Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Lech" pieveic "Manchester City"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Lech" pieveic "Manchester City"
Artjoms Rudņevs (pa labi) cīņā ar Dedriku Bojatu
Foto: AP/Scanpix

Šodien UEFA Eiropas līgas grupu turnīra 4. kārtas spēlē Artjoma Rudņeva pārstāvētā Poznaņas "Lech" komanda savā laukumā ar 3:1 uzvarēja spēcīgo Anglijas klubu "Manchester City". Rudņevam visas 90 minūtes un nopelnīta dzeltenā kartīte.

Poznaņā vienā no "Euro2012" finālturnīra stadioniem lieliskā atmosfērā 43 tūkstošu klātbūtnē Eiropas līgas A grupas līdere "Manchester City" tikās ar laukuma saimnieci "Lech". Poļu kluba sastāvā kā vienīgais uzbrucējs pamatsastāvā izgāja arī mūsu Artjoms Rudņevs. Pie "Lech" stūres debitēja spāņu speciālists Hosē Mari Bakero.

Jau no pirmajām minūtēm visai liels pārsvars piederēja angļu komandai, kura kādā no epizodēm mājinieku soda laukumā sakurināja īstu pirti, taču noslēdzošais sitiens nesekoja vai, precīzāk sakot, Džeimsa Milnera raidījums tika nobloķēts. Brīdi vēlāk bīstami sita arī Emanuels Adebajors. "Lech" pamazām atguvās, brīžiem ilgākus laika nogriežņus pavadot "City" pusē. Vienu pretuzbrukumu daudzsološi iesāka Rudņevs, taču partneri turpinājumā kļūdījās. Savukārt 18. minūtē poļi tikai brīnumainā kārtā izglābās no vārtu zaudējuma - "City" no tuvas distances vairākkārt mēģināja iekarot vārtus. Toties puslaika vidū arī "Lech" atbildēja ļoti, ļoti draudīgi. Peško pietrūka burtiski pāris desmitu centimetru, lai trāpītu no soda sitiena - "City" vārtsargs Šejs Givens bumbai nebija ne tuvumā.

Toties 30. minūtē "Lech" negaidīti un varbūt mazliet pretēji mača gaitai izvirzījās vadībā. Rudņevs pacīnījās otrajā stāvā, zaudēja, taču bumba ārpus soda laukuma atleca pie Dimitres Injaca (tieši viņš guva arī tos fantastiskos vārtus ar tālsitienu pēdējā Polijas čempionāta spēlē), kurš to raidīja tālajā stūrī, Givenam neesot īsti pareizā pozīcijā - 1:0! Atlikušajā laikā valdīja diezgan līdzīga cīņa, un 1. puslaiks ar 1:0 arī noslēdzās. Jau pēc tiesneša finālsvilpes dzelteno kartīti izpelnījās Rudņevs, kurš acīmredzot protestēja par spēles apstādināšanu brīdī, kad "Lech" veidojās bīstams uzbrukums.

2. puslaiks poļu vienībai sākās nesekmīgi, jo jau 51. minūtē "City" rezultātu izlīdzināja. Pēc stūra sitiena ar galvu sita Adebajors, vārtsargs atvairīja, taču Togo uzbrucējs tika pie otrās iespējas un ar kāju netraucēti raidīja bumbu vārtu tīklā - 1:1. Adebajoram tie bija jau ceturtie vārti divās spēlēs pret poznaņiešiem. "Lech", dažbrīd riskanti spēlējot savā laukuma pusē, pārņēma iniciatīvu un drosmīgi gāja uz priekšu. Izdevās izveidot pāris pusmomentus un vienā no tiem 61. minūtē no soda laukuma malas sita Rudņevs, un Givens ar pūlēm bumbu atvairīja. Vēlāk pendeli prasīja, bet nedabūja Slavomirs Peško, savukārt Jaceks Kieļbs tikai nedaudz netrāpīja pēc tālsitiena. "City" atbildēja ar bīstamu pretuzbrukumu un bumbu atsita kā "Lech" vārtsargs, tā pārliktnis. Brīžiem laukumā valdīja apbrīnojami atklāta un skatāma spēle - momenti bija kā vieniem, tā otriem.

Šķita, ka tādā cīņā visu varētu izšķirt vieni vārti, un tā arī notika, tiesa, vārti krita ļoti kuriozā veidā. 86. minūtē "Lech" izpildīja tālu soda sitienu, "City" aizsargs ar galvu sita ārā, taču trāpīja poļu komandas aizsargam Manuelam Arboledam, no kura bumba ieleca pašā vārtu stūrī - 2:1 "Lech" labā! "City" atlika maz laika, lai glābtos, un tas neizdevās. Tieši otrādi - komepsācijas laikā ar pretinieku pacīnījās Rudņevs, bumba nonāca pie Mateuša Mozdzeņa, kurš to skaisti raidīja devītniekā! Diezgan negaidīta 3:1 "Lech" uzvara precīzi ar tādu pašu rezultātu, kādu tika zaudēts Mančestrā, dots pret dotu! Rudņevam pilns mačs.

"Lech" punktu skaita ziņā tagad panācis "Manchester City" (abām pa septiņiem punktiem), bet svarīgāk, ka izdevies aizbēgt no "Juventus", kas negaidīti savā laukumā netika galā ar "Salzburg" (0:0). Ļoti izšķiroša "Lech" būs nākamā spēle 1. decembrī savā laukumā pret "Juventus" - arī neizšķirts Rudņeva komandu tuvinātu "play-off".

Eiropas līga, A grupa

VKlubsSP
1.Lech47
2.Manchester City47
3.Juventus44
4.Salzburg42

Atlikušās spēles

DatumsSpēle
01.12.Lech - Juventus
01.12.Manchester City - Salzburg
16.12.Juventus - Manchester City
16.12.Salzburg - Lech

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 22:01, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: Lech pussargi ir klauni
Nobody likes fat kids

  -1 [+] [-]

, 2010-11-04 22:02, pirms 14 gadiem
keisx_89 rakstīja: Njā, Juventus malači - galīgi nekādi jau kuro spēli... Tāda sajūta, ka spēlēja pret kādu no CL komandām, jo momenti pie Zalcburgas vārtiem veidojās gaužām reti.
Vienīgie, ko var izcelt ir Krasičs (kā vienmēr), Del Piero (sākumā) un Storari. Amauri ir gatavais klauns - nesaprotu, kādēļ Delneri ļauj viņam jau kuro spēli aizvadīt 90 minūtes. Agrāk likās, ka vismaz par bumbu var pacīnīties un iegūt to, bet tagad pat tas reti izdodas.
Tikai nez kāpēc kāpums pašmāju līgas tabulā un uzvara pār "Milan". Vai arī tas ir regress?

     [+] [-]

, 2010-11-04 22:02, pirms 14 gadiem
Bet pēdējais gols vienkārši- KONFEKTE!!!! Un viss sākās ar to ka Rudņevs veiksmīgi atņēma bumbu pretinieku aizsargam...

     [+] [-]

, 2010-11-04 22:02, pirms 14 gadiem
bet kas notiek ar JUVENTUS ?

     [+] [-]

, 2010-11-04 22:03, pirms 14 gadiem
Rudnevam laba spele ,ne varu sagaidit nakamo lai redzetu vinu triumfejam par nomocito Juvetus.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 22:04, pirms 14 gadiem
cik ļimonus vēl arābiem vajag iepludināt šai nožēlojamā komandā lai tā tiktu pie stabilitāti?

     [+] [-]

, 2010-11-04 22:04, pirms 14 gadiem
aiziet... Hajduk - Zenit

  -1 [+] [-]

, 2010-11-04 22:05, pirms 14 gadiem
Andis 28 rakstīja: bet kas notiek ar JUVENTUS ?
Nekas nenotiek. Delneri vēl daudz darba, lai atjaunotu "Juventus" kādreizējo varenību. Bet tas viss ir izdarāms, tikai prasa laiku.
Turklāt pēdējā līgas spēlē uzvara pār "Milan".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-04 22:06, pirms 14 gadiem
mrPO rakstīja: aiziet... Hajduk - Zenit
aiziet Liperpool : Napoli!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-04 22:07, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: cik ļimonus vēl arābiem vajag iepludināt šai nožēlojamā komandā lai tā tiktu pie stabilitāti?
Arābiem vajag noskatīties vismaz kādu šī kluba spēli, lai saprastu, kas ir futbols. Tad varbūt kaut ko sāks sajēgt. Nav jau kā Abramovičs, kuram šis sporta veids bija labi zināms, tāpēc bija arī rezultāti.

     [+] [-]

, 2010-11-04 22:08, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nekas nenotiek. Delneri vēl daudz darba, lai atjaunotu "Juventus" kādreizējo varenību. Bet tas viss ir izdarāms, tikai prasa laiku.
Turklāt pēdējā līgas spēlē uzvara pār "Milan".
es jau gribētu lai JUventus tāds paliek vājš arī līdz grupu spēles beigām !

  +2 [+] [-]

, 2010-11-04 22:09, pirms 14 gadiem
bet ko var izdarīt Lech bez lielām zvaigznēm ,mācaties Eiropas komandas !

     [+] [-]

, 2010-11-04 22:10, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Arābiem vajag noskatīties vismaz kādu šī kluba spēli, lai saprastu, kas ir futbols. Tad varbūt kaut ko sāks sajēgt. Nav jau kā Abramovičs, kuram šis sporta veids bija labi zināms, tāpēc bija arī rezultāti.
nu jā citādak tāds iespaids ka šie kā zirgu skriešanās sacīkstēs uzmet tik pīķi un cer ka būs viņu zirgs pirmais...bet hu..ju

     [+] [-]

, 2010-11-04 22:11, pirms 14 gadiem
Andis 28 rakstīja: es jau gribētu lai JUventus tāds paliek vājš arī līdz grupu spēles beigām !
Gribēt jau var daudz ko. Pēdējās 2 spēles būs izšķirošās, jo jāspēlē pret abiem grupas līderiem. Tur arī viss izšķirsies.
Man vispār tāda Eiropas līga neinteresē no "Juventus" fana viedokļa, jo galvenais ir izcīnīt vietu nākamās sezonas ČL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-11-04 22:13, pirms 14 gadiem
Ta tik turēt ) zēl vārtus neguva Rudņevs

  +3 [+] [-]

, 2010-11-04 22:13, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Arābiem vajag noskatīties vismaz kādu šī kluba spēli, lai saprastu, kas ir futbols. Tad varbūt kaut ko sāks sajēgt. Nav jau kā Abramovičs, kuram šis sporta veids bija labi zināms, tāpēc bija arī rezultāti.
Atkal sāc pasaciņas par to, ka Čelsim bija rezultāti, jo Abramovičs saprot vairāk no futbola nekā arābi?
Tu kā Čelsī fans noteikti pamanīji ka rezultātus Čelsim atnesa Ranjeri (ar pamatiem sastāva komplektācijā) un Maurs (ar iesāktā darba pabeigšanu un taktiku), īpašnieks pie tā visa varēja būt dajebkurš, nevajag fufelizēt par kaut kādas īpašnieku kompetences futbolā saistībām ar rezultātiem laukumā.
Tu kā Čelsī fans noteikti atceries arī ka Abramovičs savu kaprīžu dēļ lika Mauram uz komandu atvest Ševu, kurš sastāvā bija galīgi lieks, un vispār viņa dēļ Mourinju vairs nav komandā, kā tas viss ierakstās Tavā versijā par viņa kompetenci un futbola izpratni?

     [+] [-]

, 2010-11-04 22:15, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tikai nez kāpēc kāpums pašmāju līgas tabulā un uzvara pār "Milan". Vai arī tas ir regress?
Ne vienmēr spēles rezultāts atbilst spēles gaitai - negribētu teikt, ka Juve baigi sākusi spēlēt. Es jau iepriekš rakstīju, ka Juventus arī pret AC Milan neizskatījās necik pārliecinoši un tas, ka Milānas vārtos ielidoja 2 goli ir kaut kas līdzīgs kā ACM vakardienas spēlē pret Madridi. Spēle pret Bolognu?
Ja būtu tā kā tu saki un Juventus tiešām būtu progresējuši, tad šodienas spēlē neizskatītos, ka Juventus ir balti-sarkanajās formās. Daudz aktīvāk un patīkamāk izskatījās austrieši.

Vai arī kā Juventus fans esi apmierināts ar spēli? Es kā vienmēr Eiropā atbalstu itāļu komandas, taču pēc Juventus "izrādes" Eiropas līgā, paliek arvien mazāk cerību, ka kaut kas mainīsies un ka Juventus spēs izkļūt no grupas.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 22:16, pirms 14 gadiem
Lech uz Nākamo kārtu
Go Lech Go Rudņev!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-04 22:16, pirms 14 gadiem
Angelitos#22 rakstīja: 43k skatītāji.. ibio
Skaļums jau bij normāals jau pie TV

     [+] [-]

, 2010-11-04 22:18, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Atkal sāc pasaciņas par to, ka Čelsim bija rezultāti, jo Abramovičs saprot vairāk no futbola nekā arābi?
Tu kā Čelsī fans noteikti pamanīji ka rezultātus Čelsim atnesa Ranjeri (ar pamatiem sastāva komplektācijā) un Maurs (ar iesāktā darba pabeigšanu un taktiku), īpašnieks pie tā visa varēja būt dajebkurš, nevajag fufelizēt par īpašnieku zināšanu saistībām ar rezultātiem laukumā.
Pirmkārt, es neesmu "Chelsea" fans. Otrkārt, Tev taisnība, izņemot to sīkumu, ka Abramovičs trenera amatu uzticēja Mourinju. Arī atrast to, KURŠ zina, var būt tik pat vērtīgi kā zināt pašam. Tā ka Abramoviča interese par futbolu nav maznozīmīga, tieši otrādi

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 22:20, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Atkal sāc pasaciņas par to, ka Čelsim bija rezultāti, jo Abramovičs saprot vairāk no futbola nekā arābi?
Tu kā Čelsī fans noteikti pamanīji ka rezultātus Čelsim atnesa Ranjeri (ar pamatiem sastāva komplektācijā) un Maurs (ar iesāktā darba pabeigšanu un taktiku), īpašnieks pie tā visa varēja būt dajebkurš, nevajag fufelizēt par kaut kādas īpašnieku kompetences futbolā saistībām ar rezultātiem laukumā.
Tu kā Čelsī fans noteikti atceries arī ka Abramovičs savu kaprīžu dēļ lika Mauram uz komandu atvest Ševu, kurš sastāvā bija galīgi lieks, un vispār viņa dēļ Mourinju vairs nav komandā, kā tas viss ierakstās Tavā versijā par viņa kompetenci un futbola izpratni?
bet kas liedz arābiem izvēlēties ko līdzīgu Ranjeri vai Murim?

     [+] [-]

, 2010-11-04 22:21, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pirmkārt, es neesmu "Chelsea" fans. Otrkārt, Tev taisnība, izņemot to sīkumu, ka Abramovičs trenera amatu uzticēja Mourinju. Arī atrast to, KURŠ zina, var būt tik pat vērtīgi kā zināt pašam. Tā ka Abramoviča interese par futbolu nav maznozīmīga, tieši otrādi
Vēl pasaki, ka Perezs ir malacis, jo atrada C.Ronaldo, Ozilu, Kakā, Khediru utt. 2004. gadā Porto uzvarēja CL, 2004. gadā viņš pārgāja uz Chelsea - kas tur tik nesaprotams?

  -1 [+] [-]

, 2010-11-04 22:21, pirms 14 gadiem
keisx_89 rakstīja: Ne vienmēr spēles rezultāts atbilst spēles gaitai - negribētu teikt, ka Juve baigi sākusi spēlēt. Es jau iepriekš rakstīju, ka Juventus arī pret AC Milan neizskatījās necik pārliecinoši un tas, ka Milānas vārtos ielidoja 2 goli ir kaut kas līdzīgs kā ACM vakardienas spēlē pret Madridi. Spēle pret Bolognu?
Ja būtu tā kā tu saki un Juventus tiešām būtu progresējuši, tad šodienas spēlē neizskatītos, ka Juventus ir balti-sarkanajās formās. Daudz aktīvāk un patīkamāk izskatījās austrieši.

Vai arī kā Juventus fans esi apmierināts ar spēli? Es kā vienmēr Eiropā atbalstu itāļu komandas, taču pēc Juventus "izrādes" Eiropas līgā, paliek arvien mazāk cerību, ka kaut kas mainīsies un ka Juventus spēs izkļūt no grupas.
Es neesmu apmierināts ar "Juventus" spēli Eiropas līga, tomēr mani priecē progress A sērijā. Kā jau teicu, viss darbs ir tikai procesā. Esmu pārliecināts, ka ar laiku "Juve" paies garām "Milan" kā stāvošiem, un es nedomāju tikai vietu rezultātu tabulā
Es uz lietām skatos plašāk.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-04 22:22, pirms 14 gadiem
keisx_89 rakstīja: Vēl pasaki, ka Perezs ir malacis, jo atrada C.Ronaldo, Ozilu, Kakā, Khediru utt. 2004. gadā Porto uzvarēja CL, 2004. gadā viņš pārgāja uz Chelsea - kas tur tik nesaprotams?
Peress ir malacis. Abramovičs arī

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 22:24, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pirmkārt, es neesmu "Chelsea" fans. Otrkārt, Tev taisnība, izņemot to sīkumu, ka Abramovičs trenera amatu uzticēja Mourinju. Arī atrast to, KURŠ zina, var būt tik pat vērtīgi kā zināt pašam. Tā ka Abramoviča interese par futbolu nav maznozīmīga, tieši otrādi
Jā, Mauru jau bija dikti kaut kur jāmeklē, pēc savas uzvaras ar Porto ČL viņš bija "karstākā prece" treneru vidū..

     [+] [-]

, 2010-11-04 22:28, pirms 14 gadiem
Nu tad veiksmīgi ar savu pārliecību, es dzīvoju tagadnē un vērtēju to, ko redzu, un redzu es to, ka Juventus spēlē slikti, salīdzinot ar to, kas viņi bija pirms Calciopoli. Jā, viss ir procesā utt., bet ne pirmā sezona viņiem ir Serie A un atklāti jāsaka, ka ar savu stadionu (tātad daudz lielāki ienākumi) jau nu varēja izveidot ko labāku par to, kas viņiem ir tagad - sorry, bet Juventus tagad ir nekāds un potenciālu ŠAI komandai es neredzu.

P.s. Un nevajag atkal pieminēt Milānas maču - tavu domu esmu sapratis un netaisos strīdēties.

     [+] [-]

, 2010-11-04 22:28, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Jā, Mauru jau bija dikti kaut kur jāmeklē, pēc savas uzvaras ar Porto ČL viņš bija "karstākā prece" treneru vidū..
vot te jau parādās tas ka arābi neorentējas tirgu,neredz kas ir "karstā prece"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-04 22:30, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: bet kas liedz arābiem izvēlēties ko līdzīgu Ranjeri vai Murim?
Itālietis viņiem jau ir..
Ir tagad no treneriem kāds līdzīgs Mourinju, kāds viņš bija pirms pārejas uz ČL? Gvardiola mayb (pēc tā ka gados jauns un talantīgs), bet to jau viņi nekad nedabūs.. Un ar lieliem transfēriem Pepam ar īsti nevar uzticēties..

     [+] [-]

, 2010-11-04 22:32, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: vot te jau parādās tas ka arābi neorentējas tirgu,neredz kas ir "karstā prece"
Nujā, Mančini bija kādu pusgadu bez darba, bik paspēja jau "atdzist"..

     [+] [-]

, 2010-11-04 22:32, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: vot te jau parādās tas ka arābi neorentējas tirgu,neredz kas ir "karstā prece"
Man jau šķiet, ka tiek Man. City tiek pieminēts pie gandrīz visu pasaules labāko spēlētāju pārejām - vienīgi paši spēlētāji negrib spēlēt tādā komandā gan zinot, kas ir City, gan arī tādēļ, ka liela daļa spēlētāju spēlē tur tikai naudas dēļ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja