Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Prēmijas varoņiem vai "neredzamā" nauda sporta attīstībai?

Prēmijas varoņiem vai "neredzamā" nauda sporta attīstībai?
Mairis Briedis pārsteidz Marko Huku.
Foto: imago/osnapix/Scanpix

"Prēmiju! Triju Zvaigžņu ordeni! Karaļvalsti un princesi par sievu!" kvēli spiedz tie, kas par sportu interesējas brīžos, kad kāds no Latvijas sportistiem atkal ir apliecinājis savu piederību pasaules elitei. Tādos brīžos histērija pamazām pieņemas spēkā, un saprotams, ka to nedrīkst ignorēt politiķi, kuri gatavi pat apiet Ministru Kabineta noteikumus, lai tikai pildītu "tautas gribu".

Droši vien prēmija tiks piešķirta arī bokserim Mairim Briedim. Nav šaubu, viņš to ir pelnījis. Tāpat kā ārsti un medmāsas, skolotāji un treneri. Čempionam atkal tiks organizēta pieņemšana pie valsts vadītājiem, kuri spiedīs roku, atrādīs zobu rindas un ar medus karoti pildīs sportista ausu dobumu, kamēr pats varonis kautrīgi stāvēs un smaidīs, fotoaparātu klikšķu ritmā mirkšķinot acis. Kārtējais "labais darbs" būs paveikts. Valsts būs parādījusi, ka tai eksistē tikai varoņi, kuriem izdevies izkārpīties caur asinīm un sūdiem, lai par spīti reizēm pat bezjēdzīgam kraulam pretī straumei tomēr piepildītu savu mērķi.

Bet, varbūt beidzot kāds no politiķiem, paspiedis roku sportistam, beidzot pajautās – kāds bija tavs ceļš pretī šim sasniegumam un ko mēs varam izdarīt, lai pēc desmit vai piecpadsmit gadiem kāds cits talantīgs puisis stāvētu šai pašā vietā? Nu ko jūs, tā taču nav viņa darīšana, jo, visticamāk, šis politiķis pēc desmit gadiem jau būs ārpus aprites kā Emsis vai pat ārpus valsts kā Dombrovskis. Prēmiju došana varoņiem ir skaista un populāra, bet plānveidīga ieguldīšana sporta attīstībā tāda nav, jo to pamana tikai iesaistītie.

2000. gadā prēmijas saņēma vingrotājs Vihrovs, soļotājs Fadejevs un džudists Zeļonijs. 2004. gadā vingrotājs Saproņenko, šķēpmetējs Vasiļevskis, modernās pieccīņas sportiste Rubļevska un svarcēlājs Ščerbatihs. Pagājuši trīspadsmit gadi, kuru laikā būtu jāizaug jaunai sportistu paaudzei. Vai nebūtu loģiski, ka šajos sporta veidos būti izauguši jauni talanti? Jo ir taču tradīcijas, ir zinoši speciālisti, tie paši olimpiskie medaļnieki.

Tā vietā pērn Riodežaneiro pirmoreiz kopš neatkarības atgūšanas Latvija nebija pārstāvēta modernās pieccīņas sacensībās. Nebija arī neviena vingrotāja, bet abi džudisti sacensības pabeidza jau pirmajā kārtā. Soļotāji mums ir, bet Fadejeva sasniegumiem neviens nav pat pietuvojies. Tikmēr šķēpmešanā olimpiskajās spēlēs pēc Kovala sudraba metiena Pekinā labākais rezultāts ir Palameikas astotā vieta Londonā… 2008. gadā bez jau minētā Kovala sudraba bija arī Štromberga zelts BMX un Ščerbatiha bronza svarcelšanā. Vēl pēc četriem gadiem Štrombergs atkārtoja panākumu, bet Pļaviņš un Šmēdiņš ieguva bronzu pludmales volejbolā. Kas notika pēc tukšās Riodežaneiro olimpiādes? Vēl viena histērija. Nav mums vairs labu sportistu, kam iešķiebt pa prēmijai.

Kas mūs gaida nākotnē? Vai kādam sporta sabiedrībā ir pārliecība, ka nākamajās pāris olimpiādēs kāds latvietis cīnīsies par medaļām BMX? Var jau cerēt uz pludmales volejbolu, lai gan aiz pašreizējo līderu mugurām ir tikai atsevišķi dārgumi, kurus smiltīs vēl jāizsijā. Lielākās cerības var saistīt ar svarcelšanu, taču tas nav atstrādātas sistēmas rezultāts, ja par tādu neuzskata pāris cilvēku fanātismu. Tāpat kā BMX un pludmales volejbolā. Vai kāds brīnums, ka ziemas olimpiskajās spēlēs vienīgās medaļas ir renes sporta veidos, kuros nemaz nav attiecīgo bērnu un jauniešu sporta skolu? Vai arī to kāds uzdrošināsies nosaukt par sistēmu?

Protams, konkrētas naudas summas novirzīšana bērnu un jauniešu sportam negarantēs, ka pēc padsmit gadiem Brieža vietā ar čempiona jostu stāvēs kāds cits "zvērs". Bet, vai tad valsts sporta politikas vienīgais mērķis ir olimpiskās medaļas? Ja tā būs prioritāte, tad ar katru gadu vilšanās būs aizvien lielāka, jo izredzes atklāt talantīgus jauniešus nepieaugs, bet cerības izauklēt olimpisko medaļnieku turpinās balstīties tikai uz vecāku un treneru fanātismu.

1 2 42 komentāri

 +31 [+] [-]

, 2017-04-03 21:27, pirms 8 gadiem
Nobela prēmijas laureāta pienākums ir nolasīt publisku lekciju. Kāpēc gan sportistiem nevajadzētu likt parādīt valdībai klātienē savas prasmes? Radēviča, saņemot čeku, varētu palekties, Štrombergs nobraukt apli ar savu ričuku, bet Briedis ievilkt katram deputātam pa žokli

  +4 [+] [-]

, 2017-04-03 21:37, pirms 8 gadiem
Populisti, tāpat kā autors - ok, forši arī paspīdēja uz Maira fona un nokritizēja, bet kāds labums vai konkrēts ieteikums? ko darīt? katrā pagastā valstij atvērt boksa skolu? martā dibināt skeletona pulciņus un maijā hokeja skolas? spiest bērnus nodarboties ar modē esošo sportu?

nākotnes rezultāti būs tādu pašu darbību rezultāti kā no pagātnes. medaļas bija un būs, fanātiski cilvēki gūs panākumus savās iemīļotajās jomās saņemot atzinību, neatkarīgi no resno politiķu un žurnālistu vēlmēm!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-03 21:55, pirms 8 gadiem
Protams tas varbūt nebūs ētiski šķirot bagātos un nabagos sporta veidus pie''skirot naudu federācijām un prēmijām...... bet ja finanšu līdzekļi ir stipri ierobežoti un taipašā laikā vēlamies lai sports nenogrimtu... vienīgā iespēja kā katru centu izmantot max efektīvi ir ... izvērtēt cik katrs sporta veids ir naudīgs pašiem sportistiem un no tā veidot koeficentus cik izmaksāt prēmijās un pašai federācijai.....
Piemērs - teikism dažiem sportistiem prēmija no valsts 10 000eur aopm;erā zinot viņu ieņēmumus no sporta būtu tikpatkā piliens jūrā... bet taipašā laikā ir pat veselas federāciojas kuras par šiem papildus 10 000 var nodrošināt normālu darbību ....vai pat izdzīvošanas jautājums

  +9 [+] [-]

, 2017-04-03 21:59, pirms 8 gadiem
Visu cieņu Briedim, bet ja jau Gulbim nemaksāja prēmijas. Kādēļ šoreiz jāmaksā. Kurā valstī profesionālājā boksā prēmijas izmaksā valsts par nodokļu maksātāju naudu?

  +7 [+] [-]

, 2017-04-03 22:06, pirms 8 gadiem
Ļoti labs raksts, +5 autoram

     [+] [-]

, 2017-04-03 22:08, pirms 8 gadiem
Trakais bobis rakstīja: Protams tas varbūt nebūs ētiski šķirot bagātos un nabagos sporta veidus pie''skirot naudu federācijām un prēmijām...... bet ja finanšu līdzekļi ir stipri ierobežoti un taipašā laikā vēlamies lai sports nenogrimtu... vienīgā iespēja kā katru centu izmantot max efektīvi ir ... izvērtēt cik katrs sporta veids ir naudīgs pašiem sportistiem un no tā veidot koeficentus cik izmaksāt prēmijās un pašai federācijai.....
Piemērs - teikism dažiem sportistiem prēmija no valsts 10 000eur aopm;erā zinot viņu ieņēmumus no sporta būtu tikpatkā piliens jūrā... bet taipašā laikā ir pat veselas federāciojas kuras par šiem papildus 10 000 var nodrošināt normālu darbību ....vai pat izdzīvošanas jautājums
varbūt nesapratu tavu domu, bet ja apsvēri iespēju dot prēmiju Latvijas Boksa federācijai - ļoti neveiksmīs piemērs - tas būtu kā iebērt to ... cik saprotu tad pats Mairis noteikti būtu pret šādu aplamību

  +2 [+] [-]

, 2017-04-03 22:28, pirms 8 gadiem
Sharps rakstīja: Visu cieņu Briedim, bet ja jau Gulbim nemaksāja prēmijas. Kādēļ šoreiz jāmaksā. Kurā valstī profesionālājā boksā prēmijas izmaksā valsts par nodokļu maksātāju naudu?
Gulbis tika LOV...

  +1 [+] [-]

, 2017-04-03 22:34, pirms 8 gadiem
Spilgtākie piemēri - hokeja un futbola saimniecība, kurās iepriekšējie padsmit gadi nav veicinājuši šo sportu izaugsmi, kā piemēram Dānijā, Šveicē Vācijā utt. Zivs pūst no galvas... Hoķim paveicās...

  -1 [+] [-]

, 2017-04-03 22:59, pirms 8 gadiem
Nekas, mums ir fakings. Pārējie notikumi ir otršķirīgi. Varbūt vēl izņemot Dinaburgas mājas spēles арена Рыга

  -2 [+] [-]

, 2017-04-03 23:00, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: Gulbis tika LOV...
LOV jau nav valsts/valdība. Un prēmijas LOV nemaksā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-04-03 23:11, pirms 8 gadiem
Sharps rakstīja: Visu cieņu Briedim, bet ja jau Gulbim nemaksāja prēmijas. Kādēļ šoreiz jāmaksā. Kurā valstī profesionālājā boksā prēmijas izmaksā valsts par nodokļu maksātāju naudu?
Protams, galvenais regulāri pārspīlēti maksāt apiņiemm, dadzītēm u.c populisma, politkorektuma sistēmas ieguvējiem!

  -1 [+] [-]

, 2017-04-03 23:17, pirms 8 gadiem
Jārada apstākļi, lai katrs bērns Latvijā varētu pa brīvu nodarboties ar boksu! Katrs! Tad būs masveidība un tad būs talanti!

     [+] [-]

, 2017-04-03 23:21, pirms 8 gadiem
Nebūtu iedevuši prēmiju slikti, iedeva prēmiju atkal slikti. Patiesība droši vien ir kaut kur pa vidu, jo Briedis nekad nepelnīs tādus ciparus, kā jebkurš vācietis, krievs vai amerikānis viņa vietā. Tā teikt mazo valstu un tautu mīnusi. Arī skaudība par Apini un Dadzīti šeit komentāros man nav saprotama, šie cilvēki iedvesmo simtus, negulēt mājās, bet par spīti veselības problēmām sportot.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-03 23:24, pirms 8 gadiem
Labāk būtu padomājuši par finansēm kā kādu no nākamajām cīņām aizvadīt Latvijā pirms Briedis nav zaudējis jostu

     [+] [-]

, 2017-04-03 23:32, pirms 8 gadiem
Edgars rakstīja: Nebūtu iedevuši prēmiju slikti, iedeva prēmiju atkal slikti. Patiesība droši vien ir kaut kur pa vidu, jo Briedis nekad nepelnīs tādus ciparus, kā jebkurš vācietis, krievs vai amerikānis viņa vietā. Tā teikt mazo valstu un tautu mīnusi. Arī skaudība par Apini un Dadzīti šeit komentāros man nav saprotama, šie cilvēki iedvesmo simtus, negulēt mājās, bet par spīti veselības problēmām sportot.
Neadekvātums un skaudība ir dažādi jēdzieni.
Slēpts komentārs: varenais_eksperts

     [+] [-]

, 2017-04-03 23:50, pirms 8 gadiem
Piekrītu autoram. Domāju, ka valdībai šādi momenti jāizmanto, lai ieguldītu sporta veida sistēmā, skolā, attīstībā. Vienīgā problēma, ka bija gadījumi, kad ieguldījumi neattaisnojās (kamaniņas, BMX).

  +2 [+] [-]

, 2017-04-04 01:17, pirms 8 gadiem
Jāni Freimani! Vai tiešām ir tik grūti sagremot lietu kārtību?
Cilvēks būtībā paveic varoņdarbu, reklamē valsti, turklāt ar
savu lielisko personību rāda piemēru jaunajai paaudzei un Tu
uz viņa panākumiem sev uzcep tik lētu PR rakstu, kurā viss
šajā valstī ir slikti, tādēļ dusmīgais lasītājs to uzslavēs.
Vai pats saprati, ko tieši vēlējies ar šo visu pateikt?
Dot prēmiju vai nedot sportistam?
Novirzīt finansējumu jauniešiem vai tas neko negarantēs?
Neatkarīgi no prēmijām, vienmēr dzims fanātiski talanti, kuri
nesūdzēsies, cik viss ir slikti, bet Tu, nopērc sev kaut ko
garšīgu, atbrīvojies un nepuksti, jo šķiet Padomju laikos neesi
paspējis padzīvot.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-04 08:03, pirms 8 gadiem
Kāda valdība? Varas pozīcijās ir salīduši kangari, kuri apkalpo starptautisko mega-oligarhu intereses Latvijā, par to saņemot iespējas likumīgi izzagt tautas budžetu.
Tāpēc jau arī nav to kangaru interesēs attīstīt sportu. Apkalpot megaorligarhu intereses un likumīgi zagt.

     [+] [-]

, 2017-04-04 08:08, pirms 8 gadiem
Piekrītu katrai autora zilbei. Risinājums tas pats vecais:
Noteikti prioritātes sporta veidus, grūst naudu nevis prēmijās, bet šo sporta veidu infrastruktūras, kadru un asinsrites finansēšanā.

  -3 [+] [-]

, 2017-04-04 08:26, pirms 8 gadiem
Autors cirvis

  +1 [+] [-]

, 2017-04-04 08:29, pirms 8 gadiem
Neizprotu dažu komentētāju rūgumu par rakstu. Tā doma ir skaidra - politiķi ir gatavi apbalvot sasniegumus guvušos sportistus, ko vēlas sabiedrība, bet, izpildot tās vēlmes, eiforijā atkal tiek piemirsts par to, kas ir jāiegulda pašā sporta attīstībā, lai šādu varoņu būtu vairāk. Politiķi iedod bonusiņu, svinīgi pieņem pilī, un rodas iespaids, ka sportā viss ir kārtībā - redz, mums ir čempioni, un politiķi viņus ņem vērā!

Jā, risinājumi nav piedāvāti, bet vai obligāti autoram to vajadzēja darīt? Nedaudz atvērt acis uz to, ka lielas prēmijas sportu uz priekšu nevirza, ja vien sportists šo prēmiju pats neiegulda savā sportā kā tādā, arī ir vērtīgi.

Tā vietā, lai dāsni apbalvotu jau gatavu rezultātu, vajadzētu fokusēties uz sportista izaugsmes atbalstīšanu, sagatavojot vieglāku taciņu līdz rezultātam, nevis likt iziet caur ērkšķiem un uzcelt uzvaras arku, ja būs sasniegtas zvaigznes.

  -3 [+] [-]

, 2017-04-04 08:58, pirms 8 gadiem
Bezjēdzīgs savervelējums tas raksts, autor!

  -1 [+] [-]

, 2017-04-04 09:06, pirms 8 gadiem
Sharps rakstīja: Visu cieņu Briedim, bet ja jau Gulbim nemaksāja prēmijas. Kādēļ šoreiz jāmaksā. Kurā valstī profesionālājā boksā prēmijas izmaksā valsts par nodokļu maksātāju naudu?
Gulbis kaut ko uzvarējis??? Kaut kādā vērtējumā ir bijis čempions?

  +1 [+] [-]

, 2017-04-04 09:10, pirms 8 gadiem
arys rakstīja: Jāni Freimani! Vai tiešām ir tik grūti sagremot lietu kārtību?
Cilvēks būtībā paveic varoņdarbu, reklamē valsti, turklāt ar
savu lielisko personību rāda piemēru jaunajai paaudzei un Tu
uz viņa panākumiem sev uzcep tik lētu PR rakstu, kurā viss
šajā valstī ir slikti, tādēļ dusmīgais lasītājs to uzslavēs.
Vai pats saprati, ko tieši vēlējies ar šo visu pateikt?
Dot prēmiju vai nedot sportistam?
Novirzīt finansējumu jauniešiem vai tas neko negarantēs?
Neatkarīgi no prēmijām, vienmēr dzims fanātiski talanti, kuri
nesūdzēsies, cik viss ir slikti, bet Tu, nopērc sev kaut ko
garšīgu, atbrīvojies un nepuksti, jo šķiet Padomju laikos neesi
paspējis padzīvot.
Jā,tad sports bija bezmaksas!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-04 09:20, pirms 8 gadiem
nesaprotu, grūti ir aptvert - par komercmačiem prēmijas nemaksā. komercmačos tu no organizētājiem saņem honorāru. arī Brieža gadījumā - neskaitāmās intervijās tika skandināts, ka šī Briedim bija līdz šim ienesīgākā cīņa. un, šķiet, kādā tika vēl pieminēts, ka honorārs rakstāms ar 6 cipariem. Protams, Briedis popularizē Latviju pasaulē, taču, lai dabūtu prēmiju, viņam vajadzēja braukt uz olimpiādi, bet tad viņš netiktu pie šīs cīņas. Briedis savu izvēli izdarīja, domāju, ka pareizu.
Rastorgujevam par sudrabu PK posmā prēmiju nedos. Dukuri pakaļu plēsa tieši EČ un PČ, jo par pārējiem PK posmiem prēmijas nepienākas. Palameika uzvarot dimanta līgu prēmiju nedabūja, pat izlidoja no LOV A grupas.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-04 09:43, pirms 8 gadiem
Prēmēšanas sistēmā Latvijā nav nekādas sistēmas un konsekvences.
Principā par sasniegtiem panākumiem komercmačos, tīri profu sacensībās, prēmijas nevajadzētu dot! Var apbalvot ar medaļu, nosaukt kādu ielu izcilnieka vārdā, pieminekli uzcelt! Profi jau par savām uzvarām parasti saņem tāpat smuku naudu, reizēm pat neadekvāti lielu, kā basketbolā, futbolā, hokejā, autosportā, bieži arī boksā, kur par vienu cīņu saņem miljonus.
Tāpat nevajadzētu jaukt lielo sportu ar invalīdu sportu. Gods un cieņa šiem cilvēkiem, bet nevar salīdzināt uzvaru olimpiskās spēlēs ar panākumu paraolimpiādē! Tā nav skaudība, kā dažs iebilst, bet nevar visu jaukt vienā putrā.
Kāds te ieminējās par Gulbi it kā viņš neko nav sasniedzis. Iebildīšu , ka tikt tenisā top 10 ir ļoti augsts sasniegums, ne mazāks kā boksā uzvarēt kādā no vairākām versijām. Manuprāt pat lielāks!
Gods un slava Mairim, viņš izvēlējās šo profesionālo ceļu, man žēl, ka viņš nav piedalījies olimpiskās spēlēs. Izcīnīt olimpisko medaļu ir daudzu sportistu sapnis. Arī daudzi profesionālie bokseri, kuri vēlāk kļuva pat par pasaules čempioniem sāka ar panākumiem olimpiskās spēlēs. Visspilgtākais piemērs Muhameds Ali( Kasiuss Klejs).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2017-04-04 11:15, pirms 8 gadiem
Sviests !

Sorry, bet kāpēc pēkšņi atbalstīt komerciālā sporta panākumus? Tad jau varējām dot prēmijas Sandim par Stenlija kausa izcīnīšanu, Gulbim, Porziņģim utt.

Neviens jau nestrīdās par to, ka sportisti ir virsotnē un panākumi paši par sevi runā, bet tomēr tas ir komerciāls sports, kur Briedis pārstēv sevi, savu komandu, tad ir menedžeris + treneri.

Ja likumā bija teikts, ka nevajag prēmijas komericālam sportam, tad lai tā arī paliek !

  +1 [+] [-]

, 2017-04-04 11:26, pirms 8 gadiem
Visa tā sportistu prēmēšanas sistēma ir galīgā tūtē. Vai tiešām kāds apgalvos, ka pasaules čempiona tituls 100 metru sprintā, nedzirdīgo orientēšanās sacensībās un parabobslejā ir kaut kādā veidā - pēc ieguldītā darba un resursiem, konkurences, prestiža, atpazīstamības utt. - vienādi lieli panākumi? Valsts uzskata, ka jā, jo prēmijas par šiem sasniegumiem pienāksies vienādas. Var jau norādīt, ka likumā rakstīts maģiskais vārdiņš "līdz", bet kurš gan valdībā uzdrošināsies kādam piešķirt mazāku summu un būt atbildīgs par skandālu un varbūt pat tiesu darbiem par iespējamu diskrimināciju?

Interesanti, kas notiktu, ja Latvijas sportists izcīnītu uzvaru Pirmās formulas, MotoGP, golfa PGA tūres vai kādās līdzīgās sacensībās. Vai arī izrādītos, ka "problēma jārisina" un kaut kas jāsamaksā vismaz par valsts popularizēšanu?

  +1 [+] [-]

, 2017-04-04 12:23, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Tajā pašā laikā: EČ, PČ, OS skaitās Latvijas vārda nešana pasaulē, bet komercmači ne? Tur tāpat ir Latvijas karogs, vārds Latvija- blakus uzvārdam..
Komercmačos arī himnas skan..
Tā "Latvijas vārda nešana pasaulē" vispār ir tāda tufta, kas skaisti skan, bet nevienā likumā nav atrodama. Oficiāli ir "naudas balva par augstiem sasniegumiem sportā", to nekādi nesaistot ar konkrētā sporta veida vai disciplīnas atpazīstamību un popularitāti. Ja naudu maksātu par valsts popularizēšanu, tad Porziņģim, Gulbim un citiem "lielo" sporta veidu spīdekļiem būtu jāpiešķir lielākas balvas nekā skeletonistiem par visiem pasaules tituliem un olimpiskajām medaļām kopā.

     [+] [-]

, 2017-04-04 12:52, pirms 8 gadiem
Obelix rakstīja: Spilgtākie piemēri - hokeja un futbola saimniecība, kurās iepriekšējie padsmit gadi nav veicinājuši šo sportu izaugsmi, kā piemēram Dānijā, Šveicē Vācijā utt. Zivs pūst no galvas... Hoķim paveicās...
nesaki hop par hokeju vēl nekas nav zvanīts

     [+] [-]

, 2017-04-04 12:53, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Nav arī atbildēts arī uz šo! Esi 20 vietā starp tūkstošiem vai 1 starp desmitiem vai simtiem(augsts sasniegums)?
un nav arī atbildēts uz šo?
tenisā vai bīčā jāvinn 7 pretinieki,skeletonā-30,Saramotinam-200...

  +1 [+] [-]

, 2017-04-04 13:02, pirms 8 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Jārada apstākļi, lai katrs bērns Latvijā varētu pa brīvu nodarboties ar boksu! Katrs! Tad būs masveidība un tad būs talanti!
un to pavisam mierīgi varētu izdarīt, iedodot boksa treneriem katrā pašvaldībā treniņu telpas ar nosacījumu, ka mazturīgie bērni var nākt un trenēties par velti (pašvaldības naudu)... un viss...
Pozitīvs piemērs - kā Babītes novadā sponsorē sportu... Nezinu nevienu citu pašvaldību (varbūt V-pils?), kur iedživotājs gandrīz par velti var nodarboties ar pilnīgi visu, ko vēlas (jāatzīst, ka konkrēti Babītē bokss, karatē u.c. par velti vai "pa lēto" nav, bet ir futbols, peldēšana, slidošana utml)
1 2 42 komentāri