums labs,bet ne gada beigas un PC,tur laikam vareja dot Sneidaram,bet ko nu vairs,kam iedeva,ka ir taa ir!
ne es saku godīgi, es biju bedīgs par Snejderu, lai arī Mesi vienmēr ir top 1, bet tā viņa runa par Mourinho aizkustināja + tiešām čalis tajā laikā bija labākais centra midls.

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:02, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: 2010.gada sezonas sakums labs,bet ne gada beigas un PC,tur laikam vareja dot Sneidaram,bet ko nu vairs,kam iedeva,ka ir taa ir!
balvu dod par kalendaaro gadu,tas mainiija speeku sadaliijumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-27 00:03, pirms 11 gadiem
Pikačū, es izvēlos tevi!!

  +1 [+] [-]

, 2014-11-27 00:04, pirms 11 gadiem
serxinjo rakstīja: žēl, ka balon d`or nesaņems pasaules labākais spēlētājs - Manuels Noijers. Čalis Bayern spēlē vārtsarga pozīcijā, bet praktiski domāju, ka mierīgi varētu kādā bundeslīgas vai la ligas vidusgala/lejasgala komandā spēlēt kā laukuma spēlētājs un diži neatpaliktu no citiem meistarībā. Unikāls gadījums pasaules futbolā.
Es arī gribētu, bet var aizmirst, šogad Zelta bumba jau ir Ronaldo īpašumā, domāju, ka tas ir visiem skaidrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:05, pirms 11 gadiem
serxinjo rakstīja: a domā nākotnē nenāks citi vietā? LOL. Piemēram nākamais superstārs būs Isco no Real
ko? runa iet par Mesi un Ronaldu, kāds sakars te ir Isco?

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:05, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: balvu dod par kalendaaro gadu,tas mainiija speeku sadaliijumu
Sneidras izgaza sezonas sakumu,tapec visi aizmirsa vina ieguldijumu Inter un NED panakumos!

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:06, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: klauni Jūs Barsas fani esat! es vakar atzinu,ka Messi ir leģenda,kas 100% tā arī ir,a Jūs nevarat atzīt,ka Ronaldu nav ne kapeiku mazāks ! Kauna traipi,nah
Pareizi vakar atzini. Un rakstīji, ka esi "adekvāts" RM atbalstītājs. Pēdējā pusstunda pierāda pretējo.

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:06, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Ronaldu 20-30 golus varēs sist iekšā līdz gadiem 35-36.....! Messi paliks par tusni pie 30nieka
vai tik tas nebija Zigis, kas rakstīja pats, ka priekšrocības noteikti būs Mesi, jo viņš spēlē ar galvu, bet pareiz, šobrīd galvenais ir nolikt Mesi, jo Robis raksta, ka viņš ir labāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:07, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: tu kas duraks esi? Noiers nav labākais vārtsargs,viņš var zīmēties skraidot ārpus soda līnijas,bet reāli viņš nav ne kapeikas stiprāks par citiem vārtsargiem! ieliec Bayern vārtos Reinu un nekas nemainīsies
domaa shosezon kaads pagarinaas balsojumu par balvu?

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:07, pirms 11 gadiem
serxinjo rakstīja: ak Dievs. Tu runā itkā pēc 2-3 vēl aizvien pasaules TOP 2 špīleri būs Messi un Ronaldo. Viss var mainīties dažu mēnešu laikā. Nāks klāt jauni konkurenti viņiem. Es to tā domāju.
kam interesē tie nākamie, ja tagad šie divi vēl lauzīs un plēsīs rekordus vismaz 5 gadus, kam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-27 00:08, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Fifa apkaunoja Messi, kad iedeva PK MVP,tas bija redzams pēc viņa sejas izteiksmes ! Pk labākais bija vai nu Robēns vai Hamess,Messi visus play off neko neparādija,arī finālā viņš varēja visu izšķirt,bet neiesita
es domāju PK mēs uzreiz varam atcelt, jo tur Ronaldu gaitas nav no tām labākajām. (es domāju 2014 gada PK)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:09, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: domaa shosezon kaads pagarinaas balsojumu par balvu?
Nedomaju gan,jo cik lasiju loti daudzi jau nobalsojushi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:09, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Fifa apkaunoja Messi, kad iedeva PK MVP,tas bija redzams pēc viņa sejas izteiksmes ! Pk labākais bija vai nu Robēns vai Hamess,Messi visus play off neko neparādija,arī finālā viņš varēja visu izšķirt,bet neiesita
protams, protams, visi tie FIFA eksperti ir vai nu muļķi vai arī uzpirkti, jo redz vecais labais Zigfrīds zina vislabāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:10, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: es i tagad varu pateikt,ka Messi kā spēlētājs ir gudrāks,bet viņš ir sliņkis ja salīdzināt ar CR
sliņķis kādā ziņā? Ronaldu strādā ļoti daudz, bet Mesi nosaukt par sliņķi? pēc visa ko viņš ir sasniedzis, viņam futbols nebūtu jāspēlē vispār, neesi skatījies ko pats par to saka? - Kad man vairs tas neliksies interesanti un es to neizbaudīšu, es vairs to nedarīšu. (tas ir - futbolu nespēlēs)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:11, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: protams, protams, visi tie FIFA eksperti ir vai nu muļķi vai arī uzpirkti, jo redz vecais labais Zigfrīds zina vislabāk.
pat Blaters pateica,ka bija paarsteigts par taadu izveeli,taapat kaa mees daudzi

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:11, pirms 11 gadiem
serxinjo rakstīja: ir gan pasaulē labākais vārtsargs, negribas ar tevi strīdēties ,bet tas ka viņam ir maz darba vārtos ,tas nenozīmē, ka tu esi slikts vārtsargs. tieši pretēji - paskaties kādus viņš seivus taisa, kad bayern sataisa sūdus aizsardzībā.
Es redzeju vina seivus pagajusha gada CL 1/2 finala,vienigais ko vinsh darija tas ir rokas platija!
Un CR gols zem sieninas ....!

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:12, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: ieliec Messi Portugāles izlasē un viņš aptirstos tāpat
Mesi ir vainīgs ka viņam ir jāspēlē Argentīnā, viņš vispār ir malacis, jo viņam tikai piedāvāts spēlēt Spānijā, šis atteicās, jo grib spēlēt par savu zemi, domāju man nav jāstāsta, kas notiktu, ja Mesi tiktu spānijas izlasē...
tāpēc saku, PK uzreiz var kā argumentu noņemt, lai kautko tirstu virsū.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-27 00:13, pirms 11 gadiem
Gandrīz visi komentāri ir tikai Ronaldo vs Messi. Sviests.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:13, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: nu tā tak bija riktīgā klaunāde,kad atdeva Zelta bumbu Messi
man likās pilnīgi loģisks lēmums, vienmēr jau tās balvas ir strīdīgas, jo pēc ~6 spēlēm ir grūti izcelt vienu- vislabāko. Messi nebija nesū*da sliktāks kā Robbens, vai James.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:14, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: pat Blaters pateica,ka bija paarsteigts par taadu izveeli,taapat kaa mees daudzi
Blateru jau vairs nevar ņemt nopietni, viņš vispār savāds ir, salīdzina Ronaldu ar komandieri, dēļ tā ''celebration'' kur roku pieliek pie pieres? ...

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:14, pirms 11 gadiem
Ko NilK,jums svetdien gruts izbraukums pret Valensiju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:15, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: da ejat Jūs visi tirst ar savu Messi,Ronaldu nav ne kripatas sliktāks ! abi ir leģendas,vareni špieleri,tikai Barsas fanātiem v padlu to atzīt ! es Real sekoju līdzi tad,kad Ronaldu vēl kapāja MU,kad viņš atnāca uz Real,sapratu,ka beidzot klubam sāk parādīties gaisma tuņeļa galā ! var aplikt CR,bet neatzīt viņa talantu un darbaspēju var tikai lohi
Es atkal CR sekoju līdz viņš aizgāja uz Realu, MU laikos gulēju ar viņa spilvendrānām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:16, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: ieliec Messi Portugāles izlasē un viņš aptirstos tāpat
es vispaar nedomaaju,ka PK ir tik liela noziime,1)futbols ir mainiijies un,lai kaada zvaigzne buutu,vairs vienatnee nevari izvilkt komandu cauri visam turniiram
2)sanaak ka piemeeram kaads no Baltijas,aazijas,Kanaada vai veel kaadas ne futbola valsts nu nekad nespees kljuut par labaako speeleetaju pasaulee,jo ieliekat kaut Messi un Ronaldo Latvijas izlases,Kirgiizijas vai veel daudzu komandu sastaavaa,ar tik mazas izredzes paarspeet lielaas komandas

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:16, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: ceru,ka Fegulī un Ko izdupsēs tos sektantus
Pedeja laika Barsa rada loti labu speli,Valensijai bus gruti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:18, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Ronaldu priekš manis ir profesionālisma etalons,čalis jau sen varēj beigt kapāt,bet šis turpina kapāt un labot rekordus,tas ir vairāk kā cieņas vērts
Man viņš sāka nepatikt, kad sākās visas pīkstēšanas tās, tad sāka daļēji riebties. Starpcitu šodien viņam paveicās - iebrauca bucās, būtu potīte tur bucas vietā, lūzums kā minimums.

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:19, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Ko NilK,jums svetdien gruts izbraukums pret Valensiju!
jums uz Sevilju,ja nemaldos,speele buus smaga,bet nu,ja Luis atkal neizdomaas sajaukt kaartis un eksperimenteet ar sastaavu,tad iesim peec uzvaras,kas ar jaasasniedz,Valencia ir laba,bet veel paaraak nestabila
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:20, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: jums uz Sevilju,ja nemaldos,speele buus smaga,bet nu,ja Luis atkal neizdomaas sajaukt kaartis un eksperimenteet ar sastaavu,tad iesim peec uzvaras,kas ar jaasasniedz,Valencia ir laba,bet veel paaraak nestabila
Suaress sāk iejusties jau, viņa banka skaista bija pret Sevillu, ko saki?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:20, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: jums uz Sevilju,ja nemaldos,speele buus smaga,bet nu,ja Luis atkal neizdomaas sajaukt kaartis un eksperimenteet ar sastaavu,tad iesim peec uzvaras,kas ar jaasasniedz,Valencia ir laba,bet veel paaraak nestabila
Pag,Malaga atrodas Sevilja? Es nopietni nezinu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:21, pirms 11 gadiem
Aguero#16 rakstīja: CR sabojāja iespaidu par sevi, lietojot kosmētiku/tonālo

normāls vecis tādus nelieto
Kur ir LeoMessi profils pazudis, man likās tu abus sakārtoji, ar šito iesi pie City rakstiem un klaigāsi Aguero labākais forwards, un ar to nāksi šeit un arī kliegsi Mesi burvis.

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:21, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Ronaldu priekš manis ir profesionālisma etalons,čalis jau sen varēj beigt kapāt,bet šis turpina kapāt un labot rekordus,tas ir vairāk kā cieņas vērts
Ronaldo ir etalons tajaa,ko var sasniegt,ja visu dziivi velti tikai darbam un sevis uzlaboshanai,viss,ko vinjsh ir sasniedzis ir smaga darba rezultaats, savukaart Messi tas vienkaarshi ir dabas dots
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:22, pirms 11 gadiem
Aguero#16 rakstīja: CR sabojāja iespaidu par sevi, lietojot kosmētiku/tonālo

normāls vecis tādus nelieto
tu visu laiku runa tikai par CR,gadijuma neesi vina kvelakais fans? Vnk kautrejies atzities!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:22, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: nu kā būtu,tā būtu,viņu katrā spēlē kāds mēģina traumēt,tāpēc arī simulē ! pats Krištianu atzina,ka simulācijas viņu paglābj no traumām
jā, saudzēt sevi vajag, bet faniem tas noteikti nepatīk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:23, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Pag,Malaga atrodas Sevilja? Es nopietni nezinu!
jap,pret Malagu jums jaaspeelee,bet man liekas ka pret Sevilju un Valenciju ar driizumaa,taapat kaa Barcai

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:23, pirms 11 gadiem
chuuw rakstīja: Liverpool vnk mērgļi, salauza mani :/
Taa gadas!

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:24, pirms 11 gadiem
Leo4a rakstīja: Suaress sāk iejusties jau, viņa banka skaista bija pret Sevillu, ko saki?
nu ja kas Suares pirmos vaartus guva pret Apoel,taa kaa nezinu par kaadu banku domaa?

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:24, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: nu neteiktu,ka CR ir mazāk talanta,vienkārši tas,kā Leo strādā ar bumbu tiek iedots vienam no miljarda
Maradona/Mesi/Zidans domāju šie ir tie 3 no 3 miljardiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:24, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: nu ja kas Suares pirmos vaartus guva pret Apoel,taa kaa nezinu par kaadu banku domaa?
jā sajaucu, domāju ka sapratīsi.

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:25, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: jap,pret Malagu jums jaaspeelee,bet man liekas ka pret Sevilju un Valenciju ar driizumaa,taapat kaa Barcai
Pret Malagu,pret Sevilju parnesta spele,jo Real baruc uz to kausu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-27 00:26, pirms 11 gadiem
Aguero#16 rakstīja: es par CR fanoju, kad biju tīnis uz 16 gadi, gribēju būt tāds pats saldais.
godigi,talak par sho teikumu nelasiju!

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:28, pirms 11 gadiem
Leo4a rakstīja: jā sajaucu, domāju ka sapratīsi.
viss ok,man ar gadaas,laikam domaaji vinja izcilaas piespeelees,ja kas,nesen Barcu sauca par viena cilveeka komandu,man kaut kaa liekas,ka Real saak paarveersties par kaut ko liidziigu

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:30, pirms 11 gadiem
Aguero#16 rakstīja: es par CR fanoju, kad biju tīnis uz 16 gadi, gribēju būt tāds pats saldais.

bet pats saproti, ka gadiem ejot uz priekšu kļūsti pieaugušāks un izskats maznozīmīgāks, visu izšķir darbi, tāpēc pievērsos Aguero un Messi

mans agrākais profils-
http://sportacentrs.com/profils/cronaldo17
nu jaa,manaa laikaa etaloni bija skuutgalvis Zidans

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:31, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: viss ok,man ar gadaas,laikam domaaji vinja izcilaas piespeelees,ja kas,nesen Barcu sauca par viena cilveeka komandu,man kaut kaa liekas,ka Real saak paarveersties par kaut ko liidziigu
Visu spēli skatījos, nu Suaress varēja 2 vismaz iesist, vēl jāpielabo šis tas, bet var redzēt, ka jau saprotas un sāk parādīties Liverpūles Suaress. Nu par Realu daļēji taisnība, ja šitā turpināsies, tad gada beigās daudzi teiks ka Ronaldu visu vilka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:32, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: prikiņ,man gadus 8 atpakaļ futbolista etalons bija Verpakovskis
es nezin kaapeec,bet vairaak vienmeer esmu skatiijies kas notiek aarpus ne muusu mazajaa diikjii

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:34, pirms 11 gadiem
Leo4a rakstīja: Visu spēli skatījos, nu Suaress varēja 2 vismaz iesist, vēl jāpielabo šis tas, bet var redzēt, ka jau saprotas un sāk parādīties Liverpūles Suaress. Nu par Realu daļēji taisnība, ja šitā turpināsies, tad gada beigās daudzi teiks ka Ronaldu visu vilka.
taa nonjirdzos,kad vinjsh vakar,kad reizi aizsita garaam,pa visu stadionu nolamaajaas,taa ka pat tiesraidee vareeja dzirdeet,dzekam ir pareizaa attieksme,tas priecee

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:35, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: ceru,ka Fegulī un Ko izdupsēs tos sektantus
aa un ja kas,tad Feguli ir kluvis par rezervistu

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:35, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: taa nonjirdzos,kad vinjsh vakar,kad reizi aizsita garaam,pa visu stadionu nolamaajaas,taa ka pat tiesraidee vareeja dzirdeet,dzekam ir pareizaa attieksme,tas priecee
ne nu bija viena reize, kur Mesi vienkārši perfekti atmeta un šis pāršāva pāri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:39, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: kurš kapā viņa vietā?
jaunais treneris dod priekshroku jaunajiem Andre Gomesam un Xavi Fuego

  +1 [+] [-]

, 2014-11-27 00:40, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Balloteli ir nulle
piekrītu Balotelli ir āksts, kas visu ir sačakarējis, būtu varējis normāli spēlēt, tā vietā sūtija kuces, treniņos netrenējas, ar čaļiem smejas un visu tā ir novedis līdz tam kas viņš tagad ir - nekas.

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:40, pirms 11 gadiem
Aguero#16 rakstīja: netroļļo, Balotelli ir ļoti labs spēlētājs - palīdzēja City izcīnīt EPL 2012.gadā un Itālijai iekļūt EURO 2012 finālā
nu protams,tik tagad vairs pat netiek pieteikts speeleem un tuseejaas pa VIP lozu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:42, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: sk,nu Fegulī arī ir ļoti labs
zinu,tik manupraat vinjsh neiederas jaunaa trenera speeles ziimeejumaa, paaraak individuaals,nebuutu paarsteigts,ja vinju pat kaadam paardotu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:45, pirms 11 gadiem
Aguero#16 rakstīja: ja viņš ir nulle, kas esi tu? -1000000?

Ak, Dievs, cik tu esi bērnišķīgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-11-27 00:46, pirms 11 gadiem
Man tāda sajūta, ka SC pārņēmuši 14-gadnieki....

     [+] [-]

, 2014-11-27 00:46, pirms 11 gadiem
Aguero#16 rakstīja: ja viņš ir nulle, kas esi tu? -1000000?
katram ir jaabuut savaa vietaa,ja gribeesi salabot elektriibu,sauksi Zigi,ja gribeesi uzlabot savas futbola komandas uzbrukumu,diez vai Baloteli ierindosi starp karstaakajiem kandidaatiem,ja naudas pietiek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-27 01:32, pirms 11 gadiem
taa sasmeejos,Zlatana visu laiku labaakais top 11 un tajaa ir vieta Maksvellam,nu common
https://www.youtube.com/watch?featu...

  +1 [+] [-]

, 2014-11-27 02:00, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: taa sasmeejos,Zlatana visu laiku labaakais top 11 un tajaa ir vieta Maksvellam,nu common
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=OArACq2vEwY
Tas ir nevis visu laiku labākais, bet gan labākie no tiem, ar kuriem viņš ir spēlējis. Nav skaidrs gan, kapēc ielicis sevi- varbūt tapēc, ka futbolistiem attīstītākā ķermeņa daļa ir kājas, nevis smadzenes.

     [+] [-]

, 2014-11-27 05:07, pirms 11 gadiem
Aguero#16 rakstīja: un ČL? CR pat ir vecāks un sāka ātrāk

Messi 91 spēlē 74 vai 73 goli
CR 108 spēlēs 71 gols

kurš labāks?
Tu esi tāds...

Atšķirīgi klubi, atšķirīgi šo klubu panākumi, utt.

Futbols Tev nav šahs vai darts, kur divi cilvēki tik vienkārši krāniņiem var mērīties

     [+] [-]

, 2014-11-27 09:45, pirms 11 gadiem
Smagi gāja vakar. Bāzele rādīja labu spēli. Beils šosezon pagaidām pilnīgi nekāds, bumbas kontrole vispār zem katras kritikas, pieņem bumbu kā tāds koka gabals un jau kuro spēli pieņemot nevar normāli savaldīt to.