Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Briedis pēc punktiem piekāpjas Opetaijam cīņā par IBF čempiona titulu

Rolands Eliņš

Briedis pēc punktiem piekāpjas Opetaijam cīņā par IBF čempiona titulu
Džeijs Opetaija un Mairis Briedis. Foto: Action Images via Reuters/Scanpix

Cīņā par IBF pasaules čempiona jostu pirmā smagā svara kategorijā Mairis Briedis pēc punktiem piekāpās Austrālijas bokserim Džeijam Opetaijam, piedaloties Fjūrija-Usika cīņu vakarā Saūda Arābijā.

Mairis Briedis aizvadīja savu pirmo cīņu divu gadu laikā, revanša cīņā spēkojoties ar austrālieti Džeiju Opetaiju. 2022. gada vasarā Opetaija pieveica Briedi un kļuva par IBF pasaules čempionu, taču šo titulu vēlāk zaudēja, jo neaizstāvēja noteiktajā laikā.

Šodienas cīņā Opetaija guva uzvaru ar vienbalsīgu tiesnešu lēmumu (117:111, 116:112 un 116:112).

Opetaija bija aktīvāks cīņas pirmajā pusē, kad viņš pārsita Briedim degunu, un Latvijas bokseris noplūda asinīm. Opetaija pārliecinoši iekrāja uzvaras vairākos raundos pēc kārtas, kā arī vairākkārt trāpīja spēcīgus sitienus.

Taču 10. raundā Briedis pārņēma iniciatīvu, un arī Opetaijas seja izplūda asinīs. Briedis aktīvi turpināja uzbrukt un meklēt nokauta iespējas, un Opetaija bija spiests aizstāvēties. Ar grūtībām, bet Opetaija sagaidīja 12. raunda beigas, un līdz ar to guva uzvaru pēc punktiem.

Briedim šis bija trešais zaudējums karjerā (28-3). 39 gadus vecais bokseris iepriekš piekāpās Opetaijam pirms diviem gadiem un arī Oleksandram Usikam pirms sešiem gadiem. Opetaijam šī bija 25. uzvara 25 cīņās.

  +7 [+] [-]

, 2024-05-19 01:00, pirms 9 mēnešiem
Sākumā likās, ka Briedis ir norakstīts boksa ziņā, bet beigās uzņēma apgriezienus, bet bija par vēlu.

Solīda cīņa beigās.

  +8 [+] [-]

, 2024-05-19 01:03, pirms 9 mēnešiem
Beigās jau Briedis diezgan dauzīja šamo, bet nu par vēlu. Ja aizmirstam visas vatņiku būšanas, tad Briedis cīnījās cienīgi.

  -3 [+] [-]

, 2024-05-19 01:04, pirms 9 mēnešiem
Galvenā ziņa!

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 01:05, pirms 9 mēnešiem
optimuss rakstīja: Beigās jau Briedis diezgan dauzīja šamo, bet nu par vēlu. Ja aizmirstam visas vatņiku būšanas, tad Briedis cīnījās cienīgi.
piekrītu,vajag revanšu.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-19 01:05, pirms 9 mēnešiem
Jocīga komandas stratēģija - līdz 9ajam raundam gulēt... Kkā neprofesionāli ļoti izskatījās no trenera puses...

  +5 [+] [-]

, 2024-05-19 01:06, pirms 9 mēnešiem
Mairis lielisku cīņu aizvadīja savos 39 gados, cepuri nost.

  -4 [+] [-]

, 2024-05-19 01:06, pirms 9 mēnešiem
Briedim galvenais bija paplātīties, ka arī šai cīņā Opetaijam salauza žokli.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 01:06, pirms 9 mēnešiem
Ļoti labi, ka vatņiks atrāvās.

  +4 [+] [-]

, 2024-05-19 01:06, pirms 9 mēnešiem
naninoi rakstīja: piekrītu,vajag revanšu.
Šis jau bija revanšs.

  +6 [+] [-]

, 2024-05-19 01:09, pirms 9 mēnešiem
Malacis Mairis skaista cīņa. Respect par tādu izturību.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-19 01:09, pirms 9 mēnešiem
loook ploik! rakstīja: Ļoti labi, ka vatņiks atrāvās.
Vispār jau beigās Opetaija atrāvās vairāk tīri fiziski, varbūt patiešām lauzts žoklis, vai kas tāds.

  +3 [+] [-]

, 2024-05-19 01:11, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Briedim galvenais bija paplātīties, ka arī šai cīņā Opetaijam salauza žokli.
Nu man liekas Opetaija labi tur sitienu jo iepriekš Briedis žokļus nelauza bet gan izrubīja vienkārši... Žēl ka viņam nesanāca ātrāk uzvarēt... 8 raundi likās ka Briedis neko viņam nevar izdarīt.

  +3 [+] [-]

, 2024-05-19 01:11, pirms 9 mēnešiem
Labas cīņas beigas, respect Mairim!!!

Pēc manām domām Maira lielākā kļuda bija vispār cīnīties ar Opetaju, tieši pirmajā reizē, īpaši cīnīties vēl viņa laukumā- Austrālijā. Pēc punktiem toreiz arī bija līdzīgi, bet uzvaru atdeva mājiniekam, a šoreiz šī bija lielākā/labākā cīņa ko Briedis reāli varēja dabūt.
Tā kā reāli menedžmenta/trenera feileris, ka šādu pretinieku vispār izvēlējās...

  -2 [+] [-]

, 2024-05-19 01:12, pirms 9 mēnešiem
loook ploik! rakstīja: Ļoti labi, ka vatņiks atrāvās.
Opetaija tur tagad ar salmiņu dzers un tikai putras ēdīs... Bet nu toties ar čempionu jostu, jocīgs tas bokss

  -2 [+] [-]

, 2024-05-19 01:13, pirms 9 mēnešiem
keijei24 rakstīja: Labas cīņas beigas, respect Mairim!!!

Pēc manām domām Maira lielākā kļuda bija vispār cīnīties ar Opetaju, tieši pirmajā reizē, īpaši cīnīties vēl viņa laukumā- Austrālijā. Pēc punktiem toreiz arī bija līdzīgi, bet uzvaru atdeva mājiniekam, a šoreiz šī bija lielākā/labākā cīņa ko Briedis reāli varēja dabūt.
Tā kā reāli menedžmenta/trenera feileris, ka šādu pretinieku vispār izvēlējās...
Atkārtoju-šī bija revanša cīņa!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-19 01:13, pirms 9 mēnešiem
keijei24 rakstīja: Labas cīņas beigas, respect Mairim!!!

Pēc manām domām Maira lielākā kļuda bija vispār cīnīties ar Opetaju, tieši pirmajā reizē, īpaši cīnīties vēl viņa laukumā- Austrālijā. Pēc punktiem toreiz arī bija līdzīgi, bet uzvaru atdeva mājiniekam, a šoreiz šī bija lielākā/labākā cīņa ko Briedis reāli varēja dabūt.
Tā kā reāli menedžmenta/trenera feileris, ka šādu pretinieku vispār izvēlējās...
Vajadzēja kā Fury bēguļot kā mazai meitenītei? Nu ne tak lai tiek Opetaija jau arī labs.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-19 01:14, pirms 9 mēnešiem
Bite_Transs rakstīja: Jocīga komandas stratēģija - līdz 9ajam raundam gulēt... Kkā neprofesionāli ļoti izskatījās no trenera puses...
Tāda laikam bija stratēģija, jo Briedis tomēr vecāks un daudzi gaidīja, ja cīņa nonāks līdz 12, tad Briedis nepavilks. To, ka tā bija stratēģija, iespējams, var saprast ar viņa krieva bļaustīšanos pirmo pusi cīņas - "tjiņi, tjiņi", vai pareiza nezinu, bet beigās tālu nemaz nebija. Bet nu tas Brieža krievs ar savu leksiku paspīdēja arī TV, kad pieslēdzās pēc 11 raunda stūrim.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 01:14, pirms 9 mēnešiem
edgefall23 rakstīja: Opetaija tur tagad ar salmiņu dzers un tikai putras ēdīs... Bet nu toties ar čempionu jostu, jocīgs tas bokss
Toties honorārs par cīņu neslikts!

  -2 [+] [-]

, 2024-05-19 01:16, pirms 9 mēnešiem
Briedis joprojām līmenī - būtu forši, ja viņš uzšautu smagsvaros, jo pulveris vēl sauss. Visu cieņu

  +1 [+] [-]

, 2024-05-19 01:16, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Toties honorārs par cīņu neslikts!
Cerams Mairis arī kaut ko dabūja... Lai nav jāsponsorē savus pensijas gadus ar kaut kādu tizlu piedalīšanos partijās...

  +1 [+] [-]

, 2024-05-19 01:17, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Toties honorārs par cīņu neslikts!
CIK ?

  +1 [+] [-]

, 2024-05-19 01:18, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Atkārtoju-šī bija revanša cīņa!
josta bija vakanta,manuprāt tur ir kaut kādas nianses,varbūt es kļūdos.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 01:18, pirms 9 mēnešiem
edgefall23 rakstīja: Cerams Mairis arī kaut ko dabūja... Lai nav jāsponsorē savus pensijas gadus ar kaut kādu tizlu piedalīšanos partijās...
Tas viņam jau ir noiets etaps ! Ar pirmo reizi jau tik smagi apzdedzinājās un tādus sūdus savārīja ka pietiks prata vair politikai tuvumā nelīst

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 01:18, pirms 9 mēnešiem
edgefall23 rakstīja: Cerams Mairis arī kaut ko dabūja... Lai nav jāsponsorē savus pensijas gadus ar kaut kādu tizlu piedalīšanos partijās...
Ja var ticēt ārzemju rakstiem, tad kā absolūts minumums ir 300'000 dolāru.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-19 01:19, pirms 9 mēnešiem
cobham rakstīja: Briedis joprojām līmenī - būtu forši, ja viņš uzšautu smagsvaros, jo pulveris vēl sauss. Visu cieņu
Galīgi tur viņam nav ko meklēt vispār

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 01:19, pirms 9 mēnešiem
Respect par cīņu Mairim, diemžēl mazliet par vēlu ieslēdza apgriezienus! Bet ja būtu labāks cīņas plāns no sākuma iespējams Opetaja būtu zaudējis!

  +2 [+] [-]

, 2024-05-19 01:20, pirms 9 mēnešiem
Davz rakstīja: Ja var ticēt ārzemju rakstiem, tad kā absolūts minumums ir 300'000 dolāru.
Ja prātīgi iegulda tad uiz pročiem vien var jau kaut cik normāli laukos dzīvot

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 01:20, pirms 9 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Tas viņam jau ir noiets etaps ! Ar pirmo reizi jau tik smagi apzdedzinājās un tādus sūdus savārīja ka pietiks prata vair politikai tuvumā nelīst
Nauda nesmird un sūdus par viņu tā vai tā lej Es viņa vietā vispār nekautrētos un ņemtu visu ko var paņemt, kamēŗ var.

  +3 [+] [-]

, 2024-05-19 01:20, pirms 9 mēnešiem
Svinīgi paziņoju, ka man pie kājas.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-19 01:21, pirms 9 mēnešiem
edgefall23 rakstīja: Nauda nesmird un sūdus par viņu tā vai tā lej Es viņa vietā vispār nekautrētos un ņemtu visu ko var paņemt, kamēŗ var.
Neviens viņam par līsanu politika pat vienu eiro vairs nedos !
Es personīgi ar sūdainu vati viņu apmētātu ja viņš ar galviņu nedraudzētos tik ļoti un turpinatu līst pur nevajag !

  +1 [+] [-]

, 2024-05-19 01:23, pirms 9 mēnešiem
Ļoti ļoti līdzīga cīņa,pirmos 5 raundus nekāda pārsvara nevienam,var atdot jebkuram,var likt niču. 6-7 noteikti savāca Opetaija,laikam arī 8. Devītais līdzīgs,pedējos 2 tīri savāca Mairis! Es visās čempionu cīņās par galvenajiem uzskatu pēdējos raundus,ja līdz tam līdzīgi,tāpēc uzskatu ka Mairi drusku apzaga,drusku varbūt sākumā varēja būt aktīvāks! Ļoti laba cīņa Briedim,manās acīs viņš atguva cieņu par to ka nesalūza vidū,kad gāja tiešām slikti.
Dievs ar viņa uzskatiem,bokseris viņš mums unikāls!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-19 01:23, pirms 9 mēnešiem
Nebūtu atdevis tik viegli pirmos raundus bet kaut ko arī uzsitīs, tad beigās jau Mairis izskatījās labāks.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-19 01:25, pirms 9 mēnešiem
Dzimmiy rakstīja: Nebūtu atdevis tik viegli pirmos raundus bet kaut ko arī uzsitīs, tad beigās jau Mairis izskatījās labāks.
Īsti jau neatdeva sākumu,Opetaija pa katru raundu uzsitā labi ja pāris labus džebus,tāpat kā Briedis. Vēl jautājums kam tur tīrāk trāpīja

  +1 [+] [-]

, 2024-05-19 01:26, pirms 9 mēnešiem
sportists-amatieris rakstīja: Īsti jau neatdeva sākumu,Opetaija pa katru raundu uzsitā labi ja pāris labus džebus,tāpat kā Briedis. Vēl jautājums kam tur tīrāk trāpīja
īsti jau neatdeva , bet tomēr kaut kā atdeva beigu beigās

     [+] [-]

, 2024-05-19 01:26, pirms 9 mēnešiem
Ko viņš vispār vēl var dabūt? Pa lielam Mairim atliek tikai blogeri ar kuriem kauties, pārējie vairs nav vērti gatavošanās.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 01:28, pirms 9 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Kas tiem arābiem galīgi sviestā sgaajis !? Ko tur kaut kāds nigers reperis ākstās musļiku valstī kur cīnās 2 eiropoši ! :O
Es vēl neko neteiktu, ka būtu kārtīgs reperis, bet šis ir tas saucamais "mumble-rap" variants.

     [+] [-]

, 2024-05-19 01:31, pirms 9 mēnešiem
Vispār jau Ukrainā arī netrūkst ne mazums kas Usiku uzskata par vatņiku tamdēļ ka šis ir vecticībnieks un klanījies Maskavas vecticībnieku virsvadībai ... Un pats viņš arī no Krimas nācis, kas vienmēr bijusi vatņiku paradīze Ukrainā ... Bet nu kopš sākās karš tomēr gana daudz ar naudu un ar darbiem pierādījis ka ir Ukrainas patriots īsts

     [+] [-]

, 2024-05-19 01:34, pirms 9 mēnešiem
Diez cik čigāni pa visu Eiropu šonakt ir pielupuši ekrānam un seko un fano par savu tautieti ?!
Varbūtu Rumānijā rīt izsludinās brīvdienu ja čigāns ņems ?!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-19 01:36, pirms 9 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Kas tiem arābiem galīgi sviestā sgaajis !? Ko tur kaut kāds nigers reperis ākstās musļiku valstī kur cīnās 2 eiropoši ! :O
Arābiem?!? Kāda mums daļa? Labāk paskaties apkārt tepat LV, kur pēdējos gados ir kaut kāda totāli absurda repa reliģija. To ielu valodas dulburēšanu par neko un bez nekādas muzikālas vērtības, bez reāliem mūzikas instrumentiem, tik bīti, te tak tronī ceļ. 🤮

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 01:37, pirms 9 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Vispār jau Ukrainā arī netrūkst ne mazums kas Usiku uzskata par vatņiku tamdēļ ka šis ir vecticībnieks un klanījies Maskavas vecticībnieku virsvadībai ... Un pats viņš arī no Krimas nācis, kas vienmēr bijusi vatņiku paradīze Ukrainā ... Bet nu kopš sākās karš tomēr gana daudz ar naudu un ar darbiem pierādījis ka ir Ukrainas patriots īsts
Kara sākumā tak vēl vates deģenerāti paviesojās Usika mājās, būtu baigi dīvaini, ja viņam pēc tā nebūtu skaidra proukrainiska nostāja.

     [+] [-]

, 2024-05-19 01:37, pirms 9 mēnešiem
Gribētos jau redzēt čiganu uz dēļeim, bet tur vajag tādu gorillas spēka sitienu kas tikai vienīgajam Nganu uz pasaules bez maz vai ir ! Usiks tik var lekāt kā sienazis un bungat pēc punktiem un cerēt ka pats neatrausies no čigana un neapgulsies uz dēļiem

     [+] [-]

, 2024-05-19 01:39, pirms 9 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Gribētos jau redzēt čiganu uz dēļeim, bet tur vajag tādu gorillas spēka sitienu kas tikai vienīgajam Nganu uz pasaules bez maz vai ir ! Usiks tik var lekāt kā sienazis un bungat pēc punktiem un cerēt ka pats neatrausies no čigana un neapgulsies uz dēļiem
Jo lielāks skapis, jo skaļāk tas gāžas!

     [+] [-]

, 2024-05-19 01:39, pirms 9 mēnešiem
Karlo rakstīja: Arābiem?!? Kāda mums daļa? Labāk paskaties apkārt tepat LV, kur pēdējos gados ir kaut kāda totāli absurda repa reliģija. To ielu valodas dulburēšanu par neko un bez nekādas muzikālas vērtības, bez reāliem mūzikas instrumentiem, tik bīti, te tak tronī ceļ. 🤮
nu tie mums te tāda pašdarbība un neviens viņiem par to piķi nemaksā ! Bet arābi tacu paši pasūta mūziku un visu bagātīgi sapiķo lai tik pie viņiem brauktu kāds tur !

  +1 [+] [-]

, 2024-05-19 01:39, pirms 9 mēnešiem
Ļoti cienīgi. Briedim vēl ir iekšā

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 01:39, pirms 9 mēnešiem
Karlo rakstīja: Arābiem?!? Kāda mums daļa? Labāk paskaties apkārt tepat LV, kur pēdējos gados ir kaut kāda totāli absurda repa reliģija. To ielu valodas dulburēšanu par neko un bez nekādas muzikālas vērtības, bez reāliem mūzikas instrumentiem, tik bīti, te tak tronī ceļ. 🤮
Nu jau tu aizrunājies par to, no kā neko nesaproti. Pirmkārt, nav "par neko", otrkārt, bez muzikālas ritmiskas izjūtas nekāds reps nesanāks. Mūzika nesastāv tikai no melodijas un harmonijām.

     [+] [-]

, 2024-05-19 01:41, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jo lielāks skapis, jo skaļāk tas gāžas!
Lai skapu nogaztu vajag brutuālu spēku kas galīgi Usikam nav vispār pēc definīcijas ! Domāju Fūrijs mierīgi kādus 30-40 sitienu sejā precīzus Usika kuriem nebūs nekādas aizsardzības un kuros Usiks ieliks visu savus spēku - tos visus čigāns smaidot apēdīs un paņirgāsies vēl par ūsainīti

     [+] [-]

, 2024-05-19 01:43, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Atkārtoju-šī bija revanša cīņa!
Un kapēc tieši Tu to atkārto?

     [+] [-]

, 2024-05-19 01:43, pirms 9 mēnešiem
Čigāns pirms cīņas lamāja Usiku par pundurtrusi bezpajumtnieku nožēlojamo !

     [+] [-]

, 2024-05-19 01:43, pirms 9 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Lai skapu nogaztu vajag brutuālu spēku kas galīgi Usikam nav vispār pēc definīcijas ! Domāju Fūrijs mierīgi kādus 30-40 sitienu sejā precīzus Usika kuriem nebūs nekādas aizsardzības un kuros Usiks ieliks visu savus spēku - tos visus čigāns smaidot apēdīs un paņirgāsies vēl par ūsainīti
Gan jau Usiks Fjuriju uz ātrumu un taktiku paņems. Es tā vismaz ceru.

     [+] [-]

, 2024-05-19 01:44, pirms 9 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Lai skapu nogaztu vajag brutuālu spēku kas galīgi Usikam nav vispār pēc definīcijas ! Domāju Fūrijs mierīgi kādus 30-40 sitienu sejā precīzus Usika kuriem nebūs nekādas aizsardzības un kuros Usiks ieliks visu savus spēku - tos visus čigāns smaidot apēdīs un paņirgāsies vēl par ūsainīti
Tādas pārsteidzīgi kategoriskas prognozes minūti pirms cīņas, kad tūlīt visu varēs pārbaudīt

     [+] [-]

, 2024-05-19 01:44, pirms 9 mēnešiem
keijei24 rakstīja: Un kapēc tieši Tu to atkārto?
Tamdēl ka viņs ir Bocmanis un agrāk strēba 2 litrnieču alu 7 procentīgo kas saucās BOCMANIS

     [+] [-]

, 2024-05-19 01:46, pirms 9 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Tādas pārsteidzīgi kategoriskas prognozes minūti pirms cīņas, kad tūlīt visu varēs pārbaudīt
Bukiji visu parasti labi zina - man nav idejas, bet vari pačekto kadas ir bukiju likmes ka cīņa beigisies ar čigana nokautu ?!

  -3 [+] [-]

, 2024-05-19 01:48, pirms 9 mēnešiem
Uskisk raustās kā puņķis uz drāts bet jau tagad skaidri redzams ka čigans visu komfortabli kontrolē

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 01:48, pirms 9 mēnešiem
Kāds tomēr Usiks ir nožēlojams punduris uz čigānu barona fona ...

     [+] [-]

, 2024-05-19 01:50, pirms 9 mēnešiem
Pirmo paņēma Usiks

     [+] [-]

, 2024-05-19 01:51, pirms 9 mēnešiem
Varat iemest linku! Paldies

     [+] [-]

, 2024-05-19 01:52, pirms 9 mēnešiem
Ja čigāns apzināti nolēmis spēlet otro numuru un izbraukt uz pretubrukumiem tad tas viņam beigas var slikti beigties ...

     [+] [-]

, 2024-05-19 01:52, pirms 9 mēnešiem
edgar21 rakstīja: Varat iemest linku! Paldies
https://lestlim.xyz/?source=2

     [+] [-]

, 2024-05-19 01:52, pirms 9 mēnešiem
blah rakstīja: https://lestlim.xyz/?source=2
PAldies

     [+] [-]

, 2024-05-19 01:52, pirms 9 mēnešiem
Fjurijs reāli mīž no Usika

     [+] [-]

, 2024-05-19 01:53, pirms 9 mēnešiem
+2 usiks

     [+] [-]

, 2024-05-19 01:53, pirms 9 mēnešiem

     [+] [-]

, 2024-05-19 01:53, pirms 9 mēnešiem
Otro arī paņēma Usiks

     [+] [-]

, 2024-05-19 01:55, pirms 9 mēnešiem
Nu būsim reāli, trīs/četri gadi atpakaļ tas Fjūrijs, kurš cīnījās ar Vailderu, ar Usiku tiktu galā diez gan viegli, bet šobrīd ar Taisonu grūti kaut ko saprast, zaudē Ngannou (tie, kas skatījās cīņu sapratīs) un nomet diez gan daudz svaru priekš šīs cīņas, tā ka daudz neskaidru lietu. Skaidrs, ka Usiks boksēs pēc punktiem, jo jau krūzeros bija zināms, ka nokauti viņam ir ļoti reti, kur nu vēl smagsvaros, bet Fjūrijam vajadzētu pacensties un neiekrist ar pārāk daudz raundu zaudēšanu, ja grib uzvarēt.

     [+] [-]

, 2024-05-19 01:57, pirms 9 mēnešiem
+3 usiks

     [+] [-]

, 2024-05-19 01:57, pirms 9 mēnešiem
Man šķiet ka 3šo raundu čigans paņēma

     [+] [-]

, 2024-05-19 01:57, pirms 9 mēnešiem
Arī trešo paņem Usiks

     [+] [-]

, 2024-05-19 01:59, pirms 9 mēnešiem
blah rakstīja: Nu būsim reāli, trīs/četri gadi atpakaļ tas Fjūrijs, kurš cīnījās ar Vailderu, ar Usiku tiktu galā diez gan viegli, bet šobrīd ar Taisonu grūti kaut ko saprast, zaudē Ngannou (tie, kas skatījās cīņu sapratīs) un nomet diez gan daudz svaru priekš šīs cīņas, tā ka daudz neskaidru lietu. Skaidrs, ka Usiks boksēs pēc punktiem, jo jau krūzeros bija zināms, ka nokauti viņam ir ļoti reti, kur nu vēl smagsvaros, bet Fjūrijam vajadzētu pacensties un neiekrist ar pārāk daudz raundu zaudēšanu, ja grib uzvarēt.
loģiski ka viņam bija svars jānomet lai būtu labāka izturība kustēties ! jau ar visu nomesto svaru viņs tapat bez maz vai 2x zaudēs kustīgumā ūsainajam !

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:01, pirms 9 mēnešiem
Plus četri Usikam

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:01, pirms 9 mēnešiem
no 4 visnaz 3 usikam

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:01, pirms 9 mēnešiem
Ceturtais čiganam

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:01, pirms 9 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: loģiski ka viņam bija svars jānomet lai būtu labāka izturība kustēties ! jau ar visu nomesto svaru viņs tapat bez maz vai 2x zaudēs kustīgumā ūsainajam !
Tāpēc saku, ka pārāk daudz neskaidru lietu pagaidām. Kustās it kā samērā labi, bet vai ar svara nomešanu nezaudēja nedaudz arī sitiena spēku, kas šajā cīņā var būt ļoti būtiski, jo Usiks pret AJ tā arī īsti nemaz neizjuta īstu smagsvaru kuvaldu, bet ja no Fjūrija dabūs, tad var viss slikti beigties. Tāpēc varbūt vajadzēja tomēr iet uz masu, kas visus gadus tomēr strādāja labi.

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:02, pirms 9 mēnešiem
Es domāju ka tiesneši būs neobjektīvi un pietiesās čigānam - jo Lielbritānijas auditorija un piķis - ar to nevar nerēķināties !

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:02, pirms 9 mēnešiem
Pilnīga dabas abnormālija tas Frūrijs, nez, man kā pilnīgam boksa nesajēdzējam, Brieža cīņa bija daudz skatāmāka, te es pat īsti nesaprotu, uz ko skatos

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:03, pirms 9 mēnešiem
Fjurijam garas rokas, bet ko tas līdz,, ja tehnika nekāda.

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:03, pirms 9 mēnešiem
blah rakstīja: Tāpēc saku, ka pārāk daudz neskaidru lietu pagaidām. Kustās it kā samērā labi, bet vai ar svara nomešanu nezaudēja nedaudz arī sitiena spēku, kas šajā cīņā var būt ļoti būtiski, jo Usiks pret AJ tā arī īsti nemaz neizjuta īstu smagsvaru kuvaldu, bet ja no Fjūrija dabūs, tad var viss slikti beigties. Tāpēc varbūt vajadzēja tomēr iet uz masu, kas visus gadus tomēr strādāja labi.
Nē, galīgi nepiekrītu - ar Usika tur nekādu variantu nebija iet uz masu vispār

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:05, pirms 9 mēnešiem
Baigi līdzīgi iet = grūti kādam iedot raundu

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:06, pirms 9 mēnešiem
Komentātori saka ka 3-2 pa r labu Ūsainajam varētu būt

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:06, pirms 9 mēnešiem
?

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:08, pirms 9 mēnešiem
Čigāns škiet atkodis ūsaino !

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:09, pirms 9 mēnešiem
Usyks bik izēst dabūja tomēr, paliek interesanti.

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:09, pirms 9 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Komentātori saka ka 3-2 pa r labu Ūsainajam varētu būt
3-3 pēc 6?

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:09, pirms 9 mēnešiem
tīri paņēma fūrijs

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:09, pirms 9 mēnešiem
Davz rakstīja: 3-3 pēc 6?
NOTEIKTI

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:10, pirms 9 mēnešiem
Davz rakstīja: 3-3 pēc 6?
varētu būt

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:10, pirms 9 mēnešiem
naninoi rakstīja: varētu būt
Piektais bija neizšķirts

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:13, pirms 9 mēnešiem
Septīto tīri paņēma Usiks

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:14, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Piektais bija neizšķirts
neizšķirto atdos fūrijam.

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:14, pirms 9 mēnešiem
naninoi rakstīja: neizšķirto atdos fūrijam.
Kāpēc?

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:14, pirms 9 mēnešiem
Pat nezinu vairs ... Zinu tikai vienu - ka beigās pietiesās čigānam un ka tas var izšķirt visu cīņu

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:15, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kāpēc?
Kamdēl čigānam ir garanti 100 ļikami un ūsainam tikai 50 neskatoties ne uz kādu cīnas galaiznakumu ?!

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:16, pirms 9 mēnešiem
rūrijs vairs nesmaida

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:16, pirms 9 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Nē, galīgi nepiekrītu - ar Usika tur nekādu variantu nebija iet uz masu vispār
Cīņa, protams, līdzīga, bet var redzēt, ka Fjūrijs neskraida pakaļ un nogaida, uz noguruma rēķina meklēs lielos counterus kā 6ajā. Tas bija jau pirms cīņas skaidrs, ka Usikam pēc punktiem jābūt vadībā ar savu ātrumu.

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:17, pirms 9 mēnešiem
gandr;iz +2

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:18, pirms 9 mēnešiem
Kur palika Fjurija borzīgums?

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:19, pirms 9 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Kamdēl čigānam ir garanti 100 ļikami un ūsainam tikai 50 neskatoties ne uz kādu cīnas galaiznakumu ?!
Lineālais čempions. Un, jo tas ir bokss, ar to viss pa lielam pateikts

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 02:21, pirms 9 mēnešiem
Jāāāāā

  +1 [+] [-]

, 2024-05-19 02:22, pirms 9 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Nu jau tu aizrunājies par to, no kā neko nesaproti. Pirmkārt, nav "par neko", otrkārt, bez muzikālas ritmiskas izjūtas nekāds reps nesanāks. Mūzika nesastāv tikai no melodijas un harmonijām.
Hei, pašpasludinātais sapratēj! Repam muzikālā vērtība ir apaļa NULLE. Tas ir drīzāk “performance art with attitude”. Cita mākslas forma. Teksta/dzejas deklamēšana primitīva vienveidīga ritma pavadībā. Reperiem viss balstās tik uz ritmu, tur nav nekā cita.

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:22, pirms 9 mēnešiem
'Tā kā maisu

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:23, pirms 9 mēnešiem
Krīti milzi

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:24, pirms 9 mēnešiem
Ar visu to ka bij nometi svaru vecums dara savu un veirs dihalka netur uz cīņas beigam un fizuhas pietrūkst čigānam

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:24, pirms 9 mēnešiem
Usiks klapē karbonādi

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:26, pirms 9 mēnešiem
šitāds rauds jau iet +2

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:26, pirms 9 mēnešiem
Es jau no paša sākuma teicu ka bij LIELA kļuda strādāt par otro numuru čigānam ... Laikam cerēja ka Usiks izvicināsies un izpumpesies sākumā, bet viņš jau arī nav nekāds muļķis lai to tā izdarītu

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:27, pirms 9 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Ar visu to ka bij nometi svaru vecums dara savu un veirs dihalka netur uz cīņas beigam un fizuhas pietrūkst čigānam
usiks i 2gadi vecāks

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:29, pirms 9 mēnešiem
Tāpēc rakstīju, ka ar Fjūriju grūti kaut ko saprast pēc Ngannou cīņas, kura jau parādīja, ka laikam viņa laiks beidzies. Negribās gan norakstīt par agru, atceroties pirmo cīņu pret Vailderu un viņa piecielšanos no mirušajiem Bet nu te ir jānotiek brīnumam, lai pēdējā raundā izslēgtu Usiku, ka visu cīņu īsti tīru, spēcīgu sitienu nav izlaidis.

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:30, pirms 9 mēnešiem
iespējams,ka dzīvesveids ir vainīgs.

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:31, pirms 9 mēnešiem
naninoi rakstīja: usiks i 2gadi vecāks
Te fiziskais vedcums nespēle lomu jo zināms ka čigans ar koksu diezgan labi niekojies un visu dzīvi čilojot pavadījis īpasi uz režīma neiespringstot un veselīgu dzīvesveisu un tas tagad nāk dubultā atpakaļ ! Kamēr Usiņš visu dzīvi ievērojis režīmu pat ārpus nometnem un veselīgi visu darīji un domaju ka čigana organisms ir kādi 7 gadi vecāks reāli par Usika

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:34, pirms 9 mēnešiem
Nu pēc taisnības būtu Ūsiņam jāatdod ,, Bet nu redzēs ko tur tiesnēsi būs safantazējuši

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:35, pirms 9 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Te fiziskais vedcums nespēle lomu jo zināms ka čigans ar koksu diezgan labi niekojies un visu dzīvi čilojot pavadījis īpasi uz režīma neiespringstot un veselīgu dzīvesveisu un tas tagad nāk dubultā atpakaļ ! Kamēr Usiņš visu dzīvi ievērojis režīmu pat ārpus nometnem un veselīgi visu darīji un domaju ka čigana organisms ir kādi 7 gadi vecāks reāli par Usika
tāpēc jāraksta nevis gadi bet _kokss

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 02:37, pirms 9 mēnešiem
Karlo rakstīja: Hei, pašpasludinātais sapratēj! Repam muzikālā vērtība ir apaļa NULLE. Tas ir drīzāk “performance art with attitude”. Cita mākslas forma. Teksta/dzejas deklamēšana primitīva vienveidīga ritma pavadībā. Reperiem viss balstās tik uz ritmu, tur nav nekā cita.
Skatos, lec vai no biksēm ārā, lai tikai savus teikumus padarītu "iespaidīgākus", bet sausais atlikums ir tāds, ka tu absolūti neko no tā nejēdz un neko nedzirdi. Ja vien tu pats zinātu, cik muļķīgi no malas izskatās, kad šādā kategoriskā formā mētā tik diletantiskus apgalvojumus
Varu pat saderēt, ka māki, teiksim, pieklājīgi kaut ko nodziedāt, bet absolūti nemāki neko norepot (un PAT, ja tev iedos gatavu tekstu priekšā un pašam nekas nebūs jādomā).

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:37, pirms 9 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Nu pēc taisnības būtu Ūsiņam jāatdod ,, Bet nu redzēs ko tur tiesnēsi būs safantazējuši
tiesneši atdos Fjūrijam... kaut gan Usiks bija labāks...

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:37, pirms 9 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Nu pēc taisnības būtu Ūsiņam jāatdod ,, Bet nu redzēs ko tur tiesnēsi būs safantazējuši
Ngannou jau pa lielam apzaga un iedeva uzvaru Fjūrijam, kur nekādu titulu par laimi nebija, bet šeit būtu krimināli, ja Usikam neiedotu

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:38, pirms 9 mēnešiem
Kas tur atļava visiem to ringu par skudru pūzi parvērst pirms rezultāta izziņošanas >?

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:39, pirms 9 mēnešiem
Viens atdeva čigānam ?! :O

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:40, pirms 9 mēnešiem
Nu ničš bija

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:40, pirms 9 mēnešiem
Pēdējie divi tiesneši (nemaz nerunājot par to, kurš iedeva Fjūrijam) diez gan daudz piedzejoja Fjūrijam raundus Nu kādi 4-5 max Taisonam bija.

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:40, pirms 9 mēnešiem
Usiks vienmēr kā djurasels, uz to jau viņš arī toreiz Briedi paņēma.

Tas, kurš iedeva Fjūrijam - uz revanša cīņu neaicināt.

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:40, pirms 9 mēnešiem
viens tiesnesis humorists..

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:40, pirms 9 mēnešiem
Viens uzpirkts tiesnesis... protams, kā gan citādi...

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:40, pirms 9 mēnešiem
un viens tikai tamdēļ ka 114-113 atdeva - nu tas nu galīgi neiet krastā ! :O Bet nu par ar masīvu apzagšanu tomēr TAISNĪBA triumfēja šonakt

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:40, pirms 9 mēnešiem
Lai kā ģipsijs nepatiktu

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:41, pirms 9 mēnešiem
Ja tiesneši būtu atdevuši uzvaru Šrekam, tad to neviens nesaprastu

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:43, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ja tiesneši būtu atdevuši uzvaru Šrekam, tad to neviens nesaprastu
Nu domāju ka Anglijā to pat ļoti labi saprastu un atbalstītu !

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:44, pirms 9 mēnešiem
Usiks reāli ieņirdza piekrītot revanša cīņai

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 02:45, pirms 9 mēnešiem
Vate zaudēja un tas ir galvenais, vatei vieta maskovijā mūzīgi mūžos.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 02:45, pirms 9 mēnešiem
Te visu cīņu varēja redzēt,kā Usiks ar savu olimpisko stilu neko nevar izdarīt,es 1000kārt par ukraini,bet godīgi jāatzīst,čigāns tā spēlējās ar viņu,ka brīžiem likās,viens sitiens līdz KO...tas vairs nebija tas Usika ātrums. Briedi lūdzu aiz urāla ar visu semju!!!

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:46, pirms 9 mēnešiem
ingars31 rakstīja: Te visu cīņu varēja redzēt,kā Usiks ar savu olimpisko stilu neko nevar izdarīt,es 1000kārt par ukraini,bet godīgi jāatzīst,čigāns tā spēlējās ar viņu,ka brīžiem likās,viens sitiens līdz KO...tas vairs nebija tas Usika ātrums. Briedi lūdzu aiz urāla ar visu semju!!!
Tu cīņu skatījies?

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:46, pirms 9 mēnešiem
Bite_Transs rakstīja: Jocīga komandas stratēģija - līdz 9ajam raundam gulēt... Kkā neprofesionāli ļoti izskatījās no trenera puses...
Kleins labaks treneris bij

  -3 [+] [-]

, 2024-05-19 02:47, pirms 9 mēnešiem
naninoi rakstīja: Tu cīņu skatījies?
nē tu...es tikmēr liku rokas aiz muguras un atklāti ņirdzu,kamēr tu trāpīt nevarēji...to redzēju es

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:49, pirms 9 mēnešiem
ingars31 rakstīja: Te visu cīņu varēja redzēt,kā Usiks ar savu olimpisko stilu neko nevar izdarīt,es 1000kārt par ukraini,bet godīgi jāatzīst,čigāns tā spēlējās ar viņu,ka brīžiem likās,viens sitiens līdz KO...tas vairs nebija tas Usika ātrums. Briedi lūdzu aiz urāla ar visu semju!!!
??? Tu devīto raundu nogulēji?

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:54, pirms 9 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: ??? Tu devīto raundu nogulēji?
Ja tev ir 180 grādi,man 360,pie tā arī paliekam! Слава України!

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:55, pirms 9 mēnešiem
ingars31 rakstīja: Ja tev ir 180 grādi,man 360,pie tā arī paliekam! Слава України!
Nav ne jausmas, ko tu tur dzejo, bet lūk. Tas, kamēr biji aizgājis pačurāt

https://x.com/HappyPunch/status/179...

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:56, pirms 9 mēnešiem
Tiesnesis izglāba Fjūriju.

     [+] [-]

, 2024-05-19 03:23, pirms 9 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Skatos, lec vai no biksēm ārā, lai tikai savus teikumus padarītu "iespaidīgākus", bet sausais atlikums ir tāds, ka tu absolūti neko no tā nejēdz un neko nedzirdi. Ja vien tu pats zinātu, cik muļķīgi no malas izskatās, kad šādā kategoriskā formā mētā tik diletantiskus apgalvojumus
Varu pat saderēt, ka māki, teiksim, pieklājīgi kaut ko nodziedāt, bet absolūti nemāki neko norepot (un PAT, ja tev iedos gatavu tekstu priekšā un pašam nekas nebūs jādomā).
Klaun! Tev nav absolūti nekādu sakarīgu argumentu, tik vīzdegunīgas “eksperta” frāzes. Tak’ nelielies, ka īstenībā esi tik kaut kāds sētas wanna-be un no reālas mūzikas tev nav vispār nekādas sajēgas. Repo pie sevis rajončikā līdz vemšanai, uzskatot, ka tā ir reāla mūzika. 🙈😁

     [+] [-]

, 2024-05-19 04:04, pirms 9 mēnešiem
Cīņa atgādināja anekdoti par krievu atslēdznieku, kas aizstāj bokseri, pēc 8 raundā Mairis uzjautāju vai var sist pretī

     [+] [-]

, 2024-05-19 04:10, pirms 9 mēnešiem
Bet, šķiet, ka šis bija teātris, Mairim piķi vajag pretiniekam uzvaru, līdz 9 raundam šo jautājumu sakārtoja, tad sāka cīnīties.

     [+] [-]

, 2024-05-19 04:23, pirms 9 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Nav ne jausmas, ko tu tur dzejo, bet lūk. Tas, kamēr biji aizgājis pačurāt

https://x.com/HappyPunch/status/1791973279273517214
ooo atvaino,tajā brīdī čigāns bija uz dēļiem un izrubijās..vari piedāvāt tādu pašu video,kur Usiks knapi noturas kājās!? Tāds tak nav,vai ne? prikols ir tajā apstāklī,ka nekāda čigānā sišana vienos vārtos nav bijusi,es par taisnību! Slava Ukraine!

     [+] [-]

, 2024-05-19 04:31, pirms 9 mēnešiem
Vienā brīdī likās,ka pats Aleksandrs ir apjucis,jo ķēms Taisons izmantoja paša Usika ieroci,ātrumu uz pretuzbrukumiem! Un būsim godīgi,Usiks nav nokauteris,viņam ir punktu olimpiskais stils,un kad kaut kas neiet pēc plāna,tad biku ir apjukums...nu vismaz es to redzēju!
Slēpts komentārs: Es Black Bullet

  +1 [+] [-]

, 2024-05-19 04:44, pirms 9 mēnešiem
Par repu runājot,neviens ''muzonists'' nepieminēja BĪTU! sorry ielīdu ne tajā lauciņā,mēs lohi,kas nezin...es kā klasiskā roka piekritējs māku na hadu atpazīt solo gibsonu,no fendera,sorry bet tas ir kaut kas cits

  -2 [+] [-]

, 2024-05-19 04:49, pirms 9 mēnešiem
ingars31 rakstīja: ooo atvaino,tajā brīdī čigāns bija uz dēļiem un izrubijās..vari piedāvāt tādu pašu video,kur Usiks knapi noturas kājās!? Tāds tak nav,vai ne? prikols ir tajā apstāklī,ka nekāda čigānā sišana vienos vārtos nav bijusi,es par taisnību! Slava Ukraine!
Sorry, man tiešām grūti uztvert, ko tu tur centies pateikt. Ak tad tagad jau "vienos vārtos" visu cīņu vajadzēja? Tu vispār normāls? Kādā sakarā kaut kas tāds būtu no jebkura boksera jāprasa šādā cīņā?

Viņš principā nogāza par sevi daudz lielāku, garāku (ar 20cm garāku vēzienu) kuili (līdz galam fiziski nogāzt patraucēja tikai tiesnesis), bet tu kaut ko par olimpisko stilu, ar kuru nevarot neko izdarīt. Nu kāds sakars, Ingar. Gulēt ej.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-19 04:51, pirms 9 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Sorry, man tiešām grūti uztvert, ko tu tur centies pateikt. Ak tad tagad jau "vienos vārtos" visu cīņu vajadzēja? Tu vispār normāls? Kādā sakarā kaut kas tāds būtu no jebkura boksera jāprasa šādā cīņā?

Viņš principā nogāza par sevi daudz lielāku, garāku (ar 20cm garāku vēzienu) kuili (līdz galam fiziski nogāzt patraucēja tikai tiesnesis), bet tu kaut ko par olimpisko stilu, ar kuru nevarot neko izdarīt. Nu kāds sakars, Ingar. Gulēt ej.
ej gulēt medni.............tik neinteresanti,labāk par repu vienreiz es arī piedalījos kuiļa dīrāšanā,un dalīšanā,skats ne tas labākais...

  -3 [+] [-]

, 2024-05-19 04:57, pirms 9 mēnešiem
ingars31 rakstīja: Par repu runājot,neviens ''muzonists'' nepieminēja BĪTU!
Vispār jau tu izklausies normāli iedzēris, bet ja reiz bīts, tad pateikšu - bīts ir apakša un jābūt attiecīgai muzikalitātei, lai to tekstiņu uz tā bīta gludi uzliktu. Tā lielos vilcienos vulgarizējot - viena zilbīte jāpastiepj, nākamā jāpieskrien un tā.
Redz, daudzi populārās mūzikas, rokmūzikas izpildītāji arī uz šo haltūrē. Dzied vārdus tā, ka nemaz neieguļas gludi melodijā. Jo, protams, arī vārdi tizli.

Ai, man pašam jau pārāk miegs, mūsējie, izskatās, ka hoķī zaudēs, trešo vairs nespēšu noskatīties.

     [+] [-]

, 2024-05-19 05:12, pirms 9 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Redz, daudzi populārās mūzikas, rokmūzikas izpildītāji arī uz šo haltūrē. Dzied vārdus tā, ka nemaz neieguļas gludi melodijā. Jo, protams, arī vārdi tizli.

Tikai neraža ir tajā apstāklī,ka pat pats EMINEMS tā teikt ir parazitējis uz rokera Tailera bāzes( Aerosmith - 1973 "Dream On"----->Sing for the moment),varu rakt,un rakt un rakt,un visu laiku uzradīsies koveri,kā skudru pūznis,tāpēc saku ''ej gulēt medni'' ne tajā lauciņā ielīdi!

     [+] [-]

, 2024-05-19 05:21, pirms 9 mēnešiem
Tu Melnā Lode nosauc man kaut vienu rokzvaigzni,kurš kā pamatu savai kompozīcijai,vai kā koveru ir izmantojis kādu repera(da jebkāda kalibra) vervelējumu??? NAV...ups atcerējos,JayZ sm*rdēja Makartnija ēnā Yesterdejā!

  +2 [+] [-]

, 2024-05-19 07:15, pirms 9 mēnešiem
Tagad Briedis ir vēsture. Neviens vairāk šāda līmeņa cīņu viņam nepiedāvās.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 09:57, pirms 9 mēnešiem
puse Rīgas, visa Maskačka, daļa Purčika, Bolderājas, Vecmīlgrāvja un Skanstes bija par "Brieģisu", bet neizdevās. Atdauzījis sevi pietiekami, pēc zaudējuma nākamais solis atkārtoti mēģināt politiku, aizstāvot krievu dāmu intereses Eiropā.

     [+] [-]

, 2024-05-19 10:08, pirms 9 mēnešiem
Pēdējos 5 raundos Briedis acīmredzami un nepārprotami dominēja !

     [+] [-]

, 2024-05-19 10:19, pirms 9 mēnešiem
optimuss rakstīja: Beigās jau Briedis diezgan dauzīja šamo, bet nu par vēlu. Ja aizmirstam visas vatņiku būšanas, tad Briedis cīnījās cienīgi.
Kādas "vatņiku" būšanas,jeb nemāku latviski,gramatiski izlasīt?

     [+] [-]

, 2024-05-19 10:24, pirms 9 mēnešiem
picis rakstīja: puse Rīgas, visa Maskačka, daļa Purčika, Bolderājas, Vecmīlgrāvja un Skanstes bija par "Brieģisu", bet neizdevās. Atdauzījis sevi pietiekami, pēc zaudējuma nākamais solis atkārtoti mēģināt politiku, aizstāvot krievu dāmu intereses Eiropā.

Vēl aizmirsi Vecāķus,Carnikavu Kalngali,Ādažus,protams, Rēzekni un D-pili

  +1 [+] [-]

, 2024-05-19 10:27, pirms 9 mēnešiem
Zeel, ka Opetaija neizsledza gaismu. Pa lielam, maz lidz tam pietruuka

     [+] [-]

, 2024-05-19 10:40, pirms 9 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Diez cik čigāni pa visu Eiropu šonakt ir pielupuši ekrānam un seko un fano par savu tautieti ?!
Varbūtu Rumānijā rīt izsludinās brīvdienu ja čigāns ņems ?!
Nejauc Čigānus ar Žīdiem! Čigāni ir ļoti dažādi un savstarpēji solidāri viņi nav! Ja, piemēram, Latvija Hokejā spēlētu pret Rumāniju un Koba Jass gūtu hattrick, Rumāņu Čigāni par to nebūt nepriecātos, bet gan atbalstītu Rumānijas izlasi, kurā neviena Čigāna nav

     [+] [-]

, 2024-05-19 10:50, pirms 9 mēnešiem
Kapēc vispār šitā Aģenta cīņas atspoguļo?

     [+] [-]

, 2024-05-19 10:53, pirms 9 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Nabadziņš, nu tik ļoti cenšas iedzelt, nu tik ļoti, pie katra teikuma tā piestrādājis, pilnīgi vai žēl kļūst, laikam jānotēlo, ka baigi pie sirds ieķērās Bet lieta tāda, ka man pilnīgi pie kājas tie tavi "klauni", daudz vairāk interesē, vai tev par tematu kaut kas ir pasakāms. Tur, diemžēl, neko vairāk kā absolūti diletantiskus stereotipus tu neesi spējīgs piegādāt.


Redz, kas ir, mazais - tieši no mūzikas es saprotu krietni vairāk, nekā tu jebkad sapratīsi. Tev, acīmredzami, nav ne jausmas, ka mūzika nesastāv tikai no melodijas un harmonijas.
Zini īsto iemeslu, kāpēc 99% no klasiskajiem mūziķiem nav spējīgi spēlēt džezu, improvizēt? Un kāds tam sakars ar repu?

Varu apskaidrot sīkāk PM, ja interesē. Bet, ja interesē tikai par "klauniem" runāt, nu tad, protams, laiku netērēšu.


Un, ja kas, tā ir tikai muzikālā daļa. Vēl ir tāda lieta, ka jebkurš labs reperis (eksistē arī slikti, protams) daudz lasa grāmatas, jo bez tā gluži vienkārši, nav iespējams. Tu tur kaut ko muldi par "attitude", kas ir kārtējais omīšu līmeņa stereotips, bet ar "attitude" vien tu nekad nekādu labu repu nenoskaitīsi - aptrūksies vārdu krājums, nebūs atskaņu.

Lai būtu pavisam skaidrs - es pats repot neprotu. Tas ir pārāk grūti man. Protu spēlēt instrumentus un uzskatu, ka to iemācīties ir vieglāk.
Mūzika ir TIKAI UN VIENĪGI melodija un harmonija!!! Viss pārējais ir SKAŅU KOMBINĀCIJAS, ko nevar dēvēt par mūziku! Reps NAV mūzika, tas ir žanrs, bet ne muzikāls! Kat attiecas uz džezu, blūzu un visu pārējo, kur dominē septakordi, kā pamatakordi, ir mūzika, tikai DISONANSIĀLA, tas nozīmē, ka tā ir disonanse, kuru, ja pastāvīgi uzspiež, tā klūst par konsonansi, jo notiek negatīva smadzeņu apstrādāšana 100% konsonansiāla mūzika ir bāzēta uz tīro mažoru un minoru harmonijām

     [+] [-]

, 2024-05-19 11:07, pirms 9 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Nu jau tu aizrunājies par to, no kā neko nesaproti. Pirmkārt, nav "par neko", otrkārt, bez muzikālas ritmiskas izjūtas nekāds reps nesanāks. Mūzika nesastāv tikai no melodijas un harmonijām.
Nejauc ritma izjūtu ar muzikālo dzirdi! Mūzika un ritms ir dāžādi elementi! Mūzika var būt bez ritma (nejaukt ar tempu, temps ir vienmēr), arī ritms var būt bez mūzikas (reps)

     [+] [-]

, 2024-05-19 11:14, pirms 9 mēnešiem
Karlo rakstīja: Hei, pašpasludinātais sapratēj! Repam muzikālā vērtība ir apaļa NULLE. Tas ir drīzāk “performance art with attitude”. Cita mākslas forma. Teksta/dzejas deklamēšana primitīva vienveidīga ritma pavadībā. Reperiem viss balstās tik uz ritmu, tur nav nekā cita.
100% piekrītu!

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 12:47, pirms 9 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Mūzika ir TIKAI UN VIENĪGI melodija un harmonija!!! Viss pārējais ir SKAŅU KOMBINĀCIJAS, ko nevar dēvēt par mūziku! Reps NAV mūzika, tas ir žanrs, bet ne muzikāls! Kat attiecas uz džezu, blūzu un visu pārējo, kur dominē septakordi, kā pamatakordi, ir mūzika, tikai DISONANSIĀLA, tas nozīmē, ka tā ir disonanse, kuru, ja pastāvīgi uzspiež, tā klūst par konsonansi, jo notiek negatīva smadzeņu apstrādāšana 100% konsonansiāla mūzika ir bāzēta uz tīro mažoru un minoru harmonijām
Nu re, kur arī problēma. Tev, kā 100 klasiskam prātam, nav nekādas svinga izjūtas, tāpēc arī nesaprati, ka visi tie septakordi ir tikai PUSE no džeza prasmes. Tā ir melodiskā/harmoniskā daļa. Tu noteikti savās džeza klasēs mauci tikai ar taisnajām astotdaļām, tāpēc biji štruntīgs, vai ne?

OTRA PUSE ir taimings, kā tu tās notis sabāz taktī. Tur nebūs nekāda bērnu mūzikas skola, ka astotdaļa precīzi divreiz īsāka par ceturtdaļu utt Sinkopes, pauzītes, viena nots milisekundi garāka, otra īsāka utt.

Lūk, tas ir tas, par ko es runāju. Ja klasiskais mēģinās spēlēt kaut ko džezīgāku, viņš skanēs tizli tieši šī taiminga (jeb svinga izjūtas) trūkuma dēļ.

Repā vajag zilbes, vārdus sabīdīt tā, lai saplūst ar bītu, un tā ir repera MUZIKĀLĀ daļa. Un šajā daļā daudzi reperi ir muzikālāki par daudziem, kas sēž simfoniskā orķestra bedrē un es to nopietni saku.

Teikšu tev to pašu, ko Karlo - ja tev - Burtam Ā - iedos jau GATAVU tekstu un bītu (bet neko priekšā nerādot), tu tik un tā nespēsi labi norepot, jo tev skanēs kokaini. Jo nesataimingosi zilbes pareizā garumā, pareizā ātrumā un tas arī pieder pie mūzikas

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 12:53, pirms 9 mēnešiem
ingars31 rakstīja: Tu Melnā Lode nosauc man kaut vienu rokzvaigzni,kurš kā pamatu savai kompozīcijai,vai kā koveru ir izmantojis kādu repera(da jebkāda kalibra) vervelējumu??? NAV...ups atcerējos,JayZ sm*rdēja Makartnija ēnā Yesterdejā!
Tev vispār nav ne mazākās jausmas, par ko runa ir

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 13:08, pirms 9 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Nejauc ritma izjūtu ar muzikālo dzirdi! Mūzika un ritms ir dāžādi elementi! Mūzika var būt bez ritma (nejaukt ar tempu, temps ir vienmēr), arī ritms var būt bez mūzikas (reps)
Kāpēc lai es jauktu? Drīzāk nesaprotu, kāpēc tu gribi spītīgi atdalīt, ja noņems ritma izjūtu pavisam, tur pat nekāds roks nesanāks, par repu nerunājot Tāpēc muzikalitātei vajag arī ritma izjūtu.

     [+] [-]

, 2024-05-19 13:20, pirms 9 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Nu re, kur arī problēma. Tev, kā 100 klasiskam prātam, nav nekādas svinga izjūtas, tāpēc arī nesaprati, ka visi tie septakordi ir tikai PUSE no džeza prasmes. Tā ir melodiskā/harmoniskā daļa. Tu noteikti savās džeza klasēs mauci tikai ar taisnajām astotdaļām, tāpēc biji štruntīgs, vai ne?

OTRA PUSE ir taimings, kā tu tās notis sabāz taktī. Tur nebūs nekāda bērnu mūzikas skola, ka astotdaļa precīzi divreiz īsāka par ceturtdaļu utt Sinkopes, pauzītes, viena nots milisekundi garāka, otra īsāka utt.

Lūk, tas ir tas, par ko es runāju. Ja klasiskais mēģinās spēlēt kaut ko džezīgāku, viņš skanēs tizli tieši šī taiminga (jeb svinga izjūtas) trūkuma dēļ.

Repā vajag zilbes, vārdus sabīdīt tā, lai saplūst ar bītu, un tā ir repera MUZIKĀLĀ daļa. Un šajā daļā daudzi reperi ir muzikālāki par daudziem, kas sēž simfoniskā orķestra bedrē un es to nopietni saku.

Teikšu tev to pašu, ko Karlo - ja tev - Burtam Ā - iedos jau GATAVU tekstu un bītu (bet neko priekšā nerādot), tu tik un tā nespēsi labi norepot, jo tev skanēs kokaini. Jo nesataimingosi zilbes pareizā garumā, pareizā ātrumā un tas arī pieder pie mūzikas
Pasaki kaut vienu agrumentu, KĀDA HRENA PĒC man būtu jārepo!? Lai radītu, aranžanzētu un izpildītu LABU skaņdarbu, nav jārepo, nav jārausta ritmi, nav jālien aiz ierasto mažoru/minoru harmonijām! Visi tie, kuri ložņā aiz tradicionālajām robežām, ir apdalīti ar talantiem, tāds ir mans vērojums un secinājums visa muzikālā mūža garumā! Patiesie talanti var mierīgi apieties ar 12 notīm un tīrajiem akordiem, ritmiskie paterni nav ne būtiski, ne arī noteicoši un viss tas tīri pēc bioloģiski - mentālām īpašībām ir Baltā cilvēka ausīm un smadzenēm vispieņemamākais rasklads, jeb Dievišķā vai Kosmiskā harmonija

     [+] [-]

, 2024-05-19 13:21, pirms 9 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Kāpēc lai es jauktu? Drīzāk nesaprotu, kāpēc tu gribi spītīgi atdalīt, ja noņems ritma izjūtu pavisam, tur pat nekāds roks nesanāks, par repu nerunājot Tāpēc muzikalitātei vajag arī ritma izjūtu.
Piekrītu, vajag, tikai tas nav noteicošais faktors muzikalitātes vērtēšanā

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 14:19, pirms 9 mēnešiem
Latvieši nu gan ir mīksta tauta, ja priecājas par šito Sakaņas klēpjasunīti! Acīmredzot, tāpēc mūs tik viegli okupēja un tik daudz izsūtija.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 16:42, pirms 9 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Piekrītu, vajag, tikai tas nav noteicošais faktors muzikalitātes vērtēšanā
Man personīgi tas pat ir noteicošais Bet ok, kāds vairāk pavelkas uz melodiju, kāds uz ritmu, bet bez labas ritmikas sanāk tikai pusmūziķis.

Starp citu, man pašam bija pārsteigums (un salīdzinoši nesen atklāju), ka ļoti klasiski noskaņotiem mūziķiem nevis NEPATĪK svings (sinkopēšana), bet viņi to pat NEDZIRD.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 16:48, pirms 9 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Pasaki kaut vienu agrumentu, KĀDA HRENA PĒC man būtu jārepo!?
Nevis tev jārepo, bet jūs vienmēr velkat uz to, ka reps ir kaut kas PRIMITĪVS. Bet kā tas var būt primitīvs, ja jūs paši pat gatavu iedotu tekstu nespētu skanīgi norepot, nemaz nerunājo par literāro pusi, kas pašam būtu jāveido, jāliek atskaņas, jāliek zilbju skaits, lai normāli saiet utt.
LABI (Nejaukt ar sūdīgu repu, kur cilvēks tieši tā arī ir domājis - kaut ko runāšu, tas būs reps) repot ir grūtāk, nekā labi iemācīties spēlēt instrumentu.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 17:11, pirms 9 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Visi tie, kuri ložņā aiz tradicionālajām robežām, ir apdalīti ar talantiem, tāds ir mans vērojums un secinājums visa muzikālā mūža garumā!
Un savukārt mans vērojums un secinājums ir tieši pretējs. Tu gribi apgalvot, ka 2+2 saskaitīt ir intelektuālāk, nekā būvēt lidmašīnu. Absurds apgalvojums.

Es labi zinu, ko tu nedzirdi un kāpēc. Lasi kārtīgi, reizi par visām reizēm paskaidrošu

Tev septakortds izklausās šķībs, jo tu nejūti saikni starp to un "tīro" akordu. Un tieši tas, draugs, ir muzikalitātes trūkums, patīk tev tas vai nē. Tādi klausītāji kā tu tādus smagos džeza akordus pielīdzinās bērnam, kas uz dullo kaut ko klimperē. Jūs domājat, ka kakafonija.

NĒ! Džeza klausītājam patīk džezs, jo viņš ir tik muzikāls, ka labi dzird saikni starp džeza akordu un "tīro" akordu. Tas "tīrais" visu laiku, tā teikt, "karājas gaisā" un klausītājs zina, no kā viņš ir "pagājis nost". Lieliem meistariem pat it kā vislielākā kakafonija nav nekāda kakafonija, vnk viņi ir spējīgi aptvert lielāku laukumu. Tā ir kā dejošana uz virves - tu pamētā kājas pa labi, pa kreisi, bet pats uz virves paliec.

Tīrās harmonijas ir Koka stumbrs. Septakordi un biezāki akordi ir tā paša koka zari un lapas. Kas redz visu koku, tie sapratīs. Kas redz maz, tiem šķiet, ka tie zari ir no cita koka.
Arī Bībelē teikts kaut kas par koku un lapām, pareizi?

     [+] [-]

, 2024-05-19 17:14, pirms 9 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Nevis tev jārepo, bet jūs vienmēr velkat uz to, ka reps ir kaut kas PRIMITĪVS. Bet kā tas var būt primitīvs, ja jūs paši pat gatavu iedotu tekstu nespētu skanīgi norepot, nemaz nerunājo par literāro pusi, kas pašam būtu jāveido, jāliek atskaņas, jāliek zilbju skaits, lai normāli saiet utt.
LABI (Nejaukt ar sūdīgu repu, kur cilvēks tieši tā arī ir domājis - kaut ko runāšu, tas būs reps) repot ir grūtāk, nekā labi iemācīties spēlēt instrumentu.
PO BARABANU man tie kritēriji, grūti, viegli, tas nav nekāds etalons nevienā dzīves jomā un sfērā! Daudz kas ir grūti, bet vai tas ir vērtīgi un lietderīgi? Grūti ir sevi pakaļā nobučot, vēl grūtāk ir izlekt ārā pa logu no trešā stāva, apskriet apkārt mājai un atgriezties istabā, to visu izdarot ar tādu ātrumu, lai logā ieraudzītu savu pakaļu Primitīvs, ne primitīvs, kāda tam ir nozīme, ja no repa nāk ārā negatīva aura, ļoti negatīva, vismaz manā uztverē Tā ir melnā subkultūra tiešajā un pārnestajā nozīmē, nekādas grūtības pakāpes un sinkopu sarežģījumi to bezmelodiju herņu nespēj labot

     [+] [-]

, 2024-05-19 17:17, pirms 9 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Un savukārt mans vērojums un secinājums ir tieši pretējs. Tu gribi apgalvot, ka 2+2 saskaitīt ir intelektuālāk, nekā būvēt lidmašīnu. Absurds apgalvojums.

Es labi zinu, ko tu nedzirdi un kāpēc. Lasi kārtīgi, reizi par visām reizēm paskaidrošu

Tev septakortds izklausās šķībs, jo tu nejūti saikni starp to un "tīro" akordu. Un tieši tas, draugs, ir muzikalitātes trūkums, patīk tev tas vai nē. Tādi klausītāji kā tu tādus smagos džeza akordus pielīdzinās bērnam, kas uz dullo kaut ko klimperē. Jūs domājat, ka kakafonija.

NĒ! Džeza klausītājam patīk džezs, jo viņš ir tik muzikāls, ka labi dzird saikni starp džeza akordu un "tīro" akordu. Tas "tīrais" visu laiku, tā teikt, "karājas gaisā" un klausītājs zina, no kā viņš ir "pagājis nost". Lieliem meistariem pat it kā vislielākā kakafonija nav nekāda kakafonija, vnk viņi ir spējīgi aptvert lielāku laukumu. Tā ir kā dejošana uz virves - tu pamētā kājas pa labi, pa kreisi, bet pats uz virves paliec.


Tīrās harmonijas ir Koka stumbrs. Septakordi un biezāki akordi ir tā paša koka zari un lapas. Kas redz visu koku, tie sapratīs. Kas redz maz, tiem šķiet, ka tie zari ir no cita koka.
Arī Bībelē teikts kaut kas par koku un lapām, pareizi?
Septakords var būt labs, kā pāreju akords, bet nevis kā pamats

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 17:21, pirms 9 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Septakords var būt labs, kā pāreju akords, bet nevis kā pamats
Bet tas arī NAV pamats nekur. Es tev ko saku - pat vislielākajai "kakafonijai" un vissmagākajiem džeza akordiem pamats ir tīrie akordi, PAT JA FIZISKI VIŅI NEIZSKAN. Tie ir mūziķa un saprotoša klausītāja prātos. Es klausos un dzirdu, ka rekur viņš šobrīd lēkā pa tiem un tiem zariem tam un tam kokam.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 17:25, pirms 9 mēnešiem
Un nestāsti man, ka muzikālāks ir tas, kas to kopējo koku nemaz neredz (nedzird), nevis tas, kurš aptver visu bildi.

Neviens sīkais nepiedzimst, saprotot džezu un džeza akordus. Tas nāk tikai tiem, kas gadiem dziļāk un dziļāk tajā lien. Savukārt tos "tīros" vairāk vai mazāk jebkurš sētnieka palīgs dzirdēs. Tas vien kaut ko pierāda.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 17:59, pirms 9 mēnešiem
ingars31 rakstīja: Tikai neraža ir tajā apstāklī,ka pat pats EMINEMS tā teikt ir parazitējis uz rokera Tailera bāzes( Aerosmith - 1973 "Dream On"----->Sing for the moment),varu rakt,un rakt un rakt,un visu laiku uzradīsies koveri,kā skudru pūznis,tāpēc saku ''ej gulēt medni'' ne tajā lauciņā ielīdi!
Tagad pamanīju šo. Tu pats droši vien nesaproti, cik tavs arguments ir absurds un absolūti nekādu grūtības līmeni nepierāda

     [+] [-]

, 2024-05-19 20:59, pirms 9 mēnešiem
Curtiys rakstīja: Zeel, ka Opetaija neizsledza gaismu. Pa lielam, maz lidz tam pietruuka
Cerams tevi tavs Karinsh un Rinkeevichs apbalvos par sho lielisko komentaaru. Tu tak vinju fans esi.