Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:14, Did:0, useCase: 3

Latvijas gada sportisti - Martins Dukurs un Ineta Radeviča

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Latvijas gada sportisti - Martins Dukurs un Ineta Radeviča
Ineta Radeviča
Foto: AFP/Scanpix

Par 2010. gada labākajiem Latvijas sportistiem ceturtdienas vakarā tika kronēti skeletonists Martins Dukurs un tāllēcēja Ineta Radeviča. Dukurs līdzjutēju balsojumā tika atzīts arī par populārāko sportistu.

Vankūveras olimpiskais vicečempions un Pasaules kausa ieguvējs Martins Dukurs konkurencē par gada labāko sportistu pārspēja savu brāli Tomasu, tenisistu Ernestu Gulbi, BMX riteņbraucēju Māri Štrombergu un lodes grūdēju Māri Urtānu. Martins šogad arī populārākais sportists, šajā kategorijā otrajā vietā atstājot Štrombergu un pludmales volejbolistu Mārtiņu Pļaviņu.

Tikmēr dāmu konkurencē nepārspēta palika Eiropas čempione un Latvijas rekordiste tāllēkšanā (6.92 m), Inteta Radeviča. Uz gada sportistes titulu vēl pretendēja arī Zoja Golubeva (dambrete), Anastasija Grigorjeva (grieķu romiešu cīņa), Jeļena Rubļevska (modernā pieccīņa) un tenisiste Anastasija Sevastova.

"Latvijas Gada balva sportā 2010"

NominācijaLaureāts (sporta veids)
Labākais sportistsMartins Dukurs (skeletons)
Labākā sportisteIneta Radeviča (tāllēkšana)
Labākais trenerisDainis Dukurs (skeletons)
Populārākais sportistsMartins Dukurs (skeletons)
Gada sporta skolotājsMāris Priedītis (Valmieras Valsts ģimnāzija)
Labākā komanda/ekipāžaAndris un Juris Šici (kamaniņu sports)
Labākā sporta spēļu komandaU-20 sieviešu basketbola izlase
Paraugs sportāIgors Vihrovs (vingrošana)
LTV specbalvaMartins un Tomass Dukuri (skeletons)
Mūža ieguldījums Latvijas sportāGunārs Jākobsons (sporta komentētājs)
Labākais paralimpietisGints Jonasts (loka šaušana)
Gada uzlecošā zvaigzneArtjoms Rudņevs (futbols)
Labākais tehnisko sporta veidu pārstāvisMaksims Bogdanovs (spīdvejs)
Gada sporta notikums LatvijāRīgas "Dinamo" iekļūst KHL "play off"
SOK balva par atbalstu Latvijas sportamLMT

  +3 [+] [-]

, 2010-12-23 23:37, pirms 13 gadiem
sexxxyyyyyyy......

 +13 [+] [-]

, 2010-12-23 23:37, pirms 13 gadiem
ātri gan vel pat M.dukurs nau nokāpis no skatuves,jau informācija SC ideāli!
Slēpts komentārs: number1

 +29 [+] [-]

, 2010-12-23 23:37, pirms 13 gadiem
mmm Ineta šodien ļooti skaista!

  +2 [+] [-]

, 2010-12-23 23:39, pirms 13 gadiem
Martinam 3 apbalvojumi, satriecoši un pelnīti.

 +21 [+] [-]

, 2010-12-23 23:39, pirms 13 gadiem
Ineta lieliska
Ļoti jauks pasākums, ir par ko padomat
Un Jekabsonu tik lieliski pieteica, PERFEKTI

 +21 [+] [-]

, 2010-12-23 23:39, pirms 13 gadiem
Šogad interesanti sanāk. Pasaules čempions un pasaules kausa ieguvējs nesaņem nevienu balvu. Tas tikai parāda, ka 2010. kopumā ir bijis veiksmīgs.

Savickis vienkārši LOL. Sāk visiem slavēt vizīti Maskavā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-12-23 23:40, pirms 13 gadiem
Scam rakstīja: mmm Ineta šodien ļooti skaista!
vienmēr

 +25 [+] [-]

, 2010-12-23 23:41, pirms 13 gadiem
štrombi atkal apčakarēja .

  +2 [+] [-]

, 2010-12-23 23:41, pirms 13 gadiem
Pelnīti.

  +4 [+] [-]

, 2010-12-23 23:42, pirms 13 gadiem
es uzskatu, ka pilnigi pelniti!!

 +18 [+] [-]

, 2010-12-23 23:42, pirms 13 gadiem
Es gribēju lai Štrombergam iedod balvu bet apsveicu Martinu!!

 +14 [+] [-]

, 2010-12-23 23:43, pirms 13 gadiem
elvis35 rakstīja: štrombi atkal apčakarēja .
nu gruti izlemt starp Dukuru un Štrombergu, abiem tiesham izcili panakumi..

  +6 [+] [-]

, 2010-12-23 23:44, pirms 13 gadiem
Novēlu katram letiņam atrast tādu sievu kā Ineta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-12-23 23:45, pirms 13 gadiem
shady123 rakstīja: nu gruti izlemt starp Dukuru un Štrombergu, abiem tiesham izcili panakumi..
Tur gruti nepiekrist,bet Marim ar kadu balvu vaidzeja iedot!

 +11 [+] [-]

, 2010-12-23 23:46, pirms 13 gadiem
Vai nu gada vai populārāko jau Māris bija pelnījis!!
Slēpts komentārs: Nemiroff
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-12-23 23:48, pirms 13 gadiem
Savickis šodien pierādīja to, ka Irbem pilnībā ir taisnība (lai kā Dinamo to centās noliegt). "Dinamo" ir politisks projekts, kura patiesie mērķi pavisam nav saistīti ar sportu. Cerams, ka kādam atvēra acis/noņēma rozā brilles par RD kā tikai sporta projektu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-23 23:49, pirms 13 gadiem
Žel bisk Štrombergu, bija pelnījis, kaut vienu balvu!

 +19 [+] [-]

, 2010-12-23 23:50, pirms 13 gadiem
Dark_Side rakstīja: sorry.... ja OS ZELTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! un pasaules līderis NEDABŪ neko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
visu cienju renes sljuuksanai... bet BMX ir gan skataamaaks gan populaaraaks....
1. Štrombergs tomēr jau bija ieguvis šo balvu;
2. Dukurs dabūja medaļu OS, kas ir augstāk vērtējama par Štromberga
PČ medaļu.
3. Skeletons pašlaik ir uz tāda paša emocionālā pacēluma kā BMX 2008.tajā

 +10 [+] [-]

, 2010-12-23 23:50, pirms 13 gadiem
Dark_Side rakstīja: sorry.... ja OS ZELTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! un pasaules līderis NEDABŪ neko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
visu cienju renes sljuuksanai... bet BMX ir gan skataamaaks gan populaaraaks....
Štrombergs šogad piedalījās OS?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-12-23 23:51, pirms 13 gadiem
Abiem diviem pelnitas balvas
nu ja nebuutu satrievosha Dukura snieguma Shtrombergs būtu kā nakamais kas sanem visas 3 balvas

  +5 [+] [-]

, 2010-12-23 23:52, pirms 13 gadiem
Dark_Side rakstīja: sorry.... ja OS ZELTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! un pasaules līderis NEDABŪ neko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
visu cienju renes sljuuksanai... bet BMX ir gan skataamaaks gan populaaraaks....
Olimpiskajā, 2008 gadā, Māris ieguva titulu Latvijas gada sportists.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-23 23:53, pirms 13 gadiem
Pareizi prezidents pateica: "Tautai vajag varoņus".
LTV un visi pārējie "pārcentās" parādīt Štromberga sniegumu pasaules čempionātā(1.vieta) un pasaules kausā(1.vieta). Visur, kur Dukurs ir otrais, Māris ir pirmais - pie tam, lielākā konkurencē un globālā masveidībā. Ir vilšanās, bet zinot mūsu mentalitātes īpatnības es ne par ko nebrīnos un lieki nesatraucos. Tik uz priekšu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: aigars076
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-12-23 23:58, pirms 13 gadiem
sanāk, ka Štrobmbergam balvas pienākas katru gadu par to vien, ka ir bijusi OS zelta medaļa?( tikai nepārprotiet, es novērtēju viņa sasniegumus un priecājos par tiem) piedodiet, bet šogad tomēr uzskatīšu Martinu Dukuru par labāko!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-12-24 00:00, pirms 13 gadiem
Latvijas sportists nr.1 un Treneris Nr.1 - ārkārtīgi nopietnā sporta veidā. Šļūkšanā pa ledus reni uz vēdera. Parasti ir arī daži desmiti skatītāju uz mačiem. Pajautājiet cilvēkiem ārpus LV vai kaut viens zina Dukuru. Reti kurš vispār jebkad dzirdējis vārdu skeletons.

     [+] [-]

, 2010-12-24 00:01, pirms 13 gadiem
aigars076 rakstīja: Jāpiekrīt jau vien ir, vienīgais, ka ar skeletonu pasaulē nodarbojas tikpat cilvēku cik ar BMX Latvijā. Konkurences ziņā tomēr nesalīdzināmi sporti.
Šeit nav runa par to, cik cilvēki ar to nodarbojas.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-24 00:02, pirms 13 gadiem
sandis444 rakstīja: Tev ar neaiziet palāna galdiņa urbējam.. vai olimpiskā medaļa un PK iegushana neko nenozīmē??
Nesprēgā! Tas, ka šogad notika tikai ziemas olimpiskās spēles, nedod vēl priekšrocības attiecībā pret Štromberga zeltu + 2. zeltu pasaules čempionātā. Pasaules kauss skeletonā vēl nav noslēdzies un 1. vieta ir šī brīža rangā... māris arī ir 1.pasaules rangā... un jau ļoti ilgi salīdzinot ar Dukuru. Atgādinu arī par konkurenci skaitliskā ziņā.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-24 00:04, pirms 13 gadiem
sandis444 rakstīja: kada starpiiba cik cilveki ar to nodarbojas?? Tad jau balva bija jadod orientieristam ja skatamies peec masveidiibas attieciigajaa sporta veidaa!! MURGS!!
Ar tevi, antiņ, parasti nekādas diskusijās cenšos neielaisties, taču šoreiz pajautāšu- Tev ir aptuvena nojauta cik uz planētas ir skeletonistu un cik Xeru? Painteresējies un tad sapratīsi kādā konkurencē MŠ ir labākais sportists!
P.S. Pirms komentē izlasi 2x ko komentē. Teksts sākas ar:'' JĀPIEKRĪT...."

  +1 [+] [-]

, 2010-12-24 00:05, pirms 13 gadiem
Izmisums rakstīja: Kāds sakars ? Ar basketbolu pasaulē nodarbojas vēl vairāk cilvēku, nekā ar BMX, bet tad vajadzētu labākā sportista titulu paņemt kādam no mūsu izlases "mīļuļiem" ?
Nosauc latvieti, Pasaules čempionu!

     [+] [-]

, 2010-12-24 00:08, pirms 13 gadiem
aigars076 rakstīja: Nosauc latvieti, Pasaules čempionu!
Basketbolā?

     [+] [-]

, 2010-12-24 00:10, pirms 13 gadiem
anjo rakstīja: Basketbolā?
Tieši tā.

  -3 [+] [-]

, 2010-12-24 00:13, pirms 13 gadiem
aigars076 rakstīja: Tieši tā.
Protams, tagad nav, bet vsp Valdis Valters PČ, Milglinieks OS zelti

  +2 [+] [-]

, 2010-12-24 00:14, pirms 13 gadiem
pikolo rakstīja: sanāk, ka Štrobmbergam balvas pienākas katru gadu par to vien, ka ir bijusi OS zelta medaļa?( tikai nepārprotiet, es novērtēju viņa sasniegumus un priecājos par tiem) piedodiet, bet šogad tomēr uzskatīšu Martinu Dukuru par labāko!
Dalēja taisnība. Vienkāršojot kritērijus - Māra labākā sportista kandidatūru var apstrīdēt tai brīdī, ja esi vismaz līdzvērtīgs. Sudrabs olimpiādē nav Zelts. Tātad, tu automātiski izkrīti, SEVIŠĶI, ja Tev nav ne pasaules čempiona 2 ZELTI un ar uzvaru noslēgts PASAULES KAUSS vai PASAULES RANGS.
Par galveno vaininieku uzskatu mūsu latvijas mēdiju pārstāvjus, kuriem bija iespēja translēt visus šos šīgada lielos Māra sasniegumus kaut vai sižetu veidā. Bet kas bija? Nekas! Tāpēc, nav brīnums par subjektivitāti, kas balstās uz Vankuveras nesenām emocijām.

     [+] [-]

, 2010-12-24 00:17, pirms 13 gadiem
Nezinu, es uzskatu, ka Štrombergam vajadzēja iedot kādu balvu. Tomēr viņš savā sporta veidā dominē (!!!) pasaulē. Jā, Martinam ir medaļa OS, bet viņš nedominē pasulē. Viņš ir viens no līderiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ādams Ludvigs Lēvenhaupts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-24 00:23, pirms 13 gadiem
Domāju, ka lomu nospēlēja arī tas, ka skeletonam šī bija PIRMĀ tik veiksmīga sezona - tas ienes jaunas vēsmas Latvijas sportā. BMX tomēr jau ir apbružājies medaļu saulītē.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-24 00:24, pirms 13 gadiem
sandis444 rakstīja: Ari Strombergs ir viens no lideriem.. ne jau vienmer vins uzvar.. domine tas kas uzvar, bet uz psaules taadu nav.. pat Bolts ne vienmer uzvar..
Apskaties rezultaatus visaas lielajaas sacensiibaas. Varbuut jaa, bija paarspiileets apgalvojums, bet nu tomeer Strommergs ir labaakais savaa sporta veidaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-24 00:26, pirms 13 gadiem
sandis444 rakstīja: Cik reizes Georgs Hakls (kamaninas) Vaacijaa!!! reizes tika atzits par Gada Labako Sportistu!!

izlasi velreiz valsts nosaukumu - VĀCIJA!!
Tomēr nocitēji Izskatījās, ka Ādams nevar samierināties, ka ar viņu neviens nerunā, tāpēc savu neapmierinātību izteica otrreiz

  +2 [+] [-]

, 2010-12-24 00:27, pirms 13 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Kauns par mazā latvieša sporta konjungtūras izpratni. Vai varētu būt Eiropā un Pasaulē valsts,kur par labākajiem sportistiem uzskata marginālu un nevienam neinteresējošu sporta veidu pārstāvjus- ragavas uz muguras un vēdera, bmx, citreiz blaķenes. Smieklīgi.
Sports nav kožļene, brāl! Redz citām valstīm varbūt arī ir ko parādīt izslavētajos sporta veidos. Diemžēl, vai par laimi, mūsu valstī ir iespēja spīdēt arī individuālo sporta veidu pārstāvjiem, kuri nereti iegulda ne mazāk talanta un darba, nesaņemot līdzvērtīgus gandarījumus atalgojuma veidā.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-24 00:27, pirms 13 gadiem
nu kautkāds sviests Štrombergam neiedod nevienu balvu, kaut arī viņš šogad izcīnijis vairākas zelta medaļas un ir pasaules pirmais BMX braucējs. Taipat laikā Dukurs visur ir otrais. Kāpēc šai valstī savus varoņus nenovērtē, paskatieties ASV Štrombergs saņem, gan līdzjutēju gada balvas gan visas citas balvas kuras vien varēja dabūt, bet LV pilnīgi neko, šausmas kāda netaisnība.
Nemaz nebrīnīšos ka nākošgad viņš uz to apbalvošanas ceremoniju vairs neies.
Kauns žūrija, vismaz vienu balvu jau varēja iedot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-12-24 00:36, pirms 13 gadiem
sandis444 rakstīja: ASV Māris visas balvas saņēma tieši BMX sportistu ballee.. taa nebija ASV sporta balle.. Latvija bija ne tikai BMX balle, bet gan vissu sporta veidu balle..
Bet tikuntā man nav saprotams, kā pasaules sportists BMX nr.1., kurš šogad izcīnījis vairākas medaļas, var savā valstī nesaņemt NEVIENU balvu, pat uz skatuves viņu neuzaicina kautko pateikt. Šausmas, kauns. Domāju varbūt viņu pataupīs beigām, kā saldo ēdienu un uzaicinās uz skatuves beigās, bet ņifiga, visu ceremonijas laiku nosēž zālē, bez neviena pateicības vārda. Šausmas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-12-24 00:40, pirms 13 gadiem
Savickis ar savu runu galīgi garām.

  +6 [+] [-]

, 2010-12-24 00:44, pirms 13 gadiem
Zinot Māri, šī škrobe nav Mārim, bet līdzjūtējiem. Viņš ir paveicis to, kas nav bijis pa spēkam nevienam olimpisko sporta veidu sportistam Latvijā: 2x#1PČ, #1OC, #1PK, 2x#1NBL, #1EČ... tas viss jau 23 gadu vecumā.

  +7 [+] [-]

, 2010-12-24 00:45, pirms 13 gadiem
Satyricon rakstīja: Savickis ar savu runu galīgi garām.
Netika aizmirsts arī par Dinamo jauno spēlētāju ar 7.numuru un izskatījās, ka Savickis domāja, ka Šimkus ir vijolnieks.
Slēpts komentārs: NenadTrajkovic

 +10 [+] [-]

, 2010-12-24 00:47, pirms 13 gadiem
Apsveicu Inetu!!!
Runajot par strīda tematu:
Šī bija GADA balva. Šī 2010.GADA balva!
Visu cieņu Mārim, pazīstu viņu personīgi..bet nu, es esmu objektīvs.
Šis gads tomēr pieder Martinam! Olimpiskā sudraba medaļa - kāds darbs aiz tā stāv..kāda attīstība..tas ir apbrīnojami!!
PK balvas ir abiem! Šogad notika Ziemas spēles..šogad balvu saņem Martins - pelnīti, absolūti pelnīti!
2008.gadā mēs visi apsveicām Māri ar šīm balvām - pelnīti!!!
Katram ir savs gads, katram ir savi nopelni. Nav runa par to, cik/kādi konkurenti. Svarīgi ir ieguldītais darbs, atdeve savam sporta veidam, savai kaislībai!
Es no sirds apsveicu visus sportistus, kas godīgi, ar sirdi un dvēseli nododas savai kaislībai - Jūs visi esat pelnījuši balvas un mūsu(atbalstītāju) sirsnību un atbalstu!
Viegli ir kritizēt, nezinot daudz...te neviens nav jānosoda. Priecāsimies par šiem mūsu valsts vārda nesējiem un atbalstīsim viņus! Viņi ir mūsu lepnums! Viņiem mūsu atbalsts ir vajadzīgs! Viņi ir mūsējie!
Lai izdodas!! Cheers!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-24 00:50, pirms 13 gadiem
korben rakstīja: Zinot Māri, šī škrobe nav Mārim, bet līdzjūtējiem. Viņš ir paveicis to, kas nav bijis pa spēkam nevienam olimpisko sporta veidu sportistam Latvijā: 2x#1PČ, #1OC, #1PK, 2x#1NBL, #1EČ... tas viss jau 23 gadu vecumā.
Izdali atsevišķi Štromberga šī gada panākumus. Dukuram šogad ir arī EČ zelts, ko daudzi piemirst.

     [+] [-]

, 2010-12-24 00:50, pirms 13 gadiem
Sandis444! Georgs Kakls par Ger labāko sportistu atzīts 1.reizi (1998). Turklāt Vācijas ikgadējā aptaujā nepretendē futbolisti. Ja būtu pēdējie ietverti, tad katru gadu uzvarētu kāds futbolists. Konkurēt varētu tikai Šumahers un tenisisti. Tipa Bekers. Nevienā valstī,kur izskatītu arī futbolistus, ragavu braucēji, mazu ritenīšu un smieklīgu mocīšu braucēji nebūtu tuvumā topu kandidātiem.

     [+] [-]

, 2010-12-24 00:52, pirms 13 gadiem
aigars076 rakstīja: Ar tevi, antiņ, parasti nekādas diskusijās cenšos neielaisties, taču šoreiz pajautāšu- Tev ir aptuvena nojauta cik uz planētas ir skeletonistu un cik Xeru? Painteresējies un tad sapratīsi kādā konkurencē MŠ ir labākais sportists!
P.S. Pirms komentē izlasi 2x ko komentē. Teksts sākas ar:'' JĀPIEKRĪT...."
Varbūt visi kopā rīt, ņemam ragavas un ejam uz skeletonu, tā teikt uztaisam tam Dukuram konkurenci ... .

     [+] [-]

, 2010-12-24 01:10, pirms 13 gadiem
Camelion rakstīja: Apsveicu Inetu!!!
Runajot par strīda tematu:
Šī bija GADA balva. Šī 2010.GADA balva!
Visu cieņu Mārim, pazīstu viņu personīgi..bet nu, es esmu objektīvs.
Šis gads tomēr pieder Martinam! Olimpiskā sudraba medaļa - kāds darbs aiz tā stāv..kāda attīstība..tas ir apbrīnojami!!
PK balvas ir abiem! Šogad notika Ziemas spēles..šogad balvu saņem Martins - pelnīti, absolūti pelnīti!
2008.gadā mēs visi apsveicām Māri ar šīm balvām - pelnīti!!!
Katram ir savs gads, katram ir savi nopelni. Nav runa par to, cik/kādi konkurenti. Svarīgi ir ieguldītais darbs, atdeve savam sporta veidam, savai kaislībai!
Es no sirds apsveicu visus sportistus, kas godīgi, ar sirdi un dvēseli nododas savai kaislībai - Jūs visi esat pelnījuši balvas un mūsu(atbalstītāju) sirsnību un atbalstu!
Viegli ir kritizēt, nezinot daudz...te neviens nav jānosoda. Priecāsimies par šiem mūsu valsts vārda nesējiem un atbalstīsim viņus! Viņi ir mūsu lepnums! Viņiem mūsu atbalsts ir vajadzīgs! Viņi ir mūsējie!
Lai izdodas!! Cheers!
Bet piekritīsi, Martinam ir arī superkamanas, kuras uzbūvējis Gada treneris, kuras pat apstrīd Vacija un co. Tātad liels nopelns ir kamanām, bet Māra Free agent ir vidēja, kuru 'Māris ir pacēlis ar savu darbu

  +3 [+] [-]

, 2010-12-24 01:51, pirms 13 gadiem
Storm rakstīja: Savickis šodien pierādīja to, ka Irbem pilnībā ir taisnība (lai kā Dinamo to centās noliegt). "Dinamo" ir politisks projekts, kura patiesie mērķi pavisam nav saistīti ar sportu. Cerams, ka kādam atvēra acis/noņēma rozā brilles par RD kā tikai sporta projektu.
Nu pie d!rzas kas tas par projektu, es varu skatīties hoķi.....

  +5 [+] [-]

, 2010-12-24 01:56, pirms 13 gadiem
Par ko te šūmēties??? Ir tikai jāpriecājas, ka mums ir tik labi panākumi bijuši, ka tāds sportists kā Štrombergs neuzvar. Labāk jau būtu, ja mums viens cilvēks kkur būtu knapi kādu bronzu izcīnījis kkur un viss ja? Vai vispār jāapbalvo kā labākais kāds, kurš desmitniekā iekļuvis Vienīgais kur piekrītu ir tā LTV balva, ka to varēja iedot Štrombergam. Būtu tāds jauks žests - sak, neuztraucies tavus panākumus neviens nav palaidis garām vai aizmirsis, vienkārši šogad bija olimpiskais gads un izcils olimpietis konkurentos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-24 02:51, pirms 13 gadiem
Par Līgu Banku!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-24 03:33, pirms 13 gadiem
Inetai- jaaa (jo paarspeejaa muusu veelmes), bet Martinam shoreiz nee, jo tas bija kaasiens un pamatiigs, zaudeeta zelta medalja 8taa viraazhaa!
Tad braalji Shici (nebuut nav mani favoriiti), sho medalj izkapaaja, liidz ar to liekami augstaak!

     [+] [-]

, 2010-12-24 07:50, pirms 13 gadiem
Pelniiti

     [+] [-]

, 2010-12-24 09:00, pirms 13 gadiem
pilniibaa piekriitu

  +3 [+] [-]

, 2010-12-24 09:38, pirms 13 gadiem
Gulbis-LV No 1- Pasaules mērogā,atpazīstamībā,TV auditorijā.
% absolūti pirmais
ja skataas cik pasaulē...tenisistu-un 24 no miljoniem...

     [+] [-]

, 2010-12-24 10:01, pirms 13 gadiem
Visumā atzīstams pasākums. Šogad bija jūtams, ka pie organizēšanas piestrādājuši cilvēki ar atbilstošām zināšanām. Man patika, ka pie apbalvošanas tika aicināti no sporta ļoti tālu stāvoši cilvēki. Tas, varbūt, rosinās arī viņus pievērsties vismaz līdzjušanai. Bija dažas, manuprāt, amizantas lietas: Kā tas Dinamo vadītājs atklāti lien un ir gatavs laizīt ... arī Zatleram. Bet čekistiem tas asinīs. Man šķita, ka Dinamo spēle ar kanādiešiem bija nozīmīgāks pasākums par kautkādu SKA uzvaru. Arī tas, ka sportisti iepriekš zin, kurš ko saņems nedaudz noplicina pasākumu ( Štrombergs ar visu savu ķermeni rādīja televīzijā, ka ir garlaicīgi. Kad diktors paziņoja par atšķirību arī skatītāju balsojumā, sašļuka pavisam ). Vai patiešām ar vienu spēli kautkādā valsts turnīrā pietiek, lai kļūtu Latvijā par uzlecošu zvaigzni? Un patiesībā, vai nedaudz virs tūkstoša balsu, kuras Dukurs savāca, varētu liecināt par popularitāti? Domāju, ja organizētāji balsojuma naudu nodotu tieši uzvarētājam, balsojums būtu pavisam citāds. A tā, nez kuram ākstam tā nauda tiek... Bet citādi, labs pasākums, salīdzinot ar citiem gadiem!!!

     [+] [-]

, 2010-12-24 10:07, pirms 13 gadiem
maalaciss :*:*:* radevicai Pelniti :*

  -1 [+] [-]

, 2010-12-24 10:19, pirms 13 gadiem
Raimonds65 rakstīja: Visumā atzīstams pasākums. Šogad bija jūtams, ka pie organizēšanas piestrādājuši cilvēki ar atbilstošām zināšanām. Man patika, ka pie apbalvošanas tika aicināti no sporta ļoti tālu stāvoši cilvēki. Tas, varbūt, rosinās arī viņus pievērsties vismaz līdzjušanai. Bija dažas, manuprāt, amizantas lietas: Kā tas Dinamo vadītājs atklāti lien un ir gatavs laizīt ... arī Zatleram. Bet čekistiem tas asinīs. Man šķita, ka Dinamo spēle ar kanādiešiem bija nozīmīgāks pasākums par kautkādu SKA uzvaru. Arī tas, ka sportisti iepriekš zin, kurš ko saņems nedaudz noplicina pasākumu ( Štrombergs ar visu savu ķermeni rādīja televīzijā, ka ir garlaicīgi. Kad diktors paziņoja par atšķirību arī skatītāju balsojumā, sašļuka pavisam ). Vai patiešām ar vienu spēli kautkādā valsts turnīrā pietiek, lai kļūtu Latvijā par uzlecošu zvaigzni? Un patiesībā, vai nedaudz virs tūkstoša balsu, kuras Dukurs savāca, varētu liecināt par popularitāti? Domāju, ja organizētāji balsojuma naudu nodotu tieši uzvarētājam, balsojums būtu pavisam citāds. A tā, nez kuram ākstam tā nauda tiek... Bet citādi, labs pasākums, salīdzinot ar citiem gadiem!!!
Piekrītu Rudņevs uzlecošā zvaigzne? Es atvainojos 21 gadā jau pasaulē ir futbolsiti zvaigznes. Uzskatu, ka balvu bija pelnījis kāds cits

     [+] [-]

, 2010-12-24 10:33, pirms 13 gadiem
aigars076 rakstīja: Ar tevi, antiņ, parasti nekādas diskusijās cenšos neielaisties, taču šoreiz pajautāšu- Tev ir aptuvena nojauta cik uz planētas ir skeletonistu un cik Xeru? Painteresējies un tad sapratīsi kādā konkurencē MŠ ir labākais sportists!
P.S. Pirms komentē izlasi 2x ko komentē. Teksts sākas ar:'' JĀPIEKRĪT...."
Nu skeletonistu uz planētas droši vien nav vairāk par bmikseru. Bet arī tie puikas ir tālu no globāla un profesionāla sporta. BMX braucējiem vēl tāls ceļš ejams, lai kļūtu par nopietniem atlētiem. Vispirms jau talantu atlase ne tuvu nav pat iestrādāta. Tad jau cits Māris ( tas kurš Urtāns ) ar ceturto vietu Eiropā būtu pelnījis balvu. Jo vieglatlētika un, tai skaitā, lodes grūšana ir patiesi globāls un pamatīgi atstrādāts sporta veids un ar to nemaz ne tuvu pat nevar nodarboties katrs garāmgājējs: var pamatīgi kaitēt savai veselībai. lai tiktu pie nopietna rīka, gadi 4 - 5 jāpadarbojas ar ko vieglāku...

  +3 [+] [-]

, 2010-12-24 10:44, pirms 13 gadiem
Pasaulē atpazīstamākais, tātad arī populārākais ir Ernests Gulbis...Latvijā populārākais ir Sandis Ozoliņš, kuru pazīst katra mājsaimniece!!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-12-24 11:18, pirms 13 gadiem
kinasstulbais rakstīja: Bet piekritīsi, Martinam ir arī superkamanas, kuras uzbūvējis Gada treneris, kuras pat apstrīd Vacija un co. Tātad liels nopelns ir kamanām, bet Māra Free agent ir vidēja, kuru 'Māris ir pacēlis ar savu darbu
Tās superkamanas ir arī jāuzbūvē. Lai izsistos pasaules mērogā, visur apakšā stāv milzīgs darbs. Ne tikai tehniskais, bet arī fiziskais, morālais un garīgais. Viņi ir stipri it visur, jo viņi ir gājuši cauri tam, par ko mēs sapņos neesam sapņojuši vai murgos murgojusi. Mums visiem vajadzētu mācīties no viņiem. Un ne jau tikai no Māra vai Martina..no pilnīgi visiem!!!
Un es ar viņiem visiem lepojos!

  -1 [+] [-]

, 2010-12-24 11:51, pirms 13 gadiem
Nezinu vai bija pelnīts Inetai ... šis cilvēks vispār nebija manā domu sarakstā. Godīgi sakot, pirmo reizi dzirdu. Daudz citu sportistu, kuri bija vairāk pelnījuši. Mans viedoklis. /Ošņarts/

  -2 [+] [-]

, 2010-12-24 11:57, pirms 13 gadiem
BMX nekāds ceļš vairs nav ejams. Viņi ir jau vērā ņemams sports. Salīdzinam var būt cik daudzi nodarbojas ar renes šļūkšanu un BMX? Vajadzētu nojaukt to stulbo Siguldas trasi. Pārāk daudz līdzekļu aiziet, lai padsmit sportisti varētu nodarboties ar neinteresantu sportaveidu. BMX līdzekļi no valsts puses ir krietni mazāk ieguldīti , bet rezultāti krietni aukstāki.

     [+] [-]

, 2010-12-24 12:20, pirms 13 gadiem
Piigoznis rakstīja: Nezinu vai bija pelnīts Inetai ... šis cilvēks vispār nebija manā domu sarakstā. Godīgi sakot, pirmo reizi dzirdu. Daudz citu sportistu, kuri bija vairāk pelnījuši. Mans viedoklis. /Ošņarts/
Vieniigaa alternatiiva bija Grigorjeva, kuru driizaak vajadzeeja nomineet pie jaunajaam zvaigzneem!

  -1 [+] [-]

, 2010-12-24 12:32, pirms 13 gadiem
Populārākais sportists Martins Dukurs (skeletons) - ha,ha
Paraugs sportā Igors Vihrovs (vingrošana) - ha, ha

Šīs nominācijas ir smieklīgas. Par Martinu ir populārāki gandrīz visi sportisti .
Par paraugu ieliek sportā džeku kuram ir bijusi viena izcila sezona .

  -3 [+] [-]

, 2010-12-24 13:04, pirms 13 gadiem
sandis444 rakstīja: Strombergam zelts bija 2008 gada vins togad paņēma vissas balvas ko varēja!! Tagad ir 2010 gads!!

Nedzivo pagātnē!
- Pasaules čempionātā augstākais sasniegums - 6.vieta. Šogad - PČ nemaz nebija. Nākamais būs februārī. Toties Māris ir Pasaules čempions 2. reizi.
- Pasaules kauss sasniegums līdzīgs. Dukurs uzvarēja 2009/10 sezonā, un Māris ar.
- Olimpiskās spēlēs jāņem olimpiskā cikla kontekstā jo tās nenotiek katru gadu,..katrā ziņā - Māra sasniegumu Dukurs nav pārspējis. Kas tad vēl būtu Mārim šogad jāizdara, lai pārspētu olimpisko sudrabu ziemas sportā, kur konkurence ir nesalīdzināmi mazāka? Jāuzbrauc ar savu divriteni kosmosā?
Pasaules čempionāts BMX-ā, patiesībā ir komplicētāks, jo piedalās daudz vairāk sportistu - tātad, daudz lielāka iespēja izkrist vēl pirms iekļūšanas finālbraucienā. Olimpiskās spēles dod vairākas papildus iespējas tomēr tikt līdz finālam un konkurentu ir tikai 32.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-24 13:12, pirms 13 gadiem
Gada sporta skolotājs Māris Priedītis (Valmieras Valsts ģimnāzija)

Hāā, mans sporta skolotājs. Lepojos ka man ir tāds skolotājs.

     [+] [-]

, 2010-12-24 13:47, pirms 13 gadiem
Krampītis rakstīja: Populārākais sportists Martins Dukurs (skeletons) - ha,ha
Paraugs sportā Igors Vihrovs (vingrošana) - ha, ha

Šīs nominācijas ir smieklīgas. Par Martinu ir populārāki gandrīz visi sportisti .
Par paraugu ieliek sportā džeku kuram ir bijusi viena izcila sezona .
Piekrītiu tādu balvu būtu pelnījuši, piemēram, K.Skrastiņš, Fadejevs, varbūt pat Ozoliņš, jo tomēr ir pārvarējis daudzas problēmas un atkal ir sportā

  -1 [+] [-]

, 2010-12-24 13:51, pirms 13 gadiem
Raimonds65 rakstīja: Nu skeletonistu uz planētas droši vien nav vairāk par bmikseru. Bet arī tie puikas ir tālu no globāla un profesionāla sporta. BMX braucējiem vēl tāls ceļš ejams, lai kļūtu par nopietniem atlētiem. Vispirms jau talantu atlase ne tuvu nav pat iestrādāta. Tad jau cits Māris ( tas kurš Urtāns ) ar ceturto vietu Eiropā būtu pelnījis balvu. Jo vieglatlētika un, tai skaitā, lodes grūšana ir patiesi globāls un pamatīgi atstrādāts sporta veids un ar to nemaz ne tuvu pat nevar nodarboties katrs garāmgājējs: var pamatīgi kaitēt savai veselībai. lai tiktu pie nopietna rīka, gadi 4 - 5 jāpadarbojas ar ko vieglāku...
Mjā! Vecīt... tev vasarā būs iespēja redzēt BMX treniņus un sacensības te pat Rīgā. Pats esmu pietiekami pasvīdis gan vieglatlētikā, gan BMX-ā..un tas ko tu runā ir pilnīgās auzas. Ar Valmieras vieglatlētiem vari parunāties, tiem, kas pieredzējuši Māra 100m skrējienu kopā ar pieredzējušiem šīs disciplīnas vienaudžiem. Tas liecina par daudz ko.
Jā.. Latvijā varbūt BMX nav tik piepildīts ar sportistiem(un tāls ceļš ejams), jo vajag šādus-tādus līdzekļus, nopietnu apņēmību un drosmi, kuras Latvijas jauniešiem un to vecākiem vēl pamaz.
BMX oficiāli ieviests 70 valstīs. ASV asociācijā ABA vien ir 60 000 braucēju. Ap 15 000 licenču turētāju ir Francijā.. es šeit nerunāju par ielu braukāšanu, bet par sacīkšu sportu vien. Jā, BMX var sākt trenēties no brīža, kad spēj braukt ar riteni (3 gadi), bet izaicinājums pieaug līdz ar ātrumu un šķēršļu lielumu. Tas tev nav skriet katram pa savu celiņu pat ar vienāda augstuma barjerām.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-24 14:13, pirms 13 gadiem
korben rakstīja: - Pasaules čempionātā augstākais sasniegums - 6.vieta. Šogad - PČ nemaz nebija. Nākamais būs februārī. Toties Māris ir Pasaules čempions 2. reizi.
- Pasaules kauss sasniegums līdzīgs. Dukurs uzvarēja 2009/10 sezonā, un Māris ar.
- Olimpiskās spēlēs jāņem olimpiskā cikla kontekstā jo tās nenotiek katru gadu,..katrā ziņā - Māra sasniegumu Dukurs nav pārspējis. Kas tad vēl būtu Mārim šogad jāizdara, lai pārspētu olimpisko sudrabu ziemas sportā, kur konkurence ir nesalīdzināmi mazāka? Jāuzbrauc ar savu divriteni kosmosā?
Pasaules čempionāts BMX-ā, patiesībā ir komplicētāks, jo piedalās daudz vairāk sportistu - tātad, daudz lielāka iespēja izkrist vēl pirms iekļūšanas finālbraucienā. Olimpiskās spēles dod vairākas papildus iespējas tomēr tikt līdz finālam un konkurentu ir tikai 32.
Ko tu tagad gribi pierādīt? Vai tiešām skauž ka iedeva Dukuram vai kāda cita problēma? Abiem diviem šogad izcili panākumi - kuram izcilāki, par to kā redzams te var strīdēties bezgalīgi - katram savi argumenti un pie kopsaucēja tāpat nenonāk. Fakts ir tāds ka izcili panākumi bija abiem un pelnījuši bija abi. Un tā kā Štrombergs jau vienreiz bija novācis visu ražu sev un pelnīti, un vēlpietam šogad bija olimpiskais gads..tad kāpēc gan šādā situācijā neiedot balvas tam izcilniekam, kurš vēl tās nav saņēmis??? Un nedomāju, ka Štrombergs tagad nu baigi būtu apvainojies, ka nedabūja nevienu balvu...

     [+] [-]

, 2010-12-24 14:55, pirms 13 gadiem
killo2000 rakstīja: Ko tu tagad gribi pierādīt? Vai tiešām skauž ka iedeva Dukuram vai kāda cita problēma? Abiem diviem šogad izcili panākumi - kuram izcilāki, par to kā redzams te var strīdēties bezgalīgi - katram savi argumenti un pie kopsaucēja tāpat nenonāk. Fakts ir tāds ka izcili panākumi bija abiem un pelnījuši bija abi. Un tā kā Štrombergs jau vienreiz bija novācis visu ražu sev un pelnīti, un vēlpietam šogad bija olimpiskais gads..tad kāpēc gan šādā situācijā neiedot balvas tam izcilniekam, kurš vēl tās nav saņēmis??? Un nedomāju, ka Štrombergs tagad nu baigi būtu apvainojies, ka nedabūja nevienu balvu...
Nav jau nav apvainojies. Bet varbūt pats pamani atšķirību starp tavu domu gājienu un manējo: Iedot tikai tāpēc, ka vēl nav saņēmis, tāpēc, ka tagad ir aktuāla sezona skeletonam, tāpēc, ka šogad bija tikai ziemas olimpiskās spēles. Savus iebildumus esmu pietiekami pragmatiski argumentējis. Olimpiskās spēles skeletonam, principā, bija arī pasaules čempionāts, jo tāds nenotika. Elementāri salīdzinām zeltu ar sudrabu un miers! - Nekādas skaudības man nav. Nākotne rādīs kam ir taisnība. Es jau šeit pat neņemu par kritērijiem to, cik tehniskais nodrošinājums(kamanas) ir būtisks laba rezultāta iegūšanai skeletonā, salīdzinot ar BMX.
Esmu pilnīgi drošs, ja LTV parādītu šīs 5 sacensības: PČ un četrus PK posmus vasarā, sabiedrības un žūrijas viedoklis krasi atšķirtos no tagadējā.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-24 14:57, pirms 13 gadiem
Raimonds65 rakstīja: Nu skeletonistu uz planētas droši vien nav vairāk par bmikseru. Bet arī tie puikas ir tālu no globāla un profesionāla sporta. BMX braucējiem vēl tāls ceļš ejams, lai kļūtu par nopietniem atlētiem. Vispirms jau talantu atlase ne tuvu nav pat iestrādāta. Tad jau cits Māris ( tas kurš Urtāns ) ar ceturto vietu Eiropā būtu pelnījis balvu. Jo vieglatlētika un, tai skaitā, lodes grūšana ir patiesi globāls un pamatīgi atstrādāts sporta veids un ar to nemaz ne tuvu pat nevar nodarboties katrs garāmgājējs: var pamatīgi kaitēt savai veselībai. lai tiktu pie nopietna rīka, gadi 4 - 5 jāpadarbojas ar ko vieglāku...
Beidzot Kairi tev ir sakarīgi komentāri,par kuriem gribot man viedoklis neatšķirtos. Cik pasaulē ir BMX trases, cik ir kamanu, skeletona trases un cik ir stadioni. Lūk viss pateikts, kur konkurence un atlase ir visaugstākajā līmēni. Lai trimpliņi tenisisti vispār ar bumbiņām aizrijas par Gulbja ''panākumiem''.
Tomēr medaļa Spēlēs, paliek medaļa Spēlēs.

     [+] [-]

, 2010-12-24 15:35, pirms 13 gadiem
pols rakstīja: ...Cik pasaulē ir BMX trases, cik ir kamanu, skeletona trases un cik ir stadioni..
Nu... cik tad ir BMX trašu? Nākamgad Latvijā būs 12(varbūt pat 13) trašu. Un tas vēl ir tikai tāda politiskās gribas trūkuma, sabiedriskās pasivitātes un nabadzības izraisīts minimums. Normālā blīvumā kāds ir Nīderlandē, Francijā un citās attīstītās BMX valstīs, Latvijā vajadzētu būt pie 30..40 aktīvi nodarbinātām trasēm... Baltijas valstīs - ap 100. Cik Latvijā ir stadionu, kur pilnvērtīgi var nodarboties ar mūsdienu vieglatlētiku... ar sarkaniem, jeb ziliem celiņiem. Redz, vieglatlētika, tā pat kā BMX ir atkarīga no tā vai vispār ir vieta, kur ar to nodarboties. Šajā ziņā, trases ir daudz lētākas un neprasa tik īpašas parsības izbūvei.

     [+] [-]

, 2010-12-24 15:47, pirms 13 gadiem
korben rakstīja: Nav jau nav apvainojies. Bet varbūt pats pamani atšķirību starp tavu domu gājienu un manējo: Iedot tikai tāpēc, ka vēl nav saņēmis, tāpēc, ka tagad ir aktuāla sezona skeletonam, tāpēc, ka šogad bija tikai ziemas olimpiskās spēles. Savus iebildumus esmu pietiekami pragmatiski argumentējis. Olimpiskās spēles skeletonam, principā, bija arī pasaules čempionāts, jo tāds nenotika. Elementāri salīdzinām zeltu ar sudrabu un miers! - Nekādas skaudības man nav. Nākotne rādīs kam ir taisnība. Es jau šeit pat neņemu par kritērijiem to, cik tehniskais nodrošinājums(kamanas) ir būtisks laba rezultāta iegūšanai skeletonā, salīdzinot ar BMX.
Esmu pilnīgi drošs, ja LTV parādītu šīs 5 sacensības: PČ un četrus PK posmus vasarā, sabiedrības un žūrijas viedoklis krasi atšķirtos no tagadējā.
Nū tā jau nevar teikt - salīdzinam sudrabu ar zeltu un elementari. Jebkurš olimpiska sportaveida pārstāvis pateiks, ka četrgades nozīmīgākais starts ir Olimpiskais starts. Paskatoties pasaulē, olimpiskā medaļa - jebkāda pārsvarā vienmēr tiek vērtēta augstāk kā pasaules čempiona tituls. Gribi teikt tā nav? Parasti, kad sauc sportista panākumus vienmēr cik esmu pamanījis kā pirmās tiek sauktas olimpiskās medaļas. Vienalga kaut piemēram sportists ir četrkārtējs pasaules čempions un izcīnījis teiksim olimpisko sufrabu - pārsvarā vienmēr pa priekšu tiek saukts olimpiskais sudrabs, un tikai tad četrkārtējs pasaules čempions un pārējie sasniegumi. Gribi to apstrīdēt?

     [+] [-]

, 2010-12-24 16:05, pirms 13 gadiem
korben rakstīja: Nu... cik tad ir BMX trašu? Nākamgad Latvijā būs 12(varbūt pat 13) trašu. Un tas vēl ir tikai tāda politiskās gribas trūkuma, sabiedriskās pasivitātes un nabadzības izraisīts minimums. Normālā blīvumā kāds ir Nīderlandē, Francijā un citās attīstītās BMX valstīs, Latvijā vajadzētu būt pie 30..40 aktīvi nodarbinātām trasēm... Baltijas valstīs - ap 100. Cik Latvijā ir stadionu, kur pilnvērtīgi var nodarboties ar mūsdienu vieglatlētiku... ar sarkaniem, jeb ziliem celiņiem. Redz, vieglatlētika, tā pat kā BMX ir atkarīga no tā vai vispār ir vieta, kur ar to nodarboties. Šajā ziņā, trases ir daudz lētākas un neprasa tik īpašas parsības izbūvei.
Katrā gadījumā BMX trases ir krietni mazāk kā stadioni. Līdz ar to spried pats par atlasi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-24 21:30, pirms 13 gadiem
Gudreļi!
Malku cirst nav gudri dir.t!
Lai kaut ko panāktu pasaules līmenī visur ir jāieliek milzīgs darbs. Vienalga ,vai tas būtu šahs vai basketbols.Un tas,ka citos sporta veidos ir liels dalībnieku skaits , tikai norāda,ka šie sporta veidi ir daudz vienkāršāk pieejami lielam cilvēku skaitam.Ne vienmēr kvantitāte norāda uz kvalitāti.Tas,ka piem. ar futbolu nodarbojas milijons dunduku,nenozīmē,ka šis "karalis" ir gudrāks ,un var būt pārāks ,par citiem.

     [+] [-]

, 2010-12-24 23:34, pirms 13 gadiem
Pilnīgi pareizi. "Garāmgājējs" rezultātā par čempionu nekļūst... ne vieglatlētikā, ne BMX-ā, ne vēl kādā citā sporta veidā. Domāju, ka sporta veida krāniņus mērīt ir bezjēdzīgi. Bet, ja turpinām strīda tematu, tad augstāks sasniegums kā Mārim ir šogad, vnk. nav iespējams... toties, Dukurs augstāko sasniegumu nav guvis. Vai olimpiskās spēles, vai pasaules čempionāts - konkurenti tie paši.... zelts starp viņiem nav iegūts, pie tam ļoti netraucētā veidā, jo salīdzinājumam BMX ir kontakta sporta veids, kur pretiniekiem ir iespēja traucēt. Māris ir stabili pirmais - tur tā loģika.
Dažādos sporta veidos vērtība olimpisko spēļu uzvarām ir dažāda. Jā - uzvara OS ir prestiža, bet tā nav sasniedzama grūtāk par PČ. OS, sevišķi BMX kontekstā ir "Gredzena pavēlnieka"cienīgs kvests... vairākus gadus ir jāizcīna nācijai tiesības, negarantējot savu dalību spēlēs, jo traumu iespējamība ir katrā trases metrā... to nesaprast, kamēr plašai auditorijai nav iespēja tam visam sekot līdz pa TV, ko LTV joprojām izvairās nodrošināt.

     [+] [-]

, 2010-12-25 14:32, pirms 13 gadiem
Ko te brīnīties,ka Štrombis nav ieguvis balvas.Pilnīgi skaidrs kāpēc.Normāls un finansiāli neatkarīgs džeks būdams,droši vien kādam no lielajiem sporta priekšniekiem ir pateicis ,ko patiesi domā par sporta sistēmu Latvijā.Kādam tas nav paticis, un tāpēc bija mazliet jāpiebremzē.Vieglāk jau ir kādam sūd.s savārīt ,nevis kaut ko labu izdarīt.Tas taču ir mūsu latviešu dabā.

     [+] [-]

, 2010-12-26 16:27, pirms 13 gadiem
korben rakstīja: Pilnīgi pareizi. "Garāmgājējs" rezultātā par čempionu nekļūst... ne vieglatlētikā, ne BMX-ā, ne vēl kādā citā sporta veidā. Domāju, ka sporta veida krāniņus mērīt ir bezjēdzīgi. Bet, ja turpinām strīda tematu, tad augstāks sasniegums kā Mārim ir šogad, vnk. nav iespējams... toties, Dukurs augstāko sasniegumu nav guvis. Vai olimpiskās spēles, vai pasaules čempionāts - konkurenti tie paši.... zelts starp viņiem nav iegūts, pie tam ļoti netraucētā veidā, jo salīdzinājumam BMX ir kontakta sporta veids, kur pretiniekiem ir iespēja traucēt. Māris ir stabili pirmais - tur tā loģika.
Dažādos sporta veidos vērtība olimpisko spēļu uzvarām ir dažāda. Jā - uzvara OS ir prestiža, bet tā nav sasniedzama grūtāk par PČ. OS, sevišķi BMX kontekstā ir "Gredzena pavēlnieka"cienīgs kvests... vairākus gadus ir jāizcīna nācijai tiesības, negarantējot savu dalību spēlēs, jo traumu iespējamība ir katrā trases metrā... to nesaprast, kamēr plašai auditorijai nav iespēja tam visam sekot līdz pa TV, ko LTV joprojām izvairās nodrošināt.
Nu nav Olimpiskās spēles == Pasaules čempionāts. Redz Bjorndālens apsver domu uzlikt mīskto pasaules čempionāta sprintam un tai sekojošai iedzīšanai, lai nostartētu slēpošanas stafetē pasaules čempionātā. Domā ja prims sočiem būs līdzīga situācija viņš šādu domu apsvērs??? Miņins gatavs braukt pa trasi lejā "kaut turot savas zarnas rokā"...respektīvi gatavs upurēt savu veselību, lai tik nostartētu olimpiādē...un tādus piemērus var saukt un saukt. Redz arī šosezon visos ziemas veidos būs pasaules čempionāti, bet vai šie čempionāti skaitās tikpat prestiži cik pagāšsezonas olimpiskās spēles? Vai šosezonas PČ uzvarētāji būs liekami vienā "plauktiņā" ar pagāšsezonas OS uzvarētājiem??? Skaidrs, ka nē - olimpiskās spēles ir pāri visam - tā tas ir bijis ir un būs.

     [+] [-]

, 2010-12-27 18:56, pirms 13 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu nav Olimpiskās spēles == Pasaules čempionāts. Redz Bjorndālens apsver domu uzlikt mīskto pasaules čempionāta sprintam un tai sekojošai iedzīšanai, lai nostartētu slēpošanas stafetē pasaules čempionātā. Domā ja prims sočiem būs līdzīga situācija viņš šādu domu apsvērs??? Miņins gatavs braukt pa trasi lejā "kaut turot savas zarnas rokā"...respektīvi gatavs upurēt savu veselību, lai tik nostartētu olimpiādē...un tādus piemērus var saukt un saukt. Redz arī šosezon visos ziemas veidos būs pasaules čempionāti, bet vai šie čempionāti skaitās tikpat prestiži cik pagāšsezonas olimpiskās spēles? Vai šosezonas PČ uzvarētāji būs liekami vienā "plauktiņā" ar pagāšsezonas OS uzvarētājiem??? Skaidrs, ka nē - olimpiskās spēles ir pāri visam - tā tas ir bijis ir un būs.
Protams, ka tev ir taisnība. Tās ir visnozīmīgākās sacensības - sevišķi, individuālajos sportaveidos. Vērtība tam ir liela, jo tās patiešām nenotiek katru gadu un kvests lai līdz tām nokļūtu, daudzos sportaveidos ir lielāks, nekā pašas OS - un BMX šajā ziņā ļoti izceļa, jo 2 gadu garumā notiek cīniņš starp valstīm par dalībnieku skaitu 32-niekā. Mans objektivitātes meklējums slēpjas ne jau tajā, cik nozīmīgs tas ir karjeras, PR, pasākuma grandiozuma dēļ,.. bet cik patiesībā SAREŽĢĪTĀK ir izcīnīt uzvaru olimpiādē, salīdzinot ar PČ? Īstam sportistam-uzvarētājam katrs brauciens ir kā pēdējais, un viņš nedrīkst caur sacensību "pompu" sapresēt smadzenes... Tāpēc, objektīvākais kritērijs ir nevis sacensību diženums retuma, PR un noformējuma dēļ, bet gan KONKURENTU LOKS.