Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Gigss iegūst BBC balvu nominācijā ''Gada personība sportā''

Gigss iegūst BBC balvu nominācijā ''Gada personība sportā''
Džesika Enisa, Raiens Gigss un Džensons Batons
Foto: PA Wire

BBC balvu nomināciju ''Gada personība sportā'' nedēļas nogalē ieguva pieredzējušais ''Manchester United'' Velsas pussargs Raiens Gigss.

BBC balva tiek piešķirta labākajam Lielbritānijas sportistam gada laikā, un to šogad ieguva Gigss, kurš pārliecinoši apsteidza šī gada F-1 čempionu Džensonu Batonu. Par gada treneri tika atzīts Anglijas futbola izlases galvenais treneris Fabio Kapello.

''Esmu lepns izcīnīt šo balvu,'' iesāk Kapello. ''Gribētu ar to padalīties ar saviem palīgiem un visiem spēlētājiem, ar kuriem mēs kopā būsim 2010. gada Pasaules kausa finālturnīrā DĀR.''

''Tas ir šoks,'' pēc balvas saņemšanas saka Gigss. ''Jūs to varat dzirdēt pēc manas valodas. Man ir bijusi tā iespēja spēlēt kopā ar labiem spēlētājiem un ar vislabāko komandas treneri, kāds vispār ir pieejams.''

Iepriekš šo BBC balvu nominācijā ''Gada personība sportā'' ieguva tādi futbolisti kā Maikls Ovens (1998.gads), Pols Gaskoins (1990.gads), Bobijs Mūrs (1966.gads). Trešo vietu šogad ieguva pasaules čempionāta septiņcīņas uzvarētāja Džesika Enisa.

Kopā balsojumā tika atdotas 516 473 balsis. Gigss ieguva 151 842 balsis, Batons 96,770, bet par Enisu nobalsoja 80 469 reizes.

Izmantotie resursi:
bbc.co.uk

Vai Gigss uzvarēja pelnīti?

  • 176

  • 9

  • 4

  • 13


  +6 [+] [-]

, 2009-12-14 10:02, pirms 15 gadiem
visu cieņu Gigsam! MU leģenda
Slēpts komentārs: Kaziks

  +2 [+] [-]

, 2009-12-14 10:32, pirms 15 gadiem
Gigss ir leģenda jau šobrīd un ceru, ka vēl tuvākajās sezonās viņš turpinās priecēt ar lielisku spēli tiešām, visu cieņu !

  +3 [+] [-]

, 2009-12-14 10:41, pirms 15 gadiem
pelniti
Slēpts komentārs: Janciks

  +3 [+] [-]

, 2009-12-14 11:57, pirms 15 gadiem
Janciks rakstīja: Giggs raxta ar diviem g nevis s!!!
Ja jau gada personiba sportā tad vismaz uzvardu pareizi raxti!!!

Ps - Pelniti! vel paris gadus MU rindas
Un tu varbūt vārdu 'rakstīt' iemācies kā cilvēks uzrakstīt!

Par Giggsiju: nav sliktam vārdam vietas - futbola intelektuālis!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-14 12:29, pirms 15 gadiem
Bet patiešām, vai tad cilvēkam nav taisnība, pasakot ka uzvārds ir uzrakstīts galīgi šķērsām!?

Bet par Giggsu patiešām, balva ne tik daudz par sportiskajiem sasniegumiem, kuri arī protams ir šogad lieliski, bet vairāk par attieksmi pret sportu un piemērs jauniešiem. Savā vecumā, rādīt augstākās klases futbolu. Lūk ko var sasniegt un panākt ar veselīgu dzīvesveidu un cītīgu nepārtrauktu darbu. Nekādas zvaigžņu slimības, nekādu atlaižu pret sevi visas garās futbolista karjeras laikā! Te ir ko pamācīties ne tikai Lielbritānijā, bet arī daudziem "sportistiem" mūsu platuma grādos

  +2 [+] [-]

, 2009-12-14 12:39, pirms 15 gadiem
Janciks rakstīja: Giggs raxta ar diviem g nevis s!!!
Ja jau gada personiba sportā tad vismaz uzvardu pareizi raxti!!!

Ps - Pelniti! vel paris gadus MU rindas
Labrīt.
Latviešu valodā neraksta 2 līdzskaņus g, bet atkārto burtu s vārda galā. Galotne kā nekā.
Līdz ar to Gigss ir pareizi.

     [+] [-]

, 2009-12-14 12:51, pirms 15 gadiem
Neesmu valodnieks! Bet ja notiktu tāda fantastiska lieta, un Giggs izdomātu iegūt dubulto pilsonību, tas ir, iegūt arī Latvijas pilsonību Vai tad viņam LR pasē ierakstītu Gigss, vai tomēr atstātu oriģinālo uzvārdu ko?

     [+] [-]

, 2009-12-14 13:14, pirms 15 gadiem
ABa rakstīja: Neesmu valodnieks! Bet ja notiktu tāda fantastiska lieta, un Giggs izdomātu iegūt dubulto pilsonību, tas ir, iegūt arī Latvijas pilsonību Vai tad viņam LR pasē ierakstītu Gigss, vai tomēr atstātu oriģinālo uzvārdu ko?
Latviešu valodā atveido uzvārdu izrunu un oriģinālā rakstība nav svarīga. LV ir Ouvens, nevis Owen vai Owen's. Ir Batons, nevis Button vai Battons.

     [+] [-]

, 2009-12-14 13:31, pirms 15 gadiem
Es zinu kā izrunā un kā raksta! Bet tomēr atbildi gribētu zināt. Vai uzskati, ka pasē šiem kungiem rakstītu oriģinālo uzvārdu vai tā kā izrunā?
Lai nu tā būtu, autors ir visu uzrakstijis pareizi pēc latviešu valodas principiem, ok! Es jau nemaz netaisos prasīt, lai tagad esportā sāktu visus uzvārdus rakstīt oriģinālā. Nu piem. Lemieux! Te jau vienai daļai lietotāju smadzenes sāktu vārīties mēģinot saprast kas tas par zvēru Bet nu Giggs jau mierīgi varēja uzrakstīt oriģinālā. Bet nu lai jau paliek kā ir pareizi. Es gan esmu pārliecināts, ka pasē tiktu ierakstīts oriģinālais uzvārds.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-14 13:37, pirms 15 gadiem
Protams, ka arī pasē viņam būtu rakstīts "Gigss". Ja cilvēks ļoti vēlas, viņa vārdu oriģinālrakstībā var ierakstīt pases trešajā lappusē. Tur, kur tautība un tamlīdzīgas lietas.

     [+] [-]

, 2009-12-14 13:54, pirms 15 gadiem
Leģenda. Vairāk kā pelnīti!

     [+] [-]

, 2009-12-14 14:11, pirms 15 gadiem
Quercus rakstīja: Protams, ka arī pasē viņam būtu rakstīts "Gigss". Ja cilvēks ļoti vēlas, viņa vārdu oriģinālrakstībā var ierakstīt pases trešajā lappusē. Tur, kur tautība un tamlīdzīgas lietas.
Nu ja tā ir taisnība, paldies par informāciju. Tikai interesanti, jo tad sanāk ka cilvēkam būtu divas pases un katrā savādāks uzvārds...

     [+] [-]

, 2009-12-14 14:23, pirms 15 gadiem
Kaziks rakstīja: Krabju Krabis!!!
Stulbums paurī sakāpis?

  -1 [+] [-]

, 2009-12-14 15:47, pirms 15 gadiem
pelnīti. paraugs jebkuram futbolistam un ne tikai

  -1 [+] [-]

, 2009-12-14 19:09, pirms 15 gadiem
Un pec kadiem kriterijiem tiek sniegta shi balva ??

  -1 [+] [-]

, 2009-12-14 19:52, pirms 15 gadiem
Gigss = leģenda. Fantastisks futbolists!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-14 20:57, pirms 15 gadiem
manutdsucks rakstīja: Un pec kadiem kriterijiem tiek sniegta shi balva ??
izdomā pats,tev fantāzija strādā nevainojami

     [+] [-]

, 2009-12-14 22:06, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: izdomā pats,tev fantāzija strādā nevainojami
amizanti, kaa cilveeki slavee te Giggsu par pelnito balvu, pat nezinot, par kadiem nopelniem taa dota te viss skaidrs ar jums

  -1 [+] [-]

, 2009-12-14 22:56, pirms 15 gadiem
ABa rakstīja: Neesmu valodnieks! Bet ja notiktu tāda fantastiska lieta, un Giggs izdomātu iegūt dubulto pilsonību, tas ir, iegūt arī Latvijas pilsonību Vai tad viņam LR pasē ierakstītu Gigss, vai tomēr atstātu oriģinālo uzvārdu ko?
kka man liekas ka uzvardu netulko un kkada sporta portālā jau nu oriģinalo varēja atstāt.
Valodnieki atradusies, tagad visi pa wikipedijam rokas un gudrus tēlo

  +1 [+] [-]

, 2009-12-14 23:08, pirms 15 gadiem
Janciks rakstīja: kka man liekas ka uzvardu netulko un kkada sporta portālā jau nu oriģinalo varēja atstāt.
Valodnieki atradusies, tagad visi pa wikipedijam rokas un gudrus tēlo
Ja liekas, var sasisties Uzvārdus netulko, uzvārdus latviešu valodas rakstībā atveido saskaņā ar oriģinālvalodas izrunas likumiem.
Nu cik reizes var stāstīt šito, ibitīt matos. Interesanti zināt, ko māca skolā, ja cilvēks nezina, ka to prasa valodas likumi. Avīzes palasi kaut vai.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-14 23:25, pirms 15 gadiem
Ārprāc nu tad gan uztaisija te ažiotāžu ap valodas likumiem! Nu ir jau tā, ka avīzēs un citos latviešu informācijas resursos kuri sniedz informāciju latviešiem, jāraksta uzvārds latviešu izrunā, piekrītu! Tajā pašā laikā oficiālos dokumentos, kaut arī tie tiktu sastādīti latviešu valodā, ja konkrētai personai šajā dokumentā ir jāparakstās, vārds un uzvārds tiek rakstīts oriģinālvalodā. Par to esmu drošs, jo ir pieredze. Tā ka march_2k, nav jau tik viennozīmīgs šis jautājums kopumā, kaut arī šajā gadījumā Tev ir pilnīga taisnība.

     [+] [-]

, 2009-12-14 23:58, pirms 15 gadiem
ABa,
Piekrītu, līgumos ar cittautiešiem bez oriģinālvalodas neiztikt. Tas Tev man nav jāpierāda, es labi saprotu, kāpēc - lai būtu juridiskā skaidrība (tā to laikam sauca). Tāda ir juridisko tekstu specifika un tieši juridiskie teksti šajā ziņā izceļas - jo citur mēs oriģinālvalodu diez vai redzēsim.
Bet publicistikā oriģinālvaloda nav vajadzīga.
Dažāda veida teksti - dažāda pieeja.

Es jau netaisu ažiotāžu, varu saprast, ka to var nezināt. Bet par kaut ko šādu šajā portālā ik pa brīdim sanāk cepiens. Ja godīgi, mani arī samulsināja šis Tavs teikums ("Bet nu Giggs jau mierīgi varēja uzrakstīt oriģinālā.") - tīri intereses pēc, pasaki man, kāpēc būtu vajdzīgs oriģinālā?

     [+] [-]

, 2009-12-15 01:25, pirms 15 gadiem
Par tadiem nopelniem, par kadiem Tu nevari sapnjot. Varbut vari atcereties, jau kuru trofeju vinjsh shogad ieguva ar Manutd? 36 gadus vecs, vel joprojam esot komandas lideris uz laukuma un arpus taa? Priekshzimigs piemers jaunatnei un parejai futbola pasaulei.
Nu tad sogad arii iedeva.

     [+] [-]

, 2009-12-15 08:40, pirms 15 gadiem
manutdsucks rakstīja: amizanti, kaa cilveeki slavee te Giggsu par pelnito balvu, pat nezinot, par kadiem nopelniem taa dota te viss skaidrs ar jums
Man šķiet, ka vienīgais, kas te kaut ko nezina, esi tu.
Citāts: "Un pec kadiem kriterijiem tiek sniegta shi balva ??"

Nekādi nespēju saprast tevi. Brīžiem izsakies kā normāls inteliģents cilvēks, brīžiem kā tāds plānprātiņš. Tas man liek domāt, ka idiots neesi, tomēr acīmredzami tev ir kādas smagas problēmas United komandas sakarā. Nē, godīgi pēc kaut kādas traumas izskatās.

     [+] [-]

, 2009-12-15 09:11, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Es jau netaisu ažiotāžu, varu saprast, ka to var nezināt. Bet par kaut ko šādu šajā portālā ik pa brīdim sanāk cepiens. Ja godīgi, mani arī samulsināja šis Tavs teikums ("Bet nu Giggs jau mierīgi varēja uzrakstīt oriģinālā.") - tīri intereses pēc, pasaki man, kāpēc būtu vajdzīgs oriģinālā?
Nu nejau VAJADZĪGS oriģinālā! Vienkārši varēja uzrakstīt oriģinālā un daudzi to nemaz nepamanītu. Tik lūdzams nesaskati tajā manā teikumā kaut ko tamlīdzīgu kā: "Giggs ir tik īpašs, tādēļ viņa dēļ varētu izmainīt latviešu valodas likumus" Viss ir pareizi!

Vispār jau uzsāku diezgan muļķīgu strīdu un to arī atzīstu. Vienkārši man juridiski precīzas lietas ir pamatīga dzīves sastāvdaļa, un tieši tādēļ laikam jau ir baigi grūti pierast, ka vārdi un uzvārdi netiek rakstīti oriģinālā