Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:282, Did:0, useCase: 3
Autors: Dāvis Dedumets

Latviešiem atkal sava līmeņa pretinieks, tiešraide TV4 un Sportacentrs.com

Latviešiem atkal sava līmeņa pretinieks, tiešraide TV4 un Sportacentrs.com
Kevins Šmits (#61)
Foto: IFF Floorball

Pasaules čempionātā florbolā Latvijas valstsvienībai šodien jau pulksten 10:00 gaidāma pirmā cīņa spēlēs par 5. līdz 8.vietu, sacenšoties ar Slovākijas izlasi. Pasaules piektā labākā izlase nopelnīs tiesības spēlēt Pasaules spēlēs, kas nākamgad norisināsies ASV.

Latvija – Slovākija pulksten 10:00, spēle par 5. – 8.vietu

• Latvijas izlasei šajā čempionātā nācies piedzīvot zaudējumus pret trijām no pasaules TOP-4 valstsvienībām, spēlēts neizšķirti ar sava līmeņa komandu Dāniju, kā arī sagrauta Kanāda, kas bija līmeni vai divus vājāka par mūsu valstsvienību;

• Slovākijas valstsvienība tikmēr spēlēja C apakšgrupā, kur viegli izrēķinājās ar ASV un Taizemes izlasēm, kā arī gana komfortabli ar 8:4 pieveica poļus. Izslēgšanas turnīrā komanda spēlēja bez sava līdera Mihala Dudoviča, taču tas netraucēja ar 7:3 pieveikt vāciešus. Ceturtdaļfinālā slovāki rezultāta izteiksmē bija vistuvāk pārsteigumam, ar 1:5 piekāpjoties somiem, taču Somijai spēlē bija milzīgs teritoriālais pārsvars;

• Neskatoties uz palikšanu rezervē pēdējos mačos, Dudovičs ar 12 (5+7) punktiem joprojām ir izlases rezultatīvākais spēlētājs. Tālāk ar 11 (8+3) punktiem seko Ladislavs Gals.Desmit punktu robežu sasniedzis arī Ronalds Gaspariks;

• Latvijas valstsvienībā rezultatīvākais spēlētājs čempionātā bijis Pēteris Trekše ar 7 (3+4) punktiem, bet Klāvs Jansons visus 6 (5+1) punktus nopelnīja vienā mačā pret kanādiešiem, ceturtdaļfināla spēlē laukumā dodoties vien epizodiski;

• Šī būs abu izlašu desmitā savstarpējā spēlē. Līdz šim ievērojami labāk klājies latviešiem, kas uzvarējuši septiņas spēlēs, zaudējot tikai divas. Tajā pašā laikā, divi zaudējumi piedzīvoti pēdējās trijās cīņās. Pasaules čempionātos gan notikušas vien trīs spēles – 2012.gadā Šveicē latvieši uzvarēja ar 6:2, nelaimīgajā čempionātā Rīgā zaudējums spēlē par 9.vietu ar 6:7 pēcspēles metienu sērijā, bet pirms diviem gadiem latviešiem panākums ar 6:1;

• Artis Raitums ir visu laiku rezultatīvākais latviešu florbolists mačos ar slovākiem, kopā iekrājot 10 (6+4) punktus. Tālāk seko Toms Akmeņlauks ar 7 (3+4), bet pa sešiem punktiem savākuši Kārlis Bulāns un Jānis Rajeckis;

• Šīs spēles uzvarētāji turnīra pēdējā dienā spēkosies par piekto vietu, savukārt zaudētājiem būs jācīnās par septīto vietu;

• Pasaules čempionāta piecas labākās Eiropas izlases nodrošinās ceļazīmi uz 2022. gada Pasaules spēlēm, kas norisināsies ASV. Četras vietas jau aizņēmuši somi, zviedri, šveicieši un čehi, bet par atlikušo ceļazīmi bez Latvijas un Slovākijas spēkosies arī igauņi un norvēģi.


, 2021-12-10 08:21, pirms 3 gadiem
Viegli nebūs. Slovākiem būs milzu motivācija, turpretī mūsējiem kā jau ierasts, spēles pret sava līmeņa komandām īsti neiet pie sirds.

Paredzu minimālu uzvaru 6:5.
, 2021-12-10 11:33, pirms 3 gadiem
Dudovičs izlaida spēles un tagad arī, laikam, kāpj uz laukuma, lai glābtu pasauli.
, 2021-12-10 11:43, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Dudovičs izlaida spēles un tagad arī, laikam, kāpj uz laukuma, lai glābtu pasauli.
Kāpēc izlaida spēles? Savainojums?
, 2021-12-10 11:46, pirms 3 gadiem
sveiks rakstīja: Kāpēc izlaida spēles? Savainojums?
Nez, gan jau, baigi nesekoju līdzi, bet spēļu momentos neredzēju, kā arī šajā spēlē 1. nespēlēja, kamēr rezultāts nespieda.
, 2021-12-10 11:51, pirms 3 gadiem
Sāk parādīties problēmas.
, 2021-12-10 11:52, pirms 3 gadiem
Man jums viens nopietns jautājums
Ko jūs tajā florbolā esat saskatījuši?
, 2021-12-10 11:53, pirms 3 gadiem
Es skatos visus sportus izņemot daiļslidošanu
Bet nu šis daudz no tā neatpaliek
, 2021-12-10 11:55, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Es skatos visus sportus izņemot daiļslidošanu
Bet nu šis daudz no tā neatpaliek
Diez vai tu skaties visus. Vēl gaidu konspektu par hokeju.
, 2021-12-10 11:57, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Diez vai tu skaties visus. Vēl gaidu konspektu par hokeju.
Sorry vec, tagad tik pamanīju
Noformule savu jautājumu un esmu gatavs noanalizēt
, 2021-12-10 11:58, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Es skatos visus sportus izņemot daiļslidošanu
Bet nu šis daudz no tā neatpaliek
tev to nesaprast
, 2021-12-10 11:58, pirms 3 gadiem
Bet nu ieslēgšu paskatīšos varbūt es kaut ko nesaprotu līdz galam
Jo godīgi sakot man pat amerikāņu futbols liekas interesantāks kur noteikumus nezinu
, 2021-12-10 11:58, pirms 3 gadiem
sveiks rakstīja: tev to nesaprast
Tad paskaidro
, 2021-12-10 12:00, pirms 3 gadiem
Es pat daļēji gribu saprast bet nu es te neredzu nekādu nākotni šajā sportā
, 2021-12-10 12:03, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Bet nu ieslēgšu paskatīšos varbūt es kaut ko nesaprotu līdz galam
Jo godīgi sakot man pat amerikāņu futbols liekas interesantāks kur noteikumus nezinu
Tava nesaprašana ir normāla, par to nav ko kaunēties, tā tas ir iekārtots. Mēs katrs esam dažādi, kas patīk vienam nav jāpatīk otram.
, 2021-12-10 12:03, pirms 3 gadiem
Gaidu kad šaksies bet izrādās ka beidzās jau
, 2021-12-10 12:16, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Tava nesaprašana ir normāla, par to nav ko kaunēties, tā tas ir iekārtots. Mēs katrs esam dažādi, kas patīk vienam nav jāpatīk otram.
Bet nu Tu pats saproti ka nav nekāda nākotne šajā sporta veidā?
Es pat negribu heitot džekus kas pārstāv izlasi. Visu cieņu viņiem bet nu šitie ir gaismas gadus iepakaļ pat tiem pašiem volejbolistiem
, 2021-12-10 12:22, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Bet nu Tu pats saproti ka nav nekāda nākotne šajā sporta veidā?
Es pat negribu heitot džekus kas pārstāv izlasi. Visu cieņu viņiem bet nu šitie ir gaismas gadus iepakaļ pat tiem pašiem volejbolistiem
Kādai nākotnei ir jābūt? Cilvēkiem patīk, iet, darbojas, pat var tikt uz pasaules čempionātu.
, 2021-12-10 12:26, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Kādai nākotnei ir jābūt? Cilvēkiem patīk, iet, darbojas, pat var tikt uz pasaules čempionātu.
Un jēga kāda?
Es mainītu visu šo komandu pret vienu spēlētāju hokeja,futbola, basketbola izlases spēlētāju
Mēs esam maza valsts un ir jaizvirza prioritātes kas nav florbols
, 2021-12-10 12:27, pirms 3 gadiem
Es vismaz ceru ka mūsu izlašniekiem tas ir maizes darbs
Ja nē tad ir vēl bēdīgāk nekā es domāju...
, 2021-12-10 12:35, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Un jēga kāda?
Es mainītu visu šo komandu pret vienu spēlētāju hokeja,futbola, basketbola izlases spēlētāju
Mēs esam maza valsts un ir jaizvirza prioritātes kas nav florbols
Kam vispār dzīvē ir jēga, ja beigās jāmirst?

Es nemainītu nevienu. Cik zinu nosauktajām izlasēm nav problēmas ar kandidātu skaitu.
, 2021-12-10 12:45, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Kam vispār dzīvē ir jēga, ja beigās jāmirst?

Es nemainītu nevienu. Cik zinu nosauktajām izlasēm nav problēmas ar kandidātu skaitu.
Pareizi pateici. Jēga nav nekam bet ir jaizvirza prioritātes kā šajā gadījumā. Tik tiešām negribu heitot džekus kas spēlē izlasē bet nu neredzu tam nekādu ilgtermiņa nākotni
Kā ar OS spēlēm izskatās? Ir reāli ka floris būs olimpiskais sporta veids? Tas vismaz mainītu manas domas ja ir vismaz minimāla iespēja ka tiktu medaļās
, 2021-12-10 12:47, pirms 3 gadiem
Bet ja nē tad uztveru to kā vietējo zolītes čempionātu kurš nevienu pa lielam neinteresē
, 2021-12-10 12:51, pirms 3 gadiem
Vari jau virzīt viņas cik gribi, bet vienmēr būs kas spēlēs basketbolu un būs kas spēlēs frisbiju.
Kaut kādas runas pa laikam parādās OS sakarā.
, 2021-12-10 12:52, pirms 3 gadiem
Veči, es neheitoju, bet gaidu konstruktīvu analīzi
, 2021-12-10 12:55, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Vari jau virzīt viņas cik gribi, bet vienmēr būs kas spēlēs basketbolu un būs kas spēlēs frisbiju.
Kaut kādas runas pa laikam parādās OS sakarā.
Bet ja Tev būtu jaizvēlas ko mūsējiem jaspēlē frisbiju vai basketolu? Vai tad neizvēlētos basketbolu 100 no 100 reizēm?
Pirms gadiem 5iem vēl bija runas ka floris varētu būt OS sporta veids bet tagad kaut kā tas viss noklusis. Laikam nav reāli ja pareizi saprotu?
, 2021-12-10 13:02, pirms 3 gadiem
Jaskatās objektīvi uz lietām. Nhl pastarīšu duēli skatās vairāk cilvēku nekā visu flora čempi kopā ņemot
, 2021-12-10 13:02, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Bet ja Tev būtu jaizvēlas ko mūsējiem jaspēlē frisbiju vai basketolu? Vai tad neizvēlētos basketbolu 100 no 100 reizēm?
Pirms gadiem 5iem vēl bija runas ka floris varētu būt OS sporta veids bet tagad kaut kā tas viss noklusis. Laikam nav reāli ja pareizi saprotu?
Nē, tava jautājuma formātā manis dotie lielumi vairs nav adekvāti lietojami.
OS jautājums vēl nav slēgts.
, 2021-12-10 13:02, pirms 3 gadiem
Par pārējām līgām pat nerunāsim
, 2021-12-10 13:04, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Nē, tava jautājuma formātā manis dotie lielumi vairs nav adekvāti lietojami.
OS jautājums vēl nav slēgts.
Un cik reāli ir ka iekļaus Os florbolu? Galīgi neesmu sekojis šitam līdz. Tik tiešām ir reāla iespēja?
, 2021-12-10 13:05, pirms 3 gadiem
Būtu ļoti pārsteigts ja iekļaus. Ir jau lauka hokejs kas ir daudz populārāks. Nebūtu pat slikti ja mēs uz to vairāk koncentrētos bet laikam klimats un infrastruktūra neatļauj
, 2021-12-10 13:06, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Un cik reāli ir ka iekļaus Os florbolu? Galīgi neesmu sekojis šitam līdz. Tik tiešām ir reāla iespēja?
Nez nesekoju līdzi, nereāli jau nav, ja lielie tirgi šajā jautājumā nekustēsies, tad jau nebūs.
, 2021-12-10 13:07, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Būtu ļoti pārsteigts ja iekļaus. Ir jau lauka hokejs kas ir daudz populārāks. Nebūtu pat slikti ja mēs uz to vairāk koncentrētos bet laikam klimats un infrastruktūra neatļauj
Tā popularitāte ir ļoti relatīvs lielums, var arī teikt, ka krikets ir populārs.
, 2021-12-10 13:11, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Tā popularitāte ir ļoti relatīvs lielums, var arī teikt, ka krikets ir populārs.
Krikets ir top 5 populārākais sporta veids pasaulē ja kas
ar 2 miljardu lielu auditoriju. Lielā mērā pateicoties Indijai
Floris pat ūdeni nevar pienest kriketam
, 2021-12-10 13:12, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Nez nesekoju līdzi, nereāli jau nav, ja lielie tirgi šajā jautājumā nekustēsies, tad jau nebūs.
Varbūt tas tāpēc ka lielie tirgi neredz jēgu kustēties šajā sporta veidā?
, 2021-12-10 13:14, pirms 3 gadiem
Es jau būtu tikai par lai florbols būtu kriketa vietā bet nu tas nekad nenotiks, jabūt reāliem
, 2021-12-10 13:16, pirms 3 gadiem
Kriketisti Indijā ir tādas pašas zvaigznes kā Lebrons Asv
, 2021-12-10 13:18, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Krikets ir top 5 populārākais sporta veids pasaulē ja kas
ar 2 miljardu lielu auditoriju. Lielā mērā pateicoties Indijai
Floris pat ūdeni nevar pienest kriketam
Es jau teicu, ka tā popularitāte ir relatīva.
, 2021-12-10 13:18, pirms 3 gadiem
Kā saka tas ir tāpat kā salīdzināt pim.i ar pirkstu
, 2021-12-10 13:20, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Es jau teicu, ka tā popularitāte ir relatīva.
Tu esi emocionāli piesaistīts florim, ok es saprotu, tas nav nekas slikts
Bet nu jasaprot vec, ka tur nav un nekad nebūs nekāda nākotne
, 2021-12-10 13:23, pirms 3 gadiem
Basketbolā, futbolā, hokejā vot tur ir jaražo špīleri
, 2021-12-10 13:24, pirms 3 gadiem
Ja viņi aizies uz florbolu vai frisbiju tad neredzu tur nekādu ilgtermiņa jēgu
, 2021-12-10 13:25, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Tu esi emocionāli piesaistīts florim, ok es saprotu, tas nav nekas slikts
Bet nu jasaprot vec, ka tur nav un nekad nebūs nekāda nākotne
Nē neesmu, ir jāsaprot, ka ir daudz sporta veidi ar kuriem cilvēki var nodarboties un viņiem ir tiesības pastāvēt, vai tas būtu hokejs, florbols, handbols, beisbols vai dejošana kaut kādā pagasta tautu deju ansamblī. Un, lai kādas būtu prioritātes, vienmēr būs cilvēki, kuri darīs kaut ko neprioritāru. Tuvākais piemērs, Lietuva.
, 2021-12-10 13:26, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Ja viņi aizies uz florbolu vai frisbiju tad neredzu tur nekādu ilgtermiņa jēgu
Bet kas tev liek domāt, ka neeksistējot florbolam, viņi aizies uz nosauktajiem 3 sporta veidiem?
, 2021-12-10 13:32, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Bet kas tev liek domāt, ka neeksistējot florbolam, viņi aizies uz nosauktajiem 3 sporta veidiem?
Ja florbola vietā cilvēkiem būtu iespēja trenēties kaut kur citur, nav pat jabūt šiem 3 sporta veidiem. Der ari vieglatlētlika, handbols, volejbols. Neredzu iemeslu kāpēc viņi to neizvēlētos bet tā vietā ietu tikai uz florbolu
, 2021-12-10 13:34, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Nē neesmu, ir jāsaprot, ka ir daudz sporta veidi ar kuriem cilvēki var nodarboties un viņiem ir tiesības pastāvēt, vai tas būtu hokejs, florbols, handbols, beisbols vai dejošana kaut kādā pagasta tautu deju ansamblī. Un, lai kādas būtu prioritātes, vienmēr būs cilvēki, kuri darīs kaut ko neprioritāru. Tuvākais piemērs, Lietuva.
Starp citu Lietuvas izcīnītās bronzas medaļas basketbolā OS 92. gadā ir viens no lieliskākajiem stāstiem olimpsko spēļu vēsturē par ko neviens nerunā. Bet tie kas zin tie zin
, 2021-12-10 13:39, pirms 3 gadiem
Man tomēr liekas ka esi piesaistīts florbolam jo objektīvi analizējot nu nav tur nekādas nākotnes
, 2021-12-10 13:39, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Ja florbola vietā cilvēkiem būtu iespēja trenēties kaut kur citur, nav pat jabūt šiem 3 sporta veidiem. Der ari vieglatlētlika, handbols, volejbols. Neredzu iemeslu kāpēc viņi to neizvēlētos bet tā vietā ietu tikai uz florbolu
Tu domā, ka esošie izlases dalībnieki visi ir trenējušies uz sava pagasta estrādēs dēļu grīdas un nav bijušas citas iespējas trenēties?
, 2021-12-10 13:40, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Man tomēr liekas ka esi piesaistīts florbolam jo objektīvi analizējot nu nav tur nekādas nākotnes
Man šķiet, ka šo, nav nekādas nākotnes, kāda jēga, nogriezni jau nogājām?
, 2021-12-10 13:45, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Tu domā, ka esošie izlases dalībnieki visi ir trenējušies uz sava pagasta estrādēs dēļu grīdas un nav bijušas citas iespējas trenēties?
Un Tu domā ka nebūtu labāk ja tāds floris neeksistētu un vīri trenētos kādā normālā sporta viedā?
, 2021-12-10 13:46, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Man šķiet, ka šo, nav nekādas nākotnes, kāda jēga, nogriezni jau nogājām?
Varbūt arī nogājām bet nu tas nemaina faktu ka tur nav nākotnes
Cik izlases večiem tas ir maizes darbs? Jautāju kā nezinātājs
, 2021-12-10 13:50, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Un Tu domā ka nebūtu labāk ja tāds floris neeksistētu un vīri trenētos kādā normālā sporta viedā?
Nē nebūtu, jo nav teikts, ka visi atrastu sevi citā sporta veidā. Un kopumā sabiedrības veselībai ir labāk, ka ir dažādi sporti ar kuriem nodarboties. Un stāsts nav tikai par florbolu.
, 2021-12-10 13:51, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Varbūt arī nogājām bet nu tas nemaina faktu ka tur nav nākotnes
Cik izlases večiem tas ir maizes darbs? Jautāju kā nezinātājs
Florbols kā pro sports, kaut kādā šī vārda pieņemamā formā, ir tikai Zviedrijā.

Ir atsevišķi spēlētāji ar saviem bonusiem/prēmijām utt., bet kopumā līdz pro līmenim tālu. Šis teikums ir arī par Latviju.
, 2021-12-10 13:59, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Nē nebūtu, jo nav teikts, ka visi atrastu sevi citā sporta veidā. Un kopumā sabiedrības veselībai ir labāk, ka ir dažādi sporti ar kuriem nodarboties. Un stāsts nav tikai par florbolu.
Nav teikts ka visi atrastu bet ja viens no šīs komandas atrastu sevi citā sporta veidā tas jau būtu būtu vairāk noderīgi kā sevis atrašana florbolā
Par to ka veselībai labāk to piekrītu. tāpēc jau orientēšanās bija populārākais sporta veids Latvijā bet kāda mums faniem no tā jēga?
, 2021-12-10 14:01, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Florbols kā pro sports, kaut kādā šī vārda pieņemamā formā, ir tikai Zviedrijā.

Ir atsevišķi spēlētāji ar saviem bonusiem/prēmijām utt., bet kopumā līdz pro līmenim tālu. Šis teikums ir arī par Latviju.
Nu tad tur jau principā arī viss pateikts
Ja uztraucies par cilvēku veselību tad tas ir cits stāsts. Bet ja skatāmies uz Latvijas sporta panākumiem tad florbols ir lieks šajā bildē
, 2021-12-10 14:04, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Nav teikts ka visi atrastu bet ja viens no šīs komandas atrastu sevi citā sporta veidā tas jau būtu būtu vairāk noderīgi kā sevis atrašana florbolā
Par to ka veselībai labāk to piekrītu. tāpēc jau orientēšanās bija populārākais sporta veids Latvijā bet kāda mums faniem no tā jēga?
Kā būtu, ja būtu un vai tur būtu izlases materiāls. Domāju, ka visi pamēģina dažādus sportus, tad nu šiem kaut kādi iemesli likuši palikt florbolā.
Tur vārds populārs ieguva nepareizu virzienu, pareizāk bija nodalīt masveidīgākais vai skaidrot, kas ir domāts ar populārs.
, 2021-12-10 14:06, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Nu tad tur jau principā arī viss pateikts
Ja uztraucies par cilvēku veselību tad tas ir cits stāsts. Bet ja skatāmies uz Latvijas sporta panākumiem tad florbols ir lieks šajā bildē
Pirmais nāk sports vai panākumi? Interesanti, ka florbolam ir diezgan labi panākumi uz pasaules skatuves.
, 2021-12-10 14:10, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Pirmais nāk sports vai panākumi? Interesanti, ka florbolam ir diezgan labi panākumi uz pasaules skatuves.
Domā šie panākumi būtu tikpat interesanti ja normālas valstis pieietu nopietni šim sporta veidam? Atgādina nedaudz Bmx kur Štrombergs savāca zeltus kamēr pārējie vēl nebija šo sporta veidu attīstījuši. Saku to nekādā mērā nenoniecinot Štromberga panākumus. Pieļauju ka 3x3 basketbolistus sagaida līdzīgs liktenis
, 2021-12-10 14:12, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Kā būtu, ja būtu un vai tur būtu izlases materiāls. Domāju, ka visi pamēģina dažādus sportus, tad nu šiem kaut kādi iemesli likuši palikt florbolā.
Tur vārds populārs ieguva nepareizu virzienu, pareizāk bija nodalīt masveidīgākais vai skaidrot, kas ir domāts ar populārs.
Orientēšanās bija populārākais jo bija masveidīgākais ja pareizi atceros
Protams ka vīri raus flori ja tas ir visvieglāk pieejamais un lētākais sporta veids ciemā Bet vai tas ir pareizi? Domāju ka nē
, 2021-12-10 14:14, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Domā šie panākumi būtu tikpat interesanti ja normālas valstis pieietu nopietni šim sporta veidam? Atgādina nedaudz Bmx kur Štrombergs savāca zeltus kamēr pārējie vēl nebija šo sporta veidu attīstījuši. Saku to nekādā mērā nenoniecinot Štromberga panākumus. Pieļauju ka 3x3 basketbolistus sagaida līdzīgs liktenis
Kur tad mums ir tie panākumi, kur citi pieiet nopietni? Kur nevar norakstīt, ka pāris valstis tik dara? Automātiski var atmest visus ziemas sporta veidus.
, 2021-12-10 14:18, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Nu tad tur jau principā arī viss pateikts
Ja uztraucies par cilvēku veselību tad tas ir cits stāsts. Bet ja skatāmies uz Latvijas sporta panākumiem tad florbols ir lieks šajā bildē
Nekas slikts jau tai florbolā nav, lai tak skraida. Tā teikt, labāk florbols, kā sēdēšana pie kompja vai sūdu vārīšana. Skatīties es viņu nevaru, bet dažas reizes esmu uzspēlējis, ir ok.
, 2021-12-10 14:22, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Kur tad mums ir tie panākumi, kur citi pieiet nopietni? Kur nevar norakstīt, ka pāris valstis tik dara? Automātiski var atmest visus ziemas sporta veidus.
Kāpēc atmest? Hokeja popularitāte nav pat tuvu pielīdzināma florbolam. Jau īpaši ja runājam par Os kur spēlēsim. Tas ir kā diena pret nakti. Basketbolā esam top8 izlase Eiropā. Jā saprotu netikām uz čempi bet pēc sastāva tas ir stabils top 8. Futbolā sūds esam, bet mūsu spēlēm tāpat lielāka auditorijā nekā visam florbola čempim kopā ņemot. Voļuka top 8- nav sūdīgi. Handbolā arī tikām Eiropas čempionātā- visu cieņu
, 2021-12-10 14:22, pirms 3 gadiem
Tie visi ir nopietni sporta veidi bet nu nejau florbols
, 2021-12-10 14:25, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Nekas slikts jau tai florbolā nav, lai tak skraida. Tā teikt, labāk florbols, kā sēdēšana pie kompja vai sūdu vārīšana. Skatīties es viņu nevaru, bet dažas reizes esmu uzspēlējis, ir ok.
Spēlēt daudz interesantāk kā skatīties tas ir fakts. Bet vai tad nebūtu labāk ja šie džeki spēlētu nopietnus sporta veidus? Nav jau tas cilvēku resurss tik liels lai varētu audzināt florbolistus
, 2021-12-10 14:28, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Kāpēc atmest? Hokeja popularitāte nav pat tuvu pielīdzināma florbolam. Jau īpaši ja runājam par Os kur spēlēsim. Tas ir kā diena pret nakti. Basketbolā esam top8 izlase Eiropā. Jā saprotu netikām uz čempi bet pēc sastāva tas ir stabils top 8. Futbolā sūds esam, bet mūsu spēlēm tāpat lielāka auditorijā nekā visam florbola čempim kopā ņemot. Voļuka top 8- nav sūdīgi. Handbolā arī tikām Eiropas čempionātā- visu cieņu
Kā jau minēju, panākumi nav labāki par florbolu. Piemetot to florbola ne popularitāti, apmēram tas pats. Jo nosauktajos sportos Latvijā trenējas lielāks skaits spēlētāju.
, 2021-12-10 14:29, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Spēlēt daudz interesantāk kā skatīties tas ir fakts. Bet vai tad nebūtu labāk ja šie džeki spēlētu nopietnus sporta veidus? Nav jau tas cilvēku resurss tik liels lai varētu audzināt florbolistus
Un kā Tu to ietekmēsi?
, 2021-12-10 14:30, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Un kā Tu to ietekmēsi?
Laikam jau ne rakstot sportacentra komentāru sadaļā
, 2021-12-10 14:33, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Un kā Tu to ietekmēsi?
Par tiem "grašiem", kas no LSFP tiek florbolam vietās, kur nodarbojas ar florbolu, piemēram Irlavā, būvēs ledus halli, vieglatlētikas manēžu, Irlavas Olimpisko sporta centru.
, 2021-12-10 14:33, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Kā jau minēju, panākumi nav labāki par florbolu. Piemetot to florbola ne popularitāti, apmēram tas pats. Jo nosauktajos sportos Latvijā trenējas lielāks skaits spēlētāju.
Kaut kā aizmirsi pieminēt ka arī citās valstīs trenējas daudz lielāks spēlētāju skaits pārējos sporta veidos
, 2021-12-10 14:35, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Kaut kā aizmirsi pieminēt ka arī citās valstīs trenējas daudz lielāks spēlētāju skaits pārējos sporta veidos
Nē, tas jau bija iekļauts apgalvojumā, jo citās valstīs, izņemot Zviedriju, florbolā trenējas mazāk.
, 2021-12-10 14:35, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Par tiem "grašiem", kas no LSFP tiek florbolam vietās, kur nodarbojas ar florbolu, piemēram Irlavā, būvēs ledus halli, vieglatlētikas manēžu, Irlavas Olimpisko sporta centru.
Lai jau būvē, tik tiešām nav žēl. Bet vai ir kāda ilgtermiņa jēga no tā? Domāju ka nē
, 2021-12-10 14:36, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Laikam jau ne rakstot sportacentra komentāru sadaļā
Nu pa lielam, tas sīkais grib to florbolu un viss. Retos gadījumos fāters spiedīs iet kur citur, yagad jau pašiem ļauj iavēlēties.
Tagad tas iespējams pamainījies, bet nu reāli - futenei švaka infrastruktūra, baskets ne visiem patīk un nav parametru, hokejs ir skarbāks, grūtāks jo liela soma, dažrei teniņi ārā sliktā laikā u.t.t., dārgs. Florbolā neko daudz nevajag un spēlē siltā zālē un sīkie šo izvēlas, pat ja patīk hokejs tas florbols sīcim sniedz sajūtu ka tu to hoķi spēlē.
, 2021-12-10 14:36, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Lai jau būvē, tik tiešām nav žēl. Bet vai ir kāda ilgtermiņa jēga no tā? Domāju ka nē
Bet ilgtermiņa arī nav jēga, piemēram, Irlavā darboties ar florbolu? Viņiem pāriet uz orientēšanos?
, 2021-12-10 14:42, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Par tiem "grašiem", kas no LSFP tiek florbolam vietās, kur nodarbojas ar florbolu, piemēram Irlavā, būvēs ledus halli, vieglatlētikas manēžu, Irlavas Olimpisko sporta centru.
Un?
, 2021-12-10 14:45, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Un?
Tur bija konteksts, ka florbols jāklapē ciet, lai spēlētāji un nauda tiek lielajiem sportiem un tas palīdzēs audzēt izlašu līmeni. Savādāk florbolā tiek izniekots materiāls.
, 2021-12-10 14:46, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Tur bija konteksts, ka florbols jāklapē ciet, lai spēlētāji un nauda tiek lielajiem sportiem un tas palīdzēs audzēt izlašu līmeni. Savādāk florbolā tiek izniekots materiāls.
Vai tad tā nav taisnība? Man tas liekas vairāk kā loģiski
, 2021-12-10 14:48, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Lai jau būvē, tik tiešām nav žēl. Bet vai ir kāda ilgtermiņa jēga no tā? Domāju ka nē
Bet te tu meklē jēgu.
, 2021-12-10 14:50, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Tur bija konteksts, ka florbols jāklapē ciet, lai spēlētāji un nauda tiek lielajiem sportiem un tas palīdzēs audzēt izlašu līmeni. Savādāk florbolā tiek izniekots materiāls.
Nu tak ko te fantazet par ciet klapēšanām, ja tas nenotiks. Latvijā nekādas sportu aizklapēšanas nenotiek. Pat beisbolu pamanījās spēlēt, liekas pat izlasi bija izveidojuši. vai tik ne lakrosu ar. Tik daži paša nosprāgst.
, 2021-12-10 14:53, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Bet te tu meklē jēgu.
Tu pats spēlē flori vai esi tam kaut kādā veidā piesaitīts, pareizi saprotu?
Nu nevar tā analizēt vienkāršs cilvēks no malas
, 2021-12-10 14:56, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Tu pats spēlē flori vai esi tam kaut kādā veidā piesaitīts, pareizi saprotu?
Nu nevar tā analizēt vienkāršs cilvēks no malas
Nespēlēju un nekādā veidā neesmu piesaistīts.
, 2021-12-10 15:00, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Nespēlēju un nekādā veidā neesmu piesaistīts.
Nemelo man
, 2021-12-10 15:02, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Nemelo man
Nāksies sadzīvot ar šo faktu.
, 2021-12-10 15:06, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Nāksies sadzīvot ar šo faktu.
Kaut kā neticas
Ja objektīvi analizētu tad saprastu ka no tā florbola nekā nav
, 2021-12-10 15:06, pirms 3 gadiem
Man jau arī nav iemesla heitot bet saku ko redzu
, 2021-12-10 15:08, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Kaut kā neticas
Ja objektīvi analizētu tad saprastu ka no tā florbola nekā nav
Kurš saka, ka tajā florbolā ir kaut kas tāds?
, 2021-12-10 15:10, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Kurš saka, ka tajā florbolā ir kaut kas tāds?
Fireblades
, 2021-12-10 15:11, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Fireblades
Kur? Domāju, ka par tādām aplamībām viņam būtu jānorāda.
, 2021-12-10 15:35, pirms 3 gadiem
Fireblade rakstīja: Kur? Domāju, ka par tādām aplamībām viņam būtu jānorāda.
Nu paga vai tad nebiji nostājies florbola pusē? Vai jaucu kaut ko?
, 2021-12-10 15:36, pirms 3 gadiem
Pēc rakstītā vismaz tā var saprast