Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Mesi pokers aprok '"Arsenal" cerības

Agris Suveizda

Mesi pokers aprok '"Arsenal" cerības
Lionels Mesi trešo reizi pārspēj Manuelu Almuniju
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar UEFA Čempionu līgas ceturtdaļfināla atbildes spēlē "Barcelona" savā laukumā ar 4:1 apspēlēja Londonas "Arsenal' un divu spēļu summā bija pārāka ar 6:3. Ar četriem vārtiem izcēlās argentīniešu uzbrucējs Lionels Mesi.

Informācija tiek papildināta...

Pirmajā spēlē Londonā "Barcelona" otrā puslaika sākumā izvirzījās vadībā ar 2:0. Varēja šķist, ka katalāņi, kas mača pirmajās 20 minūtēs demonstrēja fantastisku sniegumu (taču ar vārtu gūšanas iespēju realizāciju veicās daudz vājāk), droši nosargās uzvaru, praktiski noņemot jautājumus par uzvarētāju divu spēļu summā. Taču "Arsenal" pussargs Sesks Fabregass 85.minūtē realizēja 11m soda sitienu un panāca 2:2! Tomēr "Arsenal" šī spēle nesa arī būtiskus zaudējumus sastāvā – savainojumus guva gan Viljams Gallass, gan Andrejs Aršavins, gan Fabregass (tiesa, bijušais "Barcelona" akadēmijas audzēknis šovakar tāpat nespēlētu diskvalifikācijas dēļ). Savukārt Barsai šovakar palīdzēt nevarēja centra aizsargi Karless Pujols un Gerards Pikē (diskvalifikācija), kā arī savainotais uzbrucējs Zlatans Ibrahimovičs, savukārt centra pussargs Andress Injesta pamatsastāvā tomēr neizgāja.

UEFA Čempionu līga, ceturtdaļfināls

Barcelona – Arsenal 4:1 (3:1) (Mesi 21', 37', 42', 88' – Bendtners 18')
Divu spēļu summā - 6:3

  -1 [+] [-]

, 2010-04-06 23:59, pirms 15 gadiem
Arsenal tās traumas bija nedaudz vairāk un vairāk iespaidoja komandu, bet tas jau nenozīmē, ka Barca devās ar labākajiem spēkiem laukumā un līdz ar to sagrāva. Nebija aizsardzības galvenie balsti, pirmās spēles key pleijers, Injesta tikai uz 7-8 minūtēm...

Patika tas, ka Markezs nospēlēja pieklājīgi. Pēc pirmā ielaistā jau likās, ka nu tikai sāksies šovs aizsardzības izpildījumā.
Tieši pretēji - londoniešu aizsardzība bija daudz lielāks coķis.

3. un arī 4. spēle šosezon pret Interu!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-07 00:01, pirms 15 gadiem
Gunner rakstīja: Un nav arii iisti normaali, ja vairums komandu (runaaju par EPL) izveelaas fantastisku taktiku, lai aptureetu Arsenal - kick them! Iebiedee vinjus, paspaardi, lai te daudz neaizraujas, dazhbriid atklaati iebrauc kaatos principa peec.
Runaaju par shitiem vidusmeera klubeljiem, kas izveelaas pret Arsenal tieshi taadu taktiku, lai tiktu pie rezultaata.
nu jau tu...galīgi tev negribas piekrist,to ka tā (rupji)spēlē EPL,tas nu toč,bet ne jau nu apzināti tieši pret Guneriem...tā vienkārši spēlē ,un vēl trakāk zemākajās līgās

     [+] [-]

, 2010-04-07 00:02, pirms 15 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: Tas puika tak ir ģeniāls!
Nez, kurš viņu izaudzināja..?

     [+] [-]

, 2010-04-07 00:03, pirms 15 gadiem
Gunner rakstīja: Un nav arii iisti normaali, ja vairums komandu (runaaju par EPL) izveelaas fantastisku taktiku, lai aptureetu Arsenal - kick them! Iebiedee vinjus, paspaardi, lai te daudz neaizraujas, dazhbriid atklaati iebrauc kaatos principa peec.
Runaaju par shitiem vidusmeera klubeljiem, kas izveelaas pret Arsenal tieshi taadu taktiku, lai tiktu pie rezultaata.
Nu ja paskatas plasak pret jebkuru talantigu un tehnisku speletaju biezi spele apzinati rupji, lai satraumetu speletaju vai lai liktu tam zaudet savaldishanos. ta ka diez vai to var attiecinat tikai uz Arsenal. Kaut vai tam pasam Ronaldu (kuram tomar patik pasimulet), nesen spelee apzinati uzkaapa pec sadurmes, lai satraumetu. spele turpinajas un tiesnesis to epizodi palaida garam....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-07 00:04, pirms 15 gadiem
555 rakstīja: esmu nedaudz viilies Arsenaalaa. iznjemot taas 20 minuutes Londonaa it kaa visskaistaak speeleejoshaa anglju komanda nespeeja nekaadu konkurenci radiit Barcai.

Messi - veel tuvaak abiem dizhenajiem. tikai bez tarakaaniem galvaa.
wtf??
Slēpts komentārs: lupatu kurmis

     [+] [-]

, 2010-04-07 00:06, pirms 15 gadiem
Barca7 rakstīja: Arsenal tās traumas bija nedaudz vairāk un vairāk iespaidoja komandu, bet tas jau nenozīmē, ka Barca devās ar labākajiem spēkiem laukumā un līdz ar to sagrāva. Nebija aizsardzības galvenie balsti, pirmās spēles key pleijers, Injesta tikai uz 7-8 minūtēm...

Patika tas, ka Markezs nospēlēja pieklājīgi. Pēc pirmā ielaistā jau likās, ka nu tikai sāksies šovs aizsardzības izpildījumā.
Tieši pretēji - londoniešu aizsardzība bija daudz lielāks coķis.



3. un arī 4. spēle šosezon pret Interu!
Nu, nezinu... Man bija aukstas kājas katru reizi kad Markess dabūja bumbu.. Un pie tā ielaistā gola Rafa bija viens no galvenajiem vaininiekiem.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-07 00:07, pirms 15 gadiem
Arsenal boss Arsene Wenger:
"We had chances, but when you have players like Lionel Messi you pay for any mistakes you make. He's the best player in the world by a large distance. He's not always in the game, but when he gets on the ball he's unstoppable. When he changes direction at such pace no-one can stay with him. Congratulations to Barcelona, they are better than us."

     [+] [-]

, 2010-04-07 00:08, pirms 15 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Nu, nezinu... Man bija aukstas kājas katru reizi kad Markess dabūja bumbu.. Un pie tā ielaistā gola Rafa bija viens no galvenajiem vaininiekiem.
Ne tikai tur piem. kad Rosickis blieza pa vartiem 2. puslaikaa (Niks izlaida bumbu), Markezs un Millito viens otru tikai sedza (Alvess sedza daani), ...

     [+] [-]

, 2010-04-07 00:09, pirms 15 gadiem
Interam un Mourinjo jāņem par piemēru Chelsea un Hiddinka taktika 1/2 finālā. Augļus gan tā tomēr nenesa, bet tuvu bija. Kādi vēl ir varianti?

  -1 [+] [-]

, 2010-04-07 00:09, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: nu jau tu...galīgi tev negribas piekrist,to ka tā (rupji)spēlē EPL,tas nu toč,bet ne jau nu apzināti tieši pret Guneriem...tā vienkārši spēlē ,un vēl trakāk zemākajās līgās
Nee nu, ja ir komanda, ko gruuti aptureet (Anglijaa), tas ir Arsenal. Ir jaameklee veidi, kaa vinjus aptureet. Un te nu mees esam. Protams, taa saucamie pundits par to nerunaa un par to taa pa iistam aizdomaajas tikai Arsenal fani.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-07 00:12, pirms 15 gadiem
Onka rakstīja: Nu ja paskatas plasak pret jebkuru talantigu un tehnisku speletaju biezi spele apzinati rupji, lai satraumetu speletaju vai lai liktu tam zaudet savaldishanos. ta ka diez vai to var attiecinat tikai uz Arsenal. Kaut vai tam pasam Ronaldu (kuram tomar patik pasimulet), nesen spelee apzinati uzkaapa pec sadurmes, lai satraumetu. spele turpinajas un tiesnesis to epizodi palaida garam....
Man liekas, ka pats tu tikko arii saprati manu domu...

p.s. Turpinot par sho teemu - man nav vienkaarshi citu reaalu izskaidrojumu tam, kaadeelj taas traumas ir tik nezheeliigi daudz!

     [+] [-]

, 2010-04-07 00:14, pirms 15 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Nu, nezinu... Man bija aukstas kājas katru reizi kad Markess dabūja bumbu.. Un pie tā ielaistā gola Rafa bija viens no galvenajiem vaininiekiem.
man jau arī teju trīcēja rokas spēles sākumā. Biju pārsteigts, ka Pepe viņu lika pamatā. Nebija nemaz tik traki. Abi veterāni, darīja ko varēja.
spēle aizgāja un tas laikam pateicoties tikai un vienīgi Mesī

  -2 [+] [-]

, 2010-04-07 00:14, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Arsenal boss Arsene Wenger:
"We had chances, but when you have players like Lionel Messi you pay for any mistakes you make. He's the best player in the world by a large distance. He's not always in the game, but when he gets on the ball he's unstoppable. When he changes direction at such pace no-one can stay with him. Congratulations to Barcelona, they are better than us."
ta beidzot viņš pasaka ko sakarīgu.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-07 00:17, pirms 15 gadiem
Gunner rakstīja: Nee nu, ja ir komanda, ko gruuti aptureet (Anglijaa), tas ir Arsenal. Ir jaameklee veidi, kaa vinjus aptureet. Un te nu mees esam. Protams, taa saucamie pundits par to nerunaa un par to taa pa iistam aizdomaajas tikai Arsenal fani.
protams ka tas ir bēdīgi,bet tomēr man tas liekas ,ka tā ir tāda apstākļu sakritība.ne jau nu jūs vienīgie tādi nelaimes putni.MU tāpat sezonas vīdū bij ārā 8!!! aizsargi,un kas to lai zin var būt tad ar tika pazaudēti svarīgi punkti,kas tagat pietrūks...nedomāju ka jums vienīgiem tas kreņķis ,ja nemaldos Chelsikiem ar bij problēmas iepriekšējā sezonā...

  +1 [+] [-]

, 2010-04-07 00:22, pirms 15 gadiem
vnk psc messi monstrs

     [+] [-]

, 2010-04-07 00:22, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: protams ka tas ir bēdīgi,bet tomēr man tas liekas ,ka tā ir tāda apstākļu sakritība.ne jau nu jūs vienīgie tādi nelaimes putni.MU tāpat sezonas vīdū bij ārā 8!!! aizsargi,un kas to lai zin var būt tad ar tika pazaudēti svarīgi punkti,kas tagat pietrūks...nedomāju ka jums vienīgiem tas kreņķis ,ja nemaldos Chelsikiem ar bij problēmas iepriekšējā sezonā...
Gunneram jau mazliet taisniiiba vien ir, bet nu vislielaakaa vaina ir iisais solins un izskataaas ka shiii filozofija veel kaadu laiku turpinaasies!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-07 00:22, pirms 15 gadiem
Gunner rakstīja: p.s. Turpinot par sho teemu - man nav vienkaarshi citu reaalu izskaidrojumu tam, kaadeelj taas traumas ir tik nezheeliigi daudz!
varbūt būtu jāsāk ar revīziju komandas dakteru un fizioterapeitu vidū? nepareizas slodzes, nepareiza gatavošanās spēlēm, utt. tā parasti tāda pirmā lieta, ko klubi skatās, ja traumu par daudz.

protams, piekrītu, ka Arsenal daudz sit, bet tā tas ir ar visām lielajām komandām.

     [+] [-]

, 2010-04-07 00:23, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: Interam un Mourinjo jāņem par piemēru Chelsea un Hiddinka taktika 1/2 finālā. Augļus gan tā tomēr nenesa, bet tuvu bija. Kādi vēl ir varianti?
Tā jau laikam arī būs, apakšgrupā pret Barcu izbraukumā Inter līdzīgi arī spēlēja, visa iniciatīva bija Barcai, bet noturēt tikuntā neizdevās, Barca vinnēja ar 2-0
Vēl jau atliek variants pārsteigt visus un spēlēt kā pret Chelsea izbraukumā, ar visiem iespējamiem paņēmieniem provocēt pretinieku un nekautrēties pašiem uzbrukt.. tad jau redzēs.

     [+] [-]

, 2010-04-07 00:23, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: protams ka tas ir bēdīgi,bet tomēr man tas liekas ,ka tā ir tāda apstākļu sakritība.ne jau nu jūs vienīgie tādi nelaimes putni.MU tāpat sezonas vīdū bij ārā 8!!! aizsargi,un kas to lai zin var būt tad ar tika pazaudēti svarīgi punkti,kas tagat pietrūks...nedomāju ka jums vienīgiem tas kreņķis ,ja nemaldos Chelsikiem ar bij problēmas iepriekšējā sezonā...
Sezona, peec sezonas, peec sezonas...

  -1 [+] [-]

, 2010-04-07 00:26, pirms 15 gadiem
Top Scorers
Cesc Fábregas
Andrei Arshavin
Robin van Persie

Kāds no viņiem spēlēja? neticu ka barca būtu vinējuši ja viņiem nespēlētu Messi, Ibra, Xavi

     [+] [-]

, 2010-04-07 00:27, pirms 15 gadiem
Varbūt tas ir saistīts kaut kādā mērā ar to ka šai komandā spēlētāju pamatkodolu veido ārzemnieki? es domāju tādu kā neviesmīlību no salas spēlētāju puses,

     [+] [-]

, 2010-04-07 00:27, pirms 15 gadiem
Shao rakstīja: varbūt būtu jāsāk ar revīziju komandas dakteru un fizioterapeitu vidū? nepareizas slodzes, nepareiza gatavošanās spēlēm, utt. tā parasti tāda pirmā lieta, ko klubi skatās, ja traumu par daudz.

protams, piekrītu, ka Arsenal daudz sit, bet tā tas ir ar visām lielajām komandām.
vot vot...

  -2 [+] [-]

, 2010-04-07 00:28, pirms 15 gadiem
Arsenall rakstīja: Top Scorers
Cesc Fábregas
Andrei Arshavin
Robin van Persie

Kāds no viņiem spēlēja? neticu ka barca būtu vinējuši ja viņiem nespēlētu Messi, Ibra, Xavi
domāju, ka pat ar labākajiem spēlētājiem fcb uzvarētu. rezultāts, protams, būtu līdzīgāks.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-07 00:29, pirms 15 gadiem
milaanu sagaida tas pats kas Arsenaalu-bez variantiem!

     [+] [-]

, 2010-04-07 00:33, pirms 15 gadiem
Gunner rakstīja: Hmm, siikaak nedaudz, lai nepaaprastu tavu domu...
varbūt tie tavis minētie vidusm;era klubi pret pooli,MU Chels,izjūt tādu kā respektu pret anglijas spēlētājiem,tāpēc spēlē piesardzīgāk

  +1 [+] [-]

, 2010-04-07 00:37, pirms 15 gadiem
Gunner rakstīja: Turpinot par sho teemu - man nav vienkaarshi citu reaalu izskaidrojumu tam, kaadeelj taas traumas ir tik nezheeliigi daudz!
Padomā..
70-os gados futbolisti spēlē vidēji noskrēja 5 km.
Tagad aktīvāko spēlētāju veiktais attālums laukumā sasniedz 13 km. Šavi šodien noskrēja 12,5, Denilsons 12,3. UEFA lapā ir statistika.
Turklāt futbols tagad ir ātrāks. Tā ir lielāka slodze uz visām locītavām un organismu kopumā. Vairāk nekā jebkad agrāk ir kontakta situāciju, lielākas iespējas kaut ko sasist.
Rezultātā būtu jāsaprot, ka traumas ir neizbēgamas, ka tās būs visiem. Citam vairāk, citam mazāk, bet būs. Un te pasākums atkal atduras pret soliņa garumu un kvalitāti..

     [+] [-]

, 2010-04-07 00:38, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: Varbūt tas ir saistīts kaut kādā mērā ar to ka šai komandā spēlētāju pamatkodolu veido ārzemnieki? es domāju tādu kā neviesmīlību no salas spēlētāju puses,
Tas, ka prese meedz iedzelt vairaak un par Arsenal probleemaam uztraucaas mazaak un iipashi neaizskar, jaa.
Man liekas, ka izskaidrojumu radiija Onka. Uzreiz ienaak praataa, ka Arsenal ir cieteeji pashi no sava speeles stila. Paaraak tehniski, paaraak aatri un preciizi saspeelee. Pretinieki (zemaakstaavoshie ) netiek tam liidz un meegjina to shaadi neitralizeet, lai speeles ritms paartruukst. Varbuut taads ir iemesls?

     [+] [-]

, 2010-04-07 00:38, pirms 15 gadiem
Spealer rakstīja: Fantastisk futbols!
Nu nezinu, kurš var šogad apturēt Barsu!
Messi vienkārši MONSTRS, 4 goli čempionu līgā vienā spēlē, sen ko tādu neatceros!
Ja Bendtners pie 1-3 būtu iesitis tur, kur trāpija pa vārtu stabu, tad vēl kas zin kā beigtos, bet tas no sērijas ja tantei būtu riteņi, tad būtu tramvajs!
Paldies Barcai par lielisku futbola vakaru!
nevis kursh var aptureet barsu...bet kursh var aptureet Mesi?

     [+] [-]

, 2010-04-07 00:39, pirms 15 gadiem
Vismazs ceru ka shiii kapituleeshana dos pozitiivu laadinu speelee pret Spurs, nedeela laika ko sagatavoties!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-07 00:43, pirms 15 gadiem
Mesī revolūcija! ';

  +1 [+] [-]

, 2010-04-07 00:44, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Padomā..
70-os gados futbolisti spēlē vidēji noskrēja 5 km.
Tagad aktīvāko spēlētāju veiktais attālums laukumā sasniedz 13 km. Šavi šodien noskrēja 12,5, Denilsons 12,3. UEFA lapā ir statistika.
Turklāt futbols tagad ir ātrāks. Tā ir lielāka slodze uz visām locītavām un organismu kopumā. Vairāk nekā jebkad agrāk ir kontakta situāciju, lielākas iespējas kaut ko sasist.
Rezultātā būtu jāsaprot, ka traumas ir neizbēgamas, ka tās būs visiem. Citam vairāk, citam mazāk, bet būs. Un te pasākums atkal atduras pret soliņa garumu un kvalitāti..
Atziishos, ka novirzos nedaudz no teemas: 3 kaajas salaushanas gadiijumi, 4 gadu laikaa!

Protams, tev ir taisniiba shajaa zinjaa. Tikai meegjinu saprast, kaadeelj shajai komandai to traumu ir tik daudz!

     [+] [-]

, 2010-04-07 00:46, pirms 15 gadiem
Gunner rakstīja: Tas, ka prese meedz iedzelt vairaak un par Arsenal probleemaam uztraucaas mazaak un iipashi neaizskar, jaa.
Man liekas, ka izskaidrojumu radiija Onka. Uzreiz ienaak praataa, ka Arsenal ir cieteeji pashi no sava speeles stila. Paaraak tehniski, paaraak aatri un preciizi saspeelee. Pretinieki (zemaakstaavoshie ) netiek tam liidz un meegjina to shaadi neitralizeet, lai speeles ritms paartruukst. Varbuut taads ir iemesls?
nez,nez.....Vecais labais Figo ar bij tāds ko bez pārkāpuma bij grūti apstādināt,daudz pa kātiem atrāvās,bet nebij tik traumatisks,ka tagat ir vairums spēlētāju,varbūt tiešām vaina slodzēs,sagatavošanā....

     [+] [-]

, 2010-04-07 00:49, pirms 15 gadiem
Nu var jau buut!
Labi, versiju ir daudz, shaadi pie gala meerkja konkreeta nenonaaksim!
Kaads kuram redzeejums pret doto situaaciju ir, taads nu vinjs ir! Ceru, ka driizumaa kas mainiisies uz labo pusi!