Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:116, Did:0, useCase: 3

Žigajeva brigāde apvienojas ar "Leevon" un dodas uz Nākotnes līgu

Emils Ozerinskis

Žigajeva brigāde apvienojas ar "Leevon" un dodas uz Nākotnes līgu
Jurijs Žigajevs. Foto: LFF

Lielu ažiotāžu ģenerējusī Futbola komūna "Pa Pāris Kausiem" veic vēl vienu soli augšup Latvijas futbola piramīdā un pretendē uz spēlēšanu valsts otrajā spēcīgākajā turnīrā Nākotnes līgā. Pēc ambiciozā amerikāņu projekta FA "Jūrmala" nepacelšanās no skrējceļa, Māris Landmanis uzrunāja Juriju Žigajevu un tika nonākts līdz kopsaucējam par klubu apvienošanu, izveidojot komandu zem kopēja nosaukuma - "Leevon PPK".

Divas ar pusi sezonas "Leevon Saldus" rindās pavadījušais amerikānis Ēriks Frīdlanders ar investoriem šajā starpsezonu periodā vienojās par Māra Landmaņa klubam piederošās licences nopirkšanu, lai veidotu jaunu un ambiciozu projektu FA "Jūrmala". Amerikāņu iedomas nesaskanēja ar Latvijas realitātēm un projekts nedēļu pirms dokumentu iesniegšanas termiņa dalībai Nākotnes līgā pajuka. Vairāk par apstākļiem Sportacentrs.com slejās varēs lasīt trešdien.

Izjūkot amerikāņu projektam, licence dalībai Nākotnes līgā atgriezusies "Leevon" rīcībā. Tā kā laika komandas izveidošanai bija pavisam maz, Māris Landmanis uzrunāja "Pa Pāris Kausiem" galveno treneri Juriju Žigajevu. Katram no klubiem ir savas spēcīgās īpašības, lai apvienošanās rezultātā izveidotu līdzjutējiem interesantu produktu.

Māris Landmanis: "Otrdienas vakarā (30. janvārī), kad mani pārsteidza negaidīta ziņa par komandas izjukšanu Jūrmalā un licences atgriešanos mūsu rokās, momentāli sākām darbu pie iespējamo variantu ģenerēšanas, kā nepazaudēt to, pie kā gadiem ir strādāts. Zinot PPK situāciju, trešdien uzrunāju Juriju, paralēli nemitīgi strādājot pie finanšu piesaistīšanas. Viss nonāca līdz tam, ka ceturtdienas vakarā jau sēdāmies pie sarunu galda, lai pārrunātu visas detaļas, kā turpmāk darbosimies kopā! Esam ļoti gandarīti, ka abiem klubiem, atrodoties grūtā situācijā, izdevās apvienoties, lai spertu soli augšup, mūsu kopīgajā izaugsmē! Esam ļoti priecīgi, jo spēsim viens otru papildināt, bet, kas ir pats svarīgākais, esam uz viena viļņa, ar kopīgu vīziju! Mēs pilnībā apzināmies, ka mums ir vēl ļoti daudz darāmā, bet gribas dzīvot ar ideju, ka esam izveidojuši ko unikālu, ilgtspējīgu un cilvēkiem baudāmu!"

"Mēs ticam, ka šis virziens Leevon futbola skolas audzēkņiem veicinās vēl lielāku mīlestību pret futbolu un pulcēs stadionos vēl kuplāku skatītāju skaitu! Veidos jaunus elkus un motivēs trenēties ar dubultu atdevi, lai kādu dienu nonāktu lielajā komandā un sasniegtu futbola virsotnes. Tiekamies spēlēs!” līdzjutējus un jaunos futbolistus uzrunā Landmanis.

"Leevon PPK" pārstāvis Edgars Andersons: "Vēlamies izveidot ko tādu, ko Latvijas sports līdz šim nav pieredzējis. Spēcīgas komūnas izveide, kas sastāv no cilvēkiem, kuri ir lojāli mūsu klubam, nozīmētu to, ka mēs spētu piesaistīt arvien jaunus sponsorus, partnerus un atbalstītājus, kas palīdzētu augt klubam. Līdz ar to mēs būtu spējīgi arvien vairāk dot saviem līdzjutējiem. Šis process ir apļveidīgs – klubs dod cilvēkam, cilvēks dod kluba sponsoram/atbalstītājam, atbalstītājs dod klubam un otrādāk. "Leevon" moto vienmēr ir bijis "Iedvesmot pilnveidoties", bet PPK – “Futbols Vispirms”. "Leevon PPK" turpinās abu klubu iesākto. Esošajiem līdzjutējiem un komūnas biedriem tas būs lielisks brauciens un mēs darīsim visu, lai arvien vairāk cilvēki mums pievienojās un iemīl Sporta Karali!

Latvijas futbola turnīru piramīdā Futbola komūna "PPK" debitēja 2022. gadā, pašā struktūras pagrabā - 3. līgā. Jau debijas sezonā Jurija Žigajeva vadītie futbolisti ieņēma pirmo vietu centra zonā un izslēgšanas spēlēs ar uzvaru pār tukumnieku trešo komandu nodrošināja došanos uz priekšnamu jeb 2. līgu. Pagājušajā sezonā 2. līgas čempionātā PPK ieņēma ceturto vietu, paliekot aiz ilūkstiešiem, kuri cīnījās Nākotnes līgas pārspēlēs, bet piekāpās "Smiltenei".

Pēc sezonas tika paziņots, ka pēc divu gadu sadarbības noslēdzies PPK kopējais ceļš ar līdzšinējo ģenerālsponsoru "Betsafe".

"Leevon Saldus" iepriekšējos četrus gadus spēlēja Nākotnes līgas čempionātā. Pērn ar vācieti Bjornu Lipfertu galvenā trenera postenī komanda sasniedza savu labāko rezultātu valsts otrajā spēcīgākajā līgā - 5. vietu.

No vietējiem spēlētājiem veidotā Saldus komanda šogad startēs 3. līgas turnīrā, bet jaunajā futbola laulībā "Leevon PPK" galvenā trenera posteni izņemsies UEFA Pro licenci kārtojošais Landmanis. Nākotnes līgā ar Žigajevam esošo trenera C līmeņa licenci klubu vadīt nav iespējams.

Izmantotie resursi:
https://leevon.lv/leevon-un-pa-pari...

  +3 [+] [-]

, 2024-02-05 13:40, pirms 10 mēnešiem
varenie investori ātri vien sabojās visu PPK projektu

  +4 [+] [-]

, 2024-02-05 13:55, pirms 10 mēnešiem
kols00 rakstīja: varenie investori ātri vien sabojās visu PPK projektu
Tu izlasīji ko raksta? Visi tie Leevon investori ar to Amerikāņu džeku atkrita. Licence nonāca atpakaļ pie Saldus, un Saldū vairs ar tiem investoriem nav nekāda sakara

  +7 [+] [-]

, 2024-02-05 14:02, pirms 10 mēnešiem
klauni, man neticās, ka viss tur sanāks, ar laiku katrs savu deķi sāks vilkt uz savu pusi

  +2 [+] [-]

, 2024-02-05 14:04, pirms 10 mēnešiem
garais_999 rakstīja: klauni, man neticās, ka viss tur sanāks, ar laiku katrs savu deķi sāks vilkt uz savu pusi
Citas opcijas Leevon īsti nav. 5 dienu laikā jādabū bija gan sastāvs gan investori, tiktokera uzmetiena dēļ. Citādāk pazaudēta vieta nākotnes līgā un viss darbs vējā.

  +3 [+] [-]

, 2024-02-05 14:11, pirms 10 mēnešiem
FA Jūrmala projekts šķita, ka nerializēsies, kad neredzēju nevienu paziņojumu par kaut kādiem treniņiem komandai, vai vispār sastāva veidošanu.
Domāju, ka iemesls varētu būt tas, ka tā saucamie investori un īpašnieki, kuri pārpirka Leevon Saldus vietu Nākotnes līgā līdz galam nesaprot, ka Latvijā futbols varbūt arī nav vēl nonācis elites sporta līmenī, bet tomēr ir zināmas prasības, kas ir jāizdara, lai komanda drīkstētu startēt Nākotnes līgā - un tā nav sētas līga kur čaļi vienkārši pa vakariem savācas kopā paspārdīt bumbu.
Protams, ka būs 101 jautājums par PPK un Leevon.
Tad kur spēlēs komanda? Jo tika solīts, ka Leevon paliks kā Saldus pilsētas futbola komanda?
Nu rīt būš ļoti interesanti paklausīties Pa pāris kausiem raidījumu un ceru, ka tur smalki izklāstīs par to, kas īsit notiek

  +2 [+] [-]

, 2024-02-05 14:21, pirms 10 mēnešiem
Ambrē rakstīja: FA Jūrmala projekts šķita, ka nerializēsies, kad neredzēju nevienu paziņojumu par kaut kādiem treniņiem komandai, vai vispār sastāva veidošanu.
Domāju, ka iemesls varētu būt tas, ka tā saucamie investori un īpašnieki, kuri pārpirka Leevon Saldus vietu Nākotnes līgā līdz galam nesaprot, ka Latvijā futbols varbūt arī nav vēl nonācis elites sporta līmenī, bet tomēr ir zināmas prasības, kas ir jāizdara, lai komanda drīkstētu startēt Nākotnes līgā - un tā nav sētas līga kur čaļi vienkārši pa vakariem savācas kopā paspārdīt bumbu.
Protams, ka būs 101 jautājums par PPK un Leevon.
Tad kur spēlēs komanda? Jo tika solīts, ka Leevon paliks kā Saldus pilsētas futbola komanda?
Nu rīt būš ļoti interesanti paklausīties Pa pāris kausiem raidījumu un ceru, ka tur smalki izklāstīs par to, kas īsit notiek
Sastāvs viņiem esot jau bijis novākts un gaidīja, kad varēs parakstīt līgumus un sākt treniņus. Beigās, visticamāk, investoriem galīgi nepatika tiktokeru pieeja komandas menedžēšanā un pēdejā brīdī uzmeta čaļus.
Paziņojumā rakstīts, ka Leevon PPK mājas spēles aizvadīs LNK sporta parkā, tā kā nebūs īsti Saldus komanda vairāk, tikai jaunatnes komandas būs Saldus.

  +5 [+] [-]

, 2024-02-05 14:22, pirms 10 mēnešiem
Māris Landmanis: "Otrdienas vakarā (30. janvārī), kad mani pārsteidza negaidīta ziņa par komandas izjukšanu Jūrmalā"

negaidīta ziņa

  +2 [+] [-]

, 2024-02-05 14:30, pirms 10 mēnešiem
No "tiktokera" profila pazuduši arī visi video, par "projeku fa jurmala" utt.

  +2 [+] [-]

, 2024-02-05 14:35, pirms 10 mēnešiem
Nu ar to džeku uzreiz bija skaidrs ka maz cerību uz pozitīvu rezultātu. Individuālais sporta treneris nevar pavilkt Nākotnes līgas līmeni. Tur izdevumi un prasības tomēr ir visai nopietnas, lai tāda līmeņa frukts varētu to pavilkt.
Kā dzīvos jaunveidojums grūti iedomāties. PPK pazudis sponsors, bet ir līdzjutēji un viņi māk piesaistīt interesi. Leevonam kā noprotu kaut kāds piķis ir, bet kur viņi spēlēs? Saldū vai Rīgā? Ja Saldū tad cik no PPK līdzjutējiem uz turieni brauks? Protams nav diez ko tālu un ja izdotos vismaz simtu aktīvo fanu uz Saldu transportēt + vietējie, varētu būt interesanta sadarbība priekš pirmās līgas. Ja Rīgā tad priekš kam Leevonam maksāt par PPK? Diezgan daudz jautājumu uz kuriem nav atbilžu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2024-02-05 14:56, pirms 10 mēnešiem
Garais1606 rakstīja: Saldū vai Rīgā?
"Leevon PPK" spēlēs LNK Sporta parkā.
Saldū būs 3. līgas komanda no vietējiem fruktiem.

  +3 [+] [-]

, 2024-02-05 15:08, pirms 10 mēnešiem
Garais1606 rakstīja: Nu ar to džeku uzreiz bija skaidrs ka maz cerību uz pozitīvu rezultātu. Individuālais sporta treneris nevar pavilkt Nākotnes līgas līmeni. Tur izdevumi un prasības tomēr ir visai nopietnas, lai tāda līmeņa frukts varētu to pavilkt.
Kā dzīvos jaunveidojums grūti iedomāties. PPK pazudis sponsors, bet ir līdzjutēji un viņi māk piesaistīt interesi. Leevonam kā noprotu kaut kāds piķis ir, bet kur viņi spēlēs? Saldū vai Rīgā? Ja Saldū tad cik no PPK līdzjutējiem uz turieni brauks? Protams nav diez ko tālu un ja izdotos vismaz simtu aktīvo fanu uz Saldu transportēt + vietējie, varētu būt interesanta sadarbība priekš pirmās līgas. Ja Rīgā tad priekš kam Leevonam maksāt par PPK? Diezgan daudz jautājumu uz kuriem nav atbilžu.
Rakstīts taču, ka Leevon un Saldus šķir ceļus, Leevon ir Rīgas futbola skola, kas bija apvienojusi spēkus ar Saldu, tagad ar PPK, tātad spēlēs Rīgā.
Tas, kas mani šeit interesē - līdz šim PPK bija "tautas projekts", tagad Leevon relīzē priekšā pakaļā min sponsorus, tātad PPK vairs nav "tautas projekts"?
Un cik uzticams ir šis Leevon? Uzmet Saldu, dabū uzmetienu no amerikāņiem, uztaisa ātro projektu ar PPK? Neizklausās uzticami un ilgstpējīgi. Būtu interesanti dzirdēt Saldus futbola cilvēku stāstu par šiem Leevon.

  +1 [+] [-]

, 2024-02-05 15:12, pirms 10 mēnešiem
Tas taču bija uzreiz redzams, ka tas fizkultūras skolotājs ar degunu stumda mākoņus. Daudzi citi dirs-ēji vismaz māk atstāt nopietna cilvēka iespaidu, bet šitais izskatījās pēc šmurguļa.

     [+] [-]

, 2024-02-05 15:14, pirms 10 mēnešiem
Frīdlanders turpinās spēlēt jaunajā komandā?

  +1 [+] [-]

, 2024-02-05 15:15, pirms 10 mēnešiem
Kas notiek ar to klubu, kas orģināli bija ppk (2. līgā)?

     [+] [-]

, 2024-02-05 15:17, pirms 10 mēnešiem
Apsveicu. Jeb labāk "apsveicu"!
Tautas projekts beidzies, arī Žigajevu nometa nost no amata.
Tagad Žigajevs varētu iet mācīties uz to licenci un varbūt nākotnē parādīties kādā citā projektā, varbūt pat Virslīgas klubā?

     [+] [-]

, 2024-02-05 15:17, pirms 10 mēnešiem
Pandora rakstīja: Rakstīts taču, ka Leevon un Saldus šķir ceļus, Leevon ir Rīgas futbola skola, kas bija apvienojusi spēkus ar Saldu, tagad ar PPK, tātad spēlēs Rīgā.
Tas, kas mani šeit interesē - līdz šim PPK bija "tautas projekts", tagad Leevon relīzē priekšā pakaļā min sponsorus, tātad PPK vairs nav "tautas projekts"?
Un cik uzticams ir šis Leevon? Uzmet Saldu, dabū uzmetienu no amerikāņiem, uztaisa ātro projektu ar PPK? Neizklausās uzticami un ilgstpējīgi. Būtu interesanti dzirdēt Saldus futbola cilvēku stāstu par šiem Leevon.
Leevon īsti neuzmeta Saldus komandu - problēma bija tajā, ka Saldus pašvaldība izbūvējot futbola laukumu ar mākslīgo zālienu - naudas trūkuma dēļ to projektu pabeidza tādu, kas neatbilst Virslīgas prasībām, bet Leevon Saldus vēlējās kļūt par Virslīgas kandidātiem tuvākajos gados.Līdzīgs stāsts kā Grobiņas SC - Grobiņā ir laukums, bet dēļ tā, ka ģerbtuves ir kaut kur pāri ielai kādus 150 - 200 metrus, tad sanāk, ka Grobiņas stadions neatbilst ne tikai Virslīgas, bet pat Nākotnes līgas prasībām, bet Grobiņas komandu glābj tas, ka tur pat blakus ir Liepāja. Saldus futbolam tādu privilēģiju diemžēl nav

     [+] [-]

, 2024-02-05 15:17, pirms 10 mēnešiem
Žigajevs pērn 1.līgā bija viens no RFS-2 komandas administratoriem: https://lff.lv/klubi/rfs-2-36463/?c...

  +2 [+] [-]

, 2024-02-05 15:19, pirms 10 mēnešiem
fall in love rakstīja: Kas notiek ar to klubu, kas orģināli bija ppk (2. līgā)?
Tas vairāk nepastāvēs. Būs tikai Leevon PPK.

  +2 [+] [-]

, 2024-02-05 15:50, pirms 10 mēnešiem
Pandora rakstīja: Rakstīts taču, ka Leevon un Saldus šķir ceļus, Leevon ir Rīgas futbola skola, kas bija apvienojusi spēkus ar Saldu, tagad ar PPK, tātad spēlēs Rīgā.
Tas, kas mani šeit interesē - līdz šim PPK bija "tautas projekts", tagad Leevon relīzē priekšā pakaļā min sponsorus, tātad PPK vairs nav "tautas projekts"?
Un cik uzticams ir šis Leevon? Uzmet Saldu, dabū uzmetienu no amerikāņiem, uztaisa ātro projektu ar PPK? Neizklausās uzticami un ilgstpējīgi. Būtu interesanti dzirdēt Saldus futbola cilvēku stāstu par šiem Leevon.
Tieši manas domas. Būs kārtējais ne šis ne tas. Žiga sarunāja ar Milovu iespēju nahaļavu uzspēlēt LNK sporta parkā un uzreiz piebiedrojās arī Leevon. Rezultātā pazuda interesantā PPK ideja un uzradās kārtējais bezjēdzīgais klubs Rīgas reģionā. Saldū vismaz provincē futbolu popularizēja.

  +2 [+] [-]

, 2024-02-05 16:12, pirms 10 mēnešiem
Ambrē. Vēlējos tikai piebilst par Grobiņas komandu.
Jā, stadionā infrastruktūra ir zema. Bet ģērbtuves nav pāri ielai.
Piekrītu par Liepājas klātbūtnes plusu.
Čaļi bija pelnījuši būt Virslīgā jau kādu laiku atpakaļ.
Finanses...
Un nojaušu cik fanu būs Liepājas derbijā Grobiņai.
Esmu par kvalitatīvu futbolu un ne tikai!
Tapēc, lai līdzjutējiem garda sezona!

     [+] [-]

, 2024-02-05 16:22, pirms 10 mēnešiem
good news

  +1 [+] [-]

, 2024-02-05 16:39, pirms 10 mēnešiem
Ne pa tēmu, bet tas itālis no visiem kandidātiem kļus par LV pieaugušo izlases treneri.

  +2 [+] [-]

, 2024-02-05 16:40, pirms 10 mēnešiem
2 gadi max projektam, vai Betsafe var izlikt koeficientu?

  +1 [+] [-]

, 2024-02-05 16:43, pirms 10 mēnešiem
kols00 rakstīja: varenie investori ātri vien sabojās visu PPK projektu
Labi ka tā būtu, reiz tas punduris norimtos

     [+] [-]

, 2024-02-05 17:02, pirms 10 mēnešiem
Ja godīgi, tad laikam tomēr ziņā ar "'-" zīmi. Neesmu gan sekojis Leevon, bet ar 5.vietu Nākotnes līgā, domāju,ka spēlētāju līmenis ir krietni augstāks nekā PPK. Varbūt tikai kāds no PPK spēlēs pamatā. Arī bez Žigajeva.. bet nu gan jau uz soliņa būs. Bet tajā pašā laikā saprotu,ka viss PPK projekts nav īsti ilgtspējīgs un nedomāju,ka pats Žigajevs vai Kareļins grib gadiem ilgi pa 2. vai 3.ligu spēlēt. Ātrāk iziet visus līmenis, uztaisīt par katru līmenī seriālu un miers. Izskatās,ka pēc nākošās sezonas paliks tikai Virslīga. Cik saprotu, vēl jau nav nekāda akreditēšana Nākotnes līgai notikusi un šī projekta spēlēšana vēl nav 100%- īga?

  +1 [+] [-]

, 2024-02-05 17:08, pirms 10 mēnešiem
Latvijas izlases vecākais treneris Itālis....

  +2 [+] [-]

, 2024-02-05 17:11, pirms 10 mēnešiem
Interesanti kuri klubi spēlēs Nākotnes līgā un 2 Altero.lv līgā.
Ļoti ceru ka Rēzeknes Fa paliks nākotnes līgā!!!

  -2 [+] [-]

, 2024-02-05 17:12, pirms 10 mēnešiem
Vis vairāk no Nākotnes līgas man simpatizē - Ogre United un Fk Smiltene.
Cerams tuvākajos 3 gados Ogre tiks virslīgā!

  +1 [+] [-]

, 2024-02-05 17:22, pirms 10 mēnešiem
estijjs rakstīja: Ja godīgi, tad laikam tomēr ziņā ar "'-" zīmi. Neesmu gan sekojis Leevon, bet ar 5.vietu Nākotnes līgā, domāju,ka spēlētāju līmenis ir krietni augstāks nekā PPK. Varbūt tikai kāds no PPK spēlēs pamatā. Arī bez Žigajeva.. bet nu gan jau uz soliņa būs. Bet tajā pašā laikā saprotu,ka viss PPK projekts nav īsti ilgtspējīgs un nedomāju,ka pats Žigajevs vai Kareļins grib gadiem ilgi pa 2. vai 3.ligu spēlēt. Ātrāk iziet visus līmenis, uztaisīt par katru līmenī seriālu un miers. Izskatās,ka pēc nākošās sezonas paliks tikai Virslīga. Cik saprotu, vēl jau nav nekāda akreditēšana Nākotnes līgai notikusi un šī projekta spēlēšana vēl nav 100%- īga?
Gandrīz viss tavā komentārā ir greiza spekulācija. Leevon sastāvs priekš Nākotnes līgas vispār nav, par cik tāda komanda uz Nākotnes līgu nebija plānota vēl pirms 5 dienām. Tāpēc vispār ir grūti saprast, kas tur spēlēs un kas nē, bet neticas, ka būs tas pats līmenis, kas ar tā paša tiktokera sponsora naudu pagājušajā gadā. PPK arī pārsvarā kotējās kā komūnas projekts un diez vai iepriekš plānos vispār bija spēlēt Nākotnes līgā, kur nu vēl tik ātri. Protams, 100% nekas vēl nav, bet šeit ir mazāk šaubas, nekā par tiktokeriem.

  -1 [+] [-]

, 2024-02-05 17:32, pirms 10 mēnešiem
SC gribu jūs painformēt, ka šodien Latvijas izlase ieguvusi jaunu galveno treneri!

     [+] [-]

, 2024-02-05 17:33, pirms 10 mēnešiem
estijjs rakstīja: Ja godīgi, tad laikam tomēr ziņā ar "'-" zīmi. Neesmu gan sekojis Leevon, bet ar 5.vietu Nākotnes līgā, domāju,ka spēlētāju līmenis ir krietni augstāks nekā PPK. Varbūt tikai kāds no PPK spēlēs pamatā. Arī bez Žigajeva.. bet nu gan jau uz soliņa būs. Bet tajā pašā laikā saprotu,ka viss PPK projekts nav īsti ilgtspējīgs un nedomāju,ka pats Žigajevs vai Kareļins grib gadiem ilgi pa 2. vai 3.ligu spēlēt. Ātrāk iziet visus līmenis, uztaisīt par katru līmenī seriālu un miers. Izskatās,ka pēc nākošās sezonas paliks tikai Virslīga. Cik saprotu, vēl jau nav nekāda akreditēšana Nākotnes līgai notikusi un šī projekta spēlēšana vēl nav 100%- īga?
Kāds vēl Saldus spēlētāju līmenis ja komanda vispār nepastāvēja vairāk? Tagad gan jau mēģinās pievākt vecos spēlētājus, kuriem nav līgumi ar citām komandām klāt PPK bāzei...

Tagad sanāks no Leevon (lasi - tukša license bez komandas un iespējams kāds sponsors/ kkāds piķis) + PPK (komanda/fani) sanāks viena švaka blice 1. līgā.

  -1 [+] [-]

, 2024-02-05 17:38, pirms 10 mēnešiem
Garais1606 rakstīja: Tieši manas domas. Būs kārtējais ne šis ne tas. Žiga sarunāja ar Milovu iespēju nahaļavu uzspēlēt LNK sporta parkā un uzreiz piebiedrojās arī Leevon. Rezultātā pazuda interesantā PPK ideja un uzradās kārtējais bezjēdzīgais klubs Rīgas reģionā. Saldū vismaz provincē futbolu popularizēja.
kko sapinies meistarībā, neviens neko uzreiz nepiebiedrojās... Tak izlasi rakstu, lai saprastu ka pēkšņi atbrīvojās license, bet nebija komandas kam to licensi izmantot. Kāpēc lai PPK ideja/komūna pazustu? Tagad vnk betsafe vietā leevon cilvēki palīdzēs piķi savākt. Saldū komanda tāpat paliks 3. līgā. Leevonam jau vispār tā jaunatne pārsvarā ir Rīgā...

  +1 [+] [-]

, 2024-02-05 18:23, pirms 10 mēnešiem
Pēteris Svilāns rakstīja: Ambrē. Vēlējos tikai piebilst par Grobiņas komandu.
Jā, stadionā infrastruktūra ir zema. Bet ģērbtuves nav pāri ielai.
Piekrītu par Liepājas klātbūtnes plusu.
Čaļi bija pelnījuši būt Virslīgā jau kādu laiku atpakaļ.
Finanses...
Un nojaušu cik fanu būs Liepājas derbijā Grobiņai.
Esmu par kvalitatīvu futbolu un ne tikai!
Tapēc, lai līdzjutējiem garda sezona!
Tad paskaidro man lūdzu - kāpēc Grobiņa jau Nākotnes līgā nedrīkstēja spēlēt Grobiņā? Tam nav sakara ar finansēm, bet gan ar to, ka kaut, kas tur ar to stadionu nav kārtībā - un cik esmu lasījis, tad problēmas esot ar ģērbtuvēm.

  +1 [+] [-]

, 2024-02-05 18:25, pirms 10 mēnešiem
the_andris666 rakstīja: Interesanti kuri klubi spēlēs Nākotnes līgā un 2 Altero.lv līgā.
Ļoti ceru ka Rēzeknes Fa paliks nākotnes līgā!!!
Kurš tad tavuprāt izkritīs no Nākotnes līgas, lai Rēzeknes FA paliktu tur spēlēt?

  +2 [+] [-]

, 2024-02-05 18:29, pirms 10 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Kurš tad tavuprāt izkritīs no Nākotnes līgas, lai Rēzeknes FA paliktu tur spēlēt?
Dinamo Rīga projekts, un kāds vēl dažs labs toto klubs - piemēram Beitars.

  +1 [+] [-]

, 2024-02-05 18:31, pirms 10 mēnešiem
fall in love rakstīja: Kas notiek ar to klubu, kas orģināli bija ppk (2. līgā)?
Sanāk, ka 2.līgā tehniski ir atbrīvojusies vieta komandai no 3.līgas

  +2 [+] [-]

, 2024-02-05 18:32, pirms 10 mēnešiem
the_andris666 rakstīja: Dinamo Rīga projekts, un kāds vēl dažs labs toto klubs - piemēram Beitars.
Dimano Rīga jau izlidoja ārā - tā, ka viņi neskaitās. Jā Beitar ir tāds aizdomīgs veidojums.

  +1 [+] [-]

, 2024-02-05 18:45, pirms 10 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: kko sapinies meistarībā, neviens neko uzreiz nepiebiedrojās... Tak izlasi rakstu, lai saprastu ka pēkšņi atbrīvojās license, bet nebija komandas kam to licensi izmantot. Kāpēc lai PPK ideja/komūna pazustu? Tagad vnk betsafe vietā leevon cilvēki palīdzēs piķi savākt. Saldū komanda tāpat paliks 3. līgā. Leevonam jau vispār tā jaunatne pārsvarā ir Rīgā...
Nav vērts iespringt - ir cilvēki, kas neseko līdzi informācijai par futbolu Saldus pilsētā un par Leevon. Lielākā daļa laikam šeit nesaprot, ka Leevon Saldus projekts izbeidzās, jo parādījās Virslīgas ambīcijas tuvākajos gados, bet Saldus pilsētas futbola infrastruktūra neatbilst Virslīgas prasībām - un tur problēma nav ātri atrisināma, jo praktiski problēmas sakne ir neatbilstošs mākslīgā zāliena laukums.
Tiktok čaļi izdomāja, ka vēlas tomēr piepildīt Virslīgas sapni tuvākajā nākotnē un bija cerējuši, ka būs nopietni sponsori, bet par cik ir problēmas ar infrastruktūru, tad tika izvēlēta Jūrmalas pilsēta un Slokas stadions.
ASV sponsori kaut kur izšķibēja un tā rezultātā FA Jūrmala projekts izbeidzās pat nesākoties - kā rezultātā Leevon Saldus bija tiesības pretendēt uz Nākotnes līgas vietu, bet tur ir skaidrs, ka lēmumi bija pieņemti jau iepriekš un Leevon un Saldus ceļi šķiras.
FK PPK ļoti vēlas spēlēt Nākotnes līgā un Leevon šoreiz ir kā labākais variants, lai arī visticamāk komanda cīnīsies par palikšanu Nākotnes līgā.

  +2 [+] [-]

, 2024-02-05 19:22, pirms 10 mēnešiem
Ja godīgi Landmanis nozaga vietu pirmajā līga Saldus sporta skolai, Saldus dzeki izgāja no otras līgas. sakumā arī komanda saucās Sadus SportaSkola /Leevon, futbola sabiedrība zina ka prīmā rakstās mātes komanda otra piesaistītā , pēkšņi pārdēvējās par Leevon Saldus un pēc tam izskanēja ka Ladmanis pārdod klubu Fridlanderam pa 300 000 štukam. Amerikanis laikam beidzot saprata ka viņu arī grib piečakarēt tāpēc arī noleca. Jautājums LFF vadībai ka vispār klubi var tā muhļīties un kā viņi seko klubu darbībām jeb viņiem viss ir pofig ka tik savas kabatas piepildīt, es domaju ka saldus vadība ar nebija lietas kursā ka ir atšūta u pakļautībā esošā sporta skola atšūta no pirmās līgas komandas

  +1 [+] [-]

, 2024-02-05 20:55, pirms 10 mēnešiem
kaža 555 rakstīja: Ja godīgi Landmanis nozaga vietu pirmajā līga Saldus sporta skolai, Saldus dzeki izgāja no otras līgas. sakumā arī komanda saucās Sadus SportaSkola /Leevon, futbola sabiedrība zina ka prīmā rakstās mātes komanda otra piesaistītā , pēkšņi pārdēvējās par Leevon Saldus un pēc tam izskanēja ka Ladmanis pārdod klubu Fridlanderam pa 300 000 štukam. Amerikanis laikam beidzot saprata ka viņu arī grib piečakarēt tāpēc arī noleca. Jautājums LFF vadībai ka vispār klubi var tā muhļīties un kā viņi seko klubu darbībām jeb viņiem viss ir pofig ka tik savas kabatas piepildīt, es domaju ka saldus vadība ar nebija lietas kursā ka ir atšūta u pakļautībā esošā sporta skola atšūta no pirmās līgas komandas
Ko tu fantazē? Pateicoties tiem leģionāriem Leevon Saldus vispār izdevās tikt līdz tai 5.vietai Nākotnes līgā un nevis cīnīties par palikšanu ar FK Smiltene un Rēzeknes FA. Saldus futbolam ambīcijas un iespējas (infrasturktūra) vairs nespēja iet kopīgā solī - ja joprojām paliktu Leevon Saldus komanda un tā tik tiešām izcīnītu vietu Virslīgā - tad nāktos spēles aizvadīt kaut kur Jelgavā un Saldus šā vai tā paliktu bez futbola un saviem līdzjutējiem pilsētā!

  +1 [+] [-]

, 2024-02-05 22:58, pirms 10 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Ko tu fantazē? Pateicoties tiem leģionāriem Leevon Saldus vispār izdevās tikt līdz tai 5.vietai Nākotnes līgā un nevis cīnīties par palikšanu ar FK Smiltene un Rēzeknes FA. Saldus futbolam ambīcijas un iespējas (infrasturktūra) vairs nespēja iet kopīgā solī - ja joprojām paliktu Leevon Saldus komanda un tā tik tiešām izcīnītu vietu Virslīgā - tad nāktos spēles aizvadīt kaut kur Jelgavā un Saldus šā vai tā paliktu bez futbola un saviem līdzjutējiem pilsētā!
klausies ja tu esi losis lohs arī paliksi, 5 vietu izcīnīja dēļtā ka 1. līga līmenis bija ļoti zems. ja iet runa par leģionāriem kuri bija o vērtībā uz kuriem Landmanis pelnija naudu lai viņi būtu klubā. tāpēc arī vietējie pie tā auna nespēlēja.

     [+] [-]

, 2024-02-06 10:02, pirms 10 mēnešiem
kaža 555 rakstīja: klausies ja tu esi losis lohs arī paliksi, 5 vietu izcīnīja dēļtā ka 1. līga līmenis bija ļoti zems. ja iet runa par leģionāriem kuri bija o vērtībā uz kuriem Landmanis pelnija naudu lai viņi būtu klubā. tāpēc arī vietējie pie tā auna nespēlēja.
Nu, ja tu pats esi losis tad nevaru neko tev līdzēt. Ar ko 2022.g. Nākotnes līga bija spēcīgāka par 2023.g.? Tu kādreiz paskaties uz turnīra tabulu 2022.g. un 2023.g. - redzēsi, ka tās pašas komandas, kas bija aiz Leevon Saldus 2022.g. ir arī 2023.g. - izņēmums tikai tāds, ka JFK Ventspils ir pienākusi klāt un pazudusi no tabulas FK Salaspils. JFK Ventspils nebija tik daudz vāja cik dramatiski slikti bija ar vārtu realizācijas momentiem - tāpēc ir neloģiski redzēt, ka JFK Ventspils ar -5 ir 9.vietā, bet Beitar ar -25 ir 7.vietā turnīra tabulā 2023.g. Leevon Saldus ļoti spēcīgi pavilka uz augšu leģionāri, bet tai pašai JFK Ventspils ļoti izteikti trūka visu sezonu uzbrucēja kurš prot realizēt savus momentus. JFK Ventspils ir otra sliktākā pēc statistikas vārtu gūšanas ziņā visā līgā 2023.g., bet viņus paglāba, ka viņi bija 5.vietā kā komanda, kas vismazāk ielaiž bumbu savos vārtos.
Iedod konkrētus ciparus un faktus, ka Nākotnes līga 2022.g. bija labāka nekā 2023.g.?

     [+] [-]

, 2024-02-06 10:07, pirms 10 mēnešiem
estijjs rakstīja: Cik saprotu, vēl jau nav nekāda akreditēšana Nākotnes līgai notikusi
Licences tiks izsniegtas ne vēlāk kā 15.februārī.

     [+] [-]

, 2024-02-06 14:41, pirms 10 mēnešiem
Kur mēs bijām - pagrabā. Vēl mēs bijām priekšnamā. Kur mēs esam - verendā. Kur mēs būsim - Virslīgā!