Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Chelsea" nervozā spēlē tiek galā ar "Benfica" un iziet uz "Barcelona"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Chelsea" nervozā spēlē tiek galā ar "Benfica" un iziet uz "Barcelona"
Frenks Lampards iesit no 11 metriem
Foto: AP/Scanpix

"Barcelona" pretiniece UEFA Čempionu līgas pusfinālā būs Londonas "Chelsea", kas divu maču summā ar 3:1 pieveica Lisabonas "Benfica". Trešdienas vakarā savā "Stamford Bridge" stadionā "Chelsea" uzvarēja ar 2:1, spēles lielāko daļu aizvadot vairākumā.

"Chelsea" 27. martā Lisabonā uzvarēja ar 1:0. Toreiz vienīgos vārtus 75. minūtē iesita Salomons Kalū. Šodien savā laukumā londoniešiem pietiktu ar neizšķirtu, lai tiktu tālāk.

Apzinoties savu situāciju, "Benfica" sāka visnotaļ aktīvi, bet pirmais moments radās "Chelsea". 8. minūtē uzbrukumam pieslēdzās Davids Luizs, kura sitienu nobloķēja pieredzējušais spāņu aizsargs Džuans Kapdevila.

12. minūtē no aizmugures iesita Huans Mata, bet deviņas minūtes vēlāk mājinieki guva legālus vārtus. Ešliju Kolu savā soda laukumā nogāza Havi Garsija, bet no 11 metru atzīmes nekļūdīgs bija Frenks Lampards. Arturs skāra bumbu, taču sitiens bija pārāk spēcīgs – 1:0.

30. minūtē labā pozīcijā soda laukuma centrā bija Oskars Kardoso, taču uzsita tieši pa vidu vārtiem, kas, protams, Petram Čeham nesagādāja nekādas grūtības.

Piecas minūtes pirms puslaika beigām "Benfica" kalns pārvērtās par milzīgu kalnu. Maksi Pereira laukuma centrā "iebrauca" kājās Džonam Obi Mikelam un saņēma savu otro dzelteno kartīti, atstājot portugāļus mazākumā. Pirmo brīdinājumu Pereira dabūja par diskusijām ar tiesnesi pēc "pendeles" nozīmēšanas.

Pirmais puslaiks, kurā slovēņu tiesnesis Damirs Skomina iedeva "pendeli" un parādīja astoņas kartītes (septiņas dzeltenās un viena sarkanā), noslēdzās ar 1:0 Londonas komandas labā.

48. minūtē Čehs no augšējā stūra izvilka bumbu pēc Kardoso iegriezta sitiena no 22 metriem. Mājinieki nākamajā uzbrukumā pamanījās neiesist no ļoti labas pozīcijas. Kalū izdarīja piespēli gar vārtiem, un Ramiress apbrīnojamā veidā netrāpīja pa bumbu, kad pat maigākais pieskāriens ļautu panākt 2:0.

67. minūtē Mata ar perfektu piespēli sitiena pozīcijā izveda Kalū, taču Salomons tā vietā, lai sistu bumbu vārtos, uzsita to virsū Aturam. "Benfica" mazākumā uzbruka diezgan sakarīgi, un 74. minūtē pat varēja gūt vārtus. Uz maiņu iznākušais Janiks Džalo pēc centrējuma no kreisās malas ar galvu pārsita pāri vārtiem.

Čeha modrību pārbaudīja Nelsons Oliveira. "Benfica" 85. minūtē parūpējās par to, lai mača beigas būtu ļoti aizraujošas. "Chelsea" aizsargi "aizmiga" stūra sitiena izspēles laikā, un no vārtsarga laukuma ar galvu iesita brīvais Garsija – 1:1. Vēl vieni vārti ievestu Lisabonas komandu pusfinālā.

"Benfica" gāja uz priekšu, Oliveira drīz vien ar iegrieztu sitienu aizsita garām no 14 metriem. Kompensācijas laikā mājinieki "noķēra" portugāļus pretuzbrukumā. Svaigais Rauls Meirelešs ar spēcīgu sitienu no 25 metriem ietrieca bumbu zem vārtu pārliktņa – 2:1.

Divu maču summā Londonas komanda uzvarēja ar 3:1 un pusfinālā satiksies ar pašreizējo kausa īpašnieci "Barcelona". Pirmais mačs "Stamford Bridge" stadionā paredzēts 18. aprīlī, atbildes cīņa Spānijā sešas dienas vēlāk.

UEFA Čempionu līga, 1/4 fināli

Pāris1.spēle2.spēleVārtu guvējiSummā
Barcelona – Milan0:03:1Mesi 11'(11m) 41'(11m) Injesta 53' – Nočerīno 32'3:1
Bayern – Marseille2:02:0Oličs 13'37'4:0
Real Madrid – APOEL3:05:2Ronaldu 26'76' Kaka 36' Kaljehons 81' Di Marija 84' – Manduka 67' Solari 82'(11m)8:2
Chelsea – Benfica1:02:1Lampards 21'(11m) Meirelešs 90' – Garsija 85'3:1

Pusfinālu pāri

DatumsSpēle
17. un 25.04.Bayern – Real
18. un 24.04.Chelsea - Barcelona

     [+] [-]

, 2012-04-05 00:44, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: nu šeit maza kļūda secinājumos - kad Hose sāka fanot par futbolu,tieši Juventus bija spēcīgākais Eiropas klubs (nu vismaz top3 stabili), tāpēc jau arī sāka par to fanot. tāpat,kā Detroitas Red Wings hokejā un kas nu tur vēl viņam bija. Šūmis arī un vēl joprojām spraucas ārā vēlme pieslieties uzvarētājiem,tāpēc dažreiz šķiet,ka hose fano par 50 klubiem tak što - tādi cilvēki patiešām ir, bet neīsto piemēru sameklēji
nu nedomāju ka kāds izvēlas savus elkus jebkurā sporta veidā pēc tiem, kas neko nevinnē,bet kuriem zobi baltāki vai pričene smukāka,protams ka visi grib līdzināties labākajiem,cita lieta ir vai tas pats cilvēks paliek pie tāpaša kluba pat ja viņam iet sūdīgi,piemēram es NBA sāku fanot par Magic,kad tur bija Šaks,Hardaweys un kad viņi tika finālā,bet pat tad,kad komanda knapi tika play-off es paliku tās fans un joprojām esu,tāpat ar Hose,bija Juves fans,komandu nosūtīja līgu zemāk,puse sastāva zvaigžņu aizgāja,pirms gada,sūdīga sezona,bet viņš ir un paliks savas komandas pusē,par to viņam respekt

     [+] [-]

, 2012-04-05 00:46, pirms 13 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Ir laba ziņa - Barcai būs jāplēš pušu viss, kas plēšams, jo nedēļas laikā 2x jāspēlē ar Chelsea un pa vidu tam arī Real, kur daudz kas izšķirsies.
Ir arī slikta ziņa - Real nedēļas laikā 2x ar Bayern un tā pati spēle ar Barcu pa vidu. Sliktajai ziņai pa vidu ir arī labā - Real šīs 3 spēles būs 9 dienās (Barcai 7) + viņiem visticamāk El Clasico nebūs cīņa uz dzīvību un nāvi.
Ko no tā varam secināt? Pa lielam neko. Gribētos extra El Clasico, tajā pašā laikā arī Bayern-Barca būtu labs duelis. Un visam pa virsu - ja aristokrāti kkāda velna pēc tiek finālā, tad man jau ir vienalga, kas nāk pretī
nu Real vēl mājās ar Valenciu un izbraukumā pret otru Madrides klubu, būs ko pasvīst
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-05 00:47, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: BYE BYE BARCA

Chealsea nekadu variantu nebus pret Barcu, ja jaw kartigi kkadu tur Benfiku nevar nolauzt spelejot vairakuma vairak ka speli!
Nesmidini mani!
Jaw Stamford Bridge viss bus skaidrs, kursh speles finala un kas dosies uz Barcu vien atradities!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-05 00:54, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: nu nedomāju ka kāds izvēlas savus elkus jebkurā sporta veidā pēc tiem, kas neko nevinnē,bet kuriem zobi baltāki vai pričene smukāka,protams ka visi grib līdzināties labākajiem,cita lieta ir vai tas pats cilvēks paliek pie tāpaša kluba pat ja viņam iet sūdīgi,piemēram es NBA sāku fanot par Magic,kad tur bija Šaks,Hardaweys un kad viņi tika finālā,bet pat tad,kad komanda knapi tika play-off es paliku tās fans un joprojām esu,tāpat ar Hose,bija Juves fans,komandu nosūtīja līgu zemāk,puse sastāva zvaigžņu aizgāja,pirms gada,sūdīga sezona,bet viņš ir un paliks savas komandas pusē,par to viņam respekt
nu jā,respekt tiešām. milzu pūles viņam tas ir prasījis,kurš katrs to nespētu izturēt,ja jāfano par chelsea, barcelona,bayern,milan un ko tik vēl ne juves prombūtnes laikā. grūti jau ir,piekrītu.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-05 00:58, pirms 13 gadiem
andruki007 rakstīja:
Chealsea nekadu variantu nebus pret Barcu, ja jaw kartigi kkadu tur Benfiku nevar nolauzt spelejot vairakuma vairak ka speli!
Nesmidini mani!
Jaw Stamford Bridge viss bus skaidrs, kursh speles finala un kas dosies uz Barcu vien atradities!
par ko es cienu Gvardiolu,par to ka viņš nekad nav nenovērtējis pretinieku un ļoti ceru,ka to nedarīs arī neviens Barcas fans,šitādu komentu var uzrakstīt tikai muldēšanas pēc,lai ar kāda sezona bijusi Chelsea,tas ir CL pusfināls un tā ir EPL top komanda,spēle sākas 0:0 un abas komandas ir vienādos starta posteņos,viss var notikt,tikai cerams ka ne tas kas vakar,apnicis jau atbildēt uz komentiem,ka jebkura mazākā tiesneša kļūda par labu Barcai,ir mega sazvērestība no UEFA, FIFA,Pentagona,Saeimas un FBI

  -2 [+] [-]

, 2012-04-05 01:04, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: par ko es cienu Gvardiolu,par to ka viņš nekad nav nenovērtējis pretinieku un ļoti ceru,ka to nedarīs arī neviens Barcas fans,šitādu komentu var uzrakstīt tikai muldēšanas pēc,lai ar kāda sezona bijusi Chelsea,tas ir CL pusfināls un tā ir EPL top komanda,spēle sākas 0:0 un abas komandas ir vienādos starta posteņos,viss var notikt,tikai cerams ka ne tas kas vakar,apnicis jau atbildēt uz komentiem,ka jebkura mazākā tiesneša kļūda par labu Barcai,ir mega sazvērestība no UEFA, FIFA,Pentagona,Saeimas un FBI
runā kā politiķis. vēl pasaki,ka visas šīs runas ir politisks pasūtījums,kurām nav nekāda sakara ar realitāti. Tavā izpratnē kļūda,kas izšķir spēles iznākumu ir "jebkura mazākā tiesneša kļūda"? kāpēc tieši barcas spēlēs tik daudz skandalozu lēmumu? kāpēc visi(!) pēdējie 3 tituli ir ar nesmukumiem pusfinālos? jebkura mazākā kļūda,zirgam jāsmejas
un tikai nesaki,ka es klausos,ko maurs runā,es skatos pats ar savām acīm. un man nekad nav žēl,ja godīgi uzvar nevēlama komanda, bet vienmēr riebjas,ja tiesnesis iesaistās.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-05 01:05, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: nu jā,respekt tiešām. milzu pūles viņam tas ir prasījis,kurš katrs to nespētu izturēt,ja jāfano par chelsea, barcelona,bayern,milan un ko tik vēl ne juves prombūtnes laikā. grūti jau ir,piekrītu.
ja uzraksta atbalstošu komentāru,tas nozīmē fanošana,ir tādi futbola fanāti kas skatās da jebkuru spēli,no Ukrainas čempionāta līdz Argentīnas,viņiem futbols patīk kā spēle nevis tikai viena komanda, kāpēc lai cilvēks neuzrakstītu ko labu,ja guvis prieku no kādas komandas spēles
P.S.lai gan piekrītu,ka Hose dažreiz aizraujas ar atbildēšanu uz visiem komentāriem

  -1 [+] [-]

, 2012-04-05 01:13, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: runā kā politiķis. vēl pasaki,ka visas šīs runas ir politisks pasūtījums,kurām nav nekāda sakara ar realitāti. Tavā izpratnē kļūda,kas izšķir spēles iznākumu ir "jebkura mazākā tiesneša kļūda"? kāpēc tieši barcas spēlēs tik daudz skandalozu lēmumu? kāpēc visi(!) pēdējie 3 tituli ir ar nesmukumiem pusfinālos? jebkura mazākā kļūda,zirgam jāsmejas
un tikai nesaki,ka es klausos,ko maurs runā,es skatos pats ar savām acīm. un man nekad nav žēl,ja godīgi uzvar nevēlama komanda, bet vienmēr riebjas,ja tiesnesis iesaistās.
nu domā ka man pašam neriebjas,vakar skatījos spēli,gols brieda Barcai, bet te tādu pendeli iedod,itkā man būtu jāpriecājas,bet tad iedomājos kādi atkal būs komenti iekš SC,lai kāda bija situācija spēlē,bet arī bez tās pendeles man likās,ka bija tikai laika jautājums līdz Barca iesistu,rēķinot ka uz soliņa bija Sanches un Telljo,bet tracina visvairāk tas,ka mazāko tiesneša kļūdu asociē uz Barcu,ķipa Rossels samaksājis kādam,varu saderēt,ka kad Reals 5gadus pēc kārtas vinnēja,tad ar bija tādas pašas runas,bet tagad,tikko kāds pret Barcu aizķeras spelē,tā nedod dievs kāds netā nosvilps un par labu Barcai,apspēlējiet tīri pēc spēles,nebūs jautājumu,bijāt labāki,bet tagad ir ja tantei būtu riteņi

  -1 [+] [-]

, 2012-04-05 01:18, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: ja uzraksta atbalstošu komentāru,tas nozīmē fanošana,ir tādi futbola fanāti kas skatās da jebkuru spēli,no Ukrainas čempionāta līdz Argentīnas,viņiem futbols patīk kā spēle nevis tikai viena komanda, kāpēc lai cilvēks neuzrakstītu ko labu,ja guvis prieku no kādas komandas spēles
P.S.lai gan piekrītu,ka Hose dažreiz aizraujas ar atbildēšanu uz visiem komentāriem
nē,nu labi,labi, lai taču viņš fano un skatās,ko grib, tikai neliec viņu kā piemēru,ka "visi nefano par uzvarētājiem". un tā i nesapratu,par ko tas lielais respekts. rezervē tu vienmēr vari fanot kaut vai par Bukarestes Rapid,varbūt pēc 38 gadiem tas noderēs, tas jau neko nemaksā, ja tāpat aktīvi jūti līdzi top komandu spēlēm. Nedomāju,ka viņš diži tur skatījās tās juves spēles B sērijā (vai nu kā to padarīšanu sauc).

  -1 [+] [-]

, 2012-04-05 01:23, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: nē,nu labi,labi, lai taču viņš fano un skatās,ko grib, tikai neliec viņu kā piemēru,ka "visi nefano par uzvarētājiem". un tā i nesapratu,par ko tas lielais respekts. rezervē tu vienmēr vari fanot kaut vai par Bukarestes Rapid,varbūt pēc 38 gadiem tas noderēs, tas jau neko nemaksā, ja tāpat aktīvi jūti līdzi top komandu spēlēm. Nedomāju,ka viņš diži tur skatījās tās juves spēles B sērijā (vai nu kā to padarīšanu sauc).
skatījies šodienas spēli Chelsea pret Benfica,man tā Benfica un tas viss Portugāles čempis pie kājas,bet komanda šodien parādīja raksturu un nospēlēja cienīgi,pat mazākumā un izbraukumā un nu es nebaidos to pateikt komentos,kāpēc lai kāds cits nevarētu komentēt kādu komandas spēli,ja esi to redzējis

  -1 [+] [-]

, 2012-04-05 01:29, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: nu domā ka man pašam neriebjas,vakar skatījos spēli,gols brieda Barcai, bet te tādu pendeli iedod,itkā man būtu jāpriecājas,bet tad iedomājos kādi atkal būs komenti iekš SC,lai kāda bija situācija spēlē,bet arī bez tās pendeles man likās,ka bija tikai laika jautājums līdz Barca iesistu,rēķinot ka uz soliņa bija Sanches un Telljo,bet tracina visvairāk tas,ka mazāko tiesneša kļūdu asociē uz Barcu,ķipa Rossels samaksājis kādam,varu saderēt,ka kad Reals 5gadus pēc kārtas vinnēja,tad ar bija tādas pašas runas,bet tagad,tikko kāds pret Barcu aizķeras spelē,tā nedod dievs kāds netā nosvilps un par labu Barcai,apspēlējiet tīri pēc spēles,nebūs jautājumu,bijāt labāki,bet tagad ir ja tantei būtu riteņi
nu bet es jau to pašu saku,lai vinnē tīri, nekādu problēmu, nezinu,kurš vainīgs, bet pieriebies šitas. bet jocīgi tomēr, "nedod dievs,kāds ne tā nosvilps" - kāpēc tik bieži atrodas kāds,kas ne tā nosvilpj? varbūt kaut ko ne tā atceros,bet agrāk taču bija normālas spēles čempionu līgā, uzvarētājs arī tīri uzvarēja un nebija,kur piesieties. a barcas spēlēs visu laiku ir,kur piesieties. Apnicis,gribas normālu futbolu,kur nevienam nepietiesā.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-05 01:30, pirms 13 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Tu nebij gadienā tas, kurš to pašu teica pirms spēles San Siro?
Noteikti nebiju!

     [+] [-]

, 2012-04-05 01:31, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: skatījies šodienas spēli Chelsea pret Benfica,man tā Benfica un tas viss Portugāles čempis pie kājas,bet komanda šodien parādīja raksturu un nospēlēja cienīgi,pat mazākumā un izbraukumā un nu es nebaidos to pateikt komentos,kāpēc lai kāds cits nevarētu komentēt kādu komandas spēli,ja esi to redzējis
protams,ka var, bet hose izpildīšanos barcas, chelsea, milan (kad bija CL finālos) sakarā es vis nesauktu tikai par "komentēt kādu komandas spēli,ja esi to redzējis"

  -1 [+] [-]

, 2012-04-05 01:34, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: protams,ka var, bet hose izpildīšanos barcas, chelsea, milan (kad bija CL finālos) sakarā es vis nesauktu tikai par "komentēt kādu komandas spēli,ja esi to redzējis"
apskaties manu komentāru ar P.S.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-05 01:35, pirms 13 gadiem
Bet tas tiešām nav uzbrauciens Hose, lai taču cilvēks fano, tā ir tikai atbilde par "nefanošanu par uzvarētājiem" un to "respekt".

  -2 [+] [-]

, 2012-04-05 01:37, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: par ko es cienu Gvardiolu,par to ka viņš nekad nav nenovērtējis pretinieku un ļoti ceru,ka to nedarīs arī neviens Barcas fans,šitādu komentu var uzrakstīt tikai muldēšanas pēc,lai ar kāda sezona bijusi Chelsea,tas ir CL pusfināls un tā ir EPL top komanda,spēle sākas 0:0 un abas komandas ir vienādos starta posteņos,viss var notikt,tikai cerams ka ne tas kas vakar,apnicis jau atbildēt uz komentiem,ka jebkura mazākā tiesneša kļūda par labu Barcai,ir mega sazvērestība no UEFA, FIFA,Pentagona,Saeimas un FBI
To protams visi zin, bet Chealsea nespeej izdariit neko, ipashi uzbrukumaa totaala impotence, Toress is championship liimenja uzbrucejs, kas var gut vartus pret EPL lejasdaljas komandaam un kkadam tur leichester komandam, Drogba nav redziet formaa!
Chealsea neprot spelet bez bumbas, kas pret Barcu ir liels miinuss!
Nav kas isti sit iekasha, tpc jamegina uz pretuzbrukumiem spelet, piesledzot malejos pussargus (Kalou, Ramires)
Aizsardziba centra pensionars, rasists Terijs kas pat pret Benfiku tika nodarbinats tik kartigi, ka plausha ilgak par stundu netur!
Tur nav variantu nekadu, vienus iebakstit ok, uz mainju kadam iznakushajam (tie bus Torres, Drogba, Meireless)
1-3 pakasiens 100%

     [+] [-]

, 2012-04-05 01:40, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: nu bet es jau to pašu saku,lai vinnē tīri, nekādu problēmu, nezinu,kurš vainīgs, bet pieriebies šitas. bet jocīgi tomēr, "nedod dievs,kāds ne tā nosvilps" - kāpēc tik bieži atrodas kāds,kas ne tā nosvilpj? varbūt kaut ko ne tā atceros,bet agrāk taču bija normālas spēles čempionu līgā, uzvarētājs arī tīri uzvarēja un nebija,kur piesieties. a barcas spēlēs visu laiku ir,kur piesieties. Apnicis,gribas normālu futbolu,kur nevienam nepietiesā.
piedod,bet tu vēl manā domu gājienā neiebrauci?Kāpēc pieminēju Real, jo viņi savā laikā bija tieši tādi paši monstri kā tagad Barca,bet kā ir tagad,par Barcu fano kas,tikai Barcas fani,pret,Real fani un visi neitrālie fani,kam jau apnikusi Barcas dominance,viņi vēlas ko jaunu,tāpēc ar tāda aziotāža par katru tiesneša lēmumu,Barca dominē un tīri uz klasi neviens nespēj viņus apspēlēt,tāpēc ar ir autobusi priekšā vārtiem un nu ja tik daudz iespēju,viens nepareizs lēmums un 200 komentu netā

     [+] [-]

, 2012-04-05 01:45, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: apskaties manu komentāru ar P.S.
gribēju jau mest mieru,bet nu labi tad definē man fanošanu. neiešu jau tev meklēt un kopēt hose komentus, bet ja džekam no laimes pat asara nobirst,kad milan uzvar CL, nu labi,lai jau būtu,ka viņš tikai uzraksta domas par to,ko redzējis un respekt no tevis,ka tik cītīgi fano par juvi

     [+] [-]

, 2012-04-05 01:46, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: Bet tas tiešām nav uzbrauciens Hose, lai taču cilvēks fano, tā ir tikai atbilde par "nefanošanu par uzvarētājiem" un to "respekt".
man vislabāk patīk tas kā visi ne Barcas fani uzskaita visas epizodes kur tiesnesis nosvilpis Barcai par labu,bet kaut kā neatceras Inter skaisto sezonu,kur vismaz pāris pendeles netika iedotas,pluss vēl gols,kas atkārtojumā bija no aizmugures un vēl Ture nosvilptā roka,to jau neviens neatcerās,kā ar to kā Maurinjo kļuva par special one-Skoula vārtus būtu ieskaitījuši,nebūtu Maura,bet te neviens sazvērestības neredz

     [+] [-]

, 2012-04-05 01:52, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: gribēju jau mest mieru,bet nu labi tad definē man fanošanu. neiešu jau tev meklēt un kopēt hose komentus, bet ja džekam no laimes pat asara nobirst,kad milan uzvar CL, nu labi,lai jau būtu,ka viņš tikai uzraksta domas par to,ko redzējis un respekt no tevis,ka tik cītīgi fano par juvi
par tavu fanošanu man nav nekādu iebildumu,p.s. bija par to,ka Hose ir mīnus,ka viņš atbild uz visiem komentāriem,pat pastulbiem,vienkārši lai atbildētu,kur citi vienkārši nepievērstu uzmanību,to gan es nevaru izskaidrot,ok,jau vēls arlabunakti tev,visi esam tikai fani,nekādu antipātiju,atpūties brīvdienās,man gan jāstrādā

     [+] [-]

, 2012-04-05 01:53, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: gribēju jau mest mieru,bet nu labi tad definē man fanošanu. neiešu jau tev meklēt un kopēt hose komentus, bet ja džekam no laimes pat asara nobirst,kad milan uzvar CL, nu labi,lai jau būtu,ka viņš tikai uzraksta domas par to,ko redzējis un respekt no tevis,ka tik cītīgi fano par juvi
juve ir mana mīļākā komanda Itālijā,bet fanoju par Barcu un vienīgi par Barcu

  -1 [+] [-]

, 2012-04-05 01:54, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: piedod,bet tu vēl manā domu gājienā neiebrauci?Kāpēc pieminēju Real, jo viņi savā laikā bija tieši tādi paši monstri kā tagad Barca,bet kā ir tagad,par Barcu fano kas,tikai Barcas fani,pret,Real fani un visi neitrālie fani,kam jau apnikusi Barcas dominance,viņi vēlas ko jaunu,tāpēc ar tāda aziotāža par katru tiesneša lēmumu,Barca dominē un tīri uz klasi neviens nespēj viņus apspēlēt,tāpēc ar ir autobusi priekšā vārtiem un nu ja tik daudz iespēju,viens nepareizs lēmums un 200 komentu netā
nu sorry,saprotu,bet nepiekrītu tādam domu gājienam. Nezinu,vai ir jēga iet pa apli un atkal atkārtoties,bet daudiem barca besī ne jau tāpēc,ka dominance apnikusi. tā pret fanošana ir sekas tiesāšanai, nevis vispirms fano pret un tad meklē,kur pieseties. un tur jau tā problēma, ka katru gadu,kad barca ir vinnējusi,kādam ir bijušas pretenzijas,ka nebija tīri. Vai tie Milan(nu jau divreiz!),vai chelsea,vai real fani. Arsenal fani arī kko pīkstēja, es to finālu pēc noraidījuma pat tālāk neskatījos, nevaru komentēt. Kā Spāņi uzvar EČ un PK? arī,kā tu saki,tīri uz klasi, neviens pat pie bumbas īsti netiek. neviens arī neko neapšauba,tur viss bija tīri. Barcelonai,diemžēl, tā nav.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-05 01:55, pirms 13 gadiem
andruki007 rakstīja: To protams visi zin, bet Chealsea nespeej izdariit neko, ipashi uzbrukumaa totaala impotence, Toress is championship liimenja uzbrucejs, kas var gut vartus pret EPL lejasdaljas komandaam un kkadam tur leichester komandam, Drogba nav redziet formaa!
Chealsea neprot spelet bez bumbas, kas pret Barcu ir liels miinuss!
Nav kas isti sit iekasha, tpc jamegina uz pretuzbrukumiem spelet, piesledzot malejos pussargus (Kalou, Ramires)
Aizsardziba centra pensionars, rasists Terijs kas pat pret Benfiku tika nodarbinats tik kartigi, ka plausha ilgak par stundu netur!
Tur nav variantu nekadu, vienus iebakstit ok, uz mainju kadam iznakushajam (tie bus Torres, Drogba, Meireless)
1-3 pakasiens 100%
pateikt vēlreiz,spēle sākas no 0:0 un Chelsea ir tikpat lielas šansea tikt tālāk kā Barcai,pietiek reizi netrāpīt pa bumbu un tavas prognozes vējā

     [+] [-]

, 2012-04-05 02:01, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: man vislabāk patīk tas kā visi ne Barcas fani uzskaita visas epizodes kur tiesnesis nosvilpis Barcai par labu,bet kaut kā neatceras Inter skaisto sezonu,kur vismaz pāris pendeles netika iedotas,pluss vēl gols,kas atkārtojumā bija no aizmugures un vēl Ture nosvilptā roka,to jau neviens neatcerās,kā ar to kā Maurinjo kļuva par special one-Skoula vārtus būtu ieskaitījuši,nebūtu Maura,bet te neviens sazvērestības neredz
atceros,jā, porto bija šmuce pret MU 1/8 finālā. Inter arī gan jau kkas tāds bija(neskatījos), tikai saku,ka barcelona nevienu no saviem pēdējiem 3 (kopā tikai 4) kausiem nav tīri ieguvusi. 3 no 3,pārāk traki tomēr. Labi,miers. labunakti

     [+] [-]

, 2012-04-05 02:02, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: nu sorry,saprotu,bet nepiekrītu tādam domu gājienam. Nezinu,vai ir jēga iet pa apli un atkal atkārtoties,bet daudiem barca besī ne jau tāpēc,ka dominance apnikusi. tā pret fanošana ir sekas tiesāšanai, nevis vispirms fano pret un tad meklē,kur pieseties. un tur jau tā problēma, ka katru gadu,kad barca ir vinnējusi,kādam ir bijušas pretenzijas,ka nebija tīri. Vai tie Milan(nu jau divreiz!),vai chelsea,vai real fani. Arsenal fani arī kko pīkstēja, es to finālu pēc noraidījuma pat tālāk neskatījos, nevaru komentēt. Kā Spāņi uzvar EČ un PK? arī,kā tu saki,tīri uz klasi, neviens pat pie bumbas īsti netiek. neviens arī neko neapšauba,tur viss bija tīri. Barcelonai,diemžēl, tā nav.
klau,ķipa tu neesi redzējis tieši tādas pašas tiesnešu kļūdas citās spēlēs(par vakardienas pendeli nerunāsim,tas man pašam bija jaunums), kausa spēle starp MU un City,kļūdas ir visur,bet nezkāpēc tur tiesnesis kļūdijās a Barcas spēlē UEFA vai kāds cits sazvērējies.Es vēlreiz atkārtoju,ka kā Barcas fans saku ka vakar tiesnesis ar pendeli kļūdijās,bet kāpēc to uzreiz piesiet kādam citam,Barcai vai UEFA,nevis vienkārši pateikt tiesnesis kļūdijās

     [+] [-]

, 2012-04-05 02:02, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: par tavu fanošanu man nav nekādu iebildumu,p.s. bija par to,ka Hose ir mīnus,ka viņš atbild uz visiem komentāriem,pat pastulbiem,vienkārši lai atbildētu,kur citi vienkārši nepievērstu uzmanību,to gan es nevaru izskaidrot,ok,jau vēls arlabunakti tev,visi esam tikai fani,nekādu antipātiju,atpūties brīvdienās,man gan jāstrādā
nu tas jau vairs ne pa tēmu,ko viņš kam atbild, tas nav svarīgi. es tik sāku runāt,jo tu viņu kā piemēru minēji,ka ne visi fano par uzvarētājiem.

     [+] [-]

, 2012-04-05 02:07, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: atceros,jā, porto bija šmuce pret MU 1/8 finālā. Inter arī gan jau kkas tāds bija(neskatījos), tikai saku,ka barcelona nevienu no saviem pēdējiem 3 (kopā tikai 4) kausiem nav tīri ieguvusi. 3 no 3,pārāk traki tomēr. Labi,miers. labunakti
pats atbildēji,bija šmuce,bet tā kā neviens no viņiem to negaidīja,tad viss norima,vienkārša tiesneša kļūda,tikai žēl ka šo terminu neviens neatiecina uz Barcu

     [+] [-]

, 2012-04-05 02:07, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: klau,ķipa tu neesi redzējis tieši tādas pašas tiesnešu kļūdas citās spēlēs(par vakardienas pendeli nerunāsim,tas man pašam bija jaunums), kausa spēle starp MU un City,kļūdas ir visur,bet nezkāpēc tur tiesnesis kļūdijās a Barcas spēlē UEFA vai kāds cits sazvērējies.Es vēlreiz atkārtoju,ka kā Barcas fans saku ka vakar tiesnesis ar pendeli kļūdijās,bet kāpēc to uzreiz piesiet kādam citam,Barcai vai UEFA,nevis vienkārši pateikt tiesnesis kļūdijās
tāpēc,ka neesmu vēl redzējis,kā Barcelona TĪRI izcīna CL kausu. Daudzām citām komandām to esmu redzējis (Real ieskaitot), bet barcai ne. un tādā situācijā katrs šāds rezultātu ietekmējošais lēmums barcas sakarā tiek sāpīgāk uztverts. bet jā,riebjas jebkurā spēlē tādas lietas. arī,ja real piepalīdz. un sen esmu par videoatkārtojumiem,lai nav visādu neieskaitītu golu,neīstas aizmugures utt. tas NAV interesanti.

     [+] [-]

, 2012-04-05 02:10, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: pats atbildēji,bija šmuce,bet tā kā neviens no viņiem to negaidīja,tad viss norima,vienkārša tiesneša kļūda,tikai žēl ka šo terminu neviens neatiecina uz Barcu
ja porto uzvarētu 3reiz un visas reizes būtu kas tamlīdzīgs,to jau vairs nesauktu par netīšu kļūdīšanos. tāpat,ja itālija katru reizi uzvarētu ar nodaivotajiem 11m (pret austrāliju). jau viena reize ir daudz,to atceras un piemin, kur nu vēl,ja tādas lietas uzvarētājiem par labu atkārtojas daudzreiz.
labi,viss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-04-05 07:25, pirms 13 gadiem
Ar šādu spēli Čelsi nav ko darīt pret Barcelona. Un ja vēl 2 Barcelonas nirēji (jā, visa komanda nav nirēji, un tas heiteriem ir jāiegaumē) Buskets un Maščerāno pāris reizes nokritīs pie sodlaukuma, tad vispār Čelsi = no chance. Vispār par 2 augšupminētajiem spēlētājiem es vairāk ienīstu tikai Pepe un Dive Maria.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-05 08:12, pirms 13 gadiem
Big_LeboWski rakstīja: Pareizi. ' Neviens normāli domājoš cilvēks nefanos par Farsu. Tikai tās atsaldētie faneļi
Tu stulbeni žēl ka nevari samierināties ka Barsa ir labākā pasaulē!!
Bet tu toč neesi normāls!!

     [+] [-]

, 2012-04-05 08:57, pirms 13 gadiem
messibesii7 rakstīja: 5:0 esmu jau sen aizmirsis
par El Clasico,paskatīsimies,kas būs 22.aprīlī.
Ko Tu darītu, ja notiktu neiespējamais un Messi kļūtu par Real spelētāju, bet CR pārietu pie katalāņiem? Sāktu fanot par Barca vai nomainītu niku uz CRbessii?