Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

''World Soccer'': Gada labākais futbolists – Čavi, treneris – Mourinju

''World Soccer'': Gada labākais futbolists – Čavi, treneris – Mourinju
Čavi
Foto: AP/Scanpix

Prestižais angļu laikraksts ''World Soccer'' par gada labāko futbolistu atzinis spāņu kluba ''Barcelona'' pussargu Čavi Ernandesu, bet par gada labāko treneri – portugāļu speciālistu Žozē Mourinju. Gada labākās komandas gods ticis Spānijas izlasei, bet jaunākā spēlētāja – Minhenes ''Bayern'' uzbrūkošā tipa pussargam Tomasam Milleram.

''World Soccer'' ir prestižais angļu valodā publicētais futbola laikraksts, kas jau kopš 1982. gada veic aptauju un apbalvo aizvadītā gada labākos futbolistus, trenerus, kā arī komandas (gan klubus, gan izlases).

Par aizvadītā gada labāko futbolistu ''World Soccer'' atzinis spāņu pussargu Čavi Ernandesu (30) no ''Barcelona'', kurš balsojumā par nieka daļu apsteidza savu komandas biedru Lionelu Mesi (23), kurš balvu ieguva pērn. 3. vietā ierindojās Nīderlandes izlases un Milānas ''Inter'' pussargs Veslijs Sneiders (26). 29 gadu laikā Čavi kļuvis par pirmo spāni, kurš ticis pie šī angļu laikraksta atzinuma. Kā zināms, 30 gadus vecais Spānijas izlases spēlētājs iekļauts to triju (vēl Mesi un Andress Injesta) futbolistu sarakstā, kuri 10. janvārī Šveices pilsētā Cīrihē pretendēs uz gada labākā futbolista balvu, cerot savā īpašumā iegūt FIFA ''Zelta Bumbu''.

Jāatzīmē, ka seši no Top 10 iekļuvušajiem spēlētājiem pārstāv Spānijas spēcīgāko čempionātu ''La Liga'', kamēr trīs spēlē Itālijas A Sērijā, bet viens – Vācijas Bundeslīgā. Top 10 nav iekļuvis neviens spēlētājs, kurš spēlē Anglijas Premjerlīgā.

Par gada labāko komandu ļoti pārliecinoši (gandrīz četras reizes vairāk balsu nekā 2. vietai) tika atzīta pašreizējā Eiropas un pasaules čempione Spānija (pērn ''Barcelona''), balsojumā apsteidzot pagājušās sezonas Čempionu līgas un A Sērijas uzvarētāju Milānas ''Inter'' un Spānijas čempioni ''Barcelona''. Labākā trenera gods ticis bijušajam ''Inter'' un pašreizējam ''Real'' stūrmanim Žozē Mourinju (pērn Hoseps Gvardiola). Savukārt par gada labāko jauno spēlētāju tika atzīts Vācijas izlases un Minhenes kluba ''Bayern'' futbolists Tomass Millers (21, pērn Serhio Aguero).

Par to, cik objektīvs vai neobjektīvs bijis šis balsojums, spriediet paši...

Gada labākais spēlētājs

VFutbolistsValstsKlubs%
1.XaviSpānijaBarcelona25.8
2.Lionel MessiArgentīnaBarcelona24.1
3.Wesley SneijderNīderlandeInter17.3
4.Diego ForlanUrugvajaAtletico15.8
5.Andres IniestaSpānijaBarcelona10.8
6.Diego MilitoArgentīnaInter1.2
7.David VillaSpānijaValencia/Barcelona1.1
8.Iker CasillasSpānijaReal0.9
9.Samuel Eto'oKamerūnaInter0.5
10.Arjen RobbenNīderlandeBayern0.4
-Pārējie--2.1

Gada labākā komanda

VKomanda%
1.Spānija63.3
2.Inter16.5
3.Barcelona5.3
4.Urugvaja3.5
5.Vācija2.4
6.Nīderlande2.3
7.Atletico Madrid1.6
8.Gana1.2
9.Bayern1.1
10.Santos0.9
-Pārējās1.9

Gada labākais treneris

VTrenerisKomanda%
1.Jose MourinhoInter/Real48.3
2.Vicente Del BosqueSpānija26.6
3.Oscar TabarezUrugvaja5.2
4.Joachim LowVācija3.3
5.Pep GuardiolaBarcelona2.5
6.Harry RedknappTottenham Hotspur2.4
7.Bert Van MarwijkNīderlande2.3
8.Louis Van GaalBayern2.2
9.Ricki HerbertJaunzēlande2.1
10.Carlo AncelottiChelsea1.9
-Pārējie-3.2

Gada labākais jaunais spēlētājs

VFutbolistsValstsKlubs%
1.Thomas MullerVācijaBayern45.8
2.Mesut OzilVācijaWerder/Real27.2
3.Gareth BaleVelsaTottenham Hotspur8.5
4.Javier HernandezMeksikaGuadalajara/M.United6.3
5.NeymarBrazīlijaSantos4.1
6.PedroSpānijaBarcelona1.7
7.CoutinhoBrazīlijaVasco da Gama/Inter1.5
8.Sergio AsenjoSpānijaAtletico1.4
9.Jozy AltidoreASVVillarreal1.2
10.Xherdan ShaqiriŠveiceBasel1.1
-Pārējie--1.2

Izmantotie resursi:
www.worldsoccer.com

Slēpts komentārs: file

  -3 [+] [-]

, 2010-12-17 17:51, pirms 14 gadiem
Viss godigi. PK gadaa labakajam jabut no chempioniem un komanda logiski labaka ir chempions. Vienigi vot par to treneri nezinu. 50:50
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-12-17 17:52, pirms 14 gadiem
Messijs pat 2 vietu nebija pelnijis tur bijam jābūt lidzmaz Snajderam

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 17:57, pirms 14 gadiem
file rakstīja: Opā.. Pārsteigums, ka ne Rudņevs, ne Starkovs nav tikuši pat desmitniekā...
Par ko starkovs ???? Lai marinē tālāk vecos spēlētājus, nebūs Rudņevs bombardieris izlasē. Kapēc??? Iemesls pavisam vienkārš, nomarinēs Laizānu un vēl pāris, bet jauniņie paliks uz bankas, un kad viņiem vajadzēs iziet, viņi nebūs gatavi spēlēt tādā līmenī. Vienīgais variants ja dabūn traumu, tad varēsim redzēt, kādu jaunāku seju.
Un vispār Rudņevu paņēma izlasē, tapēc ka viņš izcēlās ar 3 gūtiem vārtiem, un visa LV, par to uzzināja. Vnk tas būtu nežēlīgs skandāls, ja Rudņevs nebūtu izlasē.
Rudņevs tapēc, ka viņam vēl ir kur augt.

  +7 [+] [-]

, 2010-12-17 17:58, pirms 14 gadiem
Pelnīti! Čavi kā Spānijas,tā Barsas motors...Čavi un Snaiders 2vi kas to pelnījuši!

  +9 [+] [-]

, 2010-12-17 18:08, pirms 14 gadiem
tas jau pat sunim skaidrs,ka EPL nedaudz iesūkā

  -4 [+] [-]

, 2010-12-17 18:11, pirms 14 gadiem
a kur tad pereplotkins un cauna?

  +6 [+] [-]

, 2010-12-17 18:13, pirms 14 gadiem
Dīvaini, gan - PK fināliste Nīderlande tikai 6.vietā..
Zato Garets Beils ir tur, kur viņam jābūt!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 19:44, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: tas jau pat sunim skaidrs,ka EPL nedaudz iesūkā
Nolaida lažu CL un pižoni izgāzās PK. Loģiski, ka neviens no turienes nav topā.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 19:55, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: tas jau pat sunim skaidrs,ka EPL nedaudz iesūkā
Nu jā, La Liga ir TIK aizraujoša :/

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 20:06, pirms 14 gadiem
man wienalga kursh buuss labaakais,o wisi 3 no Barcas!

  +2 [+] [-]

, 2010-12-17 20:28, pirms 14 gadiem
Iniesta,manuprāt ir nenovērtēts.

     [+] [-]

, 2010-12-17 21:03, pirms 14 gadiem
Viss objektīvi kā jābūt tā ir.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 21:20, pirms 14 gadiem
Prieks par Real

     [+] [-]

, 2010-12-17 21:36, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: tas jau pat sunim skaidrs,ka EPL nedaudz iesūkā
Un kaķiem tas jau sen ir skaidrs

     [+] [-]

, 2010-12-17 22:09, pirms 14 gadiem
Godīgi, Forlanu es mainītu ar Messi vietām, vismaz Forlanam vajadzēja būt trijniekā Šnaideram otrajam. Pēc PK Messi, manuprāt, izgāzās, biju gaidījis vairāk no tāda kaluma spēlētāja nekā tukšā pavadīt čempionātu.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 22:27, pirms 14 gadiem
Artudito rakstīja: Godīgi, Forlanu es mainītu ar Messi vietām, vismaz Forlanam vajadzēja būt trijniekā Šnaideram otrajam. Pēc PK Messi, manuprāt, izgāzās, biju gaidījis vairāk no tāda kaluma spēlētāja nekā tukšā pavadīt čempionātu.
Jā, Mesi nebija tas veiksmīgākais turnīrs, tomēr nezinu, kāpēc daži to sauc par izgāšanos. Tā jau nav La Liga, kur var sist iekšā pēc pilnas programmas. Manuprāt Mesi nospēlēja normāli. Daudz strādāja, vilka uz sevi vairākus spēlētājus, tādējādi ļaujot brīvi izpausties, piemēram, Iguainam. Viņš arī izveidoja vairākus vārtu gūšanas momentus, bet nedaudz pietrūka veiksmes. Mesi sniegumu vērtētu visas izlases snieguma kontekstā. Uzskatu, ka Maradonas vadībā tai nebija cerību pret augstākā kaluma komandām. Futbols tomēr ir komandas spēle un Argentīna ne tuvu nebija Spānija. Visa vaina gulstas uz trenera pleciem.
Nevajag aizmirst, cik lielisks Mesi bija aizvadītajā "La Liga" sezonā, tā ka viņu novērtē pamatoti.
Par Vesliju Sneideru gan piekrītu.

     [+] [-]

, 2010-12-17 23:22, pirms 14 gadiem
Artudito rakstīja: Godīgi, Forlanu es mainītu ar Messi vietām, vismaz Forlanam vajadzēja būt trijniekā Šnaideram otrajam. Pēc PK Messi, manuprāt, izgāzās, biju gaidījis vairāk no tāda kaluma spēlētāja nekā tukšā pavadīt čempionātu.
Klau, kad es lasu visu šito, tad mani pārņem sajūta, ka pasaules čempionāts bija vienīgais turnīrs visā sezonā...

C'monn... Tapēc jau ir atsevišķa balva domāta - PČ labākais spēlētājs utt... Bet kur var tādas muļķības sarunāt? Tu apskaties ko Forlans (kaut gan no manas puses visu cieņu džekam) izdarīja visas sezonas laikā? Un salīdzini ar Messi, kurš bija labākais visas sezonas laikā gan Spānijas līgā, gan ČL... tā ka nevajag šitos dullos salīdzinājumus...

Tas apmēram tāpat kā, ja Bricis būtu vinnējis PČ boatlonā, bet pārējā sezonas daļā startējis "savā stilā" un sezonas beigās dabūtu labākā biatlonista titulu Bjorndālena vietā...

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 23:55, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jā, Mesi nebija tas veiksmīgākais turnīrs, tomēr nezinu, kāpēc daži to sauc par izgāšanos. Tā jau nav La Liga, kur var sist iekšā pēc pilnas programmas. Manuprāt Mesi nospēlēja normāli. Daudz strādāja, vilka uz sevi vairākus spēlētājus, tādējādi ļaujot brīvi izpausties, piemēram, Iguainam. Viņš arī izveidoja vairākus vārtu gūšanas momentus, bet nedaudz pietrūka veiksmes. Mesi sniegumu vērtētu visas izlases snieguma kontekstā. Uzskatu, ka Maradonas vadībā tai nebija cerību pret augstākā kaluma komandām. Futbols tomēr ir komandas spēle un Argentīna ne tuvu nebija Spānija. Visa vaina gulstas uz trenera pleciem.
Nevajag aizmirst, cik lielisks Mesi bija aizvadītajā "La Liga" sezonā, tā ka viņu novērtē pamatoti.
Par Vesliju Sneideru gan piekrītu.
Pilniigi un galiigi manas domas! Izskataaas,ka kaads ir man tipa liidzjuteejs un kko saprot no futbolu!

Wisu cienju Tew!

  +2 [+] [-]

, 2010-12-17 23:59, pirms 14 gadiem
Pelnīti gan Čavi, gan Mourinju. Viens ir līderis laukumā, otrs - laukuma malā. Pie tam abi ir sīvākie konkurenti. Par gada komandu atzītā Spānija, ir PK uzvarētāja, tā kā nav nekāds brīnums. Ļoti pelnīti tāpat. Treneru topā vēl varēja iekļaut Roju Hodžsonu, kurš Fulham komandu līdz EL finālam aizveda, lai gan Liverpool komandā tagad īpaši labi neiet. Millers labākā jaunā spēlētāja balvu jau PK dabūja, tāpēc arī šoreiz tas nav brīnums. Ļoti progresējis spēlētājs.

     [+] [-]

, 2010-12-18 00:16, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jā, Mesi nebija tas veiksmīgākais turnīrs, tomēr nezinu, kāpēc daži to sauc par izgāšanos. Tā jau nav La Liga, kur var sist iekšā pēc pilnas programmas. Manuprāt Mesi nospēlēja normāli. Daudz strādāja, vilka uz sevi vairākus spēlētājus, tādējādi ļaujot brīvi izpausties, piemēram, Iguainam. Viņš arī izveidoja vairākus vārtu gūšanas momentus, bet nedaudz pietrūka veiksmes. Mesi sniegumu vērtētu visas izlases snieguma kontekstā. Uzskatu, ka Maradonas vadībā tai nebija cerību pret augstākā kaluma komandām. Futbols tomēr ir komandas spēle un Argentīna ne tuvu nebija Spānija. Visa vaina gulstas uz trenera pleciem.
Nevajag aizmirst, cik lielisks Mesi bija aizvadītajā "La Liga" sezonā, tā ka viņu novērtē pamatoti.
Par Vesliju Sneideru gan piekrītu.
Atkal notiek Messi lobēšana no Tavas puses.
Nesaku, ka viņš ir slikts, bet slavēt viņu par to, kā viņš nospēlēja PK, tam gan es neredzu jēgu. Tiešām labu sniegumu parādija Forlans, un Spānijas izlases kodols(Čavi, Iniesta, Villa) Ļoti patika Vācijas izlase, bet nu nepaveicās viņiem.
Par Trenneri piekrītu, un labākais jaunais spēletājs arī uzskatu, ka ir Millers.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-18 02:00, pirms 14 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Atkal notiek Messi lobēšana no Tavas puses.
Nesaku, ka viņš ir slikts, bet slavēt viņu par to, kā viņš nospēlēja PK, tam gan es neredzu jēgu. Tiešām labu sniegumu parādija Forlans, un Spānijas izlases kodols(Čavi, Iniesta, Villa) Ļoti patika Vācijas izlase, bet nu nepaveicās viņiem.
Par Trenneri piekrītu, un labākais jaunais spēletājs arī uzskatu, ka ir Millers.
Lūdzu lasi uzmanīgāk! Es teicu, ka "Mesi nebija tas veiksmīgākais turnīrs". Kaut kā pēc slavēšanas neizklausās. Saprotu, ka daudzi no Mesi vienmēr sagaida izcilu sniegumu, bet realitāte mēdz būt dažāda. Ja Mesi būtu nospēlējis slikti, tad Argentīna, iespējams, nemaz līdz Vācijai nebūtu tikusi, bet Lionels nospēlēja normāli (ne izcili). Par Mesi lielisko sezonu kluba sastāvā gan strīdēties būtu lieki. Izlasi, atšķirībā no kluba, neizvēlas (protams, ir arī izņēmumi).
Kas attiecas uz Vāciju, tad tā sasniedza maksimumu, izcīnot trešo vietu pasaulē. Pret Spāniju viņiem arī šoreiz nebija izredžu. Jā, žēl, ka pusfinālā tiesneša kļūdas dēļ nepiedalījās lieliskais Millers, bet tas diez vai būtu kaut ko radikāli mainījis.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-18 10:07, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Lūdzu lasi uzmanīgāk! Es teicu, ka "Mesi nebija tas veiksmīgākais turnīrs". Kaut kā pēc slavēšanas neizklausās. Saprotu, ka daudzi no Mesi vienmēr sagaida izcilu sniegumu, bet realitāte mēdz būt dažāda. Ja Mesi būtu nospēlējis slikti, tad Argentīna, iespējams, nemaz līdz Vācijai nebūtu tikusi, bet Lionels nospēlēja normāli (ne izcili). Par Mesi lielisko sezonu kluba sastāvā gan strīdēties būtu lieki. Izlasi, atšķirībā no kluba, neizvēlas (protams, ir arī izņēmumi).
Kas attiecas uz Vāciju, tad tā sasniedza maksimumu, izcīnot trešo vietu pasaulē. Pret Spāniju viņiem arī šoreiz nebija izredžu. Jā, žēl, ka pusfinālā tiesneša kļūdas dēļ nepiedalījās lieliskais Millers, bet tas diez vai būtu kaut ko radikāli mainījis.
kaa nenotiek lobeesana..?
Manuprāt Mesi nospēlēja normāli. Daudz strādāja, vilka uz sevi vairākus spēlētājus, tādējādi ļaujot brīvi izpausties, piemēram, Iguainam. Viņš arī izveidoja vairākus vārtu gūšanas momentus, bet nedaudz pietrūka veiksmes. Mesi sniegumu vērtētu visas izlases snieguma kontekstā.
tavi vaardi, tam messi vispar nav ko trijniekaa dariit.. snaideram bija jaabuut pirmajam..
sezonas galvenajaas sacensiibas messi neko neparaadiija, kameer vina konkurenti savas izlases vilka uz prieksu, un es nesaprotu kaapeec neviens to negrib saprast un taapat liek vinu topu pasaa augsaa..
daudz straadaaja..? messi vnk ir iisaas kaajas, tapeec vinas atraak kustaas kad vins skrien, un tapeec liekas ka vinas daudz darba padara laukumaa.. tas arii viss..

     [+] [-]

, 2010-12-18 11:02, pirms 14 gadiem
pelnīti

  -1 [+] [-]

, 2010-12-18 13:34, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Lūdzu lasi uzmanīgāk! Es teicu, ka "Mesi nebija tas veiksmīgākais turnīrs". Kaut kā pēc slavēšanas neizklausās. Saprotu, ka daudzi no Mesi vienmēr sagaida izcilu sniegumu, bet realitāte mēdz būt dažāda. Ja Mesi būtu nospēlējis slikti, tad Argentīna, iespējams, nemaz līdz Vācijai nebūtu tikusi, bet Lionels nospēlēja normāli (ne izcili). Par Mesi lielisko sezonu kluba sastāvā gan strīdēties būtu lieki. Izlasi, atšķirībā no kluba, neizvēlas (protams, ir arī izņēmumi).
Kas attiecas uz Vāciju, tad tā sasniedza maksimumu, izcīnot trešo vietu pasaulē. Pret Spāniju viņiem arī šoreiz nebija izredžu. Jā, žēl, ka pusfinālā tiesneša kļūdas dēļ nepiedalījās lieliskais Millers, bet tas diez vai būtu kaut ko radikāli mainījis.
Paskatoties uz Vācijas izlases kodolu, viņiem viss vel priekšā, lielākā daļa gados jauni

     [+] [-]

, 2010-12-18 16:32, pirms 14 gadiem
davidovic rakstīja: Par ko starkovs ???? Lai marinē tālāk vecos spēlētājus, nebūs Rudņevs bombardieris izlasē. Kapēc??? Iemesls pavisam vienkārš, nomarinēs Laizānu un vēl pāris, bet jauniņie paliks uz bankas, un kad viņiem vajadzēs iziet, viņi nebūs gatavi spēlēt tādā līmenī. Vienīgais variants ja dabūn traumu, tad varēsim redzēt, kādu jaunāku seju.
Un vispār Rudņevu paņēma izlasē, tapēc ka viņš izcēlās ar 3 gūtiem vārtiem, un visa LV, par to uzzināja. Vnk tas būtu nežēlīgs skandāls, ja Rudņevs nebūtu izlasē.
Rudņevs tapēc, ka viņam vēl ir kur augt.
b*a tas tak joks! 5dienas vakars Tādos topos jādomā, ka latvieši nebūs nekad...

     [+] [-]

, 2010-12-18 17:41, pirms 14 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Paskatoties uz Vācijas izlases kodolu, viņiem viss vel priekšā, lielākā daļa gados jauni
Jā, tas bija pozitīvais fakts. Potenciāli vājākais punkts izrādījās tas stiprākais
Šī Vācijas izlases modeļa sniegumu vēroju tieši ar domu par nākotni. Dievs nedod, ka Ballaks ar savu atgriešanos kaut ko sabojā! Jau tagad 2 no šiem jaunajiem spēlētājiem (Kedira un Ezils) spēlē pasaules čempionu spāņu līgas otrajā spēcīgākajā klubā, turklāt spēlē diezgan nozīmīgu lomu. Tā varētu būtu laba iespēja pēc tam izmantot pieredzi pret Spānijas izlasi.

     [+] [-]

, 2010-12-18 17:56, pirms 14 gadiem
Lobite rakstīja: kaa nenotiek lobeesana..?
"Manuprāt Mesi nospēlēja normāli. Daudz strādāja, vilka uz sevi vairākus spēlētājus, tādējādi ļaujot brīvi izpausties, piemēram, Iguainam. Viņš arī izveidoja vairākus vārtu gūšanas momentus, bet nedaudz pietrūka veiksmes. Mesi sniegumu vērtētu visas izlases snieguma kontekstā."
tavi vaardi, tam messi vispar nav ko trijniekaa dariit.. snaideram bija jaabuut pirmajam..
sezonas galvenajaas sacensiibas messi neko neparaadiija, kameer vina konkurenti savas izlases vilka uz prieksu, un es nesaprotu kaapeec neviens to negrib saprast un taapat liek vinu topu pasaa augsaa..
daudz straadaaja..? messi vnk ir iisaas kaajas, tapeec vinas atraak kustaas kad vins skrien, un tapeec liekas ka vinas daudz darba padara laukumaa.. tas arii viss..
Tavs viedoklis ir izteikti subjektīvs, turklāt nievājošs attiecībā pret planētas labāko futbolistu - Lionelu Mesi.
Es Mesi nelobēju, jo citādi nebūtu minējis, ka viņam šis nebija veiksmīgs turnīrs. Tas citāts, kuru Tu minēji, tikai raksturo Mesi sniegumu šajā pasaules kausā, kuru es vērtēju kā normālu nevis labu . Ja reiz esi tāds eksperts, tad lūdzu uzskaiti tos aspektus, kuros Mesi nospēlēja neapmierinoši. Nepietiek vienkārši ar secinājumu, ka viņš neguva vārtus, tāpēc arī viss sniegums vērtējams kā izgāšanās. Tādas runas atstājam pirmklasniekiem.
Mesi liek topa augšgalā tāpēc, ka viņam bija izcila sezona Spānijas čempionātā, bet Pasaules kausā viņš nospēlēja normāli (kā jau teicu), to atzīmēja arī eksperti.
Tavs komentārs par Mesi kājām vispār neiztur kritiku! Mesi ir gan ātrs, gan tehnisks un tieši šīs īpašības viņam ļauj paveikt tik lielu darba apjomu. Vēl viņam ir izcila laukuma izjūta. Ne jau par velti pēdējā "Klasikā" argentīnietis ar divām rezultatīvām piespēlēm burtiski "izģērba" madridiešu aizsardzību. Lai kā man nepatiktu Argentīnas izlase, nav šaubu, ka Lionels Mesi ir planētas izcilākais futbolists.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-18 18:03, pirms 14 gadiem
Ha ha atkal viena nemainīga frāze no Lose Girtinho-<<to atzīmēja arī eksperti>> drīz jau eksperti varēs padomu prasīt šim SC ekspertam

     [+] [-]

, 2010-12-18 20:45, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: Ha ha atkal viena nemainīga frāze no Lose Girtinho-<<to atzīmēja arī eksperti>> drīz jau eksperti varēs padomu prasīt šim SC ekspertam
Visi jau nejūtas tik lieli eksperti kā MU "Ducks" fans Bonhsons, lai savas mazās (no tiesas) pelēkās šūniņās stādītu augstāk par visiem
P.S.- žēl, ka nelasi dažādu pasaules futbola ekspertu blogus. Tiešām iesaku pamēģināt