Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Evrā pirms lielās spēles atkal provocē "Arsenal"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Evrā pirms lielās spēles atkal provocē "Arsenal"
Patriss Evrā
Foto: AFP/Scanpix

Lai gan Londonas "Arsenal" atrodas Anglijas Premjerlīgas vadībā, "Manchester United" malējais aizsargs Patriss Evrā pirms abu savstarpējo klubu spēles paziņojis, ka "Arsenal" neizcīnīs čempionu titulu.

"Chelsea" buksē un priekšplānā izvirzījušās "Arsenal" un "Manchester United" komandas. Abas savā starpā tiksies pirmdien Mančestrā, un mača uzvarētāja spers nozīmīgu soli titula virzienā. Pirms tādām cīņām neiztiek arī bez psiholoģiska rakstura spēlītēm.

Patriss Evrā: franču telekanālam "Canal Plus" sacījis: "Mēs varam viņiem ["Arsenal"] zaudēt, bet nu un? Tas nepalīdzēs viņiem - pie titula viņi netiks. "Arsenal" ir liels klubs, taču tas piecus gadus nav ticis pie tituliem, un manā izpratnē tā ir krīze. Skatos uz viņu sniegumu un baudu to, bet vai viņi tiks pie titula? Cilvēki atceras tieši titulus. Kad tu spēlē pret "Arsenal", tā ir bauda - viņi spēlē futbolu un ļauj to darīt citiem. Viņi neatbrauks uz "Old Trafford", lai ar visiem 11 spēlētājiem atrastos savā laukuma pusē. Taču mūsu īstais pretinieks ir "Chelsea". Mēs vairāk pievēršam uzmanību "Chelsea", kaut zinām, ka arī "Arsenal" ir lieliska komanda un var uzveikt "Chelsea", mūs un jebkuru citu."

"Arsenal" treneris Arsēns Vengers kritizējis savu tautieti par šādiem izteikumiem: "Personīgi ticu tam, ja esi nozīmīgs spēlētājs, tad tev savi pretinieki jāciena. Mēs tā vienmēr cenšamies darīt. Mēs negribam iesaistīties runāšanā pirms šāda mača. Mēs vēlamies koncentrēties uz spēli un ignorēt šādas provokācijas."

Starp citu, Evrā arī agrāk ir sakaitinājis "Arsenal". Pēc uzvaras divu spēļu summā 2009. gadā Čempionu līgas pusfinālā Evrā cita starpā izmeta tādu frāzi: "spēlēja 11 vīri pret 11 bērniem [babies - angļu val.], ne brīdi nešaubījāmies par sevi".

Malā nestāv cits francūzis, "Arsenal" pussargs Samirs Nasri: "Mēs neesam bērni un demonstrēsim to pirmdien. Mēs parādīsim "Manchester United", ka esam auguši."

Izmantotie resursi:
BBC - Homepage

1 2 37 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-11 11:53, pirms 13 gadiem
Eh, mutes brūķētājs, ne velti izmests no Blāna komandas par cirku PK laikā.
Ja vēl kaut cik jēdzīgi spēlētu šosezon, tad vēl varētu runāt
Lai laukumā parāda, kas ir kas.. bet pēc viņa šīs sezonas snieguma Nasri viņu iznesīs, haha.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-11 11:58, pirms 13 gadiem
Evrā? Kas tas par čali vispār? Pirmā dzirdēšana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-11 12:02, pirms 13 gadiem
pavelsp rakstīja: ā. Nu ja jau pats Evra saka ka Arsenal neizcīnīs titulu, tad jau tā arī notiks
Nuja, to titulu paņems Manchester United
Slēpts komentārs: NIPEM

  -4 [+] [-]

, 2010-12-11 12:09, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Eh, mutes brūķētājs, ne velti izmests no Blāna komandas par cirku PK laikā.
Ja vēl kaut cik jēdzīgi spēlētu šosezon, tad vēl varētu runāt
Lai laukumā parāda, kas ir kas.. bet pēc viņa šīs sezonas snieguma Nasri viņu iznesīs, haha.
Nu vecīt viņš šogad spēlē pietiekoši labi, protmas, man arī nepatīk šādas lēkāšanas, kaut gan es arī pagaidām uzskatu, ka galvenie konkurenti joprojām ir Chelsea

  -3 [+] [-]

, 2010-12-11 12:17, pirms 13 gadiem
Kaziks rakstīja: Nu vecīt viņš šogad spēlē pietiekoši labi, protmas, man arī nepatīk šādas lēkāšanas, kaut gan es arī pagaidām uzskatu, ka galvenie konkurenti joprojām ir Chelsea
Pat United fani ar stāžu atzīst viņu kā komandas vājo posmu šosezon.
Pagājušogad viņš spēlēja "pietiekoši labi" līmenī, šogad pēc klaunādes PK nav sasniedzis pat to.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-11 12:21, pirms 13 gadiem
NIPEM rakstīja: Kāda tur provocēšana? Te jau jāsmejas, visu pateica kā ir. Arsenal ar savu leģionāru komandu nekādus titulus negūs. Šosezon par titulu cīnās tikai 2 komandas un tās ir Patrisa nosauktās. Saprotams, ka gunāriem ir nepatīkami ieskatīties patiesībai acīs.
Haha, un Nanis tieši nupat vēl pateica, ka galvenie konkurenti neesot Chelsea, bet Arsenal... Kas tad nu, nevar pat savā komandā vienoties par to, kurš tad ir galvenais konkurents?

  +2 [+] [-]

, 2010-12-11 12:23, pirms 13 gadiem
Manchester United algotņi gan jau atkal gūs vārtus spēles 100. minūtē

  -1 [+] [-]

, 2010-12-11 12:32, pirms 13 gadiem
haa2o rakstīja: "Mēs neesam bērni un demonstrēsim to pirmdien. Mēs parādīsim "Manchester United", ka esam auguši." gadiijumaa, ja peec sezonas, kad nebuus ne1 tutuls, tikai atkal nevajag attaisnoties, ka komanda ir jauna...kaa tas ir katru gadu...
Skaties tikai, lai Spuras jums jau rīt, kā angļi saka, neizplēš jaunu

  -2 [+] [-]

, 2010-12-11 12:32, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Pat United fani ar stāžu atzīst viņu kā komandas vājo posmu šosezon.
Muļķības. Pat, ja kāds indivīds ko tādu ir izmetis, nav šāda kopēja viedokļa United fanu nometnē. Es personīgi neredzu nekādu īpašu problēmu Evras sniegumā šosezon. Pat neskatoties uz kļūdām dažās spēlēs, viņš joprojām ir viens no labākajiem un stabilākajiem United aizsargiem.

  -4 [+] [-]

, 2010-12-11 12:58, pirms 13 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Muļķības. Pat, ja kāds indivīds ko tādu ir izmetis, nav šāda kopēja viedokļa United fanu nometnē. Es personīgi neredzu nekādu īpašu problēmu Evras sniegumā šosezon. Pat neskatoties uz kļūdām dažās spēlēs, viņš joprojām ir viens no labākajiem un stabilākajiem United aizsargiem.
Es arī nesaprotu kur viņš tādu infu rāvis. Kopēji vispār ir pamatota kritika tikai 2 spēlētāju virzienā un tas ir Evans ar Fletcheru.

     [+] [-]

, 2010-12-11 13:14, pirms 13 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Muļķības. Pat, ja kāds indivīds ko tādu ir izmetis, nav šāda kopēja viedokļa United fanu nometnē. Es personīgi neredzu nekādu īpašu problēmu Evras sniegumā šosezon. Pat neskatoties uz kļūdām dažās spēlēs, viņš joprojām ir viens no labākajiem un stabilākajiem United aizsargiem.
Pārteicos. Konkrētais izteiciens par vājo posmu aizsardzībā attiecās tikai uz rītdienas spēli.
Savā labākajā līmenī viņš joprojām nespēlē.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-11 13:23, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Pārteicos. Konkrētais izteiciens par vājo posmu aizsardzībā attiecās tikai uz rītdienas spēli.
Savā labākajā līmenī viņš joprojām nespēlē.
Evra ir bijusi ļoti laba sezona pagaidām, vājais posms viņš šobrīd ir, varbūt, tāpēc, ka savainots, bet par to jau parasti spēlētājus it kā nevaino. ManU ik pēc katras spēles kāds tiek smagi kritizēts. Visvairāk šosezon to ir pelnījuši Evans un Rūnijs. Pārējie vairāk vai mazāk mauc savā līmenī

     [+] [-]

, 2010-12-11 13:45, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Pārteicos. Konkrētais izteiciens par vājo posmu aizsardzībā attiecās tikai uz rītdienas spēli.
Savā labākajā līmenī viņš joprojām nespēlē.
Lol. Kāds pamats uzskatīt, ka tieši Evra būs 1dien vājais posms... Domāju, ka vienīgais futbolists, par ko vari vienmēr būt drošs, ka būs joki, ir Evans.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-11 13:46, pirms 13 gadiem
NIPEM rakstīja: Es arī nesaprotu kur viņš tādu infu rāvis. Kopēji vispār ir pamatota kritika tikai 2 spēlētāju virzienā un tas ir Evans ar Fletcheru.
Arī par Flečeru nepiekrītu. Pēdējās divas spēles viņam ir vājas, bet kopumā viņš ir kļuvis par stabilu pamatsastāva spēlētāju. Kurš ir vēl labāks DM pozīcijas spēlētājs United par Flečeru?

  -3 [+] [-]

, 2010-12-11 13:48, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Pat United fani ar stāžu atzīst viņu kā komandas vājo posmu šosezon.
Pagājušogad viņš spēlēja "pietiekoši labi" līmenī, šogad pēc klaunādes PK nav sasniedzis pat to.
Nu šosezon esmu redzējis 3/4 Man U spēļu un esmu daudz maz apmierināts ar sniegumu, protams, vienmēr var labāk...

  -2 [+] [-]

, 2010-12-11 14:38, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Haha, un Nanis tieši nupat vēl pateica, ka galvenie konkurenti neesot Chelsea, bet Arsenal... Kas tad nu, nevar pat savā komandā vienoties par to, kurš tad ir galvenais konkurents?
Nani vel japaugas Domaju ka ta vnk ir psihologiska spelesanas ar Gunneriem Un Evra atgriezisies agrakaja forma tici man

  -2 [+] [-]

, 2010-12-11 14:43, pirms 13 gadiem
Un tad jau redzes ko Gunneri vares un ko ne Lai nu ka busu par United uzvaru

  +1 [+] [-]

, 2010-12-11 14:59, pirms 13 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Lol. Kāds pamats uzskatīt, ka tieši Evra būs 1dien vājais posms... Domāju, ka vienīgais futbolists, par ko vari vienmēr būt drošs, ka būs joki, ir Evans.
Par Evansu esmu drošs, ka viņš nespēlēs tieši tāpēc, un diez vai būs pat uz soliņa. Nu un ne jau es Evru nosaucu par vājo posmu.
He was solid last season, though not great. But this season he has been awful defensively. I said on another thread, Arsenal should be targeting him more than anyone else in defence.
Ja es nebūtu pārliecināts, ka tas cilvēks zina, ko runā, es viņu tik droši necitētu. Jā, diez vai viņš ir tik "awful", bet tas, ka Evra šobrīd nav tas "stabilitātes garants" kā pirms 2 gadiem, ir redzams.

     [+] [-]

, 2010-12-11 15:18, pirms 13 gadiem
Pat marrch_2k saķēris krenķi

Un ko tad Evra tādu pateica? Kaut kādu netaisnību vai!?! Vai tad nav tā, ka Arsenal pēdējos gados nespēj pacīnīties par titulu(iem) dēļ traumām un jaunu spēlētāju nepārtrauktu audzināšanu? Var jau būt ka beidzot ir pienācis tas gads, kad Arsenal mūžīgi progresējošie spēlētāji beidzot ir nobrieduši EPL titulam! Bet vai izcīnīs, par to ir milzīgas šaubas ne tikai man.
Savukārt ne tikai Evra ir pārliecināts, ka atsevišķā spēlē Arsenal var uzvarēt jebkuru, kā arī spēlē acij tīkamu futbolu

  +2 [+] [-]

, 2010-12-11 15:27, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja:
Nea, kreņķis man nepavisam nav mierīgi gaidu 1dienu.

Ko tad Evra tādu pateica, tas rakstā nav pieminēts
"I think of Arsenal Football Club as a football academy" un "no one will remember them in 10 years". No tās pašas intervijas. Kaut kādi pilnīgi lieki mind games un mutes brūķēšana no Evras puses.

     [+] [-]

, 2010-12-11 15:54, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja:
Ja kas - es nekur arī neteicu, ka viņš būtu tūdīgs aizsargs vai ko citu.
Bet ļoti patiktos 1dien redzēt, ka viņam šitā muldēšana atspēlētos uz laukuma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-11 17:12, pirms 13 gadiem
Smuki jau nav, bet asumu biški jau vajag.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-11 17:35, pirms 13 gadiem
gascoigne rakstīja: Arsenal vēl ilgi varēs skatīties pakaļās citiem klubiem, kamēr neatlaidīs sirmo francūzi, un nesāks vairāk uzmanību pievērst pašmāju spēlētājie, nevis salašņām no visas plašās Eiropas. Ar tādu politiku kāda tā ir šobrīd, Arsenalam max 3 vieta, pie labas veiksmes
Kāda tad ir tā politika?
Mayb tie "pašmāju" spēlētāji nav tik labi? Kaut kā nav dzirdēts par Anglijas izlases graujošiem panākumiem izlašu līmenī. Anglija-Melnkalne 0-0, savā laukumā?
Vai arī ja ir pietiekami meistarīgi, tad neadekvāta cena?

  -1 [+] [-]

, 2010-12-11 17:45, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Nea, kreņķis man nepavisam nav mierīgi gaidu 1dienu.

Ko tad Evra tādu pateica, tas rakstā nav pieminēts
"I think of Arsenal Football Club as a football academy" un "no one will remember them in 10 years". No tās pašas intervijas. Kaut kādi pilnīgi lieki mind games un mutes brūķēšana no Evras puses.
Jā tieši gribēju prasīt, kapēc tāds stresains par šito, jo visu to izlasiju vismaz pāris dienu atpakaļ
Par futbola akadēmiju, nu, bet, par to taču runā jau visur un ļoti daudzi, un tāda tā tendence un "neslava" Arsenal klubam pēdējos gados kļuva.
Par to, ka neatcerēsies pēc 10 gadiem... nu tas arī ir izrauts no konteksta. Runa bija par to, ka var spēlēt skaisti un visi par to priecāsies, bet bez izcīnītajiem kausiem diez vai kāds par to atcerēsies pēc 10 gadiem.

Nu jebkurā gadījumā es te nevienu netaisos aizstāvēt Vienkārši kārtējā preses uztaisītā "vētra", lai būtu par ko uzkurināt ažiotāžu pirms spēles un prese tiktu izpirkta Paši futbolisti vispār diez vai tam pievērš īpašu uzmanību

  +1 [+] [-]

, 2010-12-11 18:26, pirms 13 gadiem
Kas ir šī raksta avots? - "Dzīvnieku pasaule"?

  +2 [+] [-]

, 2010-12-11 19:08, pirms 13 gadiem
Smaidu uzdzen komentu lasīšana, kuros kāds izmisušais cenšas apstrīdēt march_2k vienmēr loģiski pamatoto viedokli ar superargumentiem kā, piemēram, ''tu ir stulbs, mans redzējis visas Manutd spēles un man liekas..''
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-11 19:38, pirms 13 gadiem
gascoigne rakstīja: Arsenal vēl ilgi varēs skatīties pakaļās citiem klubiem, kamēr neatlaidīs sirmo francūzi, un nesāks vairāk uzmanību pievērst pašmāju spēlētājie, nevis salašņām no visas plašās Eiropas. Ar tādu politiku kāda tā ir šobrīd, Arsenalam max 3 vieta, pie labas veiksmes
Mančestras klubu viennozīmīgi velk enerģiskais Scholes (90 min nospēlēšana šim ir kā divus pirkstus apčurāt), visu laiku izdevīgākais Utd pirkums- Hargreaves un sezonas top uzbrucējs Rooney, kurš vien sit un sit ieksā.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-11 19:42, pirms 13 gadiem
Par pirmo zaudējumu MU pirmdien, priekā.

     [+] [-]

, 2010-12-11 23:50, pirms 13 gadiem
JezusKristus rakstīja: Mančestras klubu viennozīmīgi velk enerģiskais Scholes (90 min nospēlēšana šim ir kā divus pirkstus apčurāt), visu laiku izdevīgākais Utd pirkums- Hargreaves un sezonas top uzbrucējs Rooney, kurš vien sit un sit ieksā.
par Skoulzu un Rooney piekrītu,bet kā var smieties par nelaimes putnu kā Hardgrīvzs,sorry,ar tādu niku jau bija jāsaprot ko raksti,pat ļaunākajam ienaidniekam tādu ķēpu ar traumām nenovēlēsi
1 2 37 komentāri