Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:14, Did:0, useCase: 3
Autors: zzk

Pamatīgi apcērpj armijas naudu sportam

Pamatīgi apcērpj armijas naudu sportam
Arnis Vecvagars
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Kļuvis zināms, ka, sākot ar nākamo gadu, Aizsardzības ministrija (AM) nopietni apcirpusi sporta jomai paredzēto finansējumu. Tiek lēsts, ka kopējā summa, kas aizies secen sportam, varētu būt viena miljona latu robežās, vēsta LETA. Armijas atbalstu zaudēs arī Rīgas ASK basketbola klubs.

Sporta klubi un federācijas no Aizsardzības ministrijas (AM) nākamgad saņems trīsreiz mazāku finansiālo atbalstu nekā šogad, turklāt vairāki sporta klubi vispār nesaņems nekādu ministrijas atbalstu. Šogad dažādu sporta veidu atbalstam AM finansējums bija 1,6 miljoni latu, taču nākamgad tas paredzēts vien 572 000 latu apmērā. Finansiālā atbalsta samazinājums ir tieši saistīts ar ministrijas kopējā budžeta samazinājumu.

Saskaņā ar AM Sporta padomes lēmumu, nākamgad no AM līdzekļiem netiks atbalstīts triatlons, slēpošana, smagatlētika, bobslejs, kamaniņu sports, riteņbraukšana, ūdens motosports, motosports un jātnieku sporta federācija. Tāpat finansējumu 2009.gadā nesaņems arī sporta komandas - basketbola klubs "ASK Rīga" (šogad Latvijas galvaspilsētas klubs no AM saņēma 300 000), hokeja klubs "Pērkons", sporta klubs "Trial" un futbola klubi -"Olimps" un "Ādaži". Būtiski samazināsies AM atbalsts orientēšanās sporta veidam, militārajai pieccīņai, handbolam. Hokeja klubam "ASK Ogre" nākamgad paredzētais atbalsts būs aptuveni divas reizes mazāks nekā šogad - 100 000 latu.

AM turpinās atbalstīt Latvijas Paraolimpisko komiteju un bērnu hokeja skolu "Lūši". Nauda būšot arī 1. Eiropas čempionātam hokejā karavīriem.

Izmantotie resursi:
LETA


, 2008-12-19 15:38, pirms 17 gadiem
Atā bebri.... sveiki, saimniecības preču veikal...
, 2008-12-19 15:41, pirms 17 gadiem
als rakstīja: Atā bebri.... sveiki, saimniecības preču veikal...
Tu beidz, vismaz kaut ko atstāja...un ar saimniecības preču veikalu Jurka var iebraukt lielākās auzās...ceru ka vismaz kaut kādu komandu saglabās, bet diez vai tādu kurā BAČā spirināsies kaut cik. Kas tas par Pērkonu?
Slēpts komentārs: Abrags
, 2008-12-19 15:43, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: Kas tas par Pērkonu?
http://www.hkperkons.lv
, 2008-12-19 15:44, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: Tu beidz, vismaz kaut ko atstāja...un ar saimniecības preču veikalu Jurka var iebraukt lielākās auzās...ceru ka vismaz kaut kādu komandu saglabās, bet diez vai tādu kurā BAČā spirināsies kaut cik. Kas tas par Pērkonu?
Skaidrs ir viens, ka bebri točna nākamgad BAČ ar uz pusi mazāku budžetu nepavilks.... labākajā gadijumā šiem būs "sveiki LAČ"...
, 2008-12-19 15:44, pirms 17 gadiem
Vēlreiz liels paldies Kalvītim un profesionālu komandai, ko sauc par Tautas partiju.
, 2008-12-19 15:53, pirms 17 gadiem
Kira var sākt gatavoties iespringt LČ organizēšanai nopietnākā līmenī jaunajā sezonā, ASK BAČu nepavilks, Latgale ar diez vai, LM liekas vienalga kur spēlēt, bet RD jdomā kur savu fārmu ieskapēt ja grib šos iespēlēt augstākā (par LČ) līmenī
, 2008-12-19 15:55, pirms 17 gadiem
, 2008-12-19 15:58, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: LM liekas vienalga kur spēlēt, bet RD jdomā kur savu fārmu ieskapēt ja grib šos iespēlēt augstākā (par LČ) līmenī
būs atkal 2 komandas BAČ kā agrāk... lai gan, ej nu sazini, vēl jau šī sezona līdz galam jānospēlē, pavasarī/vasarā manīs, kas un kā...
, 2008-12-19 15:59, pirms 17 gadiem
als rakstīja: Re ko Kiras draudziņš saka:
http://www.apollo.lv/portal/sports/articles/144705
Ko šo klausīties, viņam pietiek uzorganizēt KKL un liekas ka baigo šepti paveicis, tas apmēram tāpat kā mūsu Kira LAČu rīko.
Par to KHL - es īpaši neiespringstu spriedelējumos par nākotni, vairāk skatos esošo. Starp citu mēs pirms gada tādu RD ar par utopiju uzskatījām
, 2008-12-19 16:00, pirms 17 gadiem
zzk rakstīja: būs atkal 2 komandas BAČ kā agrāk... lai gan, ej nu sazini, vēl jau šī sezona līdz galam jānospēlē, pavasarī/vasarā manīs, kas un kā...
tas gan, tagad lieki ko prognozēt. Vnk eas domāju Kiram būs grūti noturēt šis vasaras pozīciju "visi četri vai neviens".
, 2008-12-19 16:02, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: Kira var sākt gatavoties iespringt LČ organizēšanai nopietnākā līmenī jaunajā sezonā, ASK BAČu nepavilks, Latgale ar diez vai, LM liekas vienalga kur spēlēt, bet RD jdomā kur savu fārmu ieskapēt ja grib šos iespēlēt augstākā (par LČ) līmenī
Nu piekš farma liekas RD tā nauda kaut kur jau atrastos dalībai tai BAČā, jo šībrīža (un arī nakamgada) LAČ gluži nebūtu tā līga, kur RD farmam kapāt.....pārāk liela jau tā atškirība liekas..... Tāpat izskatās, ka mēs tur ta nākamgad kā "senos laikos" tik ar diviem klubiem ta piedalītos.... savukārt Latgale un ASK varētu "rīvēt kantes" par LAČ troni(sezonas gaitā)... protams, ja LM un R 2000 "ar galiem" kapātu tik BAČ un piem. "pieslēgtos" LAČ tikai uz PO laiku....
, 2008-12-19 16:05, pirms 17 gadiem
Baidos ka līdz ar krīzi Belaru rūpniecībā arī viņiem nekādi skaistie laiki nav gaidāmi.
, 2008-12-19 16:05, pirms 17 gadiem
vēl redzēs kas ar LSPA, augstkolām jau ar finansējumu cērpj nost
, 2008-12-19 16:08, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: Kira var sākt gatavoties iespringt LČ organizēšanai nopietnākā līmenī jaunajā sezonā, ASK BAČu nepavilks, Latgale ar diez vai, LM liekas vienalga kur spēlēt, bet RD jdomā kur savu fārmu ieskapēt ja grib šos iespēlēt augstākā (par LČ) līmenī
nuu, RD farms var arī spēlēt LČ - tāpat jau šogad nevienai KHL komandai farms nespēlē tik augstā līmenī kā R'2000 un Keramin (Minskas un RD farmi).
Krievijas KHL un Augstākās līgas klubiem farmi spēlē Krievijas 1. līgā, kur līmenis ir zemāks kā BAČā (es teiktu, empīriski samērojams ar bijušo). Samsunglīgu). Cita lieta, ka viņiem farmos spēlē pārsvarā 16-20 gadu veci (kā Podziņš) hokejisti. Toties daudziem krievu KHL klubiem ir sadarbības līgumi ar Augstākās līgas klubiem - Kozjam tad arī nāktos ko tādu izveikt - teiksim, ar Kijevas Sokil vai vispār, piemēram, kādu Polijas klubu...
, 2008-12-19 16:09, pirms 17 gadiem
Edgars rakstīja: Baidos ka līdz ar krīzi Belaru rūpniecībā arī viņiem nekādi skaistie laiki nav gaidāmi.
viņiem ir tas ukazs, ka obligāti noteiktas naudiņas jāieskaita atbalstāmajai komandai, liekas novembrī lasīju ka vieni (Mogiļeva?) jau uz to brīdi to nespēje pildīt. o, atradu, te links kam interesē
pressball.by
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 16:18, pirms 17 gadiem
FORHEROES rakstīja: ASK ir sūdi vagā. Īpaši bēdīgs gan es nespēju būt!
Baronam gan baigi paveicās ar esīša piesaisti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 16:22, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: ===============
Un kadi priekslikumi?
Vienīgais ja Igauņus iesprindzina lai veido bāzes klubu.
neesmu optimists... ja jau eestiem bija problēmas ar to Diamonds finansēšanu apstākļos, kad krīze vēl bij aiz kalniem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 16:26, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Igauņi tak gatavi mums aizdot naudiņu taka ta vairak ir vēlēšanās/nevēlēšanās.
nuu, tas summas apmērs bija/ir tik nenopietns, ka diezvai hokeja klubam ar to vien pietiktu... bez tam, igauņi ir stipri inerti hokeja sponsorēšanā...
, 2008-12-19 16:28, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: neesmu optimists... ja jau eestiem bija problēmas ar to Diamonds finansēšanu apstākļos, kad krīze vēl bij aiz kalniem...
Toties šie ar plašu vērienu ir gatavi Ivariņam pieškirt fin. palīdzību vismaz 45M Ls apmērā .... Vot Tev i "krīze" un "problēmas (šiem) ar finansēšanu"....
, 2008-12-19 16:30, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: nuu, tas summas apmērs bija/ir tik nenopietns, ka diezvai hokeja klubam ar to vien pietiktu... bez tam, igauņi ir stipri inerti hokeja sponsorēšanā...
Ar 45M Ls nepietiktu?! Šie man tā liekas, ka arī KHL varētu ta tīri labi kapāt....
, 2008-12-19 16:33, pirms 17 gadiem
als rakstīja: Toties šie ar plašu vērienu ir gatavi Ivariņam pieškirt fin. palīdzību vismaz 45M Ls apmērā .... Vot Tev i "krīze" un "problēmas (šiem) ar finansēšanu"....
Tak neviens nesaka ka estiem nav naudas, vnk šie to tērēs dajebkur, bet ne kaut kādai savai bāzeskomandai, kura spēlēs Latvijā. Vienu reizi pieteicās un atteicās, otrajā kaut kā pamocjās un izbeidzās, nez vai tagad kāds vēl riskēs trešo reizi to darīt
, 2008-12-19 16:34, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: Tak neviens nesaka ka estiem nav naudas, vnk šie to tērēs dajebkur, bet ne kaut kādai savai bāzeskomandai, kura spēlēs Latvijā. Vienu reizi pieteicās un atteicās, otrajā kaut kā pamocjās un izbeidzās, nez vai tagad kāds vēl riskēs trešo reizi to darīt
A zrja....
, 2008-12-19 16:34, pirms 17 gadiem
als rakstīja: Ar 45M Ls nepietiktu?! Šie man tā liekas, ka arī KHL varētu ta tīri labi kapāt....
vai tad šamie tik lielu ciparu solīja?
, 2008-12-19 16:37, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: vai tad šamie tik lielu ciparu solīja?
http://www.apollo.lv/portal/news/articles/144675

Es pats to ciparu neizdomāju...
, 2008-12-19 16:39, pirms 17 gadiem
als rakstīja: A zrja....
lai gan ja par igauņiem...nesen redzēju virsrakstu ka šamo bode Selver nāks te ar Maximām un Rimi konkurēt un esmu manījis ka Ogrē tas Selvers ceļas. Karoče - Jurka var piestaigāt, pasolīt pareklamēt pa visām Lv pilsētām, hokejistus sūtīt tik pie šiem iepirkties u.t.t., moš kādi kapeiku izdiņģē
, 2008-12-19 16:42, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: lai gan ja par igauņiem...nesen redzēju virsrakstu ka šamo bode Selver nāks te ar Maximām un Rimi konkurēt un esmu manījis ka Ogrē tas Selvers ceļas. Karoče - Jurka var piestaigāt, pasolīt pareklamēt pa visām Lv pilsētām, hokejistus sūtīt tik pie šiem iepirkties u.t.t., moš kādi kapeiku izdiņģē
Drīzāk moš Jurka vēl nospriedīs, ka izdevīgāk tai hallē ir to Selver veikalu uzturēt un izmitināt... nekā hokejkomandu...
, 2008-12-19 16:44, pirms 17 gadiem
als rakstīja: Drīzāk moš Jurka vēl nospriedīs, ka izdevīgāk tai hallē ir to Selver veikalu uzturēt un izmitināt... nekā hokejkomandu...
nē, bodei jau telpas ceļas citā vietā
, 2008-12-19 16:50, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: nuu, RD farms var arī spēlēt LČ - tāpat jau šogad nevienai KHL komandai farms nespēlē tik augstā līmenī kā R'2000 un Keramin (Minskas un RD farmi).
Krievijas KHL un Augstākās līgas klubiem farmi spēlē Krievijas 1. līgā, kur līmenis ir zemāks kā BAČā (es teiktu, empīriski samērojams ar bijušo). Samsunglīgu). Cita lieta, ka viņiem farmos spēlē pārsvarā 16-20 gadu veci (kā Podziņš) hokejisti. Toties daudziem krievu KHL klubiem ir sadarbības līgumi ar Augstākās līgas klubiem - Kozjam tad arī nāktos ko tādu izveikt - teiksim, ar Kijevas Sokil vai vispār, piemēram, kādu Polijas klubu...
Šķiet,ka krievi vel nav atmetuši domu veidot atsevišķu līgu KHL klubu farmiem! Nu,vismaz te vienu brīdi pavīdēja info,ka viss tiekot darīts,lai šī līga tiktu izveidota,jo galīgi KHL nelīdzinoties NHL bez savas RHL (AHL)!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: k-west
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 17:32, pirms 17 gadiem
Deputāti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 17:33, pirms 17 gadiem
Straka rakstīja: Vēlreiz liels paldies Kalvītim un profesionālu komandai, ko sauc par Tautas partiju.
labošu - profesioanāļu komanda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 17:34, pirms 17 gadiem
AM ir kr.etīni!!!!
valsts novesta līdz bezzdibeņa malai!
Kāpec tad piemēram ASK atņem visu? Tā ir liela nauda! A citiem tai pašā laikā dod! dodu ASK vismaz 100 000, samazinatu par 3daļu! Laikam neapzinās un neapjēdz ko dara! ASk tomēr ir lielākais un populārākais klubs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 17:36, pirms 17 gadiem
Janchers rakstīja: Baronam gan baigi paveicās ar esīša piesaisti!
šķēlēm ieeja par brīvu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 17:37, pirms 17 gadiem
Teikšu to pašu, ko pie raksta par ask spēles translāciju:

Tieši tāpec ASK jāliek VISS uz šo sezonu! Vismaz 2nieks BBL, pēc iespējas tālāk Eurocup un Latvijas čempionu tituls!
Jau tagad jāmeklē sponsori nākamajai sezonai, jo saistības uz šo sezonu ir izpildītas un nauda ir!
Par valsts attieksmi pret sportu... tur nav ko runāt! Kr.etīni visi tur ir
Arī tagad labi ja izdosies saglābt baša čempi, kadas problemas bija ar arēnu un hoķa čempi, mūžīgās prēmiju problemas un nespeja uzcelt sporta bāzes un tās savākt (Daugavas stadions, LU) un tagad arī ASk visu grib ar vienu cirtienu noņemt! Nez kas ir ar naudu, ko abrons saņem no valsts?
Katrā ziņā ASK ir atjaunots klubs un valtij ar to ir visciešākā saistība! Pazors un kauns pa visu ģīmi un sačakarēts tēls, ja ASK draudētu bankrots. Arīt tas, ka noņems visu naudu uzreiz nav pareizi. Ok, samazina pa daļām, bija 300 štuki, samazina un 200, tad 100 un beigās jau neko, bet ne visu! Un apr tiem Bukiem... smiekli nāk! Salīdzina BBL, ULEb ar kaut kadu amatieru nato kausu, kur tikai buki ir profesionāli!
Bet ko darīt ka valts nolaista tik talu!
Gan jau viss būs ok!
PAR LIELU ASK!!!
, 2008-12-19 17:38, pirms 17 gadiem
FORHEROES rakstīja: beidzot kautko sakarīgu ištukojuši
Kā tu to domāji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 17:40, pirms 17 gadiem
nu nezinu liekas, ka sports mūsu valstī nav vajadzīgs labāk uzpīpēt un uz krogu aiziet un runa ir ne tikai pa ASK, bet gan pa valsts attieksmi pret sportu kā tādu arī tad kad naudiņa bija tad jau arī daudz kas bija palicis novārtā teiksim vajadzētu apturēt pāris šlesera un demakovas korupcijas projektus un tad jau naudiņa parādītos ne tikai sportam, bet varbūt arī izrādītos, ka valstī nav krīze.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 17:42, pirms 17 gadiem
man pietiktu 150 000 Ls,lai LAČā par medaļām pacīnītos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 17:43, pirms 17 gadiem
ParLieluLatviju rakstīja: AM ir kr.etīni!!!!
valsts novesta līdz bezzdibeņa malai!
Kāpec tad piemēram ASK atņem visu? Tā ir liela nauda! A citiem tai pašā laikā dod! dodu ASK vismaz 100 000, samazinatu par 3daļu! Laikam neapzinās un neapjēdz ko dara! ASk tomēr ir lielākais un populārākais klubs!
Parādi man vel kaut vienu valsti šai baltā pasaulē,kuras armija finansē klubu,kas (izņemot nosaukumu ASK) nekur armiju nepārstāv! Buki ta vismaz piedalās visādos armijas pasākumos un spēlēs, bet tie Rīgas mori tikai barojās no armijas siles (un neslikti vel pie tam),bet jēga armijai no viņiem nekādas!
Varbūt vienīgi armijas vadībai vajadzēja viņus uz Ādažu poligonu aizdzīt,lai rok artilēristiem uguns pozīcijām tranšejas!
, 2008-12-19 17:43, pirms 17 gadiem
Vienvardsakot IDIOTISMS !!
, 2008-12-19 17:44, pirms 17 gadiem
ASK zīmolu basketbolā zin visā eiropā, neizprotu vetārsta rīcību. Laikam nīst basketbolu. Ja netiek zirgiem ,tad nedos nevienam. Būtu vismaz iedevuši konkrētiem mērķiem-viesnīcām transportam,zāļu īrēm, algām baltajiem utml.Skatos tos nīkuļus no gulbenes par ž-līmeņa 2.vietu atbalstīs
, 2008-12-19 17:47, pirms 17 gadiem
FORHEROES rakstīja: bljje, un ko tad darīt? moška pensionāriem pārāk lielas pensijas? derētu samazināt, ne?
pats saprati ko uzrakstīji
, 2008-12-19 17:47, pirms 17 gadiem
ta nav ko cepties, domājiet ASK vadība jau nebija kaut kam tādam gatava?
Bija un gan jau tiek meklētas iespējas uz nākamo sezonu, bet šī ir jāturpina tik pat labi kā iesāka!
Viss būs bumbās!!!
, 2008-12-19 17:47, pirms 17 gadiem
master sporta rakstīja: ASK zīmolu basketbolā zin visā eiropā, neizprotu vetārsta rīcību. Laikam nīst basketbolu. Ja netiek zirgiem ,tad nedos nevienam. Būtu vismaz iedevuši konkrētiem mērķiem-viesnīcām transportam,zāļu īrēm, algām baltajiem utml.Skatos tos nīkuļus no gulbenes par ž-līmeņa 2.vietu atbalstīs
Kāpēc Veldre nīst sportu! Bukiem taču netaisās apgriezt naudiņu,jo viņi reāli pārstāv armiju!
, 2008-12-19 17:48, pirms 17 gadiem
Labo bildi ielikuši,un arī sakarīga!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 17:49, pirms 17 gadiem
CIK BIEŽI RAKSTAM MAINĪS BILDI?
Šī jau kāda ceturtā!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 17:51, pirms 17 gadiem
Likvidējam Latvijas armiju, no kuras tolka tāpat nekāda un pārvirzam naudu ASK/Rīga groza bumbas meistariem...
, 2008-12-19 17:51, pirms 17 gadiem
Bandito777 rakstīja: CIK BIEŽI RAKSTAM MAINĪS BILDI?
Šī jau kāda ceturtā!!!!
Tulīt vel nomainīs!
, 2008-12-19 17:51, pirms 17 gadiem
Jautajums par Barona naudu, ko šie saņem no valsts!
Jādomā, ka to arī nogriezīs!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 17:53, pirms 17 gadiem
acmilan rakstīja: nu nevajag tagad arii bukus nolikt!!! es domaju ka tad kada jega kaut kadu jauniesu hokeja komandu LŪŠI??? reali cik viniem var but cilveki, kas nodarbojas ar hokeju?? nu kadi 50 ne vairak!! bet ASK apaksistemas darbojas ap 400jauniesu!!!! reali jo mazaks budzets, jo mazak lidzekļu aizies jaunajiem!!! darot kautko labu, tiek izdarits vel ļaunaks!!!! tak kad tika izveidots ASK manu prat tika teikts, ka tas ir lai popularizetu rigas vardu un ASK labo slavu, kas bija 50gados!!! manu prat AM izdara ļoti lielu kļūdu!!! ok nedos naudu un ASK partop par kautkadu EUROBANK/RIGA un tas domajat ir baigi forši??? manuprat ASK nedrikst izņemt no sava nosaukuma ASK, jo tikai tas vien piesaista daudzus cilvekus!!!! ok var pievienot, bet nedrikst iznemt ASK!!!!! un mazie baroneni, domajat ka tas baronam ko labu vestis??? tas tikai liks jums uz neilgu laiku justies vareniem un viss!! pec tam i skatitajiem interese nebus nakt uz spelem, tas nozimee vel lielakus minusus!!! u.t.t. padomajiet ko jus runajat pa prieksu!!!!
Lai arī cik nebūtu tur šie jaunie hokejisti,bet tie ir savējie puiši
Pareizi Veldre izdarija,ka beidz dot naudu kaut kādiem mistiskiem veidojumiem,no kuriem armijai nav nekāda reāla labuma!
P.S. Ja godīgi,tad es jau sen brīnos kāpēc Valsts kontrole nebija paņēmusi AM pie žaunām,jo neizprotama bija šo armiju nekādi nepārstāvošo klubu finansēšana!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 17:55, pirms 17 gadiem
acmilan rakstīja: CSKA!!! moscow sofia un laikam ka ukrainiem ariii bija!!!
Par cik RU vel tālu no demokrātiskas valsts (ar tirgus ekonomiku) sistēmas,tad tas netiek ņemts vērā,bet A-Eiropas klubi vienkārši saglabājuši vecos nosaukumus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 18:03, pirms 17 gadiem
viss ir pareizi, ASK Rīga, jau nu neizskatās Armijas komanda, topat Bergmanis pateica
, 2008-12-19 18:03, pirms 17 gadiem
acmilan rakstīja: kas tev krievos nepatik????? Krievijas Armija jau ari dod lielako summu!!!! un kads sakars krievu armijai ar tirgu??? mums reali skatoties vispar tirgus nav!!!!!
Sakars tāds, ka normālās valstīs valsts atbalsta un finasē nekomerciālus sporta veidus, kam ir grūti piesaistīt sponsoru, un jauniešu sportu, nevis profesionālus sporta klubus tādos populāros sporta veidos kā piemēram basketbols, kur ir lielas iespējas piesaistīt privātos sponsorus
, 2008-12-19 18:07, pirms 17 gadiem
Nu sen bija laiks, cik var mūsu nodokļos nomaksāto naudu pa labi, pa kreisi bārstīt...
, 2008-12-19 18:09, pirms 17 gadiem
eu nu taccu izbanojiet to FORHEROES .... ir dumi cilveeki, ir cilveeki kas sasit galvu un paliek dumi, bet ssitas neietilpst nevienaa... sorry ccali, bet skiet ka tevi maate beerniibaa nav miileejusi! var dir** bet vajag zinaat meeru!
, 2008-12-19 18:10, pirms 17 gadiem
acmilan rakstīja: kas tev krievos nepatik????? Krievijas Armija jau ari dod lielako summu!!!! un kads sakars krievu armijai ar tirgu??? mums reali skatoties vispar tirgus nav!!!!!
Manuprāt, nav īsti korekti salīdzināt Latviju un Krieviju pārāk lielās militāro budžetu izmēru atšķirības dēļ. Un vēl- neesmu iedziļinājies CSKA klubu finanšu avotos, bet sieviešu CSKA nupat pamanījās izbļaustīties par bankrotu, kad no viņiem atteicās sponsors, kam ar armiju nebija nekāda sakara.
, 2008-12-19 18:10, pirms 17 gadiem
acmilan rakstīja: gudrinieks!!!! un vel pardodam krieviem LATGALI!!!
nekādu problēmu, un arī to naudu novirzam basketam..
, 2008-12-19 18:11, pirms 17 gadiem
Nu vismaz šajā laikā Bebri izdzīvos, paspēlēs bišk LAČ un pēc krīzes atkal varēs palielināt naudu un būvēt komandu. Par basīti...pofig, valstij nav jāmaksā kaut kādiem ārzemnieku basketbolistiem algu
, 2008-12-19 18:14, pirms 17 gadiem
artisk rakstīja: nekādu problēmu, un arī to naudu novirzam basketam..
A moš tevi pašu pārdodam un par to naudu uztaisam remontu kādā slimnīcā. Divi labi darbi uzreiz - gan slimnīca izremontēta, gan par vienu idiņu Latvijā mazāk
, 2008-12-19 18:15, pirms 17 gadiem
Da pofig par jums visiem, kas ar regbiju???
Nu cerams, ka iedos, lai to mazumiņu kaut vai saņemtu. Man šosezon lieki 100ls/menesī nebija...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 18:21, pirms 17 gadiem
Man rūp...
, 2008-12-19 18:27, pirms 17 gadiem
visiem ruup jaunaa biblioteeka.. tagad vareesiet basketbola vietaa iet uz biblioteeku lasiit graamatas!
, 2008-12-19 18:30, pirms 17 gadiem
Tiesam zel bet jostas jasavelk ciesak.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 18:37, pirms 17 gadiem
dzhammou rakstīja: visiem ruup jaunaa biblioteeka.. tagad vareesiet basketbola vietaa iet uz biblioteeku lasiit graamatas!
Ja Tev,izņemot basketu, cits nekas neinteresē,tad nevajag domāt,ka arī citiem nekas neinteresē!
Nevaru saprast ko satraucās par vienu basketbola klubu,jo šeit aritmētika pavisam vienkārša-ja nevari piesaistīt sponsorus,tad bay,bay un nekāda basketošana nesanāks! Dabiskā atlase,kad stiprie izdzīvo,bet nīkuļi atmirst paši no sevis!
, 2008-12-19 18:41, pirms 17 gadiem
FORHEROES rakstīja: bljje, un ko tad darīt? moška pensionāriem pārāk lielas pensijas? derētu samazināt, ne?
Nebūs nekāds brīnums, ja tā arī notiks
, 2008-12-19 18:41, pirms 17 gadiem
Kur ir loģika ļoti vājai komandai pilnīgi bez nekādas perspektīvas kā bebriem dot 100 stukas, un komandai, kas reāli var nest Latvijas vārdu Eiropā apcirt budžetu līdz 0. kads varētu būt pamatojums šādam solim?
, 2008-12-19 18:42, pirms 17 gadiem
tas, ka AM finanses gaaja ne tur, kur vajag, jau pirms kriizes bija skaidrs.
Taa vietaa, lai uztaisiitu kaadu normaalu sporta baazi tiem kas tieshaam saistiiti ar armiju, sponseree aarzemniekus vai klubus ar armijas vaardu.
Tagad veel kriize ibio. Nepaarprotiet mani - labpraat redzeetu bagaatiigi atbalstiitu sporta laucinju un valsts puses, bet tagad, kad arvien vairaak cilveeku domaa kaa lai savelk galus kopaa un izdziivo liidz naakoshajai naudinjai, logjiski, ka sports nav prioritaate #1.
, 2008-12-19 18:45, pirms 17 gadiem
Un veel:

visticamaak, ka ASK un Baronam naakoshsezon nebuus arii Riigas domes nauda. Laiciigi jaasaak mekleet jauni sponsori. Laiks ir pietiekoshi - vajag tik mekleet
, 2008-12-19 18:47, pirms 17 gadiem
Armija, Parex, Rīgas dome - tris vaļi, kuri visi pēkšņi nebūs

tik nevar saprast , ko nozīmē no nākamā gada? no 1. janvāra vai no sezonas beigām (man jau šķiet, ka no 1. janvāra). vai ari tā trešdaļa domāta šis sezonas pabeigšanai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 18:58, pirms 17 gadiem
Gaļīgais lopu dakteris nedraudzējās ar sportu,Tas nu ir fakts,ASK Rīga sistēmā tiešām ir lielākais skaits jauniešu kuriem arī tiek noņemta nauda,Padomājiet treknie alusvēderi ar Veldri priekšgalā ko dariet,
, 2008-12-19 19:15, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kāpēc Veldre nīst sportu! Bukiem taču netaisās apgriezt naudiņu,jo viņi reāli pārstāv armiju!
arī bukiem to naudinju apgrieza, tiesa gan, ne visu, bet krietnu gabalu gan...ASK Rīgai armija bija tikai "viens no galvenajiem" sponsoriem, a bukiem bez maz vai vienīgais...šis lēmums stipri vairāk ietekmēs Bukus, nekā ASK/Rīgu...
, 2008-12-19 19:35, pirms 17 gadiem
FORHEROES rakstīja: bljje, un ko tad darīt? moška pensionāriem pārāk lielas pensijas? derētu samazināt, ne?
kur tāds kuņ^s dēls kā tu var piedzimt !
vnk besī .. bankrotes i arī tavs barons !!!
neauztraucies .. pašam naw intresantak kad barons spele pret ask lbl un ir intriga vai ari tew patik kad vinji paliek chempioni ar saviem 7 melnjiem ! splejot finala pret ventinjiem ar visiem latvieshiem un vinnejot tik pa 10pt
, 2008-12-19 19:39, pirms 17 gadiem
Volx rakstīja: Kopš kura laika ASK ir populārakis klubs!?
Domaju ka reitings būtu Dinamo,Liepajas metalurgs un Vilki tad tik ASK,LSPA utt.
Manā "topā" viennozīmīgi Vilki ir augstāk par baša ASK....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 20:00, pirms 17 gadiem
als rakstīja: Manā "topā" viennozīmīgi Vilki ir augstāk par baša ASK....
Vai tad tā nav visiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 20:08, pirms 17 gadiem
Izskatās, ka Kaspis un Robis nekas vairāk kā dvieļu padevēji Maskavā nebūs..
, 2008-12-19 20:10, pirms 17 gadiem
karliss rakstīja: Vai tad tā nav visiem?
TE visiem izskatās, ka tā nav...
, 2008-12-19 20:13, pirms 17 gadiem
ASK ir jāparstāva armija nevis jaizmanto tikai nosaukums. Basketbola variantā tas ir tīrais plaģiāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 20:17, pirms 17 gadiem
pidžāmu balle rakstīja: tu buusi pirmais, kas dabuus pa muti.
Diezvai tie ārzemnieki viņu meklēs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 20:31, pirms 17 gadiem
Jā, riebīgi gan. Ja arī atradīs labus sponsorus, tad no skanīgā nosaukuma ASK Rīga nosaukuma paliks kkāds muļķīgs RBSSKALS/TELE2 vai kas tml.
, 2008-12-19 20:37, pirms 17 gadiem
Es tik nesaprotu, kur tāda ažiotāža ap ziņu, kuru jau visi mēnesi atpakaļ zināja. Iesaku palasīt analītiskus rakstus par Latvijas ekanomiku, ziņas (ne tikai sporta), internets.

Protams, ka tas ir nepatīkami un nesaprotu tos, kuri te priecājas. Ja ASK bankrotēs tas būs tikai mīnuss LV basim - kritīsies līmenis, nebūs Rīgas derbiju ap kuriem vienmēr bija ažiotāža utt. Tas pats attiecas uz hokeja komandām.
Es, kā Barons fans nebūt nepriecājos, kā te daži..Vieinīgi prieks, ka dāmu čempis, tomēr notiks.
, 2008-12-19 20:42, pirms 17 gadiem
Ko jūs te čīkstiet par savu ASK? Naudas būs mazāk visiem (vismaz tā jābūt) - paskatieties, šogad ASK saņēma 300 000 (acīmredzot, latu), kas tā jau nav nekāda lielā summa priekš kluba, kurš algo leģionārus un arī Latvijas valstvienības cienīgus spēlētājus + taisās maksāt gan Štelmaheram, gan Kambalam...
Ja es arī būtu ASK fans, tik un tā man kā latvietim uztrauktu vairāk, piemēram, tas pats bobslejs un citi sporta veidi, kuriem katrs santīms zelta vērtē...
, 2008-12-19 20:47, pirms 17 gadiem
Var redzēt, ka mums valstī viss tiek domāts īstermiņā. No vienas puses, atņemot sportam naudu šodien, īstermiņā tiek ietaupīti līdzekļi un būtisks kaitējums it kā nepastāv. Vienkāršāk sakot, vairāk plusu nekā mīnusu. Bet, ja paskatāmies ilgtermiņā šādus lēmumus, tad redzam, valsts neveicina veselīga dzīves veida ideju. Vai tiešām Veselības ministrijai nekas nav sakāms šajā sakarā? Labāk, lai valsts iedzīvotāji nodzerās, slimo un izdara noziegumus nekā nodarbojas ar sportu?
Nav brīnums, ka valsts atrodas tādā bedrē, visi lēmumi taču tiek balstīti uz īstermiņa plāniem.
, 2008-12-19 20:56, pirms 17 gadiem
Feno rakstīja: Var redzēt, ka mums valstī viss tiek domāts īstermiņā. No vienas puses, atņemot sportam naudu šodien, īstermiņā tiek ietaupīti līdzekļi un būtisks kaitējums it kā nepastāv. Vienkāršāk sakot, vairāk plusu nekā mīnusu. Bet, ja paskatāmies ilgtermiņā šādus lēmumus, tad redzam, valsts neveicina veselīga dzīves veida ideju. Vai tiešām Veselības ministrijai nekas nav sakāms šajā sakarā? Labāk, lai valsts iedzīvotāji nodzerās, slimo un izdara noziegumus nekā nodarbojas ar sportu?
Nav brīnums, ka valsts atrodas tādā bedrē, visi lēmumi taču tiek balstīti uz īstermiņa plāniem.
Nejauc 2 dažādas lietas - viņi noņem naudu atsevišķām komandām, sporta veidiem. Bet tautas sportošana un labas veselības uzturēšana, praktiski, nemaz nav atkarīga no ASK Rīgas basketbola vai ASK Ogres hokeja klubiem. Tā ir atkarīga no sabiedrības izglītošanas, tautas sporta pasākumu rīkošanas, fiziskās audzināšanas (kā man nepatīk šitais vārdu savienojums) mācīšanas skolā utml. pasākumiem. Drīzāk otrādi - pie augstāka līmeņa sporta pasākumiem vairāk "līdzjutēju", kuri rij čipsus un sēž pie TV kastēs, blenžot ASK - Barona spēli... nu labi, tas tā nenopietnāk.
Un ja par šo tēmu, tad drīz jau nevienam neradīsies jautājumi, kāpēc orientēšanās ir populārākais sporta veids - tāpēc, ka lēts. Turklāt rādās, ka daudziem orientēšanās sporta veida nicinātājiem pašiem nāksies iemēģināt šo sporta veidu, mežos bēgot no kreditoriem...
, 2008-12-19 20:58, pirms 17 gadiem
Feno rakstīja: Var redzēt, ka mums valstī viss tiek domāts īstermiņā. No vienas puses, atņemot sportam naudu šodien, īstermiņā tiek ietaupīti līdzekļi un būtisks kaitējums it kā nepastāv. Vienkāršāk sakot, vairāk plusu nekā mīnusu. Bet, ja paskatāmies ilgtermiņā šādus lēmumus, tad redzam, valsts neveicina veselīga dzīves veida ideju. Vai tiešām Veselības ministrijai nekas nav sakāms šajā sakarā? Labāk, lai valsts iedzīvotāji nodzerās, slimo un izdara noziegumus nekā nodarbojas ar sportu?
Nav brīnums, ka valsts atrodas tādā bedrē, visi lēmumi taču tiek balstīti uz īstermiņa plāniem.
Interesnti kā ASK Rīga sonsorēšana ietekmē iedzivotāju nodzeršanos un veselību?!
Un tad kad nauda vajadzīga, lai vispār tuvākajos mēnešos izmaksātu algu, ir grūti domāt ilgtermiņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 21:22, pirms 17 gadiem
Sen jau vajadzēja samazināt to AM budžetu! Lai tak pašfinansējas! Kā nodokļu maksātājs nevēlos uzturēt kaut kādus bebrus un "ASK". Labāk būtu bobslejam vairāk naudiņas atvēlējuši, bet kur nu!

Tad nu jādomā, ka Kambis un Štelmis "armijniekiem" šosezon nespīd.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 21:33, pirms 17 gadiem
ArchKK rakstīja: pasaki kursh eiroligas augsta limenja klubs ir tikai ar pashmaju basketbolistiem!? Es negribetu lai ask riga nolaizhas lidz tadam limenim ka ventspils kuri pat uleba netiek ar pashmaju basketbolistiem
Būtu priecājies, Antiņ, ka ir klubs, kurš uzdrošinās ieguldīt arī pašmāju basketbolā un izlases nākotnē!
Mēs tā pat tuvākajos gados nebūsim Eirolīgā. "Barons" FIBA kauss būs vienīgā latviešu izcīnītā trofeja pēdējos gadu desmitos.
Labāk likt uz izlasi, nekā censties, lai beigās izkristu eirokausu 2.vai 3.kārtā.

p.s.-kamēr būs finansiālā krīze, mūsu klubiem nebūs nekādu cerību eirokausos. Pēc tam skatīsimies, bet neticu, ka lielās zvaigznes rausies uz LV klubiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 21:42, pirms 17 gadiem
ArchKK rakstīja: davai nejauksim te musu lv zemo lieni pashmaju basketbola! parunasim globali, vai ventspils ir ko sasniegusi eiropa? nevar ne rytas vinnet ne zhalgiri? un vai shosezon vetspils vinneja ask rigu kautreizi?? kaskuli pirms dir* sac padoma, vai kad ask speleja pret mourosi bija visi lideri ask vienibai? ne nebija taka nedirs ja nezini! ventspils vel tuvakos 50 gadus ar 1 000 budzetu neko nesasniegs

mja un prieksh ipashi gudrajiem tad uleba uzvara skaitas ja uzvar 2 spelju summa ko ask ari izdarija taka
Kādas tev problēmas pret Ventspili? viņi šajā sezonā spēlē ļoti sakarīgi un sastāvs viņiem ir ļoti neslikts savākts ar ierobežotiem līdzekļiem, viņi vismaz neņem spēlētajus ko nevar atļauties. ir vinnējuši Baronu, Žalgiri gandrīz un pavasarī vēl pacīnīsies gan ar Baronu gan ar Rīgu.
, 2008-12-19 21:43, pirms 17 gadiem
ArchKK rakstīja: juu fiba kauss kur speleja eiropas atkritumi tiesham ir ar ko lepoties baloni 4ever! ja tur speletu kautvai nevežis tad domaju balons tiem iekastu ka parasti!

Nu ko tad jus pi** klat ask rigai, ja ir tads klubs ka ventspils kur spele jussu iemilotie latvieshu jaunie talanti! Tikai es negribu ierubit teļuku un skatities ka mes pajajam eiropas klubiem un ari leishiem
Vismaz "Barons" kolekcijā ir kāds eirokauss, bet "ASK" ir "nulle"! Samierinies Par "ASK" kāsieniem "Baronam" jau esi piemirsis

Man besīja, ka "ASK" nedeva ieguldījumu LV izlasē. "Baronā" vismaz līderis bija/ir Šķēle. Arī Bērziņš progresē. BKV vienmēr ir devusi ieguldījumu izlasē, tāpēc nav ko sieties klāt. Ja Tu izlases panākumu vietā izvēlies pāris uzvaras eirokausos, tad man ar Tevi nav par ko runāt.
Par "ASK" pagaidām varu teikt tikai labu, jo beidzot Bertānam tiek dota iespēja uzspēlēt un progresēt. Tas labi. Vītols un Helmanis starpcitu lielākos panākumus guvuši tieši BKV sastāvā
BKV starpcitu šosezon triju LV grandu savstarpējās spēlēs spēlējusi vispārlecinošāk

p.s.-leišiem mēs zaudēsim vienmēr. Tāda ir realitāte, tāpēc nečīksti. Ja mēs jaunos audzinātu tā pat kā kaimiņi, tad nebūtu jāpaļaujas tikai uz viesspēlētājiem, kuri tā pat nav augstākās raudzes.

Tevi gadījumā nenobanoja par muļķību gvelšanu?
, 2008-12-19 21:47, pirms 17 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vismaz "Barons" kolekcijā ir kāds eirokauss, bet "ASK" ir "nulle"! Samierinies Par "ASK" kāsieniem "Baronam" jau esi piemirsis

Man besīja, ka "ASK" nedeva ieguldījumu LV izlasē. "Baronā" vismaz līderis bija/ir Šķēle. Arī Bērziņš progresē. BKV vienmēr ir devusi ieguldījumu izlasē, tāpēc nav ko sieties klāt. Ja Tu izlases panākumu vietā izvēlies pāris uzvaras eirokausos, tad man ar Tevi nav par ko runāt.
Par "ASK" pagaidām varu teikt tikai labu, jo beidzot Bertānam tiek dota iespēja uzspēlēt un progresēt. Tas labi. Vītols un Helmanis starpcitu lielākos panākumus guvuši tieši BKV sastāvā

p.s.-leišiem mēs zaudēsim vienmēr. Tāda ir realitāte, tāpēc nečīksti. Ja mēs jaunos audzinātu tā pat kā kaimiņi, tad nebūtu jāpaļaujas tikai uz viesspēlētājiem, kuri tā pat nav augstākās raudzes.
Kāpēc kādam klubam būtu jādod iegudījums LV izlasē? Un tas, ka Šķēle spēle Baronā tas nenozīmē, ka Barons dod baigo ieguldījumu izlasei. tikpat labi var teikt, ka Spānijas līga dod baigo ieguldījumu, jo tur divi saspeles vadītaji mūsejie spelē.
, 2008-12-19 21:49, pirms 17 gadiem
ArchKK rakstīja: ..un vai shosezon vetspils vinneja ask rigu kautreizi??
10.oktobris - LBL spēle - Ventspils vs ASK 73:68
, 2008-12-19 21:51, pirms 17 gadiem
Dude88 rakstīja: Kāpēc kādam klubam būtu jādod iegudījums LV izlasē? Un tas, ka Šķēle spēle Baronā tas nenozīmē, ka Barons dod baigo ieguldījumu izlasei. tikpat labi var teikt, ka Spānijas līga dod baigo ieguldījumu, jo tur divi saspeles vadītaji mūsejie spelē.
Šķēle ir komandas līderis, īpaši jau efektivitātes ziņā, turklāt viņš spēlē LV čempionvienībā. Viņš noteikti būs LV izlasē, un jau pēdējā EČ bija izlases vadošais punktu guvējs. Jautājumi?

p.s.- Nu, ja runa būtu par LT izlasi un klubiem, tad neko nevarētu pārmest, jo LT izlases spēlētāji spēlē pasaules vadošajos klubos un krāj pieredzi tur. Bet kur krāj pieredzi mūsu līderi un jaunās zvaigznes (neskaitot Biedriņu un vēl pāris)?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 21:55, pirms 17 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Šķēle ir komandas līderis, īpaši jau efektivitātes ziņā, turklāt viņš spēlē LV čempionvienībā. Viņš noteikti būs LV izlasē, un jau pēdējā EČ bija izlases vadošais punktu guvējs. Jautājumi?
Es piekrītu, ka Šķēļe ir ļoti labs spēlētājs un noteikti būs izlasē. Es vienkārši gribēju teikt, ka dēļ tā ka viņš spēle Barona, nenozīme, ka Barons baigi uztraucas par izlasi un dod tai kautkādu ieguldījumi, man pat liekas tieši otrādi, jo letiņi tajā komandā izskatās ka regresē vai vismaz apstājušies izaugsmē točna.
, 2008-12-19 21:55, pirms 17 gadiem
ArchKK rakstīja: davai nejauksim te musu lv zemo lieni pashmaju basketbola! parunasim globali, vai ventspils ir ko sasniegusi eiropa? nevar ne rytas vinnet ne zhalgiri? un vai shosezon vetspils vinneja ask rigu kautreizi?? kaskuli pirms dir* sac padoma, vai kad ask speleja pret mourosi bija visi lideri ask vienibai? ne nebija taka nedirs ja nezini! ventspils vel tuvakos 50 gadus ar 1 000 budzetu neko nesasniegs

mja un prieksh ipashi gudrajiem tad uleba uzvara skaitas ja uzvar 2 spelju summa ko ask ari izdarija taka
.. 1reiz Ventspils shosezon ir vinnejusi ask...
, 2008-12-19 21:58, pirms 17 gadiem
ArchKK rakstīja: davai nejauksim te musu lv zemo lieni pashmaju basketbola! parunasim globali, vai ventspils ir ko sasniegusi eiropa? nevar ne rytas vinnet ne zhalgiri? un vai shosezon vetspils vinneja ask rigu kautreizi?? kaskuli pirms dir* sac padoma, vai kad ask speleja pret mourosi bija visi lideri ask vienibai? ne nebija taka nedirs ja nezini! ventspils vel tuvakos 50 gadus ar 1 000 budzetu neko nesasniegs

mja un prieksh ipashi gudrajiem tad uleba uzvara skaitas ja uzvar 2 spelju summa ko ask ari izdarija taka
Pirms pats kaut ko dir*s padomā vai pēc idiņa neizklausies. Ja jau tik dikti gribējās uzlikt uz BKV tad bišk pielieto smadzenes. Pirmkārt Ventspils ir vinnējusi ASK šosezon, lai gan budžets ir kādas trīs reizes mažaks. Otrkārt Ventspils ir bijuši ULEB grupu turnīra labāka komanda, kas ASK ar vēl n-gadus domāju nespīd
, 2008-12-19 22:03, pirms 17 gadiem
Marty82 rakstīja: Pirms pats kaut ko dir*s padomā vai pēc idiņa neizklausies. Ja jau tik dikti gribējās uzlikt uz BKV tad bišk pielieto smadzenes. Pirmkārt Ventspils ir vinnējusi ASK šosezon, lai gan budžets ir kādas trīs reizes mažaks. Otrkārt Ventspils ir bijuši ULEB grupu turnīra labāka komanda, kas ASK ar vēl n-gadus domāju nespīd
Ideāli noliki to tīni pie vietas
, 2008-12-19 22:05, pirms 17 gadiem
ArchKK rakstīja: juu fiba kauss kur speleja eiropas atkritumi tiesham ir ar ko lepoties baloni 4ever! ja tur speletu kautvai nevežis vai zhalgiris tad domaju balons tiem iekastu ka parasti!
Nu diezin vai Ural Great, Zagreb, Khimik, Paok ir baigie eiropas atkritumi. Tāpat tur spēlēja arī ASK mīļais Maroussi.
, 2008-12-19 22:05, pirms 17 gadiem
Dude88 rakstīja: Es piekrītu, ka Šķēļe ir ļoti labs spēlētājs un noteikti būs izlasē. Es vienkārši gribēju teikt, ka dēļ tā ka viņš spēle Barona, nenozīme, ka Barons baigi uztraucas par izlasi un dod tai kautkādu ieguldījumi, man pat liekas tieši otrādi, jo letiņi tajā komandā izskatās ka regresē vai vismaz apstājušies izaugsmē točna.
Ok, baigi jau neuztraucas, bet labi ja līderis ir viens no LV labākajiem spēlētājiem un treneris ir LV pašlaik labākais speciālists
, 2008-12-19 22:06, pirms 17 gadiem
ArchKK rakstīja: davai nejauksim te musu lv zemo lieni pashmaju basketbola! parunasim globali, vai ventspils ir ko sasniegusi eiropa? nevar ne rytas vinnet ne zhalgiri? un vai shosezon vetspils vinneja ask rigu kautreizi?? kaskuli pirms dir* sac padoma, vai kad ask speleja pret mourosi bija visi lideri ask vienibai? ne nebija taka nedirs ja nezini! ventspils vel tuvakos 50 gadus ar 1 000 budzetu neko nesasniegs

mja un prieksh ipashi gudrajiem tad uleba uzvara skaitas ja uzvar 2 spelju summa ko ask ari izdarija taka
Kā man patīk šitie bērnudārza līmeņa komentāri, piemēram, "mēs zaudējām, jo mums nebija līderu" utml. Nemaz nerunājot par to, ka komentāra autoram nav informācijas par BK Ventspils sasniegumiem.

Un vispār, iemācieties rakstīt daudz maz gramatiski pareizā latviešu valodā un man pajāt, ka neesat vēl gājuši 1. klasē, kur māca pareizrakstības pamatus. Tādā gadījumā nenāciet šeit komentēt!!!
, 2008-12-19 22:09, pirms 17 gadiem
Prieks dzīvot vienā valstī ar tik apdāvinātiem cilvēkiem kā ArchKK, bet tomēr izskatās, ka ASK būs bankrots vai arī nākamsezon cīkstēšanas ar Zemgali... Neticu, ka Parex šajos apstākļos šiem kaut ko sponsorēs... Skumji bet fakts
, 2008-12-19 22:15, pirms 17 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: p.s.- Nu, ja runa būtu par LT izlasi un klubiem, tad neko nevarētu pārmest, jo LT izlases spēlētāji spēlē pasaules vadošajos klubos un krāj pieredzi tur. Bet kur krāj pieredzi mūsu līderi un jaunās zvaigznes (neskaitot Biedriņu un vēl pāris)?
Nu ar leišiem jau īstenībā vispār nav ko salīdzināt, jo kamēr divi viņu izlases spēlētāji ir vieni no līderiem Itālijas čempionvienībā, tikmēr viens no mūsu izlases līderiem kapā pa Itālijas otro līgu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 23:09, pirms 17 gadiem
Tādi loh.i te salasījušies! Esmu tusā, bet nevarēju nociesties pateikt skarbus vārdus dažiem! Ivars77, tu lielā mute! Tavs LM jau kuro gadu spēlē hoķi ar otršķirīgiem krieviem un treneris ar izbrāķēts Krievijā! Plus tu muldoņa runājot par naudu - rūpnīca Liepājas Metalurgs arī noietu pa grunti, ja ne valsts atbalsts! Karoč nedir.s lieku!
Hose! Tu mazgadīgais slapdraņķi! Par kādu Šķēli tu runā? Tas kurš uzlika veto izlasei? Itālijas līgā Juve spēlē tikai ar itāļiem, KO? Un vēl-kas ir Juvei sponsori, tu zini, gaili?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-19 23:47, pirms 17 gadiem
mazak kabatas vajag bast, tad nevajadzes nekadu samazinajumu! zurkas!
, 2008-12-20 00:21, pirms 17 gadiem
mja tas jau bij gaidams, tiesa nedomaju ka bus tik shvaki ko dariit. ekonomiskā krīze, kā nekā (par politiku jau ir cita runa, to citai reizei ...)
, 2008-12-20 00:22, pirms 17 gadiem
tagad vairāk būs jāsāk domāt par jaunieshiem. jaameklee zelta talanti pa visu latviju
, 2008-12-20 00:23, pirms 17 gadiem
als rakstīja: Atā bebri.... sveiki, saimniecības preču veikal...
es no šī drīzāk sapratu, ka klubs joprojām būs, tikai ar mazāku budžetu
, 2008-12-20 00:47, pirms 17 gadiem
Normāla bilde..
, 2008-12-20 03:04, pirms 17 gadiem
Nez kā viņi sadomājuši Kambi un Štelmaheru pavilkt??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-20 08:35, pirms 17 gadiem
Super! Vajaga vispar ne santima viniem nedod, citadak dzivo uz musu kakla... pat vardu trukst, kaa izteikties. Krieviski tas saucās "nahļebņiki". Ejiet stradat!
, 2008-12-20 09:25, pirms 17 gadiem
Mja,smagi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-20 10:41, pirms 17 gadiem
ArchKK rakstīja: butautas treneris ganjau kontakti, ja ir kontakti tad ari sponsori, uleb kauss pietam ar labak vietām, tagad krievijas turnirs kur grozas milzgas naudas protams nav reali tur vinnet bet nu tomer! Domaju ka no shiem naudu noraus, pietam seb bbl ask ir stabils top 3 tur ari maksa seb banka visai normalu summu!

Neticu ka ask pazudis, tikai ne to shis klubs tik labs! Mja jaludz dievs lai nenotiktu ka ari zhalgiri!

Kr4 cerams ka ASK vinnes sho marazma parpilno valsti@@@ es ticu ka ask mekles sponsoru nejau latvija bet eiropa, krievija utt..
tu mazpissānīti, ko tu tur gvelz..izkāp no autiņiem un tad šļupsti...seb dod tieshi tik daudz naudas, lai līga kā tāda pastāvētu un tas arī viss...domā par trešo vietu kaut kādas naudas balvas?? kad sapņo aiztaisi acis....Latvijā sponsorus meklē vairs tikai 2. līga, jo lielajiem jau sen ir skaidrs, ka šeit vairs nav ko meklēt un sen jau tiek meklēti varianti vairāk Rietumu, nekā Austrumu virzienā....Krievijā ar visiem krīze, nedomāju, ka visiem krieviem pietiks pašiem priekš sevis, kur nu vēl priekš inostranciem..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-20 11:03, pirms 17 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Hose! Tu mazgadīgais slapdraņķi! Par kādu Šķēli tu runā? Tas kurš uzlika veto izlasei? Itālijas līgā Juve spēlē tikai ar itāļiem, KO? Un vēl-kas ir Juvei sponsori, tu zini, gaili?
Nerunā daudz, neko nejēdz!
Šķēle nekādu veto neuzlika. Ja būtu lasījis interviju ar Armandu eSportā, tad zinātu, ka stulbais Trajkovičs un Buļs naturāli "uzmeta" viņu. Šķēlem bija savainojums, tāpēc viņš visdrīzāk nevarētu palīdzēt izlasei, bet tie abi dunduki visu uztaisīja tā, ka viņš redz nesekojot disciplīnai, piemēram, kavējot kopīgo ēdienreizi, lai gan viņi labi zināja, ka tajā laikā Šķlelem bija medicīniskās pārbaudes savainojuma sakarā. Tas viss, ko Tu te sarakstīji ir "buļļa mēsli". Sorry, par tiešumu, bet tā nu reiz tas ir!

Par "Juvi" Tu vispār iebrauci "auzās", jo "Juve" dod lielu ieguldījumu pašmāju futbolā un izlases nākotnē, dodot iespēju spēlēt daudziem talantīgiem itāliešu puišiem.Praktiski visi itāliešu spēlētāji tiek pie spēlēšanas Turīnas kluba sastāvā. Pēdējā spēlē pret "Milan" laukumā izgāja 5 itālieši un 2 no tiem guva vārtus. Aplauzies ko?!
Piemēram, Bufons ir savainots, bet Legrotalje spēle bija jāizlaiž. Un vēl jāpiemin, ka uz maiņu laukumā devās vēl 3 itālieši Tātad spēlē tika izmantoti veseli 8 (!) pašmāju futbolisti, neskaitot naturalizēto Kamoranezi
, 2008-12-20 11:07, pirms 17 gadiem
R.Allen rakstīja: Labak pasties cik ir baronam
pēc manām domām jebkuram klubam vajadzētu piegriezt finansējumu no valsts puses, lai tie mazāk domātu par krutiem leģionāriem
, 2008-12-20 11:18, pirms 17 gadiem
Beidzot. Tā jau tik ilgi mētāja naudu visādām muļķībām. Tagad paši varēs meklēt sponsorus saviem ņigeriem. Citādi bimber pārāk labi bija iejutusies uz nodokļu maksātāju naudas rēķina.
, 2008-12-20 11:21, pirms 17 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Tādi loh.i te salasījušies! Esmu tusā, bet nevarēju nociesties pateikt skarbus vārdus dažiem! Ivars77, tu lielā mute! Tavs LM jau kuro gadu spēlē hoķi ar otršķirīgiem krieviem un treneris ar izbrāķēts Krievijā! Plus tu muldoņa runājot par naudu - rūpnīca Liepājas Metalurgs arī noietu pa grunti, ja ne valsts atbalsts! Karoč nedir.s lieku!
Hose! Tu mazgadīgais slapdraņķi! Par kādu Šķēli tu runā? Tas kurš uzlika veto izlasei? Itālijas līgā Juve spēlē tikai ar itāļiem, KO? Un vēl-kas ir Juvei sponsori, tu zini, gaili?
Juri, sāksim ar to ka LV valsts Liepājas metalurga rūpnīcai nav iedevusi ne santīmu,bet gan ir galvojusi par kredītu ko LM ņēma kādā no bankām,lai modernizētu ražošanas procesu atbilstoši ES direktīvām. Tā ir ļoti būtiska atšķirība,vai iedod aizdevumu,vai arī galvo,ka šis aizdevums tiks aizdots! Ta kā vari neuztraukties,jo LM no Tavas un manas nodokļu maksātāju kabatas neko nepaņems!
Kas attiecās uz otrās šķiras hokejistiem LM komandā,tad es tikpat labi varu apgalvot,ka gan RD ir otrās šķiras leģionāri,gam ASK un Barons basketbola komandās ir otrās šķiras basketbolisti leģionāri!
Bet stāsts jau nav par to!
Stāsts ir par to,ka AM līdz šim finansēja sporta projektus,kas deva LV īslaicīgu labumu kā valstij,jo zem šiem projektiem apakšā nebija nekāda sporta sistēma u.t.i. jaunatnes basketbols, savas sporta infrastruktūras (halles,sporta bāzes).
Vispār,labāk izlasi ko raksta īsts sporta šībrīža funkcionārs,kuram es pilnībā piekrītu,kaut gan arī viņš diezgan velk sedziņu uz sava sporta veida pusi,bet pamatdoma tomēr ir skaidra:
sports.delfi.lv: Zintis Ekmanis: augstākajiem varas ešeloniem...
, 2008-12-20 11:21, pirms 17 gadiem
Sākumā Parex bank tagad armija. ASK ar to naudu laikam būs grūti.

Labi, ka Buki maz tērē un cerams, ka viņiem naudu neapgriezīs!