Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Hull" treneris: "Fabregass uzvedās apkaunojoši"

"Hull" treneris: "Fabregass uzvedās apkaunojoši"
Fransesks Fabregas
Foto : AP

Anglijas futbola Premjerlīgas kluba "Hull City" galvenais treneris Fils Brauns publiski presē apvainojis Londonas "Arsenal" un Spānijas izlases pussargu Fransesku Fabregasu par nepiedienīgu uzvedību pēc abu komandu spēles Anglijas kausa ceturdaļfinālā, apgalvojot, ka spānis pēc spēles uzspļāvis "Hull" trenera asistentam. Fabregass gan šos apvainojumus noliedz.

Tīģeru treneris apgalvo, ka incidents noticis tunelī uz ģērbtuvēm pēc "Arsenal" uzvaras Anglijas kausa ceturdaļfinālā ar 2:1, kad centra pussargs esot agresīvi uzvedies un kādā brīdī pagriezies un uzspļāvis Brauna asistentam Braianam Hortonam. Interesanti, ka spānis šajā spēlē nemaz nepiedalījās, jo traumas dēļ bija spiests palikt malā, bet pēc spēles beigām izskrēja laukumā, lai kopā ar komandu svinētu panākumu.

"Pirmkārt, es nezinu vai tas bija legāli vai nē, bet Fabregasam nebija nekādu tiesību atrastes laukumā pēc spēles," savu apsūdzību sarakstu uzsāk Brauns. "Otrkārt, nevar uz laukuma atrasties tā apģērbies, kā bija Fabregass. Treškārt, bildes šīrīta laikrakstos apliecina agresiju, ko viņš izrādīja pret mūsu spēlētājiem un treneriem. Es varētu turpināt un turpināt, bet neesmu tāda tipa cilvēks, kurš žēlotos par izlietu pienu. Ejot uz ģērbtuvēm es tunelī redzēju Fabregasu pagriežamies atpakaļ un uzspļaujot manam palīgam uz kājas."

"Braians Hortons savas karjeras laikā vadījis ap 1200 spēlēm, un šāda attieksme no Fabregasa puses ir vienkārši apkaunojoša. Es netaisos tagad doties uz Futbola Asociāciju un iesniegt viņiem oficiālu sūdzību, bet, ja Braians Hortons to vēlēsies, "Hull" viņu pilnībā atbalstīs. Tiesnesis nevar dot par šo incidentu atskaiti, jo viņš nebija klāt, gluži tāpat kā viņa palīgi, Arsēns Vengers un lielākā daļa "Arsenal" spēlētāju," vakar medijiem atklāja "Hull" galvenais treneris.

Šorīt sarunā ar radio Brauns atzina, ka "Hull" plāno iesniegt oficiālu sūdzību, lai panāktu Fabregasa sodīšanu un viņš jau vērsies pēc palīdzības pie kluba īpašnieka. Savukārt pats jaunais spēlētājs visus viņa virzienā vērstos apvainojumus noliedz: "Es kategoriski noliedzu, ka pēc spēles būtu kādam uzspļāvis. Es nekad savas karjeras laikā to neesmu darījis laukumā, kādēļ gan lai es to darītu pēc mača, kurā pat nespēlēju? Es saprotu sašutumu pēc spēles, kura zaudēta dēļ strīdīgā situācijā ielaistiem vārtiem, jo tas pietiekami daudz reižu noticis arī manas karjeras laikā, bet ne es, ne kāds cits "Arsenal" spēlētājs pie tā nav vainīgs."

Izmantotie resursi:
bbc.co.uk

 +18 [+] [-]

, 2009-03-18 15:19, pirms 16 gadiem
parasti šajos tuneļos notiek vistrakākās lietas - gan toreiz, kad kāvās turki ar šveiciešiem(ja nemaldos) gan toreiz, kad tie paši turki apvainoja mūsu futbolistus uc.gadījumi, kad sākas kašķi, grūstīšanās utt... varbūt šajos tuneļos vajadzētu ierīkot kādas kameras vai, lai tajos atrodas kādi neatkarīgie novērotāji, jo izskatās, ka tā ir vieta, kurā "fair play" nedarbojas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2009-03-18 15:22, pirms 16 gadiem
FABREGAS MELO! PATĪK ŠIS SPĒLĒTĀJS, BET VAI NU IR NEPRECĪZS TULKOJUMS VAI PATS VIŅŠ MELO- "Es kategoriski noliedzu, ka pēc spēles būtu kādam uzspļāvis. Es nekad savas karjeras laikā to neesmu darījis laukumā, .... KĀ TA NE!!! youtube.com: YouTube - Fabregas Spits In Ballacks Face Meli. Bet neticu, ka viņš viņam spļāva pēc spēles

  +8 [+] [-]

, 2009-03-18 15:26, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: FABREGAS MELO! PATĪK ŠIS SPĒLĒTĀJS, BET VAI NU IR NEPRECĪZS TULKOJUMS VAI PATS VIŅŠ MELO- "Es kategoriski noliedzu, ka pēc spēles būtu kādam uzspļāvis. Es nekad savas karjeras laikā to neesmu darījis laukumā, .... KĀ TA NE!!! youtube.com Meli. Bet neticu, ka viņš viņam spļāva pēc spēles
"I categorically deny that I spat at anybody after the match.

"I have never done this in my whole career on the pitch, so why would I do it when I am not even playing?

     [+] [-]

, 2009-03-18 15:26, pirms 16 gadiem
Emilio rakstīja: parasti šajos tuneļos notiek vistrakākās lietas - gan toreiz, kad kāvās turki ar šveiciešiem(ja nemaldos) gan toreiz, kad tie paši turki apvainoja mūsu futbolistus uc.gadījumi, kad sākas kašķi, grūstīšanās utt... varbūt šajos tuneļos vajadzētu ierīkot kādas kameras vai, lai tajos atrodas kādi neatkarīgie novērotāji, jo izskatās, ka tā ir vieta, kurā "fair play" nedarbojas!
Es nezinu kā citur, bet skatos katru Bayern spēli un pa lielāko daļu kanālu MĀJAS spēlēs rāda kas notiek tuneļos, visi ir ļoti draudzīgi. Varbūt tā tas ir tikai Allianz Arena, bet neticu, ka citos stadionos/līgās nekas tāds nav. Ja nav, tad vajadzētu ierīkot, piekrītu!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-18 15:26, pirms 16 gadiem
Matīss Kļaviņš rakstīja: "I categorically deny that I spat at anybody after the match.

"I have never done this in my whole career on the pitch, so why would I do it when I am not even playing?
Tad viņš ir melis

  +5 [+] [-]

, 2009-03-18 15:31, pirms 16 gadiem
Ne pirmais, ne pēdējais šāda veida izgājiens futbolā, špļaudīšanās ir bija un būs

  -1 [+] [-]

, 2009-03-18 15:36, pirms 16 gadiem
NU Fabregas jau vienmēr bijis karstasinīgs, lai arī kā patiktu šis spēlētājs, tomēr bieži vinja rīciba ir pa traku. Kaut vai tas spļāviens Ballakam. ;/
Protams, ka Fabregas teiks, ka nespļāvu, bet nedomāju, ka Hull treneris melotu!

     [+] [-]

, 2009-03-18 15:38, pirms 16 gadiem
Nu peec rikošeta Brauns saaka meetaat baigo veci tribiiinees, jau likaas ka buus kaut kaadi asumi peec tam, domaaju ka abi vien ir vainiiigi, ceru ka par pieraadijumu kalpos video, nevis kaut kaada hull speeleetaaju un asistentu lieciibas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-03-18 15:48, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Varu derēt, ka Latvijas Virslīgā nekas tāds nav iespējams, jo mums jau nav to tuneļu, kur uzspļaut!
Liepājā ir

  +1 [+] [-]

, 2009-03-18 15:48, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Es nezinu kā citur, bet skatos katru Bayern spēli un pa lielāko daļu kanālu MĀJAS spēlēs rāda kas notiek tuneļos, visi ir ļoti draudzīgi. Varbūt tā tas ir tikai Allianz Arena, bet neticu, ka citos stadionos/līgās nekas tāds nav. Ja nav, tad vajadzētu ierīkot, piekrītu!
varbūt tiešām vnk "friči" ir draudzīga tauta! cik zinu, tad šosezon Itālijā arī tunelī sākās kkāda villošanās(varbūt kāds A sērijas speciālists palabos) tāpat arī Anglijā nereti ir redzēts, ka no tuneļa ārā nākot, spēlētāji savā starpā kko runā, bet ir redzams, ka ne jau apspriež to, kā iet sievai un bērniem, jo viss notiek diezgan asi...
šādi gadījumi, kad notiek nopietni incidenti, ir retums, bet ar kameru palīdzību tos varētu precīzi konstatēt un tas būtu liels ieguvums futbolam un godīgai spēlei kā tādai, jo futbols jau nav tikai tas, kas notiek 90min laukumā!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-18 15:54, pirms 16 gadiem
Kas tā par čīkstēshanu- pagriezās atpakaļ un uzspļāva uz kājas. Kārtīga spļaushana ir, kad no priekshas pieiet un uz fizionomijas uzliek pavadot ar kādu necenzetu repliku, to jauzskata par "offensive behaviour", a te kkāda bērnu līmeņa siekaloshanās, ko tikpat labi vareja vispār neviens neievērot.

  +6 [+] [-]

, 2009-03-18 16:14, pirms 16 gadiem
""bet neesmu tāda tipa cilvēks, kurš žēlotos par izlietu pienu. "

ko tad Tu zhvanksti,ja neesi taada tipa cilveeks..?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-18 17:10, pirms 16 gadiem
Tiesnesis nevar dot par šo incidentu atskaiti, jo viņš nebija klāt, gluži tāpat kā viņa palīgi, Arsēns Vengers un lielākā daļa "Arsenal" spēlētāju," vakar medijiem atklāja "Hull" galvenais treneris.

Smiekliigi! Tiesneshi nebija, Arseens nebija, Arsenal speeleetaaji nebija, tikai Hullieshi un Sesks!
Es saprotu, ka saap sirsninja, nu nepaveicaas, zaudeeja, kam negadaas! Redzeeju vinju (trenera/asistenta) sejas pie 1:2, vareeja jau redzeet, ka kkas var notikt, varbuut (!!!) pat pashi vainiigi! Uzk*kaaja kko par Gallasa golu varbuut vai tamliidziigi!
Un veel pie tam uz kaajas, ne sejas spljaaviens! Tad nu gan! Tjipa sodaama riiciiba bija, kuru neviens neredzeeja!

Reinik - cik vinjam tad bija tie gadi tajaa video? kaadi 16? Nu un Cl pret Bayern, taadaa vecumaa, logjiski, ka nervi var netureet!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-18 17:12, pirms 16 gadiem
OncleSam rakstīja: Nožēlojama rīcība no Fabregasa.
Derētu iedot DSC uz kādu mēnesi, tad cerams Vengers viņam pateiktu ko domā par tādu rīcību.
Tu jau nu gribeetu!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-18 17:13, pirms 16 gadiem
Emilio rakstīja: parasti šajos tuneļos notiek vistrakākās lietas - gan toreiz, kad kāvās turki ar šveiciešiem(ja nemaldos) gan toreiz, kad tie paši turki apvainoja mūsu futbolistus uc.gadījumi, kad sākas kašķi, grūstīšanās utt... varbūt šajos tuneļos vajadzētu ierīkot kādas kameras vai, lai tajos atrodas kādi neatkarīgie novērotāji, jo izskatās, ka tā ir vieta, kurā "fair play" nedarbojas!
tieši tā.

Nu varbūt nav spļāvis, bet ko var zināt tajos tuneļos? Noteikti kaut kas tiks domāts šajā sakarā. Iespējams, kameras...

  -3 [+] [-]

, 2009-03-18 17:18, pirms 16 gadiem
Meric rakstīja: ""bet neesmu tāda tipa cilvēks, kurš žēlotos par izlietu pienu. "


ko tad Tu zhvanksti,ja neesi taada tipa cilveeks..?
Tādēļ, lai darītu citiem to zināmu, es ar neklusētu ja kaut kāds Fabregass spļaudītos, lai gan ej nu sazin spļāva viņš vai nē... Vislabākais tuneļu gadījums bija, kad Rojs Kīns Vjeram aizbāza muti vēl toreiz Heidbury stadionā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-03-18 17:33, pirms 16 gadiem
Sesks paliek sesks

  +4 [+] [-]

, 2009-03-18 17:35, pirms 16 gadiem
Fils Brauns nu 100% arī ir šeit pie vainas ne jau tāpat Fabregas gāja uz tuneli spļaudīties,jau spēles laikā varēja redzēt,ka Brauns mēta baigo treneri,kas vienreiz uzvarējis Arsenal Emirates stadionā un tagad viņs te ir teju vai VIP persona un tas strīdīgais gols nu noteikti kāds kaut ko pateica un Fabregas arī atbildēja pie tam tas nebija sejā maybe Brauns kko pateica Fabregas to izdzirdot pagriezās un nospļāvās un Brauns no tā taisa skandālu!

  +5 [+] [-]

, 2009-03-18 17:37, pirms 16 gadiem
merseysider rakstīja: Tādēļ, lai darītu citiem to zināmu, es ar neklusētu ja kaut kāds Fabregass spļaudītos, lai gan ej nu sazin spļāva viņš vai nē... Vislabākais tuneļu gadījums bija, kad Rojs Kīns Vjeram aizbāza muti vēl toreiz Heidbury stadionā
kam viņs muti aizbāza?ar to ka viņs nepārtraukti lamājās un Viera to neņēmā vēra skaitās mutes aizbāšana?nu ja tas ir tavs elks un piemērs tad apsveicu Rīgas baisākajos rajonos tev viņa izgājieni noderēs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-03-18 18:31, pirms 16 gadiem
Negaidīju no Fabregasa ko tādu.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-18 18:39, pirms 16 gadiem
Piekriitu refresh abiem komentaariem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-03-19 00:54, pirms 16 gadiem
merseysider rakstīja: Tādēļ, lai darītu citiem to zināmu, es ar neklusētu ja kaut kāds Fabregass spļaudītos, lai gan ej nu sazin spļāva viņš vai nē... Vislabākais tuneļu gadījums bija, kad Rojs Kīns Vjeram aizbāza muti vēl toreiz Heidbury stadionā
Rojs bija goda vīrs. Ja kautkas nepatika ierādīja tādiem tipiem kā Viera īsto vietu ar normāliem vīru paņēmieniem(tāpat kā kādreiz to darīja vēl viens goda vīrs karalis Ēriks). Nevis harčojās kā tāds kamielēns. Tipisks spāņu izgājiens, kaut kur tumšā tunelī, lai tik kāds neierauga viņa cūcisko uzvedību.

  -2 [+] [-]

, 2009-03-19 08:21, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Varu derēt, ka Latvijas Virslīgā nekas tāds nav iespējams, jo mums jau nav to tuneļu, kur uzspļaut!

Jaagaida ''lielo viiru leemumu''

  -1 [+] [-]

, 2009-03-19 10:14, pirms 16 gadiem
Es nesaprotu, ja uzspļauj uz kājas tas nav pazemojums? Un vispār, cik aprobežotam cilvēkam jābūt, lai būtu grūti kko pateikt pretim vārdiski, bet jāspļaudās takā mazai meitenei?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-20 11:23, pirms 16 gadiem
Teilors rakstīja: Rojs bija goda vīrs. Ja kautkas nepatika ierādīja tādiem tipiem kā Viera īsto vietu ar normāliem vīru paņēmieniem(tāpat kā kādreiz to darīja vēl viens goda vīrs karalis Ēriks). Nevis harčojās kā tāds kamielēns. Tipisks spāņu izgājiens, kaut kur tumšā tunelī, lai tik kāds neierauga viņa cūcisko uzvedību.
Ar cik spāņiem Tev ir tādā veidā tumšos tuneļos bijušas darīšanas, ka zini, ka tas viņiem tipiski?
Goda vīrs, kurš izbeidza pretspēlētāja karjeru, nē nu labāku apzīmējumu neatrast. Par viņa spēli laukumā Roju cienu, bet par Hālanda incidentu gan ne.