Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3
Autors: Agris Suveizda

Ukrainis triumfē Maskavā: Usiks sakauj Gasijevu un kļūst par Supersērijas čempionu

Ukrainis triumfē Maskavā: Usiks sakauj Gasijevu un kļūst par Supersērijas čempionu
Oleksandrs Usiks
Foto: TASS/Scanpix

Par Supersērijas uzvarētāju un WBC, WBO, WBA, IBF un The Ring pasaules čempionu pirmajā smagajā svarā kļuvis ukraiņu bokseris Oleksandrs Usiks (15-0, 11 KO), kurš Maskavā pieveica mājinieku cerību Muratu Gasijevu (26-1, 19 KO).

Pirmie raundi aizritēja ļoti mierīgā un piesardzīgā cīņā, tomēr ātri vien kļuva skaidra tendence un cīņas gaita. Iniciatīvu uzņēmās Usiks, kurš kontrolēja tempu un biežāk pārbaudīja sāncenša modrību, bet Gasijevs aizstāvējās un gaidīja iespēju asiem pretuzbrukumiem.

Vairāki Gasijeva trāpītie sitieni šķietami lika Usikam justies ne pārāk ērti un patīkami, tomēr ukraiņa pārākums kustības ātrumā un kustības izturībā bija tik milzīgs, ka mājinieks reti kad spēja pretuzbrukumā pietuvoties reālā sitiena attālumā. Gasijevs daudz sita pa ķermeni un visdrīzāk gaidīja brīdi, kad Usiks pagurs, taču cīņas otrajā pusē pagura viņš pats.

Ja neskaita īsus mājinieka uzplaiksnījumus septītajā, devītajā un desmitajā raundā, Usiks cīņas otrajā daļā dominēja un nedeva nekādas iespējas Gasijevam, kura spēka rezerves strauji ritēja uz beigām. Pēdējos raundos kļuva skaidrs, ka Gasijeva vienīgā iespēja ir nokauts, tomēr Usiks turpināja dominēt un izdarīt sitienu sērijas un likumsakarīgi uzvarēja ar vienbalsīgu tiesnešu lēmumu: 120:108, 119:109 un 119:109 ukraiņa labā.


, 2018-07-22 01:15, pirms 7 gadiem
Pelniiti!
, 2018-07-22 01:16, pirms 7 gadiem
Slava Ukrainai, slava varoņiem!
Zelta Ukrainas kareivis nodauzīja krievu pārreklamēto čurku.
, 2018-07-22 01:16, pirms 7 gadiem
Šodien Usiks un Briedis cīnījās ar lupatu maisiem. Lieki teikt, ka Briedis šito gāzu maisu Gasijevu nosistu turpat uz ringa tāpat kā Usiks. Krievu komentētāji vēl pateica ka aizvadīts lielisks un interesants mačs... Laikam lai mēģinātu skatītājiem mazināt apkaunojumu par savu boxeri
, 2018-07-22 01:16, pirms 7 gadiem
Easy, vieglāk kā pret Briedi gāja. Parādīja tehniku un ātrumu.
, 2018-07-22 01:16, pirms 7 gadiem
Fināls bija Briedis - Usiks. A te pipeļošanās. Pilnīga dominance ukrainim. Osetīns tik meklēja kā trāpīt pa aknām visus 12 raundus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-07-22 01:18, pirms 7 gadiem
Slava Ukrainai, Putin huilo! Visiem mierīgu nakti!
, 2018-07-22 01:18, pirms 7 gadiem
Kas tā bija par brāļošanos? Tāda sajūta radās,ka pirms cīņas jau vienojās kurš uzvarēs. Īstais fināls bija Arēnā Rīga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-07-22 01:18, pirms 7 gadiem
Finālu es jau redzēju Rīgā!
, 2018-07-22 01:18, pirms 7 gadiem
Ukrainis ierādīja krievam kur ir viņa vieta. Žēl skatītājus, ja godīgi
, 2018-07-22 01:19, pirms 7 gadiem
Skaidrs ir viens, ka Brieža-Usika cīņa ir pavisam reāla - S.Kleins.
, 2018-07-22 01:19, pirms 7 gadiem
Mairis bija daudz nopietnāks pretinieks.
, 2018-07-22 01:19, pirms 7 gadiem
Par īstā fināla atkārtojumu - Briedis vs Usiks!
, 2018-07-22 01:19, pirms 7 gadiem
Pirms cīņas tomēr uzskatīju Gasijevu par favorītu, bet cīņā Usiks monstrs.
, 2018-07-22 01:19, pirms 7 gadiem
Slava Ukraina , Gerojam slava 💪
, 2018-07-22 01:19, pirms 7 gadiem
Briedis bija cienīgāks, jo pretestība bija daudz lielāka, gasijevs šovakar pilnīga nulle ...jāizčeko sitienu kartīte...
, 2018-07-22 01:20, pirms 7 gadiem
🇺🇦🇺🇦🇺🇦
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-07-22 01:21, pirms 7 gadiem
Usikam nenormals zoklis un parcilveka speka izturiiba. wow. Mairis uzreiz aiz Usika sitaja turnira.

Muratam nekadu variantu, 1 pret 99
, 2018-07-22 01:21, pirms 7 gadiem
Usiks manu prāt mierīgi varētu līdz finālam aizsisties arī smagsvaros, jo viņa nogurdināmos un intensīvos sitienus maz kurš var izturēt, praktiski tikai ātrie bokseri kā Džošua arī viņu varētu paņemt. Bet man ir liels prieks par Briedi, jo viņš vienīgais var stāvēt pretī Usikam, un godam to arī parādīja Rīgā.
Slēpts komentārs: H.E.N.R.Y.
, 2018-07-22 01:21, pirms 7 gadiem
Gasijevs bij daudz par lēnu.
, 2018-07-22 01:21, pirms 7 gadiem
Super cīņa! Usiks vienkārši monstrs, fiziskā sagatavotība nereālā līmenī... Super atmosfēra zālē un starp sportistiem, nekāda naida, lai vai skatos, te jau daudzi atkal jauc iekšā politiku.
PS. Pēc šīs cīņas jāsaka, ka Rīgā bija finls pirms fināla...
, 2018-07-22 01:21, pirms 7 gadiem
Pārliecinoši salika to krievu, brīžiem apbrīnoju Usika fizisko izturību, visus 12 raundus močī vienā tempā!!
Super skaisti ka uzvarēja Usiks!!!
, 2018-07-22 01:21, pirms 7 gadiem
cobham rakstīja: Usiks manu prāt mierīgi varētu līdz finālam aizsisties arī smagsvaros, jo viņa nogurdināmos un intensīvos sitienus maz kurš var izturēt, praktiski tikai ātrie bokseri kā Džošua arī viņu varētu paņemt. Bet man ir liels prieks par Briedi, jo viņš vienīgais var stāvēt pretī Usikam, un godam to arī parādīja Rīgā.
Kleins pateica, ka tieši džošuā ar vienveidību nav pilnīgi nekādu izredžu pret Usiku.
Slēpts komentārs: magomed_mahmudoff_141937092943292
, 2018-07-22 01:22, pirms 7 gadiem
Usyks straadaja visus raudus atskiriibaa no Gusijeva. Sitiens jau nu vinjam monstruaals,tik reti kurss sasniedza Usyku.
, 2018-07-22 01:22, pirms 7 gadiem
Nekas nav mainījies - danco un met džebus. Tikai šoreiz džebi bija daudz vairāk nekā pret Mairi.
Negaidīti vājš sniegums no Murata. Un no kaut kāda revanša te maza jēga.
, 2018-07-22 01:22, pirms 7 gadiem
Nodauzīja bez variantiem! Tiešām liekas, ka fināls jau bija noticis (Briedis vs Usiks)
, 2018-07-22 01:22, pirms 7 gadiem
Piekrītu, ka Briedis- Usiks, seja usikam bija vairāk nodauzīta, nekā šodien! Un tādu sitienu sēriju pret Briedi točna, nebija. Visu cieņu bet ļoti Usiks ir pielicis klāt tehnikas ziņā. Jā krievu komentētāji pat teica Usiks aizvada mūža labāko cīņu. Un vislabāk taču var koncentrēties cīņai tieši ārzemēs, Usiks divas nozīmīgākās aizvadija kur pretinieka mājvietā un mājnieki zaudēja.
, 2018-07-22 01:22, pirms 7 gadiem
magomed_mahmudoff_141937092943292 rakstīja: Visi te apsaukā vienu vai otru bokseri, bet visi ir aizmirsuši, pašu galveno PASAULES BOKSA SUPERSĒRIJAS UZDEVUMU!!!
Ziniet, ko tikko izdarīja Murats Gasijevs un Oleksandrs Usiks?
Viņi tikko apvienoja divas tautas, kuras vēl nesen karoja savā starpā, bet tagad abu tautu pārstāvji, abas tautas, kuras ir brāļu tautas, tādas pašas, kā Latvija un Lietuva, apskāvās pēc 12 raundu cīņas, kā divi cilvēki, kuru starpā nav karš, kuru starpā ir tikai abpusēja cieņa! Sports vieno cilvēkus!
Tāpēc PASAULES BOKSA SUPERSĒRIJAS GALVENAIS UZDEVUMS IR IZPILDĪTS UZ VISIEM 100%!
P .S. Prieks par Maira Brieža uzvaru!
Dienas joks
, 2018-07-22 01:23, pirms 7 gadiem
Nu ko gaidām revanša cīņu ar Briedi, protams, ja Usiks nepildīs solījumu un pēc uzvaras neaizsies cita svara kategorija.
Skatoties šo cīņu īstais fināls notika Rīga.
Slēpts komentārs: H.E.N.R.Y.
, 2018-07-22 01:23, pirms 7 gadiem
usyks monstrs,kustas vnk nereali,ja veel butu stipraks sitiens,vsp butu nereals bokseris,gasijevs nekads,kustibas nav,vienigais sitiens,kura sodien tik pat kaa nebij,finals vienozzimigi bij briedis vs usyks,gribetu veel redzet,jo Mairim ir iespeja pie veiksmes vinu uzvaret!
, 2018-07-22 01:23, pirms 7 gadiem
Uz vieniem vārtiem. Tiešām šķiet ka Briedis varētu būt šobrīd uzreiz aiz Usika un tad pārējie.
, 2018-07-22 01:24, pirms 7 gadiem
Prieks, ka pēc Kličko ir arī tāds kā Usiks, labs bokseris. Tāds roku ātrums vov. Gasijevam teiciens piemīt "Sila jest a uma ninada"
, 2018-07-22 01:25, pirms 7 gadiem
vozā rakstīja: Prieks, ka pēc Kličko ir arī tāds kā Usiks, labs bokseris. Tāds roku ātrums vov. Gasijevam teiciens piemīt "Sila jest a uma ninada"
Galvenais ir tas, ka stils ir pilnīgi pavisam cits - ļoti skatāms.
, 2018-07-22 01:25, pirms 7 gadiem
Zombijs rakstīja: Nu ko gaidām revanša cīņu ar Briedi, protams, ja Usiks nepildīs solījumu un pēc uzvaras neaizsies cita svara kategorija.
Skatoties šo cīņu īstais fināls notika Rīga.
Kur mūsējie sakasīs tik lielu piķi, lai Usikam tas būtu interesanti?
Slēpts komentārs: Waldini
, 2018-07-22 01:27, pirms 7 gadiem
Waldini rakstīja: Pilnīgi piekrītu, vienīgā vieta, kur ir karš ir masu mediji, kuriem, ja nebūs karstu tematu, nebūs naudas no reklāmdevējiem. Sports lieliski parāda kas un kā ir.
Pasaki to A-Ukrainā kritušo ukraiņu ģimenēm, ka karš notiek tikai masu medijos.
, 2018-07-22 01:27, pirms 7 gadiem
Nu, džamšuts pelnījis bija zilu aci
, 2018-07-22 01:27, pirms 7 gadiem
Lai Usiks pāriet uz smagsvariem un izaicina Wailderu. To viņš var sasist.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-07-22 01:27, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: nevienam neinteresē slāvu razborkas
Tu esi visi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-07-22 01:28, pirms 7 gadiem
killo2000 rakstīja: Kur mūsējie sakasīs tik lielu piķi, lai Usikam tas būtu interesanti?
lembergs iedos!
, 2018-07-22 01:28, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: nevienam neinteresē slāvu razborkas
Carnikavā slāvi tevi teš kā mazu ezi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-07-22 01:29, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: Makgregors vs Usiks būtu labs
Tā makgregoram būtu pašnāvība
, 2018-07-22 01:29, pirms 7 gadiem
endrju bernarskis-filma rintintins rakstīja: lembergs iedos!
Neko viņš nedos. Viņš māk tikai atņemt (zagt).
, 2018-07-22 01:29, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: Makgregors vs Usiks būtu labs
nekaa laba tur nebutu,makregors maksimums 3raundus izturetu
, 2018-07-22 01:30, pirms 7 gadiem
Magnijs rakstīja: Neko viņš nedos. Viņš māk tikai atņemt (zagt).
zagto arii iedos
, 2018-07-22 01:30, pirms 7 gadiem
Usiks izskatās neuzvarams. Es pat nezinu ar ko jābūt apveltīram bokserim lai varētu uzvarēt šo monstru... Gasijevam acīmredzami neatradās nekādi pretargumenti, pārliecinoša ukraiņa uzvara pēc punktiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-07-22 01:31, pirms 7 gadiem
magomed_mahmudoff_141937092943292 rakstīja: Visi te apsaukā vienu vai otru bokseri, bet visi ir aizmirsuši, pašu galveno PASAULES BOKSA SUPERSĒRIJAS UZDEVUMU!!!
Ziniet, ko tikko izdarīja Murats Gasijevs un Oleksandrs Usiks?
Viņi tikko apvienoja divas tautas, kuras vēl nesen karoja savā starpā
Pirmkārt, viņi nevis "karo savā starpā", bet krievs vnk iebrucis ukraiņu teritorijā un ukraiņi aizstāvas.
Otrkārt, Gasijevs nav nekāds krievs, viņš ir osetīns (vēl viena teritorija, kur krievam nav jābūt) un to īpaši arī akcentē, izmantojot divus karogus.
, 2018-07-22 01:32, pirms 7 gadiem
Usiks tikko Beljū izaicināja.....redzēs vai šis nenoraustīsies....
, 2018-07-22 01:32, pirms 7 gadiem
Usiks labi izbaudīja mirkli ar paceltu ukraiņu karogu vatlandes sirdī..
, 2018-07-22 01:34, pirms 7 gadiem
vozā rakstīja: Prieks, ka pēc Kličko ir arī tāds kā Usiks, labs bokseris. Tāds roku ātrums vov. Gasijevam teiciens piemīt "Sila jest a uma ninada"
Nu Gasijevam tikai 24 gadi...viņam viss vēl priekša
, 2018-07-22 01:35, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: es jums pateikšu skaudro patiesību

rietumos pajāt par slāvu razborkām, tās ir vienā līmenī ar arābu razborkām

lai gan arābu razborkas priekš rietumiem tomēr svarīgākas un ne tikai naftas dēļ, bet arī ka rietumos lielas arābu kopienas

a pa slāvu razborkām pilnībā uzspļaut
Uz carnikavu visi slāvi stāv un urin.
, 2018-07-22 01:36, pirms 7 gadiem
cobham rakstīja: Usiks manu prāt mierīgi varētu līdz finālam aizsisties arī smagsvaros, jo viņa nogurdināmos un intensīvos sitienus maz kurš var izturēt, praktiski tikai ātrie bokseri kā Džošua arī viņu varētu paņemt. Bet man ir liels prieks par Briedi, jo viņš vienīgais var stāvēt pretī Usikam, un godam to arī parādīja Rīgā.
Ko? Gasijevs beigās izskatījās svaigāks par Briedi. Briedis 13.raundā būtu gatavs. Tas, ka pretestību lielāku izrādīja Briedis, tas tiesa.

Labs jautājums vai Briedis izturētu Gasijeva smagos sitienus, jo tāda tehnika kā Usikam viņam nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-07-22 01:39, pirms 7 gadiem
magomed_mahmudoff_141937092943292 rakstīja: Visi te apsaukā vienu vai otru bokseri, bet visi ir aizmirsuši, pašu galveno PASAULES BOKSA SUPERSĒRIJAS UZDEVUMU!!!
Ziniet, ko tikko izdarīja Murats Gasijevs un Oleksandrs Usiks?
Viņi tikko apvienoja divas tautas, kuras vēl nesen karoja savā starpā, bet tagad abu tautu pārstāvji, abas tautas, kuras ir brāļu tautas, tādas pašas, kā Latvija un Lietuva, apskāvās pēc 12 raundu cīņas, kā divi cilvēki, kuru starpā nav karš, kuru starpā ir tikai abpusēja cieņa! Sports vieno cilvēkus!
Tāpēc PASAULES BOKSA SUPERSĒRIJAS GALVENAIS UZDEVUMS IR IZPILDĪTS UZ VISIEM 100%!
P .S. Prieks par Maira Brieža uzvaru!
šito pasaki putinam, kurš atbalsta nemierniekus kuri uzbrūk Ukrainas teritorijai. Ukraina nevienu neaiztika, kamēr krievija neizprovocēja pilsoņu karu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-07-22 01:42, pirms 7 gadiem
magomed_mahmudoff_141937092943292 rakstīja: Visi te apsaukā vienu vai otru bokseri, bet visi ir aizmirsuši, pašu galveno PASAULES BOKSA SUPERSĒRIJAS UZDEVUMU!!!
Ziniet, ko tikko izdarīja Murats Gasijevs un Oleksandrs Usiks?
Viņi tikko apvienoja divas tautas, kuras vēl nesen karoja savā starpā, bet tagad abu tautu pārstāvji, abas tautas, kuras ir brāļu tautas, tādas pašas, kā Latvija un Lietuva, apskāvās pēc 12 raundu cīņas, kā divi cilvēki, kuru starpā nav karš, kuru starpā ir tikai abpusēja cieņa! Sports vieno cilvēkus!
Tāpēc PASAULES BOKSA SUPERSĒRIJAS GALVENAIS UZDEVUMS IR IZPILDĪTS UZ VISIEM 100%!
P .S. Prieks par Maira Brieža uzvaru!
Cikos laiks potei?
, 2018-07-22 01:46, pirms 7 gadiem
Saliekot abu bokseru stilus un stiprās puses, es nekādi nesaprotu, no kurienes tik daudzi ticēja Gasijeva uzvarai? Nu tur uzskatāmi bija redzams, ka Gasijevs var uzvarēt tikai lielas veiksmes un sakritības, Usika paviršības gadījumā. Briedis izskatījās labāk, daudzveidīgāk, tomēr, arī viņš ir pārāk lēns priekš Usika. Uzvarēt Usiku var tikai netīri boksējot, ķerot ringa stūrī, klinčojot.
, 2018-07-22 01:48, pirms 7 gadiem
Onslovs rakstīja: Ko? Gasijevs beigās izskatījās svaigāks par Briedi. Briedis 13.raundā būtu gatavs. Tas, ka pretestību lielāku izrādīja Briedis, tas tiesa.

Labs jautājums vai Briedis izturētu Gasijeva smagos sitienus, jo tāda tehnika kā Usikam viņam nav.
Nu briedis ir mazāk kustīgs un noteikti saķertu vairāk sitienu, labs jautājums vai brieža tehnikas pārākums vēl būtu spēkā?
, 2018-07-22 01:55, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: es jums pateikšu skaudro patiesību

rietumos pajāt par slāvu razborkām, tās ir vienā līmenī ar arābu razborkām

lai gan arābu razborkas priekš rietumiem tomēr svarīgākas un ne tikai naftas dēļ, bet arī ka rietumos lielas arābu kopienas

a pa slāvu razborkām pilnībā uzspļaut
Man liekas tev TV24 vajag vadīt kādu ārpolitika raidījumu.
, 2018-07-22 02:09, pirms 7 gadiem
FelQ rakstīja: Man liekas tev TV24 vajag vadīt kādu ārpolitika raidījumu.
Tam muļķim būtu internets jāatslēdz.
, 2018-07-22 02:28, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tam muļķim būtu internets jāatslēdz.
Labāk jau būtu ja viņš sāktu internetu izmantot lietderīgi un mazliet attīstītos, vismaz līdz tam līmenim, lai nerindotu tautības savā reitingā .
, 2018-07-22 03:35, pirms 7 gadiem
Fināls tika izspēlēts jau Rīgā. Te bija tikai parodija. Priekā!
, 2018-07-22 04:40, pirms 7 gadiem
magomed_mahmudoff_141937092943292 rakstīja: Visi te apsaukā vienu vai otru bokseri, bet visi ir aizmirsuši, pašu galveno PASAULES BOKSA SUPERSĒRIJAS UZDEVUMU!!!
Ziniet, ko tikko izdarīja Murats Gasijevs un Oleksandrs Usiks?
Viņi tikko apvienoja divas tautas, kuras vēl nesen karoja savā starpā, bet tagad abu tautu pārstāvji, abas tautas, kuras ir brāļu tautas, tādas pašas, kā Latvija un Lietuva, apskāvās pēc 12 raundu cīņas, kā divi cilvēki, kuru starpā nav karš, kuru starpā ir tikai abpusēja cieņa! Sports vieno cilvēkus!
Tāpēc PASAULES BOKSA SUPERSĒRIJAS GALVENAIS UZDEVUMS IR IZPILDĪTS UZ VISIEM 100%!
P .S. Prieks par Maira Brieža uzvaru!
Tā tas ir, kad krievs atraujas pa muti, tad nu ir lielais draugs un brālis. Draudzība starp tautām būs tad, kad ukraiņu armija izmēzīs krievu okupantus no Ukrainas likumīgās teritorijas, Krimas pussalu ieskaitot.
, 2018-07-22 06:06, pirms 7 gadiem
Slava Zagrebas un Kijevas Dinamo !
, 2018-07-22 06:12, pirms 7 gadiem
Usiks super tas bija gaidāms,Gasijevam vēl jāpatrenējas!
, 2018-07-22 06:16, pirms 7 gadiem
ne1 neliek komentēt un īpaši vēl atbildēt kili, voldemāram g.u.c. kā hulija HMB n-tajiem profiliem, kas te nosedz savā ārprātā gandrīz 50 % perimetra
, 2018-07-22 06:18, pirms 7 gadiem
magomed_mahmudoff_141937092943292 rakstīja: Visi te apsaukā vienu vai otru bokseri, bet visi ir aizmirsuši, pašu galveno PASAULES BOKSA SUPERSĒRIJAS UZDEVUMU!!!
Ziniet, ko tikko izdarīja Murats Gasijevs un Oleksandrs Usiks?
Viņi tikko apvienoja divas tautas, kuras vēl nesen karoja savā starpā, bet tagad abu tautu pārstāvji, abas tautas, kuras ir brāļu tautas, tādas pašas, kā Latvija un Lietuva, apskāvās pēc 12 raundu cīņas, kā divi cilvēki, kuru starpā nav karš, kuru starpā ir tikai abpusēja cieņa! Sports vieno cilvēkus!
Tāpēc PASAULES BOKSA SUPERSĒRIJAS GALVENAIS UZDEVUMS IR IZPILDĪTS UZ VISIEM 100%!
P .S. Prieks par Maira Brieža uzvaru!
Tautu draudzība, ir muļķigs padomju lozungs.
, 2018-07-22 06:26, pirms 7 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tautu draudzība, ir muļķigs padomju lozungs.
tieši tā, ja krievs/ osetīns būtu uzvarējis, tad mēs vērotu kremlinu plātīšanos
, 2018-07-22 06:51, pirms 7 gadiem
cobham rakstīja: Usiks manu prāt mierīgi varētu līdz finālam aizsisties arī smagsvaros, jo viņa nogurdināmos un intensīvos sitienus maz kurš var izturēt, praktiski tikai ātrie bokseri kā Džošua arī viņu varētu paņemt. Bet man ir liels prieks par Briedi, jo viņš vienīgais var stāvēt pretī Usikam, un godam to arī parādīja Rīgā.
Arī ukraiņu TV komentētāji teica, ka Briedis eot bijis visstiprākais pretinieks visā Usika karjerā. Liels prieks par ukraiņa uzvaru Maskavā. Šoreiz krievi pārēķinājās, pārpērkot finālu - tā viņiem arī vajag.
Slēpts komentārs: Karalis Hokejs
Slēpts komentārs: Karalis Hokejs
, 2018-07-22 08:52, pirms 7 gadiem
Vakar vērojot cīņu, man ar nāca līdzīga doma par to, ka fināls patiesībā bija Rīgā
, 2018-07-22 09:13, pirms 7 gadiem
Vairaakus gadus nebiju speleejis toto, bet ieraugot koeficentus nesapratu, kas notiek! Kaa vareeja dot uz usiku 1,9??? Tik vieglu naudu veel nebiju nopelnijis
, 2018-07-22 09:15, pirms 7 gadiem
Briedis vs Usyk bija finals, shita cinja bija kvalifikacijas cikla cinja, tiesham gaidiju daudz vairak no Gasijeva....No shiem bokseriem tikai Briedis var turet Usyka tempu un ari sist pretim...njaa Zhel ka finals bija tik loti vienos vartos...nekadas intrigas, ko nevar teikt pat Brieza Usyka cinju
, 2018-07-22 10:16, pirms 7 gadiem
Šitā cīņa nospēlēja Briedim par labu, jo pierādīja, ka Briedis ir klasi augstāks bokseris par Gasijevu. Tas nozīmē, kā nākamajā šāda tipa turnīra viņš pilnīgi noteikti tiks uzaicināts. Šobrīd Usyk ir nr1, bet Briedis nr2, taču tikai pateicoties Brieža traumai.
Kā jau teikts Usyk pret Briedi bija fināls
, 2018-07-22 10:19, pirms 7 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Īpaši maidana varoņiem
Par Maidanu tu spried pēc KiseļTV sižetiem?? Nabadziņš.
, 2018-07-22 10:20, pirms 7 gadiem
Slava Usikam, slava Ukrainai !
, 2018-07-22 10:23, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Šitā cīņa nospēlēja Briedim par labu, jo pierādīja, ka Briedis ir klasi augstāks bokseris par Gasijevu. Tas nozīmē, kā nākamajā šāda tipa turnīra viņš pilnīgi noteikti tiks uzaicināts. Šobrīd Usyk ir nr1, bet Briedis nr2, taču tikai pateicoties Brieža traumai.
Kā jau teikts Usyk pret Briedi bija fināls
Tik viennozīmīgi diez vai. vienkārši Usiks ir kosmoss, vienīgais mīnus - nav akcentēta sitiena, un uz viņa fona Gasijevs bija kā iesācējs. Varbūt Gasijevam ir taisnība - Usikam ļoti daudz ko devis amatieru bokss (viņš taču ir olimpiskais čempions), kura pieredzes nav nedz Gasijevam, nedz pa īstam Briedim.
, 2018-07-22 11:03, pirms 7 gadiem
jurkoo rakstīja: Usiks tikko Beljū izaicināja.....redzēs vai šis nenoraustīsies....
beljū jau kautko svepstēja ka pret Fjūriju nopelnīšot 5 reiz vairāk nekā pret Usiku vai Gasijevu. varētu padomāt ka viņš ir nabags un ka baigi naudiņš vajadzīgs
, 2018-07-22 11:06, pirms 7 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Īpaši maidana varoņiem
vai tad Maidans ir kas tāds no kā būtu jākaunas? un viņus par varoņiem arī ir jāsauc tā ka viss pareizi
, 2018-07-22 11:10, pirms 7 gadiem
lacis67 rakstīja: vai tad Maidans ir kas tāds no kā būtu jākaunas? un viņus par varoņiem arī ir jāsauc tā ka viss pareizi
Viņam taču KiseļTV katru dienu stāsta pavisam ko citu
, 2018-07-22 11:24, pirms 7 gadiem
lacis67 rakstīja: vai tad Maidans ir kas tāds no kā būtu jākaunas? un viņus par varoņiem arī ir jāsauc tā ka viss pareizi
Tagad Latvijā celtniecība strādā daudz ukraiņu. Skolas Lāčplēša krustojumā ceļ māju, tur visi ukraiņi. Ar vienu man sanāca parunāt, kāda tagad dzīve ir Ukrainā. Pasarg Dievs mūs no tāda maidana.
Man patika šī ukraiņa atbilde ēbrejam, "kremļa propogandistam" solovjovam, kura raidījumos parasti vismaz puse viesi ir ērbreji
https://www.youtube.com/watch?v=uo1...
, 2018-07-22 11:51, pirms 7 gadiem
Tiem, kas vēl nav sapratuši un turpina teikt, ka Briedim ir iespēja uzveikt Usiku, laikam nepielec, ka, lai arī cīņa ar Briedi bija krietni līdzīgāka, arī tur bija redzams Usika pārākums, ātrumā, taktikā, tehniskais. Ne tik izteikts, bet bija. Briedim iespēja uzvarēt Usiku ir, bet tā ir minimāla uz Usika neuzmanības kļūdas vai tīras paveikšnās rēķina, ja iziet uz tīro tehnisko boksu. Savukārt, boksēt netīri un rupji, nav Maira stils. Vajag to pieņemt un saprast, Mairis šajā vecumā un karjeras posmā nevar kļūt stipri ātrāks, tehniski daudzveidīgāks, kardināli izmainīt stilu. Pēc redzētā, Mairis ir soli augstāks par Gasijevu. Tiesa gan, Mairis tik ātri nedanco ringā, Gasijevam krietni pieaugtu iespēja trāpīt kādu no saviem jaudīgajiem sitieniem
, 2018-07-22 12:15, pirms 7 gadiem
KANDESA rakstīja: Tagad Latvijā celtniecība strādā daudz ukraiņu. Skolas Lāčplēša krustojumā ceļ māju, tur visi ukraiņi. Ar vienu man sanāca parunāt, kāda tagad dzīve ir Ukrainā. Pasarg Dievs mūs no tāda maidana.
Man patika šī ukraiņa atbilde ēbrejam, "kremļa propogandistam" solovjovam, kura raidījumos parasti vismaz puse viesi ir ērbreji
https://www.youtube.com/watch?v=uo1O6mKQWPA
vislabākais ir pašiem aizbraukt un paskatīties, kāda tad tur ir tā dzīve, vai tiešām viss ir tik slikti. es personīgi tam neticu. un ja tā arī būtu, Ukraina agri vai vēlu atkopsies... bet Maidans bija vajadzīgs, tas bija vienīgais pareizais risinājums
, 2018-07-22 12:16, pirms 7 gadiem
KANDESA rakstīja: Tagad Latvijā celtniecība strādā daudz ukraiņu. Skolas Lāčplēša krustojumā ceļ māju, tur visi ukraiņi. Ar vienu man sanāca parunāt, kāda tagad dzīve ir Ukrainā. Pasarg Dievs mūs no tāda maidana.
Man patika šī ukraiņa atbilde ēbrejam, "kremļa propogandistam" solovjovam, kura raidījumos parasti vismaz puse viesi ir ērbreji
https://www.youtube.com/watch?v=uo1O6mKQWPA
Kopš Eiromaidana, kad Ukrainas tauta izdarīja vēsturisko izvēli starp Krievijas impēriju un Eiropu, ir pagājuši 4,5 gadi. Tātad pašreizējo situāciju tur var salīdzināt ar situāciju Latvijā 90-to gadu vidū, kad mūsu valstī tikai sāka veidoties politiskā sistēma (partijas), ekonomiskā sistēma (privātie uzņēmumi), tiesiskā sistēma (likumi). Tas bija ilgs un sarežģīts process, kam mēs izgājām cauri, un to izdarīs arī Ukraina, ar laiku kļūstot par civilizētu Eiropas valsti. https://www.fenikssfun.com/bildes/2...

Vasiļišins labi atbildēja Solovjovam, bet vai redzēji Staļina figūriņu uz viņa galda?
, 2018-07-22 12:26, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Kopš Eiromaidana, kad Ukrainas tauta izdarīja vēsturisko izvēli starp Krievijas impēriju un Eiropu, ir pagājuši 4,5 gadi. Tātad pašreizējo situāciju tur var salīdzināt ar situāciju Latvijā 90-to gadu vidū, kad mūsu valstī tikai sāka veidoties politiskā sistēma (partijas), ekonomiskā sistēma (privātie uzņēmumi), tiesiskā sistēma (likumi). Tas bija ilgs un sarežģīts process, kam mēs izgājām cauri, un to izdarīs arī Ukraina, ar laiku kļūstot par civilizētu Eiropas valsti. https://www.fenikssfun.com/bildes/2...

Vasiļišins labi atbildēja Solovjovam, bet vai redzēji Staļina figūriņu uz viņa galda?
Varbūt pie mums arī sāka veidoties politiskā sistēma, partijas, tomēr galu gaglā ir izveidojusies sistēma, kuru es saucu par kangaru bandām. Melīgi zaglīgi, noželojami kangari apvienojas bandās, lai apkalpotu ārzemju kaklakungu intereses, pretī saņemot atļauju zagt. Par cik zogamais ir ierobežots, kangaru bandas savā starpā konkurē, kuram būs iespējas vairāk nozagt. Viss pārējais ir teātris
Jā es redzēju staļina figūru. Un ? Man uzreiz kautkas bija jādara?
, 2018-07-22 12:29, pirms 7 gadiem
lacis67 rakstīja: vislabākais ir pašiem aizbraukt un paskatīties, kāda tad tur ir tā dzīve, vai tiešām viss ir tik slikti. es personīgi tam neticu. un ja tā arī būtu, Ukraina agri vai vēlu atkopsies... bet Maidans bija vajadzīgs, tas bija vienīgais pareizais risinājums
No tā ko esmu dzirdējis, es labāk tur savu kāju nesperšu.
Var arī paklausīties latviešus, kas tur bija. Kā Ukrainā atņem uzņēmumus
https://youtu.be/EewxUrjXMMA
, 2018-07-22 12:30, pirms 7 gadiem
Šī cīņa apstiprināja to ka Usiks ir pārliecinoši labākais boxers pasaulē savā svarā! pelnīti 4 jostu saimnieks! Paraugstunda meistarībā gan fiziski,tehniski, gan gudrībā.
Gaidu cīņu Latvijā pret Briedi!
, 2018-07-22 12:38, pirms 7 gadiem
KANDESA rakstīja: Varbūt pie mums arī sāka veidoties politiskā sistēma, partijas, tomēr galu gaglā ir izveidojusies sistēma, kuru es saucu par kangaru bandām. Melīgi zaglīgi, noželojami kangari apvienojas bandās, lai apkalpotu ārzemju kaklakungu intereses, pretī saņemot atļauju zagt. Par cik zogamais ir ierobežots, kangaru bandas savā starpā konkurē, kuram būs iespējas vairāk nozagt. Viss pārējais ir teātris
Jā es redzēju staļina figūru. Un ? Man uzreiz kautkas bija jādara?
Pastāsti, cik daudz un kuras ir tās valstis, kur pēc PSRS sabrukšanas nav izteikti smaga situācija ar korupciju? Vienīgais, kas nāk prātā, Igaunija? Kādi ārzemju kaklakungi? Tepat vietējie huligāniņi visu savā starpā sadalīja un izlaupīja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-07-22 12:51, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Pastāsti, cik daudz un kuras ir tās valstis, kur pēc PSRS sabrukšanas nav izteikti smaga situācija ar korupciju? Vienīgais, kas nāk prātā, Igaunija? Kādi ārzemju kaklakungi? Tepat vietējie huligāniņi visu savā starpā sadalīja un izlaupīja
Piemēram: Kam mēs maksājam vairāk nekā miljonu katru dienu par valsts parāda % ? Vai tad tie nav kaklakungi?
Vai arī: ja agrāk, lai izlaupītu resursus, sūtīja karaspēku, jo savādāk nevarēja. Bet tas ir dārgs un neizdevīgs process, tāpēc agrāk teica "lielgabali ir pēdējais karaļa arguments". Mūsdienās attīstījās tehnoloģijas, tāpēc visu izdara vietējie kangari. Pieņem tādus lēmumus, lai mums ir tirdzniecības bilance mīnusos. šobrīd tā ir mīnus ~ miljards katru gadu. Piemēram lauksaimniecība - rietumeiropā zemnieki saņem daudzreiz lielākus maksājumus no ES nekā mūsējie. Mūsu kangaru uzdevums ir pieņemt lēmumuslai tā būtu, piekrist tam. Paralēli stāstot mums cik tas ir forši, cik tā ir liela veiksme, panākums.
Vai arī izdarīt tā, lai mūsu finanses kontrolē svešas bankas. Izdarīt tā, lai nebūtu bankas ar vietējo kapitālu. Viss mainās un attīstās, ja tev kredītu nedod vai dod uz neizdevīgākiem nosacījumiem nekā citur? kangaru uzdevums to ir maskēt zem veiksmes, panākuma.
Kā mēs dzīvosim, svarīgakās jomas lemj Briselē, cilveki, kuriem nav nekāda sakara ar Latviju, cilvēki par kuriem neatdeva balsis neviens latvietis - kaklakungi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-07-22 13:10, pirms 7 gadiem
KANDESA rakstīja: Piemēram: Kam mēs maksājam vairāk nekā miljonu katru dienu par valsts parāda % ? Vai tad tie nav kaklakungi?
Vai arī: ja agrāk, lai izlaupītu resursus, sūtīja karaspēku, jo savādāk nevarēja. Bet tas ir dārgs un neizdevīgs process, tāpēc agrāk teica "lielgabali ir pēdējais karaļa arguments". Mūsdienās attīstījās tehnoloģijas, tāpēc visu izdara vietējie kangari. Pieņem tādus lēmumus, lai mums ir tirdzniecības bilance mīnusos. šobrīd tā ir mīnus ~ miljards katru gadu. Piemēram lauksaimniecība - rietumeiropā zemnieki saņem daudzreiz lielākus maksājumus no ES nekā mūsējie. Mūsu kangaru uzdevums ir pieņemt lēmumuslai tā būtu, piekrist tam. Paralēli stāstot mums cik tas ir forši, cik tā ir liela veiksme, panākums.
Vai arī izdarīt tā, lai mūsu finanses kontrolē svešas bankas. Izdarīt tā, lai nebūtu bankas ar vietējo kapitālu. Viss mainās un attīstās, ja tev kredītu nedod vai dod uz neizdevīgākiem nosacījumiem nekā citur? kangaru uzdevums to ir maskēt zem veiksmes, panākuma.
Kā mēs dzīvosim, svarīgakās jomas lemj Briselē, cilveki, kuriem nav nekāda sakara ar Latviju, cilvēki par kuriem neatdeva balsis neviens latvietis - kaklakungi
Beidz dzīt sviestu par to, ka mums pāri dara kaut kādi mistiski svešinieki. Vietējie čaļi ņemās taisa savu biznesu uz valsts budžeta un iedzīvotāju rēķina, kamēr par viņiem tiks balsots un nebūs neviena, kad daudz maz pieklājīgi nomaina esošos, tik ilgi mēs arī te dzīvosim, kā šobrīd. Mums ir maz biznesu un nišu, kur ir daudzmaz sakarīga attieksme, tomēr, nav arī tā, ka viss ir tikai slikti. Lietas un vide mainās uz labi pusi, bet ne tik ātri un viegli, kā gribētos, vecie korumpētie komunisma krabji visu tur cieši savās spīlēs un neko tāpat par brīvu neatdod, pie viena saindējot arī nākamo paaudzi, nododot savu ietekmi un pieredzi mantojumā tālāk.
, 2018-07-22 13:19, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Beidz dzīt sviestu par to, ka mums pāri dara kaut kādi mistiski svešinieki. Vietējie čaļi ņemās taisa savu biznesu uz valsts budžeta un iedzīvotāju rēķina, kamēr par viņiem tiks balsots un nebūs neviena, kad daudz maz pieklājīgi nomaina esošos, tik ilgi mēs arī te dzīvosim, kā šobrīd. Mums ir maz biznesu un nišu, kur ir daudzmaz sakarīga attieksme, tomēr, nav arī tā, ka viss ir tikai slikti. Lietas un vide mainās uz labi pusi, bet ne tik ātri un viegli, kā gribētos, vecie korumpētie komunisma krabji visu tur cieši savās spīlēs un neko tāpat par brīvu neatdod, pie viena saindējot arī nākamo paaudzi, nododot savu ietekmi un pieredzi mantojumā tālāk.
Uz labo pusi mainās? Labi, apskatīsimies tendences. Kurā būtiskā nozarē, jomā tendences ir pozitīvas? Nosauc, kur? Demogrāfija? Veselības aprūpe? Valsts parāds? Uzņēmumu skaits? Cik daudz vidējo un lielo uzņēmumu pieder latviešiem? Cik daudz zemes pieder latviešiem? Tirdzniecības bilance? Pārtika?
Man pašam viss labi, daudzi mani paziņas dzīvo zaļi. Runa ir par potenciālu, par tendenci, kas būs pēc 5-10 gadiem...
, 2018-07-22 13:47, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: iesaku noskatīties Zeitgeist dokumentālo filmu, 2007.gada

ideāli viss paskaidrots un viss sakrit ar notikušo Ukrainā

Ukrainā pietika ar diviem posmiem

1.uzpirkt prezidentu(Janukoviču) - neizdevās
2.uzrīkot nemierus un gāzt vardarbīgi valdību - izdevās

3.posms ir militārā intervence, kas nozīmētu, ka, ja nebūtu maidans izdevies, tad rietumi un NATO militāri uzbruktu Kijevai kā agrāk Dienvidslāvijai un Irākai
Tu galigi esi saspiedies , tu pats tam tici ko sarakstiji , pie pilna prāta un saprašanas ?! . Jeb tev kads ar varu spiez to rakstit . Ir redzeti vatņiktroļi , bet ne jau tik neaptēsti . Un vispār mēs te par sportu ja kas
, 2018-07-22 13:54, pirms 7 gadiem
KANDESA rakstīja: Uz labo pusi mainās? Labi, apskatīsimies tendences. Kurā būtiskā nozarē, jomā tendences ir pozitīvas? Nosauc, kur? Demogrāfija? Veselības aprūpe? Valsts parāds? Uzņēmumu skaits? Cik daudz vidējo un lielo uzņēmumu pieder latviešiem? Cik daudz zemes pieder latviešiem? Tirdzniecības bilance? Pārtika?
Man pašam viss labi, daudzi mani paziņas dzīvo zaļi. Runa ir par potenciālu, par tendenci, kas būs pēc 5-10 gadiem...
Pag, es nesaku, ka ir viss feini un ideāli, tomēr, ja pavēro uzmanīgāk, ir pozitīvas izmaiņas, ir vairāk uzņēmumu, kas rada un ražo, eksportē. Daudzi ir sapratuši, ka uz Latvijas tirgu un sistēmu paļauties nevar, tāpēc strādā eksportam. Tas ir labi. Kamēr pie varas joprojām ir vecās politiskās atraugas nav gaidāmas krasas izmaiņas. Bija vairākas iespējas veikt krasas izmaiņas mazliet ātrāk, tomēr vecā gvarde savas pozīcijas un ietekmi noturēja. Nu es neredzu kà milzīgu trūkumu mūsu atrašanos Eiropas savienības rindās. Trūkums ir mūsos pašos, nespējā izmantot lietderīgi mums piešķirtos līdzekļus, nespējā pāratāvēt un aizstāvēt mūsu intereses. Tas ir iemesls, kāpēc mēs saņemam viszemākās subsīdijas lauksaimniecībā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-07-22 14:10, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Pag, es nesaku, ka ir viss feini un ideāli, tomēr, ja pavēro uzmanīgāk, ir pozitīvas izmaiņas, ir vairāk uzņēmumu, kas rada un ražo, eksportē. Daudzi ir sapratuši, ka uz Latvijas tirgu un sistēmu paļauties nevar, tāpēc strādā eksportam. Tas ir labi. Kamēr pie varas joprojām ir vecās politiskās atraugas nav gaidāmas krasas izmaiņas. Bija vairākas iespējas veikt krasas izmaiņas mazliet ātrāk, tomēr vecā gvarde savas pozīcijas un ietekmi noturēja. Nu es neredzu kà milzīgu trūkumu mūsu atrašanos Eiropas savienības rindās. Trūkums ir mūsos pašos, nespējā izmantot lietderīgi mums piešķirtos līdzekļus, nespējā pāratāvēt un aizstāvēt mūsu intereses. Tas ir iemesls, kāpēc mēs saņemam viszemākās subsīdijas lauksaimniecībā
Pirmkārt nekādu Latvijas intrešu nav. Tādas nav noteiktas. Tā ir galvenā kangaru, nodevēju pazīme. Ja kangari noteiktu intereses, tad tās varētu salīdzināt ar iegūto rezultātu. Citreiz kangari nosaka viltus intereses. Piemēram, iestāties ES. Iestāties ES nevar būt mērķis, bet gan instruments mērķu sasniegšanai. Kangari nerunā par mērķiem attiecībā uz ES, jo tad mēs redzētu, ka uz esošajiem noteikumiem mēs nevis sasniedzam savus mērķus, bet tieši otrādi.
, 2018-07-22 14:23, pirms 7 gadiem
Mairis pret Usiku bija krietni labāks- pirmos un pēdējo raundu vispār izcils salīdzinot ar Gasijevu
, 2018-07-22 14:36, pirms 7 gadiem
Viennozimigi kad Mairis bija daudz konkuretspejigaks par Gasijevu , kurs ta ari ar savam "bazukam "neatrada aknas . Jautajums kas notiks talak , vai liti ticams kad Gasijevs gribes kaut kadu revansu , pret Usiku vinam nespid , varbut pret Mairi jo abi tagad saks no nulles un ir bez jostam . Mairim tikt pie Usika uz revansu bus gruti jo , iespejam Usiks visu sasniedzis tagad skatisies Anglijas ( Belju , Dzosua )virziena kur var nopelnit miljonus
, 2018-07-22 14:52, pirms 7 gadiem
KANDESA rakstīja: Pirmkārt nekādu Latvijas intrešu nav. Tādas nav noteiktas. Tā ir galvenā kangaru, nodevēju pazīme. Ja kangari noteiktu intereses, tad tās varētu salīdzināt ar iegūto rezultātu. Citreiz kangari nosaka viltus intereses. Piemēram, iestāties ES. Iestāties ES nevar būt mērķis, bet gan instruments mērķu sasniegšanai. Kangari nerunā par mērķiem attiecībā uz ES, jo tad mēs redzētu, ka uz esošajiem noteikumiem mēs nevis sasniedzam savus mērķus, bet tieši otrādi.
Tev laikam vajag veltīt savus talantus politiskās operetes rakstīšanai. Pastāsti lūdzu, kas tie par kangariem? Kas ir tie mītiskie personāži? Un kuri ie tie, kas nav kangari? Kā viņus atpazīt? Kuri ir Laimdotas un lāčplēši? Un vēl pastāsti, kāpēc visa Jevropa pogalovna iestājās ES? Nu pilnīgi visi visi, bet tie, kas tur nav tikuši, izmisīgi to vēlas? Viņiem tur ar kangari no Latvijas sabraukuši, lai nogremdētu viņus visus? Un kāpēc Igaunijā iestājās, bet viņiem viss ir salīdzinoši krietni labāk? Tu tā patiesi dziļi sirdī tici visam Tevis sarakstītajam?
, 2018-07-22 15:27, pirms 7 gadiem
Ko tu stāsti pasakas. Visa Eiropa nav iestājusies ES. Un ir tādi kuri nemaz to nevēlas. Pat vēl vairāk, ir tādi kas vēlas izstāties.
Tak tas ir zināms, ka ES tika veidots, lai Eropā nebūtu karu. Lai varētu ekspluatēt tautas bez kariem, ar vietējo nodevēju-kangaru palīdzību, es ar to sāku
Es tev jau nosaucu kangaru pazīmes, tu prasi atkal.
Saeimā nav neviena Latvijas patriota. Sistēma atslīpēta tā, lai tur patrioti nenonāktu. Kangaru bandas jeb partijas patriotus, kur nu vēl gudrus patriotus, nekad neiekļaus vēlēšanu sarakstos. Protams priekš pūļa kangaru bandas spēlē savas lomas, teātri.
Jā, Igaunija mums ir priekšā ļoti tālu. Piemēram, mūsu kangari mēģina liegt pēc iespējas vairāk cilvēkiem veselības aprūpi, bet Igaunijā pensionāriem ievieš bezmaksas zobārstniecību, nemaz nerunājot par neapliekamo minimumu, minimālo algu (kuru reāli ekonomika var pavilkt, nevis kā pie mums uzpūsto, kas ļauj kangariem sev tik celt un celt ienākumus)
Nezinu, nēesmu iedziļinājies. Godprātīgi politiķi + ciešas saiknes ar Somiju.
, 2018-07-22 15:44, pirms 7 gadiem
KANDESA rakstīja: Ko tu stāsti pasakas. Visa Eiropa nav iestājusies ES. Un ir tādi kuri nemaz to nevēlas. Pat vēl vairāk, ir tādi kas vēlas izstāties.
Tak tas ir zināms, ka ES tika veidots, lai Eropā nebūtu karu. Lai varētu ekspluatēt tautas bez kariem, ar vietējo nodevēju-kangaru palīdzību, es ar to sāku
Es tev jau nosaucu kangaru pazīmes, tu prasi atkal.
Saeimā nav neviena Latvijas patriota. Sistēma atslīpēta tā, lai tur patrioti nenonāktu. Kangaru bandas jeb partijas patriotus, kur nu vēl gudrus patriotus, nekad neiekļaus vēlēšanu sarakstos. Protams priekš pūļa kangaru bandas spēlē savas lomas, teātri.
Jā, Igaunija mums ir priekšā ļoti tālu. Piemēram, mūsu kangari mēģina liegt pēc iespējas vairāk cilvēkiem veselības aprūpi, bet Igaunijā pensionāriem ievieš bezmaksas zobārstniecību, nemaz nerunājot par neapliekamo minimumu, minimālo algu (kuru reāli ekonomika var pavilkt, nevis kā pie mums uzpūsto, kas ļauj kangariem sev tik celt un celt ienākumus)
Nezinu, nēesmu iedziļinājies. Godprātīgi politiķi + ciešas saiknes ar Somiju.
Nu nu, cik daudz Eiropas valstis ir palikušas, kas nav iestājušās vai arī nestāv rindā uz iestāšanos? Protams, es nekur neesmu teicis, ka mums pie varas ir normāli ļautiņi, mums ir nenormāla korupcija, bet kas viņus tur jau turpat 30 gadus iebalso? Un kuri ir tie labie, kuriem būtu jābūt Kangaru vietā? Es kaut kā gadiem ilgi tikpat kā neredzu, kuri būtu tie, kas varētu nākt vietā šiem sliktajiem. Jo šie esošie ir tiešām baigie āksti, tikai nav arī to, kas būtu vērtējami, kā pārliecinoša alternatīva, kuri būtu spējīgi gūt atbalstu valsts iedzīvotāju vairākumā