Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Daugavpils "Daugava" ielaiž beigās un izstājas no Eiropas līgas

Andrejs Siliņš

Daugavpils "Daugava" ielaiž beigās un izstājas no Eiropas līgas
Jevgēņijs Kosmačovs
Foto: www.fcdaugava.lv

Ceturtdien Jūrmalā UEFA Eiropas līgas pirmās kvalifikācijas kārtas atbildes spēlē Daugavpils “Daugavas” futbolisti uzņēma Fēru salu pagājušās sezonas sesto spēcīgāko komandu “Vikingur”. Ielaižot vārtus 88. minūtē, "Daugava" spēli pabeidza neizšķirti 1:1 un divu spēļu summā zaudēja ar 2:3, izstājoties no Eiropas līgas turnīra.

Pirmās spēles minūtes vairāk aizritēja Daugavpils komandas laukuma pusē, un ceturtajā minūtē pēc centrējuma no labās malas Filips Džordževičs no vārtu priekšas sita virsū „Daugavas” vārtsargam Aleksandram Vlasovam. Sestajā minūtē pretinieku laukuma pusē asi nospēlēja Dmitrijs Kozlovs, par to saņemot mutisku brīdinājumu no mača tiesneša. 12. minūtē Bardurs Hansens ielauzās soda laukumā pa labo malu, piespēlēja vārtu priekšā, taču Finnurs Justinusens neizmantoja labu iespēju pielikt kāju, mainot bumbas lidojuma virzienu.

Minūti vēlāk pirmo sakarīgo uzbrukumu spēlē izveidoja daugavpilieši. 20. minūtē Latvijas komandai beidzot arī pirmais moments, kad Pāvels Ostrovskis dažu sekunžu laikā izdarīja divus spēcīgus sitienus no soda laukuma robežas – pirmo atvairīja vārtsargs, otrais tika bloķēts. Piecas minūtes pirms puslaika beigām Kozlovs izdarīja asu sitienu no metriem 18, kuru tvēra „Vikingur” vārtsargs Turi. Pirmais puslaiks noslēdzās ar bezvārtu neizšķirtu.

60. minūtē pēc Ērika Kokina piespēles no labās soda laukuma malas bumba izgāja cauri aizsardzības režģiem, un vārtu priekšā Oļegs Žatkins uzreiz to gribēja raidīt vārtos. Neizdevās trāpīt pa bumbu kā iecerēts, taču bumba tik un tā ieripoja Gezas Turi sargātajos „Vikingur” vārtos – 1:0 „Daugavas” labā. Brīdi vēlāk atkal uzbrukuma smailē bija Žatkins, tomēr centienus pārtrauca līnijtiesneša paceltais karogs, signalizējot par aizmugures stāvokļa fiksēšanu. Trīs minūtes pēc vārtu gūšanas Žatkins, kurš bija guvis nelielu savainojumu, tika nomainīts, un laukumā pirmo reizi „Daugavas” rindās izgāja 25 gadus vecais ukraiņu pussargs Igors Sikorskis.

66. minūtē Vlasovs pazaudēja bumbu savā soda laukumā, taču viesi neizmantoja iespēju ātri atjaunot izlīdzinājumu. Vēl pāris minūtes vēlāk Kirils Ševeļovs „uzdāvināja” pretiniekiem labu iespēju, kas gan atkal palika neizmantota. Fēru salu komanda arvien turpināja uzbrukt, bet 73. minūtē pret Vlasovu nepamatoti agresīvi nospēlēja Gregersens. Sākās neliela grūstīšanās, bet tiesnesis nomierināja epizodi ar brīdinājumiem abu komandu spēlētājiem. 80. minūtē brīdinājumu saņēma Kozlovs, un tas viņam bija jau otrais šajā duelī, tāpēc otrās kārtas pirmo maču Dmitrijam būtu jāizlaiž.

Pēc vārtu gūšanas daugavpiliešu sniegums krasi pasliktinājās. Pāris minūtes pirms spēles beigām Andreass Olsens brīvs uztvēra bumbu vārtu priekšā un panāca izlīdzinājumu, kas nozīmēja Fēru salu komandas došanos tālāk. Pēdējā minūtē "Daugava" atdzīvojās, metās uz priekšu, un trīs lieliskas iespējas - divas Čikradzem, viena Sikorskim - neizdevās izmantot. Četrās pieliktajās minūtēs Ševeļovs saņēma otro brīdinājumu, atstājot "Daugavu" mazākumā. Vēl bija dažas iespējas, kas palika neizmantotas, un otrajā kārtā iekļuva "Viking" komanda.

UEFA Eiropas līgas 1. kvalifikācijas kārta, atbildes spēle. 10. jūlijs

Daugavpils Daugava – Vikingur 1:1 (0:0)
Vārti: Žatkins 60’ - Olsens 88'
Brīdinājumi: Volkovs 43’, Ševeļovs 73’, Kozlovs 80’ - Justinusens 34’, Gregersens 73’
Noraidījumi: Ševeļovs 90+2'
Daugavpils Daugava: Vlasovs, Solovjovs, Ševeļovs, Ostrovskis, Kuplovs-Oginskis, Čikradze, Žatkins (Sikorskis 64’), Kosmačovs, Volkovs, Kokins, Kozlovs.
Vikingur: Turi, A.Gregersens, B.Hansens, E.Jakobsens, H.Jakobsens, Vatnhamārs, Hansons, Džurhūss (Olsens 73’), H.Hansens, Džordževičs (Sorensens 90+1'), F.Justinusens.

Divu spēļu summa 3:2"Vikingur" labā.

 +11 [+] [-]

, 2014-07-10 19:55, pirms 10 gadiem
klīst baumas, ka LV futbola laukumus plāno pārtaisīt par beisbola laukumiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 19:57, pirms 10 gadiem
Nevajag bēdāt, tā ir tikai spēle. Galvenais, ka mums Al-Qaeda neuzbrūk, pārējais ir mazsvarīgi.

 +13 [+] [-]

, 2014-07-10 19:57, pirms 10 gadiem
Aplausi Gavrilovam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2014-07-10 19:58, pirms 10 gadiem
Vikingiem slava! Daugavpils- reāli āksti no matu galiņiem līdz papēžiem.

  +3 [+] [-]

, 2014-07-10 19:58, pirms 10 gadiem
Labi ka Ventspils vel nedelju ilgak aizkavesies Eiropa.

  -3 [+] [-]

, 2014-07-10 19:59, pirms 10 gadiem
Latgolys Patriots Armands 2 rakstīja: Toto
Jā, pēdējo 5 minūšu laikā bumba 2x bija uz Fēru komandas vārtu līnijas.

Nekāda toto tur nebija. Patīk vai nepatīk, bet tāds ir mūsu futbola līmenis.

 +17 [+] [-]

, 2014-07-10 20:01, pirms 10 gadiem
Apsveicu DD ar uzvaru !! (es domāju - ar nopelnīto naudu totalizātorā) !
Tas ir vienk nožēlojami, kad Farēru salu 6. komanda uzvar Latvijas 3.
Vai ir iespējams zemāk krist? Iesaku FIFA diskvalificēt šos klaunus no visiem Eirokausiem, jo viņi apkauno gan Latvijas jau tā necilo furbolu, gan visu kopumā...
Nožēlojami
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2014-07-10 20:02, pirms 10 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Aplausi Gavrilovam.
Es domāju ka gavrilovam bija pererbors šoreiz!
Pēc 1-0 komanda vispār pārstāja spēlēt izskatījās ka uz rezultātu spēlēja!Bet kad zaudēja vārtus(likumsakarīgi),tad nez kur DD radās arī spēks,īsā laikā vārtsargs izvelk bumbu,tūlīt pat ar aizsargs uz līnijas to pašu!

 +18 [+] [-]

, 2014-07-10 20:02, pirms 10 gadiem
Man riebjas Daugavpils "Daugava"!!

  +4 [+] [-]

, 2014-07-10 20:03, pirms 10 gadiem
Starp citu - Viensviens to;kikā vakar koefs uz DD bija kautkur ap 1.60, šodien pēkšņi uz spēles sākumu tas nenormāli sāka kāpt un uzkāpa uz 2.05, kas ir pret jebkadu loģiku, ņemot vērā, ka uz izbraukumu bija 1.60...

  +3 [+] [-]

, 2014-07-10 20:05, pirms 10 gadiem
kada jega Dpilij uzturet profesionalu klubu ? labak to naudu butu jaunatne ieguldijusi

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 20:05, pirms 10 gadiem
malači!

  +3 [+] [-]

, 2014-07-10 20:06, pirms 10 gadiem
Rai4a rakstīja: kada jega Dpilij uzturet profesionalu klubu ? labak to naudu butu jaunatne ieguldijusi
Daugavpils tur neko neuztur! Dažu cilvēku kopīgais hobijs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-07-10 20:13, pirms 10 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Daugavpils tur neko neuztur! Dažu cilvēku kopīgais hobijs.
laikam labak vispar nevadit klubu .. nevis darit to tik loti sudiga limeni .. tas ir kkas vienreizejs, kads iespaids rodas par so klubu ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 20:17, pirms 10 gadiem
Pagalmā šums,viens ir uzvarijies,pārejie par to cepas

  +5 [+] [-]

, 2014-07-10 20:18, pirms 10 gadiem
Veči,tā ir dvinska,jo Daugavas vārds šai komandai ir par lepnu.Un nākās piekrist tiem ,kuri saka to,ka šeit mēs redzam virslīgas šī brīža līmeni.Agrāk Fāreru salas komandas mums problēmas neradīja.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 20:21, pirms 10 gadiem
Virslīgas līmenis. ..
Nebrīnos, kapēc kādreiz "Skonto" zaudēja visādiem britu taksistiem,skolotājiem, pastniekiem, no kuriem tika izveidotas svētdienas-spēlmaņu komandas.
Uzskatu, ka ja no SC komentētājiem uztaisītu komandu un ieliktu virslīgā, kādu uzvaru jau varētu izcīnīt.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 20:22, pirms 10 gadiem
Fēru salu sestā spēcīgākā komanda? , tur dzīvo nepilni 30 tūkstoši purnu, tur ir sešas futbola komandas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-07-10 20:27, pirms 10 gadiem
the return of the punkts, 19:58, pirms 20 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Labi ka Ventspils vel nedelju ilgak aizkavesies Eiropa.

Domāju absolūta taisnība,jo kā lai šī brīža virslīgas otrās vietas īpašnieks uzvar Zviedrijas čempionāta līderus,ja trešie zaudē Fāreru salas n-tas vietas īpašniekam.Ir atlicis vēl viens kauss rūgtā dzēriena ,bet pēc tam varēsim atkal mierīgi vārīties sava sulā un arī ar spēļu kalendāriem virslīgā nebūs problēmas.Nebūs spēles jāatceļ.Tiesa vēl jau var izlidināt Skonto un Jūrmalu no virslīgas.tā kā šeit ar kalendāru es pateidzos

     [+] [-]

, 2014-07-10 20:27, pirms 10 gadiem
Kas bija tas personāžs kas ap 85-86min, pēc ielaistajiem vārtiem uz mirkli pazibēja runājot pa mobilo?

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 20:30, pirms 10 gadiem
Visas cerības uz FK Ventspils!!!!

     [+] [-]

, 2014-07-10 20:30, pirms 10 gadiem
BABKInLovis rakstīja: Kas bija tas personāžs kas ap 85-86min, pēc ielaistajiem vārtiem uz mirkli pazibēja runājot pa mobilo?
Tas bija priecīgais farērietis!

  -4 [+] [-]

, 2014-07-10 20:34, pirms 10 gadiem
T.G.H. rakstīja: Starp citu - Viensviens to;kikā vakar koefs uz DD bija kautkur ap 1.60, šodien pēkšņi uz spēles sākumu tas nenormāli sāka kāpt un uzkāpa uz 2.05, kas ir pret jebkadu loģiku, ņemot vērā, ka uz izbraukumu bija 1.60...
Muļķības.

Koeficients kāpa pakāpeniski jau kopš tika publicēts. Kāpēc kāpj koeficients? Jo liek pret Daugavu. Kāpēc? Jo sākotnēji tika pārvērtēti.

Tas pilnīgi noteikti nav pret nekādu loģiku.

Jebkuram, kas redzēja spēli, būs pilnīgi skaidrs, ka Daugava centās uzvarēt līdz pat spēles beigām un arī bija ļoti tuvu līdz uzvarai vai papildlaikam.

  +4 [+] [-]

, 2014-07-10 20:34, pirms 10 gadiem
O, tur pat ir 10 komandas , un ir stadioni, lielāki par mūsu stadioniem , Vienkārši ko? 30 tūkstošu salu valstij, tas nav nopietni. Nu labi,50 tūkstošu, bet tas tāpat it 40 x mazāk nekā Latvijā

  +3 [+] [-]

, 2014-07-10 20:34, pirms 10 gadiem
Varu iepriecināt: Neesam vienīgie bēdu brāļi: armēņu klubi 2:12 pret kazahu klubiem un zaudējums čempionu līgā pret Andoras klubu.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-10 20:36, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Tas bija priecīgais farērietis!
Pēc izskata un apģērba gan izsktījās pēc D-pils pamatiedzīvotāja. Vienkāršu neticu nejaušībām - kā ielaida D-pils vārtus, tā kamera uzreiz pavēršas uz to virieti kurš runāja pa mobilo. Un kā šis piefiksēja kameru tā saruna momentā tika pārtraukta. Palika interesanti - who is this man?

     [+] [-]

, 2014-07-10 20:36, pirms 10 gadiem
Tikpat spilgti mūsu futbola līmenis redzams arī pārējās EL spēlēs - kāšam ar 0:10 pret viduvējas Eiropas līgas komandu.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 20:37, pirms 10 gadiem
BABKInLovis rakstīja: Pēc izskata un apģērba gan izsktījās pēc D-pils pamatiedzīvotāja. Vienkāršu neticu nejaušībām - kā ielaida D-pils vārtus, tā kamera uzreiz pavēršas uz to virieti kurš runāja pa mobilo. Un kā šis piefiksēja kameru tā saruna momentā tika pārtraukta. Palika interesanti - who is this man?
Kad realitāti ir grūti pieņemt, sākas sazvērestības teorijas.

  +3 [+] [-]

, 2014-07-10 20:38, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: O, tur pat ir 10 komandas , un ir stadioni, lielāki par mūsu stadioniem , Vienkārši ko? 30 tūkstošu salu valstij, tas nav nopietni. Nu labi,50 tūkstošu, bet tas tāpat it 40 x mazāk nekā Latvijā
Ko, tavuprāt, domāja vācieši Euro 2004?

     [+] [-]

, 2014-07-10 20:39, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Muļķības.

Koeficients kāpa pakāpeniski jau kopš tika publicēts. Kāpēc kāpj koeficients? Jo liek pret Daugavu. Kāpēc? Jo sākotnēji tika pārvērtēti.

Tas pilnīgi noteikti nav pret nekādu loģiku.

Jebkuram, kas redzēja spēli, būs pilnīgi skaidrs, ka Daugava centās uzvarēt līdz pat spēles beigām un arī bija ļoti tuvu līdz uzvarai vai papildlaikam.
Tad jautājums - kapēc tad pēkšņi visi sāka likt uz Farēru salām? Pāris cilveki palubomu uzmeta lielas summas (nez kuri)...
Un par spēli runājot, neizskatijās gan, ka gribēja uzvarēt par katru cenu - pēc 1-0 tā ielīda aizsardzībā, kā neviena komanda to nedarītu PK finālā, pretīgi skatīties uz šo totalizātora padarīšanu !!

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 20:39, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Kad realitāti ir grūti pieņemt, sākas sazvērestības teorijas.
Pats redzi cik tālu D-pils futbols mūs ir novedis, galīgi esam zaudējuši uzticību cilvēkiem un fair play
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 20:40, pirms 10 gadiem
Nu, kofi tik šķībi bija, ka te atkal varētu runāt par nelikumībām. Kāds gan pārsteigums ar tiem urlātiem.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 20:41, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Ko, tavuprāt, domāja vācieši Euro 2004?
Nu, Horvātija arī, Kostarika, arī nav diži lielākas par Latviju. Bet nu šitais jau ir krimināli.

     [+] [-]

, 2014-07-10 20:42, pirms 10 gadiem
Realitāte: Šā brīža virslīgas līmenis ir U-20 līmenis kādā vidusmēra valstī.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 20:44, pirms 10 gadiem
BABKInLovis rakstīja: Pēc izskata un apģērba gan izsktījās pēc D-pils pamatiedzīvotāja. Vienkāršu neticu nejaušībām - kā ielaida D-pils vārtus, tā kamera uzreiz pavēršas uz to virieti kurš runāja pa mobilo. Un kā šis piefiksēja kameru tā saruna momentā tika pārtraukta. Palika interesanti - who is this man?
Jūrmalā starp farēriešiem?
Kur loģika? Ja vajadzētu 1-1 kāpēc iet uz pilnu atgūt vārtus?Nebija ieprogrammēti šie zaudētie vārti!

  -1 [+] [-]

, 2014-07-10 20:45, pirms 10 gadiem
T.G.H. rakstīja: Tad jautājums - kapēc tad pēkšņi visi sāka likt uz Farēru salām?
Jo Daugava ir ļoti vāja komanda, kas pelnīti netika 2. kārtā.

Spēlēšana vairāk no aizsardzības pēc vēlama rezultāta panākšanas ir diezgan standarta prakse, kas nekādā veidā neliecina par apzinātu mēģinājumu zaudēt.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 20:47, pirms 10 gadiem
BABKInLovis rakstīja: Pats redzi cik tālu D-pils futbols mūs ir novedis, galīgi esam zaudējuši uzticību cilvēkiem un fair play
Tas gan ir fakts.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-10 20:54, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Jo Daugava ir ļoti vāja komanda, kas pelnīti netika 2. kārtā.

Spēlēšana vairāk no aizsardzības pēc vēlama rezultāta panākšanas ir diezgan standarta prakse, kas nekādā veidā neliecina par apzinātu mēģinājumu zaudēt.
Jā, bet Vikingur, kuri ir 6. v Farēru salās ir ļoti spēcīga komanda, tapēc pēkšņi cilvēki sāka likt uz ničām...pats maz nesaproti cik tas patiesia izklausās absurdi?

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 20:56, pirms 10 gadiem
T.G.H. rakstīja: Jā, bet Vikingur, kuri ir 6. v Farēru salās ir ļoti spēcīga komanda, tapēc pēkšņi cilvēki sāka likt uz ničām...pats maz nesaproti cik tas patiesia izklausās absurdi?
Kā tu zini, ka cilvēki pēkšņi sāka likt uz neizšķirtu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 21:09, pirms 10 gadiem
Manhunt rakstīja: Nu nebija šoreiz te nekāds toto. Cilvēki naudu lika nevis uz neizšķirtu, bet gan uz Vikingur, kuri kā redzams beigu beigās neuzvarēja.

Nu nav daugavpilieši tādi muļķi, lai spēlētu totalizatoru spēlē, kuru uzvarot, viņi sev nodrošinātu daudz labākus ienākumus (par iekļūšanu nākamajā kārtā, par biļetēm nākamajā kārtā utt.) - toto tad viņi varētu spēlēt nākamajā kārtā, kur uzvarēt tāpat nebūtu iespējams

Varēja taču labi redzēt, ka komanda, kad ielaida vārtus mača izskaņā, tad metās uz priekšu atspēlēties. Ja totalizatoru spēlēja, tad spēlēja uz precīzu rezultātu "1:0", kam gan arī es neticu. Es domāju, ka te diezgan droši var teikt, ka vienkārši tika lieliski parādīts Latvijas Virslīgas klubu līmenis - vairs pat Fēru salu klubus nespējam pieveikt.

Koeficienta krišana uz Vikingur spēles laikā ir saprotama - pirmajās 20-30 minūtēs Daugavpils vispār netika normāli pāri centram un būtībā visu spēli Fēru salu futbolisti bija labāki laukumā un uzvarēja pelnīti - cilvēki nav akli un šajā gadījumā lika naudu pareizajā virzienā (šoreiz gan īsti netrāpija)
Man liekas, ka te puse komentāros pat spēli neredzēja.

     [+] [-]

, 2014-07-10 21:12, pirms 10 gadiem
Tur pat nav toto jāliek, Latvijas futbols zemākā līmenī nekā farēru amatieru futbols, nemaz nerunājot par viņu profesionālajiem spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2014-07-10 21:14, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Kā tu zini, ka cilvēki pēkšņi sāka likt uz neizšķirtu?
Es vēroju koeficentus neilgu laiciņu pirms spēles un varu pateikt vienu - kā šodien pēkšņi sāka kāpt koefs uz DD uzvaru, tā nekad muza nebiju redzējis augošu koefu, tā protams ir tikai sakritība, jo nav pamata par tādām lietām domāt, tomēr spēleja tie, kas katru svētdienu apmeklē baznīcu, vaine?

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 21:14, pirms 10 gadiem
Manhunt rakstīja: Nu nebija šoreiz te nekāds toto. Cilvēki naudu lika nevis uz neizšķirtu, bet gan uz Vikingur, kuri kā redzams beigu beigās neuzvarēja.

Nu nav daugavpilieši tādi muļķi, lai spēlētu totalizatoru spēlē, kuru uzvarot, viņi sev nodrošinātu daudz labākus ienākumus (par iekļūšanu nākamajā kārtā, par biļetēm nākamajā kārtā utt.) - toto tad viņi varētu spēlēt nākamajā kārtā, kur uzvarēt tāpat nebūtu iespējams
nedziivo pasakaa... uzliekot uz savu zaagji pret Vikingiem vareeja tiiri labi nopelniit - labaak nekaa UEFA naudas par kaartas paarvareeshanu utt - neviens tur nav ieintereseets braukaat veel pa Eiropu - naudu panjeema un viss.
Nekaadi citaadi es to nesaskatu.
Diez futbolistiem nav pashiem kauns zaudet komandai, kur pielidzinot pec iedzivotaju skaita, speelee Ventspils pilsetas chempionaataa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 21:22, pirms 10 gadiem
T.G.H. rakstīja: Es vēroju koeficentus neilgu laiciņu pirms spēles un varu pateikt vienu - kā šodien pēkšņi sāka kāpt koefs uz DD uzvaru, tā nekad muza nebiju redzējis augošu koefu, tā protams ir tikai sakritība, jo nav pamata par tādām lietām domāt, tomēr spēleja tie, kas katru svētdienu apmeklē baznīcu, vaine?
Ja tu pirmo reizi mūžā skaties koeficientu izmaiņas, tad tas var likties kaut kas pārdabisks. It sevišķi, ja esi saklausījies kaut kādas runas par totalizatoriem un koeficientu maiņām, īsti neizprotot lietas būtību.

Jā, augsta līmeņa spēlēs ar augstāku likviditāti tik lielas izmaiņas ir ļoti reta parādība, taču tas neliecina par to, ka Daugava zaudēja apzināti.

Uz Nīderlandi pret Argentīnu arī koeficients nogāzās par padsmit % pirms spēles. Saki - sarunāts mačs? Nē, tirgus svārstības normas robežās.

Pēc spēles gaitas nekas neliecināja, ka šodien kāds mēģina atdzīvināt Totopils tradīcijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 21:28, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Ja tu pirmo reizi mūžā skaties koeficientu izmaiņas, tad tas var likties kaut kas pārdabisks. It sevišķi, ja esi saklausījies kaut kādas runas par totalizatoriem un koeficientu maiņām, īsti neizprotot lietas būtību.

Jā, augsta līmeņa spēlēs ar augstāku likviditāti tik lielas izmaiņas ir ļoti reta parādība, taču tas neliecina par to, ka Daugava zaudēja apzināti.

Uz Nīderlandi pret Argentīnu arī koeficients nogāzās par padsmit % pirms spēles. Saki - sarunāts mačs? Nē, tirgus svārstības normas robežās.

Pēc spēles gaitas nekas neliecināja, ka šodien kāds mēģina atdzīvināt Totopils tradīcijas.
pastādti kad no 1.40 līdz 2.05 koeds ir uzkāpis tik mazā laika sprīdī?
Turpini censties pierādīt neesamo, šis klubs Latvijai Eirokausos visā tā pastāvēšanas laikā ir nesis tikai apkaunojumu, katru gadu vēl lielāku, tā bija pret Tromso, tā bija pret Sūdavu, Elfsborg pāgājušogad un šogad šis - zaudējums Farēru salām...

     [+] [-]

, 2014-07-10 21:30, pirms 10 gadiem
Manhunt rakstīja: Tā nebija sakritība. Koeficients uz Daugavu kāpa (un uz Vikingur krita) tāpēc, ka cilvēki zin, cik nožēlojams ir Virslīgas līmenis - pirmajā spēlē jau viss būtībā bija redzams. Koeficienti bija neatbilstoši un šodien pirms spēles notika izlīdzināšanās (jāņem arī vērā fakts, ka 95% no tiem, kas spēlē totalizatoru, likmes uz sporta notikumiem, izdara tieši dienā, kad šis sporta notikums notiek, nevis dienas vai nedēļas iepriekš - tāpēc koeficienta vislielākās izmaiņas notika tieši šodien, nevis vakar vai aizvakar...).

Nu un spēles laikā, kā jau minēju, pirmās pusstundas laikā Daugavpils normāli pāri centram netika - visi, kas to spēli skatījās, noteikti redzēja labu value uz Vikingur un līdz ar to, ja spēles sākumā koeficients uz DD bija 2.00, tad jau 20.minūtē tas bija ~3.75. Un tas bija tikai loģiski, jo viesi bija pārliecinoši labākā komanda laukumā. Un vēlreiz pieminu - kā redzams viesi beigās neuzvarēja, tā ka par kaut kādu toto teoriju te runāt ir salīdzinoši muļķīgi, jo uz neizšķirtu nekādu anomāliju koeficienta ziņā nebija.
Tas viss praktiski notika 2-3 stundu laikā... cilvēki 3 stundās saprata tikdaudz lietu, pareizi? Nezinu, taču šis viss izskatijās ārkārtīgi aizdomīgi, ja patiešām tāda lieta notika, tad ceru kad atbildīgi tiks atrasti un celti pie atbildības !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 21:42, pirms 10 gadiem
T.G.H. rakstīja: pastādti kad no 1.40 līdz 2.05 koeds ir uzkāpis tik mazā laika sprīdī?
Turpini censties pierādīt neesamo, šis klubs Latvijai Eirokausos visā tā pastāvēšanas laikā ir nesis tikai apkaunojumu, katru gadu vēl lielāku, tā bija pret Tromso, tā bija pret Sūdavu, Elfsborg pāgājušogad un šogad šis - zaudējums Farēru salām...
Dundalk (Irl) - Jeunesse Esch (Lux) Betting...

Chinese Taipei - Jordan Betting Odds,...

No šodienas.

     [+] [-]

, 2014-07-10 21:42, pirms 10 gadiem
Vispār jau kauns –2 igauņu blices tiek tālāk pret ISL un FIN klubiem, Latvijas patreizējais 3. vietas klubs pat Farerēru salu amatierus nevar uzvilkt

Bimbis un viņa līdzskrējēji tikai klāsta, cik kruts mums futbols un ka visi ir muļki, ka neskatās to. Acīmredzot Eiropas izlašu rangā 45. vieta tikai virs pundurvalstīm ir pelnīta...

     [+] [-]

, 2014-07-10 21:45, pirms 10 gadiem
T.G.H. rakstīja: Tas viss praktiski notika 2-3 stundu laikā... cilvēki 3 stundās saprata tikdaudz lietu, pareizi? Nezinu, taču šis viss izskatijās ārkārtīgi aizdomīgi, ja patiešām tāda lieta notika, tad ceru kad atbildīgi tiks atrasti un celti pie atbildības !!


Labrīt! Ir cilvēki, kas ar to pelna naudu. Totalizatoros un likmju biržās katru dienu apgrozās miljardiem €. Nekā nelikumīga tur nav, tie ir elementāri tirgus spēki, kas izmaina koeficientus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 22:10, pirms 10 gadiem
Te visi komentāros jau pareizi visu aprakstīja. Mūsu futbola līmenis - nožēlojams. Tas degradē ar katru gadu.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 22:12, pirms 10 gadiem
Kāds tur toto?Ja tev vajag neizšķirtu,tad pie vēlamā rezultāta tu necerēsi,ka pretinieka aizsargs izsītīs bumbu no vārtu līnijas!Vai nē?
Un ko mēs varam gaidīt no nedaudz pastiprināta "Ilūkstes" modeļa,komandas kura izkrīta no virslīgas.Vispār jabrīnās,kā Daugava ar tadu sastāvu turās trijniekā.Bet tas drīzāk ir sarunai par Latvijas futbola līmeni.Daži "eksperti" cik atceros šī gada Daugavai prognozēja cīņu par par kādu 7.vietu,un ko var gaidīt no tādas komandas eirokausos? Godīgi,neatceros,kad Daugavpils spēcīgākai komandai būtu tik vājš sastāvs.Patiešām futbols Latvijā konkrēti degradē!!!

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 22:17, pirms 10 gadiem
Latgalec rakstīja: Kāds tur toto?Ja tev vajag neizšķirtu,tad pie vēlamā rezultāta tu necerēsi,ka pretinieka aizsargs izsītīs bumbu no vārtu līnijas!Vai nē?
Un ko mēs varam gaidīt no nedaudz pastiprināta "Ilūkstes" modeļa,komandas kura izkrīta no virslīgas.Vispār jabrīnās,kā Daugava ar tadu sastāvu turās trijniekā.Bet tas drīzāk ir sarunai par Latvijas futbola līmeni.Daži "eksperti" cik atceros šī gada Daugavai prognozēja cīņu par par kādu 7.vietu,un ko var gaidīt no tādas komandas eirokausos? Godīgi,neatceros,kad Daugavpils spēcīgākai komandai būtu tik vājš sastāvs.Patiešām futbols Latvijā konkrēti degradē!!!
Faktiski tikai viens normāls un stabils klubs – FKV.
Skonto, spēlē labi, bet nauda nav, pārējie viduvējības un zemāk...

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 22:19, pirms 10 gadiem
Altemix rakstīja: Te visi komentāros jau pareizi visu aprakstīja. Mūsu futbola līmenis - nožēlojams. Tas degradē ar katru gadu.
Redz,pat formulējam vienādi-"degradē" uzrakstīju pat neredzot iepriekšējo komentu

  -1 [+] [-]

, 2014-07-10 22:21, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Faktiski tikai viens normāls un stabils klubs – FKV.
Skonto, spēlē labi, bet nauda nav, pārējie viduvējības un zemāk...
Pilnīgi piekrītu!Jo tā tas ir!
Kaut gan neesmu FKV fans ,tikai eirokausos

     [+] [-]

, 2014-07-10 22:32, pirms 10 gadiem
Spēli neredzēju, jo biju FK Jelgavas spēlē. Tomēr nevienas komandas pēcspēles komentāros nav tik graujošas attiecības - toto : futbols(spēle). Tas jau ir traģiski, ka visi notikumi ar šo komandu laukumā un ārpus tā ir pakārtoti sērgai. LFF - rīkojies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 22:37, pirms 10 gadiem
Latgalec rakstīja: Pilnīgi piekrītu!Jo tā tas ir!
Kaut gan neesmu FKV fans ,tikai eirokausos
Kad pienāks tādi laiki, kā bija, kad FKV spēlēja Eirokausa grupu turnīrā kā līdzīgs ar līdzīgu ar Heerenven, Hertu, Sportingu... Tagad pat sūda Farēru salas nevar paņemt Latvijas klubs...

     [+] [-]

, 2014-07-10 22:41, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Man patīk pēdējā laikā un pat interesē mūsu līga! Bet piedod atvaino! Arī kvalitāti gribētos redzēt no mūsējiem, ja reiz tiek vēl dota šāda iespēja! Ja pat nevar uzveikt sesto komandu no Fēru... Te ne tikai futbolisti laukumā ir vainīgi, bet viss tālākais personāls ar visu sapesto sistēmu, kura nenes nekādus augļus. Futbols Latvijā ir tik dziļi nolaists! Ne klubi, ne izlase! Par tīrajiem amatieriem gan prieks, jo tur nauda nespēlē, bet lielākoties sirds ar hobiju.
Es saprotu, Jelgavai un Rīgas Daugavai bija daudz stiprāki pretinieki.... Bet Farēru salu klubs...

     [+] [-]

, 2014-07-10 22:48, pirms 10 gadiem
vilibalds rakstīja: Spēli neredzēju, jo biju FK Jelgavas spēlē. Tomēr nevienas komandas pēcspēles komentāros nav tik graujošas attiecības - toto : futbols(spēle). Tas jau ir traģiski, ka visi notikumi ar šo komandu laukumā un ārpus tā ir pakārtoti sērgai. LFF - rīkojies!
Tas ir attieksmes jautājums! No sākuma tu veido reputāciju,pēc tam reputācija "veido" tevi.Vispar būtu interesanti,kā komanda visu laiku "spēlējot toto" ( ka te dažs labs komentētājs domā) var tomēr gan pelnīt punktus spēlēs,gan arī pelnīt naudu ar toto.Vienkārši ģeniāla komanda!Par katru Daugavas spēli te ir līdzīgi komentāri!Pat tad kad ar toto nav nekāda sakara.Tas ir drīzāk komentetāju paranoija!

     [+] [-]

, 2014-07-10 23:26, pirms 10 gadiem
Nu gan laiki pienākuši, pisec.
Gaidam Bimbja feļetonu.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 23:34, pirms 10 gadiem
Ja reiz pat Andris5 saka, ka nebija toto, tad nebija. Spēli neredzēju (biju Jelgavā), bet no komentāriem var samērā skaidri spriest, ka toto vai nu nebija vai bija uz rezultātu 1:0 (kas pat liktos diezgan ticami, tur taču dubultpeļņa: gan no toto, gan no eirokausiem; kā atceramies, "Dinaburg" uz pusgadu izmeta no Virslīgas par toto uz 1:0 pret Rēzekni).
Par spēku samēriem: Liepāja taču pērn izkrita pret velsiešiem, un tas ir apmēram tas pats kā izkrist pret Fēru salām, taču neviens neteica: toto. Jau tūlīt pēc izlozes rakstīju komentārā, ka DaDa uzvara šajā pārī nav garantēta. Un ir taisnība, ka DaDa pašreizējais sastāvs ir vājš, atbilst labi ja 5.-7. vietai Virslīgā (domāju, ka drīz viņi arī nobrauks lejā), savukārt Vikingur šogad vairs nav sestie, bet turas 3. vietā. Un vēl: atcerēsimies, ka cits Fēru klubs pērn izsita visnotaļ respektablo Somijas komandu no Turku.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 23:34, pirms 10 gadiem
Izsmiekli - nožēlojami!

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 23:47, pirms 10 gadiem
olga rakstīja: Un vēl: atcerēsimies, ka cits Fēru klubs pērn izsita visnotaļ respektablo Somijas komandu no Turku.
To izdarīja tas pats Vikingur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-11 00:01, pirms 10 gadiem
Sorry, noslinkoju pārbaudīt.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-11 00:02, pirms 10 gadiem
HA-ha-hāāā'... es pis, nu šis ir nožēlojami. Reti kad ienāku futo nokomentēt, bet nu šī ir nabadzība. Cik naivam ir jābūt, lai kā te daži aizstāvētu lv futo, ka ķip vikingurs esot riktīga blice, kas principā terorizē visu eiropu utt., vnk totopuiki sakruķīja underus vai vells viņ zin ko un pelna kāpi, lai var normāli ieiet krogā steiku paēst, nevis maksimā šķielēt uz griestiem, vai nebruks... Visvairāk man ir žēl tos naivuļus, kuri domā, ka te jau nu viss bij tīrs, jo redz bumba bij uz līnijas...

  +1 [+] [-]

, 2014-07-11 00:29, pirms 10 gadiem
Rafaello rakstīja: HA-ha-hāāā'... es pis, nu šis ir nožēlojami. Reti kad ienāku futo nokomentēt, bet nu šī ir nabadzība. Cik naivam ir jābūt, lai kā te daži aizstāvētu lv futo, ka ķip vikingurs esot riktīga blice, kas principā terorizē visu eiropu utt., vnk totopuiki sakruķīja underus vai vells viņ zin ko un pelna kāpi, lai var normāli ieiet krogā steiku paēst, nevis maksimā šķielēt uz griestiem, vai nebruks... Visvairāk man ir žēl tos naivuļus, kuri domā, ka te jau nu viss bij tīrs, jo redz bumba bij uz līnijas...
Man vairāk žēl paranoiķus,kuri visur redz TOTO...un pat nemēģīna ieslēgt smadzenes.Ja Tev ir attiecībā vismaz uz šo spēli kaut kāds loģisks pamatojums,ka tas bija toto,tad izklāsti to

  +1 [+] [-]

, 2014-07-11 01:20, pirms 10 gadiem
Latgalec rakstīja: Man vairāk žēl paranoiķus,kuri visur redz TOTO...un pat nemēģīna ieslēgt smadzenes.Ja Tev ir attiecībā vismaz uz šo spēli kaut kāds loģisks pamatojums,ka tas bija toto,tad izklāsti to
Nu, kā - mūsu amatieri ir pēc definīcijas spēcīgāki par Fēru amatieriem, jo dzīvojam lielākā valstī.

Aptuveni tāda arī ir tā visa "loģika".

  +3 [+] [-]

, 2014-07-11 09:08, pirms 10 gadiem
Ir labi. Farēriešiem vismaz prieks. Mums par DD uzvaru diezvai būtu patiess prieks. Vairumam.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-11 11:15, pirms 10 gadiem
olga rakstīja: Ja reiz pat Andris5 saka, ka nebija toto, tad nebija.
Es to neesmu teicis!zaudetie vārti nebija kādam labi zināmam mums cilvēkam vajadzīgi!Bet kad ielaida tad DD metās izraut uzvaru(tikšana nākamā kārtā ar dod piķi+uzvārīties TOTO ar var)!Bet laiks pa īsu bija palicis + divreiz izglāba vārtus farērieši paši!
Pēc spēles spriežot DD gribēja kontrolēt situāciju rezultātā,bet nenovērtēja pretiniekus!